[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.973 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Storm in een glas water?

In Software development wordt heel veel code hergebruikt, vooral in "open source" code. Zo te zien zijn ze alleen de vermelding vergeten naar de source code die ze hebben gebruikt? Gebeurt wel vaker, niet alleen bij dit. Maargoed, dat is natuurlijk paniek in crypto wereld.

Desalniettemin daalt TRX nog iedere dag. Lijkt nu wel een vorige support line aan te tikken van begin dit jaar. Als ie daar doorheen breekt ben ik er uit :9
Maar dit is serieuzer

https://www.reddit.com/r/...dumped_all_the_available/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Is er op binance iets als usdt maar dan voor de euro?
Of anders gevraagd, waar parkeren jullie je geld als het niet in een of andere duistere coin zit?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
JorzoR schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Storm in een glas water?

In Software development wordt heel veel code hergebruikt, vooral in "open source" code. Zo te zien zijn ze alleen de vermelding vergeten naar de source code die ze hebben gebruikt? Gebeurt wel vaker, niet alleen bij dit. Maargoed, dat is natuurlijk paniek in crypto wereld.

Desalniettemin daalt TRX nog iedere dag. Lijkt nu wel een vorige support line aan te tikken van begin dit jaar. Als ie daar doorheen breekt ben ik er uit :9
Bij TRX is bijna alles copy/paste. Tot aan de whitepapers aan toe.
Ik zeg ook niet dat hun zelf geen code bouwen, alleen als je een beetje weet hoe de crypto markt in elkaar zit gaat het daar ook niet altijd om. Het fundament klopt niet, ze hypen hun eigen coin, whitepapers zijn niet voor elkaar en er zijn nog 1000 flaws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Webjunkie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:09:
Of anders gevraagd, waar parkeren jullie je geld als het niet in een of andere duistere coin zit?
Waarom niet gewoon in fiat USD of Euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Blord schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Waarom niet gewoon in fiat USD of Euro ?
? op een binance kan dit niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Webjunkie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:09:
Het maakt toch niet uit of het euro, dollar of pond is? USDT lijkt mij de ideale veilieg haven op Binance...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:12:
[...]

? op een binance kan dit niet..
Omzetten naar eth en dan sturen naar gdax
Daar alles omzetten naar EUR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Zit ook beetje met gemengde gevoelens met Tron. Gekocht op 0.2 cent. Maar die komt nu wel weer erg dichtbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
RedHat schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Bij TRX is bijna alles copy/paste. Tot aan de whitepapers aan toe.
Ik zeg ook niet dat hun zelf geen code bouwen, alleen als je een beetje weet hoe de crypto markt in elkaar zit gaat het daar ook niet altijd om. Het fundament klopt niet, ze hypen hun eigen coin, whitepapers zijn niet voor elkaar en er zijn nog 1000 flaws.
Zit wat in inderdaad. Ik ben er in ieder geval uit. Profits maar in ICX gestoken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 09:49
Cogy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:15:
Zit ook beetje met gemengde gevoelens met Tron. Gekocht op 0.2 cent. Maar die komt nu wel weer erg dichtbij
Ik heb ze ook gekocht op 2 cent, zojuist er toch maar uit gedaan. Mocht de rust weer terug komen, kijk ik wel weer of ik weer aan boord spring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Beste alle,

Ik heb een vraag sommige exchanges vragen je Steurer ID. (belastings ID).
En sommige niet. Wat is jullie voorkeur voor dit"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Lancering van INS op Binance gaat lekker, - 97,5% slechts..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
powercoaster schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:20:
[...]

Ik heb ze ook gekocht op 2 cent, zojuist er toch maar uit gedaan. Mocht de rust weer terug komen, kijk ik wel weer of ik weer aan boord spring.
Op reddit staat een post van 50min geleden dat de resterende 190 miljoen coins gedumped zijn vanacht..

Er wordt gesuggereerd dat meneer Sun het heeft gedaan weet alleen niet of het Fud is (https://www.reddit.com/r/.../?st=JCFYBTL9&sh=f3451449)

[ Voor 22% gewijzigd door zorss op 15-01-2018 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het TRX schip gaat dan toch definitief onder. Ben blij dat ik daar al lang geleden uitgestapt ben :O

Laat de VENtrain maar verder gaan. En @ diegene over INS hierboven, een goed begin is het halve werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Laatst online: 16:16
powercoaster schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:25:
Niet hele rare prijs heeft ie nu. Als je kijkt op coinmarketcap naar coins met dezelfde supply, dan zit ie met de 9-10 dollar best goed :9

Leuke profit in ieder geval in vergelijking met de ICO prijs. +620% voor mij in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:10

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

powercoaster schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:25:
Zie je wel meer, keihard omhoog (soms slechts voor een paar minuten) en dan vrijwel meteen een correctie naar een gezondere koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:32:
Het TRX schip gaat dan toch definitief onder. Ben blij dat ik daar al lang geleden uitgestapt ben :O

Laat de VENtrain maar verder gaan. En @ diegene over INS hierboven, een goed begin is het halve werk :+
Is er al meer bekend over announcements van VEN? Hij blijft al een paar dagen hangen tussen de 5 en 6 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Voor sommigen kan het nooit rap genoeg gaan, blijkbaar? VEN is 40% gestegen de voorbije week, terwijl een groot deel van de andere alts wegzakten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43

Rannasha

Does not compute.

