[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.973 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramvo
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-04-2024
Zijn er ook mensen die coins met een market cap van rond de 20 miljoen in de gaten houden ? Er zijn ongelooflijk veel 'kleine' coins dat het bijna niet meer te volgen is maar hier zijn winstmarges van een paar honderd procent nog haalbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:35
Heerlijk om NEO eindelijk naar een hoogte te zien stijgen waar het thuishoort. Helaas maar weinig gekocht toen ze nog €3 per stuk waren.
Ik ben vooral benieuwd naar een aantal opinies hier over de hoeveelheid, in mijn ogen, shitcoins in de top 20. Zelf verwacht ik dat einde Q2 dit jaar coins zoals Cardano, EOS, Bitcoin Cash, Bitcoin Gold en hopelijk zelfs Bitcoin zelf, TRON en Ethereum Classic eruit zijn. Munten zoals Ethereum, NEO, Monero, IOTA, Raiblocks, Vechain, ICX en OmiseGo vind ik goede kandidaten. Helaas leeft momenteel een groot gedeelte op hype en pumps, zoals Cardano. Wat dat zo hoog doet snap ik niet, zonder werkend product. Zelfde verhaal voor EOS en TRON. IOTA lijkt al een lange tijd expres laaggehouden. Die coin zie ik tegen die tijd toch ook op de €10.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarom is Cardano een shitcoin eigenlijk? Fatsoenlijke rosdmap, iig al iets werkend opgeleverd en ja te hoge cap voor nu, maar ze hebben zelf niets gehypt afaik.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 15:26

Ligone

Moeha!

Oogje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:45:
Waarom is Cardano een shitcoin eigenlijk?
Als hij "to the moon" gaat is het een goede, als hij te diep daalt en vervolgens niet meer snel genoeg stijgt is het een shitcoin. Alé volgens sommigen hier toch! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Als je nog Sia op Bittrex hebt staan, en wel een klein gokje durft te nemen.. Door de problemen met de wallet zijn de deposits en withdrawels dicht. Ik heb m'n Sia verkocht, en als LTC overgemaakt naar Poloniex. Daar weer Sia gekocht en op die manier van 7600 "gratis" naar 13292 Sia gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endness schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:51:
Als je nog Sia op Bittrex hebt staan, en wel een klein gokje durft te nemen.. Door de problemen met de wallet zijn de deposits en withdrawels dicht. Ik heb m'n Sia verkocht, en als LTC overgemaakt naar Poloniex. Daar weer Sia gekocht en op die manier van 7600 "gratis" naar 13292 Sia gegaan.
Wat bedoel je precies, zijn ze daar goedkoper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
^^ Sorry, ze zijn daar idd een stuk goedkoper. Ik heb verkocht op 442, en gekocht op 389. Zijn niet direct enorme winsten, maar als je op zo'n simpele manier wat meer coins kunt krijgen is dat altijd welkom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Portfolio is nu -40%... Tron, Reddcoin en Po.et echt op verkeerde momenten gekocht. Maar goed, hopen dat Hodlen het weer enigzins op niveau brengt... al betwijfel ik of tron nog terug gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
endness schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:58:
^^ Sorry, ze zijn daar idd een stuk goedkoper. Ik heb verkocht op 442, en gekocht op 389. Zijn niet direct enorme winsten, maar als je op zo'n simpele manier wat meer coins kunt krijgen is dat altijd welkom :).
Is alleen afwachten wat er met de koers gebeurt natuurlijk zodra de wallets weer online gaan. :)
Maar goed, toch leuk. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:35
Waarom is Cardano een shitcoin eigenlijk? Fatsoenlijke rosdmap, iig al iets werkend opgeleverd en ja te hoge cap voor nu, maar ze hebben zelf niets gehypt afaik.
Ik heb gemist dat ze iets werkends hebben momenteel. Verder gewoon vies hard gepumped, 10k volume increase tot driemaal toe.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Hoevaak zal VEN vandaag nog van 39/40 naar 41/42 gaan? Heb er vandaag 1 keer van kunnen profiteren, maar ergens durf ik ze niet te verkopen zodra die weer naar 41/42 gaat, maar iedere keer daalt ie weer terug naar 39/40. Met nodig aantal VENs, kan dat best interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
untflanked schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:31:
Heerlijk om NEO eindelijk naar een hoogte te zien stijgen waar het thuishoort. Helaas maar weinig gekocht toen ze nog €3 per stuk waren.
Ik ben vooral benieuwd naar een aantal opinies hier over de hoeveelheid, in mijn ogen, shitcoins in de top 20. Zelf verwacht ik dat einde Q2 dit jaar coins zoals Cardano, EOS, Bitcoin Cash, Bitcoin Gold en hopelijk zelfs Bitcoin zelf, TRON en Ethereum Classic eruit zijn. Munten zoals Ethereum, NEO, Monero, IOTA, Raiblocks, Vechain, ICX en OmiseGo vind ik goede kandidaten. Helaas leeft momenteel een groot gedeelte op hype en pumps, zoals Cardano. Wat dat zo hoog doet snap ik niet, zonder werkend product. Zelfde verhaal voor EOS en TRON. IOTA lijkt al een lange tijd expres laaggehouden. Die coin zie ik tegen die tijd toch ook op de €10.
Precies dit. 21 MILJARD dollar voor Cardano, terwijl zelfs de meest simpele TRON-speculant bij de viskraam hier nooit van heeft gehoord. Beloftes, hoe mooi ook, zijn geen miljarden waard., zelfs niet in deze markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Sbakker1982 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:59:
Portfolio is nu -40%... Tron, Reddcoin en Po.et echt op verkeerde momenten gekocht. Maar goed, hopen dat Hodlen het weer enigzins op niveau brengt... al betwijfel ik of tron nog terug gaat komen
Wat heb je voor de rest nog in je portfolio zitten? Valt me op dat je vooral de 'goedkopere' coins hebt. Die kunnen behoorlijk stijgen, maar dus ook behoorlijk dalen. Dan zijn coins als ICX/NEO/BTC/ETH etc. duurder, maar vaak hebben die niet zo'n gigantische dip en dat kan voor wat meer stabiliteit in je portfolio zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

untflanked schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Ik heb gemist dat ze iets werkends hebben momenteel. Verder gewoon vies hard gepumped, 10k volume increase tot driemaal toe.
Heb je dat op Reddit of Twitter gelezen? Dat ze niets werkends hebben? Er zijn namelijk behoorlijk wat coins die niets werkends hebben. Of die nog WIP zijn. Dat maakt echter helemaal niets uit, behalve voor een aantal mensen die er heilig van overtuigd zijn dat je ALTIJD iets werkends moet hebben. Startups bijvoorbeeld (en dan heb ik het niet eens over coins maar in het algemeen) hebben ook vaak iets niet werkends. Of andere bedrijven of instaties waar mensen wat in zien en investeren.

Kortom: mensen investeren echt heel erg vaak in dingen die nog 'niets werkends' hebben, maar waarvan ze een verwachting hebben dat het wel eens iets kan worden, of gewoon aan het project willen bijdragen om het te supporten. Maar in de coinwereld is dat ineens volgens sommige mensen not done. Of zijn het dan zelfs shitcoins. Echt heel apart. Bitcoin is ook ergens ooit eens van niets begonnen en zie waar ze zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 15-01-2018 18:29 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je GET tokens van GUTS kan verkopen op dit moment? Ik heb meegedaan met die ICO met wat speelgeld en denk dat ik het wel prima vind om deze te verkopen voor rond de 5 dollar. Weet alleen niet precies hoe het kan. Bij Idex, maar daar heb ik geen ervaring mee. Tokens staan nu op mijn etherwallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
DAMAGE schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:27:
[...]

Heb je dat op Reddit of Twitter gelezen? Dat ze niets werkends hebben? Er zijn namelijk behoorlijk wat coins die niets werkends hebben. Of die nog WIP zijn. Dat maakt echter helemaal niets uit, behalve voor een aantal mensen die er heilig van overtuigd zijn dat je ALTIJD iets werkends moet hebben. Startups bijvoorbeeld (en dan heb ik het niet eens over coins maar in het algemeen) hebben ook vaak iets niet werkends. Of andere bedrijven of instaties waar mensen wat in zien en investeren.

Kortom: mensen investeren echt heel erg vaak in dingen die nog 'niets werkends' hebben, maar waarvan ze een verwachting hebben dat het wel eens iets kan worden, of gewoon aan het project willen bijdragen om het te supporten. Maar in de coinwereld is dat ineens volgens sommige mensen not done. Of zijn het dan zelfs shitcoins. Echt heel apart. Bitcoin is ook ergens ooit eens van niets begonnen en zie waar ze zijn.
Omdat er veel te veel coins nog niets hebben.
Dan is het logisch om een cryptocurrency te nemen met een werkend product. Of iig helder en duidelijk is in de communicatie en milestones uit dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

lighting_ schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:35:
[...]

Omdat er veel te veel coins nog niets hebben.
Dan is het logisch om een cryptocurrency te nemen met een werkend product. Of iig helder en duidelijk is in de communicatie en milestones uit dragen.
Als dat voor jou logisch is, dan is dat je goed recht. Er zijn ook mensen die in andere projecten investeren -nog zonder werkend product- omdat ze geloven in bijvoorbeeld iets als een whitepaper, visie, developers, ik noem maar iets. Is dat meer risicovol? Ja, zeker. En tuurlijk zijn er op dit moment een overvloed aan coins. Ik beweer ook helemaal niet dat ze allemaal een succes gaan worden, in tegendeel. Er zullen maar een handjevol zijn die tot wasdom komen. Maar tot die tijd iets afschrijven als een shitcoin is ook weer zoiets. Niemand heeft een glazenbol. We moeten het allemaal nog maar zien. Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om ergens in te investeren. Dat is prima. Maar om anderen dan min of meer -indirect- voor gek weg te zetten omdat ze volgens jou in een 'shitcoin' zitten is een beetje gek.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Adnanos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:59:
Hyrdo airdrop:

https://thehydrofoundation.com/en/invitations

Hydro zal een soort token zijn dat gebruikt wordt om andere decentralised exchanges te verbinden.

P.S. dit is mijn eigen referal link [mbr]- nu niet meer -[/], maar je moet joinen via iemand anders.
is dit te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:34:
Heeft iemand enig idee hoe je GET tokens van GUTS kan verkopen op dit moment? Ik heb meegedaan met die ICO met wat speelgeld en denk dat ik het wel prima vind om deze te verkopen voor rond de 5 dollar. Weet alleen niet precies hoe het kan. Bij Idex, maar daar heb ik geen ervaring mee. Tokens staan nu op mijn etherwallet.
Andere optie is via etherdelta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Oke, Sellwall van 62btc op 41411 bij VEN.
Wat zijn jullie verwachtingen voor vanavond? Waar een eventuele Sell te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:07
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:51:
Wat zijn jullie verwachtingen voor vanavond? Waar een eventuele Sell te plaatsen.
Net daaronder, daarna rond de 40k weer inkopen. Zit je altijd safe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

Voor die wall natuurlijk! Als er niks spectaculairs voor de dag komt van nieuws zal die nog wel effe blijven staan denk ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:51:
Hij hangt de hele dag al laag en gisteravond was hij aan het stuiteren rond 45k. 10% ?

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ligone schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:55:
Voor die wall natuurlijk! Als er niks spectaculairs voor de dag komt van nieuws zal die nog wel effe blijven staan denk ik!
Zo'n kleine wall meestal niet. Dan moet je al snel naar walls van 100BTC > gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:34:
Heel eerlijk: niet doen. De prijs zal nog veel hoger gaan door de max 13 miljoen coins, juist omdat ze nog niet op een grote exchange staan en het een zeer goede use-case is van de blockchain + de enige met een serieus goed werkend product.

Maar anders kan je het proberen op Idex of ForkDelta/EtherDelta.

[ Voor 12% gewijzigd door Luca op 15-01-2018 18:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ligone schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:55:
Waarom denk jij dat die wall er überhaupt staat? Zodat je juist je coins VOOR de wall verkoopt zodat de gene die de wall neerzet die coins voor weinig over kan kopen.

Je kan best wat ritjes doen maar dat is wel met risico, wall weg of aan de overkant en je bent het haasje.

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 15-01-2018 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:02
RedHat schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:09:
[...]

Waarom denk jij dat die wall er überhaupt staat? Zodat je juist je coins VOOR de wall verkoopt zodat de gene die de wall neerzet die coins voor weinig over kan kopen.

Je kan best wat ritjes doen maar dat is wel met risico, wall weg of aan de overkant en je bent het haasje.
precies dat, en het werkt 99 van de 100 keer, dat zie je maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
c0ne schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:56:
[...]

Hij hangt de hele dag al laag en gisteravond was hij aan het stuiteren rond 45k. 10% ?
Ik denk inderdaad dat ik de sell rond die koers ga plaatsen. Zo tussen de 45k a 50k, ligt er een beetje aan hoe snel die daar gaat komen. Want wil wel weer mee kunnen doen voor de buy morgen ochtend haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:11:
[...]

precies dat, en het werkt 99 van de 100 keer, dat zie je maar weer
Je ziet niet anders bij ven.
Ritjes VEN 200 sat onder de prijs verkopen -> drop, dan is hij genoeg gedropt, wall, goedkoop bijkopen, wall weg, even wachten en repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie het over een sell wall op binance? Ik zie hem nl niet of ligt aan mij..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:23:
Hebben jullie het over een sell wall op binance? Ik zie hem nl niet of ligt aan mij..:)
62 BTC in mijn optiek wel een wall, voor sommige een normale transactie :D

it's all about the F#cking details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:23:
op 4142. De vraag is hoe je er van kan profiteren als je al ven hebt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:25:
[...]

Alles verkopen op de piek en een buy-order zetten op een paar procenten lager.
Garanties tot aan de verstuur-knop.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:25:
[...]

Ding is, hij blijft continue een beetje stuiteren tussen de 41200 en 41400. Vul zelf maar in of je daar iets aan gaat hebben of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
RedHat schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:18:
[...]

Je ziet niet anders bij ven.
Ritjes VEN 200 sat onder de prijs verkopen -> drop, dan is hij genoeg gedropt, wall, goedkoop bijkopen, wall weg, even wachten en repeat.
Die VEN die goedkoop wordt ingekocht door whales daarvan hopen we allemaal dat ze dat doen zodat ergens later in de tijd de koers sterk omhoog gaat omdat ze stoppen met het opwerpen van walls.
En zo kunnen wij ook profiteren..hopen we.

Maar zou het ook kunnen dat ze de goedkoop ingekochte VEN juist nu meteen cashen zolang de vraag groot(en goed nieuws) blijft naar VEN?
Zitten wij maar te wachten tot 27 februari of nog veel langer tot de koers ooit eens omhoog gaat terwijl dat helemaal het plan niet is.
Dan hebben zij hun geld allang en zitten al een andere munt zijn momentum leeg te zuigen. En lopen ze geen risico dat er toch een slechte ontwikkeling is voor Vechain..
Iemand ?

[ Voor 5% gewijzigd door Martin11 op 15-01-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:29:
[...]

Die VEN die goedkoop wordt ingekocht door whales daarvan hopen we allemaal dat ze dat doen ergens later in de tijd de koers sterk omhoog gaat omdat ze stoppen met het opwerpen van walls.
En zo kunnen wij ook profiteren.

