Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
@kevinl heb je de ts al eens gelezen? Daarin staat veel basisinformatie, onder andere een uitleg over blockaccounts.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

@EWK ja ooit gelezen. Maar blijkbaar te lang geleden. Was het dus vergeten.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
grun93 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:40:
[...]

Dat lijkt me aan de dure kant. Ninja had ooit een promo voor 3,33$/mnd en volgens mij werkt die link nog steeds. Die heb ik zelf tot volle tevredenheid.
Dank voor de tip. Heb al 4 jaar naar tevredenheid een abonnement bij newsgroupdirect.com voor $5,50/maand maar als ik het reseller overzicht goed lees is newsgroupdirect een reseller van Ninja en zou de retentie, snelheid etc dus identiek moeten zijn? Dan is het een goed idee om over te stappen naar de goedkoopste aanbieder (Ninja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:34
Schweino schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:08:
Dank voor de tip. Heb al 4 jaar naar tevredenheid een abonnement bij newsgroupdirect.com voor $5,50/maand maar als ik het reseller overzicht goed lees is newsgroupdirect een reseller van Ninja en zou de retentie, snelheid etc dus identiek moeten zijn?
De retentie is volgens mij >3900 dagen, maar meestal kan ik niet zulke oude nzb's vinden, bij 3000 dagen houdt het wel zo'n beetje op. Snelheid kan ik niet goed beoordelen want hier ligt een vdsl lijntje van 100Mb, en dat wordt moeiteloos gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

.. als ik het reseller overzicht goed lees is newsgroupdirect een reseller van Ninja ...
Volgens mij vallen zowel Ninja als Newsgroupdirect beiden onder Highwinds.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
pven schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:37:
[...]

Volgens mij vallen zowel Ninja als Newsgroupdirect beiden onder Highwinds.
Klopt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RlfW8Af4n7XizO1jeiNqa8ID/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-05 10:17
[...]

Dank voor de tip. Heb al 4 jaar naar tevredenheid een abonnement bij newsgroupdirect.com voor $5,50/maand maar als ik het reseller overzicht goed lees is newsgroupdirect een reseller van Ninja en zou de retentie, snelheid etc dus identiek moeten zijn? Dan is het een goed idee om over te stappen naar de goedkoopste aanbieder (Ninja).
Ik heb een 1Gbit/s-verbinding en kan dat bij Newsgroup Ninja volledig benutten. Aanrader :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Ninja is idd goedkoop maar wel goed met een andere niet highwinds resellers. Want vaak heb ik dat het nieuwe spul bij highwinds erg snel offline is.

Aanbiedingen:

Easyusenet email-aanbieding 25% korting met code: JEDI
Bulknews: Block 6TB voor €38. Code: BFCM38
Bulknews: Block 1TB voor €10. Code: start19
Supernews: 25% korting op jaarabbo
Supernews: 50% korting op maandabbo
Cheapnews: 250Mbit jaardeal voor €49. Code: april19
Cheapnews: 120Mbit jaardeal voor €45. Code: cheap19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
asstastic schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:35:
Ninja is idd goedkoop maar wel goed met een andere niet highwinds resellers. Want vaak heb ik dat het nieuwe spul bij highwinds erg snel offline is.
Dat hangt niet van de usp maar van de nzb af. Hetzelfde nieuwe spul staat soms wel onder 10-30 verschillende namen en in verschillende formaten op de servers, ook op die van highwind. Iedere nzb verwijst naar een andere spot en iedere spot moet afzonderlijk offline gehaald worden.

Ik ben van mening dat je het beste een goedkope usp kunt nemen, bij voorbeeld ninja. Het geld wat je daarmee uitspaart investeer je in meerdere indexers (die maar een fractie kosten van een usp) en dan kun je vrijwel alles vinden. Het kan wel tijd en moeite kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
grun93 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 11:42:
[...]

Dat hangt niet van de usp maar van de nzb af. Hetzelfde nieuwe spul staat soms wel onder 10-30 verschillende namen en in verschillende formaten op de servers, ook op die van highwind. Iedere nzb verwijst naar een andere spot en iedere spot moet afzonderlijk offline gehaald worden.

Ik ben van mening dat je het beste een goedkope usp kunt nemen, bij voorbeeld ninja. Het geld wat je daarmee uitspaart investeer je in meerdere indexers (die maar een fractie kosten van een usp) en dan kun je vrijwel alles vinden. Het kan wel tijd en moeite kosten.
Dat klopt ook, helaas heeft zo een 80% van de usenetgebruikers geen indexer of weet uberhaupt wat het is.
Het is wel bekend dat Highwinds/omnicron een zeer snelle DMCA heeft, daarintegen zijn de Europese (NL/BE) NTD's wat trager. Op reddit zijn er wel wat Highwinds DMCA testen gedaan dat bestanden soms binnen een 1 uur al offline gehaald zijn. Daarom is het wel handig in mijn optiek om dan ernaast een fillserver/block accountje te hebben zodat je ook de compleetheid ook redundant hebt, die zijn meestal levenslang geldig en bij zo een partij als bulknews heb je 1000GB al voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
asstastic schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:12:
Daarom is het wel handig in mijn optiek om dan ernaast een fillserver/block accountje te hebben zodat je ook de compleetheid ook redundant hebt, die zijn meestal levenslang geldig en bij zo een partij als bulknews heb je 1000GB al voor 10 euro.
Dat klopt ook, maar dan hou je nog wel het probleem over dat bulknews maar een retentie heeft van 1200 dagen terwijl je eigen usp wellicht veel verder gaat. Effectief kun je dan alleen maar spots herstellen binnen de kleinste retentie van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
grun93 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:21:
[...]

Dat klopt ook, maar dan hou je nog wel het probleem over dat bulknews maar een retentie heeft van 1200 dagen terwijl je eigen usp wellicht veel verder gaat. Effectief kun je dan alleen maar spots herstellen binnen de kleinste retentie van de twee.
Dan neem je er toch een met een langere retentie?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:42

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

bulknews heeft ook veel offline posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Het is ook erg afhankelijk hoe populair iets is.
Vooral nieuwe artikelen zijn erg snel eraf, mijn ervaring is dat bij de Highwinds partijen met DMCA is dat 0-12 uur, bij NTD in de EU is dat meestal met 12-36 uur.

