Minst productieve middag op kantoor dit ooit haha (GMT-7 hier).
Als nieuweling steek ik hier vooral van op dat het geen kwaad kan wat eurootjes op een exchange te zetten zodat je kan bijkopen bij een correctie... Nu heb ik dit niet kunnen doen, jammer.
Nu ga ik bijna in complottheorieën denken: toch weer dat bonussen verhaal op wallstreet. Eerst koersen ff lekker laten zakken en dan spotgoedkoop instappen daar? Nou ja, ik weet het niet. Zal wel goed zijn voor mijn eth portfolio. Die gaat ook ineens weer omhoogJebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:52:
Echt op 15 minuten ofzo 50 miljard market cap erbij, dit gat toch helemaal nergens meer over jongens
kom op ... nog 1 keer onderuit eth en ltc ... nog 1 keer ...
Check litebit of bitpanda eenskazzzdafke schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:50:
Waar kan ik een account aanmaken en onmiddellijk ETH aankopen naar mijn blockchain wallet?
Coinbase wil mijn id maar niet valideren (staat iets bij support dat er momenteel een issue is) en bij bitdirect lukt het ook niet
En weer back in
Alles terug gekocht... Helaas voor iets meer dan waar ik het 15 minuten terug voor verkocht had... Maar ach ja. Shit happens. Wel best knap... Heb echt precies in de dip verkocht ... Kan er wel om lachen... Al met al heb ik hierdoor iets van 50 euro misgelopen. Jammer, maar lig ik ook weer niet wakker van.
Alles terug gekocht... Helaas voor iets meer dan waar ik het 15 minuten terug voor verkocht had... Maar ach ja. Shit happens. Wel best knap... Heb echt precies in de dip verkocht ... Kan er wel om lachen... Al met al heb ik hierdoor iets van 50 euro misgelopen. Jammer, maar lig ik ook weer niet wakker van.
[ Voor 38% gewijzigd door kazz1980 op 16-01-2018 23:57 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
0,05BTC voor ongeveer 450 euries. Ik vind het goed zo.
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker allemaal
T minus whenever it feels right
En te denken dat ik dat al bij 4 dips hebt gezegd tegen men eigen, heb geld klaarstaan op een beurs.Imgnrydrmr schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:54:
Als nieuweling steek ik hier vooral van op dat het geen kwaad kan wat eurootjes op een exchange te zetten zodat je kan bijkopen bij een correctie... Nu heb ik dit niet kunnen doen, jammer.
En elke dip dan zo duur gekocht via bitpanda.
Ik ben vorige week ingestapt, gister extra geïnvesteerd (ouch...). 'Baptism of fire' vandaag zoals de Engelsen zeggen.
Lange termijn heb ik er vertrouwen in het nut van de blockchain en de projecten waar ik in heb ingekocht, dus zal vandaag zeker niet in paniek verkopen en mijn verliezen ten gelde maken... Nochtans zou het zeer welkom als we in het komend uur de weg omhoog weer kunnen vinden.
Lange termijn heb ik er vertrouwen in het nut van de blockchain en de projecten waar ik in heb ingekocht, dus zal vandaag zeker niet in paniek verkopen en mijn verliezen ten gelde maken... Nochtans zou het zeer welkom als we in het komend uur de weg omhoog weer kunnen vinden.
All in FOMOVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:57:
Panicsellers, ik vind het prachtigen weer duurder instapoen jongens! Sell low buy high!
Verwijderd
Inderdaad, dan ben je een instap-oenVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:57:
Panicsellers, ik vind het prachtigen weer duurder instapoen jongens! Sell low buy high!
Week of twee geleden. Gelukkig eerst met een paar honderd euro om het onder de knie te krijgen. Maar 30-40% van de inleg is nu verdampt dus weet nog niet of ik er nog wel meer in wil steken.loonatick78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:52:
[...]
Wanneer ben je ingestapt dan? Voor veel geld?

We zijn iig een ervaring rijker.
Ja. Ik voel mij aangesproken... Ik ben hier goed in. Niet de eerste keer ook dat het me gebeurtVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:57:

Maar in dit geval was het geen panic sell maar ingecalculeerd risico. Gegokt op nog iets verder zakken. Fout gegokt. Ga ik dan ook niet om zitten janken
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 17-01-2018 00:00 ]
Eind december 2017 ingestapt. Sinds vanochtend ben ik aan het inkopen. Na iedere aankoop leek de prijs te zakken wat resulteerde in nog meer aankoop van mijn kant. Net bleef de prijs maar zakken en wilde ik afwachten tot het dieptepunt, helaas net te laat en wat hele goedkope aankopen misgelopen. Alle aankopen zijn in ieder geval gedaan met de mindstate dat het vandaag misschien over is. We zullen het zien. Ik wil in ieder geval alle tweakers in dit forum bedanken. Elke dag meelezen, niet in paniek raken en je gezond verstand gebruiken helpen in ieder geval een hoop! Nu heel lang Hodlen.
Heb ff bcc gekocht op 1300 euro morgen weer oo 1800? Haha
Shit happens.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:59:
[...]
Ja. Ik voel mij aangesproken... Ik ben hier goed in. Niet de eerste keer ook dat het me gebeurt![]()
Maar in dit geval was het geen panic sell maar ingecalculeerd risico. Gegokt op nog iets verder zakken. Fout gegokt.
Ach ja, ik zou het vasthouden en over een paar dagen / week is het alsof er niets gebeurd is.GaMbiNo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:58:
[...]
Week of twee geleden. Gelukkig eerst met een paar honderd euro om het onder de knie te krijgen. Maar 30-40% van de inleg is nu verdampt dus weet nog niet of ik er nog wel meer in wil steken.![]()
We zijn iig een ervaring rijker.
En toch ben ik nog niet overtuigd. Iedereen lijkt nu gekalmeerd maar ik zie het al voor me dat de Aziaten besluiten nog even verder te gaan waar de rest gebleven was.
Iedereen weer ingestapt en uiteindelijk zakt het nog verder in. Onwaarschijnlijk, maar de emoties hierbij kunnen soms ironisch zijn.
Iedereen weer ingestapt en uiteindelijk zakt het nog verder in. Onwaarschijnlijk, maar de emoties hierbij kunnen soms ironisch zijn.
Ik koop nog niet bij.. nu al een paar dagen gaan slapen met het idee dat het ergste voorbij was en elke keer wakker worden met "wtf is er nu weer gebeurd?".
Morgen misschien de boot van vandaag gemist, maar de prijzen zullen nog niet ultra zijn denk ik.
Morgen misschien de boot van vandaag gemist, maar de prijzen zullen nog niet ultra zijn denk ik.
Jep zelfde probleem hier. Hele dag al kat uit de boom zitten kijken (om de paar uur kijken) en nu toch verlies, so be it.
Exact dit
Missertje van paar tientjes. Boeiend. Van mijn 1000 euro inzet was nog maar 580 over - dus het gaat even niet met heel grote bedragen... Jammer als het om winst gaat. Maar pluspuntje als je even misgokt dus
De perfecte trade gemaakt €710 naar €810. Angst zit nog wel in de markt, dus hopelijk later lager inkopen (rond €780?).
Valt allemaal best mee, kijk eens naar de grafieken van wat verschillende coins over een periode van 1 maand. Je ziet dan dat de meeste allemaal hebben meegelift op BTC. Het hoogtepunt lag ongeveer rond einde december 2017. Nu stabiliseert alles weer en kan er weer een stijgende lijn komen (met ups en downs uiteraard).
Als je wat pecunia over hebt: Buy. If not: HODL!!!
Als je wat pecunia over hebt: Buy. If not: HODL!!!
Seriously? Nope, not a bit...
