[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PapiAFCA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:58:
- Dergelijk taalgebruik uit je maar elders -
- Moet dit nou echt? }:| -

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2018 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Laatste uur weer 10% in de plus .... en nu verder rammen, dan bewaar ik de oxazepam voor de volgende crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 16:30

flessuh

Set sail for fail!

Vanwaar eigenlijk de haat tegen XVG van een aantal hier? (ja, lees niet altijd bij)

Ik heb er zelf een aardige stapel van omdat ik het doel wat ze willen bereiken een mooi streven vindt; keuze tussen "stealth" en publiek. Dat gecombineerd met snelle transacties is toch een mooi streven?
True ze hebben wat deadlines gemist dus eigenlijk een marketing probleem, maar ze leveren toch stukje bij beetje wel wat ze op de roadmap hebben staan.

maar ik zie hier constant mensen het een shitcoin noemen.. Of is dat puur door McAfee en het missen van hun deadline?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RideWithUz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:17:
Laatste uur weer 10% in de plus .... en nu verder rammen, dan bewaar ik de oxazepam voor de volgende crash
Alle hopjes duren ongeveer twee uur. Dan krijg je hele tijd dat als je naar het tijdsbestek kijkt van 1 uur dat je steeds groen ziet en dan rood.

Dit komt tevens doordat mensen enkel naar uur cijfers kijken en daar dus ook op reageren. Die twee zaken van kijken per uur en traden ervan gaat dan synchroniseren. Het is beter om niet per uur te kijken. Dan zie je niet de gehele opwaartse of neerwaartse trend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
noem mij maar gek maar ik stop 1000 euro in XVG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
shakespeare schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:20:
Gek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Goed gek zelfs

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:09

Ryan1981

Je ne sais pas

Gèk :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:38
gek maar ik stop 1000 euro in XVG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

8)7

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Weet iemand hoe laat de BTC futures aflopen (NL tijd)?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
heb wat gelezen over XVG en het schijnt nog wel een aardige coin te zijn ondanks de FUD van de laatste tijd.. lees jezelf eens in hierop.

haha.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

shakespeare schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:22:
heb wat gelezen over XVG en het schijnt nog wel een aardige coin te zijn ondanks de FUD van de laatste tijd.. lees jezelf eens in hierop.

haha.. :)
ja dat leek mij dus ook, maar ik zie het hier toch wel vaak voorbij komen als "shitcoin".. Dus ik vraag me best af waarom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00
We vergeten soms echt dat we nog maar in het begin zitten van het crypto tijdperk. Er staan nog genoeg nieuwkomers te trappelen om te investeren. Binnen de kortste tijd zijn we alles weer vergeten en zullen de verhalen van dikke winst weer de boventoon voeren. Immers zal niemand graag vertellen hoeveel verlies hij of zij heeft gehad. Maar zodra er winst is wordt dat niet onder stoelen of banken geschoven. Kijk ik in mijn omgeving dat weet niemand hoe diep Bitcoin ooit is gezakt, maar wel dat ie toch even de 20k heeft aangetikt. En dat als je jaren geleden voor 100 euro Bitcoin had gekocht je nu binnen zou zijn. Mensen zijn nou eenmaal altijd op geld uit. Ik maak me nog niet druk. Die bubbel gaat voorlopig nog niet barsten.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwaar eigenlijk de haat tegen XVG van een aantal hier? (ja, lees niet altijd bij)

Ik heb er zelf een aardige stapel van omdat ik het doel wat ze willen bereiken een mooi streven vindt; keuze tussen "stealth" en publiek. Dat gecombineerd met snelle transacties is toch een mooi streven?
True ze hebben wat deadlines gemist dus eigenlijk een marketing probleem, maar ze leveren toch stukje bij beetje wel wat ze op de roadmap hebben staan.

maar ik zie hier constant mensen het een shitcoin noemen.. Of is dat puur door McAfee en het missen van hun deadline?

Dat stealth gaat juist tegenwerken qua trading in beroerde tijden waar overheden invloed wil uitoefenen... Dat zijn de eerste coins die illegaal zullen bevonden worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
of toch ICX ? die staat op 5.70 dollar haha... koopje nu dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:53:
[...]

Gek he wanneer de trends flink omhoog of omlaag gaan... alle gateways van fiat naar crypto en andersom hebben ineens "Technische" issues.

BULLSHIT.
Het zal me ook niets verbazen als er weer een stop zit op nieuw aan te maken account en als dat de handel toch even stopgezet wordt om de paniekverkopen even te stoppen...
Ribo89 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:10:
Wow, Bitconnect 80% gestegen het laatste uur op CMC :+
Sell! Sell! Sell! :+

[ Voor 17% gewijzigd door DeArmeStudent op 17-01-2018 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
shakespeare schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:25:
of toch ICX ? die staat op 5.70 dollar haha... koopje nu dus..
maar goed.. met die market cap die gedaald is weten we niet of het oude niveau weer gehaald wordt natuurlijk. mainnet komt er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Langzaam herstel.. van 40% naar 20% verlies... hopen dat het doorzet vannacht

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
worldfastest schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:27:
Langzaam herstel.. van 40% naar 20% verlies... hopen dat het doorzet vannacht
Zo, alles verkocht. Zoek het maar uit met die shitzooi >:)

Oh nee, wacht. Dan slaap ik buiten vannacht _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Daacuso op 17-01-2018 18:36 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:23:

Dat stealth gaat juist tegenwerken qua trading in beroerde tijden waar overheden invloed wil uitoefenen... Dat zijn de eerste coins die illegaal zullen bevonden worden.
De hele term shitcoin wordt vooral gebezigd door cryptotokkies en het slaat op alle coins die zij op dat moment niet in hun portfolio hebben, kan een week later best anders zijn. En dan heb je nog de hypocryptokkies, die hebben het over een shitcoin maar hebben hem wel gekocht omdat ze er winst mee kunnen maken.

Oftewel luister naar niemand, doe je eigen research. 3/4 van de "adviezen" komen van de cryptovariant van voetbalsupporters. Alleen het eigen kluppie telt jonguh!!! :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Flagg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:36:
[...]

De hele term shitcoin wordt vooral gebezigd door cryptotokkies en het slaat op alle coins die zij op dat moment niet in hun portfolio hebben, kan een week later best anders zijn. En dan heb je nog de hypocryptokkies, die hebben het over een shitcoin maar hebben hem wel gekocht omdat ze er winst mee kunnen maken.

Oftewel luister naar niemand, doe je eigen research. 3/4 van de "adviezen" komen van de cryptovariant van voetbalsupporters. Alleen het eigen kluppie telt jonguh!!! :P
Oh die vergelijking is geweldig :o

Nou ja, omdat ik het wel vaker voorbij zag komen vroeg ik het me wel af.. de waarde van XVG moet nog wel 10x zo laag worden voor mij om er verlies op te draaien dus ik houd lekker vast. Zoals ik zei, het doel lijkt me wel praktisch.

Overigens wel aardig argument dat stealth tegen kan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Daacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:35:
[...]

Zo, alles verkocht. Zoek het maar uit met die shitzooi >:)

Oh nee, wacht. Dan slaap ik buiten vannacht _/-\o_
Dat vertel je ook 's morgens, net nadat ze naar het werk vertrokken is......per sms :+

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
c0ne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:40:
[...]

Dat vertel je ook 's morgens, net nadat ze naar het werk vertrokken is......per sms :+
Ja top, kom je thuis zijn alle sloten vervangen en ligt je zooi op straat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
toch maar in ICX.. die staat de helft lager nu.. :) ben nu aan het transferen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 21:32
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten? Neem je verlies en klaar ipv dat beetje hoop.

Wellicht dat volgend jaar je portfolio nog wat oplevert maar het is toch overduidelijk een doodlopende zaak. De piekjes komen steeds iets minder hoog en de dalen steeds iets lager. En vergelijk de grafiek van enkel btc met een asset bubble: het klopt precies.

Ik heb het spelletje geprobeerd mee te spelen maar toch te laat ingestapt en tevens met een vrij hoog bedrag. Ik heb mijn verlies genomen, 100%, ik ben er namelijk ook van overtuigd dat je usdt, btc of wat dan ook niet makkelijk of voor een goede prijs kan verkopen voor EUR. En het is wachten op een crash van een exchange.

Fijne avond!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:34
Stevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:51:
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten? Neem je verlies en klaar ipv dat beetje hoop.

Wellicht dat volgend jaar je portfolio nog wat oplevert maar het is toch overduidelijk een doodlopende zaak. De piekjes komen steeds iets minder hoog en de dalen steeds iets lager. En vergelijk de grafiek van enkel btc met een asset bubble: het klopt precies.

Ik heb het spelletje geprobeerd mee te spelen maar toch te laat ingestapt en tevens met een vrij hoog bedrag. Ik heb mijn verlies genomen, 100%, ik ben er namelijk ook van overtuigd dat je usdt, btc of wat dan ook niet makkelijk of voor een goede prijs kan verkopen voor EUR. En het is wachten op een crash van een exchange.

Fijne avond!
Ok doei! Fijne avond!

En balen van je verlies :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso

Fijne avond!
Kom over een paar weken nog eens buurten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 11:40

Fijne avond!
Dan hoop ik eerlijk voor jou niet, dat hij nu in de stabiliserende fase is, voor hij klimt. Maar dat je gewoon gelijk hebt.

Voor mijzelf hoop ik dat juist wel. Maar kan goed snappen als iemand er helemaal mee kapt. Hij is in ieder geval flink gecrasht, maar hoop doet leven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Wanneer geven jullie nou gewoon toe dat de bubbel snoeihard is gebarsten?
Zie het als een bellenblaas.

