[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.949 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:32

_Christiaan_

Master of SOG

vipers120 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:10:
Kan zo maar weer een ander nieuws berichtje komen waardoor de hele markt weer panisch reageert.
Op een gegeven moment blijven alleen de holders over. Ten tweede krijg je een soort ‘immuniteit’ voor FUD, wat je nu al hebt bij de oudere garde. Ik denk dat de dips daarom minder erg worden, en we meer sideways zullen gaan een tijdje.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Op een gegeven moment blijven alleen de holders over. Ten tweede krijg je een soort ‘immuniteit’ voor FUD, wat je nu al hebt bij de oudere garde. Ik denk dat de dips daarom minder erg worden, en we meer sideways zullen gaan een tijdje.
Dat immuun zijn kan ik me wel in vinden, nog niet zo lang bezig met de muntjes, maar al wel enkele achtbanen meegemaakt.
Ik heb laatste dagen totaal niet wakker gelegen van een dalende markt.
Ik heb begin januari mijn inzet eruit gehaald + wat winst...
Alles wat er nu nog staat is pure winst.
Tuurlijk vind ik het jammer wanneer het zakt, of wordt ik vrolijk wanneer het flink stijgt, maar de druk is er af..

Mocht het bedrag te hoog worden en ik word weer onrustig, dan is dat een teken dat ik moet afromen..
En tot die tijd lekker HODL en heel af en toe een beetje traden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-09 19:55
Alles leuk deze morgen. Vannacht mijn verkooporder voor ripple getriggered op 1,2 € .. toch even mijn inleg op die coin eruit gehaalt. De rest .. hold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Ripple doet een announcement over Moneygram en de prijs schiet omhoog in een paar minuten (daarna weer net zo hard omlaag). VeChain doet een in mijn ogen veel grotere announcement en er gebeurd vrijwel niets met de prijs... hier wordt zwaar gemanipuleerd heb ik het idee

https://twitter.com/vecha...status/953853463682625536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:45
Hotzenwalder schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:33:
Ripple doet een announcement over Moneygram en de prijs schiet omhoog in een paar minuten (daarna weer net zo hard omlaag). VeChain doet een in mijn ogen veel grotere announcement en er gebeurd vrijwel niets met de prijs... hier wordt zwaar gemanipuleerd heb ik het idee

https://twitter.com/vecha...status/953853463682625536
Daarom Holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Als een gek bijkopen.... maar mijn funds zitten vast en ik ga ze niet met verlies verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52

flessuh

Set sail for fail!

Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:10:
NEO is toch wel echt de cryptomunt die je in je porto moet hebben, pff als de markt dan weer even aantrekt zie je toch altijd NEO enorm stijgen.... Fuck fiat I'm going to buy NEO
Blijft jammer dat de meeste exchanges die NEO verkopen nog een registratie stop hebben. Heb zelf eigenlijk alles via Litebit gekocht. Ook al hebben die de laatste maand nog maar 1 nieuwe coin toegevoegd (logisch met de drukte).
Maar ja dat heb ik wel met meer interessante coins. Straks de lijst maar weer eens langs om te kijken wat voor exchange ik er nog bij kan pakken.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:32

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:25:
[...]

Dat immuun zijn kan ik me wel in vinden, nog niet zo lang bezig met de muntjes, maar al wel enkele achtbanen meegemaakt.
Ik heb laatste dagen totaal niet wakker gelegen van een dalende markt.
Ik heb begin januari mijn inzet eruit gehaald + wat winst...
Alles wat er nu nog staat is pure winst.
Tuurlijk vind ik het jammer wanneer het zakt, of wordt ik vrolijk wanneer het flink stijgt, maar de druk is er af..

Mocht het bedrag te hoog worden en ik word weer onrustig, dan is dat een teken dat ik moet afromen..
En tot die tijd lekker HODL en heel af en toe een beetje traden..
Ik lig ook totaal niet wakker van de dalingen. Sterker nog, ik lig juist wakker van stijgingen omdat ik dan ga nadenken hoeveel winst het wel niet zou kunnen worden :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Blijft jammer dat de meeste exchanges die NEO verkopen nog een registratie stop hebben. Heb zelf eigenlijk alles via Litebit gekocht. Ook al hebben die de laatste maand nog maar 1 nieuwe coin toegevoegd (logisch met de drukte).
Maar ja dat heb ik wel met meer interessante coins. Straks de lijst maar weer eens langs om te kijken wat voor exchange ik er nog bij kan pakken.
Waarom is Neo überhaupt zo populair? Het lijkt bijvoorbeeld erg op WISH alleen die staat nu op 1$ ipv 135$..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Dakillerbean schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:56:
Iets zegt me dat we vandaag nog 1x goed omlaag gaan.... Crypto Ed deelde het gisteren ook nog even, en tot nu toe heb ik het idee dat die beste kerel het aardig in de smiezen heeft, zo ook gisteren.

