[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.972 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Sbakker1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 07:25:
TRX zakt nog verder weg.... of die zijn ATH ooit nog haalt... denk dat je dan een jaartje moet wachten... minimaal
Het doet inderdaad een beetje pijn in mijn portfolio, maar ik wacht sowieso nog af tot hun main net gereleased wordt. Als dat allemaal volgens de roadmap gaat, dan moet ie wel weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Rookert25 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Met dit soort berichten hoef je alleen maar naar maand charts te kijken. Dit project is bloedserieus en staat compleet los van de vraag of men ooit met cryptovaluta gaat betalen (geloof er niks van komende 2 jaar). Bedrijven zijn nu bezig met supply Chain optimalisatie en VEN staat vooraan in de rij met klinkende namen.

Net NEO op USD 10 dit :)
Klopt...denk echt dat dit een game-changer zal gaan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:26:
Wow... VEN is plots naar de 49k!! Zou hij doorbreken nu?
En voor het slapen gaan twijfelde ik nog of ik niet wat VEN zou bijkopen .... *zucht*

Mijn portfolio blijft nu "redelijk" stabiel de laatste dagen. Maar als ik winst op VEN heb lijkt de rest int rood te staan en omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn verge met winst ga verkopen en nog meer in VEN stop.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:59:
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn verge met winst ga verkopen en nog meer in VEN stop.
Als je het potentieel dus beide vergelijkt zou ik er niet al te lang over na denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:17:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je bankrekening geverifieerd is bij bitonic? Duurt nu al bijna twee dagen... Dit betreft dus enkel die 1 cent overmaken en daarop controle.
Het ligt er ook een beetje aan bij welke bank je zit. Is de omschrijving wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Ha, gisteren SNM verkocht op een ongelukkig moment, maar daar dus VEN voor gekocht. Eind goed al goed. Vind het interessant om te zien hoe VEN steeds zo laag wordt gehouden door SELL walls. Nergens hoor ik er zoveel over. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen de komende paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
pirodr01 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:59:
[...]

Als je het potentieel dus beide vergelijkt zou ik er niet al te lang over na denken..
Ja maar mijn volume in XVG is vele malen hoger. Dus een klein verschil is goed merkbaar in $. Als ik er VEN voor terug koop is dat minder.

Ben in december gestart en heb nog niet het kapitaal dat ik VEN in grote getalen kan kopen. XVG heb ik mijn winst nu in zitten .. Kan me niet voorstellen dat het project dood is en niets meer brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03:46
Ik hoor ineens van alles over Bitcoin Diamond. Valt dat al te claimen dan? Blijkbaar, maar hoe dan? Ik dacht dat er geen wallets/clients/whatever voor was.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb net 1 BCH gekregen voor die franky video.

Man ik ben aan het huilen het is niet normaal. Dat is 3000 CAD.

https://blockchair.com/bi...b8d479e537a571ef034c5d5bd

https://www.reddit.com/r/...onential_in_user/dsnpl9a/

Dank u hemelse vader, U bent zo trouw. Er zit een lang verhaal achter, misschien vertel ik dat nog wel eens.
Nu ga ik weer verder werken aan mijn muziek en zo mijn moeder bellen. Mijn broer heb ik al gebeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Kain_niaK op 14-01-2018 10:19 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:26
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Ja maar mijn volume in XVG is vele malen hoger. Dus een klein verschil is goed merkbaar in $. Als ik er VEN voor terug koop is dat minder.

Ben in december gestart en heb nog niet het kapitaal dat ik VEN in grote getalen kan kopen. XVG heb ik mijn winst nu in zitten .. Kan me niet voorstellen dat het project dood is en niets meer brengt.
Het lijkt alsof jij maar ook anderen echt verwachten op 1 maand al gigantische winsten te kunnen maken. Vanaf mensen hun coin een paar dagen/weken niets doet of zakt dumpen ze hem en plaatsen dit weer in de hype van het moment. Dat kan profitable zijn maar ook weer niet. Kijk bv naar mensen die ripple hadden mid vorig jaar....tot in december deed deze coin niets en dan vloog ie keihard. My point being...koop een coin waar je in gelooft, hold deze een 2-3 maand en analyseer dan. En hou rekening met feit dat een coin dagen gigantisch kan stijgen maar de weken erna gewoon niks meer kan doen om dan ineens opnieuw gigantisch te stijgen.. hoe vaak ik hier al niet heb gelezen van mensen die spijt of verlies hadden wegens te snel verkopen van een munt. Geduld is een mooie zaak. Diegene met het meestd geduld in crypto zijn vaak diegene met het meeste return!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
Rebbelx schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Het lijkt alsof jij maar ook anderen echt verwachten op 1 maand al gigantische winsten te kunnen maken. Vanaf mensen hun coin een paar dagen/weken niets doet of zakt dumpen ze hem en plaatsen dit weer in de hype van het moment. Dat kan profitable zijn maar ook weer niet. Kijk bv naar mensen die ripple hadden mid vorig jaar....tot in december deed deze coin niets en dan vloog ie keihard. My point being...koop een coin waar je in gelooft, hold deze een 2-3 maand en analyseer dan. En hou rekening met feit dat een coin dagen gigantisch kan stijgen maar de weken erna gewoon niks meer kan doen om dan ineens opnieuw gigantisch te stijgen.. hoe vaak ik hier al niet heb gelezen van mensen die spijt of verlies hadden wegens te snel verkopen van een munt. Geduld is een mooie zaak. Diegene met het meestd geduld in crypto zijn vaak diegene met het meeste return!
"Lijkt" is het goed woord.

Ik hoop geen gigantische winsten te maken maar ik heb gewoon weg mijn run in verge gehad. Nu is het tijd voor de volgende investering. Dat is waarom we allen hier bezig zijn toch???

Wat is er nu zo vreemd aan mijn stelling? Sell mijn coin met winst en investeer in een nieuwe coin met potentie? Ik probeer enkel wat kapitaal op te bouwen door in te springen op het juiste moment.

Buiten dat is dit niet mijn enige coin. Ik heb er meerdere die ik op lange termijn houd. Heb ook een gedeelte om mee te traden op korte termijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 14-01-2018 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over 8)7

Als je het zelfde bedrag dat je in XVG hebt, nu in VEN steekt, is 10% omhoog 10% omhoog. Of dat nu met xxxx XVG twv 1BTC of xxxx VEN twv 1BTC is. Je eindigt met 1.1BTC.

En welke er meer potentieel heeft om te groeien lijkt me duidelijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:49
Kain_niaK schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:18:

Dank u hemelse vader, U bent zo trouw. Er zit een lang verhaal achter, misschien vertel ik dat nog wel eens.
Nu ga ik weer verder werken aan mijn muziek en zo mijn moeder bellen. Mijn broer heb ik al gebeld.
Door de dip in Ven gister weer 370 Ven erbij. Dank u hemelse vader, nu ga ik weer verder met mijn croissantjes afbakken en een eitje koken. Daarna ga ik oma opzoeken in het bejaardenhuis want die is dement. Bij mn opa ben ik al geweest _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Als je het zelfde bedrag dat je in XVG hebt, nu in VEN steekt, is 10% omhoog 10% omhoog. Of dat nu met xxxx XVG twv 1BTC of xxxx VEN twv 1BTC is. Je eindigt met 1.1BTC.

Je hebt gelijk. Maar ik ben terughoudend als het gaat om mijn winst op één paard te wedden. Als XVG een iets daalt dat is dat te overzien. maar als ik het nu allemaal in VEN stop is het risico hoger.

Ik weet dat het duidelijk is dat VEN meer potentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:33

Bizar! Maar fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Heeft iedereen hier ook zo'n last van de neerwaarste BTC trend :) Nu zo'n $8k pullback (mijn portfolio BTC waarde is meer dan 5% gedaald) Het is echt vervelend, heeft namelijk ook effect op mijn altcoins. Daytraden niet echt winstgevend genoeg in mijn beleving om de trend tegen te houden.Volgende week beter?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:46
Adamoland schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:41:
Heeft iedereen hier ook zo'n last van de neerwaarste BTC trend :) Nu zo'n $8k pullback (mijn portfolio BTC waarde is meer dan 5% gedaald) Het is echt vervelend, heeft namelijk ook effect op mijn altcoins. Daytraden niet echt winstgevend genoeg in mijn beleving om de trend tegen te houden.Volgende week beter?
Yep. Grappig, want een paar reacties terug merkte iemand op dat zijn portfolio redelijk stabiel was terwijl het hier al behoorlijk mistig begon te worden van alle verdampte alts. ;(

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavro
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-01-2018
Na een gestage groei de afgelopen maand is de waarde van de gulden opeens 25% gezakt. Weet niet of er een speciale reden is. Was denk ik te verwachten maar ik ga denk ik nog maar wat bijkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

MainframeX schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Yep. Grappig, want een paar reacties terug merkte iemand op dat zijn portfolio redelijk stabiel was terwijl het hier al behoorlijk mistig begon te worden van alle verdampte alts. ;(
Oh ja, maar die heeft denk ik mazzel gehad of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 21:42
Het voelt een beetje of ETH de nieuwe BTC is als ankermunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
lavro schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:43:
Na een gestage groei de afgelopen maand is de waarde van de gulden opeens 25% gezakt. Weet niet of er een speciale reden is. Was denk ik te verwachten maar ik ga denk ik nog maar wat bijkopen
Die pump op 11 januari was anders behoorlijk a-typisch als je de gehele grafiek bekijkt. Waarschijnlijk een whale of pump groepje geweest die de koers gemanipuleerd heeft. om en rond de 30 cent is denk ik een reële koers voor nu.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bedankt, nu ga ik lekker weer aan mijn piano muziek werken. :)
Het voelt zo goed om beloond te worden voor je werkt. Franky gaat niet weten wat hem overkomt. Ik ga hem de helft sturen als hij het wil :P Zonder hem geen video!!!! :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Nou, ik ben blij met mijn ongefundeerde keuzes dit weekend:
Vrijdagochtend BTC omgezet naar ETH op 88, net teruggezet op 98 en gisteravond VEN bijgekocht op 36,5 en 39.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 19:53
Wat is een leuk bedrag om in te stappen? Zit er nu aan te denken om voor 50 of 100 euro eth aan te schaffen via btcdirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 08:32
Ik ben nogal nieuw in Exchanges maar volg wel de juiste zaken en weet ondertussen hoe het handel principe werkt.
Echter lees ik hier soms zaken en twijfel ik dus vandaar de volgende stelling:

Na het lezen van de Roadmap van VEN en de potentie ervan lijkt me dat een goede coin om in te investeren.
Ik heb nu 420 VEN in de exchange staan en wil deze ook laten staan tot ik denk dat het een goede waarde is om te verkopen. aangezien ik de VEN niet gebruik en de waarde stijgt dat verkoop ik ze daarna met winst. Ik hoef dus verder geen handelingen te doen tot ik denk nu verkoop ik de coin weer.

(Waarom deze vraag: ik lees vaak dat iemand ineens van 320 VEN naar 370 is gegaan heeft deze persoon dit zelf dan uitgeteld of dien ik mijn VEN ergens te plaatsen zodat deze meegroeien?)

Mocht het onduidelijk zijn dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• valermos
Ambianz schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:13:
Wat is een leuk bedrag om in te stappen? Zit er nu aan te denken om voor 50 of 100 euro eth aan te schaffen via btcdirect
Een leuk bedrag om in te stappen is het bedrag voor jouzelf dat je accepteert dat je al kwijt bent en dat je er nog steeds goed van kan slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:05
@valermos

Op een hoge prijs te verkopen en dan op een lagere prijs weer te kopen, zo zorg je ervoor dat je aantal Ven omhoog gaat.

Daar zit dus wel het risico bij dat je de boot kan missen mocht hij ineens losgaan (je kan dat traden ook met een percentage doen 25/50% ofzo om het risico te spreiden .

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:15:
of dien ik mijn VEN ergens te plaatsen zodat deze meegroeien?
Je hebt toch VEN op een Exchange staan? Dan dien je niets meer te doen, gewoon de waarde van VEN opvolgen, bijvoorbeeld op: https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/

Je kan ook de Delta app installeren op je smartphone en daar de gegevens van je VEN aankoop inzetten (hoeveel je hebt gekocht en aan welke waarde op dat moment) en dan kan je live de waarde controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Je hebt toch VEN op een Exchange staan? Dan dien je niets meer te doen, gewoon de waarde van VEN opvolgen, bijvoorbeeld op: https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/

Je kan ook de Delta app installeren op je smartphone en daar de gegevens van je VEN aankoop inzetten (hoeveel je hebt gekocht en aan welke waarde op dat moment) en dan kan je live de waarde controleren.
LuisjeNL schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:20:
@valermos

Op een hoge prijs te verkopen en dan op een lagere prijs weer te kopen, zo zorg je ervoor dat je aantal Ven omhoog gaat.

Daar zit dus wel het risico bij dat je de boot kan missen mocht hij ineens losgaan (je kan dat traden ook met een percentage doen 25/50% ofzo om het risico te spreiden .
Thanks ik snap wat je bedoelt.

Ik ben niet van het daytrade dus ik denk dat ik voor nu even me verder gaan inlezen wat betreft strategieën.

Bedankt voor de uitleg!

[ Voor 41% gewijzigd door valermos op 14-01-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Stom man.. Ik ben gewoon in een totaal verkeerde rekensom blijven hangen... dom dom.

Na het licht gezien te hebben heb ik mijn Verge in VEN geknald. Had het alleen gister moeten doen. Maar het is met VEN zeker nog een goed moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

valermos schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:15:
Ik ben nogal nieuw in Exchanges maar volg wel de juiste zaken en weet ondertussen hoe het handel principe werkt.
Echter lees ik hier soms zaken en twijfel ik dus vandaar de volgende stelling:

Na het lezen van de Roadmap van VEN en de potentie ervan lijkt me dat een goede coin om in te investeren.
Ik heb nu 420 VEN in de exchange staan en wil deze ook laten staan tot ik denk dat het een goede waarde is om te verkopen. aangezien ik de VEN niet gebruik en de waarde stijgt dat verkoop ik ze daarna met winst. Ik hoef dus verder geen handelingen te doen tot ik denk nu verkoop ik de coin weer.

(Waarom deze vraag: ik lees vaak dat iemand ineens van 320 VEN naar 370 is gegaan heeft deze persoon dit zelf dan uitgeteld of dien ik mijn VEN ergens te plaatsen zodat deze meegroeien?)

Mocht het onduidelijk zijn dan hoor ik dat graag!
Wanneer je 1000 munten koopt op 1000 SAT als hold-munt kun je op een piek verkopen (1100 sat) en op een dal (900sat) terugkopen.

Je verkoop dan (1000x1100) voor 1.100.000 en kunt er dus (1100000/900) 1222 terugkopen en heb je het aantal munten om te holden vergroot.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even een korte update zo op de zondagmiddag; mijn resultaten over de afgelopen (bijna 7) dagen staan in MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Rookert25 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Met dit soort berichten hoef je alleen maar naar maand charts te kijken. Dit project is bloedserieus en staat compleet los van de vraag of men ooit met cryptovaluta gaat betalen (geloof er niks van komende 2 jaar). Bedrijven zijn nu bezig met supply Chain optimalisatie en VEN staat vooraan in de rij met klinkende namen.

Net NEO op USD 10 dit :)
Hoeveel % van je portfolio nu in VEN ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik ga morgen ook even een video maken over bcash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Stom man.. Ik ben gewoon in een totaal verkeerde rekensom blijven hangen... dom dom.

Na het licht gezien te hebben heb ik mijn Verge in VEN geknald. Had het alleen gister moeten doen. Maar het is met VEN zeker nog een goed moment.
Sowieso is XVG vs VEN een nobrainer eerlijk gezegd. Ik heb veel geld overgehouden aan de onverwachtse XVG pump maar zoals het nu is blijft het voorlopig wel. De heren en dames achter Vechain timmeren veel harder aan de weg.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ik heb op dit moment ook nog LTC en STRAT in mijn portefeulle waar ik over twijfel. Kan dat investeren in VEN , maar ook laten staan. Twijfel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
MainframeX schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:41:
[...]

Sowieso is XVG vs VEN een nobrainer eerlijk gezegd. Ik heb veel geld overgehouden aan de onverwachtse XVG pump maar zoals het nu is blijft het voorlopig wel. De heren en dames achter Vechain timmeren veel harder aan de weg.
Klopt alleen moet ik het in mijn hoofd nog verwerken en gewoon doen. Daarom zei ik dat ik het beter gisteren had kunnen doen met XVG op 0.16 en VEN op 5.50. Nu 0.14 en 6.45.

Ach .. als het dadelijk stijgt hoor je me niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 09:44

Cliffie

Trompetslet

MaStar schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:43:
Ik heb op dit moment ook nog LTC en STRAT in mijn portefeulle waar ik over twijfel. Kan dat investeren in VEN , maar ook laten staan. Twijfel ...
STRAT komt met nieuws dit week, ik zou nog even wachten....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:43:
[...]

Klopt alleen moet ik het in mijn hoofd nog verwerken en gewoon doen. Daarom zei ik dat ik het beter gisteren had kunnen doen met XVG op 0.16 en VEN op 5.50. Nu 0.14 en 6.45.

Ach .. als het dadelijk stijgt hoor je me niet meer.
Och. Ik heb al zo vaak munten op de verkeerde moment weggedaan. Niet meer aan denken, deze hele markt valt totaal niet te voorspellen, er kan zomaar iets gebeuren waardoor alles -50% gaat en dan zit je zomaar weer in een bearmarket van 1-2 weken. Zo lang je winst maakt is alles ok in mijn ogen.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:55
Verge XVG ziet er goed uit volgens dit recente artikel.
Iets voor de langere termijn dus.
https://bittox.com/2018/0...next-big-coin-watch-2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:19
HoppyF schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:49:
Grappig die heb ik net ook gelezen en begon gelijk te twijfelen om in te stappen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Er zijn veel betere projecten dan XVG op moment. XVG zit zover ik weet maar 1 techneut op die consistent te laat oplevert en slecht communiceert en verder alleen maar een groepje marketers en pump & dump volk. Ik zou die coin lozen bij de eerste beste opleving die het krijgt als ik ze zou hebben.

Overigens is de techniek achter XVG ook verre van uniek. Genoeg coins die verkeer over Tor gooien, XVG is hier zelf enorm laat mee.

Kijk eens naar VEN, XRB, XLM, ARK enz.

[ Voor 9% gewijzigd door MainframeX op 14-01-2018 11:56 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Al een tijdje de XVG en LEND. Laatste paar dagen zie ik ze steeds meer verdampen. Benieuwd weer het weer omhoog schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Heb gelukkig NEO en ETH die mijn portfolio remmen met de afdaling... tsjonge,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
MainframeX schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:54:
[...]

Er zijn veel betere projecten dan XVG op moment. XVG zit zover ik weet maar 1 techneut op die consistent te laat oplevert en slecht communiceert en verder alleen maar een groepje marketers en pump & dump volk. Ik zou die coin lozen bij de eerste beste opleving die het krijgt als ik ze zou hebben.

Overigens is de techniek achter XVG ook verre van uniek. Genoeg coins die verkeer over Tor gooien, XVG is hier zelf enorm laat mee.

Kijk eens naar VEN, XRB, XLM, ARK enz.
Natuurlijk zijn er nog meer projecten.
Is ook een kwestie van prijs, wat is het je waard om je in te kopen?
Dat kan bij de één voordeliger uitpakken dan bij de ander.
Nu lees je weer veel VEN maar twee weken geleden was het nog XVG.
Nog twee weken wachten is het misschien weer ???
Je moet je ook niet te veel laten leiden door de dagelijkse meuk die voorbij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
etc classic gaat ook lekker.. mischien even instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Dat is één artikel en het is niets meer dan wat er een maand geleden al verteld is... ondertussen is het protocol uitgekomen en ..... vertel het me maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 21:42
shakespeare schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:01:
Is de stijging van ETC te verklaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:02
HoppyF schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Natuurlijk zijn er nog meer projecten.
Is ook een kwestie van prijs, wat is het je waard om je in te kopen?
Dat kan bij de één voordeliger uitpakken dan bij de ander.
Nu lees je weer veel VEN maar twee weken geleden was het nog XVG.
Nog twee weken wachten is het misschien weer ???
Je moet je ook niet te veel laten leiden door de dagelijkse meuk die voorbij komt.
idd wat nou op verlies staat kan over 2 weken op hoge winsten staan ik heb ook XVG maar die hou ik gewoon vast zal mijn me bal jeuken tis geld wat ik kan missen en rijk worden doen we toch niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Op bittrex nog een deel usdt staan, iemand mss nog tips? Net strat bijgekocht, zie deze nog wel groeien door aankomende ico's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:48
Adamoland schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:58:
Heb gelukkig NEO en ETH die mijn portfolio remmen met de afdaling... tsjonge,,,,
Heb al mijn coins geswitched naar NEO; geeft mij veel rust en ben er van overtuigd dat deze eind dit jaar de $1000,- gaat aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
mickjuh schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:54:
Al een tijdje de XVG en LEND. Laatste paar dagen zie ik ze steeds meer verdampen. Benieuwd weer het weer omhoog schiet.
Lend heb ik ook wel wat, vind het een zeer interessant coin met potentie.
Verge kan wellicht ook nog wat worden, maar ik heb ze allemaal verkocht en tijdje geleden omdat ik zelf wat minder vertrouwen erin had.

Aangezien het nu erg laag staat zou ik zeggen gewoon on hold. Tron is ook extreem laag maar die ga ik ook niet verkopen op dit moment.

Het is allemaal zo hard omhoog gegaan dat het ook logisch is dat het nu weer naar beneden gaat. Geduld hebben is denk ik het toverwoord.

Wat ik nog wil doen is voor een paar euro in echte altcoins inzetten voor beetje daytraden en rest gewoon lekker laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 19:00
turbojonny schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Ik weet geen verklaring, maar wat ik wel weet is dat er een fork op ETC is aangekondigd. Overigens kan iedereen een fork opzetten, dus echt nieuws is het niet, maar goed, de massa doet niet altijd logische dingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Crasheeee op 14-01-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 21:32
shakespeare schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:01:
Of juist niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 22:55
Nee joh gewoon instappen op ATH.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Matadores schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Heb al mijn coins geswitched naar NEO; geeft mij veel rust en ben er van overtuigd dat deze eind dit jaar de $1000,- gaat aantikken.
ik ben geen fan van " all-in"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een noob vraagje hier, als je kijkt op binance op depth op tron bijvoorbeeld. Dan zie je dat er toch 2 keer zoveel groen is als rood. Dus meer buys dan sells. Waarom zakt hij dan nog ipv dat ie stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN gaat een Node voor NEO runnen hier in Nederland. Dean van Dugteren (NEO) en Douwe van de Ruit (KPN) gaven dat gisteren in de meetup in Amsterdam aan.

http://lifeofcrypto.nl/neo-meet-up/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
MainframeX schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:54:
[...]

... XVG zit zover ik weet maar 1 techneut op die consistent te laat oplevert en slecht communiceert en verder alleen maar een groepje marketers en pump & dump volk.
Ze hebben ietsje geleerd, andere marketing mensen en dat van die dev weet ik nog niet:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DS4eQszW0AE-yNg.jpg

Maybe long term

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:05:
Nog een noob vraagje hier, als je kijkt op binance op depth op tron bijvoorbeeld. Dan zie je dat er toch 2 keer zoveel groen is als rood. Dus meer buys dan sells. Waarom zakt hij dan nog ipv dat ie stijgt?
Omdat die buy orders op een lagere waarde staan aangegeven dat de huidige prijs, dus dat houdt in dat de prijs van TRON eerst moet dalen alvorens die buy orders worden getriggerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Isaya schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Omdat die buy orders op een lagere waarde staan aangegeven dat de huidige prijs, dus dat houdt in dat de prijs van TRON eerst moet dalen alvorens die buy orders worden getriggerd.
Zou er dan toch nog een sprint komen met TRON? Want staat nu wel zeer laag. 684, sowieso moet ie wel kunnen opkomen naar 750/800, dus echt verlies zal je er niet meer mee kunnen maken zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Adamoland schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:54:
[...]

ik ben geen fan van " all-in"
Tot op heden legt me dat geen windeieren. Met all-in moet je alleen wel bewust(er) inkopen en het liefst een stop-loss durven neerleggen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Tripod62 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Zou er dan toch nog een sprint komen met TRON? Want staat nu wel zeer laag. 684, sowieso moet ie wel kunnen opkomen naar 750/800, dus echt verlies zal je er niet meer mee kunnen maken zou je denken.
Inderdaad, dat zou je denken en zo zal het ook wel gaan.
De reden is vooral denk ik dat mensen die TRON TRX gekocht hebben voor een hogere prijs dan deze nu staat, echt niet van plan zijn deze met verlies van de hand te gaan doen.
Je kunt dus wel veel BUY orders voor een superlage prijs inschieten maar dat wil nog niet zeggen dat je voor die prijs kunt kopen.
Op een gegevens moment werkt het andersom en zul je dus juist steeds meer moeten gaan betalen om je "favoriete" coin te verkrijgen. Hier TRON maar dat kan ook een andere zijn.
Dit alles nog steeds onder invloed van de BTC want dit blijft nu nog zo als het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

DirtyBird

Praktiserend denker

Isaya schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Wat een onzin. Met die logica kun je ook stellen dat de prijs moet stijgen voor de sell orders worden getriggerd. Market depth is een waardevolle tool en het is zinvol om je erin te verdiepen. Ook voor @Verwijderd dus.
Je kunt je er prima over inlezen op internet dus ik zou eens starten met Google voor je dergelijke vragen stelt en -verkeerd- beantwoord.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:54
Ven nu aan stijgen door bekendmaking dat ze iets gaan doen in tabaksindustrie in China ??

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stevie_
k1978 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:20:
Ven nu aan stijgen door bekendmaking dat ze iets gaan doen in tabaksindustrie in China ??
Neuh, gewoon, omdat het zonnetje schijnt en het leven awesomenssss isssssss :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Niet als je ze verkocht hebt en dacht dat ze nog verder gingen dalen om terug te kopen hehe :>
Zonnetje schijnt hier niet :)

[ Voor 16% gewijzigd door k1978 op 14-01-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Laatst online: 00:45
leducw schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:16:
Op bittrex nog een deel usdt staan, iemand mss nog tips? Net strat bijgekocht, zie deze nog wel groeien door aankomende ico's.
Particl. Komen dit kwartaal met hun market place :)

Op dit moment nog Bittrex Exclusive.

[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 14-01-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:20:
Weet je hoeveel procent van de chinezen roken?
En hoeveel chinezen er zijn?
Dit is Meganieuws!

In overig nieuws: de Bitcoin crasht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Oke ik vond namelijk niet zo spannend. Dacht dat roken in de ban werd gedaan. Maar is natuurlijk China .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
turbojonny schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Hard fork in maart. Bovendien zag ik ETC de laatste paar dagen geregeld in pump & dump groepen voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 14:20
Waarom daalt BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newbees die panic sell doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Alles daalt. Misschien heeft Warren buffet gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 14:20
Adamoland schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:47:
[...]

NEO en ETH blijven aardig stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kijk even wat er op 22 december gebeurde met BTC.
Dit is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
[...]

Ik zie het alleen maar als een 'koopsginaal'. Fuck Warren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Dit is niks.
Dit begint op 22 of 23 december te lijken. In één dag market cap al met 80 miljard omlaag.
Alleen zat toen de totale market cap ineens onder de 500 miljard dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Dit is niks.
Och, er is een dipje in de marktcap, oei oei oei. Trekt vanavond of morgen wel weer aan, koop nu nog even wat coins in die echt op een lage koers staan en verkoop ze morgen of overmorgen weer op de piek. HEEUHEUEHUEH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat als je door alle ups en downs heen kijkt alle marketcap langzaam maar zeker naar ETH vloeit. Daarom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
[...]

Pft. Wat weet hij nou van investeren...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

kraades schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Pft. Wat weet hij nou van investeren...
Enorm veel, maar is zijn kennis 1-op-1 toe te passen op cryptocurrency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
c0ne schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Enorm veel, maar is zijn kennis 1-op-1 toe te passen op cryptocurrency?
Tijdens de interet bubbel zat hij er ook niet in.
Maar ik weet zeker dat hij nu amazone google in zijn portefeuille heeft. Wat cryptocurrencies betreft is mij ook niet duidelijk wat de toegevoegde waarde is. Wel de blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:42
https://twitter.com/nulss...s/952513963983556613?s=17

Voor de mensen die Nuls nog goedkoop willen inslaan, waarschijnlijk is vandaag je laatste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
jovael schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:15:

Voor de mensen die Nuls nog goedkoop willen inslaan, waarschijnlijk is vandaag je laatste kans.
Ik zou dan wel voor het nieuws echt 'uit' weer verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48
jovael schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:15:

Account gehacked, dus waarschijnlijk fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Man man, Ven is het enige wat nog in het groen staat in men portfolio.

Ik had gehoopt dat toch tenminste POWR overeind zou blijven, zeker na nieuws als dit:
https://cryptovest.com/ne...xtreme-tech-challenge-xtc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eens voor 100€ aan bitcoins gekocht op coinbase en deze verzonden naar binance. 13€ kosten. Dat is wel tamelijk hoog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:48:
Net eens voor 100€ aan bitcoins gekocht op coinbase en deze verzonden naar binance. 13€ kosten. Dat is wel tamelijk hoog niet?
Normaal bij Bitcoin, tis al veel erger geweest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 20:47
Als het heel snel omhoog gaat kan het ook snel dalen. Gewoon houden en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:48:
Verstandiger om volgende keer Etherium te kopen en te versturen naar Binance, heeft slechts ruim een euro als transactie kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:09
Rakward schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Normaal bij Bitcoin, tis al veel erger geweest ook.
Inderdaad, voor minder transactiekosten kun je beter voor ETH gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 20:47
Dark-Mist schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Inderdaad, voor minder transactiekosten kun je beter voor ETH gaan
Idd dit is de eerste les die je krijgt in crypto ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Rakward schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:47:
Man man, Ven is het enige wat nog in het groen staat in men portfolio.

Ik had gehoopt dat toch tenminste POWR overeind zou blijven, zeker na nieuws als dit:
https://cryptovest.com/ne...xtreme-tech-challenge-xtc
In het afgelopen uur is alles weer aan het stijgen: https://coinmarketcap.com/all/views/all/

Ik zit zelf slechts enkele maanden in crypto's, maar het schijnt dat de tweede helft van januari een jaarlijks terugkerende dip is. Ergens in februari hoop ik weer op een signifcante groei van enkele coins, voorlopig ben ik al helemaal tevreden als ik quitte speel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 19:53
Mijn portfolio is inmiddels ook geboren! Heb er een aangemaakt in Delta en heb daar nu VEN, XRP en ETH inzitten in een ratio van ongeveer 1/3. Begin er langzaam aan redelijk "handig" in te worden, heb verder inhoudelijk nog geen trades gedaan maar dat is de volgende stap.

Is het eventueel ook handig om een verdeling te maken in short term trades en long term? Dus bijvoorbeeld 50% weg te zetten op een lange termijn munt en verder op relatief korte termijn te handelen

Heb verder nog wel een vraag wat nog redelijk onduidelijk is voor mij, waar verkoop je een crypto naar toe als deze hoog staat? Lijkt me logisch om dan een stabiele munt te kiezen of iets dergelijks? Wat is jullie "standaard" om naartoe en vanaf te traden?

[ Voor 21% gewijzigd door Ambianz op 14-01-2018 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:46:
[...]

Newbees die panic sell doen.
En daardoor dalen alle ALTs mee, ze hebben alleen zichzelf ermee :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Even een domme vraag.

Als je aan een ICO meedoet die op ERC-20 tokens werktmet een ETH adres uit je exodus wallet, zolang je de private key hebt kan je normaal gezien gewoon aan de tokens die je op dat adres krijgt toch?

Maar ik ben niet zo goed bekend met de werking van ERC-20, ik weet dat het toelaat andere munten op de Eth chain te creeëren maar snap nog niet hoe of waar je dan makkelijk toegang krijgt tot die coins.

Kun je gewoon via myetherwallet ofzo aan alle tokens die aan een eth adres gekoppeld zijn(mits de private key natuurlijk)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ambianz schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:09:
Mijn portfolio is inmiddels ook geboren! Heb er een aangemaakt in Delta en heb daar nu VEN, XRP en ETH inzitten in een ratio van ongeveer 1/3. Begin er langzaam aan redelijk "handig" in te worden, heb verder inhoudelijk nog geen trades gedaan maar dat is de volgende stap.

Is het eventueel ook handig om een verdeling te maken in short term trades en long term? Dus bijvoorbeeld 50% weg te zetten op een lange termijn munt en verder op relatief korte termijn te handelen

Heb verder nog wel een vraag wat nog redelijk onduidelijk is voor mij, waar verkoop je een crypto naar toe als deze hoog staat? Lijkt me logisch om dan een stabiele munt te kiezen of iets dergelijks? Wat is jullie "standaard" om naartoe en vanaf te traden?
Ik claim niet dat dit de beste oplossing is, maar dit zijn methodes die ik zelf heb toegepast:

1) Tussen trades door geef ik de voorkeur aan ETH of BTC. Zelf zit ik op binance, waarbij je de meeste coins kan traden van en naar ETH en BTC. Deze coins zijn naar mijn idee het stabielst. Ik geef de voorkeur aan ETH, omdat je daar tussen trades door nog wel een kansje hebt om wat groei mee te pakken.
2) Op ATH's (of in de buurt van) de boel verkopen door Tether (USDT). De waarde van deze coin blijft altijd 1 dollar, enkele kleine fluctuaties daargelaten. Vervolgens kan je weer coins verkopen in een dal. Risico is natuurlijk dat een munt door blijft stijgen nadat je Tether hebt gekocht, maar dat is onderdeel van het spelletje.
3) Ik neem zo nu en dan een percentage op in fiat geld. Dan verstuur ik een bepaald bedrag ETH van Binance naar Coinbase, zet ik het daar om naar euro. Nadeel is natuurlijk de hoge administratiekosten van Coinbase, maar daar krijg je wel wat gemak voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:05
Imo62 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Verstandiger om volgende keer Etherium te kopen en te versturen naar Binance, heeft slechts ruim een euro als transactie kosten.
Hij heeft het gekocht via Coinbase, heb je daar niet sowieso 2 euro transactie kosten boven op de aanschaf en verzendkosten?

[ Voor 5% gewijzigd door mathy_ op 14-01-2018 15:34 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)