Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het huidige financieele systeem is gebaseerd op schulden.
Overheden kunnen daarom nauwelijks de spaarrente verhogen en zouden het liefst negatieve spaarrente invoeren.
Dit lukt pas als ze de grote geldstromen onder controle hebben, lees: AL uw transacties via de bank.
Niet voor niets wordt betalen met je PIN of je 06 zo bevordert.
Als er dan een bankrun onstaat hebben de overheden het gemakkelijk, ze sluiten de banken en PIN automaten voor een aantal dagen, romen uw spaartegoed af en zorgen ervoor dat als de banken weer open gaan u maar max. een bedrag per dag kunt opnemen/pinnen.
Cyprus en Griekenland waren de testcases voor de rest van de landen.
Wen er maar aan, ons huidige financieele systeem is kapot
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 21-01-2018 14:32 ]
Tjonge, slaap je nog wel s'nachts?RaptorXS schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:29:
Reguleren van crypto's heeft alles te maken met : The war on cash.
Overheden kunnen daarom nauwelijks de spaarrente verhogen en zouden het liefst negatieve spaarrente invoeren.
Dit lukt pas als ze de grote geldstromen onder controle hebben, lees: AL uw transacties via de bank.
Als er dan een bankrun onstaat hebben de overheden het gemakkelijk, ze sluiten de banken en PIN automaten voor een aantal dagen, romen uw spaartegoed af en zorgen ervoor dat als de banken weer open gaan u maar max. een bedrag per dag kunt opnemen/pinnen.
"alu-hoedje op"RaptorXS schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:29:
Dit is best een mogelijk scenario, omdat het in het verleden al eens is gebeurd. Gelukkig is dit een laatste redmiddel van overheden dus zie het hier niet zo snel gebeuren. Maar zeg nooit, nooit.
[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 14:34 ]
Verwijderd
Dit lijkt me een goed teken.
Verwijderd
OK, maar daar schiet toch niemand wat mee op... zowel de overheid niet als de burger. Of hebben misschien "Aliens" wat ermee te maken dat die belangen hebben?RaptorXS schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:29:
Had je nou maar gewed op 70k
Inmiddels is m'n portfolio gegroeid naar 85% VEN, zonder iets bij te kopen
[ Voor 13% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 14:38 ]
Het houdt een keer op hoezeer een munt onder controle gehouden kan worden, gelukkigVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:35:
VEN gaat maar door en door. Ik had verwacht dat ze hem tot 26feb meer onder controle zouden hebben rond de 6$.
Dit lijkt me een goed teken.
Ik had hem ook niet verwacht, was m'n buyorder op 61k nou maar gevuld geweest...Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:36:
[...]
Had je nou maar gewed op 70kDit had ik totaal niet verwacht, crypto doet rare dingen!
Had een TA geprobeerd te maken en die kwam maximaal op 69500 uit hahahaIsaya schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Ik had hem ook niet verwacht, was m'n buyorder op 61k nou maar gevuld geweest...
... voor de rest alles prima hier hoor
[ Voor 9% gewijzigd door scrappy.doo op 21-01-2018 14:40 ]
Ik wil nog instappen, maar ik kan er inderdaad weinig over vinden. Eerst maar even een account aanmaken bij crypto bridge.Bever! schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:09:
Hier ook mensen in ECC gestapt? Gaat sinds een paar dagen erg hard, en gezien de lage waarde nu een interessante coin? Kan weinig vinden over de toegevoegde waarde en techniek.
Helemaal gelijk. Laat de rest maar lullen met de "aluhoedjes" commentaar. http://www.destaatsschuldmeter.nl/RaptorXS schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:29:
Dat is wel een goede tip! Of het product nou goed is of niet, dat zal sowieso wat naamsbekendheid creeren. Je kunt nu nog volgens mij vrij goedkoop inkopen @ $1.22 -12%.Arrien schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:08:
[...]
Heb wat VIBE gekocht omdat ze op 4 februari in een reclamespot te zien zijn tijdens de Superbowl.
Dat zou wel een leuke boost kunnen geven.
https://cryptocalendar.pro/event/1073
blijkbaar helpt klagen hier. Transactie is er nu doorheenscrappy.doo schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:40:
[zeikmodus]Mag ik hier nogmaals even zeiken of Kraken? Wat een enorme k*t site is het toch. Je had toch mogen hopen dat het naar duizend dagen downtime en miljoenen euros aan nieuwe servers een klein beetje zou werken. Orders plaatsen wil wel, maar O O O als je eens wat muntjes er vanaf wil halen. "Internal Error" dit "Internal Error" dat. sjemig![/zeikmodus]
Hij is nog steeds continu zakkende....Ypuh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:41:
[...]
Dat is wel een goede tip! Of het product nou goed is of niet, dat zal sowieso wat naamsbekendheid creeren. Je kunt nu nog volgens mij vrij goedkoop inkopen @ $1.22 -12%.
sterker nog, het is de top zakker van vandaag momenteel...
[ Voor 8% gewijzigd door DRuw op 21-01-2018 14:47 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Nu zou ik mezelf wat aan kunnen doen... Hopelijk zakt het nog wat in.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja, van wat ik heb begrepen kiezen veel mensen tussen VEN en WTC omdat beide van Chinese origine zijn. VEN wordt over het algemeen gezien als de betere keuze maar WTC ziet er best veelbelovend uit. Ik heb voorlopig ook gekozen voor 75% VEN en 25% qua onderverdeling van die currencies, vandaag is dan een goede dag. Waarschijnlijk zal ik uiteindelijk wel afscheid nemen van WTC ten faveure van iets anders maar voorlopig blijft hij lekker in m'n portfolio, compenseert vaak genoeg verliezen van andere muntjes.k1978 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:18:
Meer mensen in Walton ? Gaat ook lekker zeg. Zelfs boven me andere topper Ven..
Speaking of which, tijd om de portfolio wat verder op te schonen. Mijn grootste hap zit nu in XRP ivm oorspronkelijke hoge instapprijs ($1.73, wel reeds afgevangen met andere instappunten op $1.40 en $1 respectievelijk). XRP zal nog wel wat groeien en heeft heus wel long-termperspectief maar gezien het enorme volume zie ik hem nog niet zo snel boven de $5 uitkomen. Publiciteit is de laatste tijd ook niet bepaald positief geweest. Zodra ik er een beetje winst op heb gemaakt zal ik het leeuwendeel inwisselen voor een project waarin ik meer vertrouwen heb. Misschien kan dat dan naar XLM, die nog steeds erg goedkoop is en waarvan een flinke boost wordt verwacht de komende tijd (ivm roadmap en FairX). XRP en XLM lijken echter wel erg aan elkaar gekoppeld qua koersbewegingen.
Uiteindelijk wil ik ook af van EOS, die weliswaar lekker stijgt de laatste tijd maar waarvan de whitepaper me nog niet heeft overtuigd. Dat hevel ik over naar iets als ICX of NEO, hoewel die laatste wel heel erg veel wind in de rug heeft gehad de laatste tijd en misschien toch wel een beetje op z'n voorlopige ATH blijft hangen. Over ADA twijfel ik nog, leek een mooie toekomst tegemoet te gaan maar blijft toch wel een beetje achter. Zelfde geldt voor REQ.
Verder werd ik getipt over SNT (Status), iets waar werkelijk niemand het over heeft maar er veelbelovend uitziet. Laag volume, lage instapprijs, mooie user case. Wordt dan mijn wildcard, zeg maar.
Dus als puntje bij paaltje komt wil ik mijn lijstje opschonen naar ETH, VEN, XLM, ICX / NEO, SNT en een beetje BTC en BNB als alternatieve handelsparen mocht het misgaan met ETH. Maakt dit sense?
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Hou op schei uit. YoBit nog erger. Deposits aannemen en dan de wallet in maintenance zetten. 0 antwoorden, dagenlang.scrappy.doo schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:40:
[zeikmodus]Mag ik hier nogmaals even zeiken of Kraken? Wat een enorme k*t site is het toch. Je had toch mogen hopen dat het naar duizend dagen downtime en miljoenen euros aan nieuwe servers een klein beetje zou werken. Orders plaatsen wil wel, maar O O O als je eens wat muntjes er vanaf wil halen. "Internal Error" dit "Internal Error" dat. sjemig![/zeikmodus]
Niet goed, geld weg
Vanwaar je idee om WTC weer van de hand te doen? Ik ben juist aan het overwegen om er op een dip een aantal van binnen te halen namelijk.the_Omniscient schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:49:
[...]
Ja, van wat ik heb begrepen kiezen veel mensen tussen VEN en WTC omdat beide van Chinese origine zijn. VEN wordt over het algemeen gezien als de betere keuze maar WTC ziet er best veelbelovend uit. Ik heb voorlopig ook gekozen voor 75% VEN en 25% qua onderverdeling van die currencies, vandaag is dan een goede dag. Waarschijnlijk zal ik uiteindelijk wel afscheid nemen van WTC ten faveure van iets anders maar voorlopig blijft hij lekker in m'n portfolio, compenseert vaak genoeg verliezen van andere muntjes.
Speaking of which, tijd om de portfolio wat verder op te schonen. Mijn grootste hap zit nu in XRP ivm oorspronkelijke hoge instapprijs ($1.73, wel reeds afgevangen met andere instappunten op $1.40 en $1 respectievelijk). XRP zal nog wel wat groeien en heeft heus wel long-termperspectief maar gezien het enorme volume zie ik hem nog niet zo snel boven de $5 uitkomen. Publiciteit is de laatste tijd ook niet bepaald positief geweest. Zodra ik er een beetje winst op heb gemaakt zal ik het leeuwendeel inwisselen voor een project waarin ik meer vertrouwen heb. Misschien kan dat dan naar XLM, die nog steeds erg goedkoop is en waarvan een flinke boost wordt verwacht de komende tijd (ivm roadmap en FairX). XRP en XLM lijken echter wel erg aan elkaar gekoppeld qua koersbewegingen.
Uiteindelijk wil ik ook af van EOS, die weliswaar lekker stijgt de laatste tijd maar waarvan de whitepaper me nog niet heeft overtuigd. Dat hevel ik over naar iets als ICX of NEO, hoewel die laatste wel heel erg veel wind in de rug heeft gehad de laatste tijd en misschien toch wel een beetje op z'n voorlopige ATH blijft hangen. Over ADA twijfel ik nog, leek een mooie toekomst tegemoet te gaan maar blijft toch wel een beetje achter. Zelfde geldt voor REQ.
Verder werd ik getipt over SNT (Status), iets waar werkelijk niemand het over heeft maar er veelbelovend uitziet. Laag volume, lage instapprijs, mooie user case. Wordt dan mijn wildcard, zeg maar.
Dus als puntje bij paaltje komt wil ik mijn lijstje opschonen naar ETH, VEN, XLM, ICX / NEO, SNT en een beetje BTC en BNB als alternatieve handelsparen mocht het misgaan met ETH. Maakt dit sense?
Dat beschouw ik alleen maar als positief, buy the dip! De Super Bowl duurt nog 2 weken en een 20% increase na een dip lijkt me niet ondenkbaar.DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:46:
[...]
Hij is nog steeds continu zakkende....
sterker nog, het is de top zakker van vandaag momenteel...
nahLucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:55:
Volgens mij begint VEN nu echt met de grootste dip van vandaag
Ziet er niet naar uitLucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:55:
1800 sats vind ik voor vandaag een grote dip
Ven is shitcoin 😄Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:55:
ghegheLucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:57:
[...]
1800 sats vind ik voor vandaag een grote dip
Ieder zijn ding
Om heel eerlijk te zijn, ik heb mij domweg nog niet genoeg verdiept in WTC en ben toevallig op een goed moment ingestapt (er was toen nieuws over een belangrijke handelspartner waarna het aandeel omhoogschoot). Verder niet meer naar omgekeken en qua publiciteit is WTC in de schaduw van VEN komen te staan. Maar zoals gezegd: voorlopig blijft hij lekker staan waar hij staat en wellicht vind ik de komende tijd nog wat extra uurtjes om mij beter in te lezen over dit project.pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:53:
[...]
Vanwaar je idee om WTC weer van de hand te doen? Ik ben juist aan het overwegen om er op een dip een aantal van binnen te halen namelijk.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Helderthe_Omniscient schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:59:
[...]
Om heel eerlijk te zijn, ik heb mij domweg nog niet genoeg verdiept in WTC en ben toevallig op een goed moment ingestapt (er was toen nieuws over een belangrijke handelspartner waarna het aandeel omhoogschoot). Verder niet meer naar omgekeken en qua publiciteit is WTC in de schaduw van VEN komen te staan. Maar zoals gezegd: voorlopig blijft hij lekker staan waar hij staat en wellicht vind ik de komende tijd nog wat extra uurtjes om mij beter in te lezen over dit project.
Ik heb in ieder geval op 71k m'n sell order staan, vannacht dipt ie wel weer naar 66k, daar staat m'n buy order straks, toch even 10% meepakken als swingChrisdeW schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:58:
Tsjaa wat zou ik zeggen ANT -> NEO was ook een flinke stijging en dat was ook al in de aanloop van de rebrand. VEN heeft Woensdag weer iets belangrijks staan ik denk dat veel mensen instappen om dat straks met de rebrand mee te pakken.
Ieder zijn ding
[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 15:00 ]
leuk muntje voor de daghandel:)
Zou er niet direct op gokken, heeft nog best wat support.Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:00:
[...]
Ik heb in ieder geval op 71k m'n sell order staan, vannacht dipt ie wel weer naar 66k, daar staat m'n buy order straks, toch even 10% meepakken als swing
Grappig dit soort post terug te lezenRedHat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:57:
[...]
Zonde... VET hanteert 5 transfer fee, dat is ongeveer $25 weggegooid.
Midden januari komt de reforge, NEO ging x7 bij reforge... Dit zijn tenminste tips waar je wat aan hebt. VEN zou ik gewoon HODLén tot februari en dan evalueren wat verder.
Nu kun je wachten tot de dip op VEN... Maar als ik naar de sell walls kijk is die dip nog wel beetje twijfelachtig... dubbeltje op zijn kant zeg maar. Als hij nu zakt naar 27k dan gaan panicmensen wel weer massaal verkopen dus dan kun je op 25~25.5 misschien weer terugkopen.. Maar dat is een grote misschien.
Dit was vorige week - inmiddels alweer meer dan verdubbeld.
Kortom / leermoment -> het heeft niet altijd zin om te wachten op een DIP . Als je vertrouwen hebt is het ook goed soms gewoon in te kopen, ook in een stijging. Als je vorige week gewacht had, had je nu weinig winst.
idd...als je vertrouwen hebt in een munt is het soms gewoon goed om er in te springen.MaStar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:08:
[...]
Grappig dit soort post terug te lezen.
Dit was vorige week - inmiddels alweer meer dan verdubbeld.
Kortom / leermoment -> het heeft niet altijd zin om te wachten op een DIP . Als je vertrouwen hebt is het ook goed soms gewoon in te kopen, ook in een stijging. Als je vorige week gewacht had, had je nu weinig winst.
Ennnn... dat gaat je geld kosten!Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:19:
[...]
Die deal wil ik wel makenMaar beetje aanpassen
100 VEN als ie niet de 70k aantikt
Denk eerlijk gezegd dat de dipjes manipulatie van whales zijn, zodat hun heerlijk met winst kunnen swingtraden.
Gelukkig heeft ie daar nooit meer op gereageerd
Dat is juist het makke eraan. We accepteren het omdat janmodaal het nog kan betalen.pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:18:
[...]
Zaken veranderen nou eenmaal met de tijd. Ik praat voor mezelf en ik vind de regeling mals, zeker vergeleken met andere landen. Daarnaast vind ik het niet verkeerd dat we met elkaar bijdragen aan ons land, waarin we met elkaar uiteindelijk ook maar weinig te klagen hebben.
Je vergeet maar weer de btw verhoging. Absurde accijnzen. Waterbelasting in crisis 20% verhoogd. Maar de brievenbus firmas betalen 0% belasting. Letterlijk honderden miljarden waarvan jij en ik uiteindelijk de rekening moeten betalen. Nee ik ben niet tegen belasting maar is op dit moment onevenredig veel tov belasting constructies van internationale bedrijven.
Nu maak je er een hele andere discussie van, volgens mij ging het over de vermogensrendementheffing, waarover ik aangaf dat ik m mals vind.lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:15:
[...]
Dat is juist het makke eraan. We accepteren het omdat janmodaal het nog kan betalen.
Je vergeet maar weer de btw verhoging. Absurde accijnzen. Waterbelasting in crisis 20% verhoogd. Maar de brievenbus firmas betalen 0% belasting. Letterlijk honderden miljarden waarvan jij en ik uiteindelijk de rekening moeten betalen. Nee ik ben niet tegen belasting maar is op dit moment onevenredig veel tov belasting constructies van internationale bedrijven.
33% belasting op winst uit crypto's. En dan zijn ze verbaasd dat de mensen op allerhande manieren proberen de belastingen te ontwijken. Want daar zijn we dan wel weer kampioen in: belastingsontwijking, ontduiking en zwartwerk.
Een munt die in de top 10 van stijgers staat op een dag koop ik sowieso eigenlijk nooit.
Buy low, sell High en dan kopen nu mensen hem op zijn ATH met een dagwinst van 11%?
En dat gezegd hebbende maakt hij alweer een nosedive:)
Zijn mensen die puur FOMO kopen, of hele slechte daytraders of mensen met een glazenbol ?DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:20:
Ik snap de hype van VEN niet maar zal wel aan mij liggen.
Een munt die in de top 10 van stijgers staat op een dag koop ik sowieso eigenlijk nooit.
Buy low, sell High en dan kopen nu mensen hem op zijn ATH met een dagwinst van 11%?
it's all about the F#cking details
Je snapt de hype van een munt niet met de grootte partnerships, innovatief, en met zoveel goed nieuws?DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:20:
Ik denk het ja...Ri_k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:22:
[...]
Zijn mensen die puur FOMO kopen, of hele slechte daytraders of mensen met een glazenbol ?
Ik koop sowieso ook geen munten waar ik direct in geloof.
Heb ik geen barst aan..... munten echter waar anderen in geloven moet ik het van hebben, ikzelf maak het verschil niet;)

@RedHat ehh nee, als je die nu koopt kan die toch alleen maar tegenvallen?
Het is mijns inziens onmogelijk om dat vol te houden en aan die verwachtingen te (blijven) voldoen.
Je moet ze ERVOOR kopen...
[ Voor 20% gewijzigd door DRuw op 21-01-2018 15:25 ]
Ven staat voortdurend op een ATH, dus wanneer wil je m dan aanschaffen?DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:20:
Ik geef aan dat ik het onevenredig vind.pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:16:
[...]
Nu maak je er een hele andere discussie van, volgens mij ging het over de vermogensrendementheffing, waarover ik aangaf dat ik m mals vind.
Belasting op fictief vermogen is onzin en belachelijk. Verder geef ik aan dat velen het maar ok vinden zoals jij omdat we het idd goed hebbem maar op belasting constructie jan modaal echt de pineut en bijna de hele rekening betaald is als je verder in verdiept.
Hier houdt de discussie op.
FOMOMaStar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:15:
Nog wat VEN bijgekocht. 30% van mijn portfolio nu.
Op naar februari![]()
Goeie post! Redeneren brengt je vaak nergens, alles heeft wel een keerzijde en het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Ik geloof vooral in de goede trein stappen op het goede moment, waarvan je weet dat de passagiers er vertrouwen in hebben dat de rit voorspoedig zal verlopen en de machinist capabel is.. Maargoed, dit is mijn visie.DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:23:
[...]
Ik denk het ja...
Heb ik geen barst aan..... munten echter waar anderen in geloven moet ik het van hebben, ikzelf maak het verschil niet;)
Let's agree to disagreelighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:24:
[...]
Ik geef aan dat ik het onevenredig vind.
Belasting op fictief vermogen is onzin en belachelijk. Verder geef ik aan dat velen het maar ok vinden zoals jij omdat we het idd goed hebbem maar op belasting constructie jan modaal echt de pineut en bijna de hele rekening betaald is als je verder in verdiept.
Niemand die het weet...Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:26:
Ven lekker onrustig nu. Gaat ie nu omhoog of omlaag thats the question
Vergeet ook niet dat hij gister al bijna 25% gestegen is. Nu bijkopen lijkt mij inderdaad ook niet verstandig.DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:20:
Keiharde euro's die op de bank staan zijn bijna net zo fictief als cryptocurrency. Iedereen wil al het geld tegelijk van de bank halen, denk je serieus dat de banken dat hebben?lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:24:
[...]
Ik geef aan dat ik het onevenredig vind.
Ik snap wel dat de overheid het ook belast, ik bedoel anders kun je net zo goed al je geld in USDT steken (tot op het moment dat we erachter komen dat het inderdaad een scam is).
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
En uitstappen op een perron waar je de TGV bijna ziet vertrekken... maar ook die stopt weer ergens.Loekoe schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:25:
[...]
Goeie post! Redeneren brengt je vaak nergens, alles heeft wel een keerzijde en het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Ik geloof vooral in de goede trein stappen op het goede moment, waarvan je weet dat de passagiers er vertrouwen in hebben dat de rit voorspoedig zal verlopen en de machinist capabel is.. Maargoed, dit is mijn visie.
Kortom, heen en weer hoppen heeft mijns inziens het meeste zin als ik het tegen de risicos afzet.
De kans dat je precies op het ene muntje zit dat daadwerkelijk op de maan landt is zeer klein met de hoeveelheid die er nu is. Maar al schuivende maak je de kans wel groter dat je er komt ipv op degene te blijven zitten met het brandstoftekort.
He wat een leuke beeldspraak weer:)
Lees je eens in in een coin ipv je wijsheden te etaleren door open deuren in te trappen en met hoofdletters te spammen om je punt duidelijk te maken.DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:23:
[...]
Ik denk het ja...
@RedHat ehh nee, als je die nu koopt kan die toch alleen maar tegenvallen?
Het is mijns inziens onmogelijk om dat vol te houden en aan die verwachtingen te (blijven) voldoen.
Je moet ze ERVOOR kopen...
Jij hebt geen idee wat VEN doormaakt en wat er allemaal nog te gebeuren staat, dus of lees je in of hou eens op met onderbuikgevoelens te etaleren en open deuren in te trappen.
Ik ga deze post op 1 april nog een keer quoten misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel
Toen ven op 20k stond hadden we een soortgelijke discussie overigens. 1 week geleden.
[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 15:31 ]
YouTube: Loopring (LRC) Review - Better than Kyber Network, 0x and Bitshares?
Wel hoor.... als je met ETH handelt;)shakespeare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:29:
wat is er mis met BTC man.. zo schiet het niet op met de winsten;)
Tja, er zijn hier toch al de nodige posts voorbij gekomen dat BTC nog niet klaar was nadat hij weer richting de 13k was gegaan.shakespeare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:29:
wat is er mis met BTC man.. zo schiet het niet op met de winsten;)
Blinded by the money.
Ik hoop het voor jeRedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:29:
[...]
Ik ga deze post op 1 april nog een keer quoten misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel
Verwijderd
Doel je dan op de prijs van de coin, of dat VeChain echt iets in de markt gaat zetten dat omzet kan genereren?RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:29:
[...]
Lees je eens in in een coin ipv je wijsheden te etaleren door open deuren in te trappen en met hoofdletters te spammen om je punt duidelijk te maken.
Jij hebt geen idee wat VEN doormaakt en wat er allemaal nog te gebeuren staat, dus of lees je in of hou eens op met onderbuikgevoelens te etaleren en open deuren in te trappen.
Toen ven op 20k stond hadden we een soortgelijke discussie overigens. 1 week geleden.
Kun je beetje meer specifiek zijn?
Ben je al door je azijn heen?RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:29:
[...]
Lees je eens in in een coin ipv je wijsheden te etaleren door open deuren in te trappen en met hoofdletters te spammen om je punt duidelijk te maken.
Ik vind het echt fantastisch om iedere keer je rants te lezen hoor maar je vind jezelf echt te geweldig.
Je hebt keuzevrijheid om niet op mij te reageren hoor... maak daar eens gebruik van.
ohh, kijk je even naar de grafiek nu wil je? Waarom zou ik me in godsnaam inlezen in een munt voor daytraden? heb echt geen hol zin en kost veel teveel tijd terwijl het gewoon gokken blijft.
Als je een munt hebt waarbij de CEO weereens onzin post pleurt hij in elkaar. Net als dat MCafee postte over Verge. Iereen haat hem inmiddels wel maar toch hebben zijn posts idioot veel invloed of je het nu wilt of niet.
En ga jij daar dan wijs over doen? succes.
Ven gaat echt wel weer stijgen en dan krijg je vast wel gelijk maar werkt dat niet zo met alle munten momenteel? makkelijk gelijk krijgen dan he... en dan mij verwijten open deuren in te trappen

[ Voor 30% gewijzigd door DRuw op 21-01-2018 15:36 ]
Verwijderd
kan ze nu verkopen voor ETH toch mn VEN/ALTS ? dus hoef hier niks voor te doen ?
Spijtig ergens dat de individuen in deze community meer en meer de goede dingetjes voor zich houdt en enkel nog maar komt typen om te klagen of in discussie te gaan.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:37:
Maak je geen zorgen, de helft die hier reageert heeft een patent op de waarheid. En toevallig zijn al die waarheden heeeell erg verschillend en zijn de mensen die er het meest vanaf weten stil. Die hoeven daar namelijk niet voor in de aanval te gaan.
Ik zie echt maar zelden (maar ze zijn er wel) posts voorbij komen met echt goed advies, degelijk onderbouwd etc.. waar ook echt iedereen iets aan heeft en mss wel winst kan maken.
Het is veel van: ik ik ik en de rest de boom in.
Prima maar dan is er geen community in, en niet vergeten, diegene die nu wel goeie info hebben, hebben die ook ergens vandaan. Dus spijtig dat ze die dan niet willen delen maar achteraf de stoere bink met de winst willen komen uithangen. Als ze verlies hebben, dan hoor je ze natuurlijk niet.
Never ever financial advice...
Ik kan je req ook aanrader, vooral met de lage prijs.japjaan schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:37:
Wordt wel erg saai lezen hier. Alleen maar VEN shillers. Ik kom wel weer terug na de rebranding als hij 50% gezakt issell the news anyone?
het mag wel iets minder op de man gespeeld worden wat mij betreft
Verwijderd
Nou nee. De goede info die hier wel eens gedeelt werd/wordt, is 10 seconden later 28x afgekraakt door iemand die 2 dagen geleden 10 euro heeft ingezet in z'n eerste crypto.kazzzdafke schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Spijtig ergens dat de individuen in deze community meer en meer de goede dingetjes voor zich houdt en enkel nog maar komt typen om te klagen of in discussie te gaan.
Ik zie echt maar zelden (maar ze zijn er wel) posts voorbij komen met echt goed advies, degelijk onderbouwd etc.. waar ook echt iedereen iets aan heeft en mss wel winst kan maken.
Prima maar dan is er geen community in, en niet vergeten, diegene die nu wel goeie info hebben, hebben die ook ergens vandaan. Dus spijtig dat ze die dan niet willen delen maar achteraf de stoere bink met de winst willen komen uithangen. Als ze verlies hebben, dan hoor je ze natuurlijk niet.
Daarnaast is het, ook voor de goeden onder ons, nog steeds een geleerde gok. Wil je daar verantwoordelijkheid voor nemen op een openbaar forum? Ik zie de reacties later alweer binnenkomen.
Verwijderd
Ik hoopt al dat je die zou gebruiken.RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:29:
[...]
Kun je even naar de grafiek kijken op 7 januari dat we die discussie hadden?
Kijkend naar de ETH grafiek, waarbij de BTC niet veel zal verschillen:
0.0047 op 7 jan en in 2 dagen naar 0.0037...
Volgens mij was mijn advies toen verkopen en zei jij dat ik FUD verspreidde.
Joh prima, als je gelijk wilt hebben: daarna steeg hij weer net als de rest van de muntjes.
Ik kijk liever op het moment en jij hebt een fantastische glazen bol.
Heel goed, graag allemaal naar redhat luisteren, hij weet het beter.
@miicker hij begon

[ Voor 8% gewijzigd door DRuw op 21-01-2018 15:47 ]
Helemaal mee eens. Mensen praten veel over hun 'eigen' munten; ze hebben er belang bij als anderen die kopen. Het zou leuk zijn als mensen met onderbouwingen kwamen voor hun keuzes; we gerichter kunnen spreken over kansen, e.d, zonder daarbij te doen alsof we de waarheid altijd in pacht hebben. Het lijkt een beetje alsof mensen vooral achteraf komen vertellen welke keuzes ze gemaakt hebben.kazzzdafke schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Spijtig ergens dat de individuen in deze community meer en meer de goede dingetjes voor zich houdt en enkel nog maar komt typen om te klagen of in discussie te gaan.
Laat ik een (eerlijke) voorzet doen:
- Ben vanuit FOMO nu erg hard in VEN gegaan. Rebrand biedt mogelijkheden voor stijging, maar echt beargumenteren kan ik het niet. Ik denk dat het veel mensen aanspreekt dat ze met VEN straks gratis doekoes krijgen in de vorm van THOR. Gratis geld is altijd winnen.
- Ik zit vrij diep in REQ. Geen idee of dat nog goedkomt, ik vind de community op Reddit niet zo leuk, de update van eergisteren was slapjes (hoewel community-binding goed is) en ze posten weinig op GitHub. Wellicht proberen quite te verkopen.
- DNA stijgt niet veel, maar vind het product erachter interessant en de bedenkers spreken me aan. Misschien teveel een niche.
- NEO voor 20 procent in, doet het gewoon goed en kan vast nog wat groeien.
Voor wat het waard is.
De groei wordt juist stabiel gehouden door grote spelers, een positief teken om gezondere groei te laten bestaan. Ik zit al vanaf eind november in Vechain dus vanaf een laag aankoopbedrag, en aan de ene kant stoor ik me ook een beetje aan de hype, aan de andere kant is er straks ook volume nodig om de waarde echt omhoog te kunnen laten stuwen. Beetje dubbel dus, maar de opmerkingen over lambo's en de maan kunnen mij ook gestolen worden.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:44:
Ik heb voor het eerst VEN aangeschaft voor de kerst op 8k sats, dat verkocht op 13k sats en later een keer teruggekocht op 15k sats nadat ik me er meer in had verdiept. Ben erg blij dat VEN bij veel mensen als een solide investering wordt gezien, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen om de hype de laatste twee weken, niet alleen op dit forum maar ook Reddit staat er helemaal vol mee. Ik vraag me af of de prijs van VEN niet een beetje opgeblazen begint te raken. Niet dat je mij hoort klagen, maar een stabielere groei voelt toch wat veiliger.
Ik vond de post waar hij op reageerde anders ook verdomd kinderachtig. Er wordt een keer kritiek geuit op het heilige Vechain en er wordt gelijk over hem heen gerold. Soms is crypto net religie.miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:43:
[...]
het mag wel iets minder op de man gespeeld worden wat mij betreft
Idempotent.
Kerel, je doet het zelf dan toch ook? Je gaat er hard in zoals je zegt, maar weet er dus eigenlijk weinig vanaf, terwijl er zoveel info over te vinden is op het internet...voor mij is Thor namelijk 1 van de minst wegende redenen om groots in Ven te investeren.Loekoe schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:45:
[...]
Helemaal mee eens. Mensen praten veel over hun 'eigen' munten; ze hebben er belang bij als anderen die kopen. Het zou leuk zijn als mensen met onderbouwingen kwamen voor hun keuzes; we gerichter kunnen spreken over kansen, e.d, zonder daarbij te doen alsof we de waarheid altijd in pacht hebben. Het lijkt een beetje alsof mensen vooral achteraf komen vertellen welke keuzes ze gemaakt hebben.
Laat ik een (eerlijke) voorzet doen:
- Ben vanuit FOMO nu erg hard in VEN gegaan. Rebrand biedt mogelijkheden voor stijging, maar echt beargumenteren kan ik het niet. Ik denk dat het veel mensen aanspreekt dat ze met VEN straks gratis doekoes krijgen in de vorm van THOR. Gratis geld is altijd winnen.
- Ik zit vrij diep in REQ. Geen idee of dat nog goedkomt, ik vind de community op Reddit niet zo leuk, de update van eergisteren was slapjes (hoewel community-binding goed is) en ze posten weinig op GitHub. Wellicht proberen quite te verkopen.
- DNA stijgt niet veel, maar vind het product erachter interessant en de bedenkers spreken me aan. Misschien teveel een niche.
- NEO voor 20 procent is, stabiele munt met groei.
Voor wat het waard is.
Toevallig heb ik in de dip deze week btc voor 8k gekocht.. maar had al wat erin zitten op 13k. vanochtend nog bijgekocht op 10k euro.
Het begint irritant te worden die btc op dit moment.
Bestaat de JesusCoin al?MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
[...]
Ik vond de post waar hij op reageerde anders ook verdomd kinderachtig. Er wordt een keer kritiek geuit op het heilige Vechain en er wordt gelijk over hem heen gerold. Soms is crypto net religie.
Klopt, maar ik beweer de waarheid ook niet in pacht te hebben. Punt is juist dat we het meest aan deze community hebben als we eerlijk zijn..pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:48:
[...]
Kerel, je doet het zelf dan toch ook? Je gaat er hard in zoals je zegt, maar weet er dus eigenlijk weinig vanaf, terwijl er zoveel info over te vinden is op het internet...
EDIT: En ik claim nergens er wél veel vanaf te weten.
[ Voor 5% gewijzigd door Loekoe op 21-01-2018 15:50 ]
https://jesuscoin.network/
"Decentralizing Jesus on the Blockchain", lol
halelujah

[ Voor 11% gewijzigd door MainframeX op 21-01-2018 15:52 ]
Idempotent.
Hoe bedoel je dit?shakespeare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:40:
[...]
kan ze nu verkopen voor ETH toch mn VEN/ALTS ? dus hoef hier niks voor te doen ?
Je handelt in pairs inderdaad. Als je BTC hebt en ALTX koopt kun je ALTX weer traden tegen ETH bijvoorbeeld.
ETH, BTC en LTC zijn de redelijk standaard handelsparen maar is afhankelijk van je exchange.
Bij Binance bijvoorbeeld heb je BTC, ETH, BNB en USDT dus daar kan het bovenstaande.
ALTX is uiteraard fictieve coin;)
@shakespeare Vanwaar dan je trades met BTC? niet dat anderen het super veel beter doen maar momenteel vind ik ETH wat stabieler en heb daarvoor gekozen een maandje geleden. Geen spijt van momenteel maar is een beetje achteraf kijken natuurlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door DRuw op 21-01-2018 15:54 ]
Bijna. Hij is gebaseerd op het geloof en niet gerelateerd aan een andere cointechniek.
Speel ook Balls Connect en Repeat
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:51:
[...]
https://jesuscoin.network/
"Decentralizing Jesus on the Blockchain", lol
halelujah

Irritant omdat ie niet verdubbeld in een week?shakespeare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:49:
allemaal leuk en aardig de stijging van VEN maar als BTC naar beneden dondert hebben helemaal geen winst:) alles daalt mee..
Toevallig heb ik in de dip deze week btc voor 8k gekocht.. maar had al wat erin zitten op 13k. vanochtend nog bijgekocht op 10k euro.
Het begint irritant te worden die btc op dit moment.
Tot die grote spelers genoeg winst op hun teller hebben staan, en besluiten te verkopen. Dan zijn jij en ik, jan met de pet, diegene die hun bankrekening hebben gespekt. De gok wordt dan ook om ergens voor dat moment uit te stappen. Alleen wanneer dat is? Tsja, wanneer je net als die grote jongens de winst hoog genoeg vindt. En dat is voor iedereen weer anders.pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:46:
[...]
De groei wordt juist stabiel gehouden door grote spelers, een positief teken om gezondere groei te laten bestaan. Ik zit al vanaf eind november in Vechain dus vanaf een laag aankoopbedrag, en aan de ene kant stoor ik me ook een beetje aan de hype, aan de andere kant is er straks ook volume nodig om de waarde echt omhoog te kunnen laten stuwen. Beetje dubbel dus, maar de opmerkingen over lambo's en de maan kunnen mij ook gestolen worden.
Zit zelf overigens niet in VEN, puur omdat mijn portfolio te klein is, en zelf vertrouwen heb dat mijn long term HODL muntjes uiteindelijk net zoveel oplevert. Duurt wellicht wat langer, maar ach... heb de tijd...
Op het moment dat ik op 13k BTC gehaald heb en ik stap in VEN en die stijgt, heel mooi! maar als btc dan veel daalt heb je per saldo 0 op de rekening.DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:51:
[...]
Hoe bedoel je dit?
Je handelt in pairs inderdaad. Als je BTC hebt en ALTX koopt kun je ALTX weer traden tegen ETH bijvoorbeeld.
ETH, BTC en LTC zijn de redelijk standaard handelsparen maar is afhankelijk van je exchange.
Bij Binance bijvoorbeeld heb je BTC, ETH, BNB en USDT dus daar kan het bovenstaande.
ALTX is uiteraard fictieve coin;)
Dit moet aangepast worden in de toekomst naar mijn idee.
Zeker met grote bedragen zie je dit verschil heel duidelijk.
Het vermoeden is dat de grote spelers de coins juist opsparen omdat er daarna rendement uit te halen is in de vorm van Thor, net als nu met Neo. Zie de munt dus zelf niet grootschalig gedumpt worden eigenlijk.Dakillerbean schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Tot die grote spelers genoeg winst op hun teller hebben staan, en besluiten te verkopen. Dan zijn jij en ik, jan met de pet, diegene die hun bankrekening hebben gespekt. De gok wordt dan ook om ergens voor dat moment uit te stappen. Alleen wanneer dat is? Tsja, wanneer je net als die grote jongens de winst hoog genoeg vindt. En dat is voor iedereen weer anders.
Zit zelf overigens niet in VEN, puur omdat mijn portfolio te klein is, en zelf vertrouwen heb dat mijn long term HODL uiteindelijk net zoveel oplevert. Duurt wellicht wat langer, maar ach... heb de tijd...
Dat zijn natuurlijk geen kleine dingen. Maar als ik meer background check doe over VIBE, lees ik toch wel wat negatieve verhalen.
Meningen van anderen? Instappen voor de bubbel en lekker op tijd verkopen na de grootse reclame, of niet aan de ellende beginnen?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Is er al iets bekend hoe die Thor uitgedeeld zal worden dan? Bij Neo moet je toch ten minste 1 hele coin hebben en dan krijg je iedere maand dividend?pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:55:
[...]
Het vermoeden is dat de grote spelers de coins juist opsparen omdat er daarna rendement uit te halen is in de vorm van Thor, net als nu met Neo. Zie de munt dus zelf niet grootschalig gedumpt worden eigenlijk.
Klopt, is al een paar keer opgekomen hier, verrekte irritant maarja, je kunt ook via Litebit met euro spelen maar die pakken weer iets teveel zelf...shakespeare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Op het moment dat ik op 13k BTC gehaald heb en ik stap in VEN en die stijgt, heel mooi! maar als btc dan veel daalt heb je per saldo 0 op de rekening.
Dit moet aangepast worden in de toekomst naar mijn idee.
Zeker met grote bedragen zie je dit verschil heel duidelijk.
ETH vind ik momenteel nog erg goed als pair door zn relatieve stabiliteit..
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)