[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:55:
[...]

ETH/BCH/DASH/BTC, die had ik allemaal nog op Bitpanda staan, daar heb ik 3/5 van men inleg mee trg,
Heb wel nog wat ETH op wallet/beurs maar niet veel.

Een domme panick sell als ik nu naar de koersen kijk. Maar wie weet wat over een paar uur weer gebeurt.
Jij hebt lef, nu verkopen...
Het is buy the dip, niet sell the dip!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
NotSoSteady schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:52:
[...]

Misschien is elke coin wel een shitcoin, in tegenstelling tot wat iedereen denkt is dat ook nog een mogelijkheid.
Dat ben ik niet met je eens, dat veel te veel coins overgewaardeerd zijn misschien wel. Maar er zijn wel goede toepassingen mogelijk met de blockchain technologie. Het is net de vraag hoe dit toegepast gaat worden.

Zoals met alle nieuwe technologieën zijn er altijd voor en tegenstanders, en die zul je altijd houden. Maar laten we realistisch zijn, de huidige economie kan niet meer zonder al die verschillende technieken. De hele economie zal instorten als we geen computers meer tot onze beschikking hebben. Of denk je dat je dan nog steeds briefjes uit de muur kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:55:
Iedereen moet het zelf weten, maar nu nog overgeven aan de sell-neigingen met als idee om lager in te kopen is wel heel tricky.
Check. Gisterenavond gedaan. Bewust gedaan (geen panic sell) en fout gegokt... Dus nu wat huiveriger om de gok te nemen... Maar momenteel 50% van mijn initiële inzet zien verdampen. Spijtig.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
appelflap1992 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Dat werd ook op 10000 dollar gedacht door velen en op 11000 en op 12000
Dit ja. Dat velen proberen voor zichzelf de koers omhoog te praten prima, maar ga anderen niet het advies geven dat het nu niet verstandig zou zijn te verkopen. Dat moet ieder voor zich beslissen, maar hij kan net zo goed nog omlaag als omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

hodl tight guys - we zijn bijna bij de MA200 support zone en dan kunnen we weer terug naar de maan.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 20:46
Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:54:
[...]

Maar hij stijgt wel weer nu (iig voor even)!
Maar geen 13%. :+
Ik wacht nu lekker een weekje af, en hoop dat het weer boven de 4 euro komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58
Ik zit nog vrij nieuw in dit wereldje, maar waarom denkt men uberhaubt dat de correctie vandaag specifiek de shit coins zal opblazen? Dit is toch 'gewoon' een grote dip/crash die alle coins betreft, niet een specifieke? Ja, Bitconnect is over de kop maar dat is een vrij uitzonderlijke munt met zijn leningschema. Ik zie niet in waarom TRX, XVG and XRP nu automatisch zullen volgen.

Laat ik het anders zeggen: We zitten nog heel erg in de kinderschoenen wat de blockchain techonologie betreft. Los van Bitcoin die zich (op zeer beperkte schaal) heeft bewezen als valuta, zijn er nog nauwelijks producten die veel meerwaarde bieden. Talloze geweldige ideeën, sommigen verder met implementatie dan anderen,maar niemand die zeker weet welke wel en welke geen succes zullen worden. Tot die tijd zullen we 'shitcoins' blijven houden verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
dfrenner schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:53:
[...]

Lees de whitepapers maar eens en installeer de wallet.
Lekker gebruiksvriendelijk. It's a long shot, maar op de lange termijn zie ik wel potentie.

Andere techniek erachter, maar simpel in gebruik.
Byteball is echt zo'n coin die heel veel dingen erg goed doet maar op een of andere manier niet serieus genomen wordt heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:51
- Wat is de relevantie van dit *veel te grote* plaatje? -

[ Voor 78% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
dfrenner schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Ja, dat had ik de eerste keer gedaan, was dat nog maar het begin van de dip!

Dit geeft een beter gevoel.

