[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:06:
[...]

Waarom niet ? ik pak soms maar een paar tientjes met grote volumes en verdien er goed aan.
Misschien hebben we een ander idee over grote volumes... 10 coins vs 100 coins vs 1000 coins waarbij je natuurlijk wel afhankelijk bent van de waarde per coin

[ Voor 9% gewijzigd door Hotzenwalder op 10-01-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
BPP schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Wat is er de 14e eigenlijk? Was dat niet de announcement van die partner? Is dat dan niet Baofeng?
Natuurlijk krijg ik de website niet terug gevonden als je em nodig hebt.
Er zouden meerdere dagen zijn waarin iets werd gepresenteerd, Ik zoek even verder terug of ik het nog ergens gevonden krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:29
BPP schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Wat is er de 14e eigenlijk? Was dat niet de announcement van die partner? Is dat dan niet Baofeng?
Ik denk dat het die aankondiging was, wat eerlijk gezegd ook al geen misselijke was. Onderschat China niet!

Maar als er nog eentje komt dan zijn mijn trx gelukkig weer iets meer waard waarschijnlijk haha.

Of het weer op het oude niveau komt snel weet ik niet, maar verwacht dat ook de tron wel weer gaat stijgen. Hij wordt nog steeds veel verhandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
onnaj schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:17:
[...]

Ik denk dat het die aankondiging was, wat eerlijk gezegd ook al geen misselijke was. Onderschat China niet!

Maar als er nog eentje komt dan zijn mijn trx gelukkig weer iets meer waard waarschijnlijk haha.

Of het weer op het oude niveau komt snel weet ik niet, maar verwacht dat ook de tron wel weer gaat stijgen. Hij wordt nog steeds veel verhandeld
https://kryptocal.com/eve...-with-prestigious-company

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:29:
[...]

Nee dan snap je het spelletje dus niet, hij gaat van 1 naar 2 maar verkopen op de top lukt je bijna nooit dus je stapt er op 1,9 uit. Vervolgens stijgt hij weer naar 2 en schiet daardoor heen dus je koopt op 2,10 weer in en vervolgens verkoop je op 2,90 nadat hij even kort de 3 heeft aangetikt. Hij daalt tot 0,5 maar je bent op 1 weer ingestapt omdat je niet had verwacht dat hij nog verder zou dalen. Vervolgens stap je op 1,1 helemaal uit. Je begon dus met €100 en eindigt in dit geval met €254 fees even niet meegenomen. (als ik goed heb gerekend, even snel snel gedaan maar het gaat om het idee) :)

Dat is wat we proberen te doen, althans ik.
Je schetst een ideale wereld die niet bestaat.
Als je dit principe zou willen uitvoeren zit je ongeveer 24/7 achter de PC om de koersen in de gaten te houden en tijdig te verkopen en inkopen.
Met stop-limit orders kom je er ook niet, dus achterover leunen en wachten tot het werk voor je wordt uitgevoerd is maar ten dele waar.
Kortom, ik begrijp je strategie maar zie veel praktische bezwaren.
Ik zou ook graag een limit order willen uitzetten die wacht tot er een piek geweest is en dan 1% daaronder gaat verkopen en daarna wacht op een dip en dan na de dip weer 1% daarboven gaat kopen.

Conditional orders met voorwaarden en grenzen waar binnen je wilt handelen wordt het dan.
Als je een Exchange kent die dit voor me doet hoor ik het graag!
(dan wil ik bij die Exchange ook wel een hogere fee betalen voor deze features....) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Je schetst een ideale wereld die niet bestaat.
Als je dit principe zou willen uitvoeren zit je ongeveer 24/7 achter de PC om de koersen in de gaten te houden en tijdig te verkopen en inkopen.
Met stop-limit orders kom je er ook niet, dus achterover leunen en wachten tot het werk voor je wordt uitgevoerd is maar ten dele waar.
Kortom, ik begrijp je strategie maar zie veel praktische bezwaren.
Ik zou ook graag een limit order willen uitzetten die wacht tot er een piek geweest is en dan 1% daaronder gaat verkopen en daarna wacht op een dip en dan na de dip weer 1% daarboven gaat kopen.

Conditional orders met voorwaarden en grenzen waar binnen je wilt handelen wordt het dan.
Als je een Exchange kent die dit voor me doet hoor ik het graag!
(dan wil ik bij die Exchange ook wel een hogere fee betalen voor deze features....) :)
ik werk ook "in die volgens jou niet bestaande" ideale wereld en het werkt prima.
Het kost je inderdaad wat, maar het levert ook weer wat op (lees meer dan een gemiddeld dagloon).
als jouw ideale wereld manier van traden mogelijk is, denk je dan niet dat iedereen die optie hanteert en de (jouw) ideale wereld dus inderdaad toch weer niet bestaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 21:26
Tron komt de 14e nog steeds met een partner volgens coinmarketcal. Laten we t hopen.