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/953733374488825857
Hij heeft net als jij geen glazen bol, heel tradingview staat vol met dezelfde prediction (mogelijk naar $6500). TA over cryptos blijft een aparte tak van sport en is meer artistieke kunst dan waarheid. Soms komt het uit en soms niet, schiet ie vaker raak dan niet maakt het nog geen waarzegger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:45
_Christiaan_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:41:
[...]

Ik lig ook totaal niet wakker van de dalingen. Sterker nog, ik lig juist wakker van stijgingen omdat ik dan ga nadenken hoeveel winst het wel niet zou kunnen worden :P
Haha hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Blijft jammer dat de meeste exchanges die NEO verkopen nog een registratie stop hebben.
Huh? Gisteren geregistreerd bij Binance en NEO gekocht...? (helaas pas vanochtend - want transfer van ETH duurde te lang).

Ga vandaag eens pogen wat daytrading te doen... Heb er vandaag wat tijd voor... Dus een gokje waard! ;) Gezien mijn track record op dit vlak gaat het me waarschijnlijk eerder geld kosten dan opleveren - maar hoe dan ook leer ik er van. En dat is ook wat waard!

Vraagje aan de daytraders:
Zetten jullie steeds limit buys/sells in en dan niet meer naar omkijken en hopen dat je goed gegokt hebt qua limit? Of gewoon wachten en regelmatig kijken (en wat is dan regelmatig??).

[ Voor 43% gewijzigd door kazz1980 op 18-01-2018 09:50 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2021
kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Huh? Gisteren geregistreerd bij Binance en NEO gekocht...? (helaas pas vanochtend - want transfer van ETH duurde te lang).
Hmm, Binance heeft nog regelmatig een registratiestop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
[...]

Ga vandaag eens pogen wat daytrading te doen... Heb er vandaag wat tijd voor... Dus een gokje waard! ;) Gezien mijn track record op dit vlak gaat het me waarschijnlijk eerder geld kosten dan opleveren - maar hoe dan ook leer ik er van. En dat is ook wat waard!

Zetten jullie steeds limit buys/sells in en dan niet meer naar omkijken en hopen dat je goed gegokt hebt qua limit? Of gewoon wachten en regelmatig kijken (en wat is dan regelmatig??).
ETH transfers gaan weer supersnel. Zojuist binnen 10 minuten m'n ETH ontvangen met 30 confirmations (op Binance) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
[...]
Je gaat daytraden, maar je hebt geloof ik geen idee wat het is :')
Eerst wat meer gaan verdiepen voordat je je geld verspilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

YouTube: CryptosRUs <-- Ik weet niet of jullie dit kanaal al kennen dus post hem hier maar even :)

Iedere dag post hij 1 of 2 filmpjes en gaat hij ondermeer de koersen bijlangs op https://coinmarketcap.com om de uitschieters er uit te pakken, geeft strategie tips en geeft ook advies welke munten in te kopen en legt ook uit waarom: wat doen ze? zit er een goed business model achter? is er belangrijk nieuws geweest op tweakers twitter geweest ofzo? .. :+

Vind het zelf een leuke gast, relaxed en serieus en brengt het goed over. Lijkt er realistisch in te zitten, niet zo'n roeptoeter zoals die antivirus-boer :P

hier zijn visie op de "crash" van gisteren :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zuC-YqT7_f0]

en hier stelt hij zich voor:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Appk2G-i_RM]

deze was ook wel leuk:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1D6DB7qCI3Q]

en uiteraard deze !!! W00000t !!! _O_ *O* oOo :P :9 :P :9
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=23ZRKZmhWvM]

_O-

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
[...]

Vergeet niet den klein beetje bnb te kopen. Hierdoor wordt je fee lager en blijf je niet met dust zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:11

Hoicks

Techno!

Overschrijving naar Coinbase duurt weer langer. Gisteren om een uurtje of 22.00 overgemaakt, maar nog niet bijgeschreven. Dat ging vorige keer een stuk vlotter.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:18:
[...]

Hebben we straks misschien toch nog wat aan Verge oOo
Niet vloeken in de kerk, je bedoelde uiteraard Monero/XMR 8)

Ik heb hodl ook weer overleefd en het helpt als je cold storage gebruikt. Voordat je daar bij kunt is de koers alweer terug omhoog hehe. Ach ja, ooit BTC verkocht voor fork stress en daar altijd spijt van gehad. Bij de volgende piek eerst eens wat winst afromen voordat ik in hodl mode schiet.

In het handels topic vond ik een interessante video met plausibele uitleg: YouTube: Bitcoin: Why Falling? CME + Bitcoin Futures Crash Bitcoin Price?
Je krijgt er wel een beetje een "duh" gevoel bij als je daar naar kijkt en niet hebt verkocht rond de top :'( :P

Ik hou sinds kort maar eens wat notities bij wellicht helpt dat de komende jaren. Deze keer zo goed als geen BTC kwijt geraakt alleen een harde klap in USD waarde. Vergeet trouwens niet dat er deze maand nog een aflopende future is.......