Ik zit nog steeds op winst en men inleg(grotendeels) is veilig, dus mag niet klagen.

Heb men eigen advies gewoon niet opgevolgd:

SPEEL ENKEL MET WINST

Achja, zo leren we weer bij zeker? Ben ook niet zo actief in het gebeuren als de meeste hier dus dit soort fouten had ik wel verwacht dat ooit gingen gebeuren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 12:08

TheBorg

Resistance is futile.

Gebruik de market depth om te kijken of het nog omlaag gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/i61PtNlTesd75DFKdqy8qRhH/full.png
We komen nu tegen een mega muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
De Bitcoin zelf is veel te log en te traag.
Bij de alt coins zitten ook hele mooie projecten enzo bij.
Maar wat mij zo irriteert is dat zelfs die waarde afhangt van de "bitcoin".

Ik heb vertrouwen zat in een aantal altcoins en wil er best geld in stoppen, maar zolang het afhangt van de Bitcoin zelf wordt het echt hard minder.

Wie gaat er nu nog Bitcoins kopen, leg me dat eens uit aub?
Af en toe zie je een piekje, maar is dat niet gewoonweg omdat mensen alts verkopen? om naar fiat te gaan uiteindelijk 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Thommie.nl op 17-01-2018 17:05 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Echt dit gaat helemaal mis ben nu alles aan het verkopen om maar wat geld terug te krijgen. Blijf wel een paar uur overwerken wordt geen leuk gesprek vanavond met de vrouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 10:23
TheBorg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:03:
Gebruik de market depth om te kijken of het nog omlaag gaat.
[afbeelding]
We komen nu tegen een mega muur.
Om de buy en sell walls te snappen, betekent dit dat de prijs zal stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 23:34
Defector schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:04:
Echt dit gaat helemaal mis ben nu alles aan het verkopen om maar wat geld terug te krijgen. Blijf wel een paar uur overwerken wordt geen leuk gesprek vanavond met de vrouw...
:') :') :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 12:08

TheBorg

Resistance is futile.

CAFAN schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:05:
[...]

Om de buy en sell walls te snappen, betekent dit dat de prijs zal stijgen?
Nee alleen dat er nog heel veel paniek moet zijn om nog heel veel verder te zakken.

OP DIT MOMENT lijkt de bodem 9100. Maar dat kan natuurlijk morgen natuurlijk weer anders zijn. :P

[ Voor 15% gewijzigd door TheBorg op 17-01-2018 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:03:

Ik heb vertrouwen zat in een aantal altcoins en wil er best geld in stoppen, maar zolang het afhangt van de Bitcoin zelf wordt het echt hard minder.

Af en toe zie je een piekje, maar is dat niet gewoonweg omdat mensen alts verkopen? om naar fiat te gaan uiteindelijk 8)7
Ik heb meer vertrouwen in Bitcoin dan in 99% van de altcoins hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
dfrenner schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Als ik 2 dagen eerder verkocht had, was ik niet had gedaan omdat je niet moet panic stellen, had ik nu 2 keer zo veel.
Ik begrijp dat panic sell in een klein dipje geen goed idee is maar deze dips zijn fiks.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Sta je op dit moment op zo'n groot verlies dan? Ik zou persoonlijk zelf nu niet uitstappen nadat er al zo'n grote dip is geweest, maar je moet het zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Nu verkopen is echt een lachertje. Mijn extra fiat is onderweg naar Kraken.

buy when there is blood on the street. sell the greed.

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Grotman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Ik heb meer vertrouwen in Bitcoin dan in 99% van de altcoins hoor.
Als je 5 dagen geleden Bitcoin had uit willen betalen en je zit op binance en coinbase.... dan was je nu 70% kwijt geweest om de lange transit tijden,
I rest my case....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Je maakt een grapje toch?

Bijkopen lijkt mij het beste, kan dat niet, dan vasthouden.

Wat je nu doet is langs de kant van de weg wachten tot je kan oversteken, en je bent blijven staan toen de weg leeg was en nu die vrachtwagen eraan komt spring je vlug op de weg. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 17-01-2018 17:11 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Nieuw account van @Verwijderd? :D

Geintje hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:07:
[...]

Als je 5 dagen geleden Bitcoin had uit willen betalen en je zit op binance en coinbase.... dan was je nu 70% kwijt geweest om de lange transit tijden,
I rest my case....
Gaan ze dan niet van de prijs uit van wanneer jij op uitbetalen klikt? Dat is best krom imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

troxx schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:06:

Idem hier alhoewel ik gisteren wel verkocht heb en teruggekocht dus in bitcoins er op vooruitgegaan beetje profiteren van de marktbewegingen, vraag me wel af wanneer mijn fiat aan zal komen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
Heb toch weer €25 geïnvesteerd. Tis niet veel maar wilde toch een klein graantje mee pikken van deze crazy sales

Edit: mijn eth was ruim binnen een half uur van btcdirect naar binance getransfereerd

[ Voor 28% gewijzigd door onnaj op 17-01-2018 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:46
die eur naar btc bedrijven / site's die zijn zo poepje traag het is bijna sneller om 5 grafische kaarten 3 maanden te laten draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Denk je ff goedkoop te kunnen inslaan heeft de bank weer problemen pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Grotman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Byteball is echt zo'n coin die heel veel dingen erg goed doet maar op een of andere manier niet serieus genomen wordt heb ik het idee.
Ja klopt, daarom een lange termijn investering waar heel veel potentie in zit.
De wallet is erg mooi, fees zijn al laag, maar hoe meer het gebruikt wordt hoe goedkoper de fees worden. Gewoon bytes overboeken naar iemands email adres :)

Mooi product, maar door al die alts lijkt het nog niet echt opgepikt te worden, het staat op pas op twee exchanges dacht ik.

Je overdrijft echt!
Er is niets kapot aan bitcoin, dit is gewoon paniek, wat is aangewakkerd door de situatie in Zuid- Korea.

Ik zie echt geen enkele reden om nu te verkopen, persoonlijk.
Ja als je de dip voorzien had, had je geld kunnen verdienen, maar ik ben altijd net te laat.

Ik weet nog wel dat ik 20 etherium voor 2,50 per stuk kocht en ik dacht even te gaan daytraden. 3 keer raden, niets van over... Ik had ze beter kunnen houden en afwachten. Dat doe ik nu dus ook met BTC.
Verkopen en weer terugkopen gaat bij mij toch mis en dan eindig ik met minder btc dan ik nu heb...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:51
Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Ja, dat had ik de eerste keer gedaan, was dat nog maar het begin van de dip!

Dit geeft een beter gevoel.

Ik zit nog steeds op winst en men inleg(grotendeels) is veilig, dus mag niet klagen.

Heb men eigen advies gewoon niet opgevolgd:

SPEEL ENKEL MET WINST

Achja, zo leren we weer bij zeker? Ben ook niet zo actief in het gebeuren als de meeste hier dus dit soort fouten had ik wel verwacht dat ooit gingen gebeuren ....
Je 'inleg' eruit halen en met 'winst' doorspelen vind ik echt bizar.

Jij besluit op een gegeven moment dat je bedrag X kunt missen en risicovol wilt investeren. Vervolgens maak je winst met deze investering. De argumenten dat je bedrag X kunt missen en daarmee risicovol wilt investeren veranderen niet. Waarom zou je dan als je winst hebt gemaakt plotseling bedrag X er weer uit halen en enkel met de winst verder handelen? Daarbovenop heeft die 'winst' op dat moment niet meer of minder waarde dan je 'inleg', beide zijn simpelweg een X hoeveelheid geld, en je 'winst' is even hard geld als je 'inleg'. Als je dus besluit door te 'spelen' met je winst en deze daarna verliest heb je toch ook echt geld verloren.

