[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.973 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Rubberen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:16:
Ik wacht even de storm af, en als de crypto markt weer groen kleurt, dan zet ik die 70euro terug in het spel met als doel te verdubbelen.
Dan wil je toch op atl inzetten? Lijkt me nu best een aardig moment daarvoor maar ik zou dan niet voor eth gaan.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Welke banken dan? ING? ABN Amro?
Lees je eens in zou ik zeggen bijv op de Ripple Reddit. Geen Nederlandse banken nee.
Ik heb dankzij het bloedbad vandaag in elk geval 25% meer XRP's. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:47:
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Je ziet toch die 2 adressen in de top 3, zij hebben beide precies dezelfde "last in" tijd, misschien puur toeval maar is dit niet gewoon dezelfde persoon? Als dat zo is, heeft hij echt belachelijk veel bitcoins. 300k bijna...
Zijn dat geen exchanges of anderszins "commerciele instanties" die een dusdanige hoeveel influx hebben?

Als je https://bitinfocharts.com...WDhPjWTrpQGaU3EPdZF7MTdUk bekijkt, lijkt het me onwaarschijnlijk dat deze wallet aan een persoon toebehoort; de ene dag 10K BTC erin stoppen en op een andere dag 0,001BTC erin?
Twijfels schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:50:
[...]

+40% in BTC neem ik dan aan? CMC geeft de waarde in dollars weer, en daar staat hij ook -15% bij NEBL. Die pagina's worden elke paar minuten ververst.
Yup, tegen de BTC inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vwDdhXKCbtM1Xu20VJCTWh3X/medium.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiznit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:46:
[...]
Ze doen niet alsof banken Ripple gebruiken, banken zijn aan het testen (of hebben getest) of ze het netwerk
van ripple kunnen gebruiken voor betalingsverkeer.
Het is een beetje een semantisch verhaal, maar als je Brad op Twitter volgt krijg je indruk dat hij allemaal grote deals sluit. Commentaren/quotes van de betreffende wijzen zijn vrijwel allemaal downplayend. Meestal iets in de trant van: "hebben iets getest - voorlopig geen plannen om het te gebruiken."

Vervolgens is het gissen of deze bedrijven simpelweg conservatief zijn in hun publieke uitingen of dat Brad de deals overdrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Zelfs VEN schiet nu (iig eventjes ) flink naar onderen .

Dan moet er toch paniek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Haha een echte believer ben je, ik vind wel tof dat jij ook nog erg positief bent gestemd. Mijn emoties op dit moment zijn ook niet verdrietig of dergelijke ik vind het juist erg gaaf eigenlijk. Ik denk niet echt meer aan het geld maar wat er nu gebeurd heb ik nog nooit meegemaakt, ik heb in 4 maanden bijna alleen maar + + + + + gezien. Ben super hyped voor de reactie van Azië en ik vraag me af of BTC onder de 10k komt of lager...
Heb je op 22 december lopen slapen? Bitcoin ging van 14.900 euro naar 8.600 euro binnen 18 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Die 85% evenaar of overtref je straks.
zo niet kunnen we Verge naar elkaar sturen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:44:
[...]
Precies of er zat geen tokkievolk tussen de eerste volgelingen van bitcoin? Informatica-geïnteresseerd tokkievolk, dat wel.
Ik denk dat de allereerste en dan heb ik het over de eerste paar duizend er voor een groot gedeelte inzaten vanwege idealistische redenen.

De overige 50 miljoen probeerde idealistisch redenen te misbruiken om eigen hebzucht goed te praten, en de "eigen" coin de hemel in te prijzen, terwijl het gewoon om ouderwetse winst ging. Waar overigens geen enkel probleem mee is, maar dat hypocriete is soms misselijkmakend.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Er gaan nu ook verhalen rond dat Dentacoin een scam is: https://www.reddit.com/r/...m_reddit_ban_for_3_years/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Heb je op 22 december lopen slapen? Bitcoin ging van 14.900 euro naar 8.600 euro binnen 18 uur.
Jaa dat zou best wel kunnen, ik weet dat niet meer zo goed eigenlijk. Laten we wel wezen elke coin is vanaf het moment dat ik instapte gestegen: XRP toen nog 18 cent etcetc.. Zo'n enorme crash heb ik toen niet meegemaakt iedergeval of zo'n langdurige dip van 1 week. De markt daalt al een tijdje

[ Voor 13% gewijzigd door Tominatie op 16-01-2018 23:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:06
Geweldig, wat een week is dit. Afgelopen vrijdag 1000 euro ingezet om ook aan het spelletje mee te doen en na 4 dagen is bijna de helft verdampt :') Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.

