Wat zijn goede Twitter accounts om te volgen die het laatste crypto nieuws delen?
Op Kucoin staat hij precies nog veel hoger?Dyna20 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:33:
[...]
Ik bedoelde trouwens Bitcoin Diamand. Die stijgt op Binance als een gek. Maar op andere exchanges stijgt de prijs niet mee.
Of ik zie iets over het hoofd.

Heb deze ooit als drop gekregen op Binance, nooit gedacht dat het veel zou worden ... Kwam echt uit het niks ook.
Jullie ook allemaal service unavailable met orders plaatsen op kraken?
op de status pagina van kraken is een uur geleden al gepost dat er een probleem was met het order book en dat trading is gepauseerd. https://status.kraken.com/
Verwijderd
Dit is precies wat ik zeg, maar volgens sommige mensen heb ik “geen idee”.brkhof schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Deze tekst is gekopieerd van deze site: http://fintank.net/2016/03/21/fidor-bitcoin/ maar slaat helemaal niet op kraken. Ja kraken heeft een bankrekening bij Fidor, maar nee dit betekent niet dat jij als klant bij kraken onder het deposito-garantiestelsel valt.
Stel dat je groenteboer een onlineshop heeft en een rekening bij de rabobank. Als jij online iets bij hem bestelt en geld overmaakt naar zijn rabobank rekening, en vervolgens gaat de groenteboer failliet, dan krijg je echt geen geld van de rabobank terug.
Als kraken wel onder het deposito garantiestelsel zou vallen dan zouden ze zelf een banklicentie moeten hebben. Die hebben ze niet en de "samenwerking met Fidor" verandert daar ook niks aan. Het zou ook dom zijn van kraken als ze er wel onder vallen en die geweldige garantie vervolgens vergeten te vermelden op hun eigen website.
Maar iedereen die denkt dat hun geld onder het garantiestelsel valt, mag lekker blijven geloven wat ze willen.
Vraagje: gisteren rond 12:00 een stukje Ethereum verstuurd van Myetherwallet naar Binance. Met 21000 gas. Kan het kloppen dat het zo lang duurt? De transactie staat nu nog steeds op pending?
Wat vaag... alle andere exchanges gaat ie niet?Rakward schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:56:
[...]
Op Kucoin staat hij precies nog veel hoger?
[afbeelding]
Heb deze ooit als drop gekregen op Binance, nooit gedacht dat het veel zou worden ... Kwam echt uit het niks ook.
The Fidor deal gives Payward a licensed, insured, and regulated bank partner.brkhof schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Deze tekst is gekopieerd van deze site: http://fintank.net/2016/03/21/fidor-bitcoin/ maar slaat helemaal niet op kraken. Ja kraken heeft een bankrekening bij Fidor, maar nee dit betekent niet dat jij als klant bij kraken onder het deposito-garantiestelsel valt.
Stel dat je groenteboer een onlineshop heeft en een rekening bij de rabobank. Als jij online iets bij hem bestelt en geld overmaakt naar zijn rabobank rekening, en vervolgens gaat de groenteboer failliet, dan krijg je echt geen geld van de rabobank terug.
Als kraken wel onder het deposito garantiestelsel zou vallen dan zouden ze zelf een banklicentie moeten hebben. Die hebben ze niet en de "samenwerking met Fidor" verandert daar ook niks aan. Het zou ook dom zijn van kraken als ze er wel onder vallen en die geweldige garantie vervolgens vergeten te vermelden op hun eigen website.
En voor bitstamp
https://www.bitstamp.net/...ly-licensed-btc-exchange/
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 13-01-2018 14:37 ]
Maak je er niet (meer) druk om joh... Heeft geen zin...Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:27:
[...]
The Fidor deal gives Payward a licensed, insured, and regulated bank partner.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoeveel als gasprice?kezzman schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:18:
Vraagje: gisteren rond 12:00 een stukje Ethereum verstuurd van Myetherwallet naar Binance. Met 21000 gas. Kan het kloppen dat het zo lang duurt? De transactie staat nu nog steeds op pending?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Misschien een domme vraag. Ik heb een deel NEM waar ik vanaf wil, en wil graag een beetje traden op binance hoe kan ik dit het beste doen?
Sinds Kraken weer online is zie je weer van die vage spikes voorbij komen die je nu ook op andere exchanges ziet, mensen die verkeerde orders plaatsen ?
Verkopen voor Ether, dan kopen wat je wilVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:35:
Misschien een domme vraag. Ik heb een deel NEM waar ik vanaf wil, en wil graag een beetje traden op binance hoe kan ik dit het beste doen?
Om de vergelijking dan nog even door te trekken: The Rabobank deal gives the groenteboer a licensed,insured and regulated bank partner.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:27:
[...]
The Fidor deal gives Payward a licensed, insured, and regulated bank partner.
Dat de groenteboer een betrouwbare bank heeft uitgekozen daarmee een overeenkomst heeft afgesloten is leuk, maar dat biedt je nog steeds geen garantie dat je je groente of geld terugkrijgt van de groenteboer.
Leuk dat bitstamp een licentie heeft om een beurs te opereren, maar dat is geen banklicentie en bitstamp valt dus ook niet onder het deposito-garantie stelsel.
Verwijderd
Waar kan ik dat het beste doen dan?PapiAFCA schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Verkopen voor Ether, dan kopen wat je wil
Zie nu dat Binance die idd niet heeft, Litebit mort wel lukken.
Op een van deze: https://coinmarketcap.com/currencies/nem/#markets
Dit bedoel ik niet lullig, maar misschien is het goed om eerst nog wat informatie op te zoeken voor je gaat traden.
Maar in grote lijnen; je maakt een account op een exchange, stuurt je geld of coins daar naar toe, stelt een verkoop order in voor de prijs die je wilt hebben voor je coins en wacht... hoe je die order precies in stelt (Market, Limit, Stop-Loss, ...) is iets dat je het beste zelf kunt uitzoeken.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 13-01-2018 15:05 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Helaas werkt het niet meer via litebit. Wel kopen niet verkopen. Okke ik heb alleen info nodig over hoe ik het nu moet verkopen.
Dat probleem had ik ook met NEM.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:07:
Helaas werkt het niet meer via litebit. Wel kopen niet verkopen. Okke ik heb alleen info nodig over hoe ik het nu moet verkopen.
Ik heb het zelf gestuurd naar HitBTC en daarvoor naar iets anders getraded. Vond het lastig genoeg omdat het blijkbaar eerst naar USD moest worden omgezet. Binance vind ik dan toch een stuk beter.