Volgens ingewijden op reddit zijn de nieuwe artikelen meestal 0-2 uur weg-ge-dmca-ed.
Echter is iedereen op reddit zo een beetje inmiddels advanced users en maken ze gebruik van indexers.

Alle Usenet partijen hebben last van snelle offline posts, waar DMCA toepgepast wordt zijn ze wat sneller.

Daarom is het advies aan 'reguliere' usenetgebruikers om een goedkopere combi te nemen mits je behoefte hebt aan redunantie. Dus een Flat account met 3000 dagen en een fill block account met 1000 dagen (werkt bij mij prima).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Gebruik gewoon een paar goede index-sites en iets als Sonarr en Radarr zodat eens in de paar uur voor je wordt gezocht of er al iets te downloaden valt. Zelfs als het dan na 2 uur al weer ge-DMCA't is, heb je een goede kans dat je het al binnen hebt.
en maken ze gebruik van indexers
Dit zegt natuurlijk niets. De organisaties die die DMCA-verzoeken indienen vinden de betreffende artikelen vermoedelijk op dezelfde manier.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 14-05-2019 08:42 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:07
*knip*. Aanbevelen / vragen naar indexers is niet toegestaan.

Op dit moment maak ik gebruik van NZBPlanet en soms NZBGeek, maar ik maak toch wel vaak mee dat items niet meer bestaan. Sonarr is ook niet altijd even geweldig, waardoor hele stukken in mijn library missen.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 14-05-2019 22:09 ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:33
Hoe kan je "soms" gebruik maken van een indexer met Sonarr? Gewoon alle indexers die je hebt erin en gaan..

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
fjs schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:55:
[...]

Wat ik mij afvraag met Tweak. Wat gebeurt er na dat jaar. Blijf je dan dit betalen of gaat de prijs omhoog naar de reguliere bedragen?
Blijft dezelfde prijs meestal bij dergelijke acties. Zijn lifetime kortingen zover ik weet dus erg interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
RichieB schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 16:56:
Hoe kan je "soms" gebruik maken van een indexer met Sonarr? Gewoon alle indexers die je hebt erin en gaan..
NZBHydra raad ik daarvoor echt aan. Krijg je veel meer inzicht per indexer en maakt het beheren een stuk simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
RichieB schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 16:56:
Nou, dit komt door het aantal toegestane downloads per dag als je niet doneert ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Jannick schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:14:
[...]
Nou, dit komt door het aantal toegestane downloads per dag als je niet doneert ;-)
Niet doneren aan een indexer en dan klagen dat je niet alles binnen krijgt? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door RichieB op 15-05-2019 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
RichieB schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:04:
[...]

Niet doneren aan een indexer en dan klagen dat je niet alles binnen krijgt? 8)7
Modbreak:Zoals eerder aangegeven, hinten, refereren en vragen naar indexers is niet toegestaan. Zie ook je vorige aanpassing door een mod in dit topic. Dus stop daarmee!

[ Voor 46% gewijzigd door Equator op 16-05-2019 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er staan er zoveel in de settings van Sonarr
Je kan ze toch één voor één nalopen en in prio aanpassen ?
Dat scheelt api-calls en maximaliseert de opbrengst.

Ik gebruikte tot voor kort nzbs.org, maar die hebben de stekker eruit getrokken, na een kleine 7jaar 'onzichtbaar' aanwezig te blijven.
Tijdens de blackfridaydeals kwamen er een paar voorbij, waar je voor een paar euro "lifetimes" kon pakken, zo heb ik ( net op tijd ) .cat kunnen pakken, voor ze naar een yearly-abo gingen.

[ Voor 21% gewijzigd door Equator op 16-05-2019 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:51
Deze link van SunnyUsenet werkte bij mijn nog lopende account niet. Gisteren is mijn abbo verlopen en nu werkt de link wel. Bij jaarbetaling betaal je zolang je account loopt €2,99 per maand. Hij verlengt automatisch na een jaar tegen hetzelfde aanbiedingstarief.

SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm volgens mij heb ik nu wel een hele goede deal.

Ik heb pas mijn het abo laten omzetten naar die €2,70 per maand voor VPN en Usenet (Newsdeamon) en volgens mij wordt de reddit50 bon daar ook nog tegenaan gehouden....
Punt is dat ik net een Paypal mail kreeg van €1,35 voor Unlimited Usenet + VPN :)

Ah... ik snap het al mijn eerste prijspunt was die €5,78 en toen met reddit50 coupon betaalde ik €2,89
Nu heb ik dat prijspunt laten wijzigen naar die €2,70 van een paar posts terug en geldt nog steeds die 50% coupon en betaal ik nu nog maar €1,35 per maand :o :*)

Nogmaals mij hoor je niet klagen... O-) _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2019 08:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:53
Frostbite schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:18:
Hmm volgens mij heb ik nu wel een hele goede deal.

Ik heb pas mijn het abo laten omzetten naar die €2,70 per maand voor VPN en Usenet (Newsdeamon) en volgens mij wordt de reddit50 bon daar ook nog tegenaan gehouden....
Punt is dat ik net een Paypal mail kreeg van €1,35 voor Unlimited Usenet + VPN :)

Ah... ik snap het al mijn eerste prijspunt was die €5,78 en toen met reddit50 coupon betaalde ik €2,89
Nu heb ik dat prijspunt laten wijzigen naar die €2,70 van een paar posts terug en geldt nog steeds die 50% coupon en betaal ik nu nog maar €1,35 per maand :o :*)

Nogmaals mij hoor je niet klagen... O-) _/-\o_
Hoe kom je aan die reddit50 korting dan? Daar heb ik ook wel oren naar :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TerrorSource schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:11:
[...]

Hoe kom je aan die reddit50 korting dan? Daar heb ik ook wel oren naar :)
Dat was een Black Friday korting van reddit maar is nu niet meer geldig.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Frostbite schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:16:
[...]

