Ik zou er lekker van wegblijven.Maarten2212 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:01:
Heb zojuist toch weer geïnvesteerd in Ripple. Wat denken jullie van XRP voor de short-term?
Boel gaat lekker omlaag hier, veel meer dan gisteren. ben 10% naar beneden op 12 uur tijd... Groot deel te danken aan ICX (-2-2.5€ het stuk) & Stellar heb ik de indruk (de dalende ETH koers helpt ook niet)
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb hier een portfolio met;
ETH
XLM
XRP
RDD
DBC
DOGE
krijg nu toch wel ff klapjes.....
ETH
XLM
XRP
RDD
DBC
DOGE
krijg nu toch wel ff klapjes.....
Hier valt het eigenlijk wel mee maar dat komt voornamelijk door VEN.
Hopen dat we snel weer wat vooruit gaan ipv dit gerommel al dagen lang
https://www.ccn.com/crypt...korea-trading-ban-fiasco/
Hopen dat we snel weer wat vooruit gaan ipv dit gerommel al dagen lang
https://www.ccn.com/crypt...korea-trading-ban-fiasco/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nog tips voor me dan? XRP staat in 2 weken niet zo laag en dat is zelfs nadat er de afgelopen dagen wat rumoer wat omtrent XRP en wie/wat/waar er iets mee ging doen. Zelfs de afgelopen 24 uur is er grofweg 28% van de waarde ingeleverd. Maar had je vanochtend gekocht en nu verkocht, had je in een paar uur 4% winst gepakt.
Nou kan je allerlei trendlijnen trekken maar tenzij vanmiddag "de uitvinder" aankondigt dat XRP voortaan alleen nog maar als WC-papier gebruikt kan gaan worden, is er een grotere kans dat je de komende uren/dagen een actuele investering in XRP er zeker wel weer uithaalt.
Actuele koers op Binance 12623
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Daar hebben we allemaal mee te maken. Wat mij meer opvalt is dat met de investeringen van voor december 2017 er nu weinig aan de hand is eigenlijk. We zijn gewoon te verwend geweest met de flinke stijgingen in korte tijd en nu komt er een correctie. Kut voor de mensen die net zijn ingestapt op een piek moment maar het is niet anders dan gewoon vasthouden. Niets is nu zeker en adviezen heb je toch niets aan. Iedereen weet het beter en heeft zijn eigen favoriete munt. Lekker de rit uitzingen in de achtbaan. Mensen willen gelijk winst en als ze dan rode cijfers zien raken ze in paniek. Het is pas verlies als je laat uitbetalen. Met verlies moet je ook niet terug naar de Bitcoin vanuit een altcoin. Zolang er een betrouwbaar team met een goede roadmap achter zit komt het allemaal wel goed.Jebus4life schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:07:
Boel gaat lekker omlaag hier, veel meer dan gisteren. ben 10% naar beneden op 12 uur tijd... Groot deel te danken aan ICX (-2-2.5€ het stuk) & Stellar heb ik de indruk (de dalende ETH koers helpt ook niet)
Shitcoins moet je vermijden. Deze verzieken ook aardig de markt omdat daar geld in gaat zitten waar de goede altcoins onder lijden. Shitcoins hebben geen toekomst en zullen uiteindelijk omvallen.
Update:
Zo heb ik gisteren Tron op tijd gedumpt. Omgerolen voor Vechain. Wonderbaarlijk schoot Vechain omhoog waardoor mijn -30% in Tron weer weg was. Ik ben uit Tron gestapt omdat ik geen vertrouwen heb in Tron en mij had laten misleiden door de media. Tron heeft geen product, roadmap stelt niets voor met belachelijk aanduidingen. Justin had zelf flink geld eruit gehaald waardoor Tron zakte.
Ik weet niet de naam meer hoe dit heet maar op de beurs worden ook dit soort trucjes geflikt. Iets roepen wat je gaat maken maar het product is er nog helemaal niet. Investeerders misleiden en hun geld afhandig maken. Dan zelf eruit stappen waardoor investeerders in de min staan. Zo zie ik ook Tron. Misschien wordt het later wat maar nu hebben ze letterlijk niets.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 12:30 ]
Hoi mede cryptofanaten, ik lees hier al een tijdje mee maar heb besloten ook maar een account aan te maken! Ik zit al een aantal jaar in crypto, met een paar pauzes vorig jaar augustus weer fanatiek opgeapkt, dus wellicht kan ik hier nog af en toe van toegevoegde waarde zijn.
Null is nothing, Nuls is anything
Verwijderd
Als je alleen maar kijkt naar de hoogte van de prijs van een coin en daarop wilt baseren hoeveel groeipotentie er nog in een munt zit, moet je je afvragen of je op dit moment wel genoeg verstand van zaken hebt om te investeren. Ik begrijp dat het verleidelijk is om te denken dat een coin met een waarde van 1 cent snel over de kop zal gaan omdat 'het toch maar centen zijn, maar zo werkt het natuurlijk niet. Belangrijker is om naar de marketcap te kijken. In combinatie met of je gelooft dat er veel geld naar deze coin toe zal bewegen.BillMcNeal schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:44:
[...]
Ondergewaardeerd maar wel al € 12.50 p/s
Ik ben ook overtuigd dat ICX ook gewoon terugkomt en nog hoger zal gaan (behalve als er rare dingen in Korea gebeuren natuurlijk), maar we zijn allemaal verslaafd aan die groene cijfertjes heVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Daar hebben we allemaal mee te maken. Wat mij meer opvalt is dat met de investeringen van voor december 2017 er nu weinig aan de hand is eigenlijk. We zijn gewoon te verwend geweest met de flinke stijgingen in korte tijd en nu komt er een correctie. Kut voor de mensen die net zijn ingestapt op een piek moment maar het is niet anders dan gewoon vasthouden. Niets is nu zeker en adviezen heb je toch niets aan. Iedereen weet het beter en heeft zijn eigen favoriete munt. Lekker de rit uitzingen in de achtbaan. Mensen willen gelijk winst en als ze dan rode cijfers zien raken ze in paniek. Het is pas verlies als je laat uitbetalen. Met verlies moet je ook niet terug naar de Bitcoin vanuit een altcoin. Zolang er een betrouwbaar team met een goede roadmap achter zit komt het allemaal wel goed.
Shitcoins moet je vermijden. Deze verzieken ook aardig de markt omdat daar geld in gaat zitten waar de goede altcoins onder lijden. Shitcoins hebben geen toekomst en zullen uiteindelijk omvallen.
*Eigenlijk heb ik gewoon nog 1 push nodig van een coin die dan vasthoudt om happy te zijn, dan zit ik boven een psychologische grens met m'n portfolio, nu haalt hij die af en toe even, en gaat er dan terug onder (vrij ruim dus momenteel). Dus nu ben ik daar net iets te hard mee bezig
[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 11-01-2018 12:23 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Misschien moet je iets verder terug kijken dan twee weken, voor kerst was de ripple niet zo gek veel waard......MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Nog tips voor me dan? XRP staat in 2 weken niet zo laag en dat is zelfs nadat er de afgelopen dagen wat rumoer wat omtrent XRP en wie/wat/waar er iets mee ging doen. Zelfs de afgelopen 24 uur is er grofweg 28% van de waarde ingeleverd. Maar had je vanochtend gekocht en nu verkocht, had je in een paar uur 4% winst gepakt.
Nou kan je allerlei trendlijnen trekken maar tenzij vanmiddag "de uitvinder" aankondigt dat XRP voortaan alleen nog maar als WC-papier gebruikt kan gaan worden, is er een grotere kans dat je de komende uren/dagen een actuele investering in XRP er zeker wel weer uithaalt.
Als ik nog meer in wilde leggen, had ik zeker nog meer geïnvesteerd in Ripple nu die zo laag staat. Heb het gros gekocht rond de 0,20, maar heb ook boven de 2 nog gekocht. Geduld is een schone zaakMAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Yup, daar heb je gelijk in. Nou weten we niet wat short term beketent in Maarten2212 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic" maar imho kijk ik/je/hij niet verder terug dan een aantal dagen/weken.madtraxx schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Misschien moet je iets verder terug kijken dan twee weken, voor kerst was de ripple niet zo gek veel waard......
Maar als we het er toch over hebben; pak van de 3 grootste XRP-exchanges inderdaad even de grafieken erbij sinds 1 december. Teken een upward & downward trendlijn over de pieken en de dalen. Resultaat (natuurlijk zonder garantie); XRP staat nu lager dan de trendlijn van de vorige lows en wat mij betreft is de bear er al uit dus de "logische" volgende stap is een stabilisatie of een kleine bull.
/edit: kleine hint; ik zie een mega sell-wall op 14000 staan; dat is 14% hoger dan actuele koers. Voor de gokkers dus interessant om van 12K8 naar 13K7 te gaan en de nieuwe bear op 14K te ontwijken?
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2018 12:34 ]
Neem daar wel even in mee, dat er allemaal "idioten" die niet bekend zijn geweest met de markt zijn ingestapt door de hype. Hierdoor is market cap ook enorm toegenomen, mensen zien het dalen trekken hun geld eruit. Ik hoorde niemand over crypto en de afgelopen weken hoor ik overal Ripple vallen.... Zou mij niets verbazen als de dip er nog lang niet uit is en we terugvallen naar 60 cent!
En op de een of andere manier komen alle "nieuwkomers" altijd met Ripple op de proppen. Fascinerend..madtraxx schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:34:
Neem daar wel even in mee, dat er allemaal "idioten" die niet bekend zijn geweest met de markt zijn ingestapt door de hype. Hierdoor is market cap ook enorm toegenomen, mensen zien het dalen trekken hun geld eruit. Ik hoorde niemand over crypto en de afgelopen weken hoor ik overal Ripple vallen.... Zou mij niets verbazen als de dip er nog lang niet uit is en we terugvallen naar 60 cent!
HODL
Niet raar toch als zelfs het AD, Telegraaf, RTL enz. erover berichten?Ralphie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:36:
[...]
En op de een of andere manier komen alle "nieuwkomers" altijd met Ripple op de proppen. Fascinerend..
Verwijderd
Want dat is hetgeen wat ze continue overal lezen en dus direct volgen... maar als je dan wat inhoudelijks aan ze vraagt, staan ze je heeeeel raar aan te kijkenRalphie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:36:
[...]
En op de een of andere manier komen alle "nieuwkomers" altijd met Ripple op de proppen. Fascinerend..
Als we kijken naar de totale marketcap, dan is er in 2 dagen 150 miljard uit de markt gehaald, deze klap gaat nog wel even duren.
Juist!Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:37:
[...]
Want dat is hetgeen wat ze continue overal lezen en dus direct volgen... maar als je dan wat inhoudelijks aan ze vraagt, staan ze je heeeeel raar aan te kijken
ach je kan een gokje wagen voor 10% ;-)/edit: kleine hint; ik zie een mega sell-wall op 14000 staan; dat is 14% hoger dan actuele koers. Voor de gokkers dus interessant om van 12K8 naar 13K7 te gaan en de nieuwe bear op 14K te ontwijken?
Blijkbaar denken ze dat Ripple nog "maar" een paar dollar waard is en dat hij net zoveel waard kan worden als BTC, echter hebben ze geen flauw benul van marketcap.Ralphie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:36:
[...]
Null is nothing, Nuls is anything
Relatief goedkoop=veel muntjes voor je geld, en dat in combinatie onbekendheid met het bergip marketcap.Ralphie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:36:
[...]
In 4,5 uur van 730 naar 630z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:37:
Als we kijken naar de totale marketcap, dan is er in 2 dagen 150 miljard uit de markt gehaald, deze klap gaat nog wel even duren.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Moet je ook even verder kijken. Dan zou je ook zien dat de totale marketcap binnen de 7 dagen van 600 miljard naar de 828 miljard is gegaan.z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:37:
Voor de kerst (21 december) was er ook zo'n dip. Uiteindelijk zijn bijna alle koersen sindsdien alleen maar beter geworden.
Kortom, je kan hier niets uit concluderen over hoe snel dit zich kan herstellen.
[ Voor 10% gewijzigd door 0xygen op 11-01-2018 12:43 ]
De marketcap is gedaald met 150miljard dit betekent niet dat er 150miljard is uitgehaald...z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:37:
Verwijderd
Ik ken iemand hier op het forum die kreeg ook een advies om Ripples te verkopen twee maanden geleden exact. Hij heeft er toen 60.000 stuks van verkocht. Op $0,20.
Net voor de kerst was de klap procentueel nog groter. 2 weken later was de marketcap verdubbeld...z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:37:
Ik heb gedurende 2016 en driekwart van 2017 gespeculeerd met opties. Die zijn behoorlijk volatiel vanwege de hefboom. Wat ik merkte is dat ook de reguliere beurs perioden kent waarin het hosanna is en daarna weer even mindere dagen. Het is duidelijk dat we met de crypto momenteel in dat laatste zitten. Verkijk je er echter niet op dat de koersen eind deze maand makkelijk 10% hoger kunnen staan tov begin van dit jaar. Vergeet ook niet dat we echt een flinke stijging hebben gehad in een zeer korte tijd.
Uiteraard moet je zelf beslissen, maar nu verkopen en je winst pakken zou ik zelf niet doen. Koop bij als je nog wat geld hebt liggen. Btc is spotgoedkoop nu vergeleken met december. Heb helaas in december alles waarmee ik wilde speculeren ingelegd.
Uiteraard moet je zelf beslissen, maar nu verkopen en je winst pakken zou ik zelf niet doen. Koop bij als je nog wat geld hebt liggen. Btc is spotgoedkoop nu vergeleken met december. Heb helaas in december alles waarmee ik wilde speculeren ingelegd.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
En hoe daalt de totale marketcap precies ? juist.zorss schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:41:
[...]
De marketcap is gedaald met 150miljard dit betekent niet dat er 150miljard is uitgehaald...
[ Voor 33% gewijzigd door z1rconium op 11-01-2018 12:43 ]
Verwijderd
Nooit advies van iemand hier opvolgen. Gewoon zelf beslissen wat je target is. Beter had geweest 60.000 x 3,5 euroVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Ik ken iemand hier op het forum die kreeg ook een advies om Ripples te verkopen twee maanden geleden exact. Hij heeft er toen 60.000 stuks van verkocht. Op $0,20.
Zo die baalt. Die had nu in 1 x zijn hypotheek kunnen aflossen. En een goede vakantie of 2 3 4 5 kunnen boeken.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Als we toch allemaal die glazenbol hadden.

1.000.000 x € 2,50 = € 2.500.000z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:43:
[...]
En hoe daalt de totale marketcap precies ? juist.
Als de munt dan daalt naar € 2,00 is je marketcap toch nog maar € 2.000.000?
Niet omdat iemand € 500.000 naar zijn bankrekening schuift. (mwah, heeft wel invloed)
Je kunt maar 5 wallets tegelijk geïnstalleerd hebben staan. Daar kom je al heel snel aan als je alleen al uitgaat dat je voor lange termijn BTC, ETH en LTC hebt bijvoorbeeld. Dan heb je er nog maar 2 over voor andere wallets. Ben het met je eens hoor dat veel mensen er misschien niet snel tegenaan lopen maar ik vond het vooral zeer mager als je kijkt naar de kosten van opslag tegenwoordig plus het feit dat je toch een kleine 100 euro neertelt voor zo'n dingB-Bandit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:55:
[...]
Maar hoeveel wallets heb je nodig?
Even voor mijn beeldvorming. Op dit moment heb ik enkel ETH munten op mijn ledger staan. Maar dat zijn er wel 3, namelijk VEN, ICX en ITC. Deze heb ik allemaal staan op 1 van de 5 voorgegenereerde ETH adressen. Zat al na te denken wanneer ik nou uberhaubt 1 van de andere adressen zou gebruiken, misschien voor een familielid of als aparte spaarrekening oid.
Daarbuiten heb je natuurlijk ook verschillende apps voor andere soorten munten (niet ETH of ERC20). Bedoel je dat je maar maximaal 5 apps tegelijk kan hebben geinstalleerd? Ik denk namelijk niet dat heel veel mensen hier echt tegenaan lopen. En persoonlijk transfer ik alleen munten die in zijn geheel meer dan 1000USD vertegenwoordigen naar mijn wallet. De rest laat ik gewoon op de diverse exchanges staan. Gaat om relatief kleine bedragen immers.
Enne, voor degenen die er nog niet zo bekend mee zijn, je munten staan niet daadwerkelijk (ook niet digitaal) op je hardwarewallet. Je wallet bevat de seed/private key waarmee je kan inloggen en transacties versturen. De ownership van de munten staat in de blockchain en voor het verplaatsen ervan heb je dus toegang nodig middels de stick.
Dit noem ik geen dipje, maar een dip. Ik hodl nu maar gewoon, alleen heel gunstig zijn alle negatieve berichten betreft Ripple nou nietVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:55:
[...]
XLM komt wel terug hoor, net als Ripple. Hebben nu gewoon een dipje.

Wat is op vandaag de dag echt nog wel een leuke daytrade munt?
Het is wel apart dat de Ripple eerst zo'n positieve munt was, als je kijkt hoe het hier besproken werd, en nu zeikt iedereen erover
ik zie door de bomen het bos niet meer, zit soms wel te twijfelen om ze te verkopen... zit nu goeie winst op, heb meer vertrouwen in bijv. de ICX, om mn ripples daarvoor in te ruilen, maarja....allemaal speculatie. Zul je zien dat ie over een maand op 3 euro staat ofzo...
Volgens mij betekent dit niet dat er dat geld is uitgehaald aangezien de marketcap berekend wordt doormidd van de waarde van een coin.. zie ook voorbeeld hierboven.z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:43:
[...]
En hoe daalt de totale marketcap precies ? juist.
Same here met Ripple. Had ergens in December om te 'testen' 100 ripples op 0,20 cent gekocht. Toen ze op € 1,40 stonden wilde ik er voor 10k kopen.. Was op vakantie en lukte allemaal niet ivm betalingen. Toen ik thuis was waren ze inmiddels al richting € 2,80 gegaan en toen weer terug op € 2,05. Toen heb ik ze dus ook gekocht maar sinds die tijd alleen maar dips 
Achja... als als. Maar bovenal geloof ik zeker nog in Ripple en denk ik echt dat ze weer aantrekken. Maar de € 1,00 of € 0,80 zie ik zeker nog aangetikt worden.
Achja... als als. Maar bovenal geloof ik zeker nog in Ripple en denk ik echt dat ze weer aantrekken. Maar de € 1,00 of € 0,80 zie ik zeker nog aangetikt worden.
PB 3.2
Dat is met elke munt hier, iedereen is een kenner zolang het up blijft gaat is iedereen positief hoe snel die stijging ook is.. trx verge etc alles is hiervoor bij gekomen. En er zoveel mensen die gewoon instappen op ath (FOMO).spokje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:52:
Het is wel apart dat de Ripple eerst zo'n positieve munt was, als je kijkt hoe het hier besproken werd, en nu zeikt iedereen eroverik zie door de bomen het bos niet meer, zit soms wel te twijfelen om ze te verkopen... zit nu goeie winst op, heb meer vertrouwen in bijv. de ICX, om mn ripples daarvoor in te ruilen, maarja....allemaal speculatie. Zul je zien dat ie over een maand op 3 euro staat ofzo...
En stel iemand schuift 500k naar zijn bankrekening? Dat betekent dus dat hij voor 500k aan muntjes heeft verkocht, die verdwijnen niet zomaar? Als de market cap daalt betekent dit dus gewoon dat het totaal aan muntjes op tijdstip X en Y aan waarde verloren heeft.Ranora schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:48:
[...]
1.000.000 x € 2,50 = € 2.500.000
Niet omdat iemand € 500.000 naar zijn bankrekening schuift. (mwah, heeft wel invloed)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het gaat om de totale marketcap.Ranora schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:48:
[...]
1.000.000 x € 2,50 = € 2.500.000
De prijs word bepaalt door vraag en aanbod. Daarom zie je meestal verschuivingen van coin naar coin (het blijft dus in de totale marketcap); bitcoin omlaag, eth omhoog etc, nu staan beide in de min, dus het geld is uit de markt gehaald, want er is geen vraag en wel aanbod.
Ik zit nog niet lang in de crypto wereld, maar ben wel onlangs tegen dit artikel gestuit (https://cryptoyoda1338.wo...4/the-truth-about-ripple/).spokje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:52:
Het is wel apart dat de Ripple eerst zo'n positieve munt was, als je kijkt hoe het hier besproken werd, en nu zeikt iedereen eroverik zie door de bomen het bos niet meer, zit soms wel te twijfelen om ze te verkopen... zit nu goeie winst op, heb meer vertrouwen in bijv. de ICX, om mn ripples daarvoor in te ruilen, maarja....allemaal speculatie. Zul je zien dat ie over een maand op 3 euro staat ofzo...
Voor mij alle reden geweest om niet meer naar Ripple te kijken.
Maar beleggen en speculeren blijft uiteraard persoonlijk. Een korte tijd ergens in zitten of voor hodl gaan, iedereen wil iets anders.
Momenteel zit ik ook dik in de -/- met Tron, maar ik hou het wel vast. Ik verwacht dat het over enige tijd weer aan gaat trekken. Dan ga ik wel z.s.m. eruit om mijn mentale stress te beperken op deze munt verder...
Daarnaast zit ik in VeChain (doet het leuk nu, maar was jammer genoeg al hoog ingestapt) en gisteravond ben ik ingestapt op Power Ledger, helaas nu ook een klein verlies. Maar daar heb ik ook vertrouwen in voor de lange termijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Je hebt pas verlies als je ze verkoopt. Gewoon lekker vasthouden.j0ck0z schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:53:
Same here met Ripple. Had ergens in December om te 'testen' 100 ripples op 0,20 cent gekocht. Toen ze op € 1,40 stonden wilde ik er voor 10k kopen.. Was op vakantie en lukte allemaal niet ivm betalingen. Toen ik thuis was waren ze inmiddels al richting € 2,80 gegaan en toen weer terug op € 2,05. Toen heb ik ze dus ook gekocht maar sinds die tijd alleen maar dips
En bnb is ook weer vertrokken, wat een klereding is het toch ook. Paar dagen mee gezeten, uiteindelijk weten te slijten voor de prijs een uur terug en nou knalt hij ineens omhoog.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat is "dit" artikel? Ik lees nu ook negatieve berichten over Ripple, maar een maand geleden was het een en al walhalla.. Iedereen praat elkaar maar een beetje na, waardoor de goede artikelen ver te vinden zijn.. Dat idee heb ik.RickvN schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Ik zit nog niet lang in de crypto wereld, maar ben wel onlangs tegen dit artikel gestuit.
Voor mij alle reden geweest om niet meer naar Ripple te kijken.
Maar beleggen en speculeren blijft uiteraard persoonlijk. Een korte tijd ergens in zitten of voor hodl gaan, iedereen wil iets anders.
Momenteel zit ik ook dik in de -/- met Tron, maar ik hou het wel vast. Ik verwacht dat het over enige tijd weer aan gaat trekken. Dan ga ik wel z.s.m. eruit om mijn mentale stress te beperken op deze munt verder...
Daarnaast zit ik in VeChain (doet het leuk nu, maar was jammer genoeg al hoog ingestapt) en gisteravond ben ik ingestapt op Power Ledger, helaas nu ook een klein verlies. Maar daar heb ik ook vertrouwen in voor de lange termijn.
Excuses, ik had verder moeten lezen in de discussie.z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Het gaat om de totale marketcap.
De prijs word bepaalt door vraag en aanbod. Daarom zie je meestal verschuivingen van coin naar coin (het blijft dus in de totale marketcap); bitcoin omlaag, eth omhoog etc, nu staan beide in de min, dus het geld is uit de markt gehaald, want er is geen vraag en wel aanbod.
Ctrl C + V blijft lastig....Capt. Trippie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:59:
[...]
Wat is "dit" artikel? Ik lees nu ook negatieve berichten over Ripple, maar een maand geleden was het een en al walhalla.. Iedereen praat elkaar maar een beetje na, waardoor de goede artikelen ver te vinden zijn.. Dat idee heb ik.
https://cryptoyoda1338.wo...4/the-truth-about-ripple/
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dit is mij ook nog in het geheugen gegrift. De vrijdag voor kerst was een dramadag, maar daar zitten we in de huidige dip nog ruim boven. De trend is in die zin nog altijd erg positief.rop380 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:43:
[...]
Net voor de kerst was de klap procentueel nog groter. 2 weken later was de marketcap verdubbeld...
Het hekelt me wel dat er zoveel short-money in crypto zit, maar niet verwonderlijk door alle hypes. Alles staat nog zeer in de kinderschoenen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Binance is weer geopend voor een beperkt aantal nieuwe aanmeldingen
https://www.binance.com Kleine tip
En nu zonder ref linkje
https://www.binance.com Kleine tip
En nu zonder ref linkje
[ Voor 20% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 13:05 ]
Er zit veel short money in, maar wat mij soms ook beangstigt is dat ik wel eens hoor 'wat voor mensen' in de cryptowereld zitten.NeoflexNL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:02:
[...]
Dit is mij ook nog in het geheugen gegrift. De vrijdag voor kerst was een dramadag, maar daar zitten we in de huidige dip nog ruim boven. De trend is in die zin nog altijd erg positief.
Het hekelt me wel dat er zoveel short-money in crypto zit, maar niet verwonderlijk door alle hypes. Alles staat nog zeer in de kinderschoenen.
De AEX snappen ze geen hol van, maar wel all in in de crypto's...
Volgende keer graag een topicreport maken, niet zelf reageren in het topic.
[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 13:06 ]
Verwijderd
Ik beheer 12 wallets op mijn Ledger. Dat gaat prima, alleen moet je wel af en toe een wallet de-installeren en een andere installeren, omdat er maar 5 tegelijk zichtbaar kunnen zijn. Werkje van 20 seconden.rickjehh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Je kunt maar 5 wallets tegelijk geïnstalleerd hebben staan. Daar kom je al heel snel aan als je alleen al uitgaat dat je voor lange termijn BTC, ETH en LTC hebt bijvoorbeeld. Dan heb je er nog maar 2 over voor andere wallets. Ben het met je eens hoor dat veel mensen er misschien niet snel tegenaan lopen maar ik vond het vooral zeer mager als je kijkt naar de kosten van opslag tegenwoordig plus het feit dat je toch een kleine 100 euro neertelt voor zo'n ding
De reden om de opslag van de Ledger s zo beperkt te houden is vanwege de veiligheid. Op die manier kan er geen grote malware worden geinstalleerd op de stick, want daar is geen ruimte voor. Wat mij betreft prima, Ik wil mijn wallet zo veilig mogelijk hebben...
Verwijderd
Dan is dit toch helemaal niet leuk meerDyna20 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Zo die baalt. Die had nu in 1 x zijn hypotheek kunnen aflossen. En een goede vakantie of 2 3 4 5 kunnen boeken.
Als we toch allemaal die glazenbol hadden.
Zeau, ook maar eens ingestapt. ltc, eth en gld.
Bescheiden budget, paar honderd euro.
Doel is januari kopen. Done
Volgend doel is begin december verkopen. Wat het dan is, dat is het.
Waarom? Nieuwsgierigheid en tevens ik baal er gruwelijk van dat ik pakweg een 2 tal jaar geleden verzuimd heb om op de bevestig knop te drukken toen ik nog een paar bitcoins kon kopen voor een schijntje van het huidige bedrag.
Bescheiden budget, paar honderd euro.
Doel is januari kopen. Done
Volgend doel is begin december verkopen. Wat het dan is, dat is het.
Waarom? Nieuwsgierigheid en tevens ik baal er gruwelijk van dat ik pakweg een 2 tal jaar geleden verzuimd heb om op de bevestig knop te drukken toen ik nog een paar bitcoins kon kopen voor een schijntje van het huidige bedrag.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Wat trouwens wel erg toevallig uitkomt met :z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:56:
[...]
https://themerkle.com/coi...t&utm_content=extended%20
tja het bekende als dit als dat verhaalVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:06:
[...]
Dan is dit toch helemaal niet leuk meer
Er is geen geld uit de markt gehaald omdat er nooit geld in de markt gezeten heeft. Elke euro die wie dan ook ooit in crypto gestoken heeft bestaat nog steeds, het geld is niet veranderd in crypto. De marketcap is alleen een totale fictieve waarde van de coins, verder niks.z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Stel ik heb 50 euro en jij hebt 50 euro. Ik koop voor 5 euro een appel van jou die je in je eigen tuin gegroeid hebt (je hebt er 10 uit je boom gehaald, zelfde als geminede crypto). Dan heb ik 45 euro en een appel, jij hebt 55 euro en 9 appels die samen nu een marketcap van 45 euro hebben. Ik eet de appel op (coinburn
https://coinmarketcap.com/charts/
Dit is het totale overzicht met de waarde van de coins.
https://themerkle.com/coi...t&utm_content=extended%20
Tja en praktisch gezien, hoe vaak doe je nou transfers? Vandaar dat ik ook al aangaf dat ik enkel grote bedragen op de ledger stal. Voor kleinere bedragen wegen de transactiekosten hier vaak niet tegenop.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:06:
[...]
Ik beheer 12 wallets op mijn Ledger. Dat gaat prima, alleen moet je wel af en toe een wallet de-installeren en een andere installeren, omdat er maar 5 tegelijk zichtbaar kunnen zijn. Werkje van 20 seconden.
De reden om de opslag van de Ledger s zo beperkt te houden is vanwege de veiligheid. Op die manier kan er geen grote malware worden geinstalleerd op de stick, want daar is geen ruimte voor. Wat mij betreft prima, Ik wil mijn wallet zo veilig mogelijk hebben...
En inderdaad, de munten staan gewoon op de diverse blockchains, de wallet biedt je alleen toegang ertoe. Naarmate ik meer handel in crypto heb ik meer vertrouwen in de blockchain. Er is bijvoorbeeld ook geen behoefte om in te loggen om te kijken of ze er nog echt staan. En het koersverloop volg je prima in delta, dus perfect zo!
Vind het alleen jammer dat het ontwikkelen van eigen wallets en ondersteuning voor de ledger niet synchroon loopt. 24 jan komt bijv mainnet voor ICX uit. De ERC20 tokens worden dan omgezet naar eigen tokens. Die gaan dan niet meer op de ledger...wel op de eigen wallet. Wellicht enkele weken later dan weer een ledger variant...zucht.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Dat vroeg ik me inderdaad nog af. Ik heb nu ICX tokens op MEW staan via de Ledger. Hoe is de procedure op 24 januari? Moeten deze tokens worden verzonden om actief te worden omgewisseld? Zit daar een deadline aan?B-Bandit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Vind het alleen jammer dat het ontwikkelen van eigen wallets en ondersteuning voor de ledger niet synchroon loopt. 24 jan komt bijv mainnet voor ICX uit. De ERC20 tokens worden dan omgezet naar eigen tokens. Die gaan dan niet meer op de ledger...wel op de eigen wallet. Wellicht enkele weken later dan weer een ledger variant...zucht.
Van wat ik heb begrepen zal na de lancering van mainnet voldoende tijd gegund worden om de ERC20 om te zetten naar ICX coins. Dit -moet- wel gebeuren op een exchange. Daar zal echter voldoende tijd voor gegund worden.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Dat vroeg ik me inderdaad nog af. Ik heb nu ICX tokens op MEW staan via de Ledger. Hoe is de procedure op 24 januari? Moeten deze tokens worden verzonden om actief te worden omgewisseld? Zit daar een deadline aan?
Bovenstaande info heb ik uit de ICX telegram chat en is verstrekt door 1 van de beheerders (https://goo.gl/HL2yc9). Aanrader overigens voor een ieder hier, om deel te nemen aan de telegram chat van je belangrijkste hodl-coins.
De beheerder heeft overigens ook aangegeven dat "the team is pushing for hardware wallet support". Dus met wat geluk kan je de coins iets later dan de launch van mainnet van MEW/Ledger naar Binance transferren, omzetten en terug naar MEW! Kost wel wat transactiekosten, maar goed, part of the game.
[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 11-01-2018 13:23 ]
1 klein hiaat; in de cryptowereld heb je wel eerst al die appeltjes moeten kopen/minen tegen fiat (ie btc of eth, etc) dat geld heb je niet meer. Je kunt het weer verkopen tegen fiat. Daar waar iemand wint, verliest een ander en als er veel uitstappen verliezen we met zn allen.mark-k schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Er is geen geld uit de markt gehaald omdat er nooit geld in de markt gezeten heeft. Elke euro die wie dan ook ooit in crypto gestoken heeft bestaat nog steeds, het geld is niet veranderd in crypto. De marketcap is alleen een totale fictieve waarde van de coins, verder niks.
Stel ik heb 50 euro en jij hebt 50 euro. Ik koop voor 5 euro een appel van jou die je in je eigen tuin gegroeid hebt (je hebt er 10 uit je boom gehaald, zelfde als geminede crypto). Dan heb ik 45 euro en een appel, jij hebt 55 euro en 9 appels die samen nu een marketcap van 45 euro hebben. Ik eet de appel op (coinburn) en vond hem eigenlijk helemaal niet zo lekker. Ik zeg jou dat ik die andere appels nit meer wil kopen, opeens hebben jouw 9 appels een marketcap van 0 euro. Ik heb wel nog mijn 45 euro en jij hebt jouw 55 euro, er is totaal gezien geen geld bijgekomen of verloren gegaan.
Met short term bedoel ik een termijn in uren en maximaal ongeveer een dag. Ik ben (aardig) nieuw in het daytraden, maar probeer nu enkele procenten te halen met XRP.MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:31:
[...]
Yup, daar heb je gelijk in. Nou weten we niet wat short term beketent in Maarten2212 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic" maar imho kijk ik/je/hij niet verder terug dan een aantal dagen/weken.
Maar iemand anders heeft dat geld wel. De grootste, Bitcoin, kon je gewoon als een appelboompje op je pc 'planten' en dan kreeg je er vanzelf coins van. Er wordt veel geld heen en weer geschoven via crypto, maar stel alle coins zijn morgen ineens 0 euro waard, dan is er nog steeds evenveel geld als toen in 2009 (?) de eerste bitcoin gemined werd, en net zo veel geld als er nu in de wereld is (als we het bijprinten van overheden even weglaten, of biljetten die in een woningbrand verloren zijn gegaan, etc)z1rconium schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:28:
[...]
1 klein hiaat; in de cryptowereld heb je wel eerst al die appeltjes moeten kopen/minen tegen fiat (ie btc of eth, etc) dat geld heb je niet meer. Je kunt het weer verkopen tegen fiat. Daar waar iemand wint, verliest een ander en als er veel uitstappen verliezen we met zn allen.
Het feit dat die appels uit een 'eigen' tuin komen, geeft het geheel natuurlijk waarde mee, anders zou iedereen ze kunnen verkopen en is de waarde weg. Staat de boom in de vrije natuur, dan hebben de appels ineens geen waarde meer, behalve de reis er naartoe.mark-k schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Er is geen geld uit de markt gehaald omdat er nooit geld in de markt gezeten heeft. Elke euro die wie dan ook ooit in crypto gestoken heeft bestaat nog steeds, het geld is niet veranderd in crypto. De marketcap is alleen een totale fictieve waarde van de coins, verder niks.
Stel ik heb 50 euro en jij hebt 50 euro. Ik koop voor 5 euro een appel van jou die je in je eigen tuin gegroeid hebt (je hebt er 10 uit je boom gehaald, zelfde als geminede crypto). Dan heb ik 45 euro en een appel, jij hebt 55 euro en 9 appels die samen nu een marketcap van 45 euro hebben. Ik eet de appel op (coinburn) en vond hem eigenlijk helemaal niet zo lekker. Ik zeg jou dat ik die andere appels nit meer wil kopen, opeens hebben jouw 9 appels een marketcap van 0 euro. Ik heb wel nog mijn 45 euro en jij hebt jouw 55 euro, er is totaal gezien geen geld bijgekomen of verloren gegaan.
Het feit dat die appels uit jouw tuin lekker zijn, geeft een meerwaarde aan de appels, omdat ze iets kunnen bieden wat anderen niet kunnen bieden.
De waarde gaat, fictief, niet naar nul, omdat er altijd een initiële waarde (het groeien van appels) aan vooraf gaat. In dit geval dus een negatieve waarde (een boom die je verzorgd hebt maar waar geen revenuen van komen).
Correct me if I'm wrong.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
pfff.. ik heb soms nog last van weak hands met verkopen. Net 5 LTC gekocht omdat die hard dropte naar aanleiding van BTC daling.. 3 seconden later staat die erboven. Dit blijft bij mij een dingetje af en toe.. paar tientjes verlies maar maar goed.. was niet nodig geweest. Moet hier voor mezelf echt strenger in worden.
Het kan ook wel eens goed uitpakken maar goed.
Het kan ook wel eens goed uitpakken maar goed.
Ripple is relatief erg laag nu.Mwisho schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:38:
[...]
Blijkbaar denken ze dat Ripple nog "maar" een paar dollar waard is en dat hij net zoveel waard kan worden als BTC, echter hebben ze geen flauw benul van marketcap.
Op een gegeven moment is de ondergrens bereikt en kun je dus alleen maar stijgen.
Andersom kun je bij een ATH alleen maar (flink) dalen.
Zie bv de BTC dit een enorme piek heeft gehad maar nu ook is teruggezakt.
Dat wil nog niet zeggen dat er niet opnieuw een ATH kan volgen maar de kans hierop is niet zo groot binnen een aantal dagen. Langere termijn misschien wel.
Verder is het maar net wat een gek ervoor geeft.
Mijn huis is van voor de oorlog 70 jaar oud.
De stenen en het arbeidsloon hebben maar een fractie gekost dan wat de verkoopwaarde nu zou zijn.
De stenen zijn alleen maar ouder geworden en ondanks woningverbeteringen is de prijsstijging groot.
Nadeel is dat betrekkelijk is omdat alles wat je terug wilt kopen ook duurder is geworden.
Crypto coins zijn niet fysiek maar vertegenwoordigen wel een bepaalde waarde.
De kans dat deze waarde in de loop der tijd stijgt is en blijft groot ondanks correcties tussendoor.
Bitcoins minen kost tijd en geld. Economie in de zuiverste vorm, niets is gratis. Staat alles op 0, dan is er dus een negatief saldo. In dit geval de tijd en geld (stroom) die het minen heeft gekost.mark-k schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Maar iemand anders heeft dat geld wel. De grootste, Bitcoin, kon je gewoon als een appelboompje op je pc 'planten' en dan kreeg je er vanzelf coins van. Er wordt veel geld heen en weer geschoven via crypto, maar stel alle coins zijn morgen ineens 0 euro waard, dan is er nog steeds evenveel geld als toen in 2009 (?) de eerste bitcoin gemined werd, en net zo veel geld als er nu in de wereld is (als we het bijprinten van overheden even weglaten, of biljetten die in een woningbrand verloren zijn gegaan, etc)
Uiteraard, maar dat betekent niet dat er opeens 100 miljard verdwenen zou zijn als de bitcoin morgen opeens nog maar de helft waard zou zijn en dat is waar ik op inspeel. Waarde in euro's is niet gelijk aan het echt bestaan van dat geld. En met marketcaps zit dat nog weer verder er van af.NeoflexNL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Het feit dat die appels uit een 'eigen' tuin komen, geeft het geheel natuurlijk waarde mee, anders zou iedereen ze kunnen verkopen en is de waarde weg. Staat de boom in de vrije natuur, dan hebben de appels ineens geen waarde meer, behalve de reis er naartoe.
Het feit dat die appels uit jouw tuin lekker zijn, geeft een meerwaarde aan de appels, omdat ze iets kunnen bieden wat anderen niet kunnen bieden.
De waarde gaat, fictief, niet naar nul, omdat er altijd een initiële waarde (het groeien van appels) aan vooraf gaat. In dit geval dus een negatieve waarde (een boom die je verzorgd hebt maar waar geen revenuen van komen).
Correct me if I'm wrong.
Net zoals je geen geld in je appels hebt zitten zit er ook geen geld in crypto. Het geld is geruild voor de appel/de crypto en het geld zit nu in de zak van iemand anders.
Het wachten is op de juiste schifting van goede en slechte munten, met goede en slechte toepassingen. Pas dan heeft een munt een realistische waarde. Waardestijging geldt alleen voor de munten die uiteindelijk overleven.HoppyF schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Verder is het maar net wat een gek ervoor geeft.
Mijn huis is van voor de oorlog 70 jaar oud.
De stenen en het arbeidsloon hebben maar een fractie gekost dan wat de verkoopwaarde nu zou zijn.
De stenen zijn alleen maar ouder geworden en ondanks woningverbeteringen is de prijsstijging groot.
Nadeel is dat betrekkelijk is omdat alles wat je terug wilt kopen ook duurder is geworden.
Crypto coins zijn niet fysiek maar vertegenwoordigen wel een bepaalde waarde.
De kans dat deze waarde in de loop der tijd stijgt is en blijft groot ondanks correcties tussendoor.
Gezien over een langere termijn natuurlijk. Korte termijn koers volatiliteit wordt gewoon bepaald door de handel.
Dat was het punt niet. Er zijn mensen die denken dat de wereld opeens 100 miljard kwijt is als de marketcap in elkaar dondert, terwijl dat helemaal niet het geval is.NeoflexNL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:38:
[...]
Bitcoins minen kost tijd en geld. Economie in de zuiverste vorm, niets is gratis. Staat alles op 0, dan is er dus een negatief saldo. In dit geval de tijd en geld (stroom) die het minen heeft gekost.
Uiteindelijk kun je inderdaad overal wel een waarde aan hangen, maar dat doet niks aan de hoeveelheid geld die in de wereld bestaat. Als ik van een houten plank (van 1 euro) iets maak dat ik daarna verkoop voor 101 euro betekent dat niet dat ik opeens 100 euro gemaakt heb. Ik heb dan 100 euro ontvangen van iemand anders. Stel ik had nog 11 van die dingen maar de tweede die ik verkoop krijg ik maar 21 euro voor betekent dat niet dat ik opeens 800 euro kwijt ben (terwijl de marketcap van mijn houten meuk wel zoveel gezakt is) of dat de wereld opeens 800 euro verloren is.
Je kunt ook tanks met zuurstof kopen, dus zuurstof heeft een waarde. Dat betekent niet dat ik nu maar moet stoppen met ademen omdat ik geld aan het verbranden ben, omdat er totaal geen geld in die zuurstof zit.
De gehele hoeveelheid aan euro's/dollars/ wat dan ook dat daadwerkelijk IN crypto zit is exact gelijk aan 0.
VEN gaat weer eens door het dak... Te laat om nog op de trein te springen mensen.
tegelijk ja, het kost maar een kleine moeite om een andere weer te installeren.rickjehh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Je kunt maar 5 wallets tegelijk geïnstalleerd hebben staan. Daar kom je al heel snel aan als je alleen al uitgaat dat je voor lange termijn BTC, ETH en LTC hebt bijvoorbeeld. Dan heb je er nog maar 2 over voor andere wallets. Ben het met je eens hoor dat veel mensen er misschien niet snel tegenaan lopen maar ik vond het vooral zeer mager als je kijkt naar de kosten van opslag tegenwoordig plus het feit dat je toch een kleine 100 euro neertelt voor zo'n ding
De coins blijven er gewoon op staan ook al delete je de wallet en zet er er later weer op.
Ja zeker, ik weet alleen nog niet hoeveel stuwraketten die met zich mee heeft.
Dat moet ieder zelf bepalen, maar ik HODL em voorlopig. Probeer alleen niet dezelfde "fout" te maken zoals met TRX, maar heb inmiddels iets meer vertrouwen in VEN dan in TRX.
Exact op het moment van het begin van de stijging een aantal stuks verkopen om ICX in te kopen, je timed ook altijd verkeerd met crpyto he ;-)
Sowieso.
Wellicht verkopen op de top en in een dip bijkopen. Maar wanneer is dat....
Zojuist een kleine portie ICX gekocht.
Ik zou VEN zeker niet op kort termijn verkopen nee
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Absoluut.. Ik was vergeten dat ik nog een stop-profit had staan van vannacht, die is natuurlijk weer veel te vroeg afgegaan

Het XRP verhaaltje
...
..
.
Nope, geen verhaal maar een tegen-argument. Tenminste, als je het een argument kan noemen in de random chatter op Reddit en andere kanalen.
https://coinfan.net/xrpforecast/
https://longforecast.com/...2019-2020-2021-xrp-to-usd
As always; don't shoot the messenger maar ik wilde graag even laten zien dat rekenmodellen (dus anders dan geruchten) toch een iets helderder beeld voor mensen die een portfolio met echt long-time HODL (maanden/jaren) mogelijk willen opbouwen.
...
..
.
Nope, geen verhaal maar een tegen-argument. Tenminste, als je het een argument kan noemen in de random chatter op Reddit en andere kanalen.
https://coinfan.net/xrpforecast/
https://longforecast.com/...2019-2020-2021-xrp-to-usd
As always; don't shoot the messenger maar ik wilde graag even laten zien dat rekenmodellen (dus anders dan geruchten) toch een iets helderder beeld voor mensen die een portfolio met echt long-time HODL (maanden/jaren) mogelijk willen opbouwen.
Valt toch wel mee? Er is resistance op 0.0005 (en niet te weinig ook met 100BTC op Binance) en op moment van tikken, stort ie alweer rustig in, in kleine stapjes.
Ligt eraan of hij door de 50k sellswall weet te gaan vrees ik...
Ja zodra je dat allemaal van te voren gaat weten, is de lol er ook snel vanaf he.miikebtc schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Exact op het moment van het begin van de stijging een aantal stuks verkopen om ICX in te kopen, je timed ook altijd verkeerd met crpyto he ;-)
gewoon meespringen, moeten de sellwalls opvretenHotzenwalder schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:46:
VEN gaat weer eens door het dak... Te laat om nog op de trein te springen mensen.
Zoals ik hier al een paar maal heb geschreven worden er inderdaad walls geplaatst waardoor tot op heden moon onmogelijk was. Bekijkt niemand een grafiek voordat hij ergens in gaat investeren? Het is daar vrij duidelijk als patroon terug te vinden.
Helaas weet niemand of dit patroon tot aan de rebranding blijft bestaan of wellicht langer. De incentive om te holden is er nu nog niet, Thor, het dividend. Maar wel als de wallet uit komt en je dus Thor kunt krijgen, wellicht dat ze het dan los laten. Heel benieuwd wat de koers dan doet.
Helaas weet niemand of dit patroon tot aan de rebranding blijft bestaan of wellicht langer. De incentive om te holden is er nu nog niet, Thor, het dividend. Maar wel als de wallet uit komt en je dus Thor kunt krijgen, wellicht dat ze het dan los laten. Heel benieuwd wat de koers dan doet.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
VEN bijgekocht! Hopen dat die sellwall opgevreten wordt. Anders gewoon weer verkopen en je verliesje nemen....Blik1984 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:01:
[...]
gewoon meespringen, moeten de sellwalls opvreten
Denk dat ven nog wel gaat bouncen door de sellwall op 50. Hoop tevens dat hij voorlopig niet veel verder gaat groeien dan 55
Ik zou gewoon wachten. VEN bewijst al dagen op rij ook rustig door te stijgen als er geen grote pump is. De sellwalls verplaatsen zich geleidelijk naar achter.carpachio schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:02:
[...]
VEN bijgekocht! Hopen dat die sellwall opgevreten wordt. Anders gewoon weer verkopen en je verliesje nemen....
Niet "kwijt"; er zijn 2 dingen, mensen die handelen met verlies en mensen die hun geld uit de markt halen.mark-k schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Dat was het punt niet. Er zijn mensen die denken dat de wereld opeens 100 miljard kwijt is als de marketcap in elkaar dondert, terwijl dat helemaal niet het geval is.
In het eerste geval wint een ander (persoon of coin), in het 2e geval verliest de totale markt capitalization, de prijs per coin gaat omlaag door gebrek aan vraag en dat zie je nu over de hele linie.
Balen... vanochtend dacht ik mijn succes van gisteren even opnieuw te doen en VEN weer in een piek (47000) verkocht om daarna weer een dip te pakken rond 43000. Helaas verkeerd gegokt...
Nouja gisteren wel succesvol, in het ergste geval weer terug bij af
[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 11-01-2018 14:16 ]
Daarom moet je nooit handelen met emotie.Therapy777 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:14:
Balen... vanochtend dacht ik mijn succes van gisteren even opnieuw te doen en VEN weer in een piek (47000) verkocht om daarna weer een dip te pakken rond 43000. Helaas verkeerd gegokt...
jullie moeten niet telkens proberen te daytraden dat werkt voor geen meter.. je kan de trend niet voorspellen in deze markt.
Ach ja... you win some you lose some. Wellicht dat hij weer even terug dipt naar 46000. Dan was het alsnog een beetje succesvol en daarna houd ik mn VEN vast voor de lange termijn.
Soms wel, als er snelle dip is door veel panic sellers, dan springt de koers daarna bijna direct weer terug. Hierdoor heb ik een aantal keer leuke marges gehaald in een paar minuten. Dan moet je er wel snel bij zijn.shakespeare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:16:
jullie moeten niet telkens proberen te daytraden dat werkt voor geen meter.. je kan de trend niet voorspellen in deze markt.
Nee, en die 100K BTC aan handel tot nu toe op de 3 meest verhandelde coins op Binance zijn gebakken lucht?shakespeare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:16:
Handel moet ergens vandaan komen en ipv rustig achterover te zitten en de markt niet in de gaten te houden, lijkt het me zinvol om de markt minstens in de gaten te houden en kleine stukjes winst van vorige week of vorige maand juist iets groter te maken op volatili coins.
Gisteren toch in hele korte periodes 30% gepakt dus het loont soms wel degelijkshakespeare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:16:
Als je daar op wilt speculeren dan moet je 24/7 de koers volgen. Dan kan je bij wijze van spreken niet eens naar de toilet. Daar wordt je toch helemaal gek van in je hoofd?williamf schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:18:
[...]
Soms wel, als er snelle dip is door veel panic sellers, dan springt de koers daarna bijna direct weer terug. Hierdoor heb ik een aantal keer leuke marges gehaald in een paar minuten. Dan moet je er wel snel bij zijn.
Maar de rush als je op het goede moment bent ingestapt en je ziet hem pieken is heel verslavend. Teveel emotie... niet goedSunri5e schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Als je daar op wilt speculeren dan moet je 24/7 de koers volgen. Dan kan je bij wijze van spreken niet eens naar de toilet. Daar wordt je toch helemaal gek van in je hoofd?
Maar als iedereen een paar coins koop en pas weer in december inlogt, dan had je de charts net zo goed uit kunnen printen want dan veranderd er niet veel.Sunri5e schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Als je daar op wilt speculeren dan moet je 24/7 de koers volgen. Dan kan je bij wijze van spreken niet eens naar de toilet. Daar wordt je toch helemaal gek van in je hoofd?
Dat is wel erg ongenuanceerd, maar op zekere hoogte klopt dat wel. Ik ben nu ook gewoon lekker gaan holden en ik zie wel wat het wordt.Sunri5e schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)