[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.972 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Jebus4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:55:
Mmm, om even de stress eraf te krijgen even wat anders gaan doen. Kwam de Mensa IQ test (de pretest) tegen die je laat weten of je een kan maakt bij het eigenlijke examen. Volgens dat ding heb ik 58% kans om erdoor te zijn

U heeft 26 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 58% om in de
eigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen.

Dat zou me (bij slagen) bij de bovenste 2% van intelligentie plaatsen.
Wat doen we jongens, moet ik binnen een maand zo'n testje gaan doen? Kost me wel 50€..

Ik bedoel, als ik daar binnen geraak kan het toch niet anders dan dat ik gewoon de juiste coins eruit ga pikken op termijn, ik bedoel maar :+

(nog mensen die zich even willen bezighouden ipv naar de candlebars te kijken: http://mbe.webfactional.c...st/preTest_v3.cgi?lang=nl :p )

*Niet dat IQ naar mijn mening 1 flikker uitmaakt, allemaal leuk hoor die cijfertjes, maar EQ is echt 10 keer zo belangrijk...
Gewoon nog een keer doen test met google erbij uiteraard:)
Je leert snel immers en hebt je conclusie getrokken ;je bent geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, om even de stress eraf te krijgen even wat anders gaan doen. Kwam de Mensa IQ test (de pretest) tegen die je laat weten of je een kan maakt bij het eigenlijke examen. Volgens dat ding heb ik 58% kans om erdoor te zijn

Wat doen we jongens, moet ik binnen een maand zo'n testje gaan doen? Kost me wel 50€..

Ik bedoel, als ik daar binnen geraak kan het toch niet anders dan dat ik gewoon de juiste coins eruit ga pikken op termijn, ik bedoel maar :+

(nog mensen die zich even willen bezighouden ipv naar de candlebars te kijken: http://mbe.webfactional.c...st/preTest_v3.cgi?lang=nl :p )

*Niet dat IQ naar mijn mening 1 flikker uitmaakt, allemaal leuk hoor die cijfertjes, maar EQ is echt 10 keer zo belangrijk...
Heb hem ook maar voor de grap gedaan:
(Dit is een automatisch gegenereerd bericht.)

Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa Belgiė.

Indien u wenst deel te nemen aan een onder toezicht afgenomen IQ-test,
raadpleeg dan regelmatig de webpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, ik wil bitcoin kopen om te verhandelen richting VEN (onder andere). Heeft bitonic van één op andere moment geen btc meer beschikbaar?
Doet het weer

[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 17-01-2018 01:42 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
0108daniel schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:41:
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Iemand die dit weet?
Bitconnect stopt ermee en jij wil wachten tot het nog een beetje recht trek, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:42:
[...]

Bitconnect stopt ermee en jij wil wachten tot het nog een beetje recht trek, lol.
Nee, ik heb het over de Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkool837
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 00:23

Grappig, alles goed :)

(Dit is een automatisch gegenereerd bericht.)

Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België.

U heeft 33 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 76% om in de

Indien u wenst deel te nemen aan een onder toezicht afgenomen IQ-test,
raadpleeg dan regelmatig de webpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Iemand die dit weet?
Ga er maar van uit dat je je geld niet meer terug gaat zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:45
0108daniel schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:43:
[...]

Alles dat je nog via Bitconnect regelt zou ik NU proberen te redden als dat nog gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Er zijn dus serieus mensen die na het nieuws van Bitconnect accounts hebben aangemaakt op Twitter, doen alsof ze Bitconnect zelf zijn en vragen mensen hun coins naar een bepaad adres te sturen en dat ze dan geholpen worden.

Ja, het is naïef als je zoiets gelooft. Maar man, wat ben je dan toch een ongelooflijk triest persoon als zoiets in je opkomt om te doen, lekker mensen nog even een trap na geven die al behoorlijk wat geld hebben verloren.

En ja, ik snap dat het een ponzi is en daarom ben ik er altijd ver van weggebleven, maar ik denk dat de mensen die erop in zijn gestapt de mensen zijn die het meest wanhopig waren om geld te verdienen en daarom maar de gok erop namen. Zeker naïef, maar alsnog heel erg lullig voor die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:49

gws24

Thinking is hard!

0108daniel schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:43:
[...]

Iemand die dit weet?
In je originele bericht heb je het wel over bitconnect dus wat heb je en waar? Bitconnect en hun munt (bcc) en exchange is/was een ponzi scheme maar heeft verder niks met bitcoin an sich te maken behalve dan dat mensen er bitcoin in geinvesteerd hebben.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
The Redman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:51:
[...]

Alles dat je nog via Bitconnect regelt zou ik NU proberen te redden als dat nog gaat.
Gaat moeilijk als de site plat ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:21

Off-topic; Was bij vraag 27 toen de tijd voorbij was; bleek ik ze allemaal goed te hebben :*)

On;
Bijkoop van XMR op 246 staat op winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
gws24 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:56:
[...]

[...]

In je originele bericht heb je het wel over bitconnect dus wat heb je en waar? Bitconnect en hun munt (bcc) en exchange is/was een ponzi scheme maar heeft verder niks met bitcoin an sich te maken behalve dan dat mensen er bitcoin in geinvesteerd hebben.
Je hebt dus de beschikking tot een BTC-wallet op Bitconnect waar hij dus nog wat in heeft zitten.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
https://blockchain.info/nl/blocks/1516064570218

Tussen 18:00 en 21:00 wel extreem veel blocks gevonden. Desondanks blijft de unconfirmed tx count grofweg gelijk. Prognose voor de volgende difficulty adjustment staat nu ook meteen op +25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 11:00
half internet waarschuwde je voor bitconnect. als je daar je geld in hebt verloren heb ik totaal geen medelijden met je. Maar kop op. Heel de cryptomarkt lijdt met je mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kak, btc gekocht met gezamenlijke rekening ipv (geverifieerde) eigen rekening. Dus nu wachten op verificatie. Beetje jammer van mijn tijd dit. Hopelijk zet de dip van BTC niet door en de rest wel, anders is het beetje zonde van mijn tijd het wachten de komende uren/dag :'(
Zit je dan op Aruba, denk je even slim nog bij te kopen in de avond (hier dan) 8)7

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt eens tijd dat de 1300 shitcoins verdwijnen en dat er maximaal 50 , 100 goede coins overblijven. Coins met een product of een echte toekomst,
Zoals ICX, VEN, Ethereum of de Binance Coin.
Weg met de gulden, geertcoin, abjcoin, dogecoin, sexcoin, fapcoin, bitconnect en die twee superhypecoins van John McAfee. Dan is de markcap weer 300 miljard en kunnen we stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik las op reddit dat de eerste futures vandaag/morgen (17) aflopen. Zou dit de reden zijn en men dus massaal short is gegaan? Zo ja dan laat dat wel zien hoe makkelijk de koers nog te beinvloeden is met voldoende kapitaal. Dit klinkt ook logischer dan het Chinese Nieuw Jaar. Wel een goed instap moment voor de Wall Street jongens / bankiers met een bonus :/

CBOE futures expire:
http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
https://www.ethnews.com/m...ation-101-bitcoin-futures

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog niet zo lang in crypto maar zie nu toch al duidelijk verschil met de markt voor en na de intrede van futures. De grote jongens nemen de markt over en verstevigen hun posities over de hele breedte, kun je nog makkelijker de koers manipuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Niet teruggelezen maar was er niet een user die behoorlijk heeft gegokt op Bitconnect met geld wat hij niet daadwerkelijk heeft?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 19:45
Crypts schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 04:26:
Niet teruggelezen maar was er niet een user die behoorlijk heeft gegokt op Bitconnect met geld wat hij niet daadwerkelijk heeft?
Ikzelf had wel 2k ingelegd iets van 3 maanden geleden. 1.7k terug maar deed het gewoon voor de grap (mocht het toch stormlopen). Grappig genoeg was het dus een soort van gesloten wallet, waarmee ik wegens een grote noob fout (Bcash fomo run, die ene waar de difficulty elkaar kruisden) toch wat geld had om terug op te vallen. Weer iets geleerd en verder gegaan. Vind de hoeveelheid aan geld wat je op 1 dag kan verdienen met wat simpele trades belachelijk. Met een twitter volg je alle actieve coins op je exchange idem met de reddit pagina's. Heb je een livefeed waarmee je per uur zowat 10%+ pakt per keer. Vooral door deze hoeveelheid weet ik vrij wel zeker dat dit echt niet houdbaar is. Maar tot die tijd lekker profiteren.

Edit: zie nu dat ik mijn 7 BCC dus ergens bij coinexchange kon verkopen. Dat maakt mijn totaal dus nu op 2.05k, wauw ik heb gewoon winst gemaakt! :D - Als ik dit eerder wist was het 300 dollar erbij.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaïr.exe op 17-01-2018 05:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nee het was een student die eerst heel veel verloren had en het nu terug probeerde te 'winnen'. Over jou maak ik me geen zorgen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Crypts schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 04:51:
Nee het was een student die eerst heel veel verloren had en het nu terug probeerde te 'winnen'. Over jou maak ik me geen zorgen.
Als je de channel van Trevon James in de gaten houdt dan is die gozer echt op alle juiste momenten uitgestapt. Lijkt vrijwel insider info. Vooral met BitConnect. Hij was de nr.1 op Youtube over BitConnect en ditcht het net op het juiste moment.

Meteen ook even een kleine tip voor mensen die toch in ETZ (EtherZero - fork van ETH) zijn getrapt: Als je ze een mailtje stuurt (support@etherzero.org) dan kan je gewoon je inleg terugkrijgen. Voor een waarschijnlijke scam toch aardig (of moet zo lijken) dat ze dit kunnen aanbieden. Ook grappig: In de Telegram channel had je een sluwe slang die gewoon 3x een refund aanvroeg en deze ook kreeg 8)7 . Pakt hij toch mooi 6k.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is dit wie je bedoelde? Best zuur als je zoveel inlegt en nog geen week erna klapt het.
xeoMe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:47:
Wie heeft er ervaring met lending platforms zoals bitconnect lees veel dingen als ponzi etc. maar zie toch ook wel wat positieve dingen.
Zelf heb ik destijds 280eu invest in een ICO die nog niet lekker loopt maar heb met de helft van m'n coins wel 0.113 BTC binnen geharkt en heb nu een lending invest van $1860 waar ik dagelijks nu 2% van binnen krijg.

Ik zal dit project wel even aanhouden en in de toekomst nog delen ofcourse.
Ben zelf nog redelijk skeptisch maar ben benieuwd naar de uitkomst.

hopelijk het juiste topic :*)

[ Voor 62% gewijzigd door Jaïr.exe op 17-01-2018 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:32:
https://etherzero.org/

ff andere vraag... 19 januari komt een hardfork voor ETH. Weet iemand hoe ik deze kan claimen ? wordt dit gesupport op kraken bijv ?
Dikke oplichting, niet op ingaan. Ook niet je seed importeren in hun ''wallet''

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jaïr.exe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 04:49:
[...]

Vind de hoeveelheid aan geld wat je op 1 dag kan verdienen met wat simpele trades belachelijk. Met een twitter volg je alle actieve coins op je exchange idem met de reddit pagina's. Heb je een livefeed waarmee je per uur zowat 10%+ pakt per keer.
Kun je ons even precies uitleggen hoe dit werkt?
Ik wil namelijk de komende 10 uur vandaag even 10 x 10% pakken.
Krijg je 10% provisie. Gratis.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 06:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:09:
[...]