Withdraw om het dan te sturen naar Binace ging mij ook teveel kosten.
Wel van NEM af maar nog wel gebonden ff nog aan HitBTC.
En de groenteboer heeft ook geen banklicentie.brkhof schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:55:
[...]
Om de vergelijking dan nog even door te trekken: The Rabobank deal gives the groenteboer a licensed,insured and regulated bank partner.
Dat de groenteboer een betrouwbare bank heeft uitgekozen daarmee een overeenkomst heeft afgesloten is leuk, maar dat biedt je nog steeds geen garantie dat je je groente of geld terugkrijgt van de groenteboer.
Leuk dat bitstamp een licentie heeft om een beurs te opereren, maar dat is geen banklicentie en bitstamp valt dus ook niet onder het deposito-garantie stelsel.
Verwijderd
Als je puur een coin even snel naar iets anders wilt wisselen om het bv op Binance te krijgen, kijk eens naar changelly.com. is nog eenvoudig ook en als de vraag hier stelt lijkt me dat eenvoudig is waar je naar op zoek bent.
Je kunt je NEM volgens mij direct naar een exchange sturen en dan traden voor andere coins. Of je gebruikt een dienst als https://shapeshift.io/ (maar daar zitten vast fees aan vast) om direct naar een andere coin om te zetten. Als je het naar euro's wilt omzetten zou ik het waarschijnlijk naar ETH omzetten en die verkopen via bijv. https://btcdirect.eu/nl-nlVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:07:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb wat Neo, maar dat GAS schiet niet echt op...tenzij je heel veel hebt. Gelukkig doet Neo het zelf gewoon goed, stabiele stijging, en op jaarbasis is het leuk voor erbij dat GAS.Rakward schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:23:
Zijn hier trouwens mensen die veel NEO vasthouden puur voor free money uit GAS te krijgen?

Heb ik weer. Naar aanleiding van een post van @Tripod62 betreffende de site/app Tradingview besloten om mijn XRP sell order te cancellen en er nog wat bij te kopen.
Op deze pagina het vermoeden dat XRP de komende dagen alleen maar gaat stijgen.
Tot op heden alleen maar een daling te zien. Staat nu bijna 1100 sat lager... Ik hoop maar dat die gast toch gelijk gaat krijgen.
Uiteraard geen negatief bericht van mij naar Tripod62, laat dat even duidelijk zijn!
Maar het geeft wel aan hoe makkelijk een vermoeden van jezelf en/of iemand anders toch anders kan uitpakken dan gehoopt. Ik ga er wel vanuit dat XRP de komende dagen weer stijgt. Helaas dus even geen quick-win voor ondergetekende.
Dus; voor dat je ergens blind instapt zoals ik nu met deze coin even gedaan heb, zorg dat je eerst even wat onderzoek doet en verschillende media doorzoekt om te zien of de signalen overeenkomen.
Seriously? Nope, not a bit...
Op welke manier heb je besloten bij te kopen na het zien van XRP op Tradingview? Want bij Tradingview moet je wel paar instellingen plaatsen wil je een duidelijk beeld krijgen van wat slim zou KUNNEN zijn.
Wel geef je inderdaad aan, het slim om altijd bij jezelf te blijven met je keuzes, laat deze niet door iemand anders beinvloeden.
Wel geef je inderdaad aan, het slim om altijd bij jezelf te blijven met je keuzes, laat deze niet door iemand anders beinvloeden.
Zitten er nog wat 'echte' use cases voor bepaalde crypto's aan te komen? Zoals Tron wat gebruikt gaat worden in de Peiwo app?
Iedereen is het er wel over eens dat blockchain een fantastische techniek is, maar ik zoek eigenlijk naar voorbeelden waar de techniek 'nuttig' wordt ingezet en niet enkel als betaal/speculatie middel.
Ben daarom wel gecharmeerd van een coin als Stratis, maar zie daar ook nog niks anders dan een boel potentieel. Niets concreets.
Iedereen is het er wel over eens dat blockchain een fantastische techniek is, maar ik zoek eigenlijk naar voorbeelden waar de techniek 'nuttig' wordt ingezet en niet enkel als betaal/speculatie middel.
Ben daarom wel gecharmeerd van een coin als Stratis, maar zie daar ook nog niks anders dan een boel potentieel. Niets concreets.
Verwijderd
Heb je ook nog op 'play' gedrukt om te zien naar welke kant deze wedge uitgebroken is?Xessive schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:34:
![]()
Heb ik weer. Naar aanleiding van een post van @Tripod62 betreffende de site/app Tradingview besloten om mijn XRP sell order te cancellen en er nog wat bij te kopen.
Tot op heden alleen maar een daling te zien. Staat nu bijna 1100 sat lager... Ik hoop maar dat die gast toch gelijk gaat krijgen.
Uiteraard geen negatief bericht van mij naar Tripod62, laat dat even duidelijk zijn!
Maar het geeft wel aan hoe makkelijk een vermoeden van jezelf en/of iemand anders toch anders kan uitpakken dan gehoopt. Ik ga er wel vanuit dat XRP de komende dagen weer stijgt. Helaas dus even geen quick-win voor ondergetekende.
Dus; voor dat je ergens blind instapt zoals ik nu met deze coin even gedaan heb, zorg dat je eerst even wat onderzoek doet en verschillende media doorzoekt om te zien of de signalen overeenkomen.
Verwijderd
Babyrattle kom d'r maar in:pirodr01 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:32:
[...]
Ik heb wat Neo, maar dat GAS schiet niet echt op...tenzij je heel veel hebt. Gelukkig doet Neo het zelf gewoon goed, stabiele stijging, en op jaarbasis is het leuk voor erbij dat GAS.
PowerLedgerscrappy.doo schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:45:
Zitten er nog wat 'echte' use cases voor bepaalde crypto's aan te komen? Zoals Tron wat gebruikt gaat worden in de Peiwo app?
WePower(ICO op 1 Februari)
VeChain
Maar de vraag is natuurlijk of de blockchain wel beter is dan een tangle zoals die van IOTA voor gewone betaalsystemen niet?
Zit er serieus aan te denken mijn volledige BTC balans over te zetten naar ETH. Bitcoin alleen maar negatief in het nieuws de laatste tijd en de grote update schijnt ook te weinig te zijn... Denk dat ETH die rol gaat overnemen. Wat is jullie mening hierover?
