hier 35%
Ter info, even over tether/usdt (voor degenen die denken dat ze daar helemaal 100% safe mee zitten):
https://steemit.com/bitco...st-scam-in-crypto-history
https://medium.com/@bitfi...audit-at-all-5a40cfcc2a75
Ok, ze hebben hun goesting, ik laat me ook uit de boom vallen en spring naar USDT. Van mij mag het nu loodrecht bergaf gaan.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwacht maar niet de ze $10 worden hoor.FlyEragon schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:21:
Eerlijk gezegd heb ik het liefst dat alles compleet in elkaar stort, dan zou ik een shitloads aan bitcoins kopen. Vroeg of laat gaat het toch een keer weer omhoog, mensen die de eerste boten hebben gemist zullen op een gegeven moment instappen en dan gaan de koersen omhoog en dan stapt iedereen weer op de fomo trein.
Niet als iedereen dat doet, dan stopt het misschien eens met dalen
Voor je dagelijkste portie feels: http://cryptofeels.net/
Ik begrijp nog steeds niet dat iedereen zo ontzettend in de paniekmodus schiet... afgelopen jaren was er toch een soortgelijk beeld met de koers. Wellicht dat het nu harder gaat, omdat alles eind vorig jaar ook veel harder omhoog is gegaan?
Ik ga nu in ieder geval niets verkopen, zie daar totaal het nut niet van in. Sterker nog, heb er gewoon vertrouwen in dat het weer omhoog zal gaan in de loop van komende weken/maanden. Geduld is doorgaans een schone zaak, ongetwijfeld ook in de cryptowereld.
Ik ga nu in ieder geval niets verkopen, zie daar totaal het nut niet van in. Sterker nog, heb er gewoon vertrouwen in dat het weer omhoog zal gaan in de loop van komende weken/maanden. Geduld is doorgaans een schone zaak, ongetwijfeld ook in de cryptowereld.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik zie hier een aantal keer voorbij komen dat er voorgaande jaren altijd een dip is in januari en dat het daarna wel weer stijgt. Leuk die vergelijking maar wat men vergeet is dat in de voorgaande jaren er niet zo'n enorme stijging aan vooraf ging zoals nu het geval is geweest. Afgelopen maanden lijken imho veel meer op het einde van 2013 inclusief allerlei nieuwe shitcoins en moon fud. En als je die vergelijking trekt dan kan de koers van bitcoin nog veel verder omlaag. Voor diegene die het niet weten, de koers is toen van een all time high van ~1200$ in de loop van 2014 gezakt naar onder de 200$.
Natuurlijk is de markt tegenwoordig anders dan toen met niet meer 1 dominante exchange (mtgox) die aan het kloten was etc maar imho zaten we de afgelopen tijd in een enorme bubbel en is de correctie waarvan de meesten wisten dat die zou komen nu gaande. Waar deze stopt is de vraag maar dat we de bodem wel hebben bereikt zoals ik hier af en toe lees is verre van zeker!
Ik zit zelf ook te kijken of ik weer wil instappen maar voorlopig kijk ik nog even de kat uit de boom omdat ik verwacht dat de koers nog veel lager gaat imho.
Natuurlijk is de markt tegenwoordig anders dan toen met niet meer 1 dominante exchange (mtgox) die aan het kloten was etc maar imho zaten we de afgelopen tijd in een enorme bubbel en is de correctie waarvan de meesten wisten dat die zou komen nu gaande. Waar deze stopt is de vraag maar dat we de bodem wel hebben bereikt zoals ik hier af en toe lees is verre van zeker!
Ik zit zelf ook te kijken of ik weer wil instappen maar voorlopig kijk ik nog even de kat uit de boom omdat ik verwacht dat de koers nog veel lager gaat imho.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja en? Dan is het ineens waar?Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:17:
[...]
Ik heb het letterlijk overgenomen van https://cryptostart.nl/cryptovaluta/tether-usdt/
Maar wel iets om rekening mee te houden. Eind april vorig jaar, toen het nieuws naar buiten kwam dat Tether issues had met withdrawals, ging hij op Kraken nog maar voor $0,89.En die kleine schommeling waar jij het over hebt vind ik minimaal, gezien wat er nu met all andere coins aan de hand is
Hij is niet $1 omdat iemand dat belooft, hij moet ook wel daadwerkelijk 1:1 om te zetten zijn. Dat kan momenteel op 2 manieren: via het USD/USDT currency pair op Kraken, en via een impliciete 1:1 omzetting van wire deposits/withdrawals op Bitfinex (met een minimale hoeveelheid van 10k in valuta).
@Bitfinexed heeft duidelijk last van tunnelvisie. Heel veel dingen die hij zegt zijn prima op meerdere manieren te verklaren, maar hij presenteert het als omstotelijk bewijs dat iFinex de boel aan het flessen is. Ik zou zeker aanraden om enigszins voorzichtig te zijn met Tether, maar tevens moet je het lulverhaal van die gast met een grote korrel zout nemen en vooral zelf ook logisch blijven nadenken.m0ridin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:22:
Ter info, even over tether/usdt (voor degenen die denken dat ze daar helemaal 100% safe mee zitten):
Dit is wat Richard Heart erover zei:
[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2018 16:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb gisteren flink wat geld geïnvesteerd. Geld verliezen is niet fijn, maar de humor hier maakt het voor een groot deel goed. Voor nu wacht ik in ieder geval het bloedbad af. Vrijheid of de dood!
Ik wil jullie toch nog eens attent maken op de video die ik hier op de eerste pagina postte.
Zoals onze goede vriend XVG Whale ooit zei: "IT WILL BOUNCE BACK"
m0ridin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:42:
Oef, btc richting de 9k op binance...
Het houdt niet op, niet vanzelf
Ik vraag me af wie er hier veel aan verdienen: volgens mij zijn er al heel wat algoritmes die tussen de verschillen in waarde tussen de verschillende exchanges gewoon rustig hun werk blijven doen, en geld binnenhalen.
Tuurlijk, Bitconnect hun Volatility Trading Bot brengt nu miljarden op.DeArmeStudent schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:25:
Ik vraag me af wie er hier veel aan verdienen: volgens mij zijn er al heel wat algoritmes die tussen de verschillen in waarde tussen de verschillende exchanges gewoon rustig hun werk blijven doen, en geld binnenhalen.
Verwijderd
And it will, op de 150 dagen moving average zit het bouncepunt op 8800$Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:
Ik wil jullie toch nog eens attent maken op de video die ik hier op de eerste pagina postte.
HODL! and buy the dips
bedankt voor je honest opiniongws24 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:23:
Ik zie hier een aantal keer voorbij komen dat er voorgaande jaren altijd een dip is in januari en dat het daarna wel weer stijgt. Leuk die vergelijking maar wat men vergeet is dat in de voorgaande jaren er niet zo'n enorme stijging aan vooraf ging zoals nu het geval is geweest. Afgelopen maanden lijken imho veel meer op het einde van 2013 inclusief allerlei nieuwe shitcoins en moon fud. En als je die vergelijking trekt dan kan de koers van bitcoin nog veel verder omlaag. Voor diegene die het niet weten, de koers is toen van een all time high van ~1200$ in de loop van 2014 gezakt naar onder de 200$.
Sell low, voor degenen die later dit jaar klappers gaan maken
Dat snap ik ook niet helemaal...RustStorm schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:23:
Ik begrijp nog steeds niet dat iedereen zo ontzettend in de paniekmodus schiet... afgelopen jaren was er toch een soortgelijk beeld met de koers. Wellicht dat het nu harder gaat, omdat alles eind vorig jaar ook veel harder omhoog is gegaan?
Niet te vergelijken met toen.... Toen had je nog echt whales die invloed hadden.gws24 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:23:

Nou ja - ik zie in twee dagen 500 euro van mijn 1000 inzet verdampen... Toch beetje gevoel van paniek hoor... Maar ik hodl.RustStorm schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:23:
Ik begrijp nog steeds niet dat iedereen zo ontzettend in de paniekmodus schiet...
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Iets met geld dat je kunt missen?kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Nou ja - ik zie in twee dagen 500 euro van mijn 1000 inzet verdampen... Toch beetje gevoel van paniek hoor... Maar ik hodl.
