.
[ Voor 99% gewijzigd door spookdier op 16-01-2018 13:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door spookdier op 16-01-2018 13:22 ]
graag gedaan manBillMcNeal schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:21:
[...]
Fijn dat je Arnhem zo positief en intellectueel op de kaart zet
Of ze vallen van schrik uit hun bed en panic sellen. Vaak genoeg gezien. Alles staat nog steeds best laag, ze hebben nog niet meteen door dat het juist beetje aan het herstellen is.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:17:
[...]
Ik durf het niet hardop uit te spreken (knock on wood enzo).... Maar heb stille hoop dat Amerika straks toch een extra boost gaat geven... Het is toch de tijd dat er veel bonussen zijn en dat icm een markt die net uit een dip komt. Kan best eens hard gaan! Of niet natuurlijk...(persoonlijk inmiddels toch al bijna 20% in de plus weer t.o.v. de dip vanochtend...)
Verwijderd
Hij zet ook geen link neer met een referral, hij VRAAGT voor een referral in DM. Lijkt me eigenlijk heel netjes. Kost niemand wat, het is zeer transparant, gevraagd en het enige dat er gebeurd is dat iemand hier op tweakers wat bonus krijgt.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Let op:
•Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
•Geen links met referral.
lezen is ook een kunst
Ik vind dat hij het heel netjes doet, vraagt er een per DM.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Let op:
lezen is ook een kunst
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
oh ja DM....Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:23:
[...]
Hij zet ook geen link neer met een referral, hij VRAAGT voor een referral in DM. Lijkt me eigenlijk heel netjes. Kost niemand wat, het is zeer transparant, gevraagd en het enige dat er gebeurd is dat iemand hier op tweakers wat bonus krijgt.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Om jezelf even te quoten, Lezen is een kunst
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 13:25 ]
Lezen is inderdaad een kunst.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Let op:
lezen is ook een kunst
Lijkt me sterk, dan moeten die ook allemaal net fiat beschikbaar hebben om in te stappen.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:17:
[...]
Ik durf het niet hardop uit te spreken (knock on wood enzo).... Maar heb stille hoop dat Amerika straks toch een extra boost gaat geven... Het is toch de tijd dat er veel bonussen zijn en dat icm een markt die net uit een dip komt. Kan best eens hard gaan! Of niet natuurlijk...(persoonlijk inmiddels toch al bijna 20% in de plus weer t.o.v. de dip vanochtend...)
Verwijderd
Daarom nu kopen, zodat alles omhoog gaat en straks verkopen aan die yanks, zodat zij alles verder omhoog brengen.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:17:
[...]
Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.
Bij dat soort dingen denk ik altijd van "ze hebben zichzelf er alleen maar mee"Rookert25 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Of ze vallen van schrik uit hun bed en panic sellen. Vaak genoeg gezien. Alles staat nog steeds best laag, ze hebben nog niet meteen door dat het juist beetje aan het herstellen is.
Tja ben nog niet wakker van mijn BTC dip
Verwijderd
Kun je meteen al hun portfolios hackenSick_PunkLover schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:25:
Iedereen bedankt voor de links. Heb er nu meer dan genoeg
[ Voor 33% gewijzigd door Ossi op 16-01-2018 13:36 ]
Dit dus!Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:19:
[...]
Gister rond 13:45 niet in ieder geval. toen ging het nog een stukje verder naar beneden.
Ik heb ook een leuke computer..
Inderdaad, had er al op gerekend maar toch jammer van het ingezette herstel.powercoaster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:28:
Daar gaan we weer..
En daar komt het verhaal van de bonussen die nu net uitgekeerd zijn om de hoek kijkenybos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:25:
[...]
Lijkt me sterk, dan moeten die ook allemaal net fiat beschikbaar hebben om in te stappen.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Klopt! Maar das geen reden om te bashen op DOGE omdat dat al een miljard market cap heeft (waar een oude maar werkende chain tegenover staat met best wat Reddit-aanhang).Luuk84 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Dan kan je er nog wel een aantal noemen die geen (echt) werkend product hebben. Cardano, ethos, enz.
