• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
gielie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:56:
[...]

Ik lees dat NewsGroupDirect op een andere backbone gaat komen en dat meer resellers van Omnicron hier mee te maken gaan krijgen
Ik krijg namelijk bijna niks meer compleet via newsdeamon wat ik via eweka wel binnen krijg, het staat er dan maar 1 dag op.
Dat gaat pas over een jaar of twee spelen. Gebruik je bij beide providers dezelfde NZB?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:36
pven schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:04:
[...]

Dat gaat pas over een jaar of twee spelen. Gebruik je bij beide providers dezelfde NZB?
Yep, zelfde nzb. Al is iets maar een paar uur oud krijg ik hem al niet meer binnen. Het lijkt voornamelijk te gaan om posts die via eweka erop zijn gezet.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie net dat Eweka toch een incasso heeft afgeboekt en het abbo verlengd is. In principe had ik hem stopgezet, geen idee wat de opzegtermijn is.
Maar goed, €36 voor zo te zien 365 dagen 300 Mbit is ook niet slecht eigenlijk. Weer een jaartje erbij dan maar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2020
Heb afgelopen tijd veel last van imcomplete dingen met name oudere stuff (3000 dagen).

Iemand goede ervaring met Newsdemon voor de oudere bestanden?

Bij cheapnews hebben ze ook een geinige deal: klik naar deal

[Voor 11% gewijzigd door asstastic op 30-07-2019 17:17. Reden: link vergeten]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

https://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/

@Viper® Vraagje, als je een abo hoge snelheid neemt en met Ideal betaald dan heb je toch geen toestemming gegeven voor automatische incasso :?

Wat voor abo had je dan precies en hoe heb je de eerste keer betaald want ik snap niet hoe dat werkt :?

Zie het namelijk niet zitten als zij ongevraagd gaan verlengen na een jaar..... :X

Nevermind ik snap het, het is een abo. Maar toch als je stopgezet hebt mogen ze toch niet alsnog incasseren :?

[Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 02-08-2019 19:52]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 22:35

TRaSH

koffie ?

asstastic schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:16:
Heb afgelopen tijd veel last van imcomplete dingen met name oudere stuff (3000 dagen).

Ja hoor geen problemen mee pas nog iets van 3000+ binnen gehaald,
maar er komen meerdere factoren bij kijken dus aan mijn info heb je niks ;)

1. Wat is oud ?
2. Heb je een andere USP getest en is het daarmee wel gelukt ?
3. Heb je geprobeerd om de nzb van een andere source te halen.

Verder kan het gewoon een DMCA/N&T issue zijn.
USP die daar geen last van hebben bestaan niet,
alleen dat het soms iets langer duurt.
Viper® schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:22:
Ik zie net dat Eweka toch een incasso heeft afgeboekt en het abbo verlengd is. In principe had ik hem stopgezet, geen idee wat de opzegtermijn is.
Maar goed, €36 voor zo te zien 365 dagen 300 Mbit is ook niet slecht eigenlijk. Weer een jaartje erbij dan maar.
verbaasd me niks bij hun,
je stopt iets via hun site en ze boeken het gewoon af.
Toen iedereen al e-mailde kon je bij Eweka alleen een password reset aanvragen die je per jawel snail mail opgestuurd werd.
Buiten dat zijn er nog genoeg andere redenen om uit hun buurt te blijven.
Ik persoonlijk zou ik het storneren en me geld terug halen en kijken of ze dan wel snel kunnen reageren waarom ze je abo verlengen als je het stop gezet hebt.
met hun gecapte aanbiedingen

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Je kan zien dat ze altijd achter de feiten aan lopen.

[Voor 6% gewijzigd door TRaSH op 03-08-2019 13:34. Reden: Eweka en hoge snelheden ???]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zijn sunny en eweka nu onder 1 paraplu ? Ze hebben precies hetzelfde aanmeld en betaal systeem. Ook proberen ze je allebei naar een automatisch incasso te duwen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Nee niet precies.

Maar is gewoon de standaard manier tegenwoordig
en ook een automatische incasso kan je stop zetten.

[Voor 11% gewijzigd door TRaSH op 03-08-2019 18:20. Reden: link aangepast]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thanks, ook gevonden. Is wel erg mooi overzichtelijk plaatje ! :)

https://tweakers.net/ext/f/3izruDDPWv2mZVowAeFpVuqC/thumb.png

PC Specs

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

klopt maar er komen binnenkort een paar grote veranderingen in.
Wat mij zelf al opviel is dat ik mensen ken die bij Newshosting zitten en bepaalde dingen niet compleet kregen en ik met precies dezelfde nzb het wel voor mekaar kreeg met Newsdemon.

Dit is even een voorbeeld zal met andere ook zo wezen.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
TRaSH schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:19:
[Afbeelding]

Nee niet precies.

[Afbeelding]

Maar is gewoon de standaard manier tegenwoordig
en ook een automatische incasso kan je stop zetten.
Dit zegt alleen dat ze een andere back end hebben
Je plaatje zegt niets over of ze onder dezelfde paraplu vallen of niet ;).

@TRaSH daarom gebruiken veel mensen ook blocks bij anderen

[Voor 5% gewijzigd door EWK op 03-08-2019 19:36]

Hoi!

• chrisace
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-01 18:59
*knip*. Vragen om aanbiedingen is niet de bedoeling.

[Voor 60% gewijzigd door rens-br op 05-08-2019 10:39]

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 12:55

gjs

Scoobydoobydoo

Iemand ervaringen met Eweka promo's te verlengen ?
Ik heb een jaar geleden Eweka afgesloten voor 3 euro per maand, een jaar betaald.
Deze verloopt nu binnenkort maar ik kan hem blijkbaar niet verlengen onder dezelfde condities:

Ik heb de aanbieding mail bewaard, daar staat echt in:
Neem onbeperkt Usenet voor €3 per maand voor de rest van uw leven

Heb de helpdesk gemaild, krijg ik het volgende bericht terug:
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat onze recente promo aanbieding is verlopen.
Daardoor is het helaas niet meer mogelijk om het promo abonnement te activeren.

