Acties:
  • 0 Henk 'm!

• molukkertjuh
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-02-2021
Hoii, ik had even een vraagje. Ikzelf heb jaren gebruik gemaakt van Eweka en altijd geen probleem gehad. Nu lees ik de laatste berichten dat Eweka niet zo fijn meer is vanwege alle negatieve ervaringen. Ik zoek bij deze dus een nieuwe nieuws-server en alleen maar eenmalig 1 maand betalen en niet dat je vast aan een abonnement zit.
Weet iemand toevallig er een paar?

[ Voor 3% gewijzigd door molukkertjuh op 29-02-2020 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
molukkertjuh schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:54:
Hoii, ik had even een vraagje. Ikzelf heb jaren gebruik gemaakt van Eweka en altijd geen probleem gehad. Nu lees ik de laatste berichten dat Eweka niet zo fijn meer is vanwege alle negatieve ervaringen. Ik zoek bij deze dus een nieuwe nieuws-server en alleen maar eenmalig 1 maand betalen en niet dat je vast aan een abonnement zit.
Zie de topicstart, daar staan er een heleboel ;) . Is een block account niet handiger voor je?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-04 23:36
molukkertjuh schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:54:
Newsdemon abonnement van 1 jaar vooruitbetaald is net zo duur als 2.5 maand eweka.
Als je voordelig uit wil zijn zou ik naar één jaar vooruit betaald abonnement kijken zonder automatische verlenging. Wat prima mogelijk als je met iDeal betaald dan stop hij vanzelf na 1 jaar.

Of zoals gezegd een block account nemen/proberen.

Enne altijd geen problemen gehad dat kan niet, of altijd of nooit.... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door debroei op 29-02-2020 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannaplay2009
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-06 16:29
Ik ben helemaal nieuw met nieuwsgroepen en heb een account genomen bij newsdemon, aangezien ik daar wel wat goede berichten over las in dit onderwerp.

Nu heb ik ook spotnet gedownload maar deze blijft eindeloos laden, elke keer staat er xxxx headers gevonden en zo blijft het maar doorgaan. Wat doe ik hier verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:46

TFHfony

Professional Weirdo

wannaplay2009 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:16:
Ik ben helemaal nieuw met nieuwsgroepen en heb een account genomen bij newsdemon, aangezien ik daar wel wat goede berichten over las in dit onderwerp.

Nu heb ik ook spotnet gedownload maar deze blijft eindeloos laden, elke keer staat er xxxx headers gevonden en zo blijft het maar doorgaan. Wat doe ik hier verkeerd?
Een goed startpunt: https://www.binaries4all.nl/spotnet/

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wannaplay2009
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-06 16:29
Thanks maar die stappen heb ik allemaal gevolgd. Ik zie wel spots maar de banner van headers zoeken blijft maar gaan. Daar staat geen oplossing voor.

Probleem lijkt opgelost. had een oude versie van het programma maar met de nieuwe werkt het.

[ Voor 12% gewijzigd door wannaplay2009 op 02-03-2020 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• molukkertjuh
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-02-2021
EWK & Debroei,
thnx voor jullie tip. Ik zal even kijken welke nieuwsserver en welke voordeliger voor mij zijn.
Ik kom er wel mee uitkom ;) super dank je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb het probleem van @gehaktballemans afgesplitst naar [Synology DS118] Downloadsnelheid via Usenet kakt in.

[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 04-03-2020 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 08:57
na 10jaar terug es begonne met een goeie aanbieding van https://www.usenetserver.com/ voor 3$/maand

buiten spotnet,hoe vind je wat er gepost word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

kingpol schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:36:
na 10jaar terug es begonne met een goeie aanbieding van https://www.usenetserver.com/ voor 3$/maand

Indexer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
goeie die open zijn en gratis?

welke indexer zijn de moeite om te betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:32

rvk

kingpol schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:42:
[...]
Dat mag hier niet besproken worden.
Lees de waarschuwing in de openingspost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 18:44
google/reddit forum kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
Nu een lifetime plan bij tweaknews voor 2,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31
koentje3 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 08:07:
Nu een lifetime plan bij tweaknews voor 2,50 per maand.
URL? Op de mainpage staat ie niet nml.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koentje3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

nFo

Maar aan de url te zien is het dus 10GB per maand ?
10GB Block Package staat op de site voor € 2,00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
nFo schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:24:
[...]

Maar aan de url te zien is het dus 10GB par maand ?
10GB Block Package staat op de site voor € 2,00.
Nee, ik heb vorig jaar ooi een 10 GB block gekocht en verder niets bij hun. Ik denk dat dit dus een gerichte actie was voor mensen die in die categorie vielen. Het betreft gewoon een ultimate abonnement met VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
Weet iemand hier toevallig of Sunnyusenet bij de goede newsproviders hoort of niet?
Want ik krijg regelmatig foutmeldingen van NZB-bestanden die ik niet in m'n bewaakte map ''NZB'' kan plaatsen op m'n Synology NAS om te downloaden. En vervolgens lees ik dan op internet dat ''je een goede newsserver moet nemen'', maar goed ik weet dus niet of Sunnyusenet daarbij hoort of niet, weet iemand dat? :?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:23
Lau26 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:54:
Weet iemand hier toevallig of Sunnyusenet bij de goede newsproviders hoort of niet?
Want ik krijg regelmatig foutmeldingen van NZB-bestanden die ik niet in m'n bewaakte map ''NZB'' kan plaatsen op m'n Synology NAS om te downloaden. En vervolgens lees ik dan op internet dat ''je een goede newsserver moet nemen'', maar goed ik weet dus niet of Sunnyusenet daarbij hoort of niet, weet iemand dat? :?
Ik ben zelf weggegaan bij SunnyUsenet naar NewsDemon. Minder problemen ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:54
kingpol schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:36:

Ik wil ook een deze dagen switchen van Usenetprovider. Zit nu nog bij ExtremeUsenet maar heb gemerkt dat erg vaak bestanden van net een jaar (soms 2 jaar) oud vaak niet goed binnen te halen zijn.

Als ik op https://www.usenetvergelijker.nl/providers/usenetserver/ staat er een prijs van €3,45 per maand. Echter de knop Info en bestel werkt bij mij niet. Ga ik naar de website van Usenetserver.com kom ik uit op een prijs van $7,95 (https://accounts.usenetse...982-2121437110.1585460982 )Ja er is een verschil tussen Euro en Dollar maar dat is niet zoveel toch of heb ik iets in de economie gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Cave_Boy schreef op zondag 29 maart 2020 @ 08:03:
[...]

Ik wil ook een deze dagen switchen van Usenetprovider. Zit nu nog bij ExtremeUsenet maar heb gemerkt dat erg vaak bestanden van net een jaar (soms 2 jaar) oud vaak niet goed binnen te halen zijn.

Als ik op https://www.usenetvergelijker.nl/providers/usenetserver/ staat er een prijs van €3,45 per maand. Echter de knop Info en bestel werkt bij mij niet. Ga ik naar de website van Usenetserver.com kom ik uit op een prijs van $7,95 (https://accounts.usenetse...982-2121437110.1585460982 )Ja er is een verschil tussen Euro en Dollar maar dat is niet zoveel toch of heb ik iets in de economie gemist?
Dan werkt die link dus gewoon niet meer.

Sowieso word het steeds lastiger om materiaal van 1 of 2 jaar oud binnen te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:13
Lau26 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:54:
Ik heb geen problemen met sunny. Werkt prima. Maar zoveel mensen zoveel wensen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:54
https://www.tweaknews.eu/...ent=10GBBlockPackage_2019

Als je kijkt naar de prijs en wat je ervoor krijgt is deze zeker positief.

81% Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Unlimited Speeds
High Speed Account
99.99% File Completion
3400 Days Binary Retention
60 SSL-Secured Connections
Free Newsreader with Search
Prijs €2,50 per maand

Er staat niks over een maximaal aantal data (oeps overheen gelezen is ook ongelimiteerd). Al kun je uit de URL zoals eerder opgemerkt wel iets uit een 10GB pakket halen. Iemand verder ervaring met Tweaknews en dit pakket? Op hun website zie ik niks wat hierop lijkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Cave_Boy op 29-03-2020 08:28 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:01

Oekol

waka waka hey hey

Cave_Boy schreef op zondag 29 maart 2020 @ 08:27:

81% Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Unlimited Speeds
High Speed Account
99.99% File Completion
Prijs €2,50 per maand

Er staat niks over een maximaal aantal data (oeps overheen gelezen is ook ongelimiteerd). Al kun je uit de URL zoals eerder opgemerkt wel iets uit een 10GB pakket halen. Iemand verder ervaring met Tweaknews en dit pakket? Op hun website zie ik niks wat hierop lijkt.
Vraag me af wat hier de catch is? Is wel heel goedkoop voor 2,50 euro met les ongelimiteerd als ik het zo lees. Klopt iets niet voor m'n gevoel
koentje3 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:25:
[...]

Nee, ik heb vorig jaar ooi een 10 GB block gekocht en verder niets bij hun. Ik denk dat dit dus een gerichte actie was voor mensen die in die categorie vielen. Het betreft gewoon een ultimate abonnement met VPN.
Voor 2,5 euro ongelimiteerde snelheid en data? Dat kan haast niet toch? Ben wel te nieuwsgierig en wil 't best wel proberen aan de andere kant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLS_U3FNbvMc3nkYEDs7yMvGZfU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R4STVqBfQyB6xyjQUABhk7Nf.jpg?f=fotoalbum_large

Je moet in 1x betalen anders had ik 't wel ff voor die 2 euro 50 snel willen uitproberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Oekol op 29-03-2020 09:04 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:38
Ik heb zo'n aanbieding van Tweaknews tijdens een Black Friday aangeschaft.
Kost € 30,00 per jaar. Goede retentie en snelheid. Gebruik mijn backup blocks bijna nooit. Er zit ook nog een VPN bij.
Heb er totaal geen spijt van. En is keurig verlengd voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Kroonkurk schreef op zondag 29 maart 2020 @ 10:16:
Ik heb zo'n aanbieding van Tweaknews tijdens een Black Friday aangeschaft.
Kost € 30,00 per jaar. Goede retentie en snelheid. Gebruik mijn backup blocks bijna nooit. Er zit ook nog een VPN bij.
Heb er totaal geen spijt van. En is keurig verlengd voor dezelfde prijs.
Dan gaan we dat denk ik maar doen. Is de prijs ook niet en ik ben nu telkens aan het kloten met gratis accounts. Dacht wellicht heb je telkens maar 10gb per maand, maar dat is het dus ook niet als ik je goed begrijp?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
Cave_Boy schreef op zondag 29 maart 2020 @ 08:03:
[...]

was tijdelijke deal via mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb de aanbieding maar genomen, inmiddels is er al 16 GB binnen dus het is zeker niet 10GB block.
Mooie aanbieding dan, downloaden met 60 connecties en via mijn WiFi trek ik nu 17,5MB/s binnen. Prima. Heb glasvezel 1000mb dus dat zou via de kabel naar 125 MB/s kunnen gaan. Benieuwd of Tweaknews inclusief mijn laptop dat zou trekken, wellicht ooit proberen. Voor nu is het prima.

Om bij indexers in te schrijven, gebruiken jullie je eigen e-mail? Als ik een throw away gebruik dan gebeurd er niks. Ben beetje huiverig om mijn eigen email te gebruiken eigenlijk. Benieuwd hoe jullie dat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 11:50
https://usenet.farm/ heeft ook nog tot eind maart een coupon (op de homepage) om voor €2 een maand toegang te krijgen. Het is me niet duidelijk of je die vaker kan gebruiken en bijv. 6 maanden vooruitbetalen. (Ik heb er zelf geen behoefte aan; een block was eventueel wel leuk geweest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagger032
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Leoon. schreef op zondag 29 maart 2020 @ 11:57:
Heb de aanbieding maar genomen, inmiddels is er al 16 GB binnen dus het is zeker niet 10GB block.
Mooie aanbieding dan, downloaden met 60 connecties en via mijn WiFi trek ik nu 17,5MB/s binnen. Prima. Heb glasvezel 1000mb dus dat zou via de kabel naar 125 MB/s kunnen gaan. Benieuwd of Tweaknews inclusief mijn laptop dat zou trekken, wellicht ooit proberen. Voor nu is het prima.
Is dit per jaar opzegbaar? En zo ja, staat dat ook ergens?
Wat gebeurt er na het eerste jaar? Automatische verlenging tegen een veel hoger bedrag of krijg je een soortgelijke verlenging aangeboden?

Ik wil niet ergens automatisch voor hele lange termijn aan verbonden zijn. Dat ik op een gegeven moment niet meer weet waarom iets afgeschreven wordt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

jagger032 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:44:
[...]

Wat gebeurt er na het eerste jaar? Automatische verlenging tegen een veel hoger bedrag of krijg je een soortgelijke verlenging aangeboden?

Ik wil niet ergens automatisch voor hele lange termijn aan verbonden zijn. Dat ik op een gegeven moment niet meer weet waarom iets afgeschreven wordt ;-)
Het is NLs dus je het kan sowieso opzeggen volgens onze regels. Verlenging is weer 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
jagger032 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:44:
[...]

Het betreft een lifetime abonnement, dus ik ga ervan uit dat ze deze prijs blijven hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagger032
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Dank je voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TerrorSource schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:00:
[...]

Ik ben zelf weggegaan bij SunnyUsenet naar NewsDemon. Minder problemen ;)
Dit en ze zijn een stuk goedkoper :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Frostbite schreef op zondag 29 maart 2020 @ 14:12:
[...]

Dit en ze zijn een stuk goedkoper :)
Zeker!

25 USD per jaar = 22,42 euro per jaar

[ Voor 14% gewijzigd door makooy op 29-03-2020 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mij is dat een deal met tweaknews en niet met newsdemon (volgens mij staat die wel op de hoofdpagina van die site.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MeNTaL_TO schreef op zondag 29 maart 2020 @ 17:10:
[...]

Volgens mij is dat een deal met tweaknews en niet met newsdemon (volgens mij staat die wel op de hoofdpagina van die site.)
Klopt! verkeerd gekeken.
Was linkje naar de concurrent die ik had gebruikt om bij NewsDemon dezelfde prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-06 15:04
Cave_Boy schreef op zondag 29 maart 2020 @ 08:27:

81% Lifetime Discount
Unlimited Downloads
Unlimited Speeds
High Speed Account
99.99% File Completion
Prijs €2,50 per maand

Thundernews geeft me toch heel wat errors heb jouw Tweaknews aanbieding gepakt en deze nu als 1e server en thundernews (block 4000Gb) als backup. Dank voor de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedium
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-06-2023
*knip* Spam.

[ Voor 101% gewijzigd door rens-br op 14-04-2020 17:03 ]

Usenet Testers Gezocht! https://speedium.nl/aanmelden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulMatrix
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-04-2021
Raynman schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:30:
https://usenet.farm/ heeft ook nog tot eind maart een coupon (op de homepage) om voor €2 een maand toegang te krijgen. Het is me niet duidelijk of je die vaker kan gebruiken en bijv. 6 maanden vooruitbetalen. (Ik heb er zelf geen behoefte aan; een block was eventueel wel leuk geweest.)
Kan je mij die coupon in PM sturen en is die nog geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 11:50
SoulMatrix schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:34:
[...]

Kan je mij die coupon in PM sturen en is die nog geldig?
Dat was dus een algemene code die gewoon op de site stond. Ik heb de bijbehorende mail nog in de prullenbak zitten, dus als je het wilt proberen: 2EURO2020 (voor stingy/to the max). Vanaf 1 april was er ook nog de code nojokehaha voor 20% korting (op alles neem ik aan), maar volgens de voorwaarden zouden beide niet meer geldig moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulMatrix
  • Laatst online: 04-04-2021
Raynman schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:53:
[...]

Dat was dus een algemene code die gewoon op de site stond. Ik heb de bijbehorende mail nog in de prullenbak zitten, dus als je het wilt proberen: 2EURO2020 (voor stingy/to the max). Vanaf 1 april was er ook nog de code nojokehaha voor 20% korting (op alles neem ik aan), maar volgens de voorwaarden zouden beide niet meer geldig moeten zijn.
Ahhh, nevermind. Ze hebben 10GB gratis om te proberen. Daarnaast heb ik nog een maandje gratis fixed hier dus kan ik voorlopig ff spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-06 09:21

Zalmanman

So long,

Oekol schreef op zondag 29 maart 2020 @ 11:57:

Om bij indexers in te schrijven, gebruiken jullie je eigen e-mail? Als ik een throw away gebruik dan gebeurd er niks. Ben beetje huiverig om mijn eigen email te gebruiken eigenlijk. Benieuwd hoe jullie dat doen...
Bijna een maandje verder inmiddels, bevalt het nog altijd? €30/jaar ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn natuurlijk - maar als het zo is is het wel een mooie deal om weer eens in de nieuwsgroepen te stappen.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zalmanman schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:10:
[...]

Bijna een maandje verder inmiddels, bevalt het nog altijd? €30/jaar ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn natuurlijk - maar als het zo is is het wel een mooie deal om weer eens in de nieuwsgroepen te stappen.
Dikke prima, maar ik gebruik het echt weinig hoor. Toevallig afgelopen weekend nog via hele algemene website die iedereen kent een wat oudere nzb gedownload voor de vrouw. Die kreeg ik zonder problemen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Oekol schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:30:
[...]

Dikke prima, maar ik gebruik het echt weinig hoor. Toevallig afgelopen weekend nog via hele algemene website die iedereen kent een wat oudere nzb gedownload voor de vrouw. Die kreeg ik zonder problemen binnen.
Fair enough - het werkt in ieder geval nog, dat is al wat. Zo ver is er dus niets op aan te merken... Klinkt goed. Dan ping ik @jagger032 ook nog even - je had ook interesse zo te zien. Uiteindelijk de knoop nog doorgehakt en zo ja, hoe zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Voor degene die een BLOCK account hebben bij Newsgroupdirect
Current block account customers can access free unlimited usenet during the duration of the COVID-19 pandemic. To access, use server covid.newsgroupdirect.com with your existing username and password
En ze hebben nu ook een deal met 1TB voor $7,00 (6,45 euro).
https://newsgroupdirect.c...billing/?planid=179&deal=

Daarmee kun je dus voor de komende tijd onbeperkt downloaden zonder dat er iets van je tegoed afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427499

Na jaren lang Eweka gebruikt te hebben voor ~€7 per maand.
Nu overgestapt naar Newsdemon. Heb de volgende deal kunnen gebruiken.
(Een deal van bijna een maand geleden die blijkbaar nog werkte)

12 maanden
Onbeperkte snelheid
Geen datalimiet
50 SSL connecties
US & EU Servers
Free Headers & Posting
99% Completion
Pause Membership
4266 Days Retention
107K+ Newsgroups
Met SlickVPN

Uiteindelijk €29.91 voor dus 12 maanden.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 427499 op 20-04-2020 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice2029
  • Laatst online: 04-06-2020
Ik ben vorig jaar bij XS Usenet begonnen. Jaarabonnement. Nu kreeg ik een mail van ze dat mijn abonnement deze maand zou verlopen en heb ik het via die mail vorige week verlengd. In mijn account stond ook dat het met een jaar verlengd was. En nu plotseling krijg ik sinds 4 dagen geleden mailtjes dat mijn account vandaag zou aflopen. Ik kijk weer in mijn account en staat het inderdaad weer op 23 april. Ik heb een ticket geopend, maar geen reactie. Ik heb ze de laatste 3 dagen elke dag gemaild, maar geen reactie. Vandaar is dus mijn abonnement afgelopen terwijl ik wel betaald heb voor een nieuw jaar. En ik krijg maar geen reacties. Fijne club is XS Usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:22

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Newsdemon heeft een anniversary sale; 15$ voor 7 maanden newsgroups plus VPN via

https://premium.newsdemon.com/anniversary/
Verder geen ervaring met deze mannen maar goedkoop is t zeker!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draz!c
  • Laatst online: 26-06 11:00
Wellicht voor andere ook interessant Eweka heeft nu een aanbieding namelijk €2,99 p/m.
https://www.eweka.nl/en/landing/speciaal-deal

Je kan hier ook gebruik van maken als bestaande klant.
Maar zorg dan wel even dat je lopende abbo gestopt hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:20

mwa

Tomba schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:17:
Newsdemon heeft een anniversary sale; 15$ voor 7 maanden newsgroups plus VPN via

https://premium.newsdemon.com/anniversary/
Verder geen ervaring met deze mannen maar goedkoop is t zeker!
Newsdemon is dikke prima, gebruik het nu al enkele jaren (20dollar per jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 13:07
Gebruiken jullie nou allemaal een VPN i.c.m. je usenet provider :?

Ik had tot 2016/2017 Supernews, nu weer aan het oriënteren. Gezien de toegenomen activiteiten van Brein en DWF lijkt het me verstandig een VPN erbij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:10
@JeroenNietDoen Welke toegenomen activiteiten bedoel je? Zijn ze downloaders aan het aanklagen?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

JeroenNietDoen schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:18:

Ik had tot 2016/2017 Supernews, nu weer aan het oriënteren. Gezien de toegenomen activiteiten van Brein en DWF lijkt het me verstandig een VPN erbij te nemen.
Ik heb een "gratis" VPN bij mijn Usenet abbo, maar gebruik het niet. Ik vind SSL wel voldoende. Zoveel download ik trouwens sowieso niet.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 13:07
RichieB schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:37:
@JeroenNietDoen Welke toegenomen activiteiten bedoel je? Zijn ze downloaders aan het aanklagen?
DFW doet dat al langer. Brein richt zich vooral op uploaders.
TFHfony schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:06:
[...]

Ik heb een "gratis" VPN bij mijn Usenet abbo, maar gebruik het niet. Ik vind SSL wel voldoende. Zoveel download ik trouwens sowieso niet.
Ik download ook geen films, genoeg aan Netflix. Voor mij gaat het voornamelijk om muziek.

Ik twijfel nu dus alleen of ik er nog een VPN bij moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-06 15:17

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Voor Usenet is VPN echt onzin. Als je SSL maar gebruikt. Tenzij je je aan het uploaden bent. Waarom zou je VPN nemen? Als je Usenet provider iets logt. dan maakt de VPN niet uit. Maar de meeste Usenet provider loggen niks want dat zou ze klanten kosten.
JeroenNietDoen schreef op maandag 27 april 2020 @ 08:39:
[...]

[...]

Ik download ook geen films, genoeg aan Netflix. Voor mij gaat het voornamelijk om muziek.

Ik twijfel nu dus alleen of ik er nog een VPN bij moet nemen.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 00:10
[...]

[...]
Over DFW en downloaders kan ik sinds 2017 niets vinden. En dat ging om Torrent, niet Usenet. Ook Brein heeft nog nooit downloaders via Usenet aangepakt. Als je geen bron hebt hiervoor ben je gewoon FUD aan het verspreiden.

Persoonlijk vind ik zelfs SSL overkill. Alleen je ISP en je Usenet provider (en eventueel een internet exchange) kunnen meekijken in je netwerkverkeer. Dus als een rechthebbende wil weten welke usenet artikelen je download moeten ze medewerking hebben van een van deze partijen. Daar is geen juridische basis voor in Nederland. Alleen de overheid kan een tap op je internetaansluiting krijgen als daar een goede reden voor is.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Laatst online: 26-06 16:33
Als een stichting zoals bijvoorbeeld brein het verschil zou kunnen zien of ik een half uur 4K filmpjes op youtube kijk of een aantal cd's in flac download dan klopt er iets niet aan ons rechts of privacy systeem volgens mij.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zalmanman schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:10:
[...]

Inmiddels 18 downloads verder en alles kwam volledig binnen. Ik raad het aan. Snelheid ook top ik heb thuis 1000/1000 glasvezel en draadloos haal ik 15MB/s en dat vind ik dikke prima. Ligt meer aan mijn internet situatie hier thuis zeg maar. De wifi is niet top maar is oké.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 01-05-2020 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

[...]
Maar alleen op basis van torrents toch?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Oekol schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 07:33:
[...]

Inmiddels 18 downloads verder en alles kwam volledig binnen. Ik raad het aan. Snelheid ook top ik heb thuis 1000/1000 glasvezel en draadloos haal ik 15MB/s en dat vind ik dikke prima. Ligt meer aan mijn internet situatie hier thuis zeg maar. De wifi is niet top maar is oké.
Netjes! Helaas is de deal aan me voorbij gegaan. Mijn twijfelachtige zelf heeft te lang gewacht }:O
Nu komt dat ook deels door ome Tim. Ik weet dat hij aardig achter torrenters aan gaat, maar blijkbaar toch niet zo erg achter Usenetters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Zalmanman schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:48:
[...]

Netjes! Helaas is de deal aan me voorbij gegaan. Mijn twijfelachtige zelf heeft te lang gewacht }:O
Nu komt dat ook deels door ome Tim. Ik weet dat hij aardig achter torrenters aan gaat, maar blijkbaar toch niet zo erg achter Usenetters?
Van downloaders van Usenet kan ons kuikentje helaas niet zo maar traceren wat ze downloaden, dus... ze kunnen het gewoonweg niet. Uploaden op usenet is een ander verhaal en moet je dus erg mee uitkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Er schijnt dat usenet.nl en usenext.de gehacked zijn en dat er een datalek is.

Hoop dat jullie geen klant zijn van hun, zo ja wijzig dan je mailadressen en passwords.

Bron 1

Bron 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 26 april 2020 @ 20:18:
Nee, al lopen sinds een paar maanden al mijn downloads via een seedbox, en ben ik meer en meer torrents aan het gebruiken.

Mijn usenet client local haalt binnen over port 81 en SSL, die voor meesnoepende tappers lijkt het of ik héél veel op internet bezig ben ( YT oid)
Verder geeft de aanbieder ( newsdemon ) een tiental poorten vrij om te gebruiken, waaronder 80/8080 en zelfs obscure
( het rijtje non SSL : 119, 23, 443, 3128, 7000, 8000, 8080, 9000 )
( het rijtje met SSL : 563, 80, 81, 9119 )
asstastic schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:33:
Er schijnt dat usenet.nl en usenext.de gehacked zijn en dat er een datalek is.

Hoop dat jullie geen klant zijn van hun, zo ja wijzig dan je mailadressen en passwords.
Bron 2
Dat zal voor veel mensen lastig zijn ... even een mailadres wijzigen :+

[ Voor 26% gewijzigd door FreshMaker op 01-05-2020 21:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 08:11
https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20205002
24 maanden voor 13,85.500gb bij newsdemon.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamtheone83
  • Laatst online: 03-07-2020
Wilde hem net posten.

Super deal! Ik download zelf maar 275GB per maand, dus echt geweldige deal.

Hier meer info:

Aff. link verwijdert.

[ Voor 12% gewijzigd door MisteRMeesteR op 02-05-2020 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 27-06 14:29
FreshMaker schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:55:
[...]
Nee, al lopen sinds een paar maanden al mijn downloads via een seedbox, en ben ik meer en meer torrents aan het gebruiken.

[...]
Ik heb ook wel eens gekeken naar een seedbox maar kom daar niet uit (bomen... bos) en vind het vergelijken lastig. Tips?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Reken in Australische dollars af en je komt 50 cent goedkoper uit ;)

Wel een erg mooie deal zeg... Brengt me erg aan het twijfelen om UsenetServer hiervoor in te wisselen. $20 p/j voor Unlimited vs $7,5 p/j voor 500GB p/m... Kom zelden over de 500GB heen, maar heb daarnaast ook nog een 2,4TB block bij Newsdemon :') Die wordt dan in feite nutteloos.

Newsgroupdirect heeft trouwens exact dezelfde deal en zij zitten ook nog eens op een andere backbone. Dus voor wie 1TB p/m wil :P Maar ook hier voor mij hetzelfde probleem... heb hier nog een 5,6TB block :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

TFHfony schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:14:
[...]

Van downloaders van Usenet kan ons kuikentje helaas niet zo maar traceren wat ze downloaden, dus... ze kunnen het gewoonweg niet. Uploaden op usenet is een ander verhaal en moet je dus erg mee uitkijken.
Hmm, dat is wel een goed punt dan. Nouja, jammer de bammer - even wachten of er binnenkort nog weer zo'n mooie deal verschijnt, €30/jaar was toch wel een mooie. Ik zal het topic in ieder geval even in de gaten houden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
ariekanari schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:07:
[...]Ik heb ook wel eens gekeken naar een seedbox maar kom daar niet uit (bomen... bos) en vind het vergelijken lastig. Tips?
Ik ben via Reddit bij ultraseedbox uitgekomen.
In eerste instantie vnml op prijs gekeken, wat ( in mijn opinie) betaalbaar zou zijn
Ik betaalde toe 5€/m in een 3maanden-contact ( is nu rond de 8€ meen ik )
Daarvoor kreeg je 700GB opslag, en 4TB dataverkeer ( upload )
Soms is het gecombineerd, en wordt alle verkeer gerekend, USB doet dat alleen voor torrents-upload en rclone verkeer.
Usenet en Plex wordt niet gerekend ( buiten de data die je via rclone -> googledrive verbruikt )
Na die 3 maanden heb ik een jaarcontract genomen met 1500GB opslag en 9TB data en Plex ( 10€/m )

Sinds die tijd gebruik ik minimaal usenet nog maar, en loopt het meeste via een NL-Torrentindexer

Buiten mijn mailadres en bitcoinbetaling ( en IPadres waarmee ik inlog op de server ;) ) is er niets verder bekend.
Zalmanman schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:52:
[...]

Hmm, dat is wel een goed punt dan. Nouja, jammer de bammer - even wachten of er binnenkort nog weer zo'n mooie deal verschijnt, €30/jaar was toch wel een mooie. Ik zal het topic in ieder geval even in de gaten houden :-)
Newsdemon en zijn 'zusters' hebben regelmatig aanbiedingen.
De eigenaar/uitbater van Newsdemon is erg actief op reddit, en riep de laatste BF al, dat 90% van hun inkomen rond die tijd is, en ze daar vanaf wilden ( als in - meer gespreide aanmeldingen, met gespreide inkomsten )
Dus hou de US 'feestdagen' een beetje in de gaten ( 4th july ? ) en je krijgt de deals vanzelf te zien

https://www.reddit.com/r/UsenetDeals/
https://www.reddit.com/r/UsenetProviders/

alvast twee subreddits met wat meer informatie

[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 02-05-2020 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Bedankt voor de info en linkjes @FreshMaker. Via die twee ben ik op /r/Usenet terecht gekomen, waar deze link dan weer staat: https://premium.newsdemon.com/usenet_anniversary/
Monthly unlimited access + VPN @ $3/month
One year unlimited access + VPN @ $29.95/year
En dan nog het 3TB @ $15.00 block wat hierboven al gelinkt was.

Klinkt op zich ook niet al te slecht, $30/jaar. En voor zover ik kan zien zijn er geen hele grote argumenten om Tweaknews echt te prefereren aan Newsdemon, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik gebruik deze partij al een jaar of 5 nu, en het is elk jaar alleen maar 'goedkoper' geworden ;)

Vooralsnog is vrijwel alles gewoon compleet binnen te halen ( hier en daar een uitzondering )
Maar dat zijn dan files waar een directe dmca op zit, en die kan je via een paar andere indexsites meestal wel compleet krijgen.

Als je onder de 500GB/m zou blijven, kan het zelfs voor 15$ ( 24 maanden lang )

[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 02-05-2020 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

FreshMaker schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:39:
Ik gebruik deze partij al een jaar of 5 nu, en het is elk jaar alleen maar 'goedkoper' geworden ;)

Vooralsnog is vrijwel alles gewoon compleet binnen te halen ( hier en daar een uitzondering )
Maar dat zijn dan files waar een directe dmca op zit, en die kan je via een paar andere indexsites meestal wel compleet krijgen.

Als je onder de 500GB/m zou blijven, kan het zelfs voor 15$ ( 24 maanden lang )
Dat klinkt goed allemaal. En voor de goede orde, het is geen stilzwijgende verlening neem ik aan als je via iDeal betaalt? Ik zou me ook niet kunnen voorstellen hoe ze een doorlopende machtiging kunnen afgeven, maar goed. Het is een Amerikaans bedrijf en om de een of andere reden kunnen ze soms nogal creatief zijn wat dat betreft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik ga die 500GB Newsdemon deal maar nemen en dan die UsenetServer deal van $20 cancellen.

Slechts 2x over de 500GB per maand gegaan, dus dit is perfect. Daarnaast kan het bestaande block account van Newsdemon het overschot opvangen. Die deed nu toch al bijna niks, omdat UsenetServer op dezelfde backbone zit en vrijwel alles binnen haalde.

En dan dacht ik echt dat het niet goedkoper kon 8)7 Scheelt nu toch weer ruim 10 euro per jaar haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Zalmanman schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 21:41:
[...]

Dat klinkt goed allemaal. En voor de goede orde, het is geen stilzwijgende verlening neem ik aan als je via iDeal betaalt? Ik zou me ook niet kunnen voorstellen hoe ze een doorlopende machtiging kunnen afgeven, maar goed. Het is een Amerikaans bedrijf en om de een of andere reden kunnen ze soms nogal creatief zijn wat dat betreft :+
Gewoon opzeggen over een week of 2 ( na je 'proeftijd' )
Dan dien je je contract uit, en stopt het echt.

Ik heb nog een 'duur' (30€) contract, maar er schijnt verschil te zijn tussen de "legacy" en nieuwe abonnementen ( iets met retentie )
Maar mijn pa heeft een nieuw model ( 22€/j ) en haalt ook alles compleet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Bij bulknews hebben ze een 6000GB actie voor €15 euro. Geldig tot 6 mei.

Kortingscode: lib20

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:50
Freakster86 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:22:
[...]

Newsgroupdirect heeft trouwens exact dezelfde deal en zij zitten ook nog eens op een andere backbone.
Hoe vind je die deal? Ben hem nog niet tegengekomen hier geloof ik. En zat Newsgroupdirect niet op dezelfde backbone als Newsdemon? Sorry ben hernieuwd hiermee bezig, en het is niet al te makkelijk met al die verschillende maps op internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 20:20

mwa

Pepperoni schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:45:
[...]

Hoe vind je die deal? Ben hem nog niet tegengekomen hier geloof ik. En zat Newsgroupdirect niet op dezelfde backbone als Newsdemon? Sorry ben hernieuwd hiermee bezig, en het is niet al te makkelijk met al die verschillende maps op internet.
NGD is vorig jaar weggegaan van Highwinds (waar Newsdemon op zit). NGD heeft nu een eigen spool, die wordt aangevuld door Usenet Express (ook met eigen spool). Een account bij Newsdemon en eentje bij NGD complementeren elkaar dus.
Om het nog wat ingewikkelder te maken, de eigenaar van de 3 bovengenoemde provides is dezelfde persoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Pepperoni schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:45:
[...]

Via hun Usenet Deals pagina. Daar plaatsen ze alle deals die ze matchen: https://newsgroupdirect.com/usenet-deals en de directe link naar de 500gb per maand deal

Ze hebben ook nog:
$29,95 per jaar voor Unlimited
$3 per maand voor Unlimited ($36 per jaar)
$39 voor 6TB Block (maar dan kun je véél beter de deal van Bulknews pakken asstastic in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14" of een pricematch van die deal aanvragen bij Newsgroupdirect)
$15 voor 3TB Block (maar zie hier boven)

En wat @mwa zegt klopt. Voor nu zullen Newsdemon en Newsgroupdirect elkaar mooi aanvullen. Maar ik las ten tijde van de overstap van Newsgroupdirect op een eigen backbone, dat het contract van Newsdemon met Highwinds binnen twee jaar ook zou aflopen. Grote kans dat Newsdemon dan richting de backbone van NGD verhuist. Maar vooralsnog vullen ze elkaar mooi aan.

Heb zelf enkel die van Newsdemon gepakt en UsenetServer Unlimited voor $19,99 p/j opgezegd. Voor nu krijg ik dezelfde backbone een stuk goedkoper ($7,50 p/j) met voldoende limiet (voor mij). Daarnaast heb ik:
  • Een block van Newsdemon voor wanneer ik over die 500GB heen ga
  • Een block van Newsgroupdirect (nog 6TB, dus eenzelfde 500GB account hier heeft geen zin)
  • Een block van Cheapnews
  • Een block van Bulknews
De laatste twee zitten op dezelfde backbone, maar halen toch dingen wel/niet binnen t.o.v. elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
@Freakster86 en @mwa bedankt voor de verheldering. Had 3 verschillende usenet maps bekeken en daar stonden NGD en ND onder dezelfde als reseller.

M'n setup is nu als volgt:
  • Bulknews 6tb block
  • Newsgroupdirect 1tb block en tijdelijk onbeperkt (staat tijdelijk op 1)
  • Een oud Cheapnews block van ~400gb
Dit zijn volgens mij 3 verschillende backbones. Hoeveel nut zou het nog hebben daar een 4e aan toe te voegen met Newsdemon? De aanbieding is wel enorm sterk.(500gb per maand voor 2 jaar)

Verwacht veel minder down te loaden dan "vroeger", kijk gewoon niet meer zoveel films, en series heeft Netflix etc al veel. Vandaar dat blocks me een leuke oplossing lijkt. Kijk nog ouderwets op 1080 dus zo'n 10-12gb per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
UsenetServer Unlimited voor $19,99 p/j opgezegd.
Ik heb dezelfde deal maar inderdaad zoveel dowload ik ook niet meer door al de streaming diensten.
Ook maar opgezegd. En vorig jaar dachten wedat niet goedkoper zou kunnen ;).

Ik heb ook maar 15 dollar 500gb per maand deal genomen.

[ Voor 11% gewijzigd door saharoen op 04-05-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Pepperoni schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:56:
@Freakster86 en @mwa bedankt voor de verheldering. Had 3 verschillende usenet maps bekeken en daar stonden NGD en ND onder dezelfde als reseller.

M'n setup is nu als volgt:
  • Bulknews 6tb block
  • Newsgroupdirect 1tb block en tijdelijk onbeperkt (staat tijdelijk op 1)
  • Een oud Cheapnews block van ~400gb
Dit zijn volgens mij 3 verschillende backbones. Hoeveel nut zou het nog hebben daar een 4e aan toe te voegen met Newsdemon? De aanbieding is wel enorm sterk.(500gb per maand voor 2 jaar)

Verwacht veel minder down te loaden dan "vroeger", kijk gewoon niet meer zoveel films, en series heeft Netflix etc al veel. Vandaar dat blocks me een leuke oplossing lijkt. Kijk nog ouderwets op 1080 dus zo'n 10-12gb per stuk.
Het zijn twee backbones. Bulknews en Cheapnews hangen allebei onder Abavia als ik me niet vergis.

Het hangt natuurlijk af van je verbruik. Een 6TB block bij Bulknews kost 15 euro. Maar voor 0,56 euro per maand (reken af in AUS of Rand, scheelt weer wat centjes) heb je 500GB per maand bij Newsdemon (of Newsgroupdirect)... Echt bizar goedkoop. Ter vergelijking met die Bulknews deal, dan moet je dus 27 maanden met die 6TB bundel doen wil je op dezelfde prijs uitkomen op maandbasis. En dan heb je slechts 6TB, terwijl je over die periode bij Newdemon dus 13,5TB hebt kunnen downloaden.

56 cent hè, daar ligt toch niemand meer wakker van? :+ In jouw geval zou ik Newsdemon nemen, aangezien je al een block bij NGD hebt. Heb je gelijk een extra backbone, altijd handig. ;)
saharoen schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:24:
[...]

Ik heb dezelfde deal maar inderdaad zoveel dowload ik ook niet meer door al de streaming diensten.
Ook maar opgezegd. En vorig jaar dachten wedat niet goedkoper zou kunnen ;).

Ik heb ook maar 15 dollar 500gb per maand deal genomen.
Echt hè. Straks krijgen we nog geld toe :+ Ik heb bij UsenetServer de Newsdemon deal als reden opgegeven van mijn opzegging. Eens zien of ze klanten gaan proberen over te halen om terug te komen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepperoni
Freakster86 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:54:
[...]

56 cent hè, daar ligt toch niemand meer wakker van? :+ In jouw geval zou ik Newsdemon nemen, aangezien je al een block bij NGD hebt. Heb je gelijk een extra backbone, altijd handig. ;)
Ja waar hebben we het inderdaad nog over. En een 3e backbone lijkt me ook slim als ik er idd nog maar 2 had. Thanks, ga die aanbieding pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Ik heb zelf de actie van newsgroupdirect genomen maar die van demon is beter want die geeft langere retentie
hier de link https://www.newsdemon.com...epointid=20205002&lang=NL

14 euro 500GB per maand twee jaar

[ Voor 8% gewijzigd door saharoen op 04-05-2020 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

FreshMaker schreef op zondag 3 mei 2020 @ 06:51:
[...]

Gewoon opzeggen over een week of 2 ( na je 'proeftijd' )
Dan dien je je contract uit, en stopt het echt.

Ik heb nog een 'duur' (30€) contract, maar er schijnt verschil te zijn tussen de "legacy" en nieuwe abonnementen ( iets met retentie )
Maar mijn pa heeft een nieuw model ( 22€/j ) en haalt ook alles compleet.
Goed, laatste vraag (waarschijnlijk), is dat opzeggen zo simpel als het uitzetten van die recurring payments ("If you want to cancel autorecycling, please login to the members area and click the link on the left side of the page to turn autorecycling on/off."), of moet daar nog meer voor gebeuren?
Bedankt voor het antwoorden van de vragen tot nu toe :) Ik ben graag zeker van m'n zaak, en ik zit liever niet opeens vast aan een abbo - maar dat zal je wel gemerkt hebben inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:40

jmk

(jarig!)
Ik heb Cheapnews een jaar genomen voor € 49,00 met auto renewal. Zou ieder jaar dezelfde prijs zijn. Ze probeerde vorige week € 111,00 af te schrijven. Ik heb dit geweigerd via mijn bank en mijn abo opgezegd op Cheap.eu. Ook een bericht gestuurd wat dit voor streken zijn.

Ik kreeg een denigrerend e-mailtje terug dat storneren nooit een oplossing is. Volgens mij is het juist voor dit soort zaken uitgevonden.

Nu blijven ze herinneringen sturen. Dus als je zoiets ook hebt afgesloten zou ik wel 3x alles goed uitzoeken want ze naaien je waar je bij staat.

Ik heb er een hard hoofd in of dit goed gaat aflopen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
@jmk
Product:Usenet FLAT LEGACY 250Mbit
1 maand - € 10,25
3 maanden - € 30,00 (€ 10,00/mnd.)
6 maanden - € 58,50 (€ 9,75/mnd.)
12 maanden - € 111,00 (€ 9,25/mnd.)

ik zie toch als je doorklikt deze prijzen. 1e jaar alleen korting om je te lokken

Maar op banner dit Usenet 250Mbit Deal

Flat Legacy 250Mb, 1 jaar nu €49!
Bestel nu
Alleen icm automatisch verlengen, altijd zelfde prijs!

Boefjes zijn het ;)

[ Voor 24% gewijzigd door saharoen op 04-05-2020 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvcholten
  • Laatst online: 22:23
Het is gewoon misleiding wat ze doen.
  • De advertentie op hun homepage en bestelpagina is misleidend. Daar staat dat de actie prijs jaarlijks €49 is. Nergens wordt genoemd dat dit alleen voor het eerste jaar is.
  • Jaar verlengen mag niet ivm Wet van Dam, dus dan is jmk hoogstens €49/12=4.08 schuldig
Er zijn wel meerdere topics op tweakers hier over, o.a. Gedagvaard wegens facturen Cheapnews

Ze kunnen alleen blaffen, een sterke zaak hebben ze namelijk niet.

Gewoon op elke brief/mail reageren dat je de vordering betwist om bovenstaande 2 redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Zalmanman schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:41:
[...]

Goed, laatste vraag (waarschijnlijk), is dat opzeggen zo simpel als het uitzetten van die recurring payments ("If you want to cancel autorecycling, please login to the members area and click the link on the left side of the page to turn autorecycling on/off."), of moet daar nog meer voor gebeuren?
Bedankt voor het antwoorden van de vragen tot nu toe :) Ik ben graag zeker van m'n zaak, en ik zit liever niet opeens vast aan een abbo - maar dat zal je wel gemerkt hebben inmiddels.
Ja, inderdaad
Als je dat doet, komt er een einddatum te staan, als je je bedenkt in de tussentijd, kan je weer 'actief' zetten

Ze zijn niet zo moeilijk daar ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 22:40

jmk

(jarig!)
Cheapnews heeft netjes aangegeven dat ze gaan crediteren en hun excuses aangeboden.
Dus ik ben wel opgelucht nu, had er slecht van geslapen. Valt niet altijd mee om voor jezelf op te komen.

Bedankt voor jullie reacties en steun!

edit 11-05-2020: ze hebben me nu toch een aanmaning gestuurd, Wat een oplichters!

[ Voor 15% gewijzigd door jmk op 11-05-2020 20:05 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:04
Dat is genoeg voor mij, had een unlimited abo lopen voor €5,78 per maand, maar kom eigenlijk nooit boven de 500gb, dus dit is een mooie deal, oude stop gezet, nieuwe actief, nu betaal ik maar €0,62 per maand! Top deal :)

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Wildfire

Joy to the world!

Bijzonder... ik kreeg net een e-mail van Astraweb, dat ze al een tijd problemen hadden om mijn abonnementsgeld te incasseren (170 dagen!). Ik kon echter upgraden naar een luxer Usenet abonnement voor een actietarief van $48 per jaar ($4 per maand), welke prijs altijd gelijk zou blijven zolang ik dit abonnement zou houden, en dan zou het bedrag wat ik achterliep worden kwijtgescholden. :P

Dat klopte dus inderdaad. :+

Wel vreemd dat ze pas maanden later melden dat ze problemen met incasseren hebben... (ging via een prepaid creditcard die ik eigenlijk nooit meer gebruik, blijkbaar was het tegoed opgeraakt een tijd terug)

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 06-05-2020 10:13 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

FreshMaker schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:17:
[...]

Ja, inderdaad
Als je dat doet, komt er een einddatum te staan, als je je bedenkt in de tussentijd, kan je weer 'actief' zetten

Ze zijn niet zo moeilijk daar ..
Leuker nog: Ik kan de auto-rebilling niet eens aanzetten ;) Voordeel van iDeal zullen we dan maar zeggen. De SlickVPN licentie die je erbij krijgt is ook wel geinig, maar vooralsnog ontgaat het echte nut ervan me nog. Misschien komt het ooit nog eens van pas. In ieder geval bedankt voor alle informatie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
SlickVPN is meer een extraatje, zoals je vroeger een flippo in de zak chips kreeg
Je hebt er vrijwel niets aan, maar is soms wel grappig/handig

In tegenstelling tot mijn Windscribe VPN is Slick vaak 4x trager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
saharoen schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:13:
Ik heb zelf de actie van newsgroupdirect genomen maar die van demon is beter want die geeft langere retentie
hier de link https://www.newsdemon.com...epointid=20205002&lang=NL

14 euro 500GB per maand twee jaar
Mooie aanbieding inderdaad. Zojuist mijn bestaande newsdemon a 33 euro (unlimited) geannuleerd en deze aangevraagd. Wel via ideal helaas, want beide credit cards kregen transaction failed. Zal daarna CC toevoegen aan account zodat het na 2 jaar automatisch vernieuwd kan worden.

14 euro is echt weinig voor 2 jaar. Kans dat ik er 500GB per maand doorheen jaag is klein :)

[ Voor 14% gewijzigd door We Are Borg op 06-05-2020 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
We Are Borg schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:53:
[...]

Mooie aanbieding inderdaad. Zojuist mijn bestaande newsdemon a 33 euro (unlimited) geannuleerd en deze aangevraagd. Wel via ideal helaas, want beide credit cards kregen transaction failed. Zal daarna CC toevoegen aan account zodat het na 2 jaar automatisch vernieuwd kan worden.

14 euro is echt weinig voor 2 jaar. Kans dat ik er 500GB per maand doorheen jaag is klein :)
Vroeg me ook af hoe dat zit, maar zie rechts een knopje "rebill by ideal" als je daarop klikt kom je op een pagina met wat uitleg en een "rebill me" knop.

Dus lijkt via ideal te kunnen,sterker nog je lijkt nu al te kunnen betalen. Gebruik m'n cc liever niet als het niet nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@Pepperoni ja nu met iDeal betaalt maar ik heb het tegenovergestelde: liever altijd met CC, als het niet anders kan dan iDeal

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Na de 500GB per maand deal van Newsdemon en ook de 6TB voor 15 euro deal van Bulknews, nu:Het block van Newsdemon is perfect als "overflow" voor die 500GB deal. Dus voor het geval je een maand over die 500GB heen gaat. En die van Newsgroupdirect zit op een andere backbone, dus is een prima aanvulling op Newsdemon. Eigenlijk (nog) niet nodig, maar te mooi om te laten liggen dit. Met die Bulknews deal heb je 3 backbones met 18TB totaal voor ~40 euro :+

Oh en voor Newsgroupdirect Block accounts geldt dat ze gebruik kunnen maken van
code:
1
covid.newsgroupdirect.com

waarmee je zolang de crisis aanhoudt je onbeperkt kunt downloaden (gratis!) zonder dat het effect heeft op je resterende tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1344348

Oh en voor Newsgroupdirect Block accounts geldt dat ze gebruik kunnen maken van
code:
1
covid.newsgroupdirect.com

waarmee je zolang de crisis aanhoudt je onbeperkt kunt downloaden (gratis!) zonder dat het effect heeft op je resterende tegoed.
Weet jij waar die server fysiek staat?
Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.