PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Verwijderd
2018 duurt nog heel lang. Mijn voorspelling is 50K. De hype is nog in volle gang aanwezig.Adamoland schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:51:
... Bitcoin zal meest waarschijnlijk boven de 30k uitkomen dit jaar.
mijn geld op kraken staat al een hele week op hold dat is ook niet lekkerPjotrStroganov schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:52:
Man man man, wat is je id goedgekeurd krijgen bij coinbase toch frustrerend. Verschillende keren geupload en een dag later krijg ik een mailtje dat identificatie mislukt is. Ok leuk, maar wat is er mis gegaan? Dan weet ik of ik er zelf iets aan kan doen.
kleine edit: niemand kan iets doen aan dat je account niet werkt of je coins niet zijn overgemaakt. ik denk ook niet dat het veel mensen interesseert behalve voor hun zelf.
tevens dat je denkt dat iets stijgt of daalt is alleen maar subjectief waar werkelijk ook niemand iets aan heeft. tenzij je het kan onderbouwen...
peace
[ Voor 62% gewijzigd door nemesis2212 op 10-01-2018 12:58 ]
Ik was vandaag binnen 5 minuten geverifieerd...PjotrStroganov schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:52:
Man man man, wat is je id goedgekeurd krijgen bij coinbase toch frustrerend. Verschillende keren geupload en een dag later krijg ik een mailtje dat identificatie mislukt is. Ok leuk, maar wat is er mis gegaan? Dan weet ik of ik er zelf iets aan kan doen.
De mediaan zit op 60k, ik ben iets voorzichtiger en zeg iig meer dan 30kVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:53:
[...]
2018 duurt nog heel lang. Mijn voorspelling is 50K. De hype is nog in volle gang aanwezig.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Heb je toevallig meerdere namen en alleen je roepnaam genoteerd bij coinbase. Ik had hetzelfde probleem maar dan op Bittrex. Uiteindelijk een call aangemaakt met uitleg en waar ik verwachtte de eerst komende maanden geen antwoord te krijgen kreeg ik na een week reactie en hebben ze hem approved.PjotrStroganov schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:52:
In de VEN giveaway challenge zat ik wel 1 Nederlander staan (of iig een NL email adres); gefeliciteerd
[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 10-01-2018 13:00 ]
Dat is omdat, als je in altcoins e.d. handelt, je handelt tegen Bitcoin. Je had namelijk ditzelfde geld ook in BTC kunnen stoppen, maar als die dan met 15% daalt en de altcoin stijgt juist weer wat, maak je het 'fiat-verlies' deels weer goed. Had je alles in BTC gestopt en daalde dat met 15%, dan was je USD value ook met 15% gedaald, waar dat nu dus niet zo hoeft te zijn. Zo beperk je je "verlies" dus eigenlijk wat.Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Zou heel goed kunnen dat ik het rekensommetje niet goed doe, maar tot op heden snap ik echt niet waarom men zo naar de BTC waarde kijkt van altcoins en gaat juichen als bv. BTC waarde van een portfolio is gestegen terwijl de BTC zelf is gedaald....
En daarnaast is het niet heel gek om vrolijk te worden van een sterke coin, want als BTC zometeen weer omhoog zal gaan heb je dus tijdens die dip en meer BTC-waarde gekregen en stijgt het USD value dus ook weer. Best of both worlds.
Maar goed, dat is hoe ik er naar kijk.
Aan mijn naam zal het niet liggen. Ik zal het vanmiddag nog eens proberen via de webcam methode en als dat niet lukt ga ik contact opnemen.the_virus26 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Heb je toevallig meerdere namen en alleen je roepnaam genoteerd bij coinbase. Ik had hetzelfde probleem maar dan op Bittrex. Uiteindelijk een call aangemaakt met uitleg en waar ik verwachtte de eerst komende maanden geen antwoord te krijgen kreeg ik na een week reactie en hebben ze hem approved.
Bedankt voor het meedenken.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik snap het nog steeds niet.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:00:
[...]
Dat is omdat, als je in altcoins e.d. handelt, je handelt tegen Bitcoin. Je had namelijk ditzelfde geld ook in BTC kunnen stoppen, maar als die dan met 15% daalt en de altcoin stijgt juist weer wat, maak je het 'fiat-verlies' deels weer goed. Had je alles in BTC gestopt en daalde dat met 15%, dan was je USD value ook met 15% gedaald, waar dat nu dus niet zo hoeft te zijn. Zo beperk je je "verlies" dus eigenlijk wat.
En daarnaast is het niet heel gek om vrolijk te worden van een sterke coin, want als BTC zometeen weer omhoog zal gaan heb je dus tijdens die dip en meer BTC-waarde gekregen en stijgt het USD value dus ook weer. Best of both worlds.
Maar goed, dat is hoe ik er naar kijk.
Stel de koers op dit moment is:
Waarde 10 VEN = 100 EUR = 1 BTC
Waarde 1 BTC = 100 EUR = 10 VEN
Als BTC daalt naar 50 EUR dan is het logisch dat 10 VEN ineens 2 BTC waard is, echter is die VEN / BTC etc. nog steeds 'maar' 100 EUR waard.
Zodra BTC weer stijgt naar 100 EURO en VEN stijgt niet in waarde, dan is VEN gewoon weer 1 BTC waard.
Zo zie ik het.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb ook bijgekocht, maar vraag me toch af of we nog zo gek omhoog gaan schieten als vorige week....MAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:14:
![]()
Gewoon TRX blijven inkopen tegen de stroom in; het kost geen klap nu

Tenzij iemand failliet gaat; XVG staat nu ongeveer 8% hoger dan de koers van vorige week en toen zaten we nog voor de ATH van 2047SAT.frederick130391 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:17:
[...]
Ik heb ook bijgekocht, maar vraag me toch af of we nog zo gek omhoog gaan schieten als vorige week....
Denk je echt dat TRX nog omhoog gaat gaan? Ik zie t alleen maar duiken en duiken, met elke keer die problemen die ze hebben en de schandalen die ervan gemaakt worden.MAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Tenzij iemand failliet gaat; XVG staat nu ongeveer 8% hoger dan de koers van vorige week en toen zaten we nog voor de ATH van 2047SAT.
ai.... balen manAdamoland schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:17:
****! Net verkeerde order gemaakt ipv stop-imit een echte order gemaakt onder de vraagprijs: 0.2 BTC weg, poef!Volgende keer geen pop-up negeren.
Zodra BTC weer stijgt naar 100 euro en VEN stijgt niet, dan is je VEN nog steeds 2 BTC waard en dus 2x 100 = 200.Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:08:
[...]
Ik snap het nog steeds niet.
Als BTC daalt naar 50 EUR dan is het logisch dat 10 VEN ineens 2 BTC waard is, echter is die VEN / BTC etc. nog steeds 'maar' 100 EUR waard.
Zodra BTC weer stijgt naar 100 EURO en VEN stijgt niet in waarde, dan is VEN gewoon weer 1 BTC waard.
Zo zie ik het.
Elke stijging vind ik grappig... Heb een slootje verkoop klaarstaan op 3%, 5%, 10%, 15% en zelfs 30% marge. En dan nog zit ik 20% onder ATH.mark-k schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:25:
[...]
Denk je echt dat TRX nog omhoog gaat gaan? Ik zie t alleen maar duiken en duiken, met elke keer die problemen die ze hebben en de schandalen die ervan gemaakt worden.
Mijn tijd zal het worden; tenzij TRX onder de 600 duikt en de-listed als aankondiging krijgt, is het nog steeds speelgeld waar ik in zit alhoewel mijn target-marge van 10%/week hiermee dan wel in de knel komt.
Fuck dat is zuur... Ik hoop voor jou dat het percentueel niet té veel van je portfolio was?Adamoland schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:17:
****! Net verkeerde order gemaakt ipv stop-imit een echte order gemaakt onder de vraagprijs: 0.2 BTC weg, poef!Volgende keer geen pop-up negeren.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dat is een beetje het probleem denk ik. We moeten niet teveel kijken naar de fiat-waarde omdat deze waarde volledig gerelateerd is aan de waarde van de volatiele Bitcoin. In je voorbeeld ga je er ook vanuit dat de coin compleet stil blijft staan, wat natuurlijk niet snel zal gebeuren. Bitcoin daalt bijvoorbeeld met 20% en zal een tijdje gaan consolideren. Gedurende die tijd, groeien sommige coins juist door in sats-waarde. Vervolgens zal Bitcoin na een tijdje weer in USD waarde stijgen en wederom geldt nu dat de sterke coins hier weinig last van hebben en je amper een dip ziet. Uiteindelijk is die coin dus in zowel satochi's gestegen maar door de groei van BTC zelf, is de waarde van de andere coin in euro/usd ook gestegen. Een coin die op z'n benen blijft staan tijdens een dip, is dan ook gewoon een sterke coin.Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:08:
[...]
Ik snap het nog steeds niet.
Zo zie ik het.
Het meest winstgevende naar mijn mening is om je te focussen op sats-waarde ipv euro/usd. Je kan al je geld stoppen in Bitcoin, maar als je dat eenmaal gedaan hebt, veranderd er helemaal niks meer aan het aantal BTC dat je hebt, waardoor je volledig afhankelijk bent van de waarde in euro/dollars. En we weten dat die waarde nogal volatiel is. Als je je echter richt op ook de waarde in satochi's, kun je zien of de desbetreffende coin ook daadwerkelijk verder groeit in eigen waarde in verhouding met BTC, al is BTC gedaald in euro/dollars. Je wil dat je coin ook los van Bitcoin verder kan groeien toch? En helaas zit deze markt zo in elkaar dat alles gerelateerd is aan Bitcoin.
Het uiteindelijke doel van velen zal zijn om zoveel mogelijk fiat-winst te maken en dat doe je juist door te letten op de waarden in satochi's in plaats van in euro/usd.
Ik merk nu hoe lastig het is om dit uitgelegd te krijgen.
Verwijderd
Hij komt in us $ niet boven de max, dat was $4,70.wann0wfhc schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:15:
VEN blijft me toch ook verbazen. Gigantische sell walls maar elke dag loopt hij rustig een stukje verder omhoog. Houd ook perfect staande in deze redelijk turbulente dagen. Ik ben echt benieuwd wat de rebrand maandag gaat doen voor de prijs.
Maar in satoshi stijgt ie wel.
Ja idd, dat komt als je niet oplet en bezig bent met chatten tegelijk
Huuhhh, hoe dan?Rookert25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Zodra BTC weer stijgt naar 100 euro en VEN stijgt niet, dan is je VEN nog steeds 2 BTC waard en dus 2x 100 = 200.
Als voorbeeld he:
TRX is 100 dollar en 1 BTC. waard.
Dag daarna:
TRX is helemaal gekelderd qua USD waard nu 0,000000111111 USD waard. En qua BTC waarde is die net zo teringhard gezakt hoor :-).
Hoe verklaar je anders een stijging van BTC waarde van VEN terwijl VEN niet zoveel bijzonders meer waard is geworden in USD? Oh ik weet het: omdat de BTC minder waard is geworden er dus meer BTC'tjes passen in die ene VEN. En als BTC stijgt maar VEN niet, dan passen er minder BCT'tje in die VEN en daalt dus automatisch de BTC waarde.
Maar nogmaals; wellicht dat ik in een soort van tunnelvisie zit ofzo, jullie hebben ongetwijfeld gelijk enzo,
Zuur ja. Hoeveel geld gaat er wel niet 'verloren' door dit soort actiesAdamoland schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:17:
Ik had laatst 80 euro weg gegooid door geen payment ID mee te geven bij een Monero transactie.
Tevens 150 euro in ETH zitten op app.capitalexpanse.net waar de ICO CPX tokens gekocht kunnen worden. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit een scam is.. Time will tell.. Learning all the time.
Merk ook dat het toch nog wat teveel met me doet al die volatiele koersen.
Ben gegaan voor VEN, ICX en een kleine beetje ADA.
Nou ik zie het nu als een wijze les. Ook belangrijk! Het goede nieuws is heb intussen alweer wat winst gemaakt met BTC kennelijk dus nu maar 0.04 BTC tekort....technoaddict schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:39:
[...]
Zuur ja. Hoeveel geld gaat er wel niet 'verloren' door dit soort acties
Ik had laatst 80 euro weg gegooid door geen payment ID mee te geven bij een Monero transactie.
Tevens 150 euro in ETH zitten op app.capitalexpanse.net waar de ICO CPX tokens gekocht kunnen worden. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit een scam is.. Time will tell.. Learning all the time.
Verwijderd
Ik zit dan in dezelfde tunnel als jou volgens mij.Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Maar nogmaals; wellicht dat ik in een soort van tunnelvisie zit ofzo, jullie hebben ongetwijfeld gelijk enzo,
Mijn munten hebben allemaal verlies gemaakt tov de ETH, want daar wissel ik mee.
Maar omdat de ETH sterk gestegen is, sta ik wel in de plus tov mijn inleg bedrag.
Als 1 VEN 1 euro waard is, en 1 VEN weer gelijk staat aan 1 ETH. Deze VEN stijgt naar waarde 1,50 euro. maar omdat de ETH sneller stijgt is 1 VEN nogmaar 0,9 ETH waard. Betekend dat dat ik op de ETH verlies heb gemaakt, maar eigenlijk heb ik winst gemaakt omdat die 0,9 ETH meer waard is dan die 1,0 ETH hiervoor.
Omdat BTC daalt in waarde.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Hij komt in us $ niet boven de max, dat was $4,70.
Maar in satoshi stijgt ie wel.
Zo geeft het soms een vertekend beeld.
Als btc daalt in usd dat worden alts meer waard in Satoshi maar niets usd.
Daarom reken ik liever in euro. Hoeveelheid BTC zegt mij niets liever direct in euro's.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Wat ik me afvraag, is het verstandiger om naar BTC of naar ETH terug te handelen?
En waarom?
Verwijderd
Je vergeet je allerlaatste euro er in te stoppenStevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Nee want Binance is open alles gaat nu naar the moon!11!!! HODL FOMO FUD BLAAAAAAAA. Nu Bitrex nog open en omg rocketblaablablaa naar the MOOONENnnn!N1!!1!!!!1!!
Anyway, ik HODL alles ondanks grote verliezen. I don't give a fuck, als ik nieuwe coins wil kopen pomp ik wel weer €1000,- extra eigen geld erbij o.i.d. zolang de andere coins geen extra liquiditeit opleveren om dit te doen.
Alles of niet, van mij apart staat alles op nul morgen, ik verkoop geen fuck zolang de cijfers rood zijn. Alle verhalen over "oh weet je vijf jaar geleden toen ik 1000003938328328 BTC had en die uiteindelijk maar heb verkocht voor €100,- want het steeg maar niet in 24h". Echt, mensen, ga toch eens lekker achterover zitten, beetje fappen, dumpert refreshen of gewoon aan het werk.
HEEUHUUHEHUEHEUHEUHE E![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

En je had dus veel meer winst kunnen hebben...Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:46:
Betekend dat dat ik op de ETH verlies heb gemaakt, maar eigenlijk heb ik winst gemaakt omdat die 0,9 ETH meer waard is dan die 1,0 ETH hiervoor.
Ik snap dan weer niet zo goed waarom sommige het niet snappen.
Het heeft toch geen zin om bewust je bezit van eth/btc te verkleinen puur omdat je er in euro's misschien iets op vooruit gaat?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Enkel zal volgens analyse da daling nog een stuk verder inzetten. Ik wacht dan ook nog even af tot we aan ‘C’ zijn gekomenMAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:27:
[...]
Elke stijging vind ik grappig... Heb een slootje verkoop klaarstaan op 3%, 5%, 10%, 15% en zelfs 30% marge. En dan nog zit ik 20% onder ATH.
Mijn tijd zal het worden; tenzij TRX onder de 600 duikt en de-listed als aankondiging krijgt, is het nog steeds speelgeld waar ik in zit alhoewel mijn target-marge van 10%/week hiermee dan wel in de knel komt.
Hier analyse:
https://www.tradingview.c...RaBa5-TRON-ABC-dump-time/
Verwijderd
Oh begrjip mij niet verkeerd, het meest ideale was geweest dat ik bijvoorbeeld vanmorgen alles had laten omzetten in ETH. maar het daytraden is niet mijn ding.Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:51:
[...]
En je had dus veel meer winst kunnen hebben...
Ik snap dan weer niet zo goed waarom sommige het niet snappen.Je stapt in eth/btc met de verwachting dat deze stijgt of aan het eind van de rit minimaal dezelfde waarde nog heeft. Je winst pak je juist op het vergroten van het aantal eth/btc dat je hebt en is deze tov het instapmoment gestegen dan heb je dus dubbel winst.
Het heeft toch geen zin om bewust je bezit van eth/btc te verkleinen puur omdat je er in euro's misschien iets op vooruit gaat?
Ik bedoelde het gewoon als rekenvoorbeeldje dat het niet altijd verlies is als je waarde in ETH zakt, het is alleen niet de maximale winst, daar ben ik mee eens
Uiteindelijk is het allemaal met elkaar balans en koop jij geen Tesla van BTC / ETH / LTC / XPR of wat dan ook maar gewoon USD.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:46:
[...]
Ik zit dan in dezelfde tunnel als jou volgens mij.
Mijn munten hebben allemaal verlies gemaakt tov de ETH, want daar wissel ik mee.
Maar omdat de ETH sterk gestegen is, sta ik wel in de plus tov mijn inleg bedrag.
Als 1 VEN 1 euro waard is, en 1 VEN weer gelijk staat aan 1 ETH. Deze VEN stijgt naar waarde 1,50 euro. maar omdat de ETH sneller stijgt is 1 VEN nogmaar 0,9 ETH waard. Betekend dat dat ik op de ETH verlies heb gemaakt, maar eigenlijk heb ik winst gemaakt omdat die 0,9 ETH meer waard is dan die 1,0 ETH hiervoor.
Stel, ETH blijft net zo steady als bv. EUR t.ov. USD. Als de waarde van 1 BTC dan daalt naar 1 dollar daalt dan is 1 ETH nu 1330.17 BTC waard. Ik zie geen winst hoor, behalve getalletjes, maar je moet toch echt eerst die BTC nog omzetten naar EUR / USD om een Tesla te kopen.
Wat koop jij dan meer met btc of eth dan met euro?Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Ik denk dat 95% van de nieuwe inleggers puur euro's willen verdienen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
begrijp ook inderdaad niet waarom men constant een koers aangeeft in satoshi. Leuk dat je shitcoin X zoveel Satoshi waard is, maar daar betaal ik de bakker niet van. En dan kijk je naar euro's (of dollars) en is het allemaal flink gedaald.Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Dat komt toch enkel omdat de BTC gedaald is, ook zo'n 10%. Snap nog steeds de vreugde niet als je portfolio stijgt in BTC terwijl de USD waarde juist is gedaald of gelijk gebleven. Als BTC straks stijgt en VEN stijgt minder hard of daalt juist, dan zal door een stijgende BTC de waarde in BTC nog harder dalen. Nou jeej!
Enige voordeel is als je NU je VEN verkoopt voor BTC, maar dat wil je ook weer niet. Dus ik snap het niet waarom je het nu zo tof vindt dat VEN t.o.v. BTC in in de top 10 staat terwijl BTC juist gedaald is.
Zou heel goed kunnen dat ik het rekensommetje niet goed doe, maar tot op heden snap ik echt niet waarom men zo naar de BTC waarde kijkt van altcoins en gaat juichen als bv. BTC waarde van een portfolio is gestegen terwijl de BTC zelf is gedaald....
blup
Verwijderd
Ik handel ook nog niet zolang dus vandaar dat ik het ook nog niet helemaal zie:argon007 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:39:
Wat is er trouwens "beter" ? handelen tegenover BTC of ETH. Ik doe het meer en meer via ETH maar door de grote stijging heb ik nu voor dat mijn alt coins dus minder waard worden...
Zit er dan geen evenwicht in de handel tussen BTC-Alt en ETH-Alt?
Als ofwel BTC ofwel ETH te hard daalt of stijgt stap je toch over op de ander om alt te kopen verkopen?
Ingewikkelde materie als je geen vaste standaard hebt om tegen af te zetten?
Ik lees zojuist dat je het tegen satoshi moet zetten (maar die is toch een afgeleide van BTC?)
Is slowchat gelukkig
Je kijkt naar satochi's omdat je wil weten of die koersdaling door de coin zelf komt of door de BTC/ETH koers.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:56:
[...]
begrijp ook inderdaad niet waarom men constant een koers aangeeft in satoshi. Leuk dat je shitcoin X zoveel Satoshi waard is, maar daar betaal ik de bakker niet van. En dan kijk je naar euro's (of dollars) en is het allemaal flink gedaald.
Als de koers daalt in satochi's ligt het aan de coin zelf, als de koers daalt in enkel euro's ligt het aan BTC/ETH.
Dat zou basiskennis moeten zijn..
En de grap is dan ook nog dat iedereen hier zegt "Oh ik heb 6k winst gemaakt maar nu 3k verlies" en daar zeker wel keiharde EUR mee bedoelt.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:56:
[...]
begrijp ook inderdaad niet waarom men constant een koers aangeeft in satoshi. Leuk dat je shitcoin X zoveel Satoshi waard is, maar daar betaal ik de bakker niet van. En dan kijk je naar euro's (of dollars) en is het allemaal flink gedaald.
Naja goed, einde discussie, mensen die hun portfolio 1000 euro minder waard hebben zien worden maar wel blij worden van een stijging in waarde in BTC (terwijl die kutmunt zelf ook minder waard is geworden): sterkte met jezelf.
maar wat is de point?Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:59:
[...]
Je kijkt naar satochi's omdat je wil weten of die koersdaling door de coin zelf komt of door de BTC/ETH koers.
Als de koers daalt in satochi's ligt het aan de coin zelf, als de koers daalt in enkel euro's ligt het aan BTC/ETH.
Nogmaals, de meeste zitten hier toch echt in om geld te verdienen in de echte wereld. Leuk dat ik er meer (of minder) bitcoin van krijg, maar mij intereseert het of ik er meer (of minder) broden van kan kopen.
De vergelijking is niet interesant en compleet nietszeggend omdat je constant bij moet houden wat de huidige koers (en verloop) van bitcoins is voordat een opmerking als "mijn coins staan in de plus" hout snijd.
blup
Omdat men doorgaans niet handelt met geld dat ze nodig hebben bij de bakker.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:56:
[...]
Ik ga ervan uit dat btc op termijn door blijft stijgen dus ik wil zoveel mogelijk btc hebben. Dat het nu even gedaald is maakt me weinig uit, hoef het immers niet nu uit te cashen toch?
Ik vind het prima dat sommigen naar euro's blijven kijken, daar haal ik mijn 'winst' vandaan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Imo staan (bijna) alle coins er zo voor dat deze aardig kunnen stijgen tov van btc.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:57:
Imo staan er een aantal coins waaronder ada trx en xlm zo voor dat deze aardig kunnen stijgen, tov van btc.
Mooie analyse; ik mis alleen 2 stukjes info... Ongetwijfeld weer aan het azijnzeiken maar:
- 3 van de 4 grootste volume-pieken lieten bijna 0 increase in de koers/waarde zien
- tussen punt 5 en halverwege B tot C, is de grafiek best in elkaar geduwd; ik kan nog wel 6 pieken tekenen
- alles wordt verklaard door de grafiek "volatility"
Ergo; er is zeker een kans dat 500 tot 700 eigenlijk de baseline hoort te zijn (en dat we daar nu naar terugvallen) maar "de analyse" is hier en daar wat zwakjes. Ik kan het zeker niet anders/beter maar de horizontale as van de tijd is dusdanig "verkreukeld" dat je amper een analyse kan maken (en zeker niet over een coin die net 30 dagen op de markt is en voornamelijk Reddt/FUD voor zijn kiezen krijgt).
Als de ETH in koers stijgt qua BTC maar in USD gelijk is komt dat omdat BTC minder waard is geworden. Als je ETH meer USD waard is geworden maar gedaald in BTC dan komt dat omdat BTC meer waard is geworden.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:59:
[...]
Je kijkt naar satochi's omdat je wil weten of die koersdaling door de coin zelf komt of door de BTC/ETH koers.
De vergelijking is van uiterst belang zelfs. Jij wil winst maken, dus dan is het juist heel belangrijk als je meer Bitcoins maakt. En met die meer Bitcoins maak je uiteindelijk ook meer geld, ervan uitgaande dat Bitcoin langzaamaan blijft stijgen. Maar als dat je niet interesseert kan je het nu net zo goed allemaal in Bitcoin stoppen want de sats waarde interesseert je toch niet of.. Of toch wel? Als een coin +40% gaat komt dat juist door de waarde in satochi's. En dan boeit het dus wel om daar naar te kijken.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:01:
[...]
maar wat is de point?
Nogmaals, de meeste zitten hier toch echt in om geld te verdienen in de echte wereld. Leuk dat ik er meer (of minder) bitcoin van krijg, maar mij intereseert het of ik er meer (of minder) broden van kan kopen.
De vergelijking is niet interesant en compleet nietszeggend omdat je constant bij moet houden wat de huidige koers (en verloop) van bitcoins is voordat een opmerking als "mijn coins staan in de plus" hout snijd.
Maar als dat niet duidelijk is of geloofd wordt, wordt het wel lastig discussiëren ben ik bang. Dan is Bitcoin de enige echte keuze.
@Stevie_ Ik bedoelde BTC of ETH. Was al bang dat het anders zou over komen haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 10-01-2018 14:07 ]
Ik volg dhr. Crypts standpunt. Ik ga er van uit dat de bitcoin nog wel zal gaan stijgen in waarde en voor mij is het spel ook zo snel mogelijk zoveel mogelijk van die 21 miljoen muntjes aan mijn wallet toe te mogen kennen. Helaas schiet het bij mij nou niet echt op, aangezien ik in BTC pas iets van 5% geplust heb sinds oktober.Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Omdat men doorgaans niet handelt met geld dat ze nodig hebben bij de bakker.![]()
Ik ga ervan uit dat btc op termijn door blijft stijgen dus ik wil zoveel mogelijk btc hebben. Dat het nu even gedaald is maakt me weinig uit, hoef het immers niet nu uit te cashen toch?
Ik vind het prima dat sommigen naar euro's blijven kijken, daar haal ik mijn 'winst' vandaan.
Het inzetten van BTC voor de aanschaf van broden lijkt me ook niet verschrikkelijk fortuinlijk als de fee voor je transactie zo'n $20 zou moeten kosten. Is BTC niet meer te vergelijken met een baar goud, alsin het vertegenwoordigt een waarde, maar ermee betalen is wel lastig?
Nee maar ze handelen wel met het geld wat ze in de toekomst bij de bakker (of de Tesla dealer) willen gebruiken. Die lacht me hard uit als ik tegen hem zeg "maar mijn LTC zijn ten opzichte van YOYOW echt super hard gestegen!!" terwijl de werkelijke koers waar ik mijn Tesla mee kan kopen gewoon ingestort is.Crypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:01:
[...]
Omdat men doorgaans niet handelt met geld dat ze nodig hebben bij de bakker.![]()
Ik vind het gewoon een truukje dat mensen gebruiken om vooral lekker zichtzelf voor te kunnen houden dat ze 1. er echt veel vanaf weten! en 2. lekker winst maken terwijl anderen verlies leiden.
Echter als BTC harder stijgt dan hun alt coins hoor je ze hier niet over hun "verlies" hoor, dan kom je ook gewoon bij hun tegen "nou ik heb lekker 10k verdiend"
blup
Denk stuur mijn restje van 0.00172762 BTC naar binance blijkt dat je minimaal orders van 0.002 BTC moet hebben.. daar ging mijn geld.
Meer bitcoin maken door groeiende coins in sats = meer winst. Dat is toch logisch en precies wat je wil toch? Je wil winst in euro's maken en dat doe je ook dan. Heck, dat noemen we winstmaximalisatie. Uiteindelijk kan je daardoor nog veel meer broden bij de bakker balen.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:
[...]
Nee maar ze handelen wel met het geld wat ze in de toekomst bij de bakker (of de Tesla dealer) willen gebruiken. Die lacht me hard uit als ik tegen hem zeg "maar mijn LTC zijn ten opzichte van YOYOW echt super hard gestegen!!" terwijl de werkelijke koers waar ik mijn Tesla mee kan kopen gewoon ingestort is.
Ik vind het gewoon een truukje dat mensen gebruiken om vooral lekker zichtzelf voor te kunnen houden dat ze 1. er echt veel vanaf weten! en 2. lekker winst maken terwijl anderen verlies leiden.
Echter als BTC harder stijgt dan hun alt coins hoor je ze hier niet over hun "verlies" hoor, dan kom je ook gewoon bij hun tegen "nou ik heb lekker 10k verdiend"
Ik snap niet wat daar gek aan is.
Mjah ik denk dat deze discussie een beetje zinloos is geworden, niet dat ik nou zo slim ben maar volgens mij ga je aan wat basiskennis voorbij.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:
[...]
Nee maar ze handelen wel met het geld wat ze in de toekomst bij de bakker (of de Tesla dealer) willen gebruiken. Die lacht me hard uit als ik tegen hem zeg "maar mijn LTC zijn ten opzichte van YOYOW echt super hard gestegen!!" terwijl de werkelijke koers waar ik mijn Tesla mee kan kopen gewoon ingestort is.
Btc stijgt of daalt tov fiat, alts dalen of stijgen tov btc. (of andere handelsparen) Ik ga er (nogmaals) vanuit dat btc op termijn blijft stijgen dus het vergroten van mijn aandeel btc is mijn doel. Daalt btc tov de euro dan ga ik natuurlijk wel weer even terug om later weer lager in te stappen wederom dus met het doel om mijn aandeel btc te vergroten. Dat is imho het spelletje wat we, als het goed is, allemaal proberen te spelen.
Dat je af en toe even een snapshot maakt van je waarde in euro's doet daar niks aan af.
Niet als de BTC/EUR koers instort voordat jij er euro's van hebt gemaakt.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:14:
[...]
Meer bitcoin maken door groeiende coins in sats = meer winst.
Dan heb je dus alsnog meer euro's gemaakt dan als je niet aan het maximaliseren van je BTC deed. Het loont dus sowieso..Bartholomaus schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Niet als de BTC/EUR koers instort voordat jij er euro's van hebt gemaakt.
Maar goed, ik zal wel dom zijn als ik kijk naar een koersverloop van een maand en dan toch wel enigszins een daling kan bespeuren in de bitcoins.
blup
Verwijderd
Toenemende of afnemende waardes, euro's dollars of satoshi's, noteer altijd je investering in aantallen, muntwaarde en werkelijke valuta. De volatiliteit, tradingsparen en de fees maken het anders wat lastig te volgen wat je overhoud. Maak een eenvoudig excel en noteer gewoon je transacties. één van de grootste successen van de hype tot op heden is de luiheid en het gemak waarmee ieder rijk "wil" worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 14:25 ]
Niemand zegt dat hij niet kan dalen in een bepaald tijdsbestek. Alleen de meeste geloven dat hij uiteindelijk weer omhoog zal gaan. En dat is in de afgelopen 9 jaar dat de coin bestaat altijd waar geweest. En natuurlijk zal dat niet altijd waar blijven zijn. Alleen uit de daling van nu kun je niet de conclusie trekken dat dit het dan was.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
Maar goed, ik zal wel dom zijn als ik kijk naar een koersverloop van een maand en dan toch wel enigszins een daling kan bespeuren in de bitcoins.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 10-01-2018 14:38 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als, als. 'We' verwachten allemaal een stijging van btc op termijn anders waren we niet ingestapt toch? Je gaat toch niet je euro's verruilen voor btc met de verwachting dat deze minder waard wordt?Bartholomaus schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Niet als de BTC/EUR koers instort voordat jij er euro's van hebt gemaakt.
Anders gezegd, de mensen hier die doelbewust hun aandeel in btc verkleinen omdat ze naar euro's blijven kijken maken bij een stijgende btc enkele 'winst' maar zou deze dus dalen maken ze dubbel verlies. Ik snap ook niet zo goed wat er nou zo logisch aan is om te gaan handelen in alts en daarmee je aandeel btc te verkleinen terwijl niks doen dus meer opgeleverd zou hebben?

Als je denkt dat dat is wat er gezegd wordt, dan lees je wat je zelf wil lezen denk ik.Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
Toch grappig dat ik basiskennis mis als ik het gek vind dat mensen hun verliest niet in echt geld willen uitdrukken maar in een rotsvast geloof dat een luchtkasteel altijd maar zal blijven stijgen.
Het is niet gek dat er een downtrend is na zo'n stijging.
Eens, echter blijft het iets om rekening mee te houden. Niets lijkt me zeker in dit wereldjeCrypts schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:26:
[...]
Als, als. 'We' verwachten allemaal een stijging van btc op termijn anders waren we niet ingestapt toch? Je gaat toch niet je euro's verruilen voor btc met de verwachting dat deze minder waard wordt?
Iemand die een bitcoin kocht aan minder dan de waarde waarop die nu staat kijkt niet naar het feit dat hij gedaald is de laatste weken, die kijkt naar de winst die hij nog steeds heeft. Zo waren er eind december nieuwsberichten dat de bitcoin ineens 30-40% van zn waarde was verloren op een paar uur tijd. Wat men er niet bij zei was dat hij nog steeds x aantal hoger stond dan 1 januari. Een paar dagen later was hij reeds opnieuw x aantal % gestegen. Diegene die het steeds hebben over een luchtbel zijn diegene die er geen geld kunnen of willen steken, die het op de bank laten staan en op het einde van het jaar amper intrest hierop hebben. Als blijkt dat ik eind dit jaar 1 euro meer heb dan wanneer ik het op de bank had laten staan, dan was het toch de correcte keuze om het in crypto te plaatsen ?Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
Toch grappig dat ik basiskennis mis als ik het gek vind dat mensen hun verliest niet in echt geld willen uitdrukken maar in een rotsvast geloof dat een luchtkasteel altijd maar zal blijven stijgen.
Natuurlijk hou je dat wel een beetje in de gaten... Maar voor het handelen zelf maakt dat weinig uit los van de stijging/daling die alts maken als btc weer even gek doet. Anders gezegd, wij starten beiden met handelen en handelen alleen met elkaar. Onderweg raak jij 25% van je btc aan mij kwijt maar ondertussen doet btc x2 dan sta je alsnog op winst. Immers als btc stijgt van €1 naar €2 sta jij op €0,50 winst (1-0,25=0,75x2=1,50), ik sta dan alleen op €1,50 winst. (1+0,25=1,25x2=2,50)Bartholomaus schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:30:
[...]
Eens, echter blijft het iets om rekening mee te houden. Niets lijkt me zeker in dit wereldje
Beiden blij (want winst) of is er onderweg iets niet helemaal goed gegaan voor jou?
Je kunt hem ook omdraaien als de waarde van btc halveert, jouw geïnvesteerde euro is dan nog maar €0,375 waard, mijn euro €0,625.
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 10-01-2018 14:42 ]
Waar heb je dit gevonden?the_virus26 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:52:
[...]
1. Vechain will be partnering with chinese government on traceability of products/data on blockchain bij 2020
2. Vechain has landed the biggest ever chinese government supported blockchain project.
3. Bithumb listing incoming
4. Bittrex listing incoming
5. Vechain will help build product brand authenticity in the name of the chinese government
6. Whitepaper rewrite is incoming
Tijdje over deze coin zitten nadenken en van alles op staan zoeken maar kan alleen maar tot de conclusie komen dat deze coin zwaar de lift in gaat en op het punt van uitbreken staat.
Je kent de uitdrukking wel "in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst".oisyn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Niemand zegt dat hij niet kan dalen in een bepaald tijdsbestek. Alleen de meeste geloven dat hij uiteindelijk weer omhoog zal gaan. En dat is in de afgelopen 9 jaar dat de coin bestaat altijd waar geweest.
Zo is het met de Bitcoin niet anders.
Natuurlijk verwacht ik ook wel stijgingen maar ook dalingen, je moet immers wel realistisch blijven.
De waarde van de BTC in je portefeuille is ook maar betrekkelijk onder aan de streep telt alleen maar wat de waarde is tov je inleg als je het geld echt wilt uitcashen.
Alles wat in de tussentijd gebeurd is maakt feitelijk niet uit!
Stel je legt 100 euro in, de BTC is op dat moment (fictief) 1. Week later gaat deze naar 2, dan naar 3 en weer later naar een 0,5 om vervolgens op 1,1 te eindigen.
Je wilt dan cashen en hebt dus in Euro's 10% winst afgezien van fees en transactiekosten.
Dat je meer had kunnen verdienen toen de waarde 3 was klopt maar dat is niet gebeurd ook heb je niet de helft verloren toen de waarde 0,5 was.
Alles is dus relatief en de hele dag nerveus naar de waarde van je portefeuille kijken helpt zeker ook niet.
Je reageert nu wel een beetje uit context. Ik heb het niet over stijgingen en dalingen. Die vind ik compleet oninteressant. Ik heb het over de koers waar de bitcoin uiteindelijk op zal gaan settlen. En die koers acht ik hoger dan de huidige ATH, en de meeste hier doen dat ook.HoppyF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:38:
Natuurlijk verwacht ik ook wel stijgingen maar ook dalingen, je moet immers wel realistisch blijven.
Dat is de reden dat ze BTC aanhouden als alt koers, en als doel hebben er meer BTC van te maken. Daarbij doet het er niet toe dat BTC in een bepaalde momentopname is gezakt.
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 10-01-2018 14:42 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Verwijderd in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"
EDIT: Hierin staan niet alle feiten die degene boven mij noemt, wel enkele zoals partnership etc.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 14:43 ]
gaat weer omhoog.Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:45:
Net nog een kleine ride mee kunnen nemen op VIBE. Ging opeens als een raket omhoog om vervolgens weer hard gedumpt te worden. Leuke winst na een paar rode dagen
ik blijf nog aan boord.
wel lef hoor, kan ook makkelijk binnen no time 50-75% kelderen of niet...rsmits007 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
[...]
gaat weer omhoog.![]()
ik blijf nog aan boord.
daar gaan uw winsten
[ Voor 4% gewijzigd door iNSANiTi op 10-01-2018 14:54 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Ging op zijn top als een raket omlaag. Pas als ik denk dat hij weer naar de maan gaat doe ik een nieuwe poging.rsmits007 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
[...]
gaat weer omhoog.![]()
ik blijf nog aan boord.
stuur je mij een berichtje?Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:02:
[...]
Ging op zijn top als een raket omlaag. Pas als ik denk dat hij weer naar de maan gaat doe ik een nieuwe poging.
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Geen tijd voor man... zit de hele tijd naar de candles, de boilinger bands en de orders te kijken... het is letterlijk een buy now order en dan een sell now order in soms een paar minuten.
[edit] Let op.... VIBE raakt weer zijn ondergrens. Als hij rond de $2.70 hangt goed in de gaten houden of hij weer omhoog schiet naar de $3.50 zoals net
[ Voor 18% gewijzigd door Hotzenwalder op 10-01-2018 15:14 ]
Delta is nog steeds flink van slag.sjorremans schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:28:
Hier niks aan de hand met Delta en nu valt de schade ook wel mee, denk zo'n -10% vergeleken met de laatste ATH
Komt allemaal wel weer goed
Bij mij XRP nu op € 1,56 terwijl Delta bij de alert settings aangeeft dat de currently worth € 2,64 is!

fuck. let ff niet op.iNSANiTi schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:54:
[...]
wel lef hoor, kan ook makkelijk binnen no time 50-75% kelderen of niet...
daar gaan uw winsten
Gaat ie tot de grond.
Lekker dan.
Nee dan snap je het spelletje dus niet, hij gaat van 1 naar 2 maar verkopen op de top lukt je bijna nooit dus je stapt er op 1,9 uit. Vervolgens stijgt hij weer naar 2 en schiet daardoor heen dus je koopt op 2,10 weer in en vervolgens verkoop je op 2,90 nadat hij even kort de 3 heeft aangetikt. Hij daalt tot 0,5 maar je bent op 1 weer ingestapt omdat je niet had verwacht dat hij nog verder zou dalen. Vervolgens stap je op 1,1 helemaal uit. Je begon dus met €100 en eindigt in dit geval met €254 fees even niet meegenomen. (als ik goed heb gerekend, even snel snel gedaan maar het gaat om het idee)HoppyF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:38:
Alles wat in de tussentijd gebeurd is maakt feitelijk niet uit!
Stel je legt 100 euro in, de BTC is op dat moment (fictief) 1. Week later gaat deze naar 2, dan naar 3 en weer later naar een 0,5 om vervolgens op 1,1 te eindigen.
Je wilt dan cashen en hebt dus in Euro's 10% winst afgezien van fees en transactiekosten.
Dat is wat we proberen te doen, althans ik.
I have been presented with evidence that the FINA ICO was organized by an individual associated with a known Nigerian criminal organization. I have no proof that they will not follow through and list the coins or develop a product, but I must withdraw my support.
Details coming.
https://twitter.com/officialmcafee/status/951096146230902784
LOL al die Nigeriaanse prinsen hebben dus ook de ICO wereld ontdekt.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:31:
Haha het is ook wat. Meneer McAfee heeft een ICO aangeraden en daar heeft hij nu toch wat twijfels bij.
[...]
Edit:
Mooie replies op zijn tweet:
'The Prince CEO just offered me 50 bitcoins I have to send him one so he can send them to me though?'
[ Voor 19% gewijzigd door rop380 op 10-01-2018 15:45 ]
Vindt dat stukje over crypto's, hoeren en drugs eigenlijk een stuk leuker.Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:31:
Haha het is ook wat. Meneer McAfee heeft een ICO aangeraden en daar heeft hij nu toch wat twijfels bij.
[...]
En stiekum vind ik hem eigenlijk best grappig.
[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 10-01-2018 15:45 ]
Hodlen is een leuk idee, maar blijkbaar toch niet wat voor mij
Gelukkig nog wat kleine bedragen op XLM en NEM sinds eind December en die laat ik maar gewoon staan.
als je al emotioneel wordt van een paar ripples die in waarde om laag gaan dan is crypto niet voor jou. stel je ziet je waarde van je ripples verdampen van 1000 euro naar 500 euro...who cares. het klimt wel weer omhoog. als je daar niet op kan/wilt wachten tja...Andyk125 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:40:
Ik ben er achter gekomen dat ik toch niet graag gok met geld, ook al is het geld wat ik makkelijk kan missen. Veel te druk met het in de gaten houden van de koers terwijl de bedoeling was om op lang termijn te investeren. Mijn XRP toch maar met minimaal verlies verkocht.. Hopen dat die nog verder daalt om op een later tijdstip met wat minder geld in te springen.
Gelukkig nog wat kleine bedragen op XLM en NEM sinds eind December en die laat ik maar gewoon staan.
Je moet je niet gek laten maken. Zo zijn er mensen die bitcoin hebben verkocht omdat die van 900 daalde naar 800 maar vervolgens 1 jaar later de 15.000 aantikte. Als je gaat voor lange termijn, kopen en dan laten staan. Wat de koers ook doet. Ik heb ze voor 1.30 gekocht (XRP). Ik was blij dat het de 2.40 haalde. Vanochtend schrok ik ook... maar dat hoort erbij. Omhoog en omlaag. Als je voor lange termijn gaat, niet meer kijken!!Andyk125 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:40:
Ik ben er achter gekomen dat ik toch niet graag gok met geld, ook al is het geld wat ik makkelijk kan missen. Veel te druk met het in de gaten houden van de koers terwijl de bedoeling was om op lang termijn te investeren. Mijn XRP toch maar met minimaal verlies verkocht.. Hopen dat die nog verder daalt om op een later tijdstip met wat minder geld in te springen.
De kans is net zo groot dat het niet omhoog gaat.nemesis2212 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:49:
[...]
als je al emotioneel wordt van een paar ripples die in waarde om laag gaan dan is crypto niet voor jou. stel je ziet je waarde van je ripples verdampen van 1000 euro naar 500 euro...who cares. het klimt wel weer omhoog. als je daar niet op kan/wilt wachten tja...
Ik heb ook een tijd HODL in XRP gezeten en het is mij te saai. Ik vind het leuker om de waves te riden en in korte tijd 10% ofzo te pakken of meernemesis2212 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:49:
[...]
als je al emotioneel wordt van een paar ripples die in waarde om laag gaan dan is crypto niet voor jou. stel je ziet je waarde van je ripples verdampen van 1000 euro naar 500 euro...who cares. het klimt wel weer omhoog. als je daar niet op kan/wilt wachten tja...
ja dat is voor iedereen verschillend. ga je voor tientjes/paar 100 euro winst op korte termijn. Of hou je de boel lekker vast voor een jaar of langer met de kans op hele dikke winst. voor die 10tjes winst kom ik mijn bed niet uit in ieder gevalHotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:56:
[...]
Ik heb ook een tijd HODL in XRP gezeten en het is mij te saai. Ik vind het leuker om de waves te riden en in korte tijd 10% ofzo te pakken of meer
Ik vind dit soort opmerkingen altijd iets te makkelijk gedacht. Je weet het niet. Het is gewoon 50/50.
[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 10-01-2018 16:00 ]
Het zijn geen tientjes als je met grote volumes werkt...nemesis2212 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:59:
[...]
ja dat is voor iedereen verschillend. ga je voor tientjes/paar 100 euro winst op korte termijn. Of hou je de boel lekker vast voor een jaar of langer met de kans op hele dikke winst. voor die 10tjes winst kom ik mijn bed niet uit in ieder geval
Indien Ethereum op tijd weet op te schalen qua capaciteit, dan zal de prijs nog wel verder stijgen. Casper, Sharding, Raiden zijn allen onderweg. De grote vraag is of het netwerk tot die tijd goed blijft presteren i.v.m. de gigantische groei aan transacties (1.2 mln per dag kortgeleden), want het netwerk piept en kraakt op dit moment.Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:50:
TRX blijft me niet helemaal lekker zitten. Wat verwachten jullie dat ETH de komende tijd gaat doen? Nu een goed moment om daar in te stappen en TRX te laten voor wat ie is?
transactie volume Ethereum
https://etherscan.io/chart/tx
[ Voor 5% gewijzigd door josshem op 10-01-2018 16:02 ]
je kan het ook zien als een positieve mindsetJorzoR schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:00:
[...]
Ik vind dit soort opmerkingen altijd iets te makkelijk gedacht. Je weet het niet. Het is gewoon 50/50.
Duidelijk, er zijn op dit moment zoveel munten, ik probeer met de tijd die ik heb mij in te lezen in welke munt nu stabiel omhoog gaat. Hiervoor heb ik nu VeChain in mijn pakket, die gaat stapsgewijs wel prima omhoog. Maar de rest van mijn portfolio bestaat op dit moment uit TRX, ETH, XRP, BTC, BNB (beetje) en nog wat restjes wat ik er niet af kan halen van kleine munten.josshem schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:01:
[...]
Indien Ethereum op tijd weet op te schalen qua capaciteit, dan zal de prijs nog wel verder stijgen. Casper, Sharding, Raiden zijn allen onderweg. De grote vraag is of het netwerk tot die tijd goed blijft presteren i.v.m. de gigantische groei aan transacties (1.2 mln per dag kortgeleden), want het netwerk piept en kraakt op dit moment.
transactie volume Ethereum
https://etherscan.io/chart/tx
Nu zit ik eraan te denken als TRX echt zo laag blijft de komende dagen deze van de hand te doen, maar in welk ik zal gaan terug investeren. Onduidelijk nog. Andere kant, TRX laten staan en hopen dat er na de 14de omhoog schiet, is ook nog een optie, doet ie dat niet, zul je zien dat de andere boten ook al weg zijn haha
Waarom niet ? ik pak soms maar een paar tientjes met grote volumes en verdien er goed aan.Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:01:
[...]
Het zijn geen tientjes als je met grote volumes werkt...
Wat is er de 14e eigenlijk? Was dat niet de announcement van die partner? Is dat dan niet Baofeng?Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:04:
[...]
Duidelijk, er zijn op dit moment zoveel munten, ik probeer met de tijd die ik heb mij in te lezen in welke munt nu stabiel omhoog gaat. Hiervoor heb ik nu VeChain in mijn pakket, die gaat stapsgewijs wel prima omhoog. Maar de rest van mijn portfolio bestaat op dit moment uit TRX, ETH, XRP, BTC, BNB (beetje) en nog wat restjes wat ik er niet af kan halen van kleine munten.
Nu zit ik eraan te denken als TRX echt zo laag blijft de komende dagen deze van de hand te doen, maar in welk ik zal gaan terug investeren. Onduidelijk nog. Andere kant, TRX laten staan en hopen dat er na de 14de omhoog schiet, is ook nog een optie, doet ie dat niet, zul je zien dat de andere boten ook al weg zijn haha
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)