• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:46
Geim schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:15:
[...]

Met NZB's van Drunken Slug heb ik daar (bijna?) nooit last van.
Is die DrunkenSlug echt beter als zeg een nzbgeek oid?
Ik zag dat die alleen op uitnodiging is?

Momenteel heb ik regelmatig dat ik e.e.a. niet kan vinden namelijk dus ben het nog aan het bekijken allemaal.

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:07
Geim schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:17:
[...]

Lol, 17,5 jaar retentie. Dat gaat toch helemaal nergens meer over. Misschien dat ik nog wat oude FTD postings van mezelf kan vinden 8)
Ik zoek nog wel eens > 10 jaar oude zut ;) En dan kan ook - pre NZB tijd - de zoekmachine van Easynet wel eens van pas komen, "gratis" account via Eweka.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:56
DjoeC schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 16:12:
[...]

Ik zoek nog wel eens > 10 jaar oude zut ;) En dan kan ook - pre NZB tijd - de zoekmachine van Easynet wel eens van pas komen, "gratis" account via Eweka.
Ben ik de enige ervaren leecher die "in de war raakt" van jouw post? _/-\o_ Want al sinds FTD opkwam hebben we geloof ik NZB's, das zeg 2001; das wel langer geleden dan 2011..
Heb even gezocht op de term Easynet, vond niks, weet niet wat het verschil is met nzbking.
Op nzbindex en nzbking kan je weliswaar in groepen zoeken, maar vind je volgens mij al dik 20 jaar enkel nzb's...
Om samen te vatten, ik weet niet hoe je moet zoeken naar post die geen nzb's zijn, wellicht ben ik dat verleerd....vroeger headerde ik groepen -pakte dan wat de rars waren van een iso..

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 18:18:
[...]

Ben ik de enige ervaren leecher die "in de war raakt" van jouw post? _/-\o_ Want al sinds FTD opkwam hebben we geloof ik NZB's, das zeg 2001; das wel langer geleden dan 2011..
Heb even gezocht op de term Easynet, vond niks, weet niet wat het verschil is met nzbking.
Op nzbindex en nzbking kan je weliswaar in groepen zoeken, maar vind je volgens mij al dik 20 jaar enkel nzb's...
Om samen te vatten, ik weet niet hoe je moet zoeken naar post die geen nzb's zijn, wellicht ben ik dat verleerd....vroeger headerde ik groepen -pakte dan wat de rars waren van een iso..
In Newsbin Pro had je ook gewoon de mogelijkheid om zonder NZB indexer lekker te zoeken in de nieuwsgroepen. Je had dus wel de straat, maar je moest het huisnummer nog zoeken zonder visitekaartje (NZB). Zo ging dat vroeger :)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:56
NBP heb ik lifetime licentie op, maarja zit nu op Linux, ergens jammer, maar featurewise mis ik met SABnzbd niks.. Ja ik weet nog dat je zo de nieuwsgroepen erin kon gaan, maar deed ik dat...nah. ;)

Nouja ik mis wel iets met SABnzbd >> die geeft geen andere kleur in leechwindow als je fillservers worden aangesproken, Newsbin kon dat wel meen ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Sjah op 26-03-2026 19:31 ]

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:46
Nederlandhc schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:37:
[...]

Is die DrunkenSlug echt beter als zeg een nzbgeek oid?
Ik zag dat die alleen op uitnodiging is?

Momenteel heb ik regelmatig dat ik e.e.a. niet kan vinden namelijk dus ben het nog aan het bekijken allemaal.
Ik heb al jaren een abonnement bij NZBGeek en DS alleen voor handmatige searches. In mijn ervaring zie ik vaak NL content wel op DS/NZBFinder en niet op NZBGeek. Verder kan ik alles binnenhalen via NZBGeek.

Mijn Cardmarket-profiel

• Microsoftman
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:11
Eweka abbo afgesloten voor €3.10 p/m.
Er is voor 1 jaar €37,50 afgeschreven.
Netjes.

Correctie: voor 15 maanden €2,50p/m daarna dan betaal ik €5,99p/m.
Top deal!

[ Voor 32% gewijzigd door Microsoftman op 27-03-2026 10:35 ]

• Geim
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58
Nee, daarna sluit je weer een nieuwe deal voor €2,50 per maand op Black-Friday, Koningsdag, of verzin maar wat. Ik ga voor Eweka nooit meer het volle pond betalen!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:46
Geim schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 11:51:
[...]

Nee, daarna sluit je weer een nieuwe deal voor €2,50 per maand op Black-Friday, Koningsdag, of verzin maar wat. Ik ga voor Eweka nooit meer het volle pond betalen!
Het hoeft niet eens op die dagen, de actielinks blijven actief.

Mijn Cardmarket-profiel

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.