Heb nog een heel klein gedeelte aan litecoins ( 0.0002976) op Binance staan, hoe krijg ik die daar weg?
Een withdrawel werkt niet ivm te kleine hoeveelheid..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet. Lees je maar eens in.pilskes schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:48:
Heb nog een heel klein gedeelte aan litecoins ( 0.0002976) op Binance staan, hoe krijg ik die daar weg?
Dat noemen ze ook wel "dust". Dat krijg je niet in die hoeveelheden van de exchanges af tenzij ze daar een oplossing voor verzinnen. Op reddit werden al ideeën geopperd om bijv al je dust om te zetten naar bnb (binance coin). De vraag is echter of Binance hier wat mee gaat doen.pilskes schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:48:
Idempotent.
Het is hier al vaker gezegd dat je dan BNB moet gebruiken, juist om dit te voorkomen. Daarnaast staat 0.0002976 litecoin gelijk aan 7 cent, lijkt me niet echt de moeite waard om dat er van af te halen om eerlijk te zijn.pilskes schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:48:
Correct. Je gebruikt je ETH adres bij een ICO en daarna krijg je de benodigde gegevens om een custom token aan te maken in MyEtherWallet, zodat je de tokens ook kunt uitlezen. Je kan tevens altijd controleren of je de tokens hebt door je adres in te vullen op etherscan.ioRakward schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:22:
Even een domme vraag.
Als je aan een ICO meedoet die op ERC-20 tokens werktmet een ETH adres uit je exodus wallet, zolang je de private key hebt kan je normaal gezien gewoon aan de tokens die je op dat adres krijgt toch?
Maar ik ben niet zo goed bekend met de werking van ERC-20, ik weet dat het toelaat andere munten op de Eth chain te creeëren maar snap nog niet hoe of waar je dan makkelijk toegang krijgt tot die coins.
Kun je gewoon via myetherwallet ofzo aan alle tokens die aan een eth adres gekoppeld zijn(mits de private key natuurlijk)?
Want? Kan je als je BNB dust over houdt dit dan wel omzetten naar bijv eth zodat je dit via anycoin kan uitbetalen? Ik snap je redenatie niet helemaal.Bmfd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Het is hier al vaker gezegd dat je dan BNB moet gebruiken, juist om dit te voorkomen. Daarnaast staat 0.0002976 litecoin gelijk aan 7 cent, lijkt me niet echt de moeite waard om dat er van af te halen om eerlijk te zijn.
Idempotent.
Als je veel handelt op Binance, dan is het handig om een BNB te kopen. Ten eerste is de transaction fee 0,05 % i.p.v. 0,1% en ten tweede wordt de transaction fee van je BNB afgetrokken i.p.v. de coin die je aankoopt / verkoopt. Dan houd je gewoon ronde getallen over en houd je geen dust over.MainframeX schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:55:
[...]
Want? Kan je als je BNB dust over houdt dit dan wel omzetten naar bijv eth zodat je dit via anycoin kan uitbetalen? Ik snap je redenatie niet helemaal.
En beter om het via de aan Coinbase gelieerde exchange GDAX te kopen zodat je de marktprijs hebt.Imo62 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:53:
[...]
Verstandiger om volgende keer Etherium te kopen en te versturen naar Binance, heeft slechts ruim een euro als transactie kosten.
👉🏻 Blog 👈🏻
Ruim een euro? Het hele weekend rond de $0.11 voor bevestiging in (als je pech hebt) een uur. ( ethgasstation.info )Imo62 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:53:
[...]
Verstandiger om volgende keer Etherium te kopen en te versturen naar Binance, heeft slechts ruim een euro als transactie kosten.
Je kan natuurlijk best een klein plukje overhouden van btc, eth, ltc. Aangezien dat de trading pairs zijn. Ik heb ook 2 kleine plukjes eth en btc op binance staan, ondanks dat ik vanaf het begin ook bnb heb gehadJeroenTheStig schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Als je veel handelt op Binance, dan is het handig om een BNB te kopen. Ten eerste is de transaction fee 0,05 % i.p.v. 0,1% en ten tweede wordt de transaction fee van je BNB afgetrokken i.p.v. de coin die je aankoopt / verkoopt. Dan houd je gewoon ronde getallen over en houd je geen dust over.
[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 14-01-2018 16:13 ]
Welke hoge administratiekosten heb je het over? Die €0.15 voor de SEPA withdrawal?DW23 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:26:
[...]
Ik claim niet dat dit de beste oplossing is, maar dit zijn methodes die ik zelf heb toegepast:
1) Tussen trades door geef ik de voorkeur aan ETH of BTC. Zelf zit ik op binance, waarbij je de meeste coins kan traden van en naar ETH en BTC. Deze coins zijn naar mijn idee het stabielst. Ik geef de voorkeur aan ETH, omdat je daar tussen trades door nog wel een kansje hebt om wat groei mee te pakken.
2) Op ATH's (of in de buurt van) de boel verkopen door Tether (USDT). De waarde van deze coin blijft altijd 1 dollar, enkele kleine fluctuaties daargelaten. Vervolgens kan je weer coins verkopen in een dal. Risico is natuurlijk dat een munt door blijft stijgen nadat je Tether hebt gekocht, maar dat is onderdeel van het spelletje.
3) Ik neem zo nu en dan een percentage op in fiat geld. Dan verstuur ik een bepaald bedrag ETH van Binance naar Coinbase, zet ik het daar om naar euro. Nadeel is natuurlijk de hoge administratiekosten van Coinbase, maar daar krijg je wel wat gemak voor terug.
Ok juist myetherwallet gebruikt om 0.5 ETH te steken in carVertical.Danny.G schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Correct. Je gebruikt je ETH adres bij een ICO en daarna krijg je de benodigde gegevens om een custom token aan te maken in MyEtherWallet, zodat je de tokens ook kunt uitlezen. Je kan tevens altijd controleren of je de tokens hebt door je adres in te vullen op etherscan.io
Ik heb ook een leuke computer..
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik ben tegen shitcoins, dus ik hoop eigenlijk wel dat je de enige bent.Thaam schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:59:
Ben ik de enige die nog vertrouwen heeft in TRX? Ik kan niet wachten op de run omhoog! Ik heb meer dan 100000 TRX coins klaarliggen.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 14-01-2018 17:02 ]
Oh ben je er zo 1 laat maar. Toen BTC zo'n grote dip had je dat waarschijnlijk ook geroepen.RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:00:
[...]
Ik ben tegen shitcoins, dus ik hoop eigenlijk wel dat je de enige bent.
Want BTC is geen werkend productThaam schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:03:
[...]
Oh ben je er zo 1 laat maar. Toen BTC zo'n grote dip had je dat waarschijnlijk ook geroepen.
Dus alle coins zonder werkend product... en dat zijn er vele... komen niet uit een dip? Dus jij verkoopt elke altcoin die een beetje daalt?...
Niet echt nee.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
NLG?MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Niet echt nee.
Als je er morgen mee kan betalen op Thuisbezorgd, duurt het grofweg 30 tot 60 minuten langer voordat de ontvanger het "geld" daadwerkelijk binnen heeft. En daarna gaat je bestelling pas de oven in of de deur uit; een shoarmaatje bestellen wat nu misschien 20 minuten kost, wordt rustig een uur of langer.
Dit op basis van het feit dat "men" de blockchain nog steeds moet vertrouwen en vanaf de eerste confirmation pas gaan bakken/koken voor je.
Doe mij eens een valide en werkende toepassing van BTC in NL waar elke Nederlander per direct sneller mee geholpen is in het dagelijks leven?
Ik vind TRX in de basis geen goede coin. Ik verdiep mij in coins voordat ik ze koop en probeer marketing en producten uit elkaar te houden. Ik vind TRX heel veel marketing, paar goede devs en that's it.Thaam schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Dus alle coins zonder werkend product... en dat zijn er vele... komen niet uit een dip? Dus jij verkoopt elke altcoin die een beetje daalt?...
Nouja, dat jij het niet goed vind werken (en daar ben ik het mee eens) wilt nog niet zeggen dat het geen product is.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Niet echt nee.
Als je er morgen mee kan betalen op Thuisbezorgd, duurt het grofweg 30 tot 60 minuten langer voordat de ontvanger het "geld" daadwerkelijk binnen heeft. En daarna gaat je bestelling pas de oven in of de deur uit; een shoarmaatje bestellen wat nu misschien 20 minuten kost, wordt rustig een uur of langer.
Dit op basis van het feit dat "men" de blockchain nog steeds moet vertrouwen en vanaf de eerste confirmation pas gaan bakken/koken voor je.
Doe mij eens een valide en werkende toepassing van BTC in NL waar elke Nederlander per direct sneller mee geholpen is in het dagelijks leven?
[ Voor 41% gewijzigd door RedHat op 14-01-2018 17:09 ]
Linkje naar een werkende dienst? Zoals Thuisbezorgd? Esso? AH?
Spuitelf crypto cowboy stikes again. Succes met je trx.Thaam schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:03:
[...]
Oh ben je er zo 1 laat maar. Toen BTC zo'n grote dip had je dat waarschijnlijk ook geroepen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Klopt dat wel ? ook al heb je het geld iets later je kan vrijwel direct zien dat er een betaling is gedaan.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Niet echt nee.
Nee, je ziet de betaling pas bij de eerste block-update; voor BTC is dat gemiddeld 15 minuten. Ik heb hier een toko om de hoek die bij iDeal soms al binnen 15 minuten voor mijn deur staat.Slux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:09:
[...]
Klopt dat wel ? ook al heb je het geld iets later je kan vrijwel direct zien dat er een betaling is gedaan.
Nadeel is dat het niet een stabiele prijs heeft
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Eigenlijk is crypto niets meer/minder dan aandelen maar dan abstracter. Kan jij met een aandeel afrekenen bij de Jumbo?RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:08:
[...]
Nouja, dat jij het niet goed vind werken (en daar ben ik het mee eens) wilt nog niet zeggen dat het geen product is.
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 14-01-2018 17:13 ]
Vergeet de transaction fee van BTC niet. Voor datzelfde geld kan ik twee extra pizza's kopenSlux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:09:
[...]
Klopt dat wel ? ook al heb je het geld iets later je kan vrijwel direct zien dat er een betaling is gedaan.
Nadeel is dat het niet een stabiele prijs heeft
Gewoon LTC gebruiken problems solved
Kun jij met je AEX aandeel afrekenen bij de kassa? Gast, ik snap je punt maar heeft helemaal niets te maken met wat ik zegMAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:12:
[...]
Nee, je ziet de betaling pas bij de eerste block-update; voor BTC is dat gemiddeld 15 minuten. Ik heb hier een toko om de hoek die bij iDeal soms al binnen 15 minuten voor mijn deur staat.
[...]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Eigenlijk is crypto niets meer/minder dan aandelen maar dan abstracter. Kan jij met een aandeel afrekenen bij de Jumbo?
http://guldenbites.nl/MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:09:
[...]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Okay, ik doe niet zoveel in BTC paar dagen terug transfer van Bittrex naar Binance en dat was met 5 minuten zichtbaarMAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:12:
[...]
Nee, je ziet de betaling pas bij de eerste block-update; voor BTC is dat gemiddeld 15 minuten. Ik heb hier een toko om de hoek die bij iDeal soms al binnen 15 minuten voor mijn deur staat.
Ja das een goeie even vergeten die.JeroenTheStig schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Vergeet de transaction fee van BTC niet. Voor datzelfde geld kan ik twee extra pizza's kopen
Heb je niet door dat hij alleen over de gulden post (lees: promoot)?MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:09:
[...]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Momenteel is de transaction fee ongeveer 20 euro wil deze transaction opgepakt worden, ongeacht het aantal BTC wat je overmaakt. Dus bij thuisbezorgd.nl kies ik liever voor een ideal betaling, want dat kost me 1 euro feeSlux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:15:
[...]
Okay, ik doe niet zoveel in BTC paar dagen terug transfer van Bittrex naar Binance en dat was met 5 minuten zichtbaar
[...]
Ja das een goeie even vergeten die.
wat zijn de transaction fees als je +/- 20 euro wilt over maken met BTC ?
Leg het me dan eens uit?RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:14:
[...]
Kun jij met je AEX aandeel afrekenen bij de kassa? Gast, ik snap je punt maar heeft helemaal niets te maken met wat ik zeg
Iets een shitcoin noemen terwijl het product niet eens op de markt is, vind ik behoorlijk kort door de bocht. Ik vind het project wel interessant. Net als Po.et, Decentraland, Cardano etc... Ik heb er ook leuk geld mee kunnen verdienen. Juist met TRX. (daar gaat het uiteindelijk om) Ik heb voor de longrun veel vertrouwen in LTC en ICX. Tron staat nu zo laag, dat de run omhoog gewoon nabij is, zeker als hij naar andere grote Exanges ga.RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:08:
[...]
Ik vind TRX in de basis geen goede coin. Ik verdiep mij in coins voordat ik ze koop en probeer marketing en producten uit elkaar te houden. Ik vind TRX heel veel marketing, paar goede devs en that's it.
Ik snap niet wat de rest er mee te maken heeft wat je er nu bijhaaltIk ben HODLer van goede projecten. Als dat je gerust stelt.
Echt waardeloze coin, af en toe zie je ze weer verschijnen op verschillende forums ,pumpen de boel en een paar dagen later zijn er weer een hoop bagholders bij.Adamoland schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:17:
[...]
Heb je niet door dat hij alleen over de gulden post (lees: promoot)?
Wow dat wist ik niet, dat kost het dus ook als ik het naar verschillende exchanges zou verhuizen ?JeroenTheStig schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:19:
[...]
Momenteel is de transaction fee ongeveer 20 euro wil deze transaction opgepakt worden, ongeacht het aantal BTC wat je overmaakt. Dus bij thuisbezorgd.nl kies ik liever voor een ideal betaling, want dat kost me 1 euro fee
Wat is jouw stategie? Kopen in de piek verkopen in in het dal? Bedankt voor je opmerking.DirtyBird schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:09:
[...]
Spuitelf crypto cowboy stikes again. Succes met je trx.
Ligt eraan wat de koers is van die piek en het volgende dal... Als ik nu koop op bijvoorbeeld piek $0.25, er 4 jaar niet naar omkijk en het volgende dal als ik ooit weer inlog is $4.19, dan maak ik toch bakken met winst?Thaam schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:29:
[...]
Wat is jouw stategie? Kopen in de piek verkopen in in het dal? Bedankt voor je opmerking.
Wat nog altijd sneller is dan bijvoorbeeld ideal transacties (die je typisch de volgende werkdag pas krijgt).MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Niet echt nee.
