Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Verwijderd
Welke alts zie je als interessant?nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:53:
[...]
beide niet. er zijn interessantere alt coins(persoonlijke mening) ik zou mij niet doorstaren op die 2 coins iig
Heb gestemd, ik zie dat maar weinig mensen op GDAX zitten, ik dacht altijd dat dit een grote beurs was?Starcaz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:28:
Nu ben ik al een tijdje bezig met traden (voornamelijk daytraden) en maak ik gebruik van Bittrex.
Toen vroeg ik mij af van wat voor exchanges mijn mede Tweakers gebruik maken, vandaar dat ik een strawpoll heb aangemaakt:
http://www.strawpoll.me/14863538
Meerdere antwoorden zijn mogelijk, ben zeer benieuwd
P.S. Aangezien dit meer een nieuwsgierigheidje is denk ik dat dit toch ook in slowchat mag worden gepost, zo niet laat het even weten.
Zelf zit ik op Kraken(gebruik ik niet meer, uitleg niet nodig), Bittrex en Binance.
Bittrex is de laatste tijd vaak langzaam, Binance is super.
Enkel spijtig dat ze geen € wallet/uitbetaling doen op Binance.
technoaddict schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:52:
Als jullie nu zouden kopen, wat kopen jullie dan? BTC of ETH?
Tja, als aankopen met fiat wordt bedoeld kom je vaak toch op de groten uit (LTC, ETH en BTC) hoewel er natuurlijk ook plekken zijn waar je direct altcoins kunt kopen.nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:53:
[...]
beide niet. er zijn interessantere alt coins(persoonlijke mening) ik zou mij niet doorstaren op die 2 coins iig
Anyway, ik kies zelf het meest voor LTC en ETH puur omdat dit sneller op je wallet staat en de fees minder hoog zijn. ETH is dan hanidger omdat dat direct te gebruiken is om te traden
Je hebt bijna overal BTC of ETH nodig om de alts te kunnen kopen. Ikzelf zou voor ETH gaan want op mijn exchange zijn de transactie kosten veel lager.nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:53:
[...]
PSN: Alvanosa
Uitleg wel degelijk nodig, waarschijnlijk baseer je je namelijk op verouderde informatie. Na de update van vorige week werkt Kraken nu prima.Rakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:56:
[...]
Zelf zit ik op Kraken(gebruik ik niet meer, uitleg niet nodig),
Eens kijken wat er gaat gebeuren als we de 10K passeren...alleen de andere kant op
Ik zou je willen adviseren om zelf informatie op te zoeken over beide (en evt. over een aantal altcoins) en dan een beslissing te nemen; welke jij denkt dat de beste investering is.technoaddict schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:52:
Als jullie nu zouden kopen, wat kopen jullie dan? BTC of ETH?
Of, als je dat al hebt gedaan; welke ben je van plan te kopen en waarom?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 12:04 ]
Dat wordt een lange HODL danVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:03:
Lol, iemand op EtherDelta heeft zich ook weer een nulletje vergist en 100 VEN gekocht tegen 0.051 ipv 0.0051 ETH per stuk...

Veel maakt het blijkbaar toch niet uit. Als BTC keldert, kelderen ze allemaal mee. En als een of andere youtube-gek een coin tot coin of the week uitroept, dan schiet die de lucht in. Om dan nog over de kuren van de whales en p&d-groepen te zwijgen. Waar gaat dit eigenlijk nog over? Totale willekeur*, nou, of toch bijna, op langere termijn zit je hopelijk dan toch beter bij de "goeie coins".OkkE schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Ik zou je willen adviseren om zelf informatie op te zoeken over beide (en evt. over een aantal altcoins) en dan een beslissing te nemen; welke jij denkt dat de beste investering is.
Of, als je dat al hebt gedaan; welke ben je van plan te kopen en waarom?
* Wat overigens niet per se wil zeggen dat er met daytraden geen mooie sommen kunnen bijeengesprokkeld worden
[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 17-01-2018 12:10 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat denk ik ook. Half december ingestapt. Ik heb er de ballen verstand van en ging van €1000 inleg naar €5000 naar €4000 (inleg eruit) en nu naar €1500. Winst nog steeds...nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:44:
[...]
ik denk dat iedereen in de plus staat die begin december(of eerder) of op 22 december heeft ingekocht...
[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 17-01-2018 12:09 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
zelfde probleem maar toch maar wat bijgekocht, heb het vermoeden dat de 10k de nieuwe bodem is.Danny.G schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:07:
Hebben de exchanges het weer even lastig of ligt dat aan mij?Binance is wel eens sneller geweest.
heb gister verkocht met 400euro verlies.. gokje wagen ?Evertt schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:08:
Ik had vandaag gehoopt op herstel helaas komt er niet. Heb wat ETH maar ik zie de winstpercentage verder dalen. Ik zit te denken om te verkopen of wachten. Moeilijk moeilijk
https://www.tradingview.c...d-of-Correctoin-Altcoins/

[ Voor 28% gewijzigd door Stevie_ op 17-01-2018 12:14 ]
Verwijderd
Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
De bodem is nog bereikt hoor. Ik denk dat we zeker 8000 usd gaan aantikken.

Dat denk ik niet, ik verwacht 9600 Dollar.Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
De bodem is nog bereikt hoor. Ik denk dat we zeker 8000 usd gaan aantikken.
Ik ben na de update eens terug gegaan, blijft super slow.anboni schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:57:
[...]
Uitleg wel degelijk nodig, waarschijnlijk baseer je je namelijk op verouderde informatie. Na de update van vorige week werkt Kraken nu prima.
nog geen orders geplaatst maar de snelehid blijft erbarmelijk voor een beurs imo.
VEN op binance staat op +4% en op coimarketcap -12%
QSP op binance op +26% en op coinmarketcap op maar 8%.
Ik begrijp het verschil tussen maar 1 exchange en een site waar gemiddelden worden getoond, maar vind dit wel hele grote verschillen?
Je moet niet naar het dollarbedrag kijken, maar naar het aantal bitcoins dat ie waard is. Dan is QSP nu +30 op coinmarketcap.pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:15:
Weet iemand waardoor er een groot verschil is tussen de 24 uur percentages tussen Binance en de coinmarketcap?
VEN op binance staat op +4% en op coimarketcap -12%
QSP op binance op +26% en op coinmarketcap op maar 8%.
Ik begrijp het verschil tussen maar 1 exchange en een site waar gemiddelden worden getoond, maar vind dit wel hele grote verschillen?
We gaan weer wat omhoog (tijdelijk?). Blijf nog even zitten tot we de 20k aantikken. Iedereen zal er graag een kleine donatie voor over hebbenDW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
Oké heren, goed nieuws. Ik heb net de helft van m'n portfolio in USDT gestopt. Dat betekent dat de koers nu weer massaal gaat stijgen, want zo ging het de vorige 3 keer ook
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
aah oke...binance gaat uit van satoshi en de marketcap dus van dollar? Helder, thnxksborg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:16:
[...]
Je moet niet naar het dollarbedrag kijken, maar naar het aantal bitcoins dat ie waard is. Dan is QSP nu +30 op coinmarketcap.
Kan je dat in het vervolg wat sneller doen aubDW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
Oké heren, goed nieuws. Ik heb net de helft van m'n portfolio in USDT gestopt. Dat betekent dat de koers nu weer massaal gaat stijgen, want zo ging het de vorige 3 keer ook

Houden zo, "for the greater good"DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:

We zullen je offers nooit vergeten
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Yep die bodem was er net maar of er nog een bodem komt??GeoHound schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:08:
[...]
zelfde probleem maar toch maar wat bijgekocht, heb het vermoeden dat de 10k de nieuwe bodem is.
Dat blijft ook lastig in te schatten.
Ik vraag me af hoe de bodemvissers bepalen of het nu ècht de bodem is en de lijn weer flink omhoog gaat.
Dat is het punt dat iedereen uiteraard wil gebruiken om in te kopen.
Er moet een logica achter zitten want anders bestond dit mechanisme niet.
Keer op keer zie je na een correctie/crash/dip dit gebeuren omdat grote investeerders immers hun zakken willen blijven vullen.
Dat kan alleen als ze scherp kunnen inkopen om daarna later met winst weer te kunnen verkopen.
Wij als kleine beleggers kunnen alleen maar volgen want je bent altijd te laat om in een ATL te kopen of bij een ATH te verkopen.
ik hou van jouDW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
misschien is de logica niks anders dan een mooi rond getal ? (A) 10k buyHoppyF schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:23:
[...]
Yep die bodem was er net maar of er nog een bodem komt??
Dat blijft ook lastig in te schatten.
Ik vraag me af hoe de bodemvissers bepalen of het nu ècht de bodem is en de lijn weer flink omhoog gaat.
Dat is het punt dat iedereen uiteraard wil gebruiken om in te kopen.
Er moet een logica achter zitten want anders bestond dit mechanisme niet.
Keer op keer zie je na een correctie/crash/dip dit gebeuren omdat grote investeerders immers hun zakken willen blijven vullen.
Dat kan alleen als ze scherp kunnen inkopen om daarna later met winst weer te kunnen verkopen.
Wij als kleine beleggers kunnen alleen maar volgen want je bent altijd te laat om in een ATL te kopen of bij een ATH te verkopen.
zou voor mij prima uitkomen iig.
Werk je niet? tijd teveelNila schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:22:
Afgelopen dagen flink wat gedaan aan short trading. Heeft me al flink wat opgeleverd.
Laten we zeggen dat ik in de luxe positie zit hier mijn tijd aan te spenderen
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Frappante is dat de koers altijd direct omdraait zodra ik mijn move heb gemaakt. Er heeft nog nooit meer dan 20 minuten tussen gezeten. Andersom is nog nooit voorgekomen (since 2014™) love it.DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
PSN: Space-o-saurus
Ik heb ook een leuke computer..
De laatste dagen meer "rood" zou ik zeggen....Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:36:
Zoals eerder vermeld blijft het echt een gevalletje "Rood" "Zwart"
Die bedoelde ik idd maar ik vrees het ergste.Oogje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:38:
[...]
Yup @rvT en ik hoop voor hem dat hij er op tijd uit is gegaan. Die 4 maanden die hij wou heeft bitconnect niet gehaald...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je vergeet 0, alles voor de 'bank'Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:36:
Zoals eerder vermeld blijft het echt een gevalletje "Rood" "Zwart"
XRP = trash
Ja, kan ook.
Er zijn altijd twee winnaars.
De Exchange.
De Belastingdienst.
Zij profiteren altijd.
Lijkt er juist op dat VEN langzaam weer een beetje omhoog gaat, dus kopen nu het nog kanVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:42:
Iedereen verkoopt nu spontaan zijn VEN!!! Althans dat is wat ik hoop.
Belastingdienst pikt een graantje mee, exchanges/brokers zijn in dit spel the big winner!HoppyF schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Ja, kan ook.
Er zijn altijd twee winnaars.
De Exchange.
De Belastingdienst.
Zij profiteren altijd.
XRP = trash
Want???Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:42:
Iedereen verkoopt nu spontaan zijn VEN!!! Althans dat is wat ik hoop.
Tegenover iedere verkoop staat een koop.
Je kunt niet iets verkopen in het niets.
Verwijderd
Pfoe.... ik denk er in mijn achterhoofd exact hetzelfde over (maar handel er niet naar).Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:48:
Ik zat te denken he;
1.De bitcoin markt is niet gereguleerd.
2.De futures lopen vandaag af.
3. Veel niet ervaren beleggers zijn ingestapt in crypto's afgelopen maand.
Combineer deze drieen je hebt een zeer goed mogelijke oorzaak te pakken van deze huge dip;
denk maar even mee met me;
Stel je bent bizar rijk dan ga je begin december short op de futures, die aflopen op 17-01.
Vervolgens, omdat de markt niet gereguleerd is, koop je allemachtig veel crypto's op met elkaar.
Beetje marketing erbij en tadaa de meute doet de rest en we hebben mega top tijd gehad.
2 a 3 dagen voor dat je shorts aflopen verkoop je ineens alles, om de "short" te halen. en de meute van onervaren beleggers doen de rest. en tadaa je bent dubbel rijk.
Mooie nieuws is als dit klopt, gaan ze geheid voor de + volgende maand en stuwen ze de boel weer op.
Mijn gedachte is dan ook nu kopen want morgen kopen de whales zich weer in.
Wat denken jullie?
Stel, je leeft (het leven) en hebt en een geniaal idee
Je hebt welgeteld jaja 9 vrienden, maakt 10 DUIZEND dingetjes en vertelt je vriendjes “dit is de shit”.
Je verkoopt er duizend aan iedere vriend voor één cent en zegt jij kan dat makkelijk voor twee cent.
Jij hebt je winst reeds en iedere vriend denkt, net als jij/u nu waarschijnlijk, dat is lekker verdienen.
De verkoop aan je 9 vrienden verhoogt de waarde van de munt (de marketcap).
Je vrienden gaan hetzelfde trucje doen, and so on.
Totdat de meerderheid van de instappers het proces te duur vind t.o.v. de winst gaat het goed.
Van de eigen duizend muntjes, welke tich x over de kop zijn gegaan, begin je opnieuw en groter.
Je kan nu 10x 10 duizend dingetjes maken en die noem je allemaal anders (al doet het hetzelfde)
Doordat je je eigen muntjes verkoopt crashed de waarde van je munt een deel maar stijgt de nieuwe
Je vrienden gaan hetzelfde trucje doen, and so on
Totdat de meerderheid van de instappers het proces te duur vind t.o.v. de winst gaat het goed
Jij (en je vriendjes ook) verkopen de eigen munten weer waardoor deze crashed voor een deel.
Van extreme verkoopwinst koop je je eerste munt terug voor een lagere prijs (iets met heilig geloof)
Deze stabiliseert/stijgt weer, treintje gaat weer, and so on
Buiten dit stuk verdien je aan iedere transactie (welke automatisch gaan).
Buiten dit stuk zet je fees op, muntjes die je dus nog een keer kan verkopen.
Buiten dit stuk zet je ook een klein deel vast wat dus nooit meer verkocht kan worden
Over internationale geldstromen maar te zwijgen (koop hier, verkoop daar)
Over transacties van een bepaalde donkere wereld, waar meen ik de potentie zit, maar te zwijgen
Over ontwijken van bepaalde verplichtingen maar te zwijgen
Heb ik te veel series/films gekeken, of startte dit al bij de postzegelverzamelingen van Opa?
Nogmaals, het inlezen op de werking van een piramidespel is handig is, zo lang ik verdien doe ik mee.
Aandelen werken exact hetzelde, net als pennnystocks de acceptatie van de markt is enkel anders.
Zeker.MrAcid schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:50:
Ik zie dat we in de doemdenkfase zijn aanbeland. Dan komt de bodem meestal in zicht.
De magische 10k $ grens is gepasseerd, naar beneden wel te verstaan.
De vraag is alleen hoe lang?
Je ziet kleine pogingen opwaarts die telkens weer de kop in worden gedrukt. Manipulatie?
Nah we zitten nog voor de bulltrap als je het mij vraagtHoppyF schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:53:
[...]
Zeker.
De magische 10k $ grens is gepasseerd, naar beneden wel te verstaan.
De vraag is alleen hoe lang?
Je ziet kleine pogingen opwaarts die telkens weer de kop in worden gedrukt. Manipulatie?
De euforie van uw actie was maar van korte duur blijkbaar. Toch wellicht eens een goede keuze gemaakt.DW23 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:11:
Amerika wordt zo wakker, ben benieuwd wat ze gaan doen
Lange omschrijving... korte omschrijving is pyramidespel...Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Pfoe.... ik denk er in mijn achterhoofd exact hetzelfde over (maar handel er niet naar).
Stel, je leeft (het leven) en hebt en een geniaal idee
Je hebt welgeteld jaja 9 vrienden, maakt 10 DUIZEND dingetjes en vertelt je vriendjes “dit is de shit”.
Je verkoopt er duizend aan iedere vriend voor één cent en zegt jij kan dat makkelijk voor twee cent.
Jij hebt je winst reeds en iedere vriend denkt, net als jij/u nu waarschijnlijk, dat is lekker verdienen.
De verkoop aan je 9 vrienden verhoogt de waarde van de munt (de marketcap).
Je vrienden gaan hetzelfde trucje doen, and so on.
Totdat de meerderheid van de instappers het proces te duur vind t.o.v. de winst gaat het goed.
Van de eigen duizend muntjes, welke tich x over de kop zijn gegaan, begin je opnieuw en groter.
Je kan nu 10x 10 duizend dingetjes maken en die noem je allemaal anders (al doet het hetzelfde)
Doordat je je eigen muntjes verkoopt crashed de waarde van je munt een deel maar stijgt de nieuwe
Je vrienden gaan hetzelfde trucje doen, and so on
Totdat de meerderheid van de instappers het proces te duur vind t.o.v. de winst gaat het goed
Jij (en je vriendjes ook) verkopen de eigen munten weer waardoor deze crashed voor een deel.
Van extreme verkoopwinst koop je je eerste munt terug voor een lagere prijs (iets met heilig geloof)
Deze stabiliseert/stijgt weer, treintje gaat weer, and so on
Buiten dit stuk verdien je aan iedere transactie (welke automatisch gaan).
Buiten dit stuk zet je fees op, muntjes die je dus nog een keer kan verkopen.
Buiten dit stuk zet je ook een klein deel vast wat dus nooit meer verkocht kan worden
Over internationale geldstromen maar te zwijgen (koop hier, verkoop daar)
Over transacties van een bepaalde donkere wereld, waar meen ik de potentie zit, maar te zwijgen
Over ontwijken van bepaalde verplichtingen maar te zwijgen
Heb ik te veel series/films gekeken, of startte dit al bij de postzegelverzamelingen van Opa?
Nogmaals, het inlezen op de werking van een piramidespel is handig is, zo lang ik verdien doe ik mee.
Aandelen werken exact hetzelde, net als pennnystocks de acceptatie van de markt is enkel anders.
Never ever financial advice...
Verwijderd
Ja ik dacht, ik post een keer iets inhoudelijks, inderdaad dom van mij in een slowchatMachlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Lange omschrijving... korte omschrijving is pyramidespel...
Dit waren zijn bericht op 21-12Crypts schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:38:
[...]
Die bedoelde ik idd maar ik vrees het ergste.Zijn motivatie was al enigszins gekleurd en niet volledig zuiver. Hoop wel van harte dat ik mis zit...
en
[...]
Klopt, ik zit in Bitconnect en krijg iedere dag +- 100 dollar uitbetaald.
Ponzi, grote kans, toch kun je zelf je eigen berekeningen doen en dan kom je erachter dat deze ponzi niet zo snel kapot te krijgen heeft. Die circulating supply is een non-issue en ik ben daar helemaal niet bang voor. Er is voldoende kapitaal om iedereen 1% per dag uit te kunnen betalen. Bovendien hebben de oprichters al zeker 70% van de coins in eigen bezit
Het is heel simpel
- Je stort je Bitcoins op je Bitconnect account
- Met je bitcoins krijg je op de bitconnect exchange de bitconnect coin
- De bitconnect coin kun je in de lending wallet stoppen in de vorm van dollars. Dus je leent enkel de dollar waarde van bitconnect op het moment van uitlenen. Dit doe je voor 120, 179 of meer dagen bij kleinere bedragen dan 1010 dollar
Verder kun je zien dat de bitconnect coin een groei doormaakt die redelijk gelijk loopt met die van bitcoin. Misschien dat het daarom wel Bitconnect heet. Als je dus in eerste instantie in bijv. augustus dit jaar voor 52 dollar geïnvesteerd hebt in het lending platform (52 dollar was toen 1 bitconnect coin) moet je daarna met je verkregen rente verplicht weer die bitconnect coin terugkopen die op het moment 340 dollar waard is.
Bitconnect verdiend op je bitcoins die je uitleent en je bitconnect die je uitleent. De groei op deze coins is veel groter dan die 1% die jij uitbetaald krijgt per dag. Daar komt nog is bij dat ze ook transactiekosten vangen doordat ze een eigen exchange hebben. Die trading bot bestaat niet. Maar dit systeem gaat echt niet zomaar kapot. Daar moet echt jaren van krimp aan vooraf gaan.
[...]
Klopt, ook dat ben ik. En dit is de beste keuze uit mijn leven geweest.
Ik hoop voor hem dat hij geluk heeft.rvT schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:39:
[...]
Maakt me niet uit, ik heb 12.000 dollar vaststaan en al 8.400 dollar eruitgehaald.
Ik blijf geld uithalen en niet meer reïnvesten totdat dit kapot gaat. Heb mijn investering er met een maand uit en dan is alles alleen nog maar cashen. Pure winst.
De kans dat dit scenario niet gebeurd op korte termijn is vele malen groter.
Vond het alsnog wel een leuk stukje hoorVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Ja ik dacht, ik post een keer iets inhoudelijks, inderdaad dom van mij in een slowchat
Ik kon het wel waarderen.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Ja ik dacht, ik post een keer iets inhoudelijks, inderdaad dom van mij in een slowchat
Als je naar de grafieken kijkt van de afgelopen 3 maanden of van het afgelopen jaar, dan zie je (vrijwel) alleen maar groei. Dat er nu een terugval is vergeleken met een week/maand geleden is eigenlijk helemaal niet zo gek, gezien die groei.MrAcid schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:50:
Ik zie dat we in de doemdenkfase zijn aanbeland. Dan komt de bodem meestal in zicht.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Ik vermoed een hoop paniekverkopers waardoor de prijs naar 8000 dollar zakt van BTC. Hij blijft nu rond de 10K hangen. https://nl.investing.com/currencies/btc-usdappelflap1992 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:55:
[...]
De euforie van uw actie was maar van korte duur blijkbaar. Toch wellicht eens een goede keuze gemaakt.
Bitcoin Futures is ook leuk om te volgen rechts.
Ik ben benieuwd of dat wel enige invloed heeft. Eigenlijk heb ik zelf nog nooit kunnen ontdekken dat het wakker worden van een continent invloed heeft op de koers. De mensen met miljoenen aan coins en daarmee de mogelijkheid tot het beïnvloeden, zullen vast wel hun orders klaar hebben staan of een extra mannetje hebben die wakker is als de ander slaapt.appelflap1992 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:55:
[...]
De euforie van uw actie was maar van korte duur blijkbaar. Toch wellicht eens een goede keuze gemaakt.
Y'24
Ik heb een order op €700 staan, maar hou wel wat achter indien we nog verder omlaag gaan.kazzzdafke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:57:
Ik dacht gisterenavond dat 800€ top was om ETH in te kopen... Ik hoop dat dat een goede keuze was.. (nu althans even niet meer, de 700€ grens komt eraan)...
Haha, integendeel. Ik bedacht me een kwartier later: ik heb werk te doen, dus heb geen tijd om nu de hele dag de markt in de gaten te houden voor een goed instapmoment. Dus ik gewoon weer terug naar coins. Over een periode van meerdere maanden zal ik echt wel weer winst draaien.appelflap1992 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Dus dat verklaart waarom 'ie weer zakt.
Waar kan je dat AUTO laten uitvoeren? Dus dat je voor x €/$ automatisch bij een bepaalde grens inkoopt?Bartholomaus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:59:
[...]
Ik heb een order op €700 staan, maar hou wel wat achter indien we nog verder omlaag gaan.
Uhmm, dat is gewoon een standaard limit order.kazzzdafke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:01:
[...]
Waar kan je dat AUTO laten uitvoeren? Dus dat je voor x €/$ automatisch bij een bepaalde grens inkoopt?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op zo'n beetje elke exchange toch?kazzzdafke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:01:
[...]
Waar kan je dat AUTO laten uitvoeren? Dus dat je voor x €/$ automatisch bij een bepaalde grens inkoopt?
Kan dat bij coinbase?
Ps.. als ik die grafiek zo bekijk.. is het niet raar dat de ETH terug naar een 230€ zou gaan

Verwijderd
Bij een exchange (als Binance) bijvoorbeeldkazzzdafke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:01:
[...]
Verwijderd
Kun je ons uileggen hoe je dat doet , op welk moment je dat doet, en waar je dat doet?Nila schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:22:
Afgelopen dagen flink wat gedaan aan short trading. Heeft me al flink wat opgeleverd.
Nu klinkt het namelijk zo opschepperig achteraf.
Ik probeer het ook een beetje te doen op Kraken. Sell order op het punt dat hij afvlakt na het stijgen, buy order als hij afvlakt na het dalen. Wel 0,00x BTC aan verdiend, maar de waarde van mijn inleg blijft ongeveer hetzelfdeVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Kun je ons uileggen hoe je dat doet , op welk moment je dat doet, en waar je dat doet?
Maargoed, als het weer stijgt heb ik meer BTC in mijn portfolio, dat is de bedoeling.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja dat en niemand heeft iets aan de informatie dat je dikke winst of dik verlies hebt geleden. denk ook dat het mensen weinig boeit naast hun eigen geld dat zij er in hebben zitten.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Kun je ons uileggen hoe je dat doet , op welk moment je dat doet, en waar je dat doet?
Bij GDAX, de aan Coinbase gelieerde exchange.kazzzdafke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:03:
[...]
Kan dat bij coinbase?
Ps.. als ik die grafiek zo bekijk.. is het niet raar dat de ETH terug naar een 230€ zou gaan?
👉🏻 Blog 👈🏻
In de media zie ik weinig nieuws waarom de koersen zakken.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Hehe, als ik hem was zou ik dit voor mezelf houden want als iedereen het gaat doen werkt het waarschijnlijk niet meerVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Volgens mij is het ondertussen geen nep nieuws meer, alle chinezen en koreanen zijn aan het paniekverkopenHoicks schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:11:
Valt mij op dat het blijft zakken en zakken. Is er een specifieke oorzaak voor, behalve dat er blijkbaar wat nepnieuws was dat Zuid-Korea en China Cryptovaluta aan banden zouden willen leggen?
[ Voor 38% gewijzigd door Ryan1981 op 17-01-2018 13:12 ]
iets met dat bitconnect een scam is en iedereen zijn geld eruit haalt, dit helpt ook niet mee om de marketcap te verhogen.Hoicks schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:11:
Valt mij op dat het blijft zakken en zakken. Is er een specifieke oorzaak voor, behalve dat er blijkbaar wat nepnieuws was dat Zuid-Korea en China Cryptovaluta aan banden zouden willen leggen?
Zelf heb ik iig meer vertrouwen in een waardestijging van BTC, voordat ETH kleinere alts stijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 17-01-2018 13:19 ]
Ik heb al mijn alts ook naar BTC en ETH veranderd, ben benieuwd wat het gaat doen.Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:12:
Wat je na dit soort dips trouwens wel ziet, is dat Bitcoin de eerste munt is die gaat stijgen. De afgelopen 3 dagen is de Bitcoin dominance van 33% naar 37% gestegen.
Zelf heb ik iig meer vertrouwen in een waardestijging van BTC, voordat ETH en dergelijke stijgen.
Ik zag dat ETH t.o.v. BTC weer terrein aan het winnen was, ik las zelfs ergens dat er een groter volume in ETH was omgegaan onlangs dan in BTC.Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:12:
Wat je na dit soort dips trouwens wel ziet, is dat Bitcoin de eerste munt is die gaat stijgen. De afgelopen 3 dagen is de Bitcoin dominance van 33% naar 37% gestegen.
Zelf heb ik iig meer vertrouwen in een waardestijging van BTC, voordat ETH en dergelijke stijgen.
de vraag is dus of dit nog wel zo is.
Het blijft een beetje koffiedik kijken maar zelf verkoop ik na een sterke intraday stijging, en leg gelijk 10% lager een buyorder in. Dat heeft de afgelopen dagen twee keer met NEO gewerkt.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:09:
[...] Kun je ons uileggen hoe je dat doet , op welk moment je dat doet, en waar je dat doet?
Inleg er echt uit gehaald als in weer op de rekening gezet??kraades schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:08:
[...]
Dat denk ik ook. Half december ingestapt. Ik heb er de ballen verstand van en ging van €1000 inleg naar €5000 naar €4000 (inleg eruit) en nu naar €1500. Winst nog steeds...
Nou dan weet jij in elk geval 1 ding zeker: Wat er uberhaubt ook gaat gebeuren, stijgen, dalen, bubbel barsten...jij gaat geen verlies leiden!
Je kan het zelf checken https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentageRyan1981 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:14:
[...]
Ik zag dat ETH t.o.v. BTC weer terrein aan het winnen was, ik las zelfs ergens dat er een groter volume in ETH was omgegaan onlangs dan in BTC.
de vraag is dus of dit nog wel zo is.
Ethereum was een verkeerd voorbeeld; die blijft aardig stabiel op de 16% market dominance; het zijn vooral de andere alts die extra inleveren inderdaad. Ripple en alle alts die onder 'others' geschaard worden leveren nu in.
Iedereen kijkt er blijkbaar anders tegenaan maar volgens mij heeft hij nog steeds verloren...OmeAnne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Inleg er echt uit gehaald als in weer op de rekening gezet??
Nou dan weet jij in elk geval 1 ding zeker: Wat er uberhaubt ook gaat gebeuren, stijgen, dalen, bubbel barsten...jij gaat geen verlies leiden!
Hoezo inleg staat alweer op de rekening, die kan hierdoor niet meer in de min gaan komen, dus geen verlies.Machlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Iedereen kijkt er blijkbaar anders tegenaan maar volgens mij heeft hij nog steeds verloren...
Z'n portfolio is nu wel minder waard, maar verlies is pas verlies als je uitbetaald, dat geldt ook voor winst trouwens.
Hoezo? Hij heeft zijn inleg toch terug. Kan dus geen verlies meer makenMachlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Iedereen kijkt er blijkbaar anders tegenaan maar volgens mij heeft hij nog steeds verloren...

Idd, hier hetzelfde maar dan inleg x 6 a 7 eruit gehaald paar weken geleden.. Geld dat overbleef is wel wat van gezakt maar nu redelijk stabiel met groot deel IOTA dus hopen dat het zo blijftjkool07 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Hoezo? Hij heeft zijn inleg toch terug. Kan dus geen verlies meer maken. Mogelijk ook geen winst. Ik was in september begonnen en heb begin januari ook mijn inleg x 2 eruit gehaald. Dus wat er nu ook gebeurt, ten alle tijden winst gemaakt
Wordt dus een mooi jaar :-)Vitalik: “I expect 2018, at least within the Ethereum space that I’m best able to speak about, will be the year of action. It will be the year where all of the ideas around scalability, Plasma, proof-of-stake, and privacy that we have painstakingly worked on and refined over the last four years are finally going to turn into real, live working code that you can play around in a highly mature form in some cases on testnets, and in some key cases even on the public mainnet.”
Als je portofeuille 10K minder waard is dan heb je toch 10K in waarde verloren?jkool07 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Hoezo? Hij heeft zijn inleg toch terug. Kan dus geen verlies meer maken. Mogelijk ook geen winst. Ik was in september begonnen en heb begin januari ook mijn inleg x 2 eruit gehaald. Dus wat er nu ook gebeurt, ten alle tijden winst gemaakt
Ja, maar per saldo heb je voor het gehele crypto avontuur dan geen cent verloren als je je oorspronkelijke inleg er alweer uit gehaald hebt en terug op de rekening hebt staanMachlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:28:
[...]
Als je portofeuille 10K minder waard is dan heb je toch 10K in waarde verloren?
. Mede door trage verwerking van aanmelding/storting geld etc. ben ik echt excact op het verkeerde moment in december ingestapt
[ Voor 28% gewijzigd door kazz1980 op 17-01-2018 13:32 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Zijn niet-gerealiseerde winst is lager. Dat is nog steeds iets heel anders dan verlies. In fiat heeft 'ie hetzelfde als vlak voordat 'ie instapte. In crypto heeft 'ie nu (aanzienlijk?) meer dan vlak voordat 'ie instapte. In welke realiteit is dat verlies te noemen?Machlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Toch erg voor de mensen die zo dom waren er voor te vallen.
Minder niet-gerealiseerde winst... is toch minder winst? dus verlies...anboni schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Zijn niet-gerealiseerde winst is lager. Dat is nog steeds iets heel anders dan verlies. In fiat heeft 'ie hetzelfde als vlak voordat 'ie instapte. In crypto heeft 'ie nu (aanzienlijk?) meer dan vlak voordat 'ie instapte. In welke realiteit is dat verlies te noemen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Verlies van winst misschien, maar geen verliesMachlah schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Minder niet-gerealiseerde winst... is toch minder winst? dus verlies...
https://cointelegraph.com...ossible-economic-outcomes
Nadeel is dat als het koersverloop hier echt een resultaat van is dat dit het vertrouwen van de huis-tuin-en-keuken "belegger" weinig goed doet en Bitcoin / overige cryptocurrency een slechte naam krijgen. Iets wat de wallstreet cowboys / bankiers en overheden zeker niet slecht uit komt. Maar ook iets is wat ik niet zal vergeten....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)