Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Laagste punt 382 en nu 790.
even een een vraagje: Ik heb voor 500 euro aan bitcoin gekocht (eigenlijk al veel te hoog) maar goed. Ik wil nu met een deel ervan altcoins kopen. Is dat met de dalende bitcoin super onhandig om te doen of niet?
Zou me niet verbazen dat we weer richting 700B gaan, niet nu maar de komende dagen.
Van harte jongen ... deze is met recht voor jou.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:36:
Ik hoor van verschillende kanten dat het is afgelopen met cryptocurrency? Kan iemand dit bevestigen ajb? Want dan haal ik per direct mijn geld d'r uit. Ik maak me zorgen.

Verwijderd
Delta app gaat wel erg slecht momenteel, nog mensen hier last van?
Hopelijk is dat omdat veel mensen hun nieuwe orders aan het ingeven zijn.
Welke dalende Bitcoin?svoetbal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:37:
Hallo alle,
even een een vraagje: Ik heb voor 500 euro aan bitcoin gekocht (eigenlijk al veel te hoog) maar goed. Ik wil nu met een deel ervan altcoins kopen. Is dat met de dalende bitcoin super onhandig om te doen of niet?
In principe staat Bitcoin vrij laag en altcoins vrij hoog in vergelijking met enkele maanden terug. Aan de andere kant is alles nu gewoon goedkoop. Als je vertrouwen hebt in een altcoin is het nu best leuk instappen naar mijn mening.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
NEO leek 22:10 een nieuw hoogtepuntje te halen en weer langzaam te gaan dalen. Zo ging het immers al een paar uur. Ik denk: Ik verkoop het en koop het over een half uurtje als de prijs wat lager is terug.
Dertig seconden nadat ik het verkocht heb, begint het ineens weer te stijgen en nu staat het intussen 10% hoger...

Echt hé, dit is niet de eerste keer.

Grappig, heb er ook 10 of 20 euro voor de grap in zitten. Puur met het idee: ik zie wel wat eruit komt.Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:20:
[...]
Ja same here, ook een relatief klein bedrag geïnvesteerd in KIN. De achterliggende gedachte m.b.t. de KIK foundation, mede als betaalmiddel voor de +/- 15 miljoen users van de messenger app sprak me wel aan. De Whitepaper ziet er ook solide uit voor zover dit betrouwbaar is. Alhoewel dit allemaal aan de andere kant van de wereld plaatsvindt![]()
![]()
Iets met... niet geschoten is altijd mis?
Ja is het nog handig om btc/altcoin te verhandelen. Men kiest nu ook om juist weer voor euro's coins te kopen alleen weet ik dat dit met altcoins bijna niet gaat? Dus ik moet welRichh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:39:
[...]
Welke dalende Bitcoin?
In principe staat Bitcoin vrij laag en altcoins vrij hoog in vergelijking met enkele maanden terug. Aan de andere kant is alles nu gewoon goedkoop. Als je vertrouwen hebt in een altcoin is het nu best leuk instappen naar mijn mening.
Onzin joh, is gedecentraliseerd, de banksters hebben het nakijken.
*Proest*
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je koopt alts met Bitcoin, dat zal ook nog wel even zo blijven, dat is ook waarom ik zeer veel vertrouwen heb in Bitcoinsvoetbal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:41:
[...]
Ja is het nog handig om btc/altcoin te verhandelen. Men kiest nu ook om juist weer voor euro's coins te kopen alleen weet ik dat dit met altcoins bijna niet gaat? Dus ik moet wel
Hm.... Bij mij nu al een half uur onderweg van Kraken naar Binance... Duurt toch wel lang. In Binance nog geen spoor, Kraken is nog aan het zenden.... (zie net dat LTC schijnbaar 10 minuten was...)Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:36:
[...]
Yup. Ik trade eigenlijk bijna alleen met ETH pairs.
Alleen al omdat het van en naar wallets en brokers veel sneller gaat.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik weiger, heb nog nooit een Bitcoin gekocht. Wat mij serieus beperkt in het aantal coins overigens maar /care.Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Je koopt alts met Bitcoin, dat zal ook nog wel even zo blijven, dat is ook waarom ik zeer veel vertrouwen heb in Bitcoin
Werk vanuit NLG als het ff kan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wat is de reden daar achter als ik vragen mag? De fee?Flagg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:46:
[...]
Ik weiger, heb nog nooit een Bitcoin gekocht. Wat mij serieus beperkt in het aantal coins overigens maar /care.
Werk vanuit NLG als het ff kan.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dikke kans. Maar hoop eerlijk gezegd dat het niet té hard gaat... Van mij mag het liever wat stabieler worden in plaats van scherpe pieken en dalen... Daytraden heb ik namelijk de tijd niet voor!vipers120 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:45:
Let op, zo dadelijk gaat het nog wel meer stijgen wanneer groot deel van azie wakker wordt.
Dat is positief!
Waarom typ ik dit? Gewoon, wou het even kwijt. Slowchat toch?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Of het zakt als ze daar massaal gaan incashen op de winst die ze s' nachts hebben gemaakt.vipers120 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:45:
Let op, zo dadelijk gaat het nog wel meer stijgen wanneer groot deel van azie wakker wordt.
Het is momenteel nog heel erg koffiedik kijken, een dip vanacht/morgen is nog altijd plausibel volgens iemand als crypto_ed.

Van exchange naar een ander exchange, dat is een andere zaak, geen idee hoe lang kraken er over doet.kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:44:
[...]
Hm.... Bij mij nu al een half uur onderweg van Kraken naar Binance... Duurt toch wel lang. In Binance nog geen spoor, Kraken is nog aan het zenden.... (zie net dat LTC schijnbaar 10 minuten was...)
Maar van een broker (bv coinbase) naar exchange is meestal rond de 10/15m voor een altcoin dan.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
daar kan je wel rekening mee houden idd maar goed je weet het nietImo62 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Of het zakt als ze daar massaal gaan incashen op de winst die ze s' nachts hebben gemaakt.
Het is momenteel nog heel erg koffiedik kijken, een dip vanacht/morgen is nog altijd plausibel volgens iemand als crypto_ed.
Tja, had het ook enigszins verwacht dat na de dip/correctie/crash het weer snel omhoog ging. Puur en alleen om het feit dat zoveel mensen er tegenwoordig mee bezig willen zijn en hoevaak het nu op het nieuws is.kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:46:
[...]
Dikke kans. Maar hoop eerlijk gezegd dat het niet té hard gaat... Van mij mag het liever wat stabieler worden in plaats van scherpe pieken en dalen... Daytraden heb ik namelijk de tijd niet voor!
Hoop eigenlijk dat de shitcoins een keer gaan wegvallen, maar als je dan de stijging van TRON en ripple weer ziet
die kende ik nog niet, thanksGrotman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:02:
[...]
Arpanet: Wikipedia: ARPANET
Hoe het ooit begon.
Vergeleek tussen LTC exchange > exchange en ETH exchange > exchange... Of is dat ook niet te vergelijken? Geen idee namelijk! Is mijn eerste keer dat ik een withdraw/deposit doe...Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:48:
[...]
Van exchange naar een ander exchange, dat is een andere zaak, geen idee hoe lang kraken er over doet.
Maar van een broker (bv coinbase) naar exchange is meestal rond de 10/15m voor een altcoin dan.
Als ze die van mij nog maar overmaken danrsmits007 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:47:
Bitonic heeft geen bitcoin meer.
Dat is positief!
Goed Nieuws!!
south-korean-president-had-to-step-in-to-clear-up-the-situation
[ Voor 21% gewijzigd door wehave op 17-01-2018 22:52 ]
Iemand ?kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:50:
[...]
Vergeleek tussen LTC exchange > exchange en ETH exchange > exchange... Of is dat ook niet te vergelijken? Geen idee namelijk! Is mijn eerste keer dat ik een withdraw/deposit doe...
Ik heb geen ervaring met exchange>exchange. Zit alleen maar op Binance.
Ben wel bij meerdere geregistreerd, maar Binance bevalt me prima en heb geen behoefte om andere te
proberen.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Heb een "hekel" aan de Bitcoin. Ding kan nauwelijks wat en wat ie wel kan doet ie traag en duur. Pretty pointless.Wom schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:46:
[...]
Wat is de reden daar achter als ik vragen mag? De fee?
Gulden is snel, stabieler, goedkoper en je kan vanuit de gulden Wallet naar IBAN overmaken. Exchanges? Nope niet als het niet nodig is.
Al zal ik wel wat meer fee's betalen uiteindelijk omdat je wat meer heen en weer met schuiven, maar ben geen daytraider dus valt wel mee.
Oh en eigenwijs. Als iedereen zegt je moet via Bitcoin, dan moet ik dat niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-01-2018 22:54 ]
Winst? Op welke Bitcoin? Ze hebben alles verkocht daarzo gisterenImo62 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Of het zakt als ze daar massaal gaan incashen op de winst die ze s' nachts hebben gemaakt.
Eerlijk is eerlijk, het kan best zakken, maar ik denk dat het eerst nog wel even stijgt. Na -30% kunnen we minimaal wel naar de +15%.
Nicewehave schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:52:
https://coin.fyi/news/neo...uation-moon-jae-in-7r3f3h
Goed Nieuws!!
https://support.kraken.co...ital-asset-deposits-take-Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:52:
[...]
Iemand ?
Ik heb geen ervaring met exchange>exchange. Zit alleen maar op Binance.
Ben wel bij meerdere geregistreerd, maar Binance bevalt me prima en heb geen behoefte om andere te
proberen.
Hm.... ongeveer 6 minuten... Zit inmiddels al bijna drie kwartier te wachten

Toepasselijke naam ook!!wehave schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:52:
https://coin.fyi/news/neo...uation-moon-jae-in-7r3f3h
Goed Nieuws!!
Ik heb ook een leuke computer..
[Video: https://i.imgur.com/02Bxkye.gifv]

Thnx @Danny.G
[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 17-01-2018 23:01 ]
Laat morgen wel weten hoe het heeft uitgepakt, sell order staat weer op $300, just in case. Op deze manier kan ik misschien iedere maand een weekend gratis naar CenterParcs?
Welterusten!
Centerparks? Dubai bedoel jeDakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:58:
Op deze manier kan ik misschien iedere maand een weekend gratis naar CenterParcs?
Bitcoin, Ethereum.svoetbal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:59:
Nog een goede coin om nu in te stappen? Anybody..?
[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 17-01-2018 22:59 ]
Dat zijn wel hele wilde plannenDakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:58:
Op deze manier kan ik misschien iedere maand een weekend gratis naar CenterParcs?
Respect voor Warren Buffet, maar dit is erg geinig!Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:57:
Ik ga helemaal stuk om dit gifje (welke ik niet kan embedden)
https://i.imgur.com/02Bxkye.gifv
![]()
![]()
Do your own research!svoetbal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:59:
Tip: zet hem in de video-tag.Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:57:
Ik ga helemaal stuk om dit gifje (welke ik niet kan embedden)
https://i.imgur.com/02Bxkye.gif
![]()
![]()
Google weet het wel denk ik, jemig doe zelf eens wat onderzoekbaico schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:59:
Iemand die weet waar ik VEN kan kopen?
[ Voor 0% gewijzigd door loonatick78 op 17-01-2018 23:01 . Reden: Typo ]
Als jullie meesurfen/day traden. Kijken jullie of er whales in het spel zitten of niet?
Ik ze ze echt 7BTC plaatsen op bvb 1000 en beetje later terug naar 1100 om dan alles weer te verkopen...
Ik geraak zo natuurlijk niet omhoog :-)
Ben anderhalf uur geleden voor 150€ in reddcoin gestapt. Gaat "redelijk" nu.svoetbal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:59:
Dus uhm je had 2 uur geleden in reddcoin moeten stappen. Veel beter advies heb ik niet.
Als je 6 uur eerder was had het niet uitgemaakt!svoetbal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:59:
Welk budget? Long term.. short term... geen idee.. lees je ff in!
Dat is een linkje naar deposits, je wilt het toch juist bij kraken withdrawen en naar binance sturen ?kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:56:
[...]
https://support.kraken.co...ital-asset-deposits-take-
Hm.... ongeveer 6 minuten... Zit inmiddels al bijna drie kwartier te wachtenMoet ik me zorgen gaan maken?
kijk hier eens : https://support.kraken.co...ons/200313038-Withdrawals
Die zullen we denk niet meer terug zien....Stevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:51:
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten? Neem je verlies en klaar ipv dat beetje hoop.
Wellicht dat volgend jaar je portfolio nog wat oplevert maar het is toch overduidelijk een doodlopende zaak. De piekjes komen steeds iets minder hoog en de dalen steeds iets lager. En vergelijk de grafiek van enkel btc met een asset bubble: het klopt precies.
Ik heb het spelletje geprobeerd mee te spelen maar toch te laat ingestapt en tevens met een vrij hoog bedrag. Ik heb mijn verlies genomen, 100%, ik ben er namelijk ook van overtuigd dat je usdt, btc of wat dan ook niet makkelijk of voor een goede prijs kan verkopen voor EUR. En het is wachten op een crash van een exchange.
Fijne avond!

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Veel mensen (inclusief mezelf, mea culpa) die em toch even knepen toen hij richting de 400 miljard bewoog.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Stevie...?? Wonder?? ja dan snap ik dattie verlies heeftDaacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:01:
[...]
Die zullen we denk niet meer terug zien....
Seriously? Nope, not a bit...
Bitter na groot verlies, tja die zien we idd niet meer terug, doeiiiiDaacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Ja dat was wel ff wat, maar komt ook omdat veel mensen nu echt hun eerste grote dip meemaken. Eindstand heb ik helemaal niet uitgecasht, heb alles GEHOLD en nu pluk ik daar de vruchten van, ik sta op mijn hoogste BTC aantal ooit. Genieten!Jebus4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:02:
Man, je voelt gewoon het verschil in spanning in dit topic nu de boel terug aantrekt.
Veel mensen (inclusief mezelf, mea culpa) die em toch even knepen toen hij richting de 400 miljard bewoog.
Bij de volgende 'daling' wat gaat lijken op een crash zorg ik ervoor dat alles in BTC staat en als het weer up gaat ik daarna weer alts koop.
Degene die 2 uur geleden in paniek hebben verkocht hebben leergeld betaald. Want ze hadden op hoger koers kunnen verkopen.
Blijft crypto. Kan ook zo weer dalen.
[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 17-01-2018 23:05 ]
Verwijderd
Puur genieten dit hahaha. Morgen forum weer vol met mensen die op ATH willen kopen?Daacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:01:
[...]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Mag ik nu weer HODL wint altijd zeggen dan? Ik ben sceptisch en heb het afgelopen twee dagen erg druk gehad, gisteren wel klein verliesje op NEO gepakt omdat ik net op een ATL wilde gaan slapen en toch veilig wilde stellen. Vandaag dag niet gekeken en dat doet echt wonderen!Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:03:
[...]
Bitter na groot verlies, tja die zien we idd niet meer terug, doeiiii
Mag ik nu weer HODL wint altijd zeggen dan? Ik ben sceptisch en heb het afgelopen twee dagen erg druk gehad, gisteren wel klein verliesje op NEO gepakt omdat ik net op een ATL wilde gaan slapen en toch veilig wilde stellen. Vandaag dag niet gekeken en dat doet echt wonderen!Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:03:
[...]
Bitter na groot verlies, tja die zien we idd niet meer terug, doeiiii
[ Voor 5% gewijzigd door Daacuso op 17-01-2018 23:07 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Niet bij nadenken, gewoon gaan slapen. Zoals je misschien gisteren hebt gezien ben ik daardoor een klein maandsalaris verloren. Toen heb je nog paar x op me gereageerd.Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:06:
Wie zit er nu ook met gemengde gevoelens of hij wel naar bed kan gaan... #rustelozenachtenhoopdatmijngeldernogisindeochtend?
[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 17-01-2018 23:08 ]
Nee, op hoog omzetten in usdt dan op lage koers btc terugkopen en dan alts kopen.Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Ja dat was wel ff wat, maar komt ook omdat veel mensen nu echt hun eerste grote dip meemaken. Eindstand heb ik helemaal niet uitgecasht, heb alles GEHOLD en nu pluk ik daar de vruchten van, ik sta op mijn hoogste BTC aantal ooit. Genieten!
Bij de volgende 'daling' wat gaat lijken op een crash zorg ik ervoor dat alles in BTC staat en als het weer up gaat ik daarna weer alts koop.
Momenteel redelijk positief gestemd... Maar dat komt puur door de stijging van mijn leeuwendeel deel van 't portfolio, voor zolang dat mag duren. HODL for life?Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:06:
Wie zit er nu ook met gemengde gevoelens of hij wel naar bed kan gaan... #rustelozenachtenhoopdatmijngeldernogisindeochtend?
Iedereen heeft een bipolaire stoornis ontwikkeld. Van ''oh god nee hij crasht naar 400 miljard marketcap'' naar ''oh yah baby, to jupiter, mars and andromeda!' binnen enkele uurtjes. Iedereen die zei dat de markt wel zou aantrekken voelt zich nu een professionele Wall Street data-analist. Iedereen die ongelijk had koopt nu de pump om later weer te kunnen huilen als het eventjes 10% dipt.OmeAnne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:06:
Je let even 3 uurtjes niet op en huh?? WTF happend?
Om het even thematisch voor dit uur af te sluiten:
TO THE MOON #LAMBO
Het zal wel druk zijn. Ik zit nu ook drie kwartier te wachten.kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:56:
[...]
https://support.kraken.co...ital-asset-deposits-take-
Hm.... ongeveer 6 minuten... Zit inmiddels al bijna drie kwartier te wachtenMoet ik me zorgen gaan maken?
Dat is inderdaad klote. Maar is voor velen ook een leermoment dit. Het geeft velen van ons in ieder geval weer een stap voorsprong op de nieuwkomers.Lucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Niet bij nadenken, gewoon gaan slapen. Zoals je misschien gisteren hebt gezien ben ik daardoor een klein maandsalaris verloren.
Vond je al zo stil.. maar dat is weer rechtgetrokken vanavond of toch of niet goed gegaan?Lucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Niet bij nadenken, gewoon gaan slapen. Zoals je misschien gisteren hebt gezien ben ik daardoor een klein maandsalaris verloren. Toen heb je nog paar x op me gereageerd.
Och... Prutser ben ik ook.... hahaShiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:01:
[...]
Dat is een linkje naar deposits, je wilt het toch juist bij kraken withdrawen en naar binance sturen ?
kijk hier eens : https://support.kraken.co...ons/200313038-Withdrawals
Inmiddels een uur onderweg. Geloof dat het vanavond niet meer gaat gebeuren.
Mensen die er relatief recent inzitten (waaronder ik, een dikke maand nu) hebben natuurlijk onze inleg er niet terug uit, waardoor de stress gewoon enorm toeneemt.Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Ja dat was wel ff wat, maar komt ook omdat veel mensen nu echt hun eerste grote dip meemaken. Eindstand heb ik helemaal niet uitgecasht, heb alles GEHOLD en nu pluk ik daar de vruchten van, ik sta op mijn hoogste BTC aantal ooit. Genieten!
Ik zit er toch met wat geld in, niets dat ik niet kan missen (dat zou gewoon dom zijn), maar natuurlijk toch een bedrag dat je niet zomaar wilt verliezen. Hoewel ik nog niet op het punt van uitcashen zat was dit een zeer leuke headsup om dat serieus te nemen als de tijd zover is.
Voor mezelf nu een duidelijk doel gezet, en van op het ogenblik dat ik dat haal gaat de originele inleg eruit + heb ik dan nog voldoende over om mee te spelen. Dit wil ik niet meer opnieuw meemaken als het niet echt moet.
Is sowieso het beste advies.. Ik sta er meerdere in de min over de afgelopen dagen maar heb het vaker meegemaakt. En mijn falen qua pseudo-daytraden ook dus ik doe niks tot er weer centjes beschikbaar zijn om extra te investeren.Lucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Niet bij nadenken, gewoon gaan slapen. Zoals je misschien gisteren hebt gezien ben ik daardoor een klein maandsalaris verloren. Toen heb je nog paar x op me gereageerd.
Sja, afstuderen gaat voor!Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
[...]
Vond je al zo stil.. maar dat is weer rechtgetrokken vanavond of toch of niet goed gegaan?
Verlies is rechtgetrokken en ik bekijk het positief: als ik die fout nu had gemaakt, had het me nog meer geld gekost
Moment zelf voelt het even klote aan, vooral omdat ik er op het moment meer geld in heb zitten dan ik ooit op m'n bankrekening heb zien staan. (Zit er wel al sinds 2010 in dat dan weer wel)
[ Voor 20% gewijzigd door Lucky0wn op 17-01-2018 23:12 ]
Voor mij vergelijkbaar - behalve dat ik weiger er heel erg over te stressenJebus4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Mensen die er relatief recent inzitten (waaronder ik, een dikke maand nu) hebben natuurlijk onze inleg er niet terug uit, waardoor de stress gewoon enorm toeneemt.
Ik zit er toch met wat geld in, niets dat ik niet kan missen (dat zou gewoon dom zijn), maar natuurlijk toch een bedrag dat je niet zomaar wilt verliezen. Hoewel ik nog niet op het punt van uitcashen zat was dit een zeer leuke headsup om dat serieus te nemen als de tijd zover is.
Voor mezelf nu een duidelijk doel gezet, en van op het ogenblik dat ik dat haal gaat de originele inleg eruit + heb ik dan nog voldoende over om mee te spelen. Dit wil ik niet meer opnieuw meemaken als het niet echt moet.
Hou er voor nu wel rekening mee: we zijn er écht nog niet! Het kan zomaar weer inzakken.... Niet te vroeg juichen.
Ik wilde een "Stefje" doen gistermiddagLucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:11:
[...]
Sja, afstuderen gaat voor!
Verlies is rechtgetrokken en ik bekijk het positief: als ik die fout nu had gemaakt, had het me nog meer geld gekost
Dus stopte het in NEO.. wat denk je... juist. Crash. Nu weer op oude niveau maar twijfel of ik het wel uit NEO haal om in VEN te stoppen.
Beter dan Dogecoin?Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:13:
Nou vooruit dan maar, omdat de sfeer zo goed is op dit moment:
http://dallar.org/
Ik speel het spelletje speculeren sinds begin december, maar ik heb mijn inleg (€1500) er toch echt wel dubbel en dwars uit hoor. Ben dan ook geen HODLER, en heb sinds ik speel alleen maar aan day-traden gedaan, en 's nachts of tijdens het werken "veilig" in de usdt gezeten.Jebus4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Mensen die er relatief recent inzitten (waaronder ik, een dikke maand nu) hebben natuurlijk onze inleg er niet terug uit, waardoor de stress gewoon enorm toeneemt.
Ai, das jammer gast, had je vanavond nog even kunnen meeliftenkazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Och... Prutser ben ik ook.... haha
Inmiddels een uur onderweg. Geloof dat het vanavond niet meer gaat gebeuren.
Verwijderd
Maar ja, had zelf maar niet moeten verkopen in de dip zeker. Fear got me.
Toch een beetje terug gekocht ondertussen samen met ICX.
Hoop eind deze maand op een run van ICX en dan VEN kopen voor de rest van het jaar.
hahaha, deze is op het moment van schrijven (en waarschijnlijk over een jaar of wat) nog steeds niks waard
Seriously? Nope, not a bit...
Ik wil niet de psycholoog uithangen hoor, maar als het zoveel stress oplevert vraag ik me af of je het geld wel écht had kunnen missen. Ik speel met ongeveer 1/10 van mijn spaargeld. Als ik dat verlies, laat ik daar echt geen énkele traan om. Ik ga liever zinkend ten onder mét de rest, dan dat ik eventueel op de kade achter blijf terwijl de rest Amerika ontdekt..Jebus4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Dat mag ik ergens toch hopen ja!Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:16:
[...]
hahaha, deze is op het moment van schrijven (en waarschijnlijk over een jaar of wat) nog steeds niks waard![]()
http://dallar.org/whitepaper.pdf Echt heerlijk om te lezen...
Tja... Niks aan te doen. Kijk straks nog even een keertje, maar ben er bang voor! En anders hopen dat de ether lekker omhoog gaatShiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:15:
[...]
Ai, das jammer gast, had je vanavond nog even kunnen meeliften
(zal wel uitblijven nu...)
crash,dip whatever
[ Voor 13% gewijzigd door iNSANiTi op 17-01-2018 23:20 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Onder het mom van "if you can't beat them, join them"zilver7 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:14:
Cboe overweegt futures te gaan verhandelen voor andere cryptovaluta: https://www.bloomberg.com...lution-to-stop-at-bitcoin
Uiteindelijk winnen ze dan wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 17-01-2018 23:20 ]
Februari 2019iNSANiTi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:19:
kom maar op met een nieuwe crash! i am prepared now
(zal wel uitblijven nu...)
Groetjes, FaceDown.
Tja... Maar is hij straks wie weet dubbel niks waard dan is het nog steeds een waardeloze coin (zoals ook bedoeld) maar kun je er toch mooi wat winst mee pakken
Makkelijk zelfs, maar er is een verschil tussen kunnen en willenLoekoe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Ik wil niet de psycholoog uithangen hoor, maar als het zoveel stress oplevert vraag ik me af of je het geld wel écht had kunnen missen. Ik speel met ongeveer 1/10 van mijn spaargeld. Als ik dat verlies, laat ik daar echt geen énkele traan om. Ik ga liever zinkend ten onder mét de rest, dan dat ik eventueel op de kade achter blijf terwijl de rest Amerika ontdekt..
Hier is het 15%, geld wat ik de komende 20 ofzo jaar niet verwacht nodig te hebben (al weet je nooit wat het leven brengt), maar ik ben over het algemeen een conservatief met m'n geld. Maar in crypto bestaat conservatief nu eenmaal niet echt
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)