Ik snap zo ie zo niet dat mensen maar kopen/verkopen als iemand wat roept, niemand weet het koersverloop.Xessive schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:34:
![]()
Beetje het idee, als jij springt dan spring ik ook.
Wat je zegt, altijd eerst zelf onderzoek doen voordat je koopt of verkoopt.
Zou eigenlijk en de startpost moeten staan vind ik, ik heb hier een hoop to the moon roep toeters zonder enige onderbouwing een hoop mensen zien meeslepen, meer verliezers dan winnaars door zulke uitspraken
Zie ook mijn andere reactie onder je bericht.Xessive schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:34:
![]()
--------
Overigens lees ik net je bericht nog even goed terug, je geeft hierin aan dat XRP de komende dagen alleen maar gaat stijgen. Dit kan TV natuurlijk nooit zeker weten, een munt zal altijd gaan stijgen en weer dalen, althans als het een beetje een goede munt is natuurlijk. (Daar vanuitgaande). TV is ideaal als je wilt daytraden, hiermee kan je inschatten wanneer het een goed moment is om te kopen en verkopen. Maar het is geen garantie voor een goede of slechte trade.
Je moet altijd onderzoek doen naar een munt voor je die koopt. Hoewel het voor daytraden misschien iets minder van belang is, de meeste schommelen tenslotte per 24 uur sowieso een paar procent. Maar zeker wanneer je een munt voor lange termijn koopt, moet je altijd eerst lezen wat de techniek is en of het een team is waar je vertrouwen in hebt. Goed, wijze les en hopelijk maak je niet te veel verlies.Xessive schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:34:
[...]
Ik denk inderdaad dat ETH het komende jaar sneller zal groeien dan BTC en uiteindelijk BTC voorbij gaat, de vraag is hoe lang het nog gaat duren voor het zover is. En misschien heb ik het helemaal verkeert, valt ETH straks weg omdat er een 3e munt is die beide voorbij schiet. Het blijft een gok, maar ik heb het idee dat BTC niet meer zo'n enorme groei zal meemaken. That being said, misschien moet je niet maar bij luisteren; ik dacht dat BTC nooit boven de 10k zou komen.Holdem_NL schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:54:
Zit er serieus aan te denken mijn volledige BTC balans over te zetten naar ETH. Bitcoin alleen maar negatief in het nieuws de laatste tijd en de grote update schijnt ook te weinig te zijn... Denk dat ETH die rol gaat overnemen. Wat is jullie mening hierover?
Als ik Binance zo zie een flinke P&D, je zal ‘m maar meegepakt hebben. Helaas ik nietH92! schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:55:
Wat heb ik gemist van Bitcoin Gold/Diamond???

https://ibb.co/gZsSE6
Screenshotje
[ Voor 8% gewijzigd door Dakillerbean op 13-01-2018 16:08 . Reden: Screenshot added ]
Ja dat heb ik gedaan maar de werkte blijkbaar niet want er gebeurde niets en ik zag ook niets bewegen o.i.d.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:45:
[...]
Heb je ook nog op 'play' gedrukt om te zien naar welke kant deze wedge uitgebroken is?
Toch maar eens even opnieuw opstarten vermoedt ik.
Ach weet je, het is voor mij gewoon even een test. Normaliter wijzig ik mijn strategie pas als een koers flink omhoog gaat. Heb nu veel tijd voor daytraden dus kan ik alles redelijk in de gaten houden. Ik hodl deze xrp nu en misschien dat ik een sell limit order inschiet. Heb nu nog 1 sell order open staan en dat duurt waarschijnlijk ook nog wel een aantal dagen totdat deze verkocht gaat worden.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:56:
[...]
Ik snap zo ie zo niet dat mensen maar kopen/verkopen als iemand wat roept, niemand weet het koersverloop.
Beetje het idee, als jij springt dan spring ik ook.
Wat je zegt, altijd eerst zelf onderzoek doen voordat je koopt of verkoopt.
Zou eigenlijk en de startpost moeten staan vind ik, ik heb hier een hoop to the moon roep toeters zonder enige onderbouwing een hoop mensen zien meeslepen, meer verliezers dan winnaars door zulke uitspraken
Even tijd voor wat anders dan schommelende grafiekjes!
Ik vindt het idd een leuke site. Heb vandaag nog niet veel tijd om in-depth te kunnen kijken naar de coins die ik heb / heb verkocht de afgelopen dagen en wat ze zeggen op TV over deze coins. Hij staat in ieder geval in mijn bookmarks ( en dat zegt al heel wat).Tripod62 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Zie ook mijn andere reactie onder je bericht.
--------
Overigens lees ik net je bericht nog even goed terug, je geeft hierin aan dat XRP de komende dagen alleen maar gaat stijgen. Dit kan TV natuurlijk nooit zeker weten, een munt zal altijd gaan stijgen en weer dalen, althans als het een beetje een goede munt is natuurlijk. (Daar vanuitgaande). TV is ideaal als je wilt daytraden, hiermee kan je inschatten wanneer het een goed moment is om te kopen en verkopen. Maar het is geen garantie voor een goede of slechte trade.
Was voor mij ff een gokje, had het kunnen weten hahaha. Nevermind, ik hodl nu wel ff en ga ff wat anders doen naar naar m'n scherm te turen.
Ik was er nog op tijd bij. Bij 0,0123 gekocht en bij 0,0143 verkocht. Toch een leuke winst geboekt. Maar het knalde echt gruwelijk snel naar beneden...Dakillerbean schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:02:
[...]
Als ik Binance zo zie een flinke P&D, je zal ‘m maar meegepakt hebben. Helaas ik niet
https://ibb.co/gZsSE6
Screenshotje
Hij knalt nu ook weer vanaf ongeveer 0,013 naar 0,018...
Verwijderd
Ik begin me steeds meer zorgen te maken over het feit dat ik niet bij m'n ripples kan en geen reactie krijg van support.
https://www.cryptocompare.com/wallets/gatehub/
Lees de recensies. Mensen die daar iets hebben ik zou het weg halen.
https://www.cryptocompare.com/wallets/gatehub/
Lees de recensies. Mensen die daar iets hebben ik zou het weg halen.
Man man, eigenlijk is Kraken gewoon nog steeds slow as hell vergeleken met werken op Binance bv.
En withdrawl functie is voorlopig disabled ook nog ....
Bittrex is ook niet meer zo snel laatste tijd.
En withdrawl functie is voorlopig disabled ook nog ....
Bittrex heeft wel veel betere fees dan binance!Rakward schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:24:
Man man, eigenlijk is Kraken gewoon nog steeds slow as hell vergeleken met werken op Binance bv.
En withdrawl functie is voorlopig disabled ook nog ....![]()
Binance werkt verder wel top moet ik zeggen
Bittrex fees zijn 0.25%, Binance 0.1% en met BNB nog eens 50% korting. Bittrex fees zijn dus een behoorlijk stuk hoger.onnaj schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:26:
[...]
Bittrex heeft wel veel betere fees dan binance!
Binance werkt verder wel top moet ik zeggen
Gister ingestapt en gelijk al 7 procent in de min. Nou wist ik wel dat we midden in een slechte week zaten, maar had gehoopt aan het einde van de sell golf te zitten. Ach ja, op zich geen haast maar een goed begin is het niet
Er zijn vandaag weer heel wat mensen een stuk rijker geworden met BCD op Binance... Abnormaal 600% stijging... Vanochtend al rond de 100% stijging dus toen helaas vanaf gezien om me er mee te bemoeien... Als dan... Shit happens. Hoop dat er mensen zijn die hier een slaatje uit hebben kunnen slaan.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
De winsten komen van anderen die verlies makenRustStorm schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:37:
Er zijn vandaag weer heel wat mensen een stuk rijker geworden met BCD op Binance... Abnormaal 600% stijging... Vanochtend al rond de 100% stijging dus toen helaas vanaf gezien om me er mee te bemoeien... Als dan... Shit happens. Hoop dat er mensen zijn die hier een slaatje uit hebben kunnen slaan.
Op yobit ging/gaat die ook als een gek omhoog.. Zelf gekocht op $38 en natuurlijk de koers begint meteen te dalen, dus meteen weer in paniek verkocht voor $34 dollar. Om vervolgens de koers momenteel op $109,90 te zien staan. Kan mezelf nu wel voor mn kop lopen slaan maar ik had hem toch nooit zo lang vast durven houden.RustStorm schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:37:
Edit: het dumpen is begonnen, koers knalt weer omlaag.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweakarim op 13-01-2018 16:52 ]
ik heb een ritje meegepakt van 0.0122 tot 0.0190. in en paar minuten van 350 dollar naar bijna 550 dollar....het gebeurde voor mijn ogen. had nog meer kunnen zijn maar vond het wel lekker zo.RustStorm schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:37:
Verwijderd
WePower ziet er inderdaad interessant uit, ga jij met de ICO meedoen?Rakward schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:48:
[...]
PowerLedger
WePower(ICO op 1 Februari)
VeChain
Maar de vraag is natuurlijk of de blockchain wel beter is dan een tangle zoals die van IOTA voor gewone betaalsystemen niet?
Hoe kun je met zoiets meedoen vanaf dag 1, gewoon op de exchange? Of moet je je inschrijven?Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:54:
[...]
WePower ziet er inderdaad interessant uit, ga jij met de ICO meedoen?
Excuus met withdrawen betaal je veel meer op binanceDanny.G schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Bittrex fees zijn 0.25%, Binance 0.1% en met BNB nog eens 50% korting. Bittrex fees zijn dus een behoorlijk stuk hoger.
Tof dat nu ook kpn zich bemoeit met Crypto. Partnerschap met neo zojuist aangekondigd.
Verwijderd
minimaal 200 $ zie ik...outlandos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:56:
[...]
Hoe kun je met zoiets meedoen vanaf dag 1, gewoon op de exchange? Of moet je je inschrijven?
en heb de rest nog niet gelezen, maar krijg je dan tzt wepower coins?
(yes, ben noob op ico gebied)
De Telegraaf bericht zojuist dat de Bitcoin oud is en er veel goede alt coins zijn.
Ze noemen er 5, waaronder op één: Ripple XRP.
Geen verrassing maar wel goed voor de business want de Telegraaf wordt toch veel gelezen en mensen die geen verstand hebben van beleggen en cryptocoins zijn toch geneigd dit over te nemen.
https://www.telegraaf.nl/...-is-uitgekeken-op-bitcoin
1. Ripple
Koers : $2,05
Marktkapitalisatie : $80 miljard
Ripple werd opgericht in 2012 in Silicon Valley. Net als bitcoin biedt Ripple een netwerk waarmee transacties gedaan kunnen worden, maar Ripple doet dat een stuk sneller dan bitcoin. Verschil is wel dat een partij toegang moet krijgen tot het netwerk. Dat maakt Ripple populair onder banken, onder meer HSBC, Bank of America en Santander maken gebruik van het netwerk. Een ander belangrijk verschil is dat het netwerk in handen is van het bedrijf Ripple, dat 60% van de Ripple-valuta in handen heeft.
2. Bitcoin Cash
Koers : $2829
Marktkapitalisatie : $48 miljard
Bitcoin Cash is in augustus 2017 ontstaan na een splitsing van Bitcoin. Het bitcoin-netwerk werd te traag om het aantal transacties te verwerken en er ontstond een ideologische discussie over hoe de capaciteit vergroot moest worden. Een deel van de bitcoingebruikers was het niet eens met de geboden oplossing, kopieerde het hele bitcoin-netwerk en besloot transacties anders te verwerken. Dat werd Bitcoin Cash.
3. Ethereum
Koers: $1374
Marktkapitalisatie : $133 miljard
In juli 2015 werd Ethereum opgericht, net als bitcoin gebaseerd op de blockchaintechnologie. Een belangrijk verschil is dat het via Ethereum heel gemakkelijk is om met software allerlei toepassingen voor het netwerk te maken, zogeheten ’smart contracts’, waardoor er veel meer mogelijkheden zijn dan met bitcoin. Via ethereum kunnen bijvoorbeeld contracten gesloten worden, of verzekeringen en zelfs huwelijksgeloften geregistreerd. „De mogelijkheden zijn bijna eindeloos”, zegt Justin Bons van Cyber Capital. Een netwerk van bedrijven, waaronder BP, Intel, Deloitte en ING, werkt aan toepassingen van Ethereum.
4. Cardano
Koers: $0,88
Marktkapitalisatie: $23 miljard
Cardano is een jonge loot aan de cryptomunten-stam, en bestaat pas sinds september 2017. Een aantal van de Cardano-oprichters was eerder betrokken bij Ethereum, daar laat de nieuwe munt zich ook het best mee vergelijken. Net als Ethereum richt Cardano zich op ’smart contracts’, al werkt het aan andere oplossingen voor onder meer een betere schaalbaarheid. Concrete toepassingen zijn er nog weinig, wel veel papers met theorie, zegt Justin Bons. „Tot nu toe is Cardano voornamelijk een interessant idee, maar wel een dat miljarden waard is geworden.”
5. NEM
Koers: $1,52
Marktkapitalisatie: $14 miljard
In maart 2015 zag NEM, voluit ’New Economy Movement’, het licht. NEM is volgens Justin Bons van Cyber Capital enigszins vergelijkbaar met bitcoin, maar transacties worden anders geverifieerd. Dat zou het netwerk wel zuiniger maken dan het energieslurpende bitcoin
Geen verrassing maar wel goed voor de business want de Telegraaf wordt toch veel gelezen en mensen die geen verstand hebben van beleggen en cryptocoins zijn toch geneigd dit over te nemen.
1. Ripple
Koers : $2,05
Marktkapitalisatie : $80 miljard
Ripple werd opgericht in 2012 in Silicon Valley. Net als bitcoin biedt Ripple een netwerk waarmee transacties gedaan kunnen worden, maar Ripple doet dat een stuk sneller dan bitcoin. Verschil is wel dat een partij toegang moet krijgen tot het netwerk. Dat maakt Ripple populair onder banken, onder meer HSBC, Bank of America en Santander maken gebruik van het netwerk. Een ander belangrijk verschil is dat het netwerk in handen is van het bedrijf Ripple, dat 60% van de Ripple-valuta in handen heeft.
2. Bitcoin Cash
Koers : $2829
Marktkapitalisatie : $48 miljard
Bitcoin Cash is in augustus 2017 ontstaan na een splitsing van Bitcoin. Het bitcoin-netwerk werd te traag om het aantal transacties te verwerken en er ontstond een ideologische discussie over hoe de capaciteit vergroot moest worden. Een deel van de bitcoingebruikers was het niet eens met de geboden oplossing, kopieerde het hele bitcoin-netwerk en besloot transacties anders te verwerken. Dat werd Bitcoin Cash.
3. Ethereum
Koers: $1374
Marktkapitalisatie : $133 miljard
In juli 2015 werd Ethereum opgericht, net als bitcoin gebaseerd op de blockchaintechnologie. Een belangrijk verschil is dat het via Ethereum heel gemakkelijk is om met software allerlei toepassingen voor het netwerk te maken, zogeheten ’smart contracts’, waardoor er veel meer mogelijkheden zijn dan met bitcoin. Via ethereum kunnen bijvoorbeeld contracten gesloten worden, of verzekeringen en zelfs huwelijksgeloften geregistreerd. „De mogelijkheden zijn bijna eindeloos”, zegt Justin Bons van Cyber Capital. Een netwerk van bedrijven, waaronder BP, Intel, Deloitte en ING, werkt aan toepassingen van Ethereum.
4. Cardano
Koers: $0,88
Marktkapitalisatie: $23 miljard
Cardano is een jonge loot aan de cryptomunten-stam, en bestaat pas sinds september 2017. Een aantal van de Cardano-oprichters was eerder betrokken bij Ethereum, daar laat de nieuwe munt zich ook het best mee vergelijken. Net als Ethereum richt Cardano zich op ’smart contracts’, al werkt het aan andere oplossingen voor onder meer een betere schaalbaarheid. Concrete toepassingen zijn er nog weinig, wel veel papers met theorie, zegt Justin Bons. „Tot nu toe is Cardano voornamelijk een interessant idee, maar wel een dat miljarden waard is geworden.”
5. NEM
Koers: $1,52
Marktkapitalisatie: $14 miljard
In maart 2015 zag NEM, voluit ’New Economy Movement’, het licht. NEM is volgens Justin Bons van Cyber Capital enigszins vergelijkbaar met bitcoin, maar transacties worden anders geverifieerd. Dat zou het netwerk wel zuiniger maken dan het energieslurpende bitcoin
[ Voor 76% gewijzigd door HoppyF op 13-01-2018 17:20 ]
Net mijn eerste grote fout gemaakt in een aantal jaar handelen. Vergat een 1 bij de verkoop van ETH dus ze gingen weg voor 118 euro ipv 1118 euro. Ik zag mijn muis naar de submit knop gaan terwijl ik doorhad dat er iets niet klopte maar klinkte toch als een reflex. Direct op annuleren geklikt maar order was al uitgevoerd. Ruim €42k down the drain
.
Het hoort erbij maar een kleine vloek kwam er wel uit. Dit was het laatste plukje ETH wat ik wilde verkopen en over de gemiddelde prijs zou ik 1 maand geleden nog steeds erg blij geweest zijn. Maar dit gaat me vanavond in bed nog wel even achtervolgen.

Het hoort erbij maar een kleine vloek kwam er wel uit. Dit was het laatste plukje ETH wat ik wilde verkopen en over de gemiddelde prijs zou ik 1 maand geleden nog steeds erg blij geweest zijn. Maar dit gaat me vanavond in bed nog wel even achtervolgen.
Heb je misschien een linkje? Dat is vrij groot nieuws naar mijn mening.absurdsmash schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:03:
Tof dat nu ook kpn zich bemoeit met Crypto. Partnerschap met neo zojuist aangekondigd.
auw...xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:05:
Net mijn eerste grote fout gemaakt in een aantal jaar handelen. Vergat een 1 bij de verkoop van ETH dus ze gingen weg voor 118 euro ipv 1118 euro. Ik zag mijn muis naar de submit knop gaan terwijl ik doorhad dat er iets niet klopte maar klinkte toch als een reflex. Direct op annuleren geklikt maar order was al uitgevoerd. Ruim €42k down the drain.
is gezegd in hun livestream. Zal nog wel bekend gemaakt worden.Danny.G schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Heb je misschien een linkje? Dat is vrij groot nieuws naar mijn mening.
Nee hè!xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:05:
Net mijn eerste grote fout gemaakt in een aantal jaar handelen. Vergat een 1 bij de verkoop van ETH dus ze gingen weg voor 118 euro ipv 1118 euro. Ik zag mijn muis naar de submit knop gaan terwijl ik doorhad dat er iets niet klopte maar klinkte toch als een reflex. Direct op annuleren geklikt maar order was al uitgevoerd. Ruim €42k down the drain.
Maar hoe kan dit?
Ik bedoel niet je typefout maar hoe kan deze order zo snel uitgevoerd zijn?
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand in het orderboek een order heeft staan van precies het aantal ETH die jij verkoopt tegen dezelfde prijs van 118 euro.
En ADA, kan ook wel wat extra geld gebruiken want die heeft fors ingeleverd de laatste tijdHoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:05:
De Telegraaf bericht zojuist dat de Bitcoin oud is en er veel goede alt coins zijn.
Laat ze eerst maar een product hebben..Blik1984 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:12:
[...]
En ADA, kan ook wel wat extra geld gebruiken want die heeft fors ingeleverd de laatste tijd
Zal voor beiden weinig uitmaken, dit artikel. ADA staat nog steeds x8 t.o.v. Vorige maand, en XRP ook. Zo’n kleine club als Nederland gaat hier met al onze thuisbeleggers helemaal niets met die koers doen... Hoe lullig het ook klinkt.Blik1984 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:12:
[...]
En ADA, kan ook wel wat extra geld gebruiken want die heeft fors ingeleverd de laatste tijd
Geloof me de bots van de exchange zijn heel snelHoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:12:
[...]
Nee hè!![]()
Maar hoe kan dit?
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand in het orderboek een order heeft staan van precies het aantal ETH die jij verkoopt tegen dezelfde prijs van 118 euro.
Andersom ook als het typefoutje een extra 1 was geweest?HomePlayer schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:18:
[...]
Geloof me de bots van de exchange zijn heel snel
Kopen de bots dan voor 11118?

Verwijderd
42.000eu? Hoe kan je daar nou zo onvoorzichtig mee omspringen...
Plus, en ik kan me vergissen, als je onder de marketprice verkoopt vullen zich toch eerst alle duurdere orders op? Als ik op Binance iets onder market verkoop zie ik in history xx voor x731, xx voor 730 enz als ik bijvoorbeeld x720 als prijs invul.
p.s. weet je wat ook sucked? een aantal BCD hebben maar geen deposits op Binance
Wanneer zouden ze die openen
Plus, en ik kan me vergissen, als je onder de marketprice verkoopt vullen zich toch eerst alle duurdere orders op? Als ik op Binance iets onder market verkoop zie ik in history xx voor x731, xx voor 730 enz als ik bijvoorbeeld x720 als prijs invul.
p.s. weet je wat ook sucked? een aantal BCD hebben maar geen deposits op Binance
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2018 17:24 ]
We zullen het gaan zien.Dakillerbean schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:18:
[...]
Zal voor beiden weinig uitmaken, dit artikel. ADA staat nog steeds x8 t.o.v. Vorige maand, en XRP ook. Zo’n kleine club als Nederland gaat hier met al onze thuisbeleggers helemaal niets met die koers doen... Hoe lullig het ook klinkt.
Nederland is dan wel klein maar dicht bevolkt en er zijn nog genoeg mensen die nog geen Bitcoin of alt coins ooit gekocht hebben. (ik tot voor kort ook niet...).
Er is nog veel te halen wat dat betreft vooral ook omdat je met spaargeld helemaal niets kunt omdat de rente vrijwel nihil is. De gewone aandelen en obligatiemarkt is relatief veilig maar levert weinig op.
Gezien over de laatste zeg maar 10 jaar te weinig.
Verwijderd
Ai, dat is pijnlijk. Maar je hebt niet alles tegen 118 verkocht, want hij is het hele openstaande biedboek doorgelopen.xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:05:
Dat is niet hoe het werkt. Het meest simpele voorbeeld zijn market orders die tegen de dan goedkoopste koers worden uitgevoerd. Dus er zijn mensen die gewoon geluk hebben gehad.HoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:12:
[...]
Nee hè!![]()
Maar hoe kan dit?
Het is klote maar ook niet meer dan dat. In de loop van de tijd is het geld wat ik hiermee "verdiend" heb betekenisloos geworden. Het zijn gewoon getalletjes geworden net als een chirurg een opdracht voor zich ziet liggen ipv een mens. Dat heeft voordelen maar ook nadelen dat je er te makkelijk mee omgaat. Enige wat slecht valt is dat dit gewoon te voorkomen is door meer secuur te werken. En daar baal ik van.
Maar het is een herinnering voor tweakers die er misschien onbewust er op dezelfde manier mee omgaan.
Order is direct in zijn geheel uitgevoerd, 41.8 ETH.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:27:
[...]
Ai, dat is pijnlijk. Maar je hebt niet alles tegen 118 verkocht, want hij is het hele openstaande biedboek doorgelopen.
[ Voor 12% gewijzigd door xos op 13-01-2018 17:30 ]
Ik vermoed dat het zich allemaal wat schaalt.. Die 42.000 kan procentueel gezien hetzelfde zijn als 200 voor een ander.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:23:
42.000eu? Hoe kan je daar nou zo onvoorzichtig mee omspringen...
Wel fijn dat je dit plaatst zodat andere Tweakers er wat van kunnen leren.xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:30:
[...]
Dat is niet hoe het werkt. Het meest simpele voorbeeld zijn market orders die tegen de dan goedkoopste koers worden uitgevoerd. Dus er zijn mensen die gewoon geluk hebben gehad.
Het is klote maar ook niet meer dan dat. In de loop van de tijd is het geld wat ik hiermee "verdiend" heb betekenisloos geworden. Het zijn gewoon getalletjes geworden net als een chirurg een opdracht voor zich ziet liggen ipv een mens. Dat heeft voordelen maar ook nadelen dat je er te makkelijk mee omgaat. Enige wat slecht valt is dat dit gewoon te voorkomen is door meer secuur te werken. En daar baal ik van.
Maar het is een herinnering voor tweakers die er misschien onbewust er op dezelfde manier mee omgaan.
[...]
Order is direct in zijn geheel uitgevoerd, 41.8 ETH.
Een degelijke fout kan gemaakt worden maar heeft grote gevolgen.
Interessant dat de order zo verwerkt wordt, dit betekent dus ook dat je beter een marker order kunt plaatsen als je toch wat wilt kopen en misschien het geluk hebt dat iemand, net als jij, een foutje heeft gemaakt.
Verwijderd
Ik waardeer het dat je dit met ons deelt, want hier kunnen mensen van leren.xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:30:
[...]
Dat is niet hoe het werkt. Het meest simpele voorbeeld zijn market orders die tegen de dan goedkoopste koers worden uitgevoerd. Dus er zijn mensen die gewoon geluk hebben gehad.
[...]
Order is direct in zijn geheel uitgevoerd, 41.8 ETH.
Maar ik snap het niet.
Stel ik heb 5 ethereum en de laatste koers was 1000.
Het bidboek ziet er zo uit
1 1000
1 900
3 800
5 100
ik geef een sell order op, limit 100 ipv limit 1000.
Normaliter pakt ie dan die van 1000 , 900 en die drie stuks van 800.
Maar bij jou pakt ie dan die 5 stuks van 100?
Welke order heb je dan opgegeven op welke exchange?
Wtf is er op Kucoin aan de hand? Alles is diep in het rood op Bitcoin Diamond na. Iedereen zijn coins aan het schuiven om op de Bitcoin Diamond pump mee te liften?
Ja ik denk dat ik er €1000 aan ETH in steek en mss nog men BTC verkopen of een andere munt waar ik geen grote stijging van verwacht.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:54:
[...]
WePower ziet er inderdaad interessant uit, ga jij met de ICO meedoen?
Heb me wel niet zo goed erover ingelezen als ik zou willen maar heb er gewoon de tijd niet voor, zag toch via LinkedIn dat er grote namen aan verbonden waren en enkel al de "hype" van Green Energy + Blockchain kan goed zijn voor winst dus ....
@xos Dit. Wat je schetst zou niet mogen kunnen bij een fatsoenlijke exchange. Als dat daadwerkelijk gebeurd is wil ik graag weten welke exchange zo'n brakke engine heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:44:
[...]
Ik waardeer het dat je dit met ons deelt, want hier kunnen mensen van leren.
Maar ik snap het niet.
Stel ik heb 5 ethereum en de laatste koers was 1000.
Het bidboek ziet er zo uit
1 1000
1 900
3 800
5 100
ik geef een sell order op, limit 100 ipv limit 1000.
Normaliter pakt ie dan die van 1000 , 900 en die drie stuks van 800.
Maar bij jou pakt ie dan die 5 stuks van 100?
Welke order heb je dan opgegeven op welke exchange?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Is het zo dat je bij binance alleen ronde getallen kunt verkopen?
Ik zit namelijk met 0,981 XRP, 0,91 POWR en 0,00001523 BTC opgescheept die ik niet kan traden....
Ik zit namelijk met 0,981 XRP, 0,91 POWR en 0,00001523 BTC opgescheept die ik niet kan traden....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Waarom niet ? heeft niks te maken met een fatsoenlijke exchange of brakke engine, je zit zelf achter de knoppen hoe zuur het ook is.DirtyBird schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:14:
[...]
@xos Dit. Wat je schetst zou niet mogen kunnen bij een fatsoenlijke exchange. Als dat daadwerkelijk gebeurd is wil ik graag weten welke exchange zo'n brakke engine heeft.
Waarom zou dit niet mogen gebeuren? Het enige wat ik als een feature request indien is dat er een extra waarschuwing wordt gegeven als de opgegeven prijs bv 30% afwijkt van de laatst bekende koers. Dat lijkt me een redelijk verzoek aangezien dit soort extreme afwijkingen bijna altijd een typefout zijn.DirtyBird schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:14:
[...]
@xos Dit. Wat je schetst zou niet mogen kunnen bij een fatsoenlijke exchange. Als dat daadwerkelijk gebeurd is wil ik graag weten welke exchange zo'n brakke engine heeft.
Maar dit was kraken met de nieuwe trading engine. En als je het de grafiek terug kijkt van vanmiddag kan je het denk ik wel terugzien.
Ik heb een mogelijke slapende reus gevonden: Ethereum Lyte (ELYTE) een ERC20 token (niet te verwarren met ELITE, waarvan de devs MIA zijn. De community heeft een nieuw project gestart ter vervanging.). Er zijn er maar 1.000.000 van en ze zijn nog druk bezig om in grote exchanges binnen te kunnen komen. Bovendien zijn ze nog niet opgenomen in coinmarketcap.
De community is erg actief en ze hebben een interessante whitepaper. Ze zeggen zelf dat dit de cryptocurrency voor de elites gaat worden. Ik zou jullie adviseren om hun website te bezoeken en deel te nemen aan hun telegram groep.
De community is erg actief en ze hebben een interessante whitepaper. Ze zeggen zelf dat dit de cryptocurrency voor de elites gaat worden. Ik zou jullie adviseren om hun website te bezoeken en deel te nemen aan hun telegram groep.
Wat is er interessant aan die whitepaper. Heb er even vluchtig doorheen gekeken maar er staat volgens mij niks interessants in? Sommige linkjes naar twitter accounts zijn dood en bij de programmeur uit de UK in kwestie betwijfel ik of het zijn twitter account uberhaupt is. En zo ja zou ik er nooit vanuit een whitepaper naar toe linken gezien de content. Daarnaast staat hun eigen twitter feed vol met gereutel over exchanges en promotie over hun token maar niks over de tech en de voortgang. Tenzij ik iets enorm over het hoofd zie snap ik echt niet waarom je in zo'n partij zou willen investeren.OmerAnaz schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:31:
Ik heb een mogelijke slapende reus gevonden: Ethereum Lyte (ELYTE) een ERC20 token (niet te verwarren met ELITE, waarvan de devs MIA zijn. De community heeft een nieuw project gestart ter vervanging.). Er zijn er maar 1.000.000 van en ze zijn nog druk bezig om in grote exchanges binnen te kunnen komen. Bovendien zijn ze nog niet opgenomen in coinmarketcap.
Zo zie je hoe snel maar weer hoe snel fake news de wereld in komt..
KPN just announced that they take part in the $NEO smart economy by sponsoring the event. But also by hosting and operating a $NEO consensus node. Massive!
KPN just announced that they take part in the $NEO smart economy by sponsoring the event. But also by hosting and operating a $NEO consensus node. Massive!
Wat is er fake aan dan?Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:43:
Zo zie je hoe snel maar weer hoe snel fake news de wereld in komt..
dit was het bericht
Vers van Twitter:
$NEO partners with KPN. One of the world's biggest telecom companies (worth $12 billion). They will host a NEO full consensus node as well!
1 KPN is een hele kleine speler
2 KPN sponsort alleen het event
3 Ze hosten alleen een node
4 Er is dus geen sprake van een partnership
Als er sprake zou zijn van een samenwerking zou dat via een officieel PB van KPN naar buiten moeten komen aangezien KPN een beurs genoteerd bedrijf is.
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 13-01-2018 18:51 ]
Maar dat is gewoon niet zoals een exchange werkt. Als je een limit sell invoert met als bedrag 118 euro ipv 1118 euro, doe je effectief een marketsell met 118 euro als limiet. Wat er dan gebeurt is dat je ETH worden verkocht aan de hand van het orderboek, waarbij alle buy-orders worden vervuld, van hoog naar laag tot de ETH die je wilde verkopen op zijn, of de ingestelde limiet is bereikt. Bij een dun orderboek kan er dan best een dip ontstaan, maar het is niet zo dat je de ETH dan voor €118 verkoopt. Kraken geeft als "low" van vandaag €700 aan (ik neem aan dat je het over de ETH/EUR markt hebt?).xos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:31:
[...]
Waarom zou dit niet mogen gebeuren? Het enige wat ik als een feature request indien is dat er een extra waarschuwing wordt gegeven als de opgegeven prijs bv 30% afwijkt van de laatst bekende koers. Dat lijkt me een redelijk verzoek aangezien dit soort extreme afwijkingen bijna altijd een typefout zijn.
Maar dit was kraken met de nieuwe trading engine. En als je het de grafiek terug kijkt van vanmiddag kan je het denk ik wel terugzien.
[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 13-01-2018 18:53 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Welkom in de scam van Binance. Nu snap je waarom hun Bnb-coin op $23 staat.RickvN schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:28:
Is het zo dat je bij binance alleen ronde getallen kunt verkopen?
Ah zo bedoel je. Ja, verre van een partnership inderdaad zoals velen denken dat het is.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:49:
[...]
dit was het bericht
Vers van Twitter:
$NEO partners with KPN. One of the world's biggest telecom companies (worth $12 billion). They will host a NEO full consensus node as well!
Als er sprake zou zijn van een samenwerking zou dat via een officieel PB van KPN naar buiten moeten komen aangezien KPN een beurs genoteerd bedrijf is.
En nu lekker aan het zakken. Als mensen hier beginnen te kletsen dat het zo lekker gaat is het verkoopmoment aangebroken
Verwijderd
Dat is niet wat @xos zegt. Bij hem is alles verkocht tegen 118 euro. Dat zou echt niet mogen bij een behoorlijke exchange!Tourniquet schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:51:
[...]
Maar dat is gewoon niet zoals een exchange werkt. Als je een limit sell invoert met als bedrag 118 euro ipv 1118 euro, doe je effectief een marketsell met 118 euro als limiet. Wat er dan gebeurt is dat je ETH worden verkocht aan de hand van het orderboek, waarbij alle buy-orders worden vervuld, van hoog naar laag tot de ETH die je wilde verkopen op zijn, of de ingestelde limiet is bereikt. Bij een dun orderboek kan er dan best een dip ontstaan, maar het is niet zo dat je de ETH dan voor €118 verkoopt. Kraken geeft als "low" van vandaag €700 aan (ik neem aan dat je het over de ETH/EUR markt hebt?).
Waarom niet ? Het is aan je zelf voor wat welk bedrag je iets verkoopt, dat zou beteken dat als ik perse 10cent voor een BTC wil ontvangen dat het niet zou kunnen, het heet niet voor niets een exchangeVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:56:
[...]
Dat is niet wat @xos zegt. Bij hem is alles verkocht tegen 118 euro. Dat zou echt niet mogen bij een behoorlijke exchange!
maar het heeft toch behoorlijk impact. kijk eens naar de sellwalls op binance. volume neemt ook flink toe het laatste uur.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:49:
[...]
dit was het bericht
Vers van Twitter:
en weer net zo snel omlaag.....Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:00:
MDA IS AAN HET PUMPEM! STAP IN DE TREIN!
KPN stelt echt niks voor, zo ie zo stelt de Nederlandse markt weinig voor in cryptoland.LTTFF schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:00:
[...]
maar het heft toch behoorlijk impact. kijk eens naar de sellwalls op binance. volume neemt ook flink toe het laatste uur.
NEO stond vanochtend zo rond de 120 USD
Zn capslock hangt en zelfs voor slowchat is t bericht best slecht
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Precies, volgens mij is er ook niks op tegen behalve dat kraken best wel een extra waarschuwing had kunnen geven op het moment dat je een order inlegt die zover out of band is. Dat wijst toch wel echt op een onbedoelde fout. En daar heb ik zojuist een service verzoek voor ingeschoten met ook de vraag of dit gewenst is of er echt iets mis is.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:00:
[...]
Waarom niet ? Het is aan je zelf voor wat welk bedrag je iets verkoopt, dat zou beteken dat als ik perse 10cent voor een BTC wil ontvangen dat het niet zou kunnen, het heet niet voor niets een exchange
Ik zie ook dat die 700 euro als dagelijke minimale bedrag staat voor ETH/EUR. Dat klopt gewoon niet.
Verwijderd
Ja, maar toch zou ik willen weten wat voor order hij exact heeft ingezet en bij welke exchange.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:00:
[...]
Waarom niet ? Het is aan je zelf voor wat welk bedrag je iets verkoopt, dat zou beteken dat als ik perse 10cent voor een BTC wil ontvangen dat het niet zou kunnen, het heet niet voor niets een exchange
Want als ik 10 VEN wil verkopen en ik geef limiet 1 dollar mee, dan verkoop ik ze toch gewoon aan de hoogste bieder voor $5,xx nu.
En niet voor $1.
Klopt helemaal wat je zegt, ik heb de aankondiging live gezien via youtube op het NEO event door de spreker van KPN.Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:49:
[...]
dit was het bericht
Vers van Twitter:
KPN doet in zoveel dingen 'mee' voor een habbekrats al was het maar om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.
er
waarin nu te investeren? ben de draad even kwijt... Bitcoin cash?
Klopt, daarom leg ik ook uit hoe het wel zou moeten werkenVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:56:
[...]
Dat is niet wat @xos zegt. Bij hem is alles verkocht tegen 118 euro. Dat zou echt niet mogen bij een behoorlijke exchange!
Hij beweert dus 41,8 ETH te hebben verkocht voor €118 per stuk, terwijl hij eigenlijk €1118 bedoelde. Ik neem aan dat het daarbij ging om een limit sell. Bij een fatsoenlijke exchange zou dat niet moeten kunnen omdat eerst alle buy-orders in het orderboek met een hogere prijs dan verwerkt zouden moeten worden.
Als er daadwerkelijk een trade heeft plaatsgevonden van 41,8 ETH tegen €118 p/s is dat zeer alarmerend!
[ Voor 7% gewijzigd door Tourniquet op 13-01-2018 19:08 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)