[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.973 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:44

Jebus4life

BE User

Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Toch grappig dat dit plaatje nu voor de tweede keer geplaatst wordt. Dat geeft eigenlijk aan dat men alleen de laatste pagina leest. ;)
Tweede? Denk dat ik die al een keer of 4 heb voorbijkomen inmiddels :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

OkkE schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:28:
[...]
Eén manier is: HODLen.
Tenminste, ik heb nog steeds >100% winst aangezien ik de meeste coins al zo lang geleden heb gekocht.
De enige juiste instelling volgens mij... Voor mij gaat die helaas niet helemaal op. ben in december begonnen (toen pas geld over)... Dus tja - ik sta helaas flink in de min weer. Sterker nog, sinds ik begonnen ben heb ik bijna nooit nog in de plus gestaan :P

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Dat jij met BTC als tussenstap werkt betekend niet dat iedereen dat doet...

Zou ik je ook sterk afraden, op die manier kan je goed de fout in gaan met je uitbetaalmoment. Alts kunnen het heel goed doen en BTC lager en lager, en dan ga je op een gegeven moment geld verliezen.
BTC is de munt waar je zowat altijd naartoe gaat als BTC in elkaar stort volgen de alts dus dat is geen argument.

De dips van BTC kan je gerust opvangen door eenvoudig even te wachten met uit te betalen.

Die dips kan je moeilijk opvangen als je steeds moet omrekenen naar euro, je gaat immers niet naar euro maar anar BTC. Munten zijn gewaardeerd naar BTC.

Of verkoop je altijd je ALT->BTC->EURO ->BTC->ALT jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:01
@Lasteraar Ja als enkel in absolute waarden kijkt, stelt het niet veel voor....
Je moet steeds procentueel vergelijken.
Die crash in januari 2017 lijkt, wanneer je uitzoomt, zo klein omdat de koers hard is gestegen eind 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 05-10 20:30
Nila schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Bij welke prijs heb je gekocht?
Te duur zoiezo, bij Bitpanda.

Had niks klaarstaan op kraken anders was prijs veel beter geweest.

5.00406597 ETH voor €5000
prijs is zogezegd €979.5954/ETH volgens order historie maar als je dat vermenigvuldigt met het aantal ETH kom je maar aan 4900 euro.

Duur maar snel en betrouwbaar en diverse betaalopties.

Normaal ist noet zo'n groot verschil omdat ik ook nooit zo'n grote transacties doe, proberen in het vervolg toch ergens anders te kopen, zoals GDAX ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:40:
[...]

BTC is de munt waar je zowat altijd naartoe gaat als BTC in elkaar stort volgen de alts dus dat is geen argument.

De dips van BTC kan je gerust opvangen door eenvoudig even te wachten met uit te betalen.

Die dips kan je moeilijk opvangen als je steeds moet omrekenen naar euro, je gaat immers niet naar euro maar anar BTC. Munten zijn gewaardeerd naar BTC.

Of verkoop je altijd je ALT->BTC->EURO ->BTC->ALT jij?
Voor daytraden moet je naar je tradingpair kijken, BTC of ETH.

Voor de lange termijn moet je gewoon naar euro's kijken..

Beide hebben een relatie met elkaar, vind daar dus je eigen weg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
Amerikaanse panic sells nu, typisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vraag me af of Azië hier vanacht nog een keer overheen kan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Het is allemaal koffiedik kijken nu, ik sta lekker HODL en wacht tot Maart voor een eventuele nieuwe sell/buy. Fluctueerd te veel voor day trading imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 15:07
Snap niet dat mensen blijven de meute meevolgen....Alles rood VERKOPEUUUUH...Zijn dit nu echt idioten die tijdens het zien van zo een kleur telkens blijven verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:39:
[...]

De enige juiste instelling volgens mij... Voor mij gaat die helaas niet helemaal op. ben in december begonnen (toen pas geld over)... Dus tja - ik sta helaas flink in de min weer. Sterker nog, sinds ik begonnen ben heb ik bijna nooit nog in de plus gestaan :P
Toen ik begon heb ik ETH op de toen ATH gekocht, daarna is die ook ~20% gezakt en blijven schommelen. Tijdens die schommeling heb ik proberen te daytraden, daarbij ruim 1 ETH verloren. Daar had ik zoveel stress van dat ik ruim een half jaar niet meer naar crypto heb gekeken (al m'n coins HODL, niet weggedaan gelukkig), waarna een vriend van me zei dat de boel aan het stijgen was. Sinds dien weer een beetje aan het bijhouden en nu dus ruim 100% winst.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Lienuks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:45:
Het is allemaal koffiedik kijken nu, ik sta lekker HODL en wacht tot Maart voor een eventuele nieuwe sell/buy. Fluctueerd te veel voor day trading imho.
Je wilt toch juist dat het veel fluctueert voor daytrading? Zo snel mogelijk paar procent pakken, dat is toch wat je doet met daytrading, het wordt voor iedereen wel heel erg gemakkelijk als er alleen een stijgende lijn in zit dan hoef je ook niet te gaan daytraden..
Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:47:
Snap niet dat mensen blijven de meute meevolgen....Alles rood VERKOPEUUUUH...Zijn dit nu echt idioten die tijdens het zien van zo een kleur telkens blijven verkopen ?
Het eerste half uur is het schrikmomenten, snap het wel. Maar waarom zal je met verlies verkopen om op een later tijdstip weer hoger in te stappen? Denk dat het voornamelijk de onervarenheid is, en daar kunnen anderen weer mooi van profiteren.

Als er iets duidelijk is geworden de laatste weken, is dat er echt niets maar dan ook niet te voorspellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige munten die winst hebben gemaakt bij mij waren ICX en Vechain maar niet genoeg om het grote verlies op andere munten goed te maken sinds ik 1.5 maand geleden ben ingestapt. Maar goed, verkopen met teveel verlies gaan we niet doen dus mid/long term aan houden. Als ik dan in de plus sta is dat prima. Je moet je niet blindstaren op instant rijkdom, winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net hoe je het ziet en wat je met elkaar vergelijkt.
Je hebt namelijk niet inzichtelijk hoeveel winst degenen maken die nu verkopen.
Jouw portefeuille is niet hetzelfde en werkt niet hetzelfde als die van de ander.

Wat bij jou wellicht donker rood is, is bij de ander wellicht wel heel heel donder groen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Andyk125 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Je wilt toch juist dat het veel fluctueert voor daytrading? Zo snel mogelijk paar procent pakken, dat is toch wat je doet met daytrading, het wordt voor iedereen wel heel erg gemakkelijk als er alleen een stijgende lijn in zit dan hoef je ook niet te gaan daytraden..

[...]

Het eerste half uur is het schrikmomenten, snap het wel. Maar waarom zal je met verlies verkopen om op een later tijdstip weer hoger in te stappen? Denk dat het voornamelijk de onervarenheid is, en daar kunnen anderen weer mooi van profiteren.

Als er iets duidelijk is geworden de laatste weken, is dat er echt niets maar dan ook niet te voorspellen is.
Dat klopt... echter is er ook zoiets als te wispelturig/variabel en ik denk dat , dat op dit moment de situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 15:07
Andyk125 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:49:
[...]

[...]

Dan zal die onervarenheid veel mensen de laatste 2 weken een smak geld gekost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
Blijkbaar wel!
Kuddevolk?
Je moet andere volgen als je een goed idee hebben niet als ze als een paniekhaas er vandoor gaan.
Psychologie speelt blijkbaar mee.
Bij een stijgende markt wil niemand de boot missen en kopen ze dus vaak te hoog omdat de koers immers oploopt. Gewoon te laat ingestapt dus.
@MAX3400 heeft het al vaker geroepen doe wat een ander niet doet. Koop laag verkoop hoog.
Precies op de piek of in het dal is praktisch onmogelijk maar daar in de buurt is de optimale lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Voor daytraden moet je naar je tradingpair kijken, BTC of ETH.

Voor de lange termijn moet je gewoon naar euro's kijken..
Beide naar BTC, ga je je positie verlaten omdat BTC daalt? Dat zou immers het gevolg zijn.
Beide hebben een relatie met elkaar, vind daar dus je eigen weg in.
Tuurlijk hebben beide een relatie maar imho (en wat ik al het meeste van anderen gezien hebben) is BTC het belangrijke en niet EURO. Natuurlijk vanuit het opzicht dat BTC grotendeels stijgt of gelijk blijftzoals het laatste jaar en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETH terug zwaar aan het zakken, terug onder de 900€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Hang ervanaf waarom je verkoopt en waar.

Verkopen als je ALT nog redelijk hoog staat als BTC in elkaar duikt om later te kopen op de bodem van die ALT is slim. Verkopen als hij al veel lager staat en je geen idee hebt wat er aan de hand is is idd dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ja. Snel uitstappen want je geld is aan het verdampen... Perfecte manier om veel geld kwijt te raken. Maar ja... Darwin zei het al:

"Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge"

http://bash.org/?364782 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:53:
ETH terug zwaar aan het zakken, terug onder de 900€
Daar zal @Nila blij mee zijn toch? :)
Tweede kans om in te kopen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

OkkE schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Toen ik begon heb ik ETH op de toen ATH gekocht, daarna is die ook ~20% gezakt en blijven schommelen. Tijdens die schommeling heb ik proberen te daytraden, daarbij ruim 1 ETH verloren. Daar had ik zoveel stress van dat ik ruim een half jaar niet meer naar crypto heb gekeken, waarna een vriend van me zei dat de boel aan het stijgen was. Sinds dien weer een beetje aan het bijhouden en nu dus ruim 100% winst.
Heb dat ook overwogen. Maar weiger gewoon te stressen hierover :P Ik ben ingestapt omdat ik wat geld over had (helaas was dat niet eerder dan december). Ga niet lopen stressen als ik geld verlies. Dan moet je er niet aan beginnen! Probeer af en toe wel even uit te stappen op een hoog punt en weer in te stappen op een laag punt. maar wil er niet teveel mee bezig zijn. Gewoon afwachten en als ik de tijd heb en er zin in heb doe ik wel eens een poging slim te verkopen of kopen (helaas vandaag dus niet: heb geen FIAT meer staan...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Beide naar BTC, ga je je positie verlaten omdat BTC daalt? Dat zou immers het gevolg zijn.

[...]

Tuurlijk hebben beide een relatie maar imho (en wat ik al het meeste van anderen gezien hebben) is BTC het belangrijke en niet EURO. Natuurlijk vanuit het opzicht dat BTC grotendeels stijgt of gelijk blijftzoals het laatste jaar en meer.
klopt, maar stel je koopt een bitcoin op 10.000 euro.
je zet die in alts, en ondertussen heb je 2 BTC aan waarde.
100% winst in BTC
Maar als die BTC maar 5.000 euro waard is geworden, sta je nog steeds op 0% in fiat.

