Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13:22
Weet iemand waarom je bij bepaalde usenetforums bij registratie je VPN uit moet zetten? Beetje vreemd dat ze dat vragen.

PSN: KADR777

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:42:
Weet iemand waarom je bij bepaalde usenetforums bij registratie je VPN uit moet zetten? Beetje vreemd dat ze dat vragen.
Daar vooral wegblijven dus

We nominate you to find out and report back.

• BVL1
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-01 16:51
*knip* dit is niet de bedoeling.

rens-br wijzigde deze reactie 28-01-2019 23:15 (81%)

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02 16:28

westergas

rikkie_pc

Sunnyusenet is erg handig met het verbergen van de "auto renewal" knop. Of ik ben gewoon scheel.
Hoe dan ook ik ben er al twee keer in getrapt.

Nu wel klaar mee dus de aanbieding van Bulknews gepakt. Die trouwens alleen geld in combinatie met auto renewal _O-

rikkie de zwerver TweakersIII

• Kayl
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-02 10:46
Is deze hier al gedeeld? Ik zie nogal veel mensen naarstig op zoek naar deals....

https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providerdeals

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• BVL1
  • Laatst online: 30-01 16:51
Kayl schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:24:
Is deze hier al gedeeld? Ik zie nogal veel mensen naarstig op zoek naar deals....

https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providerdeals
Thanks man, dit bespaard me een 40€!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:36

sjaool

Every life should have 9 cats

news.pureusenet.nl down? Ik krijg de melding dat het domein niet bestaat en ik kan ook zo geen storingspagina of iets dergelijks vinden van PureUsenet. Meer mensen die vanavond problemen hebben?

Deze sufferd had dus zelf een fout gemaakt in de instellingen van zijn router waardoor de boel ermee stopte. Inmiddels werkt alles weer. :)

sjaool wijzigde deze reactie 30-01-2019 00:22 (27%)

"When you grow up your heart dies"

• Sm0k3r
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 02:59

Sm0k3r

cough...cough...

Is stoer doen, wat kunnen zij met jouw ip? je download een nzb maar wat zegt dat, het is geen bewijs dat je daadwerkelijk data binnenhaalt.

Schrijf je in via een hotspot van een cafe of restaurant als je gaat stappen, oftewel is stoer doen, wij zijn underground roepen ze, dit is de echte echte 8)7

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Gimmick
  • Registratie: april 2000
  • Nu online
Bangmakerij, 'wij hebben jouw IP, als je 'mijn' shit doorzet, weten we je te vinden ....

Succes, met 1001 VPN-aanbieders is het knap als je het al kunnen 'zien' of je een VPN gebruikt of niet.
Ik gebruik alleen maar mijn VPN aanbieders, op welke nzbhost dan ook
Downloaden gaat zonder VPN, omdat dat gewoon vlotter is.

• TRaSH
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:16

TRaSH

Koffie ?

aangezien ze jouw handmatig goedkeuren kijken ze gewoon of jouw ip een NL provider is,
is dat niet zo dan word je account verwijderd.

Vind het zelf ook LAME dat je geen VPN mag gebruiken tijdens registratie gaat helemaal nergens over.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• asstastic
  • Laatst online: 09-02 21:33
TRaSH schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:33:
aangezien ze jouw handmatig goedkeuren kijken ze gewoon of jouw ip een NL provider is,

Vind het zelf ook LAME dat je geen VPN mag gebruiken tijdens registratie gaat helemaal nergens over.
Hoe weet je dat ze dat handmatig doen? Heeft iemand al een VPN met Nederland als land geselecteerd en het registratieproces ingegaan?

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

@asstastic
Yes

Maar nog vind ik het onzin dat je niet met een VPN mag registreren.

TRaSH wijzigde deze reactie 06-02-2019 11:37 (137%)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Cybermage2you
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:47
TRaSH schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:33:

Ach dan registreer je toch jezelf gewoon in een bibiotheek.
Kunnen ze je ook niet traceren. Verder zou ik wegbljven van dat soort fora want kunnen ook honeypots zijn.