Dat was een Black Friday korting van reddit maar is nu niet meer geldig.
NewsDemon doet meestal niet zo moeilijk over misgelopen kortingen. Stuur ze een lief mailtje, meld dat je die aanbieding helaas gemist hebt en er is een kans dat ze hem alsnog toekennen (ook na een paar maanden nog). Zie eerdere reacties in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Is newsdemon down? Of ligt het aan mij. Zit op:
europe-ssl.newsdemon.com

laat maar. Blijkbaar is die server niet meer in gebruik. Heb andere server gepakt en nu doet ie het wel.

[ Voor 44% gewijzigd door Nicap op 19-05-2019 12:45 ]

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:46

Ankh

|true

pven schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:20:
[...]

NewsDemon doet meestal niet zo moeilijk over misgelopen kortingen. Stuur ze een lief mailtje, meld dat je die aanbieding helaas gemist hebt en er is een kans dat ze hem alsnog toekennen (ook na een paar maanden nog). Zie eerdere reacties in dit topic.
Goed om te weten. Mijn huidige abo loopt af. Heb nog een paar simpele block accounts, maar die zijn echt super slecht (Free-Usenet).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15

3DDude

I void warranty's

ik baal dat nzbs.org inmiddels gestopt is. Er was geen betere site om te zoeken, te indexen.

Ik merk dat ik usenet hierdoor steeds minder gebruik :(

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
3DDude schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:30:
ik baal dat nzbs.org inmiddels gestopt is. Er was geen betere site om te zoeken, te indexen.

Ik merk dat ik usenet hierdoor steeds minder gebruik :(
Zoek je zelf dingen dan? Ik zet het in Radarr of Sonarr, en daarna zoekt die maar uit waar de beste vandaan komt indien beschikbaar. Overigens gebruik ik ook NZBhydra2 waarin ik volgens mij drie indexers heb staan, hiermee is het relatief makkelijk om je index-sites aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15

3DDude

I void warranty's

Ja nzbs.org was zo een fijne site en geen false positives haha dus dat ging altijd wel goed ik zat daar zo een 11 jaar op dus vandaar zo gewend geraakt... ;)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:38
Kan iemand mij een pay per download fill server aanraden. Bij Bulknews mis ik ook nogal wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

573712

supercop7373 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:50:
Kan iemand mij een pay per download fill server aanraden. Bij Bulknews mis ik ook nogal wat.
Vipernews. Wel een lage retentie maar staat alles wel langer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
573712 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:57:
[...]

Vipernews. Wel een lage retentie maar staat alles wel langer online
Retentie is 100 dagen zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
supercop7373 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:50:
Welke gebruik je als primaire provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
pven schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:29:
[...]

Welke gebruik je als primaire provider?
Ik gebruikte altijd Xs4all newszilla icm blockaccounts van Astraweb en Bulknews. Dat is voor mijn minimale download gedrag voldoende. Maar dan moet het wel werken als ik wat ouds wil downen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walder
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-02 11:18
Hoi, ik zit/ben zelf destijds uitgekomen bij TheCubeNet. Deze staat/stond er niet tussen. Koste maar 37pj voor onbeperkte data en freaking 3948+ retentie :)

Zijn er mensen die hier slechte ervaringen mee hebben gehad?

[ Voor 9% gewijzigd door DJSmiley op 09-06-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
IS wel onderdeel van Highwinds lees ik. Geen idee of dat slecht is. Astraweb ook zo te zien in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walder
TheCubeNet heeft ook VPN maar vraag me af of dit nodig zou zijn aangezien ze SSL naar EU serversb bieden. Alleen voor torrent €24 te betalen lijkt me wat overbodig.

Qua snelheid/compleetheid heb ik tot nu toe nog alles kunnen repareren. Vooral als extra datablock/server is dit tot nu toe best goed bevallen.

Ik zag Sunny link voorbij komen dus als je wil vergelijken/info willen:
*knip*. Referral links zijn niet toegestaan.

Tot nu toe kwam alleen Eweka in de buurt qua retentie. En je kon er wat naartoe sturen.
Volgens mij zijn er weinig waar je een (versleutelde) reservekopie kunt achterlaten tot 10 jaar later.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 13-06-2019 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1116915

Ik heb sinds kort een probleem met Newsdemon. Nieuwe server ( Ultraseedbox ) en daar werkt Newsdemon niet echt lekker meer. De snelheid is laag en blijft vaak hangen queued. Ook als ik de .nzb file download dan duurt het wel een tijdje voordat NZBget actief wordt. De snelheid is max. 50 MB/s.

Gebruik ik mijn oude server dan heb ik nog full speed, 300 MB/s. Download toevoegen en NZBget gaat direct downloaden.
Het probleem is begonnen nadat ik een ander ip adres heb en voor de duidelijkheid, dat heb ik doorgeven aan Newsdemon.

Ik lees hier en daar al problemen maar zijn er andere mensen die problemen hebben met Newsdemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walder
@fjoek: Is het een idee om een VPN op je server te zetten? Dan omzeil je deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Iemand überhaupt die oude meuk compleet binnen krijgt? (>2000 dagen) en met welke providers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
asstastic schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:08:
Iemand überhaupt die oude meuk compleet binnen krijgt? (>2000 dagen) en met welke providers?
Jazeker. Via NewsDemon met bulknews en free-usenet als fill-blokken. Laatst zelfs via NewsDemon iets van 3200 dagen (bijna 9 jaar terug!) terug kunnen downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 13-06-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