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

sh4d0wman schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Ik heb hodl ook weer overleefd en het helpt als je cold storage gebruikt. Voordat je daar bij kunt is de koers alweer terug omhoog hehe. Ach ja, ooit BTC verkocht voor fork stress en daar altijd spijt van gehad. Bij de volgende piek eerst eens wat winst afromen voordat ik in hodl mode schiet.

In het handels topic vond ik een interessante video met plausibele uitleg: YouTube: Bitcoin: Why Falling? CME + Bitcoin Futures Crash Bitcoin Price?
Je krijgt er wel een beetje een "duh" gevoel bij als je daar naar kijkt en niet hebt verkocht rond de top :'( :P

Ik hou sinds kort maar eens wat notities bij wellicht helpt dat de komende jaren. Deze keer zo goed als geen BTC kwijt geraakt alleen een harde klap in USD waarde. Vergeet trouwens niet dat er deze maand nog een aflopende future is.......
Ik blijf Verge nog zien als de Litecoin en Monero als Bitcoin, maar dan met privacy functies. Verge klein, goedkoper en sneller.. plus de optie om te kiezen voor stealth wat nog wel handig is.

Maar misschien zie ik teveel voordelen van Verge omdat ik er een leuk aantal van heb (aka twv een huis als die naar een euro gaat :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Cis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:00:
Gaat wel hard zeg! Ik ben er klaar mee. Heb van het restbedrag nog net een bosje tulpen kunnen hopen. Hopelijk is dat een betere investering.
Hoop het voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Ik blijf Verge nog zien als de Litecoin en Monero als Bitcoin, maar dan met privacy functies. Verge klein, goedkoper en sneller.. plus de optie om te kiezen voor stealth wat nog wel handig is.

Maar misschien zie ik teveel voordelen van Verge omdat ik er een leuk aantal van heb (aka twv een huis als die naar een euro gaat :+ )
#xvg verge believers have fate! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:49

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

sh4d0wman schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:07:
[...]

:7 YEAH!

Mee eens! Ik heb de laatste maanden op bepaalde coins wel winst gepakt maar dit weer in andere coins gestopt. M'n volledige inleg zit er nog in momenteel. Opzich geen probleem natuurlijk maar ik zou wel iets lekkerder slapen (overigens heb ik geen seconde wakker gelegen :P) als ik een deel van de inleg kan uitcashen en op vakantie kan gaan. Doel is (maar dat was het bij voorgaande dips ook) om zo nu en dan wat dollars/euro's terug te schuiven naar m'n bankrekening.

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik kwam vanochtend een buitengewoon interessant artikel tegen op reddit:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Deze gast geeft een nuchter en helder perspectief op de cryptomarkt en geeft beginners (zoals ik) enkele waardevolle tips welke typen coins kan onderscheiden en waarom je op een coin zou moeten inzetten. En nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Lienuks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:14:
[...]

#xvg verge believers have fate! ;)
Nou ja, waar veel de pump van McAfee als zegen zagen omdat de waarde omhoog schoot vond ik het meer een groot nadeel. Juist omdat de focus nogal naar de deadlines ging en je met weinig ontwikkelaars zit. Maar ja, het doel is mooi en wel te bereiken blijkbaar :P

[ Voor 3% gewijzigd door flessuh op 18-01-2018 10:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

z1rconium schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Je gaat daytraden, maar je hebt geloof ik geen idee wat het is :')
Eerst wat meer gaan verdiepen voordat je je geld verspilt.
Dat is het idee van leren he :P
Ik ben bijzonder goed in buy high, sell low... haha. Zou toch ook eens andersom moeten kunnen lukken. (en ja.. ik doe het veilig. O-) Dat wil zeggen - meer risico nemen dat ik winst misloop dan risico lopen dat ik geld verlies. Beide is natuurlijk jammer. Maar het is nu een goed moment wat te proberen. Heb niet zo veel centen meer - dus een misser zal me niet direct veel geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Okay,

Door zelf de markt in de gaten te houden en soms een redelijk onderbouwde trade te doen heb ik het voor elkaar om nu (eindelijk) meer dan 1000 MIOTA te hebben *O* Vanaf de zomer al vertrouwen in het project en die gaan lekker op de HODL stand.

Maar nu.. Wie kan mij op weg helpen om met stop-limit orders te werken bij Binance? Ik denk het wel te weten maar kan wel wat ervaring gebruiken die mij hier stap voor stap mee op weg helpt.