Voor de lange termijn is de fiat waarde van je tradingpair het belangrijkste,
Stel ik koop nu voor 1 BTC een alt munt.
ALT munt stijgt 10% komend jaar

BTC stijgt 200% komend jaar.

FIAT is 220% gestegen..

Uiteindelijk draait het allemaal om fiat waarde, want er komt een moment wanneer je wilt cashen en dan wil je meer hebben dan je inleg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Wel mooi te zien dat de daytraders relatief simpel 2x hetzelfde ritje kunnen maken... eerst op donkerrood vol inkopen --> koers omhoog, verkopen... dan wachten tot Amerika hetzelfde reageert en wederom herhalen. Nu zijn de koersen rood maar binnen het een uur zien we wederom alles groen O-)
Het is jammer dat ik met mezelf afgesproken heb geen fiat er meer in te stoppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

BillMcNeal schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:05:
Het is jammer dat ik met mezelf afgesproken heb geen fiat er meer in te stoppen :/
Dat dus :P Heb ook niks meer om er in te stoppen... Toch beetje jammer - want het is nu allemaal best redelijk voorspelbaar.... Nou ja - #HODL dus maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:01:
[...]

klopt, maar stel je koopt een bitcoin op 10.000 euro.
je zet die in alts, en ondertussen heb je 2 BTC aan waarde.
100% winst in BTC
Maar als die BTC maar 5.000 euro waard is geworden, sta je nog steeds op 0% in fiat.

Voor de lange termijn is de fiat waarde van je tradingpair het belangrijkste,
Stel ik koop nu voor 1 BTC een alt munt.
ALT munt stijgt 10% komend jaar

BTC stijgt 200% komend jaar.

FIAT is 220% gestegen..

Uiteindelijk draait het allemaal om fiat waarde, want er komt een moment wanneer je wilt cashen en dan wil je meer hebben dan je inleg..
De bitcoin waarde is simpelweg belangrijk omdat je een extra stap moet doen om van bitcoin naar een altcoin te gaan. Op een exchange koop je altcoins met bitcoin en niet direct met fiat. Dus als je altcoins minder rendement hebben dan bitcoin dan is het zonde, want je hebt er meer werk in gestopt, voor minder winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Mijn portfolio doet het best wel goed eigenlijk plots.

Market cap is eigenlijk terug opnieuw gedipt naar ongeveer 550-560 miljard (zelfde niveau ongeveer als rond wat, 10-10:30?) maar mijn portfolio is met 15% gestegen sinds dat tijdstip. Leuke vaststelling voorlopig, hopelijk houdt het vast

*Massief in het rood nog he sinds gisteren, maar gewoon een grotere rebound dan het gemiddelde (nuja, mijn daling was ook wel wat dieper naar mijn gevoel)

[ Voor 21% gewijzigd door Jebus4life op 16-01-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Weet iemand wat ik bij Kraken moet invullen voor eventuele withdrawals?
To add an address for withdrawals, click "Add address" below and fill in the address you'd like to withdraw to. After you've added the address, simply select it and enter the amount you wish to withdraw.

We strongly recommend that you copy + paste the address to help avoid errors. Please note that we are not responsible for coins mistakenly sent to the wrong address.
Don't exceed your daily or monthly funding limits. If you exceed the limits, your account will be frozen until you can get verified for higher limits.
Is dat mijn IBAN en pashoudernaam?

nvm. ik moet gewoon eerst traden naar EUR... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 16-01-2018 15:23 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik heb hier zo vaak het woord HODLEN voorbij zien komen dat ik het niet meer kan lezen.
Uitstappen mag ook he, mensen.

And never catch a falling knife. Ik zou never nooit gaan kopen nu. Coins zijn niet voorspelbaar en vergelijken met de dip van vorig jaar moet je zeker niet doen.
TA toepassen is ook uit den boze, het zijn geen aandelen met een onderliggende waarde.

Ik ben afgelopen 2 weken bijna volledig naar fiat gegaan omdat ik ook te veel verlies ging maken. Verstandige keuze blijkt nu.

Wacht maar voorlopig af tot het weer gestabiliseerd is en kijk dan weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nila schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:58:
[...]

Ja goed in de gaten houden, ik heb vanmorgen 5 ETH gekocht voor de prijs van 970 Dollar. Verkoop order voor die 5 op 1100 gezet en ze zijn alweer verkocht. Heb hiermee 650 Dollar verdient in 2 uur tijd.
Ja dit is geen 100% winst , en de dollars zeggen me niks.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

HoppyF schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Daar zal @Nila blij mee zijn toch? :)
Tweede kans om in te kopen vandaag.
Mijn inkoop order was inderdaad vervuld, verkoop order staat ook alweer uit. Laat alles maar weer stijgen 8)
Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Ja dit is geen 100% winst , en de dollars zeggen me niks.
Nee zou wat zijn.. 100% winst met short traden. Waar kan ik me aanmelden? }:O

[ Voor 30% gewijzigd door Nila op 16-01-2018 15:40 ]

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 08:05
Worstkaas schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:15:
Ik heb hier zo vaak het woord HODLEN voorbij zien komen dat ik het niet meer kan lezen.
Uitstappen mag ook he, mensen.

And never catch a falling knife. Ik zou never nooit gaan kopen nu. Coins zijn niet voorspelbaar en vergelijken met de dip van vorig jaar moet je zeker niet doen.
TA toepassen is ook uit den boze, het zijn geen aandelen met een onderliggende waarde.

Ik ben afgelopen 2 weken bijna volledig naar fiat gegaan omdat ik ook te veel verlies ging maken. Verstandige keuze blijkt nu.

Wacht maar voorlopig af tot het weer gestabiliseerd is en kijk dan weer verder.
Er zijn toch bijna geen falling knives? Toch niet als je de jaargrafieken erbij haalt. En dat is nu net HODL. HODL gaat toch niet over twee weken of over een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:09:
Mijn portfolio doet het best wel goed eigenlijk plots.

Market cap is eigenlijk terug opnieuw gedipt naar ongeveer 550-560 miljard (zelfde niveau ongeveer als rond wat, 10-10:30?) maar mijn portfolio is met 15% gestegen sinds dat tijdstip. Leuke vaststelling voorlopig, hopelijk houdt het vast

*Massief in het rood nog he sinds gisteren, maar gewoon een grotere rebound dan het gemiddelde (nuja, mijn daling was ook wel wat dieper naar mijn gevoel)
BTC waarde is ook best stabiel hier, zelfs 7% hoger dan gisteren dankzij NEO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Leuk artikel in deze slechte tijden...

Bitcoin skeptics say the cryptocurrency has no value. Here’s why they’re wrong

https://www.cnbc.com/2018...res-why-theyre-wrong.html

"If it were to replace gold entirely, one bitcoin could be worth $357,000. That's calculated by taking the total value of all the gold ever mined in the world, which is about $7.5 trillion, and dividing that number by 21 million ; the total bitcoins that can ever exist.

Lee told CNBC it's more realistic to assume bitcoin will replace 5 percent of gold within five years, making a single coin worth $25,000."

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberamp op 16-01-2018 15:26 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
https://etherzero.org/

ff andere vraag... 19 januari komt een hardfork voor ETH. Weet iemand hoe ik deze kan claimen ? wordt dit gesupport op kraken bijv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:32:

ff andere vraag... 19 januari komt een hardfork voor ETH. Weet iemand hoe ik deze kan claimen ? wordt dit gesupport op kraken bijv ?
Ik krijg al een certificaat fout dus ga niet verder, scam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 15:32

Ik krijg geen certifcaat fout hoor..

Ik zie overigens bij de Exchanges die zij contacten Kraken er wel tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Buy the dip, net ruim 100 VEN bijgekocht voor €3,75 p.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Krijg de volgende waarschuwing.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nne3keY.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Zie dat er weer een leuke muur staat bij VEN

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:53:
Ik heb alles in NEO nu en ga proberen vandaag niet 1x meer te kijken... wish me luck booooooooooys!
Alles op NEO? Jij durft! Die moet toch ook eens een correctie krijgen...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
ja leuk maar helaas heb ik niet in begin 2017 mijn coins gekocht.

ik denk dat heel wat mensen, nieuwe instappers heel wat geld (en dan geen winst) hebben zien verdampen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Niet dat Reddit altijd heilig is, maar ik zie op Reddit eigenlijk maar één topic over die zogenaamde fork, dat het een scam is: https://www.reddit.com/r/...j/etz_ethereum_hard_fork/

Edit: Lijkt er op dat het misschien niet zo zeer een scam is/was, maar de fork gaat zo ver ik kan terug vinden iig niet (meer) door.

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 16-01-2018 16:15 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:38:
Buy the dip, net ruim 100 VEN bijgekocht voor €3,75 p.s.
Als je het niet met FIAT doet had het ook niet zo veel zin aangezien VEn relatief nog meevalt qua dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:44:
[...]
Alles op NEO? Jij durft! Die moet toch ook eens een correctie krijgen...
Denk zelf juist dat wat jij zegt niet het geval zal zijn. Dat NEO minder dipt dan derest laat zien dat er minder panic sellers zijn en mensen veel vertrouwen hebben in het project en verwachten dat deze nog veel meer waard kan worden (wat ik ook denk). $600-1000 lijkt me niet raar voor de Aziatische ETH op lange termijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 16-01-2018 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Denk juist wat jij zegt niet het geval zal zijn. Dat NEO minder dipt dan derest laat zien dat er minder panic sellers zijn en mensen veel vertrouwen hebben in het project en verwachten dat deze nog veel meer waard kan worden (wat ik ook denk). $600-1000 lijkt me niet raar voor de Aziatische ETH op lange termijn.
Identiek hetzelfde gold voor ETH zelf, maar die dipte vandaag toch ook lekker. Is nu wel al beter, akkoord. Maar een dipje voor NEO zie ik toch wel gebeuren binnen dit en een week. Sowieso, voor de langere termijn is dit een topmunt, dus so what als het eens even wat minder zou gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Kan iemand mij weer vertellen wanneer ik weer in mijn portfolio mag kijken hahaha
Het regent al buiten, donker weer, rode cijfers, ik ben klaar voor de zomer hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:11:
[...]
Identiek hetzelfde gold voor ETH zelf, maar die dipte vandaag toch ook lekker. Is nu wel al beter, akkoord. Maar een dipje voor NEO zie ik toch wel gebeuren binnen dit en een week. Sowieso, voor de langere termijn is dit een topmunt, dus so what als het eens even wat minder zou gaan :)
Daarom hij heeft net plek 7 overgenomen en hij hoort gewoon in plaats van Ripple bij de grote 3, dus nog genoeg groeipotentieel. Denk zelf dat ik NEO voor een tijd HODL want zie zelf eigenlijk geen andere munten waarvan ik echt denk: ik zie er veel groeipotentie in.. Vechain vind ik ook niks, sorry mede tweakers :+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Als je het niet met FIAT doet had het ook niet zo veel zin aangezien VEn relatief nog meevalt qua dip.
fiat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tripod62 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:14:
Kan iemand mij weer vertellen wanneer ik weer in mijn portfolio mag kijken hahaha
Het regent al buiten, donker weer, rode cijfers, ik ben klaar voor de zomer hahaha
Als het zover is zal ik je berichten maar als de Aziaten besluiten weer rode cijfers te strooien vannacht kan dat berichtje nog een tijdje duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 09:49
Afbeeldingslocatie: http://www.telegraph.co.uk/content/dam/technology/2018/01/10/Cover-image-copy2x_trans_NvBQzQNjv4BqqVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwReLqbvRIQd_zD6LqEqAwXo.png?imwidth=1400

Zou het? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
Waar eindigt de lijn van de asset bubble als die verder wordt doorgetrokken? :P (oftewel, op lange termijn)

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Tominatie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Als het zover is zal ik je berichten maar als de Aziaten besluiten weer rode cijfers te strooien vannacht kan dat berichtje nog een tijdje duren :/
Ik hoor het vanzelf haha, ik ga vanavond in ieder geval weer een sell zetten op VEN op 46k, ben benieuwd of ie het weer aantikt. Dan mag ie morgen ochtend wel weer zo dalen als vanochtend :P

Wat is jullie verwachting van INS overigens?

[ Voor 4% gewijzigd door Tripod62 op 16-01-2018 16:35 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 09:49
Sick_PunkLover schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:33:
[...]

Waar eindigt de lijn van de asset bubble als die verder wordt doorgetrokken? :P (oftewel, op lange termijn)
Vanwege de schokkende waarheid, kan ik je dat alleen laten zien door een link: https://pbs.twimg.com/media/DQEwe59WAAAqQ0J.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:34
Ven is bezig met een klein stootje naar boven voor de liefhebber :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
:( Wilde vragen waarom NEO maar blijft hangen maar zie het al... alle 3!
LuisjeNL schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:40:
Ven is bezig met een klein stootje naar boven voor de liefhebber :)
Dat beeld kennen we inmiddels al een aantal dagen... Meer geblaf dan ..

[ Voor 64% gewijzigd door Tranzy op 16-01-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Ik moet ff snel NLG halen, kan ik mn bekeuringen betalen! :+
Wij geven u een laatste mogelijkheid het verschuldigde bedrag van €50,00 uiterlijk voor vrijdag 19 januari
te voldoen via onze nieuwe betalingssysteem NLG GULDEN (gekoppeld aan iDeal).

- Klik op kopen rechtsboven
- Let op dat u de juiste bedrag kiest: €50,00
- Bij 'Gulden ontvangstadres' vult u dit adres in: GKTHQmgZg8YmbDV5QnTiHN1tgAfhYBd9jH

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:40:
:( Wilde vragen waarom NEO maar blijft hangen maar zie het al... alle 3!

[...]

Dat beeld kennen we inmiddels al een aantal dagen... Meer geblaf dan ..
de N, de E en de O :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Nee de W. de A en de L... lelellel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Idem, ga hier niet telkens mijn verlies noteren, heeft niemand wat aan :) Had ICX gekocht, maar blijkbaar net op een hoog punt, zit nu aan -20%, maar die zie ik nog wel stijgen. Had ook een boel ACT gekocht, omdat die een hard fork ging doen afgelopen weekend, 1:1 ABTC coins krijg je dan, blijkt dat die ABCT coins (nog) niets waard zijn en ACT na die fork -50% gegaan is 8)7 Nu goed, ook van die coins verwacht ik in de toekomst wel wat. Dus portfolio ziet rood, maar ik maak me geen zorgen, alleen kan ik nu niet traden, want verkopen met verlies doe ik niet.
Waar heb jij je ACT staan? Ik op Kucoin. Heb je nog iets vernomen wanneer ABTC wordt uitgegeven? ACT is op dit helemaal ingestort overigens... Ik wist overigens niet dat ABTC op dit moment niets waard is.

Ik had mij wat meer moeten verdiepen in ACT...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Kan ik vandaag nog een online Wallet aanmaken en direct coins aankopen :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

JustSys schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:46:
Nee. alleen maandag en woensdag t'm zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:11
Dat kun jij vast en zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 09:38
Is mij vandaag nog gelukt op binance.com :)
Kraken.com was niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
In tijden zoals nu, met dalende koersen, zet ik zelf de tijdslijn van de Bitcoin en Litecoin koersgrafieken
terug naar de 4 jaarsgrafiek, en lach dan.
HODL gewoon verder, maar het klopt...heb makkelijk praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
RaptorXS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:53:
In tijden zoals nu, met dalende koersen, zet ik zelf de tijdslijn van de Bitcoin en Litecoin koersgrafieken
terug naar de 4 jaarsgrafiek, en lach dan.
HODL gewoon verder, maar het klopt...heb makkelijk praten.
4 jaar terug kijken heb je niets aan.
Kon je maar één week vooruit kijken..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTrCMDRVAAA_qdZ.jpg

True or False

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
HoppyF schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:58:
[...]

4 jaar terug kijken heb je niet aan.
Kon je maar één week vooruit kijken..... ;)
Helemaal mee eens doch heb de glazen bol ook niet.
De kunst van HODLEN is, tot welke winst of rendement hou je de coins of verkoop je?
Heb de oorspronkelijke inleg er al meerdere keren uitgehaald maar eigenlijk altijd spijt ervan gehad.
Het is echter wel goed voor je nachtrust. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop waar. DIt verzin je ook niet lijkt me, maar voordat het officieel is ga ik er maar niet van uit:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
VEN is alweer op zelfde punt als gister. Helaas BTC laag in waarde waardoor Euro waarde nog behoorlijk stukje lager is. Maar VEN / BTC is weer terug bij niveau voor de daling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
RaptorXS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Helemaal mee eens doch heb de glazen bol ook niet.
De kunst van HODLEN is, tot welke winst of rendement hou je de coins of verkoop je?
Heb de oorspronkelijke inleg er al meerdere keren uitgehaald maar eigenlijk altijd spijt ervan gehad.
Het is echter wel goed voor je nachtrust. :)
Een deel winst eruit halen is verstandig op termijn.
Daarmee verlies je immers niets.
Ik lees nog steeds dat mensen zich erg druk maken om pieken en dalen met name de dalen zoals vandaag maar ook vorige week.
Dat er weer een stijging op gaat volgen vergeet men snel.
Als je dus geen actieve daytrader bent kun je de waan van de dag beter achter je laten.
Dat is best lastig maar wel verstandig. Ik zit ook pas hier en heb me nog niet mee laten slepen hoewel ik de discussies wel volg.
Aandelen heb ik ook en deze blijven ook rustig staan, dit is alleen een rustige markt (op de crisis na!) zou ik in de crisis alles in paniek hebben verkocht had ik verlies gehad. Dat heb ik niet gedaan en rustig afgewacht met als gevolg een prima rendement. Wel anders dan de crypto markt waar het echt onstabiel is.
Interessant is het echter wel.
Je ziet ook dat banken en overheden met geknepen billen zitten omdat ze veel geld zien wegstromen buiten hun invloed. Overheden en banken zullen er alles aan doen om de crypto markt een slecht imago te geven.
Dat lukt soms ook nog. Voor het gemak trekken ze criminaliteit en drugshandel er maar bij.
Onzin of er in de reguliere geldmarkt geen criminaliteit en fraude bestaat zeker! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch nog wat fiat over :) maar waarin te investeren? Suggesties iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:22:
Ik heb toch nog wat fiat over :) maar waarin te investeren? Suggesties iemand?
HTML / Neo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
HoppyF schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:14:
[...]

Een deel winst eruit halen is verstandig op termijn.
Daarmee verlies je immers niets.
Ik lees nog steeds dat mensen zich erg druk maken om pieken en dalen met name de dalen zoals vandaag maar ook vorige week.
Dat er weer een stijging op gaat volgen vergeet men snel.
Als je dus geen actieve daytrader bent kun je de waan van de dag beter achter je laten.
Dat is best lastig maar wel verstandig. Ik zit ook pas hier en heb me nog niet mee laten slepen hoewel ik de discussies wel volg.
Aandelen heb ik ook en deze blijven ook rustig staan, dit is alleen een rustige markt (op de crisis na!) zou ik in de crisis alles in paniek hebben verkocht had ik verlies gehad. Dat heb ik niet gedaan en rustig afgewacht met als gevolg een prima rendement. Wel anders dan de crypto markt waar het echt onstabiel is.
Interessant is het echter wel.
Je ziet ook dat banken en overheden met geknepen billen zitten omdat ze veel geld zien wegstromen buiten hun invloed. Overheden en banken zullen er alles aan doen om de crypto markt een slecht imago te geven.
Dat lukt soms ook nog. Voor het gemak trekken ze criminaliteit en drugshandel er maar bij.
Onzin of er in de reguliere geldmarkt geen criminaliteit en fraude bestaat zeker! 8)7
De overheid en de bitcoin: https://www.telegraaf.nl/...n-komen-met-eigen-bitcoin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
technoaddict schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:12:
VEN is alweer op zelfde punt als gister. Helaas BTC laag in waarde waardoor Euro waarde nog behoorlijk stukje lager is. Maar VEN / BTC is weer terug bij niveau voor de daling.
Ongeveer 700sat lager, Had gister gekocht op 48k en moet nu 55k hebben.

Dubio wat ik ga doen als het punt daar is. Gokken en verkopen en hopen op een daling.. want het was best hoog ingekocht of zou hij dit keer wel doortrekken..

Niemand kan het zeggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Als je NEO lange termijn (dus 1jaar +, niet de lange termijn hier in dit topic aka 1 week) zou kopen dan prima. Maar ik denk dat NEO na deze mooie run even moet afkoelen korte termijn. Ook omdat het aantal ICO's op NEO netwerk aankomende tijd iets minder is.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Banken met een eigen Bitcoin?
Ik zie er niet zoveel in. Er zijn al alt coins genoeg.
Het wiel opnieuw uitvinden is dus niet nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@HoppyF leuk dat je me nog herinnert in een eerdere post van je vandaag. Het is maar net hoeveel inzicht/risico je neemt.

Ben even een paar dagen minder aan het "moment traden" maar had zondag wat spul ingekocht en laten staan op meerdere incrementele sell-orders. Vandaag in ieder geval NEBL verkocht tegen +20% en als mijn inzicht klopt van eerder deze week, gaat BNB er tegen +50% weer uit als de treshold gehaald wordt.

Heeeeerlijke rust in de kop; dieprood inkopen, sell order aanmaken en verder gaan met je leven. :9

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Dat verhaal hierboven over VeChain, ik geloof er tbh niet zoveel van.
Zou natuurlijk wel een leuke aankondiging zijn voor ons holders, dan knalt de koers onmiddellijk door naar 20 dollar en zal hij niet meer achterom kijken.

Mmm, nu ik even begin te tellen, doe maar jongens, maak het maar bekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
stel dat BTC crashed kan je dan via de exchange ook je ALTcoin omzetten in ETH bijv ? haha wellicht aparte vraag maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:35
shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:39:
stel dat BTC crashed kan je dan via de exchange ook je ALTcoin omzetten in ETH bijv ? haha wellicht aparte vraag maar goed..
Je kunt ALT via C-CEX direct omzetten in USD: https://c-cex.com/index.html?p=alt-usd. Maar het ziet er niet naar uit dat dit op dit moment goed werkt.

Of bedoel je met Altcoin alternatieve coins (iets anders dan BTC). In dat geval kan het op vrijwel elke Exchange met ETH.

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten2212 op 16-01-2018 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
Maarten2212 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:41:
[...]

Je kunt ALT via C-CEX direct omzetten in USD: https://c-cex.com/index.html?p=alt-usd. Maar het ziet er niet naar uit dat dit op dit moment goed werkt.
mischien verstandiger om ETH als trading pair aan te gaan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:35
shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:42:
[...]

mischien verstandiger om ETH als trading pair aan te gaan houden...
Dat kan nog niet niet, op Coinmarketcap zie je verschillende opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Maarten2212 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:44:
[...]

Dat kan nog niet niet, op Coinmarketcap zie je verschillende opties.
dit betekend bij een echte crash richting de 5 dat iedereen 50% inlevert van zijn potentiele winsten... dit moet omzeilt worden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:45:
[...]

dit betekend bij een echte crash richting de 5 dat iedereen 50% inlevert van zijn potentiele winsten... dit moet omzeilt worden lijkt mij.
Wil je dit mogelijk verduidelijken?

Even rekentechnisch, de BTC staat nu op op 10K. Als ik naar 5K duikel en 50% van mijn winst inlever, was mijn winst dus 10K - 5K = 5K. Dat is vreemd; dan is iedereeeen die BTC heeft ingekocht voor 0.0000000001 Euro dus 50% van de winst kwijt.

Van 0.0000001 Euro naar 10K Euro terug naar 5K Euro = 50% verlies in winst.

We hebben het dus over compond profits en niet over net profits?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 16-01-2018 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
MAX3400 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:59:
[...]

Wil je dit mogelijk verduidelijken?

Even rekentechnisch, de BTC staat nu op op 10K. Als ik naar 5K duikel en 50% van mijn winst inlever, was mijn winst dus 10K - 5K = 5K. Dat is vreemd; dan is iedereeeen die BTC heeft ingekocht voor 0.0000000001 Euro dus 50% van de winst kwijt.

Van 0.0000001 Euro naar 10K Euro terug naar 5K Euro = 50% verlies in winst.

We hebben het dus over compond profits en niet over net profits?
jij koopt btc op 13k om altcoins er van te kopen voor een investering van 1000 euro.

btc daalt 50%, je laat je altcoins uitbetalen tegen btc wat 50% minder waard is, je mis dan 50% van je fiat waarde die je wel heb geinvesteerd. ( los van de evt winst op je altcoin hier krijg je meer btc voor )

simpel toch

[ Voor 4% gewijzigd door shakespeare op 16-01-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Wat is het beste om op dit moment te kopen om mee te handelen? BTC of ETH?
Als ik ze beide bekijk dan zou ik zeggen BTC omdat die al flink veel omlaag is gegaan de afgelopen tijd dus zou ik instinctief zeggen dat deze niet veel meer zal dalen.
Daarnaast is ETH niet echt veel gedaald en ben ik bang dat die nog meer zal dalen maar ETH heeft weer meer groeipotentie.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:01:
[...]

jij koopt btc op 13k om altcoins er van te kopen voor een investering van 1000 euro.

btc daalt 50%, je laat je altcoins uitbetalen tegen btc wat 50% minder waard is, je mis dan 50% van je fiat waarde die je wel heb geinvesteerd. ( los van de evt winst op je altcoin hier krijg je meer btc voor )

simpel toch
Ja en nee, want als je, zoals sommige mensen, toevallig elke dag 80% weet te pakken op pumps of ICO, dan heb je de afgelopen tijd van je 0,076BTC (inkoop) misschien wel 0,84BTC gemaakt. Je inkoop was 1000 Euro, je verkoopt voor "ongeveer" 4200 Euro, je winst is dan nog steeds netto 3200 Euro en niet "een verlies" van 50%.

Dit is nou de essentie van pair-trading en niet fiat-trading: als je de linkerkant van een pair harder kan "uitmelken" dan de rechterkant van het pair daalt, heb je aan het eind nog steeds netto winst. En anders moet je dagelijks je relatieve winst/verlies posities berekenen om eerder te zien wat/waar je moet kopen of verkopen.

En dit is, voor zover ik nog steeds merk, een groot gemis. Men kijkt naar rode cijfers en daal-percentages maar men rekent amper/niet door wat het netto (dus terug omgerekend naar je initiele investering in Euro) wordt/blijft. En ik denk dat dat wel redelijk essentieel is om te bedenken of je wel/niet in pairs blijft handelen of dat je toch een (kleinere) exchange gaat opzoeken waar je tegen een daadwerkelijke munt (Euro, Pond, Dollar) kan handelen.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 16-01-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
MAX3400 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:06:
[...]

Ja en nee, want als je, zoals sommige mensen, toevallig elke dag 80% weet te pakken op pumps of ICO, dan heb je de afgelopen tijd van je 0,076BTC (inkoop) misschien wel 0,84BTC gemaakt. Je inkoop was 1000 Euro, je verkoopt voor "ongeveer" 4200 Euro, je winst is dan nog steeds netto 3200 Euro en niet "een verlies" van 50%.

Dit is nou de essentie van pair-trading en niet fiat-trading: als je de linkerkant van een pair harder kan "uitmelken" dan de rechterkant van het pair daalt, heb je aan het eind nog steeds netto winst. En anders moet je dagelijks je relatieve winst/verlies posities berekenen om eerder te zien wat/waar je moet kopen of verkopen.

En dit is, voor zover ik nog steeds merk, een groot gemis. Men kijkt naar rode cijfers en daal-percentages maar men rekent amper/niet door wat het netto (dus terug omgerekend naar je initiele investering in Euro) wordt/blijft. En ik denk dat dat wel redelijk essentieel is om te bedenken of je wel/niet in pairs blijft handelen of dat je toch een (kleinere) exchange gaat opzoeken waar je tegen een daadwerkelijke munt (Euro, Pond, Dollar) kan handelen.
ik snap je berekening niet.

Jij koopt op 1 januari tegen een koers van 15000 dollar 1 btc. je gaat hiermee handelen en het resultaat is iets winst in je altcoin. je zit op 1.1 btc.
Echter de koers van de BTC daalt naar 10000, dan is je winst op het moment dat je uitbetaald toch gewoon pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Is er al bekend waar WeChain om verhandeld gaat worden? Kan het zelf niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 17:28
Hotzenwalder schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 00:02:
[...]

Even om mijn technische kennis bij te schaven, waar zie je de onderste steun?
Had niet verwacht het koersdoel van €1 zo snel te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTube
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 18:36
shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:09:
[...]

ik snap je berekening niet.

Jij koopt op 1 januari tegen een koers van 15000 dollar 1 btc. je gaat hiermee handelen en het resultaat is iets winst in je altcoin. je zit op 1.1 btc.
Echter de koers van de BTC daalt naar 10000, dan is je winst op het moment dat je uitbetaald toch gewoon pleite.
Alleen als je het in BTC hebt staan als die daalt.

Als ik met BTC NEO koop, en BTC zakt 50% en NEO daalt niks (onwaarschijnlijk, maar stel dat) dan kan ik daarna 50% meer BTC terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:43
Vraagje. Ik heb vandaag, om het eens een keer uit te proberen, een paar micro(?)bitcoins gekocht, mBTC. Ik gebruik als wallet Electrum. Alleen als ik de mBTC naar een exchanger (ik wilde binance gaan gebruiken), werkt dit niet? Als ik het probeer over te maken, en ik op ''max'' druk, staat er: ''This transaction requires a higher fee, or it will not be propagated by the network''. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Lager bedrag dan max, 2 mBTC, werkt ook niet. Dit terwijl ik 1.06....mBTC heb? Dus zou de max niet 2 moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 00:09
Waltro schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:15:
Vraagje. Ik heb vandaag, om het eens een keer uit te proberen, een paar micro(?)bitcoins gekocht, mBTC. Ik gebruik als wallet Electrum. Alleen als ik de mBTC naar een exchanger (ik wilde binance gaan gebruiken), werkt dit niet? Als ik het probeer over te maken, en ik op ''max'' druk, staat er: ''This transaction requires a higher fee, or it will not be propagated by the network''. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Lager bedrag dan max, 2 mBTC, werkt ook niet. Dit terwijl ik 1.06....mBTC heb? Dus zou de max niet 2 moeten zijn?
Precies zoals er staat: Je hebt enkele euro's aan bitcoin nodig(kan tot >20 euro gaan in sommige gevallen) om geld rond te sturen. Je hebt de verkeerde coin gekozen om mee te spelen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartier
  • Laatst online: 08-09-2024
In een opwelling (niet zo lang geleden, toen ik begon, I know..) VXG gekocht. Sindsdien bezig aan een lange afdaling... Ondertussen 58% verloren op investering. Voorlopig hoop ik op korte opleving, maar ik vrees dat mijn sell order op 30% verlies tov inleg te hoog gegrepen is.

Iemand die in hetzelfde schuitje zit? Zoja, beter holden (centjes niet nodig op dit moment, dus kan gerust geduld uitoefenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:43
LED-Maniak schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:21:
[...]

Precies zoals er staat: Je hebt enkele euro's aan bitcoin nodig(kan tot >20 euro gaan in sommige gevallen) om geld rond te sturen. Je hebt de verkeerde coin gekozen om mee te spelen.
Hmm, dit leek gewoon makkelijk om te kopen, wil het namelijk ook in Altcoins gaan stoppen :-).
Dus, ik moet een website gaan zoeken waar je voor onder de x aantal mBTC kan depositten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 09:30
Waltro schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:23:
[...]

Hmm, dit leek gewoon makkelijk om te kopen, wil het namelijk ook in Altcoins gaan stoppen :-).
Dus, ik moet een website gaan zoeken waar je voor onder de x aantal mBTC kan depositten?
De transfer fee is te hoog. Enige optie is meer Bitcoin bij storten

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Geweldige coin toch, die bitcoin...

Pagina: 1 ... 58 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)