It's a long shot met veel potentie.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:30:
Een goede wallet is wel belangrijker en het visitekaartje van je bedrijf.
Dat was bij mij mij Verge en DGb al een grote afknapper.
Nee dat de kans dat het nu stijgt groter is dan 2 dagen geleden snap ik ook nog wel, maar hoe wist je dat TRX nog weer zo'n sprong zou maken ipv de coins die niet zoveel schandalen gehad hebben de laatste tijd?Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Alles stond zo laag door de "crash", meeste coins kunnen/konden maar 1 kant op...
Mooi zo, gelijk zo maar wat gulden kopenpgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:52:
Ik begreep van een vriend dat litebit weer mensen toe heeft gelaten. Nieuw Nederlands geld is onderweg. Wel opvallend na de daling van de afgelopen dagen. Toeval of strategie?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zie dat mn Tron leuk aan t klimmen weer is. Goed om nog even op 4 cent ingekocht te hebben eergister 
Zie dat verge en redpulse wel wat achterblijven?
Zie dat verge en redpulse wel wat achterblijven?
Als er geld mee te verdienen valt, maakt een schandaal niets uit.mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Nee dat de kans dat het nu stijgt groter is dan 2 dagen geleden snap ik ook nog wel, maar hoe wist je dat TRX nog weer zo'n sprong zou maken ipv de coins die niet zoveel schandalen gehad hebben de laatste tijd?
Geld stinkt niet, in cryptos is dat niet veel anders.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ook eens wat onderzoek naar gedaan, NULS kan met wat geluk idd erg groot worden en NEO achterna gaan, thnx voor de tip!Jebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:04:
[...]
Jup, ik heb dat met NULS, als de hele markt niet sterft kan het toch gewoon niet anders dan dat die naar de 1 miljard gaat (héél conservatief dan nog). Dat is dus X10
Maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt (of toch niet veel ^^) om 75% van m'n spaargeld in NULS te gaan steken... Als ik dat doe en het lukt koop ik gewoon cash in het handje een nieuw huis. elk miljard market cap daarboven komt er nog een leuk huis bij. Maar als morgen de Chinezen beslissen de stekker eruit te trekken heb ik 10 jaar voor niets gespaard. Toch liever niet...
*Zelfs niet 100% van m'n portfolio, iets van alle eieren in 1 mand...
http://www.avfoto.nl
Verwijderd
Binance app: Ik heb wel eens met de telefoon app van binance dat wanneer ik wil sellen er enkel een buy knop onder staat. Heel weird. Als ik dan ( met telefoon) vervolgens via chrome inlog werkt hij weer wel.
Dat is allemaal leuk en aardig maar dat verklaart nog steeds niet hoe jij de enorme stijging van TRX hebt ingeschat tov andere coins. Dus nogmaals, wist je dat TRX de grootste sprong zou maken van alle coins op Binance of heb je gewoon met goed geluk ingekocht en gaat het de helft vd tijd ook fout maar post je niet dat je opeens 15% verloren bent?Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Als er geld mee te verdienen valt, maakt een schandaal niets uit.
Geld stinkt en is smerig, in cryptos is dat niet veel anders.
@EHA1337 XVG is de twee na grootste stijger desalniettemin
Kan iemand de stijging van ETH en BTC even stoppen? Ik wil van mij BCD af, maar zolang die andere stijgen, gaat BCD langzaam omlaag..
herkenbaar, ik 7,3k op 530 naar neo gezetEmpo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:51:
Gisteren rond 580 sats mijn 10k trx maar op eth en btc gezet...Merk nu dat trx op 850 sats zit en maar blijft stijgen...Balen, maar goed eth en btc stijgt ook...
We love the smell of innovation in the morning!
Als Neo zo door gaat gaat ie binnenkort de top5 binnenkomen...
okpowercoaster schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:01:
Kan iemand de stijging van ETH en BTC even stoppen? Ik wil van mij BCD af, maar zolang die andere stijgen, gaat BCD langzaam omlaag..
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Als NEO zo doorgaat, gaat ie eerst nog een serieuze correctie voor de kiezen krijgen, denk ik.pirodr01 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:03:
Als Neo zo door gaat gaat ie binnenkort de top5 binnenkomen...