Heb wat geld klaar staan om mee te gaan traden maar durf de stap op de één of andere manier nog niet te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Dakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:22:
Ach als ik onze grote vriend Crypto Ed mag geloven zijn we er nog niet en dippen we nog een tandje verder... Leuk om te volgen zo, zou me niets verbazen als het inderdaad gaat gebeuren en we nog verder zakken.

Zoals ik gisteren avond al meldde, vanavond bereiken we volgens mij pas echt de bodem... Gisteren was het schudden aan de boom voor de grote massa, en nu weer opnieuw schudden voor de tevergeefse vasthouders...
Zat je grote vriend Ed er toch naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
En men gaat gewoon verder met VEN binnen zijn marge te houden. Begin mij af te vragen of die ooit nog wel gaat doorstijgen.... :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

frederick130391 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:24:
En men gaat gewoon verder met VEN binnen zijn marge te houden. Begin mij af te vragen of die ooit nog wel gaat doorstijgen.... :D
Februari rebrand. Dan Gaan we naar $20,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

D-Ed schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:24:
Okay,

Door zelf de markt in de gaten te houden en soms een redelijk onderbouwde trade te doen heb ik het voor elkaar om nu (eindelijk) meer dan 1000 MIOTA te hebben *O* Vanaf de zomer al vertrouwen in het project en die gaan lekker op de HODL stand.

Maar nu.. Wie kan mij op weg helpen om met stop-limit orders te werken bij Binance? Ik denk het wel te weten maar kan wel wat ervaring gebruiken die mij hier stap voor stap mee op weg helpt.

Heb wat geld klaar staan om mee te gaan traden maar durf de stap op de één of andere manier nog niet te nemen..
Wat wil je weten?
pm me anders maar.
YT heeft er ook uitlegfilmpjes over he;)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Rebbelx schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Tja wat is een gezonde correctie ....Gaan stilaan overal naar -30-40% op 1 week tijd.
En nu weer omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Ik hoop met je mee, net als LISK trouwens met de rebrand :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackwidow998
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03
Ik vind het wel mooi zo, iedere dag pak ik mijn %%%tjes, mag nog wel even duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Dat is x4 en niemand die het weet dus ik ga niet zeggen dat het onzin is maar wellicht wat onwaarschijnlijk, we gaan het zien. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
D-Ed schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:24:
Okay,

Even Google op binance stop limit daar wordt het uitgelegd maar de stop is je trigger en de limit is voor wat je het verkoopt (of net andersom) :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:06
En ze willen aan de node hoeveelheden komen he... als ze er voor zorgen dat ze ruim 10.000 van de muntjes hebben en het liefst 250.000, dan kunnen ze sowieso stoppen met werken want dan hebben ze een zeer steady Thor inkomen... En inderdaad, om aan die 250.000 muntjes te komen, moet je inmiddels al miljonair zijn... maar ik vermoed dat het hele VEN/THOR gebeuren de reden is van het "kunstmatig" laaghouden van de koers... als de meesten hebben bereikt wat ze wilden bereiken... tsja... we shall see.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
[...]

Weet je... Ik had die gedachte ook maar ik ben bang dat dit onderdrukt wordt door de sell walls die men plaatst steeds (lijkt wel bij goed nieuws).

Het is alsof men bewust de koers manipuleert en laag houdt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
blackwidow998 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Ik vind het wel mooi zo, iedere dag pak ik mijn %%%tjes, mag nog wel even duren..
Ik heb dat ook geprobeerd en dat liep niet goed voor mij.. eindig altijd met minder VENnetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Dat is x4 en niemand die het weet dus ik ga niet zeggen dat het onzin is maar wellicht wat onwaarschijnlijk, we gaan het zien. :)
tov van nu ja. Koers was 7 $, dus vanuit daar x3:p.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:13
Toen de koersen vielen voelde het een beetje zo: https://twitter.com/tensioncoach/status/953918764386570240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:10:
sorry voor iedereen die hoop geld erin heeft zitten (heb zelf ook wat inzitten) maar als hij doorschiet naar de 5k dollar (btc) dan ga ik best wel hard lachen.

fingers crossed ofcourse dat dit niet gaat gebeuren.
Wat zou daar dan zo grappig aan zijn als mensen veel geld verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Crypts schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:27:
[...]

NEO is zo ook maanden lang in een wurggreep gehouden rond 45$. Begin dit jaar los gelaten door de whales en zie, binnen no-time x4 (en toen kwam de dip ;-))