Maar ik blijf hodlen tot het bittere eind, dan kan ik mijzelf niet verwijten dat ik het niet geprobeerd heb. Het enige wat ik mijzelf wel kan verwijten is dat ik nota bene als software developer zo laat interesse heb getoond in de blockchain technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik wil nu op de kar springen, maar heb nog geen geactiveerd/geverifieerd account bij bvb BTCdirect of Coinbase. Kan ik ergens ETH direct inkopen met bancontact zonder eerst een manuele verificatiestap? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb mn eth maar ff verkocht.. 400 verlies:) misgegokt jammer dan.. mischien stap ik morgen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Ik probeer nu juist al mijn funds los te krijgen om goedkoop weer verder in te stappen. Nederlandse banken werken echt klote en traag als ik dat even mag delen. :X

En misschien zit ik wel fout, tsja dan wordt het een gewone boterham ipv croisantje als ik oud ben bij wijze van spreken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:01:
heb mn eth maar ff verkocht.. 400 verlies:) misgegokt jammer dan.. mischien stap ik morgen in.
Op hogere koersen? Dan is je verlies nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:39
Laat het na vandaag dan ook afgelopen zijn met het gesukkel van de laatste dagen.
Panic sellers out en weer weer geleidelijk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneepie69
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-07-2022
Tweaker36 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:00:
Ik wil nu op de kar springen, maar heb nog geen geactiveerd/geverifieerd account bij bvb BTCdirect of Coinbase. Kan ik ergens ETH direct inkopen met bancontact zonder eerst een manuele verificatiestap? Iemand tips?
bitvavo.com kun je snel een account aanmaken en met ideal storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Tweaker36 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:00:
Litebit.eu ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Het ponzi scheme bitconnect lijkt nu toch flink in elkaar te klappen: https://twitter.com/bitconnect en https://medium.com/@coind...tor-warnings-be7e1566d1c0
Kennelijk doen piramide-spellen het niet zo goed in markten die op zijn minst gezegd flink corrigeren 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door poderosoo op 16-01-2018 23:03 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JeroenTheStig schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:00:
Geweldig, wat een week is dit. Afgelopen vrijdag 1000 euro ingezet om ook aan het spelletje mee te doen en na 4 dagen is bijna de helft verdampt :') Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.

Maar ik blijf hodlen tot het bittere eind, dan kan ik mijzelf niet verwijten dat ik het niet geprobeerd heb. Het enige wat ik mijzelf wel kan verwijten is dat ik nota bene als software developer zo laat interesse heb getoond in de blockchain technologie.
Zit in het zelfde schuitje. Weet me nu ook geen raad meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Van de andere kant.. had je er dan niet veel meer geld in gestoken?
90% van de early adopters zijn allang uitgestapt of stappen nu uit. Er zijn er weinig die XRP op 18 cent gekocht hebben en uit zijn gestapt op 3 dollar.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:16
Crypts schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Dan wil je toch op atl inzetten? Lijkt me nu best een aardig moment daarvoor maar ik zou dan niet voor eth gaan.
ETH of BTC nog geen idee. Ik kijk het nog even aan..

Waar zou jij op inzetten dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Rubberen op 16-01-2018 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Geweldig, wat een week is dit. Afgelopen vrijdag 1000 euro ingezet om ook aan het spelletje mee te doen en na 4 dagen is bijna de helft verdampt :’) Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.

Same here. Ik ben halverwege december ingestapt. Twee dagen iets in de plus gestaan, sindsdien enkel in de rode cijfers.... Gratis geld bestaat niet. Je weet dat er een risico is als je er aan begint. Maar leuk is anders. Vooral als je een klein jaar lang iedereen hoort praten over winst winst winst. En als je dan zelf eindelijk eens wat geld hebt om er in te stoppen (ook 1000 euro trouwens) blijkt dat precies het moment dat de hele boel inzakt :/ Beetje jammer.

Nou ja. Ik blijf ook mooi hodlen. We zullen zien wat er van komt.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 06-10 22:37
Ruben1075 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:03:
[...]

Hoezo weet je geen raad meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:53
0.000000 beschikbaar

Laat een flink hogere koers zien dan Coinbase bv..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Wel, dit is leuk. Heb ik een beetje geld op overschot en durf ik het aan om een deeltje ervan 'weg te gooien' aan crypto, gaat alles in het rood. Ik had toch gehoopt op een bescheiden winst. Bah.

Aan de andere kant vraag ik me af of ik toch niet nog een klein beetje NEO of Ven zou bijkopen, hopend op een positieve curve morgen... Choices, choices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 23:36
FaceDown schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:03:
[...]

Van de andere kant.. had je er dan niet veel meer geld in gestoken?
90% van de early adopters zijn allang uitgestapt of stappen nu uit. Er zijn er weinig die XRP op 18 cent gekocht hebben en uit zijn gestapt op 3 dollar.
Had ik het maar gedaan.. gekocht op 0.19 cent nu dankzij ripple nog enigzins een mini winst op mijn volledige portefeuille.. Ik hodl maar wat een drama dit.. had ik maar.. was ik maar.. 🙃

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Ruben1075 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:03:
[...]

Gewoon vasthouden, het scheelt dat je niet de enige bent. Ik denk dat bijna iedereen wel 20-30% van hun portfolio heeft zien verdampen vandaag. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Morgen / overmorgen nog eens 9-10% daling, daarna zou het 2 weken moeten stabiliseren. Vooral dus niet verkopen. Over 2 weken zou de koers meer bullish moeten zijn als marketcap niet onder de $450 MLD komt.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Laatst online: 07:57
Lekker dippen! Hoeveel panic sells zullen er nu wel niet zijn

[ Voor 84% gewijzigd door dChained op 16-01-2018 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Viep schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Dip van 10.400? Op Binance is ie onder de 10.000 gegaan voor een minuutje.
USDT koers voor waar aannemen, heel snugger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:44

Jebus4life

BE User

Damn, mijn portfolio gaat plots hard onderuit terwijl de market cap stabiel blijft, dat is wel een stukje minder...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Laatst online: 08:23
Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Gewoon vasthouden, het scheelt dat je niet de enige bent. Ik denk dat bijna iedereen wel 20-30% van hun portfolio heeft zien verdampen vandaag. :P
Nog wel meer, maar zat al heel vroeg in XVG, DGB, XRP dus die houden me nog steeds boven de 100% winst maar 't gaat wel rap.. Sta ruim 45% in de min volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik kon me wel wat verlies permitteren toch ruim 3k winst in paar weken.. net eth verkocht 400 verlies.. ik ga het gokje niet nemen vannacht.:) soms moet je je verlies pakken. ( tenminste vindt ik ) die maak ik wel weer goed met VEN
you win some.. you lose some.

[ Voor 7% gewijzigd door shakespeare op 16-01-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 23:09
Ik sta nog steeds 500% in de plus tegenover van toen ik instapte, gelukkig maar want zodra ik op m'n inleg kom dan stap ik eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Nog steeds 950% winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 23-09 13:39
Lekker belangrijk, heeft mij wel geld opgeleverd, die P&D laatst >:)

Onderzoek naar een dergelijke coin liet mij al snel doen ongeloven...

Kwam laatst tijdens research van deze coin, omdat het me wel een leuk project leek, al iets soortgelijks tegen op hun beoordelings site van tandartsen. Een haagse tandarts die niet te vinden is met google, met daarbij een “nederlandse” recentie met een profielfoto bij een auto met bulgaars kenteken... yeah right... naampje invoeren op facebook en ik kwam uit bij een engelse pool, met exact dezelfde foto... 8)7 Gast heeft niets te zoeken in nederland, laat staan bij een tandarts...

Nooit meer naar omgekeken, dat begrijp je wel...

[ Voor 0% gewijzigd door Dakillerbean op 16-01-2018 23:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Zoals ik dus zei tikt de BTCUSD 10k aan. Als hij hier niet horizontaal of up gaat, gaan we naar de volgende support , wat 8k is.

Ik weet niet wat dit zou beteken voor de algemene markt, maar ik heb toch telkenmaal gelezen dat als dit fenomeen zou gebeuren, de BTC een lange herstelling tegemoet zou gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Boys, de markt kan niet altijd plussen, we zitten nu in een behoorlijke daling maar hoe snel de markt kan dalen kan hij ook stijgen. Mijn advies: heb geduld en kijk even niet naar je blockfolio/delta om de rode cijfertjes te bekijken, wellicht staan we er morgen al veel positiever voor. Laatstaan over een maand. Dit jaar is juist het jaar dat crypto en blockchain een groeispurt gaat maken. HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
Wat ben ik blij dat mijn inleg eruitgehaald geweest is. Is nu zonder stress toekijken. (en twijfelen om de inleg opnieuw te investeren want dit zijn solden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Ik baal, maar laat maar lopen. Ik ga een paar overuurtjes maken om wat meer te kunnen investeren straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:10:
Boys, de markt kan niet altijd plussen, we zitten nu in een behoorlijke daling maar hoe snel de markt kan dalen kan hij ook stijgen. Mijn advies: heb geduld en kijk even niet naar je blockfolio/delta om de rode cijfertjes te bekijken, wellicht staan we er morgen al veel positiever voor. Laatstaan over een maand. Dit jaar is juist het jaar dat crypto en blockchain een groeispurt gaat maken. HODL!
hodl is voor mij een no-brainer. Maar wel iets twijfel om er even uit te stappen in de verwachting dat de dip verder doorzet en dan opnieuw weer kopen als het nog lager staat. Maar ja - ook dat is natuurlijk een grote gok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Het lijkt wel of ik in een slowchat van de dagen voor de kerst zit. Of die china-crash ergens in juli/augustus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik ben even out of the loop. Hoe komt dit dal over de gehele lijn, en wat zijn de verwachtingen voor de komende uren / dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Bitconnect is geklapt! Ze stoppen ermee, zijn dat de eerste tekenen van het einde van de bubbel? Interesting.....

https://mobile.twitter.co...status/953372128514052096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 21:32
OMG IK HEB GEFAALD. 15 minuten terug VEN en NEO voor 50% verkocht voor USDT.

Anders kan ik echt niet slapen hoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging allemaal weer wat beter, ik stap in een vliegtuig, stap uit, kermis! Bijkopen is prijs schieten zullen we maar denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 09:47
Ik heb het in FIAT gestopt, zat helaas weer op mijn inleg. Hopelijk (voor mij) zakt het dan nog verder en koop ik later weer in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Mensen mensen... probeer het eens in perspectief te zien.
Klik op de maand charts... daar zit (bijna) alles nog boven. Het is nu zuur voor de recente instappers maar er is echt geen reden voor paniek, dit is al vaker voorgekomen... geen PANIEK!! 8)7

Ik kocht in het maart 2017 voor €3000,- aan BTC en aan diverse alts
Ik verkocht mijn 3 BTC in augustus voor €3600 p/s in de overtuiging dat de rally toen wel voorbij was. Mijn alts waren inmiddels 3500 waard. Begin december was ik bij een vriend in Duitsland en maakte mee dat de grens van mijn portfolio de €10.000 passeerde, enkele weken later was deze nog eens met 100% toegenomen.

Wat ik van het verleden geleerd heb (ik 'doe' wat met crypto's sinds 2012) is dat je altijd foute beslissingen maakt (10 btc bij Mtgox parkeren, panic sell, te vroeg verkopen, niet terug kopen etc) maar dat hoort erbij. Ik heb ook geleerd dips uit te zitten en evt wat bij te kopen als je nog wat €€ kan missen.
Cash bij een bull rally ook wat uit zodat je uiteindelijk niet meer in het rood kan komen.

Met andere woorden het jaar is lang, koop munten die (in jouw ogen) toekomst hebben, waar een degelijk team achter zit die een whitepaper hebben (planning) mijn munten stegen misschien niet het hardst, maar dalen nu ook niet het hardst.
Uiteindelijk gaan de meeste omhoog, of verdwijnen, ik heb in 2014 voor 300€ Zetacoin, Worldcoin en Casinocoins gekocht en uiteindelijk verkocht voor €25,- }:O (waar zijn die nu??)