Tja.... Herkenbaar. Maar persoonlijk waag ik dan toch iets liever de gok met het risico... In plaats van veilig spelen en dan zien dat je de boot gemist hebt. Maar dat is een afweging natuurlijk.Prosac schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:02:
Ik koop nog niet bij.. nu al een paar dagen gaan slapen met het idee dat het ergste voorbij was en elke keer wakker worden met "wtf is er nu weer gebeurd?".
Zie nu trouwens dat ik door even uitstappen en weer instappen ik nu een veel mooiere verdeling van mijn coins heb qua risico spreiding. Mooi meegenomen.
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 17-01-2018 00:05 ]
Bij mij was het helaas winst die ik veilig wilde stellen, dan sell je net op een daily low-.- Dacht dat ik deze beginnersfouten niet meer maakte...kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:02:
[...]
Exact dit![]()
Missertje van paar tientjes. Boeiend. Van mijn 1000 euro inzet was nog maar 580 over - dus het gaat even niet met heel grote bedragen... Jammer als het om winst gaat. Maar pluspuntje als je even misgokt dus
Zoals gezegd, dat mis ik de 18 meter boot met helikopter vandaag maar, maar morgen zal het nog geen roeibootje zijn.kazz1980 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:04:
[...]
Tja.... Herkenbaar. Maar persoonlijk waag ik dan toch iets liever de gok met het risico... In plaats van veilig spelen en dan zien dat je de boot gemist hebt. Maar dat is een afweging natuurlijk.
Ik verkoop niks met verlies.
De dood of de gladiolen.
De dood of de gladiolen.
Ik laat alles staan inderdaad. Het meeste staat in Neo dus het zou mooi zijn als die toch weer een mooie run maakt de komende uren.loonatick78 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:01:
[...]
Ach ja, ik zou het vasthouden en over een paar dagen / week is het alsof er niets gebeurd is.
Ben bang dat het dieptepunt geweest is ... alles stijgt, de handel heeft de weg omhoog weer gevonden
Toeval of niet? 
Wow! Look at that! Bitfinex prints up 100M out of thin air and within two fucking minutes it starts a $1000 rally. Truly amazing.
https://twitter.com/Bitfinexed/status/953398351889944576
We gaan het zien, de markt is mijns inziens te groot om zomaar onderuit te gaan. Daarom ook nu wat bijgekocht, al was ik dat niet van plan vandaagTurbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:04:
Ben bang dat het dieptepunt geweest is ... alles stijgt, de handel heeft de weg omhoog weer gevonden
Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC
Jij bent boos maar ik ben gelukkig.Turbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:04:
Ik hoop nog steeds met goede investering mijn hele verbouwkosten te financiëren.
Maar als ik al een Ford Ka Fiesta ofzo kan kopen ermee is ook leuk natuurlijk.
De inkoop voor de volgende cryptocurrency is tijdelijk uitgeschakeld om de drukte te kunnen schalen: NXT, ARDR, Monero, Ethereum.
Never ever financial advice...
BTC aangekocht aan 10500. Best kut want net het moment dat ik 5minuten weg ben, stijgt hij zo hard.
Nu ook VEN aangekocht aan 40. Zien wat het brengt
Nu ook VEN aangekocht aan 40. Zien wat het brengt
Ik ben inmiddels al naar een Focus aan het kijkenRakward schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:08:
[...]
Jij bent boos maar ik ben gelukkig.
Ik hoop nog steeds met goede investering mijn hele verbouwkosten te financiëren.
Maar als ik al een Ford Ka Fiesta ofzo kan kopen ermee is ook leuk natuurlijk.
Nee echt! Uit 2007 dat dan weer wel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ook maar na bed ... de grootste winstpakkers lijken voor nu voorbij, met wat geluk alles donkerrood morgenvroeg, dan maar de klapper maken, zo niet, dan dit vergeten, kans gemist en volgende week weer verder waar we gebleven waren. (rook ondertussen een sigaretje achter de laptop weg in de ijdele hoop dat......)
Wat'n heerlijk dag zeg! Ik heb er echt van genoten ....ondanks het crypto saldo.
.
Wat'n heerlijk dag zeg! Ik heb er echt van genoten ....ondanks het crypto saldo.
Mensen de markt is nog veel te pril om nu al definitief te crashen. Ik hoop alleen wel dat de flow nu langzaam naar de coins gaat die ook echt een doel hebben. Als al zoiets als een Tittiecoin de lucht in gaat dan gaat er ook iets niet helemaal goed. Ik verwacht de komende tijd ook geen explosieve groei, maar een gezonde uptrend waarbij de shitcoins gewoon geloosd worden.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
"The big fear is that hopes for widespread acceptance of the decentralized, stateless digital currency will be derailed by governments. Many countries see bitcoin as a threat to their traditional currencies and worry that mom-and-pop investors who speculate in bitcoin will lose a lot of money when the perceived speculative bubble bursts, bitcoin watchers say."
Met andere woorden: dan kunnen ze geen belasting heffen over het verdiende geld. Stelletje geldwolven
Nou als ik kijk op Binance zie ik toch echt dat TRX zelfs aan het stijgen isDaacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:16:
Mensen de markt is nog veel te pril om nu al definitief te crashen. Ik hoop alleen wel dat de flow nu langzaam naar de coins gaat die ook echt een doel hebben. Als al zoiets als een Tittiecoin de lucht in gaat dan gaat er ook iets niet helemaal goed. Ik verwacht de komende tijd ook geen explosieve groei, maar een gezonde uptrend waarbij de shitcoins gewoon geloosd worden.
Zo jammer dat ik geen centjes heb op het moment anders had ik er nog wat in geïnvesteerd.. Maar het was inderdaad een interessant dagjeTurbo-Puppy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:14:
Ook maar na bed ... de grootste winstpakkers lijken voor nu voorbij, met wat geluk alles donkerrood morgenvroeg, dan maar de klapper maken, zo niet, dan dit vergeten, kans gemist en volgende week weer verder waar we gebleven waren. (rook ondertussen een sigaretje achter de laptop weg in de ijdele hoop dat......)![]()
Wat'n heerlijk dag zeg! Ik heb er echt van genoten ....ondanks het crypto saldo..
Op Poloniex is er alweer 1 die in het groen staat
Oef.. toch nog ETH kunnen kopen..!
Tja, of TRX een shitcoin is daar zijn ook de meningen over verdeeld.Lucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:18:
[...]
Nou als ik kijk op Binance zie ik toch echt dat TRX zelfs aan het stijgen is
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Mag ik vragen waar het nog gelukt is?
niemand die LTC koopt? Twijfel om er nu 3 of 4 te kopen. Maak
Je raad het nooit, maar Kraken doet het heel goed nu.frederick130391 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:20:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Coinbasefrederick130391 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:20:
[...]
Die bull run van het voorbije uur was niet echt sterk imo.
Kijk eens wat er om 11u-12u dinsdagmiddag is gebeurd. En kijk eens wat er daarna is gebeurd
Niets is zeker, alles kan...
Kijk eens wat er om 11u-12u dinsdagmiddag is gebeurd. En kijk eens wat er daarna is gebeurd
Niets is zeker, alles kan...
Iemand enig idee hoeveel geld er in Bitconnect omging en hoeveel bitcoins er vanuit daar nu de markt op worden gedumpt nu de eigenaren ervan de benen nemen?
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat de Bitconnect punch nog moet komen op de markt....pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:24:
Iemand enig idee hoeveel geld er in Bitconnect omging en hoeveel bitcoins er vanuit daar nu de markt op worden gedumpt nu de eigenaren ervan de benen nemen?