walder schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:32:
@fjoek: Is het een idee om een VPN op je server te zetten? Dan omzeil je deze problemen.
Nee, dat is echt niets voor mij. Ik ga mijn thuis ip adres niet voor downloaden gebruiken omdat ik veel gebruik maak van private indexers en private trackers. Ik kan mij eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik normaal tv heb gekeken. ;)
ik heb het een tijdje gedaan met Hide.me en dat ging redelijk maar private torenten is echt niet te doen als je bij de grote private trackers zit. Vooral niet in je beginperiode ( denk aan ratio ).
Het kost mij nu ten hoogste 13 euro per maand, seedbox en een newsserver en heb er praktisch geen omkijken meer naar.
2 Tb schijf ruimte en 8 Tb data verkeer met een stabiele server ( enkel upload, download telt nooit mee in dit verhaal ).
Ik lees al meer ellende over Newsdemon het betreft hoogstwaarschijnlijk een groep die ooit gebruik heeft gemaakt van een leuke korting. Die groep heeft exact dezelfde problemen. Jammer want Newsdemon was altijd snel met downloaden, ik haalde met gemak 300 MB/s nu mag ik blij zijn met 100 MB/s.
Nzbget is niet meer zo stabiel ik zal ook is een nieuwe versie op de server knallen misschien dat het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@Anoniem: 1116915 Waar lees je over die ellende dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichieB
Anoniem: 1116915 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:05:
Ik heb sinds kort een probleem met Newsdemon. Nieuwe server ( Ultraseedbox ) en daar werkt Newsdemon niet echt lekker meer. De snelheid is laag en blijft vaak hangen queued. Ook als ik de .nzb file download dan duurt het wel een tijdje voordat NZBget actief wordt. De snelheid is max. 50 MB/s.

Gebruik ik mijn oude server dan heb ik nog full speed, 300 MB/s. Download toevoegen en NZBget gaat direct downloaden.
[...]
Als alles nog prima werkt op je oude server ligt het probleem bij je nieuwe server, niet bij Newsdemon. Wellicht is er niet zo'n goede peering tussen je nieuwe server en Newsdemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25

TRaSH

koffie ?

Er is ooit eens wat voorgevallen een paar jaar geleden.
Ik heb toen het zelfde Abo gehad en die van had totaal geen issue.
Ik trek mijn ben verbinding compleet dicht bij newsdemon.
Paar weken geleden contact gehad met ze dat ik gebruik wil maken van een actie 46 dollar voor 2 jaar voor unlimeted.
Was geen probleem en word na mijn huidige contract doorgezet

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Pven en RichB het ligt dus aan de nieuwe server. De nieuwe seedbox provider heeft een en al problemen welke ik lees op Discord.
Kortom we gaan wel weer een andere uitzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Newsdemon werkt weer nadat ik een andere server heb. De snelheden zijn zoals vanouds ca. 350 - 400 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Even voor de meelezers: een seedbox gebruiken geeft je geen enkele garantie dat je geen problemen kan krijgen met illegaal downloaden. Als men bij een onderzoek een seedbox tegenkomt zal de provider gevraagd worden om de gegevens van de gebruiker aan te leveren, net zoals dat ook bij ISPs en VPNs gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 1116915 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:33:
[...]

Pven en RichB het ligt dus aan de nieuwe server. De nieuwe seedbox provider heeft een en al problemen welke ik lees op Discord.
Kortom we gaan wel weer een andere uitzoeken.
Ik ben al lang blij dat het niet aan NewsDemon ligt. :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

RichieB schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:56:
Even voor de meelezers: een seedbox gebruiken geeft je geen enkele garantie dat je geen problemen kan krijgen met illegaal downloaden. Als men bij een onderzoek een seedbox tegenkomt zal de provider gevraagd worden om de gegevens van de gebruiker aan te leveren, net zoals dat ook bij ISPs en VPNs gebeurt.
Ik ben bang dat je deze materie niet echt goed heb begrepen.

De seedbox provider huurt/koopt data, schijfruimte etc. bij grote hostingsbedrijven zoals Hetzner en/of Leaseweb etc.
De tenaamstelling van deze seedbox bedrijven is absoluut NIET dezelfde die jij ziet!
Vervolgens tuigt de seedboxprover zijn schijfruimte/data op met zijn diensten.

Daarna zijn wij pas aan de beurt en dan moet je ook realiseren dat vrijwel ALLE ip adressen shared zijn. Dus je zit met minimaal 5 ( ! ) mensen op 1 ip adres. Dit kunnen mensen zijn uit alle landen vd wereld.
Dedicated kan ook maar wordt vrijwel niet gebruikt door mensen die nieuwsgroepen of torentten.

Mocht het ook zover komen dat Brein het voor elkaar krijgt om bijv. Leaseweb te dwingen om zijn data te overhandigen.......welke data denk jij dat Brein zal krijgen?
Niet jouw data dus omdat die in handen zijn van de seedbox provider.
Is trouwens ook SSL data verkeer dus jouw Isp ziet data voorbij komen maar heeft geen idee wat?

Maar ik ga een stapje verder in je fantasieverhaal.
Stel Brein krijgt het voor elkaar om een inval te doen in bijv. Polen. Dan ben ik bang dat Brein heel veel pech heeft omdat seedbox providers enkel data bijhouden van verkeer en niet wie/wat/waar. Dat interesseert een seedbox provider niets. Die heeft geen logs van een klant welke .torrentfile of .nzbfile hij downloadt.
De seedbox provider houdt enkele de hoeveel data bij hoeveel de klant upload.
Daar zijn alle seedbox contracten op gebaseerd.
Download telt niet in dit verhaal dat wordt niet eens bijgehouden.

Neem een Vpn aanbieder buiten de EU nemen zoals Hide.me opgelost.

Het beleid van Brein is enkel gericht op het blokkeren van websites en sporadisch pakken ze een sukkeltje die een infantielerig websitje met waardeloze kwaliteit Mkv files met Nederlandse ondertiteling. Die neem ik niet eens serieus in dit verhaal want die hosten vanuit huis. Of zij gebruiken hun eigen naam bij een klein hostingsbedrijfje. Te dom om te vul zelf maar in.

Je dicht Brein teveel macht toe die ze absoluut niet hebben. Alsof ene Brein zomaar even een inval doet bij bijv. lease web en tegelijkertijd ergens in Polen bij de tenaamsteller van de seedboxprovider die op zijn locatie niets heeft staan!

We praten over praktijken die al heel lang legaal hebben bestaan en plots illegaal zijn geworden. De mensen achter deze bedrijven zijn geen domme jongens.
Waarom denk je anders dat je gewoon Paypal kan gebruiken bij bijna alle seedbox providers als ze zogenaamd zwaar illegaal zijn? Waarom doet Brein daar niets aan, simpel toch, het is toch illegaal?

Je moet ook niet rondhangen op public trackers zoals TPB en downloaden met je eigen ip adres.
Ook zo een succesverhaal van Brein TPB.
Brein is aan het uitsterven en stelt in dit hele verhaal niets voor. Enig idee hoeveel mensen in Nederland nog downloaden, 10, 100, 1000 of een paar 100.000?
Krijgen die allemaal een bezoekje van Brein binnenkort of de befaamde schikking?

Hier heb je een beetje inzicht bij de grote hostingsbedrijven en hun marktaandeel.

https://hostadvice.com/marketshare/

Downloaden is illegaal maar ga geen onzinverhalen schrijven of mensen onnodig bang maken.
Ben je echt paranoïde dan betaalt iemand anders in bijv. Nigeria jouw seedbox provider. Hij download alles voor je op je seedbox server en jij haalt alles binnen met Filezilla SFTP.
Veel succes ermee.
En zo zijn er nog tal van trucjes maar geloof mij op mijn woord ene Jan de Groot uit Almelo die iets download op zijn seedbox is niet interessant voor Brein. Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
@Anoniem: 1116915 ik ben het met je eens dat je als privé downloader weinig risico loopt, maar dat doe je zonder seedbox ook al niet. Voor echt criminele activiteiten zoals mega-veel uploaden of kinderporno verzamelen gaat het je echt niet helpen. Dan zetten ze gewoon een tap bij de ISP en kijken ze wie er allemaal komt aanloggen op die server. Zitten daar VPN adressen bij, dan zetten ze daar het onderzoek voort. Het vertraagt hooguit een beetje, maar je opereert hiermee echt niet opeens buiten de wet. Dat de adressen "shared" zijn is eerder een nadeel dan een voordeel: als je "seedbox makkers" iets doen dat de aandacht trekt ben jij opeens ook verdacht omdat je van dezelfde server gebruik maakt.

[ Voor 16% gewijzigd door RichieB op 15-06-2019 15:44 . Reden: shared IPs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichieB schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:43:
@Anoniem: 1116915 ik ben het met je eens dat je als privé downloader weinig risico loopt, maar dat doe je zonder seedbox ook al niet. Voor echt criminele activiteiten zoals mega-veel uploaden of kinderporno verzamelen gaat het je echt niet helpen. Dan zetten ze gewoon een tap bij de ISP en kijken ze wie er allemaal komt aanloggen op die server. Zitten daar VPN adressen bij, dan zetten ze daar het onderzoek voort. Het vertraagt hooguit een beetje, maar je opereert hiermee echt niet opeens buiten de wet. Dat de adressen "shared" zijn is eerder een nadeel dan een voordeel: als je "seedbox makkers" iets doen dat de aandacht trekt ben jij opeens ook verdacht omdat je van dezelfde server gebruik maakt.
ik snap niet wat kinderporno te maken heeft met het downloaden van illegaal film/ tv dmv. .torrentfiles en .nzbfiles?
ik snap deze zin ook niet : ik ben het met je eens dat je als privé downloader weinig risico loopt, maar dat doe je zonder seedbox ook al niet.

Nogmaals je praat over dingen waar je totaal geen kijk op heb. Dat is niet erg maar ga niet mensen onnodig bang maken met onzinverhalen. Ik ben geen forumtijger en ben ook niet uit op doelloze discussies maar ik haak enkel in omdat ik een probleem had en jij verspreidt pertinente onwaarheden als het om het downloaden met een seedbox provider gaat.

Nogmaals je hebt geen idee hoe een seedbox server werkt want je probeert je gelijk te halen door er van alles bij te halen tot kinderporno toe. Wat echt nergens op slaat.
Je praat over meerdere gebruikers die "iets" doen wat verdacht is?

Beste, het is een publiek geheim dat de wereld van kinderporno gesloten is en het staat veelal ergens geparkeerd op het dark web!
Dat heeft niets maar dan ook niets te maken met Newservers, private trackers,private newsservers en seedbox providers.

Gaarne OT blijven en niet dit soort onzin plaatsen aub.
Nieuwsgroepen dus. is niet om je af te kraken, stay positive en probeer iets te leren ipv negatieve onzin te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Excuses, ik deed enkele aannames die volgens jou totaal onzin zijn.
Anoniem: 1116915 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:58:
[...]
Nee, dat is echt niets voor mij. Ik ga mijn thuis ip adres niet voor downloaden gebruiken omdat ik veel gebruik maak van private indexers en private trackers.
[...]
Jij gebruikt kennelijk een seedbox om je thuis IP adres niet in private indexers en trackers terecht te laten komen. Waar ben je precies bang voor, en hoe helpt een seedbox daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichieB schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 17:37:
Excuses, ik deed enkele aannames die volgens jou totaal onzin zijn.

[...]

Jij gebruikt kennelijk een seedbox om je thuis IP adres niet in private indexers en trackers terecht te laten komen. Waar ben je precies bang voor, en hoe helpt een seedbox daarbij?
Omdat ik mijn huis netwerk niet wil belasten met torrenten. Als je bijv. op een agressieve private tracker zit met een "verse" langverwachtte film of complete tv serie dan springen er veel mensen bovenop en het gevolg is dan dat je thuisnetwerk enorm wordt belast.
Ja, je kan hem begrenzen maar dan nog wordt het thuis stroperig.

Wat is makkelijker dan een seedbox? Je hebt er totaal geen last van. Er zijn seedbox providers die Plex in het pakket hebben. Makkelijker kan het niet zijn.
In mijn geval ordinair binnenhalen dmv Filezilla en de Oppo doet de rest.

Ik heb ook nog een partner die vaak thuis werkt ( net zoals ik ) en die zou het niet fijn vinden als haar server ( vpn verbinding werkgever ) onbereikbaar zou zijn omdat ik zonodig iets wil binnenhalen.
Ik maak ook nog gebruik van Netflix en Squeezebox en mijn thuisnetwerk kan dan niet ook nog erbij torrenten of downloaden dmv nieuwsgroepen.

De grootte van de .torrentfiles zijn in mijn geval fors ( 2160P ) omdat ik recent een Ole LG C8 hebt gekocht.

ik heb het gedaan in het verleden maar ik heb helaas geen glas liggen anders had ik het wel gedaan.
Ik maak mij dus nergens zorgen om en nu OT graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Interessante discussie over de 'Seedbox', maar dit heeft niks meer te maken met Usenet. Gelieve de discussie dus elders voort te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Helaas van kort duur maar ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of er meerdere acties gaan komen en het antwoord was :YES.

https://www.reddit.com/r/...yk/newshosting_20yr_deal/

Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Uncapped Speed
60 Connections
3962 Days Retention
Zero-Log VPN Service Included

Op de valreep heb ik voor 18,46 EUR, 1 jaar unlimited gekregen.
Snelheid is goed ca. 550 MB/s.
Indexer en Vpn werkt ook goed.
Een hele mooie deal en dat voor € 1,53 per maand.
Kortom Newshosting in de gaten houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
https://accounts.usenetserver.com/register/addpayment

Link openen in incognito en soms meerdere malen proberen. Ik werd een paar keer omgeleid naar hun normale prijzen. Geldt niet voor bestaande account, die betalen $10 meer :?

$19,99 lifetime inclusief VPN (17,73 euro / 12 = 1,48 euro per maand!)

UsenetServer
Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Free Unlimited Usenet Search
Unlimited Speed
60 SSL-Secured Connections
US and European Server Access
FREE Zero-Log VPN Included

Ik laat mijn block account wel even voor wat het is :+ Dit is zó belachelijk goedkoop, betwijfel of dit ooit nog terug komt voor deze prijs. Goedkoper gaat het niet worden, toch? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Freakster86 op 22-06-2019 14:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:55

TFHfony

Professional Weirdo

Freakster86 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:55:

Link openen in incognito en soms meerdere malen proberen. Ik werd een paar keer omgeleid naar hun normale prijzen. Geldt niet voor bestaande account, die betalen $10 meer :?

UsenetServer
Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Unlimited Speed

Ik laat mijn block account wel even voor wat het is :+ Dit is zó belachelijk goedkoop, betwijfel of dit ooit nog terug komt voor deze prijs. Goedkoper gaat het niet worden, toch? 8)7
Met jouw link lukte het niet. Ik heb deze link gebruikt:

https://accounts.usenetse...sive-usenet-deal&rate=107

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1222698

Die pakken we even mee....geen geld voor lifetime 92% korting. Zien wel wat het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op het goede moment verveeld bij deze post gekomen, wellicht.
Via de link van @TFHfony maar ook dank naar fjoek natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, door @Anoniem: 1116915 ging ik rondkijken op Reddit. (y)

Zonder mij daar gisteren bewust van te zijn, lijkt het erop dat dit een "aanval" op resellers is vanuit Omnicron. En om het duidelijker te maken even dit overzicht naar voren halen: https://i.redd.it/m7izz33q85r11.png

NewsGroupDirect ondervindt hiervan als eerste de problemen van, zo lijkt het:
https://www.reddit.com/r/...updirect_provider_update/
As of July 1, 2019, NewsgroupDirect will no longer carry 3900+ days of retention.

Because of current contract stipulations, I am not comfortable providing any more detail about where NGD is going until July 1. I will make a formal announcement on July 1.

NGD customers will be taken care of and we will do our best to satisfy all our customers.

We have added a price match feature at NGD. We will match any competitor’s prices at 100%. We will also match “backbone providers” prices 110%. For example, if you see a $10/month plan at a backbone provider service then we will beat that price by 10%, or $9/month. Just submit a support ticket and ask for price matching.
Dus voor wie hier bij NGD zit, houd dat even in de gaten. Die pricematch feature zou wat zijn; $17,99 lifetime 8)7 en dan zitten ze tegen die tijd waarschijnlijk ook op een andere backbone, dus perfecte aanvulling haha. Tegelijkertijd wel een zorgelijke ontwikkeling. NewsDemon (en de rest?) gaat hier ook mee te maken krijgen (zelfde firma als NGB), maar pas over 2 tot 3 jaar (afgaande op deze post met goede analyse: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:26
Voor dit geld kan ik het ook niet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:53
Freakster86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 06:59:
Ja, door @Anoniem: 1116915 ging ik rondkijken op Reddit. (y)

Zonder mij daar gisteren bewust van te zijn, lijkt het erop dat dit een "aanval" op resellers is vanuit Omnicron. En om het duidelijker te maken even dit overzicht naar voren halen: https://i.redd.it/m7izz33q85r11.png

NewsGroupDirect ondervindt hiervan als eerste de problemen van, zo lijkt het:
https://www.reddit.com/r/...updirect_provider_update/

[...]

Dus voor wie hier bij NGD zit, houd dat even in de gaten. Die pricematch feature zou wat zijn; $17,99 lifetime 8)7 en dan zitten ze tegen die tijd waarschijnlijk ook op een andere backbone, dus perfecte aanvulling haha. Tegelijkertijd wel een zorgelijke ontwikkeling. NewsDemon (en de rest?) gaat hier ook mee te maken krijgen (zelfde firma als NGB), maar pas over 2 tot 3 jaar (afgaande op deze post met goede analyse: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x )
Als ik het goed snap/zie zijn NewsDemon en UsenetServer op dezelfde Backbone aangesloten dus zouden Take-Downs bij beide bedrijven op hetzelfde moment uitgevoerd worden. Klopt dat?