Ik zie bij ETH-USDT trouwens buy walls opgeworpen worden dat het een lieve lust is. Louche boel?
[ Voor 15% gewijzigd door TomTorquay op 18-01-2018 13:06 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen die ook in Dragonchain zitten? Ik heb gister ochtend een klein deel aangekocht. Lijkt me een mooi project met nog veel potentie. Vooral als hij op de grotere exchanges verschijnt zoals Binance.
Als je Gulden wilt kopen kun je dat ook op nocks.com doen, is de bijbehorende exchange. Die ligt er ook niet uit op bepaalde momentenDaacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Mooi zo, gelijk zo maar wat gulden kopen
ja met 200 stuksNano2009 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:08:
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen die ook in Dragonchain zitten? Ik heb gister ochtend een klein deel aangekocht. Lijkt me een mooi project met nog veel potentie. Vooral als hij op de grotere exchanges verschijnt zoals Binance.
Niet
Hierzo. Niet heel veel, klein percentage. Ergens gekocht de afgelopen dagen in de 'dip'Nano2009 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:08:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hier ook, met iets meer
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Mmm, mijn portfolio stijgt toch wel een stuk sneller dan de market cap momenteel (zeer positief natuurlijk), maar ik zie niet direct waarom.
Is het puur omdat BTC best wel traag aantrekt in vergelijking met de ALT markten?
Ik stond break even rond de 500 miljard market cap; inmiddels is de cap gestegen met zo'n 14-15% en mijn portfolio staat op zo'n 24-25%
Vooral omdat ik niet in de allergrootste stijgers zit (geen TRX, XRP, XVG, XLM hier bijvoorbeeld) vind ik het toch opvallend.
*Geen klacht, ik ben zeer tevreden, maar probeer het gewoon te analyseren
***EDIT*** Het gaat inderdaad dat zijn, op WaBi na stijgt alles bij mij inderdaad percentueel sneller dan BTC & ETH
Is het puur omdat BTC best wel traag aantrekt in vergelijking met de ALT markten?
Ik stond break even rond de 500 miljard market cap; inmiddels is de cap gestegen met zo'n 14-15% en mijn portfolio staat op zo'n 24-25%
Vooral omdat ik niet in de allergrootste stijgers zit (geen TRX, XRP, XVG, XLM hier bijvoorbeeld) vind ik het toch opvallend.
*Geen klacht, ik ben zeer tevreden, maar probeer het gewoon te analyseren
***EDIT*** Het gaat inderdaad dat zijn, op WaBi na stijgt alles bij mij inderdaad percentueel sneller dan BTC & ETH
[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 18-01-2018 13:18 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Nog een vraagje: mag je euro's gewoon laten staan op coinbase en andere brokers? Of moet je die binnen een bepaalde termijn omzetten? Ik zie er gelijk niks van op het ToS, dus ik veronderstel van wel?
Je kan die gewoon laten staan naar ik weet, maar als de markt inklapt en de broker gaat failliet riskeer je wel je geld kwijt te zijn (niet om je af te schrikken, gewoon even de feiten schetsenImgnrydrmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:15:
Nog een vraagje: mag je euro's gewoon laten staan op coinbase en andere brokers? Of moet je die binnen een bepaalde termijn omzetten? Ik zie er gelijk niks van op het ToS, dus ik veronderstel van wel?
Net nog ff op de TRX trein gestapt. Wanneer stopt die?
Iemand enig idee waarom XRP zo omhoog schiet? Had nooit gedacht om nog winst te gaan maken op deze coin
Verwijderd
Volgende halte stopt hijtechnoaddict schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:17:
nou jij der in bent gestapttechnoaddict schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:17:
Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht... Een goed evenwicht zoeken dus tussen snel geld hebben en niet teveel erop te zetten om het mogelijk verlies binnen de perken te houden...Jebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:15:
[...]
Je kan die gewoon laten staan naar ik weet, maar als de markt inklapt en de broker gaat failliet riskeer je wel je geld kwijt te zijn (niet om je af te schrikken, gewoon even de feiten schetsen)
Too late I guess, huge sell wall op 1Ktechnoaddict schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:17:
Als het geld in BTC of ETH zit bij Coinbase en ze gaan failliet, kun je dan nog je geld terughalen?
Het liefste zou ik de BTC/ETH offline willen bewaren, of kan dat niet bij een broker zoals Coinbase?
Het liefste zou ik de BTC/ETH offline willen bewaren, of kan dat niet bij een broker zoals Coinbase?
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Daar zit ik ook mee. Wou eigenlijk ETH voor pakken bij <$1000 en Monero bij <$325 maar ze zitten er beide nu boven...twijfel twijfel.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:16:
Grote twijfel, nu inkopen of wachten op een mogelijke tweede dip....
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Precies wat ik heb gedaanBillMcNeal schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:30:
[...]
Ik denk dat dit een mooi moment is om TRX nog voor een redelijke prijs te dumpen
Hoe zie je dat voor je, dat je je wallet op usb zet en dan naar hun hoofdkantoor brengt?Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:22:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
ja ok, maar ik kocht gister btc toen die veel lager stond pak je ook mee natuurlijk..ricjuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:23:
[...]
Precies wat ik heb gedaanVoor 600 sat ingestapt, nu voor 903 weer terug naar BTC
Ik neem aan dat je gewoon een withdrawal kan doen en een adres op kan geven? Zo ja, dan kan je je coins gewoon offline opslaan. Maar als Coinbase o.i.d. failliet gaat dan moet je maar van het ergste uitgaan denk ik.Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:22:
Als het geld in BTC of ETH zit bij Coinbase en ze gaan failliet, kun je dan nog je geld terughalen?
EDIT: met "geld" bedoel je gewoon je coins/tokens toch?
[ Voor 5% gewijzigd door MainframeX op 18-01-2018 13:26 ]
Idempotent.
Ik withdraw mijn ETH van exchanges als ik niet aan het traden bent, verliezen aan fees zijn minimaal. Voor BTC geld dat niet, de network fees zijn _enorm_. Je bent zo 40-50 euro kwijt voor een enkele transactie. Die blijven dus op de exchange.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Verwijderd
Failliet is failliet, dan komen schuldeisers in orde van grote via een curator kijken of er nog "iets" te halen valt. Waar een kleine investeerder achter aansluit en hierdoor vaak achter het net vist.Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:22:
Er zijn prima offline wallets beschikbaar, voorbeeld is de Ledger Nano (momenteel wel wat lastig te krijgen)
Maar crypto zijn geen geld volgens de wet, dus die coins zijn jouw bezit. Als jij je auto bij de garage hebt staan voor een grote beurt en de garage gaat failliet mogen ze ook niet jouw auto verkopen, die kun je dan gewoon gaan ophalen (met enige heisa van aantonen dat t jouw auto is natuurlijk).Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:27:
[...]
Failliet is failliet, dan komen schuldeisers in orde van grote via een curator kijken of er nog "iets" te halen valt. Waar een kleine investeerder achteraansluit en achter het net vist.
Er zijn prima offline wallets beschikbaar, voorbeeld is de Ledger Nano (momenteel wel wat lastig te krijgen)
@MainframeX Volgens mij kun je bij coinbase alleen direct voor fiat wisselen? Correct me if I'm wrong, gebruik zelf geen coinbase.
Verwijderd
Het is een prima mogelijkheid je munten offline op te slaan in een offline wallet.JT schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:24:
[...]
Hoe zie je dat voor je, dat je je wallet op usb zet en dan naar hun hoofdkantoor brengt?
Je kan er mee ontvangen en versturen van en naar andere wallets (exchanges/traders)
heb deze vraag de voorbije maanden al meer zien zien langskomen maar had er toen geen nood aan ....... wat is momenteel de snelste munt om over te schrijven tussen exchanges ...ltc xrp ? kan iemand mij even helpen bedankt
Ja weet ik maar de vraagsteller vroeg ook of dat niet kon met Coinbase. Dus ik ga specifiek in op de combi offline en coinbase.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Het is een prima mogelijkheid je munten offline op te slaan in een offline wallet.
Je kan er mee ontvangen en versturen van en naar andere wallets (exchanges/traders)
Ecodan warmtepomp
@wally228 De munten die je noemt zijn beide relatief snel, en vooral goedkoop qua transaction fee's.