Ik heb net op deze mail een reply gegeven en de orginele aanmeld mail er bij gedaan, ben erg benieuwd wat ze doen...

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:18
gjs schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:16:
Iemand ervaringen met Eweka promo's te verlengen ?
Ik heb een jaar geleden Eweka afgesloten voor 3 euro per maand, een jaar betaald.
Deze verloopt nu binnenkort maar ik kan hem blijkbaar niet verlengen onder dezelfde condities:

Ik heb de aanbieding mail bewaard, daar staat echt in:

Heb de helpdesk gemaild, krijg ik het volgende bericht terug:
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat onze recente promo aanbieding is verlopen.
Daardoor is het helaas niet meer mogelijk om het promo abonnement te activeren.

Ik heb net op deze mail een reply gegeven en de orginele aanmeld mail er bij gedaan, ben erg benieuwd wat ze doen...
Ben je vorig jaar niet "gewoon" een abonnement aan gegaan?

Even kijken in "Mijn Eweka", bovenaan "Betalingen" aanklikken en dan links de laatste "Abonnement" aanklikken, wat zie je dan?

Volgens mij heb ik hetzelfde abonnement (in de reclame mail stond iets van "we zijn helemaal gek geworden), vorig jaar in 1 keer €36 (3x12) betaald via iDeal en pasgeleden werd het automatisch vernieuwd/weer €36 van mijn rekening gehaald voor weer 12 maanden.

[Voor 10% gewijzigd door Pjotrofsky op 07-08-2019 21:57]

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

The-X schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:48:
[...]

Even kijken in "Mijn Eweka", bovenaan "Betalingen" aanklikken en dan links de laatste "Abonnement" aanklikken, wat zie je dan?

Volgens mij heb ik hetzelfde abonnement (in de reclame mail stond iets van "we zijn helemaal gek geworden), vorig jaar in 1 keer €36 (3x12) betaald via iDeal en pasgeleden werd het automatisch vernieuwd/weer €36 van mijn rekening gehaald voor weer 12 maanden.
U heeft op dit moment geen abonnement. U kunt een automatische betaling instellen via PayPal of WorldPay.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

TFHfony

Professional Weirdo

gjs schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:10:
[...]

U heeft op dit moment geen abonnement. U kunt een automatische betaling instellen via PayPal of WorldPay.
Klinkt eerder alsof je jaar abbo al verlopen is? Weet je zeker dat het minder dan een jaar was?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Pjotrofsky
Vreemd... Maar schijnbaar kan je er dus wel een abonnement van maken, blijf je dan €36,- betalen of lees ik het nu verkeerd? (als je via PayPal of WorldPay automatisch gaat betalen)

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

TFHfony schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:16:
[...]

Klinkt eerder alsof je jaar abbo al verlopen is? Weet je zeker dat het minder dan een jaar was?
Ik heb deze mail gehad:

HERINNERING USENET ACCOUNT

Gebruikersnaam: xxxxxx
Verloopdatum: 13-08-2019 20:12

Kies hieronder een van de directe betaalmogelijkheden om uw account actief te houden:

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

gjs schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:18:
[...]

Ik heb deze mail gehad:

HERINNERING USENET ACCOUNT

Gebruikersnaam: xxxxxx
Verloopdatum: 13-08-2019 20:12

Kies hieronder een van de directe betaalmogelijkheden om uw account actief te houden:
En de link om een directe betaalmogelijkheid toe te voeten werkt ook niet?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Pjotrofsky
Je hebt ook niet (per ongeluk/expres) afgelopen jaar je abonnement stop gezet?

Bij mij staat er namelijk een linkje op die pagina; "Klik hier als u uw abonnement wilt stopzetten"

[Voor 6% gewijzigd door Pjotrofsky op 07-08-2019 22:22]

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

The-X schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:17:
Vreemd... Maar schijnbaar kan je er dus wel een abonnement van maken, blijf je dan €36,- betalen of lees ik het nu verkeerd? (als je via PayPal of WorldPay automatisch gaat betalen)
Nee, kan alleen voor de volle mep betalingen toevoegen.

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

The-X schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:20:
Je hebt ook niet afgelopen jaar je abonnement stop gezet?

Bij mij staat er namelijk een linkje op die pagina; "Klik hier als u uw abonnement wilt stopzetten"
Nee ik heb hem niet stopgezet, wat ik wel heb gedaan, de automatische paypal betaling bij paypay zelf verwijderd. Ik wil dat soort dingen graag zelf in de hand houden.

• Pjotrofsky
gjs schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:23:
[...]

Nee ik heb hem niet stopgezet, wat ik wel heb gedaan, de automatische paypal betaling bij paypay zelf verwijderd. Ik wil dat soort dingen graag zelf in de hand houden.
Misschien kon Eweka het daarom niet van je Paypal halen en verloopt daarom nu je account? Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat, bij mij werd er +- een week voor het abonnement zou verlopen €36,- van mijn "normale" bankrekening gehaald.

Hopelijk kunnen ze het bij Eweka weer veranderen voor jou!

[Voor 22% gewijzigd door Pjotrofsky op 07-08-2019 22:27]

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

The-X schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:24:
[...]

Misschien kon Eweka het daarom niet van je Paypal halen en verloopt daarom nu je account?
Ja zoiets zal het wel zijn, maar ze sturen een mail dat ie gaat verlopen, hij is nog niet verlopen.
Ik wil gewoon betalen, maar dit wel zelf in de hand houden. Het lijkt mij toch niet uit te moeten maken of je nu een automatische betaling doet of een handmatige, als je maar betaald voordat het verloopt.

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

gjs schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:28:
[...]

