[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.961 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

<hier stond onzin...>

[ Voor 95% gewijzigd door xos op 13-01-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:54:
[...]

Welkom in de scam van Binance. Nu snap je waarom hun Bnb-coin op $23 staat.
Ok, bedankt...
Gelukkig goedkope coins, maar bij duurdere coins dat dit veel geld kosten...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen 42k verlies dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je hebt ze dus niet voor €118 per stuk verkocht, maar voor gemiddeld €1,084.50. Dat is wél als verwacht.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Nee klopt... Damn, voel me echt dom nu 8)7. Sorrie voor de ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:05:
[...]

Ja, maar toch zou ik willen weten wat voor order hij exact heeft ingezet en bij welke exchange.

Want als ik 10 VEN wil verkopen en ik geef limiet 1 dollar mee, dan verkoop ik ze toch gewoon aan de hoogste bieder voor $5,xx nu.
En niet voor $1.
Probeer het maar met VEN en een limit order.

Dan had je een market order moeten plaatsen, wat trouwens net zo risky kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:10:
Ja, nu ben je ons wel 1 ETH verschuldigd! >:)
Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:12:
[...]

Probeer het maar met VEN en een limit order.

Dan had je een market order moeten plaatsen, wat trouwens net zo risky kan zijn
Een limit sell order is een marketorder als jouw limitprijs maximaal gelijk is aan de hoogst openstaande order in het orderboek. Met het verschil dat er niet verkocht wordt onder de door jouw gegeven prijs.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2018 19:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:10:
Shit zeg, als je 42 eth verkoopt en het niet uit je balance kunt opmaken voor hoeveel je nu alles verkocht hebt..tja dan weet ik het ook niet meer :X

Laten we zeggen je hebt op tijd goede keuzes gemaakt mbt ethereum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:46
Waar gaat TRON (TRX) naartoe ;(

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 13-01-2018 19:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin Diamond van 12 euro naar 106 euro op 1 dag, godver.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik las dat iemand hier vroeg waar die maan pakken kan kopen, maar misschien is een duikers loodgordel winkel beter voor TRX :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:23:
[...]

Ik las dat iemand hier vroeg waar die maan pakken kan kopen, maar misschien is een duikers loodgordel winkel beter voor TRX :X
Dramaaaa, ik hoop dat TRX nog even rond de 1000 sats komt, dan cash ik uit en ga ik mijn investering verdelen over meerdere coins, ipv alles in 1 coin te stoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:22

DirtyBird

Praktiserend denker

mprkooij schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:28:
[...]

Dramaaaa, ik hoop dat TRX nog even rond de 1000 sats komt, dan cash ik uit en ga ik mijn investering verdelen over meerdere coins, ipv alles in 1 coin te stoppen.
Briljant! Misschien is deze strategie een goede aanvulling voor de topicstart...of een wikipedia pagina!

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
DirtyBird schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:32:
[...]

Briljant! Misschien is deze strategie een goede aanvulling voor de topicstart...of een wikipedia pagina!
Dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Niet dat ik nog XVG heb, maar ik vraag me af waarom die toch niet omhoog wil. Nu werkt het protocol, de nieuwe wallet werkt prima en volgens verwachting ...maar niemand lijkt er in te geloven. Zo'n muntje had in mijn beleving..gezien de potentie.. met gemak op €0.20 moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:05:
[...]

Ja, maar toch zou ik willen weten wat voor order hij exact heeft ingezet en bij welke exchange.

Want als ik 10 VEN wil verkopen en ik geef limiet 1 dollar mee, dan verkoop ik ze toch gewoon aan de hoogste bieder voor $5,xx nu.
En niet voor $1.
Ligt er maar aan, als de bots sneller zijn dan dat de exchange is, gaat het gewoon zo. Zou onderstaande mogelijk zijn :?

Klaas plaatst een order om 19.01.000 (bewust tijd in ms, bots werken echt snel)
Order komt in orderbook om 19.02.000
Verwerkingstijd exchange om order af te gaan handelen: 400ms
bot plaatst echter sneller een order dan dat de exchange de order af begint te handelen voor de exacte prijs en aantal, dan wordt de "foute" order van klaas exact afgehandeld zoals hij hem ingevoerd heeft.

(tijden zijn fictief, dienen als voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Laatst online: 20:29

Blord

Hello Kitty !

Nu ga je vanuit dat alles met bots wordt gewerkt. Er zijn vast wel wat limit buys onderweg naar beneden. En 42 ETH is niet echt wereldschokkend. Daar slag je niet echt een deukje in het boter. Meer een krasje op de prijs. Nu is wel zo dat Bitstamp een waarschuwing geeft als de prijs meer dan 20% afwijkt van de huidige koers. Dat heeft mij wel wat kopzorgen bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:47:
[...]

Ligt er maar aan, als de bots sneller zijn dan dat de exchange is, gaat het gewoon zo.

Klaas plaatst een order om 19.01.000 (bewust tijd in ms, bots werken echt snel)
Order komt in orderbook om 19.02.000
Verwerkingstijd exchange om order af te gaan handelen: 400ms
bot plaatst echter sneller een order dan dat de exchange de order af begint te handelen voor de exacte prijs en aantal, dan wordt de "foute" order van klaas exact afgehandeld zoals hij hem ingevoerd heeft.

(tijden zijn fictief, dienen als voorbeeld)
Hier ben ik het mee eens. Maar als ik zie dat er voor 30 bitcoins aan kooporders staan tussen de $5 en de $5,30 dan moet het echt raar lopen als ik mijn tien VENS voor $1 verkoop. Het zijn niet allemaal bots die orders open hebben staan, maar wel heel veel. Ook op gewone aandelenbeurzen.

Een goede oplossing daartegen zou zijn dat je je order pas na 1 minuut kan annuleren. Dan stopt de bot handel. En als dat niet werkt pas je de tijden aan.
Vroeger moest je je kooporder schriftelijk opgeven bij de bank. Hadden ze geen bots. Wel corrupte brokers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:21:
Schimmige praktijken. Kucoin en Binance zijn niet voor niets uit de BCD charts gehaald op CMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:14
Vandaag is drama, m.u.v. 1 coin. SNM zorgt voor een lichtpuntje vandaag door de aankondiging dat ze bij het OpenFog consorium mee gaan doen. Qua naam best een belangrijke stap (gezien het is opgezet door Dell, Microsoft, Cisco en nog een paar andere partijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:45:
Niet dat ik nog XVG heb, maar ik vraag me af waarom die toch niet omhoog wil. Nu werkt het protocol, de nieuwe wallet werkt prima en volgens verwachting ...maar niemand lijkt er in te geloven. Zo'n muntje had in mijn beleving..gezien de potentie.. met gemak op €0.20 moeten staan.
Ik heb ze nog steeds, al sinds ze € 0.005 waren. Ik zie zoveel coins voorbij komen die helemaal niet meer ontwikkeld worden of helemaal geen functie hebben, en vervolgens waardes halen die helemaal nergens op slaan. Verge heeft volgens mij gewoon een imagoprobleem... Ga er dan ook vanuit dat de coin dit jaar nog wel flinke sprongen gaat maken.

Wie heeft er hier trouwens imeegedaan aan de ICO van Wanchain of is van plan zich in te kopen wanneer deze een dezer dagen op de exchanges komt? Ik heb de whitepaper gelezen en het lijkt mij een heel interessant concept :) .

Zijn er nog meer van dergelijke ICO's die de komende tijd op de markt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zijn er nog Dash holders hier ? ik heb er een paar als LT maar hoor/lees er nog maar weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
MaZo schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:54:
[...]
Schimmige praktijken. Kucoin en Binance zijn niet voor niets uit de BCD charts gehaald op CMC.
Ja en nee, wallets zijn offline en dan kunnen dit soort dingen gebeuren al is dit wel een extreem voorbeeld.

Ik heb wat bescheiden ritjes meegedaan op Yobit. Is toch leuk.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 13:11
mobileleon schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:00:
[...]

Ik heb ze nog steeds, al sinds ze € 0.005 waren. Ik zie zoveel coins voorbij komen die helemaal niet meer ontwikkeld worden of helemaal geen functie hebben, en vervolgens waardes halen die helemaal nergens op slaan. Verge heeft volgens mij gewoon een imagoprobleem... Ga er dan ook vanuit dat de coin dit jaar nog wel flinke sprongen gaat maken.

Wie heeft er hier trouwens imeegedaan aan de ICO van Wanchain of is van plan zich in te kopen wanneer deze een dezer dagen op de exchanges komt? Ik heb de whitepaper gelezen en het lijkt mij een heel interessant concept :) .

Zijn er nog meer van dergelijke ICO's die de komende tijd op de markt komen?
Wanneer wordt Wanchain verwacht op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 18:38
Buy the rumour, sell the news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:21:
Als je er op Binance wat had staan had je vanmiddag een flinke klapper kunnen maken, heeft de 250 daar aangetikt met een P&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:11:
[...]

Als je er op Binance wat had staan had je vanmiddag een flinke klapper kunnen maken, heeft de 250 daar aangetikt met een P&D.
Je kan er alleen geen BCD depositen. Mooi kut. Anders had ik er tenminste nog wat aan gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
mprkooij schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:28:
[...]

Hoop ook nog even op een klein lichtpuntje, zodat ik de laatste van de hand kan doen. Dit was dus NIET zo’n goed HODL plan helaas... Maar kan stiekem wel raden wat er morgen gebeurt als ik ze vanavond verkoop... 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:31
outlandos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Wanneer wordt Wanchain verwacht op de markt?
Dacht eind vd maand ergens..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Dakillerbean schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Hoop ook nog even op een klein lichtpuntje, zodat ik de laatste van de hand kan doen. Dit was dus NIET zo’n goed HODL plan helaas... Maar kan stiekem wel raden wat er morgen gebeurt als ik ze vanavond verkoop... 7(8)7
Ik zit ook nog met een berg Trons, maar ik laat ze nog staan. Heb nu toch al 40% verlies daarop...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Even een hele andere vraag. Ik heb al een hele tijd een gatehub wallet. Echter heb ik nooit een EU Bank gateway toegevoegd. Omdat ik het voornamelijk toch voor de opslag van mijn ripple's heb. Hoelang duurt in godsnaam die verificatie? Hij staat al heel lang op pending? Jullie ervaring hier mee? Ik wil namelijk eigenlijk mijn inzet eruit halen en de rest laten staan. Maar dat gaat niet echt gebeuren op deze manier volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Alcje schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:24:
Even een hele andere vraag. Ik heb al een hele tijd een gatehub wallet. Echter heb ik nooit een EU Bank gateway toegevoegd. Omdat ik het voornamelijk toch voor de opslag van mijn ripple's heb. Hoelang duurt in godsnaam die verificatie? Hij staat al heel lang op pending? Jullie ervaring hier mee? Ik wil namelijk eigenlijk mijn inzet eruit halen en de rest laten staan. Maar dat gaat niet echt gebeuren op deze manier volgens mij.
Na 36 dagen was mijn ID geaccepteerd :) Kan dus even duren. Ik hoef trouwens niets meer met hun want ik gebruik nu een exchange i.p.v. gatehub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTube
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 18:36
Alcje schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:24:
Bij mij 34 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dakillerbean schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Die komt echt nog wel, blijft een grote aanhang hebben wat ik op verschillende forums lees.

Weet precies wat je bedoeld op het moment dat je ze verkoopt, 9/10 keer gaat het altijd up bij mij.

Laatste dagen leuke ritjes met LTC gehad, nu zit ik er over te denken om even paar weken rust te nemen en zal je ziet dat ie doorloopt naar de 250 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenpachi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-10 21:39
xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:43:
[...]

Wat is er interessant aan die whitepaper. Heb er even vluchtig doorheen gekeken maar er staat volgens mij niks interessants in? Sommige linkjes naar twitter accounts zijn dood en bij de programmeur uit de UK in kwestie betwijfel ik of het zijn twitter account uberhaupt is. En zo ja zou ik er nooit vanuit een whitepaper naar toe linken gezien de content. Daarnaast staat hun eigen twitter feed vol met gereutel over exchanges en promotie over hun token maar niks over de tech en de voortgang. Tenzij ik iets enorm over het hoofd zie snap ik echt niet waarom je in zo'n partij zou willen investeren.
Het gaat als echte betaalmiddel dienen; ze gaan bankpasjes (debit card) leveren zodat je coins direct geconverteerd kunnen worden naar euro's/dollars tijdens het betalen. Maar ze gaan ook onderhandelen met bedrijven zodat de ELYTE coin ook rechtstreeks geaccepteerd wordt. De coins zijn schaars (1 miljoen) waardoor de verwachting is dat ze gauw in waarde gaan stijgen nadat ze meer bekendheid hebben (1 coin kost nu nog geen euro, met een beetje geluk minder dan 50 cent. Paar weken terug was het rond de 2-3 cent).

Ze zijn nog heel recent begonnen, misschien zijn ze maar 2 maanden oud. Ze gaan meer details geven over de voortgang van het project, maar het heeft nog tijd nodig. Ze zijn wel continu bezig en er is meestal wel iemand van het team dat telegram bijhoudt als er kritische vragen gesteld worden. De community groeit continu en helpt mee om het bekendheid te geven.

Ik denk dat ELYTE een veelbelovend project is, maar het heeft dus wat meer tijd en publiciteit nodig. Maarja, we zien wel wat de toekomst met zich meebrengt. Ik heb erin geïnvesteerd, met de winst vanuit de altcoins die ik ruim een maand geleden had ingekocht. Dus ik loop er niet op achteruit en als dit opeens naar de maan gaat, kan ik lekker een grote huis kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke wallets gebruiken jullie voor Stellar en Vechain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 19:10
Het volgende heb ik gedaan: in MyEtherWallet (MEW) heb ik het Binance deposit adres van Ethereum ingevoerd. Bij het te verzenden bedrag heb ik 'verzend volledig saldo' aangeklikt. Bij het veld 'Gas limit' staat standaard 21000. Dit heb ik laten staan. Vervolgens drukte ik op de button 'genereer transactie'.

Heb ik de stappen juist gevolgd? Of had ik niet het volledige bedrag moeten verzenden :? ?

De status van de transactie staat hier: https://etherscan.io/tx/0...559e542fa2aebed49ea4c26ab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56

Osxy

Holy crap on a cracker

kezzman schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:49:
[...]

Het volgende heb ik gedaan: in MyEtherWallet (MEW) heb ik het Binance deposit adres van Ethereum ingevoerd. Bij het te verzenden bedrag heb ik 'verzend volledig saldo' aangeklikt. Bij het veld 'Gas limit' staat standaard 21000. Dit heb ik laten staan. Vervolgens drukte ik op de button 'genereer transactie'.

Heb ik de stappen juist gevolgd? Of had ik niet het volledige bedrag moeten verzenden :? ?

De status van de transactie staat hier: https://etherscan.io/tx/0...559e542fa2aebed49ea4c26ab
Je hebt de gasprice heel laag staan. Boven aan de MEW site kan je gasprice bepalen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 08:14
Osxy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Je hebt de gasprice heel laag staan. Boven aan de MEW site kan je gasprice bepalen.
Oeh dat kan wel een paar dagen duren. Ik had laatst ook per ongeluk weinig ingevuld. Dat is 5 dagen onderweg geweest. Dan staat hij vaak op pending maar dan vervalt hij weer en probeert ie het later weer opnieuw.

Succes en geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

https://myetherwallet.git...what-is-gas-ethereum.html

Met 1 price kan het wel even duren, je zit letterlijk te wachten tot de miners geen drol te doen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Iemand nog VEN hebben, nu 36499 en dalend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firesma77
  • Laatst online: 10-08-2020
Tripod62 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:58:
Net 200 bijgekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:26
Ik zit met een dilemma. Ik heb 700 usd in DeepBrain Chain gestoken toen ie heel laag stond. Op een gegeven moment stond ik op 1000 usd winst maar dat is allemaal vervlogen door de enorme duikvlucht die hij heeft genomen afgelopen week. Ik speel nu ongeveer quitte.

Ik heb zojuist letterlijk 10 keer een sell order klaargezet en gecancelled op het laatste moment omdat ik toch denk: "hij zal toch zeker niet NOG verder zakken? Misschien op de lange termijn schiet ie weer omhoog?".

Niemand kan het zeggen, ik weet het, en ik ben ook niet op zoek naar een (juist) antwoord. Maar ik wil toch even mijn dilemma plaatsen.

De FOMO is real. Ik kijk constant naar andere munten. Maar juist die emotie is niet goed. Maar heeft DBC wel een goed verhaal? Straks gelooft niemand er in. Maar ik lees overal dat er van allemaal hippe samenwerkingen en producten aankomen. Aargh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Ik denk dat ie zakt tot 36400 dan weer op komt

---- edit ---
Precies dat dus, back up :) Nu mag ie wel weer is naar de 46000 hoor 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Tripod62 op 13-01-2018 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 18:39

Tweakarim

PSN: Karimineel3

edit, volgens mij mogen deze berichten niet.

[ Voor 81% gewijzigd door Tweakarim op 13-01-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
Osxy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Dankjewel. Ik zie dat de Gas Prijs op slechts 1 GWEI staat. Bovenaan de MEW-site staat: de gasprijs is het bedrag dat je betaalt per unit gas. TX vergoeding = gasprijs * gas limiet. Stel ik kies de Gas prijs 50 Gwei (=Maybe Fast). Dan is de formule van de TX vergoeding 50 x 21.000 = 1.050.000.

Vraag 1: Wat had ik dan anders moeten invullen? Zover ik weet heb ik bij het uitvoeren van de transactie niet de Gwei moeten invullen.Blijkbaar had ik dat schuifje naar rechts moeten verplaatsen, klopt dit? Of had ik een restje Ether moeten laten staan?

Vraag 2: Is het nu beter om de order te cancelen? Want ik heb natuurlijk veel te weinig ingevoerd.

Canceling: Generating a 0 ETH transaction to Your Own Address with the purpose of preventing a previous transaction from "going through" / "being mined" / being included in the blockchain.(bron)?

Als dit laatste klopt, dan moet ik er op letten dat ik het 'schuifje' dus ook bij deze transactie naar rechts schuif? Het advies is overigens 41 GWEI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firesma77
Elegy123 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:03:
Ik zit met een dilemma. Ik heb 700 usd in DeepBrain Chain gestoken toen ie heel laag stond. Op een gegeven moment stond ik op 1000 usd winst maar dat is allemaal vervlogen door de enorme duikvlucht die hij heeft genomen afgelopen week. Ik speel nu ongeveer quitte.

Ik heb zojuist letterlijk 10 keer een sell order klaargezet en gecancelled op het laatste moment omdat ik toch denk: "hij zal toch zeker niet NOG verder zakken? Misschien op de lange termijn schiet ie weer omhoog?".

Niemand kan het zeggen, ik weet het, en ik ben ook niet op zoek naar een (juist) antwoord. Maar ik wil toch even mijn dilemma plaatsen.

De FOMO is real. Ik kijk constant naar andere munten. Maar juist die emotie is niet goed. Maar heeft DBC wel een goed verhaal? Straks gelooft niemand er in. Maar ik lees overal dat er van allemaal hippe samenwerkingen en producten aankomen. Aargh...
Wellicht een tip! Spreek je met jezelf af wanneer genoeg, genoeg is.. Lastig, ik weet het. Zo heb ik met Verge mijzelf in korte tijd rijk gerekend. Had voor 100 Euro op 0,02 gekocht en binnen de kortste keren had ik 1200% winst. Toen kwam de FUD rondom Verge en de problematiek rondom gehackte Twitter accounts en fakenews waardoor de koers ontzettend daalde en op en neer ging. Uiteindelijk ben ik uitgestapt op 600% winst. Ben blij met de winst en de rust die het mij nu oplevert door de winst in VeChain en Ethereum te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:43
Tripod62 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:05:
[...]

Ik denk dat ie zakt tot 36400 dan weer op komt

---- edit ---
Precies dat dus, back up :) Nu mag ie wel weer is naar de 46000 hoor 8)7
Denk ook dat VEN snel weer gaat stijgen. Mrja misschien niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
aaaido schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:15:
[...]

Denk ook dat VEN snel weer gaat stijgen. Mrja misschien niet :p
Via TV kan je aardig zien tot waar die "max" zal dalen en tot ie weer zal stijgen alvorens ie weer gaat dalen. Zodra je het een beetje in de smiezen hebt krijg je wel een goed beeld om te daytraden :) Vandaar mijn getal tot ie max zal dalen, het was nog goed ook.

Maar het blijft toch altijd gissen he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tripod62 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Via TV kan je aardig zien tot waar die "max" zal dalen en tot ie weer zal stijgen alvorens ie weer gaat dalen. Zodra je het een beetje in de smiezen hebt krijg je wel een goed beeld om te daytraden :) Vandaar mijn getal tot ie max zal dalen, het was nog goed ook.

Maar het blijft toch altijd gissen he 8)7
Dit mag wel in slowchat heh ... ?

Wat is TV ? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:20:
[...]

Dit mag wel in slowchat heh ... ?

Wat is TV ? O-)
www.tradingview.com

Voila :) Gebruik het nu sinds kort en het is erg leuk om het in de gaten te houden :)

Het is wel aan te raden wat instellingen toe te voegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tripod62 op 13-01-2018 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elegy123
  • Laatst online: 23-09 09:26
firesma77 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:15:
[...]

Ben blij met de winst en de rust die het mij nu oplevert door de winst in VeChain en Ethereum te steken.
Dit vind ik zo'n sterk punt. De rust... Ik check wel duizend keer per dag mijn app om te zien hoe het gaat. Dat was leuk toen alles in het groen stond en er geen einde aan leek te komen. Maar nu begin ik steeds meer een naar gevoel te krijgen. Ik denk dat ik de boel verkoop en in VeChain en NEO steek. Beide voor de long term dus dat zal wat rust moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 16:06
De feiten liggen er, alleen is men iets te laat geweest met opleveren.
Nu stelt een weekje later weinig voor bij een ontwikkeltraject maar "beleggers" reageren nogal emotioneel en paniekerig als het om een deadline gaat.
In de reguliere aandelen wereld gaat dit ook zo.
Bedrijf X is bezig met een nieuw product en kondigt dit ook aan maar vanwege productie problemen of logistieke problemen is men te laat. Beleggers en analisten meteen in de stress en de aandelenkoers daalt. Onterecht want het bedrijf X is nog steeds prima en de producten zijn alleen met wat vertraging geleverd.
Dit is maar een voorbeeld. Met kwartaalcijfers gaat dat ook zo.
Als de winstcijfers bv 1 cent lager uitvallen dan verwacht en ipv 20 cent, 19 cent is geworden raken analisten in paniek terwijl er nog gewoon 19 cent winst is en NIET zoals zij denken, 1 cent verlies.
De logica is ver te zoeken soms.
Zo ook bij crypto coins blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Tripod62 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:58:
Hier ook Ven voor de longterm... komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
RideWithUz schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Hier ook Ven voor de longterm... komt goed
Dat zeker, maar in de tussentijd pik ik wat extra mee door wat te spelen met de dips. Wel heb ik een vast aantal in VEN zitten voor het lange termijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

kezzman schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:13:
[...]

Dankjewel. Ik zie dat de Gas Prijs op slechts 1 GWEI staat. Bovenaan de MEW-site staat: de gasprijs is het bedrag dat je betaalt per unit gas. TX vergoeding = gasprijs * gas limiet. Stel ik kies de Gas prijs 50 Gwei (=Maybe Fast). Dan is de formule van de TX vergoeding 50 x 21.000 = 1.050.000.

Vraag 1: Wat had ik dan anders moeten invullen? Zover ik weet heb ik bij het uitvoeren van de transactie niet de Gwei moeten invullen.Blijkbaar had ik dat schuifje naar rechts moeten verplaatsen, klopt dit? Of had ik een restje Ether moeten laten staan?

Vraag 2: Is het nu beter om de order te cancelen? Want ik heb natuurlijk veel te weinig ingevoerd.

Canceling: Generating a 0 ETH transaction to Your Own Address with the purpose of preventing a previous transaction from "going through" / "being mined" / being included in the blockchain.(bron)?

Als dit laatste klopt, dan moet ik er op letten dat ik het 'schuifje' dus ook bij deze transactie naar rechts schuif? Het advies is overigens 41 GWEI.
1: Het schuifje had je inderdaad moeten instellen
2: Cancellen is waarschijnlijk beter of je moet heel veel geduld hebben. Nog nooit zelf gedaan.

Het advies schommelt constant afhankelijk van hoe druk het is, vorige week zelf voor 21 gwei in 1,5 uur transactie gedaan tijdens spitsuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Wat zijn in jullie ogen de beste DayTrade coins op dit moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Tripod62 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:51:
Wat zijn in jullie ogen de beste DayTrade coins op dit moment?
ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:40
Hij gaat misschien niet hard, maar hij stijgt gewoon langzaam omhoog hoor. Elke dip is hoger dan de voorgaande dip.

Er is gewoon teveel gezeik geweest om die munt (terecht of onterecht laat ik in het midden). En dat was jammer. Nou zit ik er al in voor alle stijgingen in, dus sta er sowieso goed mee voor :) Ik verwacht/hoop dat ie gewoon zo mooi langzaam door stijgt, en het team er achter gewoon rustig doorwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:53
Heeft iemand een goed alternatief voor binance wegens de registratie Stop?

Ben inmiddels al flink aan het inlezen maar het meeste leesvoer gaat toch meestal over binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ambianz schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:57:

Ben inmiddels al flink aan het inlezen maar het meeste leesvoer gaat toch meestal over binance
Bittrex of Kucoin?

btw: die buy wall van 1000BTC (12miljoen) op kraken is echt ziek :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido

Ik weet niet hoe maar ik kon van de week ineens een account aanmaken bij Binance. Wellicht kom je er soms wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firesma77
Binance is zo nu en dan geopend voor nieuwe registraties. Geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik was in de veronderstelling dat de VeChain rebranding ergens eind januari zou plaatsvinden, maar volgens dit artikel gebeurt het pas 26 februari. Wellicht heb ik gewoon niet goed op zitten letten, maar just in case deel ik het toch maar: https://cdn.vechain.com/vechain_global_rebranding_event.pdf

Uiteraard HODL ik m'n VeChain, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
DW23 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:34:
Ik was in de veronderstelling dat de VeChain rebranding ergens eind januari zou plaatsvinden, maar volgens dit artikel gebeurt het pas 26 februari. Wellicht heb ik gewoon niet goed op zitten letten, maar just in case deel ik het toch maar: https://cdn.vechain.com/vechain_global_rebranding_event.pdf

Uiteraard HODL ik m'n VeChain, maar dat terzijde.
Da is de reden dat Vechain de afgelopen tijd zo daalt. Iedereen had het eerder verwacht.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
Osxy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:49:
[...]

1: Het schuifje had je inderdaad moeten instellen
2: Cancellen is waarschijnlijk beter of je moet heel veel geduld hebben. Nog nooit zelf gedaan.

Het advies schommelt constant afhankelijk van hoe druk het is, vorige week zelf voor 21 gwei in 1,5 uur transactie gedaan tijdens spitsuur.
Bedankt voor je hulp, dat ga ik proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:32

Probeer het eens in de ochtend.
Werkte bij een vriend, die heeft 2 of 3 dagen geleden een account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
mathy_ schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:08:
[...]

Ik heb zelf afgelopen week een account aangemaakt tegen 8 uur 's ochtends, een bekende van mij ook, alleen dan een dag later. Goede kans dat het jou dan ook lukt :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ven heeft de weg naar boven weer gevonden zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:28:
Ven heeft de weg naar boven weer gevonden zie ik :)
Hij wordt in ieder geval niet meer onder de duim gehouden.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Iemand enig idee op welke exchange THEKEY straks verkrijgbaar is?
Lijkt mij een erg interessante.

https://www.thekey.vip/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
FCH schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:43:
Iemand enig idee op welke exchange THEKEY straks verkrijgbaar is?
Lijkt mij een erg interessante.

https://www.thekey.vip/
Waarom lijkt het je interessant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:33

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Waarom wil iedereen op binance fee om withdraw van 150,- btc te doen is ongeveer 15€. Zijn vast wel goedkopere exchanges toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
NLKornolio schreef op zondag 14 januari 2018 @ 02:24:
Waarom wil iedereen op binance fee om withdraw van 150,- btc te doen is ongeveer 15€. Zijn vast wel goedkopere exchanges toch ?
Er bestaan ook andere coins als BTC

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 05-10 11:10
Ven ook weer is aan stijgen hopen dat beetje doorzet...

Helaas

[ Voor 9% gewijzigd door k1978 op 14-01-2018 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
TRX zakt nog verder weg.... of die zijn ATH ooit nog haalt... denk dat je dan een jaartje moet wachten... minimaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Goede morgen iedereen, gisteren kwam mijn voetbal vriend Franky langs. En we hebben 40 minutens lang over Bitcoin en Bitcoin Cash (en Ethereum) gepraat.
4 jaar geleden was er weinig intresse, nu word ik langs alle kanten door iedereen gebeld hier in Canada. Ze doen ook al veel mining met natural gas voor elektriciteit en er zijn zelfs al een paar bedrijfjes die Bitcoin accepteren.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:43:
[...]

Wat is er interessant aan die whitepaper. Heb er even vluchtig doorheen gekeken maar er staat volgens mij niks interessants in? Sommige linkjes naar twitter accounts zijn dood en bij de programmeur uit de UK in kwestie betwijfel ik of het zijn twitter account uberhaupt is. En zo ja zou ik er nooit vanuit een whitepaper naar toe linken gezien de content. Daarnaast staat hun eigen twitter feed vol met gereutel over exchanges en promotie over hun token maar niks over de tech en de voortgang. Tenzij ik iets enorm over het hoofd zie snap ik echt niet waarom je in zo'n partij zou willen investeren.
En buiten dat, hun site is ook waardeloos. Op elke pagina dat ronddraaiende cirkeltje...
Vast en zeker één of andere cheap-ass provider met teveel sites op 1 server :+

Whitepaper stelt idd ook niet veel voor. Niet echt iets waar ik bereid ben om (veel) geld in te steken.
Ben benieuwd op welke exchange ze komen en per wanneer én voor welke prijs.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 08:48
Sbakker1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 07:25:
TRX zakt nog verder weg.... of die zijn ATH ooit nog haalt... denk dat je dan een jaartje moet wachten... minimaal
Op het ATH gekocht zeker?

Volgens mij keert de koers nu mooi terug naar de trendlijn. En meestal laat een volgende piek niet lang op zich wachten, dus een jaar is wat lang. Ik denk dat we met een paar weken wel weer wat stijging gaan zien. Goed moment om in te stappen nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Noxa op 14-01-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Noxa schreef op zondag 14 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Op het ATH gekocht zeker?

Meestal laat een volgende piek niet lang op zich wachten, dus een jaar is wat lang. Ik denk dat we met een paar weken wel weer wat stijging gaan zien. Goed moment om in te stappen nu.
Nee valt mee, op 800 en op 1000 SAT. Ik houd ze ook vast, maar wel grappig om te zien hoe hij toch nog verder zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
DirtyBird schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:32:
[...]

Verstandig. Een beetje risicospreiding kan geen kwaad. Slaap je ook beter van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 21:22

DirtyBird

Praktiserend denker

Xessive schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Verstandig. Een beetje risicospreiding kan geen kwaad. Slaap je ook beter van ;)
Tja risicospreiding? Het is allemaal crypto en zolang de correlatie groot is (de hele markt deinst achter btc aan) kun je niet van echte spreiding spreken :)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
DirtyBird schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:05:
[...]

Tja risicospreiding? Het is allemaal crypto en zolang de correlatie groot is (de hele markt deinst achter btc aan) kun je niet van echte spreiding spreken :)
Ik vindt het wel risicospreiding. Stel dat nou net die ene coin waar je je geld in hebt zitten bizar gaat dippen. Dan zie je je kapitaal voor je ogen verdampen. Als je het in 3 tot 5 coins heb zitten zullen de andere misschien een paar procent zakken en/of stijgen. En ja, het is nu eenmaal een volatile market.

Misschien dat we hier dan kunnen spreken van 'gemoedsrustspreiding'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend
  • Laatst online: 23:31

Onbekend

...

mathy_ schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:08:
[...]

Goed idee en heb zojuist een account op Binance aangemaakt. :) Mogelijk speelt het een rol omdat het een zondagochtend is en men vaker met andere dingen bezig zijn dan het traden. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:10
Zou het mooi vinden als er weer wat piekjes komen bij mijn muntjes. Ik heb veel plezier gehad (en nog) van mijn XRP en XLM. Respectievelijk op 0,75 en 0,167 euro gekocht.

Mijn andere muntjes, LTC, TRX en DENT die ik allemaal niet op hun ATH gekocht heb (195, 0,13 en 0,057 euro) zakken toch steeds verder weg. Vooruit LTC hangt steeds rond de 200.

Geduld wordt hopelijk uiteindelijk beloond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Weet iemand hoelang het duurt voordat je bankrekening geverifieerd is bij bitonic? Duurt nu al bijna twee dagen... Dit betreft dus enkel die 1 cent overmaken en daarop controle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
aaaido schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:17:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je bankrekening geverifieerd is bij bitonic? Duurt nu al bijna twee dagen... Dit betreft dus enkel die 1 cent overmaken en daarop controle.
Kijk of je goed de hele zin heb ingevuld bij de omschrijving! Daar ging het bij mij ook ooit fout.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
aaaido schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:17:
Bij mij in de avond (afgelopen week) gestuurd en paar uur later akkoord. Maar goed, was wel ABN naar ABN overmaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Mooi bericht voor op de zondagochtend;

https://twitter.com/vecha...status/952454175589220352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Wow... VEN is plots naar de 49k!! Zou hij doorbreken nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:26:
Wow... VEN is plots naar de 49k!! Zou hij doorbreken nu?
hoop het...flinke sell wall op 50000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
Ik was gisteren ook terug flink extra in VEN gestapt. Was wel even heel goed wakker worden met deze spurt :-)
Laat maar gaan ik HODL toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb 7 VEN gekocht afgelopen week om te spelen en leren. To the top of the dakgoot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Wat is jullie verwachting van VEN.. Denk zelf misschien 15 tegen het einde van februari begin maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Kijk of je goed de hele zin heb ingevuld bij de omschrijving! Daar ging het bij mij ook ooit fout.
Eerste keer het laatste woordje niet toegevoegd, tweede keer wel. Als het er morgen niet opstaat maar een ticket aanmaken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
henk jansen schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:31:
Ik heb 7 VEN gekocht afgelopen week om te spelen en leren. To the top of the dakgoot!!
Hopelijk is je dakgoot schoon anders zit je nog in de bende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Tranzy schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:34:
Wat is jullie verwachting van VEN.. Denk zelf misschien 15 tegen het einde van februari begin maart.
Moeilijk zeggen...verwacht tot die tijd nog een aantal aankondigingen, eind februari de rebranding...zou zomaar richting 15 kunnen gaan idd...ze staan nog maar op nr. 31 in de marketcap, terwijl volgens mij plek in de top 10 zeker mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigh..

[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
;w

[ Voor 47% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 10:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:55
Met dit soort berichten hoef je alleen maar naar maand charts te kijken. Dit project is bloedserieus en staat compleet los van de vraag of men ooit met cryptovaluta gaat betalen (geloof er niks van komende 2 jaar). Bedrijven zijn nu bezig met supply Chain optimalisatie en VEN staat vooraan in de rij met klinkende namen.

Net NEO op USD 10 dit :)
Pagina: 1 ... 44 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)