[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:01
Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:36:
Tron kan zeker 0.40-0.50 cent worden als die gasten hun beloften waar maken. Tel uit je winst. Ik HODL voor de rest van 2018, want ik wil van mijn Lada af.
He gast, en jij adviseert mij om een stop limit sell in te boeken? Mooie ben jij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

JeroenTheStig schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:37:
[...]

He gast, en jij adviseert mij om een stop limit sell in te boeken? Mooie ben jij :o
Gast ik heb mijn 150k aan coins verdeeld in drie porties van 50k ;)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:36:
Tron kan zeker 0.40-0.50 cent worden als die gasten hun beloften waar maken. Tel uit je winst. Ik HODL voor de rest van 2018, want ik wil van mijn Lada af.
Schijnt een Lada GTI te zijn, is toch een upgrade...............

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:37:
Dit is al honderdduizend keer gezegd, maar waarom blijft iedereen zo emotioneel reageren op iedere dip binnen cryptoland? Je weet dat dit de meest volatiele belegging is die je maar kunt bedenken zo'n beetje... 8)7
Ach joh, dat is allemaal toneel. Ik vind het erg vermakelijk allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:06
mensen hier aan het meehoppen op de golven? Welke coin kiezen jullie momenteel uit? :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Storm300 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:39:
[...]

Schijnt een Lada GTI te zijn, is toch een upgrade...............
Nee deze Afbeeldingslocatie: http://www.diseno-art.com/news_content/wp-content/uploads/2014/11/LADA-Raven-concept-car-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
@JeroenTheStig True that, alhoewel emotie wel het laatste is wat je hier moet gebruiken normaliter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Al draagt een aap een gouden ring...

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

argon007 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:39:
mensen hier aan het meehoppen op de golven? Welke coin kiezen jullie momenteel uit? :-)
NAV, XVG, RDD, DGB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Kan je die ook zonder merkje voor op de grill kopen? Of wordt hij dan direct twee keer zo duur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58
Dit is al honderdduizend keer gezegd, maar waarom blijft iedereen zo emotioneel reageren op iedere dip binnen cryptoland? Je weet dat dit de meest volatiele belegging is die je maar kunt bedenken zo'n beetje... 8)7
Weten is een, emotioneel meemaken is een ander. Ik heb weinig geen paniekgezaaid in dit topic, geen panic sells gedaan maar heb me er echt niet lekker onder gevoeld de laatste 48 uur, vooral omdat ik vorige week pas ben ingestapt en dus niet, zoals velen hier, vooral winst heb zien verdampen.

Overigens moet ik nog maar zien dat dit het eind is en niet de upturn voor de (hopelijk) laatste dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

Reddcoin. Al weken dat deze me winsten oplevert.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

JeroenTheStig schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Kan je die ook zonder merkje voor op de grill kopen? Of wordt hij dan direct twee keer zo duur?
Ducktape :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
TRX _/-\o_

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Nou ja - jaar aan spaargeld in paar weekjes gehalveerd :P (maar ik doe er niet heel moeilijk over btw. Hoort er gewoon bij - domme pech hoe het loopt, maar hey - beleggen is risico's nemen. Als je dan gaat lopen huilen als het mis gaat heb je het niet begrepen. Maar goed, leuk is anders natuurlijk)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Wom schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:41:
[...]

Reddcoin. Al weken dat deze me winsten oplevert.
Duurt ook weken zowat voordat de desktop wallet gesynct is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
JeroenTheStig schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Nee, daar hangt het 1300cc motorblok aan vastgeschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Hm. Ik moet mij duidelijk nog eens wat beter in de materie gaan verdiepen :/ Allemaal nieuwe coins voor mij (en allemaal niet beschikbaar op Kraken). Voor nu gaat dat niet meer lukken - maar voor later toch eens kijken hoe deze relatieve n00b (blijkbaar) daar een weg in kan vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:43:
[...]

Haha dat was precies de reden dat ik die niet meer hoefde te hebben, die blockchain is nu al een gig groot en het programma leest hem op 1 core in nou dat duurt dus inderdaad een eeuwigheid. Wil je hem hodlen en dan eens verkopen kan je weer dagen wachten op je wallet om te syncen helemaal als de munt dan geexplodeerd is. Het schaalt gewoon nog slechter dan bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:51
Jup, heb hier ook RDD, XVG en DGB staan. Gisteren in de dip nog wat XMY bijgekocht.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik weet niet of we voorbij de 800 of de 1000 gaan aantikken bij TRX >>>> keuzes keuzes...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Het is soms echt kostelijk vermaak, het lezen van dit topic... toen ik van mijn werk naar huis ging rond 17.00 en in de trein zat te lezen, leek het wel of er een aanslag was gepleegd in nederland, iedereen huilen en dieptrieste stemming, en na een paar uur ineens weer 180 graden de andere kant op.

Het is pas 2 of 3 uurtjes een beetje gestabiliseerd, en zie weer kreten als “to the moon” enzo voorbij komen. 4 dagen geleden werd TRX compleet afgefakkeld hier en nu ineens springen we er weer volop in voor de quick wins. I don’t get it maargoed...

Op dat gebied trek ik mijn eigen plan. Mijn HODL coin die ik vanaf juni 2017 heb heeft tijdens deze crash/dip of whatever ook een duikeling gemaakt, maar op het dieptepunt (als we die al bereikt hebben???) stond hij nog steeds x15 ten opzichte van mijn startpunt in juni. Lach me rot als de volgende investeringsrit juist meer gaat neigen naar de alts omdat men over de linie bang is geworden voor de drop van BTC. Dan groeit mijn altcoin wellicht wel 3x zo had als de daling, en komt mijn verkoopmoment misschien nog wel eerder ook. Heb met mijzelf een uitstappunt afgesproken op deze coin, en eerder of later gaat deze niet weg.

Geen aanval naar iemand ofzo, maar lees voor de gein dit topic eens terug vanaf 4 dagen geleden tot nu. Een betere soap van nederlandse bodem is er haast niet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Brilsmurfffje Helemaal mee eens. Ik vindt dat echt wel afbreuk doen voor zo'n coin ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Afgelopen 24 uur nog maar -5% verlies :) Dat gaat de goede kant op.
Hopelijk morgen goed wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Daacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Jup, heb hier ook RDD, XVG en DGB staan. Gisteren in de dip nog wat XMY bijgekocht.
Zojuist mijn DGB ingewisseld voor XVG, op de een of andere manier toch meer vertrouwen... zover dat iets waard is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:45:
[...]

Hm. Ik moet mij duidelijk nog eens wat beter in de materie gaan verdiepen :/ Allemaal nieuwe coins voor mij (en allemaal niet beschikbaar op Kraken). Voor nu gaat dat niet meer lukken - maar voor later toch eens kijken hoe deze relatieve n00b (blijkbaar) daar een weg in kan vinden....
Sowieso een account hebben op meerdere exchanges. Er zijn vast wel mensen hier die een paar goeie exchanges kunnen opnoemen.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Nu online
Dakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:47:
Het is soms echt kostelijk vermaak, het lezen van dit topic... toen ik van mijn werk naar huis ging rond 17.00 en in de trein zat te lezen, leek het wel of er een aanslag was gepleegd in nederland, iedereen huilen en dieptrieste stemming, en na een paar uur ineens weer 180 graden de andere kant op.

Het is pas 2 of 3 uurtjes een beetje gestabiliseerd, en zie weer kreten als “to the moon” enzo voorbij komen. 4 dagen geleden werd TRX compleet afgefakkeld hier en nu ineens springen we er weer volop in voor de quick wins. I don’t get it maargoed...

Op dat gebied trek ik mijn eigen plan. Mijn HODL coin die ik vanaf juni 2017 heb heeft tijdens deze crash/dip of whatever ook een duikeling gemaakt, maar op het dieptepunt (als we die al bereikt hebben???) stond hij nog steeds x15 ten opzichte van mijn startpunt in juni.
Welke coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 14:24
ETH € 800 _/-\o_ gelukkig is er een herstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:49:
[...]
Sowieso een account hebben op meerdere exchanges. Er zijn vast wel mensen hier die een paar goeie exchanges kunnen opnoemen.
Jup. Was op zich direct al wel het plan.. Wou eerst even iets winst pakken, en dan verder gaan kijken. Maar goed, dat liep ff helemaal anders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius

Op dat gebied trek ik mijn eigen plan. Mijn HODL coin die ik vanaf juni 2017 heb heeft tijdens deze crash/dip of whatever ook een duikeling gemaakt, maar op het dieptepunt (als we die al bereikt hebben???) stond hij nog steeds x15 ten opzichte van mijn startpunt in juni. Lach me rot als de volgende investeringsrit juist meer gaat neigen naar de alts omdat men over de linie bang is geworden voor de drop van BTC. Dan groeit mijn altcoin wellicht wel 3x zo had als de daling, en komt mijn verkoopmoment misschien nog wel eerder ook. Heb met mijzelf een uitstappunt afgesproken op deze coin, en eerder of later gaat deze niet weg.

Geen aanval naar iemand ofzo, maar lees voor de gein dit topic eens terug vanaf 4 dagen geleden tot nu. Een betere soap van nederlandse bodem is er haast niet te vinden
Emotie is motor van het (on)geduld, gevoed door onmacht :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:51

Ja, bizar en daarnaast soms ook wel wat triest op de manier waarop sommigen elkaar zitten af te zeiken. Wel vermakelijk dat het bij een hoop mensen van HODL naar Sell is gegaan.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Brilsmurfffje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Haha dat was precies de reden dat ik die niet meer hoefde te hebben, die blockchain is nu al een gig groot en het programma leest hem op 1 core in nou dat duurt dus inderdaad een eeuwigheid. Wil je hem hodlen en dan eens verkopen kan je weer dagen wachten op je wallet om te syncen helemaal als de munt dan geexplodeerd is. Het schaalt gewoon nog slechter dan bitcoin
Ja, dat is wel een klein minpuntje wat je daar te pakken hebt inderdaad. :+ Maar ik durf ook wel een deel in een online wallet te laten staan als ik eerlijk ben, om wat sneller te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Goed ik ben de laatste paar weken behoorlijk aan het lurken geweest hier. Vorige week in een "kleine" dip wat inleg van €100 er ingegooid en beetje gedaytrade met minimale winsten. Eerder deze week na wat schermutselingen €400 erbij gelegd. Helaas is daarvan 25% minder geworden vandaag. Paar weken met iedereen die to the moon is, was onvoldoende om van een nieuw-jaars dip af te weten.

Vandaag enorm laag ETH bijgekocht van €200 wat alweer wat meer is geworden nu. En TRX is zo rap aan het stijgen dat ik daar al een heel groot gat mee vul. 50%, holy shit. Dat is best leuk. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Zojuist mijn DGB ingewisseld voor XVG, op de een of andere manier toch meer vertrouwen... zover dat iets waard is. ;)
Heb tijdens de dip juist al mijn xvg omgeruild voor dbg.

Mijzelf kennende gaat xvg het hardste stijgen dan. :) Maar vind die xvg een beetje shady eigenlijk, vind dgb een wat meer solide en minder dubieus gevoel geven. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 12:33
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:43:
[...]

Je kunt de blockchain downloaden en ben je met enkele min bij.

YouTube: how to Instantly Sync Wallets - Reddcoin currency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Jup. Was op zich direct al wel het plan.. Wou eerst even iets winst pakken, en dan verder gaan kijken. Maar goed, dat liep ff helemaal anders ;)
Ik heb goede ervaring met Bittrex en Binance.
Mijn ETH's verstuurd vanuit Kraken waren er binnen 30 minuten.
Genoeg muntjes en het handelen is ook super gemakkelijk en snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wat is het stilletjes rond VEN? Zouden ze allemaal een uitstapje maken naar Tron?

Ik was uit RDD gestapt om even een actievere munt te sponsoren maar het is wel de bedoeling om terug te kopen. Was uitgestapt op 1100 sat.. dus heb nog even.

[ Voor 49% gewijzigd door Tranzy op 17-01-2018 21:55 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:46
Evertt schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:50:
ETH € 800 _/-\o_ gelukkig is er een herstel
Zo maar eens uitstappen. Dat was me het ritje wel :) Tis ook bedtijd, dus komt goed uit :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:53

En iedere coin die ze niet hebben een shitcoin noemen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Maxxi Ja ik had al 't eea gezocht m.b.t. sneller syncen idd. Dit heb ik niet gedaan omdat ik de data zelf niet van een officiële bron kan binnen halen waardoor ik wantrouwig blijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 10:32

_Christiaan_

Master of SOG

kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:37:
[...]