Zo en nu maar eens slapen. Imo lekker kunnen inkopen op munten die ik al op het oog had en al een tijdje wilde kopen op prijs die vandaag werd behaald. In dat opzicht een mooie dag. Nu hopen dat alles snel weer bijtrekt. Dan is het weer dagelijks lachen
Dat is inderdaad persoonlijk, toegegeven ik heb aan de hype meegedaan en was mijn eerste coin ooit waar ik de whitepaper niet van heb gelezen. Toch blijk ik het geen fijne coin vinden nadat al het nieuws over hun is uitgekomen.Daacuso schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:20:
[...]
Tja, of TRX een shitcoin is daar zijn ook de meningen over verdeeld.
Zou het? Ik denk dat die lui al weken lang hun bitcoins stiekem aan het verkopen zijn geweest, de laatste week waarschijnlijk in hoog tempo.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:25:
[...]
Ik heb het gevoel dat de Bitconnect punch nog moet komen op de markt....
Op coinmarketcap de koersmutaties even op het laatste uur gezet. Alles groen!!! Da's een stuk lekkerder slapen.
Welterusten allen.
Welterusten allen.
Iemand een idee of USDT tether ook daadwerkelijk de waarde in dollars heeft?
Wat ik wel weet is dat ze in 3 dagen tijd van #24 naar #106 zijn gegaan.pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:24:
1 USDT = 1.02 USD volgens CoinmarketcapDeKoetsier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:29:
edit: Owh, heb je vraag fout begrepen denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 17-01-2018 00:32 ]
Verwijderd
Niet te bewijzen, ze zijn namelijk niet transparant erover. Dus waarschijnlijk niet.DeKoetsier schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:29:
Toen Nederland en Duitsland naar het Goud vroegen aan Amerika was het goud er ook niet.... (Zolang er niet naar gevraagd zal worden zal het ok gaan... iets met vertrouwen in iets wat er niet is, doen veel mensen ook in God en dat kan psychologisch wel helpen!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 00:35 ]
Wordt een kort nachtje ben ik bang....

Down for maintenancepirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:38:
haha gdax is gecrasht.

Ik heb mijn kat net een paar keer over mijn toesenbord laten lopen. En uiteindelijk bij de zesde poging kwam deze uit op een munt genaamd ppc. Zegt mij niks. Maar we zien later wel of de kat mag blijven of gaat verhuizen.Gekocht! Slaap lekker.
Waarom zouden ze usdt moeten printen om dat te kunnen doen?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Yes ik zie het. Echt reuze benieuwd hoe dat het er daar aan toe gaat tijdens dit soort dagen
Ik heb 10 ven waar ik een beetje mee speel (student, en dit is pure winst wat ik kan missen). Verstandig om met die 10 VEN nu BNB in te kopen of niet?
Vind het iig fijn dat we weer bij die 10k weg zijn voor nu, en de 1hr percentages allemaal fors in t groen zijn op de marketcap.CM-Centurion schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:43:
[...]
Yes ik zie het. Echt reuze benieuwd hoe dat het er daar aan toe gaat tijdens dit soort dagen
Lijkt mij dat bij een dip zoals deze, een tamelijk groot deel graag in USDT gaat voor veiligheid. Dus dan is het toch niet gek als ze extra bijprinten? Wat er mee gebeurt, kunnen wij moeilijk precies controleren..oisyn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:41:
[...]
Waarom zouden ze usdt moeten printen om dat te kunnen doen?
Ik vraag me zelf ook af of zo is, maar het zit ze niet mee omdat ik hier helaas al enorm veel voorbeelden van heb gezien.
Feel free to correct where necessary.
Niemand die je daar nu iets zinnigs over kan vertellen...en al zeker geen personen die hun kat keuzes laten maken op het toetsenbord...Geertwa schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:45:
Ik heb 10 ven waar ik een beetje mee speel (student, en dit is pure winst wat ik kan missen). Verstandig om met die 10 VEN nu BNB in te kopen of niet?
Ach, de BTC kan vannacht ook nog terug zakken naar 8500 dollar, heb volgens mij wel eens grotereCM-Centurion schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:43:
[...]
dipjes gezien (procentueel) in het verleden.
Verwijderd
haha voor de veiligheid? USDT is ook best wel risky hoor. Het is gereguleerd en puur op de blauwe ogen vertrouwen.Danny.G schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:48:
[...]
Lijkt mij dat bij een dip zoals deze, een tamelijk groot deel graag in USDT gaat voor veiligheid. Dus dan is het toch niet gek als ze extra bijprinten? Wat er mee gebeurt, kunnen wij moeilijk precies controleren.
Ik vraag me zelf ook af of zo is, maar het zit ze niet mee omdat ik hier helaas al enorm veel voorbeelden van heb gezien.
Je hebt gelijk. En we zitten nog onder de 500 total market cap, oke dat zegt niets maar toch... Zie de daling.RaptorXS schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:49:
[...]
Ach, de BTC kan vannacht ook nog terug zakken naar 8500 dollar, heb volgens mij wel eens grotere
dipjes gezien (procentueel) in het verleden.
Dat is mijn punt niet. Bitfinexed had het over de "toeval" dat net nadat ze hebben bijgeprint, de koers omhoog gaat. Zijn retoriek is doorgaans dat ze (bitfinex) aan wash trading doen en zelf de prijs opdrijven met ongedekte usdt tokens. Jij haalt die tweet aan, dus ik neem aan dat je dat ook verdacht vindt. Mijn vraag is dus: Waarom zouden ze usdt moeten printen om btc op te kopen? Dat kunnen ze toch ook zonder doen?Danny.G schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:48:
[...]
Lijkt mij dat bij een dip zoals deze, een tamelijk groot deel graag in USDT gaat voor veiligheid. Dus dan is het toch niet gek als ze extra bijprinten? Wat er mee gebeurt, kunnen wij moeilijk precies controleren.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Schijnveiligheid danVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:51:
[...]
haha voor de veiligheid? USDT is ook best wel risky hoor. Het is gereguleerd en puur op de blauwe ogen vertrouwen.
Niet als er een tekort is aan USDT toch?.oisyn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:52:
[...]
Dat is mijn punt niet. Bitfinexed had het over de "toeval" dat ze net nadat ze hebben bijgeprint, de koers omhoog gaat. Zijn retoriek is doorgaans dat ze aan wash trading doen en zelf de prijs opdrijven met ongedekte usdt tokens. Jij haalt die tweet aan, dus ik neem aan dat he dat ook verdacht vindt. Mijn vraag is dus: Waarom zouden ze usdt moeten printen om btc op te kopen? Dat kunnen ze toch ook zonder doen?
[ Voor 52% gewijzigd door Luca op 17-01-2018 00:59 ]
Ik zou voor GEERT coin gaanAlcje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:39:
Ik heb mijn kat net een paar keer over mijn toesenbord laten lopen. En uiteindelijk bij de zesde poging kwam deze uit op een munt genaamd ppc. Zegt mij niks. Maar we zien later wel of de kat mag blijven of gaat verhuizen.Gekocht! Slaap lekker.
...
[ Voor 95% gewijzigd door Cyberamp op 17-01-2018 08:56 . Reden: dubb ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Mmm, om even de stress eraf te krijgen even wat anders gaan doen. Kwam de Mensa IQ test (de pretest) tegen die je laat weten of je een kan maakt bij het eigenlijke examen. Volgens dat ding heb ik 58% kans om erdoor te zijn
U heeft 26 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 58% om in de
eigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen.
Dat zou me (bij slagen) bij de bovenste 2% van intelligentie plaatsen.
Wat doen we jongens, moet ik binnen een maand zo'n testje gaan doen? Kost me wel 50€..
