Correct, zo doe ik het ook en gaat altijd goedRobert89 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:27:
Ik heb gisteren wat geld via SEPA naar Coinbase overgemaakt. Ik heb toen de reference code in het omschrijving veld gestopt omdat het bij 'betalingskenmerk' niet als een geldig kenmerk werd herkend. Kan iemand bevestigen of dat de goeie manier is?
Dat is meest zoVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:26:
Kortom: het kan stijgen, als het niet daalt tenminste.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Een bron is niet overbodig bij dit soort beweringen.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:26:
ALLE grote bedrijven en zelfs overheden zijn aan het instappen, de goldman sachs zetten trading desks op..en btc zou over zijn..yeah right. Gaat er bij niet in.
Verwijderd
Een goede wallet is wel belangrijker en het visitekaartje van je bedrijf.dfrenner schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Het is een ander systeem dan de blockchain.
Veel van de altcoins zijn een net andere variant op de blockchain. (meer van hetzelfde).
Hoe meer transacties, hoe goedkoper het wordt en een hele mooie wallet. Onwijs makkelijk in gebruik. Coins sturen naar een email adres? Het kan gewoon...
Ik was onder de indruk van de wallet, gewoon mooi, zit goed in elkaar.
Dat was bij mij mij Verge en DGb al een grote afknapper.
Deze is van een aantal uurtjes geleden.
China’s Leading TV Network with More than 1 Billion Viewership Discusses VeChain’s Use Cases
https://twitter.com/sunsh...cointia.com%2Fpost%2F2512
Het is wel goed nieuws na goed nieuws bij VEN. Die MOET een keer doorbreken!!
Ik heb er nog een klein portie in gegooid.
China’s Leading TV Network with More than 1 Billion Viewership Discusses VeChain’s Use Cases
https://twitter.com/sunsh...cointia.com%2Fpost%2F2512
Het is wel goed nieuws na goed nieuws bij VEN. Die MOET een keer doorbreken!!
Ik heb er nog een klein portie in gegooid.
[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 18-01-2018 11:34 ]
Ik heb ook een leuke computer..
DGB zie ik daarnaast echt nog wel een mooie sprong maken. Is imo een van de coins die zijn betrouwbaarheid inmiddels wel heeft bewezen. Niet ath ingestapt, maar wel voor de dip. Dus dat wordt sowieso nog even vasthouden.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:30:
[...]
Een goede wallet is wel belangrijker en het visitekaartje van je bedrijf.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Deze snap ik niet helemaal. Ik gebruik binance, hoeveel helpt het als ik BNB koop? En hoeveel zou ik ongeveer in mijn portfolio moeten hebben?willy83 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:05:
[...]
Vergeet niet den klein beetje bnb te kopen. Hierdoor wordt je fee lager en blijf je niet met dust zitten.
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Verwijderd
Ik hoop het. Ik ben 200% 'winst' daarop kwijtgeraakt:p Inmiddels wel redelijk wat herstelt, maar dat was bij alle munten natuurlijk wel.Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:35:
[...]
DGB zie ik daarnaast echt nog wel een mooie sprong maken. Is imo een van de coins die zijn betrouwbaarheid inmiddels wel heeft bewezen. Niet ath ingestapt, maar wel voor de dip. Dus dat wordt sowieso nog even vasthouden.
Verwijderd
1BNB is genoeg. Je betaalt dan de helft van de normale fee 0,05% ipv 0,1% en je houdt geen resten van andere munten over.azteke schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:35:
[...]
Deze snap ik niet helemaal. Ik gebruik binance, hoeveel helpt het als ik BNB koop? En hoeveel zou ik ongeveer in mijn portfolio moeten hebben?
Die Thor die je per jaar zou kunnen genereren...Wat is die dan waard ? Is dat hetzelfde principe zoals Gas van Neo ? Die is nu +-58 dollar waard...
Zit nu op ongeveer de helft van waar ik het voor heb gekocht. Vlak daarvoor wel al een keer ruim 50% winst gepakt, dus dat komt vast wel weer goed. Ontwikkeltraject ziet er verder ook goed uit.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:36:
[...]
