[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.949 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Mannen, ben 2 weken geleden op zijn top ingestapt op ETH, dus nu “verlies”, nu ik de rest zo zie stijgen, is het wellicht beter om een withdrawl te maken van Kraken en het naar binance te sturen en dan wat anders kopen zodat het verlies sneller terug loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Van wie kwamen die random uitspraken ? Want ik heb op je vraag niet gereageerd :?

[...]

Wie heeft jou dan vertelt dat ik weet waar ik mee bezig ben ?

wanneer je deze posts even leest zul je mij meer begrijpen, hoop ik:

Shiznit in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"

[...]

Wanneer je mijn eerder vermelde post gelezen hebt, heb je je antwoordt.
Niemand had mij verteld dat je weet waar je mee bezig bent, dat is namelijk deel van de vraag die ik meer dan eens stelde en waar geen antwoord op kwam, zie
mark-k in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06:43
Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Zit net te kijken maar website zegt dat nieuwe aanmeldingen nog niet mogelijk zijn.
De mensen die eerder geregistreerd hebben en op de wachtlijst stonden zijn volgens mij toegelaten. Die vriend van mij in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
golfgti5 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:14:
Mannen, ben 2 weken geleden op zijn top ingestapt op ETH, dus nu “verlies”, nu ik de rest zo zie stijgen, is het wellicht beter om een withdrawl te maken van Kraken en het naar binance te sturen en dan wat anders kopen zodat het verlies sneller terug loopt?
Waarom niet wachten tot ETH weer op het oude niveau terug komt, of in ieder geval daar in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Niemand had mij verteld dat je weet waar je mee bezig bent, dat is namelijk deel van de vraag die ik meer dan eens stelde en waar geen antwoord op kwam, zie
GAST!

Heb je überhaupt wel gelezen wat ik je gevraagd hebt om even door te nemen ?

Get off my back will ya!?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:57:
[...]

Dat weet ik, inmiddels 😊. Maar zoek naar handige plekken/websites/blogs waar dergelijke info wat hapklaarder te vinden is. Die zijn er toch vast?? Wil zeker wel tijd investeren om dingen uit te zoeken, maar merk dat ik nu een beetje lost ben waar te beginnen....
Je wil dus hapklare brokjes om elke dag 80% te pakken? Als je ze gevonden hebt, kan je ze mij ook even geven?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Talezz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:15:
[...]

Waarom niet wachten tot ETH weer op het oude niveau terug komt, of in ieder geval daar in de buurt.
Dan staat de rest ook inmiddels hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
golfgti5 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Dan staat de rest ook inmiddels hoger?
Dat ligt er ook aan wat je wilt kopen natuurlijk, en waarom naar binance verplaatsen? staat de coin die je wilt niet op kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ge 2-3 % procent per dag kan pakken..de wall street boys zullen niet jaloers zijn..nee die zullen schuimbekken van dat soort percentages..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:20:
Als ge 2-3 % procent per dag kan pakken..de wall street boys zullen niet jaloers zijn..nee die zullen schuimbekken van dat soort percentages..
Alleen gaat het hier ook soms per 30% in een keer er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
[...]

Als er maar telkens >30 dagen tussen zit, komt het wel goed ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je TRX de laatste tijd gevolgd hebt dan weet je dat die mensen met goede dingen bezig zijn. Dat het vertrouwen bij sommige mensen weg is gegaan de laatste periode desondanks de dip is begrijpelijk maar ik ben maar wat blij dat ik mezelf aan mijn plan gehouden heb. Die munt is slechts een paar maanden oud. Is heel raar dat je in die paar maanden je strategie van veel vertrouwen naar 0 vertrouwen kunt bijstellen en hem afschrijft. Maar we zijn er nog niet. Nog een lange weg te gaan!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

armageddon_2k1 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Je wil dus hapklare brokjes om elke dag 80% te pakken? Als je ze gevonden hebt, kan je ze mij ook even geven?
Haha. Nou... als dat zou kunnen?? 😆

Maar nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde wat tips en trucs waar het goed info vergaren is (naast Google dan...). Dat je het zelf moet ontdekken en moet interpreteren en speculeren... vanzelfsprekend. Zoals wel vaker gezegd hier: ik heb niet de illusie dat crypto gratis geld is 😉

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:23
[...]

Dat gebeurt op Wall Street ook wel 'ns. Als het daar gebeurt voelen we dat in heel de wereld de paar jaar daarna nog, in crypto is het met 'n paar dagen weer voorbij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
[...]

Dat weet ik, inmiddels 😊. Maar zoek naar handige plekken/websites/blogs waar dergelijke info wat hapklaarder te vinden is. Die zijn er toch vast?? Wil zeker wel tijd investeren om dingen uit te zoeken, maar merk dat ik nu een beetje lost ben waar te beginnen....
Op youtube kun je Crypto R Us en Crypto Investor volgen. Die hebben niet per se de meest spetterende presentatie en beloven je geen extreme winsten, maar ze maken je wel wegwijs in de cryptowereld zonder dat je zwaar gescamd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Talezz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:19:
[...]

Dat ligt er ook aan wat je wilt kopen natuurlijk, en waarom naar binance verplaatsen? staat de coin die je wilt niet op kraken?
https://coinmarketcap.com/exchanges/kraken/ vs https://coinmarketcap.com/exchanges/binance/ dus grote kans dat er iets verschil in zit qua coins :)
Dan moet je erbovenop blijven zitten. Nogmaals een rekensom.

Begin van de dag met 500 Euro beginnen, 5 orders inlggen, elke order 100% in investeren en 3% pakken (na aftrek trading-fees) -> 500 x 1,035 -> 580 Euro. Dat is bijna 16% door meermalen 3% te pakken.

En ja, met 3% per dag of per week, wordt je inderdaad niet snel rijk maar alsnog rijker dan je bankrekening :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:34
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:01:
[...]

Vooralsnog krijgen jullie gewoon wekelijks een update van mijn resultaten; ondanks de dipjes deze week, verwacht ik alsnog geen verlies te draaien (gelukkig) maar mijn gemiddelde winst is wel enigszins gedrukt. Tenminste, mijn update komt op zondag/maandag dus wat mij betreft mogen mijn coins nog wel een 20% stijgen de komende dagen.
Hier idem. 21 december jl. ingestapt in de wondere wereld van Crypto. Motto is momenteel dat ik niks met verlies verkoop. Dat heb ik met XVG in het begin een keer gedaan, die fout maak ik niet meer. Op het moment is het wel gewoon zo dat als ik zeg maar 500,- inleg op een coin soms zonder problemen verkoop zodra ik 200 a 300,- winst kan pakken. Helaas wel vlak voor de dip nog wat coins gekocht. Met de huidige waarde van mijn portfolio sta ik nu totaal 100,- in de plus. Ondertussen wel een hoop geleerd, dus het echte cashen kan beginnen :+

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:16:
[...]

GAST!

Heb je überhaupt wel gelezen wat ik je gevraagd hebt om even door te nemen ?

Get off my back will ya!?
Ja heb ik gelezen en dat nuanceert iets, maar dat geeft helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Dus nog eens, hoe wist je dat TRX de sterkst stijgende coin zou worden vanmiddag, of was het puur een gok en heb je geluk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 15:45
Sick_PunkLover schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:20:
Eergisteren EUR overgeboekt naar Kraken, in de hoop gisteren te kunnen kopen. Met die daling was het ook een mooi moment om in te stappen. Geld is nog steeds niet aangekomen. Staat nu op de site bij deposit "Feature disabled" :(
Kom op Kraken, na het gepruts ging het zo goed, verpest het nou niet.
Geld staat bij mij inmiddels wel bij de 'deposits', maar nog niet als balans bijgeschreven. Tegen de tijd dat de bitcoin weer op 20k staat zal ik eindelijk wel eens kunnen bijkopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
scrappy.doo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Geld staat bij mij inmiddels wel bij de 'deposits', maar nog niet als balans bijgeschreven. Tegen de tijd dat de bitcoin weer op 20k staat zal ik eindelijk wel eens kunnen bijkopen |:(
ik ook haha.. het wordt weer trager ook op kraken enzo... :) het blijft brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:39

flessuh

Set sail for fail!

Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Hier idem. 21 december jl. ingestapt in de wondere wereld van Crypto. Motto is momenteel dat ik niks met verlies verkoop. Dat heb ik met XVG in het begin een keer gedaan, die fout maak ik niet meer. Op het moment is het wel gewoon zo dat als ik zeg maar 500,- inleg op een coin soms zonder problemen verkoop zodra ik 200 a 300,- winst kan pakken. Helaas wel vlak voor de dip nog wat coins gekocht. Met de huidige waarde van mijn portfolio sta ik nu totaal 100,- in de plus. Ondertussen wel een hoop geleerd, dus het echte cashen kan beginnen :+
Ja, collega van me had 2e kerstdag XVG gekocht.. gelukkig heeft die geduld en vertrouwen dat de boel wel weer gaat stijgen O-)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 11:40

Jebus4life

BE User

Gewoon een opmerking trouwens.

De BTC dominance loopt als een trein terug momenteel. We zitten al terug op 34.3% (37,8% zo'n 20 uur geleden, door de crash).
De ATL was 32,5%, maar toen was er een market cap wel zo'n 175 miljard hoger dan op dit moment.

Geen idee of dit nu tijdelijk is (want voor je het weet krijgen we weer een BTC spurt omhoog ofzo), maar het tempo waarmee het zakt is toch ontzettend opvallend.

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 18-01-2018 14:26 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 17:22
shakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:24:
[...]

ik ook haha.. het wordt weer trager ook op kraken enzo... :) het blijft brak.
Ga dan naar Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Ja, collega van me had 2e kerstdag XVG gekocht.. gelukkig heeft die geduld en vertrouwen dat de boel wel weer gaat stijgen O-)
Ik heb nu nog voor 500,- staan a 14 cent. Dat gaat ie vast nog wel een keer redden O-)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zit ik allang :) kraken voor XRP/FIAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[@MAX3400 MAX3400]
[...]

Begin van de dag met 500 Euro beginnen, 5 orders inlggen, elke order 100% in investeren en 3% pakken (na aftrek trading-fees) -> 500 x 1,035 -> 580 Euro. Dat is bijna 16% door meermalen 3% te pakken.

[/quote]

Kan jij meerdere orders inleggen en dan met elke all in gaan? Stel ik handel met 1 btc dan kan je bij binance 1 order inleggen voor die btc op coin A, maar dan kan je dat niet doen voor 1 btc op coin B. Met dien verstande dat wanneer de lmt order voor coin A 'af' gaat die van B gecancelled wordt. M.a.w je moet blijven monitoren. Of heb jij een workaround bedacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Thx! Dat soort info wil ik alleen ook zelf kunnen gaan vinden. En dan op tijd ipv als het te laat is 😑.
Ga hier nu gewoon eens induiken. Zien of ik die info nu ik het weet ook kan vinden (soort reverse engineering). Kennis en ervaring opdoen. Mis ik nu nog te veel waardoor ik vaak achter de feiten aan loop... en dat is ook volstrekt logisch he. Als het allemaal super makkelijk was zou iedereen het wel doen 😁
Zoiets leer je vanzelf wel. Kijk ook regelmatig op https://coinmarketcal.com, daar zie je alle belangrijke gebeurtenissen die op de kalender staan. Doe onderzoek naar coins, lees de whitepaper etc, kijk op Reddit/Telegram naar de community. Zo zie je een beetje hoe een coin er voorstaat.

Voornaamste tip: ga niet blind af op het advies van anderen, doe je eigen onderzoek en gebruik dat als leidraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
pgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:15:
[...]

De mensen die eerder geregistreerd hebben en op de wachtlijst stonden zijn volgens mij toegelaten. Die vriend van mij in ieder geval wel.
Neen, ik toch alleszins niet

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:28:
[...]

[/quote]

Kan jij meerdere orders inleggen en dan met elke all in gaan? Stel ik handel met 1 btc dan kan je bij binance 1 order inleggen voor die btc op coin A, maar dan kan je dat niet doen voor 1 btc op coin B. Met dien verstande dat wanneer de lmt order voor coin A 'af' gaat die van B gecancelled wordt. M.a.w je moet blijven monitoren. Of heb jij een workaround bedacht?
Dat gaat dus inderdaad niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Ja heb ik gelezen en dat nuanceert iets, maar dat geeft helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Dus nog eens, hoe wist je dat TRX de sterkst stijgende coin zou worden vanmiddag, of was het puur een gok en heb je geluk gehad?
Waarom vraag je (zo vaak) naar de bekende weg ?

Natuurlijk was het een speculatie, denk je nou dat ik hier de enige ben met een werkende glazen bol?

Ik heb in mijn vorige posts toch al meerdere keren uitgelegd dat ik probeer de golven te pakken!?

Meeste day-traders moeten het van geluk hebben, en een beetje inzicht, want niemand weet wat
de dip of een piek gaat doen.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Ik heb nu nog voor 500,- staan a 14 cent. Dat gaat ie vast nog wel een keer redden O-)
Lijkt mij ook. Ach, dat hij kocht was een reactie op een andere collega die na een gesprek met mij over wat ik in mijn portfolio had verge kocht.. een dag voor hij wat.. x8? ging!
Dus beetje fomo en te laat kopen door registratie/verificatie en je staat er heel anders voor.

Ben al lang blij dat ik er vroeg bij was. Dan is zo'n dip toch wat minder erg voor je zenuwen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:51
Genoeg nu

[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 18-01-2018 15:29 ]

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:28:
[...]
...M.a.w je moet blijven monitoren. Of heb jij een workaround bedacht?
Yup, je moet er even tijd aan besteden. Handmatig.

De ene dag kan ik een half uur handmatig traden dus koop, verkoop, koop, verkoop en daarna denken: goh, ik heb mijn 2x 5% binnen, nu lekker wat anders doen en misschien later op de dag of morgen weer eens handelen.

Er zijn (relatief goedkope) bots die inderdaad "margin making" of "ping-pong" strategieen aankunnen; dan hoef je niet achter je PC te zitten en laat je je percentage door een applicatie afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Meeste day-traders moeten het van geluk hebben, en een beetje inzicht, want niemand weet wat
of kansberekening i.c.m. goed money management, en emotie-control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
beste om nu BTC bijkopen voor handel is via oa. Bitonic toch? Direct laten storten op cryptopia account? Nog even profiteren van lage stand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:31:
[...]

of kansberekening i.c.m. goed money management, en emotie-control
Dat is hetzelfde als zeggen dat Pokeren alleen geluk is.

Je moet vooral bij je plan blijven en tevreden zijn met bepaald percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:34
Netsrek schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:32:
beste om nu BTC bijkopen voor handel is via oa. Bitonic toch? Direct laten storten op cryptopia account? Nog even profiteren van lage stand
Stuk lager geweest . Bitonic gaat wel erg snel kwa afhandeling. Meestal binnen 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:34:
[...]

Stuk lager geweest . Bitonic gaat wel erg snel kwa afhandeling. Meestal binnen 10 min.
Eens. Gisteravond zitten twijfelen, stond toen op 9200, nu 10100, maar dat is de wereld van coin weet ik ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:26:

De BTC dominance loopt als een trein terug momenteel. We zitten al terug op 34.3% (37,8% zo'n 20 uur geleden, door de crash).
De ATL was 32,5%, maar toen was er een market cap wel zo'n 175 miljard hoger dan op dit moment.

Geen idee of dit nu tijdelijk is (want voor je het weet krijgen we weer een BTC spurt omhoog ofzo), maar het tempo waarmee het zakt is toch ontzettend opvallend.
Er zijn inmiddels 1448 coins en tokens gelist op CMC en die snoepen allemaal een deel van de totale marktwaarde op. Vrij logisch dus dat BTC dominance dan daalt.

De chart op https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage geeft weer dat vooral het percentage "Others" de laatste tijd flink is gestegen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
DAMAGE schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:21:
Als je TRX de laatste tijd gevolgd hebt dan weet je dat die mensen met goede dingen bezig zijn.
Nee, dan weetje dat Justin Sun een scam is :P
Die munt is slechts een paar maanden oud.
Precies. Geen enkele reden om zo'n coin nu al naar een waarde te pumpen dat 'ie in de top 10-15 van cryptoland hoort op dit moment. Er is amper een werkend product, laat staan dat er ook maar 1 belofte is nagekomen.
Is heel raar dat je in die paar maanden je strategie van veel vertrouwen naar 0 vertrouwen kunt bijstellen en hem afschrijft. Maar we zijn er nog niet. Nog een lange weg te gaan!
Als je er vertrouwen in hebt, lekker HODLen tot in de eeuwigheid. Dat is een prima plan. Maar ik denk dat zo'n beetje iedereen wel kan bedenken dat TRX op dit moment veul te veul waard is en dat die waarde nog een keer helemaal in gaat storten voordat het écht gaat moonen.
Ik zou zeggen, pak je winst. Koop laag in. En wacht.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Netsrek schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Eens. Gisteravond zitten twijfelen, stond toen op 9200, nu 10100, maar dat is de wereld van coin weet ik ondertussen.
Hehe je bent niet de enige. Snel kopen dan. Of wachten op een dip hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Waarom vraag je (zo vaak) naar de bekende weg ?

