[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 16:43
erik91 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:11:
[...]

15 januari is toch redelijk het midden zou ik zeggen of mis ik iets?
Zeker, maar niet precies. Punt is dat de cryptomarket zo uitpakt dat maandag mensen zomaar zouden kunnen verkopen omdat er geen rebranding is omdat VEN deadlines mist.

Idioot, maar waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:26

mark-k

AKA markkNL

MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Kan je me helpen; ik heb nog zo'n spaarpot van de Pennie Rekening en snap niet hoe ik mijn rijksdaalders omzet naar VEN ;)

[...]

Nee, ja, achteraf natuurlijk wel... POE vanochtend van 1023 naar 1125 zien gaan en verkocht.

True story bro; maar achteraf iets posten is altijd zo makkelijk ;)
Tja ik zit helaas niet 24 uur per dag met mn neus op alle koersen, moet het van voor/na t werk en de pauze hebben :P

Vanochtend wel 5 procent gepakt in 7 minuten op VIBE, met welgeteld 20 euro aan inleg xD

POE heb ik al in mn portfolio zitten, lager dan nu gekocht, hoog verkocht, iets lager weer ingekocht en sindsdien heeft hij een duikvlucht genomen en staat hij nog steeds op 20% verlies tov de laatste buy (wel nog steeds 50% winst tov mn eerste buy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Rookert25 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Zeker, maar niet precies. Punt is dat de cryptomarket zo uitpakt dat maandag mensen zomaar zouden kunnen verkopen omdat er geen rebranding is omdat VEN deadlines mist.

Idioot, maar waar :)
Hoop het, sla ik nog wat extra in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
VEN is weer begonnen met eten, dat ie ff door eet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
@Rookert25 wat @rop380 zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Mid-januari kan evengoed 10 tot 20 januari betekenen imo.
ik denk dat je de periode dan goed inschat... https://nl.express.live/2...wall-street-cryptomunten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 21:32
Ik ben vandaag met daytraden begonnen met 10% van mijn portfolio waarde (de rest is HODL). Doel is om gemiddeld 7 x per week een coin te kopen en verkopen met een winst van 10%. Lijkt mij een redelijk haalbaar percentage in deze volatiele cryptowereld.

Hoe herken je een ico waar je goed mee kan daytraden? Ik heb nu ingezet op TRX en VEN (die dipte ook prima en de afgelopen 72 uur hebben ze in ieder geval de nu ingesteld sell limit makkelijk gehaald). Het blijft natuurlijk een gok, maar wellicht zijn er bepaalde eigenschappen die een ICO coin tot een goede daytrade unit maakt? Hoe kiezen jullie die uit?

Ik kijk nu iig op tradingview en op basis van de commodity channel index koop ik wel of niet een coin. Maar ik kan natuurlijk niet alle munten bekijken, dus vandaar bovenstaande vraag :-).

[ Voor 11% gewijzigd door Stevie_ op 12-01-2018 14:30 . Reden: *update* ik dacht dat ICO de afkorting van altcoins was, niet dus, ik google wel eem #noob ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:26:
Ik ben vandaag met daytraden begonnen met 10% van mijn portfolio waarde (de rest is HODL). Doel is om gemiddeld 7 x per week een coin te kopen en verkopen met een winst van 10%. Lijkt mij een redelijk haalbaar percentage in deze volatiele cryptowereld.

Hoe herken je een ico waar je goed mee kan daytraden? Ik heb nu ingezet op TRX en VEN (die dipte ook prima en de afgelopen 72 uur hebben ze in ieder geval de nu ingesteld sell limit makkelijk gehaald). Het blijft natuurlijk een gok, maar wellicht zijn er bepaalde eigenschappen die een ICO tot een goede daytrade unit maakt? Hoe kiezen jullie die uit?

Ik kijk nu iig op tradingview en op basis van de commodity channel index koop ik wel of niet een coin. Maar ik kan natuurlijk niet alle munten bekijken, dus vandaar bovenstaande vraag :-).
dat zijn geen ICO's.

Het beste is het nieuws volgen en speculeren op een stijging. Bijvoorbeeld nieuwe listing of aankomende announcement. Dat kunnen alle munten zijn. er Is niet een munt die het beter kan dan de andere.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe herken je een ico waar je goed mee kan daytraden? Ik heb nu ingezet op TRX en VEN (die dipte ook prima en de afgelopen 72 uur hebben ze in ieder geval de nu ingesteld sell limit makkelijk gehaald). Het blijft natuurlijk een gok, maar wellicht zijn er bepaalde eigenschappen die een ICO coin tot een goede daytrade unit maakt? Hoe kiezen jullie die uit?

*update* ik dacht dat ICO de afkorting van altcoins was, niet dus, ik google wel eem #noob
Alles wat 1 voldoende beweegt en 2 waarvan de markt voldoende liquide is voor je size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08
Ook nog maar wat Ven bijgekocht. Twijfel nog over Xrp is beter om te wachten denk ik. Of is de weg naar boven ingezet 🙂 koop alles voor hold.

Wat is beste app om koersen bij tehouden op iOS ?

[ Voor 15% gewijzigd door k1978 op 12-01-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Volgens mij komt diezelfde muur als gisteren er gewoon weer aan met VEN!

Ik houd mijn Ripple nog even die ik gekocht heb op 1,90. VEN zal misschien pas voor de 15e wat gaan doen

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Interessant, als ik er 'klaar voor ben' ga ik dat ook eens doen. Toevallig vanmorgen hier de thread deze link gezien en snel even doorheen gelezen: http://pumperspicks.com/ultimate-altcoin-buying-strategy/

Dat kan je wel wat inzicht bieden denk ik. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Dat is niet veel 7x per week, ik koop en verkoop XRP alleen al 7x per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Dit is gek.. Trades op bitfinex verschijnen niet in de history :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben ook aan het denken om eens Vechain te kopen.
Ik zie dat Binance volume atm tamelijk laag is. Dus er is niet echt nieuws, dus ik denk niet dat hij nog verder gaat zakken, dus mss wel een goed moment om eens in te stappen.
Ofniet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:46:
[...]

"A skilled trader will execute roughly 20 – 30 completed trades in a month and make 10 times more money than a novice trader who executes 20 – 30 completed trades within one or two days."

(niet mijn woorden maar uit het linkje dat ik hierboven poste 8) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Iedereen zit maar te schuiven tussen alle coins, maar als ik vorige week al mijn funds in BNB had gestopt dan was het nu 100% gestegen... Ik zeg... Binance coins ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:00

Zelf probeer ik ook te daytraden en volg een paar mensen op Tradingview. Daarnaast volg ik een Discord groep waar tips worden geplaatst van bekende traders waar je anders voor moet betalen. Heeft gratis toegang en kun je hier vinden: https://discord.gg/EDDXTMt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
siemed schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Zelf probeer ik ook te daytraden en volg een paar mensen op Tradingview. Daarnaast volg ik een Discord groep waar tips worden geplaatst van bekende traders waar je anders voor moet betalen. Heeft gratis toegang en kun je hier vinden: https://discord.gg/EDDXTMt
Wie volg je op tradeview?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:00
Alanmasters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:48:
[...]

"A skilled trader will execute roughly 20 – 30 completed trades in a month and make 10 times more money than a novice trader who executes 20 – 30 completed trades within one or two days."

(niet mijn woorden maar uit het linkje dat ik hierboven poste 8) )
Dan laat hij een hoop centjes liggen, hangt af in welke coins je zit.
Bijvoorbeeld met XRP kan je momenteel meerdere keren per dag 0.5 cent per coin pakken.

LTC daarin tegen koop en verkoop ik wel +/- 4x per week met +/- 5 tot 10 Euro per coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Hotzenwalder schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:48:
Iedereen zit maar te schuiven tussen alle coins, maar als ik vorige week al mijn funds in BNB had gestopt dan was het nu 100% gestegen... Ik zeg... Binance coins ;)
Inderdaad ja... Ik ga wat kleine meuk verkopen en daar voor een eurotje of € 100 in.
Wellicht als binnenkort de registraties weer opengaan... :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:57:
[...]

Bijvoorbeeld met XRP kan je momenteel meerdere keren per dag 0.5 cent per coin pakken.

LTC daarin tegen koop en verkoop ik wel +/- 4x per week met +/- 5 tot 10 Euro per coin
Op welke waardes zet je XRP en LTC in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tripod62 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:59:
[...]

Op welke waardes zet je XRP en LTC in?
Bitstamp XRP +/- 1.64 verkoop +/- 1.69
Gdax LTC +/- 193 verkoop +/- 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:39:
Volgens mij komt diezelfde muur als gisteren er gewoon weer aan met VEN!

Ik houd mijn Ripple nog even die ik gekocht heb op 1,90. VEN zal misschien pas voor de 15e wat gaan doen
VEN is een interessante coin. Ik denk dat samen met Walton en WABI hij nog wel verder zal gaan stijgen gedurende 2018. Van deze drie is in mijn optiek Walton een slapende reus. Zit een groot team achter van Aziatische ontwikkelaars. Ze werken degelijk hun roadmap uit en 2018 gaat hun jaar worden met complete re-branding, wallet etc. Doen tot op heden weinig aan PR (zie https://www.reddit.com/r/WaltonCOIN/ - bijna geen reacties).

Welke van deze drie dicht jij de grootste toekomst toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:02:
[...]

VEN is een interessante coin. Ik denk dat samen met Walton en WABI hij nog wel verder zal gaan stijgen gedurende 2018. Van deze drie is in mijn optiek Walton een slapende reus. Zit een groot team achter van Aziatische ontwikkelaars. Ze werken degelijk hun roadmap uit en 2018 gaat hun jaar worden met complete re-branding, wallet etc. Doen tot op heden weinig aan PR (zie https://www.reddit.com/r/WaltonCOIN/ - bijna geen reacties).

Ik breek er mijn hoofd over maar ik zit te wikken en wegen tussen Ripple en VEN. Ripple komt terug met sterke partners en VEN ziet iedereen als een must have in de portfolio.

Zet ik in op 1 van de twee of zal ik het delen in twee en van beide wat meepakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Tranzy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Ik breek er mijn hoofd over maar ik zit te wikken en wegen tussen Ripple en VEN. Ripple komt terug met sterke partners en VEN ziet iedereen als een must have in de portfolio.

Zet ik in op 1 van de twee of zal ik het delen in twee en van beide wat meepakken?
Als je twijfelt: van beide wat. De verhouding is aan jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Mijn gevoel zegt steeds dat Ripple écht hard gaat terugslaan... Maar dat is ook puur gevoel ;-) en enigszins gebaseerd op de partnerschappen en toekomst.

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 14:22
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:02:
[...]

MOVED TO WALTONCHAIN zie ik staan. Er is dus een andere subreddit https://www.reddit.com/r/waltonchain/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Bitstamp XRP +/- 1.64 verkoop +/- 1.69
Gdax LTC +/- 193 verkoop +/- 200
Thanks! Zo te zien dus niet op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:31
Tranzy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Ik zou sowieso niet op 1 paard wedden, zeker niet wanneer er potentie aanwezig is in meerdere paarden. Dus, sowieso zou ik (als ik jou was) m'n inleg spreiden in zowel VEN als XRP.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Met continu 10% winst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Ik heb er ook (nog) totaal géén verstand van maar probeer mezelf wel wat wijzer te maken door dat soort artikelen te lezen voordat ik ga beginnen aan het daytraden _/-\o_ Heb jij nog extra tips die bv niet in dat artikel staan (aangezien je een andere tactiek gebruikt dan in dat artikel wordt aangeraden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
[...]

Mag ik vragen waar tegen je de ripple trade? De usd tether of btc of eth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09-2024
Welke (goedkope) munt met potentie om te groeien is nog interessant om te gaan minen..? Zou leuk zijn als het uiteindelijk nog wat oplevert.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
RustStorm schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Ik zou sowieso niet op 1 paard wedden, zeker niet wanneer er potentie aanwezig is in meerdere paarden. Dus, sowieso zou ik (als ik jou was) m'n inleg spreiden in zowel VEN als XRP.
Ik heb 240 XRP. Ben daar eerlijk in.

Heb een rekensom gemaakt. +/- 80 VEN op 6.05 kopen en verkopen op 7.0x levert mij 80 euro op.
240 XRP gekocht op 1.90 en verkopen op 2.20 levert mij 72 op.

Korte termijn snel traden is VEN. En kan altijd terug naar XRP als die niets doet.

Gedachten was elke keer wat pakken en uitbreiden, Maar dat levert nogal stress op voor mij. |:( hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
j0ck0z schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:07:
Mijn gevoel zegt steeds dat Ripple écht hard gaat terugslaan... Maar dat is ook puur gevoel ;-) en enigszins gebaseerd op de partnerschappen en toekomst.
Welke partnerschappen ? Moneygram gaat het eerst nog testen.
Hoe meer coins erbij komen hoe groter de verwatering dus geen stabiele basis.
1 van mijn grootse vraagtekens is dat XRP transacties kan blokkeren, ik zie niet zo snel een bank XRP gebruiken waarvan de banken zelf geen 100% controle over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
Tranzy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Heb een rekensom gemaakt. +/- 80 VEN op 6.05 kopen en verkopen op 7.0x levert mij 80 euro op.

Korte termijn snel traden is VEN. En kan altijd terug naar XRP als die niets doet.

Gedachten was elke keer wat pakken en uitbreiden, Maar dat levert nogal stress op voor mij. |:( hahaha
Ik ben dus geen Daytrader, want ik ben bang dat het me niet goed af gaat. Maar wat ik me dan afvraag he.. Ik heb 412 Ripples gekocht medio december. Nu heb ik bijna 300% rendement.
Alleen ik zie niet in dat ik 70$ verdien per dag, in Fiat.
Maar werkt daytraden dan beter dan mijn HODL tactiek of begrijp ik je rekensom nu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
onnaj schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Mag ik vragen waar tegen je de ripple trade? De usd tether of btc of eth?
XRP/EUR
Nee zeker niet, ik pak maar een paar % per keer.
En plas er ook soms naast en dan pak ik 5% verlies, als ik zo ie zo 5% verlies per trade heb dan verkoop ik ze.
Voor mij werkt dit redelijk goed dagen soms weken achter elkaar, soms gaat het minder en dan stop ik weer voor een paar dagen/weken tot ik weer in de flow kom :P

[ Voor 53% gewijzigd door Slux op 12-01-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:31
Tranzy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Als het daytraden met daarbij bepaalde doelen voor ogen te hebben stress oplevert, dan zou ik dat achter me laten. Dat is het namelijk helemaal niet waard (met die relatief lage bedragen) en kost alleen maar immens veel tijd als je het echt goed wilt doen.

Wellicht een idee om het holden te overwegen? Je kan tussentijd altijd nog met nieuwe inleg of winst van het holden proberen het daytraden zonder stress uit te voeren...?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
XRP direct voor EUR? Waar kan dat? #noob

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk84 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Als je het filmpje kijkt heb je je dosis epische muziek wel gehad voor de rest van de dag. :')
Hoeveel potentie zie jij nog? Qua stijging/groei?
Ze hebben nu een market cap van 1 miljard. Dat is echt laag in vergelijking met de meeste andere coins die hier voorbij komen. Het is momenteel een sterk team met veel investeerders die zich echt focusessen op 2018. De technologie die ze ontwikkeling is briljant en de enige 'kritiek' die ze tot nu toe hebben gekregen is dat ze niet in het Engels communiceren. Dat begint nu steeds meer te komen. Binnenkort komt er een re-branding aan en gaan ze bekendheid krijgen. Door mijn hoge verwachtingen van deze coin in combinatie met de (ook in mijn optiek uiteraard) extreem ondergewaardeerheid momenteel, hoop ik op een x10 / x20 stijging in 2018. Uiteraard is het koffiedik kijken, maar wat ik je zou aanraden is om modum, vechain, wabi en walton (alle 4 richting ze zich op IoT) te vergelijken en je eigen conclusies te trekken. Ik zet groot in op walton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:19:
[...]

kraken.. maar die is dus offline |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hoe kan het dat als ik mijn btc voor tether verkoop de prijs toch wisseld de hele tijd.. die moet toch hetzelfde blijven ? dit is toch de insteek van tether ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:20:
[...]

kraken.. maar die is dus offline |:(
Flink balen idd.. Voor de kerst heb ik mijzelf proberen te verifiëren bij Bitstamp en Kraken kom ik maar niet op al sinds dagen.. Ik wil graag een leuk bedrag overmaken naar mijn rekening maar zit er steeds meer aan te denken om maar gewoon Bitonic te gebruiken maar betaal daar bijna €100,- fee ipv een tientje bij Bitstamp/Kraken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:22:
hoe kan het dat als ik mijn btc voor tether verkoop de prijs toch wisseld de hele tijd.. die moet toch hetzelfde blijven ? dit is toch de insteek van tether ?
Je Tether heeft dezelfde waarde als USD. Maar BTC blijft constant van waarde wisselen. Waar zit de verwarring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:33
ik heb op binance 0.9900 EOS. Ik kan EOS niet verkopen dus kan er eigenlik niks mee?
ik kan ook niet 0.01 erbij kopen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Flink balen idd.. Voor de kerst heb ik mijzelf proberen te verifiëren bij Bitstamp en Kraken kom ik maar niet op al sinds dagen.. Ik wil graag een leuk bedrag overmaken naar mijn rekening maar zit er steeds meer aan te denken om maar gewoon Bitonic te gebruiken maar betaal daar bijna €100,- fee ipv een tientje bij Bitstamp/Kraken.. :(
Beter ff geduld hebben.. reken er een beetje op dat kraken vanavond/morgen wel online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Bitstamp https://www.bitstamp.net/

Kraken gebruik ik al maanden niet meer voor daytraden is niet te doen.
ik heb zelfs een paar keer flink verloren omdat kraken mijn order meerdere keren had uitgevoerd en toen offline ging wegens drukte :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Slux op 12-01-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
RustStorm schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Als het daytraden met daarbij bepaalde doelen voor ogen te hebben stress oplevert, dan zou ik dat achter me laten. Dat is het namelijk helemaal niet waard (met die relatief lage bedragen) en kost alleen maar immens veel tijd als je het echt goed wilt doen.

Wellicht een idee om het holden te overwegen? Je kan tussentijd altijd nog met nieuwe inleg of winst van het holden proberen het daytraden zonder stress uit te voeren...?
Is zeker ook zo en heb nu XRP gekocht voor een best laag bedrag van 1.90 dollar. Dus of ik hold deze of ik ga voor VEN....

Ik ben daar niet over uit en zoek daar wat advies is.

Beiden gaat hem niet worden op deze hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Even iets anders dan VEN,
Hoe denken jullie op dit moment nog over TRX? Op twitter lees je
"One more senior developer from #Alibaba just joined the #TRON team. Led by Lucien Chen, we began to have a very strong developer team from great companies. "
Maar vooralsnog is er niks bijzonders gebeurd met de crypto lijn, blijft een beetje rond 800 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Je Tether heeft dezelfde waarde als USD. Maar BTC blijft constant van waarde wisselen. Waar zit de verwarring?
ik heb 1723 tether twv 1735 dollar.. deze waarde moet toch constant blijven ? ik merk dat hij tekens een paar dollar verschilt.. waar komt dit vandaan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:06

Jebus4life

BE User

Tripod62 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:28:
"One more senior developer from #Alibaba just joined the #TRON team. Led by Lucien Chen, we began to have a very strong developer team from great companies. "
Maar vooralsnog is er niks bijzonders gebeurd met de crypto lijn, blijft een beetje rond 800 hangen.
Denk dat 60% van de afgelopen 100 pagina's over oftewel TRX of XRP ging, we gaan die discussies niet opnieuw laten starten hoop ik, dan zijn we weer 10 pagina's identiek hetzelfde aan het posten dan 2 dagen geleden ;)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

TRX heeft genoeg actie gehad de afgelopen weken. Laat die eerst maar weer even afkoelen en af en toe kijken wat er daadwerkelijk aan technische beloftes waargemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Jebus4life schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Denk dat 60% van de afgelopen 100 pagina's over oftewel TRX of XRP ging, we gaan die discussies niet opnieuw laten starten hoop ik, dan zijn we weer 10 pagina's identiek hetzelfde aan het posten dan 2 dagen geleden ;)
Dat klopt zeker, ik was alleen even benieuwd of er inmiddels al iets echt concreets bekend was wat ik gemist had. Die 10 pagina's zijn zeker niet nodig haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik heb nog iets meer dan 25% van mijn TRX over.. De rest is vorige week al verkocht zo rond de $0,18 dus echt flinke winsten op gepakt (zit er al in van de 0,004 tijd en met stapjes bijgekocht. Ik blijf wel in het product en het team dat ze opbouwen geloven.. Het kan nog alle kanten op met die coin. De komende twee/drie maanden goed in de gaten houden en op tijd bij/verkopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Ah thx.

Je zegt 7 - 10 x per dag te traden; leuk natuurlijk, maar welke winstmarge zet je dan in? Ik heb het immers over 10% profit, lijkt me niet dat je dat bij een munt 7 x per dag gaat halen, toch? :P

Never mind, zag je antwoord over het hoofd.

Is 10% wel haalbaar denk je?

[ Voor 10% gewijzigd door Stevie_ op 12-01-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Stevie_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Ah thx.

Je zegt 7 - 10 x per dag te traden; leuk natuurlijk, maar welke winstmarge zet je dan in? Ik heb het immers over 10% profit, lijkt me niet dat je dat bij een munt 7 x per dag gaat halen, toch? :P
Had ik al antwoord op gegeven

Nee zeker niet, ik pak maar een paar % per keer. (trade)
En plas er ook soms naast en dan pak ik 5% verlies, als ik zo ie zo 5% verlies per trade heb dan verkoop ik ze.
Voor mij werkt dit redelijk goed dagen soms weken achter elkaar, soms gaat het minder en dan stop ik weer voor een paar dagen/weken tot ik weer in de flow kom

LTC werkt het beste die is van het begin al goed geweest voor mij, altijd paar euro peer keer gepakt, nu de laatste dagen gaat het weer precies het zelfde +/-190 tot +/- 205

Aan het eind van de week is de winst een stukje hoger dan 10%

[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 12-01-2018 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
bertje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:14:
Welke (goedkope) munt met potentie om te groeien is nog interessant om te gaan minen..? Zou leuk zijn als het uiteindelijk nog wat oplevert.. ;)
Seriously? |:(
Niemand heeft hier een glazen bol....daarnaast zelf al wat research gedaan?
Misschien daar eens mee beginnen om dat te posten ipv die spam die hier nu staat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:05
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:27:
[...]

ik heb zelfs een paar keer flink verloren omdat kraken mijn order meerdere keren had uitgevoerd en toen offline ging wegens drukte :'(
Pas op met bitstamp, mijn euro's komen al een maandje niet aan op mijn rekening met veel beloftes van de support. Nu gevraagd om de withdrawal te cancelen zodat ik het eruit kan halen als BTC (is bijna instant) ook geen response en ja het gaat om een fiks bedrag. :(

Voor december ging het altijd prima 2-3 dagen wachten en op je rekening.

[ Voor 9% gewijzigd door FNale op 12-01-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

bertje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:14:
doe volgende keer zelf eerst wat moeite.

vertcoin. Ik ga dit denk ik minen als eth dan is eindelijk PoS gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 12-01-2018 15:51 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ChrisdeW schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Pas op met bitstamp, mijn euro's komen al een maandje niet aan op mijn rekening met veel beloftes van de support. Nu gevraagd om de withdrawal te cancelen zodat ik het eruit kan halen als BTC (is bijna instant) ook geen response en ja het gaat om een fiks bedrag. :(

Hier vrijwel dagelijks een storting die kant op en dat gaat tot nu toe prima op die ene keer na dat ik vanaf een zakelijke rekening had overgeboekt. Support is idd heel traag.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:51:
[...]

Hier vrijwel dagelijks een storting die kant op en dat gaat tot nu toe prima op die ene keer na dat ik vanaf een zakelijke rekening had overgeboekt. Support is idd heel traag.
Hij bedoelt de andere kant op - naar zijn bankrekening toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ChrisdeW schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Vreemd totaal geen last van gister ochtend om 10:00 uur nog euros overgemaakt stond er om 16;00 op
Withdraws doe ik niet zo veel de laatste dagen omdat arbitrage handel momenteel ruk is, anders duurde het altijd 1 a 2 dagen zelfde met Gdax.

Edit de 5de nog een withdraw gedaan op bitstamp stond er de volgende dag op.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 12-01-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:05
Normaal werkte het ook prima idd. Probleem is dat ik hem ook niet kan cancelen en het nu in behandeling staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Hij bedoelt de andere kant op - naar zijn bankrekening toe.
Excuus te snel gelezen, die gaan ook altijd goed hier. Wel met ltc overigens. Zodra je iets wil gaan wijzigen of cancellen kan het idd heel lang duren... Bedenk dus goed vantevoren of dat wel is wat je wil.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Gatehub ook maar de koers was daar vaak lager dan de rest. Nu net gekeken en nu komt de koers wel overeen, tenminste als je kiest voor traden, niet voor exchange. Bij exchange is die behoorlijk lager, ca. 9 cent per xrp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:48
Iemand hier al ervaring met https://bitvavo.com/ ?
Klinkt vrij easy (met Ideal betalen, Nederlands, Ripple, Ethereum etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Vreemd totaal geen last van gister ochtend om 10:00 uur nog euros overgemaakt stond er om 16;00 op
Hier duurt het vrijwel altijd een werkdag dus welke bank heb jij? Heel soms heb ik mazzel maar dat is echt op 1 hand te tellen....

Ben wel bezig met kijken naar andere manieren om sneller geld over te boeken en te laten storten, boeken is niet zo moeilijk maar het storten deel zit natuurlijk bij de exchange, heb een aantal tickets ingediend met verzoek om spoedoverboekingen aan te bieden. Geen idee of ze daar in mee willen gaan maar het is te proberen. :P
Ook rekeningen aangevraagd bij dezelfde bank als sommige exchanges, dat zou eea ook wat moeten versnellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:15:
Geen ervaring mee, maar mocht je het gaan gebruiken, zou je mij dan een PM willen sturen met je ervaring? ik ben benieuwd namelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Waarom een PM? Zet het gewoon in het topic, heeft de rest er ook wat aan.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik vond dit over bitvavo.com toen ik op het kvk nummer zocht

2017-06-20 | Wijziging: Gestort kapitaal gewijzigd in EUR 1,20.

Ook is er volgens drimmble maar één persoon werkzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:17:
[...]

Hier duurt het vrijwel altijd een werkdag dus welke bank heb jij? Heel soms heb ik mazzel maar dat is echt op 1 hand te tellen....

Ben wel bezig met kijken naar andere manieren om sneller geld over te boeken en te laten storten, boeken is niet zo moeilijk maar het storten deel zit natuurlijk bij de exchange, heb een aantal tickets ingediend met verzoek om spoedoverboekingen aan te bieden. Geen idee of ze daar in mee willen gaan maar het is te proberen. :P
Ook rekeningen aangevraagd bij dezelfde bank als sommige exchanges, dat zou eea ook wat moeten versnellen. :)
ING het staat er altijd dezelfde dag op, ik moet het wel in de ochtend doen dus 9 a 10 uur max anders staat het er wel pas de volgende dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:42
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:15:
Gister waren ideal betalingen tijdelijk uitgeschakeld. Verder werkt het wel prima om fiat naar ltc om bijvoorbeeld.

Hebben inmiddels meer munten toegevoegd zag ik trouwens.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Voor iedereen die in de INS ICO geparticipeerd heeft, de tokens zijn verdeeld en er wordt nu voorzichtig een prijs bepaald. Hij is in ieder geval zojuist toegevoegd aan Coinmarketcap: https://coinmarketcap.com/currencies/ins-ecosystem/.
Op zich een mooie prijs tot nu toe, vanaf 25 jan ook te verhandelen via Cobinhood (what? ja cobinhood) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
BillMcNeal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:30:
Voor iedereen die in de INS ICO geparticipeerd heeft, de tokens zijn verdeeld en er wordt nu voorzichtig een prijs bepaald. Hij is in ieder geval zojuist toegevoegd aan Coinmarketcap: https://coinmarketcap.com/currencies/ins-ecosystem/.
Op zich een mooie prijs tot nu toe, vanaf 25 jan ook te verhandelen via Cobinhood (what? ja cobinhood) ;)
Weet jij wat de ICO prijs was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:32:
[...]

Met de huidige koers van ETH +- de helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
Het is wel een koopje nu! VEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Dan koop je toch lekker bij? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Dat ligt er maar aan hoe veel verder de sell wall eigenaar beslist dat de koers nog verder moet zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik snap nog niet waarom iedereen zo lyrisch is over VEN.
Een wijnhandeltje gebruikt/test het nog geen resultaten voorbij zien komen en ja ze hebben een aantal partners zoals Renault maar zo zijn er ook andere die partnerships hadden met bijvoorbeeld Microsoft, daar hoor ik ook niet veel meer over.

Het concept is leuk maar wat voegt het toe wat een QR code, RFid nu al niet kan, ja de gegevens staan in de blockchain, maar voor hoelang ? waarom zou je o.a. een fles wijn voor altijd in de blockchain willen bewaren?.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:43:
[...]
waarom zou je o.a. een fles wijn voor altijd in de blockchain willen bewaren.
Als je dan moet blazen, kan je gewoon je Tx-ID aan de KLPD laten zien en dan weten ze 100% zeker of ze wel/niet ter plekke je rijbewijs door de shredder moeten halen :)

* MAX3400 gaat eventjes van de namiddag/avond genieten; tot een volgende keer maar weer

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
[...]

Een wijnhandeltje gebruikt/test het nog geen resultaten voorbij zien komen en ja ze hebben een aantal partners zoals Renault maar zo zijn er ook andere die partnerships hadden met bijvoorbeeld Microsoft, daar hoor ik ook niet veel meer over.

Het concept is leuk maar wat voegt het toe wat een QR code, RFid nu al niet kan, ja de gegevens staan in de blockchain, maar voor hoelang ? waarom zou je o.a. een fles wijn voor altijd in de blockchain willen bewaren.
Moet er tegenwoordig op de korte termijn echt wat achter zitten??

Zie genoeg coins die veel populairder zijn en ook niets concreets hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:32:
[...]
Jazeker.
Ik heb 100eu aan ETH overgemaakt waarvoor ik 80 tokens heb ontvangen (+ 15% bonus maar dat terzijde).
Komt dus neer op € 1.25 per token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

[...]

BitStamp, ik handel daar met een fee van 0,12%

[ Voor 9% gewijzigd door Blord op 12-01-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
[...]

Het concept is leuk maar wat voegt het toe wat een QR code, RFid nu al niet kan, ja de gegevens staan in de blockchain, maar voor hoelang ? waarom zou je o.a. een fles wijn voor altijd in de blockchain willen bewaren?.
daarom heb ik ook geselled. als je goed naar het bedrijf kijk.. is het een relatief klein bedrijf. als het echt gaat knallen haal ik wel bij.. ga nu even geen risico lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
BillMcNeal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:30:
Ik zie op etherscan dat ik INS PROMO coins heb ontvangen, is dit hetzelfde of totaal iets anders? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
o-TANK-o schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:58:
[...]
Ik zie op etherscan dat ik INS PROMO coins heb ontvangen, is dit hetzelfde of totaal iets anders? 8)7
Probeer dit eens om de tokens te zien in je wallet:

MyEtherWallet
INS Token is in the list of default tokens for MyEtherWallet without need to add it manually.

Mist, MetaMask
You will need a smart contract address and the number of decimals to add INS to these wallets.

While in your personal wallet, press the “Add Custom Token” button. You will then need to enter the following values:

•​Token Contract Address: 0x5b2e4a700dfbc560061e957edec8f6eeeb74a320
•​Token Symbol: INS
•Decimals: 10

Edit: PS. 31 januari vind er nog een airdrop van een aantal ' overgebleven' coins. Je hoeft alleen maar de originele in je wallet te hebben staan.

[ Voor 8% gewijzigd door BillMcNeal op 12-01-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
BillMcNeal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:02:
[...]

MyEtherWallet
INS Token is in the list of default tokens for MyEtherWallet without need to add it manually.

Mist, MetaMask
You will need a smart contract address and the number of decimals to add INS to these wallets.

While in your personal wallet, press the “Add Custom Token” button. You will then need to enter the following values:

Interessant dit, had ik vanmorgen ook al een vraag over.
Ik gebruik metamask. Hoe krijg je die coins dan uiteindelijk in je wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
[...]

MyEtherWallet

Mist, MetaMask

Zag dat ik 777 INS PROMO coins een tijdje terug had ontvangen als airdrop.. zal straks eens kijken op mew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:04:
[...]
Interessant dit, had ik vanmorgen ook al een vraag over.
Ik gebruik metamask. Hoe krijg je die coins dan uiteindelijk in je wallet?
Staat er toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Okay, dus toevoegen van smart contract is voldoende?
Is nu nog ICO, dus de vraag is hoe ik ze dan uiteindelijk kan versturen naar een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
Ik heb het voor-uitzoekwerk gedaan, als jij dat nou eens uitzoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Wellicht kan je met qr code wel de geschiedenis van een artikel ophalen.
Dat is de blockchain die vechain is.
Denk aan kinder arbeid of kilometerregistratie onderhoud reparaties van een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
[...]

MyEtherWallet

Mist, MetaMask

Edit: PS. 31 januari vind er nog een airdrop van een aantal ' overgebleven' coins. Je hoeft alleen maar de originele in je wallet te hebben staan.
Heb het al gevonden :)

https://blog.ins.world/in...up-clarified-d67ef20876a3

[ Voor 4% gewijzigd door o-TANK-o op 12-01-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooimens
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:31
Dat is hier niet gewenst. Het is een feit dat die groepen bestaan, maar liever geen linkjes er naartoe gezien het dubieuze karakter.

[ Voor 74% gewijzigd door Grotman op 12-01-2018 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Zie de eerste regel van de quickreply waarschuwingen;)
"Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden"

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
kooimens schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:21:
Hoe kijken jullie tegen zogeheten pumps aan? Ik word door collega's op dit telegram kanaal gewezen:
...

Een Nederlands initiatief, maar vraag me af of dit überhaupt wel mag?
Ik vind pumpgroeps een trieste bedoeling, maar daarnaast vraag ik me af wat deze groep met zijn 54 leden überhaupt denkt te kunnen bewerkstelligen. Tenzij ze allemaal behoorlijk wat inleggen, is het enige wat je dan kunt pumpen een coin met heel weinig volume en dan zit je uiteindelijk zelf met een coin die niemand van je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:14:
[...]

Wellicht kan je met qr code wel de geschiedenis van een artikel ophalen.
Dat is de blockchain die vechain is.
Denk aan kinder arbeid of kilometerregistratie onderhoud reparaties van een auto.
Kinder arbeid is toch niks mis mee, lekker goedkoop :+

We gaan het zien, had er vandaag nog stukjes over gelezen en ik vind het zelf verder geen innovatieve uitvinding, dan dat ze de blockchain gebruiken zoals vele dat doen.

Leuk om korte ritje mee te maken voor mij, maar kan me goed voorstellen dat mensen er LT ingaan en hem ondergewaardeerd vinden, voor beide win win denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 18:39

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Even een vraag, voor de zoveelste keer zit ik op yobit met verbazing te kijken naat onbekende coins die uit het niets met honderden % tot over de duizend % omhoog schieten in een dag, zijn dit voorbeelden van pump en dumps?
Pagina: 1 ... 40 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)