[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.949 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Geen paniek, sommige munten zaten ook op ATH dus je hebt kans dat er wat wordt omgezet naar BTC/fiat. Voorbeeld: ETH en XMR. Tip: als je Blockfolio hebt (of iets soortgelijks) wissel dan af en toe eens van view tussen USD(of EUR) naar BTC/Satoshi en bekijk ook je grafiek.

Als ik over 24 uur kijk is mijn dollar waarde wat afgenomen maar is BTC licht toegenomen. Ik heb wat ETH verkocht voor VEN omdat ik verwacht dat dit de komende paar dagen nog wat omhoog gaat doordat er nieuws aan zit te komen (recent een investeerder/partnership, binnenkort rebranding en nog wat later de eigen wallet). Door de sell walls is de prijs redelijk stabiel, het gaat ongeveer 0.00010 tot 0.00015 omhoog zodra de sell wall weg is. Daardoor iets minder volatiel dan een moon coin zoals TRON.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb vanochtend nog wat VEN/LTC ingeslagen haha.. wel mijn LEND met verlies verkocht.. die deed weinig nog.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:49:
[...]
waarom meld je dat achteraf? Wil je je trades voortaan van te voren melden? Want nu kan iedereen dat roepen. Want jij hebt een speciale candle techniek die altijd winst oplevert, toch?
Achteraf? Zonder nou direct vervelend te doen, ik heb toch echt 7 posts gemaakt met de hint alsmede een kleine analyse waarom je op TRX kon gaan zitten en de spikes kon gaan pakken.

MAX3400 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"
MAX3400 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic" (tegen-analyse)

Als een van de weinigen hier, lijk ik persoonlijk ook openheid van zaken te geven over mijn manier van traden: ik ben een tegen-trader en maak gebruik van (jullie) mega-sells om mijn targets te halen. En toen ik van de week MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)" neerzette, waren een paar mensen daadwerkelijik serieus geinteresseerd (en ook in dit topic) wat mijn ideeen/manieren waren. Helaas waren er ook mensen die meteen moesten roepen "klopt niet, geluk, tegenkoers, whatever" terwijl ik zelfs een pessimistisch voorbeeld heb gepost dat ik bij 1000 Euro inleg maar 33K zou pakken bij een BTC van $3.8K.

Sorry, voor TRX waren er de laatste dagen hier op GoT teveel posts waarop je inderdaad kan zeggen; goh, die MAX3400 doet maar wat en komt het achteraf melden, wat een geluksvogel/opschepper. Dat klopt maar MAX3400 haalt zijn info van elders en de enige reden dat ik "maar" een paar sells op TRX heb gehad, is omdat ik lekker in mijn nest lag van dinsdag op woensdag. Had ik dat niet gedaan, en was ik gaan traden, had je mogelijk nog onwaarschijnlijker resultaten teruggezien (ja, ik ben niet bang om 10 orders per seconde in te leggen en daar wel/niet 3% in een minuut op te pakken); die waren helemaal niet geloofd.

TL;DR? Als je wil traden/discussieren; best. Maar kom met argumenten en niet met magische candles. Ik heb het gevoel dat 80% van de crypto-holders in NL niet eens begrijpt waarom een groene volume-candle alsnog een rode koers-candle kan genereren.

Degenen die wel interesse hadden en mij iets gevraagd hebben; ik kom er in de loop van de ochtend even op terug :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frederick130391 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Ik heb ook bijgekocht, maar vraag me toch af of we nog zo gek omhoog gaan schieten als vorige week.... :P
Heel goed. Maar heb je net als @MAX3400 wel verkocht, want hij staat flink lager dan gisteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:45:
[..]

Buitenbeentje mogelijk: SMART wat mij betreft maar ik ben dan ook een "tegen-trader".
Nice. Ging vanacht even flink omhoog. Hopelijk heb je je winst kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dag 2 met lagere portfolio.... Het begint goed vandaag.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 06:53:
[...]

Achteraf? Zonder nou direct vervelend te doen, ik heb toch echt 7 posts gemaakt met de hint alsmede een kleine analyse waarom je op TRX kon gaan zitten en de spikes kon gaan pakken.

Als een van de weinigen hier, lijk ik persoonlijk ook openheid van zaken te geven over mijn manier van traden: ik ben een tegen-trader en maak gebruik van (jullie) mega-sells om mijn targets te halen. En toen ik van de week MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)" neerzette, waren een paar mensen daadwerkelijik serieus geinteresseerd (en ook in dit topic) wat mijn ideeen/manieren waren. Helaas waren er ook mensen die meteen moesten roepen "klopt niet, geluk, tegenkoers, whatever" terwijl ik zelfs een pessimistisch voorbeeld heb gepost dat ik bij 1000 Euro inleg maar 33K zou pakken bij een BTC van $3.8K.

Sorry, voor TRX waren er de laatste dagen hier op GoT teveel posts waarop je inderdaad kan zeggen; goh, die MAX3400 doet maar wat en komt het achteraf melden, wat een geluksvogel/opschepper. Dat klopt maar MAX3400 haalt zijn info van elders en de enige reden dat ik "maar" een paar sells op TRX heb gehad, is omdat ik lekker in mijn nest lag van dinsdag op woensdag. Had ik dat niet gedaan, en was ik gaan traden, had je mogelijk nog onwaarschijnlijker resultaten teruggezien (ja, ik ben niet bang om 10 orders per seconde in te leggen en daar wel/niet 3% in een minuut op te pakken); die waren helemaal niet geloofd.

TL;DR? Als je wil traden/discussieren; best. Maar kom met argumenten en niet met magische candles. Ik heb het gevoel dat 80% van de crypto-holders in NL niet eens begrijpt waarom een groene volume-candle alsnog een rode koers-candle kan genereren.

Degenen die wel interesse hadden en mij iets gevraagd hebben; ik kom er in de loop van de ochtend even op terug :)
Laat je alsjeblieft niet ontmoedigen door dat soort reacties. Ik vind je posts erg waardevol en dat mag ook wel eens gezegd worden! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Adamoland schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:49:
Tsja hier nog 1. Van 24k winst naar 12k winst. Keyword hier is wel winst dus zo'n ramp is het niet. Heb mijn oorspronkelijke inleg en wat winst al gepakt. (Leuke D850 van gekocht) dus de rest HODL ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 06:53:
[...]

Luister niet naar die troll, er komt alleen maar onzin uit die kerel heb ik t idee. Ik vind je tips in elk geval wel prettig. Alle uitleg is welkom :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:31:
[...]

Mag ik vragen hoe je 2x in de nacht 7% pakt? Meer in de zin van, met Limits aan de slag gegaan? Ga er vanuit dat je niet wakker bent snachts?
Omgekeerd; ik heb/had nog "dust" van vorige transacties; die leg ik eerst in als sell-order relatief hoog boven de actuele koers. En van mijn pair (bijvoorbeeld BTC) leg ik nieuwe buy-orders in op basis van mijn persoonlijke koersvoorspelling. En die verkoop ik later dan weer.

Mijn "dust winst" is dusdanig mooi dat ik mijn nieuwe inkoop en volgende verkoop helemaal niet hoef te maximaliseren om gemiddeld een relatief nette marge te pakken.
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:41:
[...]

Heel goed. Maar heb je net als @MAX3400 wel verkocht, want hij staat flink lager dan gisteren....
Ligt aan mij? Gisterochtend was de dip op Binance rond de 720; en zojuist was de laagste op 746. Best vreemd dat ik dus 3% "winst" zie t.o.v. gisterochtend. Maar maakt niet uit; mogelijk dat ik andere markets zie of op andere indicatoren let waardoor ik, als pessimistische tegen-trader, wel geld zie?
absurdsmash schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:43:
[...]

Nice. Ging vanacht even flink omhoog. Hopelijk heb je je winst kunnen pakken.
Nope, ik lag in bed en had 100% van mijn speelgeld elders op slot zitten. Dat is nu weer vrijgekomen dus misschien dat ik in de loop van de dag nog wel een andere coin even ga vervelend op het moment dat daar de trend voornamelijk downward is.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2018 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adamoland schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:49:
Welcome in cryptoland!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Mijn hoeveelheid BTC is toegenomen maar het saldo in dollars is gezakt. Zodra de BTC terugstuitert valt de schade mee.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
c0ne schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:04:
[...]

Mijn hoeveelheid BTC is toegenomen maar het saldo in dollars is gezakt. Zodra de BTC terugstuitert valt de schade mee.
Same here :)

Zeg maar gerust een goede winst wanneer hij terugstuitert, want waarschijnlijk gaan een aantal posities die nu in de - staan dan ook weer mee omhoog. Optimisme is de sleutel :)

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen die mogelijk nog wat kleingeld hebben en er iets mee willen doen; hou VIB (Viberate) in de gaten. Met enig conservatief denken/handelen, vermoed ik dat je een verloop ziet van grofweg 8% either way maar het handelsvolume is wel laag waardoor stijging/daling relatief snel op te merken is als je de orderbooks in de gaten houdt. Er is wel support en weinig resistance op dit moment; ik vertrouw alleen MA(7) niet helemaal op Binance. Niet grillig maar anders dan de afgelopen dagen.

Puur een observatie; ik ga er in ieder geval niets meer doen maar vind de grafiek en 24H high wel interessant t.o.v. huidige ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Ja, ik baal er ook van dat ik geen sell order op 18000 had gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een moment om een positie in ADA te kopen. Is dat nu of moet ik nog even geduld hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Redondo1982 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:15:
[...]

Fijn dat je kennis hebt gemaakt met de mensheid; een soort die alleen aan zichzelf denkt.
De mensheid ken ik als geen ander maar hier op Tweakers is het nooit zo erg geweest dan in deze topics.. Alsof Fok is leeggelopen en hier hun platte karakter komt uitspugen.. De pareltjes zijn nog moeilijk te spotten maar ze zijn er wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:42:
Ik zoek een moment om een positie in ADA te kopen. Is dat nu of moet ik nog even geduld hebben?
Ik zou zeggen nu, ja misschien gaat hij nog lager, maar er moet toch ergens een bodem zijn. Hij lijkt nu toch wel wat te stabiliseren. Het is een lange termijn project, dus uiteindelijk zal je toch moeten hodl-en :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
Luuk84 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Ik zou zeggen nu, ja misschien gaat hij nog lager, maar er moet toch ergens een bodem zijn. Hij lijkt nu toch wel wat te stabiliseren. Het is een lange termijn project, dus uiteindelijk zal je toch moeten hodl-en :)
Nu zal inderdaad (als er niet nog meer "nieuws" naar buiten komt) het dieptepunt wel bereikt zijn. Je ziet de totale market cap ook weer wat opkrikken, dus ik denk dat hij vanmorgen/vanmiddag wel weer zal stabiliseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Het slowchat topic is voor de slowchat rondom crypto.

Als er hier op de man wordt gespeeld of structureel vervelend wordt gereageerd door bepaalde personen, dan zullen er wat maatregelen genomen moeten worden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Rookert25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:18:
[...]

Ik zou TRON niet vergelijken met NEO of zeggen dat NEO nooit iets wordt.. Zelfde als zeggen dat Ethereum nog maar in de kinderschoenen staat en elk moment kan wegvallen uit de top 100.

Er is ruimte voor TRX, maar het is te snel te hard gestegen voor wat ze kunnen laten zien momenteel. Cardano heeft precies hetzelfde. Het kan best die waarde krijgen, maar NU nog niet. Dat zou mij nerveus maken over de koers.
Wat ik met mijn vergelijking bedoelde was: ik heb NEO (toen nog AntShares) gekocht ondanks dat ik twijfelde of het ooit iets zou worden, met het idee “je weet nooit”. Ondertussen is NEO het meest gegroeid van alle coins die ik heb. Dat zelfde heb ik nu dus met TRX; ik twijfel of het ooit groot gaat worden, maar ik neem de gok met een kleine investering.

Cardano (ADA) is inderdaad hard gegroeid en heb ik helaas net op ATH ingekocht. Dat is een foutje geweest, maar ik HODL gewoon en zie wel waar het over een jaar staat. Misschien zitten we dan op een paar $ en maakt het niet meer uit. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Staat er binnenkort een hard fork voor ethereum gepland? Wat deden die in het verleden met de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
RideWithUz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:55:
Staat er binnenkort een hard fork voor ethereum gepland? Wat deden die in het verleden met de koers?
Die stond wel gepland, maar is uiteindelijk niet doorgegaan. (vanwege te weinig support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 15:37
Verdorie, net nu alles wat zakt en een goed moment is om bij te kopen ligt kraken volledig plat voor onderhoud. Het is/was dringend nodig maar slechte timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
Horla schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:01:
Verdorie, net nu alles wat zakt en een goed moment is om bij te kopen ligt kraken volledig plat voor onderhoud. Het is/was dringend nodig maar slechte timing.
Waarom geen andere exchange? Kraken is altijd waardeloos toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 13:36
Sta op dit moment hoger dan gisteren :-) Deze nacht 700 euro verlies....Paniek is allemaal niet nodig. Alles trekt wel terug op. FUD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 15:37
Omdat ik begonnen ben met kraken en daar gemakkelijk sepa overschrijvingen kan doen. Het is soms vloeken als je x-aantal keer moet proberen maar op zich gaat het wel. Nu geven ze effectief een bericht dat ze onderhoud aan het doen zijn en alles (inclusief api) plat ligt. Dat is nog iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Nu de BTC daalt t.o.v. de USD is het wel goed opletten voor welk bedrag je buy gedaan is in USD i.p.v. je puur te focussen op het aantal satoshi... of doe ik wat fout? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:45
Hotzenwalder schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:09:
Nu de BTC daalt t.o.v. de USD is het wel goed opletten voor welk bedrag je buy gedaan is in USD i.p.v. je puur te focussen op het aantal satoshi... of doe ik wat fout? :?
Is toch alleen van belang als je uit wil stappen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:06:
Voor de mensen die mogelijk nog wat kleingeld hebben en er iets mee willen doen; hou VIB (Viberate) in de gaten. Met enig conservatief denken/handelen, vermoed ik dat je een verloop ziet van grofweg 8% either way maar het handelsvolume is wel laag waardoor stijging/daling relatief snel op te merken is als je de orderbooks in de gaten houdt. Er is wel support en weinig resistance op dit moment; ik vertrouw alleen MA(7) niet helemaal op Binance. Niet grillig maar anders dan de afgelopen dagen.

Puur een observatie; ik ga er in ieder geval niets meer doen maar vind de grafiek en 24H high wel interessant t.o.v. huidige ontwikkeling.
Gister stond VIBE 115% in de plus op een waarde van $3.03. Ik had initieel een klein winstje daarop te pakken, maar ik ben blij dat ik er uit ben gestapt op de $2.70 moet ik zeggen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Point.Flare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Gister stond VIBE 115% in de plus op een waarde van $3.03. Ik had initieel een klein winstje daarop te pakken, maar ik ben blij dat ik er uit ben gestapt op de $2.70 moet ik zeggen. :P
Goed lezen chef; jij trade VIBE en ik had het over VIB ;)

I know, met dik 1000 crypto's op de markt, komen er steeds meer gelijkende afkortingen helaas.

/edit: lollig, VIB staat nu op bijna +10% ten opzichte van mijn eerdere post... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Blik1984 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Is toch alleen van belang als je uit wil stappen?
Klopt... en als je korte termijn trades doet is dat van belang. Bij hele korte trouwens niet zo veel, want dan fluctueert de BTC/USD waar niet zoveel maar zeker als er 's nachts een dip in de BTC heeft gezeten. Gelukkig had ik deze trades in blockfolio genoteerd omdat ze een nachtje waren blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 14:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Iemand enig nieuws rondom Ardor? De laatste prijsupdate bij LiteBIT is van 28 december. Op hun site lees ik iets over een timeline van 1 januari. Maar er gebeurd niet veel lijkt het? Of mis ik informatie?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:17:
[...]

I know, met dik 1000 crypto's op de markt, komen er steeds meer gelijkende afkortingen helaas.

/edit: lollig, VIB staat nu op bijna +10% ten opzichte van mijn eerdere post... O-)
Ah. Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Point.Flare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:13:
[...]

VIBE was gisteren hartstikke leuk. In een uurtje tijd met kopen/verkopen mijn ETH aardig omhoog geschroeft.
Vannacht niet echt in de gaten gehouden en heeft het mijn sell order net niet aangetikt. Weg winst :(

Nouja, eventjes aanhouden nog kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

No worries; daarom probeer ik ook BOLD de coin te benoemen als er misverstanden kunnen ontstaan in de afkorting en/of zet de volledige coin-name erachter. Is ook makkelijker natrekken op sites als coinmarketcap omdat je zowel op afkorting of volledige naam kan zoeken en dan alle exchanges erbij te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TropischFruit
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Hoe denk jij over $LIFE? Zou graag je mening willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Horla schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:01:
Kraken is alleen goed om fiat om te zetten.
Haal een account bij Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Nu.nl wilde ook nog even een graantje meepikken :F :

https://www.nu.nl/geldzak...l-in-bitcoin-stoppen.html

Beetje jammer dat ze precies dezelfde onzin kopiëren op hun website 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
Het gaat alweer omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TropischFruit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:20:
[...]

Hoe denk jij over $LIFE? Zou graag je mening willen weten.
De activiteit is te kort om hier iets nuttigs over te zeggen. Tenminste, ik kijk graag naar coins die al minstens 2 weken grafieken hebben en dan kan ik iets meer voor mezelf vinden over trade-volumes en orderbooks.

Dat gezegd hebbende; nog geen week nadat ze gelist zijn, willen ze alweer delisten van CoinExchange terwijl ze daar vooralsnog 35% van hun dagelijkse volume genereren. Ik snap niet waarom anders dan dat ze daar wat issues hebben met wallet-withdrawals. Daar tegenover staat dat ik HitBTC als alternatieve exchange ook niet hoog heb zitten gezien hun "constante excuses" omtrent vertragingen.

Het idee voor LIFE is goed maar een gedeelte van hun timelime begrijp ik ook niet. Hun idee van een LIFE-card waarmee je in verschillende crypto's je betalingen kan doen aan een pin-terminal? Heel gaaf en vernieuwend (tenminste, na Monaco-card en anderen) maar waarom ga je op je card ook andere crypto's supporten? Dan komt het bij een succesverhaal eropaan: welke blockchain is het snelst qua transacties en het minst volatiel voor de ontvanger (een winkel). In dat licht, vind ik persoonlijk dat LIFE te snel gaat en nog geen bewezen kracht is.

Dan wat platte cijfers; de geschatte marketcap (in dollars) is met 82% gedaald de afgelopen dagen en het trade-volume van grofweg $13 miljoen naar $1.5 miljoen. Dat doet mij vermoeden (nadruk) dat het een niche-coin is en dus ook geen aandacht heeft van whales / investors / HODL'ers. Reden? Maak er wat van maar waarom zou je een "creditcard" met crypto willen aanschaffen die alleen in x aantal winkels geaccepteerd gaat worden terwijl een concurrent als Monaco gewoon een partnership (sort of) heeft met VISA; met laatstgenoemde kan je betalen van de zuidpool tot Lapland.

Investeringsadvies? LIFE kan je kopen als je er wat geld voor over hebt. Wacht tot de delist op CE en kijk of de influx van de wallets op HitBTC een stijging veroorzaakt. Is de stijging amper 15% in die 24 uur, ben ik bang dat het aan afscheid wordt uit je portfolio of een HODL tot Q3/Q4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Trap niet in de FUD. Lekker holden. Ik koop nog even wat ICX bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Werken jullie vooral met een limit prijs of een market prijs bij het kopen/verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 29-09 10:59
Wie heeft er ervaring met lending platforms zoals bitconnect lees veel dingen als ponzi etc. maar zie toch ook wel wat positieve dingen.
Zelf heb ik destijds 280eu invest in een ICO die nog niet lekker loopt maar heb met de helft van m'n coins wel 0.113 BTC binnen geharkt en heb nu een lending invest van $1860 waar ik dagelijks nu 2% van binnen krijg.

Ik zal dit project wel even aanhouden en in de toekomst nog delen ofcourse.
Ben zelf nog redelijk skeptisch maar ben benieuwd naar de uitkomst.

hopelijk het juiste topic :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55
Peabz21 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:47:
Werken jullie vooral met een limit prijs of een market prijs bij het kopen/verkopen?
Market, maar ik ben ook een beetje dom in dat soort dingen. Heb me er nog niet echt in verdiept :P volgens mij kun je veel slimmer gebruik maken van de limit / stop functie, maar niet echt een idee nog hoe dat werkt. Heb nu een leuke HODL portfolio dus hou daar eerst maar aan vast. Het daytraden levert mij teveel stress op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ranora
Peabz21 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:47:
Bijna nooit market, meestal is de fee ook hoger op market. Als je dat wil ontwijken ga je er 1punt van market afzitten. Lager of hoger gelang je koopt of verkoopt.

Limit als ik niet meer kan opletten, of zeker wil zijn van een minimale winst bij verkopen. Ga dan niet met je trigger op 0.025 en je verkoop op 0.0.24 zitten. Dan heb je kans dat je te laat bent.

Maar meestal ben ik actief bezig waardoor ik dus zelf bepaal bij het verkopen/kopen. Afhankelijk dus ook wat de markt doet, hoe hoog de uitschieters zijn en wat je kan zien met betrekking tot volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:45
limit order is natuurlijk ideaal voor als je naar bed gaat, en de markt piekt tijdens de nacht. Ook handig als je niet continue wilt opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 01-10 14:32
Wil graag wat weten over de veiligheid van onze centjes. Meesten zeggen niet geld op een site zoals binance laten staan ivm met makkelijker te hacken. Maar ik snap alleen niet hoe doe je dat dan met je HOLD portofolio ? Zolang je HOLD staat je geld toch op bv Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:56:
Wil graag wat weten over de veiligheid van onze centjes. Meesten zeggen niet geld op een site zoals binance laten staan ivm met makkelijker te hacken. Maar ik snap alleen niet hoe doe je dat dan met je HOLD portofolio ? Zolang je HOLD staat je geld toch op bv Binance.
Je kunt het in een hardware wallet in eigen beheer zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
Het gaat er meer om dat je wanneer je het bijvoorbeeld op Binance laat staan, je je coins in principe aan hun toevertrouwd. Dus je bent zelf niet in controle over de veiligheid. (Met uitzondering van sterke wachtwoorden en 2FA natuurlijk)

Vuistregel die ik gebruik is :

Wanneer het

1.Coins zijn die ik makkelijk om wil kunnen wisselen naar een andere cryptocurrency
2. Niet meer dan x bedrag aan euro waarde is

Laat ik het gewoon lekker op de Exchange staan. Waar ik dan wel voor zorg is dat ieder account zijn eigen sterke wachtwoord (24 karakters random generated string) en 2FA ingeschakeld heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Soundman12 op 11-01-2018 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 20:55
Je coins withdrawen naar een (offline) wallet. Maar als het om niet te gekke bedragen gaat kan het prima op de beurs staan hoor. Ik zou wel sowieso 2FA aan zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Juist als je HODL kan je je coins van de exchange af halen, omdat je toch niet gaat traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
MitchellHearth schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:59:
[...]

Je coins withdrawen naar een (offline) wallet. Maar als het om niet te gekke bedragen gaat kan het prima op de beurs staan hoor. Ik zou wel sowieso 2FA aan zetten.
Ja heb alles aangezet. Withdrawal is dus gewoon je coins op de beurs hebben maar het bedrag wat daar aangekoppeld is naar je Wallet ?

Paar dagen geleden begonnen. Super spannend met overmaken maar begin steeds meer lol in te krijgen. Slaap wel onrustig van pff steeds ff kijken ;) Zit nu in Ven en Iota. Speelgeld hoor ;)
En volg al dagen dit topic hoop zo wat meer te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Weet er iemand nog een handige extensie voor Chrome dat waarmee ik even snel wat favoriete koersen (of portfolio) mee kan checken.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Stomme vraag misschien, maar ik had iets meer dan 0.0.2 bitcoin in ETH zitten. Daarvan heb de helft omgeruild om TRX. Dit alles op Binance. Nou geeft hij als ik weer andere coins wil kopen dat ik 0 btc heb en kan ik dus niks meer kopen. Hij geeft in mijn balance wel netjes het aantal ETH en TRX weer ik kan ze ook wel verkopen. Weet iemand waarom dit is? Een bepaalde limiet? Sync die nog moet lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pictogram
  • Laatst online: 19-10-2021
Rev! schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:04:
Stomme vraag misschien, maar ik had iets meer dan 0.0.2 bitcoin in ETH zitten. Daarvan heb de helft omgeruild om TRX. Dit alles op Binance. Nou geeft hij als ik weer andere coins wil kopen dat ik 0 btc heb en kan ik dus niks meer kopen. Hij geeft in mijn balance wel netjes het aantal ETH en TRX weer ik kan ze ook wel verkopen. Weet iemand waarom dit is? Een bepaalde limiet? Sync die nog moet lopen?
Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp maar als je nu ETH hebt ipv BTC, dien je op de ETH markt te traden. Dit is te vinden in de tabbladen op de hoofdpagina van Binance (ETH Markets).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Rev! schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:04:
0.0.2 is een beetje een gek aantal. :+ Nee zonder dollen, als je alles in eth hebt zitten en voor de helft trx hebt gekocht kun je idd geen btc meer uitgeven zonder eerst wat trx en/of eth te verkopen. Wel kun je de eth markt kiezen om in eth te gaan handelen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
pictogram schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp maar als je nu ETH hebt ipv BTC, dien je op de ETH markt te traden. Dit is te vinden in de tabbladen op de hoofdpagina van Binance (ETH Markets).
Thanks, dat was het |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Ik heb hiervoor zelf een wallet gekocht waar je meerder coins op kan zetten, die dus ook niet computer afhankelijk is. Hierdoor heb ik mijn munten altijd bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmatiz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:48:
[...]

WaBi, is al wel aardig gestegen de laatste week, maar ik denk dat deze nog wel een keer over de kop gaat. Heb vandaag ook nog bijgekocht. Zie ook https://www.wacoin.io/
Mrmatiz, waar baseer je dit op.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ranora schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Ik heb hiervoor zelf een wallet gekocht waar je meerder coins op kan zetten, die dus ook niet computer afhankelijk is. Hierdoor heb ik mijn munten altijd bij me.
Dat zijn die soort USB sticks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Ja, dat zijn een soort USB sticks. kleine* investering maar je hebt geen coins meer op exchanes of online wallets staan.

* ik heb er iets van € 100,- voor neergelegd. Ik weet hoe diep jouw portomonee is, dus kan dat ook niet bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Ben ik mede naar op zoek, kan je bij het reageren je reactie aanvullen met een merk, type en wat voor nadelen? Heb nu de Ledger Nano S (werkt prima), maar ben nieuwsgierig naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ranora schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:16:
Ja, dat zijn een soort USB sticks. kleine* investering maar je hebt geen coins meer op exchanes of online wallets staan.

* ik heb er iets van € 100,- voor neergelegd. Ik weet hoe diep jouw portomonee is, dus kan dat ook niet bepalen.
100 euro vind ik het wel waard. Nu voelt niet goed. Kreeg ook al mail dat er geprobeerd was met ander ip adres in te loggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Ben ik mede naar op zoek, kan je bij het reageren je reactie aanvullen met een merk, type en wat voor nadelen? Heb nu de Ledger Nano S (werkt prima), maar ben nieuwsgierig naar alternatieven.
Geen idee over alternatieven. Heb wel gehoord dat de trezor.io ook goed moet zijn. Geen ervaring.
k1978 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:19:
[...]

100 euro vind ik het wel waard. Nu voelt niet goed. Kreeg ook al mail dat er geprobeerd was met ander ip adres in te loggen.
Ik gebruik overal andere wachtwoorden en email adressen en alles met 2factor. Of wel via SMS of via Google 2fact.

[ Voor 30% gewijzigd door Ranora op 11-01-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Welke heb jij dan @Ranora ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Ik heb ook een Nano S, werkt prima en het fijne vind ik dat ze veel verschillende coins ondersteunen. Je kunt ook heel eenvoudig wisselen van wallets. Nadeel vind ik dan weer dat je maar 5 wallets tegelijk geinstalleerd kan hebben staan. Wil je naar een andere coin dan moet je eerst een wallet verwijderen. Tegenwoordig heb je toch USB-sticks van weet ik hoeveel GB? Dan moet meer dan 5 toch wel mogelijk zijn zou je zeggen :X

[ Voor 6% gewijzigd door rickjehh op 11-01-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
rickjehh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb ook een Nano S, werkt prima en het fijne vind ik dat ze veel verschillende coins ondersteunen. Je kunt ook heel eenvoudig wisselen van wallets. Nadeel vind ik dan weer dat je maar 5 wallets tegelijk geinstalleerd kan hebben staan. Wil je naar een andere coin dan moet je eerst een wallet verwijderen. Tegenwoordig heb je toch USB-sticks van weet ik hoeveel GB? Dan moet meer dan 5 toch wel mogelijk zijn zou je zeggen :X
De grote maar daarbij is dat de Nano S, alles op een interne chip (lees klein maar heel veilig) opslaat. Op dat kleine interne geheugen staan verder ook nog dingen zoals : het "OS" van de Nano en de update logica etc. etc.

Dus je kan niet 1-op-1 de capaciteit van de Nano en een USB van meerdere honderden gigabytes vergelijk, om de reden dat de Nano zo erg gericht is op veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Als ik op Binance willekeurige coins koop dan wordt er altijd een fractie van de gekochte coin ingehouden.
Komt dit omdat ik geen BNB heb en dat daarom van de gekochte valuta iets wordt ingehouden als transactiekosten?

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
hellsau schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:33:
Als ik op Binance willekeurige coins koop dan wordt er altijd een fractie van de gekochte coin ingehouden.
Komt dit omdat ik geen BNB heb en dat daarom van de gekochte valuta iets wordt ingehouden als transactiekosten?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 20:42
Klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
Klopt je moet even 1 BNB coin kopen op market price dan kan je voorlopig handelen zonder dat het van de altcoins af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
xeoMe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Klopt je moet even 1 BNB coin kopen op market price dan kan je voorlopig handelen zonder dat het van de altcoins af gaat.
Nice, thanks!

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 20:42
xeoMe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Het minimum ligt op 2 BNB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Niet als je op market price koopt 8) daarom vermeld ik dit er nog even bij.
Ik dacht dit eerst ook maar zag toch steeds buys van 1 BNB toen merkte ik dat het op market price wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Soundman12 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:29:
[...]

De grote maar daarbij is dat de Nano S, alles op een interne chip (lees klein maar heel veilig) opslaat. Op dat kleine interne geheugen staan verder ook nog dingen zoals : het "OS" van de Nano en de update logica etc. etc.

Dus je kan niet 1-op-1 de capaciteit van de Nano en een USB van meerdere honderden gigabytes vergelijk, om de reden dat de Nano zo erg gericht is op veiligheid.
Dan nog vind ik het aan de karige kant dat je maar 5 wallets tegelijk geinstalleerd kunt hebben. 1-op-1 vergelijk ben ik zeker met je eens maar dit voelt als terug naar de jaren waarin een USB-stick van 2GB veel was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Ik heb een wallet bij luxwallet.nl besteld. Gewoon paper wallet aanmaken en daarin opslaan. Vervolgens vingerafdruk registreren, waarna alleen ik in de beveiligde deel van de usb kom. Opzich redelijk eenvoudig. Ook kan ik andere data op de usb kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-09 11:27
xeoMe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:37:
[...]

Niet als je op market price koopt 8) daarom vermeld ik dit er nog even bij.
Ik dacht dit eerst ook maar zag toch steeds buys van 1 BNB toen merkte ik dat het op market price wel kan.
Dus als ik het goed begrijp, indien je een BNB balans hebt op Binance worden hieruit je transactiekosten automatisch verrekened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
JBPnut schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, indien je een BNB balans hebt op Binance worden hieruit je transactiekosten automatisch verrekened.
Correct...daarnaast doet de coin het ook redelijk goed als investment munt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Laatst online: 17-02 14:48
Leuke 25% gepakt op POE. Geslaagd experimentje op 'tegen-traden'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 16:53
rickjehh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Maar hoeveel wallets heb je nodig?

Even voor mijn beeldvorming. Op dit moment heb ik enkel ETH munten op mijn ledger staan. Maar dat zijn er wel 3, namelijk VEN, ICX en ITC. Deze heb ik allemaal staan op 1 van de 5 voorgegenereerde ETH adressen. Zat al na te denken wanneer ik nou uberhaubt 1 van de andere adressen zou gebruiken, misschien voor een familielid of als aparte spaarrekening oid.

Daarbuiten heb je natuurlijk ook verschillende apps voor andere soorten munten (niet ETH of ERC20). Bedoel je dat je maar maximaal 5 apps tegelijk kan hebben geinstalleerd? Ik denk namelijk niet dat heel veel mensen hier echt tegenaan lopen. En persoonlijk transfer ik alleen munten die in zijn geheel meer dan 1000USD vertegenwoordigen naar mijn wallet. De rest laat ik gewoon op de diverse exchanges staan. Gaat om relatief kleine bedragen immers.

Enne, voor degenen die er nog niet zo bekend mee zijn, je munten staan niet daadwerkelijk (ook niet digitaal) op je hardwarewallet. Je wallet bevat de seed/private key waarmee je kan inloggen en transacties versturen. De ownership van de munten staat in de blockchain en voor het verplaatsen ervan heb je dus toegang nodig middels de stick.

[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 11-01-2018 11:11 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• widodepido
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
en omdat je bnb gebruikt zijn de fees 50% goedkoper.
JBPnut schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Mrmatiz, waar baseer je dit op.?
Sterk team, werkend product, goede plannen voor 2018... Is ook al tijden een stabiele stijger. Geen hele harde stijgingen, maar vind dat eerlijk gezegd fijner dan een coin die binnen een dag 50% stijgt. Is vannacht hard omlaag gegaan maar zit inmiddels alweer in de lift. Wil deze coin ook voor langere tijd vasthouden.

Daarnaast ook nog WTC in mijn portfolio, ook voor de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
mrmatiz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Sterk team, werkend product, goede plannen voor 2018... Is ook al tijden een stabiele stijger. Geen hele harde stijgingen, maar vind dat eerlijk gezegd fijner dan een coin die binnen een dag 50% stijgt. Is vannacht hard omlaag gegaan maar zit inmiddels alweer in de lift. Wil deze coin ook voor langere tijd vasthouden.

En nog een hele kleine marketcap, gezien wat ze al hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Ik werk met Binance , ik vroeg met af wat de "gekleurde balken " betekenen ... zowel bij buy als bij sell.
De een is ook korter dan de ander.... 8)

https://pasteboard.co/H2pIpTL.jpg

Bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

H6nsvV379 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:17:
Ik werk met Binance , ik vroeg met af wat de "gekleurde balken " betekenen ... zowel bij buy als bij sell.
De een is ook korter dan de ander.... 8)

https://pasteboard.co/H2pHT7O.png

Bedankt voor de info ;)
Image not found...

Maar als je de horizontale balken bedoelt die links bij buy/sell dwars door de cijfers staan; dat is de "relatieve zwaarte" van het aantal coins op die prijs t.o.v. het totaal volume, zo uit mijn hoofd.

Teken maar eens balkjes ter groote van het aantal BTC op die koers; kom je in centimeters of meters ook op dezelfde breedte van die balken.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:50
Trent900 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:14:
[...]

En nog een hele kleine marketcap, gezien wat ze al hebben!
Is hij al op een exchange beschikbaar ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

dylan111111 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Is hij al op een exchange beschikbaar ?
WABI staat gewoon op Binance.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Image not found...

Maar als je de horizontale balken bedoelt die links bij buy/sell dwars door de cijfers staan; dat is de "relatieve zwaarte" van het aantal coins op die prijs t.o.v. het totaal volume, zo uit mijn hoofd.
Sorry voor het ongemak....veranderde ff snel het plaatje ...dus was niet te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmatiz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Ik heb zelf meeer vertrouwen in WTC's. Alle twee zijn ze bezig met internet of things, wat echt enorm groot gaat worden komende tijd is mijn voorspelling. WTC is echt nog een ondergewaardeerde munt met enorme potentie. Weinig mensen kennen WTC omdat ze weinig aan PR doen. Zit een groot internationaal team van Aziaten achter die hard werken aan de IoT blockchain

zie www.waltonchain.org voor meer informatie en hun roadmap

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Ik heb zelf meeer vertrouwen in WTC's. Alle twee zijn ze bezig met internet of things, wat echt enorm groot gaat worden komende tijd is mijn voorspelling. WTC is echt nog een ondergewaardeerde munt met enorme potentie.
Ondergewaardeerd maar wel al € 12.50 p/s :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk84
BillMcNeal schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Ondergewaardeerd maar wel al € 12.50 p/s :X
Maakt dat uit? Als de groeipotentie er nog is niet toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ff klagen hier.....
Zojuist op MEW een wallet aangemaakt met mijn Nano Ledger S.

Nu wil ik mijn funds van Binance hiernaartoe sturen..
Withdrawel fee van bijna 15 dollar per transactie..

Aangezien ik nog vrij onbekend ben met het versturen/ontvangen van coins naar een offline wallet wilde ik het eerst testen met een kleine hoeveelheid, maarja 2 transacties kost ook al gauw weer 30 dollar aan munten.

Daarnaast als ik rekening houd met de potentiele winst die ik met die 30 dollar misloop, dan kan dat zo al enkele honderden euros zijn over enkele maanden/jaren..

Waarom kun je de fee niet gewoon met BNB betalen ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:49:

Wat maakt het uit of je nou $15 aan dollar of het equivalent daarvan in bnb betaald voor een withdrawal? :P

Gewoon ander muntje pakken om naar je ledger te sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 11-01-2018 11:52 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Ik heb zelf meeer vertrouwen in WTC's. Alle twee zijn ze bezig met internet of things, wat echt enorm groot gaat worden komende tijd is mijn voorspelling. WTC is echt nog een ondergewaardeerde munt met enorme potentie. Weinig mensen kennen WTC omdat ze weinig aan PR doen. Zit een groot internationaal team van Aziaten achter die hard werken aan de IoT blockchain

zie www.waltonchain.org voor meer informatie en hun roadmap
Als je het filmpje kijkt heb je je dosis epische muziek wel gehad voor de rest van de dag. :')
Hoeveel potentie zie jij nog? Qua stijging/groei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Wat maakt het uit of je nou $15 aan dollar of het equivalent daarvan in bnb betaald voor een withdrawal? :P

Gewoon ander muntje pakken om naar je ledger te sturen.
Omdat ik nu een mooi "rond" getal heb aan munten (REQ in dit geval).
Hier gaat 14,9 REQ aan fee af wanneer ik het withdraw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 16:53
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:49:
Zojuist op MEW een wallet aangemaakt met mijn Nano Ledger S.

Nu wil ik mijn funds van Binance hiernaartoe sturen..
Withdrawel fee van bijna 15 dollar per transactie..

Aangezien ik nog vrij onbekend ben met het versturen/ontvangen van coins naar een offline wallet wilde ik het eerst testen met een kleine hoeveelheid, maarja 2 transacties kost ook al gauw weer 30 dollar aan munten.

Daarnaast als ik rekening houd met de potentiele winst die ik met die 30 dollar misloop, dan kan dat zo al enkele honderden euros zijn over enkele maanden/jaren..

Sjah, deal with it. Heb gisteren ook 2x VEN gewithdrawed met in totaal 2 VEN als transactiekosten (om en na bij de 10 euro). Klote, maar het is een take it or leave it markt wat dat betreft.

Wat mij hielp was de gedachte dat bij een evt hack ik veel meer kwijt zou kunnen zijn dan die tientjes aan transactiekosten. Ook voel ik je opmerking dat die paar tientjes over enkele maanden 100en euro's waard zouden kunnen zijn. Maar als je dat echt gelooft zou ik snel je exchange wallet aanvullen. Maar ik begrijp je wel, die 4 VEN die het me gisteren heeft gekost voelt als potentieel 4x 50 dollar minder over paar maanden :+

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-10 16:44
Heb zojuist toch weer geïnvesteerd in Ripple. Wat denken jullie van XRP voor de short-term?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Bandit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:56:
[...]

Sjah, deal with it. Heb gisteren ook 2x VEN gewithdrawed met in totaal 2 VEN als transactiekosten (om en na bij de 10 euro). Klote, maar het is een take it or leave it markt wat dat betreft.

Wat mij hielp was de gedachte dat bij een evt hack ik veel meer kwijt zou kunnen zijn dan die tientjes aan transactiekosten. Ook voel ik je opmerking dat die paar tientjes over enkele maanden 100en euro's waard zouden kunnen zijn. Maar als je dat echt gelooft zou ik snel je exchange wallet aanvullen. Maar ik begrijp je wel, die 4 VEN die het me gisteren heeft gekost voelt als potentieel 4x 50 dollar minder over paar maanden :+
nja. dan zet je een andere munt weer om in VEN. Is dat weer opgelost:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Maarten2212 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:01:
Heb zojuist toch weer geïnvesteerd in Ripple. Wat denken jullie van XRP voor de short-term?
Lees dit topic een paar pagina's terug. Afgelopen week is er al (te) veel gesproken over Ripple (platform) en XRP (munt). Ik denk dat we niet weer zo'n zelfde wel/niet discussie nodig hebben.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Pagina: 1 ... 32 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)