Mm, onder de 70 dollarcent (nu 71) lijkt Tron me toch een leuke toevoeging.
Ik zit zelf met een ander issue eigenlijk. Hoe kijken jullie daartegen (misschien eerder voor in het handeltopic, maar kom). Mijn primaire trading pair is ETH/ALT; door de grote stijging van ETH de laatste tijd zijn een aantal van mijn alts (logischerwijs) niet evenredig meegestegen (sommige meer, super, sommigen niet/veel minder).
Nu is voor mij het uitstappunt uit een coin hierdoor een stuk moeilijk te bepalen geworden.
Als voorbeeld voor mezelf geef ik XLM: de ETH/XLM pair is in vergelijking met mijn instap in XLM (wat nog eens op een niet al te best moment gebeurde) -15%
In fiat uitgedrukt is dat verlies zeer beperkt, +- 1 a 1,5 %; dus met een zeer kleine stijging in XLM zou ik break-even kunnen uitstappen, maar dit zou toch als een serieus verlies aanvoelen gezien ik dan zou verkopen tegen bijna -15% in vergelijking met m'n trading pair. Hoe gaat jullie daarmee om? Want ondanks dat het op zich geen loss is op monetair vlak, voelt het natuurlijk wel zo aan want ik krijg minder ETH terug dan in het verleden.
Oplossing is natuurlijk gewoon verkopen op de BTC pair, dan zie ik dat ellendige cijfer in vergelijking met ETH gewoon niet meer

Niet dat ik per se NU uit XLM wil stappen, maar ik merk dat de koers van XLM te hard samenhangt met XRP, en ik kan totaal niet inschatten wat XRP gaat doen. Indien XRP stijgt zal XLM meestijgen en omgekeerd, dus eigenlijk zou ik er op termijn misschien toch wel uitwillen en andere zaken gaan verkennen.
*Bv bij ARK heb ik hetzelfde. Maar daar sta ik monitair op +10% en ETH/ARK -20%, maar dat stoort me (toch ietsje) minder omdat ik ARK toch meer als long term hold zie momenteel.