[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:32
Ik zit nog te twijfelen... Heb me in de TRX hype een beetje mee laten slepen en heb daarmee wat stomme dingen gedaan (te vroeg uitgestapt en vervolgens te duur ingekocht). Eigenlijk zit ik nu te wachten tot TRX "even" 100% in de up gaat zodat ik eruit kan. Alleen begin in daar steeds meer het vertrouwen in te verliezen oa. doordat ik de marketingstrategie wat amateuristisch oogt en de nijpende geruchten.

Gelukkig heb ik mee kunnen liften op VEN en zit nu dus te denken mijn positie op TRX wat uit te dunnen zodat ik wat kan bijkopen op VEN.

Het vervelende is alleen dat mijn glazen bol wat is vertroebeld de laatste tijd waardoor ik maar niet tot een besluit kan komen :?

Portefeuille is nu ca. 60% VEN en 40% TRX met huidige koers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
golfgti5 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:42:
Wat zijn volgens jullie de pareltjes, die echt een goed gefundeerde visie hebben, goedkoop zijn en ook potentie hebben om nog vele procenten te stijgen?
Er is zoveel te koop dat spreiding voor mij erg lastig is, zou het liever bij een paar houden
VEN, ICX, SUB, AION, ETH, NEO, WABI, ETHOS, REQ. Allemaal potentiële toppers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn volgens jullie de pareltjes, die echt een goed gefundeerde visie hebben, goedkoop zijn en ook potentie hebben om nog vele procenten te stijgen?
Er is zoveel te koop dat spreiding voor mij erg lastig is, zou het liever bij een paar houden
Ik had WABI, VEN, ICX en POWR als HODL coins gekocht voor begin 2018.
Dus POWR moet die andere 3 nog volgen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:41

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Als VEN zich door de sellwall op 50k sat weet te snoepen......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
WaBi, is al wel aardig gestegen de laatste week, maar ik denk dat deze nog wel een keer over de kop gaat. Heb vandaag ook nog bijgekocht. Zie ook https://www.wacoin.io/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024
0xygen schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:44:
Ik zit nog te twijfelen... Heb me in de TRX hype een beetje mee laten slepen en heb daarmee wat stomme dingen gedaan (te vroeg uitgestapt en vervolgens te duur ingekocht). Eigenlijk zit ik nu te wachten tot TRX "even" 100% in de up gaat zodat ik eruit kan. Alleen begin in daar steeds meer het vertrouwen in te verliezen oa. doordat ik de marketingstrategie wat amateuristisch oogt en de nijpende geruchten.
TRX is sowieso een hold coin en niet even snel cashen. Ik snap het gezeur er omheen sowieso niet. De roadmap is duidelijk, is een meerjaren plan.

Hij is misschien wat entausiast maar naar mijn inziens levert hij wel. Als je kijkt wat de munt 6 weken geleden waard was en nu... tron heeft meerdere samenwerkingen en een real world use met bijvoorbeeld oBike en zijn eigen app (dat verifieerbaar miljoenen gebruikers heeft). Dat voor een project dat net om de hoek komt kijken...

Er zijn genoeg bekende coins die jaren op de markt zijn en lang niet zo'n use hebben of ooit zullen krijgen.

Op ATH inkopen; doesn't make it a shit coin, but a shit move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyGGL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:43:
[...]

Je bent FUD aan het verspreiden. De Chineese whitepaper is volledig origineel en bestaat niet uit plagiaat. De vertalingen, door vrijwilligers gedaan, wel. Dit is netjes opgepakt door Mr Sun die toch echt overal bovenop zit.

Bron: Mr Sun zijn twitter (officiële tron twitter account) en https://medium.com/@Twent...ounterpoints-1ae14629821d

Wat is jouw bron?
https://hackernoon.com/tr...-plagiarized-cefce74335ce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeggen dat bitcoin binnenkort weer eens z'n dominance gaat rechtrekken? Beetje vanuit het idee dat het een golfbeweging is.

https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:07:
Je zou zeggen dat bitcoin binnenkort weer eens z'n dominance gaat rechtrekken? Beetje vanuit het idee dat het een golfbeweging is.

Dat idee krijg je omdat je denkt dat Bitcoin veel dominantie moet hebben, correct? :P

Een oprechte vraag: waarom zou Bitcoin zo dominant moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:46
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:07:

Persoonlijk denk ik van niet. De alts worden alleen maar groter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Anton.net schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Persoonlijk denk ik van niet. De alts worden alleen maar groter..
Second that

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
VEN

Komende week is er de rebranding waarbij VEN omgezet wordt in de nieuwe benaming VET. Vergelijk deze gebeurtenis maar eens met de koers van NEO in tijde van de rebranding. De rebranding van NEO vond plaats op 8 augustus 2017. De dagen erna is de koers van NEO x4 gegaan.

Verder zijn er veel rumours over grote toekomstige partners voor VeChain. Vandaag werd bekend dat Jim Breyer (grote investeerder) het op VeChain heeft gemunt, hij was een van de eerste investeerders in Facebook en heeft een chinees investeringsfonds van 1 miljard dollar. Lees je verder in op reddit zou ik zeggen. Voor VeChain kun je kijken op https://www.reddit.com/r/Vechain/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ven staat binnen een week op minimaal 10.
Nooit verkopen een vd weinige munten met een terug verdienmodel zoals neo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Ik had WABI, VEN, ICX en POWR als HODL coins gekocht voor begin 2018.
Dus POWR moet die andere 3 nog volgen. ;-)
wat zie jij precies in powr en op welk termijn zie jij deze stijgen en waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt is, het maakt niet uit of ik vind dat bitcoin een grote dominantie moet hebben. Ik zal een simpele oorzaak geven voor het aantrekken van de dominantie: Er stappen nog meer nieuwe mensen in, en kiezen voor de "eerste en beste" crypto. Dit geeft een schok aan de alt-traders die ook weer mee willen liften etc.. Golfbeweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:12:
Hoelang blijft Ripple nog goed gaan? We zijn nog maar € 2,20 verwijderd van een grotere marketcap dan BTC.
Dat gaat toch niet houden?
Denk ik wel, en een marktaandeel van 10% van XRP Ripple is niet gering.
Ondanks dat wordt is de waarde nogal ondergewaard nu.
Kwestie van tijd denk ik.
Iedereen zit een beetje af te wachten wat XRP verder gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:25:
Het punt is, het maakt niet uit of ik vind dat bitcoin een grote dominantie moet hebben. Ik zal een simpele oorzaak geven voor het aantrekken van de dominantie: Er stappen nog meer nieuwe mensen in, en kiezen voor de "eerste en beste" crypto. Dit geeft een schok aan de alt-traders die ook weer mee willen liften etc.. Golfbeweging.
Nu nog idd...het is wachten op het moment dat men met hetzelfde gemak alts kan kopen met fiat voordat bitcoin volledig overbodig wordt. Je ziet het nu al gebeuren met ETH die BTC aan het vervangen is.

[ Voor 3% gewijzigd door pirodr01 op 10-01-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:27:
[...]

Nu nog idd...het is wachten op het moment dat men met hetzelfde gemak alts kan kopen met fiat voordat bitcoin volledig overbodig wordt. Je ziet het nu al gebeuren met ETH die BTC aan het vervangen is.
Waar vervangt ETH BTC? ETH is een platform voor smart contracts, BTC is een betaalmiddel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Waar vervangt ETH BTC? ETH is een platform voor smart contracts, BTC is een betaalmiddel.
Als valuta om alts mee te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
Vandaag mijn positie in Ripple verkocht tijdens de dip. Vond het het verlies niet waard en ik heb zelf bij Ripple / banken verhaal niet een enorm goed gevoel. Wel denk dat een spurt richting de 4/5$ zo uit het niets weer kan gebeuren.

Ik heb dit nu ‘safe’ gezeg in ETH in plaats van BTC. Vind het lastiger om hiermee te traden dan met BTC omdat het meeste toch aan de hand van BTC wordt berekend. Hoe gaan jullie hiermee om?

TRX blijft mijn zorgenkindje maar die zal heus wel weer stijgen.. Hopen we dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Ik hoor en lees weinig meer over Stellar XLM.
Koers staat nu op ongeveer € 0,45.
Toch heel wat lager dan eerder verwacht.
Waar zijn de positieve verhalen gebleven?
Ik heb overigens geen XLM maar dit valt me wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

appelflap1992 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:23:
[...]

wat zie jij precies in powr en op welk termijn zie jij deze stijgen en waarom
Een concept dat kan werken en waar ik ook achter sta, goed team, nog wat onder de radar momenteel, maar toch al een zeer mooie gezonde stijging.
Uitleg over POWR in het Nederlands:

https://blockk.nl/powerledger-powr-kopen/

Op Reddit zijn ze ook positief:

https://www.reddit.com/r/PowerLedger/comments/7dzo9d/why_power_ledger_will_be_a_top_15_coin_2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024
Niet verifieerbare screenshots. Ik heb FUD bij vege gezien dat beter onderbouwd was :') Sorry maar dan ga ik toch liever van de officiële kanalen uit.