Ik heb in maart LTC, ARDOR, STRAT, ETH, FCT gekocht
In december heb ik FCT en wat STRAT verkocht en daarmee NXT, VEN en NGC gekocht
Door airdrops LUMEN en IGNIS gekregen

Verder weinig gehandeld, vooral HODL! :)
Stay safe

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Trouwens al die mensen die nu enorm veel geld in bitconnect hebben zijn echt zwaar de lul want niemand zal meer BCC willen kopen waardoor ze niks meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

DeKoetsier schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:13:
Ik heb het in FIAT gestopt, zat helaas weer op mijn inleg. Hopelijk (voor mij) zakt het dan nog verder en koop ik later weer in.
Zoiets was ook mijn oorspronkelijke idee toen ik begon :P Proberen de oorspronkelijke inleg weer vrij te spelen.. Maar ja. Geen rekening mee gehouden dat ik direct de min in zou schieten.... :/ Niet helemaal het crypto avontuur dat ik voor ogen had zo.... Maar ja
BAVAROIS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:14:
Mensen mensen... probeer het eens in perspectief te zien.
Klik op de maand charts... daar zit (bijna) alles nog boven. Het is nu zuur voor de recente instappers
Check |:(

[ Voor 22% gewijzigd door kazz1980 op 16-01-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
masterrobo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:12:
Bitconnect is geklapt! Ze stoppen ermee, zijn dat de eerste tekenen van het einde van de bubbel? Interesting.....

Ah nee zeker niet, Bitconnect heeft een andere werkwijze als de meeste exchanges volgens mij. Denk dat dit niet te koppelen aan een bubbel, als die er al is. Neemt niet weg dat het balen is voor de mensen die er gebruik van maken :/

[ Voor 7% gewijzigd door CM-Centurion op 16-01-2018 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 20:38

Nutellaah

Bits N Sites

Ben ook naar FIAT gegaan, kwam op het inzet bedrag van juli uit. ZIt er nu een dit half jaar in, maar dit had ik ook niet verwacht. Een correctie kan je het niet meer noemen.
Kapitaal zal er niet bij komen want er zijn in Korea veel exchanges gesloten, dus voorlopig zal het enkel nog ff zakken. Het kan weer morgen stijgen, maar misschien is het dan beter ff op veilig te spelen.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:15:
Trouwens al die mensen die nu enorm veel geld in bitconnect hebben zijn echt zwaar de lul want niemand zal meer BCC willen kopen waardoor ze niks meer waard zijn.
it is not over yet till the fat lady sings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poderosoo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:02:
Het ponzi scheme bitconnect lijkt nu toch flink in elkaar te klappen: https://twitter.com/bitconnect en https://medium.com/@coind...tor-warnings-be7e1566d1c0
Kennelijk doen piramide-spellen het niet zo goed in markten die op zijn minst gezegd flink corrigeren 8)7
Survival of the fittest. Evolutie heet zoiets. Er moeten daarbij gewoon zwakke exchanges omvallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

bijna op 9400 dolar wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:17:
Ben ook naar FIAT gegaan, kwam op het inzet bedrag van juli uit. ZIt er nu een dit half jaar in, maar dit had ik ook niet verwacht. Een correctie kan je het niet meer noemen.
Kapitaal zal er niet bij komen want er zijn in Korea veel exchanges gesloten, dus voorlopig zal het enkel nog ff zakken. Het kan weer morgen stijgen, maar misschien is het dan beter ff op veilig te spelen.
Veilig = niet in de cryptomarkt zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:16:
[...]

Zoiets was ook mijn oorspronkelijke idee toen ik begon :P Proberen de oorspronkelijke inleg weer vrij te spelen.. Maar ja. Geen rekening mee gehouden dat ik direct de min in zou schieten.... :/ Niet helemaal het crypto avontuur dat ik voor ogen had zo.... Maar ja
Maar realistisch is het wel. Als ik zelf al de pompbediendes tegen elkaar hoor praten dat ze in de cryptocoins zitten en dat ze miljonair gaan worden..dan is het mainstream en een hype. Dit is gewoon een kleine reset en met de voetjes terug op aarde.

Zo gek is het toch niet? De wildgroei aan coins slaat totaal nergens op. Ik zie de meest nutteloze projecten een ICO opstarten en letterlijk miljoenen binnenhalen. Wat denk je dat er daarmee gaat gebeuren? Die hebben het echt niet in FIAT omgezet. Er zal menig ICO'tje een flinke opdoffer krijgen nu. Hier gaan we nog lang van nagenieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
TRX is nu wel heel goedkoop om in te kopen! Zou ik bijna daar alles op inzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Psssst mensen; de bubbel is gebarsten. Letterlijk. Benieuwd wanneer de eerste exchanges op zwart gaan. Slaap lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:44

Jebus4life

BE User

Nee hoor, BTC zit gewoon nog op 10.500?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 20-09 01:13
masterrobo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:12:

Nee, dit is gewoon een klassiek ponzi-scheme. Heeft nauwelijks iets met crypto te maken dit, behalve dat nieuwe mensen voor je ponzi lastiger te vinden zijn als alles omlaag gaat.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Portfolio voor de laatste keer bekeken. Die Tesla moet nog maar even een paar weken/maanden wachten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Ik vond het daarstroks zo leuk om €5000 aan ETH te kopen(tegen €1000/ ETH), nu voel ik me toch weel heel slecht.

Als ik nu met alles uitstap blijf ik over met 5000 winst, heb bang dat als dit zo blijft doorgaan ik helemaal niks overhou ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:20:
[...]

Dit dus...

Inkopen aan 8500 mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Ook ven en icx door het putje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bijkopen wordt steeds interessanter, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:20:
[...]

Binance, 9280 net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
USDT blijft wel echt stabiel zeg!11!! Nooit eerder gezien deze coin maar nu echt superhandig1!1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 07-10 23:31
Lucky0wn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:19:
TRX is nu wel heel goedkoop om in te kopen! Zou ik bijna daar alles op inzetten!
Alles is heel goedkoop nu....

Je moet het allemaal weer relatief zien: wat is momenteel nog goedkoop/duur voor een bepaalde crypto?
We zijn even aan het resetten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik ga lekker slapen. Hopen dat ie nog wat doorzakt, kan ik morgen weer bijkopen! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gaat lekker. Zit nu op het punt van toen ik instapte in december.. Gelukkig op tijd mijn winst in een nieuwe OLED tv, nieuwe speakers en een versterker kunnen steken en mijn inleg weer op de spaarrekening :P

Heb nog wat ICO muntjes maar die doen het ook beroerd. Jammer dan verder.. Wel zuur voor de nieuwe spelers dit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Point.Flare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:19:
[...]

Maar realistisch is het wel. Als ik zelf al de pompbediendes tegen elkaar hoor praten dat ze in de cryptocoins zitten en dat ze miljonair gaan worden..dan is het mainstream en een hype. Dit is gewoon een kleine reset en met de voetjes terug op aarde.

Zo gek is het toch niet? De wildgroei aan coins slaat totaal nergens op. Ik zie de meest nutteloze projecten een ICO opstarten en letterlijk miljoenen binnenhalen. Wat denk je dat er daarmee gaat gebeuren? Die hebben het echt niet in FIAT omgezet. Er zal menig ICO'tje een flinke opdoffer krijgen nu. Hier gaan we nog lang van nagenieten.
Klopt. Ik had hier ook wel rekening mee gehouden. Ben niet begonnen met de illusie van snel slapend rijk worden ;) Maar het is natuurlijk wel gewoon domme pech dat het precies mis gaat op het moment dat ik instap he.... Had dat even paar weekjes later geweest (of had ik in de gelegenheid geweest paar weekjes eerder in te stappen) had ik wat winst gepakt en was ik dat dan weer kwijt geraakt... Nu zie ik mijn zuur verdiende centjes verdampen. Is toch pijnlijk - laten we eerlijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Als ven nou in de buurt van 37k komt ga ik kopen en dan slapen en niet meer kijken...

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Anton.net schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Alles is heel goedkoop nu....

Je moet het allemaal weer relatief zien: wat is momenteel nog goedkoop/duur voor een bepaalde crypto?
We zijn even aan het resetten nu
*Koopt direct 10 miljoen TRX* :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
Anton.net schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:28:
Nu gaat het wel heel hard. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ben grotendeels overgeschakeld op USDT. Ik stap terug in wanneer we weer stijgen
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Wel sneu hoor, die Koreaantjes worden nu pas wakker.... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:23:
Nu begint het pas echt.. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De bitconnect scam, deze enorme crash, de FUD. Ik ga slapen en kijk niet meer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:23:
Die hebben flink minder cortisol doordat ze hetallemaal niet hebben meegemaakt.
Kunnen daardoor 5 jaar langer leven :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02
Bitcoin op precies $ 10000 op bittrex nu

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:22:
[...]

Klopt. Ik had hier ook wel rekening mee gehouden. Ben niet begonnen met de illusie van snel slapend rijk worden ;) Maar het is natuurlijk wel gewoon domme pech dat het precies mis gaat op het moment dat ik instap he.... Had dat even paar weekjes later geweest (of had ik in de gelegenheid geweest paar weekjes eerder in te stappen) had ik wat winst gepakt en was ik dat dan weer kwijt geraakt... Nu zie ik mijn zuur verdiende centjes verdampen. Is toch pijnlijk - laten we eerlijk zijn!
Nee. Absoluut. Het is rot.

Ik zit er ook niet al te zwaar in. Meer voor shits n giggles. Ik had 50 euro winst opnieuw geinvesteerd. Heb het zien groeien tot 600 dollar. Ik was blij. Nu is er nog 144 dollar over van mijn winst. Ik mag nog niet klagen.

Ik zit juist in dubio wat extra BTC aan te schaffen en als alles weer een beetje opgekrabbeld is er vol in te duiken. Bitonic heeft weer voorraad. Ik durf er best nog 100 euro extra aan te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 20:38

Nutellaah

Bits N Sites

Korea wordt wakker, Exchanges zijn daar gesloten! Zie maar es alle tweets... Er zal geen kapitaal instromen vanacht...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02
BrainCrash schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:25:
Bitcoin op precies $ 10000 op bittrex nu
...En daarna direct als een pijl verder omlaag..

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 07-10 12:19
waarom is het extra zuur voor de nieuwkomers? Dit treft iedereen toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:22:
[...]

tuurlijk is het pijnlijk maar aan de andere kant hebben er mensen wel weer goed aan verdient zo gaat dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
BrainCrash schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:25:
[...]

...En daarna direct als een pijl verder omlaag..
Binance 9230 dollar

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:25:
Korea wordt wakker, Exchanges zijn daar gesloten! Zie maar es alle tweets... Er zal geen kapitaal instromen vanacht...
Maar ook niet uit... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
aaaido schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:25:
waarom is het extra zuur voor de nieuwkomers? Dit treft iedereen toch..
Omdat je winst zien verdampen minder kut is dan je inleg zien verdampen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, geen paniek. John McAfee zorgt ervoor dat de Bitcoin eind 2020 op $1 miljoen staat. Dit is niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 05-10 20:30
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:27:
Mensen, geen paniek. John McAfee zorgt ervoor dat de Bitcoin eind 2020 op $1 miljoen staat. Dit is niks.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
Kan mooi toegevoegd worden in het rijtje, werd tijd:

2005 - Housing
2008 - Oil
2011 - Gold
2012 - Treasury Notes
2013 - Stock Market
2014 and 2015 - U.S. Dollar.
2018 - Bitcoin

NEXT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:27:
Doorgaans haten we, maar gedurende deze tijd is hij onze redder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
heb zo een gevoel als ik morgen vroeg op sta alles is verdampt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 07-10 12:19
Bmfd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:27:
[...]

Omdat je winst zien verdampen minder kut is dan je inleg zien verdampen.
Ok, echter uiteindelijk is zowel 1000 euro inleg evenveel als 1000 euro winst. Ik snap je wel echter is het niet rationeel beargumenteert en ook niet hoe je in deze markt (moet) staan imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie_
Het is maar een correctie, dit gebeurd ieder jaar! ECHT WAAR!1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:29:
Kan het effe. Graag stoppen met paniek zaaien hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 19:03
Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:29:
Lol ja dat was dit topic nog maar een paar uur geleden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Eigenlijk moet ik morgen werken. Maar zit echt met open mond naar de BTC prijs op Binance te kijken.. in een kwartier van 9700 naar 9050

Ik voel me een ramptoerist en wil eigenlijk niet afsluiten
Pagina: 1 ... 62 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)