Heb nu abbo bij NewsDemon van 31.13e per jaar.
UsenetServer zit daar nog onder...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@TerrorSource Voor zover ik weet wel ja, daar zou geen verschil tussen moeten zitten. USN is erg goedkoop, maar met een reden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Freakster86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 06:59:
Tegelijkertijd wel een zorgelijke ontwikkeling. NewsDemon (en de rest?) gaat hier ook mee te maken krijgen (zelfde firma als NGB), maar pas over 2 tot 3 jaar (afgaande op deze post met goede analyse: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x )
Ik vind 2 tot 3 jaar in de toekomst kijken in usenet-land heel erg ver weg. Vooralsnog heb ik nu NewsDemon, iig tot Black Friday plus nog een paar maanden. En daarna zie ik het wel weer. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
pven schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:51:
[...]

Ik vind 2 tot 3 jaar in de toekomst kijken in usenet-land heel erg ver weg. Vooralsnog heb ik nu NewsDemon, iig tot Black Friday plus nog een paar maanden. En daarna zie ik het wel weer. :Y)
Heb je ook helemaal gelijk in. Ik denk nu ook in eerste instantie aan mijn portemonnee en ben erg blij met die $20 deal. Maar het is wel interessant om de ontwikkeling nu te zien (versnellen) en ben daarom benieuwd welke kant het met NGD opgaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nog een mooi overzichtsplaatje tegen gekomen:
https://commons.wikimedia...oviders_and_Backbones.svg

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/Usenet_Providers_and_Backbones.svg/2000px-Usenet_Providers_and_Backbones.svg.png

[ Voor 11% gewijzigd door Freakster86 op 26-06-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mooi om te zien dat mijn combinatie van NewsDemon en BulkNews nog altijd een verstandige was. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisace
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-12-2024
hallo allemaal

vraagje moet je voor die aanbiediing van usenetserver 19usd een paypal credit card hebben ? heb nameklijk geen credit card wel paypal ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
chrisace schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:27:
vraagje moet je voor die aanbiediing van usenetserver 19usd een paypal credit card hebben ? heb nameklijk geen credit card wel paypal ??
Als ze paypal accepteren is het goed. Hoe jij de betaling vervolgens met paypal regelt, maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-04 13:43
grun93 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:53:
[...]

Als ze paypal accepteren is het goed. Hoe jij de betaling vervolgens met paypal regelt, maakt niks uit.
Let wel op, er zijn verschillende providers die als je via PayPal betaald een gelimiteerde toegang bieden tot nieuwsgroepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
KamiKaaze schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:47:
Let wel op, er zijn verschillende providers die als je via PayPal betaald een gelimiteerde toegang bieden tot nieuwsgroepen.
?? Waarom is dat? Ze krijgen hun geld toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
grun93 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:53:
[...]

?? Waarom is dat? Ze krijgen hun geld toch?
Omdat paypal niet achter het illegaal downloaden staat. Dus eisen ze bij sommige usp's dat bepaalde binaries niet bereikbaar zijn.

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
pven schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:08:
[...]

Mooi om te zien dat mijn combinatie van NewsDemon en BulkNews nog altijd een verstandige was. :Y)
Mooi om te zien dat mijn combinatie van TweakNews, Newsgroup Ninja en Newsdemon geldverspilling is.. :+ Alhoewel ik er maar daadwerkelijk voor 1 betaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

EWK schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:31:
Omdat paypal niet achter het illegaal downloaden staat. Dus eisen ze bij sommige usp's dat bepaalde binaries niet bereikbaar zijn.
Maar dan de vraag : Hoe betaal je zo'n abonnement dan zo makkelijk en zo anoniem mogelijk :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:19

Wvr

nero355 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:39:
[...]

Maar dan de vraag : Hoe betaal je zo'n abonnement dan zo makkelijk en zo anoniem mogelijk :?
met bitcion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Heeft toch niet iedereen :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
nero355 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:44:
[...]

Heeft toch niet iedereen :?
Anoniem? Koop cash een prepaid creditcard in de appie, primera etc.

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 02-07-2019 15:48 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-04 23:18
Freakster86 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:55:

UsenetServer
Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Unlimited Speed

Is dat niet te mooi om waar zijn? Usenet providers moeten ook ergens van bestaan en de internet en stroomrekening betalen.

en

nieuws: Kabinet begint consultatie auteursrechtrichtlijn en noemt optie van u...

Ik vrees dat het einde van het Usenet als de laatste vrijplaats van internet toch een keer gaat komen. Lang geleden ging het om mensen die een vhs capture maakten, een CD ripten of een magazine op de scanner legden. Maar tegenwoordig is het uploaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal gewoon geïndustrialiseerd. Ik denk dat dit uiteindelijk net zo afloopt als met FTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 1116915 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:42:
Helaas van kort duur maar ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of er meerdere acties gaan komen en het antwoord was :YES.

https://www.reddit.com/r/...yk/newshosting_20yr_deal/

Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Uncapped Speed
60 Connections
3962 Days Retention
Zero-Log VPN Service Included

Op de valreep heb ik voor 18,46 EUR, 1 jaar unlimited gekregen.
Snelheid is goed ca. 550 MB/s.
Indexer en Vpn werkt ook goed.
Een hele mooie deal en dat voor € 1,53 per maand.
Kortom Newshosting in de gaten houden.
Mooie nieuwe aanbieding $1,67 per maand / $20 per jaar lifetime discount. Wees er snel bij, zal niet lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:38

OMX2000

By any means necessary...

Newsgroupdirect loopt niet echt lekker meer. Van tegen de 60 MB/s, nu op rond de 10 MB/s. En een hele poos dat ik niet meer kon inloggen. Dus nogal wat issues met de transitie die ze gemaakt hebben.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisace
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-12-2024

hoe kun je betalen alleen met credit card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
chrisace schreef op zondag 7 juli 2019 @ 21:04:

hoe kun je betalen alleen met credit card ?
Dat staat vast op hun site.

Hoi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bitzer schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:41:
[...]

Is dat niet te mooi om waar zijn? Usenet providers moeten ook ergens van bestaan en de internet en stroomrekening betalen.
Vast, maar persoonlijk lig ik er niet wakker van :9 Heb dankbaar gebruik gemaakt van de $20 per jaar deal van Usenetserver (inclusief VPN). En met betrekking tot je verhaal/angst voor het einde van usenet; denk persoonlijk dat het zo'n vaart niet zal lopen.