Als ze Vechain op een gegeven moment laten gaan, gaat het rap. Hoe harder je schudt met een fles champagne...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Coinbase, ik kan er niet meer mee lachen. Bijna 24 uur en geen nieuws. >: Laat dan tenminste weten waar mijn geld zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Rebbelx schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:43:
Zijn de mensen die deze morgen sprake over gezonde correctie er nog steeds en staan deze nog steeds achter hun stelling ?
Jep sta nog steeds achter mijn stelling dat het een gezonde correctie was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 13:43
Imgnrydrmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:38:
Coinbase, ik kan er niet meer mee lachen. Bijna 24 uur en geen nieuws. >: Laat dan tenminste weten waar mijn geld zit!
SAME... ik vind het maar eng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
o-TANK-o schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Jep sta nog steeds achter mijn stelling dat het een gezonde correctie was. :)
Dus het heeft niks te maken met de (valse) berichtgevingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Ook valse berichtgeving haalt lucht (snel geld/angsthazen) uit de markt.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o-TANK-o
Dakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:17:
Ik verwacht persoonlijk dat we eind van de avond richting de $6000-7000 koersen. Gisteren volgens mij ook al een keer geroepen dat de dip vandaag nog vrolijk zou doorzetten... riep eigenlijk maar wat in het wild maar blijkbaar heb ik een glazen bol die werkt ;) Kopen, iemand???
je glazen bol werkt niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is een kwestie van verschil in oorzaak & gevolg, dus ja wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirojil
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 11:00
NeoflexNL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Ik hoop met je mee, net als LISK trouwens met de rebrand :)
Voor wanneer staat de LISK rebrand op de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

pirojil schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:46:
[...]

Voor wanneer staat de LISK rebrand op de planning?
20 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
De byteball die ik vorige week heb gekocht staat weer op een nette 8% winst.
Ik blijf het voor de lange termijn een heel mooi en goed product vinden.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
Is er nog iemand die VEN een goede investering vind ?

Het staat wel lekker laag nu....

Afgelopen dagen was iedereen erg blij met een koersdaling van VEN , nu ook nog ?
Inderdaad lekker kunnen bijkopen in de dip, en heb er vol vertrouwen in dat VEN nog heel groot gaat worden dit jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
NeoflexNL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Ook valse berichtgeving haalt lucht (snel geld/angsthazen) uit de markt.
Was sarcastisch bedoeld. Dit was geen gezonde correctie maar meer het gevolg van deze valse berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Stevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:51:
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten? Neem je verlies en klaar ipv dat beetje hoop.

Wellicht dat volgend jaar je portfolio nog wat oplevert maar het is toch overduidelijk een doodlopende zaak. De piekjes komen steeds iets minder hoog en de dalen steeds iets lager. En vergelijk de grafiek van enkel btc met een asset bubble: het klopt precies.

Ik heb het spelletje geprobeerd mee te spelen maar toch te laat ingestapt en tevens met een vrij hoog bedrag. Ik heb mijn verlies genomen, 100%, ik ben er namelijk ook van overtuigd dat je usdt, btc of wat dan ook niet makkelijk of voor een goede prijs kan verkopen voor EUR. En het is wachten op een crash van een exchange.

Fijne avond!
Buy high, sell low toch! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfrenner schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:47:
De byteball die ik vorige week heb gekocht staat weer op een nette 8% winst.
Ik blijf het voor de lange termijn een heel mooi en goed product vinden.
Wat doen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit met coinexchange.io. Heb hier tijd geleden account aangemaakt om ethos te kunnen kopen. Echter 1 van mijn overmakingen twv 0.08 btc wordt maar niet gecrediteerd. Dit loopt al sinds kerst. De eerste keer reageerden ze met een email dat support ernaar gaat kijken maar daarna nooit meer een reactie gehad. Al 3 keer na gemaild wat er gaat gebeuren maar geen reactie. Ik zit er aan te denken ( nadat mijn funds er vanaf zijn gehaald) maar te gaan 'dreigen ' dit rond te gaan verspreiden over internet/twitter, want dit is dan wel een regelrechte scam. Wat denken jullie hiervan? Heeft er iemand een beter idee, want dit is natuurlijk wel ongeveer laatste mogelijkheid. Maar ik zie even niets anders wat ik kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Plezant he, dat natrappen. Eventjes het volledige forum van gisteren nalezen en iedereen die er naast zat/zit op zijn donder geven. Boeiend :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik wil leren zelf research te doen rond nieuwe munten en was dus aan het googlen gegaan. De basis lijkt me duidelijk: zoek een munt, bekijk de website, de whitepapers, het doel van de munt, het team, de grafiekjes... En controleer of ze in je portfolio past.

Maar hoe vind je die nieuwe munten? Is er een specifieke website waar nieuwe munten worden aangekondigd? Of ergens een centrale plek waar je veel degelijke info kan vinden rond munten die jullie gebruiken? Of zoeken jullie munten op via Coinmarketcap en vertek je van daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
[...]

Spelletje van de grote spelers imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook een 1 zin zeggen waarom je investeert? Niet om te kutten, maar vind het gewoon interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imgnrydrmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:51:
Ik wil leren zelf research te doen rond nieuwe munten en was dus aan het googlen gegaan. De basis lijkt me duidelijk: zoek een munt, bekijk de website, de whitepapers, het doel van de munt, het team, de grafiekjes... En controleer of ze in je portfolio past.

Maar hoe vind je die nieuwe munten? Is er een specifieke website waar nieuwe munten worden aangekondigd? Of ergens een centrale plek waar je veel degelijke info kan vinden rond munten die jullie gebruiken? Of zoeken jullie munten op via Coinmarketcap en vertek je van daar?
Ik volg ene suppoman op twitter, die heeft af en toe wel aardige ideeën. Daarna uiteraard zelf kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Op Youtube staan ook wel eens nuttige dingen, al moet ik zeggen dat het erg lastig is om door alle bagger heen te kijken. Staat inmiddels bol van de 'moon' filmpjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
o-TANK-o schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:47:
[...]

Inderdaad lekker kunnen bijkopen in de dip, en heb er vol vertrouwen in dat VEN nog heel groot gaat worden dit jaar _/-\o_
Ja dat zeg je nou dat VEN omhoog schiet met het nieuws.

Maar gisteren was er niemand die het woord VEN in zijn mond nam.

Terwijl dat het moment is om te spreken en te handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58
DW23 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:15:
Ik kwam vanochtend een buitengewoon interessant artikel tegen op reddit:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Deze gast geeft een nuchter en helder perspectief op de cryptomarkt en geeft beginners (zoals ik) enkele waardevolle tips welke typen coins kan onderscheiden en waarom je op een coin zou moeten inzetten. En nog veel meer.
Geniale quote van het betreffend stukje:
Another easy one is simply looking at the total market for the industry that the coin is supposedly targeting and comparing it to the market cap of the coin. Think of the market cap not only with circulating supply like its shown on CMC but including total supply. For example the total supply for Dentacoin is 1,841,395,638,392, and when multiplied by its price in early January we get a market cap that is actually higher than the entire industry it aims to disrupt: Dentistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Haha... Ik ben geen daytrader geloof ik :P Gewoon geen geduld....
Zoals altijd verkoop ik precies in de dip... En dan krijg ik meteen Fear of missing out... :/

Beetje in dubio om gewoon maar weer terug te kopen (jep - sell low, buy high) en weer gewoon voor #hodl te kiezen. Dan heeft dit experimentje me max 15-20 euro gekost - lekker boeiend.

[ Voor 37% gewijzigd door kazz1980 op 18-01-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

RustStorm schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:28:
[...]

En ze willen aan de node hoeveelheden komen he... als ze er voor zorgen dat ze ruim 10.000 van de muntjes hebben en het liefst 250.000, dan kunnen ze sowieso stoppen met werken want dan hebben ze een zeer steady Thor inkomen... En inderdaad, om aan die 250.000 muntjes te komen, moet je inmiddels al miljonair zijn... maar ik vermoed dat het hele VEN/THOR gebeuren de reden is van het "kunstmatig" laaghouden van de koers... als de meesten hebben bereikt wat ze wilden bereiken... tsja... we shall see.
Hoeveel inkomen per maand zou je generen met 250.000 VEN dan? Ben erg benieuwd!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
TomTorquay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Plezant he, dat natrappen. Eventjes het volledige forum van gisteren nalezen en iedereen die er naast zat/zit op zijn donder geven. Boeiend :/
Heeft ie het toch ook wel zelf naar gemaakt. Zo overtuigt van zijn eigen gelijk. Dus geen medelijden.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik had even wat centjes in Tron gegooid om mee te liften en later in VEN te gooien maar Tron loopt nog even lekker door.. Hoop nog heel even dat VEN blijft maar er komt 24 jan met "groot" nieuws weer.

https://twitter.com/vecha...status/953906330598760448

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Er is een website op Internet die dat berekend. Het is best interessant zelfs zonder Node om te HODLEN. dan. Vrij groot rendement.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• o-TANK-o
[...]

Ik zie het niet als natrappen, maar hoop dat de mensen die gisteren in vol paniek van alles riepen, uit deze correctie leren dat het niets dan normaal is na een enorme stijging van de afgelopen tijd. Dat er in de toekomst nog veel dagen bij zullen zitten waar de koers naar beneden zal gaan maar ook weer naar boven. Vind het zonde om te zien dat nieuwe investeerders nu uit paniek gisteren hebben verkocht op de bodem (n.a.v berichten hier) dat alles ging instorten en dat de bubbel is geklapt. En nu zeer waarschijnlijk weer opnieuw inkopen met verlies.
Dus als gisteren heel het forum vol staat met negatieve berichten vind ik dat er nu ook op gereageerd mag worden om ze hopelijk te laten inzien dat het een gezonde correctie was en dat ze volgende keer 2x nadenken voordat ze alles verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klinkt niet beetje als bitconnect zo? Gewoon wat geld storten en we gaan allemaal rentenieren?
Heb ook VEN, en dank aan diegenen die dit getipt hebben hier want kon inkopen rond 1.4$, maar ik vraag mij altijd af hoe lang zoiets houdbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Heeft ie het toch ook wel zelf naar gemaakt. Zo overtuigt van zijn eigen gelijk. Dus geen medelijden.
Akkoord, wat die post betreft wel. Maar hij zit hier al de hele ochtend mensen van gisteren te quoten om hen de les te spellen. Is dat nu echt nodig? :?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
waarom stijgt bitconnect weer zo hard? ik had gelezen dat mensen 360 dollar krijgen per coin omdat dat de gemiddelde waarde was voordat ze werden 'ontmaskert'

geldt dit ook voor als je die coins nu koopt dat je dan die waarde krijgt? lijkt mij beetje vreemd als dat het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
[...]

https://www.reddit.com/r/.../?st=jckbqmoe&sh=532d6f3a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:58:
Ik had even wat centjes in Tron gegooid om mee te liften en later in VEN te gooien maar Tron loopt nog even lekker door.. Hoop nog heel even dat VEN blijft maar er komt 24 jan met "groot" nieuws weer.

https://twitter.com/vecha...status/953906330598760448
Dat was toch al bekend? Nu alleen officieel. of nog meer extra nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:06
[...]

https://thorcalculator.com/

Als je daar 250000 invult dan zul je zien dat ze per jaar ruim 38000 Thor krijgen...

https://coincentral.com/vechain-thor-beginner-guide/ voor wat meer informatie. :)

En zie de post van @Rakward d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 18-01-2018 11:01 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
Martin11 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Heb gisterochtend nog een bericht gepost rond 8uur en daar heb ik al duidelijk gemaakt dat ik mij nergens zorgen over maakte. Dat ik GELOOF in ven en dat het dit jaar nog flink zal groeien ;).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
[...]

Ik ben normaal ook niet zo van het natrappen/terugkijken naar de ander zijn fouten, maar:
Ik heb het spelletje geprobeerd mee te spelen maar toch te laat ingestapt en tevens met een vrij hoog bedrag. Ik heb mijn verlies genomen, 100%
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten? Neem je verlies en klaar ipv dat beetje hoop.
Dit komt op mij meer over als iemand die gefrustreerd is vanwege zijn verlies en het vervolgens hier komt afreageren. Dat je zelf uitstapt, prima, maar dat betekent niet meteen dat anderen ook uit moeten stappen en hun verlies moeten nemen. Zo’n reacties als die van Stevie_ horen hier imo niet.

Opbouwende kritiek hebben is prima en ik denk dat we hier daar zelfs nog veel aan kunnen hebben, maar gewoon gaan roepen dat de bubbel is gebarsten en dat je je verlies moet nemen valt daar absoluut niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:00:
[...]

Dat was toch al bekend? Nu alleen officieel. of nog meer extra nieuws?
Zo te zien van 2 uur geleden. Zie ook deze link

DNV- GL partnership

https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
[...]

Dat is niet waar, in het [HANDEL] topic werd het veel over VEN gehad, dus ff ingelezen en er 100 stuks van gekocht. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
nemesis2212 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:59:
waarom stijgt bitconnect weer zo hard? ik had gelezen dat mensen 360 dollar krijgen per coin omdat dat de gemiddelde waarde was voordat ze werden 'ontmaskert'

geldt dit ook voor als je die coins nu koopt dat je dan die waarde krijgt? lijkt mij beetje vreemd als dat het geval is.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het is dus dat als je een lening van 10.000$ had uitstaan, je voor iedere 363$ een BitConnect-coin. 10.000:363 = 27,55, dus je krijgt 27,55 BitConnect voor een lening van 10.000$. Aangezien de koers daarna keihard daalde een hele slechte deal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Zo te zien van 2 uur geleden. Zie ook deze link

DNV- GL partnership

https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395/
het is allemaal bizar. Ze hebben meer concrete samenwerkingen dan de hele top 10 bij elkaar en dan ook nog China achter zich en mogelijk een nieuwe exchange:p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
[...]

VEN wordt al heel de week genoemd!! En goed ook! Ook gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Ik kijk regelmatig op r/CryptoCurrency. Je bent er dan waarschijnlijk niet als een van de eerste bij, maar er zijn vaak wel interessante discussies en van daar uit kom je dan vaak al vrij snel terecht op de sub-Reddit van de betreffende munt.
NeoflexNL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Op Youtube staan ook wel eens nuttige dingen, al moet ik zeggen dat het erg lastig is om door alle bagger heen te kijken. Staat inmiddels bol van de 'moon' filmpjes..
Vooral met YouTube zou ik enorm oppassen. Ongeveer 90-95% van de video's die ik voorbij zie komen is van mensen die alleen maar bezig zijn random munten — vaak zonder goede whitepaper — te hypen/shillen om zo zelf rijk te worden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
TomTorquay schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:59:
[...]
Akkoord, wat die post betreft wel. Maar hij zit hier al de hele ochtend mensen van gisteren te quoten om hen de les te spellen. Is dat nu echt nodig? :?
Nou ja, klaar dan nu zou ik zeggen. Boodschap is duidelijk en ik hoop ook dat mensen hier van geleerd hebben. Alhoewel het bij de volgende dump er waarschijnlijk weer net zo aan toe gaat....

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
-

[ Voor 99% gewijzigd door Bmfd op 18-01-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Kijkt er trouwens wel eens iemand van jullie op Cryptomus? Is voor mij toch wel deels een graadmeter geworden om wel of niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:05:
[...]

het is allemaal bizar. Ze hebben meer concrete samenwerkingen dan de hele top 10 bij elkaar en dan ook nog China achter zich en mogelijk een nieuwe exchange:p.
ja snap hier niks van.. hoelang gaat dit duren met die walls ? telkens gaat hij iets omhoog om weer terug te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Dank boys! Ben erg blij dat ik ben ingestapt rond de 1.40 bij VEN. Denk niet dat een node inkomen er voor mij echt inzit, daarvoor ben ik een te kleine houder. 10.000 heb ik helaas niet. Maar ach, we zullen zien. Heb nog steeds erg veel vertrouwen in VEN!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
hmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:11:
Dank boys! Ben erg blij dat ik ben ingestapt rond de 1.40 bij VEN. Denk niet dat een node inkomen er voor mij echt inzit, daarvoor ben ik een te kleine houder. 10.000 heb ik helaas niet. Maar ach, we zullen zien. Heb nog steeds erg veel vertrouwen in VEN!
Je krijgt ook Thor bij een lagere hoeveelheid, kan je bereken met de calculator die hier boven staat.
Bij 3000 VEN/VET krijg je alsnog 1.2 Thor per dag :)

Zelf heb ik er ook geen 10K maar VEN is wel het groostte % van mijn porftolio.
Zit er grotendeels vanaf 52 cent.. :+

[ Voor 4% gewijzigd door sjorremans op 18-01-2018 11:13 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:35
Dus Ven is weer aan het stijgen, zou ICX dadelijk ook gaan meeliften?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar het volume kijk dan zou dit wel eens de echte bodem kunnen zijn. Aan de andere kant is deze 'dip' wel wat langer en dieper dan de vorige. Ik praat ook maar vanuit mijn perceptie maar iedereen is net wat te zelfverzekerd dat het weer terugkomt. Wellicht gaan we dus nog wat wat dieper.

Voor de lange termijn ben ik zeer bullish. ALLE grote bedrijven en zelfs overheden zijn aan het instappen, de goldman sachs zetten trading desks op..en btc zou over zijn..yeah right. Gaat er bij niet in.

Kortom: het kan stijgen, als het niet daalt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 16:20
Ik heb gisteren wat geld via SEPA naar Coinbase overgemaakt. Ik heb toen de reference code in het omschrijving veld gestopt omdat het bij 'betalingskenmerk' niet als een geldig kenmerk werd herkend. Kan iemand bevestigen of dat de goeie manier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Kun je ook een 1 zin zeggen waarom je investeert? Niet om te kutten, maar vind het gewoon interessant.
Het is een ander systeem dan de blockchain.
Veel van de altcoins zijn een net andere variant op de blockchain. (meer van hetzelfde).

Hoe meer transacties, hoe goedkoper het wordt en een hele mooie wallet. Onwijs makkelijk in gebruik. Coins sturen naar een email adres? Het kan gewoon...

Ik was onder de indruk van de wallet, gewoon mooi, zit goed in elkaar.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:26:
Als ik naar het volume kijk dan zou dit wel eens de echte bodem kunnen zijn. Aan de andere kant is deze 'dip' wel wat langer en dieper dan de vorige. Ik praat ook maar vanuit mijn perceptie maar iedereen is net wat te zelfverzekerd dat het weer terugkomt. Wellicht gaan we dus nog wat wat dieper.

Voor de lange termijn ben ik zeer bullish. ALLE grote bedrijven en zelfs overheden zijn aan het instappen, de goldman sachs zetten trading desks op..en btc zou over zijn..yeah right. Gaat er bij niet in.

Kortom: het kan stijgen, als het niet daalt tenminste.
De totale marketcap gaat zeker nog stijgen ja. Crypto wordt steeds toegankelijker door nieuwe platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Robert89 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:27:
Ik heb gisteren wat geld via SEPA naar Coinbase overgemaakt. Ik heb toen de reference code in het omschrijving veld gestopt omdat het bij 'betalingskenmerk' niet als een geldig kenmerk werd herkend. Kan iemand bevestigen of dat de goeie manier is?
Dit is de juiste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Robert89 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:27:
Dat is prima inderdaad. Je moet het bij de omschrijving invullen.
Pagina: 1 ... 80 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)