Ik hoop het. Ik ben 200% daarop kwijtgeraakt:p Inmiddels wel redelijk wat herstelt, maar dat was bij alle munten natuurlijk wel.
Verwijderd
Buy Orders liggen op 3730Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:37:
VEN gaat zo weer dalen. Wachten op goedkope inkoop.
DGB kan op een Ledger en dat kunnen vele coins niet zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:30:
[...]
Een goede wallet is wel belangrijker en het visitekaartje van je bedrijf.
Nu weet ik niet wat de vereisten zijn om Ledger zover te krijgen dat ze je toelaten maar geld zal vast een van de redenen zijn.
Hier inmiddels aangekomen, heeft ff geduurdImgnrydrmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:38:
Coinbase, ik kan er niet meer mee lachen. Bijna 24 uur en geen nieuws. >: Laat dan tenminste weten waar mijn geld zit!

Wanneer heb jij overgeboekt?spokje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:42:
[...]
Hier inmiddels aangekomen, heeft ff geduurd
Hoe bedoel je 3730? En bedoel je dan jouw buy orders of...?
Ik heb de afgelopen dagen met VEN aardig leuk kunnen handelen door de constante schommeling tussen 43k en 49k, nu even kijken waar het nu op uit gaat lopen...
Wauw, het heeft minder dan 24 uur geduurd en jij gaat helemaal door het dak.
Dude, dat is hoe normale banktransacties gaan.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Wat houdt die rebranding precies in?
Zit eraan te denken om mn LISK voorraad iets uit te breiden..
Grappig hoe snel mensen weer vergeten. Er wordt gewoon weer massaal in kansloze munten gestapt en door op de oude voet.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ik ga met mijn 330 VEN daar mijn vingers niet meer aan branden. Kan is groot dat ik er eerder 320 van maak!sirkeith schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:44:
[...]
Ik heb de afgelopen dagen met VEN aardig leuk kunnen handelen door de constante schommeling tussen 43k en 49k, nu even kijken waar het nu op uit gaat lopen...
jammer dat btc nog zo laag staat anders was die al bijna op 7 dollar...sirkeith schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:44:
[...]
Welke munten vind jij kansloos dan?Cliffie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:50:
Grappig hoe snel mensen weer vergeten. Er wordt gewoon weer massaal in kansloze munten gestapt en door op de oude voet.
wat voor jou kansloze munten lijken is voor een ander misschien wel heel waardevol...Cliffie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:50:
Nou ja, het feit dat Bitconnect weer maakt zijn opmerking alleen al wel een punt
Verwijderd
DOgenemesis2212 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:51:
[...]
wat voor jou kansloze munten lijken is voor een ander misschien wel heel waardevol...
doge is awesome. omdat het een troll coin is. mensen die daar geld mee verdienen vind ik alleen maar grappig
Of je neemt een gokje met de helft ;-)Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:50:
[...]
Ik ga met mijn 330 VEN daar mijn vingers niet meer aan branden. Kan is groot dat ik er eerder 320 van maak!
VEN moet nog wel even stijgen voor ik een deel verkoop in de hoop dat hij dan weer daalt naar rond de $4. Daarna de voorraad ophogen naar hopelijk 500 stuks
Verwijderd
inderdaad.nemesis2212 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:52:
[...]
doge is awesome. omdat het een troll coin is. mensen die daar geld mee verdienen vind ik alleen maar grappig
Misschien over een tijdje gewoon een rebrand doen en dan een munt maken die zicht richt op breeden van honden en registratie daar van:p.
Ik betwijfel of ie nog weer terug gaat naar 4 zonder dip in de hele markt...heeft net heel goed nieuws gehad. Zie m eerder komende dagen weer terughobbelen naar de 6 euro.Hotzenwalder schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:55:
VEN moet nog wel even stijgen voor ik een deel verkoop in de hoop dat hij dan weer daalt naar rond de $4. Daarna de voorraad ophogen naar hopelijk 500 stuks
Vooral munten die een hoge marketcap hebben, maar qua product nog weinig/niets hebben laten zien. Niet kansloos om geld mee te verdienen, dat niet...