Geen idee.... Maar, gisterenavond was ltc van Kraken naar Binance schijnbaar 10 minuten. Ik had ETH overgezet, en dat duurde maar liefst 2 uur!wally228 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:30:
heb deze vraag de voorbije maanden al meer zien zien langskomen maar had er toen geen nood aan ....... wat is momenteel de snelste munt om over te schrijven tussen exchanges ...ltc xrp ? kan iemand mij even helpen bedankt
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Tether USDTwally228 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:30:
Verwijderd
Waar zie je de calculator ?sjorremans schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:13:
[...]
Je krijgt ook Thor bij een lagere hoeveelheid, kan je bereken met de calculator die hier boven staat.
Bij 3000 VEN/VET krijg je alsnog 1.2 Thor per dag
Zelf heb ik er ook geen 10K maar VEN is wel het groostte % van mijn porftolio.
Zit er grotendeels vanaf 52 cent..
Ik ben benieuwd waar Neo straks naartoe gaat.
Die was de 15de eigenlijk nog aan het pieken, maar werd toen getroffen door de algemene crash..
Die was de 15de eigenlijk nog aan het pieken, maar werd toen getroffen door de algemene crash..
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Blijf aub allemaal ver weg van USDT, dat is echt de grootste scam van allemaal...
Er staat helemaal geen fiat tegenover, je geld staat niet safe erin bij een crash... Disaster waiting to happen...
Er staat helemaal geen fiat tegenover, je geld staat niet safe erin bij een crash... Disaster waiting to happen...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
krijgt 0.0042 THOR per VET dacht ik, als je geen node draait.
Neem aan dat je de VEN dan in hun wallet moet hebben?
Zit net te kijken maar website zegt dat nieuwe aanmeldingen nog niet mogelijk zijn.pgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:52:
Ik begreep van een vriend dat litebit weer mensen toe heeft gelaten. Nieuw Nederlands geld is onderweg. Wel opvallend na de daling van de afgelopen dagen. Toeval of strategie?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik begrijp de rol van de broker (coinbase) nog niet helemaal. ZIj wisselen mijn euro's en kopen er op een Exchange BTC/ETH van. Die BTC en ETH hebben toch hashes die ik online/offline zou moeten kunnen opslaan zodat ik altijd via een andere broker (of direct op de Exchange) zelf mijn BTC/ETH zou moeten kunnen wisselen?MainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:25:
[...]
Ik neem aan dat je gewoon een withdrawal kan doen en een adres op kan geven? Zo ja, dan kan je je coins gewoon offline opslaan. Maar als Coinbase o.i.d. failliet gaat dan moet je maar van het ergste uitgaan denk ik.
EDIT: met "geld" bedoel je gewoon je coins/tokens toch?
Beetje het idee van een domeinnaam. Je registreert de domeinnaam bij een webhoster en die doet dat weer bij SIDN. Jij krijgt echter de unieke codes om met het domein te doen wat je wil.
Of werkt dat niet zo?
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Ik ben even lunchen en er is weer een deel vd tron winst verdampt. Zit te dubben tussen verkopen of HODL'en
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Fout. De exchange heeft alles op een grote hoop staan en alleen niet direct verbonden aan de exchange zelf. Da's allemaal virtueel.Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:40:
[...]
Ik begrijp de rol van de broker (coinbase) nog niet helemaal. ZIj wisselen mijn euro's en kopen er op een Exchange BTC/ETH van. Die BTC en ETH hebben toch hashes die ik online/offline zou moeten kunnen opslaan zodat ik altijd via een andere broker (of direct op de Exchange) zelf mijn BTC/ETH zou moeten kunnen wisselen?
Beetje het idee van een domeinnaam. Je registreert de domeinnaam bij een webhoster en die doet dat weer bij SIDN. Jij krijgt echter de unieke codes om met het domein te doen wat je wil.
Of werkt dat niet zo?
Plus, je koopt helemaal niets van de exchange. Je koopt van de andere exchangegebruikers. Ze zijn slechts de "makelaar" int midden
ik zit niet op te letten.
Het geld/coins op een exchange gaat helemaal niet heen en weer, beetje nutteloos om op 1 plek daadwerkelijk met die dingen te gaan schuiven, dan zou elke BTC transactie 50 euro kosten en zou je daar dus nooit fatsoenlijk in kunnen traden. Wat gebeurt is dat alles op 1 grote hoop (of een paar) ligt en ze gewoon wat getalletjes in hun eigen database heen en weer schuiven. Die coins verlaten de wallet van de exchange nooit totdat jij ze echt withdrawt.Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:40:
[...]
Ik begrijp de rol van de broker (coinbase) nog niet helemaal. ZIj wisselen mijn euro's en kopen er op een Exchange BTC/ETH van. Die BTC en ETH hebben toch hashes die ik online/offline zou moeten kunnen opslaan zodat ik altijd via een andere broker (of direct op de Exchange) zelf mijn BTC/ETH zou moeten kunnen wisselen?
Of werkt dat niet zo?
Edit: Ter vergelijking, als jij een ING rekening hebt en in Zeeland woont en je maakt geld over naar iemand in Groningen die ook bij de ING zit, dan gaat er ook geen mannetje met een bundeltje bankbiljetten van Zeeland naar Groningen, maar veranderen ze gewoon 2 getalletjes in de database.
[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 18-01-2018 13:46 ]
Kop = HODLNoepZor schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
Ik ben even lunchen en er is weer een deel vd tron winst verdampt. Zit te dubben tussen verkopen of HODL'en
Munt = verkopen
Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.
Sinds gisteren aan het verdiepen in de coins op Binance. Maar pfff, Bomen. Bos?
Elke veelbelovende coin die ik teegenkom blijkt de piek al gehad te hebben. Hoe ontdek je nieuwe coins die potentieel nog gaan pieken??
Elke veelbelovende coin die ik teegenkom blijkt de piek al gehad te hebben. Hoe ontdek je nieuwe coins die potentieel nog gaan pieken??
Met TRX iedere winst pakken die je kanNoepZor schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
Verwijderd
De piek al gehad? Hoe weet jij dat dan. Kan jij in de toekomst zien dat ze allemaal naar beneden gaan?kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:45:
Als je jaren geleden op 700eu naar de Bitcoin keek had 'ie zn piek ook gehad.
Verwijderd
hoeft niet. Op binance moet je het ook krijgen.RmNL90 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Neem aan dat je de VEN dan in hun wallet moet hebben?
Verwijderd
Kijken naar supply en marketcap en de huidige prijs..kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:45:
projecten met een lage supply en lage marketcap hebben de meeste potentie om per munt veel te stijgen.
Welke projecten het beste zijn? Lees de whitepapers en lees je in, maak dan je keuze.
Dat is mij allemaal wel duidelijk. Maar Coinbase is toch geen exchange, maar een broker?mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:44:
[...]
Het geld/coins op een exchange gaat helemaal niet heen en weer, beetje nutteloos om op 1 plek daadwerkelijk met die dingen te gaan schuiven, dan zou elke BTC transactie 50 euro kosten en zou je daar dus nooit fatsoenlijk in kunnen traden. Wat gebeurt is dat alles op 1 grote hoop (of een paar) ligt en ze gewoon wat getalletjes in hun eigen database heen en weer schuiven. Die coins verlaten de wallet van de exchange nooit totdat jij ze echt withdrawt.
Edit: Ter vergelijking, als jij een ING rekening hebt en in Zeeland woont en je maakt geld over naar iemand in Groningen die ook bij de ING zit, dan gaat er ook geen mannetje met een bundeltje bankbiljetten van Zeeland naar Groningen, maar veranderen ze gewoon 2 getalletjes in de database.
Hoe weet je nou of de piek de piek al is?kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:45:
Kijk voor de lol eens naar Stratis:
https://coinmarketcap.com/currencies/stratis/
In Juni een mega-piek, daarna allemaal maar matig. Ook hier in het topic veel geklaag over. En opeens ramt ie weer omhoog, maar dan nog hoger.
Als iets in jouw ogen een veelbelovende coin is moet je er voor gaan. Of wil je daytraden?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Juist, dus als je daar bitcoins koopt stuur je ze ergens heen. Wallet op je PC, een exchange. Jij kiest.Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:47:
[...]
Dat is mij allemaal wel duidelijk. Maar Coinbase is toch geen exchange, maar een broker?
Potato Tomato, Coinbase en GDAX is 1 partij, ene is broker andere exchange. Zolang je je geld niet bij de broker weghaalt blijft het ook gewoon op 1 hoop liggen.Hoicks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:47:
[...]
Dat is mij allemaal wel duidelijk. Maar Coinbase is toch geen exchange, maar een broker?
Goed punt. Maar aantal hebben afgelopen nacht enorme groei gehad en storten nu weer terug naar beneden. Dus de grote piek gemist. Nu in correctie (waarschijnlijk) en daarna zal het wellicht rustiger gaan en zijn het mooie hodl munten. Maar zit nu te bekijken hoe mensen tevoren (denken te )weten dat een coin een plus 80% oid pakt. Ik krijg er maar niet de vinger achter waar dergelijke info te vinden is...Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:46:
[...]
De piek al gehad? Hoe weet jij dat dan. Kan jij in de toekomst zien dat ze allemaal naar beneden gaan?
Als je jaren geleden op 700eu naar de Bitcoin keek had 'ie zn piek ook gehad.
Zo riepen mensen gisterenavond hier ineens verge en neo. En inderdaad... enorm de lucht in geschoten. Inmiddels weer redelijk stabiel....
[ Voor 8% gewijzigd door kazz1980 op 18-01-2018 13:54 ]
Ik gebruik ze ook niet. Maar het lijkt me vrij logisch dat je na het inwisselen van je euro's voor ETH, BTC o.i.d. gewoon een wallet adres kan opgeven waar je je gekochte crypto naartoe kan sturen, anders wordt traden op bijvoorbeeld Binance wel verdomd lastig voor klanten die via Coinbase in de crypto wereld stappen.Paresto schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:29:
@MainframeX Volgens mij kun je bij coinbase alleen direct voor fiat wisselen? Correct me if I'm wrong, gebruik zelf geen coinbase.
Persoonlijk gebruik ik gewoon brokers van Nederlandse bodem; Litebit en Anycoindirect. Beide prima diensten. Alleen Litebit soms een beetje irritant dat ze niks verkopen wanneer de markt veel beweegt, maar dat is bekend.
Idempotent.
Is een centrale coin dus ja. Net als XRP, dus die zullen snel zijn.
Zo, eindelijk uit TRX gestapt. Met iets verlies, maar op z'n minst terug op het moment dat ik erin stapte door andere investeringen.
Voelt als een opluchting..
Voelt als een opluchting..
Verwijderd
Omdat die info niet te vinden is. En als je op 1-dags pieken kijkt, zit je er echt nog ver vanaf ben ik bang.kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Goed punt. Maar aantal hebben afgelopen nacht enorme groei gehad en storten nu weer terug naar beneden. Dus de grote piek gemist. Nu in correctie (waarschijnlijk) en daarna zal het wellicht rustiger gaan en zijn het mooie hodl munten. Maar zit nu te bekijken hoe mensen tevoren (denken te )weten dat een coin een plus 80% oid pakt. Ik krijg er maar niet de vinger achter waar dergelijke info te vinden is...
Kijk naar het team, de plannen, de connecties die gemaakt zijn. Dat een coin gisteren 80% gepakt heeft betekend echt helemaal niet dat 'ie morgen niet nog even 500% erbij kan pakken.
verkopen die rommel... de enige reden dat die nu pumpt is de crash.. volgende week staat die weer laag door een bullshit tweet vanuit die justin.NoepZor schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
@MainframeX Aha, klinkt aannemelijk ja. Was zelf in de veronderstelling dat ze deze coins voor jou vasthielden, en dat je wel kan uitwisselen maar zelf niet 'echt' eigenaar bent van die coins.
Grin, Litecoin boven de 700 dollar???
https://www.livecoinwatch.com/
Toch he, als je nu eerder aan een miljoen trx had gekocht, had je nu 2 miljoen gehad
The fuck, hij staat op $200 op CMC?RaptorXS schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:54:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat weet ik, inmiddels 😊. Maar zoek naar handige plekken/websites/blogs waar dergelijke info wat hapklaarder te vinden is. Die zijn er toch vast?? Wil zeker wel tijd investeren om dingen uit te zoeken, maar merk dat ik nu een beetje lost ben waar te beginnen....Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:53:
[...]
Omdat die info niet te vinden is. En als je op 1-dags pieken kijkt, zit je er echt nog ver vanaf ben ik bang.
Kijk naar het team, de plannen, de connecties die gemaakt zijn. Dat een coin gisteren 80% gepakt heeft betekend echt helemaal niet dat 'ie morgen niet nog even 500% erbij kan pakken.
- Ven is hier al vaak voorbij gekomen.kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Goed punt. Maar aantal hebben afgelopen nacht enorme groei gehad en storten nu weer terug naar beneden. Dus de grote piek gemist. Nu in correctie (waarschijnlijk) en daarna zal het wellicht rustiger gaan en zijn het mooie hodl munten. Maar zit nu te bekijken hoe mensen tevoren (denken te )weten dat een coin een plus 80% oid pakt. Ik krijg er maar niet de vinger achter waar dergelijke info te vinden is...
- ICX heeft de 24ste de launch van hun mainnet, dus ik zie hem voor die tijd nog wel richting z'n vorige niveau gaan (12$). Op de 31ste hebben ze hun annual summit met belangrijke gebeurtenissen. Wel is er een kans dat er met de launch van het mainnet een dump komt > buy the rumor, sell the news, en daarnaast wordt de circulating supply met de launch van het mainnet groter wat sommige mensen kan afschrikken wellicht.
- EthLend, niet de allergrootste fan van maar nog altijd prima mogelijkheden, ATH lag op 0,44$ en daar zie ik hem zeker nog wel op terugkomen, momenteel staat die op 0,2$
En zo zijn er nog genoeg anderen, gewoon een beetje onderzoek doen
Huh, Doge op 30 cent? Wat is daar aan de hand...?RaptorXS schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:54:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eerder? Als je had willen profiteren, had je het gister moeten doen.Tripod62 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:55:
Toch he, als je nu eerder aan een miljoen trx had gekocht, had je nu 2 miljoen gehad
Inkoop op Binance 382, verkoop vandaag 945 -> 147% winst
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ze hebben de klok een jaartje vooruit gezetNeoflexNL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:57:
[...]
Huh, Doge op 30 cent? Wat is daar aan de hand...?
Volgens mij proberen 1000 mensen het met een random coin en alleen de mensen die de perfecte keuze gemaakt hebben posten hier. De groep die safe speelt, normale winsten pakt en snapt wat ze doen (bijv @MAX3400 , @RedHat ) heb je, de mensen die enorme winst maken roepen natuurlijk ook hard, maar de mensen die veel verlies maken (kan dezelfde zijn als die enorme winst hadden iets eerder) houden hun mond.kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Zo riepen mensen gisterenavond hier ineens verge en neo. En inderdaad... enorm de lucht in geschoten. Inmiddels weer redelijk stabiel....
Ik vroeg net ook @Shiznit hoe hij wist dat TRX de grootste stijger zou zijn, maar daar kwamen alleen random uitspraken ipv uitleg uit, wat mij dus doet geloven dat het gewoon geluk is ipv dat hij daadwerkelijk wist waar hij mee bezig was. Of wil je toevallig nog vertellen hoe jij tot deze (achteraf) geweldige keuze bent gekomen?
die VEN wordt tegengehouden door whales die natuurlijk zoveel mogelijk willen accumuleren voor de THOR rebranding.. op dit moment komen ze er niet doorheen de buyers. wellicht na de rebrand.
Vooralsnog krijgen jullie gewoon wekelijks een update van mijn resultaten; ondanks de dipjes deze week, verwacht ik alsnog geen verlies te draaien (gelukkig) maar mijn gemiddelde winst is wel enigszins gedrukt. Tenminste, mijn update komt op zondag/maandag dus wat mij betreft mogen mijn coins nog wel een 20% stijgen de komende dagen.mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:59:
[...]
maar de mensen die veel verlies maken (kan dezelfde zijn als die enorme winst hadden iets eerder) houden hun mond.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Na de rebrand is het voor de whales ook alleen maar voordelig om te stijgen. Maarja, moet je eerst genoeg bij elkaar sprokkelen om een goeie THOR uitkering te krijgenshakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:59:
die VEN wordt tegengehouden door whales die natuurlijk zoveel mogelijk willen accumuleren voor de THOR rebranding.. op dit moment komen ze er niet doorheen de buyers. wellicht na de rebrand.
hoe bedoel je voordeliger ?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Na de rebrand is het voor de whales ook alleen maar voordelig om te stijgen. Maarja, moet je eerst genoeg bij elkaar sprokkelen om een goeie THOR uitkering te krijgen
Verwijderd
ze krijgen thor uitgekeerd om een node te draaien - daarom willen ze zo veel VEN hebben.