Maar het doet wel pijn.....
Moet je weer aardig wat uur voor werken...
[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 17-01-2018 16:31 ]
Bijkopen doe ik niet meer. Maar blijf gewoon zitten. Hopelijk is de bodem bereikt.
tja jongens en meisjes je doet er niks aan kijk over een maandje of 2 wel weer hoe het er voor staat
DeArmeStudent schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:25:

[ Voor 5% gewijzigd door TheBorg op 17-01-2018 16:55 ]
Zo is het.... 2 dagen geleden met mezelf afgesproken helemaal NIETS meer te doen, en het maar gewoon uitzitten... Het lijkt wel stoppen met roken, handjes jeuken al 48 uur maar tot nu toe kan ik de verleiding nog weerstaan... Wordt het 0 dan is dat maar zo. zit 0 eigen geld meer in voor mij...AFCAjax schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:18:
[...]
We gaan gewoon met het schip mee. Als hij zinkt, zinken we in ieder geval met zijn allen
HODL!!!!AFCAjax schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:28:
Sell low, voor degenen die later dit jaar klappers gaan maken
Makkelijk zeggen voor iemand die in 2015 en 2016 is ingestapt en nooit uitgestapt...
Wanneer je wil discussiëren of het waar of niet waar is, stuur cryptostart een mailtje, ok ?.oisyn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:
[...]
Ja en? Dan is het ineens waar?
[...]
Maar wel iets om rekening mee te houden. Eind april vorig jaar, toen het nieuws naar buiten kwam dat Tether issues had met withdrawals, ging hij op Kraken nog maar voor $0,89.
Hij is niet $1 omdat iemand dat belooft, hij moet ook wel daadwerkelijk 1:1 om te zetten zijn.
Hij vroeg info over usdt, die heb ik gegeven. Is het waar ? Weet ik niet voor 100%, maar wanneer ik alles 3 x moet checken voor dat ik iemand voorzie van een linkje met wat info....meh.
Maar wanneer je inhoudelijk wil discussiëren over dit alles maak je maar een TR aan zoals staat beschreven hier onder.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Achja jammer zo’n goede dip. Geeft me wel rust dat ik al een flink portie euro’s winst uit crypto’s heb gehaald. Al zou alles naar 0 storten ben ik er niet slechter op geworden. Voor nu, uitloggen, blockfolio eraf gooien. Zie/spreek jullie in februari wel weer :-D
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Investeer alleen geld wat je kan missen. En doe gewoon alsof je het al kwijt bent. Je hebt gewoon een staatslot gekocht wat over 10 jaar wellicht veel oplevert. Leg dat staatslot weg en doe verder niks.kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Nou ja - ik zie in twee dagen 500 euro van mijn 1000 inzet verdampen... Toch beetje gevoel van paniek hoor... Maar ik hodl.
Thank me in 10 years
Korkss schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:31:
Achja jammer zo’n goede dip. Geeft me wel rust dat ik al een flink portie euro’s winst uit crypto’s heb gehaald. Al zou alles naar 0 storten ben ik er niet slechter op geworden. Voor nu, uitloggen, blockfolio eraf gooien. Zie/spreek jullie in februari wel weer :-D

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 17-01-2018 16:31 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik snap het gevoel hoor, dat heb ik ook gehad, maar heb dat vrij snel kunnen uitschakelen. Want met paniek bereik je altijd het andere dan je voor ogen had.kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
missen, ja. Maar zet ik het met plezier in de fik? Nou liever niet.
blup
Exact dit... Ik kan het wel missen - maar heb er toch lang voor moeten sparen. Dat dan zo snel zien verdwijnen is gewoonweg niet leuk nie.Andyk125 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:
[...]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Wel even aanzienlijk verschil in volume. Dat kan er voor zorgen dat het wat meer doorslaat lijkt mijdfrenner schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Dat snap ik ook niet helemaal...
[...]
Niet te vergelijken met toen.... Toen had je nog echt whales die invloed hadden.
[afbeelding]
Het doet pas pijn als je je cryptos weer omzet naar een Euro of soortgelijke munt.Andyk125 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:
[...]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Of je het geld nu kan missen of niet .. het kwijt raken is nooit leuk toch ? Zelfs geld wat je kan missen.
