Goed, alleen newsdemon is gewoon al langer actief ( 10 jaar) dus zou voor newsdemon gaan met bovenstaande deal.pven schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:20:
[...]
Ik wilde een account bij ze, maar omdat ze het financiële deel niet op orde hadden lukte dat toen niet. Iemand een idee hoe goed ze tegenwoordig zijn?
idd.. newsdemon heeft voor mij iig zn betrouwbaarheid al bewezenAnoniem: 1036995 schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:21:
[...]
Goed, alleen newsdemon is gewoon al langer actief ( 10 jaar) dus zou voor newsdemon gaan met bovenstaande deal.
404 Signature not found
Goede tip. Maakte al ruim 2 jaar gebruik van NewsDemon maar met dit plan krijg ik dezelfde service voor minder dan de helft van het geld.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:24:
Ook heel scherp.
Newsdemon voor een jaar unlimited Usenet met VPN voor €32![]()
Is € 2,70 per maand omgerekend. Beter nog dan de Black Friday actie. https://www.newsdemon.com....php?pricepointid=2019112
Hier meer deals https://premium.newsdemon.com/got-promo/
Hier dus ook goede ervaringen met NewsDemon.
Tweaknews (€5,99 p.mnd) en Eweka (€4,99 p.mnd) hebben nu allebei Koningsdag kortingen. Welke kan ik het beste kiesen volgens jullie?
Op dit moment heb ik Newsdeamon, maar ik heb veel last van DMCA
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Ik heb daar echt bar weinig last van met NewsDemon, overigens heb ik er wel een blok van bulknews bij die de gaten meestal opvult. De truc is om zsm nadat het op usenet staat het te downloaden, een paar uur wachten kan zelfs al te laat zijn (vandaar dat Sonarr en Radarr zo populair zijn).Jannick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:59:
Ik denk niet dat je met TweakNews of Eweka beter af bent, aangezien beiden uiteindelijk onder Omicron Media vallen.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Oké, dus welke ik ook kies het maakt in feite niet heel veel verschil. Wel zie ik dat Tweaknews onbeperkte snelheid heeft en ik heb een hogere snelheid dan 300Mbps, dus daar heb ik dan wel profijt.pven schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:05:
[...]
Ik heb daar echt bar weinig last van met NewsDemon, overigens heb ik er wel een blok van bulknews bij die de gaten meestal opvult. De truc is om zsm nadat het op usenet staat het te downloaden, een paar uur wachten kan zelfs al te laat zijn (vandaar dat Sonarr en Radarr zo populair zijn).
Ik denk niet dat je met TweakNews of Eweka beter af bent, aangezien beiden uiteindelijk onder Omicron Media vallen.
Maar ten opzichte van Newsdeamon, is het het waard of zal ik nog steeds problemen hebben met content welke niet meer beschikbaar is?
Ze moeten allemaal de gevraagde takedowns uitvoeren, de een zal er wat sneller mee zijn dan de ander. Maar er is er geen een die daar niet aan moet voldoen.Jannick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:41:
[...]
Maar ten opzichte van Newsdeamon, is het het waard of zal ik nog steeds problemen hebben met content welke niet meer beschikbaar is?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Maar deze twee providers hebben niet te maken met DMCA? Heb gehoord dat die andere variant voor het neerhalen van content veel minder wordt gedaan (want niet-amerikaanse provider) en daar door veel meer content beschikbaar is.pven schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:08:
[...]
Ze moeten allemaal de gevraagde takedowns uitvoeren, de een zal er wat sneller mee zijn dan de ander. Maar er is er geen een die daar niet aan moet voldoen.
Ik weet niet waar je dat hebt gehoord, maar het klinkt een beetje zoals het jaren geleden was.Jannick schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:10:
[...]
Maar deze twee providers hebben niet te maken met DMCA? Heb gehoord dat die andere variant voor het neerhalen van content veel minder wordt gedaan (want niet-amerikaanse provider) en daar door veel meer content beschikbaar is.
Eweka noemt het zo te zien ijnderdaad geen DMCA, maar in de basis komt het natuurlijk op hetzelfde neer. Als er een provider was die niet zo snel aan dat soort verzoeken zou voldoen, dan was dat in dit topic vast al een keer opgevallen.Wat kan je aan DMCA op Usenet doen?
Zoek een andere Usenet provider die hier geen problemen mee heeft. Sluit ook alleen een maand abonnement af. Want het kan heel goed zijn dat je Usenet provider hier in de toekomst wel problemen mee krijgt. Enkele bekenden zo als Eweka, NewsXS, Astraweb, en Sunnyusenet hebben allemaal last vanDMCA verzoeken. Zij kunnen hier helemaal niks aan doen. Want als zij niet aan de DMCA verzoeken voldoen dan hebben ze grote kans dat ze aangeklaagd worden. En zullen ze de deuren waarschijnlijk moeten sluiten.
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 23-04-2019 15:34 ]
toch wat tegen wint met Tweaknews.
zag is SABnzb dat ie geen verbining met tweaknews meer kon krijgen, email ongeldig, ik inloggen op tweaknews account en nzie inderdaad dat ik geen actieve abbo meer heb (wat raar is, de kingsday van vorig jaar was "life time"?) ik dus en neiwe abbo afsluiten, zie ik in eens in de betaal overzicht dat ik dus mooi wel 60,- heb betaald voor de kingsday deal (en dus wel verlengd is) maar geen verbinding kan maken.
nu heb ik dus het probleem dat ik 2 "actieve" abbo's heb, 2x betaald voor iets maar mooi geen werkende verbinding....
ik het contact formulier ingevuld, krijg daar reactie op (binnen een uur!!) ze zeggen dat er inderdaad 2 betalingen zijn verricht, de kingsdaydeal wordt automatisch verlengt, en de 2e abbonemtent inderdaad is aangevraagd. vraag vervolgens wat we aan deze dubbele betaling gaan doen krijg ik een ecacte lulz verhaal als de eerste bericht... vervolgens krijg ik geen reactie meer...
beetje jammer, nu heb ik 2x betaald en heb nog niks (SAB heeft geen verbinding) mooi 140,- weg... gelukkig met Paypal betaald, hoop nog dat ze reageren anders een verzoekje bij Paypal neer leggen.
overigens was ik zeer tevreden met tweaknews, kreeg volle snelheid (500Mbit abbo bij ziggo)
zag is SABnzb dat ie geen verbining met tweaknews meer kon krijgen, email ongeldig, ik inloggen op tweaknews account en nzie inderdaad dat ik geen actieve abbo meer heb (wat raar is, de kingsday van vorig jaar was "life time"?) ik dus en neiwe abbo afsluiten, zie ik in eens in de betaal overzicht dat ik dus mooi wel 60,- heb betaald voor de kingsday deal (en dus wel verlengd is) maar geen verbinding kan maken.
nu heb ik dus het probleem dat ik 2 "actieve" abbo's heb, 2x betaald voor iets maar mooi geen werkende verbinding....
ik het contact formulier ingevuld, krijg daar reactie op (binnen een uur!!) ze zeggen dat er inderdaad 2 betalingen zijn verricht, de kingsdaydeal wordt automatisch verlengt, en de 2e abbonemtent inderdaad is aangevraagd. vraag vervolgens wat we aan deze dubbele betaling gaan doen krijg ik een ecacte lulz verhaal als de eerste bericht... vervolgens krijg ik geen reactie meer...
beetje jammer, nu heb ik 2x betaald en heb nog niks (SAB heeft geen verbinding) mooi 140,- weg... gelukkig met Paypal betaald, hoop nog dat ze reageren anders een verzoekje bij Paypal neer leggen.
overigens was ik zeer tevreden met tweaknews, kreeg volle snelheid (500Mbit abbo bij ziggo)
Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
@geenwindows Je hebt toch koop-op-afstand waarmee je zonder reden die tweede kunt annuleren, of heb je te lang gewacht?
het is allemaal vandaag gebeurt. bij Paypal kan ik tot 20 Oktober 2019 problemen melden.pven schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:09:
@geenwindows Je heb toch koop-op-afstand waarmee je zonder reden die tweede kunt annueleren, of heb je te lang gewacht?
heb wel de machtiging van Tweaknews in Paypal weggehaald.
ik hoop gewoon dat ze nog reageren en dus Probleem oplossen, oftewel 1 betaling retour (maakt niet uit welke, de kosten waren acceptabel voor de service) en een werkende abbo (12 maanden unlimited + VPN)
als er a.s. vrijdag niks is verbeterd dan gaan we een mailtje sturen met het verzoek tot terug betaling en annuleren van alle abbo's, als dat niet baad ga ik Paypal verzoeken.
edit;
reactie gekregen, verzoek is doorgestuurd naar een andere afdeling, kreeg op m'n kloten (beetje terecht, ik heb geweten dat het een abbo was en dus automatisch verlengd wordt.)
volgende keer maar eerst ff een paar uurtje langer slapen alsvoren we dit soort inpulsieve dingen gaan doen
[ Voor 30% gewijzigd door geenwindows op 23-04-2019 17:58 ]
Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Heel scherp, jammer dat ik de aanbieding nu pas zie.. helaas alweer weg.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:24:
Ook heel scherp.
Newsdemon voor een jaar unlimited Usenet met VPN voor €32![]()
Is € 2,70 per maand omgerekend. Beter nog dan de Black Friday actie. https://www.newsdemon.com....php?pricepointid=2019112
Hier meer deals https://premium.newsdemon.com/got-promo/
Stuur hun support eens een mailtje, misschien dat je dan toch nog die aanbieding krijgt.TFZ61 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:17:
[...]
Heel scherp, jammer dat ik de aanbieding nu pas zie.. helaas alweer weg.
Ik kreeg zojuist een e-mail met een aanbieding van Sunny Usenet levenslang voor €2,99 permaand ongelimiteerd downloaden, ongelimiteerde snelheid en 3000 dagen retentie.

Als ik op 'Upgrade nu' klikt werkt de link helaas niet.

Hier hetzelfde. Ik heb overigens geen actief abbo meer lopen dus kan ook daar aan liggen.Binnetie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:28:
Ik kreeg zojuist een e-mail met een aanbieding van Sunny Usenet levenslang voor €2,99 permaand ongelimiteerd downloaden, ongelimiteerde snelheid en 3000 dagen retentie.
[Afbeelding]
Ik heb nog wel een actief abonnement.
Zelfde hier, krijg een 401 fout op de pagina.Binnetie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:28:
[Afbeelding]
Even de "NL" in de url vervangen door kleine letters "nl" en de site doet het :-)
Top, bedankt.Mister_tb schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:10:
Even de "NL" in de url vervangen door kleine letters "nl" en de site doet het :-)
Geldt nog steeds account sharing bij deze aanbieding?
Heeft iemand link voor me van sunny aanbieding. Ik heb wel account maar niet meer toegang tot die email.
https://www.sunnyusenet.c...m_content=2014__NL_v1_ctasaharoen schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:50:
Heeft iemand link voor me van sunny aanbieding. Ik heb wel account maar niet meer toegang tot die email.
Ik heb deze ook gehad, maar hoelang zit je hier dan aan vast? Iemand een idee? Maandelijks opzegbaar of een jaar?Binnetie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:28:
[Afbeelding]
Mis ik ergens iets.
1 jaar. Als je een betaal middel selecteert zie je het totaal.FrankieV schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:26:
[...]
Ik heb deze ook gehad, maar hoelang zit je hier dan aan vast? Iemand een idee? Maandelijks opzegbaar of een jaar?
Mis ik ergens iets.
op zich een best leuke deal..Louw Post schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:30:
[...]
1 jaar. Als je een betaal middel selecteert zie je het totaal.
heb alleen zelf momenteel wat lopen bij sunny t/m 2020... Zullen ze dit er gewoon achter plakken, of vervalt dat abbo, en betaal ik dan extra om over te stappen.... hmm
android since G1.
Anoniem: 333920
*knip*. Volledig offtopic zelfs
[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 25-04-2019 10:22 ]
Ik zit te kijken naar die aanbieding van sunny kan me aanmelden maar las veel over snelle takedowns iemand die sunny heeft en dat kan bevestigen? anders nog andere vergelijkbare aanbiedingen met wellicht "betere" groepen?
Er zijn usenet providers die voor hetzelfde bedrag een langere retentie bieden. Daarnaast is mijn ervaring dat het niet zozeer de providers zijn als je iets niet kunt krijgen, maar het gebruik van de verkeerde nzb. Maar over nzb indexers mag hier niet gesproken worden, dus gewoon even googelen.Vegetto schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:01:
Ik zit te kijken naar die aanbieding van sunny kan me aanmelden maar las veel over snelle takedowns iemand die sunny heeft en dat kan bevestigen? anders nog andere vergelijkbare aanbiedingen met wellicht "betere" groepen?
ah oke, hoe doet men het hier, met of zonder vpn gebruiken? las iets over x-trace en logging..grun93 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:14:
[...]
Er zijn usenet providers die voor hetzelfde bedrag een langere retentie bieden. Daarnaast is mijn ervaring dat het niet zozeer de providers zijn als je iets niet kunt krijgen, maar het gebruik van de verkeerde nzb. Maar over nzb indexers mag hier niet gesproken worden, dus gewoon even googelen.
Ik heb Sunnynews nu en moet eerlijk zeggend dat hier heel snel takedowns zijn. Maar staat wel een hele lage prijs tegenover. Daarnaast zal dat bij de concurrentie niet anders zijn.
Die recensies van 'klanten'... Allemaal stock-fotos en fictieve namen.
In hoeverre mag dat?
In hoeverre mag dat?
Wat bedoel je precies? Heb je een link?CappieL schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:48:
Die recensies van 'klanten'... Allemaal stock-fotos en fictieve namen.
In hoeverre mag dat?
Link naar homepage en dan helemaal onderaan.
Zo is John een "handsome african american" en heeft Jaimy onder de naam Sara in de US een auto gehuurd.
Tsja, het is hun site, het is niet een-of-andere reviewsite.CappieL schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:56:
[...]
Link naar homepage en dan helemaal onderaan.
Zo is John een "handsome african american" en heeft Jaimy onder de naam Sara in de US een auto gehuurd.
hm ga toch maar even kijken hoe of wat.. weet het nog niet ben al tijd op zoek maar sunny wordt hem niet voor mijn gevoel
Precies, de foto’s zijn nep, maar hun product is wel echt goed natuurlijk. En betrouwbaar.pven schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:57:
[...]
Tsja, het is hun site, het is niet een-of-andere reviewsite.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Dat is dus wat ik bedoel. Sunny claimt een retentie van >2000 dagen, dat is ongeveer 5,4 jaar. Dat betekent dat je alles wat de laatste 5,4 jaar gepost is zou moeten kunnen vinden. Als je dan zegt dat er heel snel takedowns zijn, gebruik je de verkeerde nzb. Het staat wel bij Sunny, maar onder een andere nzb. Dat betekent vaak het gebruik van meerdere (betaalde) indexers en soms het moeten proberen van tientallen verschillende nzb's. In 9 van de 10 gevallen lukt het echt en een enkele keer niet, maar dat is een uitzondering.Vjenne-ICT schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:40:
Ik heb Sunnynews nu en moet eerlijk zeggend dat hier heel snel takedowns zijn. Maar staat wel een hele lage prijs tegenover. Daarnaast zal dat bij de concurrentie niet anders zijn.
Ter info: zelf zit ik bij ninja. Die heeft een retentie van >3900 dagen oftewel >10 jaar voor 3,33 euro/maand. De link staat nog steeds op google en ik haal alles binnen van de afgelopen 10 jaar, maar controleer zelf even of het nog werkt. Soms zijn post wel verkrijgbaar, maar niet altijd in het gewenste formaat (divx ipv 1080p) en soms niet altijd voorzien van NL subs, dus enige flexibilty is vereist).
[ Voor 21% gewijzigd door grun93 op 26-04-2019 09:04 . Reden: typo ]
Precies! Net even opgezocht, maar ben al sinds 2012 bij SunnyUsenet en ben zeer tevreden. Heb mijn abo dan ook verlengd.
@coredalae Mijn 20 mbit abo liep tot juni 2019, ik heb nu UNL tot juni 2020. Ofwel mijn huidige abo is verhoogd en verlengd met een jaar. (bied uiteraard geen garanties)
@coredalae Mijn 20 mbit abo liep tot juni 2019, ik heb nu UNL tot juni 2020. Ofwel mijn huidige abo is verhoogd en verlengd met een jaar. (bied uiteraard geen garanties)
Ik heb een vrij lange tijd Sunny gehad en was er an sich wel tevreden over, alleen de retentie was toen aan de lage kant en had echt heel veel last van N&T. Ben al een tijdje geleden overgestapt op 5EuroUsenet (voor 6,25 per maand, maar deel dat account, dus kost nagenoeg niks meer), in combinatie met NewsDemon +VPN (voor 33 euro per jaar) en een block account bij Free-Usenet.Vegetto schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:01:
Ik zit te kijken naar die aanbieding van sunny kan me aanmelden maar las veel over snelle takedowns iemand die sunny heeft en dat kan bevestigen?
retentie zou nu wel op orde moeten zijn aldus de sheet.. blijft altijd een gokje natuurlijk
Nog wat specials voor koningsdag tegengekomen
Geldigheid: van 23 tot 30 april 2019
Eweka: Lifetime Discount : Get a 1 year High-Speed Eweka account + a free newsreader with integrated search for €5/mo (€60/yr): https://eweka.nl
Eweka: Lifetime Discount : Get a 1 year High-Speed Eweka account + a free newsreader with integrated search for €5/mo (€60/yr): https://eweka.nl
- 300 Mbps speed
- Unlimited downloads
- Free newsreader with integrated search
- Uncapped speed
- Free Zero-log VPN account
Thanks voor het melden.Mister_tb schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:35:
Precies! Net even opgezocht, maar ben al sinds 2012 bij SunnyUsenet en ben zeer tevreden. Heb mijn abo dan ook verlengd.
Ik ben zelf nu ook op het aanbod ingegaan, en zie dat mijn abonnement opgehoogd is van 20 naar unlimited, en mijn volgende factuur moment feb 2021 is. Plakt er hier dus ook netjes achteraan.
android since G1.
Nav nieuws: Tweakers-gebruiker haalt Plex-server offline na schikking met Brein -... de vraag: overwegen jullie nu beter hoe je je usenet-abbo betaalt? De rol van PayPal is tot op heden onduidelijk. Aan de andere kant weet ik niet of betalen via een creditcard of iDeal (indien mogelijk) veel veiliger is.
Ze kunnen mogelijk 'zien' dat ik usenet gebruik, maar zien niet wat ik download, toch? Deze jongeman gaf wel heel duidelijk aan een Plex-server gevuld en wel te hebben draaien. Of dat nu backups zijn of niet, dat gaat argwaan opwekken. En als je dan door iemand die toegang tot die server heeft gehad wordt verlinkt, wordt het wel makkelijk om te bewijzen dat je spul hebt staan die niet via normale wegen zijn verkregen.pven schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:21:
Nav nieuws: Tweakers-gebruiker haalt Plex-server offline na schikking met Brein -... de vraag: overwegen jullie nu beter hoe je je usenet-abbo betaalt? De rol van PayPal is tot op heden onduidelijk. Aan de andere kant weet ik niet of betalen via een creditcard of iDeal (indien mogelijk) veel veiliger is.
TL;DR: Nee
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hou je mail goed in de gaten. Heb zojuist eweka verlengt voor een jaar voor 3 euro per maand.
Ik wil eigenlijk nog een andere erbij voor extra snelheid en wat meer retentie maar wil er niet teveel aan kwijt zijn. Ik hoor veel nederlanders zweren bij sunny. Maar lees dan ook weer hier voor over takedowns. Wat niet erg handig is...
Ik wil eigenlijk nog een andere erbij voor extra snelheid en wat meer retentie maar wil er niet teveel aan kwijt zijn. Ik hoor veel nederlanders zweren bij sunny. Maar lees dan ook weer hier voor over takedowns. Wat niet erg handig is...
How are you doing?
Het is inderdaad een initiële termijn van 1 jaar, maar die wordt wel automatisch verlengd met een jaar (herkenbaar aan 'Next Billing: 2020-04-xx' en de knop 'Cancel Auto-renew'.Louw Post schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:30:
[...]
1 jaar. Als je een betaal middel selecteert zie je het totaal.
Mocht je dat om wat voor reden dan ook niet willen, vergeet het automatisch verlengen dan niet uit te zetten
Ik heb een zelfde soort aanbieding van Pure Usenet. Pure XXL voor €2,99 per maand (wel minder retentie en verbindingen maar dat maakt voor mijn gebruik niets uit). Ik merk hier weinig van snelle take downs ook al lijken Pure en Sunny wel heel erg veel op elkaar. Ik gebruik Pure Usenet al een behoorlijke tijd naar tevredenheid.Vjenne-ICT schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:40:
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 27-04-2019 08:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik zie toch verdacht vaak het woord VPN hier voorbij komen.
Maar naast een SSL aangeboden door je newsgroup provider, heeft een VPN toch helemaal geen waarde meer. Als je uitsluitend kijkt naar het scamblen van je nieuwsgroep verkeer?
Althans, ik vond een oud T.net topic waar dit ook aangegeven werd.
Ik ben sinds gisteren na jaren wegwuiven als onhandig, ook maar eens begonnen aan een nieuwsgroep, en draai dit over de meegeleverde SSL. Ik kan me niet meer indenken waarvoor ik dit nog over een VPN heen zou sturen.
(Hi @pven , lang niet gezien
)
Maar naast een SSL aangeboden door je newsgroup provider, heeft een VPN toch helemaal geen waarde meer. Als je uitsluitend kijkt naar het scamblen van je nieuwsgroep verkeer?
Althans, ik vond een oud T.net topic waar dit ook aangegeven werd.
Ik ben sinds gisteren na jaren wegwuiven als onhandig, ook maar eens begonnen aan een nieuwsgroep, en draai dit over de meegeleverde SSL. Ik kan me niet meer indenken waarvoor ik dit nog over een VPN heen zou sturen.
(Hi @pven , lang niet gezien
[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 27-04-2019 09:34 ]
FreeReef.nl
Het idee van een VPN is dat als iemand je internetaansluiting tapt (mag alleen de overheid) ze alleen verkeer zien naar de VPN provider en dus niet kan zien wat je precies doet. Voor usenet gebruik maakt het niet veel uit. De geïnteresseerden daarin (rechthebbenden, stichting BREIN) kunnen je verkeer toch niet zien, kunnen niet bij de logs van je usenet provider (als die er al zijn) dus daarvoor voegt SSL/VPN niet veel toe.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Maar tegenwoordig ,a,g de overheid hacken dus misschien zitten ze met gewoon mee te kijken op je scherm.RichieB schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:32:
Het idee van een VPN is dat als iemand je internetaansluiting tapt (mag alleen de overheid) ze alleen verkeer zien naar de VPN provider en dus niet kan zien wat je precies doet. Voor usenet gebruik maakt het niet veel uit. De geïnteresseerden daarin (rechthebbenden, stichting BREIN) kunnen je verkeer toch niet zien, kunnen niet bij de logs van je usenet provider (als die er al zijn) dus daarvoor voegt SSL/VPN niet veel toe.
Brein en rechthebbenden mogen niet hacken natuurlijk.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Wat is de kans dat iemand de VPN tapt? Kan natuurlijk ook, waarom zou ik mijn gegevens daarbij neerleggen.RichieB schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:32:
@World Citizen Hey! 
Op reddit zag ik een mooie omschrijving: 'I use a VPN and SSL just for paranoia's sake.'. Volgens mij is dat de beste omschrijving. En een beetje paranoïde mag je best zijn.

Op reddit zag ik een mooie omschrijving: 'I use a VPN and SSL just for paranoia's sake.'. Volgens mij is dat de beste omschrijving. En een beetje paranoïde mag je best zijn.
Bedankt voor de informatie / toelichting. Heb je ook een linkje naar de aanbieding? BVD.sjaool schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 08:31:
[...]
Ik heb een zelfde soort aanbieding van Pure Usenet. Pure XXL voor €2,99 per maand (wel minder retentie en verbindingen maar dat maakt voor mijn gebruik niets uit). Ik merk hier weinig van snelle take downs ook al lijken Pure en Sunny wel heel erg veel op elkaar. Ik gebruik Pure Usenet al een behoorlijke tijd naar tevredenheid.
Helaas heb ik geen link voor aangezien het een persoonlijke aanbieding was en de ik link niet terug weet te brengen tot een normale url/landingspagina. Of anders deze link proberen maar dan moet je dus al een account hebben.Vjenne-ICT schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:19:
[...]
Bedankt voor de informatie / toelichting. Heb je ook een linkje naar de aanbieding? BVD.
"When you grow up your heart dies"
Wat ik mij afvraag met Tweak. Wat gebeurt er na dat jaar. Blijf je dan dit betalen of gaat de prijs omhoog naar de reguliere bedragen?technophile schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:30:
Nog wat specials voor koningsdag tegengekomen
Eweka: Lifetime Discount : Get a 1 year High-Speed Eweka account + a free newsreader with integrated search for €5/mo (€60/yr): https://eweka.nlTweaknews: Lifetime Discount : Get a 1 year TweakNews account + a free newsreader with integrated search + a free Zero-log VPN account for €5,99/mo (€71,88/yr): https://tweaknews.eu
- 300 Mbps speed
- Unlimited downloads
- Uncapped speed
- Free Zero-log VPN account
To boldly go where no man has gone before...
Zover mij bekend blijft het account elk jaar voor dezelfde prijs totdat je opzegt.
heb die actie ook gedaan bij sunny, alleen is er nu iets van 14 uur oud wat niet binnenkomt. heb even een proef abbo bij eweka genomen en alles komt perfect binnen... Dus ja ze hebben heel veel last van take downs. Om eerlijk te zijn was daar een paar jaar geleden bij weg gegaan om juist die reden, maar had de stiekeme hoop dat ze het verbeterd hadden helaas niet. Iemand een idee of je er nog onderuit kan komen en geld terug kan krijgen?
Heb ook gedaan ervaar het ook lijkt wel.. beetje jammerfreggel84 schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:39:
heb die actie ook gedaan bij sunny, alleen is er nu iets van 14 uur oud wat niet binnenkomt. heb even een proef abbo bij eweka genomen en alles komt perfect binnen... Dus ja ze hebben heel veel last van take downs. Om eerlijk te zijn was daar een paar jaar geleden bij weg gegaan om juist die reden, maar had de stiekeme hoop dat ze het verbeterd hadden helaas niet. Iemand een idee of je er nog onderuit kan komen en geld terug kan krijgen?
Anoniem: 1036995
In het kader mooie deals is dit er wel eentje.
1TB per maand voor €23 per jaar (!) bij Newsdemon. Echt geen geld https://www.newsdemon.com...hp?pricepointid=201911025
1TB per maand voor €23 per jaar (!) bij Newsdemon. Echt geen geld https://www.newsdemon.com...hp?pricepointid=201911025
dank uAnoniem: 1036995 schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:19:
Allereerst bedankt voor het delen!Anoniem: 1036995 schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:19:
Is deze news servers goed qua take downs?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe men dit regelt, want inderdaad net wat je zegt : Des te minder "ze weten" des te beter!pven schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:21:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Iemand anders deze problemen met sunny usenet?
We hope that you enjoyed using your Sunny Usenet package. Please note that your Sunny UNL - 1 Year package expired on 24 April 2021.
Starting now you will no longer be able to login to our Usenet service. You can take the following steps to extend your package:
Kan dus ook niet meer inloggen
We hope that you enjoyed using your Sunny Usenet package. Please note that your Sunny UNL - 1 Year package expired on 24 April 2021.
Starting now you will no longer be able to login to our Usenet service. You can take the following steps to extend your package:

*knip*. Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet de bedoeling, pas dus de volgende keer je post aan. Daarnaast mag de bewoording een tikkeltje minder.
[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 30-04-2019 15:29 ]
Hier kan ik nog gewoon bij mijn account. Vreemd dat je niet meer kan inloggen... misschien omdat je abo is verlopen op de 24 april?Rafeiro schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:27:
Iemand anders deze problemen met sunny usenet?
2021Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:25:
[...]
... misschien omdat je abo is verlopen op de 24 april?
[ Voor 17% gewijzigd door pven op 30-04-2019 15:29 ]
Gelukt! 31,13 euro voor een heel jaar ongelimiteerd! Super. Snel XSnews opzeggen. Daar haal ik sowieso de laatste tijd een matige snelheid. (15MB/s) Met NewsDemon (ik had een 1TB blok) haal ik 25-35MB/s.pven schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:32:
[...]
Stuur hun support eens een mailtje, misschien dat je dan toch nog die aanbieding krijgt.
Ik heb voor het eerst Newsdemon, en ik kom van tweaknews.
Nu merk ik toch wel het verschil in kwaliteit moet ik zeggen. Newsdemon een hele bult onmogelijk om te downloaden, en ongeveer 1/3 van de snelheid van tweaknews (terwijl ik unlimited abbo heb). Daarnaast bij tweaknews véél minder vaak last van het feit dat iets niet gedownload kan worden.
Nu merk ik toch wel het verschil in kwaliteit moet ik zeggen. Newsdemon een hele bult onmogelijk om te downloaden, en ongeveer 1/3 van de snelheid van tweaknews (terwijl ik unlimited abbo heb). Daarnaast bij tweaknews véél minder vaak last van het feit dat iets niet gedownload kan worden.
Tja, dat is dus het verschil tussen NTD (tweaknews, eweka, usenetfarm en vipernews) en DMCA (newsdemon en de rest).koentje3 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:27:
Ik heb voor het eerst Newsdemon, en ik kom van tweaknews.
Of je maakt gebruik van de verkeerde indexers of je staart je blind op 1 bron.
Ik zelf haal met ND 99% binnen.
Op volle snelheid.
Op volle snelheid.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Dit, en zelfs dingen van >1000 dagen gaat best redelijk.TRaSH schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:36:
Of je maakt gebruik van de verkeerde indexers of je staart je blind op 1 bron.
Op volle snelheid.
Heb vorige maand voor iemand iets van 3200+ dagen geleden nog binnen gehaald omdat zijn USP niet verder ging dan 1200.
Zonder problemen en full speed.
Dus ja een paar goeie indexers scheelt enorm.
En ongetwijfeld zal het wel een keer voorkomen dat je met de ene USP het wel binnen kan krijgen en met de andere niet.
En anders om ook.
Vandaar dat ik zelf ook gebruik maak van een paar gratis block accounts (trials) als fill servers.
Maar de keren dat het nodig is is erg klein bij mij of ze zijn bij hun ook niet compleet.
Zonder problemen en full speed.
Dus ja een paar goeie indexers scheelt enorm.
En ongetwijfeld zal het wel een keer voorkomen dat je met de ene USP het wel binnen kan krijgen en met de andere niet.
En anders om ook.
Vandaar dat ik zelf ook gebruik maak van een paar gratis block accounts (trials) als fill servers.
Maar de keren dat het nodig is is erg klein bij mij of ze zijn bij hun ook niet compleet.
[ Voor 45% gewijzigd door TRaSH op 03-05-2019 09:28 . Reden: Om het even, fill servers ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Vipernews zag ik voorbijkomen, die is vrij nieuw. Wel nette prijzen. Vraag me af of er iemand toevallig al ervaring mee heeft? Heb over paar maanden Cheapnews wat afloopt, en diegene waarmee ik usenet deel downloadt niet meer zo veel via usenet maar ik zag dat ze wel account sharing toestaan en dat heeft wel m'n voorkeur. Onbeperkte speed is ook handig, want ik wil tzt mijn lijn upgraden en die vriend van me zit ook steeds sneller te leechen met z'n Ziggomwa schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:17:
[...]
Tja, dat is dus het verschil tussen NTD (tweaknews, eweka, usenetfarm en vipernews) en DMCA (newsdemon en de rest).
[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 03-05-2019 19:23 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Newsdemon unlimited maandelijks opzegbaar €2,70 https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20190403
Het principe achter usenet is toch dat de inhoud van de ene gesynchroniseerd wordt met een andere? In theorie zouden ze allemaal precies dezelfde inhoud moeten hebben. Waarin ze verschillen is prijs en retentie (lees: hoeveel hdd's hebben ze).TRaSH schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:23:
Kies dus de goedkoopste met de meeste retentie. Als het dan nog niet te downloaden is, ligt het aan de nzb. Een andere nzb wijst naar een andere inhoud en dan lukt het wel.
Leuk bedacht, maar er wordt eerst gesynchroniseerd en daarna is pas de NTD.
Dan pas worden er bestanden verminkt of verwijderd. En dat is zover ik weet weer verschillend bij diverse providers.
Natuurlijk wordt het zelfde "spul" vaker dan eenmaal op Usenet gezet, das kan een andere NZB een beter resultaat geven.
Dan pas worden er bestanden verminkt of verwijderd. En dat is zover ik weet weer verschillend bij diverse providers.
Natuurlijk wordt het zelfde "spul" vaker dan eenmaal op Usenet gezet, das kan een andere NZB een beter resultaat geven.
Dat heb ik niet bedacht, maar dat is wel de ervaring. De NTD wordt, itt de inhoud, niet gesynchroniseerd. Kies dus een redelijk onbekende usp met een lage prijs en een lange retentie. En daarnaast een paar goede (betaalde) indexers.Kroonkurk schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:53:
Leuk bedacht, maar er wordt eerst gesynchroniseerd en daarna is pas de NTD. Dan pas worden er bestanden verminkt of verwijderd. En dat is zover ik weet weer verschillend bij diverse providers.
Bij mij werkt de combi Tweaknews en Newsdemon (beide unlimited) met een paar blockaccounts (oa Usenetfarm) het beste. En uiteraard een aantal goede (betaalde) indexers.
Stap ook maar eens over op Newsdemon om te testen.mwa schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:42:
Bij mij werkt de combi Tweaknews en Newsdemon (beide unlimited) met een paar blockaccounts (oa Usenetfarm) het beste. En uiteraard een aantal goede (betaalde) indexers.
*knip*
En met welke applicaties? Sickbeard, Couchpotato, etc?
[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 08-05-2019 08:52 ]
*knip*2green schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:21:
[...]
Stap ook maar eens over op Newsdemon om te testen.
*knip* En met welke applicaties? Sickbeard, Couchpotato, etc?
Qua software Sonarr en Radarr icm SABnzbd. Alles loopt via een VPS en vult een Google drive business account.
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 08-05-2019 08:53 ]
*knip*mwa schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:01:
*knip*.
Qua software Sonarr en Radarr icm SABnzbd. Alles loopt via een VPS en vult een Google drive business account.
Ik gebruik zelf toevallig dezelfde apps, behalve SABnzbd omdat nzbget wat minder resources vraagt op mijn thuisservertje (oude desktop pc met debian).
Bedankt voor de info.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 08-05-2019 08:53 ]
Momenteel een leuke usenet aanbieding van Newsdemon;
2.70,- per maand (maandelijks op te zeggen) voor 50verb. SSL, onbeperkt data/ snelheid & onbeperkt gebruk van VPN. Zelf geen ervaring met Newsdemon maar dit is volgens mij wel een nette deal
Link:
https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20190403
Aanbieding:
2.70,- per maand (maandelijks op te zeggen) voor 50verb. SSL, onbeperkt data/ snelheid & onbeperkt gebruk van VPN. Zelf geen ervaring met Newsdemon maar dit is volgens mij wel een nette deal
Link:
Aanbieding:

Die heb ik al gepost boven je, goed lezen en loopt vanavond afMoirae schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:26:
2.70,- per maand (maandelijks op te zeggen) voor 50verb. SSL, onbeperkt data/ snelheid & onbeperkt gebruk van VPN. Zelf geen ervaring met Newsdemon maar dit is volgens mij wel een nette deal![]()
Link:
Aanbieding:
[Afbeelding]
Ow, grapje...Anoniem: 1036995 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:28:
[...]
Die heb ik al gepost boven je, goed lezen en loopt vanavond af
Haha mijn fout, dacht even snel wat te delen en weer door te kunnen
Goed bezig iig!
Anoniem: 1036995 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:00:
Newsdemon unlimited maandelijks opzegbaar €2,70 https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20190403
Minder betalen en gratis VPN. Ik heb even een ticket in geschoten om mijn abo aan te laten passen.Moirae schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:26:
2.70,- per maand (maandelijks op te zeggen) voor 50verb. SSL, onbeperkt data/ snelheid & onbeperkt gebruk van VPN. Zelf geen ervaring met Newsdemon maar dit is volgens mij wel een nette deal![]()
Link:
Aanbieding:
[Afbeelding]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Even een bericht over mensen die ingegaan zijn op de Eweka promo-actie van 5 euro per maand lifetime abo.
Je betaalt in 1 x 60 euro voor een jaar. Maar als je al een maand abo had, let even goed op dat ze dus niet door blijven gaan met het innen van 7,50 per maand, zoals bij mij gebeurt is.
Er in ieder geval op letten dat dan je abonnement voor een jaar dan ook een maand later in gaat !
Je betaalt in 1 x 60 euro voor een jaar. Maar als je al een maand abo had, let even goed op dat ze dus niet door blijven gaan met het innen van 7,50 per maand, zoals bij mij gebeurt is.
Er in ieder geval op letten dat dan je abonnement voor een jaar dan ook een maand later in gaat !
[ Voor 14% gewijzigd door teunijff op 07-05-2019 17:24 . Reden: Completer bericht maken ]
Had reeds Newsdemon (goedkoper nog dan deze aanbieding) maar was zonder VPN. Deze aanbieding eens geprobeerd (stom genoeg oude abo meteen opgezegd, lekker handig met een maandelijks opzegbare deal, maar goed) en de VPN aangezet.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:00:
Nu zal ik wel iets missen maar hier heb je toch helemaal niets aan met een "snel" abo (Ziggo 500Mbit)? De VPN drukt de snelheid echt enorm. Downloaden via VPN gaat hier niet sneller dan 150Mbit ongeveer. Deze dus weer uit gezet en terug naar VPN-loos downloaden. Mis ik daadwerkelijk iets of klopt dit wel een beetje?
Nickname does not reflect reality
Ja, daar had ik bij slickvpn ook last van. Niet echt een snelle server kunnen vinden. De gratis sigavpn was nog sneller.Brad Pitt schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:21:
[...]
De VPN drukt de snelheid echt enorm. Downloaden via VPN gaat hier niet sneller dan 150Mbit ongeveer. Deze dus weer uit gezet en terug naar VPN-loos downloaden. Mis ik daadwerkelijk iets of klopt dit wel een beetje?
Het hele boeltje maar op een rpi gezet zodat het gewoon op de achtergrond kan blijven draaien. Die dingen kunnen toch niet zo snel

Goed dat je het zegt, die account had ergens dit voorjaar moeten verlopen. Voor je het weet kun je geen distro's meer downloaden. Zal eens even checken. txteunijff schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:57:
Even een bericht over mensen die ingegaan zijn op de Eweka promo-actie van 5 euro per maand lifetime abo.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Dat lijkt me aan de dure kant. Ninja had ooit een promo voor 3,33$/mnd en volgens mij werkt die link nog steeds. Die heb ik zelf tot volle tevredenheid.teunijff schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:57:
Even een bericht over mensen die ingegaan zijn op de Eweka promo-actie van 5 euro per maand lifetime abo. Je betaalt in 1 x 60 euro voor een jaar.
beantwoord
[ Voor 93% gewijzigd door kevinl op 08-05-2019 15:45 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
@kevinl Een block accounts is een soort prepaid bundel waarbij je een data bundel/block/volume van X GB koopt ipv een snelheid met onbeperkt data.
Pay peanuts get monkeys.Brad Pitt schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:21:
[...]
Had reeds Newsdemon (goedkoper nog dan deze aanbieding) maar was zonder VPN. Deze aanbieding eens geprobeerd (stom genoeg oude abo meteen opgezegd, lekker handig met een maandelijks opzegbare deal, maar goed) en de VPN aangezet.
Nu zal ik wel iets missen maar hier heb je toch helemaal niets aan met een "snel" abo (Ziggo 500Mbit)? De VPN drukt de snelheid echt enorm. Downloaden via VPN gaat hier niet sneller dan 150Mbit ongeveer. Deze dus weer uit gezet en terug naar VPN-loos downloaden. Mis ik daadwerkelijk iets of klopt dit wel een beetje?
Voor dat minuscule bedrag kun je geen halve gigabit vpn verwachten.
Hoi!
Bij een blockaccount koop je een vaste hoeveelheid (capaciteit) GB's tegen een bepaalde prijs. In principe is het blockaccount net zolang geldig tot je de hele hoeveelheid verbruikt (lees: gedownload) hebt, ook als je daar jaren over doet. Bij een unlimited account betaal je niet voor de hoeveelheid (want unlimited) maar voor een tijdvak, bijvoorbeeld per maand of per jaar.kevinl schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:54:
In mijn ogen is een block account een abbo bij een een andere provider. Om daar te kijken of je je blocks compleet kan maken.
Als je onregelmatig en incidenteel download is een blockaccount aan te raden, regelmatige gebruikers zijn waarschijnlijk goedkoper uit met een unlimited abonnement.
Met incomplete posts hebben beide niks te maken. Als ik me goed herinner kon je met sabnzbd instellen dat hij van tevoren controleerde of de post compleet was, alvorens met de download te beginnen. Misschien kan dat met andere clients ook wel.
beantwoord
[ Voor 91% gewijzigd door kevinl op 08-05-2019 15:45 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Soms zijn de aanbiedingen voor block accounts zo goed dat zelfs voor bijv. 2 TB per jaar block goedkoper is dan een doorlopend abo. Ik ben daarom overgestapt naar volledig block.grun93 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:16:
[...]
Als je onregelmatig en incidenteel download is een blockaccount aan te raden, regelmatige gebruikers zijn waarschijnlijk goedkoper uit met een unlimited abonnement.
Verder is het een goedkope manier om een tweede, onafhankelijke newserver af te nemen met als doel "fill server".
Een 2e reserve ( block) is alleen nuttig om te nemen bij een andere aanbieder ( op andere leverancier )kevinl schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:53:
@grun93 Bedankt voor de toelichting. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er mensen hier zijn met zowel een block account als een normale tijdvak account. Why is dat?
Vandaar dat het noodzaak is om del ijstje bij elkaar te houden, wie bij welke toelevering zijn dingen krijgt.
Highwinds is notoir in het overnemen van kleine aanbieders.
Grootste risico is dat je een blockaccount neemt, en het bedrijfje gaat halverwege naar zo'n 'mindergoede' leverancier.
Ik zit al een paar jaar bij Newsdemon, onderdeel van UNS, en krijg veel compleet binnen ( de eerste week iig altijd, langere tijd geleden 75% )
Vroeger veel via Sunny gedaan, maar daar kwam zelfs na 24u de helft al niet meer compleet binnen.
Neem je een blockaccount, zoek er dan een van een Tier1 of premium reseller van zo'n Tier1 ( en bij voorkeur een andere 'aanbieder'
https://www.ngprovider.com/newsgroup-resellers.php
Of bij Reddit een heel schema te vinden wie en waar
Let op:
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
Een handig overzicht met alle usenet backbones.
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
- Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
- Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
- Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
- Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
- Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.
Een handig overzicht met alle usenet backbones.