Ik merk geen beperkingen. Net even als test 1,5GB van Bulknews binnengehaald (10 connections) op een Raspi 5. Die haalde 56MBs. Eweka (20 connections) haalt meestal tussen de 70-80MBs en KPN haalt 90+MBs (8 connections) maar heeft slechts 30 dagen historie. Ik heb 1Gb bij KPN als ISP, intern ook alles 1Gb.
Het varieert dus een beetje maar "gemiddeld" komt alles voor mij voldoende snel naar binnen. Er gaat meer tijd zitten in het zoeken van de juiste versie
Bulknews is voor mij backup van Eweka en gebruik ik als achtervang (lagere prio in sabnzbd): KPN prio-0, Eweka prio-1, Easynews prio-10, Bulknews prio-15. Succes percentage, elke keer percentage van het restant dat nog niet verwerkt is: KPN 15%, Eweka 94%, Easynews 0% (dat klinkt dus als heeft niets dat Eweka niet ook al heeft), Bulknews 74% (dus van dat wat Eweka niet heeft).
Hmm, eigenlijk zou ik een tijdje Bulknews en Eweka om moeten draaien om te zien hoe de percentages dan worden. Het zo zomaar kunnen zijn dat Bulknews meer compleet is dan Eweka (slag om de arm).