Als dat dan weinig waard is heb je er niet zoveel aan.
Jij zat ook niet in de groep die je quote, maar bij de mensen die snappen waar ze mee bezig zijn en die idd netjes vertellen dat ze n paar procent gepakt hebben of n paar procent verloren hebbenMAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Vooralsnog krijgen jullie gewoon wekelijks een update van mijn resultaten; ondanks de dipjes deze week, verwacht ik alsnog geen verlies te draaien (gelukkig) maar mijn gemiddelde winst is wel enigszins gedrukt. Tenminste, mijn update komt op zondag/maandag dus wat mij betreft mogen mijn coins nog wel een 20% stijgen de komende dagen.
ja precies.. maar VEN hoeft daarvoor niet omhoog te gaan. Op deze manier blijft hij altijd stagneren.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:04:
[...]
ze krijgen thor uitgekeerd om een node te draaien - daarom willen ze zo veel VEN hebben.
Als dat dan weinig waard is heb je er niet zoveel aan.
Ja dat bedoelde ik met eerder hahaMAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Eerder? Als je had willen profiteren, had je het gister moeten doen.
Inkoop op Binance 382, verkoop vandaag 945 -> 147% winst
Van wie kwamen die random uitspraken ? Want ik heb op je vraag niet gereageerdmark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:59:
[...]
Ik vroeg net ook @Shiznit hoe hij wist dat TRX de grootste stijger zou zijn, maar daar kwamen alleen random uitspraken ipv uitleg uit
Wie heeft jou dan vertelt dat ik weet waar ik mee bezig ben ?wat mij dus doet geloven dat het gewoon geluk is ipv dat hij daadwerkelijk wist waar hij mee bezig was.
wanneer je deze posts even leest zul je mij meer begrijpen, hoop ik:
Shiznit in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"
Wanneer je mijn eerder vermelde post gelezen hebt, heb je je antwoordt.Of wil je toevallig nog vertellen hoe jij tot deze (achteraf) geweldige keuze bent gekomen?
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Verwijderd
natuurlijk wel. Want wie gaat de uitkering kopen als het veel goedkoper is om zelf de VEN(dan VET) te kopen?shakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:06:
[...]
ja precies.. maar VEN hoeft daarvoor niet omhoog te gaan. Op deze manier blijft hij altijd stagneren.
Ben ik even blij, dat ik net op tijd nog wat reddit post lees over ETZ.
Zag het als één van de opportunities. Deze zogenaamde fork is dus een SCAM!
Hoop voor de communitie, dat niemand er in is gestapt?
Maar misschien wisten jullie dit al, en vertel ik oud nieuws!
Zag het als één van de opportunities. Deze zogenaamde fork is dus een SCAM!
Hoop voor de communitie, dat niemand er in is gestapt?
Maar misschien wisten jullie dit al, en vertel ik oud nieuws!
Thx! Dat soort info wil ik alleen ook zelf kunnen gaan vinden. En dan op tijd ipv als het te laat is 😑.Bmfd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:57:
[...]
- Ven is hier al vaak voorbij gekomen.
- ICX heeft de 24ste de launch van hun mainnet, dus ik zie hem voor die tijd nog wel richting z'n vorige niveau gaan (12$). Op de 31ste hebben ze hun annual summit met belangrijke gebeurtenissen. Wel is er een kans dat er met de launch van het mainnet een dump komt > buy the rumor, sell the news, en daarnaast wordt de circulating supply met de launch van het mainnet groter wat sommige mensen kan afschrikken wellicht.
- EthLend, niet de allergrootste fan van maar nog altijd prima mogelijkheden, ATH lag op 0,44$ en daar zie ik hem zeker nog wel op terugkomen, momenteel staat die op 0,2$
En zo zijn er nog genoeg anderen, gewoon een beetje onderzoek doen
Ga hier nu gewoon eens induiken. Zien of ik die info nu ik het weet ook kan vinden (soort reverse engineering). Kennis en ervaring opdoen. Mis ik nu nog te veel waardoor ik vaak achter de feiten aan loop... en dat is ook volstrekt logisch he. Als het allemaal super makkelijk was zou iedereen het wel doen 😁
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)