Het is niet leuk inderdaad, omdat het dan game over is.k1978 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:
Of je het geld nu kan missen of niet .. het kwijt raken is nooit leuk toch ? Zelfs geld wat je kan missen.
Mensen die zich hier zo druk maken, haal dan gewoon je geld eruit
Als je je druk maakt en stress ervaart is dit geen markt voor jou. Lees berichten over mensen die niet meer slapen.. kom op.. Dan moet je dit echt niet doen, is niet goed voor je! Beste dip maar komt echt wel weer goed. Focus je op andere dingen nu en kijk over een tijdje weer. Of als je per se wil kijken, kijk dan 1 keer als je 's ochtends wakker wordt en ga gewoon aan het werk/school en denk er niet meer aan. Ben ik nou zo nuchter of?
Ik heb (met een bang hartje) een aantal euros naar Coinbase gestuurd een kwartiertje geleden... Die blijven daar staan tot de boel weer oppikt.spokje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:
Zijn er nu geen mensen die geld klaar hebben staan om te kopen zodra de dip voorbij is?
Ik zit volledig in USDT nu.
De USDT vertrouw ik ook niet, dus snel naar Kraken gestuurd om er EUR van te maken.
De USDT vertrouw ik ook niet, dus snel naar Kraken gestuurd om er EUR van te maken.
Ik dacht dat ik op de dip had gekocht maar die dip was blijkaar pas het begin, heb nog geen verlies tenopzichte van inleg maar heb nu toch zin om even uit te stappen.spokje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:
Zijn er nu geen mensen die geld klaar hebben staan om te kopen zodra de dip voorbij is?
Heb zo'n schrik dat als ik uitstap de koersen weer omhoog gaan
Als jij een stuk tekst kopiëert in een post, dan ga ik er vanuit dat jij daar achter staat. Als jij de discussie niet wil voeren, helemaal prima. Maar je kunt niet van mij verwachten dat ik niet reageer op een stukje dat nuance behoeft, of het nou van jou komt of niet.Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:31:
[...]
Wanneer je wil discussiëren of het waar of niet waar is, stuur cryptostart een mailtje, ok ?
Ik hoef geen TR aan te maken want ik kan de discussie zelf verplaatsen. Maar het is geen discussie, want mijn discussiepartner bailt al voordat hij überhaupt begonnen isMaar wanneer je inhoudelijk wil discussiëren over dit alles maak je maar een TR aan zoals staat beschreven hier onder.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2018 16:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mijn gevoel zegt me dat vandaag instappen de juiste keus is...
Dat is reden genoeg volgens mij?
Stel ik weet er geen snars van (is zo), en ik wil op korte termijn wat centjes in Bitcoin stoppen, waar kan ik dat snel en goedkoop regelen? Ik heb geen behoefte aan het lezen van hele epistels
Duwtje in de goede richting zou ik waarderen!
Stel ik weet er geen snars van (is zo), en ik wil op korte termijn wat centjes in Bitcoin stoppen, waar kan ik dat snel en goedkoop regelen? Ik heb geen behoefte aan het lezen van hele epistels
nee je heb helemaal gelijkjapjaan schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:34:
Mensen die zich hier zo druk maken, haal dan gewoon je geld eruitAls je je druk maakt en stress ervaart is dit geen markt voor jou. Lees berichten over mensen die niet meer slapen.. kom op.. Dan moet je dit echt niet doen, is niet goed voor je! Beste dip maar komt echt wel weer goed. Focus je op andere dingen nu en kijk over een tijdje weer. Of als je per se wil kijken, kijk dan 1 keer als je 's ochtends wakker wordt en ga gewoon aan het werk/school en denk er niet meer aan. Ben ik nou zo nuchter of?
nice! zelf gedaan of botje het werk laten doen?
Bl3p was bij mij erg snel me iDeal.albino71 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
Ja.spokje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:33:
BTCDIRECTalbino71 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
Volgens mij is dit ook een beetje het probleem van de exorbitante prijsstijging van eind vorig jaar: slimme beleggers hebben inderdaad hun eigen geld/inleg er allang uitgehaald...maar welke werkelijke stabiele waarde dan nu zal overblijven, dat gaan we zien..Dakillerbean schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Zo is het.... 2 dagen geleden met mezelf afgesproken helemaal NIETS meer te doen, en het maar gewoon uitzitten... Het lijkt wel stoppen met roken, handjes jeuken al 48 uur maar tot nu toe kan ik de verleiding nog weerstaan... Wordt het 0 dan is dat maar zo. zit 0 eigen geld meer in voor mij...
Afgelopen december heb ik eindelijk eens iets gewonnen met de Staatsloterij.spartacusNLD schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:31:
[...]
Investeer alleen geld wat je kan missen. En doe gewoon alsof je het al kwijt bent. Je hebt gewoon een staatslot gekocht wat over 10 jaar wellicht veel oplevert. Leg dat staatslot weg en doe verder niks.
Thank me in 10 years
[...]
...en de winst in crypto geïnvesteerd

Daarom heb ik de link naar de tekst er ook bij staan als bron vermelding slimmerd..oisyn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Als jij een stuk tekst kopiëert in een post, dan ga ik er vanuit dat jij daar achter staat, of dat je er in ieder geval bij zet dat het niet jouw woorden zijn. Als jij de discussie niet wil voeren, helemaal prima, maar presenteer de woorden van een andere site dan niet als die van jezelf.
Ik heb het niet geschreven, als je problemen hebt met de tekst mail je maar naar cryptostart.[...]
Ik hoef geen TR aan te maken want ik kan de discussie zelf verplaatsen. Maar het is geen discussie, want mijn discussiepartner bailt al voordat hij überhaupt begonnen is
Man wat zal jij het druk hebben, iedere x met verschillend media (nu.nl, telegraaf etc etc) mailen, omdat hun geschreven stukken ook altijd uitpuilen van onzin.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Photoshoptweak_IggY schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Ik heb ook een leuke computer..
En weer uitgestapt, buy order op net ietsje onder de €7000 op Kraken. Als dat wordt aangetikt zit ik echt wel op een dieptepunt denk ik zo 
Daarnaast heb ik nog een BTC en ETH wallet die ik gewoon niet aanraak op dit soort momenten. Alles of niets!
Daarnaast heb ik nog een BTC en ETH wallet die ik gewoon niet aanraak op dit soort momenten. Alles of niets!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ga even genoeg verkopen om mijn inleg trg te hebben, de kleine winst die ik nog heb laat ik staan, worst case scenerio kom ik uit crypto zonder winst. Best case krijgen we weer mooie stijging en wordt mijn kleine winst trg grote winst.
Als je er geen snars van weet, waarom wil je het dan?albino71 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
Lees het whitepaper om een idee te krijgen wat Bitcoin en blockchain zijn.
Dat zag ik ook, ik had mijn reactie al geedit.Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:37:
[...]
Daarom heb ik de link naar de tekst er ook bij staan als bron vermelding slimmerd.
God zeg, is het echt zo moeilijk te begrijpen dat het niet om jou draait? Iedereen leest hier mee. Als iemand onzin post, ongeacht de bron, is het dan niet handig dat iemand anders die onzin ontkracht? Dat is geen aanval op de poster van die onzin. Het zal me aan mijn kont roesten wat een shady site over Tether zegt. Wat me wel kan schelen is wat hier gepost wordtIk heb het niet geschreven, als je problemen hebt met de tekst mail je maar naar cryptostart.
Man wat zal jij het druk hebben, iedere x met verschillend media (nu.nl, telegraaf etc etc) mailen, omdat hun geschreven stukken ook altijd uitpuilen van onzin.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2018 16:39 ]
Een beetje duiding;
ik heb 25.000 eur winst gepakt recent.
75.000 eur laten staan, waar ik nu ongeveer de helft van heb kunnen afschrijven..
Paniekmoment; geen enkele. Enige waar ik van baal; teveel alts, te weinig ETH/BTC, zodat ik nit goedkoop kan terugkopen. Al extra EUR overgemaakt om in de DIP bij te kopen.
Kijk, je hebt geloof, of geen geloof. Mijn geloof is groot, dus over 2-3 maanden zijn we weer back in business!
75.000 eur laten staan, waar ik nu ongeveer de helft van heb kunnen afschrijven..
Paniekmoment; geen enkele. Enige waar ik van baal; teveel alts, te weinig ETH/BTC, zodat ik nit goedkoop kan terugkopen. Al extra EUR overgemaakt om in de DIP bij te kopen.
Kijk, je hebt geloof, of geen geloof. Mijn geloof is groot, dus over 2-3 maanden zijn we weer back in business!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik heb het echt geprobeerd mensen.
Bitcoin heeft mij veel geld opgeleverd en ik dacht na uit te hebben betaald eerder ik koop wat terug op de dip. - 20% sinds vamorgen.
Je zit in de tang tussen alts en de Bitcoin zelf omdat de waarde daarvan af hangt.
dat vind ik het irritantste.
Altcoins prima dingen, maar de waarde die wordt bepaald door de bitcoin.... hmmm that i don't like.
Door de volatiteit kan dit nooit echt geld overnemen. En wat hou je dan nog over....
Maar i am out. Dit gaat nog wel ff verder.
S6 ermee (voelt trouwens wel bevrijdend:D)
Bitcoin heeft mij veel geld opgeleverd en ik dacht na uit te hebben betaald eerder ik koop wat terug op de dip. - 20% sinds vamorgen.
Je zit in de tang tussen alts en de Bitcoin zelf omdat de waarde daarvan af hangt.
dat vind ik het irritantste.
Altcoins prima dingen, maar de waarde die wordt bepaald door de bitcoin.... hmmm that i don't like.
Door de volatiteit kan dit nooit echt geld overnemen. En wat hou je dan nog over....
Maar i am out. Dit gaat nog wel ff verder.
S6 ermee (voelt trouwens wel bevrijdend:D)
Het einde van de daling zal zijn als de whales genoeg mensen eruit hebben gehaald en de prijs laag genoeg staat. Ik zie dat er nog mensen uitstappen dus het is nog niet gedaan. Ik persoonlijk denk dat we vanaf $8000 terug naar boven gaan.
en jij denkt dat er nu geen whales zijn die invloed hebben? Die zijn er mijn inziens nog wel degelijk maar goed dat is ook maar een meningdfrenner schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Dat snap ik ook niet helemaal...
[...]
Niet te vergelijken met toen.... Toen had je nog echt whales die invloed hadden.
[afbeelding]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Afgelopen 30 minuten weer 7mld weg (marktwaarde, dus het is wel een duikvlucht nu).Adnanos schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
Het einde van de daling zal zijn als de whales genoeg mensen eruit hebben gehaald en de prijs laag genoeg staat. Ik zie dat er nog mensen uitstappen dus het is nog niet gedaan. Ik persoonlijk denk dat we vanaf $8000 terug naar boven gaan.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Gelukkig hebben al die Wallstreet lui hun bonussen erin gemieterd... ofzo
Jij snapt het nog niet helemaalSam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
90% van de coins / tokens hebben helemaal niet de intentie om ''geld'' te worden.
Jij denk dat mensen die op wallstreet werken hun bonus nodig hebben om in crypto te investeren?DeKoetsier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:42:
Gelukkig hebben al die Wallstreet lui hun bonussen erin gemieterd... ofzo![]()
Voor dat soort investeerders is crypto 1 van de 100 dingen waar ze geld mee verdienen slapend. Die maken zich hier echt geen dag zorgen om.
Toch raar dat je half paniek hebt half denk van ''het komt wel goed'' maar toch meer dan 40% van je portfolio in 2 dagen weg is.

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 17-01-2018 16:44 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik ben benieuwd welke crypto's deze crash wel/niet gaan overleven.
Ik kan me voorstellen dat hypecoins als XVG straks gewoon niet meer omhoog geraken.
Ik kan me voorstellen dat hypecoins als XVG straks gewoon niet meer omhoog geraken.
Gewoon een gedachte, veel mensen zeggen/denken/hopen dat de waarde van de munten weer zal gaan stijgen. Maar is het niet realistischer om te denken dat de waarde helemaal terugzakt naar enkele miljoenen? De techniek zal wel blijven bestaan daar heb ik wel vertrouwen in, maar de waarde is niet gebaseerd op een realistische 'waarde'.
Als we nu geluk hebben, zijn we binnen een week van al die shitcoins af en dan kunnen de mensen weer hun geld steken in goed coins en projecten. Aan de ene kant baal ik van de dip, maar misschien dat hierdoor in ieder geval de drang om nieuwe coins te beginnen af neemt.
Op het lange termijn kan het dus ook nog positief uitpakken
Geduld is een schone zaak en ik wacht wel 4 a 5 maand tot ik mijn geld terug heb. Op de bank had ik er ook niets mee gedaan.
Op het lange termijn kan het dus ook nog positief uitpakken
Geduld is een schone zaak en ik wacht wel 4 a 5 maand tot ik mijn geld terug heb. Op de bank had ik er ook niets mee gedaan.
De tokens / coins die daadwerkelijk real world toepassing gaan hebben met klanten en inkomstenstromen.Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:44:
Volgens mij heeft dit weinig met geloof te maken: wanneer je met zulke bedragen handelt, zal je persoonlijk situatie ook niet van die koers afhankelijk zijn, gok ik.paradoXical schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
Een beetje duiding;
Als je net dat bedrag hebt binnengesleurd, dan is het nogal logisch dat je niet paniekeert.paradoXical schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
Een beetje duiding;
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Is er nog iemand die VEN een goede investering vind ?
Het staat wel lekker laag nu....
Afgelopen dagen was iedereen erg blij met een koersdaling van VEN , nu ook nog ?
Afgelopen dagen was iedereen erg blij met een koersdaling van VEN , nu ook nog ?
ja en waarom zijn die tokens precies geld waard dan?spartacusNLD schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:45:
[...]
De tokens / coins die daadwerkelijk real world toepassing gaan hebben met klanten en inkomstenstromen.
lijkt wel gratis sponsoring die hele cryptomarkt;)
Ik hoop dat we TRX, XVG, ADA, XRP iig flink zien zakkenAnton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:44:
Ze hebben 26-02 nog steeds een rabrand gepland en hebben nog steeds een grote lijst partners en hebben nog steeds groot nieuws wat die dag wordt aangekondigd.Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
Volgens mij blijven ze gewoon op de markt, alleen dan met een waarde van 0, tenzij fraude bewezen wordt.Andyk125 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:44:
Als we nu geluk hebben, zijn we binnen een week van al die shitcoins af en dan kunnen de mensen weer hun geld steken in goed coins en projecten. Aan de ene kant baal ik van de dip, maar misschien dat hierdoor in ieder geval de drang om nieuwe coins te beginnen af neemt.
Op het lange termijn kan het dus ook nog positief uitpakken![]()
Met 1500+ coins wordt het er in ieder geval niet veel overzichtelijker op...
Hoe dieper het dal hoe groter de berg 🤠
Aanbieder levert dienst op een blockchain. Om die dienst te leveren hebben ze een token nodig (want blockchain techniek). Klant wil gebruik maken van dienst. Moet token kopen om gebruik te maken van dienst. Hoe meer mensen gebruik willen maken van de dienst hoe hoger de prijs.Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
[...]
ja en waarom zijn die tokens precies geld waard dan?
lijkt wel gratis sponsoring die hele cryptomarkt;)
Vraag / Aanbod? Snapie? Iets met beperkt aantal token maar een vraag die (in de theorie) alleen maar kan toenemen.
Waarom betalen mensen 1300 euro voor een iPhone X.. juist. Vraag / Aanbod.
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 17-01-2018 16:51 ]
Zelfgeschreven botje.tweak_IggY schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Tja definieer shitcoin....Andyk125 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:44:
Ik vind Ripple echt een shitcoin... En Byteball heb ik vorige week wel gekocht, dat zullen anderen weer een shitcoin vinden...
En jah hoor, ik verkoop en dan sijgt mijn portfolio opeens met €1000 in waarde.Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Ik dacht dat ik op de dip had gekocht maar die dip was blijkaar pas het begin, heb nog geen verlies tenopzichte van inleg maar heb nu toch zin om even uit te stappen.
Heb zo'n schrik dat als ik uitstap de koersen weer omhoog gaan
Kill me now.

Op een investering van hoeveel?paradoXical schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
Een beetje duiding;
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Welke?Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
Is er nog iemand die ... een goede investering vind ?
Mee eens, van alle munten/tokens lijkt me VEN een van de genen die meer kans heeft het te overleven.spartacusNLD schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:48:
[...]
Ze hebben 26-02 nog steeds een rabrand gepland en hebben nog steeds een grote lijst partners en hebben nog steeds groot nieuws wat die dag wordt aangekondigd.
Ik heb wel zo het idee dat er een hoop coins het niet gaan overleven, alleen degenen met een goed plan blijven na vandaag.
Welke coins heb je verkocht?Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:50:
[...]
En jah hoor, ik verkoop en dan sijgt mijn portfolio opeens met €1000 in waarde.
Kill me now.
Misschien is elke coin wel een shitcoin, in tegenstelling tot wat iedereen denkt is dat ook nog een mogelijkheid.Andyk125 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:44:
Byteball? Dat is toch iets voor in de slaapkamer?dfrenner schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Tja definieer shitcoin....
Ik vind Ripple echt een shitcoin... En Byteball heb ik vorige week wel gekocht, dat zullen anderen weer een shitcoin vinden...
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik vond het gister op 3.42 een goed idee om 29 coins bij te kopen (waarde rond de 100 euro)Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
Nu alweer 13% verlies daarop.
In de basis is het niet eens een coin maar een algorithme... Dat wij (de mensheid) er een bepaalde (geld) waarde aan hebben vastgeknoopt is weer een ander verhaal...NotSoSteady schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Misschien is elke coin wel een shitcoin, in tegenstelling tot wat iedereen denkt is dat ook nog een mogelijkheid.
Hij komt nu weer wat omhoog lijkt het.
Nu ik alles in USDT heb gezet 🤣
Nu ik alles in USDT heb gezet 🤣
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Lees de whitepapers maar eens en installeer de wallet.DRuw schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Byteball? Dat is toch iets voor in de slaapkamer?
Lekker gebruiksvriendelijk. It's a long shot, maar op de lange termijn zie ik wel potentie.
Andere techniek erachter, maar simpel in gebruik.
Maar hij stijgt wel weer nu (iig voor even)!mathy_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:53:
[...]
Ik vond het gister op 3.42 een goed idee om 29 coins bij te kopen (waarde rond de 100 euro)
Nu alweer 13% verlies daarop.
Ssssst! Don't bust the bubble...NotSoSteady schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Misschien is elke coin wel een shitcoin, in tegenstelling tot wat iedereen denkt is dat ook nog een mogelijkheid.
ETH/BCH/DASH/BTC, die had ik allemaal nog op Bitpanda staan, daar heb ik 3/5 van men inleg mee trg,
Heb wel nog wat ETH op wallet/beurs maar niet veel.
Een domme panick sell als ik nu naar de koersen kijk. Maar wie weet wat over een paar uur weer gebeurt.
Verwijderd
Iedereen moet het zelf weten, maar nu nog overgeven aan de sell-neigingen met als idee om lager in te kopen is wel heel tricky.
YouTube: IOTA vs WaltonChain vs VeChain vs Modum vs WaBi - Documentary - Why ...Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
Iemand die zijn geld heeft gepompt in Philosopher Stones, Songcoin, Russiacoin, sovereign Hero, Karma of EverGreenCoin?
Proficiat, jullie hebben dikke winst gepakt volgens Coinmarketcap.
Hoe bedenken ze de namen...
Proficiat, jullie hebben dikke winst gepakt volgens Coinmarketcap.
Hoe bedenken ze de namen...

Klopt, maar gisteren hadden we ook kleine heroplevingen. Je weet nooit hoe laat het zal gaan...Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:55:
Iedereen moet het zelf weten, maar nu nog overgeven aan de sell-neigingen met als idee om lager in te kopen is wel heel tricky.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Op dit punt gewoon lekker blijven zitten hoor. 9300 lijkt de grens wel ofzo..
Dat werd ook op 10000 dollar gedacht door velen en op 11000 en op 12000Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:55:
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)