[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@FaceDown

Zo lang kan ik niet wachten hoor :P

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
iNSANiTi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:19:
kom maar op met een nieuwe crash! i am prepared now :)
(zal wel uitblijven nu...)

crash,dip whatever :+
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/9711c9dae1b9fd354ef0678072dc10c5/tenor.gif?itemid=4188913

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:02
Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:14:
[...]

Ik wilde een "Stefje" doen gistermiddag :o ... wist zeker dat er een dip kwam dus had wat liggen. 50 VEN op 38k en verkoop op 42. Wat doet hij... hij gaat niet meer naar beneden!! .. hahaha Na een week wel heen en weer, precies op het moment dat ik het wilde doen niet.

Dus stopte het in NEO.. wat denk je... juist. Crash. Nu weer op oude niveau maar twijfel of ik het wel uit NEO haal om in VEN te stoppen.
Haha misschien beter om 't Stef Stuntpiloot te noemen. Ik probeer ook te daytraden als ik tijd heb, 2 - 3 trades per dag want m'n doel om een Thor node te hebben ligt er nog :P

Vraag me trouwens af waar die GeertWa is gebleven en hoe het met de GEERT coin is afgelopen. En of z'n kat nog leeft, want APPC is niet zo lekker bezig op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:16:
Echt, die idioten met hun sell walls op VEN hangen serieus m'n kloten uit, ze zijn weer bezig.
Maar ja, had zelf maar niet moeten verkopen in de dip zeker. Fear got me.
Toch een beetje terug gekocht ondertussen samen met ICX.
Hoop eind deze maand op een run van ICX en dan VEN kopen voor de rest van het jaar.
Die sell walls geven je de kans goedkoop in te slaan. Blijft alleen de vraag of ze zonder de walls heel hard gaan stijgen. We gaan het volgende maand wel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@Shiznit

auw niet zo hard joh!

zakken zakken zakken! zak maar lekker door door door
Doekoe$$$$

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
iNSANiTi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:19:
kom maar op met een nieuwe crash! i am prepared now :)
(zal wel uitblijven nu...)
Als de afgelopen dagen iets hebben bewezen is het wel hoe hypergevoelig de markt is. Er hoeft maar een negatief bericht uit Amerika/China/Zuid-Korea of waar dan ook te komen, een exchange gaat failliet/wordt gehackt/doet een exit scam en de boel zakt weer in elkaar. Daarnaast zijn we nu van BitConnect af, maar ik zie in USDT een nog groter risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Lucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:06:
[...]

Mag ik nu weer HODL wint altijd zeggen dan? Ik ben sceptisch en heb het afgelopen twee dagen erg druk gehad, gisteren wel klein verliesje op NEO gepakt omdat ik net op een ATL wilde gaan slapen en toch veilig wilde stellen. Vandaag dag niet gekeken en dat doet echt wonderen!
Ja mag hoor :) Eenmaal gewend aan 40% verlies in de crypto is er minder stress. Mijn tweede grote crash die ik meemaak (1e was in december). Nu viel het echt mee d:)b

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Voorraad bij Bitonic, voor wie bij wil kopen ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@Bmfd

Wat kan er dan evt gebeuren met USDT op een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
En ETH zakt weer enorm hard :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lighting_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Die sell walls geven je de kans goedkoop in te slaan. Blijft alleen de vraag of ze zonder de walls heel hard gaan stijgen. We gaan het volgende maand wel zien.
Had net wat gekocht en toen kwamen die walls ;-)
Had er dus niet veel aan.
Maar is wel een teken dat er mensen met veel geld, veel zien in deze munt en dat al een lange tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:17:
[...]

Dat mag ik ergens toch hopen ja!

http://dallar.org/whitepaper.pdf Echt heerlijk om te lezen... :*)
Ik moest er ook erg om lachen. Het idee erachter sprak me echter wel aan. Toch een stukje menselijkheid in een digitale wereld. ben op dit moment ook lekker Dallar aan het minen. Just in case.. O-)

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Overdrijven is ook een kunst...alles doet het prima op t moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:08
Que? Vanaf 15u vanmiddag vrijwel alleen maar omhoog gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:26:
[...]

prima is ook overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Winstnemingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:26:
[...]

Toch even 10% drop op Binance, alleen maar rode candles maar trekt terug aan nu :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 20:46
Mooi live verslag hier van de marketcap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Mozes123 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:28:
[...]

Toch even 10% drop op Binance, alleen maar rode candles maar trekt terug aan nu :-)
Wat verwacht je dan, 1 rechte lijn omhoog? Op gdax staat Eth op +20%, dat is toch prima? AL mijn alts staan in de groen en allemaal in de double digits...dat was 4 uur geleden heel anders. Ongelofelijk dat er nog steeds mensen klagen over de koers nu |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:08
Ben benieuwd waar we naartoe gaan zo, afgelopen nacht begon de dip weer rond 00:30 na het eerdere herstel van gisteravond... Nog een uurtje!
Heb mooi wat alts goedkoop ingeslagen vandaag. NEO - RDD - POWR - XLM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
iNSANiTi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
@Bmfd

Wat kan er dan evt gebeuren met USDT op een exchange?
Zijn verschillende artikelen over geschreven.

https://medium.com/@bitfi...audit-at-all-5a40cfcc2a75

https://steemit.com/bitco...st-scam-in-crypto-history

Best interessant om te lezen. Voorlopig zie ik het nog wel goed gaan, maar ik denk uiteindelijk dat ook deze bubbel knapt, en dat kan best een lelijk effect op de markt gaan hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Bmfd op 17-01-2018 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
[...]

Wat verwacht je dan, 1 rechte lijn omhoog? Op gdax staat Eth op +20%, dat is toch prima? AL mijn alts staan in de groen en allemaal in de double digits...dat was 4 uur geleden heel anders. Ongelofelijk dat er nog steeds mensen klagen over de koers nu |:(
Ik klaag niet, ik maakte enkel een mededeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
[...]

niemand klaagt we houden gewoon een slag om de arm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 12:18
Kort vraagje : als ik kijk op binance en de munten, btc/btc/bnb/eth/neo/ltc vergelijk met de dollar dan valt mij op dat iedere munt bijna 10% gedaald is op hetzelfde punt.

Gisteren was er ook een flinke stijging rond dezelfde tijd. Enige wat ik kan verklaren is dat ze de dollarkoers aanpassen?

Just curious :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:24:
[...]

Ik moest er ook erg om lachen. Het idee erachter sprak me echter wel aan. Toch een stukje menselijkheid in een digitale wereld. ben op dit moment ook lekker Dallar aan het minen. Just in case.. O-)
Oké dit gedeelte is ook gewoon machtig 8) (laatste referentie :P)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

We started off by cloning Litecoin. This was a mistake.

The alpha version of the Dallar only survived for 3 days, despite the growing efforts of its
fledgling community. All it took was a single rented ASIC miner, for 0.01 USD per hour,
to outhash the entire community’s GPU mining power by a factor of 25. The communal
mining pool gave up due to extremely low returns.

Once the ASIC miner had stopped, the blockchain mining difficulty had already scaled
up by an absurd amount. We were unable to mine through enough blocks to validate
pending transactions. All trades grinded to a halt. This broke the community’s trust.

The ASIC miner had ironically destroyed any economic value in the gains it had generated.
In theory, this would have generated an arms-race in the mining pool, by having everyone
rent their own ASIC miners. But if we verify the assumption that cryptocurrency is
ideology-based, the “worthless currency” meme would have died.

Technically speaking, we could have also fixed the alpha blockchain if the community
had agreed to keep mining through the difficult blocks once the ASIC miner had stopped,
thus re-adjusting the difficulty scaling. But it would had stopped being fun for everyone,
and would still leave the blockchain vulnerable to another ASIC mining attack.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:17
Is dit een bulltrap of gaan we echt weer omhoog? Twijfel echt of ik me fiat moet inzetten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Vinny1 Welke coin heeft je interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Ik heb alleen fiat op GDAX staan dus kan alleen uit LTC, BTC, BCH, ETH. En ETH heeft mijn voorkeur.
Maar het gaat nu weer een stukje omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:03

Cliffie

Trompetslet

Vinny1 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:36:
Is dit een bulltrap of gaan we echt weer omhoog? Twijfel echt of ik me fiat moet inzetten nu
Stagneert nu wel even, maar het lijkt verder omhoog te gaan...

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 12:36
Op tijd verkopen he. ;) Hier gekocht op 682 en verkocht op 879. :9
Wel nadat hij de 900 had aangetikt, ik zag Bitcoin extreem dalen.

[ Voor 13% gewijzigd door PSP123 op 17-01-2018 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Het moet toch wel gek lopen willen we weer helemaal terugvallen hoor :P

Kraken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mp8jIi3.png

Dit zijn gewoon mensen die short-term winst pakken. Genoeg die nu ook weer in gaan kopen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Vinny1 Alright, ben zelf ook nog altijd voornamelijk bezig met ETH, LTC heb ik laatst verkocht zonder goede reden overigens. BTC heb ik marginaal nog aanwezig momenteel. Wil je gaan day traden of vasthouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1
PSP123 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:41:
[...]

Op tijd verkopen he. ;) Hier gekocht op 682 en verkocht op 879. :9
Wel nadat hij de 900 had aangetikt, ik zag Bitcoin extreem dalen.
Dus mensen zijn zelfs in deze crisisdagen aan het verdienen met short traden. Haha echt fantastisch deze markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:43:
@Vinny1 Alright, ben zelf ook nog altijd voornamelijk bezig met ETH, LTC heb ik laatst verkocht zonder goede reden overigens. BTC heb ik marginaal nog aanwezig momenteel. Wil je gaan day traden of vasthouden?
Ik heb momenteel al veel altcoins op Binance staan, echter wou ik wat profiteren van de dip van afgelopen dagen. Echter heel lastig om te bepalen of het een bulltrap is of dat de stijging begint. Als in 3 dagen veel munten gehalveerd worden in hun waarde kan dat ook betekenen dat die waarde even snel weer stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Laatst online: 17-12-2022
De mensen die hun inleg eruit halen, doen jullie dat ook bij normale beleggingen?

No offence, maar is serieus het domste wat ik hier de laatste dagen heb gehoord. Geef dan gewoon toe dat je wat aan het gokken bent en verder geen financiële kennis hebt.....of geen ballen.

Je zit er in en bent bereid alles te verliezen of niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Trent900 op 17-01-2018 23:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:47:
De mensen die hun inleg eruit halen, doen jullie dat ook bij normale beleggingen?

No offence, maar is serieus het domste wat ik hier de laatste dagen heb gehoord. Geef dan gewoon toe dat je wat aan het gokken bent en verder geen financiële kennis hebt.....of geen ballen.

In een markt die zo volatiel is, denk ik maar dat het normaal is dat er mensen zijn die na een goeie run hun inleg eruit halen om wat gemoedsrust te creëren. Je kan dat geen ballen hebben noemen, je kan dat verstandig noemen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Vinny1 Ja dat is dus het spelletje wat gespeeld wordt. Ik zie overigens veel mensen die uitgaan van de trends van voorgaande jaren rond deze tijd. Was er vorig jaar in deze periode ook een soortgelijke 'nieuws' impact waardoor de koersen een duik namen? Of is dit louter toeval allemaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024

lolwut?

Net alsof je voor crypto trading financiële kennis nodig bent ...

Laag kopen, hoog verkopen, dat kan zelfs een boer (no pun intended)

En ja ik heb al winsten terug geboekt naar fiat, lekker toch, daar doe ik het voor.

De echte gokkers, net als die lui voor de gokkast gaan steeds door en door en platzak naar huis.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45

Want dit gebeurt nooit? Eruit stappen en later instappen gebeurt letterlijk de hele dag door, al maanden dan wel jarenlang.

Als het werkt, waarom niet? Je kan alles verliezen, of niet. Ook daarvoor heb je ballen nodig. Doe ik het zelf? Nee, maar dat wil niet zeggen dat het dom is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Inleg veilig stellen is gewoon gezond verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:50:
[...]

In een markt die zo volatiel is, denk ik maar dat het normaal is dat er mensen zijn die na een goeie run hun inleg eruit halen om wat gemoedsrust te creëren. Je kan dat geen ballen hebben noemen, je kan dat verstandig noemen. :-)
Stiekem snap ik het ook wel hoor, maar hoezo mag je je winst wel verliezen, terwijl dat geld net zo goed keihard al van jou is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

No offense, vind het sowieso dom om dit soort uitspraken te maken. Ik heb een target en die moet ik halen, je kan meer verdienen maar risico neemt alleen maar toe. Als die mensen hun target hebben gehaald fijn voor ze, maar ik ben er nog niet :) Sowieso cash ik pas een % van de target. Beleggen is iets veiliger dan het speculatieve van crypto en wie zegt dat financiële kennis nodig is voor crypto om geld te verdienen....Juist die mensen zitten vaak niet in de crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:37
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:50:
@Vinny1 Ja dat is dus het spelletje wat gespeeld wordt. Ik zie overigens veel mensen die uitgaan van de trends van voorgaande jaren rond deze tijd. Was er vorig jaar in deze periode ook een soortgelijke 'nieuws' impact waardoor de koersen een duik namen? Of is dit louter toeval allemaal? :+
Het zou natuurlijk nog steeds kunnen dat de echt verklaring het aankomende chinese nieuwjaar is en dat het nieuws van deze dagen het effect heeft versterkt (samen met de aflopende futures en een vleugje panic)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bmfd

Haha, wat is dit? Ik zag hier toen straks ook al zo'n reactie.

Ik heb alles er nog in zitten, daar niet van, maar deze markt is een heel stuk meer volatiel dan normale beleggingen. Zoals we de afgelopen weken hebben gezien kunnen er gewoon behoorlijke crashes zijn. Bij 'normale' beleggingen lukt het je niet om binnen een maand je inleg X3 te zien gaan, dus dat geeft ook iets minder ruimte om je inleg er uit te halen. Door je inleg eruit te halen garandeer je jezelf er dus van dat je er financieel niet meer op achteruit kan gaan, wat er ook met de markt gebeurt. Lijkt me in zo'n volatiele markt geen verkeerd idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Danny.G schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:51:
[...]

Want dit gebeurt nooit? Eruit stappen en later instappen gebeurt letterlijk de hele dag door, al maanden dan wel jarenlang.

Als het werkt, waarom niet? Je kan alles verliezen, of niet. Ook daarvoor heb je ballen nodig. Doe ik het zelf? Nee, maar dat wil niet zeggen dat het dom is.
Ik heb het niet over uitstappen en instappen, dat doe ik net zo goed. Ik heb het over je geld veilig naar je 0.05% rente rekening terugboeken. "Want dan kan ik ieder geval niet meer verliezen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:12
Bmfd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:52:
[...]

Haha, wat is dit? Ik zag hier toen straks ook al zo'n reactie.

Ik heb alles er nog in zitten, daar niet van, maar deze markt is een heel stuk meer volatiel dan normale beleggingen. Zoals we de afgelopen weken hebben gezien kunnen er gewoon behoorlijke crashes zijn. Bij 'normale' beleggingen lukt het je niet om binnen een maand je inleg X3 te zien gaan, dus dat geeft ook iets minder ruimte om je inleg er uit te halen. Door je inleg eruit te halen garandeer je jezelf er dus van dat je er financieel niet meer op achteruit kan gaan, wat er ook met de markt gebeurt. Lijkt me in zo'n volatiele markt geen verkeerd idee.
Precies, kan me goed voorstellen dat mensen hun inleg eruit halen als het x2 of meer is gegaan.

Edit: overigens heb ik zelf ook nog alles erop staan :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Dagion op 17-01-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Bmfd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:52:
[...]

Door je inleg eruit te halen garandeer je jezelf er dus van dat je er financieel niet meer op achteruit kan gaan, wat er ook met de markt gebeurt.
Hoezo kan je er niet op achteruit gaan? Die winst is net zo echt als het geld wat je terugboekt, dus ja, je gaat achteruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45
Trent900 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:53:
[...]

Ik heb het niet over uitstappen en instappen, dat doe ik net zo goed. Ik heb het over je geld veilig naar je 0.05% rente rekening terugboeken. "Want dan kan ik ieder geval niet meer verliezen".
Je inleg veiligstellen is ook echt helemaal niks geks aan. Waarom is dat zo not done en waarom zou iedereen de 'go big or go home' strategie moeten aannemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

Jebus4life

BE User

Andere doelstellingen waarschijnlijk ;)

Mijn doel is dit jaar mijn vakanties voor de komende 5/6 jaar te verdienen. De ander voor z'n Lambo, die kost wat meer dus moet je net wat meer risico nemen :*)

*We gaan trouwens terug naar beneden :+

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 17-01-2018 23:59 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 14:25
Pfoe, nu weer een downtrend...
Ik wilde net gaan slapen, wat moet ik nu doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20

Ik doe niet aan normale beleggingen want die zijn weinig winstgevend imo en heb weinig financiële kennis.

En ja ik ben aant gokken. Net zoals denk ik veel mensen. Iedereen is aan het het gokken want als je zekerheid had stak je gans je vermogen erin. :+

Het mooie aan deze markt is dat als je met een klein bedrag zoals €100 goed gokt je er €10.000 van maakt en als het misgaat ben je maar €100 kwijt.

Een belegging bij de bank van €1000 geeft €180 na 6 jaar ofzo, whoopie(Dit is het enige voorbeeld dat ik uit de praktijjk ken, zullen ook nog ander opties zijn).

Als je op producten gokt waarvan je het concept goed vind, what's the problem?

Kijk naar VeChain, ik was er vroeg bij en heb gegokt op namen die er aan verbonden waren (Keune&Naghel, Renault, Ali Express) en het idee erachter, mooie winst gemaakt. 8)

Iedereen moet voor zen eigen gewoon afwegen, "wat durf ik riskeren".

Sommige veel, sommige minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik haal mijn inleg er niet uit omdat die coins mij te veel waard zijn om nog meer geld op te pakken eventueel. Maar als mensen dat wel doen moeten ze dat lekker zelf weten. Iedereen heeft zijn of haar eigen strategie. Niks mis mee. Vind sowieso dat hele moreel verheven zijn altijd maar zo zo... Zo van kijk eens ik ben beter dan dat. Boeie.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Wie van de mensen met partners/wederhelften heeft ook moeite met het rechtvaardigen/uitleggen van zijn/haar 'hobby'. Ik in ieder geval wel... :X Waarom beleggen in iets wat zo volatiel en risicovol wordt er dan geroepen... O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:25

Mmmm... Je gaat ervan uit dat mensen rationeel moeten handelen om niet dom te zijn. Rationeel wordt in beslistheorie vaak neergezet als 'kiezen voor de beste mogelijkheid uit een set van alle mogelijkheden'. Vrij vertaald houdt dat voor de cryptobelegger in (speltheorie): 'kiezen voor de hoogste pay-off'. Uitgaande van rationaliteit, heb je gelijk erin dat een dichotome keuze zou moeten zijn: alles in crypto laten staan of niets.

In dit denkwerk zitten echter meerdere problemen:
1. Mensen zijn niet rationeel. Wellicht ook niet zuiver intuïtief, maar maximaal 'beperkt rationeel'. Niemand is rationeel. Een set van alle mogelijkheden is voor mensen onmogelijk te overzien, zeker in een complexe situatie als deze.
2. Crypto hebben een speculatief karakter, d.w.z. je weet niet van tevoren met zekerheid wat je pay-off kan zijn. Daardoor moet men een natte-vingerinschatting maken van de pay-offs van keuzes. Dat kan natuurlijk niet accuraat.
3. Men is doorgaans van nature ietwat risico-avers. Dat houdt vrij vertaald dus in dat mensen graag hun winkansen spreiden of proberen op andere manieren hun risico te beperken (e.g. inleg eruit halen).

Erg narrow minded om dat meteen dom te noemen omdat jij uitgaat van onrealistische beslismethoden en gemakzuchtige dichotomieën. :/

[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 18-01-2018 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius
Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:59:
Lekker gaan slapen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Paresto schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:00:
Wie van de mensen met partners/wederhelften heeft ook moeite met het rechtvaardigen/uitleggen van zijn/haar 'hobby'. Ik in ieder geval wel... :X Waarom beleggen in iets wat zo volatiel en risicovol wordt er dan geroepen... O-)
Gewoon niet uitleggen. Zodra je genoeg hebt gepakt koop je een paar mooie schoenen voor d'r. Dan snapt ze het in een keer.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Geen probleem hier...hebben ieder eigen inkomsten en daarnaast inleg er al uit gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
[...]

Ja mag hoor :) Eenmaal gewend aan 40% verlies in de crypto is er minder stress. Mijn tweede grote crash die ik meemaak (1e was in december). Nu viel het echt mee d:)b
Heb er al redelijk veel mogen meemaken, crash in december was minder erg dan deze naar mijn gevoel. Toen gingen de altjes minder hard mee en duurde het een halve dag voordat alles weer op peil was...

Ergens in een ver verleden heb ik (volgens mij 2012/2013) een crash meegemaakt waar BTC in een nacht van 200+ euro naar 50 euro duikelde. Ging lachend slapen en werd wakker met 4x minder geld. Duurde daarna zeker half jaar tot ie weer op 100 euro stond, toen ging het opeens snel naar ruim duizend euro in een week, daarna een crash terug naar 500 in een maandje. Dat waren nog eens tijden. In vergelijking met toen is dit procentueel niets. Houd er ook rekening mee dat je toen ook wel wat meer dan 50 BTC had staan als je braaf met je GPU/CPU minede sinds 2010 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius
@DAMAGE Kleding en schoenen zijn idd een sterk 'tegen argument'' _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Trent900 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:56:
[...]

Hoezo kan je er niet op achteruit gaan? Die winst is net zo echt als het geld wat je terugboekt, dus ja, je gaat achteruit?
Misschien niet helemaal goed geformuleerd, maar je snapt hoop ik toch wel wat ik bedoel?

Ik snap niet zo goed waarom het enigszins 'safe' spelen in zo'n volatiele markt geassocieerd wordt met geen ballen hebben/geen financiële kennis hebben. Ik vind dat iedereen vooral moet doen en laten wat hij/zij wilt, en in ieder geval je inleg veiligstellen is naar mijn mening dus geen verkeerde beleggingsstrategie, maar 'all in or nothing' kan er dus ook een zijn, ik zie niet in waarom de een beter is dan de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Ik ben m'n crypto inkomsten juist aan het cashen om een huis voor d'r te bouwen O-) (toegegeven, ik heb de coins zelf gemined, dus ik heb er zowieso niet rechtstreeks in geinvesteerd)

Eigenlijk wil ik nog op zoek naar 'n fysieke bitcoin om ergens in een hoekje van het te bouwen huis te stoppen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20
Die van mij is er ook mee begonnen(klein bedrag, passief, gewoon hodl, volgt de markt nauwelijks).

Qua risico is onze relatie duidelijk. Ieder doet met zijn geld wat hij/zij wil, zolang de maandelijkse kosten maar betaald kunnen worden via 50/50.

De dag dat zij mij probeert te zeggen wat ik met mijn geld zou moeten doen is er een serieus probleem, maar als ze zo was zou ik eer nooit zolang mee zijn samen gebleven of samen een huis hebben gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
pirodr01 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:01:
[...]

Geen probleem hier...hebben ieder eigen inkomsten en daarnaast inleg er al uit gehaald...
Mijn vriendin zit er voor 50€ in sinds augustus en heeft op aanraden van mij haar winst er allang uitgehaald + opeens een rits schoenen en kleding erbij in de kast :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Nu online

Jebus4life

BE User

Rakward schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:00:
[...]

Ik doe niet aan normale beleggingen want die zijn weinig winstgevend imo en heb weinig financiële kennis.

En ja ik ben aant gokken. Net zoals denk ik veel mensen. Iedereen is aan het het gokken want als je zekerheid had stak je gans je vermogen erin. :+

Het mooie aan deze markt is dat als je met een klein bedrag zoals €100 goed gokt je er €10.000 van maakt en als het misgaat ben je maar €100 kwijt.

Een belegging bij de bank van €1000 geeft €180 na 6 jaar ofzo, whoopie(Dit is het enige voorbeeld dat ik uit de praktijjk ken, zullen ook nog ander opties zijn).

Als je op producten gokt waarvan je het concept goed vind, what's the problem?

Kijk naar VeChain, ik was er vroeg bij en heb gegokt op namen die er aan verbonden waren (Keune&Naghel, Renault, Ali Express) en het idee erachter, mooie winst gemaakt. 8)

Iedereen moet voor zen eigen gewoon afwegen, "wat durf ik riskeren".

Sommige veel, sommige minder.
Jup, ik heb dat met NULS, als de hele markt niet sterft kan het toch gewoon niet anders dan dat die naar de 1 miljard gaat (héél conservatief dan nog). Dat is dus X10

Maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt (of toch niet veel ^^) om 75% van m'n spaargeld in NULS te gaan steken... Als ik dat doe en het lukt koop ik gewoon cash in het handje een nieuw huis. elk miljard market cap daarboven komt er nog een leuk huis bij. Maar als morgen de Chinezen beslissen de stekker eruit te trekken heb ik 10 jaar voor niets gespaard. Toch liever niet...
*Zelfs niet 100% van m'n portfolio, iets van alle eieren in 1 mand...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagion
Mijn partner heeft dezelfde mening als ik, een hobby kost geld. Bovendien ben ik geen daytrader, meer een weektrader of shortholder of hoe je het ook wilt noemen. Leuk om alles te lezen (hier, reddit, steemit etc.), zo nu en dan wat te schuiven in het portfolio (zonder veel succes natuurlijk ;)). Ik kijk wel wat vaker op mijn telefoon, maar kan het ook loslaten om lekker wat series te kijken met de partner.

Zodra het (te) veel tijd gaat kosten, dan kun je het in mijn ogen niet meer echt een hobby noemen en mag ze mekkeren :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
anboni schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:03:
[...]

Ik ben m'n crypto inkomsten juist aan het cashen om een huis voor d'r te bouwen O-) (toegegeven, ik heb de coins zelf gemined, dus ik heb er zowieso niet rechtstreeks in geinvesteerd)

Eigenlijk wil ik nog op zoek naar 'n fysieke bitcoin om ergens in een hoekje van het te bouwen huis te stoppen ;)
USB stick met je Private keys erop en daar een bitcoin omheen printen met een 3D printer?
Of een gouden bitcoin kopen met daarop je keys gegraveerd :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Gewoon gaan slapen, morgen weer een dag ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:07:
[...]

USB stick met je Private keys erop en daar een bitcoin omheen printen met een 3D printer?
Of een gouden bitcoin kopen met daarop je keys gegraveerd :*)
Staan ook een hoop "fysieke" bitcoins op Aliexpress toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Dagion Ja de vrijheid en de toestemming is er... Maar dat argwanende negatieve geblaat houdt niet op... niet vanzelf iig 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Nu online

Jebus4life

BE User

Tot daar de winst, alweer met 10% naar omlaag 8)7 |:(

Ik snap echt niets van deze markt (maar we holden)

[ Voor 8% gewijzigd door Jebus4life op 18-01-2018 00:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
.oisyn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:09:
[...]

Gewoon gaan slapen, morgen weer een dag ;)
Logisch, Europa gaat slapen, mensen hebben minder vertrouwen en daytraders gaan slapen dus dan komt er een dump. Niets meer dan logisch en een dagelijkse trend in veel volatiele alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
De boot verkopen. 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC bulltrap? volgens crypto_ed_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
LAMBO cancellen! En hij groeit weer! 1%!!! 2,5% To the moon!!! Tesla erbij?
Dagion schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:11:
[...]

Staan ook een hoop "fysieke" bitcoins op Aliexpress toch?
Kun je geen Bitcoin op opslaan, is puur decoratie.

[ Voor 51% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Dubbelpost, pc lagt door het minen |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Niemand een glazen bol voor wanneer de dip over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
Vinny1 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:18:
Niemand een glazen bol voor wanneer de dip over is.
om 02:23 zal er weer een uptrend zijn.
die duurt tot 07:45 en dan volgt er weer een daling.

Gewoon wakker blijven dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tja, ik heb een deel geïnvesteerd in BTC in 2013 toen geld sowieso nog met bakken tegelijk naar binnen stroomde uit mijn toenmalige bedrijfje. En zelfs met de huidige koers heb ik daar nog steeds 2000% rendement uit. Mijn vrouw hoor je niet klagen ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:14:
[...]

LAMBO cancellen! En hij groeit weer! 1%!!! 2,5% To the moon!!! Tesla erbij?

[...]

Oorspronkelijke post verkeerd begrepen dan denk ik, dacht dat hij een fysieke bitcoin boven de magnetron wilde inmetselen ofzo ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Dagion op 18-01-2018 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:02:
[...]

Heb er al redelijk veel mogen meemaken, crash in december was minder erg dan deze naar mijn gevoel. Toen gingen de altjes minder hard mee en duurde het een halve dag voordat alles weer op peil was...

Ergens in een ver verleden heb ik (volgens mij 2012/2013) een crash meegemaakt waar BTC in een nacht van 200+ euro naar 50 euro duikelde. Ging lachend slapen en werd wakker met 4x minder geld. Duurde daarna zeker half jaar tot ie weer op 100 euro stond, toen ging het opeens snel naar ruim duizend euro in een week, daarna een crash terug naar 500 in een maandje. Dat waren nog eens tijden. In vergelijking met toen is dit procentueel niets. Houd er ook rekening mee dat je toen ook wel wat meer dan 50 BTC had staan als je braaf met je GPU/CPU minede sinds 2010 :P
Ja dat zijn nog eens tijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@.oisyn Dat zijn wel bijzonder lucratieve events dan :P Daar zou zelfs mijn wederhelft overstag van gaan (denk ik) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
anboni schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:03:
[...]

U vraagt, wij draaien:

https://en.bitcoin.it/wiki/Casascius_physical_bitcoins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Adamoland schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Ja dat zijn nog eens tijden _/-\o_
En het duurde gewoon 3 jaar voordat ie weer op 1000 stond! Dat zijn nog eens HODL skills voor degene die dat voor 100% van z'n portfolio volgehouden heeft _/-\o_ (ik heb destijds 99% verkocht over deze periode + paar Just-eat bestellingen in 2014)

Ik wil dit forum wel eens zien als dat gebeurt :P

[ Voor 10% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
zijn er hier meer mensen met een eth withdraw bij gdax (coinbase) die vast zit?
mijne doet al 1,5 uur niks :( geen transfer id..

hmm en zie degraded performance bij ether staan, had ik dus eerst moeten checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met winst op zak is het makkelijk praten. Het gaat er natuurlijk om of je genoeg speelruimte krijgt in het geval je net bezig gaat met speculeren. Hier ging het vrij eenvoudig. Het is een hobby. Die mogelijk lucratief kan uitpakken. Je kan ook een dure auto kopen, of een OLED etc..

Toen ik in 2013 op de piek van Mt. Gox instapte stond ik ook op een bepaald moment duizenden euro's in de min. Geen moment spijt van gehad. Immers, ik had het al uitgegeven aan m'n hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:14:
[...]

Da's dan ook precies waar ik het voor wil hebben.. Een symbolische fysieke bitcoin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finder
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:53
Paresto schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:11:
@Dagion Ja de vrijheid en de toestemming is er... Maar dat argwanende negatieve geblaat houdt niet op... niet vanzelf iig 8)7 |:(
Herkenbaar; ik heb vandaag ook alles met kleine winst verkocht om van de humeurige wederhelft af te zijn. Want niets zo veilig als een spaarrekening... ahum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:26:
Met winst op zak is het makkelijk praten. Het gaat er natuurlijk om of je genoeg speelruimte krijgt in het geval je net bezig gaat met speculeren. Hier ging het vrij eenvoudig. Het is een hobby. Die mogelijk lucratief kan uitpakken. Je kan ook een dure auto kopen, of een OLED etc..

Toen ik in 2013 op de piek van Mt. Gox instapte stond ik ook op een bepaald moment ook duizenden euro's in de min. Geen moment spijt van gehad. Immers, ik had het al uitgegeven aan m'n hobby.
Bah MT. Gox, die hebben nog stuk of 20 BTC van mij gestolen. ;(
anboni schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:28:
[...]

Da's dan ook precies waar ik het voor wil hebben.. Een symbolische fysieke bitcoin ;)
Pak er dan 1 met een wallet adres op geprint die leeg is, vinden ze die over 2000 jaar terug zoals wij romeinse munten vinden :9

[ Voor 20% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Finder Ja, en argumenten als: Je geeft liever geld uit aan zoiets i.p.v. 'waardevolle' dingen... Heb wel geprobeerd er een positieve draai aan te geven, maar helaas. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:31:
[...]

Bah MT. Gox, die hebben nog stuk of 20 BTC van mij gestolen. ;(
Same here, maar ik heb ze gewoon weer teruggekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Lol! Hoe denk je dat die Lambo’s, boten en champagne betaald worden...? De slimme jongens cashen af en toe eens uit en genieten van de WINST _/-\o_

*Hier kopen we er een hondje van en hebben we er de zomervakantie reeds mee betaald. En van de rest handel ik in coins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hophop gas er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zie hier dé reden om zsm wel je inleg ‘veilig te stellen’ en te onttrekken uit je cryptostack ;) Mensen die in een zelfde situatie zitten ‘begrijpen dat’ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:31:
[...]

Pak er dan 1 met een wallet adres op geprint die leeg is, vinden ze die over 2000 jaar terug zoals wij romeinse munten vinden :9
Ik heb voor nu maar 'n paar van deze besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:51:
[...]

Zie hier dé reden om zsm wel je inleg ‘veilig te stellen’ en te onttrekken uit je cryptostack ;) Mensen die in een zelfde situatie zitten ‘begrijpen dat’ 8)
De inleg eruit en door met de winst. De 2x dat je casht vrouwtje naar de kapper en de nageltjes in de lak. Problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de 3e keer dat je casht is er natuurlijk een ander verwachtingspatroon van 't vrouwtje. Hahaha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Verwijderd Nee dat is niet handig. Je casht een deel (met winst), je zegt dat het alles was, en ondertussen trade je stiekem verder. Alles wat je er verder mee verdient kun je dan zelf besteden zonder dat ze het merkt. Dat is de basis van een goed huwelijk: wat niet weet, wat niet deert. :+

Goed, betekent natuurlijk wel dat je die Lambo altijd een paar straten verderop moet parkeren >:)

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2018 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
.oisyn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:58:
@Verwijderd Nee dat is niet handig. Je casht een deel (met winst), je zegt dat het alles was, en ondertussen trade je stiekem verder. Alles wat je er verder mee verdient kun je dan zelf besteden zonder dat ze het merkt. Dat is de basis van een goed huwelijk: wat niet weet, wat niet deert. :+
You Devil you! ... >:)

Maar inderdaad... zo zou ik het ook doen! :9

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:58:

Goed, betekent natuurlijk wel dat je die Lambo altijd een paar straten verderop moet parkeren >:)
Hoe ga ik die Lambo dan verklaren...?
Pagina: 1 ... 78 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)