[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.973 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik zit een beetje in mijn maag met VEN. Ongelofelijk mooie berichten over nieuwe partnerships maar de prijs daalt.

Heeft dit te maken met die enorme sell walls? Eerst op 50k ..toen op 48k en ook een op 42,5k. Is dit nu bewuste manipulatie? Walls opschuiven zodat het steeds lastiger wordt om de koers te laten klimmen ondanks de positieve berichten.

Willen ze de prijs laag houden?

Probeer het te begrijpen en heeft niets met mijn inleg te maken en/of emotie.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:17
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:28:
Ik zit een beetje in mijn maag met VEN. Ongelofelijk mooie berichten over nieuwe partnerships maar de prijs daalt.

Heeft dit te maken met die enorme sell walls? Eerst op 50k ..toen op 48k en ook een op 42,5k. Is dit nu bewuste manipulatie? Walls opschuiven zodat het steeds lastiger wordt om de koers te laten klimmen ondanks de positieve berichten.

Buy the rumour, sell the news. Het nieuws wat iedereen had verwacht is pas midden - eind februari (weet de datum niet precies) dat zorgt in ieder geval deels voor deze dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Tribunus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Buy the rumour, sell the news. Het nieuws wat iedereen had verwacht is pas midden - eind februari (weet de datum niet precies) dat zorgt in ieder geval deels voor deze dip.
26 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:05:
[...]

Zag dat ik 777 INS PROMO coins een tijdje terug had ontvangen als airdrop.. zal straks eens kijken op mew.
Dat is een aardig kado.ik hoop voor je dat jij degene bent die ze vanochtend voor 300.000 sat per stuk heb verkocht op Binance.
Dat is 777 x $403 , is $ 312.800.

Had je een aardig flatje van kunnen kopen.

Gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japjaan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Hm, tja. Toch 40$ aangetikt laatst :) Vraag me dus oprecht af wat dat nou is. Het is ook algemeen bekend dat Ark een fork is van Lisk en op veel vlakken hetzelfde nastreeft, alleen minder funding en een kleiner team heeft (wat opzich niet per se iets wil zeggen over toekomstig succes natuurlijk). Komt het dan alleen omdat Ark een toffe website heeft en alles?
Klopt. Echter als je maanddiagram bekijkt valt het tegen.

geen verklaring voor, maar waarschijnlijk marketing. :P
LISK heeft wel binnenkort troeven om echt te concurreren met een ETH, maar het is nog allemaal in ontwikkeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
alles daalt toch? VEN net zo.
En een daling van een dag kan in een paar uur ongedaan gemaakt worden. Have patience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Als je nog met BNB mee wilt doen, is dit een mooie moment om weer op de trein te stappen.
En thanks god dat VEN ff daalt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:28:

Het is die Bayer miljardair. Die wil ze voor een habbekrats van je kopen.
Trap er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
technoaddict schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:32:
alles daalt toch? VEN net zo.
En een daling van een dag kan in een paar uur ongedaan gemaakt worden. Have patience!
Ja daar ben ik me van bewust maar heb niet eerder te maken gehad met dit soort sell walls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:02
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Ja daar ben ik me van bewust maar heb niet eerder te maken gehad met dit soort sell walls.
Dan zit je nog maar sinds gisteren in ven waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:03
aaaido schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Heel goed.

Veel mensen maken van te voren niet de beslissing of ze voor de korte of lange termijn kopen. Of ze kopen op de lange en behandelen de munt vervolgens op de korte termijn. Dat kan voordelig uitpakken maar vaak pakt het nadelig uit.

Advies: kies van te voren of je een munt op de korte of lange termijn koopt. Stel van te voren ook een bedrag of waarop je een munt wil verkopen mocht deze veel dalen. Natuurlijk kan je een LT munt verkopen op een bepaalde waarde. Dit kan je ook allemaal van te voren bepalen.
True, het is al beginner ook erg lastig om door alle bomen het bos te zien. Zoveel zin en onzin over elke munt te lezen en ik weet echt niet meer wie wel en wie niet te geloven...

In het geval van TRX was mijn idee longterm, maar de negatieve berichten stapelden zich maar op en toen de koers in een vrije val naar beneden ging (na al even de neerwaartse spiraal te hebben) begon ik me toch voor te stellen hoe ik me zou voelen als hij helemaal onder mijn startprijs zou komen. Dus verkocht, om daarna weer te balen want dat was mijn plan helemaal niet.
DW23 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Goed plan! Zeer herkenbaar ook.

De fout die ik (keer op keer) maak is dat ik rond blijf dwalen op cryptokanalen van bijvoorbeeld tweakers, reddit, youtube, etc. Elke keer als je dan iets leest over een coin die ik niet heb (maar wel HEUL veelbelovend volgens jan en alleman) hakt toch die FOMO er weer in.

Maar tegelijkertijd vind ik alle crypto en/of blockchain ontwikkelingen ook weer te leuk en te interessant om deze kanalen niet te volgen 8)7
Dat is het ook wel, ik vind het ook leuk en interessant maar heb niet de tijd (en wil) om het enorm actief te volgen en continue mee bezig te zijn. Met als gevolg dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken met de 'what ifs'.

En het is een bedrag waarvan ik niet (lang) wakker zal liggen als ik het kwijt ben, maar het zou wel zonde zijn! En daarnaast, ik kan gewoon slecht tegen mijn verlies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat de wall street jongens hun bonussen vandaag toch niet in de coins stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Zulke sell walls zie je bij meerdere coins. Ze proberen jou te laten panick sellen en ze kopen vervolgens jouw coins op :) Opzich alleen maar een goed teken dat er vertrouwen is dat de prijs uiteindelijk gaat stijgen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:37:
Ik geloof dat de wall street jongens hun bonussen vandaag toch niet in de coins stoppen.
Ze beginnen daar nu pas wakker te worden geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik heb me eens een beetje verdiept in HTML. Lijkt me een zeer interessante coin.

Nu de knoop doorgehakt en ik wil deze wel in mijn portfolio hebben.
Echter nu moet ik kijken op welke exchange ik deze koop.
De website van HTMLCOIN zelf geeft de volgende aan:

-Bleutrade
-Coingather
-Yobit.net
-TradeSatoshi

iemand goede ervaringen mee?

En mogelijk het beste om de HTMLCOIN's in een eigen wallet op te slaan?
Die bij mij is zojuist geïnstalleerd en aan het synchroniseren.

En wat is het handigst?
voor een bepaalt bedrag ETH? of LTC? kopen, doorsturen naar de nieuwe exchange, Omruilen voor HTML? BTC is hiervoor te duur. het gaat om een klein bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 08:05
japjaan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:12:
Apart dat ik hier zoveel over Ark zien en toch een stuk minder over Lisk.
LSK zit bij mij alleszins in m'n portefeuille. In februari volgt rebranding.
https://oracletimes.com/a...tionize-cryptocurrencies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt dat btc blijft hangen en stilaan wegzakt..misschien een correctie? Heeft btc nog toekomst om te stijgen denken jullie? Ik hoor meer en meer mensen die beseffen dat het niet werkbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:40:
Ik heb me eens een beetje verdiept in HTML. Lijkt me een zeer interessante coin.

-Bleutrade
-Coingather
-Yobit.net
-TradeSatoshi

En wat is het handigst?
voor een bepaalt bedrag ETH? of LTC? kopen, doorsturen naar de nieuwe exchange, Omruilen voor HTML? BTC is hiervoor te duur. het gaat om een klein bedrag.
Bleutrade raad ik je aan.
Zelf heb ik van brittex naar bleutrade in DOGE coin gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

dylan111111 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Bleutrade raad ik je aan.
Zelf heb ik van brittex naar bleutrade in DOGE coin gedaan.
En dan op Bluetrade laten staan of in eigen wallet?
Ik heb zelf mn hele portfolio op Binance staan op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:40:

-Bleutrade
-Coingather
-Yobit.net
-TradeSatoshi

En wat is het handigst?
Ik heb yobit weleens gebruikt en werkte voor mij prima. Ik zou LTC sturen en die daar verkopen voor BTC en vervolgens HTML aanschaffen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
appelflap1992 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Dan zit je nog maar sinds gisteren in ven waarschijnlijk.
Nee sinds 2 weken maar ben ze pas gaan opmerken sinds vrijdag of donderdag. En zodoende had het mijn aandacht.

Normaal ben ik niet zo van het kijken steeds want deze heb ik voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor HTML bluetrade gebruikt en op lokale wallet gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
rickjehh schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:39:
[...]

Ze beginnen daar nu pas wakker te worden geloof ik ;)
Het is daar nog geen 7 uur 's ochtends, zal niet heel erg lang meer duren. Ben erg benieuwd of en hoeveel effect het gaat hebben...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:44:
[...]

En dan op Bluetrade laten staan of in eigen wallet?
Ik heb zelf mn hele portfolio op Binance staan op het moment.
Persoonlijk zou ik hem in een eigen wallet doen. Kan je ook meteen stacken als je een pc 24/7 aan hebt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:32:
Als je nog met BNB mee wilt doen, is dit een mooie moment om weer op de trein te stappen.
En thanks god dat VEN ff daalt :)
Thanks! Ingekocht op 0.001465, dat kan bijna niet misgaan. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:25
In de US is het een feestdag vandaag: Martin Luther King Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Bmfd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:25:
[...]

Wat voor prijs had INS tijdens de ICO in USD? Op een site zie ik dat de prijs tijdens de ICO 2,54$ was, maar klopt dit of was dit voor jou lager?
Klopt wel ongeveer: 1ETH=300INS, maar ETH was rond die tijd 600 dollar als ik me niet vergis....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:12
argon007 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:51:
In de US is het een feestdag vandaag: Martin Luther King Day
Fijne Martin Luther King Day gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Crypts schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Thanks! Ingekocht op 0.001465, dat kan bijna niet misgaan. :)
Netjes! Ik had mijn buy order op 0.00151 staan, net te laat met cancelen. Hoe dan ook zal die rond de eind middag wel weer de 1700 aantikken, al niet hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
deppenboks schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Klopt wel ongeveer: 1ETH=300INS, maar ETH was rond die tijd 600 dollar als ik me niet vergis....
Wat speelgeld in INS gestopt. Eens zien hoe deze gaat na release op Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
Bmfd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:25:
[...]

Wat voor prijs had INS tijdens de ICO in USD? Op een site zie ik dat de prijs tijdens de ICO 2,54$ was, maar klopt dit of was dit voor jou lager?
Je kon tokens kopen met ETH, dus die ICO prijs kan helemaal niet zo vast staan, omdat ETH zelf ook nog fluctueert. Omgerekend kostte het mij denk zo'n 1 eu per token. Had 1 ETH gekocht in een goede dip toen.

[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 15-01-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 07-10 12:19
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Netjes! Ik had mijn buy order op 0.00151 staan, net te laat met cancelen. Hoe dan ook zal die rond de eind middag wel weer de 1700 aantikken, al niet hoger.
Dit is toch pure speculatie. Wat is de achterliggende gedachte dat je denkt dat het gaat stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
deppenboks schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:10:
INS OP binance en KUcoin op de eerste dag. Wat ben ik blij met mijn ICO-tokens 😁.
Ik ook. Lekker hoor. Had eigenlijk alleen maar verwacht dat ze eerst op Cobinhood zouden verschijnen dus dit kwam als een positieve verassing.
Het project heeft veel potentie maar vaak zie je ook dat mensen beginnen te dumpen omdat ze snel willen cashen. Daarom vind ik het wel lastig om een prognose te maken wat de coin gaat doen.
Haal jij je inzet eruit of laat je 'm lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
aaaido schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Dit is toch pure speculatie. Wat is de achterliggende gedachte dat je denkt dat het gaat stijgen?
Crypto is in mijn ogen niks anders dan speculatie, want hoe goed de verhalen er omheen ook zijn, hij kan zo ieder moment kelderen of juist keihard stijgen.

Doordat er steeds meer gebruik word gemaakt van BNB omdat dan de Fees juist lager zijn op Binance, zie je al enkele dagen dat zodra de wereld een beetje wakker word ook BNB weer leuk gaat stijgen.
Leg een lijn langs de grafiek en je zult zien wat ie de afgelopen dagen al uitgespookt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:57:
[...]

Crypto is in mijn ogen niks anders dan speculatie, want hoe goed de verhalen er omheen ook zijn, hij kan zo ieder moment kelderen of juist keihard stijgen.

Doordat er steeds meer gebruik word gemaakt van BNB omdat dan de Fees juist lager zijn op Binance, zie je al enkele dagen dat zodra de wereld een beetje wakker word ook BNB weer leuk gaat stijgen.
Leg een lijn langs de grafiek en je zult zien wat ie de afgelopen dagen al uitgespookt heeft.
Ja dat snap ik, echter nu doe je een speculatie met een argumentatie. Dat kan ik al weer wat beter verdragen ;)

Vanaf wanneer is BNB te gebruiken om de fee mee te betalen op Binance? Als dat per half dec 17 is dan volg ik je redenatie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
aaaido schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Ja dat snap ik, echter nu doe je een speculatie met een argumentatie. Dat kan ik al weer wat beter verdragen ;)

Vanaf wanneer is BNB te gebruiken om de fee mee te betalen op Binance? Als dat per half dec 17 is dan volg ik je redenatie wel.
Om eerlijk te zijn deed ik nog niks op Binance per half dec 17, dus durf je niet te zeggen sinds wanneer BNB gebruikt kan worden om de Fee mee te betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tripod62 op 15-01-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Mijn eerste echte fout in maanden... Waarom zeg ik dan ook dat het bijna niet mis kan gaan? Dat is natuurlijk vragen om problemen.

Ipv bij te kopen op 0.001495 verkoop ik het per ongeluk... Alsnog een beetje winst maar heb nu terug moeten kopen op 0.0015. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Woops, maar die fout maak je 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:04:
Woops, maar die fout maak je 1 keer
Nou ja zit bijna geen verschil tussen ver- en inkoop maar toch, dat waren een paar spannende secondes. :P Hoe ik nou zo stom heb kunnen zijn is me alleen nog steeds een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Tennzij je een paar miljoen inzet maakt het allemaal nu ook weer niet zo veel uit, toch? 't Is niet dat opeens de helft van je kapitaal op het spel stond

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Ik haal soms de Slowchat en dit topic door elkaar, in de slowchat is een korte reactie meer dan voldoende haha.

Om eerlijk te zijn deed ik nog niks op Binance per half dec 17, dus durf je niet te zeggen sinds wanneer BNB gebruikt kan worden om de Fee mee te betalen.
Ja en volgens mij was het heel 2017 al mogelijk om BNB te gebruiken om fees te betalen bij Binance. Dit betekent dat BNB dus ook zomaar kan dalen.

Ik heb BNB toevallig ook op mijn shortlist en wacht eigenlijk op een drop voordat ik instap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
aaaido schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:06:
[...]

Ja en volgens mij was het heel 2017 al mogelijk om BNB te gebruiken om fees te betalen bij Binance. Dit betekent dat BNB dus ook zomaar kan dalen.

Ik heb BNB toevallig ook op mijn shortlist en wacht eigenlijk op een drop voordat ik instap :P
Ik gebruik BNB op dit moment om wat te daytraden, en probeer de trend een beetje in de gaten te houden. Tot die tijd, pak ik iedere keer weer paar euros mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

tuurlijk, verkoop mijn trx, gaat ie weer omhoog :(

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:06:
Tennzij je een paar miljoen inzet maakt het allemaal nu ook weer niet zo veel uit, toch? 't Is niet dat opeens de helft van je kapitaal op het spel stond
Mjah ging best om veel geld maar niet zoveel nee. Nu keldert hij ook nog eens verder. :+ Godsklere, vandaag is niet mijn dag. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

NoE schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:09:
En daarna weer naar beneden en daarna weer omhoog enz enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
technoaddict schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Wat speelgeld in INS gestopt. Eens zien hoe deze gaat na release op Binance.
Die release is al geweest vanochtend en tot nu toe zonder kleerscheuren. Naar mijn mening hebben veel mensen de ICO-boot gemist en zijn er weinig whales die dumpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

All 11 dagen zonder toename van mijn BTC portfolio. Nu pas vandaag een daling gezien, bij mekaar 0.4 BTC omlaag. Ik zou 1 BTC in de plus staan als ik al mijn TRX has verkocht in all die dagen terug. Maar we gaan het zien de komende dagen.

[ Voor 85% gewijzigd door Cyberamp op 15-01-2018 13:49 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:48:
Ik heb voor HTML bluetrade gebruikt en op lokale wallet gezet
Mag ik vragen welke wallet je hebt gebruikt?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
BillMcNeal schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:57:
[...]

Ik ook. Lekker hoor. Had eigenlijk alleen maar verwacht dat ze eerst op Cobinhood zouden verschijnen dus dit kwam als een positieve verassing.
Het project heeft veel potentie maar vaak zie je ook dat mensen beginnen te dumpen omdat ze snel willen cashen. Daarom vind ik het wel lastig om een prognose te maken wat de coin gaat doen.
Haal jij je inzet eruit of laat je 'm lopen?
Hodl tot het bittere eind, ga pas afromen als hij boven de 100 euro komt. Alles steekt goed in elkaar dus als het uiteindelijk niet lukt, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

NeoflexNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Ik vermoed de officiële van HTMLCOIN zelf:
https://htmlcoin.com/wallets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoflexNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:16:
[...]

De HTMLcoin wallet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Jajajaja, dank ;)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Hoe zou het ondertussen nog met de PACcoin zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik heb de maidsafe sinds 0.28 $ en heb het idee dat deze niet meer heel hard zal gaan top was 1.21$ , maar aan de andere kant komt er een announcement voor einde alpha.. wat vinden andere maidsafe eigenaren van de coin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 08-10 11:41
NoE schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:09:
ik ken het, had precies hetzelfde 8)7

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:48
Kleine beginners fout gemaakt ....

2700 html munten iets te duur gekocht net, had me 1 NUL verteld.... hoe krijg je het voor elkaar.

Gelukkig valt de schade mee, en heb ik er nog 25000 bij kunnen kopen voor de "normale" prijs.

ze staan nu gewoon bij de exchange op Bleutrade, of raden jullie aan ze in een wallet te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Toch wel grappig om te zien dat VEN al 1,5 uur daalt naar mijn voorspelling die ik gemaakt heb op Tradingview, ben benieuwd wanner ie weer de weg up gaat vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
duc848 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:32:

2700 html munten iets te duur gekocht net, had me 1 NUL verteld.... hoe krijg je het voor elkaar.

Gelukkig valt de schade mee, en heb ik er nog 25000 bij kunnen kopen voor de "normale" prijs.

ze staan nu gewoon bij de exchange op Bleutrade, of raden jullie aan ze in een wallet te stoppen?
Wallet.
Kan je hier downloaden: https://htmlcoin.com/wallets/
Kwa prijs zit je nog wel goed hoor, laat het 2-3 weekjes staan en kijk dan nog eens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dylan111111 op 15-01-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:33:
Toch wel grappig om te zien dat VEN al 1,5 uur daalt naar mijn voorspelling die ik gemaakt heb op Tradingview, ben benieuwd wanner ie weer de weg up gaat vinden.
Voorspel die dan ook even. :+ 1 keertje gelijk krijgen kan prima een gok zijn. ;)

Ik snap nog steeds niet wat er met sommige munten aan de hand is, soms vanuit het niets een enorme drop of zijn er gewoon mensen die nou juist vandaag grove foutjes met nullen e.d. maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Hier ook een lange termijn investeerder, ben blij dat Stratis gestaag doorstijgt. Gaat niet snel, maar komt vanzelf goed :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

Svennie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:28:
[...]

ik ken het, had precies hetzelfde 8)7
530 nu 615 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Crypts schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Voorspel die dan ook even. :+ 1 keertje gelijk krijgen kan prima een gok zijn. ;)

Ik snap nog steeds niet wat er met sommige munten aan de hand is, soms vanuit het niets een enorme drop of zijn er gewoon mensen die nou juist vandaag grove foutjes met nullen e.d. maken? :?
Ik zal me best doen haha

Het weekend is weer voorbij, er zal wel weer actiever gewerkt worden en rond de middag is er doordeweek bijna altijd wel een dip. Mooi moment om weer in te kopen en vanavond weer te verkopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
Tijd geleden wat Bitcoin gehad en weer verkocht.

Het hele cryptocurrency gebeuren vind ik interessant en het begon toch weer te kriebelen.
Zojuist voor in totaal 200 euro geïnvesteerd in 2 coins. Spannend :)

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:22:
Afgelopen weekend las ik op Reddit dat er vandaag 'iets' zou gebeuren met een aankondiging maar weet ff niet precies wat. Aangezien ik hem toch niet makkelijk kan verkopen houd ik de 2 miljoen muntjes nog maar even aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Een goed voorbeeld van wat er gebeurt als de hype niet meer mee werkt, maar eerder tegen werkt. Het ziet er verre van rooskleurig uit. :P
On request, $TRX chart: if the next fibo level breaks at 456sats, further decline likely to previous accumulation zones which are the 2 blue boxes.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTkjIWrXkAAj4GB?format=jpg

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/952831500331909120
Gelukkig voor de mensen die hem hebben wel weer even omhoog geschoten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 15-01-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Als je even wacht kan je alsnog weer laag inspringen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 08-10 11:41
Tranzy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:49:
[...]
Als je even wacht kan je alsnog weer laag inspringen. ;)
ik hoop het, was nu ook mijn bedoeling maar verkocht op (in ieder geval voorlopig) het laagste punt. +20% het afgelopen uur |:(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Is de bitcoin run begonnen?

Iedergeval heb ik alles weer in BTC staan..

[ Voor 46% gewijzigd door Tominatie op 15-01-2018 13:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• japjaan
bigbuddha schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:40:
[...]

LSK zit bij mij alleszins in m'n portefeuille. In februari volgt rebranding.
https://oracletimes.com/a...tionize-cryptocurrencies/
Ga je geen spijt van krijgen denk ik. Ik ga zelf naar de relaunch in Berlijn. Als jullie het leuk vinden zal ik hier wat foto's/updates plaatsen live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
duc848 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:32:

Dan krijg je ze gewoon tegen de hoogste sell koers, dus zoveel zal het je toch niet hebben gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 09:02
Zijn er nog meer mensen met Cardano (ADA)? Om 15.30 uur komt daar een webcast, benieuwd wat ze gaan roepen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
JakeOfOz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:21:
Zijn er nog meer mensen met Cardano (ADA)? Om 15.30 uur komt daar een webcast, benieuwd wat ze gaan roepen daar.
Hopelijk zeggen ze eerlijk dat hun product nog lang op zich moet laten wachten ;) Cardano is wel echt overvalued, hopelijk komt er nog een goede correctie zodat ik voor longterm wat kan inslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:22:
Ik heb die voor een tientje gekocht (ca 1.5 miljoen) en voor omgerekend €270 verkocht. Daarna in Tron en ETHLend geïnvesteerd. ETHLend was tot nog toe een prima keuze, Tron iets minder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:12
XVG gaat binnenkort weer omhoog. Allemaal kopen!

https://cryptocrimson.com...ar-to-ripple-expect-boom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
japjaan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Hopelijk zeggen ze eerlijk dat hun product nog lang op zich moet laten wachten ;) Cardano is wel echt overvalued, hopelijk komt er nog een goede correctie zodat ik voor longterm wat kan inslaan.
Ik heb er ook wel wat, maar niet gigantisch veel. Verwacht daar toch wel wat van eigenlijk.

Eerst maar eens met alles uit deze giga dip komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkii
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 13:28
Beste mensen,

Een vraag over fee's,van wanneer betaal je nou een fee.
Stel ik doet het volgende

1) ik verkoop € 100,- aan icon (ICX) voor bitcoin op Binance
2) deze Bitcoin stuur ik naar Cryptopia
3) voor deze Bitcoin koop ik wat er van over is LUX

Ik ga er van uit dat ik dus aan het eind van deze rit heb niet € 100,- in LUX heb zitten aangezien ik 3 acties heb gedaan. BTC fee's zijn momenteel zo'n € 12,-

ik heb op binance overigens aangevinkt dat ik fee's via BNB doe (% 50) discount

vraag 1) bij welke van de 3 stappen betaal ik nu fee
vraag 2) hoeveel is het dan dus totaal

(bedragen zijn even fictief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:50
Ripple is geen vaporware, groot verschil.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:48
outlandos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Dan krijg je ze gewoon tegen de hoogste sell koers, dus zoveel zal het je toch niet hebben gekost?
Aha dat verklaart alles! Het kwartje valt nu ook bij mij. Inderdaad gewoon tegen de Sell koers gekocht!

Niks aan de hand! En anders was het ook maar een fout van een tientje ofzo geweest, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Haha, zie NEO eens gaan jongens! Welke gigadip?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkii schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:26:
Beste mensen,

Ik ga er van uit dat ik dus aan het eind van deze rit heb niet € 100,- in LUX heb zitten aangezien ik 3 acties heb gedaan. BTC fee's zijn momenteel zo'n € 12,-

Overal betaal je fees voor. Ik heb gisteren van Cryptopia naar Binance NEO gestuurd en daar hoefde ik geen transactiekosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkii schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:26:
Beste mensen,

1) ik verkoop € 100,- aan icon (ICX) voor bitcoin op Binance - 0,05% fee
2) deze Bitcoin stuur ik naar Cryptopia - Bitcoin fee (hoog)
3) voor deze Bitcoin koop ik wat er van over is LUX - Cryptopia fee (1%? weet ik niet uit mn hoofd)

Hele slechte manier van overhevelen. Beter een goedkope coin overzetten naar Cryptopia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Hmm, Twijfel wat te doen.

Ik wil HTMLCOIN kopen op Bleutrade.
Op dit moment heb ik een buy order staan op 30 sats.
Helaas blijft de munt steken op 33/34 sats en er zit geen beweging in.

Ik overweeg om ze te gaan kopen voor 33 sats/stuk.

Ben ik nu ongeduldig of moet ik gewoon rustig afwachten?
I know, niemand hier heeft een glazen bol....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

WishmasterNL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:30:
Hmm, Twijfel wat te doen.

Ik wil HTMLCOIN kopen op Bleutrade.
Op dit moment heb ik een buy order staan op 30 sats.
Helaas blijft de munt steken op 33/34 sats en er zit geen beweging in.

Ik overweeg om ze te gaan kopen voor 33 sats/stuk.

Ben ik nu ongeduldig of moet ik gewoon rustig afwachten?
I know, niemand hier heeft een glazen bol....
dat laatste beantwoord je vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:28:
Holy sh—

Dat gaat de laatste tijd echt onwijs hard omhoog! Alleen mijn NEO coins zijn nu al bijna even veel waard als mijn totale investering. :o Maakt het kleine beetje verlies op ADA en TRX meer dan goed. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
Leuk en aardig maar we hebben al gekocht! 😋
Vandaar de piek een tijdje terug hè?
Het wachten is nu inderdaad op een flinke stijging die komt wel maar ik vermoed niet door het trekken van een paar lijnen in een grafiek. Als het zo voorspelbaar zou zijn was beleggen een eitje.
Dit soort opmerkingen geldt overige ook voor ander alt coins.
Geduld hebben dus.
Heb je geen geduld maar wèl veel tijd zou je ook daytrader kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 08-10 12:29
OkkE schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:32:
[...]

Holy sh—

Dat gaat de laatste tijd echt onwijs hard omhoog! Alleen mijn NEO coins zijn nu al bijna even veel waard als mijn totale investering. :o Maakt het kleine beetje verlies op ADA en TRX meer dan goed. :D
Sterke start in 2018, vraag mij af waar deze munt in december zal eindigen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:28:
Staat nog steeds bijna 10% lager dan eerder vanochtend.

Overdrijven/relativeren is ook een vak :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
"koffiedik" kijken, maar heeft het (volgens jullie) nog nut om in NEO te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hangt er ook vanaf of je alleen Eur/USD bekijkt of BTC/Satoshi. Neo staat nu redelijk ATH dus ik hoop en verwacht dat hij nog een keertje dipt, hopelijk naar 0.10 of 0.11 of lager dan kan ik weer wat bijkopen. ETH flirt met de 0.100 grens.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

carpachio schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:36:
"koffiedik" kijken, maar heeft het (volgens jullie) nog nut om in NEO te stappen?
heb net mijn trx, van wat het nog waard was, maar ingeruild voor NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
MAX3400 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Staat nog steeds bijna 10% lager dan eerder vanochtend.

Overdrijven/relativeren is ook een vak :)
Euh...nee
Toch niet ten opzichte van ETH en EUR
Dat hij lager staat dan vanochtend tov BTC zal mij worst wezen aangezien ik niet geïnteresseerd ben in die munt, maar dus wel in de eerste twee.

En sowieso, over de laatste dagen gezien is de stijging van NEO echt wel stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Laatst online: 06-10 22:55
En VEN blijft maar zakken, gaat lekker. Al 2 keer verkocht en bijgekocht nu al + 300 VEN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:40:
[...]
Euh...nee
Toch niet ten opzichte van ETH en EUR
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s77Nz6PcFXM9YPnxBfRTvBCu/full.png
Roept u maar; vanochtend 00:00 precies was het 137630 en nu 133996.

Op moment van posten van de vorige comment "zie 'm gaaaan" stond 'ie nog lager op 129964

Ligt het aan mij of is wiskunde soms erg ver te zoeken in dit topic, nog afgezien van het "gewoon" lezen van 2 waarden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
loonatick78 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:43:
En VEN blijft maar zakken, gaat lekker. Al 2 keer verkocht en bijgekocht nu al + 300 VEN
Je mist het stukje dat de halve markt even wat zakt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 08-10 12:29
carpachio schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:36:
Als je geld wilt verdienen heeft het nut...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Danny.G schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:46:
[...]

That time of the day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Laatst online: 06-10 22:55
Danny.G schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Mis helemaal niks, weet wel dat ik nu 300 ven meer heb...

Net bij het piekje weer verkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door loonatick78 op 15-01-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 10:15
Ik heb zojuist NEO verkocht.
Ging wel mooi maar met deze ATH denk ik dat ie zo weer gaat zakken.
Gaat net iets te snel naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb mijn NEO net verkocht. Had er ook maar twee maar er €100 winst op gemaakt. Ik probeer de komende periode zoveel mogelijk mijn inleg van de portfolio terug te halen. De €100 zet ik apart en de rest probeer ik weer zo goed mogelijk weg te zetten. Ben nu vooral aan het lezen over de grafieken, bollinger bands, RSI, MACD, etc.

Zoals ik er vorige week ben ingestapt slaat nergens op met de kennis van nu. Zeker met die grafieken erbij. Met een paar coins op hoogste punt ingestapt want de verhalen waren zo goed, staan nu dik in de min.

Ik weet wel dat ze op lange termijn goed kunnen gaan, maar het instapmoment had ik veel beter kunnen kiezen.

[ Voor 20% gewijzigd door Pos2007 op 15-01-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
MAX3400 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:43:
[...]

[afbeelding]Ligt het aan mij of is wiskunde soms erg ver te zoeken in dit topic, nog afgezien van het "gewoon" lezen van 2 waarden?
Ligt het aan mij, of heb je nu gewoon even zin om mij op mijn plaats te zetten? Als ik naar de grafiek op Tradingview kijk NEO/.ETH, dan zie ik rond 0u 0.1314 staan. Toen ik postte gingen we daar reeds over.

Ja, ik weet het, jij hebt wsl de 1minuutgegevens en ik kijk naar het 15minuten gemiddelde. Maar so what? Of dat NEO gaat of niet, dat heeft niks te maken met welke waarde er een halve dag geleden werd bereikt. Wel met de trend over meerdere dagen en/of over enkele uren gezien.

Pagina: 1 ... 49 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)