Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• TFHfony
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb mijn abbo bij UNS eigenlijk puur en alleen om van Usenet te downloaden, maar er zit ook een "gratis" VPN service bij met zo'n 1400 servers waar je gebruik van kan maken.
Bij het testen vanavond kreeg ik als ik een Duitse server koos zo'n 160mbit en vanuit een Amerikaanse server zo rond de 40mbit. Zijn dit een beetje acceptabele snelheden?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• WRT54G
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 28-03 07:21
Freakster86 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:37:
@Frostbite Welke aanbieding heb je laten matchen en wat betaal je nu?

Newsdemon heeft hier niks van zich laten horen m.b.t. een pricematch van die Bulknews aanbieding. Valt me een beetje tegen. Maar goed, uiteindelijk alleen een 6TB block bij Newsgroupdirect en een lifetime NZBplanet meegepakt.
Ik heb ook niks meer gehoord van Newsdemon ivm een match.
Support en match (@) newsdemon gemaild, van beide geen reactie.

Ben uit eindelijk maar voor de 6TB van Bulk gegaan.

• RichieB
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 12:16
Eigenlijk is het best treurig van Newsdemon. Heel stoer op je site zetten dan je alle aanbiedingen van de concurrentie matcht, maar dan gewoon geen antwoord geven als daar eens een heel scherpe tussen zit.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-04 15:07

Frostbite

🤦🏻‍♂️

RichieB schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:32:
Eigenlijk is het best treurig van Newsdemon. Heel stoer op je site zetten dan je alle aanbiedingen van de concurrentie matcht, maar dan gewoon geen antwoord geven als daar eens een heel scherpe tussen zit.
Wat ik zei ik heb ze gewoon echt bijna gestalked om het voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk dus gelukt want vandaag is er €22 afgeschreven en loopt mijn abo door tot juni 2021.
Ik zat al op een goedkoop maandabo van €2,70 per maand nu dus (omgerekend) op €1,22 per maand.

Als je dan ziet dat nieuwe leden (zonder korting) gewoon 9 euro per maand betalen wordt er dus best wel wat winst gemaakt....

Je zou aan de hand van deze link nog een match aan kunnen vragen.
Abo is 25$/12mo

[Voor 32% gewijzigd door Frostbite op 06-12-2019 15:01]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09:54

The GUI

Sorry computer says no...

Anamorph schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:05:
Nog ff over Newsdemon. Ik las op techradar:

There are some caveats in that there are soft caps in place on its unlimited plans. This means that if you download a certain amount of data volume, your account will be paused until there is a manual review of your account, which you will need to submit a request for.

Iemand wel eens tegen aangelopen?
Ik niet, maar ik heb dan ook een block account van 2TB sinds april en heb maar 200GB gebruikt :+

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 16GB Trident Z 3733C16 | GTX 1070 Ti | 2x1TB SSD

• Tha_Butcha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10-03 13:15
Na jaren geen newsgroups te hebben gedaan, heb ik sinds BF een account bij Newsdemon. Het bevalt prima, alleen ik had qua snelheid wat meer verwacht. Meestal zit ik rond de 10MB/s, met heel soms uitschieters naar 80MB/s.

Zijn dat gebruikelijke snelheden?

Compromises are for the weak

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tha_Butcha schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:42:
Na jaren geen newsgroups te hebben gedaan, heb ik sinds BF een account bij Newsdemon. Het bevalt prima, alleen ik had qua snelheid wat meer verwacht. Meestal zit ik rond de 10MB/s, met heel soms uitschieters naar 80MB/s.

Ik had ook hele rare snelheden met SabNZBD maar toen ben overgegaan op NZBGET en haalde betere snelheden. Ik heb een 200Mbps verbinding en haal meestal 23 tot 24MB p/s

[Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 07-12-2019 01:06]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Tha_Butcha
mmm, misschien toch maar es checken dan, heb de luxe van een 1gbit connectie, met SSD's in RAID10, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 07:11
Frostbite schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:04:
[...]

Ik had ook hele rare snelheden met SabNZBD maar toen ben overgegaan op NZBGET en haalde betere snelheden. Ik heb een 200Mbps verbinding en haal meestal 23 tot 24MB p/s
Gelijk even neutraliseren zo een opmerking over SabNZBd....ik haal daar wel gewoon mijn 250Mbit strak mee, oftewel zeg 28MB/sec....newsdemon ja.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Tha_Butcha schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:42:

Je bent afhankelijk van de servers aan de andere kant.
Als het daar druk is, deel je hun upload.
Zijn de files heel oud, staan ze in 'cold storage' en moeten ze eerst weer live gezet worden, dat kan even duren.

Ik heb ooit met een maat getest, nzb van 3+ jaar oud, download bij mij ging met kb's en dezelfde nzb, via zijn verbinding kwam een uurtje later met volle snelheid binnen.

en met @Sjah - over het algemeen de volle snelheid met SAB - 40MB op nieuwere files

* FreshMaker merkt ondertussen wel meer NTD's - oudere berichten staan regelmatig niet meer compleet online, helaas

[Voor 12% gewijzigd door FreshMaker op 07-12-2019 01:31]

• Tha_Butcha
ik weet dat ik afhankelijk ben van de andere kant, daar was ook mijn initiele vraag op gericht: of die 10MB/s gebruikelijk was voor Newsdemon of dat het aan mijn kant ligt.

Heb zelf even snel getest met nzbget en het lijkt een stuk sneller te gaan, haal daarmee 40MB/s, dus substantieel beter. Morgen verder testen :)

• Sjah
@FreshMaker ....ik haal nog wel ns mp3-cd's binnen van zeg 8 a 11 jaar oud, en die rammen vaak met 23 vd 28 MB naar binnen. Tuurlijk zou gecached kunnen zijn, maar wel toevallig dan, met paar kb maak ik nooit mee, en wederom heb ik het over Newsdemon ja, met andere usp heb ik nooit de luxe van 3500+ dgn gehad.

• FreshMaker
  • Niet online
@Sjah : hier ook NewsDemon, al zo'n 3 jaar meen ik, en daarvoor Thundernews ( zelfde servers )
Uitermate tevreden met de lange retentie ( meen zelfs al 4100+ dagen )
Ik denk dat de mp3's ( rarbestanden daarvan ) klein genoeg zijn, om snel uit coldstorage te halen.
Gemiddelde grootte van zo'n cd is 600MB, rar + par bestanden 15MB ?

Test het voor de grap eens met een BRrip, met rarfiles van 250MB of groter ;)
Dan merk je snel genoeg het verschil.

@Tha_Butcha - SAB heeft over het algemeen geen problemen, tenzij je low-powered devices gebruikt ( low-end NAS )
Maar jij hebt het over SSD's en raid10, dan ga ik wel uit van 'goed spul'

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-04 20:13
Frostbite schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:50:
[...]

Wat ik zei ik heb ze gewoon echt bijna gestalked om het voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk dus gelukt want vandaag is er €22 afgeschreven en loopt mijn abo door tot juni 2021.
Ik zat al op een goedkoop maandabo van €2,70 per maand nu dus (omgerekend) op €1,22 per maand.

Als je dan ziet dat nieuwe leden (zonder korting) gewoon 9 euro per maand betalen wordt er dus best wel wat winst gemaakt....