Nu Kraken eindelijk de XLM airdrop (van juni!) heeft uitgedeeld, heb ik m'n winst maar gepakt en geliquideerd naar Euro's. Bijna 2 maandsalarissen aan gratis geld is een mooie binnenkomer op de maandagmorgen.

En het lijkt erop dat de nieuwe trade engine van Kraken daadwerkelijk z'n werk doet en de boel vlot afhandelt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:44

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Is er al meer bekend over announcements van VEN? Hij blijft al een paar dagen hangen tussen de 5 en 6 dollar.
Want er zit niet genoeg beweging in VEN de afgelopen 3 weken, onder de €2 in december. €2 grens doorbroken op 1 januari en nu continu tussen de €4,5 & €5 O-)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Heb die TRX gewoon gekocht omdat toen een hype was zonder echt te weten wat het was, €400 verlies op intussen.

VEN was gelukkig een betere investering.

Nog mensen die dik verlies hebben op BCPT? Zag hier toch wel potentieel in maar bijna 50% vd waarde kwijt.

Voorlopig laat ik alles staan zoals het is. Niet toegeven aan FUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:15
Ik wil nu mn TRX verkopen, en er staat balance 299.418 en beschikbaar 0.418.

Weet iemand hoe dit kan?
Binance exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
RubenA schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:57:

Weet iemand hoe dit kan?
Binance exchange
Heb je wellicht een sell order al staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
RubenA schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:57:

Weet iemand hoe dit kan?
Binance exchange
Wellicht heb je al een stop-limit sell order geplaatst? Meestal heb je al een order staan als je minder beschikbaar hebt voor een nieuwe order dan dat je coins bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
Ambianz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Heb je wellicht een sell order al staan?
Ik heb niks gezegd :P

Wel jammer dat ik het alsnog niet kan verkopen omdat het te weinig is.

(Inmiddels nog maar 20 dollar.

Nouja... Goedkope les dat scheelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 21:32
[...]

En hij zal steeds meer stabiliseren en daarna omhoog of omlaag gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnGizmo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Zie je wel meer, keihard omhoog (soms slechts voor een paar minuten) en dan vrijwel meteen een correctie naar een gezondere koers.
Lol, er is dus een sucker die vandaag voor $400 INS heeft gekocht en nu ziet dat ie op $10 staat. Een uurtje later.

Koop geen nieuwe coins op Binance in de eerste uren. Vorige week was dat te zien met zowel VIBE als RLC, je betaalt snel 5 tot 10 keer teveel!

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53873985

In dit geval bij INS 40 keer te veel......

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die van gisteren waren aardig. Een van de weinige die ondanks de overalldip op de been is gebleven.
Tot de rebrand zal het langzaam groeien en daar zal het hopelijk weer een echte klap gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
RubenA schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:59:
[...]

Ik heb niks gezegd :P

Wel jammer dat ik het alsnog niet kan verkopen omdat het te weinig is.

(Inmiddels nog maar 20 dollar.

Nouja... Goedkope les dat scheelt!
Je kunt toch gewoon de sell order cancelen en dan de 299 TRX die je hebt verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
Zeara schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Je kunt toch gewoon de sell order cancelen en dan de 299 TRX die je hebt verkopen??
Nope je moet scheinbaar minimaal 0.002 BTC aan waarde verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:17
Zeara schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Ik zit op hit ook nog met 181 TRX waar ik niks mee kan. Omdat je in batches van 1000 moet werken.
Vind ik zo'n dikke onzin... Erger me dood aan exchanges als deze die je iets "opleggen" Het is mijn bezit en ik kan het niet eens van de hand doen.... Goed, is toch geen reet waard nu maar toch, stel dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
RubenA schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Nope je moet scheinbaar minimaal 0.002 BTC aan waarde verkopen.
Ah ok, dat wist ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tymiek
  • Laatst online: 07-10 13:44

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Op Binance kan je gewoon een market sell doen onder de 0.002 BTC zo kom je er vanaf.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenA
tymiek schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:29:
Op Binance kan je gewoon een market sell doen onder de 0.002 BTC zo kom je er vanaf.
Dat wist ik niet!
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Iemand al wat meer verwachtingen van Verge? Dat protocol is uitgekomen toch, de koers lijkt maar niet in beweging te komen. Doe ik nog wel goed aan de HODL zonder daarbij natuurlijk een voorspelling uit de glazen bol te doen? Ben meer benieuwd naar jullies strategie m.b.t. Verge!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

We zitten in fase 2 van de J- curve bij TRX, gaat tijdje duren maar gaat wel omhoog. Zonde om met verlies te verkopen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Tjonge jonge, ook maar uit TRX gestapt. Leuk geld mee verdiend, nu is het mooi zo. Met die waarde meer VEN gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvH86
  • Laatst online: 14:27
Waarom hoor ik zo weinig over stratis? Zit een goed team achter en kruipt langzaam naar de top 20 zonder grote dalingen te laten zien. Komende week twee ico’s. Wat zijn jullie verwachtingen van stratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
hmr schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:37:
Iemand al wat meer verwachtingen van Verge? Dat protocol is uitgekomen toch, de koers lijkt maar niet in beweging te komen. Doe ik nog wel goed aan de HODL zonder daarbij natuurlijk een voorspelling uit de glazen bol te doen? Ben meer benieuwd naar jullies strategie m.b.t. Verge!
Ben er persoonlijk uitgestapt, begonnen op 2 cent en leuk ritje mee gemaakt, maar verwacht hier niet veel meer van in de toekomst...te veel verpest door het team en alles eromheen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
TvH86 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:39:
Waarom hoor ik zo weinig over stratis? Zit een goed team achter en kruipt langzaam naar de top 20 zonder grote dalingen te laten zien. Komende week twee ico’s. Wat zijn jullie verwachtingen van stratis?
Goede keuze voor een HODL portefeuille, maar te weinig actie voor de day traders denk ik. Merk toch dat de meeste actieve mensen in dit topic zich bezighouden met day traden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:15
hmr schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:37:
ik HODL ze maar vraag me niet waarom mijn gevoel zegt dat ik dat moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Jebus4life schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Want er zit niet genoeg beweging in VEN de afgelopen 3 weken, onder de €2 in december. €2 grens doorbroken op 1 januari en nu continu tussen de €4,5 & €5 O-)
Als dit de officiële account is dan is er inderdaad wat nieuws
https://twitter.com/VechainThorCom/status/952110246352375808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Hoe laat is McAfee's tweet in Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

bie100 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:43:
[...]

ik HODL ze maar vraag me niet waarom mijn gevoel zegt dat ik dat moet doen
Precies dat.... heb een vreemde FOMO dat dit dingetje nog een keer gaat stijgen en nu uitstappen zou een verlies zijn op mijn herinvesteringswinst op het muntje...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:11
Adamoland schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:37:
We zitten in fase 2 van de J- curve bij TRX, gaat tijdje duren maar gaat wel omhoog. Zonde om met verlies te verkopen.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Kun je iets specifieker zijn, ik ben ook nog maar een beginner.

Wat voor soort tijdsbestek praten we dan over?

Ik ben bezig met googlen naar het leren grafieken lezen, dus dit van dit soort uitspraken word ik nieuwsgierig 8)

Alvast dank voor de moeite iig _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Klopt, snap ik ook niet... Stratis is echt een investering waar ik niet wakker van lig. Een heel solide project en team met in het vooruitzicht liggende ICO's. Daarnaast een mooie stijgende lijn (niet erg explosief, maar is ook wel fijn dan kan je hem tenminste lang HODLEN :+)

Off: Mijn daytrade wordt REQ vandaag, vindt hem wel erg undervalued op het moment dus wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:05
Vind Stratis juist erg prettig om te holden. Beetje de stille "underdog", maar toont wel mooie groei over de langere periode. Ik heb er iig wel vertrouwen in en een vrij groot gedeelte van m'n portfolio zit dan ook in Stratis. Maar wat er al gezegd is: heel spannend is het allemaal niet en ik merk dat veel mensen toch aan het jagen zijn op short term gains. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
jurgen323 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Kun je iets specifieker zijn, ik ben ook nog maar een beginner.

Ik ben bezig met googlen naar het leren grafieken lezen, dus dit van dit soort uitspraken word ik nieuwsgierig 8)

Beter googlen?
https://steemit.com/crypt...he-cryptocurrency-j-curve

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:15
hmr schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Precies dat.... heb een vreemde FOMO dat dit dingetje nog een keer gaat stijgen en nu uitstappen zou een verlies zijn op mijn herinvesteringswinst op het muntje...
dat zegt mijn gevoel ook maar goed als het niet zo is pech wil geen spijt er van hebben dat ik ze dan niet heb als het gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:03
Ugh, kak... voor nu toch maar uit TRX gestapt. Te veel shit en nu nog een klein beetje winst aan over gehouden... (Had x4 kunnen zijn, dat steekt wel). Zul je zien dat hij nu weer omhoog gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Adamoland schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:37:
Als je dit leest dan krijg ik als developer gewoon schijt aan dit project. Ik heb mijn conclusies getrokken en besloten te dumpen, waar ik eerst wel overtuigd was van TRX in zijn algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:12
Dit bericht over TRX stond op reddit dus hij zal het wel gecopy paste hebben..

https://i.redd.it/rp6wecxj46a01.jpg

Rechtsonderin bij links zie je het staan:

https://coinmarketcap.com/currencies/tron/#social

[ Voor 12% gewijzigd door Machlah op 15-01-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat vinden jullie trouwens van de 'decentrale youtube' -> dtube?
Kan iemand mij trouwens uitleggen wanneer iets "decentraal" is want de host van bijvoorbeeld Steem of dtube kan alsnog mensen van zijn website ip-bannen bijvoorbeeld? Dan wordt het toch alsnog centraal gecontroleerd en beheerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

jurgen323 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Zodra alle panic sellers weg zijn, kan niet meer zo lang duren. J-curve en TRX kun je googlen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Adamoland schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:56:
[...]

Zodra alle panic sellers weg zijn, kan niet meer zo lang duren. J-curve en TRX kun je googlen.
Paste dan gewoon de link als je copy paste...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Off: Mijn daytrade wordt REQ vandaag, vindt hem wel erg undervalued op het moment dus wie weet...
Gisteren op de bodem mij ingekocht in REQ, sindsdien 6% stijging. Lijkt mij inderdaad een grote kanshebber om door te stijgen.

Stratis heb ik een tijdje geleden in m'n portfolio gehad, maar daar zat zo weinig beweging in dat ik 'm maar verkocht heb voor een kleine winst. Ongetwijfeld krijg ik daar nog spijt van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvH86
  • Laatst online: 14:27
Tribunus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Goede keuze voor een HODL portefeuille, maar te weinig actie voor de day traders denk ik. Merk toch dat de meeste actieve mensen in dit topic zich bezighouden met day traden!
+ 21% als vrijwel de hele markt op rood staat, vindt ik best spannend :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 12:19
Nou ik hodl TRX gewoon nog lekker. Hoop dat ik over een paar maanden een dikke winst heb :P

Zonder gekkigheid: ik geloof er nog wel in. De munt is zeker niet stabiel en heeft veel negatieve berichtgeving. Echter denk ik dat de emotie van de crowd toch wel doorslaggevend hierin is. Uiteindelijk is er nog steeds een grote naam aan verbonden en verwacht ik een deze weken een pump van coins wat doorslaggevend kan zijn voor de toekomst van de munt.

Uiteindelijk kan het natuurlijk ook helemaal bergafwaarts gaan. Dat is het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rannasha schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:55:
Nu Kraken eindelijk de XLM airdrop (van juni!) heeft uitgedeeld, heb ik m'n winst maar gepakt en geliquideerd naar Euro's. Bijna 2 maandsalarissen aan gratis geld is een mooie binnenkomer op de maandagmorgen.

En het lijkt erop dat de nieuwe trade engine van Kraken daadwerkelijk z'n werk doet en de boel vlot afhandelt.
Bedankt voor je post, ik zat er ook nog op te wachten. Dat het er toch eindelijk nog van is gekomen. _/-\o_

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:07
Heb volgende vraag: De markt op dit moment is aan het dalen, veel munten staan in de uitverkoop. Maw het is het moment om goedkoop te kunnen inkopen op bepaalde coins. Hoe doen jullie dit precies ?? Ik wil daarmee vragen hoe zorgen jullie ervoor dat wanneer de markt daalt jullie steeds ETH of BTC hebben om mee te kopen ? Hebben jullie altijd een bepaald reserve staan van deze coins op een exchange zoals bv Binance waarmee jullie snel kunnen aankopen op een moment zoals vandaag ? Want als je eerst deze coins nog moet aankopen vervolgens sturen naar een exchange, kan het zijn dat op het moment dat deze aankopen, de markt terug optrekt en het aankopen van altcoins bv al niet meer relevant is... + Stel dat je een reserve ETH of BTC hebt op een exchange om mee te kopen...Deze zakt dan toch ook wanneer de markt daalt ? Maw je koopkracht daalt er ook mee...Hoe vangen jullie dit op ? Of hebben jullie gewoon een reserve USDT op een exchange en schieten jullie daarmee in actie tijdens een dalende markt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:28
Rebbelx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:13:
Heb volgende vraag: De markt op dit moment is aan het dalen, veel munten staan in de uitverkoop. Maw het is het moment om goedkoop te kunnen inkopen op bepaalde coins. Hoe doen jullie dit precies ?? Ik wil daarmee vragen hoe zorgen jullie ervoor dat wanneer de markt daalt jullie steeds ETH of BTC hebben om mee te kopen ? Hebben jullie altijd een bepaald reserve staan van deze coins op een exchange zoals bv Binance waarmee jullie snel kunnen aankopen op een moment zoals vandaag ? Want als je eerst deze coins nog moet aankopen vervolgens sturen naar een exchange, kan het zijn dat op het moment dat deze aankopen, de markt terug optrekt en het aankopen van altcoins bv al niet meer relevant is... + Stel dat je een reserve ETH of BTC hebt op een exchange om mee te kopen...Deze zakt dan toch ook wanneer de markt daalt ? Maw je koopkracht daalt er ook mee...Hoe vangen jullie dit op ? Of hebben jullie gewoon een reserve USDT op een exchange en schieten jullie daarmee in actie tijdens een dalende markt ?
Dit vind ik een voordeel van CoinBase.
Daar heb je een 'EUR-portemonnee' waar je je geld kunt ''opslaan'', zodat je snel op een van de coins kunt inzetten zonder wachttijd.
Bij Binance vind ik dit bijv. wel een probleem, gezien je, zover ik weet, dit niet hebt en dus altijd van coins naar coins moet blijven switchen (of je moet alweer steeds gaan withdrawen en overboeken naar een wallet-ID ofzo wat op hetzelfde neerkomt, gezien je het dan ook overmaakt naar een BTC of ETH-wallet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Heb volgende vraag: De markt op dit moment is aan het dalen, veel munten staan in de uitverkoop.

Hebben jullie altijd een bepaald reserve staan van deze coins op een exchange zoals bv Binance waarmee jullie snel kunnen aankopen op een moment zoals vandaag? Ja

Want als je eerst deze coins nog moet aankopen vervolgens sturen naar een exchange, kan het zijn dat op het moment dat deze aankopen, de markt terug optrekt en het aankopen van altcoins bv al niet meer relevant is. KLOPT, het is daarom ook handig te kijken naar de bitcoin waarde van een altcoin.

Stel dat je een reserve ETH of BTC hebt op een exchange om mee te kopen...Deze zakt dan toch ook wanneer de markt daalt? JA, klopt

Hoe vangen jullie dit op? Of hebben jullie gewoon een reserve USDT op een exchange en schieten jullie daarmee in actie tijdens een dalende markt? Dit is inderdaad een goeie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:07
Jasikevicius3 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Dit vind ik een voordeel van CoinBase.
Daar heb je een 'EUR-portemonnee' waar je je geld kunt ''opslaan'', zodat je snel op een van de coins kunt inzetten zonder wachttijd.
Bij Binance vind ik dit bijv. wel een probleem, gezien je, zover ik weet, dit niet hebt en dus altijd van coins naar coins moet blijven switchen (of je moet alweer steeds gaan withdrawen en overboeken naar een wallet-ID ofzo wat op hetzelfde neerkomt, gezien je het dan ook overmaakt naar een BTC of ETH-wallet)
Ja maar stel dat je bv in een dalende markt, snel een altcoin wil bijkopen, dan zit je in dit geval nog steeds met het versturen van Coinbase naar een Exchange (binance)...Dit neemt tijd in beslag waardoor de markt mss al is opgetrokken. Je hebt infeite steeds geld nodig op een exchange waar je snel kan mee reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Handigst is om op Coinbase/Gdax een voorraadje euro's klaar te hebben staan, of anders USDT op de exchanges.
Anders bijkopen in de dip op bv BTCdirect met iDeal, wel wat duurder maar wel vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Wanneer beslissen jullie dat je je verlies pakt? Ik sta nu met VEN al 30% in de min op mijn instap. Ik zit in dubio, omdat ik andere kansen zie waar ik dat verlies misschien eerder goedmaak, dan dat ik wacht to VEN 50% de plus in gaat en weer op mijn instappunt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tja dat is altijd moeilijk. Zit hetzelfde in ETHLend. Echter zie ik VEN zeker gestaag door groeien. De afgelopen week ging het ruwweg elke 3 dagen omhoog. Dat geeft uiteraard geen garantie maar ik zie het wel als een laag risico coin in vergelijk met bijvoorbeeld Tron. Steeds je geld heen en weer pompen tussen coins is niet de meest verstandige keuze. Als een coin snel omhoog gaat ben je vaak al te laat als je er niet in zit of je exit slecht timed.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:59
Gewoon er voor zorgen dat je altijd BTC als 'reserve' hebt. Als BTC daalt is je altcoin helemaal niet in de uitverkoop, dan is BTC in de uitverkoop :P de koers van BTC is ontzettend bepalend voor de altcoin markt, ik zou er zeker niet voorbij lopen maar daarom juist ook BTC investeren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Rebbelx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:25:
[...]
Ja maar stel dat je bv in een dalende markt, snel een altcoin wil bijkopen, dan zit je in dit geval nog steeds met het versturen van Coinbase naar een Exchange (binance)...Dit neemt tijd in beslag waardoor de markt mss al is opgetrokken. Je hebt infeite steeds geld nodig op een exchange waar je snel kan mee reageren...
Nee, niet via Coinbase. Is inderdaad traag en ze vragen iedere keer een royale kost om je munt om te zetten van bvb Euro naar ETH.

Ik heb gewoon een hoopje ETH op Binance staan. Groeit gestaag aan (de laatste tijd wat sneller). Vanuit ETH kan je heel snel andere munten kopen. Moest ETH nu opeens kelderen, dan kan je altijd je ETH doorsluizen naar USDT.

Edit: in plaats van met ETH kan je uiteraard ook met BTC werken, maar ik zie eerlijk gezegd geen super-rooskleurige toekomst meer voor die munt. Het vet is van de soep. Enfin, het blijft gokken uiteraard.

[ Voor 11% gewijzigd door TomTorquay op 15-01-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Vandaag wordt de roadmap van BitcoinGold bekend gemaakt. Ben benieuwd of er echt iets spannends komt. https://twitter.com/bitcoingold/status/951577385668882433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Point.Flare schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:30:
Wanneer beslissen jullie dat je je verlies pakt? Ik sta nu met VEN al 30% in de min op mijn instap. Ik zit in dubio, omdat ik andere kansen zie waar ik dat verlies misschien eerder goedmaak, dan dat ik wacht to VEN 50% de plus in gaat en weer op mijn instappunt staat.
Dan vraag ik me af in welke alt je momenteel meer zekerheid zoekt te vinden dan in VEN als bijna alles in het rood staat. VEN is één van de weinige die deze laatste dagen nog redelijk stand houdt en die wss wel weer geleidelijk zal verder stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walk_on
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-12-2023
absurdsmash schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Als je dit leest dan krijg ik als developer gewoon schijt aan dit project. Ik heb mijn conclusies getrokken en besloten te dumpen, waar ik eerst wel overtuigd was van TRX in zijn algemeen.
Daar sluit ik me bij aan (hoewel ik geen developer ben)
Ik koop al mijn coins om te hodlen en dit is de eerste keer dat ik een project vaarwel zeg. Geen panic sell oid maar simpelweg teveel negatieve berichtgeving.
Ik heb ze gelukkig met een prima winst verkocht want ik had ze al een tijdje. Wellicht komt dit project hier uiteindelijk wel weer uit maar er zijn genoeg andere coins om te hodlen

Bovendien staat de markt op een laag pitje dus mooi om in te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:34:
[...]
Nee, niet via Coinbase. Is inderdaad traag en ze vragen iedere keer een royale kost om je munt om te zetten van bvb Euro naar ETH.

Ik heb gewoon een hoopje ETH op Binance staan. Groeit gestaag aan (de laatste tijd wat sneller). Vanuit ETH kan je heel snel andere munten kopen. Moest ETH nu opeens kelderen, dan kan je altijd je ETH doorsluizen naar USDT.

Edit: in plaats van met ETH kan je uiteraard ook met BTC werken, maar ik zie eerlijk gezegd geen super-rooskleurige toekomst meer voor die munt. Het vet is van de soep. Enfin, het blijft gokken uiteraard.
Het hoef ook niet per se ETH of BTC te zijn toch. Je kunt een alt op binance ofzo gewoon tijdelijk snel omwisselen voor iedere munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Op dit moment ben ik actief met de volgende coins:
VEN, BTC en BNB

Nu ben ik van plan om meer met ETH te doen, maar weet nog niet of het een verstandige keus is.
Wat is in jullie ogen een leuke munt om in mee verder te gaan, zoveel keus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Het hoef ook niet per se ETH of BTC te zijn toch. Je kunt een alt op binance ofzo gewoon tijdelijk snel omwisselen voor iedere munt.
Tuurlijk, je kan met om het even welke munt werken. Alleen is het dan omslachtiger omdat je steeds via ETH of BTC moet wil je bvb ADA voor VEN inruilen.

Andere optie is om alles in de "lokale" munt om te zetten, zoals BNB, KCS, enz.

[ Voor 35% gewijzigd door TomTorquay op 15-01-2018 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:42:
VEN, BTC en BNB

Nu ben ik van plan om meer met ETH te doen, maar weet nog niet of het een verstandige keus is.
FUNfair.

Lees je eens in. februari komen er ook wat announcements aan en nu goede instapprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zag vooralsnog geen post maar misschien heb ik overheen gekeken:

Lumen BlackWallet was gehackt door middel van DNS hijacking. Dit is al vaker met succes gebruikt om exchanges / online wallets aan te vallen. Hopelijk dwingt dit het ecosysteem om weer eens goed alle instellingen na te lopen en het aanvallers zo moeilijk mogelijk te maken.

Schade wellicht 300k usd.

Src:
https://www.security.nl/p...+300_000+dollar+aan+Lumen
https://twitter.com/orbit0x54/status/952368665206427653

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:42:
VEN, BTC en BNB

Ik heb alles verspreid over munten als VEN, ARK, BAT, FUN, KMD, NAV, ICX, OMG, NEO, REQ, XLM en ADA. De meeste partijen hebben ofwel een goed product, ofwel een goed verhaal en daar wil ik me best op de lange termijn aan wagen.

Nadeeltje is dat ik niet heel veel geld heb ingezet en dan ook nog eens over 10-15 coins heb verspreid, dat als er één een gigantische spurt gaat maken, ik dat feestje mis. Ik vermoed daarentegen dat deze coins over een periode van 1-3 jaar best wat groei kunnen doormaken, en de risico's heb ik dan best aardig verspreid.

En natuurlijk kan de BTC of altcoin bubbel alsnog poppen, maar dat hoort bij het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je via Binance uit te laten betalen, of kan dit alleen door het versturen van de coins naar een Litebit etc.?

Op dit moment zit ik op Binance op level 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Zie net dat nlg de grootste stijger is op Bittrex met een whopping 18,8%... 8)7 Het is wel echt blue monday waardig dit. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:59:
Is het mogelijk om je via Binance uit te laten betalen, of kan dit alleen door het versturen van de coins naar een Litebit etc.?

Binance heeft geen fiat en kan dus ook niet uitbetalen. Je moet hiervoor je coins naar kraken, etc... sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:59:

Nope kan niet, dit moet inderdaad via een Litebit of een andere broker.
Ik zou zelf voor een Kraken, GDAX of Coinbase gaan ipv Litebit of Anycoin. Daar moet je eigenlijk zo ver mogelijk vandaan blijven :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 19:42
Rannasha schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:55:

Kreeg je een mail dat je voor deze airdrop in aanmerking kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Nope kan niet, dit moet inderdaad via een Litebit of een andere broker.
Ik zou zelf voor een Kraken, GDAX of Coinbase gaan ipv Litebit of Anycoin. Daar moet je eigenlijk zo ver mogelijk vandaan blijven :+
Bedankt voor je reactie.

Zal dat dan gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:44

Jebus4life

BE User

Mm, onder de 70 dollarcent (nu 71) lijkt Tron me toch een leuke toevoeging.

Ik zit zelf met een ander issue eigenlijk. Hoe kijken jullie daartegen (misschien eerder voor in het handeltopic, maar kom). Mijn primaire trading pair is ETH/ALT; door de grote stijging van ETH de laatste tijd zijn een aantal van mijn alts (logischerwijs) niet evenredig meegestegen (sommige meer, super, sommigen niet/veel minder).

Nu is voor mij het uitstappunt uit een coin hierdoor een stuk moeilijk te bepalen geworden.
Als voorbeeld voor mezelf geef ik XLM: de ETH/XLM pair is in vergelijking met mijn instap in XLM (wat nog eens op een niet al te best moment gebeurde) -15%

In fiat uitgedrukt is dat verlies zeer beperkt, +- 1 a 1,5 %; dus met een zeer kleine stijging in XLM zou ik break-even kunnen uitstappen, maar dit zou toch als een serieus verlies aanvoelen gezien ik dan zou verkopen tegen bijna -15% in vergelijking met m'n trading pair. Hoe gaat jullie daarmee om? Want ondanks dat het op zich geen loss is op monetair vlak, voelt het natuurlijk wel zo aan want ik krijg minder ETH terug dan in het verleden.

Oplossing is natuurlijk gewoon verkopen op de BTC pair, dan zie ik dat ellendige cijfer in vergelijking met ETH gewoon niet meer :+ Niet dat ik per se NU uit XLM wil stappen, maar ik merk dat de koers van XLM te hard samenhangt met XRP, en ik kan totaal niet inschatten wat XRP gaat doen. Indien XRP stijgt zal XLM meestijgen en omgekeerd, dus eigenlijk zou ik er op termijn misschien toch wel uitwillen en andere zaken gaan verkennen.

*Bv bij ARK heb ik hetzelfde. Maar daar sta ik monitair op +10% en ETH/ARK -20%, maar dat stoort me (toch ietsje) minder omdat ik ARK toch meer als long term hold zie momenteel.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Rakward schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:55:
Heb die TRX gewoon gekocht omdat toen een hype was zonder echt te weten wat het was, €400 verlies op intussen.

VEN was gelukkig een betere investering.

Nog mensen die dik verlies hebben op BCPT? Zag hier toch wel potentieel in maar bijna 50% vd waarde kwijt.

Voorlopig laat ik alles staan zoals het is. Niet toegeven aan FUD.
Ik heb laatst naar BCPT gekeken, maar nadat iemand me er wat meer over vertelde ben ik toch afgehaakt.

- meerdere developers zijn gestopt met het project
- nog altijd geen product
- hun partnership met Coral Health klinkt tof, maar Coral Health is nog geen bedrijf en gaan ze binnenkort zelf een ICO hosten

Daarnaast waren er nog een aantal kleine dingen die ik niet helemaal overtuigend vond, dus deze heb ik overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Jezus, dat was een aardige dump van HTMLCOIN zo ineens :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 20:43

Rannasha

Does not compute.

Crasheeee schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Kreeg je een mail dat je voor deze airdrop in aanmerking kwam?
Nog geen mail gehad. Maar bij de eerste Stellar-airdrop kwam er wel een mail van Kraken, dus wellicht dat ze die nog gaan versturen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
spacer schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:07:
Jezus, dat was een aardige dump van HTMLCOIN zo ineens :o.
Zag het ook... Dat zijn behoorlijke quick wins voor mensen die laag in hebben kunnen kopen op deze manier.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
INS OP binance en KUcoin op de eerste dag. Wat ben ik blij met mijn ICO-tokens 😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:03
Ugh, wat een gedoe allemaal... Ik ga een poging wagen en de rest van deze maand niet meer op binance enzo kijken. Net TRX gedumpt door al het gedoe, om toch weer wat spijt te krijgen daarna.

Ik zit er niet genoeg in om dingen voor te zijn dus reageer op zaken en ben daarmee eigenlijk altijd net te laat (en doe dan continu dingen waar ik weer spijt van heb).

Dus ik laat het lekker staan allemaal en kijk over 2 weken wel hoe het ervoor staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:35
Crypts schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Zag het ook... Dat zijn behoorlijke quick wins voor mensen die laag in hebben kunnen kopen op deze manier.
Yes, was te verwachten, heb net mijn inleg er ook even uitgehaald en de rest laten staan :)

[ Voor 3% gewijzigd door dylan111111 op 15-01-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Apart dat ik hier zoveel over Ark zien en toch een stuk minder over Lisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japjaan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:12:
Apart dat ik hier zoveel over Ark zien en toch een stuk minder over Lisk.
LISK groeit te weinig waarschijnlijk:p.

Project ziet er goed uit. hetzelfde geldt voor Waves eigenlijk. Er is gewoon niet zo'n agressieve marketing, maar dit zijn wel relatief veilige projecten met goede producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 07-10 12:19
m0ridin schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:10:
Ugh, wat een gedoe allemaal... Ik ga een poging wagen en de rest van deze maand niet meer op binance enzo kijken. Net TRX gedumpt door al het gedoe, om toch weer wat spijt te krijgen daarna.

Ik zit er niet genoeg in om dingen voor te zijn dus reageer op zaken en ben daarmee eigenlijk altijd net te laat (en doe dan continu dingen waar ik weer spijt van heb).

Dus ik laat het lekker staan allemaal en kijk over 2 weken wel hoe het ervoor staat!
Heel goed.

Veel mensen maken van te voren niet de beslissing of ze voor de korte of lange termijn kopen. Of ze kopen op de lange en behandelen de munt vervolgens op de korte termijn. Dat kan voordelig uitpakken maar vaak pakt het nadelig uit.

Advies: kies van te voren of je een munt op de korte of lange termijn koopt. Stel van te voren ook een bedrag of waarop je een munt wil verkopen mocht deze veel dalen. Natuurlijk kan je een LT munt verkopen op een bepaalde waarde. Dit kan je ook allemaal van te voren bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
Zijn er nog anderen die mee gaan doen met de ICO van Dether.io? Ik vind het concept wel erg gaaf moet ik zeggen. Onderstaande even gekopieerd uit de whitepaper:

WHAT IS DETHER?
Dether provides a decentralized peer-to-peer ether network that enables anyone on Earth to buy ether with
cash and spend it at physical stores nearby. No bank account is needed, just a mobile phone with internet
access. Our belief is that the beauty and power of the Ethereum technology should be easily accessible to
all.
We’ve decided to put all of our energy and that of the Ethereum community into helping us build the first
trustless solution that will allow anyone to be able to interact with the Ethereum blockchain no matter who
you are, where you are, and without the need for a middleman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
JorzoR schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Niet hele rare prijs heeft ie nu. Als je kijkt op coinmarketcap naar coins met dezelfde supply, dan zit ie met de 9-10 dollar best goed :9

Leuke profit in ieder geval in vergelijking met de ICO prijs. +620% voor mij in ieder geval
Wat voor prijs had INS tijdens de ICO in USD? Op een site zie ik dat de prijs tijdens de ICO 2,54$ was, maar klopt dit of was dit voor jou lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
dylan111111 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Yes, was te verwachten, heb net mijn inleg er ook even uitgehaald en de rest laten staan :)
Ik zie niet direct waarom? :?

Zag net ook een behoorlijk dump van bch/bcc op Binance... Is er iets gaande wat ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
m0ridin schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:10:

Goed plan! Zeer herkenbaar ook.

De fout die ik (keer op keer) maak is dat ik rond blijf dwalen op cryptokanalen van bijvoorbeeld tweakers, reddit, youtube, etc. Elke keer als je dan iets leest over een coin die ik niet heb (maar wel HEUL veelbelovend volgens jan en alleman) hakt toch die FOMO er weer in.

Maar tegelijkertijd vind ik alle crypto en/of blockchain ontwikkelingen ook weer te leuk en te interessant om deze kanalen niet te volgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Crypts schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Jammer genoeg geen coins meer klaarstaan om even snel bij te kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:22:
[...]

LISK groeit te weinig waarschijnlijk:p.

Project ziet er goed uit. hetzelfde geldt voor Waves eigenlijk. Er is gewoon niet zo'n agressieve marketing, maar dit zijn wel relatief veilige projecten met goede producten.
Hm, tja. Toch 40$ aangetikt laatst :) Vraag me dus oprecht af wat dat nou is. Het is ook algemeen bekend dat Ark een fork is van Lisk en op veel vlakken hetzelfde nastreeft, alleen minder funding en een kleiner team heeft (wat opzich niet per se iets wil zeggen over toekomstig succes natuurlijk). Komt het dan alleen omdat Ark een toffe website heeft en alles?
Pagina: 1 ... 48 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)