Ik bedoel, als ik daar binnen geraak kan het toch niet anders dan dat ik gewoon de juiste coins eruit ga pikken op termijn, ik bedoel maar
(nog mensen die zich even willen bezighouden ipv naar de candlebars te kijken: http://mbe.webfactional.c...st/preTest_v3.cgi?lang=nl
)
*Niet dat IQ naar mijn mening 1 flikker uitmaakt, allemaal leuk hoor die cijfertjes, maar EQ is echt 10 keer zo belangrijk...
U heeft 26 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 58% om in de
eigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen.
Dat zou me (bij slagen) bij de bovenste 2% van intelligentie plaatsen.
Wat doen we jongens, moet ik binnen een maand zo'n testje gaan doen? Kost me wel 50€..
Ik bedoel, als ik daar binnen geraak kan het toch niet anders dan dat ik gewoon de juiste coins eruit ga pikken op termijn, ik bedoel maar
(nog mensen die zich even willen bezighouden ipv naar de candlebars te kijken: http://mbe.webfactional.c...st/preTest_v3.cgi?lang=nl
*Niet dat IQ naar mijn mening 1 flikker uitmaakt, allemaal leuk hoor die cijfertjes, maar EQ is echt 10 keer zo belangrijk...
[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 17-01-2018 00:56 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
U vraagt wij draaien: https://www.cryptopia.co.nz/Exchange/?market=GEERT_BTC
Staat ook nog eens in het groen!
[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 17-01-2018 00:57 ]
Hahah. Wat is dit dan!?Lucky0wn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:56:
[...]
U vraagt wij draaien: https://www.cryptopia.co.nz/Exchange/?market=GEERT_BTC
Staat ook nog eens in het groen!
Proof of shitcoin? Wel meesterlijke grap!
[ Voor 38% gewijzigd door Chris.nl op 17-01-2018 01:03 ]
Ik dacht, even snel 1,5 litecoin halen en wisselen...heb ik bij Bitrush ineens een cool down periode of ik moet ID verificatie toepassen...dacht het niet. Ga geen kopie van ID afgeven. Nou ja, we zullen morgenochtend zien wat de markt doet.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Crypto koersen kan je niet beredeneren met Bollinger grafiekjes, Elliott waves etc..CM-Centurion schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:52:
[...]
Je hebt gelijk. En we zitten nog onder de 500 total market cap, oke dat zegt niets maar toch... Zie de daling.
Ze volgen het het nieuws en hebben weinig te maken met aandeel-tooltjes.
Just my opinion.
Goed, de boel lijkt toch een klein klein beetje stabiel nu (kan over 10 minuten opnieuw in all out chaos zijn natuurlijk). Ik ging holden, ik blijf holden en ga slapen.
Ben wel extreem extreem benieuwd wat morgen het effect gaat zijn van rond een uur of 7 Delta open te klikken... Het kan echt ALLE kanten op naar mijn gevoel...
Ben wel extreem extreem benieuwd wat morgen het effect gaat zijn van rond een uur of 7 Delta open te klikken... Het kan echt ALLE kanten op naar mijn gevoel...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
uhuh...bijnaVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:09:
12K usd klinkt me als muziek in de oren. Dat was gisteren niet voor te stellen.
Poef, lekker dan rip geld in Bitconnect
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Mezelf kunnen weerhouden van extra bij te kopen. Is lastig....
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
vrees het ergste idd voor de investeerders...Dracoz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:12:
Poef, lekker dan rip geld in Bitconnect
Is allemaal niets meer waard nee....pirodr01 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:14:
[...]
vrees het ergste idd voor de investeerders...
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Waar hebben ze USDT voor nodig dan? Het zijn maar getalletjes in de database. Daarnaast hebben ze dollars zat ($4,4 miljard per dag aan trade volume, dus ze verdienen zo'n $8 miljoen per dag).Danny.G schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:52:
Niet als er een tekort is aan USDT toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)