Je zou aan de hand van deze link nog een match aan kunnen vragen.
Abo is 25$/12mo
Je link werkt nog, bedankt :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sjah schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:20:
[...]

Gelijk even neutraliseren zo een opmerking over SabNZBd....ik haal daar wel gewoon mijn 250Mbit strak mee, oftewel zeg 28MB/sec....newsdemon ja.
Ik heb ook nooit problemen gehad met sabnzbd maar op een gegeven moment had ik het idee dat hij niet de volle snelheid haalde. En dan had ik het over bestanden van een paar uur oud.

Toen ben ik gaan zoeken naar een alternatief en kwam uit bij NZBGet welke voor mijn gevoel iets beter presteerde.

Misschien was het tijdelijk of lag het ergens anders aan.
Die link had ik nog gevonden via Pepper. Deze is dus 1 jaar Unlimited+VPN voor 25$ (€22,61). De oude niet-meer-werkende link was 25$/18

Ik zou gewoon een pricematch aanvragen bij ND dan ben je goedkoper uit dan de BF2019 deal

[Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 07-12-2019 10:07]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Tha_Butcha
FreshMaker schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 03:08:

@Tha_Butcha - SAB heeft over het algemeen geen problemen, tenzij je low-powered devices gebruikt ( low-end NAS )
Maar jij hebt het over SSD's en raid10, dan ga ik wel uit van 'goed spul'
Heb een kleine vm uitgerold met swizzin. heeft 4GB gekregen en slaat alles op een NFS mount van een decent zelfbouw server.

Dus ik ga wel even wat experimenteren en kijken of ik nog wat kan optimaliseren; 10MB/s is me een beetje schamel op een Gbit connectie naar buiten.

• FreshMaker
  • Niet online
Ik ken swizzing verder niet, alleen ervaring met lokale installaties.
Hier 400/40 van Ziggo, en in 95% van de gevallen de volle snelheid.

Met wat geluk half '20 1GB glas, dan kan ik verder 'testen' ;)

Aanvulling voor @Tha_Butcha :+

Download : Gedownload in 1 min 27 seconden met een gemiddelde snelheid van 33.3 MB/s
Leeftijd : 1903d
Servers eu.newsdemon.com=1.0 GB, nl.newsdemon.com=1.3 GB, us.newsdemon.com=612.1 MB

2.8GB, geen par nodig gehad ;)

[Voor 40% gewijzigd door FreshMaker op 13-12-2019 13:15]

• Hairball
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-12-2019
*knip* vragen naar websites is dus niet de bedoeling.

[Voor 86% gewijzigd door rens-br op 26-12-2019 09:26]

Xbox Live: Ofthewell NL

• MCP cloud
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01-04 15:23

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Ten eerste happy christmas iedereen hier :)

Kreeg net een vage/scam email...

https://www.mupload.nl/img/uylkllzpd01en.jpg

Powered by Telfort | Experia Box V10 + Telfort wifi versterker + AirLive switch Live-5F

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Hairball schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:15:
Ik ben er een paar jaar niet meer mee bezig geweest omdat ik hier in het Internet 3e wereldland Duitsland in mijn woonplaats niet meer 50mb krijgen kon. Dat is sinds vandaag opgelost.
Ik heb 44Mbit. Als je niet meteen je gedownloade dingen wilt kijken is dat prima. Kwestie van je tools goed instellen. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• Lifelogger
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12:27
MCP cloud schreef op woensdag 25 december 2019 @ 08:56:

[Afbeelding]
Ik ontving deze ook al. Kan eweka.nl ook niet bereiken. Was wel een leuke aanbieding overigens. ;-)

• mwa
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:14
Lifelogger schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:29:
[...]

Ik ontving deze ook al. Kan eweka.nl ook niet bereiken. Was wel een leuke aanbieding overigens. ;-)
Dat is echt een prima aanbieding van Eweka, welke ik gelijk zou nemen als ik ook die mail had ontvangen..

• Lifelogger
mwa schreef op woensdag 25 december 2019 @ 11:56:
[...]

Dat is echt een prima aanbieding van Eweka, welke ik gelijk zou nemen als ik ook die mail had ontvangen..
Nou inderdaad. Toen ik echter gewoon in mijn account inlogde (zonder link gebruik) kreeg ik die aanbieding helaas niet te zien. De aanbieding is dan gewoon normaal. De site van Eweka is overigens nog steeds niet bereikbaar.

EDIT: Aanbieding is een geldige aanbieding. Url's getest en het werkt inderdaad. 1 jaar 300Mbit voor 36,-. :)

[Voor 11% gewijzigd door Lifelogger op 25-12-2019 12:38]

• Lifelogger
MCP cloud schreef op woensdag 25 december 2019 @ 08:56:

[Afbeelding]
Aanbieding is wel geldig. Heb zojuist nog even gekeken. Kon de site niet bereiken via VPN, en even de VPN opnieuw opgezet. Daarna even de url's gecheckt, etc. Aanbieding werkt en afgesloten. 300 Mbit voor een jaar.

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Lifelogger schreef op woensdag 25 december 2019 @ 12:46:
[...]

Aanbieding is wel geldig. Heb zojuist nog even gekeken. Kon de site niet bereiken via VPN, en even de VPN opnieuw opgezet. Daarna even de url's gecheckt, etc. Aanbieding werkt en afgesloten. 300 Mbit voor een jaar.
Kan je de url eens delen? Als die niet gepersonaliseerd is tenminste :)

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• Lifelogger
redfoxert schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:00:
[...]

Kan je de url eens delen? Als die niet gepersonaliseerd is tenminste :)
Dit is een persoonlijke url. Kan het helaas niet delen. Staat ook duidelijk in de mail vermeld dat het om een persoonlijke code gaat.

• mwa
Grote kans dat deze personal is, dat was in het verleden wel vaker bij Eweka.

Edit: zie boven, ik had de pagina niet gerefreshed :/

[Voor 29% gewijzigd door mwa op 25-12-2019 13:16]

• Id3ntityX
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-03 12:54
Hier werd de e-mail van Eweka door Gmail aangemerkt als spam/verdacht. Ook na het aanmerken als prima is er geen link aan te klikken in de mail. In de bron vind ik wel URLs, maar die werken (inmiddels?) niet meer.

edit: mocht iemand dit probleem ook hebben. In de bron staat meerdere malen 3D in de link, verwijder dat en dan werkt het wel.

[Voor 23% gewijzigd door Id3ntityX op 27-12-2019 19:34]

• mwa
Id3ntityX schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:29:
Hier werd de e-mail van Eweka door Gmail aangemerkt als spam/verdacht. Ook na het aanmerken als prima is er geen link aan te klikken in de mail. In de bron vind ik wel URLs, maar die werken (inmiddels?) niet meer.

edit: mocht iemand dit probleem ook hebben. In de bron staat meerdere malen 3D in de link, verwijder dat en dan werkt het wel.
Zou je toch eens de link willen delen? Uiteraard eventuele persoonlijke referenties verwijderd uit de url.

• D.I.N.G
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:46
De aanbieding van Eweka heb ik ook ontvangen en de link werkt bij mij ook niet meer nadat ik deze heb gebruikt.

De black friday deals had ik gemist dus ik ben blij met de aanbieding want ik kwam er vorige week achter mijn abbo bij Sunny was verlopen.

• Id3ntityX
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-03 12:54
mwa schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:35:
[...]

Zou je toch eens de link willen delen? Uiteraard eventuele persoonlijke referenties verwijderd uit de url.
edit: link is inmiddels door mwa getest en niet meer werkend bevonden. Helaes!

[Voor 13% gewijzigd door Id3ntityX op 28-12-2019 13:25]

• thekvnz
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-03 15:34
*knip*. Vragen om aanbiedingen is niet de bedoeling.

[Voor 76% gewijzigd door MisteRMeesteR op 01-01-2020 23:29]

• Converted007
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 05:43
thekvnz schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 12:12:
*knip*. Vragen om aanbiedingen is niet de bedoeling.
Newsdemon heeft nu een nieuwjaarsaanbieding.

https://premium.newsdemon.com/new-years-usenet-2019/

Ben er tevreden van.

[Voor 27% gewijzigd door MisteRMeesteR op 01-01-2020 23:30. Reden: Quote aangepast.]

• Jveer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 31-03 16:53
Hoi alle,

Ik heb al jaren een pureusenet account, maar begin het onderhand behoorlijk vervelend te vinden dat je er dezelfde dag nog bij moet zijn, voordat een download niet meer beschikbaar is.

Hebben andere usenet aanbieders zoals newsdemon daar ook last van? Ben namelijk aan het overwegen om volgende maand te wisselen van aanbieder, dan loopt m'n huidige abbo af.

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Jveer schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:26:
Hoi alle,

Ik heb al jaren een pureusenet account, maar begin het onderhand behoorlijk vervelend te vinden dat je er dezelfde dag nog bij moet zijn, voordat een download niet meer beschikbaar is.

Hebben andere usenet aanbieders zoals newsdemon daar ook last van? Ben namelijk aan het overwegen om volgende maand te wisselen van aanbieder, dan loopt m'n huidige abbo af.
Als je wilt vergelijken, neem je toch een trail account? Kun je het zelf ervaren.

De ene heeft er meer last van dan de ander, maar content is wel snel weg. Als is newsdemon wel beter dan gemiddeld denk ik. Maar omdat spul zo snel weg is,, hebben hebben veel gebruikers van usenet 1 unlimited abo en een of meerdere blockaccounts hij andere aanbieders. Zodat als het weg is bij de ene, er geprobeerd kan worden het bij de andere te krijgen.

We nominate you to find out and report back.

• jesco_white
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-03 12:35
Op dit momentheb ik Eweka maar ik zit een beetje rond te kijken. Newsdemon lijkt hetzelfde te kunnen bieden maar dan voor 5,40 euro pm waar ik bij Eweka nu 9,60 euro (pre-paid) betaal.

Bij newsdemon zie ik dat ik via iDeal kan betalen. Weet iemand hoe dat dan zit met vernieuwen? Ze kunnen toch niet automatisch afschrijven na een maand als ik in eerste instantie via iDeal betaald heb?

• Kroonkurk
  • Registratie: december 2015
  • Nu online
Ze hebben je bankrekeningnummer als je met iDeal betaalt en als in de voorwaarden staat dat je akkoord gaat met automatische afschrijving, dan kunnen ze dat gewoon.
Daar staat tegenover dat jij een automatische afschrijving weer mag "storneren".

• jesco_white
Ok bedankt voor het antwoord. Bij Eweka had ik al jaren pre-paid. IPVanish client software "gratis" erbij. Dan betaalde ik weer voor een maandje of 3. Ik kreeg altijd een week van te voren mail, als e.e.a. weer afliep. Dan 3 dagen van te voren. Helaas dit keer geen mail, ook niet in spamfolder. Hierdoor was ik 2 dagen "te laat" met bijbetalen. Het account bestond nog wel gelukkig, dus snel bijbetaald en account is weer opengezet. Helaas sindsdien lijkt mijn IPVanish account wel dichtgezet. Op de Eweka site wordt ook met geen woord meer gerept over IPVanish. Begin te vrezen dat die packagedeal met IPVanish voorbij is. Heb een ticket gemaakt dus even afwachten nog. Indien IPVanish niet meer aangeboden kan worden stap ik sowieso over naar een andere club, al dan niet met ExpressVPN of iets dergelijks er bij.

Die site van Newsdemon is wel een beetje shady opgezet. Afhankelijk van welke subpagina je zit zie je verschillende bedragen voor dezelfde plans bijv. De faq is opeens franstalig. Kun je viavia wel weer naar engels krijgen maar is allemaal een beetje verstopt op de pagina. Ook wordt ideal wel aangeboden via de plans afrekenen maar in de faq en terms wordt ideal verder niet genoemd als betaalmogelijkheid.

[Voor 20% gewijzigd door jesco_white op 20-01-2020 19:45]

• Sjah
Vind Newsdemon, nog een van de meest "betrouwbare" van allemaal, ook ingegeven door wat ik inmiddels met ze ervaren heb. Ze zijn groot, daar hou ik van, in dit geval, Amazon is ook groot, maar dat vind ik niet leuk.

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
jesco_white schreef op maandag 20 januari 2020 @ 18:26:
Op dit momentheb ik Eweka maar ik zit een beetje rond te kijken. Newsdemon lijkt hetzelfde te kunnen bieden maar dan voor 5,40 euro pm waar ik bij Eweka nu 9,60 euro (pre-paid) betaal.
Dan had je beter met de black-friday deals mee kunnen doen. NewsDemon 14 maanden unlimited + VPN voor €27,25. (En er waren nog goedkopere opties)
jesco_white schreef op maandag 20 januari 2020 @ 18:26:
Bij newsdemon zie ik dat ik via iDeal kan betalen. Weet iemand hoe dat dan zit met vernieuwen? Ze kunnen toch niet automatisch afschrijven na een maand als ik in eerste instantie via iDeal betaald heb?
Ik heb me laten vertellen door hun dat zij inderdaad niet via iDeal automatisch kunnen incasseren. Dus je moet dan aan het einde van de termijn opnieuw de iDeal betaling doen. Daar is ook een knopje voor (Rebilling via iDeal). Ik neem aan dat je daar tegen die tijd bericht over krijgt en anders zelf een puntje in de agenda zetten.
The plan was transferred and you'll need to make a manual payment at the end of the term. We can't bill IDL automatically
Hou dus wel de aanbiedingen in de gaten, want ik had eerst een deal van BF voor €34 voor 14 maanden. Die heb ik 'opengebroken' en afgelopen jaar voor €27,25 voor 14 maanden genomen. De 14 maanden werden opgeteld bij de nog lopende maanden die ik had.

[Voor 10% gewijzigd door rvk op 21-01-2020 10:30]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Newsdemon is totaal niet shady. Zit er nu nog steeds bij (tot 2021) en toevallig zag ik dat mijn vpn account niet meer werkte. Even een ticket aangemaakt en 30 minuten later mailtje terug dat het aangepast is.

Zeker omdat ze dan ook nog met aanbiedingen van andere aanbieders mee kunnen en willen gaan. Nee goedkoper dan hun heb ik het niet kunnen vinden.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 14:05
Frostbite schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:11:
Newsdemon is totaal niet shady. Zit er nu nog steeds bij (tot 2021) en toevallig zag ik dat mijn vpn account niet meer werkte. Even een ticket aangemaakt en 30 minuten later mailtje terug dat het aangepast is.

Zeker omdat ze dan ook nog met aanbiedingen van andere aanbieders mee kunnen en willen gaan. Nee goedkoper dan hun heb ik het niet kunnen vinden.
Kan jij eens controleren wat voor abo je krijgt van SlickVPN bij zo'n combipakket? Ik kom er via de website van newsdemon niet echt achter, maar als ik in dit topic zoek, zie ik dat in november 2018 nog wordt gesproken over een core variant. Dat betekent dat je een abo voor slechts 1 client krijgt. Opzich geen dealbreaker, maar is wel iets wat ik in overweging moet nemen....

Picobello B.V.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hammetje schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:06:
[...]

Kan jij eens controleren wat voor abo je krijgt van SlickVPN bij zo'n combipakket? Ik kom er via de website van newsdemon niet echt achter, maar als ik in dit topic zoek, zie ik dat in november 2018 nog wordt gesproken over een core variant. Dat betekent dat je een abo voor slechts 1 client krijgt. Opzich geen dealbreaker, maar is wel iets wat ik in overweging moet nemen....
Core want ik heb een optie om te upgraden naar pro.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• debroei
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 29-03 21:44
jesco_white schreef op maandag 20 januari 2020 @ 19:35:
Ok bedankt voor het antwoord. Bij Eweka had ik al jaren pre-paid. IPVanish client software "gratis" erbij. Dan betaalde ik weer voor een maandje of 3. Ik kreeg altijd een week van te voren mail, als e.e.a. weer afliep. Dan 3 dagen van te voren. Helaas dit keer geen mail, ook niet in spamfolder.
Hier precies hetzelfde, alleen betaalde ik via automatische incasso en had ik de 300 mb account.
Geen mail of bericht niks, 30 dec 2019 voor het laatst betaald. Nu bam niks meer. Account staat op inactief.
Ik heb geen mail of melding gekregen. Lijkt wel alsof ze alle accounts met IPvanish gestopt hebben.
Had netjes geweest als ze dit even hadden gemeld.
:(

Ik zie wel de mogelijkheid om te activeren, maar dat zal ipvanish wel pleite zijn...
Ik heb support gemaild. Die zijn meestal nooit zo snel.

[Voor 10% gewijzigd door debroei op 30-01-2020 19:55]

• jesco_white
Ik zou niet verlengen bij Eweka. Die fout heb ik gemaakt. Voor 3 maanden verlengd maar geen IPVanish meer.

Eweka klantenservice is echt een drama. Je kan niet bellen of chatten. Alleen een ticket inschieten via hun website. Dus ik had een ticket gemaakt op 20 januari om te vragen of IPVanish weer open gezet kon worden. Het antwoord van Eweka:

----
Geachte klant,

Dank voor uw email.

We hebben uw verzoek naar de verantwoordelijke afdeling doorgestuurd.

Houd er a.u.b. rekening mee, dat de behandeling van uw verzoek hierdoor langer kan uitpakken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voor verdere vragen nodigen wij u uit op deze email te reageren.

Met vriendelijke groeten,
----

Niets meer gehoord. Ik heb eergisteren (28-1) die email beantwoord om netjes te vragen of er al een status update bekend is. Ik hoef alleen maar even te weten of IPVanish nog ondersteund wordt, dat is alles.

En ja hoor, binnen een minuut exact hetzelfde riedeltje van Eweka in de mailbox:

"Dank voor uw email. We hebben uw verzoek naar de verantwoordelijke afdeling doorgestuurd.
Houd er a.u.b. rekening mee, dat de behandeling van uw verzoek hierdoor langer kan uitpakken."

Dus zelfs een statusnavraag wordt behandeld als een nieuwe melding. Ze kunnen dus kennelijk niet even kort antwoorden of IPVanish nog in het pakket zit.

Omdat mijn account bij IPVanish nog wel bestaat (maar non-actief staat) heb ik IPVanish zelf gemaild en gevraagd wat er aan de hand was. Letterlijk binnen een uur heb ik een mailtje terug van IPVanish:

----
Hi ...,

Thank you for contacting IPVanish support.

Unfortunately, we have stopped the partnership with Eweka. Please contact the Eweka support for any additional information.

If you would like to continue using IPVanish service you need to do fresh signup.

For doing a fresh signing up visit our website at; https://signup.ipvanish.com/
Many thanks in advance.

Regards,
----

Hierop heb ik vanmorgen een abbo bij ExpressVPN afgesloten. 15 maanden voor de prijs van 12 maanden. $99,95 omgerekend 90,76 euro moest ik betalen voor 15 maanden. En dat werkt top. Lijkt nog wel sneller dan IPVanish. En de 24/7 chatservice is ook top. Had een vraagje over ExpressVPN en binnen een paar tellen had ik al contact via chat en ben ik perfect verder geholpen.

Zodra mijn abbo over 3 maanden bij Eweka over is ben ik daar ook weg. Ik denk naar NewsDemon. Ben al jaren trouw klant bij Eweka maar wat daar nu aan de hand is is me een raadsel. Volgens mij werkt daar 1 persoon die zowel schoonmaker, systeembeheerder, netwerkbeheerder en servicedesk medewerker is. Die gasten zijn gewoon niet te bereiken, zelfs niet voor een simpele vraag.

• debroei
Ik kwam er achter omdat mijn VPN niet meer werkte, ook fijn dat ik nu hals over kop op zoek kon naar een andere vpn oplossing. Kon niet meer downloaden en mijn vpn service werkte niet meer.En volgens mij betaal je per maand en kon ik vanaf de 30e al niet meer downloaden...stelletje amateurs. Zeg mij maar wat ik anders had kunnen doen, want ik ben niet helderziend en heb deze lage actie ook niet aan zien komen.

Bedankt Eweka voor het feit dat ik na jarenlang klant te zijn geweest afscheid ga nemen door deze ontzettende pauper actie.
Op zich waren de snelheden prima en had ik geen klachten.

Maar als er zonder enige vorm van communicatie mijn account wordt gedeactiveerd dan ben je gewoon een flut bedrijf. Met kreten als jarenlange ervaring als betrouwbare leverancier. Allemaal loze beloftes.
Ga nu opzoek naar een serieuze aanbieder die wel interactie aangaat met zijn klanten.
Klanten en service zijn voor Eweka 2 losse woorden waarvan ze niet weten wat het betekend.

• rvk
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
debroei schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:19:
Maar als er zonder enige vorm van communicatie mijn account wordt gedeactiveerd dan ben je gewoon een flut bedrijf.
Dat gebeurde bij mij bij mijn usenet account bij newsdemon van de week ook. Ik had afgelopen black friday verlengd met 14 maanden, na de BF deal van 2018 14 maanden, maar die verlenging was dus niet op de werkelijke server doorgevoerd. Maar bij newsdemon kreeg ik na 2 uurtjes keurig antwoord dat ze mijn account weer gesynced hebben met de server en het werkte inderdaad weer :)

Foutjes kunnen dus voorkomen maar het is natuurlijk de manier en snelheid waarmee ze reageren die van belang is.

• Tweakod3x
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11-03 11:43
Eergisteravond Eweka afgesloten voor 3 maanden. maar wat ik ook doe, krijg altijd 502 errors bij het inloggen op news.eweka.nl. Mijn account staat netjes op actief.

Heb support al gecontact maar dat gaat niet zo hard. Iemand toevallig soortgelijke ervaringen?

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01-04 20:22

RobbyTown

Grootmeester

Tweakod3x schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:03:
Eergisteravond Eweka afgesloten voor 3 maanden. maar wat ik ook doe, krijg altijd 502 errors bij het inloggen op news.eweka.nl. Mijn account staat netjes op actief.

Heb support al gecontact maar dat gaat niet zo hard. Iemand toevallig soortgelijke ervaringen?
Geen idee als je hem op SSL (poort 563) hebt staan zo ja dan is het deze:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Waarom heet een ei een ei? Omdat je van de buitenkant niet kan zien of het een hij of een zij is.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sorry maar als er hier ineens mensen zijn die problemen hebben met hun actieve accounts die gelocked worden waarom dan een account bij hun kopen en raar staan kijken of het niet werkt...
-
Enfin vorige keer werkte mijn VPN niet bij Newsdemon . Ticket aangemaakt en binnen 30 minuten opgelost. Nee voorlopig (tot ergens in 2021) geen andere Usenet provider voor mij 8)

[Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 01-02-2020 22:40]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• jesco_white

Deze ervaring heb ik niet. In feite werkt Eweka gewoon goed (op dit moment nog steeds bij mij nadat ik verlengd had). Snelheid en retentie is ook prima. Maar als je een vraag of probleem hebt wens ik je veel succes met hun ‘klantenservice’.

Zo heb ik nog steeds geen reactie van Eweka op mijn vraag van 20 januari, of IPVanish nog via hun ondersteund wordt aangezien die opeens zonder enige communicatie gestopt was. Enige reactie die je krijgt is een geautomatiseerd mailtje dat je melding naar de verantwoordelijke afdeling gestuurd is. Wat impliceert dat bij Eweka ook daadwerkelijk ‘afdelingen’ zijn, waar mensen werken.

• Tweakod3x
Frostbite schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:38:
[...]

Sorry maar als er hier ineens mensen zijn die problemen hebben met hun actieve accounts die gelocked worden waarom dan een account bij hun kopen en raar staan kijken of het niet werkt...
-
Dat komt omdat ik hiervoor zo nu en dan eens een dagbundeltje bij hun afnam (SMS betaling doen, en gaan met die banaan) Dat heeft altijd probleemloos gewerkt.

Zag dit topic (met alle Eweka issues erin) pas later...

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ah vandaar. Hopelijk reageren ze op je en ben je snel online. Anders opzeggen en een andere Usenet provider zoeken .

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Tweakod3x
Frostbite schreef op zondag 2 februari 2020 @ 09:42:
Ah vandaar. Hopelijk reageren ze op je en ben je snel online. Anders opzeggen en een andere Usenet provider zoeken .
Eind van de middag dit in de mail:
Geachte klant,

Onze excuses voor de vertraging bij het activeren van uw account, ontstaan door een technische storing.
Er is momenteel geen actie die wij, of u, kunnen ondernemen om de toegang te versnellen, maar wij verzekeren u dat er met spoed aan een oplossing van het probleem wordt gewerkt.

Wij zullen u per e-mail informeren zodra uw account volledig beschikbaar is voor gebruik.

Als u gerelateerde vragen heeft, kunt u reageren middels een reply op deze email.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Iets zegt mij: hard weglopen. Dat gaan we dus maar eens doen :D

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tweakod3x schreef op maandag 3 februari 2020 @ 20:54:
[...]

Eind van de middag dit in de mail:

[...]

Iets zegt mij: hard weglopen. Dat gaan we dus maar eens doen :D
Mailtje sturen inderdaad dat je aangeeft hoe het op te lossen is namelijk dat je per direct het abo opzegt.

Nee echt opzeggen en zsm naar Newsdemon (of een andere usenetprovider) overstappen.

[Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 03-02-2020 20:59]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• iDEOwen
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-03 22:15

Gisteren is mijn account verlopen, en daarna weer met 3 maanden verlengd. Echter krijg ik dezelfde errors. Heb contact geprobeerd te zoeken via hun support form, maar krijg ook geen antwoord. En nu lees ik de berichten hier. Jarenlang geen problemen gehad met Eweka, maar ik besluit nu toch maar naar een andere partij te gaan. (en eerst nog hopen dat ik het geld via Paypal terug ga krijgen).

Apple Certified Trainingen

• debroei
Heb nu een block gekocht bij newsdemon na mijn Eweka zeperd.
Als ik kijk bij de prijsplannen dan heb je voor 5,40 Per maand unlimited Gb abonnementen. Als ik ingelogd ben zie ik ook een “aanbieding” staan voor €8,70 per maand. Maar ik snap niet het verschil . Is dit soms met en of zonder vpn service? Staat niet echt duidelijk omschreven.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

debroei schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:52:
Heb nu een block gekocht bij newsdemon na mijn Eweka zeperd.
Als ik kijk bij de prijsplannen dan heb je voor 5,40 Per maand unlimited Gb abonnementen. Als ik ingelogd ben zie ik ook een “aanbieding” staan voor €8,70 per maand. Maar ik snap niet het verschil . Is dit soms met en of zonder vpn service? Staat niet echt duidelijk omschreven.
Het meeste is met VPN service maar je moet even goed zoeken naar aanbiedingen en die doorgeven via hun ticket systeem (price match)

Dan kun je soms hele goede deals scoren

Maar werkt het bij ND wel direct ? ;)

[Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 07-02-2020 12:18]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• debroei
Maar werkt het bij ND wel direct ? ;)
Die volg ik even niet, maar volgens mij is ND al niet heel duur.
Korting is leuk maar 5,70 per maand is prima, alleen zie ik daar weer weinig info over de snelheid staan.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

debroei schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:32:
[...]

Die volg ik even niet, maar volgens mij is ND al niet heel duur.
Korting is leuk maar 5,70 per maand is prima, alleen zie ik daar weer weinig info over de snelheid staan.
Snelheid is gewoon bij mij de max van mijn verbinding. Ik doelde op alle errors die mensen krijgen bij Eweka.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• debroei
Ik merk geen problemen met nd. Kan niet meer vergelijken want eweka heeft m’n account gestopt. Afgelopen maandag een mail gekregen na mijn bericht via de website. Ik heb maandag direct geantwoord en niets meer vernomen op mijn antwoord. Flut bedrijf. Sturen ze eerst een standaard reactie, en op mijn reactie reageren ze dan niet meer. Denken ze dat ik dan weken ga zitten afwachten? Dan loop je als klant toch weg...

Ik zag het net staan van de Max snelheid. Sommige websites hebben een overzichtje staan met prijs snelheid Max verbindingen etc. Website is in mijn ogen wat minder overzichtelijk.

• debroei
rvk schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:31:
[...]

Foutjes kunnen dus voorkomen maar het is natuurlijk de manier en snelheid waarmee ze reageren die van belang is.
Precies en ik vermoed dat eweka genoeg klanten heeft dat ze zich dit gedrag kunnen veroorloven.
Nou ja prima, dan geef ik mijn geld wel aan een andere provider. Betalen moet ik toch overal, dan doe ik dit liever aan een bedrijf met goede ondersteuning.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

debroei schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:42:
Ik merk geen problemen met nd. Kan niet meer vergelijken want eweka heeft m’n account gestopt. Afgelopen maandag een mail gekregen na mijn bericht via de website. Ik heb maandag direct geantwoord en niets meer vernomen op mijn antwoord. Flut bedrijf. Sturen ze eerst een standaard reactie, en op mijn reactie reageren ze dan niet meer. Denken ze dat ik dan weken ga zitten afwachten? Dan loop je als klant toch weg...

Ik zag het net staan van de Max snelheid. Sommige websites hebben een overzichtje staan met prijs snelheid Max verbindingen etc. Website is in mijn ogen wat minder overzichtelijk.
Eventuel voor price match

https://www.newsdemon.com...16006&couponcode=reddit50
Ongeveer 3,50 per maand voor unlimited.

https://www.newsgroup.ninja/en?promo=specialsale $3,33 (€3) per maand

Bij NewsDemon zie je rechts alle gegevens wat betreft max verbindingen. Als je inlogt zie je dit volgens mij ook.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• debroei
Dank voor je uitgebreide antwoord. Die eerste ND link kwam eerste keer klikken met een bedrag van 42 euro voor 6 maanden... nu kijk ik nog een keer en is het 21 euro voor 6 maanden. Kun je dit dan per 6 maanden opzeggen of na 6 maanden per maand?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

debroei schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:58:
Dank voor je uitgebreide antwoord. Die eerste ND link kwam eerste keer klikken met een bedrag van 42 euro voor 6 maanden... nu kijk ik nog een keer en is het 21 euro voor 6 maanden. Kun je dit dan per 6 maanden opzeggen of na 6 maanden per maand?
Je sluit dit abo af voor 6 maanden dus na die tijd kun je het weer verlengen met 6 maanden. Of je moet het dan wijzigen in iets anders. Als je een aanbieding ergens ziet kun je altijd vragen (tijdens je lopende abo) of ze dit kunnen aanpassen.

Zo ben ik zelf van 5,78 naar (omgerekend) iets minder dan 2 euro per maand gegaan voor unlimited + VPN.

Je moet gewoon goed zoeken naar aanbiedingen en support aanspreken voor een pricematch.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• debroei
VPN regel ik liever zelf ivm regelgeving en dataverzamelen van de aanbieder (5 eyes , 9 eyes).
Maar voor 2 euro unlimited is wel heel scherp. Die heb ik nog niet kunnen vinden...

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

debroei schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:13:
VPN regel ik liever zelf ivm regelgeving en dataverzamelen van de aanbieder (5 eyes , 9 eyes).
Maar voor 2 euro unlimited is wel heel scherp. Die heb ik nog niet kunnen vinden...
Het kan nog scherper. Ik betaal US$ 19,99 per jaar (1,53 Euro) voor unlimited snelheid, unlimited data, 4149 dagen retentie & gratis VPN. Was een aanbieding van Usenetserver.com afgelopen juni.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TFHfony schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:00:
[...]

Het kan nog scherper. Ik betaal US$ 19,99 per jaar (1,53 Euro) voor unlimited snelheid, unlimited data, 4149 dagen retentie & gratis VPN. Was een aanbieding van Usenetserver.com afgelopen juni.
Ik €22 per 18 maanden = €1,22 per maand (unlimited + VPN) 👍
Maar dat was dus een aanbieding van Greg Lyda's (Newsdemon) andere Usenet site en die heb ik via een pricematch kunnen regelen voor mijn account. Niet veel later hebben ze die andere aanbieding uit de lucht gehaald....

Ik hoef voorlopig dus niet echt meer te zoeken naar een andere aanbieding.

Maar het loont dus wel zeker om hier en op Reddit te kijken. Zeker met Black Friday.

[Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 09-02-2020 08:55]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• debroei
Zeker met Black Friday.
;) helaas duurt dat nog even,

• debroei
Ik heb newsdemon nu 2 keer gemaild naar dat match mail adres . 2 keer geen reactie ...doe ik Iets fout?

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

debroei schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:40:
Ik heb newsdemon nu 2 keer gemaild naar dat match mail adres . 2 keer geen reactie ...doe ik Iets fout?
Geen idee, maar je hoort het wel vaker de laatste tijd dat ze niet reageren. Misschien doen ze dat alleen nog maar als ze het rendabel vinden?

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14:25
@debroei Nee, in het verleden heb ik daar ook nooit een reactie op gehad. Op reddit een topic openen in het usenet gedeelte heeft vaak meer zin. Dat trekt al snel de aandacht van de eigenaar.

Vond trouwens deze deal van Newsgroupdirect (zelfde eigenaar als Newsdemon) nog. Is volgens mij een fout, want op hun site onder 'usenet deals' (waar de pricematch deals staan) staat momenteel niks meer.
  • 1 jaar Unlimited account voor $25 (22,80 euro per jaar of 1,90 euro per maand)
  • 100 connecties met SSL
  • 1100 dagen retentie (volgens mij al wat meer tegenwoordig)
  • Eigen backbone (en aanvulling van Usenet Express)
  • VPN volgens mij ook, al staat het er niet direct. Dacht dat alle unlimited accounts VPN toegang standaard hadden, maar dat je daarvoor wel eerst even contact met de klantenservice moest opnemen.
Dit is zelfs goedkoper als de meeste deals die er met Black Friday waren. Heb zelf unlimited bij usenet server ($20 deal), maar ook een block bij Newsgroupdirect. En die heeft toch aardig wat dingen weten aan te vullen. Pluspunt dat ze dus hun eigen backbone hebben, al is de retentie niet op het niveau als dat van de Highwinds resellers. Maar koop bij een van die providers een block en dan zit je met Newsgroupdirect goed.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Op dat mailadres werd bij mij ook niet echt op gereageerd. Ik heb die Greg aangesproken op Reddit en een support ticket ingeschoten.

Toen werd het best snel geregeld.
Freakster86 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:47:
@debroei Nee, in het verleden heb ik daar ook nooit een reactie op gehad. Op reddit een topic openen in het usenet gedeelte heeft vaak meer zin. Dat trekt al snel de aandacht van de eigenaar.

Vond trouwens deze deal van Newsgroupdirect (zelfde eigenaar als Newsdemon) nog. Is volgens mij een fout, want op hun site onder 'usenet deals' (waar de pricematch deals staan) staat momenteel niks meer.
  • 1 jaar Unlimited account voor $25 (22,80 euro per jaar of 1,90 euro per maand)
  • 100 connecties met SSL
  • 1100 dagen retentie (volgens mij al wat meer tegenwoordig)
  • Eigen backbone (en aanvulling van Usenet Express)
  • VPN volgens mij ook, al staat het er niet direct. Dacht dat alle unlimited accounts VPN toegang standaard hadden, maar dat je daarvoor wel eerst even contact met de klantenservice moest opnemen.
Dit is zelfs goedkoper als de meeste deals die er met Black Friday waren. Heb zelf unlimited bij usenet server ($20 deal), maar ook een block bij Newsgroupdirect. En die heeft toch aardig wat dingen weten aan te vullen. Pluspunt dat ze dus hun eigen backbone hebben, al is de retentie niet op het niveau als dat van de Highwinds resellers. Maar koop bij een van die providers een block en dan zit je met Newsgroupdirect goed.
Je kunt meerdere aanbiedingen nog zien door het planid aan te passen. ;)
code:
1
https://newsgroupdirect.com/member/billing/?rfsn=3470120.09baf8&planid=XXX

Planid=160 Unlimited voor $3,50 per maand
Planid=161 Unlimited $23 / 6 maanden
Planid=163 Unlimited $25 per jaar
Planid=164 Unlimited $3,25 per maand
Planid=165 15Tb Block voor $10 (Black Friday)
Planid=166 3Tb voor $18

Gebruik die linkjes dus om zo een pricematch aan te vragen. Ik zou voor de zekerheid nog wel een printscreen maken voordat ze de aanbiedingen weghalen !

[Voor 86% gewijzigd door Frostbite op 10-02-2020 15:06]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• botn
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:01
newsdemon unlimited GB + VPN voor 1,87€/maand bij een jaarabbo:

https://www.newsdemon.com/usenet-access.php#payment met gebruik van de code reddit50, zie ook pepper.

*knip*. Goede aanbieding, maar het linken naar pepper is vanwege referrals niet toegestaan.

[Voor 67% gewijzigd door rens-br op 11-02-2020 13:19]

PVOutput

• iDEOwen
iDEOwen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:44:
[...]

Gisteren is mijn account verlopen, en daarna weer met 3 maanden verlengd. Echter krijg ik dezelfde errors. Heb contact geprobeerd te zoeken via hun support form, maar krijg ook geen antwoord. En nu lees ik de berichten hier. Jarenlang geen problemen gehad met Eweka, maar ik besluit nu toch maar naar een andere partij te gaan. (en eerst nog hopen dat ik het geld via Paypal terug ga krijgen).
Na heel wat heen en weer gemail, en meerdere keren de mededeling gekregen dat de account het zou moeten doen, was het ik het helemaal zat en heb om een terugbetaling gevraagd (intussentijd een Paypal geschil gestart). Uiteindelijk hebben ze de account toch werkend gekregen, maar toen hoefde het allemaal niet meer voor mij. Ze hebben uiteindelijk eerst nog de gemiste dagen gecompenseerd, maar mijn vraag om terug te betalen hebben ze eerst genegeerd. Uiteindelijk vandaag toch nog een bericht gehad dat ze de transactie gegevens van Paypal willen, en beloven dan het bedrag terug te storten. Het vreemde is dat ze helemaal niet reageren via het Paypal geschil.
Zoals velen al gezegd hebben, GA NIET MET EWEKA IN ZEE! :(

• rgs19
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13-03 19:27
Weet iemand een goede usenet provider die geen/weinig last heeft van DMCA censoring? Ong. de helft van mijn downloads mislukken dankzij die onzin dus ik wil nou wel opzoek gaan naar een andere provider.

Zit momenteel bij Newsdemon btw.

[Voor 8% gewijzigd door rgs19 op 12-02-2020 22:38]

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
rgs19 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:34:
DMCA censoring? Ong. de helft van mijn downloads mislukken dankzij die onzin dus ik wil nou wel opzoek gaan naar een andere provider.
Ik zou het eerst eens met een andere nzb proberen. Dat is makkelijker en goedkoper, een andere provider kan altijd nog.

• rgs19
grun93 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 23:31:
[...]

Ik zou het eerst eens met een andere nzb proberen. Dat is makkelijker en goedkoper, een andere provider kan altijd nog.
Heb ik de afgelopen paar dagen gedaan. Lukt maar niet. *knip*. We hebben het hier niet over de content zelf!

Daarom dat ik dus naar een provider wil die net zo veel last heeft van DMCA's.

[Voor 20% gewijzigd door rens-br op 17-02-2020 09:27]

• TRaSH
  • Laatst online: 01-04 17:49

TRaSH

Koffie ?

ik zit ook bij newsdemon,
en krijg bijna 99% binnen.
maar ik maak gebruik van een aantal verschillende indexers en dat scheelt echt een hele hoop

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Sm0k3r
  • Laatst online: 26-03 22:57

Sm0k3r

cough...cough...

TRaSH schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:12:
ik zit ook bij newsdemon,
en krijg bijna 99% binnen.
maar ik maak gebruik van een aantal verschillende indexers en dat scheelt echt een hele hoop
Amen to that, ik zit bij i-telligent en krijg meer binnen dan mijn maten die ook i-telligent hebben, niet wisselen van USP want tegenwoordig zijn ze zowat één pot nat maar ga op zoek naar een betaalde indexer.

Er zijn betaalde indexers met een éénmalige fee en dan ben je zogenaamd VIP maar dan kan je opeens heel wat meer binnenhalen, vooral grote titels zoals de godfather worden om de zoveel tijd opnieuw geupload.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• rgs19
Sm0k3r schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:45:
[...]

Amen to that, ik zit bij i-telligent en krijg meer binnen dan mijn maten die ook i-telligent hebben, niet wisselen van USP want tegenwoordig zijn ze zowat één pot nat maar ga op zoek naar een betaalde indexer.

Er zijn betaalde indexers met een éénmalige fee en dan ben je zogenaamd VIP maar dan kan je opeens heel wat meer binnenhalen, vooral grote titels zoals de godfather worden om de zoveel tijd opnieuw geupload.
Ik gebruik gewoon Spotnet zodat ik films met NL ondertiteling kan binnen halen. Nog nooit van Indexers gehoord. Zal maar eens mijn huiswerk gaan doen dan...

• debroei
Op mijn klacht bij eweka 1 reactie gehad. Ik heb 3 keer gereageerd maar na 2 weken communiceren nog niets opgeschoten. Het duurde eerst 5 dagen voordat ik een reactie kreeg, nu is er een week voorbij na mijn eerste antwoord. Wat ben je dan voor een pauper aanbieder als je klantenservice (wat niet klopt want er is geen service) gewoon niet antwoord. Kennelijk zitten ze in zo’n luxe positie dat ze geen klanten nodig hebben? Ik ben er weg en zit nu €1,87 per maand( inclusief vpn) bij newsdemon. Betaald nu voor 22 euro klaar ipv 90 per jaar bij eweka.

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

@rgs19
ja verbaasd me niks met spotnet.
is zo openbaar als wat dus DMCA/N&T is daar erg simpel.
zou me ook niks verbazen als er een bepaalde stichting daar continue toezicht op heeft en er steeds DMCA/N&T op uit stuurd.

in de tijd dat ik zelf wel eens wat "custom linux iso's" poste viel me al op als ik het op spotnet zette dat het binnen enkele uren/dagen all offline was.
dezelfde post ergens anders is nog steeds te verkrijgen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Sm0k3r
  • Laatst online: 26-03 22:57

Sm0k3r

cough...cough...

rgs19 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:14:
[...]

Ik gebruik gewoon Spotnet zodat ik films met NL ondertiteling kan binnen halen. Nog nooit van Indexers gehoord. Zal maar eens mijn huiswerk gaan doen dan...
We mogen elkaar niet helpen op het gebied van urls van index sites maar google kan jou zeker helpen aan "the best usenet indexer" ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Kroonkurk
  • Nu online
Bij de films die jij download zit vast wel eens "reclame" voor het bezoeken van een website of een forum. Bezoek dat eens en wordt eens "lid" van zo'n gratis forum.

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

hmm,
zou niet weten waarom je eigenlijk nog op een forum wilt rond klooien als je het allemaal geautomatiseerd kan krijgen in welke kwaliteit die je maar wilt.

• Kroonkurk
  • Nu online
Tja, ik help alleen rgs19 op weg.
Hij/zij kan zich natuurlijk ook gaan verdiepen in Sonarr, CouchPotato, SickBeard, Hydra, etc.
Maar ook dan heeft hij/zij meerdere indexers nodig.

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

De prijs van meerdere indexers is vaak goedkoper dan 2-3 Usenet providers

• DutchMuffin
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 10:56
Voor wie nog zoekt: Tweaknews heeft een aanbieding: 5 euro per maand inc VPN

• quicks
  • Laatst online: 21-03 15:24
Ik zit te denken om naar Eweka over te stappen i.v.m. de Valentijns aanbieding. Nu zie ik ook staan "Gratis Newsreader met zoekfunctie". Echter, ik kom nergens tegen welke newsreader dat is. Kan iemand mij dat vertellen, en als het mogelijk is ook wat zijn ervaringen daar mee zijn?

BVD

• marccoef
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 28-03 23:51
quicks schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:38:
Ik zit te denken om naar Eweka over te stappen i.v.m. de Valentijns aanbieding. Nu zie ik ook staan "Gratis Newsreader met zoekfunctie". Echter, ik kom nergens tegen welke newsreader dat is. Kan iemand mij dat vertellen, en als het mogelijk is ook wat zijn ervaringen daar mee zijn?

BVD
Niet doen. Eweka is top ALS het werkt > echter reageren ze nergens op.
Ben al twee maanden bezig om een bepaalde aanbieding te krijgen.
Ik krijg elke keer maar de reactie:

"Dank voor uw email.
Houd er a.u.b. rekening mee, dat de behandeling van uw verzoek hierdoor langer kan uitpakken. "

Ik ga overstappen.

• iDEOwen
quicks schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:38:

BVD
Niet naar Eweka gaan!
marccoef schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:50:
[...]

Niet doen. Eweka is top ALS het werkt > echter reageren ze nergens op.
Ben al twee maanden bezig om een bepaalde aanbieding te krijgen.
Ik krijg elke keer maar de reactie:

"Dank voor uw email.
Houd er a.u.b. rekening mee, dat de behandeling van uw verzoek hierdoor langer kan uitpakken. "

Ik ga overstappen.
Ik wacht op een terubetaling van Eweka... Nadat ik weer een mail eruit heb gegooid, kreeg ik binnen 3 minuten PRECIES dezelfde melding van Eweka... Die gasten zijn echt niet goed bezig...

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Eigenlijk nooit zoveel gedaan met aparte indexers.
Ik wilde net op een site kijken toen ik zag dat ik me daar al eens had aangemeld.

Zal eens kijken of het wat toevoegt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• DutchMuffin
Frostbite schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:13:
Eigenlijk nooit zoveel gedaan met aparte indexers.
Ik wilde net op een site kijken toen ik zag dat ik me daar al eens had aangemeld.

Zal eens kijken of het wat toevoegt.
Het is zeker handig als je Sonarr en Radarr gebruikt. Dan heb je meer bronnen voor je films en series dmv de API key die indexers geven. Maar je ziet wel dat sommige indexers van andere indexers scrapen. Of ze indexeren toevallig alle 2 dezelfde posts telkens.

Ik weet niet wat je nu gebruikt, maar tevens hebben indexers code om "obfuscated" posts om te zetten naar de daadwerkelijk geposte content. Ik moet wel zeggen dat ze geen tot amper Nederlandse content hebben. Maar zelf een ondertiteling zoeken of een ondertiteling addon in Kodi installeren, is een kleine moeite.

Maar 1 ding is zeker, ik heb nu veel minder "last" van posts die geDMCAd zijn. Het komt voor natuurlijk. Maar zodra de post failed, pakt sonarr/radarr de volgende nzb die aan mijn eisen voldoet.

De combi van sabnzbd/sonarr/radarr op mijn NAS, aantal indexers, de goedkoopste unlimited main provider en block accounts van verschillende backbones, lijkt de gouden combi voor mij te zijn. NZB360 voor op je telefoon en je kunt in je pauze op het werk dingen toevoegen en als je thuiskomt zet je Kodi aan en je kunt kijken.

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14:25
@DutchMuffin als laatste toevoeging zou ik nzbhydra mee willen geven als tip. Als je meerdere indexers hebt is dat een ideaal programma om statistieken bij te houden. Zo hoef je ook in radarr/sonarr enkel te linken naar nzbhydra ipv alle indexers apart.

• DutchMuffin
Freakster86 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:56:
@DutchMuffin als laatste toevoeging zou ik nzbhydra mee willen geven als tip. Als je meerdere indexers hebt is dat een ideaal programma om statistieken bij te houden. Zo hoef je ook in radarr/sonarr enkel te linken naar nzbhydra ipv alle indexers apart.
Bedankt, die kende ik nog niet! Die gaan we van het weekend even proberen :)

• DutchMuffin
Ik heb NZBHydra2 van het weekend op de NAS gezet. En ik vind het best wel een mooi programma om er naast te draaien. Nadeel is dat als je handmatig zoekt naar een release op sonarr en radarr dan zie je alleen NZBHydra staan. Wat het zelf uitkiezen van een andere bron wat lastiger maakt. Maar wat ik wel een groot voordeel vind is dat je "Multi" releases kan blacklisten. Van de week was er een aantal seizoenen gedownload met de "Multi" tag. Gevolg was dat je een Franse dub krijgt (wel Engels als tweede audio track maar dan nog) die ik niet wil. En mooi dat ik in 1 interface al mijn downloads kan zoeken!

Enige wat ik nog zoek is de mogelijkheid om alleen web-dl te downloaden. Nu pakt een serie die ik kijk altijd de web release op, die een lagere bitrate heeft dan mij lief is. Iemand hier een oplossing voor?

Tevens vond ik de app Bazarr nog. Iemand ervaring mee? Lijkt geen Synology package te hebben maar wel een docker image. Scheelt je weer zelf ondertiteling zoeken :P

• TFZ61
  • Laatst online: 01-04 17:11
Ik kom er net achter dat (eindelijk!) mijn XSnews newsserver is beëindigd. Normaal hadden ze leuke Pasen/Pinksteren/valentijn aanbiedingen, maar die zag ik niet meer langs komen.

Bovenstaande merkte met het updaten van Spotnet. Ik heb nu een account bij NewsDemon, maar deze staat niet tussen de providers van Spotnet.

Iemand een manier om toch Spotnet te updaten met NewsDemon?

Laat maar: ik zie nu pas "Anders" staan bij Spotnet 8)7

[Voor 7% gewijzigd door TFZ61 op 25-02-2020 00:30]

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

@DutchMuffin
[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4
zou het hier vragen
voor je ander probleem als je SonarrV3 gebruik dat heb ik daar wel een oplossing voor via de nieuwe release profile.

• Kroonkurk
  • Nu online
Ik gebruik inderdaad Bazarr voor de ondertitels. Werkt perfect samen met Sonarr.
Geen ervaring met Synology . Heb een Qnap en daar heeft de Qnapclub een package van Bazarr.

[Voor 3% gewijzigd door Kroonkurk op 26-02-2020 09:03]

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True