ja ja bent altijd afhankelijk van de koers van de grote...Rezje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:55:
[...]
Maar BTC en Ethereum zakken ook. Dus relatief koop je dan je altcoins niet goedkoper in nu. Of redeneer ik nu verkeerd.
Grappig trouwens: als de coins wat inkakken lees je het in de Telegraaf en op RTLnieuws, maar nu er een flinke crash is is het niet nieuwswaardig.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bosje bloemen is onderweg....Koja78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:58:
Ik heb een litecointje gekocht
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
-33% verlies, YOLO! Vol ingezet op paccoin
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Hij staat op dit moment als 1 van de weinige in de plus op binance, ongeveer +7 in tegenstelling tot velen die tussen de -15 en -25 hangen.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:56:
[...]
Valt mee toch? Neo is van 188$ naar nu 152$ gegaan, dus geheel in lijn met de rest.
Zow! Mooi moment om weer bij te kopen! HODL!
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Dan kan je er nog wel een aantal noemen die geen (echt) werkend product hebben. Cardano, ethos, enz.The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:34:
[...]
DOGE is mss een grap en oud, maar het werkt. Wat voor werkend product heeft TRX vandaag?
Verwijderd
ik ben HEEEELLL benieuwd wat daar je motivatie voor is. Jij denkt die afgrond is niet zo heel diep tot 'ie helemaal niks meer waard is?
JK
I know
Hoppa weer wat ICX gehaald, kopen kopen kopen.
Ik ben erg benieuwd wat er zo gaat gebeuren als de VS reageert. Weer een dipje, of juist massaal kopen.
bubble popped, we gaan rii de 3k haha. alle mensen die door de (social) media hype de laatste 2 maanden zijn ingestapt zullen nu wel balen.
Nog IOTA Hodl'rs in de zaal??
Zit er stiekem aan te denken om mijn stack IOTA te verdubbelen. Toch de munt waarvoor ik zo'n beetje de cryptowereld in ben gerold.. Moet er wel VEN, NEO voor verkopen maar tja. IOTA heeft mij veel gebracht..
Zit er stiekem aan te denken om mijn stack IOTA te verdubbelen. Toch de munt waarvoor ik zo'n beetje de cryptowereld in ben gerold.. Moet er wel VEN, NEO voor verkopen maar tja. IOTA heeft mij veel gebracht..
Hoezo.Twixxx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:00:
Zow! Mooi moment om weer bij te kopen! HODL!
Zolang je je nieuwe aankopen koopt met BTC, Eth of Litecoin is het helemaal niet gunstig.
Alleen direct met Fiat.
Dat kan inderdaad 2 kanten op, alhoewel het in beide gevallen waarschijnlijk complete paniek gaat opleveren daar.spookdier schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
Ik ben erg benieuwd wat er zo gaat gebeuren als de VS reageert. Weer een dipje, of juist massaal kopen.

De dip begon vannacht toen de VS nog wakker was, dus hopelijk valt dat straks wel meespookdier schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
Ja en wellicht doen ze allebei en blijft de boel ongveer zoals het is.Soundman12 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Dat kan inderdaad 2 kanten op, alhoewel het in beide gevallen waarschijnlijk complete paniek gaat opleveren daar.
Verwijderd
Zeker, ik laat hem nog even staanD-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
Arme Justin, hij krijgt straks alle shit over zich heen en wordt gekruisigd door de media voor de crypto crash.
Daar zou ik niet op gokken. Zal nog wel verder doorzakken door de negatieve spiraal. Mensen die gisteren nacht dachten dat het dipje zo voorbij zou zijn en dan wakker worden en zien dat hij nog verder is gezakt. Vervolgens besluiten om hun verlies te beperken of de overgebleven winst te nemen en hopla. Massaal extra sell orders.powercoaster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:03:
[...]
De dip begon vannacht toen de VS nog wakker was, dus hopelijk valt dat straks wel mee
Het (over)hypen van je eigen coin kent zo zijn nadelen.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:04:
Arme Justin, hij krijgt straks alle shit over zich heen en wordt gekruisigd door de media voor de crypto crash.
Met een beetje pech is de bekende bubble graph toch waar en is de bodem nog lang niet in zicht haha. Fear phase is true.
Logisch toch, elke week hetzelfde nieuws brengen is geen nieuws.pven schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:59:
Grappig trouwens: als de coins wat inkakken lees je het in de Telegraaf en op RTLnieuws, maar nu er een flinke crash is is het niet nieuwswaardig.
XRP = trash
Ik heb dit nu al meerdere keren als reactie gezien, maar snap dit niet.Rezje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Hoezo.
Zolang je je nieuwe aankopen koopt met BTC, Eth of Litecoin is het helemaal niet gunstig.
Alleen direct met Fiat.
Als jij fiat omzet naar bijv BTC en er dan direct een ALT voor koopt heb je toch vrijwel hetzelfde als dat je direct van fiat ALT zou kopen (behalve dat het iets scheelt met de fees?)
Kortom er is toch geen verschil behalve dat je meer fees kwijt bent?
Veel winst te behalen als je flink had ingekocht op 3.80Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:07:
VEN gaat alweer to the moon!
Ik probeer een account aan te maken op Kraken, maar ik krijg de activatie niet afgerond.
Nadat je een mailtje krijgt dat er account is aangemaakt en dat je de activation-key moet invullen, dan krijg ik de melding: "Invalid username, password or activation key, or activation key has expired."
Zo kom ik nooit op gang
Nadat je een mailtje krijgt dat er account is aangemaakt en dat je de activation-key moet invullen, dan krijg ik de melding: "Invalid username, password or activation key, or activation key has expired."
Zo kom ik nooit op gang
die van mij ook, ik haal ff 3 ethers..
Wel heel optimistisch. Als dat patroon zich herhaalt vallen we terug tot het pre-december-piekniveau naar een marketcap van 250 miljard.
En maar denken laatst, koop wat BNB in want die zal alleen maar stijgen met al die nieuwe gebruikers...
Toch maar wat bijgekocht nu, op de hoop binnen paar dagen mijn verlies te compenseren
Toch maar wat bijgekocht nu, op de hoop binnen paar dagen mijn verlies te compenseren
Toch ook maar extra BTC gekocht van Fiat. Zometeen maar omzetten naar ETH en XRB, vreselijk cheap op Kucoin.
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Verwijderd
Gekocht op 40k vanmorgen. Schrok wel even van hoe hij doordipte. Verkoop order op 45k klaarstaan nu.BillMcNeal schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:08:
[...]
Veel winst te behalen als je flink had ingekocht op 3.80
Zeker, dat is een verwachting welke waar zou kunnen worden. Ik heb een bescheiden bedrag gespendeerd om nog wat bij te kopen. Zal er niet steenrijk van worden, maar alle beetjes helpen sowieso.BillMcNeal schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:08:
[...]
Veel winst te behalen als je flink had ingekocht op 3.80
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Geen Kraken gebruiken.... Deze exchange is echt ten onder gegaan.Ossi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:10:
Ik probeer een account aan te maken op Kraken, maar ik krijg de activatie niet afgerond.
Zo kom ik nooit op gang
Maar waar moet ik dan heen? Al die exchanges hebben ledenstops123teun123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:13:
[...]
Geen Kraken gebruiken.... Deze exchange is echt ten onder gegaan.
Kraken werkt sinds de update perfect123teun123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:13:
[...]
Vandaag worden alle orders netjes meteen uitgevoerd en nog geen error voorbij zien komen.
precies ja, wat een gelul hier altijd noobs.Tinusvolkel schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Kraken werkt sinds de update perfect![]()
Vandaag worden alle orders netjes meteen uitgevoerd en nog geen error voorbij zien komen.
Waarom dan123teun123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:13:
[...]
Is naar mijn mening onzin. Sinds de update vorige week (die inderdaad veel langer duurde dan gepland) heb ik 0,0 problemen met Kraken meer.
Dus vooralsnog is Kraken weer prima.
Voor de poster daarboven:
Ze zijn bij Kraken nog wel een hoop aan het rechttrekken na de update en hebben ook gezegd dat nieuwe klanten aannemen op het moment lage prio hebben.
Inderdaad Kraken werkt nu perfect ook voor day traders
Weg
Oh nice lol, 2 maanden terug was dit toch wel anders XD, niks gezegd dan.
2 maanden is een eeuwigheid in cryptoland....123teun123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:19:
Oh nice lol, 2 maanden terug was dit toch wel anders XD, niks gezegd dan.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
update was ook pas een paar dagen geleden zie ikCliffie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:20:
[...]
2 maanden is een eeuwigheid in cryptoland....
ja leuk mijn geld staat daar al een maand op hold
Absoluut veel vertrouwen in het product/ team. wekelijks updates/ aankondigingen. ze zijn op de goede weg volgens mij, echter blijft deze nog wel ondergewaardeerd naar mijn mening.D-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
Kun je ERGENS ook betalen met PayPal? Heb er mijn winst van ETORO op uit laten betalen, en geen reader hier in de buurt om te kopen via Ideal.
Iemand ideeën?
Iemand ideeën?
Als er een herhaling van gisteren komt zal dat om 13:45 gaan gebeuren. Dan zal de boel gaan dippen!
Heb een klein beetje BTC klaarliggen.
Heb een klein beetje BTC klaarliggen.
Ik heb ook een leuke computer..
Yep, IOTA heeft mij veel gebrachtwarkiller schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Absoluut veel vertrouwen in het product/ team. wekelijks updates/ aankondigingen. ze zijn op de goede weg volgens mij, echter blijft deze nog wel ondergewaardeerd naar mijn mening.
Ik zit nu weer op het niveau van eind november. Toen heb ik de helft verkocht en ben in andere alts gesprongen. Winst op winst gemaakt en daar een deel van uit laten betalen.. Gaaf om te zien dat ik door deze dip dus eigenlijk weer op (bijna) hetzelfde aantal zit als twee maanden geleden en nog een voorraadje alts aan over heb gehouden
Hoewel de dip nog veel dieper kan gaan natuurlijk
Verwijderd
de dip van VEN wordt weer mooi gebruikt om sellwalls op te zetten zie ik. Maar niet zo overdonderend als in het verleden
Verwijderd
Wie doen dat dan?Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:35:
de dip van VEN wordt weer mooi gebruikt om sellwalls op te zetten zie ik. Maar niet zo overdonderend als in het verleden
Hoezo? Nog steeds de beste exchange wat mij betreft. Drama dat de update zo de mist in ging... Maar sindsdien werkt het geweldig! Super snel weer.123teun123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:13:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 16-01-2018 12:37 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik begreep dat PayPal nergens wordt geaccepteerd, omdat je PayPal betaling schijnt te kunnen storneren.Capt. Trippie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:33:
Kun je ERGENS ook betalen met PayPal? Heb er mijn winst van ETORO op uit laten betalen, en geen reader hier in de buurt om te kopen via Ideal.
Iemand ideeën?
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Beetje vroeg om al optimistisch te zijn....:P Maar ik zie een bounce
veels te vroegkazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:39:
Ik zie de hele tijd bounces, oftwel waves...gouden tijden voor een day trader :Sigaarkazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:39:
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Jep. Daar heb ik helaas de tijd niet voor... Maar laatste paar uur is het bij mij toch 10% in de plus alweer. Vind het gewoon verslavend om regelmatig te kijken. Mijn gebrekShiznit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:41:
[...]
Ik zie de hele tijd bounces, oftwel waves...gouden tijden voor een day trader :Sigaar
Heb ik normaliter ook geen tijd voor, maar ben toevallig vrij vandaag.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:43:
[...]
Jep. Daar heb ik helaas de tijd niet voor... Maar laatste paar uur is het bij mij toch 10% in de plus alweer. Vind het gewoon verslavend om regelmatig te kijken. Mijn gebrek
Ben dan ook geen echte daytrader, maar meer een avond en weekend geval.
Zonde dat ik en geen geld beschikbaar heb momenteel en de grote dips mis door slapen/werken/verplichtingen anders zou ik inderdaad mooi kunnen traden.
Aan de andere kant, elke keer dat ik dat probeerde steeg alles en hield ik minder over. Dus als jullie mij compenseren kan ik misschien de stijging weer inzetten
Wel indrukwekkend die percentages en rode cijfertjes.. Vriend van me wordt helemaal gek..
Aan de andere kant, elke keer dat ik dat probeerde steeg alles en hield ik minder over. Dus als jullie mij compenseren kan ik misschien de stijging weer inzetten
Wel indrukwekkend die percentages en rode cijfertjes.. Vriend van me wordt helemaal gek..
Yep maar te duur ingekocht ooitD-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
Ah dat verklaard een hoop.. Maar dat is wel mooi verrot.Hoicks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:39:
[...]
Ik begreep dat PayPal nergens wordt geaccepteerd, omdat je PayPal betaling schijnt te kunnen storneren.
Jep heb de update niet meegekregen... Niet lang geleden was Kraken niet eens bruikbaar met erg veel errors... Sindsdien Kraken verbannen. Binnekort maar weer eens kijken wat heb er nog wel wat geld op staan haha.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:37:
[...]
Hoezo? Nog steeds de beste exchange wat mij betreft. Drama dat de update zo de mist in ging... Maar sindsdien werkt het geweldig! Super snel weer.
Je hebt je niet verdiept in de daadwerkelijke techniek, merk ik. Onderbuik gevoel, meer is het niet.D-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:35:
[...]
Yep, IOTA heeft mij veel gebrachtDaarom nu flink ingekocht op $2,88 met het vertrouwen dat dit één van de munten/technieken is waar toekomst in zit.
Ik zit nu weer op het niveau van eind november. Toen heb ik de helft verkocht en ben in andere alts gesprongen. Winst op winst gemaakt en daar een deel van uit laten betalen.. Gaaf om te zien dat ik door deze dip dus eigenlijk weer op (bijna) hetzelfde aantal zit als twee maanden geleden en nog een voorraadje alts aan over heb gehouden![]()
Hoewel de dip nog veel dieper kan gaan natuurlijk![]()
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
https://www.reddit.com/r/...coinspot_australian_fiat/Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:47:
Vechain nu ook op Coinspot?
of is dat al oud nieuws
Is inderdaad sinds vandaag: https://www.reddit.com/r/...coinspot_australian_fiat/
Ik heb nog wel een account aan kunnen maken, maar helaas nog steeds niet verified. Kreeg afgelopen week een mailtje dat het "verifying" van accounts de laagste prioriteit heeft..Ossi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:10:
Zo kom ik nooit op gang
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
heb gewoon Verge er bij gekocht maak mijn dat uit
Verwijderd
En ik zag de puinhopen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 01:58:
Alles gaat naar beneden.
Ik ga slapen. Kijk morgenochtend wel naar de puinhopen.
Ik ook nu totaal 18.000 vergebie100 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:50:
Voor het middaguur echt een dip op de dip, nu lijkt het wat op te krabbelen. Maar wat een uitslagen
Held
hier ook een met de "hype" coins, of hoe ze 't ook lekker willen noemen
Tron en verge bijgekocht
zo is dat samen naar de maan of vallen in een vulkaan
Rotterdam?bie100 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:50:
Verwijderd
Het zou een keer een goed moment zijn om alle shitcoins flink te laten dalen. In deze tijden zie je welke coins sterk zijn. VEN is zo een goeie coin dus. Houdt redelijk stand.
Ik klaag ook niet over ICX. Toch tof om te zien dat coins redelijk overeind blijven.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:54:
VEN en NEO zijn wel echt solide munten tijdens de dip
Onder het motto don`t tell me what to do, idd gewoon gaan!EHA1337 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:53:
[...]
Held
hier ook een met de "hype" coins, of hoe ze 't ook lekker willen noemen
Tron en verge bijgekocht
Too the moon we go!bie100 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:54:
[...]
zo is dat samen naar de maan of vallen in een vulkaan
Verwijderd
Alles heeft een dip, ook VEN, gisterenavond 6,26$ en deze voormiddag tot 4,22$ gegaan. Dus redelijk stand houden is toch wat té positief uitgedrukt vind ik.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:56:
Het zou een keer een goed moment zijn om alle shitcoins flink te laten dalen. In deze tijden zie je welke coins sterk zijn. VEN is zo een goeie coin dus. Houdt redelijk stand.
Ik denk dat het over Satoshi waardes gaat en niet over dollars.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Alles heeft een dip, ook VEN, gisterenavond 6,26$ en deze voormiddag tot 4,22$ gegaan. Dus redelijk stand houden is toch wat té positief uitgedrukt vind ik.
Volume Executed 2.55000000
Avg. Price €966.00
Fee €0.00
Cost €2,463.30
zo vanavond weer verkopen als die op 1050 staat hopelijk
Avg. Price €966.00
Fee €0.00
Cost €2,463.30
zo vanavond weer verkopen als die op 1050 staat hopelijk
Ah das balen.. Ik zit er vanaf $1,04 in, zien zakken naar $0,34 en weer zien stijgen (rond de $4,00 50% eruit gehaald om verder te handelen met ALTs). Nu dus weer terug naar mijn originele stack IOTA's
ICX ging -30% op 12h (nu terug opgekrabbeld) en staat nog steeds 30% in de min over zeven dagen geteld? Verder niks negatief over ICX trouwens!Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Ik klaag ook niet over ICX. Toch tof om te zien dat coins redelijk overeind blijven.
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 16-01-2018 13:13 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
De market cap lijkt weer langzaam terug te komen. In het dieptepunt om 10AM 536.000.000.000 en momenteel een stijging van 10% sinds 10 uur. Nu ontwijkt Amerika langzaam dus hopen dat de stijging dan wordt voortgezet.
Market cap is nu op het niveau van 1 januari 2018.
Market cap is nu op het niveau van 1 januari 2018.
[ Voor 11% gewijzigd door Maarten2212 op 16-01-2018 13:17 . Reden: Extra info ]
Jawel maar daar is hier al uitgebreid over gediscussieerd en ik ben geen techneut dus met mij moet je daar ook niet over praten.. Maar ik geloof wel in de partijen met wij zei werken en die wél dat onderzoek (en investeringen) doen waar je het over hebt.Liberteh schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:48:
[...]
Je hebt je niet verdiept in de daadwerkelijke techniek, merk ik. Onderbuik gevoel, meer is het niet.

ICX staat niet 30% in de min; slechts 19% en het ging in dit geval over de huidige koers door BTC. ICX staat nu slechts 1.25% lager dan gisteren.TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:12:
[...]
ICX ging -30% op 12h (nu terug opgekrabbeld) en staat nog steeds 30% in de min over zeven dagen geteld? Verder niks negatief over ICX trouwens!
In nog geen weekje van 40k naar 85k sats is ook wat teveel natuurlijk, dus nu weer even een moment voor rust, voor de volgende rit omhoog ivm mainnet release.
[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 16-01-2018 13:17 ]
Ik durf het niet hardop uit te spreken (knock on wood enzo).... Maar heb stille hoop dat Amerika straks toch een extra boost gaat geven... Het is toch de tijd dat er veel bonussen zijn en dat icm een markt die net uit een dip komt. Kan best eens hard gaan! Of niet natuurlijk...Maarten2212 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:15:
De market cap lijkt weer langzaam terug te komen. In het dieptepunt om 10AM 536.000.000.000 en momenteel een stijging van 9.9% sinds 10 uur. Nu ontwijkt Amerika langzaam dus hopen dat de stijging dan wordt voortgezet.
[ Voor 6% gewijzigd door kazz1980 op 16-01-2018 13:18 ]
NEM is ook wel interessant vandaag...
https://coinmarketcap.com/currencies/nem/
https://coinmarketcap.com/currencies/nem/
Gister rond 13:45 niet in ieder geval. toen ging het nog een stukje verder naar beneden.kazz1980 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:17:
[...]
Ik durf het niet hardop uit te spreken (knock on wood enzo).... Maar heb stille hoop dat Amerika straks toch een extra boost gaat geven... Het is toch de tijd dat er veel bonussen zijn en dat icm een markt die net uit een dip komt. Kan best eens hard gaan! Of niet natuurlijk...
Ik weet niet of dit mag, maar ik probeer het gewoon
Ik ga mij aanmelden bij Binance. Heeft er iemand een referral link voor mij? Graag sturen via DM. Zal de eerste gebruiken die ik ontvang.
Ik ga mij aanmelden bij Binance. Heeft er iemand een referral link voor mij? Graag sturen via DM. Zal de eerste gebruiken die ik ontvang.
Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.
Fijn dat je Arnhem zo positief en intellectueel op de kaart zet

Tja, heel veel hangt natuurlijk af van het paar je aan koppelt: ETH, BTC, EUR. Maar het is sowieso toch een stevige daling op de lagere termijn dan. Maar inderdaad niet meer dan normaal door de veel te snelle groei voorheen.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:16:
[...]
ICX staat niet 30% in de min; slechts 19% en het ging in dit geval over de huidige koers door BTC. ICX staat nu slechts 1.25% lager dan gisteren.
In nog geen weekje van 40k naar 85k sats is ook wat teveel natuurlijk, dus nu weer even een moment voor rust, voor de volgende rit omhoog ivm mainnet release.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Let op:Sick_PunkLover schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:20:
Ik weet niet of dit mag, maar ik probeer het gewoon![]()
•Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
•Geen links met referral.
lezen is ook een kunst
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)