Je argumenten moeten gebaseerd zijn op een inschatting tussen de risico's, verwachte opbrengst en hoeveel geld je kunt missen, nergens anders op.

Hetzelfde geldt overigens voor mensen die zeggen 'boeiend dat ik 40% verlies, ik heb toch nog 200% winst', nee als je het aan had zien komen had je het verkocht en had je nu bijna 400% winst gehad. Je hebt dus verkeerd gehandeld en een flinke hoeveelheid geld verloren. Het is dus klote dat je dit geld verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
erik91 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:13:
Denk je ff goedkoop te kunnen inslaan heeft de bank weer problemen pfff
Die doen dat natuurlijk expres. Die zijn zelf druk met inslaan en FUD te verspreiden via Nu.nl, NOS etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janpietertje89 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Jij besluit op een gegeven moment dat je bedrag X kunt missen en risicovol wilt investeren. Vervolgens maak je winst met deze investering. De argumenten dat je bedrag X kunt missen en daarmee risicovol wilt investeren veranderen niet. Waarom zou je dan als je winst hebt gemaakt plotseling bedrag X er weer uit halen en enkel met de winst verder handelen? Daarbovenop heeft die 'winst' op dat moment niet meer of minder waarde dan je 'inleg', beide zijn simpelweg een X hoeveelheid geld, en je 'winst' is even hard geld als je 'inleg'. Als je dus besluit door te 'spelen' met je winst en deze daarna verliest heb je toch ook echt geld verloren.

Je argumenten moeten gebaseerd zijn op een inschatting tussen de risico's, verwachte opbrengst en hoeveel geld je kunt missen, nergens anders op.

Hetzelfde geldt overigens voor mensen die zeggen 'boeiend dat ik 40% verlies, ik heb toch nog 200% winst', nee als je het aan had zien komen had je het verkocht en had je nu bijna 400% winst gehad. Je hebt dus verkeerd gehandeld en een flinke hoeveelheid geld verloren. Het is dus klote dat je dit geld verloren hebt.
Heel simpel: je haalt virtuele winst en daadwerkelijke winst door elkaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Janpietertje89 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Of je neemt het spelletje veel te serieus, dat kan ook natuurlijk...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 21:14
De psychische grens ligt op de prijs van 8000 dollar per bitcoin. Zodra deze grens aangetikt wordt, kan het herstel beginnen (mits de geruchten ontkracht worden).

Blockchain technologie is een grote revolutie. Maar voordat deze revolutie zich zal voltooien moet er hier en daar geïncasseerd worden.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2021
troxx schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:06:

We kunnen het omdraaien ; Never catch a falling knive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:16:
[...]

Heel simpel: je haalt virtuele winst en daadwerkelijke winst door elkaar
Totaal niet, zowel bitcoin als euro's zijn betaalmiddelen. Is niets virtueels aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 19:02
We kunnen ook gewoon geen one-liners meer gebruiken...

Sure, zit een kern van waarheid achter maar volgens mij worden ze 9 vd 10 keer puur gebruikt om eigen handelen te verdedigen.

En verder moet iedereen lekker handelen waar hij/zij zich lekker bij voelt maar vooral niet gaan roepen dat dat de enige juiste manier is.

Ik kies ervoor om af te wachten, ben ik mn geld kwijt is dat jammer maar risico van het vak.
Anderen kiezen ervoor om uit te cashen en hun verliezen te nemen, kan ook prima zijn.
Weer andere kopen inderdaad bij (vind ik ook verleidelijk maar heb me voorgenomen het bij mn huidige fiat te houden) wat ook prima is.

Vooral datgene doen wat jou rust geeft want dat is waar het hier volgens mij om gaat. Je moet tegen een aardig stootje kunnen in dit wereldje en als je er slapeloze nachten van krijgt is het misschien beter er gewoon mee te kappen (of er gewoon niet naar te kijken).

Ah well, niet dat ik enig idee heb maar beetje vermoeiend om al die 'voorspellingen' te zien terwijl het aardig duidelijk is dat het verdomd moeilijk is deze markt te voorspellen (op een hele globale 'het stijgt vast wel weer een keer' na).

[ Voor 72% gewijzigd door m0ridin op 17-01-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 02-10 21:14
Capt. Trippie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:17:
[...]

We kunnen het omdraaien ; Never catch a falling knive
Een "falling knive" bereikt ook een bodem

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
Monkeydancer schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:18:
[...]

Een "falling knive" bereikt ook een bodem
Ja, maar niet als ie in een bodemloze put gegooid wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Monkeydancer schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:17:
De psychische grens ligt op de prijs van 8000 dollar per bitcoin. Zodra deze grens aangetikt wordt, kan het herstel beginnen (mits de geruchten ontkracht worden).
Waar haal jij deze geruchten vandaan? Ik zou best eens wat onderbouwing willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Vanmiddag ETH gekocht (op een stand van 649 euro) en verdomd, de prijs staat hoger. Zou het herstel nu beginnen?

edit: Dit is natuurlijk de goden verzoeken. Een oplevinkje van ca. 5% over afgelopen uur hebben we natuurlijk al vaker gezien afgelopen paar dagen.

Maarrrrr hoewel ik veel van m'n potentiële winst heb zien verdampen, geniet ik wel van deze rollercoaster. Zo veel spanning en sensatie, dan ontpop ik mij tot ware ramptoerist.

[ Voor 68% gewijzigd door DW23 op 17-01-2018 17:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Weet iemand hoe je cointrackr van je mobiel krijgt ? Ik heb namelijk al een countdown-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 11:40
Ik heb even lelijk getrade... net uitgestapt, blijkt het praktisch het laagste puntje te zijn. Hmm als hij nog ff 1 x flink wil zakken voor hij gaat stijgen ben ik blij. ;) Wil nu niet instappen haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Kunt zeggen wat je wilt, maar een daling als deze schept wel een band. Zowel in een topic als deze als in mijn 'Crypto' Whatsapp-groep. Beetje een lacherige sfeer die gelukkig aangeeft dat niemand diep in de problemen komt hierdoor.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Munten als neo knallen omhoog

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Zodra ik zal inkopen, gaat hij toch weer dalen. Zodra ik dan weer verkoop, zal hij ook weer stijgen. Dus mocht je mij als switch willen gebruiken, ben voor niet al te veel te bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11:46
wat hard stijgt kan ook heeel hard dalen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Hilarische GIF over buffet z'n crypto avontuur (mag dit hier? wat lol op deze sombere dag). :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/02Bxkye.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 23:25
We gaan langzaam weer opwaards lijkt het. 10k eventjes aangetikt.

To the moooon! :D

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Sell the wife and buy the coins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
BTC schiet ook weer leuk omhoog sell walls van 100+ btc worden binnen secondes afgebroken op het moment. ik denk dat we nu een klein keerpunt gaan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

KirovAir schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:
We gaan langzaam weer opwaards lijkt het. 10k eventjes aangetikt.

To the moooon! :D
:) 6 uur geleden ingestapt, hoop een plusje te kunnen zien vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11:46
Zal januari 2018 de geschiedenisboeken ingaan als het begin van de ondergang van de Cryptocurrencies?
Kapot gemaakt door de big whales, overheden en fake news.... ;w

Toch mooi dat we met z'n allen onderdeel hiervan zijn.
Kunnen we over 50 jaar met onze (klein)kinderen terugblikken hierop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 09:22
Serieuze boost ineens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 14:34

FlyEragon

Alien Monkeys

rsmits007 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:27:
Zal januari 2018 de geschiedenisboeken ingaan als het begin van de ondergang van de Cryptocurrencies?
Kapot gemaakt door de big whales, overheden en fake news.... ;w

Toch mooi dat we met z'n allen onderdeel hiervan zijn.
Kunnen we over 50 jaar met onze (klein)kinderen terugblikken hierop. :+
Hoe dan ook, zelfs als het compleet in elkaar dondert, willen meer mensen van dit soort constructies gebruik maken om snel geld te verdienen. Dus er komt hoe dan ook een opvolger van het piramide spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 03-10 23:02
ik blijf nog ff zitten... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
TRX groen? It’s a miracle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Blijf het toch een beetje "eng" vinden hoe greedy de mens is en het toppunt van kapitalisme.

Ik ben niet heilig en wil ook graag verdienen maar de paniek vanmiddag en de gretigheid om koste wat het kost nu in/bij te kopen. :X 8)7

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ethereum prijs gaat plots de lucht in op Coinbase... Maar mijn centjes zijn nog niet toegekomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

I rest my case....
Is dat informatie vanuit je eigen ervaring of van een interpretatie van een ander?
Mijn ervaringen met de transittijden betreft slechts enkele seconden tot minuten
Ook met deze drukte en handelsplatformen, gewoon snel en correct verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:15

Bij Bitcoins kun je ook gewoon nog prima 20-50% winst (of verlies) draaien in een jaar. Zet dat tegenover die 0.01% op je spaarrekening en je hebt je antwoord.

Er zijn beleggers die met 5% rendement met vervroegd pensioen konden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
eehbiertje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:
BTC schiet ook weer leuk omhoog sell walls van 100+ btc worden binnen secondes afgebroken op het moment. ik denk dat we nu een klein keerpunt gaan zien
Kleine correcties omhoog hebben we al tweemaal eerder gezien in de afgelopen 48 uur. Wat mij betreft mag het lekker met 10% toenemen tot iets boven de $10k en daarna lekker een dag of twee stabiel blijven zodat de paniek er een beetje uitgaat. Daarna weer langzame groei zonder de vrees dat het elk moment weer in de afgrond kan storten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
eehbiertje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:
Dat hebben we de afgelopen 48 uur al een keer of 6 gezien, en hier ook al 6x uitgebreid gelezen. Laat het eerst maar eens 24 uur stabiliseren zodat alles weer een beetje tot rust komt. Mensen lopen op mijn werk al 48 uur als caffeïne verslaafden rond van de spanning terwijl ze nooit koffie drinken. Leuk die crypto, kost ze alleen 10 jaar van hun leven zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik wacht nog rustig af voor de ETH.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
deurmatje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:10:
[...]

Gaan ze dan niet van de prijs uit van wanneer jij op uitbetalen klikt? Dat is best krom imo..
Natuurlijk wel. Zou wat zijn anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-10 11:07
Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:30:
Ethereum prijs gaat plots de lucht in op Coinbase... Maar mijn centjes zijn nog niet toegekomen!
Ja ik had moeten kopen op GDAX toen deze 600 euro aantikte... 8)7

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:54
To the moon and beyond! }:O

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

En ligt dat aan Bitcoin, of aan Binance en Coinbase?
I rest my case....
Ditto :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Imo62 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:30:
[...]

Kleine correcties omhoog hebben we al tweemaal eerder gezien in de afgelopen 48 uur. Wat mij betreft mag het lekker met 10% toenemen tot iets boven de $10k en daarna lekker een dag of twee stabiel blijven zodat de paniek er een beetje uitgaat. Daarna weer langzame groei zonder de vrees dat het elk moment weer in de afgrond kan storten.
dit zijn aardige correcties naar mijn mening :9
natuurlijk proberen veel mensen toch nog iets terug te pakken op hun verlies / winst.
maar mijn ervaring zegt dat het niet lang meer zal duren voor we een licht stijgende lijn terug gaan zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
[...]

I rest my case....
Dus? Bitcoin bewijst al 9 jaar dat het goed en veilig werkt. Ook de hoge fees bewijzen (raar genoeg) dat het gewoon werkt.
Er wordt gewoon aan doorontwikkeld en de hoge fees en lange transactietijden zijn hopelijk dit jaar opgelost. Dus wat is er dan niet goed dan? Werkt het op dit moment perfect? Zeker niet. Heeft Bitcoin een grotere slagingskans dan de andere coins? Zeker wel.

90% had voor 2017 nog nooit gehoord van Bitcoin en nu ineens zou het perfect moeten zijn en alle transacties van de hele wereld gratis aan moeten kunnen. Geef het wat tijd, waar komt die haast ineens vandaan?

Het internet heeft ook 50 jaar geduurd voordat het massaal gebruikt ging worden. Dan mag Bitcoin er van mij wel 15 jaar over doen. Toch denk ik dat het sneller gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Laatst online: 03-05-2024
Ik vraag mij serieus af wat de invloed is wanneer op zo'n dag als vandaag een grote miner in bijvoorbeeld China de stekkers eruit trekt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shadowheart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 10:04
zo inkopen(TRON/ADA/ICON/NEO/PO/TRIG) weer gedaan en nu afloggen en terug naar het dagelijks leven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madmaus
DeKoetsier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:24:
Zodra ik zal inkopen, gaat hij toch weer dalen. Zodra ik dan weer verkoop, zal hij ook weer stijgen. Dus mocht je mij als switch willen gebruiken, ben voor niet al te veel te bestellen. ;)
Ik heb hetzelfde probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKoetsier
madmaus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:36:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
Het is niet te geloven, net weer 3 x. Ik snap het niet, als ik even een minuut groei aankijk, of zodra de eerste beste groei er is, of pas na 5 minuten groei. Elke x switched het weer bij mijn aankoop, hahaha

[ Voor 4% gewijzigd door DeKoetsier op 17-01-2018 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 14:24
Net wat ETH verkocht. Zie ik ineens dat deze weer licht gaat stijgen |:( |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Evertt op 17-01-2018 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeArmeStudent schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:35:
Ik vraag mij serieus af wat de invloed is wanneer op zo'n dag als vandaag een grote miner in bijvoorbeeld China de stekkers eruit trekt...
17 miljoen BTC in omloop. Nog 120 jaar duurt het voordat de resterende 4 miljoen erbij komen. Het effect van die ene chineze farmer is 0,0000000000001 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Is echt pointless om nu in te stappen, alle coins zitten in een downtrend. In een downtrend gaat ook alles up, heel eventjes om weer verder in elkaar te kakken. Soms is het beter om gewoon even uit de markt te stappen.

Ik kan je verzekeren dat alles zometeen weer rood staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Hodl dus... wel grappig, voor de “meltdown” plukje HTMLcoin gekocht voor de gein en dat spul maar meteen gaan minen op wat slapende vps servertjes. Coin inmiddels 55% in de min maar door het minen based on luck is het basis bedrag in dollars niet gedaald omdat ik er toch wat bij elkaar heb weten te sprokkelen... we gaan wel zien wat het over 6 maanden brengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Arsenius schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:43:
Is echt pointless om nu in te stappen, alle coins zitten in een downtrend. In een downtrend gaat ook alles up, heel eventjes om weer verder in elkaar te kakken. Soms is het beter om gewoon even uit de markt te stappen.

En dan achteraf weer klagen om niet op tijd ingestapt te zijn.
Ik ben nu ingestapt omdat ik al tijden zat te wachten op een mooi dieptepunt, die is er nu wel. Laatste uur weer opwaarts, maar ik kijk over een paar weken weer verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een LAMBO besteld, we gaan gewoon omhoog. Alles to the moon!
Koop nu goedkoop in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

De grote vraag waar je - als je het antwoord weet - rijk mee kunt worden: Wanneer weet je dat de downtrend voorbij is? Zodra je dat denkt ga je toch kopen? :)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Mooi! Kopen dus mensen!!!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wanneer de verwachting is met een uptrend. Die ups en downs uitgevlakt naar boven gaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Anycoindirect en BTCdirect houden de prijs er goed op ... zodra de koers zakt kun je niet meer afrekenen ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:25

_Christiaan_

Master of SOG

dannelini schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:25:
Hilarische GIF over buffet z'n crypto avontuur (mag dit hier? wat lol op deze sombere dag). :D

[afbeelding]
Geniaal 😂

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Mooi om alles weer in het groen te zien (als je laatste uur bekijkt tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Grotman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:34:
[...]
Het internet heeft ook 50 jaar geduurd voordat het massaal gebruikt ging worden. Dan mag Bitcoin er van mij wel 15 jaar over doen. Toch denk ik dat het sneller gaat gebeuren.
euh ik weet niet maar internet bestaat nog niet eens 50 jaar dus waar haal je die info vandaan... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:52:
Anycoindirect en BTCdirect houden de prijs er goed op ... zodra de koers zakt kun je niet meer afrekenen ....
Gek he wanneer de trends flink omhoog of omlaag gaan... alle gateways van fiat naar crypto en andersom hebben ineens "Technische" issues.

BULLSHIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zwaar irritant ja, en verre van netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
azteke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:47:
[...]

De grote vraag waar je - als je het antwoord weet - rijk mee kunt worden: Wanneer weet je dat de downtrend voorbij is? Zodra je dat denkt ga je toch kopen? :)
Downtrend is voorbij wanneer alles weer fors aan het stijgen is.. Dat is de enige manier. Je winst zal niet zo groot zijn als op goed geluk de bodem te raden, maar je zult in die uptrend wel winst maken. :)

Alles gaat om timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollux
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 20:46
Nou ik kreeg zojuist de melding dat mij betaling is gelukt, maar dat de order niet automatisch verwerkt kon worden..
Geld wel afgeschreven, maar geen coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Joshualoman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:55:
Nou ik kreeg zojuist de melding dat mij betaling is gelukt, maar dat de order niet automatisch verwerkt kon worden..
Geld wel afgeschreven, maar geen coins.
Bij mij was de betaling mislukt, wel geld afgeschreven maar geen coins. Kan daarover niet zo snel wat vinden in de FAQ dus maar ff een support ticket aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 15 Januari om 22:00 UTC tot aan nu is gewoon een lineaire lijn keihard omlaag. Still going strong.
Niet teveel inzoomen hea ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Laatst online: 14-12-2023
- Dergelijk taalgebruik uit je maar elders -

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2018 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollux
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 20:46
erik91 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:57:
[...]

Bij mij was de betaling mislukt, wel geld afgeschreven maar geen coins. Kan daarover niet zo snel wat vinden in de FAQ dus maar ff een support ticket aanmaken.
Ik ben bang dat we de coins te laat gaan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 17:06
Kwartiertje geleden wat LTC gekocht op litebit, is er NU pas door maar wel gelukt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Recklezz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:02:
Kwartiertje geleden wat LTC gekocht op litebit, is er NU pas door maar wel gelukt dus :)
Hele goede keuze, heb zelf meer vertrouwen in de LTC als in de BTC in de toekomst.
p.s. heb beide al jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 15:46
gabn88 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:25:
Weer vol in ETH voor €678. Op naar de €750+ :D
En al gehaald. Lijkt erop dat er nu wel een soort trend reversal bezig is, herstel is een stuk krachtiger nu. Helaas zat ik nog weer bijna 10% te hoog met mijn aankoopkoers, blijft lastig om dips in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:07
Wow, Bitconnect 80% gestegen het laatste uur op CMC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
Zit alweer kleine daling in hoor, dus roep maar niet te hard. Hoewel dit wel ineens ff een flinke stijging weer was
Pagina: 1 ... 72 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)