Ik zou graag de Chineese versies naast elkaar willen leggen. Dat de engelse sommige stukken gekopieerd is heb ik zojuist zelf geconstateerd. Maar dit geeft hij ook toe.

Er wordt aan een nieuwe gewerkt, volgens mij zit hij er toch echt boven op. Hoewel het niet correct is natuurlijk mbt de engelse versie, doet het niet af aan het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
wanneer precies komen de cryptocurrencies op de japanse exchange morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Waarom zou je LTC BTC als betaal middel gebruiken als de koersen op dit moment zo ontzettend fluctueren? Als je alleen crypto betaal middel op de crypto wilt hebben dan blijft er weinig van over.
Ik refereer de dure currency aan het gebruik van de blockchain maar geen betaal middel is.
IOTA bijvoorbeeld wordt gebruikt voor IOT maar de munt kan toch niet naar 5 dollar gaan?
Iemand moet die munt gebruiken en zal daarvoor 5 dollar moeten betalen? Dat is veel te duur.
Niet, dat is ook het grote probleem de volatiliteit waarvan LTC (mijn gedachte vele zullen er anders over denken) op dit moment nog de beste kandidaat is, maar ook nog een lange weg te gaan heeft als ze met litepay direct crypto naar fiat kunnen omzetten, zonder extra kosten dan is het een goede eerste stap, de volatiliteit eruit en dan kan het best aantrekkelijk worden denk ik.
Tot die tijd is het speculeren en mee gaan op de hype, want je wordt er niet armer van als je het goed speelt, en niet mee laat slepen in de FOMO.

Een IOTA zie ik ook niet naar 5 dollar gaan en ook niet als betaal middel (net als 95%+ van alle crypto's) vanwege de hardware beperkingen van IoT maar je weet het nooit in cryptoland, en als die 5 dollar is dan kan er altijd een deel van kopen net zoals we nu 10,20,50 cent hebben en al met BTC doen, en de waarde van de USD, EUR en alle andere valuta's fluctueren ook van elkaar, de euro is ook te duur tegenover de dollar :P

ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen, ik bedoelde wat anders met mijn vorige bericht

Happy trading ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:25:
Maar nu doe je een aanname waarvan je niet weet of het waar is (no offense hè :)). De afgelopen weken is er zo enorm veel aandacht geweest voor cryptocurrencies en Bitcoin maar dat heeft ook niet echt invloed gehad op de dominatie van Bitcoin.

Ik snap je gedachtegang maar weet niet tot in hoeverre dat ook daadwerkelijk zal plaatsvinden. Ik heb eerder het idee dat men een beetje gaat inzien dat er nog veel meer geld te halen valt in andere coins. Maar dat is ook een aanname die ik niet kan onderbouwen.

Er rest maar 1 ding: we gaan het afwachten. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 11:40

Jebus4life

BE User

HoppyF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:31:
Ik hoor en lees weinig meer over Stellar XLM.
Koers staat nu op ongeveer € 0,45.
Toch heel wat lager dan eerder verwacht.
Waar zijn de positieve verhalen gebleven?
Ik heb overigens geen XLM maar dit valt me wel op.
VEN & ICX zijn momenteel hip.
Eerder was het XLM
Daarvoor as het TRX & XRP
Mid-december was het VRG
...

Ik hou m'n XLM bij, is véél dieper gedipt dan ik had verwacht, dus nu is het gewoon holden...

Volgende week spreken we niet meer over VEN en ICX maar gaat het over... ?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Is er weer iets getweet over TRON of is er een markt net open gegaan ergens in de wereld? Hij is van 0,11 naar 0,13 terwijl het de hele dag niets deed. Had op 0,11 mijn voorraad weer aangevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Eerder was het XLM
Mid-december was het VRG
...

Ik hou m'n XLM bij, is véél dieper gedipt dan ik had verwacht, dus nu is het gewoon holden...

XLM komt wel terug hoor, net als Ripple. Hebben nu gewoon een dipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:54:
Is er weer iets getweet over TRON of is er een markt net open gegaan ergens in de wereld? Hij is van 0,11 naar 0,13 terwijl het de hele dag niets deed. Had op 0,11 mijn voorraad weer aangevuld
Vandaag heeft ie al meerdere keren de 850/900 aangetikt, daarna kelderde die weer naar +/-750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Vandaag heeft ie al meerdere keren de 850/900 aangetikt, daarna kelderde die weer naar +/-750.
Die had ik schijnbaar gemist... vraag me af wanneer we naar de maan gaan... moet wel erg veel stijgen als ik een 1:1 auto wil en geen 1:24 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
[...]

Eerder was het XLM
Mid-december was het VRG

Je vergeet XVG in het rijtje maar mooi gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:57:
[...]

Die had ik schijnbaar gemist... vraag me af wanneer we naar de maan gaan... moet wel erg veel stijgen als ik een 1:1 auto wil en geen 1:24 ;)
haha zeker waar, ik heb wel de helft van mijn TRX vandaag verkocht, gestoken in VEN, achteraf een goede beslissing. Hierdoor is mijn verlies in TRX weer wat minder geworden. De andere helft TRX dat ik nog bezit, mag naar de maan gaan haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eerder was het XLM
Mid-december was het VRG
...

Klopt deels, alleen zijn ICX en VEN werkende producten die gewoon constant mooi zijn gestegen en die nu gehyped worden omdat andere coins wat wankelen en er bij beide een belangrijk event aankomt.
De kans dat zij rustig doorstijgen is veel groter dan bij een TRX of XVG die toch echt meer hype-driven waren.
XLM en XRP zie ik wel een deel herstellen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tafelkleedje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 08:49
Wellicht kun je eens kijken naar FUN of ENJ. Mochten deze in de toekomst goed gaan presteren (natuurlijk vrijwel niet te zeggen maar ik verwacht van wel) dan kun je nog leuk profiteren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:32
DGB en BLK hebben zich weer redelijk hersteld vandaag, nu RDD nog.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:54:
Stond net nog op € 0,10 maar wel een licht stijgende lijn gelukkig voor de TRX bezitters (ik niet...).
Geen nieuws over TRON gelezen verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Voor de mensen die nog willen instappen in VEN, het zakt weer wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
[...]

Eerder was het XLM
Mid-december was het VRG
...

Over een week lezen we nog steeds over VEN ivm de rebrand en een week later is de mainnet release van ICX. Je bent er nog niet van af dus :D

Is er hier eigenlijk ook iemand die in PayPie zit? Daar heb ik momenteel x10 mee sinds de ICO en naar alle waarschijnlijkheid komt hun Alpha deze maand uit. Prijs van zo'n 3$ is zelfs nu nog steeds erg gunstig, vooral als je kijkt naar wat PPT waard is (eergisteren nog >70$).

[ Voor 19% gewijzigd door Luca op 10-01-2018 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 11:40

Jebus4life

BE User

Don't have to convince me. Ik heb m'n volledige inleg uit ICX al terug en 50% van m'n inleg uit VEN.

Zijn m'n 2 powerhouses, alles wat er nu bijkomt is pure winst :)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Zo, crypto wereld voor mij is begonnen. Nu alleen nog wachten tot GDAX geverifieërd is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
DateTime.Now schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:15:
Zo, crypto wereld voor mij is begonnen. Nu alleen nog wachten tot GDAX geverifieërd is!
Welkom en leg je omgeving maar alvast uit dat je voortaan vaker op je telefoon kijkt 8)7 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Als je naar de verkopen kijkt met tron is het gewoon ongelooflijk. Verkooporders 1 miljoen of hoger worden gewoon letterlijk opgevreten. 5 miljoen tron net weg in 3 seconden. Geen idee wat hiervan de oorzaak is maar leuk is het wel.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartholomaus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-08-2022
DateTime.Now schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:15:
Right on time! Ik ben eergisteren ingestapt, en het is sindsdien blijven dalen helaas. VEN uitgezonderd gelukkig, die houdt mn portfolio op de been momenteel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:32
Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:16:
Als je naar de verkopen kijkt met tron is het gewoon ongelooflijk. Verkooporders 1 miljoen of hoger worden gewoon letterlijk opgevreten. 5 miljoen tron net weg in 3 seconden. Geen idee wat hiervan de oorzaak is maar leuk is het wel.
Komt omdat ik net voor de sprint voor 35% ben uitgestapt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:07
Tron begint weer op te krabbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Bartholomaus schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:17:
[...]

Right on time! Ik ben eergisteren ingestapt, en het is sindsdien blijven dalen helaas. VEN uitgezonderd gelukkig, die houdt mn portfolio op de been momenteel :*)
Verifiëren duurt me veels te lang, wil vandaag nog instappen. Andere opties voor GDAX voor ETH ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Vinny1 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:18:
Tron begint weer op te krabbelen
*Pakt toch maar weer de feest slingers uit de kast* Go Tron hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M75k
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-08 13:23
Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:11:
Don't have to convince me. Ik heb m'n volledige inleg uit ICX al terug en 50% van m'n inleg uit VEN.

Zijn m'n 2 powerhouses, alles wat er nu bijkomt is pure winst :)
Zit in dezelfde boot als jij 😁
Daarnaast had ik nog een deel TRX voor wel 3 cent aangeschaft, dus dat staat voorlopig ook nog wel in de plus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:45
De whales vonden het wel genoeg, time to play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
0xygen schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:18:
[...]

Komt omdat ik net voor de sprint voor 35% ben uitgestapt |:(
Zat er niet dik in maar dit is echt een battle met grote en vooral diepe zakken. :D Slaat helemaal nergens op. Gewoon omdat het kan. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:19:
[...]

*Pakt toch maar weer de feest slingers uit de kast* Go Tron hehe
Ingekocht op $ 0,18 dus ze moeten nog even!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
7, 13, 17,15 cent hier, dus moet ook nog wel even, maar begin is er alvast :) Nu vast houden en doorstromen naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomaus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-08-2022
DateTime.Now schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:18:
Verifiëren duurt me veels te lang, wil vandaag nog instappen. Andere opties voor GDAX voor ETH ?
Als je echt nu in wilt stappen moet je naar Bitonic, Litebit etc. maar dan betaal je hogere fee's.
Hou er ook rekening mee dat het overhevelen naar een Exchange voor altcoins ook even in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:31
wat verwachten jullie morgen met de toevoeging van Ripple op DMM exchange in japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
HaskoF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:25:
wat verwachten jullie morgen met de toevoeging van Ripple op DMM exchange in japan
Niets.... XRP blijft een beetje hangen en de $3 was vooral de hype met Coinbase die geklapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
rond welk uur gaat dit gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Djès1698 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:27:
[...]

rond welk uur gaat dit gebeuren?
January 11, 2018 12:00 AM - 11:59 PM

-----
Nu over 16 uur

[ Voor 6% gewijzigd door Tripod62 op 10-01-2018 23:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mooi hoor, hele dag (en eerder) al TRX = FUD in het topic. Terwijl ik 26 uur geleden toch subtiel hintte op TRX en daytrading.

Resultaat; vannacht 2x 7% gepakt, en zojuist gemiddeld 11% over 3 sells van totaal 22k TRX.

Ik ga tevreden tukkie doen heren (en dames) maar mogelijk dat toch eens de FUD-posts hier een keertje onderbouwd gaan worden en niet random Reddit/Twitter flames kopieren en in panic-sell schieten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
Niks. Alle andere grote crypto worden ook toegevoegd.

Waarom gaat Bitcoin Cash zo hard? Verwacht iedereen weer een pump na de BTC retarget?

[ Voor 15% gewijzigd door The Redman op 10-01-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
MAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:29:
Mooi hoor, hele dag (en eerder) al TRX = FUD in het topic. Terwijl ik 26 uur geleden toch subtiel hintte op TRX en daytrading.

Resultaat; vannacht 2x 7% gepakt, en zojuist gemiddeld 11% over 3 sells van totaal 22k TRX.

Ik ga tevreden tukkie doen heren (en dames) maar mogelijk dat toch eens de FUD-posts hier een keertje onderbouwd gaan worden en niet random Reddit/Twitter flames kopieren en in panic-sell schieten.
Mag ik vragen hoe je 2x in de nacht 7% pakt? Meer in de zin van, met Limits aan de slag gegaan? Ga er vanuit dat je niet wakker bent snachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:52

BPP

Jongejonge, dikke winst gemaakt met VEN. Verkocht tegen Ethereum in de hoop dat VEN daalt en ik weer meer VEN terug kan kopen, daalt Ethereum weer als een malle. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:47
Mooi! Zodra ik met TRX weer in het groen sta stop ik de helft daarvan in ETH. Of ICX, nog niet 100% zeker

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou jij misschien in het vervolg wat beter op je postgedrag kunnen letten? Graag meer inhoudelijk en minder aanvallend. Dank alvast.

[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 11-01-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Ok,

ik ga het toch posten, newbie's excitement.

Eerst op GDAX geregisteerd, verificatie duurt uren.
toen op Kucoin geregisteerd en een LTC wallet aangemaakt
Toen via Bitrush LTC gekocht naar dit wallet adres.

Transactie ID blijft nog in behandeling staan. Wat denken jullie, gaat het goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 15:26

Ligone

Moeha!

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:49:
[...]
waarom meld je dat achteraf? Wil je je trades voortaan van te voren melden? Want nu kan iedereen dat roepen. Want jij hebt een speciale candle techniek die altijd winst oplevert, toch?
Dat heeft hij toch netjes gedaan? Lees effe terug voor je gaat zeggen dat er iemand maar wat roept!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

DateTime.Now schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:54:
Ok,

ik ga het toch posten, newbie's excitement.

Eerst op GDAX geregisteerd, verificatie duurt uren.
toen op Kucoin geregisteerd en een LTC wallet aangemaakt
Toen via Bitrush LTC gekocht naar dit wallet adres.

Transactie ID blijft nog in behandeling staan. Wat denken jullie, gaat het goed ?
Yes. Duurt even, geduld is een extreme schone zaak tijdens het handelen in crypto.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
c0ne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:56:
[...]

Yes. Duurt even, geduld is een extreme schone zaak tijdens het handelen in crypto.
Thanks,

Als ik het goed begrijp is GDAX een "veiligere" wallet dan Kucoin om het te laten staan. Of is een hardware wallet de enige plek voor een investment ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:49:
[...]
waarom meld je dat achteraf? Wil je je trades voortaan van te voren melden? Want nu kan iedereen dat roepen. Want jij hebt een speciale candle techniek die altijd winst oplevert, toch?
LOL LOL LOL!! ;w ;w ;w

Ultieme trol jij, echt ultiem dit.. Wat zijn jouw toevoegingen aan dit soort topics waar wij van kunnen profiteren?

Edit: @MAX3400 Is juist één van de mensen waar je naar mag luisteren om iets te leren.. Maakt niet uit of je zijn tips opvolgt, hij geeft wel echte adviezen en tips.. Jij?? :N

[ Voor 16% gewijzigd door D-Ed op 11-01-2018 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DateTime.Now schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:58:
[...]

Thanks,

Als ik het goed begrijp is GDAX een "veiligere" wallet dan Kucoin om het te laten staan. Of is een hardware wallet de enige plek voor een investment ?
Als je 2FA aan hebt staan is het om te starten wel goed. Een hardware wallet neem je meestal als je wil HODL'n en er meer geld op de exchange staat dan één of twee maandlonen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Laatst online: 23:43

orf

Best een OK video van de Financiële Telegraaf met iemand van Bitonic:

https://www.telegraaf.nl/...perieur-aan-andere-munten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
orf schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:09:
Best een OK video van de Financiële Telegraaf met iemand van Bitonic:

https://www.telegraaf.nl/...perieur-aan-andere-munten
Hij promoot BTC teveel. Heeft naar mijn mening een duidelijke agenda met deze exposure.

[ Voor 184% gewijzigd door lighting_ op 11-01-2018 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-02 14:58
The Redman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Niks. Alle andere grote crypto worden ook toegevoegd.

Waarom gaat Bitcoin Cash zo hard? Verwacht iedereen weer een pump na de BTC retarget?
Vermoedelijk vanwege de hard fork zaterdag. Bitcoin Candy (CDY). Voor elke BCH krijg je dan 1000 CDY. “Gratis geld”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:59:
[...]

LOL LOL LOL!! ;w ;w ;w

Ultieme trol jij, echt ultiem dit.. Wat zijn jouw toevoegingen aan dit soort topics waar wij van kunnen profiteren?

Edit: @MAX3400 Is juist één van de mensen waar je naar mag luisteren om iets te leren.. Maakt niet uit of je zijn tips opvolgt, hij geeft wel echte adviezen en tips.. Jij?? :N
Nou, als je vorige week naar mij had geluisterd
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Ik denk ook dat VeChain heel groot gaat worden. Als ze straks meer samenwerkingen aankondigen belooft dat veel goeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Laatst online: 23:43

orf

lighting_ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:09:
[...]

Hij promoot BTC teveel. Heeft naar mijn mening een duidelijke agenda met deze exposure.
Volgens mij is dat zijn overtuiging. Ik denk dat het voor Bitonic niet heel lastig is om ook altcoins aan te bieden, maar dat ze dat niet doen op basis van die overtuiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orf schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:14:
[...]

Volgens mij is dat zijn overtuiging. Ik denk dat het voor Bitonic niet heel lastig is om ook altcoins aan te bieden, maar dat ze dat niet doen op basis van die overtuiging.
Ik vond de reclame van WC Eend overtuigender. Dit item is om te lachen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
orf schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:14:
[...]

BTC was superieur.
De goede altcoins hebben een werkend product terwijl BTC en LTC alleen store value zijn.
Ik vond het minen een goed idee omdat goud ook veel energie kost.
Maar als je leest wat voor energie verspilling dat nu is kan ik daar geen begrip voor opbrengen.
Ook niet met de opwarming van aarde.
Duur om te verzenden en overdracht duurt geen minuten. LN is geen oplossing.
Hij refereert telkens naar de knapste wiskundige koppen die aan BTC werken.
Dat noem ik een adv.

BTC bestaat nu alleen nog omdat alle coins aan gerelateerd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Leuk die tips van een week geleden... kunnen alle tips voor buys and HODL's niet in het start topic worden bijgehouden of hebben we daar al een ander topic voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:13:
[...]

Nou, als je vorige week naar mij had geluisterd

[...]
Ik wil wel naar je luisteren maar door je irritante, op de man gespeelde opmerkingen komen je waardevolle tips en adviezen (denk ik als ik voor anderen mag spreken want ik zie al meer mensen zich nogal irriteren aan je) niet aan..

Je komt nogal gefrustreerd over en dat doet afbreuk aan de (meestal) inhoudelijke discussies in dit soort topics.. "Als je niets positiefs te zeggen hebt, zeg dan niets' zei mijn moeder altijd.

Voor de rest.. Jammer dat ik niet naar je tip vorige week luisterde, Ik ben vandaag pas op de VEN trein gestapt dus laten we hopen dat het nog even doorgaat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
[...]

Eerder was het XLM
Mid-december was het VRG
...

Ik mis eigenlijk CND. Wie zit daar ook nog in?

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Iemand ook Augur REP? Heeft toch een aantal flinke sprongen gemaakt maar ik zie niemand daarover praten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
CM-Centurion schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:36:
Iemand ook Augur REP? Heeft toch een aantal flinke sprongen gemaakt maar ik zie niemand daarover praten...
Ik had liever vooraf over die sprongen gehoord, niet achteraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
lighting_ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:23:
BTC bestaat nu alleen nog omdat alle coins aan gerelateerd zijn.
En dat zal nog wel eventjes zo blijven denk ik zo. Iedereen kan wel keihard in de alts gaan, maar zolang BTC niet stabiel blijft of juist stijgt, heeft niemand er wat aan. Dat is een van de redenen waarom ik vertrouwen heb in Bitcoin.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Hotzenwalder schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:39:
[...]

Ik had liever vooraf over die sprongen gehoord, niet achteraf ;)
Over de REP Coin dan hé. Over het op en neer gaan kan ik achteraf alleen maar praten :9 sorry voor mijn missende glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 09:51
geelers schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:30:
[...]

Ik mis eigenlijk CND. Wie zit daar ook nog in?
Ik heb CND, SUB, VEN, ICX, OMG, LTC en XLM - de meesten zonder veel stress de voorbije dagen, de laatste twee mogen wel een beetje terugkomen graag :>
Kleinere dotjes ADA, IOTA en APPC ook nog, en een restje TRX

Heb je al iets met die app van Cindicator geprobeerd? Ik hoop er dit weekend naar te kunnen kijken, maar de agenda loopt alweer aardig vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:25:
[...]

Ik wil wel naar je luisteren maar door je irritante, op de man gespeelde opmerkingen komen je waardevolle tips en adviezen (denk ik als ik voor anderen mag spreken want ik zie al meer mensen zich nogal irriteren aan je) niet aan..

Je komt nogal gefrustreerd over en dat doet afbreuk aan de (meestal) inhoudelijke discussies in dit soort topics.. "Als je niets positiefs te zeggen hebt, zeg dan niets' zei mijn moeder altijd.

Voor de rest.. Jammer dat ik niet naar je tip vorige week luisterde, Ik ben vandaag pas op de VEN trein gestapt dus laten we hopen dat het nog even doorgaat ;)
Waar ik niet van hou, is alleen succesverhalen te horen.
Want dat kan niet.
Dus als pietje zegt: zo, vanavond weer drie keer ritje gemaakt op tron. Dan is dat achteraf lullen.

Nee, laat ie zeggen.
Ik ga vanavond drie ritjes op tron maken.
Ik koop over een minuut tron.
Koopt tron.
En roept na x minuten.
Ik verkoop tron over een minuut.
Dan kan iedereen ritjes meemaken.

Ik geloof namelijk niet in dit soort ritjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:09:
Voor de variatie kan je wel even kijken in je eigen Ripple-portefeuille waar je zo'n gigantisch vertrouwen in had :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:09:
[...]

Want dat kan niet.
Dus als pietje zegt: zo, vanavond weer drie keer ritje gemaakt op tron. Dan is dat achteraf lullen.

Nee, laat ie zeggen.
Ik ga vanavond drie ritjes op tron maken.
Ik koop over een minuut tron.
Koopt tron.
En roept na x minuten.
Ik verkoop tron over een minuut.
Dan kan iedereen ritjes meemaken.

Ik geloof namelijk niet in dit soort ritjes.
Ja dat snap ik maar zelfs in mijn vrienden app groep gebeurt dat niet.. Iederen checkt op zijn of haar eigen moment de stats/fora/Reddit/etc. Beslissingen worden in een spit second genomen. Pas nádat ik mijn move heb gemaakt deel ik dat.. A. Ik wil mensen niet mijn risico vertellen (mensen kunnenVEEL geld verliezen) en B. We zitten hier niet om andere rijk te maken maar ERVARINGEN en meningen te delen.. Het liefst onderbouwd..

Ik heb hier veel geleerd van veel mensen en ben ze (en het Tweakers forum) daar dankbaar voor.. Soms (en steeds vaker) krijg ik het gevoel dat mensen hier alleen bezig zijn om geld te verdienen ipv elkaar van tips en adviezen te voorzien, belangeloos, tweaker naar tweaker ipv daytrader naar daytrader..

Samenvattend, laten we weer focussen op inhoud ipv vorm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
wouter_va schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:52:
[...]

Ik heb CND, SUB, VEN, ICX, OMG, LTC en XLM - de meesten zonder veel stress de voorbije dagen, de laatste twee mogen wel een beetje terugkomen graag :>
Kleinere dotjes ADA, IOTA en APPC ook nog, en een restje TRX

Heb je al iets met die app van Cindicator geprobeerd? Ik hoop er dit weekend naar te kunnen kijken, maar de agenda loopt alweer aardig vol
M'n port overlapt behoorlijk, maar ik vermoed die van velen hier. Heb de app nog niet uitgeprobeerd, zelfs nog niet geïnstalleerd. Had er met de kerst ook naar willen kijken, maar het heeft voor mij niet zoveel prioriteit.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Eerder was het XLM
Mid-december was het VRG
...

RaiBlocks (XRB). Wordt waarschijnlijk rond de 12e aan Binance toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 03:46:
[...]
RaiBlocks (XRB). Wordt waarschijnlijk rond de 12e aan Binance toegevoegd.
Bron? Ik heb nog geen datum voorbij zien komen alleen 'soon'. Xrb zit ik lekker in, #1 van mijn portfolio. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
gvd... net VEN aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 05:18:
Wat een bloedbad... Iemand enig idee wat er met crypto gebeurd als er daar een ban komt op traden??
mischien valt het mee.. nu VEN bijkopen denk ik;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done :)
shakespeare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 05:33:
[...]

mischien valt het mee.. nu VEN bijkopen denk ik;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afwachten maar..
Zoals ze zeggen :

Buy when there's blood in the streets..
shakespeare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 05:44:
[...]

klopt maar zij hanteren toch hogere/eigen KRW prijzen etc.. op bitthumb. ik zit er over te denken om wat BTC te halen. krabbelt meestal weer op.

Lijkt me een redelijk afgesloten markt voor hun.. wellicht kunnen ze er via omwegen nog aan komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai wa is er ant gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
bijkopen boys.. ik heb ff btc gekocht voor mn broertje kan die nog op de VEN trein mee maar die stijgt alweer snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik koop ook ff een paar LTC'tjes op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn twee mannen van de koreaanse belastingdienst in korea twee exchanges (bithump en coinone) binnengelopen om te vragen of er wat belastingpapieren konden worden overhandigd.

FUD verspreid door Reuters, je weet wel, die van de oude media die bang is dat het volk het voor het zeggen krijgt via crypto.

Alles gaat alweer omhoog. Gewoon HODLen, want je moet straks duurder inkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
Niet zenuwachtig worden. Blijven zitten en de kans pakken om op lage koersen bij te kopen.
Pagina: 1 ... 31 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)