Heb je trash guides doorgenomen met recyclarr en juiste profielen vind ik 10x meer als ooit tevoren. Vooral het automatisch bijwerken van juiste releasegroupen is een geweldige oplossingMartijnRGS schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:32:
Nou, na lang zoeken ben ik ook gedoken in de wondere wereld van Usenet met het daarbij aansluitend opbouwen van een mooie bak aan opslag (veel zoeken en zoeken levert soms best nog oké deals op ondanks de mega AI inflatie op o.a. HDD's).
Inmiddels de Arr-stack draaien met als provider Eweka en NZBGeek als indexer, dat loopt super vlot (zeker met mijn 2.5Gbit verbinding) maar ik merk ook dat wat oudere content niet altijd gevonden wordt en/of incompleet is. Dus ik ben mezelf aan het verdiepen in meer indexers en kom daar veel DrunkenSlug tegen. Nu heb ik helaas net de opening van registratie gemist. Ik ben benieuwd hoe dat systeem werkt, zijn er vaak momenten dat inschrijven mogelijk is of is dat super schaars? Van wat ik zo lees online is het nogal een uitdaging om een account te krijgen.
Ben benieuwd hoe gefocused ik de komende tijd moet gaan zijn op F5'en van registratiepagina's en wat jullie ervaring hierin is!
Betreft drunkenslug heb ik nog wat invites over als er geïnteresseerden zijn. Ik heb ook nzbindexer. Zijn er nog mogelijk andere die interessant zijn?