En een aanvulling op het rijtje te mooi om waar te zijn:

Thundernews $25 voor 18 maanden: https://www.thundernews.c...USD&pricepointid=20191825

En natuurlijk Newsgroupdirect een mailtje gestuurd voor een pricematch:
Newsgroupdirect $25 voor 18 maanden: https://newsgroupdirect.c...billing/?planid=154&deal=

Newsgroupdirect is een mooie aanvulling op de Omicron backbone. Ze zijn vanaf 1 juli namelijk onafhankelijk met een eigen backbone. Retentie is daardoor nu wel wat minder, maar ze hebben blijkbaar een (tijdelijke) samenwerking met UsenetExpress om dingen aan te vullen. Zie reddit: https://www.reddit.com/r/...pdirect_transition_final/

$16,66 / EUR 14,87 per jaar _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-04 05:16
NewsGroupDirect en UsenetExpress zijn van dezelfde eigenaar: Greg Lyda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:38

mwa

RR2USA schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 00:01:
NewsGroupDirect en UsenetExpress zijn van dezelfde eigenaar: Greg Lyda.
En NewsDemon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 13:08
Freakster86 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:52:
[...]

Vast, maar persoonlijk lig ik er niet wakker van :9 Heb dankbaar gebruik gemaakt van de $20 per jaar deal van Usenetserver (inclusief VPN). En met betrekking tot je verhaal/angst voor het einde van usenet; denk persoonlijk dat het zo'n vaart niet zal lopen.

Thundernews $25 voor 18 maanden: https://www.thundernews.c...USD&pricepointid=20191825

Newsgroupdirect $25 voor 18 maanden: https://newsgroupdirect.c...billing/?planid=154&deal=

Newsgroupdirect is een mooie aanvulling op de Omicron backbone. Ze zijn vanaf 1 juli namelijk onafhankelijk met een eigen backbone. Retentie is daardoor nu wel wat minder, maar ze hebben blijkbaar een (tijdelijke) samenwerking met UsenetExpress om dingen aan te vullen. Zie reddit: https://www.reddit.com/r/...pdirect_transition_final/

Is de snelheid ook stabiel?

Zijn er ook problemen bij supernews? Kan niet meer connecten en de site kom ik ook niet meer op.

[ Voor 4% gewijzigd door jaaoie17 op 14-07-2019 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb Cheapnews 250 Mbit verlengd, de spring-kortingscode die voorbijrolt op de banner op hun site werkte nog. Voor 2,04 euro pm per persoon goed genoeg, veel van de andere 'goedkopere' aanbieders is het nog maar de vraag hoe en wat, ook al haalt die vriend van mij niet de max van zijn lijn (300 Mbit/s ziggo). Voor het verschil met een unlimited abo vonden we het even wachten wel prima. Als ik volgend jaar overstap naar 500/500 zie ik dan wel weer wat ik doe :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 14-07-2019 11:47 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 15:41

Wildfire

Joy to the world!

Giganews ligt er uit.... ik zag al een paar dagen SSL/TLS handshake issues in NZBGet, maar zojuist had ik problemen in Spotnet (die de spots via Giganews binnen haalt) en iets handmatig downloaden met Newsbin Pro lukte ook al niet.

Dus de website maar eens bezoeken, maar de Giganews website ligt grotendeels onderuit. Merendeels van de tijd een 502 bad gateway error.

Iemand die toevallig meer weet?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-05 12:03

Magic666

No one's neighbour!

Supernews ligt er ook uit....

Edit 18:24: lijkt het weer te doen.

[ Voor 40% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 05-05 13:08
Magic666 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:13:
Supernews ligt er ook uit....

Edit 18:24: lijkt het weer te doen.
Ik haal niet meer mn volledige snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 14:42
Ik lees hier dat er dingen gaan veranderen voor bepaalde news servers. Ik zit zelf al een tijdje bij newsDeamon maar ik merk de laatste weken dat ik vrij weinig meer compleet krijg, is dit een direct gevolg van de besproken problemen? Hebben anderen hier ook last van? Welke backup zouden jullie mij willen adviseren?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25

TRaSH

koffie ?

geen idee of het daar aan ligt,
ik krijg nog steeds alles binnen wat ik zoek

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie dat Eweka automatisch mijn abo gaat verlengden ia automatische incasso. Loopt pas 27-7 af, vroeger moest je hem zelfstandig verlengen.
Is er een opzegtermijn?
Nee, er is geen opzegtermijn. Als u stopt met betalen loopt het account vanzelf af en is er geen verplichting om opnieuw te betalen. Wel kunt u altijd opnieuw betalen met uw huidige betalingskenmerk, ook als u het account een paar maanden niet gebruikt heeft.
Ik heb hem zojuist stopgezet, ben benieuwd of er nog afgeschreven wordt.
Freakster86 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:52:
[...]

newsgroup direct kan alleen via creditcard. Vanavond even doen.
Net aangevraagd, $25 tot 17 januari 2021.
SSL lijkt ook gewoon te werken.

Snelheid is wel matig, nog geen 8 mb/s. Met Eweka haal ik 25+
En veel meldingen over missing articles op een 1 gb test file, staat wel helemaal op eweka.

[ Voor 60% gewijzigd door Viper® op 17-07-2019 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
gielie schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:03:
Ik lees hier dat er dingen gaan veranderen voor bepaalde news servers. Ik zit zelf al een tijdje bij newsDeamon maar ik merk de laatste weken dat ik vrij weinig meer compleet krijg, is dit een direct gevolg van de besproken problemen? Hebben anderen hier ook last van? Welke backup zouden jullie mij willen adviseren?
Wat lees je precies dan? :?

Newsdemon werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 14:42
pven schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:49:
[...]

Wat lees je precies dan? :?

Newsdemon werkt prima hier.
Ik lees dat NewsGroupDirect op een andere backbone gaat komen en dat meer resellers van Omnicron hier mee te maken gaan krijgen
Ik krijg namelijk bijna niks meer compleet via newsdeamon wat ik via eweka wel binnen krijg, het staat er dan maar 1 dag op.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.