Later deze maand nog op een nieuwe exchange.

En maart een coin burn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
EHA1337 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:24:
Tron komt de 14e nog steeds met een partner volgens coinmarketcal. Laten we t hopen.

Later deze maand nog op een nieuwe exchange.

En maart een coin burn :)
Ja precies, en voor de 22e staat er:
TRON (TRX) Partnership w/ Game.com
January 22, 2018 12:00 AM - 11:59 PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Die announcement is dus vandaag geweest.

Tweet van justin was 3 januari waarin hij naar "volgende week" verwijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27

BPP

errrrrnie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Die announcement is dus vandaag geweest.

Tweet van justin was 3 januari waarin hij naar "volgende week" verwijst :+
Zowel de 10e (vandaag dus) en de 14e is er een partner announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:23:
[...]

ik werk ook "in die volgens jou niet bestaande" ideale wereld en het werkt prima.
Het kost je inderdaad wat, maar het levert ook weer wat op (lees meer dan een gemiddeld dagloon).
als jouw ideale wereld manier van traden mogelijk is, denk je dan niet dat iedereen die optie hanteert en de (jouw) ideale wereld dus inderdaad toch weer niet bestaat?
Dan vraag ik me serieus af hoe dit dit dan doet.
Stel dat je de koers van Coin X aan het monitoren bent omdat je deze wilt gaan verkopen.
Je ziet de waarde oplopen en stelt een stop limit order in op 1 hoger dan deze nu staat.
Je hoopt dat deze waarde gehaald gaat worden en dat ziet er ook naar uit.
De piek loopt hard op en gaat voorbij je ingestelde waarde. Je hebt dus alles verkocht voor te weinig.
Ondanks dat toch winst.
Je moet nu wachten op de dip dat duur al een halve dag.
Stel je de limit order weer in of toch maar even wachten tot de waarde nòg lager wordt?
Je loopt even naar de WC en ziet als je terug komt dat je dus te laat bent en de dip ruim voorbij bent.
Weer te laat.
Tja je moet eten en drinken en af en toe boodschappen doen en ook nog werken.
Die orders zouden dus bij voorkeur zelfstandig te werk moeten gaan rekening houden dat het ook nog in de juiste volgorde moet. Order 2 kan pas starten als 1 succesvol is uitgevoerd enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:29
Er zijn veel dislikers van Tron maar hij is wel een vd weinige die met concrete partnerships aankomt.

Misschien is ie wat te actief voor sommigen, maar volgens mij is het wel een vechter/leider!

Hier nog een tweet waarin de onwaarheden (grotendeels) ontkracht worden: https://twitter.com/UKCryptoDude/status/951074107449323520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:26
Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:50:
TRX blijft me niet helemaal lekker zitten. Wat verwachten jullie dat ETH de komende tijd gaat doen? Nu een goed moment om daar in te stappen en TRX te laten voor wat ie is?
Heb (nog) geen mening over TRX maar ETH heb ik ongekend vertrouwen in op dit moment. Natuurlijk zijn de scalingproblemen langzaamaan ernstig aan het worden, maar ik denk dat er aan goede oplossingen (casper, raiden, sharding etc.) wordt gewerkt. CASPER gaat ook de 'inflation rate' (genereertempo) drastisch terugbrengen. Veel ETH zal gestaket worden als waardevol asset en dat maakt ook meteen het aanbod op exchanges minder. :)

Op de korte termijn geen idee, maar 2018 zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden voor ETH. Wie weet wel met 'the flippening' als gevolg. ( http://flippening.watch )

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 10-01-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Kan er mij iemand vertellen waarom TRX met zo'n gigantische volumes word verhandeld?
Zo spectaculair is de munt niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
nemesis2212 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:49:
[...]

als je al emotioneel wordt van een paar ripples die in waarde om laag gaan dan is crypto niet voor jou. stel je ziet je waarde van je ripples verdampen van 1000 euro naar 500 euro...who cares. het klimt wel weer omhoog. als je daar niet op kan/wilt wachten tja...
Nou ik vindt het toch jammer om €1000,- te zien verdampen, dan speel ik liever op veilig en koop later als de markt er iets beter uit ziet weer wat. Er mag best wat risico aan zitten, maar waarom meer risico nemen dan nodig is.
FireBladeX schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:55:
[...]

Je moet je niet gek laten maken. Zo zijn er mensen die bitcoin hebben verkocht omdat die van 900 daalde naar 800 maar vervolgens 1 jaar later de 15.000 aantikte. Als je gaat voor lange termijn, kopen en dan laten staan. Wat de koers ook doet. Ik heb ze voor 1.30 gekocht (XRP). Ik was blij dat het de 2.40 haalde. Vanochtend schrok ik ook... maar dat hoort erbij. Omhoog en omlaag. Als je voor lange termijn gaat, niet meer kijken!!
Ja dat is ook zo, echter heb ik het idee dat met de laatste nieuwsberichten en de slechte reacties die de XRP krijgt dat deze nog verder zal dalen. Ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd hebben, en dan is het gewoon een domme actie geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
https://breyercapital.com/portfolio/

Breyer Capital heeft officieel geïnvesteerd in VeChain. Bekijk de overige portfolio en geschiedenis van de manager Jim Breyer zelf en beslis of zijn inschattingsvermogen goed of slecht is. Dit verklaart de stijging van de afgelopen 1.5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
The Redman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:34:
[...]

Heb (nog) geen mening over TRX maar ETH heb ik ongekend vertrouwen in op dit moment. Natuurlijk zijn de scalingproblemen langzaamaan ernstig aan het worden, maar ik denk dat er aan goede oplossingen (casper, raiden, sharding etc.) wordt gewerkt. CASPER gaat ook de 'inflation rate' (genereertempo) drastisch terugbrengen. Veel ETH zal gestaket worden als waardevol asset en dat maakt ook meteen het aanbod op exchanges minder. :)

Op de korte termijn geen idee, maar 2018 zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden voor ETH. Wie weet wel met 'the flippening' als gevolg. ( http://flippening.watch )
Ik hoop dat dat CASPER dan nog even op zich laat wachten. Ik wil eerst even mijn investering eruit minen .. 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

spl3ndr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:35:
Kan er mij iemand vertellen waarom TRX met zo'n gigantische volumes word verhandeld?
Vandaag coinburnday.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:26
Capt. Trippie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:36:
[...]

Ik hoop dat dat CASPER dan nog even op zich laat wachten. Ik wil eerst even mijn investering eruit minen .. 8) :9
Hoe lang geleden ben je begonnen en hoe lang nog tot je terugverdientijd?

Geluk bij een ongeluk is dat ETC ook aardig omhooggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:33:
[...]

Dan vraag ik me serieus af hoe dit dit dan doet.
Stel dat je de koers van Coin X aan het monitoren bent omdat je deze wilt gaan verkopen.
Je ziet de waarde oplopen en stelt een stop limit order in op 1 hoger dan deze nu staat.
Je hoopt dat deze waarde gehaald gaat worden en dat ziet er ook naar uit.
De piek loopt hard op en gaat voorbij je ingestelde waarde. Je hebt dus alles verkocht voor te weinig.
Ondanks dat toch winst.
Je moet nu wachten op de dip dat duur al een halve dag.
Stel je de limit order weer in of toch maar even wachten tot de waarde nòg lager wordt?
Je loopt even naar de WC en ziet als je terug komt dat je dus te laat bent en de dip ruim voorbij bent.
Weer te laat.
Tja je moet eten en drinken en af en toe boodschappen doen en ook nog werken.
Die orders zouden dus bij voorkeur zelfstandig te werk moeten gaan rekening houden dat het ook nog in de juiste volgorde moet. Order 2 kan pas starten als 1 succesvol is uitgevoerd enz.
Ik denk dat als je je denkwijze iets relativeert je er bent, de winst die je pakt is winst (daarvoor doe ik het iig).
Als ik je goed vat, wil jij winst optimalisatie/maximalisatie, ik niet, ik wil gewoon winst.
ik ga tussen die buy of sell wall zitten en pak de winst en dat een paar keer als het kan.
met verschillende munten een paar keer per dag.....

of.... heb jij maar 1 soort en een laag aantal munten, dan wordt het lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
sellwalls bij Vechain bijna allemaal weg gegeten.. Daar gaan we!!

Volgende 'grote' sellwall op 50k sat :9~

[ Voor 25% gewijzigd door o-TANK-o op 10-01-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
The Redman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:40:
[...]

Hoe lang geleden ben je begonnen en hoe lang nog tot je terugverdientijd?

Geluk bij een ongeluk is dat ETC ook aardig omhooggaat.
Ruim een week :X
Maar met de huidige koers zo'n 17 dagen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:00
Donderpoes schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Ik ben ooit begonnen met ethereum en ripple. Maar ripple staat nu veel hoger dan ik ooit had verwacht. Mijn 60 euro ripple is nu ruim 3000 waard. Deze ga ik denk ik verkopen. Ik vind het niet logisch dat hij zoveel gestegen is. En de winst die ik heb is mooi zat. Verder heb ik Eos, stratis, qsp, wagerr ico heb ik meegedaan. Puur omdat er in gokken veel geld om gaat en ik wagerr nog verder zie stijgen in de toekomst. De laatste Coin die ik gekocht heb is cindicator. Dit is voor een ai prognose bot, maar die ai is straks voor veel meer zaken te gebruiken denk ik.

Verder heb ik heel laag ingekocht iota en bitshares.

En zo heb ik ook wat euro's in poet gedaan, puur omdat die laag stond en er wel veel over gesproken werd.

Maar van stratis verwacht ik in de toekomst het meest.
Over wagerr heb je alvast gelijk gehad, die is de afgelopen dagen mooi gestegen. Hopelijk zijn ze klaar op de 15de jan met hun testnet.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:50:
TRX blijft me niet helemaal lekker zitten. Wat verwachten jullie dat ETH de komende tijd gaat doen? Nu een goed moment om daar in te stappen en TRX te laten voor wat ie is?
Het grootste deel van mijn portfolio bestaat nog steeds uit ETH maar ik heb net toch een paar procent er van in TRX gestopt. Tron voelt een beetje als een tweede NEO(/AntShares); redelijke kans dat het nooit iets wordt, maar als China interesse toont dan vliegt de prijs omhoog. Die gok wil ik wel wagen met een heel klein gedeelte van m'n investering.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:42:
sellwalls bij Vechain bijna allemaal weg gegeten.. Daar gaan we!!

Volgende 'grote' sellwall op 50k sat :9~
Hij klapt hard door zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spl3ndr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:35:
Het is maar net hoe je het bekijkt, als jij vandaag een paar gekocht had op $0,11 en verkocht op $0,12 had je per transactie... 9% kunnen pakken. Dat noem ik best spectaculair in de grote aantallen waarin ze gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Misschien hebben we een ander idee over grote volumes... 10 coins vs 100 coins vs 1000 coins waarbij je natuurlijk wel afhankelijk bent van de waarde per coin
Geen idee of we er een ander idee over hebben als LTC 5 euro stijgt pak ik 2k dus redelijke volumes en toch pak ik ook tientjes winst is winst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40

Jebus4life

BE User

Goh, had liever de rustige groei van VEN gezien ipv dit, nu krijg je binnen een uur weer volop panic sellers als het even wat minder gaat met het risico dat we binnen 2 dagen een lagere koers hebben dan vandaag... Voor mijn wallet is dit heerlijk nu he, ik zie gewoon de euro's binnenkomen, maar de afgelopen maand heeft ons geleerd dat dit niet altijd goed uitpakt...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:48:
Goh, had liever de rustige groei van VEN gezien ipv dit, nu krijg je binnen een uur weer volop panic sellers als het even wat minder gaat met het risico dat we binnen 2 dagen een lagere koers hebben dan vandaag... Voor mijn wallet is dit heerlijk nu he, ik zie gewoon de euro's binnenkomen, maar de afgelopen maand heeft ons geleerd dat dit niet altijd goed uitpakt...
Mwah de kans is denk ik bij VEN ook groot dat hij de komende weken door blijft stijgen met kleine dipjes. Dat zag je bij Cardano ook, duurde erg lang voordat er een correctie kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:48:
Hij blijft hopelijk op USD 5 als resistance. Hij valt wel terug, doet elke munt, altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Het is denk ik al meerdere keren hier gevraagd maar welke app gebruiken jullie voor het volgen van de koersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mellamel schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:59:
Het is denk ik al meerdere keren hier gevraagd maar welke app gebruiken jullie voor het volgen van de koersen?
Tabtrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tafelkleedje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 08:49
Probeer eens Delta voor Android of iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Is inderdaad meerdere keren gevraagd en nog makkelijk te vinden ook:
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic

[ Voor 9% gewijzigd door Steeldunes op 10-01-2018 17:05 ]

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Voor de gokkers
IoT Chain (ITC) and its way to Western markets
https://medium.com/@k.emr...tern-markets-702d22bc040f

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, kijk die VeChain ff gaan zeg.
Als ik nog geld had, zou ik nu op deze trein springen. Die megawall is weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:07:
Zo, kijk die VeChain ff gaan zeg.
Als ik nog geld had, zou ik nu op deze trein springen. Die megawall is weg!
Dat hangt er maar net af op welke exchange je kijkt
https://www.huobi.pro/ko-kr/ven_btc/exchange/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Binance is toch de enige die echt telt:p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-09 09:55
Ik gebruik zelf BitUniverse op android, gebruikt de API van binance dus zelf niets invoeren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:25
https://medium.com/@Twent...ounterpoints-1ae14629821d

Mooi stukje over Tron. Ben zelf nog in de dubio, maar geloof hem graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 20:27
kx22 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:13:
https://medium.com/@Twent...ounterpoints-1ae14629821d

Mooi stukje over Tron. Ben zelf nog in de dubio, maar geloof hem graag.
Ben bang dat het kwaad voor nu al is geschied en dat trx een prima long term hodl gaat zijn. Helaas waren er hoge verwachtingen dat hij op korte termijn al door zou groeien richting 30+ cent.

Ben benieuwd waar trx in maart zal staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
OkkE schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:43:
[...]

Het grootste deel van mijn portfolio bestaat nog steeds uit ETH maar ik heb net toch een paar procent er van in TRX gestopt. Tron voelt een beetje als een tweede NEO(/AntShares); redelijke kans dat het nooit iets wordt, maar als China interesse toont dan vliegt de prijs omhoog. Die gok wil ik wel wagen met een heel klein gedeelte van m'n investering.
Ik zou TRON niet vergelijken met NEO of zeggen dat NEO nooit iets wordt.. Zelfde als zeggen dat Ethereum nog maar in de kinderschoenen staat en elk moment kan wegvallen uit de top 100.

Er is ruimte voor TRX, maar het is te snel te hard gestegen voor wat ze kunnen laten zien momenteel. Cardano heeft precies hetzelfde. Het kan best die waarde krijgen, maar NU nog niet. Dat zou mij nerveus maken over de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Twijfel twijfel... VEN nu verkopen met dikke winst en hopen op een dip om nog meer VEN te regelen... het is eigenlijk mijn HODL coin maar ja, aantal units laten groeien is zeer aantrekkelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Therapy777 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:22:
Twijfel twijfel... VEN nu verkopen met dikke winst en hopen op een dip om nog meer VEN te regelen... het is eigenlijk mijn HODL coin maar ja, aantal units laten groeien is zeer aantrekkelijk...
Dat heb ik gedaan. Dikke winst, gewoon meegepakt :Y
Nu schiet ICX weer even omhoog, dat ga ik ook even bekijken ;)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
c0ne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:23:
[...]

Ven en ICX gaan vaak een beetje hand in hand...heel fijn als je daar het gros in hebt zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Therapy777 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:22:
Ik heb voor mezelf beslist om 30-40% te verkopen mocht hij de 5€ aantikken (nog 46 cent te gaan dus) en dan al dan niet terug in te pikken mocht hij corrigeren. Ik heb het al afgeleerd om té greedy te worden. Knalt hij gewoon door naar de 6€ dan heb ik nog voldoende om nog mooi bij te verdienen indien nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripod62
VEN gaat naar de maan...
In uit in uit, wat ga ik doen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Idanue
pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:25:
[...]
Ven en ICX gaan vaak een beetje hand in hand...heel fijn als je daar het gros in hebt zitten :)
Klopt. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1t68SWb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:01
c0ne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:23:
[...]

ik heb heel even mijn icx verkocht net.
https://www.reddit.com/r/...rypto_exchanges_in_south/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Idanue schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:11:
[...]

Ik gebruik zelf BitUniverse op android, gebruikt de API van binance dus zelf niets invoeren. :9
Bedankt voor de tip! Erg fijn!

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

ICX heeft toch een partner-ship met de Zuid-Koreaanse overheid? Zou ik een rare evolutie vinden.
Heb m'n winst al lang uit ICX, maar toch... Nu doe je mij ook twijfelen om de rest (die ik wou holden tot 20 euro) te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:30:
[...]

ICX heeft toch een partner-ship met de Zuid-Koreaanse overheid? Zou ik een rare evolutie vinden.
Heb m'n winst al lang uit ICX, maar toch... Nu doe je mij ook twijfelen om de rest (die ik wou holden tot 20 euro) te verkopen...
Als je al genoeg winst hebt: HODL. Gratis investering.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Bedankt voor het delen, dit klinkt idd zorgwekkend voor ICX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik ook, nu alles in VEN. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Jebus4life schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:30:
[...]

Iets soortgelijks was toch onlangs ook al in het nieuws? En toen is er aangegeven dat men niet voor een verbod zou gaan maar meer toezicht en regulering. Kan me bijna niet voorstellen dat Zuid Korea gaat bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Hebben jullie een sell wall gezet voor VEN? Zoja op welke hoogte? Ik zie em nog wel vanavond torenhoog worden en dan inzakken, helaas heb ik vanavond niet de kans om VEN te volgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Heb er toch snel 20% van m'n ICX gedumpt. Heb er nog voldoende voor mocht hij nog eens gek doen, klein potentieel verlies en toch wat extra zekerheid ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Iets soortgelijks was toch onlangs ook al in het nieuws? En toen is er aangegeven dat men niet voor een verbod zou gaan maar meer toezicht en regulering. Kan me bijna niet voorstellen dat Zuid Korea gaat bannen.
ik wacht toch even af tot ik wat meer zekerheid heb. dan stap ik weer in ICX. heb er buiten dit wel veel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
https://www.reddit.com/r/...rypto_exchanges_in_south/

Hier wordt het al enigszins afgezwakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
hmm....ik wacht toch nog even tot ik het zeker weet. ook ff de koers volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat als je je denkwijze iets relativeert je er bent, de winst die je pakt is winst (daarvoor doe ik het iig).
Als ik je goed vat, wil jij winst optimalisatie/maximalisatie, ik niet, ik wil gewoon winst.
ik ga tussen die buy of sell wall zitten en pak de winst en dat een paar keer als het kan.
met verschillende munten een paar keer per dag.....

of.... heb jij maar 1 soort en een laag aantal munten, dan wordt het lastig.
Dat dus, voor mij is het ook echt mijn 'werk' (vindt nog steeds het woord werk wat gek klinken). Ik verdien hier mijn brood mee. Winst is dus winst, die pak ik zodra de drempel bereikt wordt die ik zelf in heb gesteld. Stijgt hij daarna door dan is dat vooral leuk voor mensen die blijven zitten maar voor mij absoluut niet meer relevant. :)

Na verloop van tijd ga je wel steeds beter zien of en wat er nog aan rek in zit. Gaat niet altijd op natuurlijk maar ik zit er niet al te vaak (ver) naast.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Thnx, ook even uitgestapt tot er zekerheid is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb geen ICX maar zo'n artikel kan wel direct gevolgen hebben voor de koers! Dat is wat ik dus een beetje naar vind aan het hele crypto gebeuren.

Je moet constant alert zijn.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:32:
[...]

Bedankt voor het delen, dit klinkt idd zorgwekkend voor ICX.
FUD. Niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:43:
[...]

Dat dus, voor mij is het ook echt mijn 'werk' (vindt nog steeds het woord werk wat gek klinken). Ik verdien hier mijn brood mee. Winst is dus winst, die pak ik zodra de drempel bereikt wordt die ik zelf in heb gesteld. Stijgt hij daarna door dan is dat vooral leuk voor mensen die blijven zitten maar voor mij absoluut niet meer relevant. :)

Na verloop van tijd ga je wel steeds beter zien of er wat er nog aan rek in zit. Gaat niet altijd op natuurlijk maar ik zit er niet al te vaak (ver) naast.
I Rest my kees, ziet men op straat € 10,- liggen, bukt men en heeft men een mooiere dag
Ziet men hier €10,- liggen dan bukt men ook maar heeft men geen mooiere dag als een ander 11 vind.
Denk na pak die 10 en gun de ander de 11 ook, dat is het verschil hier kan het beide.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
BPP schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:32:
[...]

Zowel de 10e (vandaag dus) en de 14e is er een partner announcement.
Volgens mij is het meer dat Sun op 4 januari heeft aangekondigd volgende week een aankondiging met een partner te doen, dus dat zou ergens in week 2 (8 t/m 14 januari) plaats moeten vinden en de uiterste datum daarvoor is zondag 14 januari. Hij heeft zelf nergens specifiek de 14e gezegd, dus ik denk dat het hierbij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Bmfd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Volgens mij is het meer dat Sun op 4 januari heeft aangekondigd volgende week een aankondiging met een partner te doen, dus dat zou ergens in week 2 (8 t/m 14 januari) plaats moeten vinden en de uiterste datum daarvoor is zondag 14 januari. Hij heeft zelf nergens specifiek de 14e gezegd, dus ik denk dat het hierbij blijft.
Oh dat zou kunnen maar ik lees in deze link wat anders. Geen idee hoe het precies zit.

https://kryptocal.com/eve...-with-prestigious-company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 16:45

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Tron/trx lijkt weer wat in de lift te zitten, maar goed ook want heb daar alles op ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik up hem nog een keer, want volgens mij zijn jullie allen koreaans en/of hebben jullie een translater.
De NLG coin, vanaf 10 december t/m nu 400% in de plus in een maandje dus bij deze (iinhoudsloze) munt.

Typische niet onderbouwde hodl coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 16:14
Ik sta vandaag pas weer op het zelfde niveau als 5 januari maar dat komt voor een groot deel door ven, is vandaag ook mijn enigste steiger, als die dus weer gaat zakken ben ik weg. hoe heeft jullie porfolio zich gehouden de afgelopen dagen?

Ik zit voornamelijk in, Lend, Poe, XLM, ADA, ZRX, NAV, BRD en STRAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:08:
ik up hem nog een keer, want volgens mij zijn jullie allen koreaans en/of hebben jullie een translater.
De NLG coin, vanaf 10 december t/m nu 400% in de plus in een maandje dus bij deze (iinhoudsloze) munt.

Typische niet onderbouwde hodl coin.
Deze juist kort geleden op 24ct geheel verkocht. Ooit op 3 cent een paar gekregen en op 14 cent wat ingekocht maar vergeleken met veelbelovende andere coins gaat 't mij te sloom allemaal. Op zich vind ik het een leuk initiatief en ik zie ook zeker wat in een gulden als betaalmiddel in NL. Maar ik denk (ongebaseerd) dat hij nooit boven 1 euro uit gaat komen en dat het nog lang, lang gaat duren voordat hij daar überhaupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Tweakarim schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:58:
Tron/trx lijkt weer wat in de lift te zitten, maar goed ook want heb daar alles op ingezet.
Dit heb ik al heel vaak voorbij zien komen de afgelopen dagen...
Ik ben jammer genoeg te laat ingestapt, maar ik heb er wel vertrouwen in.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

2,5 uur geleden 0,2 btc in mijn eerste VEN gestopt nu al 700 gepakt. Twijfel om hem nu uit te keren, gaat namelijk wel heel hard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

BPP schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:23:
2,5 uur geleden 0,2 btc in mijn eerste VEN gestopt nu al 700 gepakt. Twijfel om hem nu uit te keren, gaat namelijk wel heel hard zo.
Ik had net verkocht op 38349... direct daarna kwam er nieuws en toen snel teruggekocht op 38001 haha. Echt puur toevallig het enige dipje van de afgelopen halve uren. Nu zit ik weer met zelfde dilemma... wanneer is de top en waar gaat hij naartoe corrigeren? Maarja wie denkt dit nu niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 10-01-2018 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Therapy777 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:25:
[...]

Ik had net verkocht op 38349... direct daarna kwam er nieuws en toen snel teruggekocht op 38001 haha. Echt puur toevallig het enige dipje van de afgelopen halve uren. Nu zit ik weer met zelfde dilemma... wanneer is de top en waar gaat hij naartoe corrigeren? Maarja wie denkt dit nu niet :P
Ik heb de helft verkocht op 39500, overige helft met een sell op 43500 voor het geval er nog een extra run komt en een buy ingesteld op 37500. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Persoonlijk zou ik er niet over nadenken om te sellen/buyen op de waves van VEN. Dit lijkt echt 1 van de coins te zijn die teveel potentie heeft voor wat hij waard is, mede dank door alle bizarre sellwalls.

Ben reuze benieuwd hoe Azië hierop gaat reageren over een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Therapy777 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:21:
[...]

Deze juist kort geleden op 24ct geheel verkocht. Ooit op 3 cent een paar gekregen en op 14 cent wat ingekocht maar vergeleken met veelbelovende andere coins gaat 't mij te sloom allemaal. Op zich vind ik het een leuk initiatief en ik zie ook zeker wat in een gulden als betaalmiddel in NL. Maar ik denk (ongebaseerd) dat hij nooit boven 1 euro uit gaat komen en dat het nog lang, lang gaat duren voordat hij daar überhaupt is.
;) mee eens dat hij traag is, ik denk echter dat hij op termijn wel degelijk boven de 1 uit gaat komen.
ik kan dat nergens op baseren, dat is echt onderbuik en op eigen gedachte,
ik denk hoop en droom dat hij in ieder geval op termijn op/boven de €2,20371 uit gaat komen.
mijn onderbuik gevoel wordt hierin gevoed door de leeftijdsgroep welke hier het meest vertegenwoordigd is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
NLG is best leuk, stijgt niet overdreven snel maar wel gestaag. Ruim 100% sinds ik ze ergens in november kocht. Liever dat dan de elke dag plussen of minnen van 60, 70 of 80%.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Ven is nu echt aan het knallen, wat een stijging zeg.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

hellsau schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:32:
Ven is nu echt aan het knallen, wat een stijging zeg.
Da's toch niet normaal meer... vraag me nu echt af hoe hard ie gaat en vooral hoe hard die straks weer inkakt.

EDIT
Kon het niet meer aanzien haha. Verkocht op 46487 SAT. Nu echt op de voet volgen voor een leuke dip.

[ Voor 16% gewijzigd door Therapy777 op 10-01-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Therapy777 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:33:
[...]

Da's toch niet normaal meer... vraag me nu echt af hoe hard ie gaat en vooral hoe hard die straks weer inkakt.

EDIT
Kon het niet meer aanzien haha. Verkocht op 46487 SAT. Nu echt op de voet volgen voor een leuke dip.
Behoorlijk dus, was te verwachten. Iedereen op tijd uitgestapt?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
Therapy777 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:33:
[...]

EDIT
Heel gek is het niet als je ziet hoe lang de koers werd vastgehouden door whales. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:15
De daling wordt redelijk beperkt.. Wie weet gaat de lijn snel weer omhoog en balen jullie van de verkoop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hij stijgt gewoon door jongens.. waarom verkopen en terugkopen. levert per saldo bijna nooit wat op man..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Idanue
Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:37:
[...]

Behoorlijk dus, was te verwachten. Iedereen op tijd uitgestapt?
Niet uitgestapt, go big or go home. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
technoaddict schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:39:
De daling wordt redelijk beperkt.. Wie weet gaat de lijn snel weer omhoog en balen jullie van de verkoop :p
Het lijkt erop. Ik dacht even dat hij net klapte. Van 47.5k naar 42.5k in een minuut ofzo, maar hij stijgt toch weer iets.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:08

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Grootste sellwall ligt op 50k sat. Als hij daar doorheen klapt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Haha en ik maar denken dat ik precies goed ben uitgestapt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
VEN nog zeker tot juli 2018 vasthouden ivm passief inkomen bij uitkering van Thor Power. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tafelkleedje
Rookert25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:43:
VEN nog zeker tot juli 2018 vasthouden ivm passief inkomen bij uitkering van Thor Power. :)
Yep, minstens. Absoluut een munt voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Tafelkleedje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:45:
[...]

Yep, minstens. Absoluut een munt voor de lange termijn.
Dan wens ik iedereen veel geluk, volgens mij hebben de meeste tweakers moeite om een munt langer dan 2 dagen te houden want hij is nog niet +200% :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Junia schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:46:
[...]

Dan wens ik iedereen veel geluk, volgens mij hebben de meeste tweakers moeite om een munt langer dan 2 dagen te houden want hij is nog niet +200% :+ :+ :+
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook veel moeite mee heb om na winst niet iets anders te kopen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, NEO stond in juli op 10 cent. Nu op 127 dollar.
VEN gaat die kant op. Rustig geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik heb toch rond de €5,80 zo'n 30% verkocht. Ingekocht op €2,50. Risico minimaliseren voor mocht hij terug inzakken. Zowel VEN & ICX moet nu echt al compleet imploderen (-80% ofzo) om er geen verlies op te maken. Dus die kan ik nu zonder stress vasthouden op de lange termijn
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:47:
Jongens, NEO stond in juli op 10 cent. Nu op 127 dollar.
VEN gaat die kant op. Rustig geduld hebben.
Er is wel 4 keer zoveel VEN, dus 30$ zal al goed zijn? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Jebus4life op 10-01-2018 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

VEN en ICX zijn de juweeltjes van de coinmarket

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:49:
Vergeet NEO niet ;)

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik heb de volle intentie om weer terug in te stappen. Maar dus wel met meer VEN dan waar ik mee begon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:49:
Dat is relatief qua tijdseenheid, toen ik begon met hodlen van BTC en LTC bestonden ze nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tafelkleedje
EOS heeft vandaag ook een goede prestatie neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:08

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

De vraag is nu, wanneer instappen op VET?!
Ik twijfel om nu in te stappen of om nog heel even te wachten op een mogelijke dip vannacht.

maarjah, ik twijfelde vanmorgen ook om in te stappen....
Sterker nog, ik twijfel al een week

[ Voor 8% gewijzigd door WishmasterNL op 10-01-2018 18:53 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)