Ja zoiets zal het wel zijn, maar ze sturen een mail dat ie gaat verlopen, hij is nog niet verlopen.
Ik wil gewoon betalen, maar dit wel zelf in de hand houden. Het lijkt mij toch niet uit te moeten maken of je nu een automatische betaling doet of een handmatige, als je maar betaald voordat het verloopt.
En niet via je account iets van verlengen kiezen, maar gewoon door de link uit je e-mail weer een paypal account toevoegen? En dan evt na volgende week weer verwijderen.

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

TFHfony schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:31:
[...]

En niet via je account iets van verlengen kiezen, maar gewoon door de link uit je e-mail weer een paypal account toevoegen? En dan evt na volgende week weer verwijderen.
Dan kan ik ook alleen maar in 7,50 blokken toevoegen.

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

gjs schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:35:
[...]

Dan kan ik ook alleen maar in 7,50 blokken toevoegen.
Dat wordt dan hopen dat de Eweka helpdesk nog iets voor je kan doen vrees ik. Succes in ieder geval :)

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

TFHfony schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:37:
[...]

Dat wordt dan hopen dat de Eweka helpdesk nog iets voor je kan doen vrees ik. Succes in ieder geval :)
Eweka antwoord gewoon weer met het zelfde antwoord wat ze al eerder hebben gegeven.
Op mijn vraag wat dat dan betekent:
Krijg ik gewoon geen antwoord meer, erg slechte service van Eweka.

[edit]
Na een stuk of 5 mailtjes met Eweka is het toch nog gelukt :)
Het promo abonnement wordt dus verbroken zodra je de automatische betaling stop zet (in mijn geval was dat via PayPal). Dat vermelden ze alleen nergens, sterker nog in een bevestigingmail van een jaar geleden staat zelfs een link naar PayPal om de betaalwijze aan te passen. Echter niet dat dit gevolgen heeft. Dit heb ik in mijn laatste mail aangekaart, Daarna kreeg ik een mail dat ze het promo abo toch wel konden verlengen maar alleen niet via PayPal, het loopt nu bij mij via creditcard.
Ik moest eerst voor 7,50 verlengen, dat is nu weer omgezet in een 36 euro abonnement.

[Voor 40% gewijzigd door gjs op 15-08-2019 20:48]

• Viper®
  • Niet online
The-X schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:48:
[...]

Ik had dezelfde actie, en deze loopt dus gewoon door. Voor 36 euro dus weer een jaar 300 Mbit, op zich niet slecht. Alleen had ik inmiddels mijn abo stopgezet, dus als deze nu verloopt kan ik hem niet meer verlengen denk ik.

• fjoek
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-11-2019
Newsgroup Direct $20/year : https://newsgroupdirect.com/member/billing/?planid=157 (Their own independent backbone)

Newsgroup Ninja $39.99/year : https://www.newsgroup.ninja/en?promo=specialsale (Highwinds reseller / US,DE,NL)

TheCubeNet $15/1TB block : https://www.thecubenet.com/clients/cart.php?pid=144 (Highwinds reseller)

• pven
  • Niet online
https://www.bulknews.eu heeft ook nog steeds een 6000GB-block voor 36 euro. Lijkt niet echt een aanbieding meer te zijn, maar iets dat gewoon 'op voorraad' is.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Moirae
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
fjoek schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 23:01:
Newsgroup Direct $20/year : https://newsgroupdirect.com/member/billing/?planid=157 (Their own independent backbone)

Newsgroup Ninja $39.99/year : https://www.newsgroup.ninja/en?promo=specialsale (Highwinds reseller / US,DE,NL)

TheCubeNet $15/1TB block : https://www.thecubenet.com/clients/cart.php?pid=144 (Highwinds reseller)
*knip*. Gelieve de search te gebruiken voor ervaringen.

[Voor 22% gewijzigd door rens-br op 20-08-2019 11:07]

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29

Step

step@tweakers.net#

25 dollar voor 18 maanden is wel heel aantrekkelijk kijkend naar NewsGroupDirect. Ik heb nu TweakNews maar daar betaalde ik de vorige keer 48,- euro voor en dat wordt nu 108,-. Ben er wel tevreden over maar de prijs is wel iets te veel van het goede.

Zou alleen NewsGroupDirect voldoende zijn? Sunny is iets goedkoper en zit op bijna 75 euro... de vorige aanbieding daar was 36,- euro. Wat zijn de nadelen van NewsGroupDirect in verhouding met de anderen?

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:46

fjs

PSN: ftltc

rvk schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 10:27:
[...]

Dat is natuurlijk voor het gratis account. Als je een block account koopt heb je een hogere snelheid. Bij het gratis account moet je elk zoveel uur voor dat "account" een renew doen. Kan wel handig zijn als je iets binnen moet halen wat ergens anders niet compleet is.
- Foutje -

[Voor 4% gewijzigd door fjs op 19-08-2019 20:48]

To boldly go where no man has gone before...

• fjs

fjs

Step schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:11:
25 dollar voor 18 maanden is wel heel aantrekkelijk kijkend naar NewsGroupDirect. Ik heb nu TweakNews maar daar betaalde ik de vorige keer 48,- euro voor en dat wordt nu 108,-. Ben er wel tevreden over maar de prijs is wel iets te veel van het goede.

Zou alleen NewsGroupDirect voldoende zijn? Sunny is iets goedkoper en zit op bijna 75 euro... de vorige aanbieding daar was 36,- euro. Wat zijn de nadelen van NewsGroupDirect in verhouding met de anderen?
Betaal voor Tweak maar 30€ pj.

• Step
  • Laatst online: 19:29

Step

step@tweakers.net#

fjs schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:48:
[...]

Betaal voor Tweak maar 30€ pj.
Oké, en nu? Tweak is niet hetzelfde als TweakNews(.eu).

[Voor 11% gewijzigd door Step op 19-08-2019 21:45]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Step schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:44:
[...]

Denk het niet. Tweak is zelfs gratis! Als je glasvezel abbo hebt
https://www.tweak.nl/internet.html

[Voor 5% gewijzigd door RobbyTown op 19-08-2019 22:05]

Mijn blog - T.net nostalgie - Tweak uptime

• fjs

fjs

Step schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:44:
[...]