Cybermage2you wijzigde deze reactie 06-02-2019 11:40 (7%)

• asstastic
TRaSH schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:35:
@asstastic
Yes

Maar nog vind ik het onzin dat je niet met een VPN mag registreren.
Dat is hun verlies, en betwijfel of het geen scam is. Tegenwoordig genoeg andere aanbieders. Zelfde geldt voor usenet, voor 50 euries heb je een jaar 1000Mbit accountje.

• Cybermage2you
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:47
asstastic schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:26:
[...]

Dat is hun verlies, en betwijfel of het geen scam is. Tegenwoordig genoeg andere aanbieders. Zelfde geldt voor usenet, voor 50 euries heb je een jaar 1000Mbit accountje.
Daarom mijn theorie dat het honeypots zijn en dat brein zelf er achter zit.
Hou niet van om in de val gelokt te worden.
:X

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

33 euro voor een jaar unlimited

Maar er zijn er wel een paar die een forum opzetten en donaties vragen en dan op eens weg zijn en dan weer een nieuwe forum opzetten en weer opnieuw beginnen.
Is een discussie op Duken geweest maar daar mocht niks over gezegd worden.
topic werd gesloten en de reclame van de de nieuwe forum ging gewoon weer vrolijk verder,
die is ook ondertussen weer dicht.

• asstastic
TRaSH schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:37:
33 euro voor een jaar unlimited

Maar er zijn er wel een paar die een forum opzetten en donaties vragen en dan op eens weg zijn en dan weer een nieuwe forum opzetten en weer opnieuw beginnen.
Is een discussie op Duken geweest maar daar mocht niks over gezegd worden.
topic werd gesloten en de reclame van de de nieuwe forum ging gewoon weer vrolijk verder,
die is ook ondertussen weer dicht.
Dat is inderdaad vaker gebeurd. Welke provider biedt 33 euro aan voor unlimited? Want ik haal vaak niet eens de 500 Mbit bij zulke acties..

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

Newsdemon met blackfriday,
ken iemand die een 1 Gbit connectie heeft en hij komt aan de 800 Mbit.

• chrisace
  • Laatst online: 09-02 16:05
*knip*. Vragen om servers is niet de bedoeling.

rens-br wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:17 (78%)

• Keiran
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15-02 22:42
*knip* LMGTFY links zijn niet toegestaan,

rens-br wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:17 (54%)

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-02 22:29

greatgonzo

schit-te-rend!

heeft iemand een tip voor een provider met account sharing, lange retentie en een snelheid van rond de 100mb?

Dacht eerst aan Eweka, maar de ervaringen hier zijn wisselend

• emiel74
  • Laatst online: 09:22

emiel74

Brand new start...

Cheapnews gebruik ik al enkele jaren. accountsharing is toegestaan, mits het niet tegelijkertijd gebruikt wordt (of je moet connecties delen).

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:56
Keiran schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:25:
[...]

[mbr]*knip* LMGTFY links zijn niet toegestaan,[/]
LMGTFY = ‘Let Me Google That For You

(Ik wist het niet dus ik denk ik plemp het hier zodat anderen het niet hoeven te.. precies :)
Als het betaalde forums zijn om fraude met betalingen te voorkomen. En anders trollen.
Waarschijnlijk zijn ze door schade en schande wijs geworden.
Cybermage2you schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:36:
[...]

Daarom mijn theorie dat het honeypots zijn en dat brein zelf er achter zit.
Hou niet van om in de val gelokt te worden.
:X
Volgens mij focussed Brein alleen op uploaders en index sites op Usenet omdat het downloaden vrijwel onmogelijk is te bewijzen. Sowieso heb ik het idee dat Usenet piracy verbleekt vergeleken met Torrent piracy. Al mijn vrienden van vroeger, daaronder een aantal mensen die aan de wieg van .NZB stonden, gebruiken tegenwoordig bij voorkeur private trackers.

MrMonkE wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:22 (0%)
Reden: index sites toegevoegd

Brain Scientist

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-02 22:29

greatgonzo

schit-te-rend!

emiel74 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:12:
Cheapnews gebruik ik al enkele jaren. accountsharing is toegestaan, mits het niet tegelijkertijd gebruikt wordt (of je moet connecties delen).
dus als ik 30 connecties heb, en met twee anderen deel, kan ik per account wel 10 connecties aanhouden?

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

TRaSH schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:41:
Newsdemon met blackfriday,
ken iemand die een 1 Gbit connectie heeft en hij komt aan de 800 Mbit.
Ik haal 112MB per seconde via itelligent, zij vullen mijn tweak lijn vol terwijl ik het samen doe met een andere tweaker.

Net nog verlengd met 450 dagen voor 90,- euro dus 3 euro per maand 8)7

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
greatgonzo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:23:
[...]
dus als ik 30 connecties heb, en met twee anderen deel, kan ik per account wel 10 connecties aanhouden?
Heb je even voor je opgezocht. Hier staat het antwoord.
https://www.cheapnews.eu/nl/faq-veelgestelde-vragen/

EWK wijzigde deze reactie 11-02-2019 18:01 (4%)

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 20:53
Sm0k3r schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:36:
[...]

Ik haal 112MB per seconde via itelligent, zij vullen mijn tweak lijn vol terwijl ik het samen doe met een andere tweaker.

Net nog verlengd met 450 dagen voor 90,- euro dus 3 euro per maand 8)7
90 euro voor 450 dagen is helaas niet 3 euro per maand. Wellicht betaal je er minder voor?

PSN: TDBtje

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

TDB schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:04:
[...]

90 euro voor 450 dagen is helaas niet 3 euro per maand. Wellicht betaal je er minder voor?
90 / 2 = 45 / 15 = 3.

450 is 15 x 30 dagen.

My bad dat een uitleg ontbrak :o

• SMSfreakie
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
Wat is jullie advies in deze..

Ik heb nu een newsdemon account met onbeperkt (en vpn) voor 9,99 usd per maand.. Ansigh prima
Alleen account sharing is zover ik kan vinden niet toegestaan op de unlimited die ik heb...

Nou wil ik eigenlijk over naar een aanbieder die dat wel toestaat...
Alleen ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer..

Ik zoek dus een gelijkwaardig alternatief (mag gerust zonder vpn) voor ongeveer het zelfde per maand... Waar accountsharing wel toegestaan is...

Dell E6440, Dell E6440, Custom homeserver C2750 based, Custom HTPC j4205 Based, Custom Dekstop I5 4670K based..

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
SMSfreakie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:26:
Wat is jullie advies in deze..

Ik heb nu een newsdemon account met onbeperkt (en vpn) voor 9,99 usd per maand.. Ansigh prima
Alleen account sharing is zover ik kan vinden niet toegestaan op de unlimited die ik heb...

Nou wil ik eigenlijk over naar een aanbieder die dat wel toestaat...
Alleen ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer..

Ik zoek dus een gelijkwaardig alternatief (mag gerust zonder vpn) voor ongeveer het zelfde per maand... Waar accountsharing wel toegestaan is...
Topicstart al eens bekeken ;)?

Ik betaal 33 euro per jaar voor hetzelfde abonnement, je hebt sowieso een slechte deal.

Dit waren de deals met BF
https://www.google.com/am..._2018_black_friday_deals/

• j0p3Y
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:14
WTF is dat nou steeds, ik krijg alleen maar de melding 'Afgebroken, kan niet voltooid worden https://sabnbd.org etc'. Wet ik hoeveel ' ontbrekende artikelen'. Was in 2018 nauwelijks, nu 9 van de 10 downloads. Had eerst spotnet maar die knalde er steeds uit bij het aanklikken van een spot. Nu Spotweb via de browser. Maar de nzb's willen maar niet. Heb Hitnews server via secure SSL verbinding.
Ik besef dat dit een verkeerde thread zal zijn, maar heeft er iemand tips? Ik kom er niet uit...

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
@j0p3Y Heb je al een andere usenet-provider geprobeerd? Of ben je misschien gewoon te laat met downloaden?

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True