"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Most lose a lot, some win.RickvN schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:32:
[...]
Als ze daarna weer (even)hard kelderen wel ja...
Ik snap die pumps en dumps niet, er moeten toch gigantische verliezen zijn voor deelnemers?
Someone wins some, someone lose some?
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
meer mensen die dit hebben ?
Prepare for the next ATH
Saturate schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Een tip voor het omzetten naar fiat, aangezien Kraken niet de snelste is. Ik gebruik hiervoor het NLG platform. Via de site nocks.com kun je de cryptocurrency NLG (gulden) omzetten naar fiat. Omgekeerd kun je ook NLG kopen via ideal.
Dan zet ik het vaak nog via changelly.com om naar ETH of LTC om naar Binance te sturen.
Daarnaast, als je het vergelijkt heeft Wabi al een werkend product in china met die RFid chips voor oa melkpoeder en alcohol. Plus, ik denk dat VEN nu teveel NEO probeert te kopiëren, bv rebranding en nu ook als gehele 'smart economy' in plaats van enkel de core waar ze mee begonnen SCM.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:43:
[...]
Ik snap nog niet waarom iedereen zo lyrisch is over VEN.
Een wijnhandeltje gebruikt/test het nog geen resultaten voorbij zien komen en ja ze hebben een aantal partners zoals Renault maar zo zijn er ook andere die partnerships hadden met bijvoorbeeld Microsoft, daar hoor ik ook niet veel meer over.
Het concept is leuk maar wat voegt het toe wat een QR code, RFid nu al niet kan, ja de gegevens staan in de blockchain, maar voor hoelang ? waarom zou je o.a. een fles wijn voor altijd in de blockchain willen bewaren?.
Doet het hier blijkbaar prima, maar lees op verschillende sub reddits van verschillende coins dat er een hoop gedonder is daar. Coins die net voor een flinke + ineens in maintenance gaan, etc.sourcecode schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:36:
Fout tijdens het verbinden met www.cryptopia.co.nz. Peer ontving een geldig certificaat, maar toegang werd geweigerd. Foutcode: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT
meer mensen die dit hebben ?
Zie ook bij een hoop coins die daar “verhandeld” worden gewoon 0% volume, en extreme prijsverschillen. Geen idee of dat gewoon een fout is in de koppeling met coinmarketcap of dat het echt zo beroerd is als het lijkt. Ik blijf er, als ik dit zo allemaal zie en lees, lekker ver vandaan... ze hebben heeeeeeeel veel coins maar er wordt amper in gehandeld daar...
heb er niet veel geld zitten, wat speelgeldDakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:49:
[...]
Doet het hier blijkbaar prima, maar lees op verschillende sub reddits van verschillende coins dat er een hoop gedonder is daar. Coins die net voor een flinke + ineens in maintenance gaan, etc.
Zie ook bij een hoop coins die daar “verhandeld” worden gewoon 0% volume, en extreme prijsverschillen. Geen idee of dat gewoon een fout is in de koppeling met coinmarketcap of dat het echt zo beroerd is als het lijkt. Ik blijf er, als ik dit zo allemaal zie en lees, lekker ver vandaan... ze hebben heeeeeeeel veel coins maar er wordt amper in gehandeld daar...
heb wat euro's in PAC zitten maar kan deze niet in een sell zetten icm BTC ?
Prepare for the next ATH
Dat denk ik zeker. Binance zal blijven groeien en dus de vraag naar BNB ook, vooral mensen die dagelijks handelen ivm korting op de fees.technoaddict schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:03:
Toch maar op de BNB train gestapt. Iemand zei hier vanmiddag al, 100% gestegen in een week. Mss toch een munt die zeker doorgroeit..
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 12-01-2018 19:06 ]
Naar aanleiding van die post ben ik er ook op gestapt. 8 stuks gekocht en al 10% in de plustechnoaddict schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:03:
Toch maar op de BNB train gestapt. Iemand zei hier vanmiddag al, 100% gestegen in een week. Mss toch een munt die zeker doorgroeit..
Wellicht bij een dipje wat meer bijkopen en mijn ICX van de hand doen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Klopt maar dat wil nog niet zeggen dat de BNB door blijft stijgen.Danny.G schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:06:
[...]
Dat denk ik zeker. Binance zal blijven groeien en dus de vraag naar BNB ook, vooral mensen die dagelijks handelen ivm korting op de fees.
De sterke stijging heeft vast ook een relatie met de BTC die flink is teruggezakt.
Zodra de BTC weer stijgt zal de BNB wel wat inleveren, ondanks dat blijft BNB positief.
Het zo hooguit mis kunnen gaan als het vertrouwen in Binance afneemt doordat ze bijvoorbeeld de groei van de Exchange niet meer aankunnen en bestaande klanten uit gaan wijken.
Nieuwe klanten lang in de wacht zetten geeft ook een negatief beeld.
Zover is het nog niet want Binance weet heel goed dat ze snel moeten opschalen en continu moeten investeren. Er komt ook genoeg kapitaal binnen om dit te bekostigen dmv fees.
Zit inderdaad wat in. Vergeet echter niet de coin burns die ze doen, waardoor ze schaarser zullen worden, wat uiteindelijk de prijs nog hoger kan brengen.HoppyF schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:25:
[...]
Klopt maar dat wil nog niet zeggen dat de BNB door blijft stijgen.
De sterke stijging heeft vast ook een relatie met de BTC die flink is teruggezakt.
Zodra de BTC weer stijgt zal de BNB wel wat inleveren, ondanks dat blijft BNB positief.
Het zo hooguit mis kunnen gaan als het vertrouwen in Binance afneemt doordat ze bijvoorbeeld de groei van de Exchange niet meer aankunnen en bestaande klanten uit gaan wijken.
Nieuwe klanten lang in de wacht zetten geeft ook een negatief beeld.
Zover is het nog niet want Binance weet heel goed dat ze snel moeten opschalen en continu moeten investeren. Er komt ook genoeg kapitaal binnen om dit te bekostigen dmv fees.
Het concept van dergelijke coins vind ik wel erg tof en je ziet ook dat deze een redelijke prijsstijging hebben gehad.
Overigens moet ik wel props geven aan Binance, want dagelijks 250k gebruikers erbij terwijl je dat never verwacht had, is natuurlijk ook lastig te voorspellen. Wat dat betreft is de boel vrij stabiel gebleven vergeleken met een Bitfinex, Bittrex en Kraken. En dat terwijl Binance nu de #1 exchange is, met de Koreaanse ff niet meegerekend, met soms meer volume bij 1 coin dan een hele Bittrex (met TRX toen volgens mij). Bizar.
[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 12-01-2018 19:42 ]
Ja dat is een nadeel aan een volatile markt zoals deze. Als er geld verdient kan worden door (massa) manipulatie zal dat ook worden gedaan. You win some, you loose some. En sommigen winnen hiermee behoorlijk veel....shakespeare schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:46:
de markt wordt verkloot door de pump en dump groups..
Seriously? Nope, not a bit...
Hoezo? Lijkt me gewoon een normale dip na snelle groei?shakespeare schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:35:
ordinaire pump en dump op VEN.. echt irritant.. heb me laten verleiden;) ik houd er ff mee op.
kijk de laatste pump maar eens..The Redman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:50:
[...]
Hoezo? Lijkt me gewoon een normale dip na snelle groei?
Verwijderd
Not, een scam en niet eens een cryptooutlandos schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:01:
Ripple or not to Ripple.
Verwijderd
Dat kun je geen pump noemen.
Kijk eens naar Janus 02:10 vanmorgen.
Dat is pas een pump!
Als je 500 euro in Ripple had op 1.1.2017 had je op 1.1.2018 175.000 euro.
Stelletje scammers!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 20:06 ]
Klopt, de onwetende massa stapt in zonder benul van waar ze mee bezig zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:04:
[...]
Dat kun je geen pump noemen.
Kijk eens naar Janus 02:10 vanmorgen.
Dat is pas een pump!
[...]
Als je 500 euro in Ripple had op 1.1.2017 had je op 1.1.2018 175.000 euro.
Stelletje scammers!
Het Ripple protocol is wat anders dan de Ripple, die heeft er geen/weinig funktie in.
Best wel eng eigenlijk
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 12-01-2018 20:14 ]

Na de ICO kwam ik er pas achter hoe tof het eigenlijk was, mede door de limited supply.. Yayks.
Fake newshmr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:25:
Hoe verklaar je moneygram dan?
Ik stap zelf nooit in op coins die op een ATH zitten. Maar goed, als jij een goede reden hebt om in te stappen dan moet je dat altijd doen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:56:
Smartcash gaat al bijna 2 dagen op 100% groei.. Verstandig om op in te stappen? Verbaast me eigenlijks dat jullie niet over deze coin praten.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoe kan dit en hoe kan dit laatste restje nog eraf halen? Hoe kan ik dit voorkomen in de toekomst?
Klopt... dat was ik. Een week geleden verplicht aangeschaft en verder niet over nagedacht, maar ik zag dat ik er $10 voor had betaald en hij is nu $23... als de BNB gekoppeld is aan de groei van Binance dan zie ik nog wel wat rek erintechnoaddict schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:03:
En toch trap je er telkens dus weer in, als het al pump en dump is.shakespeare schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:46:
de markt wordt verkloot door de pump en dump groups..
Je zat in XVG en daarna klagen. Je zat in TRX daarna klagen en nu is het VEN.
Misschien ligt het aan wat anders.
Door BNB te kopen en"Using BNB to pay for fees" aan te zetten bij je settings.Bamiblik schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:38:
Ik heb net op Binance LTC omgezet naar Binance Coins om vervolgens weer een andere munt te kopen. Ik heb 100% LTC verkocht, maar toch staat er in mijn wallet nog een klein deel LTC (0.00000016 BTC).
Hoe kan dit en hoe kan dit laatste restje nog eraf halen? Hoe kan ik dit voorkomen in de toekomst?
Ik zie een patroon...akaQ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:41:
[...]
En toch trap je er telkens dus weer in, als het al pump en dump is.

(best wel handig in crypto trading
Dat vinkje staat aan, maar nu heb ik dus aan BNB (0.00000038BTC) en aan LTC (0.00000016BTC)... Best irritant0xygen schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:41:
[...]
Door BNB te kopen en"Using BNB to pay for fees" aan te zetten bij je settings.
Ik heb dat nu twee keer geprobeerd om in te spelen op die schommelingen maar mijn conclusie is dat net niet voor mij is weg gelegd.akaQ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:41:
[...]
Ik heb wat winst en wat munten op te holden voor de langere tijd maar had wat gestort om mee te "spelen"... kan je vertellen dat dat precies in de laatste twee weken behoorlijk slecht is uitgepakt en met de daling steeds geswitched ... resultaat is steeds minder muntjes en geeindigd bij dezelfde coin als in het begin.

Ik laat het lekker zo.
@akaQ
Probeer niet meer snel op die stijgende lijn in te springen. 9 van de 10 keer is het al te laat en 9 van de 10 keer volgt er daarna weer een daling. Probeer op de daling in te spelen en niet de stijging.
En wat ik nu gemerkt heb is dat het even allemaal stilletjes is en rustig. Stijgt maar komt weer terug. Hou het nieuws in de gaten en zodra er een leuke aankondiging is (reële van officiële kanalen) weet je dat dat beweging gaat geven. Zonder dat is het gewoon een ordinaire "pump"en "dump" waar je van weg moet blijven. (ja ja.. de ander verdiend daar juist mee)
my 2cts
[ Voor 27% gewijzigd door Tranzy op 12-01-2018 20:59 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Goeie vraag!Tripod62 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:54:
Wat zou interessanter zijn? Om VEN te handelen met BTC of met BNB op Binance?
[ Voor 7% gewijzigd door PjotrStroganov op 12-01-2018 21:10 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Eindelijk weer een update:HomePlayer schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:12:
en Kraken nog steeds down
Update - We are still working to track down an elusive bug which is holding up launch. This bug did not appear in our many weeks of testing and only emerged in the production environment. Unfortunately, it is not consistently reproducible and we cannot launch until this issue is resolved. To reiterate our earlier statement: stale (and possibly all) orders will be canceled, and liquidations will be paused before trading is resumed. We will be offering a substantial amount of free trading following resolution.
Jan 12, 20:13 UTC
Volgens mij maakt het niks uit, althans, als je vervolgens weer verder met BNB wilt handelen. Het kost je dan alleen geen Fee? Dus handelen tussen VEN en BNB kan prima haha
https://www.reddit.com/r/...l/live_streaming_tonight/
Schijnt een livestream te zijn door Justin. Ben benieuwd wat er deze keer gebeurt met de koers, maar als het geen zoden aan de dijk zet of er geen goed nieuws te melden is, gaat ook mijn laatste restje TRX de deur uit.
Grappig om te zien hoeveel mensen nu in paniek raken over Vechain omdat het na een enorme groei van een maand nu 1 dag wat corrigeert naar een bodem van ongeveer 41000sat..
Hij streamt toch altijd live rond dit tijdstip in de week en meestal is er niet zoveel te melden.Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:15:
Voor de weinigen wellicht die nog in TRX zitten:
https://www.reddit.com/r/...l/live_streaming_tonight/
Schijnt een livestream te zijn door Justin. Ben benieuwd wat er deze keer gebeurt met de koers, maar als het geen zoden aan de dijk zet of er geen goed nieuws te melden is, gaat ook mijn laatste restje TRX de deur uit.
Potverdomme, wat gaat de gulden lekker.PjotrStroganov schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:09:
En de Gulden keutelt inmiddels lekker door.
Helaas neemt het laatste wel al zeer snel veel tijd in beslag, dus zoek ik een weggetje tussenin.
ook een keer aangeschaft meer uit nostalgie misschien levert het nog geld op ook
Lees al een tijdje mee en reageer de laatste tijd wat vaker. Zo wat ik lees is 90% hier daytrader. HODL roepen en dan 2 dagen later weer 180 graden andersom. Dacht dat HODL toch een iets langer begrip is/was. Ik heb 1 echt HODL coin die al bijna 9 maanden in mijn wallet staat en die groei verdomd langzaam maar gestaag. Een hele zwik gemined, was toen $30 waard en inmiddels al bija $500. Dus de lange termijn visie van HODL pakt voor mij wel goed uit. Al blijft hij lekker staan tot deze zo ver stijgt dat er zeker een 0 bijkomt aan de achterkantHotzenwalder schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:26:
Zitten de meesten hier voor de lange termijn of de korte termijn trades? Kopen jullie bijvoorbeeld op low X en zetten jullie een sell order op high Y waar Y een punt is waarbij je tevreden bent met je winst om vervolgens met je winst weer op een low X in te kopen of kopen jullie een x aantal coins en HODL?
Daarnaast een kleine $100 om mee te spelen, maar op 1 pump en dump meepakken na ben ik te druk en te langzaam voor daytraden ben ik bang... maar die ene p&d maakte dan wel $350 van $28 inleg. Die zijn overigens alweer op, uitbetaald en een weekend weg van geboekt
Verwijderd
Wil je VEN , waar de beste early adapter investeerder ter wereld in zit , svp niet vergelijken met John McAfee pump en dump coins XVG en TRON?akaQ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:41:
[...]
Mee eens.Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Lees al een tijdje mee en reageer de laatste tijd wat vaker. Zo wat ik lees is 90% hier daytrader. HODL roepen en dan 2 dagen later weer 180 graden andersom. Dacht dat HODL toch een iets langer begrip is/was. Ik heb 1 echt HODL coin die al bijna 9 maanden in mijn wallet staat en die groei verdomd langzaam maar gestaag. Een hele zwik gemined, was toen $30 waard en inmiddels al bija $500. Dus de lange termijn visie van HODL pakt voor mij wel goed uit. Al blijft hij lekker staan tot deze zo ver stijgt dat er zeker een 0 bijkomt aan de achterkant![]()
Daarnaast een kleine $100 om mee te spelen, maar op 1 pump en dump meepakken na ben ik te druk en te langzaam voor daytraden ben ik bang... maar die ene p&d maakte dan wel $350 van $28 inleg. Die zijn overigens alweer op, uitbetaald en een weekend weg van geboekt
Ik heb coins staan, die zijn mijn HODL basis. Rest is verkopen als ik denk dat het een goede tijd is, of daytrade.
Ik heb sinds dit jaar een verdeling van 40% HODL, 40% verkopen als ik denk het zit wel goed, 20% is echt daytraden. Aan die HODL munt kom ik echt niet. Ook niet nu deze weer naar beneden gaan of heel veel stijgen.
Precies dat! Nostalgisch hodl'nbie100 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:38:
[...]
ook een keer aangeschaft meer uit nostalgie misschien levert het nog geld op ook
Doe je goed! De luitjes die jij bedoelt hebben last van FOMO. Ik ken het. Heb gelukkig behoorlijk veel tijd voor (day)traden en ik vindt het leuk ook echter heb ik nog niet zulke klappers als jou meegemaakt. Maar daar is mijn beschikbare budget ook niet groot genoeg voor.Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Lees al een tijdje mee en reageer de laatste tijd wat vaker. Zo wat ik lees is 90% hier daytrader. HODL roepen en dan 2 dagen later weer 180 graden andersom. Dacht dat HODL toch een iets langer begrip is/was. Ik heb 1 echt HODL coin die al bijna 9 maanden in mijn wallet staat en die groei verdomd langzaam maar gestaag. Een hele zwik gemined, was toen $30 waard en inmiddels al bija $500. Dus de lange termijn visie van HODL pakt voor mij wel goed uit. Al blijft hij lekker staan tot deze zo ver stijgt dat er zeker een 0 bijkomt aan de achterkant![]()
NLG is een copy paste shitcoin, voegt niks toe pump en dump coin, ver van weg blijven.
Vind het ook echt wel leuk dat daytraden, maar naast mijn baan en kids weinig tijd voor. De momenten dat ik kan daytraden gebeurt er niet zoveel in cryptoland. Ben nu sinds 3 weken een beetje begonnen, mede door de kerstvakantie. Ben per toeval toen bij een coin uitgekomen die x15 ging in een nachtje tijd. Schrok me een hoedje toen ik de dag erop ging kijken, en dacht meteen pakken die handel.Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:46:
[...]
Doe je goed! De luitjes die jij bedoelt hebben last van FOMO. Ik ken het. Heb gelukkig behoorlijk veel tijd voor (day)traden en ik vindt het leuk ook echter heb ik nog niet zulke klappers als jou meegemaakt. Maar daar is mijn beschikbare budget ook niet groot genoeg voor.
Durfde nog niet echt alles op 1 coin te zetten dus vond ik $28 toen wel genoeg. Als ik wel die $100 had aangedurft was het geen weekend weg geweest maar 1 week all inclusief
Ik heb ook een leuke computer..
Ik heb 'gelukkig' wel genoeg tijd. Daarom ben ik ook begonnen met een écht lage inleg van € 2,15. Dan moet je goed opletten en regelmatig kleine winsten pakken. Zoheb ik zo de markt en het spelletje meer leren kennen. Ben gewoon een amateur met totaal geen enkele skills in traden op wat voor vlak dan ookDakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:54:
[...]
Vind het ook echt wel leuk dat daytraden, maar naast mijn baan en kids weinig tijd voor. De momenten dat ik kan daytraden gebeurt er niet zoveel in cryptoland. Ben nu sinds 3 weken een beetje begonnen, mede door de kerstvakantie. Ben per toeval toen bij een coin uitgekomen die x15 ging in een nachtje tijd. Schrok me een hoedje toen ik de dag erop ging kijken, en dacht meteen pakken die handel.
Durfde nog niet echt alles op 1 coin te zetten dus vond ik $28 toen wel genoeg. Als ik wel die $100 had aangedurft was het geen weekend weg geweest maar 1 week all inclusief
Een beetje geluk moet je hebben, zo werkt het overal. Ik hoop dat je wel genoten hebt van je weekend weg. Toch iets leuks voor slechts € 28. Lijkt een beetje op vakantieveilingen.nl maar dan anders.
Als je de tijd hebt waarom niet.Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:00:
[...]
Ik heb 'gelukkig' wel genoeg tijd. Daarom ben ik ook begonnen met een écht lage inleg van € 2,15. Dan moet je goed opletten en regelmatig kleine winsten pakken. Zoheb ik zo de markt en het spelletje meer leren kennen. Ben gewoon een amateur met totaal geen enkele skills in traden op wat voor vlak dan ook![]()
Een beetje geluk moet je hebben, zo werkt het overal. Ik hoop dat je wel genoten hebt van je weekend weg. Toch iets leuks voor slechts € 28. Lijkt een beetje op vakantieveilingen.nl maar dan anders.
Ik heb zo ook wel eens een middag zitten kloten. heel de middag plezier, en aan het einde van de avond genoeg "verdiend" voor een paar hapjes en een drankje in de stad. Heerlijk toch?
Naast de coins die ik gemined heb op een 2tal VPSjes die anders toch maar stonden te slapen, en me dus eigenlijk niets gekost hebben, heb ik er $50 ingestopt. Een deel daarvan die P&D meegepakt, en weer afgeroomd tot $50, en toen bleef er $350 over. LTC van gemaakt, hup naar Coinbase en naar FIAT. Die $50 is nu na 2 weken $ 100 geworden, maar dan wel met een beetje geluk...Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:00:
[...]
Ik heb 'gelukkig' wel genoeg tijd. Daarom ben ik ook begonnen met een écht lage inleg van € 2,15. Dan moet je goed opletten en regelmatig kleine winsten pakken. Zoheb ik zo de markt en het spelletje meer leren kennen. Ben gewoon een amateur met totaal geen enkele skills in traden op wat voor vlak dan ook![]()
Ik heb een paper wallet, maar wil juist mijn ripple op een exchange krijgen. Ik heb de Rippex wallet software, maar kom er niet achter hoe ik mijn ripples van papier in die wallet krijg zodat ik ze kan doorsturen naar Binance. Iemand dit al eens gedaan?
https://www.reddit.com/r/...enerate_deposit_withdraw/spokje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:07:
Pffff ik kom er maar niet uit. Google staat vol mee maar als je zoekt vind je alleen maar hoe je Ripple in een paper wallet kunt krijgen.
Ik heb een paper wallet, maar wil juist mijn ripple op een exchange krijgen. Ik heb de Rippex wallet software, maar kom er niet achter hoe ik mijn ripples van papier in die wallet krijg zodat ik ze kan doorsturen naar Binance. Iemand dit al eens gedaan?
Check het volume!! Niet normaal zo laagDazzling Dwild schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:08:
check Janus!! Niet normaal meer, wanneer komt de dump?

$15.469 USD
1.12 BTC
Als je die koopt kom je er nooit meer vanaf
Als je naar de chart kijkt maakt het een groei door. Met de laatste dagen een spike.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:50:
Blik NLG fanboys is ook weer opgetrokken zo te lezen.
NLG is een copy paste shitcoin, voegt niks toe pump en dump coin, ver van weg blijven.
Ik noem dat voorlopig geen pump & dump.
Een pump & dump is in mijn def een zeer snelle stijging en daling. Daarbij moeten mensen zelf hun keuze maken. Of het in jouw ogen nou goed of slecht is. Jij vind ripple niks maar kijk eens naar die stijging en plaats in de market cap. In de crypto wereld is alles mogelijk.
Daar klopt echt geen pleuris van, er zijn een paar mensen geweest die het voor belachelijk hoog hebben gekocht maar als je naar het orderbook kijkt zie je de stand van zaken: er zijn zowat geen trades. De buys & sells liggen echt mijlenver uit elkaar.Dazzling Dwild schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:08:
check Janus!! Niet normaal meer, wanneer komt de dump?
Ze zijn al dagen/weken bezig om bagholders te winnen.lighting_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:11:
[...]
Als je naar de chart kijkt maakt het een groei door. Met de laatste dagen een spike.
Ik noem dat voorlopig geen pump & dump.
Een pump & dump is in mijn def een zeer snelle stijging en daling. Daarbij moeten mensen zelf hun keuze maken. Of het in jouw ogen goed of slecht is. Jij vind ripple niks maar kijk eens naar die stijging en plaats in de market cap. In de crypto wereld is alles mogelijk.
Probleem is dat je ook met die coin er niet altijd vanaf komt, vanwege het lage vraag en aanbod.
Lees de vorige topics maar door er is genoeg over geschreven die coin is niks meer dan een copy paste shit coin.
Niet te vergelijken met XRP, XRP is wereldwijd bekend en is veel beter verhandelbaar, ik maak er zelfs hele leuke ritjes mee de laatste dagen, heeft het toekomst, nee, het gaat nooit een 100 dollar coin worden.
Ze hadden vroeger ook een slack channel, geen idee of die er nog is maar als je daar kritiek op had kreeg je zelfs bedreigingen naar je hoofd en je mocht niks door vertellen wat daar gezegd werd
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 12-01-2018 22:25 ]
Je hoeft mij niet uit te leggen wat welke coin is. Ik somde enkel een aantal constateringen op.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:43:
[...]
Wil je VEN , waar de beste early adapter investeerder ter wereld in zit , svp niet vergelijken met John McAfee pump en dump coins XVG en TRON?
Verwijderd
https://www.nu.nl/beurs/5...g-grote-bitcoinbeurs.html
Nee. Verkeerde topic.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:30:
Mag ik hiet zeggen dat de Kraken servers kut zijn?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
De media maakt het ook niet beter met die laatste zin van ze..Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:30:
Mag ik hiet zeggen dat de Kraken servers kut zijn?
Paniek zaaiers zijn het, ze weten volgens mij niet eens dat ze onder EU garantie stelsel vallen
Van de huidige 1500 coins zullen een paar goede zitten en nog minder wereldspelers. Sommige hebben meteen potentie andere zullen pas op termijn groot worden. Het is momenteel niet te zeggen. Daarom slaan dieSlux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:20:
[...]
Ze zijn al dagen/weken bezig om bagholders te winnen.
Probleem is dat je ook met die coin er niet altijd vanaf komt, vanwege het lage vraag en aanbod.
Lees de vorige topics maar door er is genoeg over geschreven die coin is niks meer dan een copy paste shit coin.
Niet te vergelijken met XRP, XRP is wereldwijd bekend en is veel beter verhandelbaar, ik maak er zelfs hele leuke ritjes mee de laatste dagen, heeft het toekomst, nee, het gaat nooit een 100 dollar coin worden.
Ze hadden vroeger ook een slack channel, geen idee of die er nog is maar als je daar kritiek op had kreeg je zelfs bedreigingen naar je hoofd en je mocht niks door vertellen wat daar gezegd werd
Market caps van sommige cryptocurrency nergens op. De meeste voegen niks toe of zijn shitcoins. Dogecoin? 1.5 mld market cap. Waanzin. Maak je niet druk om gasten die gokken aan p&d. Just relax and enjoy the ride. Over een paar jaar lach je hopelijk om deze periode met een nog beter gevulde zak. Want dit is uniek.
Dat zijn, vindt ik, de leuke dingen van het (amateur) daytraden. Als iemand blij is met een paar tientjes winst waar hij of zij vervolgens wat mee gaat doenRanora schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:05:
[...]
Als je de tijd hebt waarom niet.
Ik heb zo ook wel eens een middag zitten kloten. heel de middag plezier, en aan het einde van de avond genoeg "verdiend" voor een paar hapjes en een drankje in de stad. Heerlijk toch?
Nice, ik hoop zodra mijn 'kapitaal' richting de € 50 of € 75 gaat dat ik wat HODL en met bijv. 50% verder ga traden. Eerst maar eens zien of me dat lukt.Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:05:
[...]
Naast de coins die ik gemined heb op een 2tal VPSjes die anders toch maar stonden te slapen, en me dus eigenlijk niets gekost hebben, heb ik er $50 ingestopt. Een deel daarvan die P&D meegepakt, en weer afgeroomd tot $50, en toen bleef er $350 over. LTC van gemaakt, hup naar Coinbase en naar FIAT. Die $50 is nu na 2 weken $ 100 geworden, maar dan wel met een beetje geluk...
Op dit moment heb ik mezelf klem gezet op Poloniex. daar ben ik sinds twee dagen begonnen. Hiervoor zat ik op Bluetrade en de grafieken zijn daar nét even anders dan op Poloniex. Met als gevolg dat ik niet meer genoeg BTC heb om iets te kopen ivm het minimale aankoop bedrag. Mijn BTC zit nu in drie coins die alle drie aan het dalen zijn
En ik kom ook tot de conclusie dat ik mezelf met de resterende BTC op Bluetrade klem heb gezet omdat daar ook een minmaal aankoop bedrag is.
Gevalletje RTFM dus

Facts don't sell, rumours do.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:33:
[...]
De media maakt het ook niet beter met die laatste zin van ze..
Paniek zaaiers zijn het, ze weten volgens mij niet eens dat ze onder EU garantie stelsel vallen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
o.a. nu.nl is hier heel erg in. Augustus kwam een beetje omkeer, tot augustus was het "BTC = Duivel = Slecht = niet doen!"Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:33:
[...]
Nu is het.. dom als je er aan mee doet, maar eigenlijk moet je het niet doen!
Klopt. Vrijwel alle MSM (Main Stream Media) vertellen globaal en in Jip&Janneke taal 'Hoe het zit', zodat Sjonnie & Anita er ook over mee kunnen praten *kuch*.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:33:
[...]
Je moet zelf zoeken naar juiste info en hier ben je ook afhankelijk van een topic (of meerdere) zoals hier op Tweakers. En dan nog dien je zelf onderzoek te doen en niet achter de meute aan te hollen met een mogelijke P&D want dan ben je altijd te laat.
Aanvulling: Check mijn linkje van een paar pagina's terug om de grafieken en trends/waves te snappen. Dan heb je alvast een beetje een basis waar je mee kunt starten. Echter is dat natuurlijk geen garantie voor winst en/of verlies. Dáár ben je zelf verantwoordelijk voor
[ Voor 16% gewijzigd door Xessive op 12-01-2018 22:44 . Reden: Aanvulling ]
Is kraken volgens ecb een bank?Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:33:
[...]
En mocht dat zo zijn verwacht ik niet dat je munten onder depositogarantiestelsel vallen. Dat is alleen je fiat geld.
Depositogarantiestelsel is overigens wanneer de bank failliet gaat. Wanneer kraken met de noorderzon vertrokken is is maar de vraag of je je spaargeld van ecb krijgt. Genoeg onduidelijkheden dus.
Kraken is een exchange je cash/fiat valt er onder, coins idd niet.lighting_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Is kraken volgens ecb een bank?
En mocht dat zo zijn verwacht ik niet dat je munten onder depositogarantiestelsel vallen. Dat is alleen je fiat geld.
Depositogarantiestelsel is overigens wanneer de bank failliet gaat. Wanneer kraken met de noorderzon vertrokken is is maar de vraag of je je spaargeld van ecb krijgt. Genoeg onduidelijkheden dus.
Dat is 1 van de redenen dat ik alleen grotere bedragen op EU exchanges laat staan.
ze vallen onder de fidor bank
Verwijderd
Dus gewoon alles laten staan bij Kraken!
Ja ach, aldoende leert men. Daarom heb ik er ook maar $50 ingezet, beetje leren, af en toe goed fout zitten maar ach, zoals je zegt, zijn geen wereldbedragen, en verwacht ook nooit 200.000 van die $50 te maken. Wie weet doet mijn HODL coin dat ooit, maar denk dat ik het bij 20.000 al voor gezien hou mocht het ooit zover komen.Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Dat zijn, vindt ik, de leuke dingen van het (amateur) daytraden. Als iemand blij is met een paar tientjes winst waar hij of zij vervolgens wat mee gaat doen
[...]
Nice, ik hoop zodra mijn 'kapitaal' richting de € 50 of € 75 gaat dat ik wat HODL en met bijv. 50% verder ga traden. Eerst maar eens zien of me dat lukt.
Op dit moment heb ik mezelf klem gezet op Poloniex. daar ben ik sinds twee dagen begonnen. Hiervoor zat ik op Bluetrade en de grafieken zijn daar nét even anders dan op Poloniex. Met als gevolg dat ik niet meer genoeg BTC heb om iets te kopen ivm het minimale aankoop bedrag. Mijn BTC zit nu in drie coins die alle drie aan het dalen zijn
En ik kom ook tot de conclusie dat ik mezelf met de resterende BTC op Bluetrade klem heb gezet omdat daar ook een minmaal aankoop bedrag is.
Gevalletje RTFM dus![]()
Wat ik al wel heb gedaan is het pad vrijmaken richting FIAT mocht het zover komen. Die P&D heb ik toevallig gescoord op dezelfde exchange als waar mijn HODL coin ooit verkocht moet gaan worden. Mooie try-out zeg maar. Moment van verkopen op exchange tot de uitbetaal knop op coinbase duurde maar liefst 20 minuten.
Heb wel een aantal maanden geleden op een aantal exchanges me aangemeld en verificatieprocessen doorlopen, dus heb plekken genoeg waar ik terecht zou kunnen. Voor nu gebruik ik nog steeds deze 1e exchange, maar daar is lang niet alles beschikbaar, en begint nu wat saai te worden. Op een paar actieve coins na slapende coins, of P&D coins dus ga binnenkort maar eens naar de volgende. Bleutrade heb ik me vandaag aangemeld maar daar komt de verificatiemail niet eens van binnen dus kan er niets mee. Was van plan er NLG te gaan scoren voor de leuk, maar dat gaat wat langer duren helaas....
Verwijderd
Met $50 schiet het toch niet op? Waarom zet je niet minsten $300 tot $500 in die coins?Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:54:
[...]
Ja ach, aldoende leert men. Daarom heb ik er ook maar $50 ingezet, beetje leren, af en toe goed fout zitten maar ach, zoals je zegt, zijn geen wereldbedragen, en verwacht ook nooit 200.000 van die $50 te maken. Wie weet doet mijn HODL coin dat ooit, maar denk dat ik het bij 20.000 al voor gezien hou mocht het ooit zover komen.
Wat ik al wel heb gedaan is het pad vrijmaken richting FIAT mocht het zover komen. Die P&D heb ik toevallig gescoord op dezelfde exchange als waar mijn HODL coin ooit verkocht moet gaan worden. Mooie try-out zeg maar. Moment van verkopen op exchange tot de uitbetaal knop op coinbase duurde maar liefst 20 minuten.
Heb wel een aantal maanden geleden op een aantal exchanges me aangemeld en verificatieprocessen doorlopen, dus heb plekken genoeg waar ik terecht zou kunnen. Voor nu gebruik ik nog steeds deze 1e exchange, maar daar is lang niet alles beschikbaar, en begint nu wat saai te worden. Op een paar actieve coins na slapende coins, of P&D coins dus ga binnenkort maar eens naar de volgende. Bleutrade heb ik me vandaag aangemeld maar daar komt de verificatiemail niet eens van binnen dus kan er niets mee. Was van plan er NLG te gaan scoren voor de leuk, maar dat gaat wat langer duren helaas....
dat moet iedereen wel kunnen missen als het weg is en morgen is dat niet weg.
Same here. Centjes kwijt... Jammer dan, slaap ik geen minuut minder van. Maar heb wel een leuke tijd gehad én geleerd. Wat mogelijk in de toekomst weer van pas kan komen. Traden is in (basis)principe net als fietsen. Als je eenmaal weet hoe het moet...Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:54:
[...]
Ja ach, aldoende leert men. Daarom heb ik er ook maar $50 ingezet, beetje leren, af en toe goed fout zitten maar ach, zoals je zegt, zijn geen wereldbedragen, en verwacht ook nooit 200.000 van die $50 te maken. Wie weet doet mijn HODL coin dat ooit, maar denk dat ik het bij 20.000 al voor gezien hou mocht het ooit zover komen.
Wel raar dat je geen verificatiemail van BlueTrade ontvangt. Staat die niet toevallig in Ongewenste Mail o.i.d. Ik heb accounts op meerdere exchanges (toekomstmuziek) en sommige mail krijg ik wel in mijn inbox en van andere exchanges weer in Ongewenst...
Op BlueTrade ben ik begonnen met NLG. Een beetje uit nostalgie het crypto gebeuren ingerold.
Ik vindt BlueTrade wel een leuke exchange omdat ze redelijk wat coins hebben die goedkoop zijn en redelijk bewegen. Dus als je weer eens een paar dagen vrij hebt om voor de fun te daytraden kan je dat met aan paar tientjes erg leuk doen.
Nou, niet iedereen. Ik in ieder geval niet, helaas. Vandaar ook mijn startkapitaal van € 2,15Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:57:
[...]
Met $50 schiet het toch niet op? Waarom zet je niet minsten $300 tot $500 in die coins?
Hopelijk kan ik door door regelmatig her en der wat Sats te sprokkelen dit verveelvoudigen.
[ Voor 0% gewijzigd door Xessive op 12-01-2018 23:04 . Reden: Typo ]
Voor mij maakt het weinig uit of het opschiet of niet. Het is gewoon leuk spelen, en een beetje lering trekken uit het geheel. Wellicht dat ik in de toekomst met wat meer geld ga spelen, en misschien lukt het me wel om die $50 te laten groeien tot $300. Ben met actief handelen gestart om wat te proberen, dat doe ik liever met dit bedrag dan meteen $300 of $500.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:57:
[...]
Met $50 schiet het toch niet op? Waarom zet je niet minsten $300 tot $500 in die coins?
Het wel of niet kunnen missen laat ik even in het midden. In mijn geval WIL ik het niet missen, vind het gewoon zonde als het niet goed uitpakt... Als ik het truukje een beetje doorheb wordt het misschien een ander verhaal...
Verwijderd
Onthou een ding, alleen nog in 2018 en 2019 kun je die megarendementen halen, dat gaat niet door tot 2050....Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:05:
[...]
Voor mij maakt het weinig uit of het opschiet of niet. Het is gewoon leuk spelen, en een beetje lering trekken uit het geheel. Wellicht dat ik in de toekomst met wat meer geld ga spelen, en misschien lukt het me wel om die $50 te laten groeien tot $300. Ben met actief handelen gestart om wat te proberen, dat doe ik liever met dit bedrag dan meteen $300 of $500.
Het wel of niet kunnen missen laat ik even in het midden. In mijn geval WIL ik het niet missen, vind het gewoon zonde als het niet goed uitpakt... Als ik het truukje een beetje doorheb wordt het misschien een ander verhaal...
Als je dat zeker weet zet ik nu al m'n spaargeld inVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:08:
[...]
Onthou een ding, alleen nog in 2018 en 2019 kun je die megarendementen halen, dat gaat niet door tot 2050....
Kan volgende week afgelopen zijn...
Daarom dacht ik ook om maar eens bij Bleutrade te gaan neuzen, staan inderdaad goedkope muntjes waar je met weinig leuk kunt spelen.Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:01:
[...]
Same here. Centjes kwijt... Jammer dan, slaap ik geen minuut minder van. Maar heb wel een leuke tijd gehad én geleerd. Wat mogelijk in de toekomst weer van pas kan komen. Traden is in (basis)principe net als fietsen. Als je eenmaal weet hoe het moet...
Wel raar dat je geen verificatiemail van BlueTrade ontvangt. Staat die niet toevallig in Ongewenste Mail o.i.d. Ik heb accounts op meerdere exchanges (toekomstmuziek) en sommige mail krijg ik wel in mijn inbox en van andere exchanges weer in Ongewenst...
Op BlueTrade ben ik begonnen met NLG. Een beetje uit nostalgie het crypto gebeuren ingerold.
Ik vindt BlueTrade wel een leuke exchange omdat ze redelijk wat coins hebben die goedkoop zijn en redelijk bewegen. Dus als je weer eens een paar dagen vrij hebt om voor de fun te daytraden kan je dat met aan paar tientjes erg leuk doen.
Mail is nergens te vinden, ook niet in de spambox ofzo. Dacht eerst dat ik last had van een mailstoring dus maar een 2e account met een gmail aangemaakt maar ook daar noppes. Wacht het nog wel ff af, en anders morgen een support ticket inschieten...
Vreemd van die mail, kan zijn dat er een storing gaande is o.i.d. In de dagen dat ik voltijd op BT zat eigenlijk nooit geen storing gehad. Soms wel eens een beetje traag maar dat duurde nooit echt lang.Dakillerbean schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:11:
[...]
Daarom dacht ik ook om maar eens bij Bleutrade te gaan neuzen, staan inderdaad goedkope muntjes waar je met weinig leuk kunt spelen.
Mail is nergens te vinden, ook niet in de spambox ofzo. Dacht eerst dat ik last had van een mailstoring dus maar een 2e account met een gmail aangemaakt maar ook daar noppes. Wacht het nog wel ff af, en anders morgen een support ticket inschieten...
Ik kan me ook niet herinneren hoe lang de mail van BT er over deed om mijn inbox aan te doen.
Helaas nog ff wachten voor je dus...
Toch fijn als sommige mensen die glazen bol hebben weten te vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:08:
[...]
Onthou een ding, alleen nog in 2018 en 2019 kun je die megarendementen halen, dat gaat niet door tot 2050....
Oftewel je praat poep, je weet het niet en probeert een aanname te slijten voor waarheid. Zou fijn zijn als je aannames gewoon deelt voor wat ze zijn, aannames.
Ach ik heb de tijd. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. En zo heeft iedere exchange wel zijn voor en nadelen... heb alleen nog geen slechte ervaringen gehad, ondanks alle waarschuwingen en recenties van velen over sommige exchanges die ik zo nu en dan gebruik. Denk dat je ook alleen maar de zaken hoort en leest die NIET goed gaan, maar ach, dat is op mijn werk niet andersXessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:14:
[...]
Vreemd van die mail, kan zijn dat er een storing gaande is o.i.d. In de dagen dat ik voltijd op BT zat eigenlijk nooit geen storing gehad. Soms wel eens een beetje traag maar dat duurde nooit echt lang.
Ik kan me ook niet herinneren hoe lang de mail van BT er over deed om mijn inbox aan te doen.
Helaas nog ff wachten voor je dus...

Je zal het vast uitgezocht hebben maar ik betwijfel het. Zover ik kan lezen hebben ze een partnership met de fidor bank om hun eu klanten te bedienen. Ze zijn geen onderdeel van de bank. Nergens lees je bij kraken dat het EU depositogarantiestelsel geldt of dat ze in de eu een locatie hebben. Ik zeg prima.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:50:
[...]
Kraken is een exchange je cash/fiat valt er onder, coins idd niet.
Dat is 1 van de redenen dat ik alleen grotere bedragen op EU exchanges laat staan.
ze vallen onder de fidor bank
[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 12-01-2018 23:33 ]
Als je het ‘spelletje’ snapt wel lijkt mij. Het zal dan alleen niet zo zijn dat je voor $ 0,10 op de trein stapt en doorkachelt tot $ 100.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:08:
[...]
Op de AEX kan je toch ook gewoon goede rendementen halen, wat m.i. net zo onzeker en (minder) volatiel is.
Verwijderd
Geloof me, de groei van minder dan 50 miljard naar 800 miljard gaat niet 20 jaar aanhouden.Crypts schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:21:
[...]
Toch fijn als sommige mensen die glazen bol hebben weten te vinden.![]()
Oftewel je praat poep, je weet het niet en probeert een aanname te slijten voor waarheid. Zou fijn zijn als je aannames gewoon deelt voor wat ze zijn, aannames.
Maar wie iets anders wil geloven, be my guest.
Kijk even wat de AEX van 1994 tot en met 2000 heeft gedaan.RickvN schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:32:
[...]
Als je het ‘spelletje’ snapt wel lijkt mij. Het zal dan alleen niet zo zijn dat je voor $ 0,10 op de trein stapt en doorkachelt tot $ 100.
Op de AEX kan je toch ook gewoon goede rendementen halen, wat m.i. net zo onzeker en (minder) volatiel is.
En wat er daarna is gebeurd.
Of kijk waar de Japanse beurs in 1989, 1990 op stond. En nu bijna 30(!) jaar later.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 23:37 ]
Ik geloof je niet, ik zeg niet dat het anders is. Hou me ten goede. De groei is leuk maar plaats het even in perspectief? Crypto's maken nog maar een heel klein deeltje uit van het mondiale betalingsverkeer, dat kan twee kanten op gaan en misschien wel ergens het midden kiezen. Dat weet jij niet, ik niet en niemand niet. We gaan het wel zien.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:34:
[...]
Geloof me, de groei van minder dan 50 miljard naar 800 miljard gaat niet 20 jaar aanhouden.
Maar wie iets anders wil geloven, be my guest.
Tot die tijd blijf ik bij mijn mening, verkoop je aannames voor wat het zijn, aannames en geen waarheid.
[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 12-01-2018 23:40 ]
Betalingen gaan via de banklighting_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:27:
[...]
Je zal het vast uitgezocht hebben maar ik betwijfel het. Zover ik kan lezen hebben ze een partnership met de fidor bank om hun eu klanten te bedienen. Ze zijn geen onderdeel van de bank. Nergens lees je bij kraken dat het EU depositogarantiestelsel geldt of dat ze in de eu een locatie hebben. Ik zeg prima.
https://www.financemagnat...fin-regulated-fidor-bank/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1756494.0
Bitstamp ook
https://www.bitstamp.net/...ly-licensed-btc-exchange/
Alleen maar meegaan met de hypes en overal te laat instappen heet datXessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
[...]
Ik zie een patroon...![]()
(best wel handig in crypto trading)
Ben meegegaan met al deze hypes en heb er veel geld op verdiend. Ook veel op verloren daarna maar sta nog steeds in de plus. Zoiets heet leergeld en is jammer, maar goed uitgegeven. Zo zit ik nu in VEN voor de lange termijn met flink wat geld. Deze heb ik redelijk goedkoop gekocht maar op tijd m'n winst eruit gehaald en geduldig geweest met aankopen (buy-order zetten en hopen dat ie daar op komt). 3 dagen op rij ruim 7k satoshi per stuk op gepakt gemiddeld. Daardoor heb ik nu wel 5x minder VEN, maar degene die ik heb is wel pure winst. Terwijl de rest van het geld weer op andere muntjes staat, heb ik nu toch een sterke positie in VEN
[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 12-01-2018 23:44 ]
Verwijderd
[ Voor 127% gewijzigd door Grotman op 13-01-2018 01:02 ]
Ik vraag je alleen maar je aannames voor je te houden of deze te verkondigen voor wat deze zijn, aannames. Wat je verder bij elkaar spaart zal me aan mijn reet roesten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:42:
[...]
Ik geloof wel dat BitCoin op 1 miljoen dollar staat hoor eind 2020.
Dus zorg ervoor dat je minimaal een portefeuille van 1 bitcoin bij elkaar spaart met je cryptomunten. Ben ik ook mee bezig.
Ik denk niet dat je mij begrijpt.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:39:
[...]
Betalingen gaan via de bank
https://www.financemagnat...fin-regulated-fidor-bank/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1756494.0
Bitstamp ook
https://www.bitstamp.net/...ly-licensed-btc-exchange/
Je linkjes gaan over de partnership. Dat wisten we al. Waar staat zwart op wit dat eu depositogarantiestelsel geldt? Op hun website? Mail? Als jij uit deze link dat aanneemt is dat jouw goed recht. Maar ik zeker niet.
[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 12-01-2018 23:49 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)