knap man,OmeAnne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:56:
[...]
Ik heb voor vandaag alleen maar groene cijfers hoor!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
knap man,OmeAnne schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:56:
[...]
Ik heb voor vandaag alleen maar groene cijfers hoor!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als we nu een bodem weten te leggen op 10 k en dit vast weten te houden is dat een prachtige basis om verder op te bouwen.Loekoe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:55:
Hebben mensen nog goed nieuws te melden? Lijkt me een leuke afwisseling op de vele rode cijfers.
Overheden die crypto verbieden?Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:58:
[...]
Als we nu een bodem weten te leggen op 10 k en dit vast weten te houden is dat een prachtige basis om verder op te bouwen.
Want als we er nu niet ver onder duikelen, welk nieuws is dan nodig.om dit wel voor elkaar te krijgen😉
11.000 dollar zegt niks. voor het zelfde geld kan hij een uur later onder de 10k schieten of boven de 12k nobody knows...Anton.net schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:58:
Hmm BTC blijft verder modderen.
Als hij weer klimt tot 11.000 USD durf ik weer te kopen
Ik kon geen euro naar Coin vinden? Wel andersom maar ik had er 250 euro staan (stond eerst bijna twee weken on hold) maar kon het niet vinden. Maar een terugboeking gedaan want de 250 heb ik al uitgegeven op een andere exchange en wilde niet nog meer over budget.Road-runner83 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Klopt wat hierboven gezegd word. Direct SEPA betaling (EUR) naar Kraken en daar direct ETH kopen (BTC, ETH en LTC kun je direct van EUR kopen).
Idd, gek hoe dat in psychologisch opzicht werkt bij mensen.nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:01:
[...]
11.000 dollar zegt niks. voor het zelfde geld kan hij een uur later onder de 10k schieten of boven de 12k nobody knows...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb ook een leuke computer..
Je kiest een trading pair (bijvoorbeeld XBT/EUR) en gaat dan de linker van het pair kopen met de waarde in de rechter van het pair.Pos2007 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:02:
[...]
Ik kon geen euro naar Coin vinden? Wel andersom maar ik had er 250 euro staan (stond eerst bijna twee weken on hold) maar kon het niet vinden. Maar een terugboeking gedaan want de 250 heb ik al uitgegeven op een andere exchange en wilde niet nog meer over budget.
Verwijderd
Ik vraag me serieus af of dat wel mogelijk is in de "westerse" landen.
Klopt, maar 11k bereiken zou wel een teken zijn van een sterkere bull run.nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:01:
[...]
11.000 dollar zegt niks. voor het zelfde geld kan hij een uur later onder de 10k schieten of boven de 12k nobody knows...
Al dat tegoed wat vrij komt bij het verkopen van de BTC en andere alts moet toch ergens naar toeTranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:03:
Vanwaar de movement bij Tron plots?
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
PSN: Alvanosa
Cryptocoins verbieden misschien niet, maar ze kunnen natuurlijk wel de exchanges aanpakken.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:05:
[...]
In een dictatuur of bij overheden die echt de mensen kunnen onderdrukken is dit mogelijk.
Maar in de vrije westerse wereld zie ik dit niet gebeuren..
Niet per sé interessant. Zulke barrieres loopt ie altijd tegenaan. Omdat er daar zoveel standaard buy-orders staan duurt het enige tijd voor ie zich er doorheen weet te 'eten'.Loekoe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:03:
Interessant is dat de BTC voorlopig onder de 10.000 dollar weigert te duiken.
Waar kijk jij dan? Ik kijk naar de koers op bittrex en die staat op 9600 dollarTominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:07:
Hij is nu door de 10k, ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik kijk op GDAX.sjorremans schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:07:
[...]
Waar kijk jij dan? Ik kijk naar de koers op bittrex en die staat op 9600 dollar
PSN: Alvanosa
'door de 10K' ging ook over naar benedensjorremans schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:07:
[...] Waar kijk jij dan? Ik kijk naar de koers op bittrex en die staat op 9600 dollar
sorry bedoelde dat ie de 10k achter zich heeft gelaten waar die een tijd stond bij gdax, nu op 9800sjorremans schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:07:
[...]
Waar kijk jij dan? Ik kijk naar de koers op bittrex en die staat op 9600 dollar
een dag? een week? een maand? een jaar?Yarisken schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:08:
Wat een slagveld, iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren ?
Verwijderd
Tot morgen om 15:32 uur.Yarisken schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:08:
Vanaf een uur of 10 wel, toen ik alles wat ik had....wat vergeleken met de meesten hier peanuts is...over heb gezet naar Siacoin.TomTorquay schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:57:
In euro's gerekend?
Voor de mensen die nog nooit van Davor hebben gehoord: https://davor.ioMate i also lost alot of money too and have gone to davor the returns are much higher and just started bitconnect lasted just over a year and we missed the money train Davor is new and we can make of this one.
Loekoe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:03:
Interessant is dat de BTC voorlopig onder de 10.000 dollar weigert te duiken.
Alvanosa schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:06:
En bitcoin is onder de 10.000,00 dollar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
True, maar dan nog, dan verplaatsen die wel naar landen waar het nog niet verboden is.anboni schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:06:
[...]
Cryptocoins verbieden misschien niet, maar ze kunnen natuurlijk wel de exchanges aanpakken.
[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 17-01-2018 15:12 ]
Verwijderd
Dat maakt de deal met de overheid in het geval van Vechain voor mij interessant voor de lange termijn. Die munt gaat mijn hele verlies op andere munten goedmaken aan het eind van het jaar of eerder.. hoop ikVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:05:
[...]
In een dictatuur of bij overheden die echt de mensen kunnen onderdrukken is dit mogelijk.
Maar in de vrije westerse wereld zie ik dit niet gebeuren..
RIP.
De vraag is eerder: welk schaap blijft stil zitten terwijl hij geschoren wordt?Yarisken schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:08:
tot 32 maart 12:59Yarisken schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:08:
Vindt het allemaal prima als we naar een lagere marketcap gaan als zo alle verschillende shitcoins uitstervenStevie_ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:13:
Omg het is weer aan het sterven. Op naar de 300 miljard marktcab! Heuhhhhhh!
Join the clubspookdier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:13:
Haha, vanochtend nog wat ETH bijgekocht voor €810/ETH, omdat ik dacht dat de boel wel weer in de lift zou gaan aangezien vanochtend alles weer in de plus stond t.o.v. gisteren.
FML...
Hoe werkt dat dan? Futures kunnen toch 2 kanten op gekocht worden?zilver7 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:14:
Zie hier niet iemand dat om 16.00 uur EST de eerste futures aflopen? Aan de Amerikaanse oostkust is het nu 9.00 uur 's ochtends, dus wellicht keert het tij over een uurtje of 7...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hier een zeer goede uitleg.DeArmeStudent schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:16:
[...]
Hoe werkt dat dan? Futures kunnen toch 2 kanten op gekocht worden?
Toet toet, boing boing, Spokje en Spookdier...helemaal blut!
Binnen een uurtje of 12. Verificatie van mijn ID was ook binnen 12 uur gepiept.Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
Iemand recent een overschrijving gedaan naar Coinbase? Hoelang duurde het vooraleer het geld van de bankrekening op CB stond?
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Gister van ABN Amro naar Gdax 2 uurtjes.Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
Iemand recent een overschrijving gedaan naar Coinbase? Hoelang duurde het vooraleer het geld van de bankrekening op CB stond?
Laten we t maar houden op $50.000 , aldus Kapitein TripVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:33:
[...]
You misspelled $1.000.000
Aldus John McAfee
Vandaag nog, stond er binnen 2 a 3 uur op.Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
2 weken geleden duurde het 2Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Jazeker. Toekomstvisie heet dat.AtlAntA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
Ik tot nu toe elke dag (ook gister en vandaag) 0.002 btc binnen via het minen de Fiat die er bij staat keldert natuurlijk als een malle maar als dit zo doorgaat voor mij en de btc blijft dalen/laag en gaat bijvoorbeeld in de zomer weer richting 14k dan is dit goed nieuws voor mij toch?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Bij mij nu een week... was wel mijn eerste overboeking, wellicht dat die langer duurt ivm rekeningnummer verificatie.Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
Of kopen zich weer terug in voor lekker lage prijzenzilver7 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:20:
@arme student: Whales die via futures speculeren op daling van de bitcoin (short gaan), kunnen via enorme sell walls de prijs omlaag drijven. Zodra de future verloopt, zijn zij spekkoper en trekken ze zich hopelijk terug.
Zero.
Gisteren om 23u een SEPA overboeking gedaan, stond er 11u vanochtend op.Imgnrydrmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17: Iemand recent een overschrijving gedaan naar Coinbase? Hoelang duurde het vooraleer het geld van de bankrekening op CB stond?
Lager gaan!hellsau schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:23:
ETH blijft maar zakken t.o.v. de BTC. Mijn buy order bij 0,083 BTC komt in zicht:D
Hooguit anderhalf uur !!👍Yarisken schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:08:
Zit zelf vooral zonder verwachtingen te kijken, en denk dat het uiteindelijk ook allemaal wel weer goed komtBraX schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:19:
Ik zie het gewoon voor me, iedereen hier zo beetje naar grafieken kijken. Elke 5 min jezelf vertellen dat het allemaal wel goed komt, en min 5 min later hij nog een lager punt heeft bereikt. F5, F5 misschien komt het nog wel goed....
Beste is volgens mij gewoon een paar dagen helemaal niet kijken en naar de kerk gaan en een kaarsje aansteken.
Emotie als er alles omhoog gaat emotie als alles naar beneden gaat... het blijft gewoon even afwachten. #Leukspelletje
Laten we alleen hopen dat coins met echte potentie dan niet net meegesleept worden. Dat risico zit er dan ook in.Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:15:
[...]
Vindt het allemaal prima als we naar een lagere marketcap gaan als zo alle verschillende shitcoins uitsterven
Ik schat echt dat dat nog realistischer is dan terug naar 800 in de komende uren..
Never ever financial advice...
Ja zo'n functie zocht ik ook al op DeltaGeoHound schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:24:
vanavond "this is the end" maar kijken, lekker toepasselijk met al deze posts
ps.kan ik niet blockfolio blokkeren voor een week of 4 ? en nee, heb geen zelfcontrole om er gewoon niet naar te gaan kijken.
Precies dit, niet naar komende uren kijken, heeft echt geen zin.BlazeMuis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:27:
Over ~3 weken zal er wel weer niks aan de hand zijn, zoals de afgelopen jaren
[ Tesla MIG MYP ]
Dat hoop ik van harte...BlazeMuis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:27:
Over ~3 weken zal er wel weer niks aan de hand zijn, zoals de afgelopen jaren
Zero.
Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt, maar misschien dat parental control uitkomst biedtHelix schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:27:
[...]
Ja zo'n functie zocht ik ook al op Delta![]()
Een lock kunnen instellen voor een bepaalde periode
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Direct.Adnanos schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:29:
Hoe lang duurt het via Coinbase eer je iets kunt aankopen als je het via uw Visa kaart doet?
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Bedankt! Ik vind sowieso dat whales een te grote invloed hebben op de koers van cryptocurrenties gezien hun schaarste...pas als iedereen cryptocurrenties als currenties gaat zien en er dus een groot gedeelte gewoon in omloop is en niet opgepot wordt en daardoor de koers stabiel blijft (op een veel lager niveau?), pas dan heeft bitcoin en andere coins een maatschappelijk acceptabele toepassing (zoals het bedoeld is).zilver7 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:20:
@arme student: Whales die via futures speculeren op daling van de bitcoin (short gaan), kunnen via enorme sell walls de prijs omlaag drijven. Zodra de future verloopt, zijn zij spekkoper en trekken ze zich hopelijk terug.
Hoezo denk je dat? We komen toch juist net uit een periode dat het enorm hard gestegen is? Als ik naar de marketcap kijk dan is dat de grootste stijging tot nu toe geweest. Daar komt nu een dikke correctie op, maar ik denk juist dat dat een mooi moment is, zeker met alle nieuwkomers. Er stappen nu meer dan ooit in. Ook omdat de prijs lekker laag is nu. Ik denk juist dat de FOMO er hard in slaat bij mensen nu/straks en dat de weg omhoog ook nog wel eens enorm hard kan zijn. Geen rare gedachte toch?kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:23:
[...]
maar persoonlijk denk ik dat de tijd van snelle enorme stijgingen wel achter ons ligt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Er is nu juist weer ruimte gecreëerd om terug naar oude top te groeienDAMAGE schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Hoezo denk je dat? We komen toch juist net uit een periode dat het enorm hard gestegen is? Als ik naar de marketcap kijk dan is dat de grootste stijging tot nu toe geweest. Daar komt nu een dikke correctie op, maar ik denk juist dat dat een mooi moment is, zeker met alle nieuwkomers. Er stappen nu meer dan ooit in. Ook omdat de prijs lekker laag is nu. Ik denk juist dat de FOMO er hard in slaat bij mensen nu/straks en dat de weg omhoog ook nog wel eens enorm hard kan zijn. Geen rare gedachte toch?
Ik denk niet dat er nu veel mensen rondlopen denken: "was ik maar ingestapt, dan had ik dit mogen meemaken"DAMAGE schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Ik denk juist dat de FOMO er hard in slaat bij mensen nu[...]. Geen rare gedachte toch?
iedereen die genoeg geld heeft (miljoenen) kan een whale spelen in een bepaalde coin. Je hebt hier geen invloed op. Als zij besluiten hele grote bedragen eruit te halen is dat hun keus. alleen daar heeft dan de rest last van omdat het minder waard wordt. tja doen we helaas weinig aan.DeArmeStudent schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:29:
[...]
Bedankt! Ik vind sowieso dat whales een te grote invloed hebben op de koers van cryptocurrenties gezien hun schaarste...pas als iedereen cryptocurrenties als currenties gaat zien en er dus een groot gedeelte gewoon in omloop is en niet opgepot wordt en daardoor de koers stabiel blijft (op een veel lager niveau?), pas dan heeft bitcoin en andere coins een maatschappelijk acceptabele toepassing (zoals het bedoeld is).
You only live once, so enjoy the ride.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Haha, nee, ik bedoel als de markt straks weer aantrekt, maar dat begrijp je volgens mij welspookdier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:31:
[...]
Ik denk niet dat er nu veel mensen rondlopen denken: "was ik maar ingestapt, dan had ik dit mogen meemaken"
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Maar grote kans dat er een hoop mensen de afgelopen maand hebben gedacht "was ik maar ingestapt, dan had ik nu lekker winst kunnen nemen". Best kans dat die groep nu toch gaat inkopen met de gedachte "stel dat 'ie nou over 'n paar maanden weer de 20k aantikt, dan wil ik dat niet weer missen"spookdier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:31:
[...]
Ik denk niet dat er nu veel mensen rondlopen denken: "was ik maar ingestapt, dan had ik dit mogen meemaken"
de hele markt dus niet zo gek. Ik begin bijna te twijfelen of ik nog bij zal kopenGeertwa schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:36:
Ven weer de diepte in.
Ik heb ook een leuke computer..
Geniaal! ETH gaat nu wel echt lekker door het putje, was weer te ongeduldig om aan te kopen
Wat ik me erg afvraag is hoe lang het geheugen van de populatie investeerders is. Als je kijkt naar voorgaande jaren lijkt deze trend en de stijging daarna een terugkerend patroon.DAMAGE schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:33:
[...]
Haha, nee, ik bedoel als de markt straks weer aantrekt, maar dat begrijp je volgens mij wel![]()
Ik vind deze periode wel erg leerzaam moet ik zeggen. Hele interessante tijden dit. We komen er wel weer boven op!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq