Hahaha, hypes en laat instappen kost alleen maar geld. Helemaal met P&D's.Lucky0wn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:42:
[...]
Alleen maar meegaan met de hypes en overal te laat instappen heet dat![]()
Ben meegegaan met al deze hypes en heb er veel geld op verdiend. Ook veel op verloren daarna maar sta nog steeds in de plus. Zoiets heet leergeld en is jammer, maar goed uitgegeven. Zo zit ik nu in VEN voor de lange termijn met flink wat geld. Deze heb ik redelijk goedkoop gekocht maar op tijd m'n winst eruit gehaald en geduldig geweest met aankopen (buy-order zetten en hopen dat ie daar op komt). 3 dagen op rij ruim 7k satoshi per stuk op gepakt gemiddeld. Daardoor heb ik nu wel 5x minder VEN, maar degene die ik heb is wel pure winst. Terwijl de rest van het geld weer op andere muntjes staat, heb ik nu toch een sterke positie in VEN
Voordeel voor mij is dat er met grote regelmaat nieuwe coins en tokens uitkomen, dus ik heb geen haast met geld maken (laat staan verliezen). Ik zie wel wat de toekomst brengt en vaar lekker mijn eigen koers.
Met een beetje mazzel wordt dit mijn 'beroep' en kan ik er van leven. Zou niet gek zijn. Al kunnen we er eens een weekje van weg dan is het voor mij ook goed.
Helaas is mijn vriendin gek van Marco Borsato en die zong ooit eens 'De meeste dromen zijn bedrog' en weet zij me ook met de voetjes op de vloer te houden. En van nature ben ik geen kudde dier. Wat weer voor- en nadelen heeft.
[ Voor 0% gewijzigd door Xessive op 13-01-2018 00:00 . Reden: Typo ]
Seriously? Nope, not a bit...