We kunnen ook gewoon geen one-liners meer gebruiken...
Sure, zit een kern van waarheid achter maar volgens mij worden ze 9 vd 10 keer puur gebruikt om eigen handelen te verdedigen.
En verder moet iedereen lekker handelen waar hij/zij zich lekker bij voelt maar vooral niet gaan roepen dat dat de enige juiste manier is.
Ik kies ervoor om af te wachten, ben ik mn geld kwijt is dat jammer maar risico van het vak.
Anderen kiezen ervoor om uit te cashen en hun verliezen te nemen, kan ook prima zijn.
Weer andere kopen inderdaad bij (vind ik ook verleidelijk maar heb me voorgenomen het bij mn huidige fiat te houden) wat ook prima is.
Vooral datgene doen wat jou rust geeft want dat is waar het hier volgens mij om gaat. Je moet tegen een aardig stootje kunnen in dit wereldje en als je er slapeloze nachten van krijgt is het misschien beter er gewoon mee te kappen (of er gewoon niet naar te kijken).
Ah well, niet dat ik enig idee heb maar beetje vermoeiend om al die 'voorspellingen' te zien terwijl het aardig duidelijk is dat het verdomd moeilijk is deze markt te voorspellen (op een hele globale 'het stijgt vast wel weer een keer' na).
[
Voor 72% gewijzigd door
m0ridin op 17-01-2018 17:22
]