Als je er morgen mee kan betalen op Thuisbezorgd, duurt het grofweg 30 tot 60 minuten langer voordat de ontvanger het "geld" daadwerkelijk binnen heeft.
Dit is bullshitEn daarna gaat je bestelling pas de oven in of de deur uit; een shoarmaatje bestellen wat nu misschien 20 minuten kost, wordt rustig een uur of langer.
Sneller dan instant kan natuurlijk niet, maar het is gewoon instant, net als pinnen.Doe mij eens een valide en werkende toepassing van BTC in NL waar elke Nederlander per direct sneller mee geholpen is in het dagelijks leven?
Eveneens een misvatting. Het gaat helemaal niet om een vast aantal confirmations. Waar je je tegen wilt beschermen zijn bepaalde attacks. Dat is gebaseerd op aandeel van totale hashrate. Als je voor btc wacht op 3 confirmations, dan moet je bij een vergelijkbare coin die 5 minute blocks doet, maar verder dezelfde hash rate heeft, op 6 confirmations wachten voor dezelfde veiligheid.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Leg het me dan eens uit?
Waarom is BTC en de blockchain beter dan een random altcoin? Waarom is een wachttijd voor alle confirmations voor BTC met in totaal 30 tot 45 minuten "beter bewezen dienst" dan een confirmation van enkele tientallen seconden van een altcoin?
[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 14-01-2018 17:45 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zeg dat Bitcoin een product is en dat veel altcoins nog geen product zijn.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Leg het me dan eens uit?
Waarom is BTC en de blockchain beter dan een random altcoin? Waarom is een wachttijd voor alle confirmations voor BTC met in totaal 30 tot 45 minuten "beter bewezen dienst" dan een confirmation van enkele tientallen seconden van een altcoin? Nergens zie ik tot nu toe een actuele dienst waarmee 80% van de Nederlanders nu & direct gebruik van kan maken op basis van een random blockchain waarmee het inzetten van crypto als "betaalmiddel" sneller zou werken dan iDeal, PayPal of een ander betaalmiddel.
Maar, ik ben nogal nieuwsgierig; zie graag een betoog tegemoet waarom BTC echt met kop en schouders boven alle altcoins uitsteekt qua usability.
Ik zeg alleen dat er veel altcoins zijn die nog helemaal geen product hebben, en dat bitcoin wel een product is.Feit is: @RedHat gaf aan dat shitcoins niet "bewezen" zijn en BTC wel. Bij gebrek aan een aanwijsbare dienst zoals ik in bovenliggende paragragen schets, is BTC minstens net zo'n shitcoin als <insert other coin here>.
[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 14-01-2018 17:49 ]
Dit heb je helemaal uit je duim gezogen en klopt voor geen meter, zoals zovelen al in dit topic hebben gezegd.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:50:
[...]
Heb je het wel gelezen ?
Je cash/geld valt onder garantiestelsel 100k binnen de EU daar vallen o.a. kraken en bitstamp onder.
zelfs de brokers in NL vallen eronder
[ Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 14-01-2018 17:50 ]
Wat een gelul. NLG heeft 11 januari voor het eerst een pump en dump actie gehad en gelijk is het een shitcoin die alleen maar gepumpt wordt. Zeker op ath gekocht?Slux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:21:
[...]
Echt waardeloze coin, af en toe zie je ze weer verschijnen op verschillende forums ,pumpen de boel en een paar dagen later zijn er weer een hoop bagholders bij.
Grootste shitcoin die er is.
Idempotent.
Nee, ik zou graag willen dat je een toepassing geeft van het product.RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:46:
[...]
Wat wil je dat ik zeg? Je hebt gelijk, Bitcoin is geen product?
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 14-01-2018 17:52 ]
Ik zou zelf het risico niet nemen. Maar als je ballen groter zijn dan mijne kun je erop gokken.Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:49:
Mag ik wat advies hier...
Ik heb vanmorgen tegen een koers van 48k VEN ingekocht maar deze schommelt heel de dag door.
Aangezien er die grote muur is, kan ik daar misschien wat zekerheid uit halen om misschien mijn VEN te verkopen op mijn inkoop en wachten tot de dip om lager in te kopen of zeggen jullie niet doen?
Gaat om 260 stuks.
Bedoel dat hij door die sell wall niet plots een run zal nemen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Om te beginnen loop ik niet achter elk gerucht aan naar het volgende kakverhaal met kekke taal. Maar enlighten me, hoe word jij als investeerder beloond zodra het product Tron (of wat het dan ook is) een succes blijkt?Thaam schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:29:
[...]
Wat is jouw stategie? Kopen in de piek verkopen in in het dal? Bedankt voor je opmerking.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Welke muur?Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:49:
50 ct goedkoper inkopen en dan heb ik er 29 meer. ...tja als je het zo even zegt is het niets.Korkss schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:54:
[...]
Ik zou zelf het risico niet nemen. Maar als je ballen groter zijn dan mijne kun je erop gokken.
Verwacht ook niet ineens een zieke run, maar ook geen grote daling. Dus wat zou je ermee winnen?
Dat weer je nooit .Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:49:
Ik heb vanmorgen tegen een koers van 48k VEN ingekocht maar deze schommelt heel de dag door.
Aangezien er die grote muur is, kan ik daar misschien wat zekerheid uit halen om misschien mijn VEN te verkopen op mijn inkoop en wachten tot de dip om lager in te kopen of zeggen jullie niet doen?
Gaat om 260 stuks.
Bedoel dat hij door die sell wall niet plots een run zal nemen.
haha grootste shitcoin is BTC.
Bedankt voor je vriendelijke reactie.casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:48:
[...]
Dit heb je helemaal uit je duim gezogen en klopt voor geen meter, zoals zovelen al in dit topic hebben gezegd.
Dat Bitstamp gereguleerd is betekent niet dat je hier automatisch financieel verzekerd bent en al helemaal niet voor €100k onder het DGS... Hetzelfde geldt voor Kraken. Wat betreft brokers, die vallen hier ook helemaal niet onder. 100% kul!
Even de feiten op een rijtje zetten:
Bitstamp, gereguleerd door CSSF (Luxemburg). Compensatie verzekering: GEEN
Kraken (Payward Inc.), niet onder directe regulering. Compensatie verzekering: GEEN
Brokers, te abstract, ligt eraan in welk land deze bevindt. Compensatie verzekering: NL = €20k; UK = £50K.
Dus mocht één van deze crypto exchanges zich failliet verklaren of gehacked worden, dan heb je geen poot om op te staan, behalve geluk hebben als ze uit goodwill je willen compenseren.
Daarom handelen professional traders meestal in de UK hier in de EU (CFDs voor de crypto space).
Verwijderd
Net als jou vandaag ook op 50 verkocht. Op welke grens koop jij weer nieuwe VEN?akaQ schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:10:
[...]
Dat weer je nooit .
Maar je kan met VEN wel je btc volume lekker laten groeien. Gisteren weer voor 37 gekocht vandaag weer voor 51 verkocht, gaat al weken zo dus tel uit je winst.
Gebruik je dan de Stop Limit of zet je gewoon een order erin voor 50k en 100% ?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Net als jou vandaag ook op 50 verkocht. Op welke grens koop jij weer nieuwe VEN?
Verwijderd
Ik had mn order er al in staan om op 50k te verkopen. Ivm 10% winstregel die ik voor mezelf heb gemaakt.Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:13:
[...]
Gebruik je dan de Stop Limit of zet je gewoon een order erin voor 50k en 100% ?
Heb dit nog niet eerder gedaan op Binance
Werk met stop-limit idd. Geen tijd "zin" om er continu op te zitten. Nu een buy order op 39 staan. Zodra die geraakt word durf ik wel weer een sell rond de 50 te zetten.akaQ schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:10:
[...]
Dat weer je nooit .
Maar je kan met VEN wel je btc volume lekker laten groeien. Gisteren weer voor 37 gekocht vandaag weer voor 51 verkocht, gaat al weken zo dus tel uit je winst.
Sorry als dit een beetje dom overkomt maar vul je dan gewoon 0.00050000 in bij prijs en 100% daaronder en klikt op de Sell button?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:14:
[...]
Ik had mn order er al in staan om op 50k te verkopen. Ivm 10% winstregel die ik voor mezelf heb gemaakt.
Snap het principe wel, maar ik zit niet constant die koersen te checken en op binance. Dus voor mezelf ga ik dat risico niet nemen. Heb nu 860 Ven coins. Vind het wel primaTranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:13:
[...]
Gebruik je dan de Stop Limit of zet je gewoon een order erin voor 50k en 100% ?
Heb dit nog niet eerder gedaan op Binance
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Dat klopt Tranzy.Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:15:
[...]
Sorry als dit een beetje dom overkomt maar vul je dan gewoon 0.00050000 in bij prijs en 100% daaronder en klikt op de Sell button?
Klik eens op het vraagteken bij "Stop-Limit"; dan kan je daarna een minimaal klein linkje aanklikken en krijg je uitlegTranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:15:
[...]
Sorry als dit een beetje dom overkomt maar vul je dan gewoon 0.00050000 in bij prijs en 100% daaronder en klikt op de Sell button?
Hoe weet je of je daar verzekerd bent voor diefstal en/of faillissement? Heb je hier bronnen van?Slux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Bedankt voor je vriendelijke reactie.
Ik denk dat je niet alles gelezen hebt.
Zodra cash op de fidor rekening van payward staan ben je verzekerd, coins niet, logisch.
ik dacht dat FGDL onder CSSF viel ?
Alex, Bink, Knap, vallen er ook niet onder ? is dat weer aangepast ?
Het gaat mij erom dat mij geld beter in de EU staat met all die regeltjes dan ergens buiten de EU.
Ze geven beide aan dat ze gereguleerd zijn dat voelt voor mij beter dan 1 of andere vage exchange uit Azië
I know.. was me eerder niet helemaal duidelijk maar ik begrijp dat je bij de stop alleen maar aangeeft dat hij bij die koers je order alleen maar plaatst voor de ingestelde limit.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:21:
[...]
Klik eens op het vraagteken bij "Stop-Limit"; dan kan je daarna een minimaal klein linkje aanklikken en krijg je uitleg
Als er cash op mijn rabobank rekening staat of dat van een regulator of andere 3e persoon en ik ga failliet, krijg jij dan je geld terug, ondanks de dgs lincentie van de rabobank? Nee, natuurlijk niet. Ik snap je logica helemaal niet.Slux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Bedankt voor je vriendelijke reactie.
Ik denk dat je niet alles gelezen hebt.
Zodra cash op de fidor rekening van payward staan ben je verzekerd, coins niet, logisch.
ik dacht dat FGDL onder CSSF viel ?
Alex, Binck, Knap,MonyYou vallen er ook niet onder ? is dat weer aangepast ?
Het gaat mij erom dat mij geld beter in de EU staat met all die regeltjes dan ergens buiten de EU.
Ze geven beide aan dat ze gereguleerd zijn dat voelt voor mij beter dan 1 of andere vage exchange uit Azië
Verwijderd
Dit was zijn reactie op mijn verhaal....casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:48:
[...]
Dit heb je helemaal uit je duim gezogen en klopt voor geen meter, zoals zovelen al in dit topic hebben gezegd.
Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:23:
[...]
Idd je hebt geen idee
customers’ money is on their Fidor bank account (with statutory deposit security of €100,000 per customer) , instead of lying unsecured on the bank account of the operator of the trading platform.
Het is heel simpel. Je moet de depositogarantiestelsel van een bank/instantie op een officiële site kunnen achterhalen. Bijv op de Duitse Nederlandse Bank. Nooit een niet officiële site geloven, aannames doen of zelf conclusies trekken.casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:24:
[...]
Hoe weet je of je daar verzekerd bent voor diefstal en/of faillissement? Heb je hier bronnen van?
Je haalt hier de zaken door elkaar. Garantie != regulatie. Dat een instantie onder CSSF valt en FGDL aanbiedt, betekent niet dat een andere instantie hetzelfde doet, laat staan of we hier over verplichting of niet praten. Daarnaast zijn cryptos (nog) niet gereguleerd, dus valt het helemaal niet onder monetaire wetgeving, behalve dat het als asset of commodity gezien wordt door NL en je daardoor de waarde in box 3 invult.
De benoemde Nederlandse instanties zoals Knap, etc. doen er helemaal niet toe wat betreft het onderwerp.
Ik hoop dat je Duits kan en nog niet trade via onverzekerde brokers, zie https://broker-bewertunge...ch/bitstamp-versus-kraken
Je hebt gelijk wat betreft de kijk op waarborging eigen vermogen, maar gevoel != realiteit. Ik kijk naar het papierwerk (contracten, rechten vs verplichtingen, balans sheets van een bedrijf, etc.). Met een goed gevoel kan je niks in een worst case scenario, behalve dat het transmuteert naar een slecht gevoel.
Maar ieder zijn weg en bestemming, good luck
Wat ik gelezen heb ben ik bij de fidor bank verzekerd ja.casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:24:
[...]
Hoe weet je of je daar verzekerd bent voor diefstal en/of faillissement? Heb je hier bronnen van?
Je haalt hier de zaken door elkaar. Garantie != regulatie. Dat een instantie onder CSSF valt en FGDL aanbiedt, betekent niet dat een andere instantie hetzelfde doet, laat staan of we hier over verplichting of niet praten. Daarnaast zijn cryptos (nog) niet gereguleerd, dus valt het helemaal niet onder monetaire wetgeving, behalve dat het als asset of commodity gezien wordt door NL en je daardoor de waarde in box 3 invult.
De benoemde Nederlandse instanties zoals Knap, etc. doen er helemaal niet toe wat betreft het onderwerp.
Ik hoop dat je Duits kan en nog niet trade via onverzekerde brokers, zie https://broker-bewertunge...ch/bitstamp-versus-kraken
Je hebt gelijk wat betreft de kijk op waarborging eigen vermogen, maar gevoel != realiteit. Ik kijk naar het papierwerk (contracten, rechten vs verplichtingen, balans sheets van een bedrijf, etc.). Met een goed gevoel kan je niks in een worst case scenario, behalve dat het transmuteert naar een slecht gevoel.
Maar ieder zijn weg en bestemming, good luck
Ik heb zelf alleen maar alts.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:52:
[...]
Nee, ik zou graag willen dat je een toepassing geeft van het product.
Je gaf zelf, en gedeeltelijk, terecht aan dat veel altcoins geen werkend product hebben. Klopt, op basis van de whitepapers en (loze) beloften hebben veel altcoins lange tijd na lancering geen werkend product. Maar hun whitepapers geven wel een "grijpbaarder" product voor dagelijkse toepassing dan Bitcoin.
Tenminste, er zijn coins om in-game iets mee te (kunnen) kopen. Er zijn coins om echt mee te betalen middels een plastic kaartje (Monaco coin bijvoorbeeld) en er zijn coins die bepaalde documenten/dossiers moeten verifieren/beveiligen.
En Bitcoin? Men kent het niet anders dan een "omrekening" van liquide middelen naar een ongrijpbaar internet-muntje waar veel over gehyped wordt.
En ja, ik speel dommetje misschien maar licht dan allicht de rest voor in het topic alvorens alle alts als shit te waarderen
Als je zo slim bent om te 'traden' dan kun je ook wel aan currency komen buiten coinbase om lijkt mij.DarkShadow schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:40:
http://fortune.com/2018/0...ank-cryptocurrency-wires/
Zou dit invloed hebben morgen? Als er geen geld van en naar de exchanges kan vloeien lijkt me dat genoeg reden voor een heel onrustige situatie.
STOP is de koers waar hij een actie op doet en LIMIT is de grootte van de order die hij inschiet in het orderboekje als de STOP geraakt wordt.aaaido schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:41:
Stop limit werkt als volgt. Stel je stelt de stop in op 48 en de limit op 50 dan wordt je order geplaatst wanneer de prijs boven de 48 gaat. Voor buy kan je net zo goed de limit gebruiken.
[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 14-01-2018 18:43 ]
Als jij een klant bent van de Fidor bank, ben jij inderdaad verzekerd. Als Kraken klant is van Fidor, dan is Kraken verzekerd. Als jij klant bent van Kraken, dan ben jij niet verzekerd. Je valt onder hele andere rechten en verplichtingen en onder contracten met een bedrijf die helemaal geen dgs licentie beschikbaar stelt, Kraken en/of Bitstamp in dit geval. Hetzelfde verhaal voor de brokers.Slux schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:37:
[...]
Wat ik gelezen heb ben ik bij de fidor bank verzekerd ja.
Ik heb het over fiat/cash ik heb nergens genoemd cryptocoins,
Ik weet het niet, jij roept dat brokers helemaal niet onder depostito vallen, dat heeft wel degelijk met het onderwerp te maken, Duitse brokers hebben er niks mee te maken.
Ter verduidelijking, verzekerd op faillissement van de bank, Fidor in dit verhaal. Niet verzekerd op een bedrijf, zoals Kraken. Op de manier zoals je denkt verzekerd te zijn, dan zou iedere klant/client van een failliet bedrijf dus bailed out worden door de bank? Nee, natuurlijk niet. Als dat zo was, was ik in ieder geval wel blij, want heb behoorlijk wat geld verloren door failliet zijnde bedrijven in de afgelopen decennia. Als client sta je onderaan en krijg je meestal niets terug. Hier bevindt zich de crypto exchange, gereguleerd of niet. Ik hoop dat je het niet mee hoeft te maken in ieder geval.casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:42:
[...]
Als jij een klant bent van de Fidor bank, ben jij inderdaad verzekerd. Als Kraken klant is van Fidor, dan is Kraken verzekerd. Als jij klant bent van Kraken, dan ben jij niet verzekerd. Je valt onder hele andere rechten en verplichtingen en onder contracten met een bedrijf die helemaal geen dgs licentie beschikbaar stelt, Kraken en/of Bitstamp in dit geval. Hetzelfde verhaal voor de brokers.
Als je het niet weet, dan raad ik aan contact op te nemen met de Nederlandse Bank, die zullen je het beter uitleggen en het komt precies op hetzelfde neer als wat ik je nu vertel.
Verwijderd
Er zijn echt mensen hier die denken dat hun geld verzekerd is op een exchange. Laat die lekker daar in geloven.casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:48:
[...]
Ter verduidelijking, verzekerd op faillissement van de bank, Fidor in dit verhaal. Niet verzekerd op een bedrijf, zoals Kraken. Op de manier zoals je denkt verzekerd te zijn, dan zou iedere klant/client van een failliet bedrijf dus bailed out worden door de bank? Nee, natuurlijk niet. Als dat zo was, was ik in ieder geval wel blij, want heb behoorlijk wat geld verloren door failliet zijnde bedrijven in de afgelopen decennia. Als client sta je onderaan en krijg je meestal niets terug. Hier bevindt zich de crypto exchange, gereguleerd of niet. Ik hoop dat je het niet mee hoeft te maken in ieder geval.
Good luck.
Ik vraag nu al 3x om een product... Naam / URL / algemeen geaccepteerd / nu toepasbaar / in NL.RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:39:
[...]
Wat ik wel heb gezegd:
Niet alle altcoins hebben een werkend product. BTC heeft een product.
...
Zullen we erover ophouden.
Verwijderd
Moet je kijken hoeveel hij morgen omlaag is gegaan.Tweakarim schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:53:
DLC coin is 2300% omhoog op yobit, hoe is het mogelijk
Precies 1 dag voor de 15e...DarkShadow schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:40:
http://fortune.com/2018/0...ank-cryptocurrency-wires/
Zou dit invloed hebben morgen? Als er geen geld van en naar de exchanges kan vloeien lijkt me dat genoeg reden voor een heel onrustige situatie.
PSN: Oldzkoel
Als je niet het verschil ziet tussen een whitepaper en BTC wat moet ik dan uitleggen?MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:54:
[...]
Ik vraag nu al 3x om een product... Naam / URL / algemeen geaccepteerd / nu toepasbaar / in NL.
Het is simpel om erover op te houden maar als je een uitspraak doet dat BTC wel een werkend product heeft, wil ik ook graag weten welk product.
[ Voor 31% gewijzigd door RedHat op 14-01-2018 19:06 ]
Op het Darknet kan je niet met Ideal betalen ,niet met altcoins maar wel met Bitcoin.MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:54:
[...]
Ik vraag nu al 3x om een product... Naam / URL / algemeen geaccepteerd / nu toepasbaar / in NL.
Het is simpel om erover op te houden maar als je een uitspraak doet dat BTC wel een werkend product heeft, wil ik ook graag weten welk product.
Doel je hiermee op de bonus van bankiers? Ik vraag me echt af of dit zo'n groot effect gaat hebben op de markt, want het lijkt me niet dat die mensen door het jaar heen niks te besteden hebben.power_user schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:03:
[...]
Precies 1 dag voor de 15e...volgens mij is de overheid zich op de achtergrond steeds meer aan het bemoeien met de groter wordende cryptowereld.
Kraken heeft een samenwerking met Fidor dat is iets heel anders dan dat een bedrijf alleen een bankrekening heeft.casper1987vd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:48:
[...]
Ter verduidelijking, verzekerd op faillissement van de bank, Fidor in dit verhaal. Niet verzekerd op een bedrijf, zoals Kraken. Op de manier zoals je denkt verzekerd te zijn, dan zou iedere klant/client van een failliet bedrijf dus bailed out worden door de bank? Nee, natuurlijk niet. Als dat zo was, was ik in ieder geval wel blij, want heb behoorlijk wat geld verloren door failliet zijnde bedrijven in de afgelopen decennia. Als client sta je onderaan en krijg je meestal niets terug. Hier bevindt zich de crypto exchange, gereguleerd of niet. Ik hoop dat je het niet mee hoeft te maken in ieder geval.
Good luck.
Wat betreft je verhaal over brokers, die vallen wel degelijk onder deposito.In the meantime, bitcoin.de hopes to lead the way as an EU-regulated trading platform with an EU deposit guarantee (up to 100,000 EUR per customer).
Je houding verteld mij verder genoeg.Je claimt in je profiel ondernemer te zijn, maar snapt rechtsvormen niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 14-01-2018 19:53 ]
[ Voor 97% gewijzigd door RaptorXS op 14-01-2018 19:37 ]
Bankiers hebben inderdaad genoeg te besteden, het gaat om de extra bestedingen die mogelijk worden vanwege de bonus, dit kan enig effect hebben.Bmfd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:07:
[...]
Doel je hiermee op de bonus van bankiers? Ik vraag me echt af of dit zo'n groot effect gaat hebben op de markt, want het lijkt me niet dat die mensen door het jaar heen niks te besteden hebben.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
[ Voor 91% gewijzigd door pilskes op 14-01-2018 19:37 ]
Kraken: No fee's, but we also have no service!RickvN schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:36:
Kraken is weer open, zonder fees.
Zal dit een duwtje zijn in de rug voor de markt omdat meer mensen weer gaan traden, of zullen velen al een alternatief hebben gevonden en geen effect?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Zal best wel effect hebben want als je alles op één Exchange hebt staan heb je geen alternatief.RickvN schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:36:
Kraken is weer open, zonder fees.
Zal dit een duwtje zijn in de rug voor de markt omdat meer mensen weer gaan traden, of zullen velen al een alternatief hebben gevonden en geen effect?
Bij Binance kun je met BNB de fees betalen (krijg je ook 50% korting op de fees). Je kunt BNB kopen met BTC/ETH of USDT. Je kunt ook een deel van BNB kopen als je een market order plaatst.Ambianz schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:49:
Hoe kan ik voorkomen dat de fee die er op een exchange staat van een rond getal afgaat? Zit dus nu met 2,97 VEN maar kan niet echt iets met die ,97 doen lijkt het
Gebruik zelf Delta voor Android. Fijne eraan is dat hij zowel een all-time profit als een 24H change aan kan geven. Daarnaast notificaties als er wat bijzonders gebeurt.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:44:
Thanks voor de info guys! Volgende keer idd ETH kopen dan in de plaats.
Heb inmiddels mijn eerste trade gedaan en deze ingegeven op cointracking.info. Maar vind het toch niet zo overzichtelijk als ik had gehoopt (zoals bij aandelen bv). Hier zie ik bv: Total Value of all Coins: 2,08€. Dat zou dan toch nog +- 88€ moeten zijn atm? Ook vind ik nergens hoeveel % VEN gestegen is vanaf de moment dat ik hem gekocht heb. En hoeveel % mijn totale waarde van mijn portfolio is gestegen/gedaald tegenover het moment dat ik heb aangekocht. Thanks in advance!
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq