[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.971 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:09:
[...]

Kun je ons uileggen hoe je dat doet , op welk moment je dat doet, en waar je dat doet?
Nu klinkt het namelijk zo opschepperig achteraf.
Continu monitoren van BTC en ETH op verschillende exchanges zoals Binance, Bittrex en GDax. De volumes en verkoop / inkoop prijzen in de gaten houden en hierop anticiperen.

Het gaat heus wel is fout en verlies je wat, maar zolang je vaker winst maakt dan verlies en de verliezen binnen een marge blijven zit je goed aan het einde van de streep.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 12:18
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Verlies van winst misschien, maar geen verlies
haha.... verlies van winst is geen verlies, ok...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:31:
Ik blijf met het bitconnect verhaal in mijn hoofd zitten "bitconnect cryptobroers" hun pagina op FB bestaat niet meer en de subreddit is opeens invite-only.

Toch erg voor de mensen die zo dom waren er voor te vallen. :-(
Om eerlijk te zijn kan ik me er niet druk om maken.. Heel de crypto markt is het afgelopen jaar met zo'n grote sprongen gegroeid dat het bijna onmogelijk was om verlies te draaien... En dan zijn er nóg mensen die meer willen, het sneller willen en daarmee dus nóg meer risico willen lopen..

Sorry maar met die mensen heb ik 0,000 medelijden.. De laatste maanden zie je in deze topics (hier op Tweakers) sowieso al veel te veel van die 'to the moon' karakters.. Die worden allemaal even goed wakker geschud en kunnen bij pappa en mamma uithuilen. Met een beetje geluk komt nu ook de eindafrekening van de energieleverancier binnen dus mogen ze dat ook nog verklaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:28
Machlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Minder niet-gerealiseerde winst... is toch minder winst? dus verlies...
Ja, het is inderdaad maar hoe je het bekijkt. Maar persoonlijk vind ik dat je pas van winst of verlies kan praten als je het terugboekt naar je bankrekening. Overige winst of verlies is op basis van je virtuele stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Machlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:36:
[...]

haha.... verlies van winst is geen verlies, ok...
Nou ik ben 18k winst verloren, nog een klein beetje winst over. Voelt altijd klein beetje zuur :*) Dus dat klopt idd niet

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Minder niet-gerealiseerde winst... is toch minder winst? dus verlies...
Minder winst is géén verlies.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:37:
[...]

De laatste maanden zie je in deze topics (hier op Tweakers) sowieso al veel te veel van die 'to the moon' karakters.
Niet helemaal waar, ik ben al happy al ik met mijn winst to the CANTA dealer kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 06:32

Ryan1981

Je ne sais pas

hellsau schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:24:
Ik hoop dat ETH nog meer gaat zakken. Ik heb een buy order staan als 1 ETH 0,083 BTC aantikt. Zak zak zak maar lekker door...
Volgens mij laat het grafiekje van Richh juist zien dat dit niet het geval is en dat ETH juist aan het stijgen is t.o.v. de bitcoin of vergis ik mij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:38:
[...]

En als ik het uitcash, direct opnieuw investeer voor het zelfde aantal crypto.. en het zakt.. heb ik dan wel verloren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:38:
[...]

verlies is wanneer je fiat inleg minder waard is dan wat je er in hebt gestopt. Dus als je verlies maakt op winst (wat niet behoort tot je inleg) heb je alleen maar minder winst en dat is dus GEEN verlies. ook al zien mensen het wel zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:48
Machlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:39:
[...]

En als ik het uitcash, direct opnieuw investeer voor het zelfde aantal crypto.. en het zakt.. heb ik dan wel verloren?
Dan is het toch een nieuwe situatie? Dus wél verlies.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
[...]

Iedereen ziet dat denk ik anders, al zou ik nu 5000 winst staan en het daalt naar 2000 winst vind ik zelf dat ik verlies heb geleden want eerst had ik 5000 en nu 2000 maar alsnog heb je 2000 winst op je eerdere investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 20:59
Accepteert Coinbase geen EU Credit Cards meer? Krijg al de hele dag Errors als ik een betaling wil uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:43
BTC 24 uurs low precies 10.000 USD op bitstamp... dat zou wel heel bijzonder zijn als dat de absolute low van deze daling blijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 08:55
nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:40:
[...]

verlies is wanneer je fiat inleg minder waard is dan wat je er in hebt gestopt. Dus als je verlies maakt op winst (wat niet behoort tot je inleg) heb je alleen maar minder winst en dat is dus GEEN verlies. ook al zien mensen het wel zo...
Precies, als je dit trouwens niet begrijpt vraag ik me oprecht af of je niet met een hele grote boog moet wegblijven bij watvoor soort beleggingen dan ook.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke waarde van de BTC zetten de miners hun computers uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Ryan1981 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Volgens mij laat het grafiekje van Richh juist zien dat dit niet het geval is en dat ETH juist aan het stijgen is t.o.v. de bitcoin of vergis ik mij nu?
BTC stijgt, ETH ligt stil, altcoins dalen. Als we het hebben over market dominance.

Als we het hebben over de waarde van coins zelf, dan stijgt alles langzamerhand weer een beetje. BTC het hardste, ETH iets minder hard, alts dalen of stijgen (de juiste alt stijgt wellicht juist nog harder, maar daar tegenover staan dan veel alts die nog dalen).

Persoonlijk denk ik dat je op dit soort moment beter op safe kan spelen en in de grote coins kan investeren. De top 10 kan er na een dergelijke shake-up maar zo anders uit zien.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04
Zag net deze grafiek voorbij komen, wellicht wel interessant in dit kader:

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-OY4HTW3dCtg/Wl5Y2mJSOZI/AAAAAAAAB8M/3OTt6dF3IugfHrvrPzDWXx0JjZWJppPlgCLcBGAs/s1600/chart.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:43:
In ieder geval bij €0, eerder zou ik het niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Winst of verlies hangt uiteindelijk af vanaf welk punt je bekijkt.

Ik bekijk altijd vanaf mijn orginele inleg, als dan mijn winst van 11k opeens wegsmelt tot 5k zoals nu gebeurt is, dan kan ik ermee leven want 5k winst is gewoon mooi voor zo weinig te moeten doen of er echt van te kennen.

Always look on the bright side of life. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:59:
[...]

En daarom zit je op een openbaar forum.
Te praten over je successen.
Dat hoeft niet in dit/slow topic; maar aangezien ik ze al een paar gepost heb maar mogelijk verloren gegaan door de stortvloed aan posts, voor jou nogmaals:

MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"
MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"

Zie ook jouw gemodereerde/gefundeerde replies op enkele posts: D-Ed in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic" / Verwijderd in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)" / Verwijderd in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:18:
[...]

Jammer dat je ons dat nu pas komt vertellen, achteraf.
&
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:08:
[...]

Natuurlijk. Want het is makkelijk om op dieptepunten te kopen en op hoogtepunten te verkopen. Nog meer succes stories?
Inhoudelijk vind ik (mening) dat jezelf ook niet al te veel bijdraagt. Zo eens door je history rondgeklikt; afgezien van heleboel gewijzigde posts, kan ik ook absoluut geen vat krijgen op jouw successen (welgeteld 1 (serieuze) post over 1 miljoen (??) aangekochte XVG), jouw gefundeerde tips (404 not found) en, zoals ik al eens heb geprobeerd te bespreken met je, niet geheel correcte rekenmodellen (zoals over VIBE & RLC) waar je dan ook niet meer echt op terugkomt.

Ach, we zullen wel van inzicht verschillen welk topic precies waarvoor bedoeld is en in hoeverre het nodig is om van te voren of achteraf te melden wat ik heb gehandeld. Zoals ik ook al eerder hebt getipt/gepost; mijn voorspellingen (vooraf gemeld dus) zijn uitgekomen; er staat nog 1 voorspelling (gedeeltelijk) open, namelijk BNB, zoals genoemd in MAX3400 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic" En van deze voorspelling was de 24-uur correct, de 72 uur kan nog maar onwaarschijnlijk en de einde-maand staat nog 2 weken in de toekomst.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 20:57
$6925,- volgens nu.nl: https://www.nu.nl/geldzak...ing-waarde-lucratief.html
Althans daaronder is het niet lucratief (totdat de waarde weer stijgt).

[ Voor 10% gewijzigd door powercoaster op 17-01-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:31:
Ik blijf met het bitconnect verhaal in mijn hoofd zitten "bitconnect cryptobroers" hun pagina op FB bestaat niet meer en de subreddit is opeens invite-only.

Toch erg voor de mensen die zo dom waren er voor te vallen. :-(
Is/was dit niet zoiets als HYIP's??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkool07
Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:42:
[...]

Iedereen ziet dat denk ik anders, al zou ik nu 5000 winst staan en het daalt naar 2000 winst vind ik zelf dat ik verlies heb geleden want eerst had ik 5000 en nu 2000 maar alsnog heb je 2000 winst op je eerdere investering.
Je “staat” dan op 2000 euro winst ten opzichte van je investering. Deze heb je (nog) niet.

Sorry, bedoel dit niet lullig, maar er wordt heel veel gepraat over “ ik heb zoveel winst en/of verlies gemaak”. En dat is het pas als je uitcasht..

[ Voor 15% gewijzigd door jkool07 op 17-01-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
OmeAnne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Hoezo inleg staat alweer op de rekening, die kan hierdoor niet meer in de min gaan komen, dus geen verlies.

Z'n portfolio is nu wel minder waard, maar verlies is pas verlies als je uitbetaald, dat geldt ook voor winst trouwens.
Hij had ook 4000 uit kunnen laten betalen = 4000 winst op rekening. Dan wel een minder gevulde portfolio met nu verlies. Maar die kun je nu goedkoop aanvullen.

Het kost je nu ook niks maar ik vond dat toch wel verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Heb je een gedeelde rekening met een eventuele partner? Moet je voor de lol met die persoon deze discussie voeren :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

henkjobse schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:44:

[afbeelding]
De grafiek maakt het wel heel duidelijk ja... Dit was wel al eerder benoemd... Het is een redelijk normale dip die dit keer wel heel heftig was mede doordat veel nieuwe beleggers zijn gaan panic sellen. Ik verwacht zelf dat het absoluut weer gaat aantrekken. Enige angst die ik persoonlijk heb is dat het eerst nog verder zakt - en dan ben ik mijn geld kwijt vóórdat het weer gaat stijgen :/ Heb nu nog 570 euro over (van mijn 1000 inzet). Stel er komt nog een goede daling en er blijft nog maar 300 euro over - dan heb ik te weinig geld over om nog zinvol te investeren zelfs als het weer gaat aantrekken! :(
Maar ja - heb het gevoel dat als ik nu tijdelijk uitstap ik juist weer winst misloop (zoals toen ik gisterenavond om half twaalf besloot even uit te stappen, precies 2 minuten voordat er een opleving kwam van circa 10% :/ )

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jkool07 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:46:
[...]

Je “staat” dan op 2000 euro winst ten opzichte van je investering. Deze heb je (nog) niet.
Klopt maar voor mij is dat alsnog verlies want ik herinvesteer het bedrag en als dat niet goed uitpakt en ik verlies daar veel op vind ik het zelf verlies maar in totaal heb je dan nog steeds winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:51
Onder 10k springen er zoveel buyers op dat ik hem daar echt niet snel onder zie gaan. Lijkt een beetje te stabiliseren zelfs.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

KirovAir schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:48:
Onder 10k springen er zoveel buyers op dat ik hem daar echt niet snel onder zie gaan. Lijkt een beetje te stabiliseren zelfs.
Klopt. Maar mocht hij tóch daaronder schieten dan is de kans groot dat hij meteen verder omlaag schiet naar 8k...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Wat een doemdenkscenario's hier. De markt is de afgelopen tijd in een absoluut absurd tempo gegroeid. Waar je eerst dacht 'ah, ik coin X wel in bij een dip' nadat die met 30% gestegen was, had je de afgelopen tijd vaker dat die daarna nog een dikke 100% door ging.

Er zijn heel wat mensen die totaal geen idee hadden waar ze geld in stopte en alsnog hun inleg in december X5/X10 of whatever hebben zien gaan.

Ik heb op 30 november voor de grap 22042 dogecoins voor €40,42 gekocht bij Litebit, op het hoogtepunt waren die over de €400,- waard. Reddcoin precies hetzelfde verhaal: 42563 stuks voor €40,42 op 30 november, op het hoogtepunt waren die meer dan €1300,- waard (Ja, echt, ik heb het meerdere keren nagerekend). Tuurlijk, die coins zijn behoorlijk gepumpt, dus niet de allerbeste indicatie, maar alsnog heeft haast iedere coin in de maand december wel X2/X3 gedaan, en de coins met een kleinere marketcap vaak nog stukken meer.

Tuurlijk is deze correctie fors, maar zo is de groei van de afgelopen tijd ook fors geweest. Er zitten een boel coins tussen die op dit moment zwaar overvalued zijn imo, dus ik hoop/verwacht dat we na deze correctie een wat 'normalere' groei gaan zien en dat er vanaf nu iets serieuzer gekeken moet worden naar waar je geld in gaat stoppen. Ik hoop dat de coins met een usecase/working product zich gaan onderscheiden van de coins die op dit moment niets toevoegen (en dat zijn er een heleboel) en dat dat ook valt terug te zien in de groei van de coins. Er zal nog altijd een behoorlijk rendement te boeken zijn met crypto, maar ik denk dat zelf 'onderzoek' doen wel een stuk belangrijker gaat zijn dan voorheen als je grote winst wilt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:37
henkjobse schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:44:

[afbeelding]
Interessante grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
OmeAnne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:46:
[...]

Is/was dit niet zoiets als HYIP's??
0 tot 2% winst per dag en die winst kon je weer meteen investeren voor winst op winst! En van die mensen wat op youtube filmpjes hadden in de stijl van "OMG al zoveel geld verdiend! investeer nu en nooit meer werken je weet wel"

Hun winst kwam uit hun "Volatility Trading Bot" waarvan niemand echt wist hoe hij werkte. En natuurlijk referral programma's.

Dus gewoon symptomen van Ponzi, zoveel mensen zeiden het en nu is gebeurd waar men voor vreesde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:48:
[...]

De grafiek maakt het wel heel duidelijk ja... Dit was wel al eerder benoemd... Het is een redelijk normale dip die dit keer wel heel heftig was mede doordat veel nieuwe beleggers zijn gaan panic sellen. Ik verwacht zelf dat het absoluut weer gaat aantrekken. Enige angst die ik persoonlijk heb is dat het eerst nog verder zakt - en dan ben ik mijn geld kwijt vóórdat het weer gaat stijgen :/ Heb nu nog 570 euro over (van mijn 1000 inzet). Stel er komt nog een goede daling en er blijft nog maar 300 euro over - dan heb ik te weinig geld over om nog zinvol te investeren zelfs als het weer gaat aantrekken! :(
Maar ja - heb het gevoel dat als ik nu tijdelijk uitstap ik juist weer winst misloop (zoals toen ik gisterenavond om half twaalf besloot even uit te stappen, precies 2 minuten voordat er een opleving kwam van circa 10% :/ )
Zolang je niet verkoopt heb je je verlies nog niet genomen. Als je nog steeds vertrouwen hebt in de crypto's dan vasthouden en binnen paar weken/maanden is je inlegbedrag weer bereikt.
Never panic!
Maar ik heb al diverse andere meningen gehoord dus dit is ook maar een mening..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jkool07
Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:48:
[...]

Klopt maar voor mij is dat alsnog verlies want ik herinvesteer het bedrag en als dat niet goed uitpakt en ik verlies daar veel op vind ik het zelf verlies maar in totaal heb je dan nog steeds winst
Ja, maar bij herinvesteren is het ook geen uitcashen.. Dan is het gewoon onderdeel van je portfolio.

Verlies/ winst kan je dus alleen maken op het moment dat je uitcasht en niet herinvesteerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Om eerlijk te zijn kan ik me er niet druk om maken.. Heel de crypto markt is het afgelopen jaar met zo'n grote sprongen gegroeid dat het bijna onmogelijk was om verlies te draaien... En dan zijn er nóg mensen die meer willen, het sneller willen en daarmee dus nóg meer risico willen lopen..

Sorry maar met die mensen heb ik 0,000 medelijden.. De laatste maanden zie je in deze topics (hier op Tweakers) sowieso al veel te veel van die 'to the moon' karakters.. Die worden allemaal even goed wakker geschud en kunnen bij pappa en mamma uithuilen. Met een beetje geluk komt nu ook de eindafrekening van de energieleverancier binnen dus mogen ze dat ook nog verklaren :+
Stoer man, jij bent zeker gezellig op feestjes!

Is toch nergens voor nodig dit? Er hoeven niet per se mensen te zijn die nóg meer risico wilden nemen zoals jij suggereert. Er zijn ook gewoon mensen die met een bescheiden bedrag 3 weken geleden zijn ingestapt en daar nu 60% vanaf zien kletteren. Met die mensen heb ik wel gewoon medelijden hoor (en ja, zeker als de afrekening van de energieleverancier er nog eens overheen komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
gabn88 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:43:
BTC 24 uurs low precies 10.000 USD op bitstamp... dat zou wel heel bijzonder zijn als dat de absolute low van deze daling blijkt te zijn ;)
De absolute high van BTC ligt bij veel exchanges ook op exact 20.000 USD ;) mensen zijn gevoelig voor dit soort 'grensbedragen' lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Bmfd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:50:
Wat een doemdenkscenario's hier. De markt is de afgelopen tijd in een absoluut absurd tempo gegroeid.
Tuurlijk is deze correctie fors, maar zo is de groei van de afgelopen tijd ook fors geweest.
Tja... Maar laat ik die groei nu misgelopen zijn en de dips precies wel meegepakt hebben ;) Dus tja - voor mij is het nu even daadwerkelijk een doemscenario. Maar ja. Shit happens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Wellicht dat een aantal bedrijfjes stoppen. Gevolg is dat de difficulty daalt waardoor de opbrengsten weer stijgen voor wie er over blijft. Dit zelfregulerende systeem zorgt er voor dat we daar iig niet bang voor hoeven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:15
powercoaster schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:45:
[...]

$6925,- volgens nu.nl: https://www.nu.nl/geldzak...ing-waarde-lucratief.html
Althans daaronder is het niet lucratief (totdat de waarde weer stijgt).
Driekwart van de miners staat in China en het energieverbruik is "enorm" namelijk 0,2% van het Chinese energieverbruik! Dat gaat dus helemaal nergens over.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik heb nog wat fiat op een exchange staan, en de vraag blijft natuurlijk: wanneer moet ik daar weer crypto's van kopen?

Nu snap ik dat niemand dat met 100% zekerheid kan zeggen, maar ik was wel benieuwd wat jullie theorieën daar over zijn. Als deze dip hetzelfde patroon volgt als voorgaande jaren, zou het diepste dal al geweest (kunnen) zijn, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:01:
Ik heb nog wat fiat op een exchange staan, en de vraag blijft natuurlijk: wanneer moet ik daar weer crypto's van kopen?

Nu snap ik dat niemand dat met 100% zekerheid kan zeggen, maar ik was wel benieuwd wat jullie theorieën daar over zijn. Als deze dip hetzelfde patroon volgt als voorgaande jaren, zou de grootste dip al geweest (kunnen) zijn, volgens mij.
Ja goede vraag, ik heb gisteren gekocht, maar achteraf dus hartstikke dom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF

Nu snap ik dat niemand dat met 100% zekerheid kan zeggen, maar ik was wel benieuwd wat jullie theorieën daar over zijn. Als deze dip hetzelfde patroon volgt als voorgaande jaren, zou het diepste dal al geweest (kunnen) zijn, volgens mij.
Wachten....
Ik weet ook niet hoeveel dips er nog zullen volgen.
Bij de echte bodem zul je zien dat er massaal ingekocht wordt.
Het is dan tijd om te kopen echter dat lukt niet meer voor de absolute bodemprijs.
Niet erg want bv 10% hoger dan de bodem is nog steeds prima toch?
Misschien lukt 5% of minder ook wel dat is dan meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Leuke tool is de 'view all' op coinmarketcap https://coinmarketcap.com/all/views/all/

Staat de 1h% change in de plus t.o.v. de rest in de min, dan is dat (statistisch gezien) een goed buy moment. Maar ja, de crypto wereld heeft wel meer wetten doorbroken..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
Capt. Trippie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Ja goede vraag, ik heb gisteren gekocht, maar achteraf dus hartstikke dom..
Troost je met de gedachte dat er ook mensen BTC hebben gekocht op 17 december 2017 op 19k dollar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

HoppyF schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Wachten....
Ik weet ook niet hoeveel dips er nog zullen volgen.
Bij de echte bodem zul je zien dat er massaal ingekocht wordt.
Het is dan tijd om te kopen echter dat lukt niet meer voor de absolute bodemprijs.
Niet erg want bv 10% hoger dan de bodem is nog steeds prima toch?
Misschien lukt 5% of minder ook wel dat is dan meegenomen.
Waarom wachten?
En indien reeds crypto's, wat is dan jouw mening: tijdelijk verkopen en straks lager weer instappen? Of hodlen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:06:
[...]
Troost je met de gedachte dat er ook mensen BTC hebben gekocht op 17 december 2017 op 19k dollar :')
Present!! Heb op 19 december voor het eerst gekocht 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
NeoflexNL schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Leuke tool is de 'view all' op coinmarketcap https://coinmarketcap.com/all/views/all/

Staat de 1h% change in de plus t.o.v. de rest in de min, dan is dat (statistisch gezien) een goed buy moment. Maar ja, de crypto wereld heeft wel meer wetten doorbroken..
Succes met die tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:55
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:48:
[...]

Ik begrijp je stress maar niet je beredenering;

Wat je nu hebt heb je, dat is wel minder waard geworden maar het is niet in hoeveelheid afgenomen, dus gewoon vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Jaa iets in de trant van "gedeelde smart is halve smart" .

We zullen zien, worden die dingen ooit $50.000 waard, zijn we spekkoper :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Waarom wachten?
En indien reeds crypto's, wat is dan jouw mening: tijdelijk verkopen en straks lager weer instappen? Of hodlen?
Voor tijdelijk verkopen is het naar mijn mening nu te laat.
HODL dus wat je nu hebt.
Als je nog fiat hebt dan wachten op een geschikt moment rondom het laagste punt om weer in stappen.
De timing daarvan is en blijft lastig. Ik heb daar ook geen ervaring mee maar ervaren traders zullen vast kunnen vertellen hoe dit bij voorgaande crashes is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
beepee schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:58:
[...]

Stoer man, jij bent zeker gezellig op feestjes!

Is toch nergens voor nodig dit? Er hoeven niet per se mensen te zijn die nóg meer risico wilden nemen zoals jij suggereert. Er zijn ook gewoon mensen die met een bescheiden bedrag 3 weken geleden zijn ingestapt en daar nu 60% vanaf zien kletteren. Met die mensen heb ik wel gewoon medelijden hoor (en ja, zeker als de afrekening van de energieleverancier er nog eens overheen komt).
Dat kun je wel zeggen ja! Kei gezellig :+ Je doet nu net alsof ik het heb over de mensen die 'gewoon' in crypto zitten zoals het overgrote deel hier, dat is niet zo. Ik had het over iets anders.. Als je goed had gelezen (mag je toch verwachten...??) dan had je gezien dat ik het over het speculeren heb op Bitconnect. Een aantal maanden gelden was er hier iemand die ook nog eens mensen aan het overtuigen was dat dit zo'n goed idee was..

Lees je aub even in op bitconnect en dan snap je mijn insteek. Natuurlijk vind ik het klote als mensen in de min gaan maar heb dus 0,000 medelijden met mensen die ook nog eens leningen af gaan sluiten (en andere proberen hetzelfde te laten doen |:( ) om cryptocoins te kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Verlies van winst misschien, maar geen verlies
Klopt, mijn inleg is er weer uit dus alles wat ik nu nog in de plus sta zie ik idd als (potentiële) winst.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:02
mijn geld staat niet meer on hold op kraken ff in kopen doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
bie100 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:16:
mijn geld staat niet meer on hold op kraken ff in kopen doen
dat is hetzelfde als ik zou zeggen: ik ga zo even naar de supermarkt, brood halen. niemand heeft iets aan die informatie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beepee
D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Dat kun je wel zeggen ja! Kei gezellig :+ Je doet nu net alsof ik het heb over de mensen die 'gewoon' in crypto zitten zoals het overgrote deel hier, dat is niet zo. Ik had het over iets anders.. Als je goed had gelezen (mag je toch verwachten...??) dan had je gezien dat ik het over het speculeren heb op Bitconnect. Een aantal maanden gelden was er hier iemand die ook nog eens mensen aan het overtuigen was dat dit zo'n goed idee was..

Lees je aub even in op bitconnect en dan snap je mijn insteek. Natuurlijk vind ik het klote als mensen in de min gaan maar heb dus 0,000 medelijden met mensen die ook nog eens leningen af gaan sluiten (en andere proberen hetzelfde te laten doen |:( ) om cryptocoins te kunnen kopen..
Ik weet prima wat Bitconnect is.

Gaat mij erom dat jij mensen (hoe naïef ze ook mogen zijn) geldproblemen toewenst, beetje triest als je het mij vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Grimmie187 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Precies, als je dit trouwens niet begrijpt vraag ik me oprecht af of je niet met een hele grote boog moet wegblijven bij watvoor soort beleggingen dan ook.. :+
Je hebt gelijk, ik stap er uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
beepee schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Gaat mij erom dat jij mensen (hoe naïef ze ook mogen zijn) geldproblemen toewenst, beetje triest als je het mij vraagt.
'Geldproblemen toewensen' en 'geen medelijden hebben met' is nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024

NU!, pompen die handel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
beepee schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Ow my god.. |:( Ik reageerde op iemand zijn post..

Moet ik ook medelijden hebben met al die mensen die met een driedubbele lening rondlopen zodat ze de nieuwste iPhone/OLED/what ever aan kunnen schaffen?? Ik wens helemaal niemand iets toe.. Het enige dat ik aangaf dat het me 0,000 interesseert aangezien (sommige) mensen alleen MEER MEER MEER MEER en SNELLER SNELLER SNELLER willen

En sorry hoor... Mensen naïef noemen omdat ze leningen afsluiten om crypto te kopen... Tegen alle adviezen van mensen hier in nog eens anderen proberen te overtuigen ook deel te nemen... Is dom ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
Luuk schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:20:
[...]

'Geldproblemen toewensen' en 'geen medelijden hebben met' is nogal een verschil.
Met een beetje geluk komt nu ook de eindafrekening van de energieleverancier binnen dus mogen ze dat ook nog verklaren :+
Hoe moet ik jouw zijn bovenstaande quote dan opvatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

madtraxx schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Ik begrijp je stress maar niet je beredenering;

Wat je nu hebt heb je, dat is wel minder waard geworden maar het is niet in hoeveelheid afgenomen, dus gewoon vasthouden.
Nou, de redenatie is als volgt...
Stel het zakt nu nog eens zo dramatisch (hoop het dus niet). Dan heb ik nog maar 250-300 euro over aan crypto's... Dan kom ik daarna pas weer terug op mijn oorspronkelijke inzet (van 1000 euro) bij een 300-400% stijging. Nu is gebleken dat dit met crypto niet onmogelijk is - maar persoonlijk denk ik dat de tijd van snelle enorme stijgingen wel achter ons ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 05:12
Paul C schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:11:
Kan iemand mij uitleggen waarom het ene blok zoveel transacties bevat en het andere blok ogenschijnlijk heel weinig?
En waarom blokken soms blokken binnen 2 min gevonden worden en soms pas na 45 min? Dat is toch geen normaalverdeling die je zou verwachten?
https://bitcoin.nl/statistieken
Die vraag kwam gisteren ook nog voorbij (waarschijnlijk in het reguliere bitcoin topic, waarschijnlijk van @Rannasha ). Komt erop neer dat zogauw er een blok wordt gevonden, er meteen wordt begonnen met rekenen aan een nieuw blok. Op dat moment is er echter nog niet precies bekend welke transacties er allemaal al in het vorige blok verwerkt zijn. Als het volgende blok wordt gevonden voordat dat bekend is, zitten er weinig tot geen transacties in het nieuwe blok. En dat er verschil zit in de vindtijden is gewoon randomness. Het streven is om gemiddeld op 10 minuten per block uit te komen, maar daar heb je altijd uitschieters beide kanten op.

*edit* Hier die post: Rannasha in "Bitcoin en overige cryptocurrencies #3"

[ Voor 4% gewijzigd door anboni op 17-01-2018 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Stel het zakt nu nog eens zo dramatisch (hoop het dus niet). Dan heb ik nog maar 250-300 euro over aan crypto's... Dan kom ik daarna pas weer terug op mijn oorspronkelijke inzet (van 1000 euro) bij een 300-400% stijging. Nu is gebleken dat dit met crypto niet onmogelijk is - maar persoonlijk denk ik dat de tijd van snelle enorme stijgingen wel achter ons ligt.
Dat dacht ik in 2014 ook toen ik mijn Bitcoins verkocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Wat ook veelzeggend is is de 24 Hour volume op Cryptocurrency Market Capitalizations: de top 3 coins (BTC,ETH,Ripple) zijn in pairs met cash geld (USD en KoReanWan, dus allemaal uitstappers uit de markt.
https://coinmarketcap.com/currencies/volume/24-hour/

Wat mij dan verbaasd is dat de nr 90 op Cryptocurrancy Market Cap de coin : Quantstamp in 't groen staat Wie , en waarom koop deze coin? Is het ieder land z'n eigen hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Ow my god.. |:( Ik reageerde op iemand zijn post..

Moet ik ook medelijden hebben met al die mensen die met een driedubbele lening rondlopen zodat ze de nieuwste iPhone/OLED/what ever aan kunnen schaffen?? Ik wens helemaal niemand iets toe.. Het enige dat ik aangaf dat het me 0,000 interesseert aangezien (sommige) mensen alleen MEER MEER MEER MEER en SNELLER SNELLER SNELLER willen

En sorry hoor... Mensen naïef noemen omdat ze leningen afsluiten om crypto te kopen... Tegen alle adviezen van mensen hier in nog eens anderen proberen te overtuigen ook deel te nemen... Is dom ;w
Ik ben het ook bijna helemaal met je eens (lezen is voor jou kennelijk ook lastig), dat is ook waanzinnig dom.

Mij ging het erom dat jij hoopt dat die mensen ondanks hun schulden ook nog eens de afrekening van energieleverancier krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
D-Ed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Eens. Moet je eens in al die Telegram groepen kijken wat daar wordt gepost. De wereld komt aan zijn einde...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:55
[...]

Ok, uitstappen en terugkopen kan mits de markt blijft dalen, bijstorten is ook een optie, maar geeft alleen een vertekend beeld voor je eigen gemoedsrust. Niet doen dus.... gewoon HODL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
beepee schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:22:
[...]

[...]

Hoe moet ik jouw zijn bovenstaande quote dan opvatten?
Sjonge jonge zeg.. Je bent wel spijkers op laag water aan het zoeken.. Zie je de " :+ " Niet? Omdat ik daarmee refereer aan de (vermoedelijke) leeftijd van een flink aantal users hier..

Ik overdrijf het een beetje om mijn punt te maken. Chill ;) "Ze zijn te jong om op zichzelf te wonen maar hier stoer lopen te doen met 'to the moon' posts, leningen afsluiten voor crypto. Een dikke game pc met verschillende videokaarten 24/7 laten draaien (op kosten van pappa en mamma)"

Het is maar met een knipoog en sterker nog.. Met een :+ erachter :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
[...]

Punt is als je NU uitstapt je zeker weet dat je zeg maar 750 verloren hebt.
Dat wil je vast niet.
Je bent dus min of meer genoodzaakt te blijven zitten en wachten tot de koersen stijgen.
Komen ze terug op je inleg van 1000 euro? Geen idee. Misschien wel erboven maar ook al zou dat geen dagen maar weken duren dan is dat toch niet erg?
Stel dat over drie maanden de koers is opgelopen naar 999 dan heb je maar 1 euro verlies.
Wanhoop niet en geen paniek want dat kost je zèker geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 06-10 16:23
Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:38:
[...]

Ah, staat het al op je bankrekening? Serieus; de grootste truc komt nog, van al deze pulp weer EUR maken :-).
Dat is inderdaad waar, wat een gezeik is dat. Heb vorige weekzondag al 1000 euro via gatehub naar mijn bankrekening gestuurd en het is er nog steeds niet. Support reageert natuurlijk nergens op. Heb nu mijn geld in usdt zitten en probeer een goede manier om naar fiat te gaan te vinden. Probeer een account op kraken te krijgen want schijnt dat het daar kan maar een account aanmaken lukt al niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capt. Trippie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Jaa iets in de trant van "gedeelde smart is halve smart" .

We zullen zien, worden die dingen ooit $50.000 waard, zijn we spekkoper :9 :9~
You misspelled $1.000.000
Aldus John McAfee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelflap1992 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:32:
[...]

Dat is inderdaad waar, wat een gezeik is dat. Heb vorige weekzondag al 1000 euro via gatehub naar mijn bankrekening gestuurd en het is er nog steeds niet. Support reageert natuurlijk nergens op. Heb nu mijn geld in usdt zitten en probeer een goede manier om naar fiat te gaan te vinden. Probeer een account op kraken te krijgen want schijnt dat het daar kan maar een account aanmaken lukt al niet eens.
Succes, ik wacht al 3 weken op een antwoord op een support ticket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even een plukje ETH bijgekocht.
Nu maar hopen dat we niet nog verder weg zakken, en het 'Westen' massaal gaat inkopen de komende dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

HoppyF schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Punt is als je NU uitstapt je zeker weet dat je zeg maar 750 verloren hebt.
Dat wil je vast niet.
Je bent dus min of meer genoodzaakt te blijven zitten en wachten tot de koersen stijgen.
Komen ze terug op je inleg van 1000 euro? Geen idee. Misschien wel erboven maar ook al zou dat geen dagen maar weken duren dan is dat toch niet erg?
Stel dat over drie maanden de koers is opgelopen naar 999 dan heb je maar 1 euro verlies.
Wanhoop niet en geen paniek want dat kost je zèker geld.
Ik wanhoop ook niet he ;) (zelfs trouwens niet als ik daadwerkelijk alles zou verliezen... Dan is dat k*t - maar als je geen risico wilt lopen moet je niet aan beleggen beginnen! Dus tja - het hoort er bij... Al heb ik wel erg domme pech door het moment waarop ik pas voor het eerst in kon stappen).

Ik blijf zeer zeker vasthouden - maar zit nog wel beetje te kijken of er met daytraden nog iets extra winst te pakken mocht zijn - maar het lijkt daarvoor nu toch echt te grillig te zijn... Als ik (pas) over 3 maanden weer op mijn inleg terug zit ben ik gelukkig hoor ;) Als dat sneller lukt: helemaal mooi!! En uiteraard hoop ik ook toch nog steeds dat ik ergens alsnog weer winst kan gaan pakken (als in dat ik qua waarde weer boven mijn oorspronkelijke inzet kom).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DW23
Kijk, dit zijn die tactische en onderbouwde theorieën die ik zocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
joopdroid schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:25:
Wat ook veelzeggend is is de 24 Hour volume op Cryptocurrency Market Capitalizations: de top 3 coins (BTC,ETH,Ripple) zijn in pairs met cash geld (USD en KoReanWan, dus allemaal uitstappers uit de markt.
https://coinmarketcap.com/currencies/volume/24-hour/

Wat mij dan verbaasd is dat de nr 90 op Cryptocurrancy Market Cap de coin : Quantstamp in 't groen staat Wie , en waarom koop deze coin? Is het ieder land z'n eigen hype?
Het maakt mij niet zóveel uit. Quantstamp beperkt het leed nog een beetje. En gekocht op 11 cent (en een beetje op 17 cent) dus nog steeds dikke winst daarop :).

Persoonlijk vond ik het vanaf dag 1 al klinken als een degelijk project. Waarom het nu ineens stijgt terwijl de rest daalt: geen idee :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Kijk, dit zijn die tactische en onderbouwde theorieën die ik zocht :+
haha idd, klinkt net als die shady telegram of discord groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Succes, ik wacht al 3 weken op een antwoord op een support ticket...
Ik wacht al meer dan een maand om verified te worden bij GateHub, tot die tijd kan ik niks over laten maken naar mijn rekening.

Overigens krijg je bij GateHub er een stuk minder voor terug dan bij andere exchanges. Daarom heb ik mij ook aangemeld bij BitStamp, vanuit daar kan je XRP ook verkopen en terugsturen naar je rekening. Hier ben ik echter ook al meer dan 4 weken op verificatie aan het wachten...

Niet dat het nu zon ramp is, ik zal XRP komende periode toch willen holden na afgelopen 2 wk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat de grootste stijging al achter ons ligt. De volatiliteit blijft. Als je een beetje een goeie coin kiest, dan heb je het "verloren" geld binnen de maand terug. En anders wel tegen de zomer. Tenminste als de boel nu niet nog eens halveert.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

nb. Amerika is inmiddels toch wel echt wakkeer aan het worden en er gebeurt nog niks... Dus lijkt er op dat HODL daar nu ook de tendens is....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
Ach voor mij geldt nog steeds het principe: Als ik elke dag de waarde van mijn portfolio 3% kan laten stijgen t.o.v. de dag ervoor, dan hoef ik over 500 dagen niet meer te werken....

Begin deze maand ging dat prima..... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Ik wanhoop ook niet he ;) (zelfs trouwens niet als ik daadwerkelijk alles zou verliezen... Dan is dat k*t - maar als je geen risico wilt lopen moet je niet aan beleggen beginnen! Dus tja - het hoort er bij... Al heb ik wel erg domme pech door het moment waarop ik pas voor het eerst in kon stappen).

Ik blijf zeer zeker vasthouden - maar zit nog wel beetje te kijken of er met daytraden nog iets extra winst te pakken mocht zijn - maar het lijkt daarvoor nu toch echt te grillig te zijn... Als ik (pas) over 3 maanden weer op mijn inleg terug zit ben ik gelukkig hoor ;) Als dat sneller lukt: helemaal mooi!! En uiteraard hoop ik ook toch nog steeds dat ik ergens alsnog weer winst kan gaan pakken (als in dat ik qua waarde weer boven mijn oorspronkelijke inzet kom).
Gelukkig!
Hoort erbij inderdaad.
Daytraden lijkt verleidelijk maar is best moeilijk omdat het ook daar om timing gaat.
Bij instappen is dat ook zo maar is het vooral moeilijk te bepalen dat zie je met de afgelopen dip gisteren en vandaag. Die kon je niet aan zien komen en met jou nog vele tienduizenden instappers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:39:
nb. Amerika is inmiddels toch wel echt wakkeer aan het worden en er gebeurt nog niks... Dus lijkt er op dat HODL daar nu ook de tendens is....?
Nog eventjes afwachten :P men laat zich nu nog afschrikken over de rode cijfertjes van Coinmarketcap die enkel kijken naar het verschil van -24 uur en nu denk ik zo :+

over ~12 uur toont Coinmarketcap weer overal groene cijfertjes, positive vibe incoming, buy buy buy *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

TomTorquay schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:39:
[...]
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat de grootste stijging al achter ons ligt. De volatiliteit blijft. Als je een beetje een goeie coin kiest, dan heb je het "verloren" geld binnen de maand terug. En anders wel tegen de zomer. Tenminste als de boel nu niet nog eens halveert.
Exact wat ik zeg ;) Het komt wel goed (verwacht ik) ALS er niet nog eens een dipt volgt die de boel halveert...

Enne, beetje goeie coin? Suggesties? (nb. momenteel enkel Kraken als exchange). Heb nu vooral breed ingezet: LTC, DASH, BCH, XBT, XMR, ETH, ETC, XRP, ZEC, REP én XDG. Bewust gekozen voor risico spreiden. Maar dat werkt natuurlijk twee kanten op... (minder kans op grote verliezen, ook minder kans op snelle winsten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@kazz1980 waarom niet in BTC zelf?

Edit: nevermind

[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 17-01-2018 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Nog eventjes afwachten :P men laat zich nu nog afschrikken over de rode cijfertjes van Coinmarketcap die enkel kijken naar het verschil van -24 uur en nu denk ik zo :+

over ~12 uur toont Coinmarketcap weer overal groene cijfertjes, positive vibe incoming, buy buy buy *O*
Eens, maar bedoelde vooral dat er niet bij het ontwaken een directe panic sell ontstaan is (tot zover toch in ieder geval).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

XBT = BTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:34:
Zojuist even een plukje ETH bijgekocht.
Nu maar hopen dat we niet nog verder weg zakken, en het 'Westen' massaal gaat inkopen de komende dagen!
Ben benieuwd of mijn limit inkoop order van 800 dollar vandaag nog wordt vervult.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:57
Het lijkt me nu wel interessant om met een klein bedrag in te stappen op de Bitcoin. Ik heb geen grove intenties om dikke winsten te draaien, maar wil vooral wat ervaring opdoen met de blockchain technologie.

Mijn plan is om voor ca. €250 BTC aan te schaffen via Bitonic.nl en deze naar Kraken te sturen. Vervolgens een deel van de BTC om te zetten in Ethereum (ca. 50/50). Heeft iemand nog tips hoe dit eventueel beter/efficiënter/veiliger kan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 05:12
Ypuh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:48:
Het lijkt me nu wel interessant om met een klein bedrag in te stappen op de Bitcoin. Ik heb geen grove intenties om dikke winsten te draaien, maar wil vooral wat ervaring opdoen met de blockchain technologie.

Mijn plan is om voor ca. €250 BTC aan te schaffen via Bitonic.nl en deze naar Kraken te sturen. Vervolgens een deel van de BTC om te zetten in Ethereum (ca. 50/50). Heeft iemand nog tips hoe dit eventueel beter/efficiënter/veiliger kan?
Kun je niet beter je euros direct naar Kraken overmaken en daar kopen? Volgens mij heeft bitonic standaard al relatief hoge fees en daar komt dan nog de transactie fee van bitcoin bovenop.

*edit* overigens ga je geen ervaring met blockchain technologie opdoen op deze manier ;)

[ Voor 5% gewijzigd door anboni op 17-01-2018 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
Ypuh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:48:

Klopt wat hierboven gezegd word. Direct SEPA betaling (EUR) naar Kraken en daar direct ETH kopen (BTC, ETH en LTC kun je direct van EUR kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:57
anboni schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Kun je niet beter je euros direct naar Kraken overmaken en daar kopen? Volgens mij heeft bitonic standaard al relatief hoge fees en daar komt dan nog de transactie fee van bitcoin bovenop.
Wel naar gekeken, maar ben je dan niet 2-3 dagen kwijt bij het overboeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
@Ypuh Nee 1 dag ongeveer voordat de betaling binnen is en kun je gelijk traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Je kunt dan ook gelijk ETH kopen van je Euro's, scheelt weer een fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
We komen richting de 700€ per ETH.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Holy fnck. Wat een nieuws over Bitconnect. Zou dat nog invloed hebben op de koersen van de overige currencies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Laatst online: 15-09 20:25
Hebben mensen nog goed nieuws te melden? Lijkt me een leuke afwisseling op de vele rode cijfers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekoe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:55:
Hebben mensen nog goed nieuws te melden? Lijkt me een leuke afwisseling op de vele rode cijfers. :D
What goes down must eventually go up of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
Loekoe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:55:
Ik heb voor vandaag alleen maar groene cijfers hoor!
Pagina: 1 ... 68 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)