[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.973 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartier
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09-2024
XVG is ook al een weekje aan een vrije val bezig... Ik heb geduld, dus moet niet per se weg.. Hoewel ik mijn TRX verkocht heb na de negatieve berichten de laatste week, vraag me af of ik dit bij XVG ook niet best kan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

bizar, trx is alweer over de 700... shoot me. vanwaar alle positiviteit opeens? John Mcafee iets getweet?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:17
NoE schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:52:
bizar, trx is alweer over de 700... shoot me. vanwaar alle positiviteit opeens? John Mcafee iets getweet?
Ordinaire pump naar mijn mening. Geen nieuws gezien :X Hopelijk zorgen die mooie groene kaarsen wel voor een dikke vette boost :X Kom ik ook nog eens zonder verlies van mijn TRX af >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Tribunus op 15-01-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

GaMbiNo

1337

Wanneer worden die Wall Street boys wakker? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Feestdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Tribunus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Ordinaire pump naar mijn mening. Geen nieuws gezien :X Hopelijk zorgen die mooie groene kaarsen wel voor een dikke vette boost :X Kom ik ook nog eens zonder verlies van mijn TRX af >:)
Gisteren mijn laatste restje TRX weggedaan... Had niet anders verwacht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:01:
Wanneer worden die Wall Street boys wakker? :O
Die slapen lekker uit vandaag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Laat ook maar dan; blijkbaar is handelen met de natte vinger scshering en inslag hier, samen met de bijbehorende uitspraken over "MOOON!!!!" en random intervallen/candles. Dan vind ik het vrij knullig discussieren/beargumenteren waarom je eerder dus post dat NEO omhoog gaat terwijl dat op dat moment eenvoudigweg niet hoger was dan enkele uren eerder.

Maar negeer mij vooral; de posts van mij met voorspelde percentages zijn allemaal uitgekomen en bijna allemaal binnen het gestelde interval. Ik weet dus absoluut niets van rekenen, tekenen en lezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 22:55
MAX3400 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Laat ook maar dan; blijkbaar is handelen met de natte vinger scshering en inslag hier, samen met de bijbehorende uitspraken over "MOOON!!!!" en random intervallen/candles. Dan vind ik het vrij knullig discussieren/beargumenteren waarom je eerder dus post dat NEO omhoog gaat terwijl dat op dat moment eenvoudigweg niet hoger was dan enkele uren eerder.

Maar negeer mij vooral; de posts van mij met voorspelde percentages zijn allemaal uitgekomen en bijna allemaal binnen het gestelde interval. Ik weet dus absoluut niets van rekenen, tekenen en lezen.
Jij bent dus gewoon ontzettend goed, snap niet dat er nog mensen zijn die dat niet zien.
De hele crypowereld is een grote zeepbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:30:
Hmm, Twijfel wat te doen.

Ik wil HTMLCOIN kopen op Bleutrade.
Op dit moment heb ik een buy order staan op 30 sats.
Helaas blijft de munt steken op 33/34 sats en er zit geen beweging in.

Ik overweeg om ze te gaan kopen voor 33 sats/stuk.

Ben ik nu ongeduldig of moet ik gewoon rustig afwachten?
I know, niemand hier heeft een glazen bol....
Heb ze gisteren voor 30 sats gekocht voor de lange termijn. Kwam er achter dat ze met de wallet ook te minen waren, met een beetje geluk. Blijkbaar heb ik die, want heb de afgelopen 24 uur al 4x 1250 stuks mogen ontvangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
loonatick78 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Jij bent dus gewoon ontzettend goed, snap niet dat er nog mensen zijn die dat niet zien.
De hele crypowereld is een grote zeepbel.
Echt he, hij heeft gewoon wel een glazen bol die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Dakillerbean schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:07:
[...]

Heb ze gisteren voor 30 sats gekocht voor de lange termijn. Kwam er achter dat ze met de wallet ook te minen waren, met een beetje geluk. Blijkbaar heb ik die, want heb de afgelopen 24 uur al 4x 1250 stuks mogen ontvangen 8)
Zoiets las ik ook.
Iets in cmd prompt en dan "generate 100 99999999" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
[...]

Max, mag ik jou is vragen waar jij verwacht dat BNB op dit moment "stopt" met zakken? Ik heb zo'n vermoeden en ben benieuwd of ik het goed ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:02
max3400 heeft vaak gelijk gekregen. Ik wil de proef wel even op de som nemen. Max, wat moet ik vandaag kopen en wanneer weer verkopen? Ik zal je advies blindelings opvolgen (als het redelijkerwijs mogelijk is) geheel op eigen risico natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen htmlcoin en html5 coin? Ik neem aan dat ze gewoon dezelfde zijn, maar waarom staan ze dan apart gelist op bijv, cmc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

beepee schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:10:
Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen htmlcoin en html5 coin? Ik neem aan dat ze gewoon dezelfde zijn, maar waarom staan ze dan apart gelist op bijv, cmc?
HTML5 is de "oude" munt.
HTMLCOIN de nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
MAX3400 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:43:
[...]

[afbeelding]
Roept u maar; vanochtend 00:00 precies was het 137630 en nu 133996.

Op moment van posten van de vorige comment "zie 'm gaaaan" stond 'ie nog lager op 129964

Ligt het aan mij of is wiskunde soms erg ver te zoeken in dit topic, nog afgezien van het "gewoon" lezen van 2 waarden?
Je cijfers kloppen helemaal,wel zo fijn dat er iemand feitelijk bezig is.

Maar dat NEO een tweede keer diezelfde piek (bijna) raakt een 15 uur later doet me vermoeden dat de opmars van NEO blijft en niet een uitschieter was na de Youtube seminar van Neo en een positief nieuwsberichtje ism KPN van zaterdag j.l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
  • Laatst online: 23:03
beepee schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:10:
Ze zijn niet de zelfde, je moet de HTMLCOIN hebben en niet de 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Wat is het probleem eigenlijk MAX? Vanwaar die Calimero-reactie? En vanwaar die denigrerende toon zonder fundamenten? Ik heb jouw deskundigheid toch nergens ontkend? Meer zelfs, toen ik nog in alle stilte meelas op dit forum, dan was jij één van de enigen waar ik daadwerkelijk iets van opstak. Dus ik ben de laatste die gaat zeggen dat jij niet kan rekenen.

Kom nu eens met een concreet element af - dat je niet zelf 'geïnterpreteerd' hebt - waarom ik niet zou mogen roepen dat NEO hard omhoog gaat. Hoe zou jij dat dan anders beschrijven, 20% op één dag, 40% op drie dagen en 75% op een week, dit alles terwijl veel andere munten problemen hadden.

Ik schrijf nergens dat NEO op het hoogste punt stond, dat heb jij er bijgedacht. Sterk omhoog gaan is niet hetzelfde als op z'n hoogst staan...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Je cijfers kloppen helemaal,wel zo fijn dat er iemand feitelijk bezig is.

Maar dat NEO een tweede keer diezelfde piek (bijna) raakt een 15 uur later doet me vermoeden dat de opmars van NEO blijft en niet een uitschieter was na de Youtube seminar van Neo en een positief nieuwsberichtje ism KPN van zaterdag j.l
NEO wordt komende tijd directe concurrent van Ethereum, dus gaat snel naar de USD 500 dit jaar, maak ik mee geen zorgen over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Max, mag ik jou is vragen waar jij verwacht dat BNB op dit moment "stopt" met zakken? Ik heb zo'n vermoeden en ben benieuwd of ik het goed ga hebben.
+
appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:10:
max3400 heeft vaak gelijk gekregen. Ik wil de proef wel even op de som nemen. Max, wat moet ik vandaag kopen en wanneer weer verkopen? Ik zal je advies blindelings opvolgen (als het redelijkerwijs mogelijk is) geheel op eigen risico natuurlijk
Nee, sorry, zo werkt het niet; ben niet de glazen bol op de kermis die te pas en te onpas iets roept.

Ik heb gisteravond een voorspelling gedaan voor BNB en als je die had opgevolgd, want het target was 17K precies binnen 24 uur, had je grofweg 20% winst kunnen pakken. En eerder heb ik voorspellingen gedaan over andere coins die, in ieder geval binnen afzienbare tijd, allemaal gehaald werden (pak 'm beet 48 uur na mijn posts).

Dan vind ik het vrij "bot" als ik een gefundeerde en bewezen post maak/geef over een uitspraak van iemand anders, dat dat meteen weer als belerend/vervelend wordt ervaren en ik me (weer) moet bewijzen.

Vind het wel best; ik ga mijn aanwezigheid in dit topic weer aanzienlijk terugschroeven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Zoiets las ik ook.
In de debug window van de wallet zelf.
(helaas,andere kant maar beter ook) kan je alleen met de wallet minen die 1 Cpu core pakt.

[ Voor 10% gewijzigd door dylan111111 op 15-01-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:16:
[...]

+

[...]

Nee, sorry, zo werkt het niet; ben niet de glazen bol op de kermis die te pas en te onpas iets roept.

Ik heb gisteravond een voorspelling gedaan voor BNB en als je die had opgevolgd, want het target was 17K precies binnen 24 uur, had je grofweg 20% winst kunnen pakken. En eerder heb ik voorspellingen gedaan over andere coins die, in ieder geval binnen afzienbare tijd, allemaal gehaald werden (pak 'm beet 48 uur na mijn posts).

Dan vind ik het vrij "bot" als ik een gefundeerde en bewezen post maak/geef over een uitspraak van iemand anders, dat dat meteen weer als belerend/vervelend wordt ervaren en ik me (weer) moet bewijzen.

Vind het wel best; ik ga mijn aanwezigheid in dit topic weer aanzienlijk terugschroeven.
Het is vooral de toon waarop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
MAX3400 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:16:
[...]

+

[...]

Heey Max, ik bedoelde het niet negatief he. Vind het juist super om te leren van je voorspellingen die je plaatst die in de meeste gevallen nog netjes uit komen. Zo heb ik gister ook perfect mee kunnen liften op de verkoop van BNB.
Nu ben ik mijzelf steeds meer aan het inlezen over hoe het best voorspellingen te doen en haal hier erg veel lol uit. Vandaar dat ik het juist gaaf vind om wat te sparren omtrent de voorspellingen om vervolgens te zien wat er uitkomt.

Keep up the good work! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Niet nodig

[ Voor 90% gewijzigd door Grotman op 15-01-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Zoiets las ik ook.
Jep, in de console, en dan een keer of 100 achter elkaar en wachten maar op je geluksmoment. Geloofde er eerst geen bal van maar heb ze nu netjes in mijn wallet staan. Toch lekker, gratis geld.

Verder zijn ze flink aan de weg aan het timmeren, ook met toevoegen op exchanges en er zit een hoop nieuws aan te komen rond hun coin. Wat dat dan ook moge wezen. Pareltje in wording volgens mij. Ach als het niets wordt, zien we dan wel weer verder...
dylan111111 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:16:
[...]

In de debug window van de wallet zelf.
(helaas,andere kant maar beter ook) kan je alleen met de wallet minen die 1 Cpu core pakt.
Ook daar heb ik een truukje voor gevonden, zodat je 4x de wallet kunt openen en 4 Cpu cores kan benutten :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Dakillerbean op 15-01-2018 15:24 . Reden: 2x quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
Forums moet je nooit te persoonlijk nemen ,dat is regel 1 op elk forum :)

XLM maakt een hele rare sprong op Binance, komt dat door grote orders in koop vs verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:53
Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:22:

XLM maakt een hele rare sprong op Binance, komt dat door grote orders in koop vs verkoop?
nope, onze goeie vriend McAfee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oldgrumpy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Lijkt op erop dat het effect van zijn tweets minder groot worden. Even een grote sprong in XLM, vrij snel corrigerend... (for the time being...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
oldgrumpy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Ik lees het nu.

Mensen beginnen meteen blind te kopen , dat er ook zo snel gereageerd/verkocht wordt zijn dat sell limit orders?
Valt bijna niet op te reageren anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:22:

Nee onze grote vriend McAfee noemde XLM zojuist de nieuwe Bitcoin bij zijn shill van de week. _O-

En hoe het komt dat er snel op gereageerd wordt, komt doordat men gewoon bots heeft klaarstaan die zijn tweets uitlezen. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Luca op 15-01-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Luisteren mensen nog steeds naar hem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
Dakillerbean schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Jep, in de console, en dan een keer of 100 achter elkaar en wachten maar op je geluksmoment. Geloofde er eerst geen bal van maar heb ze nu netjes in mijn wallet staan. Toch lekker, gratis geld.

Verder zijn ze flink aan de weg aan het timmeren, ook met toevoegen op exchanges en er zit een hoop nieuws aan te komen rond hun coin. Wat dat dan ook moge wezen. Pareltje in wording volgens mij. Ach als het niets wordt, zien we dan wel weer verder...

[...]

Ook daar heb ik een truukje voor gevonden, zodat je 4x de wallet kunt openen en 4 Cpu cores kan benutten :9~
Ik ook inderdaad, alleen dat dan met 38 wallets op 1 server en dat x8 ;)

Het is meer een loterij geworden, hoe meer wallets/cores hoe meer "kans" je hebt ;)
Happy mining!

Thuis server heeft nu ook wat te doen: Mining

[ Voor 4% gewijzigd door dylan111111 op 15-01-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Het is wel weer de zoveelste ruk dag in de cryptowereld voor mij, al 10 dagen achter elkaar waarde vermindering van mijn portfolio, glij langzaam weg zeg maar. Hoe zit dat bij jullie? Ik sta 10% lager dan 10 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:21:
[...]

[...]

zou je mij dat truukje eens kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:35:
Het is wel weer de zoveelste ruk dag in de cryptowereld voor mij, al 10 dagen achter elkaar waarde vermindering van mijn portfolio, glij langzaam weg zeg maar. Hoe zit dat bij jullie? Ik sta 10% lager dan 10 dagen geleden.
Blijf een beetje hangen, wel een paar goede trades gemaakt met o.a. Ven en ICX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta op -32% in bitcoin waarde
en -25% in Euro sinds 1 januari..

;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Waar blijven die bankiers nou met hun miljarden bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Bij mij loopt het langzaam omhoog, maar gelukkig wel omhoog. Grootste deel van mijn portfolio bestaat uit STRAT/NEO/ETH die het de laatste tijd goed gedaan hebben. Daarnaast ook wat andere coins met wisselende resultaten (VEN, ADA, OMG, XVG, POWR).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Theniers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:37:
Feestdag in USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, Ik ben sinds 5-1 overgestapt van ETH op coinbase naar kleine muntjes en ETH op kucoin. heb in die periode een winst van 30% gepakt op mijn inleg. Puur HODL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Dan zit ik volgens mij in stabiele coins.. Portfolio is juist 35% hoger. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Danny.G schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Dan zit ik volgens mij in stabiele coins.. Portfolio is juist 35% hoger. :P
Hier ook dik 50% hoger, bijna geen wijzigingen laatste 3 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Amras schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Bij mij loopt het langzaam omhoog, maar gelukkig wel omhoog. Grootste deel van mijn portfolio bestaat uit STRAT/NEO/ETH die het de laatste tijd goed gedaan hebben. Daarnaast ook wat andere coins met wisselende resultaten (VEN, ADA, OMG, XVG, POWR).
Nog even iets beter gekeken, het is toch wel een stijging van enkele tientallen procenten. Het is juist de laatste paar dagen dat de boel een beetje hangt. Hopelijk gaat dat met de ICOs op Stratis straks weer wat, ten goede, veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Theniers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:37:
Die komen niet, nooit in geloofd ook. Wellicht stroomt er deze maand wat geld in de markt door die bonussen maar de voorspelling dat vandaag een mooie dag ging worden door die bonussen was totale onzin. De meesten krijgen het niet meteen op de bank vandaag, komt bij dat het schijnbaar een feestdag is en ze hebben zat geld, dus als ze in crypto willen hadden ze dat al lang gedaan of ze zitten er al in.
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Sta op -32% in bitcoin waarde
en -25% in Euro sinds 1 januari..

;w
Oef, dat is vrij heftig en mag ik dus niet klagen.
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:38:
[...]

Mwah, Ik ben sinds 5-1 overgestapt van ETH op coinbase naar kleine muntjes en ETH op kucoin. heb in die periode een winst van 30% gepakt op mijn inleg. Puur HODL.
Dat heb ik dus ook geprobeerd en 25% overgezet naar Kucoin en daar wat onbekendere munten gekocht die nog niet op binance staan, echter juist daar mijn grootste verliezen geleden, ongeveer 40% in de min op Kucoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:45:

[...]

Dat heb ik dus ook geprobeerd en 25% overgezet naar Kucoin en daar wat onbekendere munten gekocht die nog niet op binance staan, echter juist daar mijn grootste verliezen geleden, ongeveer 40% in de min op Kucoin.
Aii dat is wel balen..
Ik heb er zelf niet veel verstand van en probeer telkens wat op te steken hier op het forum
Vandaar dat ik in bijv NEO en VEN ben gestapt. Verder heb ik nog een zooitje RPX. Die 3 doen het de afgelopen week niet zo slecht gelukkig.

Ook had ik ergens iets over DENT gelezen maar die groeit nog niet zo snel.
Ach ik heb niet het gevoel er miljonair mee te worden, en zie het als leuke manier van een gok, dus zie wel waar het rond december op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 15:07
Hier de laatste dagen gewoon normaal....Ik zet in een xls file elke ochtend hetzelfde uur de waarde van mijn portfolio...Dat is de laatste dagen +- gelijk gebleven of licht gestegen. Natuurlijk geen grote sprongen voorwaarts meer zoals begin januari maar ook geen achteruitgang terwijl de markt toch wat in een neerwaartse spiraal zit. Het is op momenten zoals deze dat je ziet welke munten min of meer toch wat overeind blijven en welke compleet instorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Ben ik dan echt de enige die "verlies" maakt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:11
carpachio schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:50:
Nee hoor 8)7

Ben hier ook de afgelopen week 20% kwijt, vooral aan TRX ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
Nee hoor ik ook , maar ik heb geen zin om al mijn fouten en leermomenten meteen te posten de afgelopen 8 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 15:07
Tuurlijk niet, munten die op dit moment zich redelijk houden...denk ik vooral aan VEN, ETH, BTC, NEO,...Heb je deze niet...Tja dan zakt het natuurlijk snel door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die melden zich natuurlijk niet.

Ik zou ook flink verlies hebben als vechain niet zo goed bezig was. Na de jaarwisseling nog wel iets van 50/60% up:p, dus niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope... hier nog eentje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Ja, het is heftig, maar op zich ben ik tevreden..

In december een klapper gemaakt van 1100%
3x mijn Initiele inleg eruit gehaald. en de rest laten staan maar wel in wat minder risico munt (REQ).
Helaas te hoog ingestapt, en zitten we nu op 55% van de ATH, maar de enorme groeipotentie is wel aanwezig.

Zodra main net in aantocht is dan schiet de koers wel omhoog.. en all will be fine.. 8)
En anders is het pure winst wat langzaam verdampt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
Alles omgezet naar HTML, blijft ondanks alles best "stabiel" op een bloedende markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
[...]

Die komen niet, nooit in geloofd ook. Wellicht stroomt er deze maand wat geld in de markt door die bonussen maar de voorspelling dat vandaag een mooie dag ging worden door die bonussen was totale onzin. De meesten krijgen het niet meteen op de bank vandaag, komt bij dat het schijnbaar een feestdag is en ze hebben zat geld, dus als ze in crypto willen hadden ze dat al lang gedaan of ze zitten er al in.
[...]

[...]

Zo onzinnig is dat niet. Er stroomt geld binnen alleen niet precies 5 minuten nadat het bonus geld op de bankrekening van de werknemer staat. Lijkt me ook wel logisch.
Dit kan zomaar een week (of langer duren) voordat je dat effect ziet.
Niet iedere bonus wordt omgezet in coins, maar ook niet alle bonussen zijn afkomstig van bankiers.
Maar ook zonder dat bonus verhaal blijft er geld instromen dit kun je ook wel zien aan de toename van klanten en transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:55:
[...]

Zo onzinnig is dat niet. Er stroomt geld binnen alleen niet precies 5 minuten nadat het bonus geld op de bankrekening van de werknemer staat. Lijkt me ook wel logisch.
Dit kan zomaar een week (of langer duren) voordat je dat effect ziet.
Niet iedere bonus wordt omgezet in coins, maar ook niet alle bonussen zijn afkomstig van bankiers.
Maar ook zonder dat bonus verhaal blijft er geld instromen dit kun je ook wel zien aan de toename van klanten en transacties.
Sowieso zal de impact dit jaar veel minder zijn. Vorig jaar was markt veel kleiner en was crypto nog niet op dit level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Mijn gains vande afgelopen periode, voor wie het interesseert:

1 Month1 Week3 Day1 Day
BTC Value+231%+9.23%-0.60%+0.02%
Fiat Value+162%-1.50%+1.29%+7.43%

Kan niet echt klagen, afgelopen week nog District0x, BitBay, ChainLink en HTML gekocht waar ik flink verlies op draai. Maarja, kopen in de dip hé...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 21:37
Theniers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:03:

1 Month1 Week3 Day1 Day

Kan niet echt klagen, afgelopen week nog District0x, BitBay, ChainLink en HTML5 gekocht waar ik flink verlies op draai. Maarja, kopen in de dip hé...
HTML ipv HTML5 hoop ik?

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Laatst online: 26-11-2021
Heb WTC, VEN, NEO en WaBi in mijn portfolio. Afgelopen dagen stabiel, maar alle munten hebben een aardige groei gehad afgelopen week. Alleen WaBi is weer aan 't zakken, maar die houd ik aan voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:55
Jongens, iemand die mij een trailing stop in simpele taal kan uitleggen? Begrijp ik het nou goed dat het als volgt werkt;

XLM als voorbeeld

gekocht op 0,26

Ik voer een trailing stop sell in met een verschil van 6%
zolang de trend stijgende is zal ik meeliften, komt er echter een dalend punt wat meer is dan 6% t.o.v. hoogst behaalde prijs dan voert hij automatisch de sell order uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Theniers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:03:

1 Month1 Week3 Day1 Day

Kan niet echt klagen, afgelopen week nog District0x, BitBay, ChainLink en HTML gekocht waar ik flink verlies op draai. Maarja, kopen in de dip hé...
district0x ooke cht de slechtste coin die ik ooit heb gekocht. geezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Iemand hier nog Po.et in het portofolio? Zijn hier nog verwachtingen van binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:03
Hier ook beetje een iets mindere dag qua daytrading. Happens. -200 euro.
Gelukkig is wel mijn NEO (boel gekocht op 25 euro) en Ethereum (gekocht op 200 euro) een flinke plus.

Maar dat zijn allemaal erg long holds.
Hoop dat mijn NAV-jes ooit nog eens een sprong maken. :) Oh en mijn INS uit de pre-sale toch ook wel x5 gegaan.

[ Voor 20% gewijzigd door -Splash- op 15-01-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
Nee hoor, hier nog zo een ;-)
Sinds 1,5 week -45-50% ondanks een wat gevarieerd portfolio van oa Ripple, Cardano, ETHLend, Tron, Guldens en AppCoins en nog een heel klein beetje 'crapcoins'. Vooral de laatste 2500 Tron waren tot nog toe een miskoop op ca €0,15. De eerste paar 1000 op €0,03 niet.

Tov december echter nog steeds op ca +250% dus 3,5x mijn inleg. Ik heb echter op het hoogtepunt op 520% in de plus gestaan dus dat doet echt wel pijn. Ondanks dat ik niet super veel ingelegd heb, is dat toch wel jammer.

Voor de volgende keer als er weer nieuwe alltime highs komen ga ik een deel afromen naar ETH of iets dergelijks. Ben dan alleen altijd bang dat er nog een hogere alltime high komt op korte termijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:25
Mellamel schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:15:
Iemand hier nog Po.et in het portofolio? Zijn hier nog verwachtingen van binnenkort?
Helaas heb ik er ook.. €130 ingelegd maar heb maar €58 meer over momenteel... :-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik wil mijn succes verhaal even delen:

Heb jarenlang aandelen Pharming in portefeulle gehad die dik op verlies stonden.
Eindelijk ging de koers van Pharmijng omhoog in oktober vorig jaar en heb deze aandelen verkocht voor 4750.- euro

In november 2017 begonnen met Crypto currency.
Wat BTC en LTC gekocht via BTCdirect. Door de erg hoge commissie al snel een account geopend bij Kraken en later bij Binance.

In de maand december gingen de coins als een raket, meer geluk dan wijsheid.
WAT XRP en VEN en VEH en ICX gekocht waar ik grote winsten mee behaalde.

De grootste klapper gemaakt met TRX, in 1 nacht tijd mijn porto +100%

Inmiddels was de waarde van mijn porto 100.000 euro
Toen heb ik 20K EURO gecashed via kraken en de rest laten staan.

Maar door de keorsdalingen van de afgelopen tijd, voornamelijk TRX had ik steeds een erg naar gevoel als ik dagelijks weer 5K euro had verloren. Ik vond het handelen niet leuk meer en was de hele dag bezig om de koersen te checken en te handelen.

Vorige week nog 16K euro gecashed en vandaag ook nog 15K euro.

Nu bestaat mijn portefeuille alleen nog uit 115000 stuks TRX, 7000 stuks ADA en 50 stuks BNB
Ik ga ook niet meer handelen en stop ermee, geeft teveel stress.

Over een paar maanden kijk ik wel weer wat mijn porto waard is en zie ik wel wat ik ermee ga doen.

Bedankt voor alle tips in dit topic jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
onnaj schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Tov december echter nog steeds op ca +250% dus 3,5x mijn inleg. Ik heb echter op het hoogtepunt op 520% in de plus gestaan dus dat doet echt wel pijn. Ondanks dat ik niet super veel ingelegd heb, is dat toch wel jammer.

Voor de volgende keer als er weer nieuwe alltime highs komen ga ik een deel afromen naar ETH of iets dergelijks. Ben dan alleen altijd bang dat er nog een hogere alltime high komt op korte termijn haha
Zelfde hier, mag eigenlijk niet klagen als ik zie met welk klein bedrag ik begonnen ben en wat ik nu heb.. Maar enkele weken geleden stond mijn portfolio zoveel meer in plus. En toch blijf ik het moeilijk vinden om bepaalde coins te verkopen, je het altijd zo'n "wat als" gevoel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
ik blijf maar schommelen op hetzelfde punt, heb op een stom moment DBC en REDD gekocht, gelukkig zit de helft van mijn portfolio in ETH wat op zich wel lekker stabiel blijft. mijn XRP blijft een twijfel gevalletje en gelukkig blijven mijn XLM's ook wel redelijk stabiel.

Ben alleen enorm aan het twijfelen om niet het één en ander te verkopen om te gaan daytraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
onnaj schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Nee hoor, hier nog zo een ;-)
Sinds 1,5 week -45-50% ondanks een wat gevarieerd portfolio van oa Ripple, Cardano, ETHLend, Tron, Guldens en AppCoins en nog een heel klein beetje 'crapcoins'. Vooral de laatste 2500 Tron waren tot nog toe een miskoop op ca €0,15. De eerste paar 1000 op €0,03 niet.

Hier een tip, als je op het moment van aankoop direct een verkoop limit order aanmaakt op 10% + ATH, maak je altijd minimaal 10% winst op je aankoop, vervolgens een koop limit order aanmaken in een verwachte dip en je bent spekkoper.
Als je dit blijft herhalen, zal je portfolio, gestaag maar vrij zeker stijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door loonatick78 op 15-01-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 09:00
madtraxx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:12:
Jongens, iemand die mij een trailing stop in simpele taal kan uitleggen? Begrijp ik het nou goed dat het als volgt werkt;

XLM als voorbeeld

gekocht op 0,26

zolang de trend stijgende is zal ik meeliften, komt er echter een dalend punt wat meer is dan 6% t.o.v. hoogst behaalde prijs dan voert hij automatisch de sell order uit.
Volgens mij bijna goed, maar werkt het niet met percentages maar met absolute getallen. Dus stel dat je een trailing stop sell van 0,24 plaatst en de huidige koers is 0,27, dan schuift de stop-sell mee omhoog (als de koers stijgt natuurlijk) en blijft 3 cent onder de hoogst behaalde prijs staan.
Zo werkt het iig bij Bitstamp, geen idee of je ergens anders wel met percentages kan werken ipv absolute getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
mrmatiz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Heb WTC, VEN, NEO en WaBi in mijn portfolio. Afgelopen dagen stabiel, maar alle munten hebben een aardige groei gehad afgelopen week. Alleen WaBi is weer aan 't zakken, maar die houd ik aan voor de lange termijn.
WaBi heb ik ook in mijn kransje zitten. Is wel een triestige periode momenteel voor deze coin. De voorbije week was het constant de slechtste leerling van mijn klas. Maar ik blijf er wel vertrouwen in houden voor de toekomst, ook al omdat ik er niet diep inzit. Anders zou het mss toch wel een beetje beginnen kriebelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
Capacitor schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Volgens mij bijna goed, maar werkt het niet met percentages maar met absolute getallen. Dus stel dat je een trailing stop sell van 0,24 plaatst en de huidige koers is 0,27, dan schuift de stop-sell mee omhoog (als de koers stijgt natuurlijk) en blijft 3 cent onder de hoogst behaalde prijs staan.
Zo werkt het iig bij Bitstamp, geen idee of je ergens anders wel met percentages kan werken ipv absolute getallen.
Op kraken (ja ik zit op kraken burn mij maar :-D) kan het met percentages.

Dan snap ik hem toch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 09:28
Weet niet of dit hier thuis hoort, so forgive me if i'm wrong.

Ik wil mijn eigen portfolio gaan opzetten voor een tradingbot. Helaas heb ik niet de tijd zelf alles bij te houden. Ik kijk maximaal 5 keer per dag naar de koers van btc/eth. Nu zijn er fijne automated trading bots die veel voor je doen. Iemand ervaring met deze bots? Zo ja, welke? In mijn omgeving werken mensen met profittrailer, maar deze kost 0.03 BTC wat me voor nu nog even te gortig is. Ik wil eerst de profit zien voordat ik extra investeer om mee te traden. Ben al wel een andere bot tegengekomen die mij interessant lijkt, namelijk Gekko. Deze is gratis, niet dat dat een breaking iets is, maar ik ben ook al goede ondersteuning tegengekomen om deze bot op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:17
Man man, ik heb contant een sell order op BNB die NET niet gehit word. Pas ik deze aan, weer net niet. Het is nu voor de 4e keer dat deze net gemist wordt. Zo veel moeite voor 4 BNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
madtraxx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:12:

XLM als voorbeeld

gekocht op 0,26

Hier staat wel een uitleg.
Niet ieder Exchange biedt deze orders aan ik heb er zelf ook geen ervaring mee.
https://www.interactivebrokers.com/en/index.php?f=606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:51:
[...]

Nee hoor ik ook , maar ik heb geen zin om al mijn fouten en leermomenten meteen te posten de afgelopen 8 dagen :)
Idem, ga hier niet telkens mijn verlies noteren, heeft niemand wat aan :) Had ICX gekocht, maar blijkbaar net op een hoog punt, zit nu aan -20%, maar die zie ik nog wel stijgen. Had ook een boel ACT gekocht, omdat die een hard fork ging doen afgelopen weekend, 1:1 ABTC coins krijg je dan, blijkt dat die ABCT coins (nog) niets waard zijn en ACT na die fork -50% gegaan is 8)7 Nu goed, ook van die coins verwacht ik in de toekomst wel wat. Dus portfolio ziet rood, maar ik maak me geen zorgen, alleen kan ik nu niet traden, want verkopen met verlies doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Laatst online: 26-11-2021
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:26:
[...]
WaBi heb ik ook in mijn kransje zitten. Is wel een triestige periode momenteel voor deze coin. De voorbije week was het constant de slechtste leerling van mijn klas. Maar ik blijf er wel vertrouwen in houden voor de toekomst, ook al omdat ik er niet diep inzit. Anders zou het mss toch wel een beetje beginnen kriebelen. :|
De voorbije dagen denk ik, want hij is pas na 11 januari gaan dalen ;) Momenteel gelukkig ook weer wat in de lift, het afgelopen uur opeens weer omhoog (net toen ik een plukje wilde verkopen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
loonatick78 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:25:
[...]

Hier een tip, als je op het moment van aankoop direct een verkoop limit order aanmaakt op 10% + ATH, maak je altijd minimaal 10% winst op je aankoop, vervolgens een koop limit order aanmaken in een verwachte dip en je bent spekkoper.
Als je dit blijft herhalen, zal je portfolio, gestaag maar vrij zeker stijgen.
Slim ja, goede tip! Maar mocht ie dan verder stijgen mis ik wat maar goed dat is een afweging tov het te lopen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
mrmatiz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:37:
[...]

De voorbije dagen denk ik, want hij is pas na 11 januari gaan dalen ;)
Klopt, terechte opmerking.
Ik zie wel wat in WaBi op de langere termijn. Mooi maatschappelijk verantwoord project, actief in China, blijkbaar een goed team dat er achter staat en voorlopig ook nog niet te veel shilling errond gebeurd. Dus komt wel goed, nu even de normale correctie doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
onnaj schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:42:
[...]

Slim ja, goede tip! Maar mocht ie dan verder stijgen mis ik wat maar goed dat is een afweging tov het te lopen risico
geld ook alleen in een stijgende markt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 17:06
Ik heb een stuk of 10/15 Coins lopen maar heb er eigenlijk geen goed overzicht meer op.
Zou eigenlijk wel een simpel excel voorbeeld willen hebben hoe en wat ik kan overzien.
Of zijn er ook "goede " online overzichten die ik in kan vullen ?
Af en toe zie ik wel wat voorbij schuiven maar dat is het dan toch net niet...
Graag jullie deskundig advies _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

HoppyF schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:34:
[...]

Leuk en aardig maar we hebben al gekocht! 😋
Vandaar de piek een tijdje terug hè?
Het wachten is nu inderdaad op een flinke stijging die komt wel maar ik vermoed niet door het trekken van een paar lijnen in een grafiek. Als het zo voorspelbaar zou zijn was beleggen een eitje.
Dit soort opmerkingen geldt overige ook voor ander alt coins.
Geduld hebben dus.
Heb je geen geduld maar wèl veel tijd zou je ook daytrader kunnen worden.
Ik heb net 5000 xvg gekocht @ 0,14 gokje zeg ik dan maar. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

H6nsvV379 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:49:
Ik heb een stuk of 10/15 Coins lopen maar heb er eigenlijk geen goed overzicht meer op.
Zou eigenlijk wel een simpel excel voorbeeld willen hebben hoe en wat ik kan overzien.
Of zijn er ook "goede " online overzichten die ik in kan vullen ?
Af en toe zie ik wel wat voorbij schuiven maar dat is het dan toch net niet...
Graag jullie deskundig advies _/-\o_
Delta?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
Lienuks schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:49:
[...]

Ik heb net 5000 xvg gekocht @ 0,14 gokje zeg ik dan maar. Ben benieuwd!
Dat gokje heb ik ook gedaan, maar dan over de afgelopen periode steeds in de dipjes.
In het totaal nu 12500 voor een gemiddelde van $0,15 (al meerdere keren een deel verkocht voor $0,20 en weer bijgekocht voor ca 0,16/0,17)
Sta nu dus wel in de min daardoor (-10% vandaag tov eergisteren) maar kans dat die over over 2 dagen weer flink in de plus staat is behoorlijk groot. Maar goed, blijft een gok.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

Galois

1811 - 1832

De technologie achter VeChain spreekt mij wel aan... Ik denk dat zoiets echt wel groot kan worden...

Maar kan iemand mij uitleggen waarom er bij zoiets tokens bestaan? Waarom kan die technologie die gebruik maakt van blockchain om de echtheid van producten te garanderen, niet zonder tokens?

Een coin die heeft zijn eigen blockchain. Een token maakt gebruik van een blockchain van een coin. Ik snap dat je het kunt vergelijken met tokens van botsautootjes. Je moet je euro's inwisselen voor tokens en met die tokens kun je zo'n botsautootje in.

Maar in het geval van VeChain? Zij geven tokens uit die wij dan kopen. Maar wat kunnen wij er mee? Behalve dan speculeren en hopen dat ze meer waard worden?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

GaMbiNo

1337

Ik ben n.a.v. de posts hier een uur of anderhalf geleden nog ingestapt op de NEO aangezien de ETC toch alleen maar aan het zakken was. En het lijkt erop dat ik nog een sprongetje mee mag maken want hij staat inmiddels alweer hoger. :9

Zijn hier nog mensen die ook de Kucoin Shares hebben? Ik zag er wel potentie in maar hij is alleen maar aan het zakken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
Zit nu al een paar dagen XLM te volgen en elke dag zie je een dip en een piek terugkomen, zodra 55 cent wordt aangetikt stuit hij weer terug. Ga toch serieus overwegen om mijn XLM proberen te verkopen op 0,545 en vervolgens meteen weer een buy order open te zetten op 0,48.

Meer mensen die op deze manier dagelijks traden met XLM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Hyrdo airdrop:

https://thehydrofoundation.com/en/invitations

Hydro zal een soort token zijn dat gebruikt wordt om andere decentralised exchanges te verbinden.

P.S. dit is mijn eigen referal link - nu niet meer -, maar je moet joinen via iemand anders.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:57:
Ik ben n.a.v. de posts hier een uur of anderhalf geleden nog ingestapt op de NEO aangezien de ETC toch alleen maar aan het zakken was. En het lijkt erop dat ik nog een sprongetje mee mag maken want hij staat inmiddels alweer hoger. :9

Zijn hier nog mensen die ook de Kucoin Shares hebben? Ik zag er wel potentie in maar hij is alleen maar aan het zakken. :O
Ik ben ook net nog ingestapt op de NEO, ik ben benieuwd.
Heb ook wat Kucoin Shares, gaat inderdaad niet zo best. Toen ik ze kocht zag het er veel belovend uit.

Iemand nog een tip voor een coin met potentie? Vergelijkbaar met NEO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik ben ook net nog ingestapt op de NEO, ik ben benieuwd.
Heb ook wat Kucoin Shares, gaat inderdaad niet zo best. Toen ik ze kocht zag het er veel belovend uit.

Iemand nog een tip voor een coin met potentie? Vergelijkbaar met NEO?
Lisk :) https://lisk.support/events/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Is er ergens een website waar je alle road maps of gebeurtenissen ivm de coins / tokens / ico's die je hebt kan volgen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
leducw schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:03:
Is er ergens een website waar je alle road maps of gebeurtenissen ivm de coins / tokens / ico's die je hebt kan volgen.?
https://coinmarketcal.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Toch gek dat mensen nu pas weer NEO ontdekken nu hij stijgt, zo ben je altijd laat bij het feestje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 20:48

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

madtraxx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:58:
Zit nu al een paar dagen XLM te volgen en elke dag zie je een dip en een piek terugkomen, zodra 55 cent wordt aangetikt stuit hij weer terug. Ga toch serieus overwegen om mijn XLM proberen te verkopen op 0,545 en vervolgens meteen weer een buy order open te zetten op 0,48.

Meer mensen die op deze manier dagelijks traden met XLM?
Check, al ben ik wat meer behouden op de buy order en koop ik sneller terug, dit omdat ik xlm wel voor de lange termijn heb en wil voorkomen dat ik de boot mis als hij ineens doorschiet naar boven.

Are you following me, Are you following me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:05:
Toch gek dat mensen nu pas weer NEO ontdekken nu hij stijgt, zo ben je altijd laat bij het feestje :)
Je hebt gelijk, ben pas kort begonnen.
Vandaag dit forum tegen gekomen. Erg nuttig wat hier allemaal te lezen valt.
Nu nog op zoek naar een coin zodat ik op tijd op het feestje ben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Je hebt gelijk, ben pas kort begonnen.
Vandaag dit forum tegen gekomen. Erg nuttig wat hier allemaal te lezen valt.
Nu nog op zoek naar een coin zodat ik op tijd bij het feestje ben ;)
Ah oke heel goed! Tip is altijd af te vragen wat de usecase is, of er actieve developers zijn en of bedrijven/mensen het product wat ontwikkeld wordt daadwerkelijk zullen afnemen of niet. Scheelt veel stress en zal op lange termijn meeste rendement geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
djlinsen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:07:
[...]

Check, al ben ik wat meer behouden op de buy order en koop ik sneller terug, dit omdat ik xlm wel voor de lange termijn heb en wil voorkomen dat ik de boot mis als hij ineens doorschiet naar boven.
Op wat verkoop / koop je gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
GaMbiNo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:57:
Ik vind dat KCS de afgelopen tijd te hard is gestegen. Komt denk ik vooral doordat mensen BNB omhoog zagen gaan en daardoor instapte op Dot/KCS/BIX, hopend op een zelfde koersverloop, terwijl Binance een stuk groter is dan al die exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 20:48

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

madtraxx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:10:
[...]

Op wat verkoop / koop je gemiddeld?
verschilt, ik ga uit van rond de 5% koersdaling en dan koop ik weer terug

Are you following me, Are you following me?

Pagina: 1 ... 50 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)