In de lift? Hij is alleen nog maar gedaald sinds vorige week... van 0,24 naar 0,11 meen ikTweakarim schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:58:
Tron/trx lijkt weer wat in de lift te zitten, maar goed ook want heb daar alles op ingezet.
Verwijderd
Samen met XRP en Wabi al even m'n grootste bags.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:49:
VEN en ICX zijn de juweeltjes van de coinmarket
XRP is een nerveuze rollercoaster de laatste dagen, maar heb het grootste deel gekocht op 0,2€, dan kan je dat wel in perspectief plaatsen. ;-)
Hoppa op 41712 VEN weer ingekocht! Direct weer verkocht op 44100! Was een gok, zag 'm opeens weer omhoog gaan en dacht 15 sec winstje te pakken. Was even heel erg spannend, nu kan ik er gelukkig weer 250 terugkopen
[ Voor 20% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 18:55 ]
ik heb ook nog lend.. die heeft wat moeite momenteel volgens mij.. zitten jullie daar ook in?
ven is geleidelijk gestegen.. ik verwacht dat de drops wel mee vallen en dat hij blijft stijgen..
Uur geleden mijn ICX verkocht op 7800 sat en nog meer Vechain gekocht op 38000sat. Misschien dat het nog even dipt maar zie het toch op de korte termijn enorm stijgen
Verwijderd
Hoor hier weinig over WABI, maar die is net als ICX en VEN al even een heel stabiele stijger bij mij.
LEND is underrated gewoon hodl heeft al 30 cent aangetikt en gaat binnenkort nog hogershakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:54:
ik heb ook nog lend.. die heeft wat moeite momenteel volgens mij.. zitten jullie daar ook in?
Ohja? Kijk eens naar binance afgelopen 3 uurshakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:56:
ven is geleidelijk gestegen.. ik verwacht dat de drops wel mee vallen en dat hij blijft stijgen..
Heb buy order op 36.7k Satoshi en hoop dat ie die aantikt. Koop ik er 250 en dan heb ik een hele leuke winst
[ Voor 17% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 18:58 ]
Je hebt gelijk, +40% op 2 uur ofzo, zeer geleidelijkshakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:56:
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
ik bedoel voor deze bullrun... mensen hebben vetrouwen in de coin.. dus ik verwacht een stijging die doorzet.Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:57:
[...]
Je hebt gelijk, +40% op 2 uur ofzo, zeer geleidelijk
Er staat nu een sell wall rond de 43000.... ze willen de prijs dus daar houden?
Gewoon whales die zich door deze drop heeeeeeel sterk ingekocht hebben. Ik verwacht zelf dat de daling nog even doorzet.Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:59:
Er staat nu een sell wall rond de 43000.... ze willen de prijs dus daar houden?
Voor de TRON fans die zeggen dat baofeng groep de Chinese netflix is
De chinezen zelf denken daar anders over
https://www.bloomberg.com...st-8-billion-value-in-ipo
Verwijderd
Ik koop Tron pas weer op 250satSlux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:00:
Voor de TRON fans die zeggen dat baofeng groep de Chinese netflix is
haha groene candle gewoon weer omhoog.. niet sellen jongens..
Ow yeah, nieuwe ATH voor m'n portfolio, er is een getalletje bijgekomen
Verwijderd
Ik ben uit Tron gestapt (had ik eerder moeten doen, heb de helft niet verkocht op z'n piek), en dat in Ven gestopt. Gaat tenminste wel omhoog en heb ik vertrouwen in.
Die koers van VEN is momenteel niet bij te houden.. Ben benieuwd hoe de dip (als die er komt) er zal uitzien.
ICX is ondertussen behoorlijk stabiel.
ICX is ondertussen behoorlijk stabiel.
41 was dus de dip van VeChain
nog steeds bullish pennants
Welke tijdschaal gebruik je voor de candle? 1 minuut, 5 minuten... ?shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:01:
haha groene candle gewoon weer omhoog.. niet sellen jongens..
Grote twijfels om mijn portfolio volledig te stoppen in ICX en VEN voor de komende weken. Momenteel nog een klein restje ADA en SUB, echter heb ik het idee dat de groei van ICX en VEN zoveel groter gaat zijn dan van deze 2. Wellicht hierna dan weer ADA en SUB in grotere getallen terug kunnen kopen. Wat is jullie mening?
Enige reden die ik zie dat VEN zo hard steeg is omdat er geen sellwalls stonden, zoals de voorbije dagen. Dus eigenlijk niets nieuws. De whale was even koffie gaan halen wss
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Beter zoeken, want die reden is er zeker wel.buffel1997 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:08:
Enige reden die ik zie dat VEN zo hard steeg is omdat er geen sellwalls stonden, zoals de voorbije dagen. Dus eigenlijk niets nieuws. De whale was even koffie gaan halen wss
Hint: Grote investeerder heeft na ETH nu ook VET op z'n Portfolio gezet. (Breyer Capital)
Voor de LTC fans
las net op een telegram groep dat ze bezig zijn met een betaling middel die LTC direct omzet naar fiat.
Dan kan ik me wel voorstellen dat bijvoorbeeld een Amazon crypto's zal acceptereen
las net op een telegram groep dat ze bezig zijn met een betaling middel die LTC direct omzet naar fiat.
Dan kan ik me wel voorstellen dat bijvoorbeeld een Amazon crypto's zal acceptereen
Hangt af van wat ik wil zien. Meestal 1 of 2 uur.Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:07:
[...]
Welke tijdschaal gebruik je voor de candle? 1 minuut, 5 minuten... ?
Als ik een stijging van nabij wil volgen po 1 minuut.
Had er vanochtend toch al een berichtje aan besteed.Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:09:
Voor de LTC fans
Maar de logica ontgaat me, LTC is voornamelijk chinese handel dus je zou eerder denken aan Alibaba, toch
Zou ook kunnen volgens mij hebben ze het over litepayRaptorXS schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:12:
[...]
Had er vanochtend toch al een berichtje aan besteed.
Maar de logica ontgaat me, LTC is voornamelijk chinese handel dus je zou eerder denken aan Alibaba, toch
https://www.litepay.us/
Maar Alibaba mag ook als eerst hoor
Blijft toch prachtig dat iets is ingezet om dingen te decentraliseren en naast fiat te bestaan het voor een brede acceptatie nodig is om deze alsnog een horizontaal dansje te laten doen.Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:09:
Voor de LTC fans
Hoop dat er mooie kindjes uit komen maar ik betwijfel het een beetje.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het is een eerste stap, laat het maar lekker naast fiat bestaan het zou mooi zijn als het uiteindelijk fiat zou vervangen.Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:14:
[...]
Blijft toch prachtig dat iets is ingezet om dingen te decentraliseren en naast fiat te bestaan het voor een brede acceptatie nodig is om deze alsnog een horizontaal dansje te laten doen.![]()
Hoop dat er mooie kindjes uit komen maar ik betwijfel het een beetje.
Ik zie het liever zo dan dat het door je strot wordt geduwd, nu heb je de keus tijd zal het leren of het meer voordeel bied over fiat
ik denk zelf van wel voordat de euro er was moesten we ook geld wisselen toen we naar België gingen, hoe mooi zou het zijn als je met 1 valuta over de hele wereld zou kunnen betalen zonder wissel koersen
Verwijderd
"Breyer stated that one company that he was looking into was VeChain[39][40]. According to Breyer[41]: "Last I checked, VeChain has a strong team and has already established some compelling partnerships with organizations like PwC. Ideally and eventually, Vechain will implement their technology and help diminish numerous supply chain inefficiencies. If Vechain can execute, they could be a leader in item validation, and capture a meaningful portion of the growing cross border e-commerce market. The Chinese blockchain industry, from small companies with tokens to major enterprises, is flourishing and should not be ignored. I took a bold bet on China over a decade ago and remain as convinced as ever that Chinese innovation will resume at a rapid and competitive pace.""
VeChain gaat heel groot worden
VeChain gaat heel groot worden
Mooi om te zien hoe iedereen ff paniekverkoop VEN aan het doen is.
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
iemand die een app weet die in verbinding kan gezet worden met Binance om je coins te kunnen bijhouden?
Momenteel heb ik delta, maar al dat manuele werk is toch wel irritant..
Bitsnapp, nog wel in bewerking, maar werkt wel goed.Rubberen schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:36:
iemand die een app weet die in verbinding kan gezet worden met Binance om je coins te kunnen bijhouden?
jordy2811 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:30:
it's all about the F#cking details
Gewoon weer een pump en dump verhaal volgende week zijn er weer een hoop bagholders bij.jordy2811 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:30:
Maar het is op zich wel een leuk concept heb er nog wel wat vraagtekens bij
Bijvoorbeeld voor de auto-industrie om service beurten en km registraties bij te houden zulke systemen zijn er al ik zie automerken die gegevens niet zo snel met elkaar delen
Het is mooi om de hologram vervangen dat bied zeker mogelijkheden maar ik ben nog niet overtuigd om in te stappen zit toch een groot stukje privacy gegevens bij
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 10-01-2018 19:46 ]
Goed goed, buy order voor VEN staat klaar als hij diep genoeg zou dippen. 25% gratis coins zou wel af zijn natuurlijk
Winst van ICX doorgesluisd en m'n holding in DNA vergroot.
Verder gaan aankomende wijzigingen voor de lange termijn, feeling confident
Winst van ICX doorgesluisd en m'n holding in DNA vergroot.
Verder gaan aankomende wijzigingen voor de lange termijn, feeling confident
Zie hierboven, als er 1 coin me "rijk" gaat maken zal het deze zijnVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
In welke coin stellen jullie je winst uit VEN ''veilig''?
[ Voor 31% gewijzigd door Jebus4life op 10-01-2018 19:55 ]
Verwijderd
Zou zeggen ETH of USDT als je echt zeker wil zijn.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
bitcoin ???Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
Winst uit Ven? In Ven natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Iemand met stalen kloten....Sbakker1982 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
Wie adviseert TRX en XRP bij te kopen?
Ik in elk geval niet.
Ben vandaag in de Vibe val gelopen....maar goed, eens 24 uur niet traden.
Daar geloof ik absoluut niet in. Een werkend product, partnerships, veel op de planning, een grote markt die ze (kunnen) bereiken. Eerder ondergewaardeerd dan een pump en dump coin.Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:45:
[...]
Gewoon weer een pump en dump verhaal volgende week zijn er weer een hoop bagholders bij.
Verwijderd
Inderdaad, er zijn er hier precies veel die enkel in snelle winst geïnteresseerd zijn, het potentieel vd munt is zelf bijzaak.
Je moet ook wat geduld hebben natuurlijk, niet op alles springen wat beweegt maar anticiperen op wat jij gelooft dat binnen een week/maand/6 maand ... een grote progressie gaat maken.MarcelG schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:55:
[...]
Iemand met stalen kloten....
Ik in elk geval niet.
Ben vandaag in de Vibe val gelopen....maar goed, eens 24 uur niet traden.
Sommigen van ons (onder wie ikzelf) zijn gewoon niet gemaakt om te daytraden, ballen van een combinatie van graniet en staal heb je nodig als je dat goed kan

Wat is daar mis mee?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Inderdaad, er zijn er hier precies veel die enkel in snelle winst geïnteresseerd zijn, het potentieel vd munt is zelf bijzaak.
[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 10-01-2018 20:00 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Tja ik kijk naar de potentie van een coin. Als ik die zie stap ik in en ga ik niet halverwege wat winst cashen en eruit. Ben daar voor de hele ritVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dit hoorde ik precies een week geleden ook over TRON, we zullen zien nu zie ik alleen maar FOMO instappersDanny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Daar geloof ik absoluut niet in. Een werkend product, partnerships, veel op de planning, een grote markt die ze (kunnen) bereiken. Eerder ondergewaardeerd dan een pump en dump coin.
Lol. VeChain met Tron vergelijken slaat nergens op. Tron heeft geen werkend productSlux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Dit hoorde ik precies een week geleden ook over TRON, we zullen zien nu zie ik alleen maar FOMO instappers

Spreid je kansentanh92 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Inderdaad! De vraag is alleen wanneer. Vandaag nog voor 41k of wachten tot het meer dipt?
Ik hoop dat er in andere werelddelen nog gecashed gaat worden, hij zal toch nog wel iets zakken?
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Hij vergelijkt beide coins ook niet. Hij geeft enkel aan dat iedereen hier zo wispelturig is. Daarnaast lijkt hier ook elke keer een coin of the day/week te zijn waar iedereen vol in Fomo'ed en uiteindelijk bagholder wordt, zie verge en tron. Daarnaast blijkt ook gewoon dat mensen muv die top 1-5% gewoon verlies maken met daytraden. Of op zijn minst beter afgeweest waren met holden en geen transactiekosten maken, iets met death of a thousand cuts.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Lol. VeChain met Tron vergelijken slaat nergens op. Tron heeft geen werkend product
[ Voor 9% gewijzigd door poderosoo op 10-01-2018 20:06 ]
Zat nog even de Trx reddit fora te lezen en vond dit wel bizar goed verzonnen 
https://www.reddit.com/r/...out_baofeng_news_and_you/
Of het daadwerkelijk iets voorstelt, denk het niet, maar de gedachtegang is prachtig.
Of het daadwerkelijk iets voorstelt, denk het niet, maar de gedachtegang is prachtig.
Er is een wijnhandel die er mee aan het testen is een RF chip is duurder dan een QR code stickerDanny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Lol. VeChain met Tron vergelijken slaat nergens op. Tron heeft geen werkend product
voor sommige producten zal het vast voordelen hebben maar ik zie het QR stickers nog niet zo snel vervangen
Verwijderd
Zit er volgens jullie nog toekomst in btc? Blijft nu al effe hange rond dezelfde waarde...Is er nog iets geweten over het lightning network?
Misschien met het verschil dat men (ik in ieder geval) wist dat Tron een whitepaper hypecoin is op dit moment, evenals dat de hype rondom Verge nergens op sloeg.poderosoo schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:05:
[...]
Hij vergelijkt beide coins ook niet. Hij geeft enkel aan dat iedereen hier zo wispelturig is. Daarnaast lijkt hier ook elke keer een coin of the day/week te zijn waar iedereen vol in Fomo'ed en uiteindelijk bagholder wordt, zie verge en tron. Daarnaast blijkt ook gewoon dat mensen muv die top 1-5% gewoon verlies maken met daytraden.
Ik zeg alleen dat VEN een pump en dump coin noemen eigenlijk nergens op slaat.
Leuk verslag over de Bitcoin, de moeder van alle crypto's met iemand van Bitonic:
Zijn uitleg over de Ripple klopt helemaal
https://www.telegraaf.nl/...perieur-aan-andere-munten
Zijn uitleg over de Ripple klopt helemaal
[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 10-01-2018 20:12 ]
De titel belooft niet veel goedsRaptorXS schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:11:
Leuk verslag over de Bitcoin, de moeder van alle crypto's met iemand van Bitonic:
Zit er ook aan te denken om mijn BTC positie te verlagen in mijn HODL portfolio.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:08:
Zit er volgens jullie nog toekomst in btc? Blijft nu al effe hange rond dezelfde waarde...Is er nog iets geweten over het lightning network?
Als betaal of transactiemiddel is het op dit moment compleet ongeschikt, enkel als Store Of Value heeft het nog nut dankzijn de enorme naamsbekendheid maar ook daar zijn legio alternatieven voor met een beter toekomstperspectief.
Even los van het 'niemand heeft een glazen bol': Is er iemand die 'betrouwbare' personen op reddit/youtube o.i.d. volgt die voorspellingen doen over de waarde van VEN? Ik weet het, niemand kan dit voorspellen en niemand weet wat er gaat gebeuren. Maar ben toch wel erg benieuwd hiernaar!
Ontzettend desinformatief verhaal wat mij betreft, wat een hoop onzin wordt daar verkondigt zeg...RaptorXS schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:11:
Zijn uitleg over de Ripple klopt helemaal![]()
Wat er boven al staat, iedereen volgt elkaar als zombies topic heeft het niveau van een kleuterschool af en toe erg jammer dat het hier zo gaat begint al aardig op het IEX forum te lijken.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:10:
[...]
Misschien met het verschil dat men (ik in ieder geval) wist dat Tron een whitepaper hypecoin is op dit moment, evenals dat de hype rondom Verge nergens op sloeg.
Ik zeg alleen dat VEN een pump en dump coin noemen eigenlijk nergens op slaat.Ik laat het er verder wel bij. Dit is een long-term coin, niet voor de quick flip.
ff ontopic VEN zou het goed doen op de regulieren beurzen ze hebben een mooi product en maken optimaal gebruik van de blockchain maar wat voegt een cryptocurrency/coin toe aan VEN ?
Op de kleuterschool gebruiken ze wellicht wel interpunctie..Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Wat er boven al staat, iedereen volgt elkaar als zombies topic heeft het niveau van een kleuterschool af en toe erg jammer dat het hier zo gaat begint al aardig op het IEX forum te lijken.
ff ontopic VEN zou het goed doen op de regulieren beurzen ze hebben een mooi product en maken optimaal gebruik van de blockchain maar wat voegt een cryptocurrency/coin toe aan VEN ?
Sorry meestermiikebtc schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:19:
[...]
Op de kleuterschool gebruiken ze wellicht wel interpunctie..
Die gedachte had ik er allang bij maar niet op deze manier, wel als in een mogelijke samenwerking met de overheid waarbij content netjes gemonitored wordt. Ik ben niet heel erg bekend met het binnenlandse beleid van China maar ik weet wel dat de huidige situatie wat lastig te hanteren is/blijft. Althans dat kan ik me zo voorstellen. Op deze manier kan er heel klein en stapsgewijs gekeken worden wat er zoal opgevraagd wordt en eea wat meer en zonder grote veranderingen bijgetrokken worden eventueel. Door er betalingen aan te verbinden kunnen ze hun eigen 'onderzoek' financieren op dit vlak. Immers weet je niet wie wat aanbied.Junia schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:06:
Zat nog even de Trx reddit fora te lezen en vond dit wel bizar goed verzonnen
Blijft de content nog steeds 'illegaal', wordt door de overheid zelf aangeboden zodat ze eraan verdienen en diezelfde content kunnen reguleren en de klant wordt er blij van. Win-win denk ik zo.
Als deze gedachte compleet gestoord klinkt, tron of andere dergelijke initiatieven kunnen à la minute verboden worden dus het is zaak om overheidssteun te krijgen. Ze zouden ook gek zijn dit te weigeren.
Taalnazimiikebtc schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:19:
[...]
Op de kleuterschool gebruiken ze wellicht wel interpunctie..
VEN lijkt stabiliseren.. wellicht tuft hij nog een keer vanavond..
en daar gaattie....shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:32:
VEN lijkt stabiliseren.. wellicht tuft hij nog een keer vanavond..
Vertel dan eens welke cryptocurrency wat toevoegt aan de blockchain.Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Wat er boven al staat, iedereen volgt elkaar als zombies topic heeft het niveau van een kleuterschool af en toe erg jammer dat het hier zo gaat begint al aardig op het IEX forum te lijken.
En dan heb ik het ook niet alleen over de werkelijk gebruik maar ook dat het betaalbaar moet zijn.
Een dure currency voegt niks toe want de gebruikers kopen het duur. Ook LTC die jij zo graag gebruikt. Wat is van een LTC coin de doelstelling van? Zelfde als BTC? Een opslag die niks toevoegt aan de blockchain. Dan heeft VEN blockchain meer waarde dan BTC of LTC blockchain
Ik heb nu op binance wat ether staan die lekker stijgt, maar wat ik mij afvraag is of het niet beter is dit om te zetten in BTC. ik vind de vergelijking van waarde van ether / btc lastig.
omdat ik ze ook niet gekocht heb met ether / btc zie ik ook niet een oude order prijs waar ik dan wat op of af kan trekken. Hoe doen jullie dit of hoe zou je het kunnen doen?
omdat ik ze ook niet gekocht heb met ether / btc zie ik ook niet een oude order prijs waar ik dan wat op of af kan trekken. Hoe doen jullie dit of hoe zou je het kunnen doen?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Excel maar dit had je zelf ook uit kunnen zoeken. Waarom zou je immers gaan handelen in Won tegen Yen als je Won hebt aangekocht met euro? Dan moet je ergens een base mark hebben toch? Ik zie niet zo in waarom dit zo lastig is eigenlijk?remcoXP schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:43:
Ik heb nu op binance wat ether staan die lekker stijgt, maar wat ik mij afvraag is of het niet beter is dit om te zetten in BTC. ik vind de vergelijking van waarde van ether / btc lastig.
Je kunt het nog automatiseren ook, het is bijna tweakers waardig!
excel snap ik. heb ook wat plugins gevonden voor spreadsheet.. maar dacht misschien zijn er nog handige sites / apps enz voorhanden om inzicht te vergroten.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
Weet iemand vanaf wanneer bitcoincash kan aangekocht worden op coinbase? Is nog altijd niet mogelijk blijkbaar
Goede vraag.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:54:
Weet iemand vanaf wanneer bitcoincash kan aangekocht worden op coinbase? Is nog altijd niet mogelijk blijkbaar
Zelf geven ze geen exacte datum:
The European markets were not sufficiently healthy to enable Coinbase customers to buy and sell Bitcoin Cash. We anticipate enabling buys and sells for European customers in early January 2018.
Haal de info gewoon uit de api en maak er wat moois van? Plugins heb je niet nodig.remcoXP schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:54:
excel snap ik. heb ook wat plugins gevonden voor spreadsheet.. maar dacht misschien zijn er nog handige sites / apps enz voorhanden om inzicht te vergroten.
Een youtuber, Datadash, had 100K Substratum gekregen om een video in de zomer te maken maar hij had geen goede backup gemaakt en is nu de access tot z'n wallet kwijt 
https://etherscan.io/addr...07739a8f4eb661aa9af21b031
Even 250K usd waar je niet meer bij kan..
https://etherscan.io/addr...07739a8f4eb661aa9af21b031
Even 250K usd waar je niet meer bij kan..
Dat ik zeg toch dat juist VEN optimaal gebruik maakt van de blockcain.? die jij opnoemt zijn betaal middelen.lighting_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:39:
[...]
Vertel dan eens welke cryptocurrency wat toevoegt aan de blockchain.
En dan heb ik het ook niet alleen over de werkelijk gebruik maar ook dat het betaalbaar moet zijn.
Een dure currency voegt niks toe want de gebruikers kopen het duur. Ook LTC die jij zo graag gebruikt. Wat is van een LTC coin de doelstelling van? Zelfde als BTC? Een opslag die niks toevoegt aan de blockchain. Dan heeft VEN blockchain meer waarde dan BTC of LTC blockchain
Ik vind zelf dat VEN dus geen betaal middel is en beter op de gewone beurzen past als echt product dan dat het een cryprocurency is, maar dat geld eigenlijk ook voor ETH, IOTA ITC NEO enz dat zijn ook geen betaalmiddelen.
waarom voegt een dure currency niks toe volgens jou ?
Waarom zou je LTC BTC als betaal middel gebruiken als de koersen op dit moment zo ontzettend fluctueren? Als je alleen crypto betaal middel op de crypto wilt hebben dan blijft er weinig van over.Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:06:
[...]
Dat ik zeg toch dat juist VEN optimaal gebruik maakt van de blockcain.? die jij opnoemt zijn betaal middelen.
Ik vind zelf dat VEN dus geen betaal middel is en beter op de gewone beurzen past als echt product dan dat het een cryprocurency is, maar dat geld eigenlijk ook voor ETH, IOTA ITC NEO enz dat zijn ook geen betaalmiddelen.
waarom voegt een dure currency niks toe volgens jou ?
Ik refereer de dure currency aan het gebruik van de blockchain maar geen betaal middel is.
IOTA bijvoorbeeld wordt gebruikt voor IOT maar de munt kan toch niet naar 5 dollar gaan?
Iemand moet die munt gebruiken en zal daarvoor 5 dollar moeten betalen? Dat is veel te duur.
En daar komt het volgende sprintje aan voor VEN...
Verwijderd
Wil je TRON , een coin waarvan de whitepaper volledig plagiaat is, niet vergelijken met zoiets origineels als VEN?Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Dit hoorde ik precies een week geleden ook over TRON, we zullen zien nu zie ik alleen maar FOMO instappers
Ben nog steeds te eigenwijs om VEN te kopen. Ik weet gewoon niet wanneer ik in moet stappen zoals ik een paar post terug al gemeld had. Zit al ruim een week te twijfelen...
Na een aantal sprintjes van vandaag ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren als ze in Azië wakker worden.
maakt de keuze alleen maar lastiger zo...
Ja, achteraf had ik een week geleden al in moeten stappen.
Na een aantal sprintjes van vandaag ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren als ze in Azië wakker worden.
Verwijderd
Een klein bubbeltje in de grote bubbel zo beschermenVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Wil je TRON , een coin waarvan de whitepaper volledig plagiaat is, niet vergelijken met zoiets origineels als VEN?
Verwijderd
En achteraf had je nu ook in moeten stappen.WishmasterNL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:25:
Ben nog steeds te eigenwijs om VEN te kopen. Ik weet gewoon niet wanneer ik in moet stappen zoals ik een paar post terug al gemeld had. Zit al ruim een week te twijfelen...
Wat als dit na een week opnieuw het geval is? Zeker weten doe je het nooit maar dat geldt bij alle munten...feit is wel dat Ven een aantal grote plannen heeft voor januari/februari en de munt het al weken lang stabiel goed doet.WishmasterNL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:25:
Gast. Gewoon instappen. Ja, misschien zakt het wel. Ja, misschien stijgt het. Uiteindelijk ga je voor de lange termijn , toch? Desnoods zet je 5 dagen lang elke dag iets in.WishmasterNL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:25:
Wachten in Crypto vind ik met dit soort coins (zonder extreme dip) gewoon dom. Je verliest meer door lang te wachten met instappen
"Het beste moment een boom te planten is 10 jaar geleden. Het ena beste moment is vandaag".
Work around:Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:54:
Inloggen op GDAX (van Coinbase!) en verkoop er BTC, ETH of LTC voor USD en koop daarmee BCash.
Dacht eigenlijk meteen hetzelfde, wat een waanzin. Er zijn iets van 1500 coins op het moment, natuurlijk hebben deze her en der een behoorlijke overlap.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:25:
[...]
Een klein bubbeltje in de grote bubbel zo beschermenNeem jezelf niet zo serieus joh
Kans is zelfs dat er 1 op 1 kopieën zijn en dat is niet eens zo onwaarschijnlijk. Het gaat om de marketing erom heen.
Goed advies! Om er vervolgens achter te komen dat er alleen een usd paar is en deze niet aangeboden wordt in jouw regio?The Redman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:29:
[...]
Work around:
Inloggen op GDAX (van Coinbase!) en verkoop er BTC, ETH of LTC voor USD en koop daarmee BCash.

Klopt ook wel.MaStar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:26:
[...]
Gast. Gewoon instappen. Ja, misschien zakt het wel. Ja, misschien stijgt het. Uiteindelijk ga je voor de lange termijn , toch? Desnoods zet je 5 dagen lang elke dag iets in.
Wachten in Crypto vind ik met dit soort coins (zonder extreme dip) gewoon dom. Je verliest meer door lang te wachten met instappen
"Het beste moment een boom te planten is 10 jaar geleden. Het ena beste moment is vandaag".
Buy order gezet op 42,5k
Verwijderd
WishmasterNL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:25:
En waarom zou hij de coins volgens jou niet mogen vergelijken?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Wil je TRON , een coin waarvan de whitepaper volledig plagiaat is, niet vergelijken met zoiets origineels als VEN?
"Welke coin gaat binnenkort moonen" bla bla bla gezeik dat lees ik vaak zat de laatste tijd, maar ben wel benieuwd wat de Tweakers hier nou echt een shitcoin vinden. Een munt in de top 100 waarvan ze het belachelijk vinden dat die er staat, en daarom ook niet in zullen investeren.
Persoonlijk had ik dat met DOGE maar begin het steeds meer met TRX te krijgen, de Founder van TRX Justin Sun is erg bezig om er een hypecoin van te maken een zeer slechte ontwikkeling in mijn opzicht.
Persoonlijk had ik dat met DOGE maar begin het steeds meer met TRX te krijgen, de Founder van TRX Justin Sun is erg bezig om er een hypecoin van te maken een zeer slechte ontwikkeling in mijn opzicht.
Vraag me af of je voor dat bedrag nog in het bezit gaat komen van Ven'sWishmasterNL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:34:
[...]
Klopt ook wel.
Buy order gezet op 42,5k
Verwijderd
TrumpCoinTrustNobody schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:39:
"Welke coin gaat binnenkort moonen" bla bla bla gezeik dat lees ik vaak zat de laatste tijd, maar ben wel benieuwd wat de Tweakers hier nou echt een shitcoin vinden. Een munt in de top 100 waarvan ze het belachelijk vinden dat die er staat, en daarom ook niet in zullen investeren.
(weliswaar geen top100 maar goed)
Gezien de stijgende lijn nu, Ik denk het niet meer...pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:40:
[...]
Vraag me af of je voor dat bedrag nog in het bezit gaat komen van Ven's
Even wachten op een dipje, en dan maar kopen.
Wat zijn volgens jullie de pareltjes, die echt een goed gefundeerde visie hebben, goedkoop zijn en ook potentie hebben om nog vele procenten te stijgen?
Er is zoveel te koop dat spreiding voor mij erg lastig is, zou het liever bij een paar houden
Er is zoveel te koop dat spreiding voor mij erg lastig is, zou het liever bij een paar houden
Voorlopig niet. stijgt gestaag het afgelopen uur. Ben vanmiddag ingestapt en heb inmiddels mn verlies van de afgelopen dagen ermee terug "verdient" ....pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:40:
[...]
Vraag me af of je voor dat bedrag nog in het bezit gaat komen van Ven's
Je bent FUD aan het verspreiden. De Chineese whitepaper is volledig origineel en bestaat niet uit plagiaat. De vertalingen, door vrijwilligers gedaan, wel. Dit is netjes opgepakt door Mr Sun die toch echt overal bovenop zit.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Bron: Mr Sun zijn twitter (officiële tron twitter account) en https://medium.com/@Twent...ounterpoints-1ae14629821d
Wat is jouw bron?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)