Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
williamf schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:30:
[...]
Kan het effe. Graag stoppen met paniek zaaien hier...
Ik begin voor het eerst voor m'n geld te vrezen tbh... Ik vraag me af of de exchanges en brokers dit eigenlijk wel aankunnen... Er worden miljoenen (if not effectief miljarden) uitgehaald momenteel, wie gaat dat uitbetalen?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Verwijderd
Een correctie van 90% down is ook een correctie. Wat is een correctie... het vertegenwoordigt niet echt iets.Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:29:
Het is maar een correctie, dit gebeurd ieder jaar! ECHT WAAR!1!!
Bij aandelen kun je gewoon uitrekenen of een aandeel is opgeblazen is of niet. In principe bestaat in de cryptomarkt niet echt een correctie.
Ik ga wel lekker slapen. Zien morgen wel weer verder. Heb m'n NEO naar Tether omgezet op $100 VEN laat ik lekker staan.Prosac schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:30:
Eigenlijk moet ik morgen werken. Maar zit echt met open mond naar de BTC prijs op Binance te kijken.. in een kwartier van 9700 naar 9050
Ik voel me een ramptoerist en wil eigenlijk niet afsluiten
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberamp op 16-01-2018 23:32 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Als het echt hard neergaat kunnen veel exchanges nog wel eens flink gaan haperen idd. Het is vaak te vergelijken met een bank run. Een exchange heeft echt niet genoeg fiat geld om iedereen uit te betalen...Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:31:
De lol is er wel een beetje vanaf inmiddels. -50% op m'n portfolio en -15% tegenover m'n inleg inmiddels.
Ik begin voor het eerst voor m'n geld te vrezen tbh... Ik vraag me af of de exchanges en brokers dit eigenlijk wel aankunnen... Er worden miljoenen (if not effectief miljarden) uitgehaald momenteel, wie gaat dat uitbetalen?
ik heb er ook al een paar klaar staan... slaapt een stuk rustigerAdamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:31:
Ik weet niet wat de rest doet, maar ik heb mijn sell orders klaar gezet en wacht even tot de markt corrigeert. Heeft echt geen zin om constant te kijken. Morgen en overmorgen zullen pijn doen, maar net doen of het niet gebeurt. (sellorders op winst gezet uiteraard!)
Seriously? Nope, not a bit...
Kan ik ergens short gaan op BTC?
[ Voor 13% gewijzigd door Point.Flare op 16-01-2018 23:33 ]
Obvious troll is obvious.Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:29:
dit gebeurd
Ik sta nog altijd op winst, daar niet van. Maar winst zien verdampen is naar mijn mening minder kut dan je inleg zien verdampen, ook al is het beide niet tof natuurlijk.aaaido schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:29:
[...]
Ok, echter uiteindelijk is zowel 1000 euro inleg evenveel als 1000 euro winst. Ik snap je wel echter is het niet rationeel beargumenteert en ook niet hoe je in deze markt (moet) staan imo.
Dat doet de koersen ook geen goed...lighting_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:34:
Je kan beter een grote sell off hebben. En dan weer naae boven kijken. Ik ben benieuwd naar morgen.
Website geeft 404TimTube schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:34:
Ondertussen...de koers van BitConnect haha.
www.google.nl
Zou graag even een weekje of twee mijn kop in het zand steken en dan weer de app installeren (en dan de data importeren).
Op BUX. Ik zit short sinds 13000.Point.Flare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:32:
En al die mensen die een belachelijke buy hadden ingesteld op 10k ofzo "voor het geval dat"... die heb je ook nog!
Kan ik ergens short gaan op BTC?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
your money cannot be found
Money Not Found
[ Voor 6% gewijzigd door Xessive op 16-01-2018 23:37 . Reden: aanpassing ]
Tja, ik heb niks met BitConnect, maar enerzijds raken mensen hier echt behoorlijk wat geld kwijt en anderzijds is dit precies weer het soort negatieve nieuws wat opduikt in de media. Redelijk misplaatste 'haha' dus vind ikTimTube schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:34:
Ondertussen...de koers van BitConnect haha.
Welnee
Bovendien geld erin zitten wat ik prima kan missen dus ik kan zodadelijk gerust slapen

www.google.nl
We love the smell of innovation in the morning!
Ah, staat het al op je bankrekening? Serieus; de grootste truc komt nog, van al deze pulp weer EUR maken :-).appelflap1992 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:37:
Ik ben uitgestapt, pfff wat een stress, handelde gelukkig alleen nog maar met winst maar toch zonde om zoveel geld te zien weg lopen. Had er serieus een leuk autotje van kunnen kopen nu helaas niet meer. Wellicht heb ik net mijn domste beslissing ooit gemaakt, misschien mijn verstandigste, ik heb in ieder geval geld aan deze hele achtbaan overgehouden.
Xessive schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:36:
[...]
your money cannot be found
Money Not Found
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Verwijderd
CANTA geannuleerd.
LAMBO besteld!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 23:38 ]
En 10 minuten later zitten we op 10.500Prosac schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:30:
Eigenlijk moet ik morgen werken. Maar zit echt met open mond naar de BTC prijs op Binance te kijken.. in een kwartier van 9700 naar 9050
Ik voel me een ramptoerist en wil eigenlijk niet afsluiten
de meeste worden armer, zo zie ik het gewoon
[ Voor 23% gewijzigd door iNSANiTi op 16-01-2018 23:38 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Het is heel dubbel want geld verliezen is zuur, maar dat is ook het grote risico dat je neemt wanneer je deelneemt aan iets als BitConnect. Eigen schuld zou ik niet zeggen, maar men had beter kunnen weten.Bmfd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:37:
[...]
Tja, ik heb niks met BitConnect, maar enerzijds raken mensen hier echt behoorlijk wat geld kwijt en anderzijds is dit precies weer het soort negatieve nieuws wat opduikt in de media. Redelijk misplaatste 'haha' dus vind ik

Ik hodl ook lekker op dit moment. Ik ga toch echt niet panic sellen.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:37:
[...]
WelneeZit zelf enkel op Binance te HODL'en!
Bovendien geld erin zitten wat ik prima kan missen dus ik kan zodadelijk gerust slapen![]()
Volgens mij is het dieptepunt net bereikt.we stijgen alweer...appelflap1992 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:37:
Ik ben uitgestapt, pfff wat een stress, handelde gelukkig alleen nog maar met winst maar toch zonde om zoveel geld te zien weg lopen. Had er serieus een leuk autotje van kunnen kopen nu helaas niet meer. Wellicht heb ik net mijn domste beslissing ooit gemaakt, misschien mijn verstandigste, ik heb in ieder geval geld aan deze hele achtbaan overgehouden.
Nouja, misschien kun je er nog wel een apkbeurtje van kopen
Juist wel. De angst dat het lager gaat is er dan uit.
Er is, ook hier op dit forum, gewaarschuwd voor BitConnect.Bmfd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:37:
[...]
Tja, ik heb niks met BitConnect, maar enerzijds raken mensen hier echt behoorlijk wat geld kwijt en anderzijds is dit precies weer het soort negatieve nieuws wat opduikt in de media. Redelijk misplaatste 'haha' dus vind ik
Volgen mij ook door mezelf.
Ik ook, ik heb minimaal verlies op WABI genomen en VEN bijgekocht op 36k. Zodra die de 40k raakt heb ik mijn verlies op WABI ruim gecompenseerd, dat lijkt me haalbare kaart.lighting_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:39:
Heb net op laagste punt wat ven gekocht. Niet veel maar toch
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
En weer naar beneden.iNSANiTi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:38:
dit gaat helemaal meer nergens over en dan ontploft het weer plotseling....
de meeste worden armer, zo zie ik het gewoon
Omdat deze nieuwkomer op 7 januari is ingestapt en tot gisteravond nog zijn inleg had kunnen behouden waar op dit moment nog maar de helft van over is?aaaido schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:25:
waarom is het extra zuur voor de nieuwkomers? Dit treft iedereen toch..
Ik gun niemand een groot verlies...maar BitConnect was toch wel een hele shady investering. Ponzi, kuch.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:38:
[...]
Het is heel dubbel want geld verliezen is zuur, maar dat is ook het grote risico dat je neemt wanneer je deelneemt aan iets als BitConnect. Eigen schuld zou ik niet zeggen, maar men had beter kunnen weten.
Hoe heet die Tweaker die daar in zat/zit? Kwam in december hier nog even voorbij. Had geld geleend hiervoor en was beste keuze van z'n leven etc
Voor mij ben je nu al de troll van het jaar, zelden krijg je ze zo als wat jij doet.Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:29:
Het is maar een correctie, dit gebeurd ieder jaar! ECHT WAAR!1!!
Als je wel echt bent, forgive me maar spuitje erin naar het nekschot van Gordon. Ik meen dit dus niet serieus mods.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 6% gewijzigd door sig69 op 16-01-2018 23:42 ]
https://www.facebook.com/cryptobroers/
Ze hebben verdomme zelfs de berichten verwijderd over de problemen bij bitconnect momenteel, in de hoop dat niet nog meer mensen vragen stellen.
Bah bah.
Mooi dan kunnen we het eindelijk weer hebben over THE FLIPPENING.williamf schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:38:
ETH stijgt gewoon met 20% in een paar minuten op binance, leuk
Hier ook, van 10900 naar 11900 opeens, zou het tij terug omkeren nu?sig69 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:42:
Mijn portfolio schiet +12% ofzo in 5 minuten, mooi moment om naar bed te gaan. Ben benieuwd wat er morgen staat.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Retweetkazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:43:
Ja verdorie... STap ik net 15 minuten terug even uit om straks lager in te kopen, schiet precies nu de boel omhoog
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wou ETH aankopen, f*ck..
Never ever financial advice...
Ik ben net $1.1k verloren doordat ik m'n NEO naar USDT omzette en direct daarna steeg iekazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:43:
Ja verdorie... STap ik net 15 minuten terug even uit om straks lager in te kopen, schiet precies nu de boel omhoog

Verwijderd
Oh gaan we weer omhoog?kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:43:
CANTA geannuleerd.
LAMBO be
Mijn vrouw net verteld dat die Mazda van haar nog een paar maandjes blijft.
Niet verkopen , jullie kletsen altijd over angst kijk even de video.
Ik wilde snel wat verkopen naar USDT op mijn telefoon, maar om een of andere manier lukte het niet. Achteraf gelukkig haha. Maar vannacht zou het alsnog kunnen inzakken ben ik bang.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:43:
Verwijderd
Op het werk zie je morgen ochtend precies wie er crypto coins heeft. De personen met dikke wallen, met een grote mok koffie in de hand.bie100 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:40:
wat een achtbaan wou gaan pitten stel het nog ff uit
En die de hele dag chagrijnig is, is afgelopen december ingestapt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:46:
[...]
Op het werk zie je morgen ochtend precies wie er crypto coins heeft. De personen met dikke wallen, met een grote mok koffie in de hand.
De vrolijke heeft voor vertrek naar kantoor nog even goedkoop wat bijgekocht.
Nee, je bent $1.1K misgelopen. In deze tijden houd ik stevig vast aan het onderscheid tussen virtueel- en daadwerkelijk rendementLucky0wn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:45:
[...] Ik ben net $1.1k verloren doordat ik m'n NEO naar USDT omzette en direct daarna steeg ie
De vraag is voor hoe lang. Ik ben toch maar all-in op BTC gegaanlighting_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:48:
Daarom is uitstappen tijdens dalen zo link. Het schiet ineens omhoog.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wie goed doet, die goed ontmoet.
ICX maakt weer mooie sprongetjes op Binanceloonatick78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:49:
Ik zit er in ieder geval nog lekker in. Bijna 1000 stuks Ven en 350 ICX extra nu

www.google.nl
Coinbase wil mijn id maar niet valideren (staat iets bij support dat er momenteel een issue is) en bij bitdirect lukt het ook niet
Never ever financial advice...
Nee, ik wilde gaan slapen en voor de zekerheid even mijn NEO toch veiligstellen.Bartholomaus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:47:
[...]
Nee, je bent virtueel $1.1K misgelopen. In deze tijden houd ik stevig vast aan het onderscheid tussen virtueel- en daadwerkelijk rendement
Het moment dat ik verkocht schoot ie opeens per stuk 35$ omhoog. Ik had vandaag alles al in NEO gezet vanwege de stabiliteit. Nu is letterlijk 20% van m'n portfolio in 5 seconden verdampt... IN BTC waarde want daar reken ik in.
[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 16-01-2018 23:51 ]
Aaaaaand it’s gone
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Verwijderd
Wat ik dus nu ga doen is ik ga zowel die LAMBO als die CANTA gewoon bestellen.
Als we to the Moon gaan, verloot ik die CANTA hier en als dat niet gebeurt, dan rij ik met mijn CANTA heel ver weg waar de LAMBO dealer me niet kan vinden.

Verwijderd
Ik hoop het.. en op een Southpark aflevering met John McAfee.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:27:
Mensen, geen paniek. John McAfee zorgt ervoor dat de Bitcoin eind 2020 op $1 miljoen staat. Dit is niks.
Gewoon beetje traden en hopla.... Het gaat bijna vanzelf. 50% minder USD waarde in mn port maar wel een hoop extra coinsMisteRMeesteR schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:50:
[...]
ICX maakt weer mooie sprongetjes op Binance![]()
Verwijderd
Ik heb in ieder geval bijgekocht, op 8500 euro 1 btc.
Ik moet er wel nog ff aan wennen: de klassieke Wallstreetman in pak als expert en deskundige is tegenwoordig vervangen door een gastje met baseballpet op...echt andere/nieuwe tijden!Martin11 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:45:
YouTube: $280 Billions Gone ?! What's Going On ?
Niet verkopen , jullie kletsen altijd over angst kijk even de video.
Eigenschuld.Lucky0wn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:50:
[...]
Nee, ik wilde gaan slapen en voor de zekerheid even mijn NEO toch veiligstellen.
Het moment dat ik verkocht schoot ie opeens per stuk 35$ omhoog. Ik had vandaag alles al in NEO gezet vanwege de stabiliteit. Nu is letterlijk 20% van m'n portfolio in 5 seconden verdampt... IN BTC waarde want daar reken ik in.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Wanneer ben je ingestapt dan? Voor veel geld?GaMbiNo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:51:
Wtf, wat gebeurd er allemaal. Net een paar weken met handelen en het kost me nu naast een groot deel van mijn inleg ook al mijn slaap.
Ja.... En neebie100 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:51:
toch mooi hoe de stemming in eens om kan slaan
Had even verkeerd getimed om momentje uit te stappen
Ach ja - was inmiddels al dusdanig veel van mijn inzet verdampt dat het in euro's niet om heel veel geld gaat
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik slaap rustig, tov een maand geleden sta ik nog steeds 50% in de plusbie100 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:51:
toch mooi hoe de stemming in eens om kan slaan
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
je hoort mijn niet klagenJebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:52:
Echt op 15 minuten ofzo 50 miljard market cap erbij, dit gat toch helemaal nergens meer over jongens
Morgen maandsalarisje erbijVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:52:
Ik heb medelijden met degene die op het absolute dieptepunt heeft verkocht..we gaan morgen zien hoe absoluut het blijkt te zijn..
Ik heb in ieder geval bijgekocht, op 8500 euro 1 btc.
Etuuuuuh!
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)