Natuurlijk was het een speculatie, denk je nou dat ik hier de enige ben met een werkende glazen bol?

Ik heb in mijn vorige posts toch al meerdere keren uitgelegd dat ik probeer de golven te pakken!?

Glazen bol niet nee, uiteraard is het nooit helemaal zeker weten, maar er zit wel verschil tussen een stel candlegraphs bekijken en er lijnen in trekken, modellen te analyseren en het nieuws in de gaten houden om zo tot je aankoop te komen, of gewoon 20 coins op een dartbord te plakken en die te kopen die je raakt :P

Het is niet om je aan te vallen, maar ik hoor graag ook de gedachte erachter ipv alleen een winstverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:33:
[...]

En gewoon de markt goed in de gaten houden en hier op in spelen.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k1978
mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Glazen bol niet nee, uiteraard is het nooit helemaal zeker weten, maar er zit wel verschil tussen een stel candlegraphs bekijken en er lijnen in trekken, modellen te analyseren en het nieuws in de gaten houden om zo tot je aankoop te komen, of gewoon 20 coins op een dartbord te plakken en die te kopen die je raakt :P

Het is niet om je aan te vallen, maar ik hoor graag ook de gedachte erachter ipv alleen een winstverhaal.
Kunnen jullie niet bijelkaar op de koffie of zo ?
Neem mainframe x ook ff mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
Jebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:26:

Voordat BTC weer zo daalde, was de dominantie ook rond de 32% geloof ik. Toen zijn velen uit de alts gegaan en steeg dominantie dus weer naar 40% in 1/2 dag(en). Nu stappen mensen blijkbaar weer terug in de alts en daalt het weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Kunnen jullie niet bijelkaar op de koffie of zo ?
Zoveel koffie is er niet, om hem wat aan het verstand te brengen, vrees ik.

Maar ik zal stoppen, met pogingen doen om hem wat uit te leggen.

Blijkbaar wil hij het niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Shiznit schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Zoveel koffie is er niet, om hem wat aan het verstand te brengen, vrees ik.

Maar ik zal stoppen, met pogingen doen om hem wat uit te leggen.

Blijkbaar wil hij het niet snappen.
😄 gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
scrappy.doo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Bij mij ook. Best frustrerend omdat het geld er is en tegelijkertijd toch niet. Heb geprobeerd een order te plaatsen, maar dan geeft ie een foutmelding. Helaas wordt het dus wachten.

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Heeft iemand ervaring met andere platforms dan Coinbase waar je je BTC kunt laten uitkeren in fiat? Ik vind coinbase niet zo prettig vanwege de 15k limiet per week en de trage verwerking, daarnaast hoge transactie en verwerkingskosten. Ik zag allerlei nederlandse websites die geld uitkeren voor bitcoin, maar ik ken ze niet (kunnen dus ook scams zijn). Ben benieuwd en sta open voor tips!

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:33:
[...]

precies, dat bedoel ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Adamoland schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:40:
Heeft iemand ervaring met andere platforms dan Coinbase waar je je BTC kunt laten uitkeren in fiat? Ik vind coinbase niet zo prettig vanwege de 15k limiet per week en de trage verwerking, daarnaast hoge transactie en verwerkingskosten. Ik zag allerlei nederlandse websites die geld uitkeren voor bitcoin, maar ik ken ze niet (kunnen dus ook scams zijn). Ben benieuwd en sta open voor tips!
Bitstamp heb ik een hele goede ervaring mee, verder heb ik wel is zaken gedaan met https://bitonic.nl/nl/

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Adamoland schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:40:
Kraken...

Volgens mij is Tier 3 vrij eenvoudig te regelen; weeklimiet van 150K fiat, dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartier
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09-2024
Quick question: stel ik heb amount in VEN, ik ben tevreden met stijging van X%. Hoe kan ik de 'winst' veilig stellen: omvormen naar USDT?

e.g. 100VEN = 100USD. mijn 100VEN wordt 105USD waard, ik verkoop, ik herinvesteer mijn 100USD terug in VEN en laat 5USD winst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Kraken...