Ach, misschien stukje frustratie dat ik niet in die munten zit, haha

Ik zit in munten die wel tech leveren, maar reactie 0 op de markt (Stratis).
Dat verwacht ik ook. Kijken of BNB bijtrekt dan halen we daar weer wat funds uit en die bewaren we voor een mogelijke dip. BNB had tot op heden een redelijk voorspekbaar patroon, maar de correctie van dinsdag zat daar niet inpirodr01 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:56:
[...]
Ik betwijfel of ie nog weer terug gaat naar 4 zonder dip in de hele markt...heeft net heel goed nieuws gehad. Zie m eerder komende dagen weer terughobbelen naar de 6 euro.
Een nieuwe dip zal heus nog wel komen vandaag of morgen.
De koersen zullen toch niet in een keer terugveren in een strakke streep naar het oude niveau?
Ik wil van mijn TRX af op 998 sats haha. Hij komt aardig in de buurt. Dan houd ik er toch nog iets aan over.
uhuh...belangrijk detail hierbij is dat DNV GL dit zelf openbaar maakt, niet Vechain...en DNV GL is een hele grote speler. Kan een leuke verjaardag voor me worden 25 januarileducw schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:00:
https://twitter.com/DNVGL...twcon%5E7090%7Ctwterm%5E3
Ven blijft goed nieuws geven.!

Daar bovenop de naamswijziging op 26 februaripirodr01 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:02:
[...]
uhuh...belangrijk detail hierbij is dat DNV GL dit zelf openbaar maakt, niet Vechain...en DNV GL is een hele grote speler. Kan een leuke verjaardag voor me worden 25 januari
uhuh...nu General Motors nog bekend maken en het kan niet meer stukTranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:06:
[...]
Daar bovenop de naamswijziging op 26 februari
Even een oprechte vraag over die VEN-naamswijziging. Als je daar nu al reclame mee maakt, gaat dat dan nog wel effect hebben op het moment van de wijziging zelf?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hopelijk wat latere instappersTomTorquay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:11:
Even een oprechte vraag over die VEN-naamswijziging. Als je daar nu al reclame mee maakt, gaat dat dan nog wel effect hebben op het moment van de wijziging zelf?
Verwijderd
Dat weet niemand. Of vlak vantevoren of erna gaat het stijgen. Als we geluk hebben beide.TomTorquay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:11:
De rebranding van VEN is allang bezig. Er is maar een exchange die VEN heeft gelisted als VET. Overigens in Etherscan zie je VET al.
VET staat voor VEchain Thor
VET staat voor VEchain Thor
Nu weer zwaar in twijfel nog snel ff ven bijkopen of nog ff geduld hebben op een dipje.. Kan eigenlijk niet geloven dat vanaf nu alleen maar omhoog gaat 😄 maar je weet nooit.
Ik ben er een tijdje geleden uitgestapt na het maanden te hebben gehad. Geloof er wel in, maar van marketing hebben ze weinig begrepen, het zijn echt techneuten. Het steeds verder wegzakken in de top 100 was m'n grootste zorg, uiteindelijk wordt je ook niet meer gehoord. Al snap ik goed dat je erin blijft zitten, ze leveren wel dus uiteindelijk zal het zich wel terugbetalen denk ikCliffie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:57:
[...]
Ik zit in munten die wel tech leveren, maar reactie 0 op de markt (Stratis).
Zit nu vooral in RaiBlocks en SophiaTX, ook beide met echte tech en redelijk onderscheidend. Verder heb je helemaal gelijk als ik zie hoeveel mensen in shitcoins steken, vaak op basis van een kortstondige hype.
waarom blijft bitcoin cash zo achter.. op de uptrend. ik zit te twijfelen om even in die lift in te stappen.