Er komen steeds nieuwe bellen bij :P

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:53:
[...]

Zie het als een bellenblaas.

Er komen steeds nieuwe bellen bij :P
Ja, van die hele dikke die heullll lang heel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02

Fijne avond!
Lees je reactie over 5 jaar maar eens...

Ik doe al wat jaartjes mee en me portofolio is wel flink gezakt nu in 2018 maar heb steeds een crazy, crazy winst in tegenstelling tot mijn mining (stroom) kosten van 400 euro uit 2013.

Alles is relatief en crypto gaat in de komende 10 jaar succesvol in gebruik worden genomen.

btw sell low buy high ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Nu 8400. Als we boven de vorige piek van 8750 uitkomen, lijken we in een reversal trend te zitten (hogere pieken, lagere dalen)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teveel mensen weten hier vanaf dus is het afgelopen. Dit was golden bussiness toen nog weinig er van af wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online

Fijne avond!
Weet je zeker dat je dit nu niet zegt om jezelf een beter gevoel te geven omdat je eruit bent gestapt? No offense maar zo komt het een beetje over.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 13:27
net terug all in op NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:56:
teveel mensen weten hier vanaf dus is het afgelopen. Dit was golden bussiness toen nog weinig er van af wisten.
Onzin. Het is alleen golden business als er steeds meer mensen instappen.
Als er 10 mensen in zitten die elk 1000 euro hebben ingelegd, kan een bitcoin nooit in waarde stijgen en nooit 10000 euro waard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Weezer-DC schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:56:
[...]

Vanuit mijn landgoed met Tesla's etc etc etc; want sowieso, vanaf volgende week gaat alles weer naar the MOOONNNNNNN whoeeehoeee :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
probleem zit hem een beetje in dat alles zowat aan btc gekoppeld is.. btc omhoog de rest ook omhoog. btc omlaag de rest ook..

zodra btc niet compleet meer gebruikt wordt als peilpunt zullen de rest van de crypto's enorm in waarde stijgen (en dalen) en onafhankelijk van de koerst van btc zijn.

ik zit zelf op substratum te wachten (voornamelijk nu net neutrality speelt) en het "minen" hiervan.
maar zo heeft ieder zijn voorkeur voor een altcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Cis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Onzin. Het is alleen golden business als er steeds meer mensen instappen.
Als er 10 mensen in zitten die elk 1000 euro hebben ingelegd, kan een bitcoin nooit in waarde stijgen en nooit 10000 euro waard worden.
Net als bij een pyramide spel bedoel je? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Zou jij je nick niet even veranderen naar "thinkingbackward" ? :')

Juist nu mensen het weten, vloeit er geld naar toe, we zijn nog niet eens begonnen, wacht eens tot de produkten er komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Fijne avond!
He wijsneus, als je het allemaal zo goed wist waarom ben je dan niet nét voor de "gebarsten bubbel" uitgestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Joh de eerste blockchain met een echte usecase moet nog komen,

Zeg maar de google zoeken of hyves en vervolgens wilt iedereen een smartphone om ook mobiel erbij te kunnen, moet allemaal nog gebeuren in crypto blockchain land

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Stevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:59:
[...]

Vanuit mijn landgoed met Tesla's etc etc etc; want sowieso, vanaf volgende week gaat alles weer naar the MOOONNNNNNN whoeeehoeee :D :D
Ik vind uw bijdrages vervelend,zoek een chat waar je lekker kan keutelen.
Ajuus want na je uitstappen heb je hier dus niks meer te zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z1rconium schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:01:
[...]

Zou jij je nick niet even veranderen naar "thinkingbackward" ? :')

Juist nu mensen het weten, vloeit er geld naar toe, we zijn nog niet eens begonnen, wacht eens tot de produkten er komen.
succes pik doe wat je niet laten kunt. Ik stap binnen max 1 week d'r uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis

Cis

AtlAntA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:00:
[...]

Mooie vergelijking! Zo had ik het nog niet bekeken!
:P
Maar inderdaad. Als er vraag is, stijgt de waarde (= het geldbedrag dat de consument ervoor wil betalen).

Hetzelfde geldt overigens voor olie en brood. Geen vraag = lagere waarde
Het verschil is echter dat je olie en brood consumeert, terwijl bitcoin niet opraakt.
Dus als er minder vraag (= minder waarde) voor brood is, produceer je gewoon wat minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie_
AtlAntA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Weet je zeker dat je dit nu niet zegt om jezelf een beter gevoel te geven omdat je eruit bent gestapt? No offense maar zo komt het een beetje over.
Ik zit er nog middenin hoor, buy orders en sell order staan open, ga mijn verlies natuurlijk wel zoveel proberen te beperken. Maar ik vind wel echt dat het overduidelijk dat het afgelopen is met de pret en dan kan je beter je verlies nemen en vanuit die redenering verder gaan ipv continu, bij iedere kleine stijging te zeggen "oh ja we gaan weer omhoog omg alles komt goed" :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:04:
[...]

Ik zit er nog middenin hoor, buy orders en sell order staan open, ga mijn verlies natuurlijk wel zoveel proberen te beperken. Maar ik vind wel echt dat het overduidelijk dat het afgelopen is met de pret en dan kan je beter je verlies nemen en vanuit die redenering verder gaan ipv continu, bij iedere kleine stijging te zeggen "oh ja we gaan weer omhoog omg alles komt goed" :-).
Precies dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
alle ballen op ICX. net ff btc gehaald voor 2000 euro.. die stond op 12 dollar nu 5.80 volgende week zullen we zien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Weezer-DC schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:56:
[...]

Ik doe al wat jaartjes mee en me portofolio is wel flink gezakt nu in 2018 maar heb steeds een crazy, crazy winst in tegenstelling tot mijn mining (stroom) kosten van 400 euro uit 2013.

Alles is relatief en crypto gaat in de komende 10 jaar succesvol in gebruik worden genomen.

btw sell low buy high ?
Hier zitten een paar junior beleggers met klamme handen. Gaat het goed juichen ze, gaat het slecht dan stort de wereld in elkaar en komt het nooit meer goed.
Zoiets hebben we ook gekend tijdens de financiële crisis. AEX 200 punten en nu 560. Tel uit je winst. Je moet kopen als bijna iedereen negatief is en in paniek alles verkoopt. Deze negatievelinge stappen op een hoger koers weer in. Het voordeel van cryptocurrency is dat het heel snel weer op de oude koers kan staan itt een normale beurs die daar maanden/jaren over doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

*hoop geblaat* }:O

Fijne avond!
Gaat niet ... al zou je gelijk hebben, dat gaat niet. Te veel belangen, te breed gedragen. Waar mensen uitstappen, stappen anderen in, waar geld links verdwijnt, komt het rechts weer terug .. met of zonder crash, dit gaat niet zomaar over, en nog waarschijnlijker zelfs alleen maar groter worden. Als je gelijk hebt dan zul je een geleidelijke afbouw zien ... en toch zullen er dan weer mensen zijn die instappen en het verder dragen. De vraag en het aanbod zal blijven bestaan.

Je bent in ieder geval de slechtste ondernemer ooit....bij een beetje tegenslag uitstappen in plaats van doorpakken op een nog hoger niveau. Je moet kansen zien bij tegenslag, en je aansterken. Het bijltje neergooien is wat laffe mensen doen, dat zijn die mensen die straks 60 zijn en alles bekritiseren omdat ze zelf nooit ene reet aandurfde en hun eigen falen eindelijk onder ogen zien. :)

Geeft niets, 3/4 van alle zgn. crypto-schreeuwers gaat strek op een euro en durft er nog geen dubbeltje in te leggen, maar voert wel het hoogste woord op de gemiddelde verjaardag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
AtlAntA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Jammer dat er mensen zoals hij in dit topic posten, die waarschijnlijk proberen grappig over te komen en inderdaad zichzelf een beter gevoel willen geven. Deze post is een tijdje terug gepost door hem:
Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Nee want Binance is open alles gaat nu naar the moon!11!!! HODL FOMO FUD BLAAAAAAAA. Nu Bitrex nog open en omg rocketblaablablaa naar the MOOONENnnn!N1!!1!!!!1!!

Anyway, ik HODL alles ondanks grote verliezen. I don't give a fuck, als ik nieuwe coins wil kopen pomp ik wel weer €1000,- extra eigen geld erbij o.i.d. zolang de andere coins geen extra liquiditeit opleveren om dit te doen.

Alles of niet, van mij apart staat alles op nul morgen, ik verkoop geen fuck zolang de cijfers rood zijn. Alle verhalen over "oh weet je vijf jaar geleden toen ik 1000003938328328 BTC had en die uiteindelijk maar heb verkocht voor €100,- want het steeg maar niet in 24h". Echt, mensen, ga toch eens lekker achterover zitten, beetje fappen, dumpert refreshen of gewoon aan het werk.

HEEUHUUHEHUEHEUHEUHE E }:O }:O :O :O :O :O :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

In plaats van
"to the mooooooon!!!1"

Kunnen we nu niet beter gaan spreken over
" To the heeeeeeellllllll"
?

:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 12:44
Heerlijk al die emo reacties, ga door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 10:06
lighting_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:06:
[...]
Gaat het goed juichen ze, gaat het slecht dan stort de wereld in elkaar en komt het nooit meer goed.
Bij mij op kantoor hebben er een aantal ruzie omdat ze elkaar erin gepraat hebben in December... :')

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Turbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:06:
[...]

Gaat niet ... al zou je gelijk hebben, dat gaat niet. Te veel belangen, te breed gedragen. Waar mensen uitstappen, stappen anderen in, waar geld links verdwijnt, komt het rechts weer terug .. met of zonder crash, dit gaat niet zomaar over, en nog waarschijnlijker zelfs alleen maar groter worden. Als je gelijk hebt dan zul je een geleidelijke afbouw zien ... en toch zullen er dan weer mensen zijn die instappen en het verder dragen. De vraag en het aanbod zal blijven bestaan.

Je bent in ieder geval de slechtste ondernemer ooit....bij een beetje tegenslag uitstappen in plaats van doorpakken op een nog hoger niveau. Je moet kansen zien bij tegenslag, en je aansterken. Het bijltje neergooien is wat laffe mensen doen, dat zijn die mensen die straks 60 zijn en alles bekritiseren omdat ze zelf nooit ene reet aandurfde en hun eigen falen eindelijk onder ogen zien. :)

Geeft niets, 3/4 van alle zgn. crypto-schreeuwers gaat strek op een euro en durft er nog geen dubbeltje in te leggen, maar voert wel het hoogste woord op de gemiddelde verjaardag.
Gast. ik stap er niet uit, dat zei ik niet. Maar ik handel nu gewoon met in mijn achterhoofd dat het voorlopig uit is met de pret en dat het echt overduidelijk is dat de bubbel gebarsten is; dat mag je hier niet zeggen, dan is overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lighting_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:06:
[...]

Hier zitten een paar junior beleggers met klamme handen. Gaat het goed juichen ze, gaat het slecht dan stort de wereld in elkaar en komt het nooit meer goed.
Zoiets hebben we ook gekend tijdens de financiële crisis. AEX 200 punten en nu 560. Tel uit je winst. Je moet kopen als bijna iedereen negatief is en in paniek alles verkoopt. Deze negatievelinge stappen op een hoger koers weer in. Het voordeel van cryptocurrency is dat het heel snel weer op de oude koers kan staan itt een normale beurs die daar maanden/jaren over doet.
Niet appels met peren vergelijken. AEX is heel wat anders dan crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:06:
[...]

Dit heeft niks met ondernemen te maken. En de rest van je verhaal is ook shit. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 15:46
Ik zou graag inhoudelijk wat willen toevoegen. Ik ben zelf een grote skepsis t.o.v. BTC, daarom ben ik nu pas begonnen en niet in 2014 toen ik mijn bitstamp account heb aangemaakt. Mijn doel is om winst te behalen ermee, maar ik interesseer me ook voor de techniek erachter.

Toen half december willekeurige ooms en tantes gingen vragen of bitcoin niet wat voor hun was, wist ik: dit is het begin van het einde. Voor mij een indicatie om de koersen goed in de gaten te gaan houden.

Daarom heb ik sindsdien al ruim 30% rendement behaald met relatief veilig trades. Dat houdt in, kopen bij een daling van 20% of meer en verkopen met 10% winst. 1 keer heb ik hierbij irrationeel gehandeld (bij slechts -10% daling ripple gekocht) en 15% verloren. Het laag kopen en hoger verkopen is nu 4 keer gelukt, maar ik heb dus wel alle dalingen zo'n beetje gevolgd vanaf mijn scherm.

Wat mijn opvalt in de huidige daling is dat de volumes extreem toegenomen zijn. Vaak is dat een teken dat de bodem nabij is. Daarbij gaat niks in enkele dagen (of een paar maanden zelfs) van €10.000 naar €0. Na de 30+% daling van afgelopen dagen verwacht ik nu wel wat stabilisatie van de koersen. Voor hoelang weet ik niet, maar ik verwacht niet dat het nu nog eens 30% daalt. Daarnaast heeft slecht nieuws vaak 3 dagen invloed op de koers, dat zou betekenen dan morgen een omkeer dagje wordt.

Iedereen is natuurlijk vrij om hiermee te doen wat hij/zij wil, maar dit is mijn technische onderbouwing voor de huidige trend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-10 20:03
Down down down down down Down down down down down
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dCe6e23yIT8] :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

uuldriks schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:08:
Heerlijk al die emo reacties, ga door :)
Ondertussen heb ik 25% meer XRP door deze dip. En die gaat zeker weten nog flink stijgen. Dank aan alle panic sellers.

Het is overigens juist door dit soort dips die zorgen dat er maar weinig rijk worden door crypto's. Degene met slappe knieeen stappen namelijk allemaal eruit met een beetje winst of zelfs verlies.
Daarom zijn er ook heel weinig 'amateurbeleggers' met duizenden bitcoins. Terwijl er in het begin alleen maar amateurs waren met duizenden coins.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Keep ur head up, keep ur heart strong, keep ur mind set! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:08:
[...]

Bij mij op kantoor hebben er een aantal ruzie omdat ze elkaar erin gepraat hebben in December... :')
haha geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
FaceDown schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Ondertussen heb ik 25% meer XRP door deze dip. En die gaat zeker weten nog flink stijgen. Dank aan alle panic sellers.

Het is overigens juist door dit soort dips die zorgen dat er maar weinig rijk worden door crypto's. Degene met slappe knieeen stappen namelijk allemaal eruit met een beetje winst of zelfs verlies.
Daarom zijn er ook heel weinig 'amateurbeleggers' met duizenden bitcoins. Terwijl er in het begin alleen maar amateurs waren met duizenden coins.
En zo zit ik er ook in. Maar iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walk_on
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik hodl en kom boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
FaceDown schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Ondertussen op deze manier ook begonnen met handelen. Constant buy en sell limits. Via Neo :) Uurtje geleden mijn eerste 20% stijging door niet te hodlen, maar hij moet nog wel ff stijgen om mn nieuwe sell limit te halen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:15

GaMbiNo

1337

Ik heb net geprobeerd een koop order te plaatsen op Kucoin, nu staan mijn Bitcoins in Bevroren Aantal en is mijn koop order nergens te vinden. Iemand dit ook eens meegemaakt? 😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Toch fantastisch om te zien hoe mensen na een week of 2 direct uber negatief zijn.
Ook de media... ik zie al in de telegraaf staan dat er weer experts worden opgetrommeld om te zeggen dat het nooit meer zo hoog komt als vorige maand.
Net als dat ze vorige maand berichtten dat dit pas het begin is en de wereld definitief is veranderd.
Wat een zooitje toch.
Ik speel nog puur met winst hoor dus het maakt me geen barst uit en het laatste wat ik heb is medelijden met goudzoekers die te laat zijn ingestapt maar een dip, hoe lang hij ook duurt, was toch echt te verwachten na die roze bril periode.
Het trekt echt wel weer bij mijns inziens, kijk maar naar voorgaande jaren, maar al die huilers... pffff

Wat ik alleen niet snap is als de hele blockchain het doel heeft om buiten overheden en banken om te gaan, waarom hebben juist die factoren er nu dan zo'n negatieve invloed op?
Ook dat was redelijk te verwachten als je aan de boterham van de vetzak-in-pak zit...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

DeKoetsier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:16:
[...]

Ondertussen op deze manier ook begonnen met handelen. Constant buy en sell limits. Via Neo :) Uurtje geleden mijn eerste 20% stijging door niet te hodlen, maar hij moet nog wel ff stijgen om mn nieuwe sell limit te halen haha.
Heb jij met dagtraden je sell limit hoger dan 20% op je inkoop staan????
succes....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Was deze al gepost? https://cointelegraph.com...s-government-must-respond

Niet om enige regulering teniet te doen maar in ieder geval zijn er zat Koreanen die helemaal zat zijn van de geruchten (en dus instabiele koersen).
DRuw schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:19:
[...]

succes....
Werkt soms wel... Heb de afgelopen 2 weken met 2 verschillende coins hiermee goed geboerd. Maar inderdaad; voor veel daytraders is 20% te hoog; je verdient meer met 10x 2% all-in :)

[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2018 19:20 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:02
Schijt .. ik ben all inn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
DRuw schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:19:
[...]

succes....
Nee, dat was geluk omdat mijn sell limit per ongeluk verkeerd stond:p Huidige 5% dan verkoop, is dat minder gek?

[ Voor 3% gewijzigd door DeKoetsier op 17-01-2018 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Klopt het dat de settlement van de btc futures om 22.00u is? Dan gaan we vanaf dan weer omhoog wed ik.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

AtlAntA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:00:
[...]

Vraag en aanbod heet zoiets, anders is het verkopen van auto's ook een piramidespel. Als niemand meer een auto zou willen is je Tesla nog geen stuiver waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

DeKoetsier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Nee, dat was geluk omdat mijn sell limit per ongeluk verkeerd stond:p Huidige 5% dan verkoop, is dat minder gek?
yup;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:18:
Toch fantastisch om te zien hoe mensen na een week of 2 direct uber negatief zijn.
Ook de media... ik zie al in de telegraaf staan dat er weer experts worden opgetrommeld om te zeggen dat het nooit meer zo hoog komt als vorige maand.
Net als dat ze vorige maand berichtten dat dit pas het begin is en de wereld definitief is veranderd.
Wat een zooitje toch.
Ik speel nog puur met winst hoor dus het maakt me geen barst uit en het laatste wat ik heb is medelijden met goudzoekers die te laat zijn ingestapt maar een dip, hoe lang hij ook duurt, was toch echt te verwachten na die roze bril periode.
Het trekt echt wel weer bij mijns inziens, kijk maar naar voorgaande jaren, maar al die huilers... pffff

Wat ik alleen niet snap is als de hele blockchain het doel heeft om buiten overheden en banken om te gaan, waarom hebben juist die factoren er nu dan zo'n negatieve invloed op?
Ook dat was redelijk te verwachten als je aan de boterham van de vetzak-in-pak zit...
Lees eens over democratie. Stel voor dat heel Nederland bij elk punt in de kamer zou gaan stemmen. Denk je dat dat Nederland verder brengt? :) Dan speelt emotie namelijk een te grote rol, en op korte termijn. Nou dat zie je ook in de crypto muntjes als het gros van de gewone mensen in gaat stappen waarbij veel mensen zitten die niet hun emotie onder controle hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:19:
Was deze al gepost? https://cointelegraph.com...s-government-must-respond

Niet om enige regulering teniet te doen maar in ieder geval zijn er zat Koreanen die helemaal zat zijn van de geruchten (en dus instabiele koersen).

[...]

Werkt soms wel... Heb de afgelopen 2 weken met 2 verschillende coins hiermee goed geboerd. Maar inderdaad; voor veel daytraders is 20% te hoog; je verdient meer met 10x 2% all-in :)
Ach de overheden. Die hebben zelf de btc gecreëerd. Door de financiële crisis en banken met belastinggeld te redden. Nu zijn ze zogenaamd bezorgd omdat mensen hun geld erin steken. Nou verhoog dan die f* rente. Hoog conjunctuur en bijna 0% rente klopt van geen kant. Als er iemand een bubbel aan het blazen is die zeker gaat spatten en nog meer schade zal aanrichten dan in 2008 zijn de centrale banken het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Hier ervaringen met Bitrush?

Lijkt alsof je daar tot 2500 euro zo kan kopen, via bancontact vanuit België.
https://bitrush.nl/be/shop/eur-eth/ethereum

Echter, de reviews zijn wisselvallig. Sommige zeer positief, andere negatief.
https://nl-be.trustpilot.com/review/bitrush.nl
http://www.bitcoins-kopen.info/bitrush/

[ Voor 7% gewijzigd door Tweaker36 op 17-01-2018 19:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

LOL! Dit gaat de meme van het jaar worden, mark my words :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Market cap op 139 miljard?

www.worldcoinindex.com/coin/bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt toch een partij kapitaal gecashed wat zo dadelijk waarschijnlijk zo weer ingezet gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snolwol
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10-2023
Anderen ook problemen iets te kopen op coinbase? Bank weigert de transactie?
Op andere dagen ging alles wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
lighting_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:26:
[...]

Ach de overheden. Die hebben zelf de btc gecreëerd. Door de financiële crisis en banken met belastinggeld te redden. Nu zijn ze zogenaamd bezorgd omdat mensen hun geld erin steken. Nou verhoog dan die f* rente. Hoog conjunctuur en bijna 0% rente klopt van geen kant. Als er iemand een bubbel aan het blazen is die zeker gaat spatten en nog meer schade zal aanrichten dan in 2008 zijn de centrale banken het wel.
In een notedop, de btc is geimplementeerd na de beurscrach van 2008.
De bubble is de petro-dollar en de euro.
Zelfs aan de zogenaamde bescherming van je spaartegoed tot een ton wordt op europees nivo aan getrokken.
Betalen zal en moet je met je mobieltje etc. want de overheid (belastingdienst) wil alles van U weten en kunnen de banken tzt de negatieve rente invoeren.
Rente europees verhogen gaat niet, dan gaan de knoflooklanden failliet.
De geldpersen draaien maar door met tientallen miljarden per maand erbij.
Ergens geloof ik wel in crypto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:33:
Er wordt toch een partij kapitaal gecashed wat zo dadelijk waarschijnlijk zo weer ingezet gaat worden....
Daar zit je verkeerd. Veel mensen hebben hoog ingekocht en laag verkocht. Denk je dat die mensen en vooral die mensen die het voor het eerst hebben gedaan en die negatieve ervaring hebben nu ff hun laatste beetje geld wat ze nog over hebben weer ff zo inzetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 21:44
lighting_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:26:
[...]

Overheden en banken zijn maar op één ding uit: GELD.
Met hun machtspositie houden ze iedereen in hun greep.
Dat werkt totdat crypto coins roet in het eten gingen gooien en langzaam maar zeker een bedreiging begonnen te vormen.
Wat doet men dus?
Het imago van de Bitcoin en andere coins schaden dit gaat door het verspreiden van nep nieuws en andere onzin. Bij deze is het dus aardig gelukt om een crisis/crash dip te veroorzaken.
Dit komt de overheden dus goed uit, ze kunnen zeggen: zie je wel? Onstabiel en onbetrouwbaar.
Een grote groep mensen trapt erin en laat zich afschrikken en stapt uit.
Paniek alom dus want er wordt vooral emotioneel gereageerd.
Jammer toch wel.
Je ziet die negatieve trend ook terug in dit topic. Het één versterkt het ander en mensen raken teleurgesteld.
Ik vind het ook jammer maar laat mij niet gek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:48
Telegraaf headline:

„Of dit het begin van het einde van de hype is valt natuurlijk te bezien, maar het is in elk geval weer duidelijk dat u een sterke maag moet hebben wanneer u kiest om in cryptomunten te stappen”, meldt Rabobank in een advies aan beleggende klanten.

Bitcoin werd in 1998 bedacht en in 2009 uitgewerkt. De nieuwe digitale munt werd online verhandeld tussen deelnemers aan een gedecentraliseerd netwerk, de blockchain, zonder dat centrale banken en overheden er invloed op hadden.

De munt, die bijna drieduizend andere cryptomunten achter zich heeft, gold als alternatief voor de dollar en andere munten, de blockchain het alternatief voor banken.

Herstel ver weg
De prijsdaling van woensdag is voer voor ’bodemvissers’, die naar de markt komen als de prijs fors is gedaald. Zij rekenen op een fors herstel. Maar handelaren van IG rekenen erop dat het negatieve sentiment over de bitcoin voorlopig niet voor dat herstel kan zorgen. Zijn hoofdstrateeg Chris Weston wijst op behoorlijk wat risico’s en adviseert te verkopen.

http://www.telegraaf.nl/f...-zakt-verder-onder-10-000

[ Voor 25% gewijzigd door MaStar op 17-01-2018 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:36:
[...]

Daar zit je verkeerd. Veel mensen hebben hoog ingekocht en laag verkocht. Denk je dat die mensen en vooral die mensen die het voor het eerst hebben gedaan en die negatieve ervaring hebben nu ff hun laatste beetje geld wat ze nog over hebben weer ff zo inzetten? ;)
Ach als ze het eerste al doen zie ik ze ook wel het tweede doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
MaStar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:37:
Telegraaf headline:

„Of dit het begin van het einde van de hype is valt natuurlijk te bezien, maar het is in elk geval weer duidelijk dat u een sterke maag moet hebben wanneer u kiest om in cryptomunten te stappen”, meldt Rabobank in een advies aan beleggende klanten.

Bitcoin werd in 1998 bedacht en in 2009 uitgewerkt. De nieuwe digitale munt werd online verhandeld tussen deelnemers aan een gedecentraliseerd netwerk, de blockchain, zonder dat centrale banken en overheden er invloed op hadden.

De munt, die bijna drieduizend andere cryptomunten achter zich heeft, gold als alternatief voor de dollar en andere munten, de blockchain het alternatief voor banken.

Herstel ver weg
De prijsdaling van woensdag is voer voor ’bodemvissers’, die naar de markt komen als de prijs fors is gedaald. Zij rekenen op een fors herstel. Maar handelaren van IG rekenen erop dat het negatieve sentiment over de bitcoin voorlopig niet voor dat herstel kan zorgen. Zijn hoofdstrateeg Chris Weston wijst op behoorlijk wat risico’s en adviseert te verkopen.

Potverdorie zeg.. Ik kon me vinden in alles, totdat ik die laatste alinea las. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 14:24
ETH blijft rond de 700 euro hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:48
VEN, NEO en ICX aankoop is een feit. In de uitverkoop -30% sale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voor wie het nog niet weet, kleine uitleg over de crypto marketcap, en waarom je er niet zoveel waarde aan moet hechten.

https://www.forbes.com/si...-misleading/#78a96c32509c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:36:
[...]

Mijn glas is halfvol, ik denk aan het andere deel van de mensen.
Het deel wat je noemt betreft, een deel van, de instappers van de laatste maand.
Deze handel bestaat al wat jaartjes, ik blijf bij mij mening over het vrijkomend kapitaal.
Neem tevens mee dat bij een hele lage prijs ook meer instappers in bijv. Azië het gokje wel weer aandurven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
Ben zelf ongeveer 2 weken geleden ingestapt dus heb nu wat verlies.
Zonet wat NEO gekocht en hopen op stappen omhoog. :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Telegraaf headline:

Herstel ver weg
Volgens mij krijg je de munt pas echt stabiel als je hem aan de big mac index hangt en de big mac overal dezelfde prijs in bitcoins gaat laten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
tomdg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:06:
[...]

Jammer dat er mensen zoals hij in dit topic posten, die waarschijnlijk proberen grappig over te komen en inderdaad zichzelf een beter gevoel willen geven. Deze post is een tijdje terug gepost door hem:

[...]
Ik handel nu me de wetenschap dat er 100% verlies is. Niet eruit gestapt. Dus klopt nog steeds wat ik destijds zei. Moeilijk he, lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Neo, Stellar, Walton, Wabi en Sub in de uitverkoop vandaag, bijkopen die handel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
voor diegene die willen weten waarom we de zoveelste dip voorbij zien komen, hierbij 2 links met heldere uitleg:

YouTube: Bitcoin: Why Falling? CME + Bitcoin Futures Crash Bitcoin Price?
https://www.reddit.com/r/...eal_cause_of_todays_chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 14:24
niet luisteren naar de banken die willen dat je het geld liever op de spaarrekening zet die helaas niks meer waard zijn.
Telegraaf headline:

Herstel ver weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Volgens mij is deze crash noodzakelijk om de btc over de 20.000 dollar te krijgen.
Pagina: 1 ... 73 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)