KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN, of ben ik nu te optimitisch?
Nou nee, dit is echt wat er gaat gebeuren maar geen nood, een echte positivo brabbelt dat we vorig jaar rond deze tijd nog op 1600 dollar stonden, dan is nu 5500 niet slecht toch?!
XRP = trash
Zo, die groene candles zien we graag! ETH alweer op 770!
Verwijderd
Nu ja, laatste kansTominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:57:
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN, of ben ik nu te optimitisch?
Ik doe niks meer, altijd als ik iets doe gaat het mis.

Ook al wordt de meeste ETH en BTC in Alts gestopt, ik heb in het dal wat ETH gekocht en dat laat ik op Coinbase staan in mijn ETH wallet
Ik weet nu al dat als ik het op een Exchange ga zetten ik weer van alles ga kopen, wisselen, etc, misschien winsten misloop, maar ook verliezen. Geeft wat meer rust.
5500, sorry maar daar zie ik BTC niet meer op komen... Vindt trouwens die hele TA analyses ook maar bullshit, tuurlijk kun je zien waar de supports liggen etc. maar je weet niet wat er gaat gebeuren in de tussentijd, misschien komt er wel iemand met een miljard de markt op die ervoor zorgt dat het een gekkenhuis omhoog heeft. JE kan het niet voorspellen.Mr_Ripple schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:57:
[...]
Nou nee, dit is echt wat er gaat gebeuren maar geen nood, een echte positivo brabbelt dat we vorig jaar rond deze tijd nog op 1600 dollar stonden, dan is nu 5500 niet slecht toch?!
Hoor vele keren over een Sell wall, maar dat is er nu toch eentje op de coin LEND vermoed ik?
Die koers geraakt nu toch gewoon weg niet meer omhoog?
Arpanet: Wikipedia: ARPANETnemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:53:
[...]
euh ik weet niet maar internet bestaat nog niet eens 50 jaar dus waar haal je die info vandaan...
Hoe het ooit begon.
De dip lijkt wat op te klaren! Bitcoin staat weer boven de 10.000, eth gaat richting 1K grens. Neo heeft een sprong gemaakt de afgelopen 30 minuten. Tron staat alweer in de plus. TO THE MOON!

Trekt nu weer iets aan, vermoed (n=1) dat angstige mensen een klein winstje pakken en het zo weer onderuit gaat.
"Buy TRON they said,
LAMBO they said"
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
ja ik heb LEND verkocht.. zat te weinig beweging in. voor langere termijn denk ik..argon007 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:01:
Hoor vele keren over een Sell wall, maar dat is er nu toch eentje op de coin LEND vermoed ik?
Iemand met een miljard houdt zich niet met deze materie bezig.Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:00:
[...]
5500, sorry maar daar zie ik BTC niet meer op komen... Vindt trouwens die hele TA analyses ook maar bullshit, tuurlijk kun je zien waar de supports liggen etc. maar je weet niet wat er gaat gebeuren in de tussentijd, misschien komt er wel iemand met een miljard de markt op die ervoor zorgt dat het een gekkenhuis omhoog heeft. JE kan het niet voorspellen.
XRP = trash
Dacht gisteren om wat mee te hoppen op Lend, maar heb verlies gemaakt in de plaats... Gekocht op 1285sat
Toch nog wat XVG meepakken nu, nog meer mensen hier?
Heel goed, en dan dippen we weer met iets verderBertP schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:02:
Trekt nu weer iets aan, vermoed (n=1) dat angstige mensen een klein winstje pakken en het zo weer onderuit gaat.
TA is dan ook geen koersvoorspelling maar eerder een manier om te kijken hoe sommige (grote) handelaars mogelijk kunnen handelen. Maar niet iedereen zal hetzelfde doen, dus je moet er niet volledig op gaan leunen. Zoals je zegt hoeft er maar 1 iemand een miljard (wel veel..) in te smijten en die TA is waardeloosTominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:00:
[...]
5500, sorry maar daar zie ik BTC niet meer op komen... Vindt trouwens die hele TA analyses ook maar bullshit, tuurlijk kun je zien waar de supports liggen etc. maar je weet niet wat er gaat gebeuren in de tussentijd, misschien komt er wel iemand met een miljard de markt op die ervoor zorgt dat het een gekkenhuis omhoog heeft. JE kan het niet voorspellen.
Verwijderd
Maar zijn kapitaalbeheerders wellicht wel. Wat ik wil zeggen.... de mogelijkheid is niet uitgeslotenMr_Ripple schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:03:
[...]
Iemand met een miljard houdt zich niet met deze materie bezig.
Nee klopt, die huurt iemand in om dat te doen.Mr_Ripple schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:03:
[...]
Met geld maak je geld, en al helemaal op een redelijk beïnvloedbare markt zoals de crypto's...
Seriously? Nope, not a bit...
Verwijderd
Ja lijkt weer de goede kant op te gaan, mijn nieuwe ETH'tjes zijn iig ook onderweg! Ik denk tijdelijk richting ICX voor de mainnet launch.
Nee de angstige mensen zitten in fiat en lopen een groot deel van de stijging mis en zitten straks met een hoop minder coins.BertP schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:02:
Groetjes, FaceDown.
Ik zit er nog steeds in. Weliswaar niet voor een groot bedrag, maar we zien wel waar het heen gaat.Paresto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:04:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
het beste is om op het laagst btc te halen.. dan pak je dubbel winst;) bij stijgingen
Verwijderd
Zeker, winst gegarandeerdParesto schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:04:
Er zijn genoeg oliesjeiken die met hun geld willen spelen, investeren in goud vinden ze maar saai toen gingen ze maar voetbalclubs opkopen en een beetje kloten, miljoenen uitgeven en binnenkort is het cryptoMr_Ripple schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:03:
[...]

Idd zoeen ben ik erFaceDown schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:05:
[...]
Nee de angstige mensen zitten in fiat en lopen een groot deel van de stijging mis en zitten straks met een hoop minder coins.
en dat baseer je op?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ja zojuist zelf ook, lees op Reddit dat dit vaker voorkomt en sommige reageren dat na een uur of 4-5 de funds weer vrijgegeven zijn. Dunno waarom.GaMbiNo schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:16:
Ik heb net geprobeerd een koop order te plaatsen op Kucoin, nu staan mijn Bitcoins in Bevroren Aantal en is mijn koop order nergens te vinden. Iemand dit ook eens meegemaakt? 😩
NEO lijkt vertrokken in de goeie richting. Hopelijk blijft dit zo
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Hm. Zit enkel op Kraken. Gaat hem dus niet worden
Boel is momenteel weer wat stabiel. Benieuwd wat er gaat gebeuren komende pakweg 24 uur.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Hij kwam bij mij na een halfuur ongeveer vrij. Maar sindsdien is het nog 2 keer gebeurd en ik krijg mijn NEO's dus niet aangekocht en zie ze nu de hoogte inschieten..Maxxi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:10:
[...]
Ja zojuist zelf ook, lees op Reddit dat dit vaker voorkomt en sommige reageren dat na een uur of 4-5 de funds weer vrijgegeven zijn. Dunno waarom.
Mag ik vragen met welk volume jij dat doet? Dan krijg ik een beetje een idee hoe dat is.Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:46:
[...]
Ach vertrouwen... ik zie mezelf als day-trader....en pak mijn winst soms in een half uurtje.
Ik verdiep me niet in coins, en de achterliggende gedachtes of bedoelingen.
Ik heb daar zo mijn meningen over, maar goed ieder zijn ding.
Hoe meer all coins golven, des te beter, dan ben ik in mijn element, dat rustig stijgen naar de
hemel vind ik niets aan.
Volgend voorbeeld duurde dan anderhalve uur: tumb
[afbeelding]
En ja, setup-je mag best gezien worden. Zeker er zijn mooier, strakker, maar ik ben er blij mee
Ik heb ook een leuke computer..
Speciaal voor jou .... en voor mezelf en ieder ander die deze dip z'n spreekwoordelijke "kl*te" op de tafel durfde te leggen.FaceDown schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:52:
Over een uur lopen de futures af, kopen kopen kopen!!!
Hahaha.. dat is zo'n foute opmerking!
Tja, het is toch een behoorlijke pump en dump coin geweest. Geef je geen ongelijk.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:14:
[...]
nee hoor, ik geloof niet eens in een toekomst voor Verge en toch koop ik hem.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Beslist niet, mensen met verstand duiken niet in een wereld waar er geen regels zijn en bedrog de boventoon voert.Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:05:
[...]
Nee klopt, die huurt iemand in om dat te doen.
Met geld maak je geld, en al helemaal op een redelijk beïnvloedbare markt zoals de crypto's...
Geduld kan je, mits je hebt ingezet op de coin die toevallig de aandacht heeft en waar een solide plan achter zit, wel redden in dit wereldje, maar dat hebben er maar weinig!
XRP = trash
Alleen met verge al heb ik duizenden euro's verdiend.
Kijk voor de grap eens naar de reguliere aandelenmarkt vandaag.
De Dow Jones staat op een record van 26000.
Wel hééél toevallig hè dat dit samenvalt met de dip van de crypto markt.
De invloed van de reguliere financiële wereld is (helaas) groter dan we denken.
Natuurlijk heeft economische groei ook met deze cijfers te maken maar de stijging van de laatste dagen is opmerkelijk.
Natuurlijk heeft economische groei ook met deze cijfers te maken maar de stijging van de laatste dagen is opmerkelijk.
Hoeveel lambo's zijn dat?Ton Hasselt schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:17:
Alleen met verge al heb ik duizenden euro's verdiend.
Groetjes, FaceDown.
Andere Exchange nemen zoals Binance ofzo? Ik heb alleen RaiBlocks daar omdat die nog niet op Binance beschikbaar zijn. Komt wel binnenkort (confirmed).GaMbiNo schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:12:
[...]
Hij kwam bij mij na een halfuur ongeveer vrij. Maar sindsdien is het nog 2 keer gebeurd en ik krijg mijn NEO's dus niet aangekocht en zie ze nu de hoogte inschieten..
Ik ook hoor, heb er mijn score mee gehaald om nu gratis te hanelen:)kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:11:
[...]
Hm. Zit enkel op Kraken. Gaat hem dus niet worden
Boel is momenteel weer wat stabiel. Benieuwd wat er gaat gebeuren komende pakweg 24 uur.
Maar voor de long term geloof ik er niet in...
Dus omdat JIJ hem koopt is winst gegarandeerd?!Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:14:
[...]
nee hoor, ik geloof niet eens in een toekomst voor Verge en toch koop ik hem.

De btc futures lopen over 42 min af. Durf te wedden dat dat een veeel grotere invloed had op deze dip.HoppyF schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:17:
Kijk voor de grap eens naar de reguliere aandelenmarkt vandaag.
Groetjes, FaceDown.
Net voor het eerst in de xvg ingestapt.. zal mij benieuwen😊
Hoe vaak ik dit al gehoord heb hier 😉gabn88 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:11:
Wow, opwaartse gaps. Dit kon echt wel eens de bodem zijn!
Whow, Volgens mij heb je het spelletje niet meegespeeld maar het spelletje met jou laten spelen.. (niet om je aan te vallen overigens.. Balen als je een flinke klap te verwerken hebt)..Stevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:51:
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten? Neem je verlies en klaar ipv dat beetje hoop.
Wellicht dat volgend jaar je portfolio nog wat oplevert maar het is toch overduidelijk een doodlopende zaak. De piekjes komen steeds iets minder hoog en de dalen steeds iets lager. En vergelijk de grafiek van enkel btc met een asset bubble: het klopt precies.
Ik heb het spelletje geprobeerd mee te spelen maar toch te laat ingestapt en tevens met een vrij hoog bedrag. Ik heb mijn verlies genomen, 100%, ik ben er namelijk ook van overtuigd dat je usdt, btc of wat dan ook niet makkelijk of voor een goede prijs kan verkopen voor EUR. En het is wachten op een crash van een exchange.
Fijne avond!
Maar dit is dus precies wat ik gisteren ook bedoelde.. Denk niet dat je ‘het spelletje’ doorhebt en ga er daarom ook niet zo ‘op de man’ in met opmerkingen etc. Iedereen komt een keer aan de beurt en valt neer. Deze bel gaat ook weer groeien en overal liggen kansen. Laat je niet uit het veld slaan en leer van deze ervaring. Succes
Dat was met bijna 135k tron coins.Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:12:
[...]
Mag ik vragen met welk volume jij dat doet? Dan krijg ik een beetje een idee hoe dat is.
Ik zit er nu al weer in btw, gaat lekker weer
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ongelovelijk, mijn TRON's leveren mij straks zelfs nog winst op in satoshi's
Ondertussen is mijn verlies weer teruggelopen naar een kleine 50% naar 30%, dus we gaan weer de goede kant op
Ondertussen is mijn verlies weer teruggelopen naar een kleine 50% naar 30%, dus we gaan weer de goede kant op

FaceDown schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:05:
[...]
Nee de angstige mensen zitten in fiat en lopen een groot deel van de stijging mis en zitten straks met een hoop minder coins.
die Aziaten gaan hier zo enorm overheen walsen. Morgen staan we op een 15000-16000$, iedergeval dat zegt mijn technische analyse!
Dat zet wel "zoden aan de dijk"Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Dat was met bijna 135k tron coins.
Ik zit er nu al weer in btw, gaat lekker weer
Good for you!
Verwijderd
Kijk naar het patroon jongen.Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Dus omdat JIJ hem koopt is winst gegarandeerd?!
Ik mis de optie:Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:17:
Vul de poll in als je niks te doen hebt
http://www.easypolls.net/...=5a5faeaee4b01f86f8775a53
Proberen lager in te kopen
Verwijderd
Ik ga akkoord.Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:21:
die Aziaten gaan hier zo enorm overheen walsen. Morgen staan we op een 15000-16000$, iedergeval dat zegt mijn technische analyse!
Sta terug mooi in de plus en portfolio terug op niveau van deze morgen. Zelfs al zakt het terug straks, ik heb terug wat reserve
Dat wordt lekker wakker worden morgen? ATH?Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:21:
Groetjes, FaceDown.
Tja - moet eerst nog zien dat long term hem uberhaupt wordtDRuw schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Ik ook hoor, heb er mijn score mee gehaald om nu gratis te hanelen:)
Maar voor de long term geloof ik er niet in...

sorry ouwe, was vooral benieuwd of tweakers beetje vertrouwen hebben in crypto en gewoon HODLEN of weer terugstappen in fiat of nog erger in USDTTinusvolkel schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:22:
[...]
Ik mis de optie:
Proberen lager in te kopen
Money money money

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Als ik jou was zou ik alvast wat sell-limits zetten, straks duikt ' ie ergens tussendoor onder. Bijv 700, 800 satoshi, zou beetje zuur zijn als je ineens weer op 500 staat.JeroenTheStig schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:20:
Ongelovelijk, mijn TRON's leveren mij straks zelfs nog winst op in satoshi's
Tjonge jonge wat ben ik blij met mijn Tron shitcoins!
Jongen? .. Ok... 0.02 naar 0.27 om keihard terug te vallen naar 0.12 en nu 0.08. Ja er valt wel wat mee te verdienen maar de de laatste tijd is het maar heel vlakjes naar beneden gegaan.
Ik heb ze sinds eind novemberen net voor de dip verkocht. Heb ze elke dag in de gaten gehouden. Maar de ontwikkeling staat stil!
He maar het gaat niet om het geloof in de coin. Maar meer om wat je naar andere verkondigt! Winst verzekerd!
Hoop wel dat ze in een "groene" periode op binance komen, ik heb er ook nog een hele sloot.Maxxi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Andere Exchange nemen zoals Binance ofzo? Ik heb alleen RaiBlocks daar omdat die nog niet op Binance beschikbaar zijn. Komt wel binnenkort (confirmed).
Eeehhh, de gehele financiële wereld bestaat uit bedrog en het buigen van regels om geld te verdienen. Geld brengt het slechtste in de mens naar boven.Mr_Ripple schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:17:
[...]
Beslist niet, mensen met verstand duiken niet in een wereld waar er geen regels zijn en bedrog de boventoon voert.
Geduld kan je, mits je hebt ingezet op de coin die toevallig de aandacht heeft en waar een solide plan achter zit, wel redden in dit wereldje, maar dat hebben er maar weinig!
Seriously? Nope, not a bit...
Hoe kun je nou to the moon gaan als er een enorm raketschild in de dampkring hangt??Adamoland schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:25:
[...]
Als ik jou was zou ik alvast wat sell-limits zetten, straks duikt ' ie ergens tussendoor onder. Bijv 700, 800 satoshi, zou beetje zuur zijn als je ineens weer op 500 staat.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Welke coin heeft deze dip het beste overleefd volgens jullie? Ik denk dat daar TRON wel de winnaar in is.
Ik hou het even bij Kraken. Eerst zien dat het weer beetje hersteld maar.... Op dit moment van -50% weer naar -40%. Zegt nog totaal helemaal niks - maar toch prettig
Shht hij denkt nog dat rijke mensen rijk zijn geworden van hard werkenXessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Eeehhh, de gehele financiële wereld bestaat uit bedrog en het buigen van regels om geld te verdienen. Geld brengt het slechtste in de mens naar boven.
Groetjes, FaceDown.
Dat mag ook wel een keer!Ton Hasselt schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:25:
Verge al weer zo'n 20% gestegen.
Er is nog een lange weg te gaan om op het oude niveau te komen maar goed de eerste stap is er.
TRON gaat ook goed, de meest verguisde coin ooit!
NEO heeft nog vrij redelijk gedaan, net als XLM.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
Welke coin heeft deze dip het beste overleefd volgens jullie? Ik denk dat daar TRON wel de winnaar in is.
TRX is volgens velen afgeschreven.
Nou ja kijk ik heb tussen de route naar de maan ergens kleine verkoop orders staan. Dus niet met de hele holding, maar 33%, 33% en 33% werkt op zich goed. Maar het is een tip.FaceDown schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Hoe kun je nou to the moon gaan als er een enorm raketschild in de dampkring hangt??
Hoe kan je dat nu al zeggen?Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
We moeten nog beginnen met stijgen, of dalen, of stijgen..
Nog niets is zeker
[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 17-01-2018 21:29 ]
En waarom precies? Als je hem op ATH hebt gehaald, ben je 4x onderuit gegaan :-)Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
Xrp want die komen nog met een Q4 report en andere leuke aankondigingen.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
Groetjes, FaceDown.
En gek genoeg is de hele financiële wereld verrot, maar cryptocurrency is fantastisch want uhm... Oh ja decentralized jonguh!!Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Eeehhh, de gehele financiële wereld bestaat uit bedrog en het buigen van regels om geld te verdienen. Geld brengt het slechtste in de mens naar boven.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Tot nu toe de dip in... De coin met het minste verlies, met natuurlijk Tether er buiten gelaten. Dat is een valsspeler.Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:29:
[...]
Hoe kan je dat nu al zeggen?
We moeten nog beginnen met stijgen
Ja, TRX is duidelijk afgeschreven! /s
Toch ben ik blij met mijn shitcoins. TRX heeft mij nog niet in de steek gelaten. Leggoooo!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Komaan Coinbase. Waar is mijn geld? Ik wil kopen! D:
Portefeuille gaat ondertussen wel weer de goede kant op! Verlies is weer gehalveerd. Hop, hop, terug neutraal vannacht?
Portefeuille gaat ondertussen wel weer de goede kant op! Verlies is weer gehalveerd. Hop, hop, terug neutraal vannacht?
TRX moet je juist niet afschrijven, de eigenaar van TRX is een soort John McAfee en als hij iets tweet stijgt het hella fast. Dus er valt veel geld op te verdienen als je snel bent.
Ik ben 3 december 2017 ingestapt en m’n portfolio heeft nog niet op verlies gestaan in deze dip, al scheelde het niet veel. Heb al die tijd gehold. Met name dragonchain heeft me tot nu toe goed erdoorheen geloodst. (Beste en meest veelbelovende coin van m’n portfolio qua alles)
Ben benieuwd wat er nog aan ellende gaat komen.
[ Voor 7% gewijzigd door _Christiaan_ op 17-01-2018 21:36 ]
NOSIG
Dat valt de laatste tijd wel tegen moet ik zeggen. Maar dan nog. Tron is er pas net. Geef die gasten een kans. Voor een Tronnetje dat er zo kort is doen ze het hartstikke mooi.Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:32:
TRX moet je juist niet afschrijven, de eigenaar van TRX is een soort John McAfee en als hij iets tweet stijgt het hella fast. Dus er valt veel geld op te verdienen als je snel bent.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En zo is het !Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:32:
TRX
bla bla bla
Dus er valt veel geld op te verdienen als je snel bent.
Tron staat nu ook +46%.....
als dat maar goed gaat (al moet het nog wat verder stijgen om voor mij op winst te komen;))
als dat maar goed gaat (al moet het nog wat verder stijgen om voor mij op winst te komen;))
Tron kan zeker 0.40-0.50 cent worden als die gasten hun beloften waar maken. Tel uit je winst. Ik HODL voor de rest van 2018, want ik wil van mijn Lada af.
Argh... Ik ben rond 3 december gestart, maar duurde toen nog kleine 3 weken voordat alles rond was - precies 1 dag voor de december dip_Christiaan_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:33:
Ik ben 3 december 2017 ingestapt en m’n portfolio heeft nog niet op verlies gestaan in deze dip. Heb al die tijd gehold. Met name dragonchain heeft me tot nu toe goed erdoorheen geloodst. (Beste en meest veelbelovende coin van m’n portfolio qua alles)

Dit is al honderdduizend keer gezegd, maar waarom blijft iedereen zo emotioneel reageren op iedere dip binnen cryptoland? Je weet dat dit de meest volatiele belegging is die je maar kunt bedenken zo'n beetje...

Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)