Volgens mij is Tier 3 vrij eenvoudig te regelen; weeklimiet van 150K fiat, dacht ik?
Dus je kunt rechtstreeks fiat via sepa laten uitkeren? wow klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmendal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-04-2023
Quartier schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:43:
Quick question: stel ik heb amount in VEN, ik ben tevreden met stijging van X%. Hoe kan ik de 'winst' veilig stellen: omvormen naar USDT?

e.g. 100VEN = 100USD. mijn 100VEN wordt 105USD waard, ik verkoop, ik herinvesteer mijn 100USD terug in VEN en laat 5USD winst staan.
Nooit USDT/Tether gebruiken. Dat is een scam en je geld is alles behalve veilig. Je hebt de optie het om te zetten in BTC (als relatief stabiele munt) of gewoon uit te laten betalen in Euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Adamoland schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Dus je kunt rechtstreeks fiat via sepa laten uitkeren? wow klinkt goed.
Yup, let wel op; ze accepteren een beperkte hoeveelheid coins die je kan omzetten naar Euro en dan een SEPA erachteraan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2ffeEdThJlSfn7wo95ywRB6R/full.jpg
^ limieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartier
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09-2024
Tijmendal schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Nooit USDT/Tether gebruiken. Dat is een scam en je geld is alles behalve veilig. Je hebt de optie het om te zetten in BTC (als relatief stabiele munt) of gewoon uit te laten betalen in Euro
Ok, dus dan ben je eigenlijk nog altijd blootgesteld aan fluctuaties (weliswaar iets stabielere). Misschien ETH dan nog een betere oplossing, gezien de lagere fee om te laten uitbetalen. Dus VEN - ETH - ETH naar coinbase - Coinbase naar pers rekening als beste oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Yup, let wel op; ze accepteren een beperkte hoeveelheid coins die je kan omzetten naar Euro en dan een SEPA erachteraan.

[afbeelding]
^ limieten :)
Ziet er goed, Tier 3 is enige die ik nuttig vind idd. Ik neem aan dat je ETH/EUR omzet vanwege de lagere transactiekosten en snelheid etc.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Gaat VEN de 50k aantikken vanavond? :hopeful:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Quartier schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ok, dus dan ben je eigenlijk nog altijd blootgesteld aan fluctuaties (weliswaar iets stabielere). Misschien ETH dan nog een betere oplossing, gezien de lagere fee om te laten uitbetalen. Dus VEN - ETH - ETH naar coinbase - Coinbase naar pers rekening als beste oplossing?
Idd, hoewel ik persoonlijk USDT ook prima vind zolang het om kleinere bedragen gaat en een korte periode. Ik zou nooit veel geld in USDT willen hebben zitten, maar als tussenstation acht ik het risico erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Quartier schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ligt eraan, vanuit waar stuur je? Als je vanuit binance stuurt is het bijvoorbeeld goedkopere (qua withdrawal fee) om met LTC te sturen. Ook is dat de laatste tijd sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 06:48:
[...]

Vele crypto-opnames de laatste 48 uur?
Ik heb hoogst persoonlijk op eigen verantwoording wel wat opnames te verwerken gehad. Gelukkig zijn ze allemaal aan de betere hand maar ik zou ze nog even aan ter controle!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
South Korean Officials Caught Trading On Insider Knowledge of Crypto Regulations

https://news.bitcoin.com/...ge-of-crypto-regulations/

[ Voor 28% gewijzigd door Tranzy op 18-01-2018 14:55 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
Caparone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:17:
Iemand enig idee waarom XRP zo omhoog schiet? Had nooit gedacht om nog winst te gaan maken op deze coin
Ja dat kreng zit als het zo door gaat binnen een uur weer op het bedrag dat ik ze weggedaan heb.. (niet dat dat erg is, heb dat geherinvesteerd in wat meerdere munten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:55:
South Korean Officials Caught Trading On Insider Knowledge of Crypto Regulations

https://news.bitcoin.com/...ge-of-crypto-regulations/
Dat iemand zich hier nog over verbaasd. De politici / bankiers / main stream media noemen mensen met crypto crimineel maar ondertussen....

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
In telegraaf staat ook weer lekker stukje over bitcoin pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:58:
https://www.telegraaf.nl/...bitcoin-krijgt-weer-glans Tja... :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:58:
In 2006 - ik was toen student nog - tv de deur uit gedaan. Heerlijk.
Ook het mainstream nieuws volgen ben ik al een tijdje mee gestopt. één grote onzinshow vaak. Scheelt veel tijd. Echt belangrijke dingen hoor je toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Misschien wel waarheid . De banken gaan toch echt proberen dit tegen te houden ? En daar zitten de echt mensen met macht zoals: Familie rothschild ...Die kunnen deze hele markt toch gewoon kapot maken als ze willen.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Misschien wel waarheid . De banken gaan toch echt proberen dit tegen te houden ? En daar zitten de echt mensen met macht zoals: Familie rothschild ...Die kunnen deze hele markt toch gewoon kapot maken als ze willen.

Ben benieuwd
Is bitcoin niet juist gelanceerd, of populairder geworden naar aanleiding van de crisis? Dus naar aanleiding van de grote faal van de banken (waar ze met hetzelfde tempo weer mee bezig zijn schijnbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

k1978 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Ben benieuwd
Het doel van de banken is om zoveel mogelijk crypto's in hun handen te krijgen en ze schuwen geen enkel middel. De crash van de afgelopen dagen is weer heel gunstig voor alle US bankers geweest die net hun bonus hebben gehad. Ook zijn de CBOE/CME futures een doorn in het oog en werken alleen in het voordeel van deze zelfde banken.

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Sinds vorige week volg ik ook een Discord groep (géén pump & dump overigens, heb ik een hekel aan):
https://discord.gg/CxTPrm

Daar zitten mensen die (betaalde) groepen volgen en het delen met de community daar. Ik heb het nu een beetje in de gaten gehouden maar heb er zelf nog geen trades op gedaan. Lees je daar ook eens in en kijk of het iets voor je is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

D-Ed schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:11:
[...]
Sinds vorige week volg ik ook een Discord groep (géén pump & dump overigens, heb ik een hekel aan):

Daar zitten mensen die (betaalde) groepen volgen en het delen met de community daar. Ik heb het nu een beetje in de gaten gehouden maar heb er zelf nog geen trades op gedaan. Lees je daar ook eens in en kijk of het iets voor je is.
Blijkbaar als je daar 15 man invite krijg je calls 40 seconde eerder.. en dat is dus geen pump & dump? wat maakt die 40 seconden anders uit?

Als je voor 40 seconde eerder moeite gaat doen dan heb je de verkeerde mindset. Als ik een coin koop dan zit ik daar voor min een jaar in. die 40 seconde doen dan niks :P

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2018 15:17 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En zaten daar trades tussen waardoor je op tijd in kon springen op een coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Ik zou gewoon lekker in een munt gaan zitten met techniek die nodig/nuttig is en waarvan kans groot (of groter dan meeste) is dat deze ook geïmplementeerd wordt, hoef je niet achter de feiten aan te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Ik zou gewoon lekker in een munt gaan zitten met techniek die nodig/nuttig is en waarvan kans groot (of groter dan meeste) is dat deze ook geïmplementeerd wordt, hoef je niet achter de feiten aan te rennen.
Welke coin heeft dan jouw voorkeur?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

spartacusNLD schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Blijkbaar als je daar 15 man invite krijg je calls 40 seconde eerder.. en dat is dus geen pump & dump? wat maakt die 40 seconden anders uit?
Dan nog ben je vaak te laat; de grote jongens krijgen de calls nog eens 2 minuten eerder.

Heb voor de gein een paar van die (openbaar vindbare) pump-groepen gevolgd en regressief de koers bekeken; tegen de tijd dat een tip op hun kanaal werd gepost, zag je al rustig 2 tot 5 minuten daarvoor enorme hoeveelheden kleine orders langskomen (accumulation candles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 20:34
Ripple gaat ook weer lekker. Ben benieuwd wat er vanavond allemaal nog mee gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Dan nog ben je vaak te laat; de grote jongens krijgen de calls nog eens 2 minuten eerder.

Heb voor de gein een paar van die (openbaar vindbare) pump-groepen gevolgd en regressief de koers bekeken; tegen de tijd dat een tip op hun kanaal werd gepost, zag je al rustig 2 tot 5 minuten daarvoor enorme hoeveelheden kleine orders langskomen (accumulation candles).
Heb dit ook eens gedaan met die McAfee tweets; precies t zelfde verhaal. Goed inzoomen en je ziet aan het volume dat er ingeslagen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Centjes zijn toegekomen na ongeveer 30 uur.
Als ik thuis ben eens rustig een studie maken van waar ik ze eventueel in kan plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Detail, vergat even dat ik voor mijn zwager nog voor 250,- coins had gekocht. Nettowinst 350,- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:57
Mijn BCD omgeruild voor NEO, hopelijk stijgt die nog wel even door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 16:21

Cliffie

Trompetslet

120BTC sellwall op Poloniex voor STRAT. Volgens mij krijgen we snel duidelijkheid over de richting van STRAT :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
Ben ik de enige bij wie Binance opeens niet vooruit te branden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Imo62 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:45:
Ben ik de enige bij wie Binance opeens niet vooruit te branden is?
Werkt prima hier via Chrome op een pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Cliffie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:45:
120BTC sellwall op Poloniex voor STRAT. Volgens mij krijgen we snel duidelijkheid over de richting van STRAT :P
De tering, gaat toch ook nergens meer over. De Markt Depth er nu ook wel vet uit :D

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/d62d556b0b13430e55e99bb78b215f82.png

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:45
Wat gaat het hard zeg. Ripple 70% hoger dan gister en Cardano 55% hoger dan gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Nu online
Reddcoin staat op +70 sinds gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 22:45
Netsrek schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:32:
Heb gister voor de eerste maal coins gekocht via Bitonic en ze stonden vandaag (na verificatie) na een uurtje op mijn rekening. Volgens mij zou het in de toekomst binnen 10 minuten moeten gaan.

De koers staat hoe dan ook vast op het moment dat je ze koopt, dus profiteren van de lage stand moet zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vuurtjih schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:52:
Reddcoin staat op +70 sinds gister :D
Tja en gisteren op -40.. >:)

Alles staat dik in de plus sinds de dip gister..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik heb ineens meer BTC dan voor de dip, maar 33% minder fiat :P lekker is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Tja en gisteren op -40.. >:)

Alles staat dik in de plus sinds de dip gister..
Ziet dit er toch leuker uit :D

Nog wel -24 over 7 dagen, dus we kunnen nog een stukje. #moon #lambo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 00:45

sus

is druk :+

vuurtjih schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Ziet dit er toch leuker uit :D

Nog wel -24 over 7 dagen, dus we kunnen nog een stukje. #moon #lambo
Haha, RDD is leuk om te zien ja :D Ben heel benieuwd wat die de komende tijd gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
RDD moet maar eens met eem major announcement komen (een samenwerking met een aziatisch soc med platform oid), dan kan het heel hard gaan. De grote jongens (FB, Insta, Twitter) gaan toch niet als eerste dit adopteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsdeB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10-2024
Even geen bubble, stijging / daling praat: zijn er hier meer mensen die zich hebben ingeschreven voor de Pay with ink (XNK) ico? Ik ben erg benieuwd, het is al gekoppeld aan een product (listia, een soort marktplaats en wat financieel ondersteund is door Y Combinator, een bedrijf dat spotify en airbnb ook financieerde) en het wordt ge-audit door QSP. Het leek me allemaal wel veelbelovend, ben benieuwd of meer mensen hun oog hier op hebben laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23
Markprinsen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:03:
RDD moet maar eens met eem major announcement komen (een samenwerking met een aziatisch soc med platform oid), dan kan het heel hard gaan. De grote jongens (FB, Insta, Twitter) gaan toch niet als eerste dit adopteren.
Maar dat is het nou net: https://www.reddit.com/r/.../re_reddcoin_development/

er gebeurt gewoon niks met dat muntje. Eigenlijk raar dat er niet meer fud hierover is. Verge kwam misschien niet beloftes na, maar uiteindelijk gebeurt er wel shit en werkt het ook nog eens. Tron communiceert. Bij Redd is het doodstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Heb veel vertrouwen in VEN, maar vind het wel lastig om niet naar andere munten te kijken en te switchen...
Het is een slapende reus dus geduld hebben is het beste denk ik.. Wat ik alleen wel opvallend vind is het lage 24h/Volume op Binance ten opzichte van munten als RIpple en TRX. Zou dat komen omdat VEN nog een beetje onder de radar blijft en straks wordt opgepakt door de massa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Over een muur gesproken :o
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/360618/wqIFia4n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:45
Holdem_NL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:09:
Zou dat komen omdat VEN nog een beetje onder de radar blijft en straks wordt opgepakt door de massa?
Waarom zou je dat denken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zou het een Chinese muur zijn? :+

Pagina: 1 ... 83 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)