Er komen vast nog zat dips, maar je weet inderdaad nooit hoe diep die gaan. Prima mogelijk dat nu het laagste punt is wat je 'ooit' nog in kan stappen.k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:15:
Nu weer zwaar in twijfel nog snel ff ven bijkopen of nog ff geduld hebben op een dipje.. Kan eigenlijk niet geloven dat vanaf nu alleen maar omhoog gaat 😄 maar je weet nooit.
Same hier, vorige keer wel gedaan en 3 dagen spijt van gehadk1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:15:

Gisteren toch nog even snel ingestapt in de NEO, op 81 euro ingekocht, en toen begon alles weer te stijgen.
Dat ligt eraan, de laatste tijd leek het erop dat de koers bewust wordt gedrukt door sell walls. In dat geval zou het na de bekendmaking (icm opheffen walls) behoorlijk kunnen gaan stijgen.TomTorquay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:11:
ligt er aan of we nog nieuws krijgen over China.Martin11 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Een nieuwe dip zal heus nog wel komen vandaag of morgen.
De koersen zullen toch niet in een keer terugveren in een strakke streep naar het oude niveau?
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Verschil is dat er nu geen enorme sell walls staan.
Dus verwacht en hoop dat ie door zal stijgen.
[ Voor 32% gewijzigd door Tranzy op 18-01-2018 12:17 ]
Valt me met XVG nu ook wel op. De walls komen pas rond de 1200 sats, terwijl het nu rond de 900 zit.Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:17:
Verschil is dat er nu geen enorme sell walls staan.
Gewoon niks doen is beste 
Tegen mijn principes in al mijn VEN verkocht op 46800. Beetje aan zitten kijken hoe het verloop was en een buy order op 46000 ingesteld. Maar het zal toch wel weer een verkeerde keus geweest zijn. Zal je zien, VEN knalt zo door de 48000 heen.
Tegen mijn principes in al mijn VEN verkocht op 46800. Beetje aan zitten kijken hoe het verloop was en een buy order op 46000 ingesteld. Maar het zal toch wel weer een verkeerde keus geweest zijn. Zal je zien, VEN knalt zo door de 48000 heen.
Daar dacht ik ook aan...TomTorquay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:11:
Er komt ook zo vaak geregeld goed nieuws over VEN naar buiten dat als er nu een keer 3 weken geen (nog beter) nieuws komt dat ook als een tegenvaller gezien kan worden.
Iemand een onderbouwt idee waarom Tron ook zo in de lift zit? Had het idee dat die z'n geloofwaardigheid nogal had verloren de laatste tijd.
Denk dat men hoopt op een explosieve stijging zoals met NEO gebeurde.Martin11 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:21:
[...]
Daar dacht ik ook aan...
Er komt ook zo vaak geregeld goed nieuws over VEN naar buiten dat als er nu een keer 3 weken geen (nog beter) nieuws komt dat ook als een tegenvaller gezien kan worden.
Het lijkt er ook op dat men dat wil creeern door telkens sell walls op te gooien...ws zijn er mensen bezig om op lage kosten zoveel mogelijk ven bij elkaar te schrapen om nodes te gaan draaien...zodra dat bereikt is hebben zij er ook baat bij de koers omhoog te stuwen.Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Denk dat men hoopt op een explosieve stijging zoals met NEO gebeurde.
Als het team echt zo wordt opgebouwd en ze houden zich aan de deadlines dan zie ik niet in waarom TRX niet weer flink verder kan stijgen.. Omdat er nogal wat mensen op ATH zijn ingestapt krijg je automatisch wat FUD te verwerken na zo'n grote dip, er zijn ook mensen die er flinke winst op hebben gemaakt dus tja.. Ieder zo zijn of haar agenda..DeKoetsier schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:22:
Iemand een onderbouwt idee waarom Tron ook zo in de lift zit? Had het idee dat die z'n geloofwaardigheid nogal had verloren de laatste tijd.
Mee liften op zo een grote golf kan je echt bakken met geld mee verdienen.DeKoetsier schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:22:
Meer is er niet voor nodig, geen deftige white-papers, of goede bedoelingen.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Justin Sun heeft gisteren weer vaag berichtje op twitter gezet, muppetvolk koopt vervolgens TRX. Dit is gewoon McAfee effect wat je ziet.DeKoetsier schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:22:
Idempotent.
Ik zou eerlijk gezegd twee portefeuilles voeren. Eetje voor daytraden en de ander voor mooie projecten/toekomstverhalen.Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:25:
[...]
Mee liften op zo een grote golf kan je echt bakken met geld mee verdienen.
Meer is er niet voor nodig, geen deftige white-papers, of goede bedoelingen.
Idempotent.
volgens mij komt dit door de crash iedereen wil snel profiteren van trxMainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:25:
[...]
Justin Sun heeft gisteren weer vaag berichtje op twitter gezet, muppetvolk koopt vervolgens TRX. Dit is gewoon McAfee effect wat je ziet.
Dat mag wel wat vriendelijker
[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 18-01-2018 12:59 ]
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Er was ook een bericht van Game.com over dat ze trx gaan gebruiken, vanaf dat moment is het van 40 cent richting de 80 gegaanMainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:25:
[...]
Justin Sun heeft gisteren weer vaag berichtje op twitter gezet, muppetvolk koopt vervolgens TRX. Dit is gewoon McAfee effect wat je ziet.
[ Voor 8% gewijzigd door Blik1984 op 18-01-2018 12:30 ]
Wat betreft VEN: zolang de prijs kunstmatig laag wordt gehouden lijkt de rebranding niet ingeprijsd te zijn. Zie een 20 BTC wall op 48k sat?
Ik denk dat dit een mooi moment is om TRX nog voor een redelijke prijs te dumpenshakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:28:
[...]
volgens mij komt dit door de crash iedereen wil snel profiteren van trx
Ik zit er ook al even in ja, sinds net na de ICOTom schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Ik ben er een tijdje geleden uitgestapt na het maanden te hebben gehad. Geloof er wel in, maar van marketing hebben ze weinig begrepen, het zijn echt techneuten. Het steeds verder wegzakken in de top 100 was m'n grootste zorg, uiteindelijk wordt je ook niet meer gehoord. Al snap ik goed dat je erin blijft zitten, ze leveren wel dus uiteindelijk zal het zich wel terugbetalen denk ik
Zit nu vooral in RaiBlocks en SophiaTX, ook beide met echte tech en redelijk onderscheidend. Verder heb je helemaal gelijk als ik zie hoeveel mensen in shitcoins steken, vaak op basis van een kortstondige hype.
Het klopt wat je zegt over dat het techneuten zijn. Ook geven ze aan zich niet te laten leiden door de wil van de community om de prijs op te drijven. Eerst tech, daarna marketing. Eigenlijk ook wel hoe het zou moeten, maar het daardoor wel lang duurt om meer rendement te krijgen.
Merendeel van de mensen wat de laatste maanden is ingestapt wil instant gratification. Het helpt niet dat dat ook echt kan, maar niet met de lange termijn munten. Daar heb je meer geduld voor nodig.
Time will tell! Stratis heeft net zijn 1e ICO op hun platform aangekondigd, Gluon. Komt er binnenkort nog 1. Vroeg of laat gaat dit a la NEO omhoog
Gister uiteindelijk nog besloten om enkele altcoins om te zetten naar XVG. Tot nu toe nog positief uitgepakt 
Meer mensen die dit gedaan hebben hier?
[ Voor 15% gewijzigd door Caritius op 18-01-2018 12:34 ]
Niet op de man
[ Voor 96% gewijzigd door Grotman op 18-01-2018 13:00 ]
Idempotent.
Kucoin verkoopt NEO en daar is nog aan te melden, weet alleen niet in hoeverre je een chinese exchange kunt vertrouwen.
flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:36:
[...]
Blijft jammer dat de meeste exchanges die NEO verkopen nog een registratie stop hebben. Heb zelf eigenlijk alles via Litebit gekocht. Ook al hebben die de laatste maand nog maar 1 nieuwe coin toegevoegd (logisch met de drukte).
Maar ja dat heb ik wel met meer interessante coins. Straks de lijst maar weer eens langs om te kijken wat voor exchange ik er nog bij kan pakken.
Nee, maar de OP heeft wel een gericht antwoord op zijn vraag.Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:35:
[...]
Nee, praten over muppetvolk en mcafee, dat heeft iemand wat aan !
Idempotent.
Heren heren, rustig aan. Het stormt buiten al, laten we het hier beschaafd houden.MainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:33:
[...]
Sneu figuur. In plaats van dat je gewoon daadwerkelijk antwoord geeft op de vraag van OP. In plaats daarvan geef je een vaag advies dat ie geld moet gaan verdienen op de golven in de koers. No shit sherlock.
Ik heb ook TRX en ik voel me echt niet aangesproken door negatieve berichten.
Heb ze om op de golven geld te verdienen en ook voor de lange termijn. Omdat ik denk dat ze echt een verandering gaan brengen zodra hun product operationeel is.
Verder heb ik VEN, WABI, ICX en nog een paar kleintjes.
Ik noem niets shitcoin, cryptotokkies of iets dergelijks.
Laat elkaar lekker en geef commentaar waar iedereen wat aan kan hebben.
Het blijven allemaal meningen....................
XVG komt echt wel terug kan ook haast niet anders na de enorme dip.Paresto schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:32:
Gister uiteindelijk nog besloten om enkele altcoins om te zetten naar XVG. Tot nu toe nog positief uitgepakt
Dat geldt ook voor TRX en andere alt coins.
Ik snap de ophef ook niet om dit soort coins af te zeiken.
Lijkt ook wel een soort hype te zijn eerst de hemel in prijzen dan tot de grond afbranden en dan tot de ontdekking komen dat het misschien toch wel een aardige coin was.
Bepaal gewoon je standpunt en blijf daarbij ik hou niet zo van mensen die van de hak op de tak springen.
Dat levert alleen maar onrust op.
Zo, niets meer aan toe te voegenStorm300 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:38:
[...]
Heren heren, rustig aan. Het stormt buiten al, laten we het hier beschaafd houden.
Ik heb ook TRX en ik voel me echt niet aangesproken door negatieve berichten.
Heb ze om op de golven geld te verdienen en ook voor de lange termijn. Omdat ik denk dat ze echt een verandering gaan brengen zodra hun product operationeel is.
Verder heb ik VEN, WABI, ICX en nog een paar kleintjes.
Ik noem niets shitcoin, cryptotokkies of iets dergelijks.
Laat elkaar lekker en geef commentaar waar iedereen wat aan kan hebben.
Het blijven allemaal meningen....................
1200 schiet ie over het algemeen wel redelijk snel overheen. 1500 is afgelopen tijd echt een probleem geweest.flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:19:
[...]
Valt me met XVG nu ook wel op. De walls komen pas rond de 1200 sats, terwijl het nu rond de 900 zit.
De Desktop app werkt hier ander prima, website kan aan de andere kant soms best wel eens traag zijn !
Verwijderd
Vermijdt inderdaad het gebruik van de website maar gebruik de app op telefoon of computer en het gaat perfect
De app gaat ook traag (misschien iets minder traag maar alsnog traag) en desktop versie is er enkel voor Microsoft dingen toch? Of ook voor Mac OSX?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Vermijdt inderdaad het gebruik van de website maar gebruik de app op telefoon of computer en het gaat perfect
[ Voor 6% gewijzigd door Stevie_ op 18-01-2018 12:46 ]
En een Windows emulator op je mac draaien en de desktop app gebruiken ?Stevie_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:46:
[...]
De app gaat ook traag (misschien iets minder traag maar alsnog traag) en desktop versie is er enkel voor Microsoft dingen toch? Of ook voor Mac OSX?
Verwijderd
Oh, goeie vraag. Ik heb geen MacOSX dus ik heb daar noooiit naar gekeken, sorry!Stevie_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:46:
[...]
De app gaat ook traag (misschien iets minder traag maar alsnog traag) en desktop versie is er enkel voor Microsoft dingen toch? Of ook voor Mac OSX?
Op je telefoon dan maar?
Website werkt bij mij momenteel wel prima eigenlijk.
Nog steeds in dubio om mijn herinvestering eruit te halen zodra hij weer ~13 cent wordt... Alleen dan komt weer het verhaal van de fomo die dat tegenhoudt...Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:42:
[...]
1200 schiet ie over het algemeen wel redelijk snel overheen. 1500 is afgelopen tijd echt een probleem geweest.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hmm, ik heb gisteren gezocht naar een iOS app maar kon geen officiele vinden op de app store. Wel een binance app van een andere maker, en een officiele app die je een soort van moet sideloaden op je telefoon. Beide vertrouw ik nietVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Welke app gebruik jij?
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Ik vraag me nog steeds af hoe jullie zien dat hij gaat stijgen of door blijft stijgen, of is het gewoon een gok en heb je het ook vaak zat fout maar post je dat gewoon niet?Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:29:
[...]
Jij praat alleen maar na van wat andere schreeuwers verkondigen.
Mensen kunnen er geld mee verdienen.
Ik heb vanmorgen iets meer dan 21% op mijn speelgeld verdiend.
$1650,00 er bij in 3 uur. Denk je dat mij het dat ook maar iets interesseert hoe en wat ?
Mensen moet niet altijd zo moeilijk doen en de moraalridders uithangen.
Speel en win, of verlies en neem het. Ga ergens anders azijnpissen
Ik zou graag ook in de relatieve impopulaire muntjes willen stappen, puur om mee te liften op de koers en er daarna weer keurig uit te stappen, want dit zou echt een heerlijk moment zijn (althans... eerder vandaag zou nog veel beter zijn geweest (of gisteravond)). Maar ik heb er gewoon geen FIAT meer voor over en de huidige muntjes in m'n portfolio wil ik graag even behouden...
Jammer maar helaas. ^_^
Jammer maar helaas. ^_^
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gisteren rond 580 sats mijn 10k trx maar op eth en btc gezet...Merk nu dat trx op 850 sats zit en maar blijft stijgen...Balen, maar goed eth en btc stijgt ook...
Alles stond zo laag door de "crash", meeste coins kunnen/konden maar 1 kant op...mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Ik vraag me nog steeds af hoe jullie zien dat hij gaat stijgen of door blijft stijgen, of is het gewoon een gok en heb je het ook vaak zat fout maar post je dat gewoon niet?
Hier niet meer, grafieken en waardes worden niet geladen. Al diverse 'dingen' geprobeerd om het te fixen maar helpt niet.Disfigured schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:47:
Website werkt bij mij momenteel wel prima eigenlijk.
Het zal wel druk zijn, goed teken :-).
[ Voor 4% gewijzigd door Stevie_ op 18-01-2018 12:53 ]
Ik begreep van een vriend dat litebit weer mensen toe heeft gelaten. Nieuw Nederlands geld is onderweg. Wel opvallend na de daling van de afgelopen dagen. Toeval of strategie?
Als er een duidelijke wetenschap of duiding achter zou zitten, zou de markt niet zo volatiel of booming zijn.mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Ik vraag me nog steeds af hoe jullie zien dat hij gaat stijgen of door blijft stijgen, of is het gewoon een gok en heb je het ook vaak zat fout maar post je dat gewoon niet?
De outages van Litebit en hun wallet-onderhoud vallen altijd toevallig samen met gebeurtenissen
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Ik heb windows en android, dus ik heb die problemen niet.. Ik weet dat je die iOs app inderdaad moet sideloaden voor Binance, maar heb er nog niemand over horen klagen. (wel over het sideloaden, niet over het gebruik daarna bedoel ik)azteke schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Hmm, ik heb gisteren gezocht naar een iOS app maar kon geen officiele vinden op de app store. Wel een binance app van een andere maker, en een officiele app die je een soort van moet sideloaden op je telefoon. Beide vertrouw ik niet
Welke app gebruik jij?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)