Kun je ons even precies uitleggen hoe dit werkt?
Ik wil namelijk de komende 10 uur vandaag even 10 x 10% pakken.
Krijg je 10% provisie. Gratis.
Je maakt gewoon een Twitter account aan, zoekt alle coins op (CEO's van coins en eventuele nieuwsoutlets die ze hebben) en volgt ze. Idem met een Reddit account. Nu heb je een live feed. Bij ieder redelijk positief bericht zet je alles in die munt. Na 5-10% stijging (niet meer, wees niet te gretig) zet je het weer om in BTC. Enige wat stabiel moet blijven is BTC of je moet op een andere ''stabiele'' munt terugvallen. Zelfs bij het allerbeste nieuws gewoon die regel aanhouden (zelfs Verge kreeg met de officiële release van Wraith maar 30% erbij). Soms heb je de hele dag niks of enkel 1x goed nieuws. Maar begrijp dat via een spaarrekening je veel minder rente krijgt dan wat je in 1 dag ontvangt via crypto's.
Natuurlijk is het handig als je wel wat hebt om mee te handelen, want met 10 euro heb je bijna alles kwijt aan fees.....
Natuurlijk kan je ook met bepaalde munten van exchange naar exchange hoppen, maar daar heb ik de stress niet voor over.

Die 10% provisie mag je houden, heb je nu al 10% winst zonder iets te doen! _/-\o_

Wel nog een kleine aantekening: ik ben niet verantwoordelijk voor je slaapproblemen straks.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaïr.exe op 17-01-2018 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaïr.exe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:23:
[...]

Enige wat stabiel moet blijven is BTC
Oh. Dan houdt het snel op. Ik dacht al if it sounds too good to be true.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Goeiemorgen, voor alle stresskippen onder ons... Het komt allemaal wel goed:

BTC Lollercoaster

:*)

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:39:
[...]

Oh. Dan houdt het snel op. Ik dacht al if it sounds too good to be true.....
Stabiel moet je eerder lezen als ''minder hard stijgen of dalen dan de munt waarmee je gaat handelen''. En als iets 10% binnen 30min gaat stijgen door een positief bericht, dan is de kans dat BTC even hard stijgt nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Jaïr.exe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 04:49:
[...]

Vind de hoeveelheid aan geld wat je op 1 dag kan verdienen met wat simpele trades belachelijk.
...
Voorlopig gaat helemaal niemand meer wat uit BCC halen, koers gisteren, $350, koers vanacht: $9, koers nu $34, het pyramidehuis is in elkaar gevallen, kon ook niet lang duren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik hoop ten zeerste dat we de laatste dip gehad hebben nu. Hopelijk geen dumps meer als de rest van Europa ook wakker wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

z1rconium schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:45:
[...]

Voorlopig gaat helemaal niemand meer wat uit BCC halen, koers gisteren, $350, koers vanacht: $9, koers nu $34, het pyramidehuis is in elkaar gevallen, kon ook niet lang duren natuurlijk.
Ongelooflijk dat mensen nog $34 voor die coin betalen terwijl de eigenaars een runner hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:07:
[...]

Ongelooflijk dat mensen nog $34 voor die coin betalen terwijl de eigenaars een runner hebben gedaan.
Vreemd inderdaad, mensen zullen zich toch niet vergissen hopelijk.. Op Litebit is de afkorting BCC bijvoorbeeld Bitcoin Cash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Goedemorgen allemaal ..

je weet dat het een bijzondere dag wordt als de Ripple als enige groen noteert. (7:15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:48
Turbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:13:
Goedemorgen allemaal ..

je weet dat het een bijzondere dag wordt als de Ripple als enige groen noteert. (7:15)
over het laatste uur staan vele munten in het groen (07:16)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:16:
[...]

over het laatste uur staan vele munten in het groen (07:16)
En dat zegt helemaal niks !! :) Dus nutteloze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:18:
[...]

En dat zegt helemaal niks !! :) Dus nutteloze info.
klopt reageerde alleen op wat Turbo-Puppy schreef

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28
Spijtig dat ik op het werk ben, kan niet inkopen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 02:25:
Het wordt eens tijd dat de 1300 shitcoins verdwijnen en dat er maximaal 50 , 100 goede coins overblijven. Coins met een product of een echte toekomst
Strak plan; de markt met grofweg 90% uitbenen, nog meer fear/fomo per coin en zonder voortgang/berichtgeving vanuit de eigenaar/developer, zit de hele markt op slot. Oh wacht, dat is ongeveer de AEX of de NYSE; een mooie beurs waar de afgelopen 365 dagen net aan 10% koersverloop op zat.

Resultaat: iedereen gaat op zijn geld zitten, alleen de echte kenners blijven over om te day-traden. Kan je net zo goed je crypto-waarde incasseren en vanmiddag bij Binck een beleggingsrekening openen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gemiddeld min 3% op m'n portefeuille, sinds gisteravond. Over het geheel nog steeds dramatisch met een min van ruim 40% sinds mijn start vorige week donderdag. Maar als ik zie waar de koersen enkele uren geleden stonden was dat nog erger. Hebben we nu dan eindelijk de dip voor het grootste gedeelte achter de rug? I hope so.

[ Voor 21% gewijzigd door outlandos op 17-01-2018 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 04:26:
Yup @rvT en ik hoop voor hem dat hij er op tijd uit is gegaan. Die 4 maanden die hij wou heeft bitconnect niet gehaald...

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Laatst online: 20-07 18:33
Turbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:13:
Goedemorgen allemaal ..

Ik weet niet waar je dat ziet maar op Poloniex staat hij nog steeds op -11%

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Xessive schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:50:
[...]

Ik weet niet waar je dat ziet maar op Poloniex staat hij nog steeds op -11%
Tov 24 uur geleden? Context is alles met dit soort getallen.
Ik sta 23% in de min tov 24 uur geleden en 6% in de plus tov 1 uur geleden ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Oogje op 17-01-2018 07:55 ]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:54:
[...]

Tov 24 uur geleden? Context is alles met dit soort getallen.
Over 1 uur in de + zegt ook niks. Want dat was net een dipje. Tegenover dat dipje staat alles over 1 uur in de plus. Maar zegt niks want de boel is gewoon vlak. Over een aantal uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Nou... We hebben de nacht overleefd :P
Redelijk stabiel gebleven tov gisteren avond. Nu duimen dat er een periode van herstel komt. Maar liever niet te snel (want dan is de kans op een nieuwe dip groot). Sta nu persoonlijk zo'n 35% in de min :( Ben drie weken geleden gestart met 1000 euro. Daar is nog 650 van over.... Spannend weekje zo.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:43
Ik vind het herstel nog niet heel overtuigend, meegenomen dat de daling eigenlijk al 1,5 week geleden is ingezet en gisteren de climax zou moeten zijn. Ga de komende 2 dagen afwachten en broeden op een nieuwe aankoopkoers, slecht nieuws wordt vaak 3 dagen onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:57:
Ik vind het herstel nog niet heel overtuigend, meegenomen dat de daling eigenlijk al 1,5 week geleden is ingezet en gisteren de climax zou moeten zijn. Ga de komende 2 dagen afwachten en broeden op een nieuwe aankoopkoers, slecht nieuws wordt vaak 3 dagen onthouden.
Er is ook geen herstel. Het is gewoon de nacht door stabiel gebleven. Het is dus een vlakke situatie. Geen herstel geen daling.
Correctie: Met een vleugje daling er nog in.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

gabn88 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:57:
Ik gok dat er nu een stabiel dagje komt -en eigenlijk hoop ik dat ook een beetje... Het kan zijn dat er nu massaal gekocht gaat worden voor lekker lage prijs en dat er een piek komt - maar die zal dan wellicht meteen weer inzakken omdat daytraders dan hoog weer uitstappen. Dus doe mij maar stabiel met bij voorkeur een lichte stijging. En dan misschien ergens van het weekend weer wat aantrekken als bv. toch wat beleggers hun bonussen in crypto gaan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:14
Ik gok dat het de komende dagen nog gaat dalen. Als ik gewoon al kijk naar de leeks in mijn directe omgeving die de afgelopen maanden pas ermee begonnen zijn. Ze denken dat BTC de enigste cryptocurrency is die er bestaat en over transactie kosten hebben ze ook nog niet gehoord. En het kan toch alleen maar stijgen want het is de munt van de toekomst die alles gaat vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:56

m0nk

16-09-2003 15.15

Gelukkig niet veel verder gedaald vannacht Sta nu nog steeds op zo'n 125% winst maar dat komt mede door INS die ik voor 1USD pstuk heb gekocht in de presale. Rest van de coins staan nu allemaal net wat hoger dan waarvoor ik ze vorig jaar kocht.. Blijft lastig keuzes maken. Had ik mijn INS maandag verkocht en nu weer terug gekocht had ik 2,5 keer zoveel.. :+ Maar ja.. als als als.. :p

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InstantKarma
  • Laatst online: 18-08-2021
Gaat alle FUD en roepen om meer regulatie in China nog effect hebben op de "Chinese" cryptos verwachten jullie? Heb nu bijvoorbeeld een aardig deel van mn portfolio in coins als VEN, WABI en NEO.

Wat kan er gebeuren met dit soort coins als de Chinese overheid (nog meer) gaat ageren tegen crypto?

[ Voor 3% gewijzigd door InstantKarma op 17-01-2018 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:03
Bitmain heeft miner uitgebracht voor Siacoin (blake2b), expect the difficulty to rise. :-)

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InstantKarma schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:21:
Gaat alle FUD en roepen om meer regulatie in China nog effect hebben op de "Chinese" cryptos verwachten jullie? Heb nu bijvoorbeeld een aardig deel van mn portfolio in coins als VEN, WABI en NEO.

Wat kan er gebeuren met dit soort coins als de Chinese overheid (nog meer) gaat ageren tegen crypto?
VEN gaat samenwerken met China, dus zal wel meevallen:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:57:
Nou... We hebben de nacht overleefd :P
Redelijk stabiel gebleven tov gisteren avond. Nu duimen dat er een periode van herstel komt. Maar liever niet te snel (want dan is de kans op een nieuwe dip groot). Sta nu persoonlijk zo'n 35% in de min :( Ben drie weken geleden gestart met 1000 euro. Daar is nog 650 van over.... Spannend weekje zo.
Haha ja grappig is het wel, 4 weken geleden begonnen met 600€ tussendoor op een waarde van ruim 1500€ gestaan en inmiddels een tientje verlies.

Volatiel? weeelneeeee. Maar kan er wel om lachen, it's only money.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 14:15
Ik heb gisteren toch wel een hele domme beginnersfout gemaakt.

Ik heb bij litebit Ethereum gekocht, en naar mijn net geïnstalleerde Ethereum Wallet overgemaakt. Echter niet bij nadenken dat die natuurlijk nog de blockchain aan het downloaden is. Nu is alleen het probleem dat de laatste 114 blocks niet gedownload worden. Daar stond 'ie gister avond op, en nu nog steeds. Ik heb net de applicatie opnieuw opgestart, heeft helaas niet geholpen.
Op Google vind ik alleen maar mensen met hetzelfde probleem, maar niet echt oplossingen... Heeft iemand de oplossing?

Via etherscan.io zie ik dat mijn geld wel in mn Wallet staat. Nu nog zien te openen.....
Ethereum wallet 0.9.3 op MacOS .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 10:10

CaDje

Framedrops for life

Sandert98 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:42:
Ik heb gisteren toch wel een hele domme beginnersfout gemaakt.

Ik heb bij litebit Ethereum gekocht, en naar mijn net geïnstalleerde Ethereum Wallet overgemaakt. Echter niet bij nadenken dat die natuurlijk nog de blockchain aan het downloaden is. Nu is alleen het probleem dat de laatste 114 blocks niet gedownload worden. Daar stond 'ie gister avond op, en nu nog steeds. Ik heb net de applicatie opnieuw opgestart, heeft helaas niet geholpen.
Op Google vind ik alleen maar mensen met hetzelfde probleem, maar niet echt oplossingen... Heeft iemand de oplossing?

Via etherscan.io zie ik dat mijn geld wel in mn Wallet staat. Nu nog zien te openen.....
Ethereum wallet 0.9.3 op MacOS .
Ik heb hetzelfde gehad, je geld staat dus in je wallet. Ik heb zelf de wallet ge-backuped en deze in de android app geopend, deze hoef niet de hele blockchain te downloaden. Als het goed is heb je dan gewoon toegang tot je ETH.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Wat een paniek allemaal hier zeg als ik de berichten van de afgelopen dagen lees. Ik denk niet dat de crypto wereld voor veel mensen hier is weg gelegd.. Wanneer de koers omhoog gaat zie je alleen maar berichten over de prijs en wanneer de koers even naar beneden gaat zie ik berichten als; is dit het? De bubbel is gebarsten!! Stap nu uit voordat je alles verliest!! Mijn portofolio staat in de min..
Kom op zeg, een beetje logisch nadenken.. Het kan toch niet altijd alleen maar omhoog gaan? Een correctie is niets meer dan gezond voor deze markt. In de munten waar ik in heb geinvesteerd heb ik vol vertrouwen voor de komende jaren dus maak mij dan ook nergens zorgen over. Als je de koersen bekijkt over de afgelopen jaren rond deze tijd dan zie je telkens dezelfde dip. Niets meer dan normaal.
De koers zal misschien nog verder dalen maar ik heb er alle vertrouwen in dat wanneer de bodem is bereikt we weer omhoog gaan.
Natuurlijk vervelend als je net bent ingestapt en dit nog nooit hebt meegemaakt maar lees jezelf eens een beetje in, dat correcties er ook gewoon bij horen. Ik zie Augustus/september afgelopen jaar bijna hetzelfde als nu. Toen zei iedereen ook dat de bubbel ging barsten. Toen kwam in September het nieuws dat China alles ging bannen en dat het over was voor crypto. Ik zag mijn portofolio met 50% dalen maar had vertrouwen in mijn investering op de lange termijn. En na anderhalve maand in de - te hebben gestaan ging alles weer omhoog vanaf ongeveer half- eind Oktober. Sindsien hebben we een bullrun gehad tot vorige week met vrijwel geen correcties. Dus logisch toch dat dit er aan zat te komen? En nu weer hetzelfde verhaal met de onzekerheid of zuid korea crypto gaat bannen, bitconnect dat een scam is, overal het negatieve segment dat de bubbel is gebarsten. Als je daar in geloofd dan kan je beter gewoon stoppen. Ik zie het alleen maar als een spelletje van de grote spelers. Crypto is here to stay in mijn ogen en het moment dat de grote spelers de prijs ver genoeg naar beneden hebben geduwd om hun stacks te vergroten zal de prijs weer omhoog gaan. En wie zijn de dupe? De nieuwe investeerders die nu uit paniek met verlies alles verkopen omdat ze denken dat de bubbel is gebarsten. Buy high, sell low, de grootste fout die vele nu maken.
Wou toch even mijn mening delen naar aanleiding van al de negatieve berichten hier de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Inderdaad, en dan denk ik met name aan een aantal leden die gisteren in de dip hun verlieslatende coins hebben verkocht voor NEO, de enige die toen nog overeind bleef. Kijk nu eens waar NEO staat. Op die manier loop je twee keer tegen verlies aan...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

TomTorquay schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:54:
Inderdaad, en dan denk ik met name aan een aantal leden die gisteren in de dip hun verlieslatende coins hebben verkocht voor NEO, de enige die toen nog overeind bleef. Kijk nu eens waar NEO staat. Op die manier loop je twee keer tegen verlies aan...
Een ding wat ik weet is dat wanneer je geschoren wordt je stil moet blijven zitten, dat geldt voor de gewone aandelenmarkt en wellicht dubbel voor de cryptomarkt.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

heerlijk koffie drinken deze ochtend d:)b hoge kortingenAfbeeldingslocatie: https://am24.akamaized.net/tms/cnt/uploads/2016/08/post-64231-this-is-fine-dog-fire-comic-Im-N7mp.png

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
TomTorquay schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:54:
Het beste kan je er nu wat extra geld tegenaan gooien maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik dat niet zou doen :+

Maar ben het met je eens, het beste is om nu te blijven zitten en even af te wachten wat er gaat gebeuren. Als het nog verder daalt dan is het jammer maar nu alles omzetten in USDT terwijl ik in verschillende coins een goede positie heb gaat me iets te ver. Als je dat met normale beleggingen doet mis je ook een boel inkomsten op x jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:49:
Wat een paniek allemaal hier zeg als ik de berichten van de afgelopen dagen lees. Ik denk niet dat de crypto wereld voor veel mensen hier is weg gelegd.. Wanneer de koers omhoog gaat zie je alleen maar berichten over de prijs en wanneer de koers even naar beneden gaat zie ik berichten als; is dit het? De bubbel is gebarsten!! Stap nu uit voordat je alles verliest!! Mijn portofolio staat in de min..
Kom op zeg, een beetje logisch nadenken.. Het kan toch niet altijd alleen maar omhoog gaan? Een correctie is niets meer dan gezond voor deze markt. In de munten waar ik in heb geinvesteerd heb ik vol vertrouwen voor de komende jaren dus maak mij dan ook nergens zorgen over. Als je de koersen bekijkt over de afgelopen jaren rond deze tijd dan zie je telkens dezelfde dip. Niets meer dan normaal.
De koers zal misschien nog verder dalen maar ik heb er alle vertrouwen in dat wanneer de bodem is bereikt we weer omhoog gaan.
Natuurlijk vervelend als je net bent ingestapt en dit nog nooit hebt meegemaakt maar lees jezelf eens een beetje in, dat correcties er ook gewoon bij horen. Ik zie Augustus/september afgelopen jaar bijna hetzelfde als nu. Toen zei iedereen ook dat de bubbel ging barsten. Toen kwam in September het nieuws dat China alles ging bannen en dat het over was voor crypto. Ik zag mijn portofolio met 50% dalen maar had vertrouwen in mijn investering op de lange termijn. En na anderhalve maand in de - te hebben gestaan ging alles weer omhoog vanaf ongeveer half- eind Oktober. Sindsien hebben we een bullrun gehad tot vorige week met vrijwel geen correcties. Dus logisch toch dat dit er aan zat te komen? En nu weer hetzelfde verhaal met de onzekerheid of zuid korea crypto gaat bannen, bitconnect dat een scam is, overal het negatieve segment dat de bubbel is gebarsten. Als je daar in geloofd dan kan je beter gewoon stoppen. Ik zie het alleen maar als een spelletje van de grote spelers. Crypto is here to stay in mijn ogen en het moment dat de grote spelers de prijs ver genoeg naar beneden hebben geduwd om hun stacks te vergroten zal de prijs weer omhoog gaan. En wie zijn de dupe? De nieuwe investeerders die nu uit paniek met verlies alles verkopen omdat ze denken dat de bubbel is gebarsten. Buy high, sell low, de grootste fout die vele nu maken.
Wou toch even mijn mening delen naar aanleiding van al de negatieve berichten hier de afgelopen dagen.
HODL natuurlijk inderdaad.

Als je echt actief bent kun je s’avonds natuurlijk wat omwisselen in USTD om het daarna weer om te wisselen. Helaas heeft niet iedereen daar tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Eergisteravond al mijn alts en btc verkocht voor de grote daling aan.
Gisteren een paar mooie golven mee gemaakt, vanmorgen all in BCD gegaan, rond half negen alles
met 100% winst weer van de hand gedaan, duizenden euro's verdient.

Leuke dagen voor day-traders. Ik lach me dood

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 15:54
Ik zit in het cryptowereldje sinds 4 december en heb echt geluk gehad tot nu toe..Mijn eerste 2 aankopen waren eth en ven. Deze zijn tot vorige week gigantisch gestegen. Toen stond ik op 100% winst...Nu heb ik nog 60% over...Jammer van die 40% "verlies" maar dit is verlies op reeds gemaakte winst. Ok dit is jammer deze setback maar ik zit hierin voor the long run...Dus ik hoop nu op stabilisatie en terug stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:59:
Ik zit in het cryptowereldje sinds 4 december en heb echt geluk gehad tot nu toe..Mijn eerste 2 aankopen waren eth en ven. Deze zijn tot vorige week gigantisch gestegen. Toen stond ik op 100% winst...Nu heb ik nog 60% over...Jammer van die 40% "verlies" maar dit is verlies op reeds gemaakte winst. Ok dit is jammer deze setback maar ik zit hierin voor the long run...Dus ik hoop nu op stabilisatie en terug stijging.
Heb je daar ook nog andere munten bij gekocht? Anders moet je toch wel meer winst hebben gehad? ETH was toen 350/400 dollar ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:42
Shiznit schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:58:
Eergisteravond al mijn alts en btc verkocht voor de grote daling aan.
Gisteren een paar mooie golven mee gemaakt, vanmorgen all in BCD gegaan, rond half negen alles
met 100% winst weer van de hand gedaan, duizenden euro's verdient.

Leuke dagen voor day-traders. Ik lach me dood
Hoe zie jij zo'n daling aankomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Ik heb een talent ontwikkeld om op de verkeerde momenten in te stappen. Vorige week ingestapt met 200 euro en inmiddels is bijna de helft verdampt. Maar lekker HODL'en.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Snuurtje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:05:
[...]

Hoe zie jij zo'n daling aankomen dan?
Ik heb puur geluk gehad denk ik, ik quote mezelf even:
Shiznit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:34:
Op een of ander onverklaarbare wijze had ik gisteravond een raar voor gevoel, en heb ik al mijn btc en eth omgezet in usdt.....heb ik dus goed aan gedaan, en heb 0.0 verlies.... laat maar dalen alles hehe,,,
Ik doe meestal ook maar wat, ben geen crypto goeroe.
Dit keer heeft het goed uitgepakt :)

Edit:

Krijg er wel hele rare gedachten van. Vanmorgen meer verdient in een uur, dan in een paar maand bij mijn
werkgever. Ontslag nemen en 24/7 in de crypto's gaan ? Wat als er wel een bubble is die knapt ?

[ Voor 14% gewijzigd door Shiznit op 17-01-2018 09:16 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Waltro schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Ik had 25 euro (-10 transactiekosten). Maar bijv. de VEN/VET kan je dan toch meer kopen, of zie ik dat verkeerd?
Ok, dus je hebt nu €15? Als je nog eens €50 stort, dan heb je in totaal dus €55.
Daar gaat nog eens €10 vanaf om het op Binance te krijgen. Dus dan heb je €45. Minimum tradebedrag is 0,002 btc of 0,02 eth. Dat komt neer op zo'n 16 à 18 euro met de huidige koers. Dus met die €45 kan je maar twee soorten munten kopen. Het gaat niet om de waarde van de munt op zich, het gaat om de waarde van de transactie. Maw, op Binance ben je verplicht om minimaal 4 (5?) VEN te kopen, anders wil de site geen order plaatsen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:03:
[...]

Heb je daar ook nog andere munten bij gekocht? Anders moet je toch wel meer winst hebben gehad? ETH was toen 350/400 dollar ofzo
Toch niet...Enkel nog bitcoin en bread gekocht iets laten in de maand..En Etherium heb ik in 2 maal gekocht eerste keer op 399 euro en 2de keer op 499 euro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Mijn allereerste stukje bitcoin gekocht op 1 juni 2017.
Sindsdien hier en daar wat bijgekocht (mijn totale inleg was iets van een 750€) en getrade. Enorm veel domme dingen gedaan en hier en daar iets goed (mede door wat geluk ook). Intussen heb ik er 4000€ uitgehaald en heb nog ongeveer zijn originele inleg over.
Wat ik over die 6 maand wil zeggen is dat men gewoon geduld moet hebben en geen overhaaste beslissing nemen, want die draaien nooit of te nimmer goed uit. Panic selling is zowat het slechtste wat je kan doen.
- ik heb de altcoin-markt in september zien dalen met meer dan 50% en uiteindelijk heb ik door te hodlen daar gigantisch veel winst uit gehaald.
- ik heb de aanval van Bcash op btc meegemaakt in november, waarbij er enorm veel verkocht werd uit paniek.
Gewoon rustig blijven, niet emotioneel beginnen handelen, ... en alles komt na verloop van tijd wel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Op dit moment sta ik nu ongeveer break-even met mijn winst op ripple en mijn verlies op andere coins.

pff wat een dagen.. maar goed.. Ik heb vanmorgen weer wat bijgekocht :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 14:15
CaDje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:48:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad, je geld staat dus in je wallet. Ik heb zelf de wallet ge-backuped en deze in de android app geopend, deze hoef niet de hele blockchain te downloaden. Als het goed is heb je dan gewoon toegang tot je ETH.
Thanks! Het is gelukt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
het zakt weer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
pijnlijk voor de mensen die (veel) geld hadden zitten in Bitconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ik ben rond 10 Januari op top in ETH gestapt, sinds die tijd daalt de koers.
Ach, ook met talraditionele aandelen ben ik zo vaak op mijn bek gegaan, denk dat ze pas weer omhoog gaan als ik ze verkoop, story of my life😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Hier snap ik dus niks van. Je zou verwachten, dat als het 's nachts relatief stabiel blijft, dat het 's morgens bij zou trekken. Maar nu zakt het inderdaad weer. Ik hodl lekker verder, maar irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pelox schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:20:
pff wat een dagen.. maar goed.. Ik heb vanmorgen weer wat bijgekocht :)
Same, klein verlies gepakt op coin A, alles overgeheveld naar coin B. Nu even de stabilisatie afwachten (wat mij betreft een dag of 3 a 4) en als alles meezit, netto een winst van ongeveer 11% realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:23:
Mee eens dat het pijnlijk is als je daar geld had staan maar werd er niet vrijwel overal gezegd dat het een scam was? Vanaf het begin dat het bestond werd dit al duidelijk gemaakt.. Als iemand dan toch beslist hier geld in te steken dan is het nu op de blaren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:49
Pfff zat vanochtend om 7 uur te twijfelen een ritje VEN of BCD te maken. Gekozen voor VEN, zie ik wat er gebeurd is met BCD 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
golfgti5 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:24:
Ik ben rond 10 Januari op top in ETH gestapt, sinds die tijd daalt de koers.
Ach, ook met talraditionele aandelen ben ik zo vaak op mijn bek gegaan, denk dat ze pas weer omhoog gaan als ik ze verkoop, story of my life😎
Laat weten wanneer je ze verkoopt. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin11
MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:25:
[...]

Same, klein verlies gepakt op coin A, alles overgeheveld naar coin B. Nu even de stabilisatie afwachten (wat mij betreft een dag of 3 a 4) en als alles meezit, netto een winst van ongeveer 11% realiseren.
Waarom zeg je niet gewoon welke coins je bedoelt?

Ben je naar Theter of VEN gegaan, laten we nou niet geheimzinnig gaan doen inene:)

[ Voor 10% gewijzigd door Martin11 op 17-01-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik had gisteren verwacht dat de grootste klappen zouden vallen vij VEN en dat NEO stabiel zou blijven maar het is juist NEO welke een flinke dip heeft. Jammer want had NEO laag ingekocht om wat winst te maken om dan in de lage VEN te stoppen..

Dat feestje gaat helaas niet op. Nu is het wachten tot NEO op niveau is en dan doe ik het alsnog... hij haalt alleen mijn target maar niet..

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:37
Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:35:
Ik had gisteren verwacht dat de grootste klappen zouden vallen vij VEN en dat NEO stabiel zou blijven maar het is juist NEO welke een flinke dip heeft. Jammer want had NEO laag ingekocht om wat winst te maken om dan in de lage VEN te stoppen..

Dat feestje gaat helaas niet op. Nu is het wachten tot NEO op niveau is en dan doe ik het alsnog... hij haalt alleen mijn target maar niet..
Beetje geduld, komt wel goed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Martin11 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Waarom zeg je niet gewoon welke coins je bedoelt?
Waarom wel?

Van enkele coins die ik al heb gepost, werd ervoor & erna alleen maar FUD geroepen (niet direct als reaktie op mijn post) dus voor het gros van de mensen blijkbaar niet interessant. Daarnaast maak ik gebruik van de dipjes; ik zie niet geheel in waarom ik "jullie" moet gaan voorlichten in welke coins ik interesse heb puur en alleen vanwege het feit dat "jullie" ervoor zorgen dat ik mijn marges haal.

Ieder zo zijn eigen ideeen/strategie; je vind het vast niet erg dat ik dus niet al mijn kaarten op tafel leg.

"Jullie" zijn alle traders op exchange A of B waar ik een bepaalde coin wil hebben; dus niet alleen GoT'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:23:
I

Ik sprak zondag iemand die 10k in bitconnect had gestoken. Je kreeg dan geloof ik 3k per maand rente. Heb nog gezegd dat dit nooit kan kloppen, even 10k storten en je hoeft nooit meer te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Tranzy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:35:
Ik had gisteren verwacht dat de grootste klappen zouden vallen vij VEN en dat NEO stabiel zou blijven maar het is juist NEO welke een flinke dip heeft.
Wat had je dan gedacht? NEO zat op het hoogste punt sinds maanden. Ok, we hebben geen glazen bol, maar dan is het tocht echt geen complete verrassing dat die stijging niet kan blijven duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
@rvT Misschien wil jij delen hoeveel je uit Bitconnect hebt gehaald tegenover je inleg in hoeveel tijd? Even nieuwsgierig of het echt zo'n goede deal was voor zo lang het duurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
TomTorquay schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:44:
[...]
Wat had je dan gedacht? NEO zat op het hoogste punt sinds maanden. Ok, we hebben geen glazen bol, maar dan is het tocht echt geen complete verrassing dat die stijging niet kan blijven duren...
Ik heb NEO natuurlijk NIET op het hoogste punt gekocht maar in een dip! Alleen de dip was nog niet laag genoeg.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Waarom wel?

Van enkele coins die ik al heb gepost, werd ervoor & erna alleen maar FUD geroepen (niet direct als reaktie op mijn post) dus voor het gros van de mensen blijkbaar niet interessant. Daarnaast maak ik gebruik van de dipjes; ik zie niet geheel in waarom ik "jullie" moet gaan voorlichten in welke coins ik interesse heb puur en alleen vanwege het feit dat "jullie" ervoor zorgen dat ik mijn marges haal.

Ieder zo zijn eigen ideeen/strategie; je vind het vast niet erg dat ik dus niet al mijn kaarten op tafel leg.

"Jullie" zijn alle traders op exchange A of B waar ik een bepaalde coin wil hebben; dus niet alleen GoT'ers
Heerlijke reactie dit _/-\o_ > De nieuwkomers doen (bijna) allemaal zelf amper onderzoek en verwachten dat wij onze ideeën/ strategieën qua coins zomaar delen. En nu is er een correctie gaande en hoor ik ze gelukkig niet meer over to the moon, lambo's etc. Hopelijk blijft deze correctie nog wel even..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik zat te denken he;
1.De bitcoin markt is niet gereguleerd.
2.De futures lopen vandaag af.
3. Veel niet ervaren beleggers zijn ingestapt in crypto's afgelopen maand.

Combineer deze drieen je hebt een zeer goed mogelijke oorzaak te pakken van deze huge dip;
denk maar even mee met me;
Stel je bent bizar rijk dan ga je begin december short op de futures, die aflopen op 17-01.
Vervolgens, omdat de markt niet gereguleerd is, koop je allemachtig veel crypto's op met elkaar.
Beetje marketing erbij en tadaa de meute doet de rest en we hebben mega top tijd gehad.

2 a 3 dagen voor dat je shorts aflopen verkoop je ineens alles, om de "short" te halen. en de meute van onervaren beleggers doen de rest. en tadaa je bent dubbel rijk.

Mooie nieuws is als dit klopt, gaan ze geheid voor de + volgende maand en stuwen ze de boel weer op.
Mijn gedachte is dan ook nu kopen want morgen kopen de whales zich weer in.

Wat denken jullie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martin11
MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Waarom wel?

Dus omdat je zelfverklaarde intellect in crypto niet genoeg gewaardeerd wordt in deze rubriek dan ga je over A en B praten ?

Je moet het zelf weten , ik vind het heel kleinzielig overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Flagg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:42:
[...]
Haha ja grappig is het wel, 4 weken geleden begonnen met 600€ tussendoor op een waarde van ruim 1500€ gestaan en inmiddels een tientje verlies.

Volatiel? weeelneeeee. Maar kan er wel om lachen, it's only money.
Financieel lach ik niet heel hard. Maar toen ik er instapte ben ik wel reëel genoeg naar mijzelf geweest dat ik een risico aanging en dús ook geld zou kunnen verliezen. Tja, als dat dan ook gebeurt is het zuur, maar moet je ook niet gaan zitten janken ;) . Ja ik baal. Maar ja, ik kan er ook nog best om lachen!
(lachen zou me alleen toch wel vergaan als er nu nog zo'n dip achteraan zou komen - want dan blijft er dusdanig weinig van m'n centen over dat de kans klein is dat ik er financieel überhaupt nog iets van kan maken... Zelfs bij een flink herstel daarna weer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:52
Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:48:
Ik zat te denken he;

Combineer deze drieen je hebt een zeer goed mogelijke oorzaak te pakken van deze huge dip;
Stel je bent bizar rijk dan ga je begin december short op de futures, die aflopen op 17-01.
Vervolgens, omdat de markt niet gereguleerd is, koop je allemachtig veel crypto's op met elkaar.
Beetje marketing erbij en tadaa de meute doet de rest en we hebben mega top tijd gehad.

2 a 3 dagen voor dat je shorts aflopen verkoop je ineens alles, om de "short" te halen. en de meute van onervaren beleggers doen de rest. en tadaa je bent dubbel rijk.

Mooie nieuws is als dit klopt, gaan ze geheid voor de + volgende maand en stuwen ze de boel weer op.

Wat denken jullie?
Zou goed kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Vanmorgen vroeg al mijn vrijstaande ETH omgezet naar WaBi, zojuist er weer uit*. Lekker winstje om de ochtend mee te beginnen.

* Ik had wel al een deel en hou ook deel op LT

[ Voor 16% gewijzigd door TomTorquay op 17-01-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
TomTorquay schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:50:
Vanmorgen vroeg al mijn vrijstaande ETH omgezet naar WaBi, zojuist er weer uit. Lekker winstje om de ochtend mee te beginnen.
Die was ik ook net aan het bekijken, wabi heeft even een klein spurtje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 20:47
Damn die bitconnect is wel een ramp aan het worden. Zit er niet in maar is zonde voor de mensen die er wel inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ik zie dit ook als een mogelijk scenario... Dus #HODL. De combi met de bonussen zou wel eens tot een enorme piek kunnen leiden. Maar, ik denk dat die daarna ook weer hard in gaat storten... Dus wat dat betreft hoop ik eigenlijk meer op een geleidelijker stijging de komende tijd. De extreme volatiliteit er een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Sam2013 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:48:
Ik zat te denken he;

Wat denken jullie?
Aannemelijk.
Pagina: 1 ... 65 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)