Argh... Ik ben rond 3 december gestart, maar duurde toen nog kleine 3 weken voordat alles rond was - precies 1 dag voor de december dip :P Dus ik heb enkel verlies gepakt . Welgeteld 1 hele dag iets plus gezien in mn portfolio. |:(
Ik heb 3 december bitcoins gekocht. Paar dagen later nog wat bijgekocht en in de loop van de tijd BTc omgeruild voor de alts.

Ja sommige van m’n alts staan nu op dik verlies, maar het opwaarts potentieel van de coins is veel hoger (theoretisch oneindig zegmaar) dan het neerwaarts potentieel (want die is gelimiteerd tot je inleg).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Ik ken het. Hou er wel rekening mee dat je een fee moet betalen als je een withdrawal doet vanaf een exchange. Of het nu naar een wallet is of een andere exchange, dat maakt niet uit.
Als je slim bent zorg je dat je geen BTC over gaat zetten maar alles omzet in een coin die ook op een andere exchange beschikbaar is. BTC transfers zijn duuuurr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Mozes123 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Ik heb goede ervaring met Bittrex en Binance.
Mijn ETH's verstuurd vanuit Kraken waren er binnen 30 minuten.
Genoeg muntjes en het handelen is ook super gemakkelijk en snel.
Yes, zit even naar Binance te kijken atm. Maar ondanks dat het voor veel coins mooi instap moment is ga ik dingen niet overhaasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Flagg Snap je gedachten wel, maar ik hou wel van een gokje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:53
Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar! Loop er nu ook tegenaan dat ik op Kraken niet mee kan doen met de hype. Binance misschien een betere optie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De markt is weer aan het herstellar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Nu online
Interessant: VEN blijft op dit moment het meest achter in mijn portfolio. Nog steeds in de - afgelopen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:55:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar! Loop er nu ook tegenaan dat ik op Kraken niet mee kan doen met de hype. Binance misschien een betere optie?
Ik heb me gewoon de eerste dag bij een stuk of 10 exchanges aangemeld. Ik handel het meeste op Binance en Kucoin eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:53
Ik vind Binance ideaal, ze hebben ook een desktop-app waardoor je niet te maken krijgt met vastlopende browsers wanneer er groot nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Nu online
Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:53:
Wat is het stilletjes rond VEN? Zouden ze allemaal een uitstapje maken naar Tron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 12:08

TheBorg

Resistance is futile.

stin00 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:56:
De markt is weer aan het herstellar 8)
Ik zie nogsteeds een bodem van 9300 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Probeer ik wat ETH erbij te kopen via Coinbase hebben ze mijn account geblokkeerd :?
Heb er gewoon een geldige CC aanhangen waarmee ik al eerder muntjes gekocht heb. Mee mensen met dit probleem? Kan mijn muntjes wel verkopen maar niet erbij kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

We gaan weer lekker ... in dit tempo zie ik europa graag het stokje overgeven aan het oosten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
MaStar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:56:
Interessant: VEN blijft op dit moment het meest achter in mijn portfolio. Nog steeds in de - afgelopen 24 uur
Wilde gisteren hopelijk meeliften op NEO om meer VEN terug te kunnen kopen. maar helaas verkocht ik VEN te snel en NEO liep terug.

Hoop dat NEO mijn aankoop terug haalt en ik alsnog kan switchen. Maar NEO loopt wel lekker nu zeg... Opletten dat ik niet te gretig ga worden op dat moment...

Keuzes weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 12:44
MaStar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:56:
Sell walls.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
hopelijk was vandaag de laatste dip en staan we morgen niet opnieuw zoals deze ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de eerste 2 groene pijltjes op LiteBit: DGB en DASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Ypuh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:55:
[...]

Binance is idd een goeie exchange. Geen idee of de registratie weer open staat... Check dat eerst maar even

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:55:
@Flagg Snap je gedachten wel, maar ik hou wel van een gokje :P
Tot nu toe lig je bijna 2% voor. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05

Je hebt helemaal gelijk. Desalniettemin is dit de grootste en steilste dip die ik heb meegemaakt in de korte tijd dat ik met crypto's bezig ben, sinds oktober 2017. Ik heb geen moment getwijfeld of de koersen uiteindelijk weer opkrabbelen en ik heb het volste vertrouwen in de blockchain technologie (en een handjevol coins die daadwerkelijk meerwaarde bieden), maar ik heb me ontzettend goed vermaakt met het volgen van het sentiment op dit forum en elders op het internet. De tijdelijke decimatie van je portefeuille is nou eenmaal iets spectaculairs.

Ik kan me voorstellen dat jij ten tijde van je eerste dip ook iets nieuwsgieriger was in alle ontwikkelingen op dit gebied, dan je nu bent - als doorgewinterde cryptoinvesteerder. De volgende dip zal ik er zelf ook nuchterder erin staan, maar tegen die tijd heb je weer nieuwe crypto-instromers die even flink gaan balen. Om Elton John te quoten: "It's the ciiiiiiircle of liiiiiife"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Verge +30%.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:59:
Ik zie de eerste 2 groene pijltjes op LiteBit: DGB en DASH
Je kunt beter het groen op de volgende pagina in de gaten houden: http://www.cryptotracky.com/#!/overview-long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Ben zelf redelijk benieuwd wat KIN gaat brengen de komende 6 maanden. Momenteel alleen op de kleinere exchanges aanwezig (Etherdelta,Bankcor Network,Mercatox) Maar dat is ook niet doelstelling volgens de whitepaper. Wie heeft er nog meer een aandeel hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Je kunt beter het groen op de volgende pagina in de gaten houden: http://www.cryptotracky.com/#!/overview-long
mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
8)7 Jezus .staat een sell order van 10 miljoen TRX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouster87
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb vandaag mijn iota en dash verkocht en er Verge voor terug gekocht. Gelukkig op dit moment slechts 10 dollar verlies.
Ik heb het meeste in de Gulden zitten en die is vrij stabiel gebleven. Het ziet er dus allemaalmweer goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:03:
8)7 Jezus .staat een sell order van 10 miljoen TRX
Ja dat is niet 1 persoon he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gaat lekker stond gisteren nog ergens op 300€ verlies met xrp en nu alweer in het groen. Gaat hard.

@Jouster87 ik heb ook een paar nlg en heb me zitten verbazen, dat ding is zo vreselijk stabiel. Is ook mijn go-back-to coin. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Flagg op 17-01-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:06:
[...]

Ja dat is niet 1 persoon he ;)
Nee maar het wordt allemaal weggevreten ... niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45
Toch geinig om dit soort dingen te zien. :P Zegt natuurlijk niet dat het nu precies zo zal gaan.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTxYEelVMAAxx70.jpg
Bron

[ Voor 12% gewijzigd door Luca op 17-01-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:06:
[...]

Nee maar het wordt allemaal weggevreten ... niet normaal!
Tja 45,6 duizend BTC aan handel in TRX, wat wil je nog meer :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
NEO is toch wel echt de cryptomunt die je in je porto moet hebben, pff als de markt dan weer even aantrekt zie je toch altijd NEO enorm stijgen.... Fuck fiat I'm going to buy NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Voor de mensen op Bittrex, kijk eens naar het bidbook van ARDR. Ik heb 10k staan, maar durf het nu niet aan, damn! Die flippert alle kanten op nu.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dakillerbean
Daacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Ja, bizar en daarnaast soms ook wel wat triest op de manier waarop sommigen elkaar zitten af te zeiken. Wel vermakelijk dat het bij een hoop mensen van HODL naar Sell is gegaan.
Ik heb destijds mezelf ingelezen in de basiszaken binnen crypto, en tot nu toe naar gehandeld. Inlezen in een coin en als je erin gelooft, instappen en lekker aanhouden tot deze een voor jou acceptabel punt heeft bereikt voor de verkoop. En je vooral niet gek laten maken. Heb er in juni 1 mooie uitgepikt en bleek nog mooi te minen te zijn met CPU. 3 maanden wat VPSjes tegenaan laten minen en er zo 50k van bij elkaar gesprokkeld. Kostte niets. Was destijds ook amper wat waard maar wou in mijn crypto avontuur nog geen geld steken, wie weet lukte het me zo ook wel. Klein beginnen en we zien wel waar het schip strand.

Oktober maakte deze slapende jongen een x8 sprongetje en werd het pas echt leuk. Rond de kerst maar eens bedacht om een gedeelte richting exchange te sturen en wat actiever te gaan handelen, toch “gratis” dus waarom niet? Per toeval voor 30 USDT in DentaCoin gestopt die stond lekker laag, en nog wat andere muntjes na wat research en die avond naar bed gegaan. Ochtend erop Dentacoin x11. Bedacht me geen moment, boel verkocht, HODL coin weer teruggekocht op waar ik begon en de winst meteen uitbetaald. Dikke prima vond ik het. Die staat weer netjes in mijn wallet, 300 op de bankrekening en nog 100 om mee verder te spelen. Ook toen weer research, kopen, en hup weer aan de HODL voor de komende 6/9 maanden. Ook tijdens deze zip HODL hoe erg mijn vingers ook kriebelden, maar heb het volgehouden... 800 dollar zien krimpen naar 500 maar volgens mij valt dat nog reuze mee. En we wachten het rustig af. Als die coins mijn acceptabele punt hebben bereikt hebben we het over $20.000. Leuk als het lukt, met niets gemaakt, maar de 1e 300 hiervan zijn al binnen met eigenlijk niets doen. Weekend CenterParcs van geboekt met het gezin, helemaal voor nop... Iets met wie het kleine niet eert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20
Danny.G schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:08:
Toch geinig om dit soort dingen te zien. :P Zegt natuurlijk niet dat het nu precies zo zal gaan.

[afbeelding]
Bron
Ik ken niks van grafieken(tenzij het een wiskundige functie betreft mss).

Leg eens uit voor de noobs onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:46
En ik ben los, koersdoel van €810 in ETH gehaald! Wat een dagje :o

Nu 2 maand wachten op de volgende dip (-20% of meer). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45
Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:11:
[...]

Ik ken niks van grafieken(tenzij het een wiskundige functie betreft mss).

Leg eens uit voor de noobs onder ons.
Ik heb het over gelijkenissen in de chart. Niet heel technisch in dit geval :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:01:
Ben zelf redelijk benieuwd wat KIN gaat brengen de komende 6 maanden. Momenteel alleen op de kleinere exchanges aanwezig (Etherdelta,Bankcor Network,Mercatox) Maar dat is ook niet doelstelling volgens de whitepaper. Wie heeft er nog meer een aandeel hierin?
Yeah! Ik had er een maand geleden een paar tientjes in gestopt, gewoon als probeersel. Nu zie je de naam KIN steeds vaker opduiken, dus dat is leuk!

Vanwege mijn lage inzet zal ik er niet veel winst uit halen, maar gelukkig gaat het in de crypto-wereld om meer dan alleen geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Zoo TRX is helemaal loko, komt gewoon nog ruim boven de 700 uit, iemand em vandaag gekocht voor 350?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:00:
[...]

Binance is idd een goeie exchange. Geen idee of de registratie weer open staat... Check dat eerst maar even
Gelukt ;) Binance account en klein hoeveelheidje ETH overgezet vanuit Kraken. Eerst maar eens even kijken hoe 1 en ander werkt. Dank voor de tips all!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:17:
[...]
maar gelukkig gaat het in de crypto-wereld om meer dan alleen geld ;)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Over bipolair speculeren gesproken, hele portfolio staat alweer in de plus alles bij elkaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarstraks de Bitcoin gered, even m'n winst naar EUR omgezet in Coinbase en toen is hij nooit meer lager gekomen ;-)

Nu terug wat LTC gekocht en onderweg naar Binance, iemand een idee hoe lang de wachttijd ongeveer is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius
[...]

Yeah! Ik had er een maand geleden een paar tientjes in gestopt, gewoon als probeersel. Nu zie je de naam KIN steeds vaker opduiken, dus dat is leuk!

Vanwege mijn lage inzet zal ik er niet veel winst uit halen, maar gelukkig gaat het in de crypto-wereld om meer dan alleen geld ;)
Ja same here, ook een relatief klein bedrag geïnvesteerd in KIN. De achterliggende gedachte m.b.t. de KIK foundation, mede als betaalmiddel voor de +/- 15 miljoen users van de messenger app sprak me wel aan. De Whitepaper ziet er ook solide uit voor zover dit betrouwbaar is. Alhoewel dit allemaal aan de andere kant van de wereld plaatsvindt :9 8)7

Iets met... niet geschoten is altijd mis?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
[...]

Helaas zal ik er nooit extreem veel winst uit halen, maar gelukkig gaat het in de crypto-wereld om meer dan alleen geld ;)
Zeg nooit nooit. Dacht ik ook met DentaCoin. 30 dollar erin, vond het al wat mooi als dat zou verdubbelen voor de gein. Nachtje slapen en hop, 420. Daarna verkocht en nooit meer naar omgekeken. Wel nog voor de gein in de coin verdiept maar kwam er met een beetje google en facebook achter dat het zooi was. Maar wel lekker aan verdiend.

Niet dat ik zeg dat KIN zooi is, heb er nog niet naar gekeken. Maar niets is wat het lijkt in dit wereldje... Daar ben ik me heel erg van bewust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:20:
Ik heb daarstraks de Bitcoin gered, even m'n winst naar EUR omgezet in Coinbase en toen is hij nooit meer lager gekomen ;-)

Nu terug wat LTC gekocht en onderweg naar Binance, iemand een idee hoe lang de wachttijd ongeveer is?
2,5 minuut per block, geloof 6 verificaties nodig? Reken op 15 tot 20 minuten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stin00 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:22:
[...]

2,5 minuut per block, geloof 6 verificaties nodig? Reken op 15 tot 20 minuten ongeveer.
thanks, LTC is ook aan het stijgen, dus we hebben geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouster87
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:20:

Bij mij duurde het een minuut of 10 een uurtje geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:06
Ripple gaat hard

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/d045335b673d1a4615d9f3c934626ace/tenor.gif?itemid=10455920

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

2/4 coins staan weer positief. Moest coinbase mij nu het verlossende mailtje sturen dat mijn centjes zijn toegekomen...

Argh, had toch met MasterCard moeten kopen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
Alle “goedkope” muntjes gaan ineens vrij hard als ik CMC geloof. Iets met grote aantallen en quick wins? Weinig inleg voor de normale hobbybelegger en 50/100% in de +, leuk voor bij de koffieautomaat morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:54

Jebus4life

BE User

Jongens wat een dag dit. In BTC nader ik gewoon m'n ATH... terwijl ik daarstraks gewoon los in het rood stond 8)7 In fiat ben ik daar nog wel een heel stuk van weg. Is de altcoin markt dan nu zo ontzettend veel sneller aan het groeien dan BTC?

[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 17-01-2018 22:31 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Jouster87 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:26:
[...]

Bij mij duurde het een minuut of 10 een uurtje geleden
Net ETH overgezet. Is nu 15 minuten onderweg en counting.... Ongeduldig :P
Damn... Zo'n dip is kut als je net begonnen bent - maar man - even in een noodvaart een boel bij geleerd! :) (mede dankzij de slowchat ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Jebus4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:31:
Jongens wat een dag dit. In BTC nader ik gewoon m'n ATH... terwijl ik daarstraks gewoon los in het rood stond 8)7 In fiat ben ik daar nog wel een heel stuk van weg. Is de altcoin markt dan nu zo ontzettend veel sneller aan het groeien dan BTC?
De altcoins zijn ook dieper gedaald. Genoeg die het ook niet goed doen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:32:
[...]

Net ETH overgezet. Is nu 15 minuten onderweg en counting.... Ongeduldig :P
Damn... Zo'n dip is kut als je net begonnen bent - maar man - even in een noodvaart een boel bij geleerd! :) (mede dankzij de slowchat ook)
Ach terwijl die ETH onderweg is groeit die met geluk ook nog een beetje, dubbel winst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Op de een of andere manier kan ik nog niet echt afscheid nemen van ETH. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Dakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:33:
[...]
Ach terwijl die ETH onderweg is groeit die met geluk ook nog een beetje, dubbel winst 8)
Klopt. Ongeduld zit daar ook niet in - maar simpelweg in het moeten wachten :P haha...
Ripple gaat wel heul hard zeg... Stond onderaan mijn lijst bij Kraken (op volgorde totale waarde in EUR), nu ineens met stip bovenaan 8)
Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:35:
Op de een of andere manier kan ik nog niet echt afscheid nemen van ETH. Meer mensen met dit probleem?
Jup. Had daar relatief veel inzitten en wat andere coins in ETH omgezet om richting Binance te gooien. Maar no way dat ik al mijn ETH in de uitverkoop doe ;)

[ Voor 29% gewijzigd door kazz1980 op 17-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Holyfuck wat een GAINS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Het gaat ineens wel heel hard haha, prima prima, zolang het daarna wel stabiel blijft.
Pagina: 1 ... 76 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)