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 16-01-2018 13:31 ]
kut, net eth gekocht op 970 had niet verwacht dat we nog een keer gingen.. vanavond maar weer even kijken dan.mrmatiz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Inderdaad, had er al op gerekend maar toch jammer van het ingezette herstel.
Bedoelde, die fiat moet dan wel op een exchange staan om direct te gaan zorgen voor de correctie waar je het over hebtkazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:30:
[...]
En daar komt het verhaal van de bonussen die nu net uitgekeerd zijn om de hoek kijkenGeloofde daar niet zo in - maar in combinatie met de dip... wie weet! Blijft natuurlijk speculeren - en op zich wel eens dat een langzaam herstel beter is voor de lange termijn.... (maar anderzijds persoonlijk wel beetje ongeduldig om eindelijk eens een keertje richting plus te gaan
)
het is nu half 8 in New York, dus de Amerikanen gaan panic sellenoutlandos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:32:
Dubble dip, anyone?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Als ze even de moeite nemen om het verloop van (voor hun) vannacht te bekijken kopen ze bij.Ginz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:34:
[...]
het is nu half 8 in New York, dus de Amerikanen gaan panic sellen
Deden ze voor kerst ook niet, toen had je ook een dubbel dipoutlandos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Als ze even de moeite nemen om het verloop van (voor hun) vannacht te bekijken kopen ze bij.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hope you r right about that!Lienuks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
Verge gaat naar 2$ voor maart mark my words (En m`n sabbatical als ik gelijk heb)
[ Voor 13% gewijzigd door EHA1337 op 16-01-2018 13:37 ]
hoe kom je hierbij ?Lienuks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
Verge gaat naar 2$ voor maart mark my words (En m`n sabbatical als ik gelijk heb)
Ik ging slapen toen de koers van 12.6k naar 13.1k ging. Ik werd wakker met 11.6kshakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
deze lijkt wel minder hard... vanavond ziet het er anders uit denk ik
Wat zou dat fijn zijn.. 0,5 zou ook al fantastisch zijn.. wat? ik bedoel 0,25 zou top zijn!Lienuks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
Zero.
Dus ik mag niet zeggen dat ik DOGE gewoon niks vind? Wat is nou je punt? Iets dat een grote markercap heeft is automatisch geen shitcoin? Ik geef hier mijn mening, namelijk dat ik liever in TRX investeert omdat hier wel een solide idee en team achter zit. Jij vind DOGE wel leuk, prima, verdien er lekker aan, maar ik laat het liever links liggen om de reden die ik al eerder genoemd heb.The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Klopt! Maar das geen reden om te bashen op DOGE omdat dat al een miljard market cap heeft (waar een oude maar werkende chain tegenover staat met best wat Reddit-aanhang).
Ik baseer dat alleen maar op hoop en een heleboel verge coins
Wanneer heeft Doge voor het laatst een echte update gehad?The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Klopt! Maar das geen reden om te bashen op DOGE omdat dat al een miljard market cap heeft (waar een oude maar werkende chain tegenover staat met best wat Reddit-aanhang).
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Interessant artikel over Doge (4-1-2018):Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Wanneer heeft Doge voor het laatst een echte update gehad?
Eerder een achtbaan, we zij nu volle snelheid naar beneden aan het gaanAtlAntA schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:48:
Ben even aan het speedreaden geslagen om dit topic bij te benen. Wat een avontuur haha.
Yep, ik zag het ook. Bizar dat zo'n coin dan zo'n marketcap kan hebben en ook logisch dat hij niet zo serieus wordt genomen dan. Maar in de cryptomarkt blijkt alles te kunnen.Starcaz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:48:
[...]
Interessant artikel over Doge (4-1-2018):
https://www.coindesk.com/...-billion-creators-dismay/
Volgens dit artikel niet in 2 jaar
Nee dan stuur ik een kaartje vanaf bali of iets dergelijksmathy_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Als het zo is zegt hij, zie ik zei het toch.
Is het niet zo heeft hij het er nooit weer over
Begint volgens mij toch terug te dippen ?Tripod62 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:50:
Zullen we ook even gaan roepen dat over een week TRX op 10 euro staat?
Wat een heerlijke ochtend was dit, mooi moment om goed veel te kopen, balen dat ik gewoon niet meer BTC in mijn account had staan om mij nu rijk te noemen. Inmiddels zitten we alweer aardig op een goede lijn
Lang geleden dus het is ook geen goede coin. Wanneer hebben TRX en wat anderen een werkend product gehad zonder rare verdenkingen (Justin Sun) en met een vaste community? Ook niet. Dan snap ik niet waarom een TRX-houder zoals het er vandaag voorstaat beledigd zou zijn als je het een overgewaardeerde shitcoin noemt terwijl die persoon zelf begon met (oude doch) functionele coins een shitcoin te noemen.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Wanneer heeft Doge voor het laatst een echte update gehad?
Heerlijk zo ochtend, heb vanmorgen ook lekker geshopt. Alles wat ik heb gekocht zit weer in de lift.Tripod62 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:50:
Zullen we ook even gaan roepen dat over een week TRX op 10 euro staat?
Wat een heerlijke ochtend was dit, mooi moment om goed veel te kopen, balen dat ik gewoon niet meer BTC in mijn account had staan om mij nu rijk te noemen. Inmiddels zitten we alweer aardig op een goede lijn
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
I want to believe...Lienuks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
Wanneer noem je iets terug dippen? Het zal nooit alleen maar stijgen stijgen stijgen, er komt altijd een moment dat ie iets afwijkt. Kijk je naar de chart per minuut, 5min, 15min, etc.?
Haha best geinig dit want uiteindelijk heb je ook nog daadwerkelijk een punt ook.The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Lang geleden dus het is ook geen goede coin. Wanneer hebben TRX en wat anderen een werkend product gehad zonder rare verdenkingen (Justin Sun) en met een vaste community? Ook niet. Dan snap ik niet waarom een TRX-houder zoals het er vandaag voorstaat beledigd zou zijn als je het een overgewaardeerde shitcoin noemt terwijl die persoon zelf begon met (oude doch) functionele coins een shitcoin te noemen.
Natuurlijk in potentie kan het 10x beter en DOGE heeft geen toekomstperspectief maar zoals het er vandaag de dag nog voorstaat zie ik niet in waarom een werkende coin meer shit is dan een coin die nog niet eens bestaat. En vooralsnog leven we in het heden waar het TRX mainnet nog niet live is (excuse me if i'm wrong).
#metooTominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:53:
Ik heb alles in NEO nu en ga proberen vandaag niet 1x meer te kijken... wish me luck booooooooooys!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja goed in de gaten houden, ik heb vanmorgen 5 ETH gekocht voor de prijs van 970 Dollar. Verkoop order voor die 5 op 1100 gezet en ze zijn alweer verkocht. Heb hiermee 650 Dollar verdient in 2 uur tijd.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:54:
En dan zijn er nog mensen die 100% winst behalen tijdens zo'n dip periode? En hoe? Ben al 3x geburned met daytraden en al 0.6 BTC kwijt (winst money)
Verwijderd
En ik moet vooral lachen dat je eerst bovenstaand schrijft, en vervolgens afsluit met onderstaand.PiRiVi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:53:
Ik moet wel lachen om wat er nu gebeurt eerlijk gezegd. In december en begin jan is iedereen en zijn moeder ingestapt op advies van een vriend en een collega. Veel van die mensen hebben een snelle stijging in hun portfolio gezien.
Nu zie je een correctie omdat 90% van deze instappers echt geen flauw idee hebben waar ze in hebben geinvesteerd. Ze gaan dan ook puur af op de waardevermindering van hun portfolio op basis van de normale correctie. Kortzichtige paniek der speculanten.
De correctie is daarmee een gevolg van het nog uitblijven van echt richtinggevend nieuws.
De hamvraag is nu natuurlijk, welke altcoin laat snel een echt businessmodel zien met een echte propositie en echte partnerships waar ook use uit voortkomt...
Alleen op basis daarvan kan echte structurele groei ontstaan.
Alles dat nu beweegt is uitsluitend gebaseerd op koop-verkoop (speculatie-paniek)
PiRiVi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:53:
En tenslotte, ik zie inmiddels een aantal mensen hier weer de echte insider uithangen die doet alsof hij het begrijpt... Het eerlijke antwoord is natuurlijk: niemand weet nog echt waarom hij investeert en welke projecten kansrijk zijn....
Balen! Je moet denk ik de echte "harde" support grens van de coins weten en daar gebruik van maken. Maar dat is lang niet zo makkelijk als de markt even gek doet, want je weet niet waar het eindigt.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:54:
En dan zijn er nog mensen die 100% winst behalen tijdens zo'n dip periode? En hoe? Ben al 3x geburned met daytraden en al 0.6 BTC kwijt (winst money)
Prima toch?Nila schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Ja goed in de gaten houden, ik heb vanmorgen 5 ETH gekocht voor de prijs van 970 Dollar. Verkoop order voor die 5 op 1100 gezet en ze zijn alweer verkocht. Heb hiermee 650 Dollar verdient in 2 uur tijd.
Vanmorgen liep de XLM een beetje achter op de bitcoin, dus door naar de koers van de bitcoin te kijken kon ik redelijk inschatten wat de XLM ging doenDanny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:59:
[...]
Balen! Je moet denk ik de echte "harde" support grens van de coins weten en daar gebruik van maken. Maar dat is lang niet zo makkelijk als de markt even gek doet, want je weet niet waar het eindigt.
Verwijderd
Heel goed.Nila schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Ja goed in de gaten houden, ik heb vanmorgen 5 ETH gekocht voor de prijs van 970 Dollar. Verkoop order voor die 5 op 1100 gezet en ze zijn alweer verkocht. Heb hiermee 650 Dollar verdient in 2 uur tijd.
Winsten zoals deze haal je ook alleen maar met of geluk, of een hogere instap qua fiat. Ik ben gestart met 500 euro en daar heb ik XRP voor aangeschaft. Daarna nog een keer 500 euro voor verschillende coins en ik moet toch zeggen dat het op deze manier niet op schiet. Super kleine winsten, als je ze al haalt, percentueel wel interessant maar als daytrader moet je toch met hogere bedragen komen denk ik!HoppyF schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Prima toch?
Zo slecht is het dus helemaal niet.
Ga je die 650 weer gebruiken om goedkoop in te slaan?
En toch waar alle munten keihard daalde, is TRX toch nog redelijk stabiel gebleven. Zit nu weer op 500, iets waar ie gister ook heeft gestaan. Je kan er ook wat uithalen mocht je dat willen. Zal vanzelf wel weer naar de 600 gaan. Is niet veel, maar dood is ie nog niet.kx22 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:02:
Trx is echt klaar. Is weer gezakt naar de 5 cent op 4 januari.
Verwijderd
Huh?kx22 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:02:
Trx is echt klaar. Is weer gezakt naar de 5 cent op 4 januari.
Verwijderd
ETH had ook naar $800 kunnen zakken. Dan hadden we niks gehoord.Tribunus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Winsten zoals deze haal je ook alleen maar met of geluk, of een hogere instap qua fiat. Ik ben gestart met 500 euro en daar heb ik XRP voor aangeschaft. Daarna nog een keer 500 euro voor verschillende coins en ik moet toch zeggen dat het op deze manier niet op schiet. Super kleine winsten, als je ze al haalt, percentueel wel interessant maar als daytrader moet je toch met hogere bedragen komen denk ik!
Eerst de markt bekijken, zit er aan te denken om het voor langere tijd te parkeren in een munt die langzaam klimt.HoppyF schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Prima toch?
Zo slecht is het dus helemaal niet.
Ga je die 650 weer gebruiken om goedkoop in te slaan?
Das leuk gedaan. Had je ze niet liever een paar dagen vastgehouden omdat het All Time High-maand is voor ETH?Nila schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Ja hoe hoger het geld waar je mee speelt, des te makkelijker is het om winst te behalen. Vooral met daytraden natuurlijk. Met bedragen van €10.000 en hoger is 3% al een leuke winstmarge op een dag, en dit kun je binnen 1 a 2 uur toch wel halen. Mits je op het juiste tijdstip instapt, want je kunt het net zo snel ook verliezen.Tribunus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Winsten zoals deze haal je ook alleen maar met of geluk, of een hogere instap qua fiat. Ik ben gestart met 500 euro en daar heb ik XRP voor aangeschaft. Daarna nog een keer 500 euro voor verschillende coins en ik moet toch zeggen dat het op deze manier niet op schiet. Super kleine winsten, als je ze al haalt, percentueel wel interessant maar als daytrader moet je toch met hogere bedragen komen denk ik!
[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 16-01-2018 14:08 ]
ik heb er ook 2,5 gekocht voor 970 euro.. winst welliswaar minder maar bij 1050/1100 gaan ze eruit. quick winst zullen we maar zeggen.The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:06:
[...]
Das leuk gedaan. Had je ze niet liever een paar dagen vastgehouden omdat het All Time High-maand is voor ETH?
Nou dan hebben die mensen al een virtuele winst van 5(1130-1100)=$150Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:06:
[...]
ETH had ook naar $800 kunnen zakken. Dan hadden we niks gehoord.
Sterker nog, ik denk dat er zat mensen zijn zie vanochtend 5 ETH voor $1100 hebben gekocht.
Verwijderd
Nee, die hebben in paniek verkocht op $950The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:08:
[...]
Nou dan hebben die mensen al een virtuele winst van 5(1130-1100)=$150
Nee, we hebben 20% minder nog niet gerealiseerde winst...Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Heel goed.
Wij hebben 20% verloren, de HODLers vandaag.
[ Voor 24% gewijzigd door anboni op 16-01-2018 14:13 ]
Niet als ik besloten heb als het een short term is, dan stel ik mezelf een verkoop prijs voor die haalbaar is binnen die dag.The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:06:
[...]
Das leuk gedaan. Had je ze niet liever een paar dagen vastgehouden omdat het All Time High-maand is voor ETH?
Komt op hetzelfde neer volgens mijanboni schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:11:
[...]
Nee, we hebben 20% minder nog niet gerealiseerde winst...
Wat mij betreft mag de markt weer terug naar 'n week voor kerst, we gaan een huis laten bouwen,
dus meer bitcoin is minder hypotheek
Dat klopt maar je moet je niet blindstaren op de waarde van de BTC.shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:12:
wat mensen vaak vergeten is dat je je aangekocht BTC ook verlies op hebt he.. je hebt deze vaak hoger gekocht als de dip.. dus wil je gelijk cashen heb je meestal geen winst op dat moment.
het maakt bij uitcashen dus wel uit of btc 9 of 13k was in waarde is, hogere waarde meer USD/EUR. heel simpel.HoppyF schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:16:
[...]
Dat klopt maar je moet je niet blindstaren op de waarde van de BTC.
Uiteindelijk gaat het bij het uitcashen om de hoeveel euro's die je erin gestopt en en hoeveel je terug krijgt ongeacht of de BTC nu 9000 of 13000 waard was.
Bij HODL is dit ook hoe je strategie is.
Een daytrader kijkt wel naar de koers van nu omdat hij op de dag zelf winst moet maken.
Dit in een stijgende of dalende markt, dat maakt daytraden ook zo moeilijk.
Als je het allemaal in 1 keer doet, maakt dat geen bal uit.shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:17:
[...]
het maakt bij uitcashen dus wel uit of btc 9 of 13k was in waarde is, hogere waarde meer USD/EUR. heel simpel.
Verwijderd
ik begrijp dat je bedoelt te zeggen dat het ten alle tijden verstandig is de waarde van je transactie om te rekenen naar de valuta waarmee je de initiële aankoop hebt gedaan.shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:17:
[...]
het maakt bij uitcashen dus wel uit of btc 9 of 13k was in waarde is, hogere waarde meer USD/EUR. heel simpel.
je koopt maandag btc op 13k, je verkoopt dinsdag op 11k ongeacht de ALT valuta maakt wel degelijk uit.Anton.net schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:23:
[...]
Als je het allemaal in 1 keer doet, maakt dat geen bal uit.
Stel: je hebt XRP. Je zet die om in BTC, vervolgens onmiddellijk in euro. Dan maakt het niks uit of BTC nu hoog of laag staat.
Als je nu iets langer zou wachten tussen het omzetten in BTC en euro zouden er wel verschillen kunnen ontstaan.
precies.. gewoon je investment bijhouden in coinbalance ofzo.. je hebt altijd fee kosten etc.. en de huidige koers. je moet al fors winst maken vaak wil je hier bovenuit komen voor de snelle winsten.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:26:
[...]
ik begrijp dat je bedoelt te zeggen dat het ten alle tijden verstandig is de waarde van je transactie om te rekenen naar de valuta waarmee je de initiële aankoop hebt gedaan.
Eén manier is: HODLen.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:54:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Als je in de BTC blijft zitten wel ja. Maar je koopt 13k 0.1 btc, de alt gaat omhoog, verkoopt op 11k 0.2btcshakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:26:
[...]
je koopt maandag btc op 13k, je verkoopt dinsdag op 11k ongeacht de ALT valuta maakt wel degelijk uit.
Normaal reken je eerder in BTC omdat de waarde wat je uitbetaald sterk schommelt met BTC.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:28:
[...]
Als je in de BTC blijft zitten wel ja. Maar je koopt 13k 0.1 btc, de alt gaat omhoog, verkoopt op 11k 0.2btc
winst dus.
Ik weet niet waarom je je zo blindstaart op je BTC waarde maar je koopt met euros en betaald uit in euro's. Winst is winst, die tussenstap maakt niet uit.
Verwijderd
hahaha, goed bezig!Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:28:
Typisch... ik koop vanmorgen vroeg in de dip VEN in om een keer mee te gaan met de schommelingen zoals het al heel de week gaat. Nu doe ik na een snelle stijging een sell. om tijden de verwachte dip van de Amerikanen weer terug te kopen laag.... komt hij niet meer terug op oude waarde en stijgt hij door.![]()
Dacht heel even het te snappen...
Bij welke prijs heb je gekocht?Rakward schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:31:
Ik ook juist 5ETH gekocht(na afronding naar onder), zijn we weer €5000 lichter op de rekening.
En nu angstig toekijken.
Verwijderd
Dat jij met BTC als tussenstap werkt betekend niet dat iedereen dat doet...k995 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:32:
[...]
Normaal reken je eerder in BTC omdat de waarde wat je uitbetaald sterk schommelt met BTC.
Als ik Iets koop dat in BTC 20% daalt maar omdat BTC in euro waarde 25% stijgt vind ik niet dat ik winst maakte. Immers volgende dag daalt mijn munt met 5% en BTC met 5% en ik heb verlies.
IK reken louter in BTC en als ik uitbetaal zorg ik ervoor dat op een gunstig moment te doen.
Dat is nou precies wat mij te binnen schoot!! haha exact deze worden!Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:33:
[...]
hahaha, goed bezig!
Je hebt het systeem goed door en handelt er inmiddels naar.
"Voorspellen" is echter "niet mogelijk", je kan wel een goed gokje wagen
Niks typisch aan....
Het is een beetje als rond de roulettetafel staan en vragen of rood of zwart word...
Goed puntybos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:32:
[...]
Bedoelde, die fiat moet dan wel op een exchange staan om direct te gaan zorgen voor de correctie waar je het over hebt
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Toch grappig dat dit plaatje nu voor de tweede keer geplaatst wordt. Dat geeft eigenlijk aan dat men alleen de laatste pagina leest.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq