Het valt me op dat vrij veel providers geen anonieme betalingsmogelijkheden aanbieden. Hoe gaan jullie daarmee om? Durven jullie het gewoon aan een persoonlijk Paypal account te gebruiken?
Waarom zou je dat niet durven ?Marzullad schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:54:
Het valt me op dat vrij veel providers geen anonieme betalingsmogelijkheden aanbieden. Hoe gaan jullie daarmee om? Durven jullie het gewoon aan een persoonlijk Paypal account te gebruiken?
Je koopt geen wapens / drugs
Je schaft een toegang aan op een dienst die niet illegaal is
Thundernews is 'slechts' 12 maanden voor die prijs, maar wel mét VPN.FreshMaker schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:32:
[...]
[...]
Ik heb 2 jaar Thunder gehad, en het laatste ( en komende jaar ) Newsdemon
Zelfde servers/ipadressen ...
ik kan toch wel zeggen dat 90% gewoon compleet was ( mits de juiste nzb / kanalen in gebruik zijn )
Thundernews matcht hem al -- wacht .. het is 18 maanden ...
https://www.thundernews.com/signup_bf_2019.php
En ze vallen beiden onder de paraplu van Omicron
https://lensdump.com/i/usenetmapv22.iLJhJA
Al heb ik de laaste 3 jaar geen last van DCMA / NTDs gehad
( vanwege de automated doenloading, Sonarr/Radarr )
Zou Newsgroupdirect dan om de 18 maanden een renewal doen ?
Dan is het inderdaad interessant.
Ik heb nu al Newsdemon ( zelfde woordvoerder btw op reddit ) voor aanstaande jaar, verlengd met oude deal van 26€.
Maar durf er best nog wel 23€ tegenaan te gooien, om elke 18mnd te verlengen
Newsgroupdirect geeft btw 1100+ dagen retentie aan
https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers
Newsgroupdirect heeft sinds een paar maanden zijn eigen backbone + een (tijdelijke) samenwerking met Usenet Expess: https://www.reddit.com/r/...pdirect_transition_final/ Hoe het daar nu mee staat weet ik niet. Hier een recent bijgewerkte kaart: https://www.ngprovider.com/current-usenet-map.php
Ik weet niet of ze aan auto-renewal doen, maar de klantenservice van hun (lees: eigenaar onder de naam greglyda op reddit) is echt super goed. Dus ik denk dat het slechts een mailtje/berichtje kost om dat voor elkaar te krijgen.
Ik gok dat je met Newsdemon alles wel binnen haalt? Heb deze aanbieding zelf ook nog overwogen maar ik haal met UsenetServer (zelfde backbone als Newsdemon) vrijwel alles binnen. Heb nog drie block accounts ernaast en daar is maar een paar MB van gebruikt sinds ik US heb... Dus een extra account is zonde van het geld.
Newsdemon heeft alvast een aankondiging gedaan dat er dit jaar ook weer black friday deals aankomen.
Staat ook expliciet bij dat ze altijd met de prijs van de concurrent mee gaan, op elk moment.
dus even de komende dagen de concurrentie in de gaten houden en dan bij newsdemon verlengen
Staat ook expliciet bij dat ze altijd met de prijs van de concurrent mee gaan, op elk moment.
dus even de komende dagen de concurrentie in de gaten houden en dan bij newsdemon verlengen

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
De vpn bij Thunder/Newdemon is via Slickvpn .. het heeft een reden dat het 'gratis' isFreakster86 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:21:
[...]
Thundernews is 'slechts' 12 maanden voor die prijs, maar wel mét VPN.
Newsgroupdirect heeft sinds een paar maanden zijn eigen backbone + een (tijdelijke) samenwerking met Usenet Expess: https://www.reddit.com/r/...pdirect_transition_final/ Hoe het daar nu mee staat weet ik niet. Hier een recent bijgewerkte kaart: https://www.ngprovider.com/current-usenet-map.php
Ik weet niet of ze aan auto-renewal doen, maar de klantenservice van hun (lees: eigenaar onder de naam greglyda op reddit) is echt super goed. Dus ik denk dat het slechts een mailtje/berichtje kost om dat voor elkaar te krijgen.
Ik gok dat je met Newsdemon alles wel binnen haalt? Heb deze aanbieding zelf ook nog overwogen maar ik haal met UsenetServer (zelfde backbone als Newsdemon) vrijwel alles binnen. Heb nog drie block accounts ernaast en daar is maar een paar MB van gebruikt sinds ik US heb... Dus een extra account is zonde van het geld.
( beroerde snelheid, en regelmatig outages )
Leuk om mee te spelen 9 of niet veeleisend bent, en zo nu en dan wat TV "in" Duitsland of België wilt kijken
Maar iTV van de BBC werkt niet

Inderdaad bij Thunder/NewsD haal ik 90% wel binnen, en hetgene wat failed, zijn oudere dingen ( het is vaak 50/50 of ik een aflevering kan downloaden die 14 dagen terug gepost is )
Wel heb ik hier een NL server met 20 verbindingen op primair staan, en de US server secundair, er zit degelijk verschil tussen de NL en US retentie

* FreshMaker houdt het hierbij, wat ik niet kan vinden hebben we 1337 voor
Mijn Newsdemon-bf-account van vorig jaar loopt nog tot januari zie ik. Maar klagen helpt meestal wel bij ze. Ik wacht het even af.TerrorSource schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:55:
Newsdemon heeft alvast een aankondiging gedaan dat er dit jaar ook weer black friday deals aankomen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik ga op Reddit "vriend" greglyda een berichtje sturen
Mijn abo werd natuurlijk doorgezet op de oude voorwaarden
op een andere backbone bulknews.eu
Abavia 1200+
€22/j unlimited met code hap19
€36 block 6000GB met code sun19
edit :
@Freakster86 en anderen
https://www.reddit.com/r/...deals_megathread/f8slxm0/
Kennelijk zit er een FUP op Thunder ( en aanverwanten )
Bij meer dan 1TB/m wordt je vriendelijk gevraagd te vertrekken

Mijn abo werd natuurlijk doorgezet op de oude voorwaarden
op een andere backbone bulknews.eu
Abavia 1200+
€22/j unlimited met code hap19
€36 block 6000GB met code sun19
edit :
@Freakster86 en anderen

https://www.reddit.com/r/...deals_megathread/f8slxm0/

[Voor 32% gewijzigd door FreshMaker op 27-11-2019 09:16]
@FreshMaker VPN zie ik ook meer als een leuke extra, niet meer dan dat. Bij US krijg je IPvanish erbij. Voor die paar keer dat ik het tot nu toe heb gebruikt, werkt het prima. Handig om achter de hand te hebben.
En die reddit thread is inderdaad een goeie. Lifetime indexer erbij is altijd leuk
En die reddit thread is inderdaad een goeie. Lifetime indexer erbij is altijd leuk

*knip*. Je vraag dumpen is niet de bedoeling. Je kan de aanbiedingen zelf in de gaten houden.
[Voor 85% gewijzigd door rens-br op 27-11-2019 11:13]
Lifetime indexers?Freakster86 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:38:
@FreshMaker VPN zie ik ook meer als een leuke extra, niet meer dan dat. Bij US krijg je IPvanish erbij. Voor die paar keer dat ik het tot nu toe heb gebruikt, werkt het prima. Handig om achter de hand te hebben.

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Ja, indexsites waar je eenmalig een bedrag betaalt zodat je ze de rest van 'je leven' kunt gebruiken.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Kan dat niet zo 1 2 3 terugvinden in de fup van ze,FreshMaker schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:10:
Maar denk dat ik wel voor thunder ga, heb nog 670gb block bij bulknews over dus die kan mooi blijven fillen.
Edit: Helaas je moet via paypal ook een CC gekoppeld hebben....
[Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 27-11-2019 12:20]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Vandaag Tweaknews er bij genomen. Had sinds 2 weken opeens ongelofelijk veel incompletes met Bulknews. Zelf dingen die maar 1 dag oud waren. Tweaknews blijkt een goeie aanvulling, want nu komen dingen binnen die eerder mislukt waren :-)
Twijfel alleen nog om een Viper block bij te nemen, want die heb ik de laatste dagen ook getest en was ook goed bevonden. Alleen heeft deze maar een 100 dagen retentie.
Of kunnen jullie betere voorstellen doen om mijn Tweaknews/Bulknews combo te verbeteren met nog een block account?
Twijfel alleen nog om een Viper block bij te nemen, want die heb ik de laatste dagen ook getest en was ook goed bevonden. Alleen heeft deze maar een 100 dagen retentie.
Of kunnen jullie betere voorstellen doen om mijn Tweaknews/Bulknews combo te verbeteren met nog een block account?
30x Jinko JKM380M-6RL3 (11400kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450
Fixed itpven schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:33:
[...]
Ja, indexsites waar je eenmalig een bedrag betaalt zodat je ze de rest van 'je hun leven' kunt gebruiken.

@Meneer iCy
Ik heb het uit die thread
Zelf eigenlijk nooit last gehad, mijn DL's varieren van 50GB tot iets ( veel ) meer.
Ik denk dat het eerder gebeurd bij 'aanhoudelijk' hoog verbruik.
.
[Voor 28% gewijzigd door FreshMaker op 27-11-2019 15:50]
Hmmm zit al sinds 2012 bij supernews voor nog geehn 6 eurp per maand. echter, download nauwelijks meer. Als ik terugkijk ongeveer 200 Gb per maand.
Heb er nooit naar om gekeken, echter zie nu dat er ook blocks zijn (Nooooob!), nog tips waar ik nu met BF nog genoeg block kan kopen bij een server met giga retentie??? Cube of thunder een goede deal?
Heb er nooit naar om gekeken, echter zie nu dat er ook blocks zijn (Nooooob!), nog tips waar ik nu met BF nog genoeg block kan kopen bij een server met giga retentie??? Cube of thunder een goede deal?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik download ook niet zo heel erg veel. Ene keer wat meer dan de andere keer maar ik heb gewoon een unlimited abo voor een paar euro per maand. Volgens mij ben je met 200Gb per maand ook goedkoper uit met een abonnement dan met een block account.wowly schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:34:
Hmmm zit al sinds 2012 bij supernews voor nog geehn 6 eurp per maand. echter, download nauwelijks meer. Als ik terugkijk ongeveer 200 Gb per maand.
Zeker nu met de BF deals. Ik zie al prijzen voorbij komen van 22 euro per jaar.
Thundernews unlimited abo voor 22,60 per jaar is nu uitverkocht

[Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 28-11-2019 08:02]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hoe goed is de VPN van tweaknews? Zit er over na te denken om voor tweaknews per maand te gaan voor 4,99 inclusief vpn.
Zit soms wel eens een maand bij dat ik over de TB ga (2x gehad in 1,5jaar) en geen zin in gezeur. Daarnaast wil ik ook VPN graag hebben hebben en de VPN van Thunder is best brak las ik her en der.
Zonder vpn is het 3,99 per maand, dus 48 per jaar.
Heb een block als fill van bulknews
Zit soms wel eens een maand bij dat ik over de TB ga (2x gehad in 1,5jaar) en geen zin in gezeur. Daarnaast wil ik ook VPN graag hebben hebben en de VPN van Thunder is best brak las ik her en der.
Zonder vpn is het 3,99 per maand, dus 48 per jaar.
Heb een block als fill van bulknews
[Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 28-11-2019 08:09]
bulknews.eu
Abavia 1200+
€15 block 6000GB with code bfcm19
€22/yr unlimited with code hap19
Een block van 6TB is wel heel tempting!
Ben benieuwd waar NewsDemon mee gaat komen.
Abavia 1200+
€15 block 6000GB with code bfcm19
€22/yr unlimited with code hap19
Een block van 6TB is wel heel tempting!
Ben benieuwd waar NewsDemon mee gaat komen.
Correct. We are currently price matching a lot of deals. But our deals go live on UsenetExpress tomorrow and then NewsDemon and NewsgroupDirect on Friday.
Reminder: NewsDemon will match any competitor's prices at any time!
[Voor 10% gewijzigd door WRT54G op 28-11-2019 09:07]
Hm ik zie dat usenet farm nu ook een actie heeft...
Iemand zei hier dat usenetfarm en tweaknews dezelfde backbone heeft maar als ik de reddit overview bekijk is dit toch verschillend...
Iemand die de wijsheid in pacht heeft?
@Frijns.Net
Iemand zei hier dat usenetfarm en tweaknews dezelfde backbone heeft maar als ik de reddit overview bekijk is dit toch verschillend...
@Frijns.Net
[Voor 3% gewijzigd door Icekiller2k6 op 28-11-2019 09:42]
Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
Tag degene die het gezegd heeft en vraag waar ie dat van daan heeft?Icekiller2k6 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:34:
Hoi!
Geen idee.Icekiller2k6 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:34:
@Frijns.Net
Ik gebruik Tweaknews omdat ze een mooie black friday aanbieding hadden vorig jaar, de snelheid voldoende is en het doet wat ik ervan verwacht.
Gebruik je ook de VPN, zoja hoe is de snelheid bij tweaknews qua VPN?
Frijns.Net schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:16:
[...]
Geen idee.
Ik gebruik Tweaknews omdat ze een mooie black friday aanbieding hadden vorig jaar, de snelheid voldoende is en het doet wat ik ervan verwacht.
Via de VPN gaat het allemaal wat langzamer, ivp 50MB/s haal ik dan nog 10 a 15 beetje afhankelijk van welke server. Soms zelfs een timeout. Als je een snelle VPN nodig hebt dan kun je beter iets anders kiezen.Meneer iCy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:17:
Gebruik je ook de VPN, zoja hoe is de snelheid bij tweaknews qua VPN?
[...]
Voor sporadisch gebruik is het voldoende. That being said, de kosten zijn laag dus ik heb daar ook geen hoge verwachtingen bij.
@WRT54G Dat block van Bulknews is echt heel goedkoop. Bijna zonde om niet mee te pakken
@wowly 6TB block van bulknews voor 15 euro die @WRT54G al plaatste. Dan kom je op 6 euro per jaar met jouw verbruik. Echt een bizar goeie deal. En als deze deal nog wordt gematcht, neem je dezelfde deal bij een andere provider/backbone. Dan zit je voor de komende jaren wel goed.

@wowly 6TB block van bulknews voor 15 euro die @WRT54G al plaatste. Dan kom je op 6 euro per jaar met jouw verbruik. Echt een bizar goeie deal. En als deze deal nog wordt gematcht, neem je dezelfde deal bij een andere provider/backbone. Dan zit je voor de komende jaren wel goed.
VPN deal is de unlimited. Ik vind het jammer dat ik bij astraweb niet meer met paypal kan betalen, anders was ik daar doorgegaan bij gebrek aan een CC (en behoefte hier aan).Frijns.Net schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:23:
[...]
Via de VPN gaat het allemaal wat langzamer, ivp 50MB/s haal ik dan nog 10 a 15 beetje afhankelijk van welke server. Soms zelfs een timeout. Als je een snelle VPN nodig hebt dan kun je beter iets anders kiezen.
Voor sporadisch gebruik is het voldoende. That being said, de kosten zijn laag dus ik heb daar ook geen hoge verwachtingen bij.
Nou ... niet als je 6 TB voor 15 euro kunt krijgen. Daar doe je meer dan 2 jaar mee.Frostbite schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:47:
[...] Volgens mij ben je met 200Gb per maand ook goedkoper uit met een abonnement dan met een block account.
Zeker nu met de BF deals. Ik zie al prijzen voorbij komen van 22 euro per jaar.
Enige waar je op moet letten dat je block account(s) niet op zijn voordat de volgende BF deals weer komen. Want dan betaal je de hoofdprijs.
@Freakster86
Ja is echt bizar goedkoop.
Ik denk zelfs dat ik daar 3 jaar mee doe.
Enige "nadeel" bij Bulknews is een retentie van 1200+
Dat is de enige reden waarom ik wacht op de deal van NewsDemon (4122+ retentie claimen ze).
3500 dagen heb ik weleens gehaald met ze.
Ja is echt bizar goedkoop.
Ik denk zelfs dat ik daar 3 jaar mee doe.

Enige "nadeel" bij Bulknews is een retentie van 1200+
Dat is de enige reden waarom ik wacht op de deal van NewsDemon (4122+ retentie claimen ze).
3500 dagen heb ik weleens gehaald met ze.
@WRT54G Ik heb voor die block deal een pricematch aangevraagd bij Newsdemon en Newsgroupdirect 

Lekker bezig! 
Zou top zijn. Dan ben ik helemaal in mijn nopjes.

Zou top zijn. Dan ben ik helemaal in mijn nopjes.
Ik heb momenteel een abonnement lopen bij XLNED. Ik wacht een Black Friday aanbieding af. Mocht deze niet komen kan iemand mij een andere usenet provider aanraden?
Zo ja welke ?
eisen
meer dan 12 connecties
lange retentie
account sharing toegestaan
europese servers
en goede snelheid natuurlijk.
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer namelijk..
Zo ja welke ?
eisen
meer dan 12 connecties
lange retentie
account sharing toegestaan
europese servers
en goede snelheid natuurlijk.
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer namelijk..
[Voor 60% gewijzigd door demokert op 28-11-2019 17:49]
Mooie deal die blockaccount bij bulknews maar ik zie dat ik nog 2,5TB heb staan.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Iemand ervaringen met die US nieuwsservers die vaak hoog in de lijstjes staan?
Zoals Newshosting en Usenetserver?
Door de black friday deals zijn die nu erg goedkoop ($4 per maand) incl VPN namelijk...
Door de black friday deals zijn die nu erg goedkoop ($4 per maand) incl VPN namelijk...
Afgelopen juni oid bij UNS een jaarabonnement besteld voor nog geen U$ 20 inc. VPN. Alhoewel ik de VPN niet gebruik zeer tevreden. Ik trek mijn 300mbit eigenlijk altijd volledig vol en afgezien van wat N&TD's eigenlijk altijd alles compleet en dat met 4000+dagen retentie.Anamorph schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:17:
Iemand ervaringen met die US nieuwsservers die vaak hoog in de lijstjes staan?
Ik denk dat deze lifetime deal voor mij echt een lifetime deal is... Voor zover Usenet zinvol blijft natuurlijk.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verleden jaar een 4 Tera block bij Demon gekocht, na een jaar is er 3 van op, dus ziet er uit dat ik zeker wel 16 mnd ermee ga doe. Das prima, en voordeliger dan jaar-abo nemen. Kortom kom maar weer met een (nu 6 graag) Terablock Newsdemon.
Wat heb je er toen voor betaald dan?Sjah schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:41:
Verleden jaar een 4 Tera block bij Demon gekocht, na een jaar is er 3 van op, dus ziet er uit dat ik zeker wel 16 mnd ermee ga doe. Das prima, en voordeliger dan jaar-abo nemen. Kortom kom maar weer met een (nu 6 graag) Terablock Newsdemon.
Hoi!
Bedankt. Klinkt goed. Echt goeie deal had jeTFHfony schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:32:
[...]
Afgelopen juni oid bij UNS een jaarabonnement besteld voor nog geen U$ 20 inc. VPN. Alhoewel ik de VPN niet gebruik zeer tevreden. Ik trek mijn 300mbit eigenlijk altijd volledig vol en afgezien van wat N&TD's eigenlijk altijd alles compleet en dat met 4000+dagen retentie.
Ik denk dat deze lifetime deal voor mij echt een lifetime deal is... Voor zover Usenet zinvol blijft natuurlijk.

40 dollar zie ik in een oude reddit post.Sjah schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:30:
Weet ik niet meer zeker, maar wel bijna zeker, dacht 30...
Hoi!
Ja, heb het teruggezocht 35 euro was het, dat was toen prima, en me ook bevallen. Wil geen jaar-abo meer, doe mij maar een block. Dan moeten er wel weer stunts komen, zie dat Newsdemon bepaald niet meer voor weinig 4 Tera vd hand doet. edit: even de thread met aanb. gelezen opReddit hhmmm, 6 Tb voor 15 euro bij Bulk, maar die wil ik niet met hun retentie. Morgen ns kijken wat ND doet.
[Voor 30% gewijzigd door Sjah op 28-11-2019 19:28]
hahaha heb ik net ook gedaanFreakster86 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:03:
@WRT54G Ik heb voor die block deal een pricematch aangevraagd bij Newsdemon en Newsgroupdirect
En voor de zekerheid maar het 6 tb block gekocht voor die louzie 15 euri...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
ik zie eigenlijk ook weer te kijken naar een usenetabonnement.
Begin dit jaar gestopt met Tweaknews, ik had het idee dat er steeds minder op kwam te staan.
Benieuwd of jullie dat herkennen
Begin dit jaar gestopt met Tweaknews, ik had het idee dat er steeds minder op kwam te staan.
Benieuwd of jullie dat herkennen
Astraweb doet heel moeilijk over het aanvaarden van mijn CC nummer. Ik heb via een van de codes (big thanks daarvoor) een 6TB block bij bulknews net gekocht dus mijn set van failed downloads (owvhf dat Astraweb op slot was gegaan) zijn nu terug aan het lopen maar ik zoek een kwalitatief alternatief voor Astraweb? Zat voorheen op 8 USD/maand via een speciale promo pagina.
Newshosting zit op dezelfde backbone en provider, dus dat lijkt me met die prijs wel wat?
Newshosting zit op dezelfde backbone en provider, dus dat lijkt me met die prijs wel wat?
[Voor 19% gewijzigd door HyperBart op 28-11-2019 22:14]
Vandaag even niets
Ga dit jaar maar eens twee betaalde nzbindexers doen, eens kijken of dat meer nzbhits levert dan de gratis nzbzites
niet meer relevant
[Voor 97% gewijzigd door Durango op 29-11-2019 03:23. Reden: kan bericht niet verwijderen]
De rest van het leven van de indexer. Net als lifetime updates van TomTom.pven schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:33:
[...]
Ja, indexsites waar je eenmalig een bedrag betaalt zodat je ze de rest van 'je leven' kunt gebruiken.
Ik heb ooit een lifetime VPN gekocht voor een paar tientjes. Hij werkt al jaren

[Voor 12% gewijzigd door Marzman op 29-11-2019 03:27]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Reactie van Newsgroupdirect inzake een price match voor het 6TB block account van bulknews.eu:
We are in the process of confirming this and will add it once that is done. If you have a URL that would be great.
Let me know if I can help with anything else.
Thanks
Caurel
NGD Support
Mijn oorspronkelijke bericht (deels) voor een price match:
We are in the process of confirming this and will add it once that is done. If you have a URL that would be great.
Thanks
Caurel
NGD Support
Bulknews.eu is offering a 6000GB (6TB) block account for €15.
Link: https://www.bulknews.eu/en/usenet-block-6000-gb/
After using the coupon code: bfcm19 the price is discounted to €15.
Screenshot: https://ibb.co/GVGj6Xb
[Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 29-11-2019 09:48]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Newsdemon BF deal is up:
$30 voor unlimited 14 maanden + vpn.
Heb gelijk account aangemaakt, nou ergens nog een blok account scoren voor de rest.
Heb gelijk account aangemaakt, nou ergens nog een blok account scoren voor de rest.
Compromises are for the weak
Ik heb al een block account bij NewsDemon. Ik zie dat ze een 4TB block account aanbieden voor $19, maar ik zie nergens de optie om deze toe te voegen aan mijn account. Weet iemand of dit mogelijk is?
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Haha, volgens mij zijn ze niet heel happig om deze deal te matchenariekanari schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:46:
Reactie van Newsgroupdirect inzake een price match voor het 6TB block account van bulknews.eu:
Thanks
Caurel
NGD Support
[...]

@The GUI Had ik vorig naar ook. Even een ticket inschieten en dan voegen ze oud+nieuw samen in je oude account.
Dus eerst een nieuwe account aanmaken, en daarna naar support? (just checking)Freakster86 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:30:
[...]
@The GUI Had ik vorig naar ook. Even een ticket inschieten en dan voegen ze oud+nieuw samen in je oude account.
Ja NewsDemon is zo te zien ook niet zo happig om te reageren om mijn vraag om de bulknews 6TB block deal van €15 te matchen. Heb nog geen reactive gekregen van hen...Freakster86 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:30:
[...]
Haha, volgens mij zijn ze niet heel happig om deze deal te matchenWerd ook gevraagd om een directe link naar de deal en vervolgens hetzelfde antwoord gekregen. Inmiddels 12 uur verder
Ja, zo heb ik het destijds gedaan. Gewoon aangeven dat je het niet kon kopen met je oude account en dat je het graag wilt laten samenvoegen. Was binnen een uurtje geregeld.The GUI schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:31:
[...]
Dus eerst een nieuwe account aanmaken, en daarna naar support? (just checking)
@quizzical Inderdaad, Newsdemon heeft ook hier niets laten horen. Niet eens een ontvangstbevestiging..
[Voor 12% gewijzigd door Freakster86 op 29-11-2019 13:33]
Top dankjewel. Zojuist 4TB block account aangeschaft en een ticket aangemaakt. €17,26 voor 4TB is een sweet dealFreakster86 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:32:
[...]
Ja, zo heb ik het destijds gedaan. Gewoon aangeven dat je het niet kon kopen met je oude account en dat je het graag wilt laten samenvoegen. Was binnen een uurtje geregeld.
@quizzical Inderdaad, Newsdemon heeft ook hier niets laten horen. Niet eens een ontvangstbevestiging..

Slim heh, 14 maanden...loopt ie in ieder geval nog door tot twee maanden na black friday 2020Tha_Butcha schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:16:
Newsdemon BF deal is up:

Idem hier met een 4Tb block
De aanmeldprocedure ging bij mij alleen vanaf een bepaald punt in het Frans (?).
Nou ja, dan mij totaal verrotte schoolfrans maar aanspreken en "clickez ici" ;-)
De aanmeldprocedure ging bij mij alleen vanaf een bepaald punt in het Frans (?).
Nou ja, dan mij totaal verrotte schoolfrans maar aanspreken en "clickez ici" ;-)
Er staat Recurring (Every 14 months), dus lijkt me dat hij automatisch verlengd voor dezelfde prijs.Anamorph schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:50:
[...]
Slim heh, 14 maanden...loopt ie in ieder geval nog door tot twee maanden na black friday 2020
Als dat zo is zien we gebeiteld.
Ander vraagje, ik heb een invite gekregen voor Drunken Slug, maar hij komt er 30 euro voor te vragen... Is dat normaal, common business?
Ander vraagje, ik heb een invite gekregen voor Drunken Slug, maar hij komt er 30 euro voor te vragen... Is dat normaal, common business?
Je voudrais une blocke avec quattre terrabyte et une omelette du fromageMariosCube schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:51:
Idem hier met een 4Tb block

[Voor 0% gewijzigd door The GUI op 29-11-2019 14:03. Reden: frans]
Volgens die greglyda is het om zijn 'slow months' te compenseren in inkomstenTha_Butcha schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:16:
Newsdemon BF deal is up:
Slimme zet, nu krijg je rond BF inkomsten, en begin februari nog eens.
Ik heb hem al gemaild met de vraag om mijn oude 33$ verlenging om te zetten naar de nieuwe 14 mnd

Nog ff over Newsdemon. Ik las op techradar:
There are some caveats in that there are soft caps in place on its unlimited plans. This means that if you download a certain amount of data volume, your account will be paused until there is a manual review of your account, which you will need to submit a request for.
Iemand wel eens tegen aangelopen?
There are some caveats in that there are soft caps in place on its unlimited plans. This means that if you download a certain amount of data volume, your account will be paused until there is a manual review of your account, which you will need to submit a request for.
Iemand wel eens tegen aangelopen?
@Anamorph / @Sphinkx
FreshMaker in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"
In de thread stonden een paar reacties hierover
Maar persoonlijk bij ND en Thunder nooit meegemaakt
FreshMaker in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"
In de thread stonden een paar reacties hierover
Maar persoonlijk bij ND en Thunder nooit meegemaakt
thx voor de deal tips 
Ik ben overgestapt naar 14 maanden Newsdemon a $30 + 6 TB block bulknews a €15

Hoelang is deze deal geldig? Alleen vandaag? (ik heb nog twee weken EwekaTha_Butcha schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:16:
Newsdemon BF deal is up:

https://www.reddit.com/r/..._black_friday_deals_2019/
NGD heeft zijn prijzen ook online
NGD heeft zijn prijzen ook online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| 2TB non-expiring block for $10 1TB non-expiring block for $7 500GB non-expiring block for $5 6 Months Unlimited Access - $14 Yearly Unlimited for $28 and the price decreases 10% per year for five years (as long as you don't cancel) year two is $25.20 year three is $22.68 year four is $20.41 year five is $18.37 year six and every year after is $16.53 -All blocks are non-expiring. All monthly or multi-month plans recur indefinitely until you cancel. |
Ik denk een zelfde combi te doen. 6 TB heb ik al. Twijfel alleen nog aan welk soort account bij ND.misteriks schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:10:
thx voor de deal tips
Ik zie dat ik vorig jaar bij NewsDemon 33.76 EUR heb betaald voor 14 maanden (dus tm 25 januari), dat was een goede deal. Kan het dit jaar veel goedkoper zonder al te veel gedoe? Ik lees hier tot nu toe eigenlijk alleen maar dat NewsDemon dit jaar niet erg meewerkt.
Ik vind het blockaccount van Newsdemon niet heel speciaal.
Had gehoopt dat ze een richting de prijs van BulkNews zouden zitten.
Heb een mailtje gestuurd voor een price matching maar verwacht er weinig van.
Had gehoopt dat ze een richting de prijs van BulkNews zouden zitten.
Heb een mailtje gestuurd voor een price matching maar verwacht er weinig van.
Met Sunnyusenet kreeg ik jaren geleden bijna niks meer binnen...jongetje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:35:
Is newdemon een betere/andere provider dan Sunnyusenet?

heb al 2-3 jaar i-telligent maar issue met dutch stuff... voor mezelf niet super belangrijk.. maar usenet farm minder een issue mee.
Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
Je hebt ook nog toegang tot “gratis” vpn met dat abbopven schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:32:
Ik zie dat ik vorig jaar bij NewsDemon 33.76 EUR heb betaald voor 14 maanden (dus tm 25 januari), dat was een goede deal. Kan het dit jaar veel goedkoper zonder al te veel gedoe? Ik lees hier tot nu toe eigenlijk alleen maar dat NewsDemon dit jaar niet erg meewerkt.
Heb even ingelogd bij Newsdemon, wil de 4 T block. Zie daar niet de black friday link bovenaan, zie die wel als ik naar de non-members site ga.
Ok, bij opties gekeken, zie daar rebill me staan, daarop gedrukt, en tenslotte nog een keer op rebill me gedrukt, rekent die de prijs van vorig jaar (35 euro), dus die Ideal payment heb ik afgebroken . tJonge moet het zo moeilijk.
Ok, bij opties gekeken, zie daar rebill me staan, daarop gedrukt, en tenslotte nog een keer op rebill me gedrukt, rekent die de prijs van vorig jaar (35 euro), dus die Ideal payment heb ik afgebroken . tJonge moet het zo moeilijk.
Ja ik had wat voor PayPal aangepast en klikte ook op rebill me. Prompt ook twee keer betaalt.
Maar goed ik twijfel tussen die 30/14 deal of 19/9. Die NGD actie van 28/12 en dan 10% per jaar korting krijgen klinkt ook wel leuk.
Maar goed ik twijfel tussen die 30/14 deal of 19/9. Die NGD actie van 28/12 en dan 10% per jaar korting krijgen klinkt ook wel leuk.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Er was volgens mij ook al op het reddit topic besproken dat je gewoon de aankoop kunt doen en dan support kunt mailen. Ik zat ook nog op de Black Friday 2018 deal voor €35,03 (geen idee waarom andere €33 hebben). Nieuwe gekocht en een merge request verzonden.Sjah schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:21:
Heb even ingelogd bij Newsdemon, wil de 4 T block. Zie daar niet de black friday link bovenaan, zie die wel als ik naar de non-members site ga.
Ik vraag me trouwens af of ze volgens iDeal een incasso kunnen doen. Ik denk dat je dan een verzoek krijgt om opnieuw die "rebill" aan te klikken (dat het knopje dus daarvoor is). Of heeft iemand ervaring dat ze na die iDeal-aankoop automatisch een incasso hebben?
https://www.reddit.com/r/...lack_friday_2019_special/
rvk:
Het ontgaat me wat je precies bedoelt...... k heb dus op dat rebill knopje gedrukt, en hij vroeg me opnieuw (terwijl die dat van vorig jaar kon weten) bij welke bank ik zat, zag er uit als een hele normaal Ideal die je kon en mocht afbreken.
edit: ook maar nieuwe gekocht en ga zo merge verzoek sturen.
Het ontgaat me wat je precies bedoelt...... k heb dus op dat rebill knopje gedrukt, en hij vroeg me opnieuw (terwijl die dat van vorig jaar kon weten) bij welke bank ik zat, zag er uit als een hele normaal Ideal die je kon en mocht afbreken.
[Voor 11% gewijzigd door Sjah op 29-11-2019 18:14]
Dat doen ze in ieder geval wel.rvk schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:31:
[...]
Er was volgens mij ook al op het reddit topic besproken dat je gewoon de aankoop kunt doen en dan support kunt mailen. Ik zat ook nog op de Black Friday 2018 deal voor €35,03 (geen idee waarom andere €33 hebben). Nieuwe gekocht en een merge request verzonden.
Ik vraag me trouwens af of ze volgens iDeal een incasso kunnen doen. Ik denk dat je dan een verzoek krijgt om opnieuw die "rebill" aan te klikken (dat het knopje dus daarvoor is). Of heeft iemand ervaring dat ze na die iDeal-aankoop automatisch een incasso hebben?
https://www.reddit.com/r/...lack_friday_2019_special/
Ooit met supernews gehad geloof ik, een jaar of 5 geleden al. Wordt gewoon opnieuw afgeschreven zonder dat jij er iets voor het te doen.
@pven zie 20 posts boven je van @Tha_Butcha
Antwoord op je vraag, het kan dus +-5 euro goedkoper
[Voor 3% gewijzigd door EWK op 29-11-2019 17:57]
Hoi!
Hey Tweakers, vraagje ...
Ik probeer mijn zwager aan te melden voor TweakNews via https://www.tweaknews.eu/nl om hem van de BlackFriday aanbieding gebruik te laten maken.
Echter de pagina flipt de pan uit via Chrome zodra ik een wachtwoord bedenk en de betaalmethode blijft grayed-out.
Als ik MS Edge gebruik geeft edge aan dat de pagina niet reageert en loopt vervolgens vast.
Iemand hier nog meer last van of andere ideeën nog?
Benieuwd naar jullie reacties.
Greetszszsz ...
Ik probeer mijn zwager aan te melden voor TweakNews via https://www.tweaknews.eu/nl om hem van de BlackFriday aanbieding gebruik te laten maken.
Echter de pagina flipt de pan uit via Chrome zodra ik een wachtwoord bedenk en de betaalmethode blijft grayed-out.
Als ik MS Edge gebruik geeft edge aan dat de pagina niet reageert en loopt vervolgens vast.
Iemand hier nog meer last van of andere ideeën nog?
Benieuwd naar jullie reacties.
Greetszszsz ...
Ik denk dat rebill gewoon opnieuw de betaling uitvoeren is. Weerschijnlijk gaat hun incasso nogal eens mis met iDeal en met de rebill kun je die dan opnieuw uitvoeren. Het is dan ook nodig dat je een andere bank op kunt geven.Sjah schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:35:
rvk:
Nieuwe 14 maanden is €27,25 dus wel wat minder dan de €35,03 waar ik op zat. We zullen wel zien of ze dit bovenop de vorige 14 maanden zetten (dus tot eind maart 2021) of dat nu alleen deze 14 maanden gelden (tot eind januari 2021). Hoe dan ook was het goedkoper voor mij.
wat is eigenlijk het voordeel van een betalende indexer zoals *knip* ten opzichte van een gratis spotnet dienst als nzbserver?
Indexers noemen bij naam is niet toegestaan.
Indexers noemen bij naam is niet toegestaan.
[Voor 23% gewijzigd door rens-br op 01-12-2019 13:33]
Ik heb inmiddels al antwoord en de accounts zijn gemerged (naar mijn originele account).Sjah schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:35:
Next Billing Date: 2021-03-26
Dus inderdaad bovenop de vorige 14 maanden.
Alleen de invoice was niet meegekomen maar die had ik uit het nieuwe account al opgeslagen.
heb exact hetzelfde gedaan.misteriks schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:10:
thx voor de deal tips
*knip* Indexers noemen is niet gewenst.
[Voor 18% gewijzigd door rens-br op 01-12-2019 13:33]
PMwowly schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:26:
[...]
Iemand nog antwoord op de vraag of het normaal is dat ze 30 dollar vragen om uberhaupt lid te worden van drunken slug?
[Voor 43% gewijzigd door rvk op 29-11-2019 21:45]
*knip* Indexers noemen bij naam is niet toegestaan.
[Voor 95% gewijzigd door rens-br op 01-12-2019 13:34]
Ik kreeg dit terug van ze:rvk schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:56:
[...]
Nieuwe 14 maanden is €27,25 dus wel wat minder dan de €35,03 waar ik op zat. We zullen wel zien of ze dit bovenop de vorige 14 maanden zetten (dus tot eind maart 2021) of dat nu alleen deze 14 maanden gelden (tot eind januari 2021). Hoe dan ook was het goedkoper voor mij.
Volgens mij gaat dit dan eind januari in.Hi,
I'll be happy to assist. I've upgraded the plan as requested and the new pricing will be applied on the next charge.
Please let us know if we can help with anything else!
_
Newsdemon Support
Ok. Jij hebt dus geen nieuwe account gemaakt?pven schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:04:
[...]
Ik kreeg dit terug van ze:
[...]
Volgens mij gaat dit dan eind januari in.
Dat doen ze dan dus blijkbaar ook.
Maakt niet zoveel uit want bij mij staat nu
Next Billing Date: 2021-03-26
Heb nog snel 3 tb block gekocht voor 15 dollar bij usenetprime black friday deals (hebben een andere backbone als newsdemon en bulknews), nu kan ik hopenlijk weer jaren vooruit (ik download niet zo heel veel)
*knip* Praten over aanbod is niet toegestaan.
[Voor 68% gewijzigd door rens-br op 01-12-2019 13:35]
Voor de ervaringsdeskundigen, moet je bij Newsdemon alle 4 de servers toevoegen of is het gewoon het handigst de EU server te gebruiken?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Wat zal ik doen, een NewsgroupDirect of een Bulknews block? Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken als een soort van buffer voor mijn duurdere Usenet.Farm block, wat er voor zou moeten zorgen dat het Usenet.Farm block voornamelijk de oudere dingen afhandelt, mochten die missen vanuit Eweka of NewsgroupNinja. Ik vraag me af of ik ooit 6000GB nodig heb (15 euro, Bulknews) en het niet gewoon voldoende is om bijvoorbeeld 2000GB te nemen bij NGD voor $10.
De hoofdserver, news.newsdemon.com, pakt onder water gewoon een van de drie andere (welke het dichtstbij is).B-Bandit schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:00:
Voor de ervaringsdeskundigen, moet je bij Newsdemon alle 4 de servers toevoegen of is het gewoon het handigst de EU server te gebruiken?
Als ik jou was zou ik alle drie de servers toevoegen en de connecties delen. Mochten er wat verschillen zitten tussen de data in de datacentra, dan vult het elkaar aan. Ik zou wel de NL server de meeste verbindingen geven omdat het overgrote gedeelte gewoon overeenkomt en een connectie met de NL server waarschijnlijk het snelst is. Bijvoorbeeld 20/15/15.
@WRT54G @wowly @ariekanari @quizzical Newsgroupdirect heeft in ieder geval Bulknews gematcht 
https://newsgroupdirect.c...billing/?planid=180&deal=
Mooie aanvulling. Vraag me af of een block van UsenetExpress nog wat toevoegt. Lees hier en daar dat Newsgroupdirect nu aanvult vanuit hun. De vraag is voor hoe lang. Via UsenetPrime kun je een 3TB block kopen voor $15.

https://newsgroupdirect.c...billing/?planid=180&deal=
Mooie aanvulling. Vraag me af of een block van UsenetExpress nog wat toevoegt. Lees hier en daar dat Newsgroupdirect nu aanvult vanuit hun. De vraag is voor hoe lang. Via UsenetPrime kun je een 3TB block kopen voor $15.
[Voor 4% gewijzigd door Freakster86 op 04-12-2019 14:25]
Zo lang je geen Sonarr, Radarr of alternatief gebruikt weinig.WRT54G schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:54:
Wat voor aanbod is er op die NZBindexers wat er niet te vinden is op de “standaard sites”?
Serieus interesse. Ben erg benieuwd...
Gebruik zelf de zoekfunctie wel eens hoor van zo'n indexsite, voor de meeste zou denk ik een spotweb gebaseerde site voldoende zijn.
Gaat mij bijvoorbeeld meer om de extra API hits en nzb downloads, werkt wat lekkerder met Sonarr, Radar in combinatie met nzbhydra.Sjah schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:48:
The Bar is closed bij dronken luilak....
Zou er wel kijkje willen nemen, maar is het zo bijzonder behalve het leuke Bierglas-icoon?
Ben lid van abNzb, die is oke, en niet zoo boeiend, voor de muziek is die handig, maar begrijp de fuss over die gesloten nzb sites niet zo, ook niet van Geek, met abNzb (gratis en nog open registratie), en NzbKing (die gaat langer terug dan die nzb sites van 2013..), ben ik er eigenlijk allang.
Ik heb er zelf een aantal, er valt er af en toe nog wel een weg.. zoals bijvoorbeeld usenet-crawler.
En er zit wat verschil in wat en wanneer er geïndexeerd word.
Maar als je tevreden ben wat je heb gewoon zo laten...
Ik heb nu zon 6tb block account bij bulknews, maar ik haal maar rond de 55MB/s. Bij NewsXS haal ik mn max speed 72MB/s.
En nog iets het maakt toch niks uit als ik 10maanden niks doe met een block account?
En nog iets het maakt toch niks uit als ik 10maanden niks doe met een block account?
Een block account blijft meestal geldig totdat je tegoed opgemaakt is.
Ik heb er die al meer dan 5 jaar oud zijn en nog steeds gebruikt kunnen worden.
Ik heb er die al meer dan 5 jaar oud zijn en nog steeds gebruikt kunnen worden.
[Voor 36% gewijzigd door Kroonkurk op 01-12-2019 10:00]
Al op hun site gekeken? Daar staat het vastjaaoie17 schreef op zondag 1 december 2019 @ 09:45:

Ik heb het even voor je opgezocht. Staat inderdaad gewoon op bij site hoor, daar worden dit soort vragen beantwoord. En anders hebben ze een helpdesk om het aan te vragen.
https://www.bulknews.eu/nl/support/Hoelang is een prepaid Block account geldig?
Een Prepaid Block account heeft een geldigheid van ongelimiteerd of kan eerder vervallen zodra u al uw Gigabytes van het block account heeft verbruikt.
[Voor 44% gewijzigd door EWK op 01-12-2019 12:26]
Hoi!
Toffe gasten bij Newsdemon. Ik kwam nog een aanbieding tegen en die heb ik doorgegeven.ondanks dat dit een verlopen aanbod bleek te zijn hebben ze dit wel toegepast op mijn account.
Ik betaal nu nog minder dan de BF deal...
Ik betaal nu nog minder dan de BF deal...
[Voor 78% gewijzigd door Frostbite op 04-12-2019 17:12]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
@Frostbite Welke aanbieding heb je laten matchen en wat betaal je nu?
Newsdemon heeft hier niks van zich laten horen m.b.t. een pricematch van die Bulknews aanbieding. Valt me een beetje tegen. Maar goed, uiteindelijk alleen een 6TB block bij Newsgroupdirect en een lifetime NZBplanet meegepakt.
Newsdemon heeft hier niks van zich laten horen m.b.t. een pricematch van die Bulknews aanbieding. Valt me een beetje tegen. Maar goed, uiteindelijk alleen een 6TB block bij Newsgroupdirect en een lifetime NZBplanet meegepakt.
Ik vond een link via Reddit waarbij NewsGroupDirect (zelfde eigenaar) een aanbieding matchte van Thundernews. Dat was Unlimited +VPN voor $25/18mo.
Ze hebben mijn account nu aangepast ondanks dat ze aangaven dat het een verlopen aanbieding was.
Helaas hebben ze nu die link nu dus wel verwijderd. Dus heeft het ook geen zin om die te delen.
Wat ik zei dit was beter dan de BF2019 aanbieding van $30/14mo
Over de bereikbaarheid ... Maar ik moest er ook wat voor doen. Daarbij gaat mijn nieuwe periode over een paar dagen in dus wilde ik er wel vaart achter zetten.Ik heb een PM gestuurd via Reddit, support ticket ingeschoten en gemaild naar match [AT] newsdemon [.] com.
Ze hebben mijn account nu aangepast ondanks dat ze aangaven dat het een verlopen aanbieding was.
Helaas hebben ze nu die link nu dus wel verwijderd. Dus heeft het ook geen zin om die te delen.
Wat ik zei dit was beter dan de BF2019 aanbieding van $30/14mo
Over de bereikbaarheid ... Maar ik moest er ook wat voor doen. Daarbij gaat mijn nieuwe periode over een paar dagen in dus wilde ik er wel vaart achter zetten.Ik heb een PM gestuurd via Reddit, support ticket ingeschoten en gemaild naar match [AT] newsdemon [.] com.
[Voor 58% gewijzigd door Frostbite op 05-12-2019 16:55]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal zijn NIET toegestaan. Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
Het vragen naar aanbiedingen / acties zijn ook niet toegestaan!
Overzicht met alle usenet backbones.
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post
Discussies over copyright materiaal zijn NIET toegestaan. Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
Het vragen naar aanbiedingen / acties zijn ook niet toegestaan!
Overzicht met alle usenet backbones.