Maar zou het ook kunnen dat ze de goedkoop ingekochte VEN juist nu steeds cashen zolang de vraag groot(en goed nieuws) blijft naar VEN?
Zitten wij maar te wachten tot 27 februari of nog veel langer tot de koers ooit eens omhoog gaat terwijl dat helemaal het plan niet is.
Dan hebben zij hun geld allang en zitten al een andere munt zijn momentum leeg te zuigen.
Iemand ?
Dat zou zomaar kunnen. Helaas ben ik geen whale, zou ik wel willen, tenminste echt geld verdienen terwijl wij om iedere euro strijden vanwege vertrouwen... dus kan het je niet vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:29:
[...]

Die VEN die goedkoop wordt ingekocht door whales daarvan hopen we allemaal dat ze dat doen zodat ergens later in de tijd de koers sterk omhoog gaat omdat ze stoppen met het opwerpen van walls.
En zo kunnen wij ook profiteren..hopen we.

Maar zou het ook kunnen dat ze de goedkoop ingekochte VEN juist nu meteen cashen zolang de vraag groot(en goed nieuws) blijft naar VEN?
Dan hebben zij hun geld allang en zitten al een andere munt zijn momentum leeg te zuigen. En lopen ze geen risico dat er toch een slechte ontwikkeling is voor Vechain..
Iemand ?
Lijkt mij niet aangezien de huidige sell walls niet opgegeten worden maar weggehaald. Ik zeg huidige omdat dit 2 weken geleden wel gebeurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:33:
[...]

Lijkt mij niet aangezien de huidige sell walls niet opgegeten worden maar weggehaald. Ik zeg huidige omdat dit 2 weken geleden wel gebeurde
Kan nu ook zijn om juist momentum te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Lucky0wn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:34:
[...]

Kan nu ook zijn om juist momentum te creëren.
Hoe bedoelt u dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

De Sellwall op VEN wordt nu opgesnoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Zo hoort het haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 12:33
Sinds een paar dagen me eens verdiept in XLM (Stellar Lumens), echt wel super gaaf concept.
Verder hebben ze een team met bijzondere CV's.

Zou zeggen, kijk zelf ook eens en vorm je oordeel :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Maxxi schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:37:
Sinds een paar dagen me eens verdiept in XLM (Stellar Lumens), echt wel super gaaf concept.

Mcafee heeft er een fan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

RedHat schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:09:
[...]

Afgelopen dagen heeft het heel wat moeite gekost om die van 50k te doorbreken en kaatste het meestal terug. Ook de kleinere waren meestal niet in 1 keer. Als je net voor de wall een sell zet en ze wordt opgegegeten gewoon terug mee-eten hé :-) Verlies is minimaal dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:45
carpachio schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:50:
Ben ik dan echt de enige die "verlies" maakt... :P
Ik heb hier iets minder dan een maand geleden op mn piek. Dus flink verlies gemaakt.

Wie heeft hier een account op Iconomi?

Je investeerd dan in digital asset arrays, wat er gewoon op neer komt dat je in een fonds investeerd dat actief beheerd wordt met verschillende crypto. Je ziet goed hoe het presteert en hoe er wordt geanticipeerd (bv een bepaalde munt wordt afgebouwd). Het voordeel is dat je niet er zelf naar hoeft om te kijken. Ik merk dat ik namelijk zelf soms enorme winsten boek met een muntje, maar als ik er niet op tijd uitstap ik ook flinke verliezen voor de kiezen krijg. Dit is iets rustiger en constanter, en er zijn nog steeds veel DAA's die het afgelopen jaar duizenden procenten winst hebben geboekt. De afgelopen 3 maanden zie je dat de scores ook uiteenlopen van 100% tot 600%.

Het nadeel is dat je een manegement fee betaald (meestal 2/3% en soms een exit fee van 0,5%). Ze hebben ook een eigen munt, ICN, die een aardige groei laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:44

Jebus4life

BE User

carpachio schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:50:
Ben ik dan echt de enige die "verlies" maakt... :P
Afgelopen 8 dagen ook hoor... Maar dat is een vermindering van winst in mijn geval.

Bovendien allemaal (hoop/denk ik) solide investeringen voor de lange termijn. Maar als je teveel investeert in kleinere coins dan riskeer je gewoon veel meer dan een solide strategie met BTC/ETH als basis. Kleinere coins fluctueren gewoon veel extremer.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:39

orf

Maxxi schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:37:

Ik heb er net 15k verkocht :+
Toch wel lekker die airdrop op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
DarkShadow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:45:
[...]

Ik heb hier iets minder dan een maand geleden op mn piek. Dus flink verlies gemaakt.

Wie heeft hier een account op Iconomi?

Je investeerd dan in digital asset arrays, wat er gewoon op neer komt dat je in een fonds investeerd dat actief beheerd wordt met verschillende crypto. Je ziet goed hoe het presteert en hoe er wordt geanticipeerd (bv een bepaalde munt wordt afgebouwd). Het voordeel is dat je niet er zelf naar hoeft om te kijken. Ik merk dat ik namelijk zelf soms enorme winsten boek met een muntje, maar als ik er niet op tijd uitstap ik ook flinke verliezen voor de kiezen krijg. Dit is iets rustiger en constanter, en er zijn nog steeds veel DAA's die het afgelopen jaar duizenden procenten winst hebben geboekt. De afgelopen 3 maanden zie je dat de scores ook uiteenlopen van 100% tot 600%.

Het nadeel is dat je een manegement fee betaald (meestal 2/3% en soms een exit fee van 0,5%). Ze hebben ook een eigen munt, ICN, die een aardige groei laat zien.
Ik heb ook een account op Iconomi en heb daar nog steeds blx toen waren er nog geen andere DAA’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wel jammer van die sell walls op VEN. Heeft wel het momentum uit de munt gehaald en dus zonde van het goede nieuws.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Ik ga m'n day trades maar wat opvoeren denk ik. Dit gaat tegen m'n principe in dat ik niet zo moet miepen, maar ik sta al twee weken stil. Boehoe. De waarde van m'n portefeuille schommelt zo'n 200 dollar tegen een onder- en bovengrens aan. Zeven coins for hold (ipv tien) en het overige budget voor day trades.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Nog meer mensen van hier die naar de Lisk relaunch gaan? We zitten met 20+ Nederlanders op vlucht EZY4562 van 20 February 9:10. Wordt een gezellige boel!

Er komen als het goed is nog tickets vrij, er is een wachtrij op: eventbrite.com/e/lisk-relaunch-registration-41656803621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bmfd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:13:
[...]

Wat heb je voor de rest nog in je portfolio zitten? Valt me op dat je vooral de 'goedkopere' coins hebt. Die kunnen behoorlijk stijgen, maar dus ook behoorlijk dalen. Dan zijn coins als ICX/NEO/BTC/ETH etc. duurder, maar vaak hebben die niet zo'n gigantische dip en dat kan voor wat meer stabiliteit in je portfolio zorgen.
VEN, XRP heb ik ook nog en die houden de daling enigzins tegen... maar TRX is gehalveerd en laat ik er daar nou 3000+ van hebben :-(...

Maar wat vinden jullie... TRX en POE met flink verlies verkopen en dan bijv. 4 neo’s halen? Of nog meer VEN? Of Hodlen? Ik wil toch wel weer quitte komen...

[ Voor 11% gewijzigd door Ferra op 15-01-2018 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:58
Iemand die LEND of RDN heeft? Trekken me allebei wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
Sbakker1982 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:07:
[...]

VEN, XRP heb ik ook nog en die houden de daling enigzins tegen... maar TRX is gehalveerd en laat ik er daar nou 3000+ van hebben :-(...

Maar wat vinden jullie... TRX en POE met flink verlies verkopen en dan bijv. 4 neo’s halen? Of nog meer VEN? Of Hodlen? Ik wil toch wel weer quitte komen...
Ik houd mijn trx. Heb er ook een paar k maar ik ben nog steeds van mening dat Tron echt iets kan worden.

Vind het op dit moment sowieso geen goed plan om te verkopen met de meeste coins, hoogstens voor een beetje daytraden maar dan moet je er wel bovenop zitten.

Garanties geeft niemand en er zijn echt grote spelers die de markt kunnen bespelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Nog 500 ETH en carVertical heeft zijn hard cap behaalt:
https://www.carvertical.com/

Get in while you can! >:)

Sorry voor te shillen, is mijn 1ste ICO waar ik aan mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
The Redman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:17:
Ik heb ook ETHLend en vind het een erg mooi concept met ook geen echt gigantisch hoeveelheden in omloop. Heb er niet super veel maar ik houd ze wel lekker vast. Is wel een coin waarvan ik van mening ben dat deze boven de €1,- kan geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gebruiken jullie een VM of iets voor de wallets? Wil het eigenlijk een beetje gescheiden houden van de rest van mijn systeem. (mede omdat de Ledger nano Chrome nodig heeft en ik vind Chrome helemaal niks.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_ferry_ schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:21:
Gebruiken jullie een VM of iets voor de wallets? Wil het eigenlijk een beetje gescheiden houden van de rest van mijn systeem. (mede omdat de Ledger nano Chrome nodig heeft en ik vind Chrome helemaal niks.)
Ik heb idd een vrij kale W10 in HyperV draaien hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 15:45
Zit er nog toekomst in DGB? Piekte in juli 2017 en rond 11 januari maar nu in een afglijdend patroon....
Laat ik die net voor de piek gekocht hebben maar helaas dus niet op tijd verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Nicap

Tsssk....

Daar gaat VEN weer. Gaat nu wel hard met die paniek sellers :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Nicap schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:30:
Daar gaat VEN weer. Gaat nu wel hard met die paniek sellers :'(
Zojuist weer even lekker ingekocht op 39120, nu weer sell order op 41200 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 15:12

watercoolertje

Untertitel

Ik gebruikte inderdaad VM's maar ik heb geen nano ledger dus hoe dat werkt weet ik niet. Maarja met die (spectre/meltdown) bugs van tegenwoordig maakt het ook niet veel uit of je in een VM aan eht werk bent of niet :9

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:39

orf

Waarom vind je Chrome niks? Het draait als eigen instance, zonder plugins e.d. Ik vind het een fijne interface die goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

watercoolertje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:37:
[...]
Ik gebruikte inderdaad VM's maar ik heb geen nano ledger dus hoe dat werkt weet ik niet. Maarja met die (spectre/meltdown) bugs van tegenwoordig maakt het ook niet veel uit of je in een VM aan eht werk bent of niet :9
Klopt, dat was ook de reden om die Ledger te kopen. Het is meer een beetje het idee dat je alles centraal hebt qua crypto applicaties en dergelijke. Als je main OS een keylogger oploopt ofzo, dan helpt die VM ook al een stuk minder.
orf schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:40:
[...]

Waarom vind je Chrome niks? Het draait als eigen instance, zonder plugins e.d. Ik vind het een fijne interface die goed werkt.
Gebruik gewoon liever FF.
Maar heb nu Chrome maar even op de werklaptop gezet, prive kijk ik nog wel even. Op zich gebruik ik die Ledger voor de HODL munten, dus hoef hem niet dagelijks te connecten.

[ Voor 28% gewijzigd door _ferry_ op 15-01-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
Hoe kom je erbij dat het een shitcoin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Zojuist weer even lekker ingekocht op 39120, nu weer sell order op 41200 8)
Ga jij voor zo weinig winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:49:
[...]

Ik dacht hetzelfde..

Ben in staat om het even in NEO te stoppen en later de week nog even te kijken of die muur weg is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

[...]

ja, volgens mijn glazen bol komt hij vannacht op 50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M75k
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-08 13:23
[...]

Misschien heeft hij er wel 5k van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooya
  • Laatst online: 26-08 23:34
Ik heb het e.e.a. aan coins uit staan in deze verhouding:

47% Bitcoin
13% Ripple
12% Reddcoin
9% Vechain
9% Litecoin
8% Stratis
7% Ethereum

Ik zit te twijfelen of ik mijn deel Bitcoin omlaag moet brengen en er een coin bij nemen of een deel te verhogen.
Afgelopen weekend heb ik een deel BTC omgezet in Stratis, en mijn Verge heb ik ingeruild voor Vechain.
Ik wil niet day-traden en zoveel mogelijk laten staan in een mooi verdeelde portfolio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Xessive schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:56:
Voor wie wat meer wil weten over het traden, zowel korte als langere termijn, kwam ik op het slack kanaal van coin-talk-team (opgezet door enkele tweakers) deze link tegen met leuke info die ik jullie niet wil onthouden: Ultimate Altcoin Buying Strategy

ik zou zeggen doe er jullie voordeel mee!
Met veel interesse dit artikel gelezen en op zoek gegaan naar een coin die momenteel aan de voorwaarden voldoet. Kwam terecht bij Hshare (HSR). Vanochtend een stapeltje gekocht. Eens kijken of het zijn vruchten afwerpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
The Redman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:17:
Ik had Lend en was er erg positief over, maar ik bedenk me de afgelopen tijd wat meer.

De token zelf heeft op dit moment geen usecase. Met de volgende update kan die gebruikt worden voor 25% korting op deployment fees op het platform, maar ik denk dat het toch wat meer usecase moet hebben.

Daarnaast zit er een behoorlijk risico aan om geld uit te lenen, terwijl het in eerste instantie als 'veiligere' optie dan investeren in crypto zelf werd gepresenteerd.

Voorbeeld: op 9 januari is er een lening van 50 Ethereum (60.000$ waard) opgezet met 250.000 (90.000$ waard) Lend-tokens als onderpand. Doordat Ethereum is gestegen en Lend, zit er nu een behoorlijk verschil tussen. Inclusief rente moet er 56 Ethereum worden terugbetaald (74.000$ waard), terwijl de Lend-tokens nog maar 51.000$ waard zijn. Op dit moment is het dus veel interessanter om de lening niet terug te betalen en het onderpand naar de leningverstrekker te laten gaan.

Je kunt er voor kiezen om de USD-waarde in de lening vast te stellen, dus als je 1 Ethereum ter waarde van 1000$ leent en deze wordt 2000$ waard, hoef je maar 0.5 Ethereum + rente terug te betalen, dan wordt het zojuist benoemde probleem voorkomen. Nadeel hieraan is alleen dat het op dit moment 0.05 Ethereum (65$) kost om de waarde van USD naar Ethereum vast te stellen.

Ik denk dat als dit soort problemen/nadelen niet worden opgelost, het erg lastig gaat worden voor Lend.

[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 15-01-2018 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
Mooya schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:56:
Ik heb het e.e.a. aan coins uit staan in deze verhouding:

47% Bitcoin
13% Ripple
12% Reddcoin
9% Vechain
9% Litecoin
8% Stratis
7% Ethereum

Ik zit te twijfelen of ik mijn deel Bitcoin omlaag moet brengen en er een coin bij nemen of een deel te verhogen.
Afgelopen weekend heb ik een deel BTC omgezet in Stratis, en mijn Verge heb ik ingeruild voor Vechain.
Ik wil niet day-traden en zoveel mogelijk laten staan in een mooi verdeelde portfolio.
Lastig te zeggen haha.. bij mij staan btc en eth met stipt op 1 en 2.

Mocht je er nog een coin bij willen nemen, misschien dat ETN het investeren nog waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 16:45
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Ik dacht hetzelfde..

Ben in staat om het even in NEO te stoppen en later de week nog even te kijken of die muur weg is 8)7
Schiet nu juist weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Sbakker1982 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:07:
[...]

Ligt eraan of je denkt dat je het verlies goed kan maken met andere coins. Neo zou ik op dit moment niet kopen nadat die zo hard is gestegen. Ik zie POE en TRX sowieso wel weer stijgen, maar de vraag is hoelang het gaat duren voordat ze weer op jouw aankoopprijs zitten en of je daarop wilt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:04
Wat is jullie verwachting over Waves? Vond het een goed project met veel potentie alleen lijkt me overspoeld te worden door alle nieuwkomers. Daarnaast is het volgens mij een directe concurrent van stratis en die lijkt toch wel lekker te lopen.

Btw, lekker aan het cashen met NEO nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
[...]

Op de korte termijn wel. Zo heb ik van 100 VEN inmiddels 350 gemaakt :)
NEO is ongelooflijk, ik ben op 0.0087 ingestapt per toeval voor een ICO. Staat even lekker in de plus. Gisteren 0.0020 BTC winst erop gemaakt door sell order op 0.013 te zetten en uur later weer voor 0.011 in te kopen waardoor ik weer meer NEO heb :9

Iedere Euro winst is er weer eentje en ook nog eens redelijk veilig.

[ Voor 51% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Snap niet dat ie dubbelpost...

[ Voor 91% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Twijfel nu om een verkoop te doen en weer in de dip te kopen met VEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:21:
Doen! Is redelijk veilig en snelle winst. En zo maak je toch nog meer coins terwijl de koers daalt, terwijl je bijna zeker weet dat ie toch weer stijgt binnen een paar uur. Is niet veel maar 5% op anderhalf uur vind ik best wel netjes. Doe dat eens 20x per dag (ik doe het 2-3x per dag overigens)

Nu ook met NEO, sell order op $200 en ik heb bijna een zekere winst!
Leuk om te zien dat 20BTC op het moment bij NEO absoluut niets is, wordt binnen een seconde opgegeten, en dan zitten mensen bij VEN te praten over een sellwall van 63BTC

[ Voor 33% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:21:
Wat is dat toch met die VEN. Zit naar het orderbook te kijken en elke keer verschijnen er uit het niets opeens walls van 20000 of 10000 coins.... de prijs wordt bewust laag gehouden om zoveel mogelijk coins te vergaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Nog bepaalde schrijvers/bloggers/youtubers die jullie volgen?

Ik ben vooral geïnteresseerd naar mensen die hun meningen, concepten, analyses delen. Geen "buy this and be rich" achtige zaken.

Zelf kijk ik graag naar Crypto R Us, maar vind hem iets te beperkt in z'n analyses. Z'n concept van even coincapmarket te overlopen en zijn visie te delen vind ik wel tof, dat zorgt ervoor dat je iets gerichter kan researchen (ik heb zelf nu niet de enorme hoeveelheid tijd om elke coin van voor tot achter uit te zoeken. Als hij iets tipt focus ik op de analyse daarvan, heb ook wel de indruk dat hij het spelletje wel goed doorheeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Lucky0wn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:24:
[...]

Doen! Is redelijk veilig en snelle winst. En zo maak je toch nog meer coins terwijl de koers daalt, terwijl je bijna zeker weet dat ie toch weer stijgt binnen een paar uur. Is niet veel maar 5% op anderhalf uur vind ik best wel netjes. Doe dat eens 20x per dag (ik doe het 2-3x per dag overigens)

Nu ook met NEO, sell order op $200 en ik heb bijna een zekere winst!
Leuk om te zien dat 20BTC op het moment bij NEO absoluut niets is, wordt binnen een seconde opgegeten, en dan zitten mensen bij VEN te praten over een sellwall van 63BTC
hoe zie jij dat die sellwall van 63BTC?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Op de korte termijn wel. Zo heb ik van 100 VEN inmiddels 350 gemaakt :)

[...]
Leuk. Probeer het zelfde hoor. Maar mijn marge ligt misschien iets te hoog. Mooie prestatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hotzenwalder schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:25:
[...]

Wat is dat toch met die VEN. Zit naar het orderbook te kijken en elke keer verschijnen er uit het niets opeens walls van 20000 of 10000 coins.... de prijs wordt bewust laag gehouden om zoveel mogelijk coins te vergaren
Mensen hebben veel coins nodig om een node te draaien, kan begrijpen dat een persoon met veel geld bijvoorbeeld 250k coins wil hebben dan zou ik hetzelfde doen. Krijg je zoveel Thor power door dat je met pensioen kan gaan. Als ik het geld voor 250k coins had, zou ik misschien ook wel een node draaien. Zelfde principe als NEO met z'n GAS. Helaas heb ik niet zo ergens een paar ton liggen :P
sourcecode schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:31:
[...]

hoe zie jij dat die sellwall van 63BTC?
Die was er vanochtend/middag op 41411 satoshi, op Binance zie je eerst de candlesticks, maar als je dan rechtsboven op Depth klikt (naast Candlesticks) krijg je het orderbook te zien. Als je daar een grote muur ziet is dat een sellwall.

Op 48k satoshi zit er nu bijvoorbeeld een hele kleine van 9.6BTC.

[ Voor 36% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Whales zijn verkast van VEN naar NEO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n FUN verkocht voor wat meer VEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
untflanked schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Eigen wallet: daedalus

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:33:
Whales zijn verkast van VEN naar NEO?
Nah, volgens mij naar ETH. Net m'n ene NEO verkocht voor 0.01405 en alweer ingekocht voor 0.0134. Gaat m'n NEO balans toch weer lekker omhoog :P Gratis geld wat je niet moet laten liggen.

Tip voor mensen met NEO die hetzelfde willen doen: tussen 00:00 en 01:00 daalt NEO iedere dag steevast. Pak op dat moment je winst, sowieso als ie zoals gisteren op een ATH zit.

[ Voor 27% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Ik moet nog even doorsparen voor 10000 VEN, maar als ik het goed begrijp wordt je dan beloond door het vast te houden en er niet mee te daytraden zodat de prijs niet zo hard op en neer gaat. Op het moment dat VEN de stabiele prijs haalt zal de coin ook niet meer interessant zijn voor daytraders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hotzenwalder schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:41:
Ik moet nog even doorsparen voor 10000 VEN, maar als ik het goed begrijp wordt je dan beloond door het vast te houden en er niet mee te daytraden zodat de prijs niet zo hard op en neer gaat. Op het moment dat VEN de stabiele prijs haalt zal de coin ook niet meer interessant zijn voor daytraders...
Klopt helemaal. Mijn doel is om straks ook een node te gaan draaien, moet wel nog even kleine winstjes maken voordat ik er 10.000 heb O-)

Prijs gaat juist hoger worden dus interessant voor daytraders. Want er wordt schaarste gecreëerd omdat iedereen HODL't. Daarom stijgt NEO ook zo hard op het moment.

[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

10.000 VEN is nochtans niet van de poes... Dat is 50.000 euro tegen de huidige prijs. Misschien voor al die whales geen groot probleem, maar dat gaat toch een beetje mijn pet te boven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Jebus4life schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:44:
10.000 VEN is nochtans niet van de poes... Dat is 50.000 euro tegen de huidige prijs. Misschien voor al die whales geen groot probleem, maar dat gaat toch een beetje mijn pet te boven ^^
Ik ben met 100 begonnen toen de rebrand + THOR power aangekondigd werd, door wat slechte trades 90 gisteren verloren en sta inmiddels na 3 dagen alweer op 350. (zonder verlies!) Eind februari kan ik er in theorie 10k hebben :9

[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:56:
[...]

Heel eerlijk: niet doen. De prijs zal nog veel hoger gaan door de max 13 miljoen coins, juist omdat ze nog niet op een grote exchange staan en het een zeer goede use-case is van de blockchain + de enige met een serieus goed werkend product.

Maar anders kan je het proberen op Idex of ForkDelta/EtherDelta.
Hij is wel al aan het zakken. Hebben zij nog meer exchanges waar zij op zullen worden aangeboden? Er wordt nog niet heel veel in gehandeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 21:32
Zit zelf een beetje in dubio of ik mijn Netcoins moet verkopen... ben een aantal jaar geleden ingestapt en het begint nu eindelijk weer een beetje wat waard te worden.. maja dat heb ik 5 jaar geleden ook al een keer gezien... hoe gaan jullie daar mee om? (p.s. ik krijg wel rente als ik stake ... dus hodlen is niet voor niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

GaMbiNo

1337

En de NEO gaat weer richting een dipje en nu de VEN richting een piekje? Het gaat wel hard nu met vooral de NEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
GaMbiNo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:51:
En de NEO gaat weer richting een dipje en nu de VEN richting een piekje? Het gaat wel hard nu met vooral de NEO.
Ik heb helaas op 0.0136 terug gekocht, iets te snel met kopen dus :o

Edit: toen ik dit typte zat ie alweer op 0.0137

Op 0.01455 beginnen zich nu wel sellwalls te vormen, die komen inderdaad van VEN af lijkt me zo 117 BTC... Vraag me af of die opgegeten gaat worden

[ Voor 24% gewijzigd door Lucky0wn op 15-01-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Ik heb Ed toch wel aardig hoog staan wat betreft betrouwbaarheid, dus ik ben toch wel benieuwd wat de geruchten zijn. Iemand een idee?
Just sold all my camels after hearing the latest rumors about $VEN

Coming weeks might be better as we have seen in past 4 weeks for $VEN

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/952995235398914050

[ Voor 11% gewijzigd door Luca op 15-01-2018 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Lucky0wn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:45:
[...]

Ik ben met 100 begonnen toen de rebrand + THOR power aangekondigd werd, door wat slechte trades 90 gisteren verloren en sta inmiddels na 3 dagen alweer op 350. (zonder verlies!) Eind februari kan ik er in theorie 10k hebben :9
In theorie... de theorie waarbij je alles hoog verkoopt en het dan weer laag bijkoopt of ga je andere fondsen verplaatsen of nieuw geld erin pompen? 50000 euro is veel geld ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tranzy
Sorry ...verkeerde info

[ Voor 92% gewijzigd door Tranzy op 15-01-2018 21:57 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)