[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.932 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:59
miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Thanks, duidelijk. Dit kun je dus doen als je verwacht dat hij nog verder stijgt (of daalt)?
Nog een vraagje, de bedragen die je er in vult, is dat het bedrag per munt, of voor de hele order?
Ja of als je snachts een sell order wil plaatsen maar die pas eruit gaat als een munt een bepaalde koers heeft behaald.

Bedragen zijn overigens per munt niet in totaal. Daarvoor geef je aantal munten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Er wordt wel iets als eigen onderzoek van je verwacht hoor.... Dit is wel basis van de basis waar je nu vraagt...
Google eens of YT eens naar binance stop limit.
Sterker nog, als het intoetst vraagt se die het nog een keer aan je of je x op Y wilt verkopen vanaf moment z...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Zeara schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Ik zou in het begin gewoon alles wat je hebt omzetten in BTC of ETH, vervolgens 1 of 2 BNB kopen. En vervolgens gewoon handelen hoe je wilt.
Je hebt dan iig geen dust van de Altcoins. Je houdt wel dust over van BTC en/of ETH maar dat gebruik je waarschlijk wel een keer.
Dat is echt afhankelijk van met welke bedragen je handelt. Iemand die met zeg 200 euro handelt die gaat geen 20 euro uitgeven aan BNB. Daarnaast moet je op Binance minimaal 0,002 BTC uitgeven dus kom je al snel aan 20/30 euro uit. Als de koers van BNB dan hoog is kan je soms beter geen BNB kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
aaaido schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Dat is echt afhankelijk van met welke bedragen je handelt. Iemand die met zeg 200 euro handelt die gaat geen 20 euro uitgeven aan BNB. Daarnaast moet je op Binance minimaal 0,002 BTC uitgeven dus kom je al snel aan 20/30 euro uit. Als de koers van BNB dan hoog is kan je soms beter geen BNB kopen.
Zoek eens even terug, heb ik gisteren aangegeven dat je altijd een market order kan doen, dan heb je die limiet niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:49:
Noob vraag:
Hoe gebruik je binnen Binance een stop limit?

Bijvoorbeeld: ik wil 75% van mijn VEN verkopen op 75k sat, dan vul ik in bij "Stop" 75k in, bij amount 75% van mijn VEN, maar wat vul ik bij Limit in?

Als ik daar ook 75k sat invul en ik klik op sell VEN, dan lijkt het of hij het totaal aantal ingevulde VEN gaat verkopen voor 75k sat, i.p.v. per VEN 75k, kan iemand dit uitleggen?
Daar kun je gewoon een normale limit order voor zetten, stop limit heb je alleen nodig als je wilt kopen voor hoger dan de huidige sell price of verkopen voor lager dan de huidige buy price als je bepaalde koersveranderingen verwacht (bijvoorbeeld zodra hij door de 70k sats gaat verwacht je een moonshot maar als hij dat niet doet verwacht je een drop, dus dan koop je alleen als hij daadwerkelijk door de 70k sats gaat. Dan zet je een stop voor 70k en een limit voor zeg 70.5k (zodat de lag ertussen niet ervoor zorgt dat je je buy mist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:25

Nicap

Tsssk....

Ypuh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Dan zitten ze gewoon direct in de pot met geld van een groot deel van de bevolking. Dat zou bijna diefstal zijn en lijkt me daarom ook niet mogelijk, onder het mom van 'je mag toch zelf weten wat je met je geld doet'.
Nog niet zo lang geleden(midden in de crash van de banken) was er serieus sprake van dat men(de overheden) geld wilden afromen van banksaldo van burgers. Volgens mij is dat net niet doorgegaan, maar reken er maar op dat zulke zaken niet geschuwd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:41
miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Thanks, duidelijk. Dit kun je dus doen als je verwacht dat hij nog verder stijgt (of daalt)?
Nog een vraagje, de bedragen die je er in vult, is dat het bedrag per munt, of voor de hele order?
Als een munt nu 100 is en je wilt kopen op 80 kun je prima alvast limit order plaatsen. Stop order is om te voorkomen dat je nu een sell order voor onder de huidige waarde plaatst. Dan ben je direct je geld kwijt. Je sell order (bijvoorbeeld) wordt dan pas geplaatst op de stop.

Dus je ligt te pitten en je hebt de avond ervoor dik gecashed toen de waarde 75 was. Want je had gekocht toen de waarde 40 was. Nu wil je je winst houden, dus je plaatst voor de zekerheid een stop limit order op 60 en de limit zet je op 59. Wat nu gebeurt is dat als de waarde van de munt zakt naar 60 jouw order van 59 actief wordt.

De limit zet je voor zover ik weet op de waarde die dan geldt voor de munt. Dus I bovenstaand voorbeeld 59. Ookal verkoop je er 249 :)

Dit is trouwens zoals ik het begrepen heb. Ontleen er geen rechten aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Zoek eens even terug, heb ik gisteren aangegeven dat je altijd een market order kan doen, dan heb je die limiet niet.
Zo das dom, dat had ik kunnen weten. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Livestream Q&A vragen stellen voor Vechain? Begint vandaag op Reddit.

https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395/

[ Voor 23% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Volgens mij is het al tijden bekend dat het op woensdag 24 januari is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
VEN geeft een dikke middelvinger aan deze dip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Volgens mij is het al tijden bekend dat het op woensdag 24 januari is...
Mijn fout idd, las de Twitter verkeerd: vandaag begint de Q&A vragen collectie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://mobile.twitter.com/vergecurrency

Is dit het begin van een behoorlijke stijging?
Hard fork voor verge. Mss mooi moment om in te stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 00:02
labtech schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:07:
[...]

Nu ben ik geen jurist, maar in hoeverre zou dit (grond)wettelijk mogelijk zijn? Kan/mag een overheid een burger verbieden geld te versturen en te ontvangen van een bedrijf?

De EU maakt overigens geen wetten, dat doen de nationale overheden.
Als jurist kan ik je vertellen dat de Europese Unie wel wetgeving maakt. Die maken namelijk verordeningen (die rechtstreeks van toepassing zijn zoals een nationale wet) en richtlijnen (die omgezet moeten worden in nationale wetgeving). De Europese Unie zou dus in theorie wetgeving kunnen maken die cryptocurrencies verbieden. Echter, voordat dergelijke wetgeving van kracht zal worden zullen we al weer minstens één tot twee jaar verder zijn.

Het lijkt me overigens meer voor de hand liggen dat er gefocust zal worden op het reguleren van de handel in cryptocurrencies en exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 18:40
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:18:
[...]

Of gewoon je dust allemaal naar BNB omzetten van je eerste transfer, daarna met kleine swingtrades soms je BNB aanvullen
Ik neem aan dat "dust" kleine dele van coins zijn. Maar ik heb er een paar die minder dan 1.0 coin zijn en dan kan ik ze met de market waarde ook niet verkopen. Je moet blijkbaar minimaal 1 coin hebben bij de kleinere?

(Dus bijvoorbeeld 0,899 trx kan ik niet wegwerken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
In principe kan regularisatie toch enkel positief zijn? Pas als er regularisatie is, zullen we het grote geld in crypto zien vloeien. Niet alleen van Jan met de pet die het niet vertrouwd, maar ook van bedrijven, overheden, fondsen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:37:
In principe kan regularisatie toch enkel positief zijn? Pas als er regularisatie is, zullen we het grote geld in crypto zien vloeien. Niet alleen van Jan met de pet die het niet vertrouwd, maar ook van bedrijven, overheden, fondsen,...
Ik wou net zeggen. Regulatie in het woord zelf heeft geen positief of negatief karakter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:12
Kubera is nog relatief gezien onbekend, mede doordat cryptopia en hitbtc de enige handselsplatformen zijn.
De site beloofd dat 2018 een mooi jaar wordt, in maart willen ze naar meer en grotere exchanges.

Heb hem zelf gekocht op 0,01 euro, is inmiddels 0,06 euro. Verwacht dat dit een mooie HODL is.

http://kuberacoin.com
https://bitcoinexchangeguide.com/kubera/
https://coinmarketcap.com/currencies/kubera-coin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets met dat fiat currencies maar 2 decimalen achter de comma ondersteunen. 1 Eurocent is het laagste. Er bestaat in de realiteit geen 0.001 euro.

Dus als je een currency hebt die dus wel heel veel achter de comma heeft krijg je dust volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
themikes schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:42:
Kubera is nog relatief gezien onbekend, mede doordat cryptopia en hitbtc de enige handselsplatformen zijn.
De site beloofd dat 2018 een mooi jaar wordt, in maart willen ze naar meer en grotere exchanges.

Heb hem zelf gekocht op 0,01 cent, is inmiddels 0,06 cent. Verwacht dat dit een mooie HODL is.

Wil je misschien je onderbouwing met ons delen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

themikes schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:42:

Heb hem zelf gekocht op 0,01 cent, is inmiddels 0,06 cent. Verwacht dat dit een mooie HODL is.

Voor iedereen die laatst dacht, waar heeft die jongen het over met zn rant over het gebruik van centen en komma's, dit hierboven dus.

De prijs is 6 cent momenteel,niet 0.06 cent. Scheelt een factor 100 dus er mag wel eens iets meer aandacht besteed worden aan iets simpels als n kommagetal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:12
mark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Voor iedereen die laatst dacht, waar heeft die jongen het over met zn rant over het gebruik van centen en komma's, dit hierboven dus.

De prijs is 6 cent momenteel,niet 0.06 cent. Scheelt een factor 100 dus er mag wel eens iets meer aandacht besteed worden aan iets simpels als n kommagetal.
Cent moet vervangen worden door euro, excuses. Wilde verwarring met sats voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

themikes schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Cent moet vervangen worden door euro, excuses. Wilde verwarring met sats voorkomen.
Als je t vervangt door dollar kom je meer in de buurt, euro en dollar scheelt ook nog weer n factor 1.22 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Vreemd dat het nu plots weer stil blijft omtrent VEN :p

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
buffel1997 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:49:
Als stil blijven betekent dat de koers weer richting de $8 gaat dan mag het van mij og lang stil blijven.
Ik denk dat de koers een beetje blijft schommelen hier en naar aanleiding van de livestream op woensdag schieten we omhoog om daarna weer te dippen of we gaan terug naar de $5,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
themikes schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Mjah daarom is het nog belangrijker de eenheden goed te hebben. 1 sat is op dit moment $0.00012. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
buffel1997 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:49:
Staan nu op een nieuw ATH qua sat. 66535 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:39
o-TANK-o schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Staan nu op een nieuw ATH qua sat. 66535 _/-\o_
blijft rond de 8 dollar hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Laatst online: 29-07-2021
Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Als stil blijven betekent dat de koers weer richting de $8 gaat dan mag het van mij og lang stil blijven.
Ik denk dat de koers een beetje blijft schommelen hier en naar aanleiding van de livestream op woensdag schieten we omhoog om daarna weer te dippen of we gaan terug naar de $5,50
5,50 $ is wel heel laag he.

Alleen als ETH en BTC naar beneden gaat komen we daar misschien nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Tja, heb er spijt van dat ik VEN vandeweek verkocht heb voor 51950. Ik dacht dat hij daar wel een beetje zou bouncen en zo wat meer VEN te creëeren. Boy was I wrong.

Dit ondanks dat ik VEN voor de longterm wilde hebben.

Nu natuurlijk de vraag wanneer ik weer in kan stappen.

*Note to myself, Niet proberen te day-traden met de coins die je voor long-term wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Martin11 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:00:
[...]

5,50 $ is wel heel laag he.

Alleen als ETH en BTC naar beneden gaat komen we daar misschien nog.
Dat was afgelopen week niet eens het laagste punt... waarom zouden we rond de $7 of $8 blijven hangen? Omdat mensen wachten op de livestream van woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
WishmasterNL schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:01:
Tja, heb er spijt van dat ik VEN vandeweek verkocht heb voor 51950. Ik dacht dat hij daar wel een beetje zou bouncen en zo wat meer VEN te creëeren. Boy was I wrong.

*Note to myself, Niet proberen te day-traden met de coins die je voor long-term wilt hebben.
kan makkelijk. alleen niet te bang zijn om hoger weer in te stappen. als je daarmee weer 5/10k st kan verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

akaQ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:03:
[...]

kan makkelijk. alleen niet te bang zijn om hoger weer in te stappen. als je daarmee weer 5/10k st kan verdienen
Ik pass.

Ben wel genezen om dit te proberen met een hold coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Laatst online: 29-07-2021
Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Dat was afgelopen week niet eens het laagste punt... waarom zouden we rond de $7 of $8 blijven hangen? Omdat mensen wachten op de livestream van woensdag?
Ik let niet eens meer op elke aankondiging van VEN er zijn er zoveel.
Ik geloof niet dat VEN nu stijgt vanwege een livestream op woensdag , dat is te ver weg.

Maar VEN stond gisteren op 8 vannacht en vanmorgen 7 nu weer over de 8 , lijkt mij dat 6,50 wel echt het minimum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Ik zal alvast enkele btc aan de kant houden om bij te kopen om een eventuele dip na de liesteam _/-\o_

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
WishmasterNL schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Ik pass.

Ben wel genezen om dit te proberen met een hold coin.
Ik had gisteren sterke FOMO en wilde meer VEN. Had bijna verkocht op $7 om daarna op een dip bij te kopen, maar hij dipt niet meer.... in de wetenschap dat hij nu boven de $8 staat ben ik voorgoed genezen... keep HODL tot mijn inleg eruit is. die trek ik er dan deels uit om mee te spelen en de rest HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VEN gaat zo veel niet meer zakken ben ik bang, tenzij alles meedipt. Of nouja - andersom. Als VEN meedipt met de rest.

Iedereen is aan het accumuleren voor de rebrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:39
ik heb alles in VEN en ICX. hou ik voorlopig nog maar ff zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
LTTFF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:09:
ik heb alles in VEN en ICX. hou ik voorlopig nog maar ff zo.
Mijn idee is om een vaste HODL basis te hebben.Momenteel zit het zwaartepunt in VEN. Met een ander bedrag wil ik dan daytraden op fluctuaties in bijvoorbeeld TRON. Die verdubbeld nog wel eens in waarde en met grote aantallen kun je dan nog wel wat extra kapitaal vergaren.

Basisregel... geld inzetten wat ik niet direct nodig heb en dus even kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
Oh boy, wat gaan VEN toch lekker door die (mini) sellwalls heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
WishmasterNL schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:01:

Ik had zojuist op 60088 satoshi verkocht, bleek de onderkant van de dip te zijn :(

Hopelijk daalt ie nog een beetje zodat ik zonder verlies verder kan. Eventjes HODL voor mij atm, en corrigeren gaat ie sowieso nog wel doen een van deze dagen.

Edit: Heeuuyyy 500 satoshi/stuk winst hahaha

[ Voor 14% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ven zakt alweer.

Denk dat de day high alweer berijkt is.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2018 13:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:20
Ik ben benieuwd welke coin over twee weken de nieuwe Vechain is in dit topic :+

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buffel1997
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:16:
Zeiden ze 2 weken geleden ook al haha
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:16:
Ven zakt alweer.

Wedden voor 0.1 btc van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
Ven zakt alweer.

Nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
buffel1997 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:18:
[...]

[...]

Die deal wil ik wel maken :*) Maar beetje aanpassen

100 VEN als ie niet de 70k aantikt :9

Denk eerlijk gezegd dat de dipjes manipulatie van whales zijn, zodat hun heerlijk met winst kunnen swingtraden.

[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

100? Damn, ik heb maar 35 :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Argument invalid.

Meegegaan met VEN maar helaas met te weinig. Op zoek naar een moment om wat bij te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:19:
[...]

69k wil ik wel doen 8) :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ven zakt alweer.

Sorry, maar als je zo'n taalfouten neerpent, dan verlies je toch een pak geloofwaardigheid. Zeker als je dan ook nog eens zo'n nattevingervoorspelling maakt.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
TomTorquay schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:20:
[...]
Sorry, maar als je zo'n taalfouten neerpent, dan verlies je toch een pak geloofwaardigheid. Zeker als je dan ook nog eens zo'n nattevingervoorspelling maakt.
Zo'n taalfout dan, enkelvoud.
Als we toch aan het zeuren zijn, dan wel goed doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:20:
[...]
Zo`n taalfouten? Man wat maak jij jezelf nu belachelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:22:
[...]

Zo`n taalfouten? Man wat maak jij jezelf nu belachelijk haha.
8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

[...]

Wil voor 3 btc wel wedden dat de LTC vandaag niet de 300 aan gaat tikken, zowel dan kom ik je hoogst persoonlijk de coins brengen, bak er een taart bij en lap je ramen ook nog. Is dat wat? 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zonder gekheid. Gister is de day high ook ongeveer in de ochtend bereijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Oh jee, nu ben ik opeens de taalnazi omdat ik een opmerking geef over de geloofwaardigheid van iemand die het woord 'berijkt' gebruikt. Nou, mij niet gelaten.

- zoekt nazi smiley -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
69k kan ie nog wel halen, maar dat is dan vannacht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MainframeX
[...]
2 weken geleden was er echt nog niet zoveel belangstelling voor VEN als nu. Nu heb je letterlijk pagina's vol met VEN dit en VEN dat 8) .

Ik ben benieuwd waar de ATH van de coin gaat liggen komende paar weken. Zelf denk ik dat ie nog zelfs 15$ gaat aantikken om vervolgens te corrigeren naar 10$ ongeveer.

Overigens ook, zodra de grote stijgingen geweest zijn is de coin voor heel veel niet zo boeiend meer en gaat een andere coin als middelpunt van belangstelling de revue passeren. Zie Verge, Cardano, Waltonchain, Monero etc etc.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:27:
[...]

2 weken geleden was er echt nog niet zoveel belangstelling voor VEN als nu. Nu heb je letterlijk pagina's vol met VEN dit en VEN dat 8) .

Ik ben benieuwd waar de ATH van coin gaat liggen komende paar weken. Zelf denk ik dat ie nog zelfs 15$ gaat aantikken om vervolgens te corrigeren naar 10$ ongeveer.

Overigens ook, zodra de grote stijgingen geweest zijn is de coin voor heel veel niet zo boeiend meer en gaat een andere coin als middelpunt van belangstelling de revue passeren. Zie Verge, Cardano, Waltonchain, Monero etc etc.
Daar is niks mis mee.
Als er weer een kansrijke munt is kan iedereen zich erin verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:30:
[...]

Daar is niks mis mee.
Als er weer een kansrijke munt is kan iedereen zich erin verdiepen. er van profiteren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
[...]

Daar is niks mis mee.
Wat uiteindelijk alleen in het voordeel is van de early buyers is :9 Bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ik ben benieuwd waar de ATH van de coin gaat liggen komende paar weken. Zelf denk ik dat ie nog zelfs 15$ gaat aantikken om vervolgens te corrigeren naar 10$ ongeveer.

Dat ligt eraan. Als er ontwikkelingen in het vooruitzicht liggen en er blijft zich nieuws (bijv partnerships) aanbieden dan kan zo'n stijging lang duren en komt zo'n coin in de top 5 terecht. Hij zal dan het nieuws minder domineren maar wel steady groei vertonen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
[...]

Was laatst met ICX toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
[...]

Daar is niks mis mee.
Is inderdaad echt niks mis mee. Ik vind het alleen een mooi effect om te zien.

Ik zit momenteel maximaal qua euro's in crypto dus ik kan niks bijkopen om in VEN te stoppen. M'n overige postities in ARK, Cloakcoin en Raiblocks wil ik niet verzwakken omdat ik daar op redelijk korte termijn nog wel behoorlijke stijgingen mee verwacht, dus ik laat de VEN trein voor wat het is.
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Was laatst met ICX toch ook?
Yep.
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:33:
[...]
Dat ligt eraan. Als er ontwikkelingen in het vooruitzicht liggen en er blijft zich nieuws (bijv partnerships) aanbieden dan kan zo'n stijging lang duren en komt zo'n coin in de top 5 terecht. Hij zal dan het nieuws minder domineren maar wel steady groei vertonen.
Eens, de heren bij Vechain moeten vooral doorgaan waar ze nu mee bezig zijn want dan gaat het ook gewoon gebeuren.

[ Voor 36% gewijzigd door MainframeX op 21-01-2018 13:39 ]

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Vind het wel een interessante ontwikkeling:

Coins die niet mineable zijn stijgen als een malle terwijl de mineable coins beetje richting de achtergrond verdwijnen.

Vind ik erg positief want scheelt weer heel veel in energieconcumptie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:35
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Denk eerlijk gezegd dat de dipjes manipulatie van whales zijn, zodat hun heerlijk met winst kunnen swingtraden.
Zit even te kijken maar kan het niet volgen. 70k wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:40:

Coins die niet mineable zijn stijgen als een malle terwijl de mineable coins beetje richting de achtergrond verdwijnen.

Om maar niet te spreken over de hoeveelheid energie die nodig is om de laatste Bitcoin te minen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ari Gold schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:41:
[...]

met 70 k wordt bedoeld achter de komma (8 nullen)

70k=
0.00070000 bitcoin

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:41:
[...]

70k satoshi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicap schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Nog niet zo lang geleden(midden in de crash van de banken) was er serieus sprake van dat men(de overheden) geld wilden afromen van banksaldo van burgers. Volgens mij is dat net niet doorgegaan, maar reken er maar op dat zulke zaken niet geschuwd wordt.
Hebben ze ook zeker gedaan, maar dan wat stilletjes :lage rente. Gaan we merken in ons pensioen. Maar meeste mensen hebben dat niet door/te abstract of is ver weg, dus men protesteert niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:16:
Raiblocks! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:40:

Dat minen was nog leuk toen je inderdaad BTC kon minen. Nu ga je al gauw in een miningpool zitten en mine je allerlei vage coins in de hoop dat ze later gaan stijgen. Ik vind dat een beetje weg hebben van de ico loterij. Je hebt er een hoop kosten en een hoop gedoe van allemaal. PoS vind ik een veel beter idee. Men wordt dan ook beloond door een positie in een coin te hebben en deze dan ook niet weg te doen.
Dat moet! Ik heb een behoorlijke positie in XRB O-)

[ Voor 11% gewijzigd door MainframeX op 21-01-2018 13:49 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb nu een redelijke HODL positie, door alle fees e.d. en lage inleg gaat het wel even duren voor ik mijn geld eruit heb. Het liefst laat ik het nu gewoon een jaar voor wat het is, maar ik kan de verleiding niet weerstaan om toch iedere dag de koersen te checken en daar toch iets mee te doen :+

Coins die ik op dit moment HODL:
BTC, XRP, VEN, BCN

Het liefst zie ik daar nog een aantal interessante munten bij, zoals IOTA. Wat ik wel erg irritant aan mezelf vind is dat zodra ik iets positiefs over een coin lees, ik meteen de neiging heb ook in te stappen. Ik ben aan het sparen om met mijn vriendin een huis te kunnen kopen, maar dit is niet echt bevorderlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:20

Chiron

Moderator Discord
Ligt het aan mij of heeft VIBE een bijna perfecte ‘teacup’ als je de 4 uurs grafiek bekijkt? Zo smooth afgerond heb ik ze nog niet gezien.. Ben benieuwd wat die gaat doen vandaag of morgen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:40
Betaal je op Binance de fee als je een buy/sell order cancelled?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ypuh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:54:
Betaal je op Binance de fee als je een buy/sell order cancelled?
Ja en er komt ook nog eens een boete clausule bovenop......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:35
miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:43:
[...]

met 70 k wordt bedoeld achter de komma (8 nullen)

70k=
0.00070000 bitcoin
Got it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Wat denken jullie nog van XRP? Het lijkt erop dat ie inmiddels weer langzaam op een terug keer is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Er zou eigenlijk fee betaald moeten worden voor simpele vragen die hier (volgens de topic warning) niet thuis horen >:)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Trent900 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:56:
[...]

Ja en er komt ook nog eens een boete clausule bovenop......
Serieus? Gister per ongelijk een buy order geannuleerd :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:45:
[...]

Hebben ze ook zeker gedaan, maar dan wat stilletjes :lage rente. Gaan we merken in ons pensioen. Maar meeste mensen hebben dat niet door/te abstract of is ver weg, dus men protesteert niet
Lage rente kan ik over meepraten: 3 jaar geleden flinke zak geld op een spaarrekening gezet tegen 1.2% rente. Kreeg van de week een brief en daar had ik welgeteld afgelopen jaar 0.4% rente op gekregen! Nog niet eens 100 euro...

Behalve de mensen die net met pensioen zijn, of vervroegd pensioen. Zoals m'n pa... Die is inmiddels al 30% van zijn pensioeninleg kwijt, en krijgt de komende twee jaar maar 50% van zijn pensioen. Dit is pas een jaar nadat zijn pensioen inging bekend geworden want anders had ie uiteindelijk sowieso langer doorgewerkt. Alsof die niet klaagt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:59:
[...]

:F _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Ja, kost je 0.001 BNB >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:40
Nee dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Is inderdaad echt niks mis mee. Ik vind het alleen een mooi effect om te zien.

Ik zit momenteel maximaal qua euro's in crypto dus ik kan niks bijkopen om in VEN te stoppen. M'n overige postities in ARK, Cloakcoin en Raiblocks wil ik niet verzwakken omdat ik daar op redelijk korte termijn nog wel behoorlijke stijgingen mee verwacht, dus ik laat de VEN trein voor wat het is.

[...]

Yep.

[...]

Eens, de heren bij Vechain moeten vooral doorgaan waar ze nu mee bezig zijn want dan gaat het ook gewoon gebeuren.
.
Ik ben gisteren in cloak gestapt. Is er een speciale reden dat je denkt dat deze short term gaat stijgen? De resultaten van de externe audit zijn al geweest en heeft niet bijzonder veel aan de prijs gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Lage rente kan ik over meepraten: 3 jaar geleden flinke zak geld op een spaarrekening gezet tegen 1.2% rente. Kreeg van de week een brief en daar had ik welgeteld afgelopen jaar 0.4% rente op gekregen! Nog niet eens 100 euro...

Behalve de mensen die net met pensioen zijn, of vervroegd pensioen. Zoals m'n pa... Die is inmiddels al 30% van zijn pensioeninleg kwijt, en krijgt de komende twee jaar maar 50% van zijn pensioen. Dit is pas een jaar nadat zijn pensioen inging bekend geworden want anders had ie uiteindelijk sowieso langer doorgewerkt. Alsof die niet klaagt?
en de (r)overheid doodleuk 4% blijven rekenen als vermogensbelasting.
Alleen al daar halen ze 4 mld euro per jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:02:
[...]

en de (rover)heid doodleuk 4% blijven rekenen als vermogensbelasting.
4% ??

Over de eerste €70.800 van je vermogen betaal je 0,6% belasting.
Over het bedrag daarboven tot €978.000 betaal je 1,3% belasting.
Over het bedrag boven €978.000 betaal je 1,61% belasting.

bron: https://www.wijzeringeldz...sting-over-vermogen-2018/

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Adnanos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:02:
[...]

.
Ik ben gisteren in cloak gestapt. Is er een speciale reden dat je denkt dat deze short term gaat stijgen? De resultaten van de externe audit zijn al geweest en heeft niet bijzonder veel aan de prijs gedaan.
De resultaten daarvan worden morgen pas daadwerkelijk gedeeld. Ze hadden op de 19e een twitterberichtje gedaan dat de resultaten goed waren. Zodra de audit er ook helemaal door is moet het ook niet lang meer duren voordat de 2e iteratie van Enigma live gaat, dat is immers de codebase die Cognosec moet auditen.

Ik zoek ook even wat bronnen moment.

EDIT: https://bitcointalk.org/i...3.msg27394626#msg27394626

Ze draaien dus nu op een oude Enigma iteratie en hebben hetgeen wat ze op github hebben staan in testnet draaien.

Zo te zien aan de roadmap stappen ze ook van Bitcoin core af en gaan ze de litecoin codebase gebruiken en segwit aanzetten. Die gasten timmeren wel aan de weg :)

Ze vinken bij mij in ieder geval de juiste dingen aan:

- Team wat op tijd levert
- Goede techniek
- Low trade volume, dus vroege instap
- Goede roadmap waarvan ik geen twijfels heb dat ze de doelen gaan halen

[ Voor 33% gewijzigd door MainframeX op 21-01-2018 14:24 ]

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Chiron schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:49:
Ligt het aan mij of heeft VIBE een bijna perfecte ‘teacup’ als je de 4 uurs grafiek bekijkt? Zo smooth afgerond heb ik ze nog niet gezien.. Ben benieuwd wat die gaat doen vandaag of morgen :)
Heb wat VIBE gekocht omdat ze op 4 februari in een reclamespot te zien zijn tijdens de Superbowl.
Dat zou wel een leuke boost kunnen geven.

https://cryptocalendar.pro/event/1073

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 21:08

Bever!

3

Hier ook mensen in ECC gestapt? Gaat sinds een paar dagen erg hard, en gezien de lage waarde nu een interessante coin? Kan weinig vinden over de toegevoegde waarde en techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:02:
[...]

en de (r)overheid doodleuk 4% blijven rekenen als vermogensbelasting.
4%? Was toch 1.2% dacht ik?
Daarom hebben ze dit ook aangepast voor de middenklasse, de rijken blijven wel veel betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:09:
[...]

4%? Was toch 1.2% dacht ik?
Daarom hebben ze dit ook aangepast voor de middenklasse, de rijken blijven wel veel betalen.
Idd, het is zojuist weer verhoogd van 25K naar 30K belastingvrij, dus samen met je partner kun je 60K gratis stallen...vind het best wel meevallen allemaal eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ven zakt alweer.

Wat zei je een uur geleden? :9~
pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Idd, het is zojuist weer verhoogd van 25K naar 30K belastingvrij, dus samen met je partner kun je 60K gratis stallen...vind het best wel meevallen allemaal eigenlijk.
Dat zeker, Belgie heeft het volgens mij slechter voor elkaar.

Edit: Zit net even de sell-walls te bekijken bij VEN. op 0.00088888 staat 238BTC sell wall :D
En eentje van 61BTC op 0.00075000

[ Voor 56% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Wat zei je een uur geleden? :9~

[...]

Dat zeker, Belgie heeft het volgens mij slechter voor elkaar.
Ja ja ja. Inschattingsfoutje :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
pirodr01 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Idd vergeten dat het aangepast is.
Het is alleen verschoven. De 4 mld willen ze blijven behouden.
Meevallen? Als ik je eens vertel dat voor de box stelsel belasting op vermogen 0.008 was?
Je moet hogere inkomens eenmalig belasten maar vermogen zou je eigenlijk vanaf moeten blijven.
Iemand kan ook met aandelen missers maken en toch moet je belasting betalen op fictief vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
VEN blijft maar stijgen, 61btc op 75000 en 238btc op 88888, waar zal de kink in de kabel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Meevallen? Als ik je eens vertel dat voor de box stelsel belasting op vermogen 0.008 was?
Je moet hogere inkomens eenmalig belasten maar vermogen zou je eigenlijk vanaf moeten blijven.
Iemand kan ook met aandelen missers maken en toch moet je belasting betalen op fictief vermogen.
Zaken veranderen nou eenmaal met de tijd. Ik praat voor mezelf en ik vind de regeling mals, zeker vergeleken met andere landen. Daarnaast vind ik het niet verkeerd dat we met elkaar bijdragen aan ons land, waarin we met elkaar uiteindelijk ook maar weinig te klagen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 08:31
Meer mensen in Walton ? Gaat ook lekker zeg. Zelfs boven me andere topper Ven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Ik maak 'm toch maar: In februari 2014 was de bitcoin maar 350 euro 8)
Pagina: 1 ... 100 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)