Lol dat bedoel ik toch. Je hebt het toch over tweaknews. Vorig jaar afgesloten met blackfriday voor 30 euro pj.

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:38
Step schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:11:

Doen, indien je niet heel veel oud materiaal binnen haalt. Ze zitten nu op 1100 dagen retentie volgens mij. Elders (lees Highwinds) zit het tegen de 4000 aan. Dat is een flink verschil, maar als je alleen recent materiaal binnenhaalt, dan is NGD prima. Neem eventueel een (paar) extra block account(s) van de juiste providers/backbones met het geld dat je bespaart, als je je alsnog zorgen maakt om retentie (even wachten op de juiste aanbiedingen). 15 euro per jaar.. voor een unlimited abonnement.. :o gekke tijden in Usenetland :+

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:14
fjs schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:21:
[...]

Lol dat bedoel ik toch. Je hebt het toch over tweaknews. Vorig jaar afgesloten met blackfriday voor 30 euro pj.
Ik ben toch benieuwd of het met de verlenging hier van wel goed gaat komen.
Maar het was inderdaad een aanbieding waarvan ik tot nu toe geen spijt heb gehad.

• fjs

fjs

Kroonkurk schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:20:
[...]

Ik ben toch benieuwd of het met de verlenging hier van wel goed gaat komen.
Maar het was inderdaad een aanbieding waarvan ik tot nu toe geen spijt heb gehad.
Dit was het antwoord:

Dank voor uw email.

Hierbij willen wij u informeren dat het inderdaad verlengd zal worden met 30€

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

• Sjah
  • Laatst online: 21:22
NewsDemon heeft volgens mij te veel abonnementen verkocht, haal al sinds zeker maand nog maar 20MB/s van mijn 28. Soms nog minder. Draadjes verhogen helpt wel iets... maar niet alles.

[Voor 16% gewijzigd door Sjah op 02-09-2019 16:56]

• Anoniem: 1222698
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:37:
NewsDemon heeft volgens mij te veel abonnementen verkocht, haal al sinds zeker maand nog maar 20MB/s van mijn 28. Soms nog minder. Draadjes verhogen helpt wel iets... maar niet alles.
Kan dat niet bevestigen. Kom nog steeds rond de 700Mbps...

Alleen bestanden met een extreem hoge retentie doen langzamer, rond de 120Mbps

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:32
Ik heb op 7 juli m'n unlimited NewsDemon abonnement opgezegd en de laatste maandelijkse betaling was op 15 juni. Kom ik er net achter dat ik nog steeds met m'n account kan downloaden :p

[Voor 13% gewijzigd door Heisenbug op 04-09-2019 02:01]

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:04
Heisenbug schreef op woensdag 4 september 2019 @ 01:59:
Ik heb op 7 juli m'n unlimited NewsDemon abonnement opgezegd en de laatste maandelijkse betaling was op 15 juni. Kom ik er net achter dat ik nog steeds met m'n account kan downloaden :p
Zo gebruik ik mijn Newsgroupdirect account al bijna 3 jaar zonder te betalen (had 1 maandje trial a $3).

Verder ben ik zeer tevreden met Tweaknews (30eu per jaar, NTD) icm blocks bij Farm (NTD), UsenetExpress (DMCA) en Blocknews (DMCA).

Sowieso zijn goede indexers misschien nog wel het belangrijkste.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:28
Iemand ervaring met Easynews ?
Krijg net een “aanbieding” op de mail, ooit blijkbaar eens gebruikt maar dit kan ik mij niet herinneren.

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:50

Mr-D.

interpunctie? no hero here

Even een ander soort vraag
Ik ben in het bezit van diverse originele blu-rays en wil deze digitaliseren en opslaan
Nu heb ik daar dan een beste HD voor nodig
Nu dacht ik gooi het op usenet onder een andere naam en geef niemand die naam

Dus mijn vraag is eigenlijk dan in hoeverre zou het illigaal zijn om usenet als een ongelimiteerde privé opslag te gebruiken?

sneller usenet? tips en tricks

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Mr-D. schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:45:
Ik ben in het bezit van diverse originele blu-rays en wil deze digitaliseren en opslaan

Dus mijn vraag is eigenlijk dan in hoeverre zou het illigaal zijn om usenet als een ongelimiteerde privé opslag te gebruiken?
Leuk plan, maar in principe kan iedereen het downloaden dus mag dat niet. En vergeet de retentie niet, op een gegeven moment houdt het op.

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sangroid schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:06:
[...]

Leuk plan, maar in principe kan iedereen het downloaden dus mag dat niet. En vergeet de retentie niet, op een gegeven moment houdt het op.
Zelf de data encrypten voordat je het upload. En uiteraard de actie herhalen na x aantal jaren.

• Fjeze
  • Laatst online: 23:22

Fjeze

AllesPerfect!

mwa schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:17:
[...]

Zo gebruik ik mijn Newsgroupdirect account al bijna 3 jaar zonder te betalen (had 1 maandje trial a $3).

Verder ben ik zeer tevreden met Tweaknews (30eu per jaar, NTD) icm blocks bij Farm (NTD), UsenetExpress (DMCA) en Blocknews (DMCA).

Sowieso zijn goede indexers misschien nog wel het belangrijkste.
*knip*. Vragen naar indexers (ook via DM) is niet toegestaan.

[Voor 8% gewijzigd door rens-br op 05-09-2019 09:17]

Fly or Die

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ik heb ooit een truecrypt-container gemaakt met random data, en deze online gezet in een 'weinig' gebruikte groep
Naast een hoop commentaar dat het 'not done' was, want je neemt ruimte in die voor meer nuttige zaken bestemd was ( whut ... films en series zijn iets nuttiger, yeah )
Het ligt aan je provider natuurlijk, maar ik kon het een aantal jaren later nog terugvinden
( en dankzij de meegeposte par's nog herstellen ook )

Kan het, ja .....
Zijn er betere manieren ... zeker
Je bent erg afhankelijk van je aanbieder, de ene kan verder terug met ophalen, dan een ander.

• Mr-D.

Mr-D.

FreshMaker schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:42:
[...]

Ik heb ooit een truecrypt-container gemaakt met random data, en deze online gezet in een 'weinig' gebruikte groep
Naast een hoop commentaar dat het 'not done' was, want je neemt ruimte in die voor meer nuttige zaken bestemd was ( whut ... films en series zijn iets nuttiger, yeah )
Het ligt aan je provider natuurlijk, maar ik kon het een aantal jaren later nog terugvinden
( en dankzij de meegeposte par's nog herstellen ook )

Kan het, ja .....
Zijn er betere manieren ... zeker
Je bent erg afhankelijk van je aanbieder, de ene kan verder terug met ophalen, dan een ander.
Sangroid schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:06:
[...]

ach in dure tijden was het idee toch aardig of niet:)
maar ik kan 5 jaar terug dus ....
dus een keer in de 4 jaar even binnen hengelen en weer terug plaatsen.
mits er over 4 jaar betere alternatieven zijn (lees prijstechnisch)

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Mr-D. schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:00:
ach in dure tijden was het idee toch aardig of niet:)
Maar... MAG het? Ik denk van niet, misschien dat door allerlei encryptie het moeilijk is om te achterhalen wat er in die reeks "nieuwsberichten" staat, dat geef ik toe. Maar je vroeg ook of het zou mogen, dan denk ik van niet.

• FreshMaker
  • Niet online
Mr-D. schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:00:
[...]
Je kan 5 jaar terug, maar dat wil niet zeggen dat de betreffende 'groep' er over 5 jaar nog is.
Als de backend besluit om 'slapende' groepen op te ruimen, of als een groep ineens populair wordt, is het verloop ineens groot ( FiFo )
Zo was alt.binairies.books ooit een minuscuul stukje, maar tegenwoordig staan er zelfs BR-Rips in van 50+ GB

Betere alternatieven zijn er nu al, noemen ze in de volksmond ook wel een NAS.
Eigen beheer, zelf bepalen wie er toegang heeft, en hoelang er wat op staat.
Met 1001 howto-pagina's en YTvideo's kan je in een dag een prima apparaat optuigen, waar je dan ook direct overal ter wereld aan jouw films en series kan komen, en zelfs familie en vrienden kan laten meegenieten.

Hier draait een "afgedankte" i5 van onze ICTafdeling, waar ik een nieuwe voeding ( zuiniger ) en eigen HDD's ingezet heb.
hele berg aan data beschikbaar voor wie ik maar wil, en ondertussen alleen maar meer ( domotica, download en streaming, VPNserver en toegangspoort naar mijn thuisnetwerk )
op drukke dagen zie ik 5 á 10 streams lopen, van collega's die een filmpje kijken in een hotel in het buitenland, of die over mijn VPN naar Ziggo/KPN kijken omdat ze in een niet EU-land zitten, maar wel F1 willen zien

• Mr-D.

Mr-D.

Sangroid schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:06:
[...]

Maar... MAG het? Ik denk van niet, misschien dat door allerlei encryptie het moeilijk is om te achterhalen wat er in die reeks "nieuwsberichten" staat, dat geef ik toe. Maar je vroeg ook of het zou mogen, dan denk ik van niet.
FreshMaker schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:09:
[...]

Je kan 5 jaar terug, maar dat wil niet zeggen dat de betreffende 'groep' er over 5 jaar nog is.
Als de backend besluit om 'slapende' groepen op te ruimen, of als een groep ineens populair wordt, is het verloop ineens groot ( FiFo )
ja ga er ook maar vanuit dat het niet mag dus ga iets anders verzinnen

maar het afsluiten van zo.n server daar zeg je me wat, niet aan gedacht goede tip.

en nas die ken ik wel daar heb ik er nu al 3 van draaien en ook nog een server
vandaar mijn iedee omdat het wel erg veel data is ;)

maar bedankt voor jullie input.

• Niet online
Is wel onder de noemer van een terugkeer aanbod, maar wie weet lukt het ook voor nieuwe accounts

18 mnd voor 35 of 4 TB voor 31....

https://www.newsdemon.com/back-to-usenet-deal.php

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:28
Anoniem: 1222698 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:41:
Is wel onder de noemer van een terugkeer aanbod, maar wie weet lukt het ook voor nieuwe accounts

18 mnd voor 35 of 4 TB voor 31....

https://www.newsdemon.com/back-to-usenet-deal.php
Is deze goed ? ( gebruik nu usenetdiscounter ) en ben er wel tevreden mee alleen deze is bijna afgelopen.

• Niet online
ErwinJ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:48:
[...]

Is deze goed ? ( gebruik nu usenetdiscounter ) en ben er wel tevreden mee alleen deze is bijna afgelopen.
Gebruik deze als hoofdaanbieder en ben tevreden. Wat ik wil hebben is er bijna altijd kompleet. Heel oud spul is vaak niet meer te krijgen. Maar dat zal met de retentie te maken hebben.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:02

_Apache_

For life.

Ligt een beetje aan je beoogde doel, wil je even wat data verhuizen en is het voor korte tijd. Dan zou ik hiervoor een public cloud account aanmaken. Azure / AWS / Rackspace oid. Upload je data en haal het even later weer terug.

Als het voor lange tijd gaat zou ik toch aan een fysiek medium denken. Sla het op als ISO, en breek het op in zips van bijv 250MB, zet er 10% par blokken bij en dan is het enigszins goed gearchiveerd. Tegenwoordig gaan disks al richting de 10TB
Wil je de data inzetten voor een mediacenter bijv, hou je het in ISO format en sla je de par blokken ergens anders op.

[Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 13-09-2019 10:17]

• Mr-D.

Mr-D.

heb nu alvast voor sinterklaas en de kerst nieuwe WD 18TB schijven gevraagd :)
_Apache_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:16:
[...]

Ligt een beetje aan je beoogde doel, wil je even wat data verhuizen en is het voor korte tijd. Dan zou ik hiervoor een public cloud account aanmaken. Azure / AWS / Rackspace oid. Upload je data en haal het even later weer terug.

Als het voor lange tijd gaat zou ik toch aan een fysiek medium denken. Sla het op als ISO, en breek het op in zips van bijv 250MB, zet er 10% par blokken bij en dan is het enigszins goed gearchiveerd. Tegenwoordig gaan disks al richting de 10TB
Wil je de data inzetten voor een mediacenter bijv, hou je het in ISO format en sla je de par blokken ergens anders op.

• ge-flopt
  • Laatst online: 18:23
Anoniem: 1222698 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:04:
[...]

Gebruik deze als hoofdaanbieder en ben tevreden. Wat ik wil hebben is er bijna altijd kompleet. Heel oud spul is vaak niet meer te krijgen. Maar dat zal met de retentie te maken hebben.
Wat is "heel oud spul"? Zag net namelijk dat mijn huidige abbonnement afgaat lopen aan het eind van deze maand, dus ben even aan het rond kijken.

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
ge-flopt schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:26:
[...]

Wat is "heel oud spul"? Zag net namelijk dat mijn huidige abbonnement afgaat lopen aan het eind van deze maand, dus ben even aan het rond kijken.
Als je contact opneemt met hun klantenservice kun je een free trail krijgen geloof ik. Kun je het zelf even checken :)

Hoi!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:50

Zit te denken aan deze aanbieding, erg scherp als je het mij vraagt. Ik zit alleen een beetje met de kleine lettertjes, "Alleen geldig icm. automatisch verlengen" Hoe moet ik dat zien, is dat een BKR op je naam komt te staan?

• ®enas©ent
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-03 01:38
ik zoek een provider met een even lange retentie als eweka.. maar niet eweka. wat zouden jullie mij aanraden?

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-03 02:18
®enas©ent schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:44:
ik zoek een provider met een even lange retentie als eweka.. maar niet eweka. wat zouden jullie mij aanraden?
Tweaknews. Met Black Friday wss 30e per jaar.

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
®enas©ent schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:44:
Topicstart al bekeken? ;)

Hoi!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 11:13

Er staat alleen bij automatisch verlengen, maar kun je het na 1 jaar wel gewoon stopzetten?

• Kroonkurk
Volgens hun voorwaarden wel. Alleen krijg je geen melding dat je abbo afloopt.
En je moet meer dan 30 dagen voor de afloopdatum opzeggen.

Maar het is wel een "levenslange prijs" volgens de website.

[Voor 18% gewijzigd door Kroonkurk op 13-10-2019 19:34. Reden: tekst toegevoegd]

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:52
Hm heb sinds een tijdje issues met i-telligent dat releases van bepaalde nederlandse content niet vindbaar is.. maar op usenet.farm geen probleem is. Dus tijdelijk een block gekocht bij usenet.farm.

Kent iemand mss een alternatief voor usenet.farm voor jaarlijkse abo (waar sharen mee mogelijk is) dat iets goedkoper is, ik weet dat tweaknews blijkbaar dezelfde server gebruikt, maar deze is nog wat duurder.

[Voor 3% gewijzigd door Icekiller2k6 op 17-10-2019 11:53]

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:02
@Icekiller2k6 Als je even geduld hebt tot black friday dan kun je mooie aanbiedingen op de kop tikken. Vorig jaar heb ik voor Tweaknews 30,- euro betaald voor 1 jaar Ultimate + VPN

• pven
  • Niet online
Frijns.Net schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:47:
@Icekiller2k6 Als je even geduld hebt tot black friday dan kun je mooie aanbiedingen op de kop tikken. Vorig jaar heb ik voor Tweaknews 30,- euro betaald voor 1 jaar Ultimate + VPN
Dat

Misschien even overbruggen met een block-account? Volgens mij heeft bulknews nog steeds de 6000GB-aanbieding (code: sun19).

Anoniem: 248568

pven schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:28:
[...]

Dat

Misschien even overbruggen met een block-account? Volgens mij heeft bulknews nog steeds de 6000GB-aanbieding (code: sun19).
Bulknews had vorig jaar een vergelijkbare aanbieding maar stopte net vóór black friday. Toen kregen ze gek genoeg een minder goede aanbieding voor block accounts.

Wat ik uit mijn documentatie van vorig jaar heb gehaald:
Beste block accounts combo: Newsdemon (UNS Holdings / Newshosting) + Usenetexpress (heeft eigen backbone) + Bulk News (Abavia) / UsenetFarm / ViperNews.

Ik heb nu newsdemon en usenetexpress. Als ik iets niet kan downloaden pak ik even een trial erbij. Dat wil ik oplossen door komende black friday iets nieuws erbij te pakken. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar usenet farm. Geen idee of ze met aanbiedingen komen maar dat zal vergelijkbaar zijn met vorig jaar (30% op de 500GB van €15). Bulknews vind ik alsnog prijzig voor slechts 1200 dagen retentie. Dan heb ik liever 1TB voor €5 o.i.d.. Verder kan je met NZBGet je accounts prioriteren.

Ik dacht ik deel het even ;).

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 248568 op 21-10-2019 15:06]

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-03 16:05
Anoniem: 248568 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Mijn eigen voorkeur gaat uit naar usenet farm. Geen idee of ze met aanbiedingen komen maar dat zal vergelijkbaar zijn met vorig jaar (30% op de 500GB van €15).
Die 30% is er nu al (HALLOWEEN2019).

Raynman schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:16:
[...]
Die 30% is er nu al (HALLOWEEN2019).
Sinds gisteren kan je de code gebruiken. Ik heb de aanbieding per email ontvangen van hun.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 248568 op 25-10-2019 17:23]

• pangolin2
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Die gast van custumor service bij eweka moeten ze per direct ontslaan.
Dat is de meest onbeschofte idioot (en dat is dan een eufemisme) die ik ooit heb mee gemaakt.
Als hij IRL zo tegen me zou praten had hij een dreun voor zijn kop te pakken, maar dat durven zulke minkukels natuurlijk niet.

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:22
Is er nog iemand die momenteel verbindingsproblemen heeft met Bulknews?

EDIT: Nvm, ligt aan mezelf :-)

[Voor 32% gewijzigd door Broodro0ster op 05-11-2019 22:55]

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11400kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

pangolin2 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:30:
Die gast van custumor service bij eweka moeten ze per direct ontslaan.
Dat is de meest onbeschofte idioot (en dat is dan een eufemisme) die ik ooit heb mee gemaakt.
Als hij IRL zo tegen me zou praten had hij een dreun voor zijn kop te pakken, maar dat durven zulke minkukels natuurlijk niet.
Een tandje minder mag ook wel.

Kun je op zijn minst aangeven wat je probleem was/is? Wie weet kunnen wij je helpen :+

www.google.nl

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ik heb een aantal off-topic reacties even naar het ronde archief verhuist.
Graag vanaf nu weer on-topic :) Dank jullie :>

www.google.nl

• Zuid-Limburg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik heb een poosje niet meegelezen hier, kan iets niet snel terugvinden. Welke provider kun je het beste nemen als je weinig of geen last wilt hebben van Notice & Takedowns? Het liefst met een blockaccount. Ik las hier ooit over maar kan het in de honderden pagina’s niet meer terugvinden.

[Voor 152% gewijzigd door rens-br op 11-11-2019 10:31]

Zuid-Limburg schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:51:
Ik heb een poosje niet meegelezen hier, kan iets niet snel terugvinden. Welke provider kun je het beste nemen als je weinig of geen last wilt hebben van Notice & Takedowns? Het liefst met een blockaccount. Ik las hier ooit over maar kan het in de honderden pagina’s niet meer terugvinden.
Ik gebruik zelf Newsdemon (goedkoop) + Usenetexpress (andere backbone). Daarbij wil ik nog bulknews (aparte backbone) of usenet.farm (duur maar eigen backbone).
Dat is een prima combo. Ik zou nog een paar dagen wachten op de black friday deals.
Gebruik iets als NZBGet om de providers te prioriteren in de settings. Je kunt ze dan allemaal gebruiken.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:34
Jammer, na jaren astraweb gebruikt te hebben als filler moet ik nu gaan betalen.

Weet iemand nog een leuke usenet server qua prijs? :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:32
Meneer iCy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:49:
Jammer, na jaren astraweb gebruikt te hebben als filler moet ik nu gaan betalen.

Weet iemand nog een leuke usenet server qua prijs? :-)
Volgende week vrijdag is het black friday. Dan zullen er vast weer leuke aanbiedingen voorbij komen.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-03 16:45
ik had vorig jaar tijdens blackfriday voor 30 euro een jaar tweaknews afgesloten, kreeg laatst een mailtje en dit werd weer met een jaar verlengd voor het zelfde bedrag 8)

• Frostbite
  • Laatst online: 20-03 23:50

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Crazyanz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:49:
ik had vorig jaar tijdens blackfriday voor 30 euro een jaar tweaknews afgesloten, kreeg laatst een mailtje en dit werd weer met een jaar verlengd voor het zelfde bedrag 8)
Ik betaal 2,70 per maand bij ND voor Unlimited inclusief SlickVPN.
Als dat nog lager kan prima ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Freakster86
Frostbite schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:04:
[...]

Ik betaal 2,70 per maand bij ND voor Unlimited inclusief SlickVPN.
Als dat nog lager kan prima ;)
$19,99 p/j (lifetime) voor Unlimited + VPN bij UsenetServer :+

• Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:28:
[...]

Topper!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 16:34
[...]

Deze maar aanvragen, stukje goedkoper dan bij Astra. Als ze volgende week een soortgelijke aanbieding hebben in ieder geval.

Daarnaast vraag ik mij af of er andere tweakers zijn die ook al een tijdje gratis bij astraweb aan het lurken waren? (Last Year is in mijn geval de afgelopen 5 jaar volgens mij, heb net het e.e.a. bekeken maar zie geen betalingen en de laatste die kan vinden is van 5 jaar geleden :+ :+ )
Hey there,

Thank you for your past patronage.

For the last year, Astraweb has been unable to process payment. Instead of ending accounts, I decided to give all affected users free Usenet service while trying to find a new way to accept payments.

Astraweb’s goal is to provide excellent Usenet service, and I wasn’t going to stop providing that service if I had any chance of recovering the company.

Now, I am pleased to say that payment processing has been restored! If you've enjoyed using Astraweb and getting free service for over a year, please consider supporting me and my family by continuing onto a $6/mo Unlimited plan. It's cheaper and faster compared to your original plan… and you’ll get more connections.

Your account and this low-priced offer will discontinue after November 25th, 2019, so please follow the link below to update your billing today!

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Freakster86
Meneer iCy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:45:
[...]

Deze maar aanvragen, stukje goedkoper dan bij Astra. Als ze volgende week een soortgelijke aanbieding hebben in ieder geval.

[..]
[...]
Er zijn meer aanbiedingen geweest rond dit prijspunt. Indien je geen Highwinds wil, dan kun je ook altijd een pricematch aanvragen bij bijvoorbeeld Newshosting. Even https://www.reddit.com/r/usenet/ in de gaten houden rond BF.

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07
Crazyanz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:49:
Ik heb hier vorig jaar ook gebruik van gemaakt, maar helaas geen email ontvangen en sinds vandaag kan ik niet meer inloggen... Moet dus even een weekje "zien te overleven"... :)

• Kroonkurk
Ik heb ook geen e-mail ontvangen, maar ik had een tijdje terug wel mijn betalingsmethode aangepast.
En die afschrijving van € 30,= hebben ze keurig gedaan.
Leuk tarief, elk jaar weer. En ben er best tevreden over.

• R2L
Kroonkurk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:29:
Ik heb ook geen e-mail ontvangen, maar ik had een tijdje terug wel mijn betalingsmethode aangepast.
En die afschrijving van € 30,= hebben ze keurig gedaan.
Leuk tarief, elk jaar weer. En ben er best tevreden over.
Shoot, nu je het zegt, heb recent een nieuwe creditkaart ontvangen en de betaling had ik met mijn oude gedaan... Mopper, weet niet of het goed zal gaan als ik dat ga aanpassen?

• Kroonkurk
R2L schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:51:
[...]

Shoot, nu je het zegt, heb recent een nieuwe creditkaart ontvangen en de betaling had ik met mijn oude gedaan... Mopper, weet niet of het goed zal gaan als ik dat ga aanpassen?
Pas het aan en waag er een vriendelijk mailtje aan. Nee heb je, ja kan je krijgen.

• FireFoz
  • Laatst online: 21-03 21:07
[...]

Hoe!? :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Frostbite
  • Laatst online: 20-03 23:50

Frostbite

🤦🏻‍♂️

https://www.thundernews.com/signup_bf_2019.php

Unlimited Usenet + VPN / Yr €22.60/ yr Lifetime

UNLIMITED / MO SSL €2.94/ mo Lifetime

Die eerste is wel interessant voor maar 1,88 per maand..
Reddit in de gaten houden en zeker vrijdag als op de pagina van newsdemon als de black friday actie bekend wordt gemaakt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• R2L
Kroonkurk schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 19:35:
[...]

Pas het aan en waag er een vriendelijk mailtje aan. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Heb betaaloptie aangepast en mail gestuurd. Nu maar even afwachten... :)

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01 20:25
Frostbite schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:50:

Unlimited Usenet + VPN / Yr €22.60/ yr Lifetime

UNLIMITED / MO SSL €2.94/ mo Lifetime

Die eerste is wel interessant voor maar 1,88 per maand..
Reddit in de gaten houden en zeker vrijdag als op de pagina van newsdemon als de black friday actie bekend wordt gemaakt.
Tnx voor de tip! Heeft er iemand hier ervaring met thundernews? Want op reddit kom ik alleen minimaal 1 jaar oude reviews tegen en de rest zijn van die dubieuze 'review' sites op google...

• MrOizo2005
  • Laatst online: 14-03 08:23
[...]

Ik ben ook wel benieuwd hoe je dit hebt gedaan :) of is deze actie al afgelopen ?
Meneer iCy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:45:
[...]

Daarnaast vraag ik mij af of er andere tweakers zijn die ook al een tijdje gratis bij astraweb aan het lurken waren? (Last Year is in mijn geval de afgelopen 5 jaar volgens mij, heb net het e.e.a. bekeken maar zie geen betalingen en de laatste die kan vinden is van 5 jaar geleden :+ :+ )

[...]
Haha nee, is mij dus ook gebeurd ;)

[Voor 45% gewijzigd door MrOizo2005 op 26-11-2019 19:18]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Freakster86
MrOizo2005 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:18:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd hoe je dit hebt gedaan :) of is deze actie al afgelopen ?
Was een actie in juli van dit jaar: Freakster86 in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dus gemiddeld 1,25 euro per maand :9 Gaat niet goedkoper worden met BF. Maar je mist hier wel een VPN en retentie is voor mij even onduidelijk. Zie geen duidelijk aantal dagen op hun site staan. Maar als dat een probleem is zou ik met BF een block account van een Highwinds reseller oppikken. Dan zit je gegarandeerd goedkoop goed.

Maar BF is bijna, dus het kan geen kwaad om even de deals af te wachten. Zullen we bovenstaande even onder ons houden tot dan? ;)

• Kroonkurk
Op reddit is nu een thread met de Usenet Black Friday deals.
https://www.reddit.com/r/..._friday_deals_megathread/

• FreshMaker
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:53:
[...]

[...]

Was een actie in juli van dit jaar: Freakster86 in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"

***members only***

Dus gemiddeld 1,25 euro per maand :9 Gaat niet goedkoper worden met BF. Maar je mist hier wel een VPN en retentie is voor mij even onduidelijk. Zie geen duidelijk aantal dagen op hun site staan. Maar als dat een probleem is zou ik met BF een block account van een Highwinds reseller oppikken. Dan zit je gegarandeerd goedkoop goed.

Maar BF is bijna, dus het kan geen kwaad om even de deals af te wachten. Zullen we bovenstaande even onder ons houden tot dan? ;)
Durango schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:00:
[...]

Tnx voor de tip! Heeft er iemand hier ervaring met thundernews? Want op reddit kom ik alleen minimaal 1 jaar oude reviews tegen en de rest zijn van die dubieuze 'review' sites op google...
Ik heb 2 jaar Thunder gehad, en het laatste ( en komende jaar ) Newsdemon
Zelfde servers/ipadressen ...
ik kan toch wel zeggen dat 90% gewoon compleet was ( mits de juiste nzb / kanalen in gebruik zijn )

Thundernews matcht hem al -- wacht .. het is 18 maanden ...

En ze vallen beiden onder de paraplu van Omicron
https://lensdump.com/i/usenetmapv22.iLJhJA

Al heb ik de laaste 3 jaar geen last van DCMA / NTDs gehad
( vanwege de automated doenloading, Sonarr/Radarr )

Zou Newsgroupdirect dan om de 18 maanden een renewal doen ?
Dan is het inderdaad interessant.
Ik heb nu al Newsdemon ( zelfde woordvoerder btw op reddit ) voor aanstaande jaar, verlengd met oude deal van 26€.
Maar durf er best nog wel 23€ tegenaan te gooien, om elke 18mnd te verlengen :+

Newsgroupdirect geeft btw 1100+ dagen retentie aan
https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers

[Voor 41% gewijzigd door FreshMaker op 26-11-2019 21:56]

Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal zijn NIET toegestaan. Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
Het vragen naar aanbiedingen / acties zijn ook niet toegestaan!

Overzicht met alle usenet backbones.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee